Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
S2S schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:22:
[...]

Een BETA...

Als deze maar werkt, ik had verwacht dat het ding al lang klaar lag. :+
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht....en ik hoop ook gratis, gezien internet browsing nou niet zo top of the bill high tec is :)

Zouden ze de parental mode ook op de browser aan hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:27:
[...]

Ik zie geen beta staan hoor ik zie alleen maar trial, dat is wel wat anders.
Het kan net zo goed een BETA zijn, anders releasede ze de FINAL wel nu :+ Wat is het nut van een trail? Als je de FINAL er op kan zetten voor $$$$$$$$$$$$$

WE zijn gewoon beta testers met deze BETA.... ik bedoel TRAIL :D

[ Voor 21% gewijzigd door S2S op 19-12-2006 15:32 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Een trial is geen beta lijkt me. Opzich komt het ook wel overeen met eerdere berichten dat de browser tot maart ofzo gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Dit is dus blijkbaar een officieel persbericht van Nintendo, waarin de lijst met spellen staat, waarop de eerdere post gebaseerd was: http://gonintendo.com/?p=10634.

Ik moet nu wel even slikken :/, er missen namelijk wel heel veel spellen: Metroid Prime 3, Batallion Wars 2, Mario Smash Football, Super Mario Galaxy, Elebits, Trauma Center, Pokemon etc. Goed, ik had niet verwacht dat al die spellen ook echt in Q1 uit zouden komen, de laatste drie natuurlijk wel, aangezien die al uit zijn in Amerika/Japan en verder had ik ook gerekend op Smash Football als eerste online spel (met grote fanbase, meer dan 1 miljoen keer verkocht, waarvan het merendeel in Europa).

* Hoedje gaat nu nog langzamer Zelda spelen :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er was toch ook berichtgeving dat de brouwser voor de mensen die hun console voor maart gekocht hadden het gratis kregen en dat een later verkochte console er voor moest betalen.

Volgens mij heb dit hier gezien ergens 2/3 topics terug.

Zal wel ff zoeken of ik het kan vinden.

Verder als je het kan kopen voor 1000 Wii punten is het ook niet zo'n probleem lijkt mij.

(p.s. mij Wii nick is BuuRMaN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Ik heb net wat Wii game saves op mijn PC zitten bekijken en ik ontdekte iets vreemds. Een Zelda save is ongeveer 78 kilobyte (1 block), een Wii Sports save ongeveer 190 kilobyte (2 blocks) en F-Zero is ongeveer 3 megabyte (31 blocks). Een block is dus ongeveer 100 kilobyte. Als je echter het aantal blocks telt die je als gebruiker tot je beschikking hebt, dan kom je alleen maar tot 211 megabyte. Waar is de overige 300 megabyte van het flashgeheugen heen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even aan het zoeken geweest in de topic search maar die gaat maar tot deel 39.
Is dit nog niet up to date gemaakt?

Kijk verder wel even handmatig per topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:41:
Ik heb net wat Wii game saves op mijn PC zitten bekijken en ik ontdekte iets vreemds. Een Zelda save is ongeveer 78 kilobyte (1 block), een Wii Sports save ongeveer 190 kilobyte (2 blocks) en F-Zero is ongeveer 3 megabyte (31 blocks). Een block is dus ongeveer 100 kilobyte. Als je echter het aantal blocks telt die je als gebruiker tot je beschikking hebt, dan kom je alleen maar tot 211 megabyte. Waar is de overige 300 megabyte van het flashgeheugen heen?
Denk dat die op gaan aan systeemupdates, channels, instellingen e.d.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:37
plz help,

Ik krijg internet maar niet aan de praat op mn wii.
De wii ziet mn router wel en de verbinding is 100%

ik heb mn router op mixed mode staan en zowel channel 1 als 11 geprobeerd

ik heb zowel met security wpa-psk al helemaal geen security geprobeerd. en geen mac filter aan staan

ik snap echt niet waarom het niet werkt!

error code 51330

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Het was al bekend dat Opera tot aan Juni/Juli 2007 gratis zou zijn. Had alleen wel gehoopt dat voor ons early adopters het ook gratis zou blijven. Van de andere kant, als het lekker werkt wil ik er best voor dokken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:24:
Ik vind dat de voice acting van Midna op dit moment al erg Japans klinkt, en het is helemaal geweldig. Het lijkt een mumble jumble aan woorden, maar het klinkt Japans- vergeleken met een aantal animes. Zou het misschien Japans achteruit zijn?:P
ik vind het eerder Russisch klinken eigenlijk :P (mijn moeder: "welke taal spreekt die nu in godsnaam?!")
Je moet er niet te veel achter zoeken in ieder geval, Midna's stem is gewoon een random gegenereerde opvolging van verschillende lettergrepen (wat funky klinkt als twee dezelfde klanken na elkaar komen). Best wel grappig: je laat haar twee keer hetzelfde zeggen, de tekst blijft hetzelfde maar qua geluid hoor je ze iets volledig anders zeggen ;). Overigens zeer sterk dat haar stemtoon en volume verandert naargelang haar humeur.
Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:02:
Het was al bekend dat Opera tot aan Juni/Juli 2007 gratis zou zijn. Had alleen wel gehoopt dat voor ons early adopters het ook gratis zou blijven. Van de andere kant, als het lekker werkt wil ik er best voor dokken.
Ik heb nog een geldige betaalde licentie (gekocht een paar maanden voor Opera gratis werd) die ik op alle Opera-versies mag gebruiken. Ik ga ze eens mailen om te vragen hoe het zit met de Wii versie :)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 19-12-2006 16:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Het schijnt dat het 500 wii points word voor die browser. Dat is een prima prijs lijkt me.
[url=bron] http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/29498/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59
Vandaag mn RGB kabel van bartsmit binnen gekregen en dat maakt wel verschil !
Eerst zag ik het niet direct maar na paar keer wisselen tussen RGB en composiet zie je waar je de verschillen kan zien. Maar het viel pas ECHT op toen ik in zelda tussen m'n items in het ( - ) menu zat te kijken, veel meer en mooiere kleuren, alles is ook scherper. Echt een aanrader d:)b

Wel heb ik één min puntje, maar ik weet niet of dat aan mijn tv of de wii ligt. Als de wii aangesloten is met de RGB en hij aan staat dan hebben m'n gewone tv zenders allemaal zwart beeld. Dit is verder niet z'n probleem omdat je toch aan het gamen bent, maar je kan niet ff snel tv kijken tussen het gamen door. Wat ik wel storend vind is dat ik nog steeds zwart beeld heb als de wii in standby staat (oranje lampje). Ik moet de wii dus echt uit zetten om gewoon tv te kunnen kijken :(

Als mensen weten hoe ik dit kan fixen hoor ik dat graag, maar ook als er niks aan te doen is want dan hoef ik niet verder te zoeken naar oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:00:
HELP het lekkerste appeltje van vandaag.
Probeer de snelheid van je wifi is op verschillende settings. Dus mixed etc. Tevens als je dingen als max speed etc heb uit zetten. Is al regelmatig in topic's langsgekomen.
Rutger Mulder schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:08:
Als mensen weten hoe ik dit kan fixen hoor ik dat graag, maar ook als er niks aan te doen is want dan hoef ik niet verder te zoeken naar oplossingen
Denk dat je wat verkeerd hebt ingesteld met je AV kanalen in de tv. Normaal is het zo Wii aan boem tv slaat naar betreffende AV kanaal. Wii standby/uit tv slaat terug naar normaale tv kanaal (tuner).
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:13:
Ben ook wel benieuwd naar het formaat en of het een CRT of LCD is, ik heb voor mijn 72cm Philips CRT niet het gevoel dat ik een RGB kabel nodig heb, althans niet in de mate waarop de PS2 het nodig heeft. Kan je misschien fotootjes posten van het verschil op jouw TV?
Kep hier Panasonic 82cm (1,5 jaar oud) crt bak en ja het zal zeker de moeite zijn. Kleuren veel fletser, teksten veel beter leesbaar is die 30 euro meer dan waard.

[ Voor 113% gewijzigd door William/Ax3 op 19-12-2006 16:39 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:42

Zym0tiC

^_^

Misschien gereserveerd voor VC games? Is maar een wilde gok en best kans dat ik nu onzin uitkraam :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zag ik het niet direct maar na paar keer wisselen tussen RGB en composiet zie je waar je de verschillen kan zien. Maar het viel pas ECHT op toen ik tussen m'n items in het ( - ) menu zat te kijken, veel meer en mooiere kleuren, alles is ook scherper. Echt een aanrader d:)b

Wel heb ik één min puntje, maar ik weet niet of dat aan mijn tv of de wii ligt. Als de wii aangesloten is met de RGB en hij aan staat dan hebben m'n gewone tv zenders allemaal zwart beeld. Dit is verder niet z'n probleem omdat je toch aan het gamen bent, maar je kan niet ff snel tv kijken tussen het gamen door. Wat ik wel storend vind is dat ik nog steeds zwart beeld heb als de wii in standby staat (oranje lampje). Ik moet de wii dus echt uit zetten om gewoon tv te kunnen kijken :(

Ik heb zoiets ooit weleens gezien op een TV van echt 15 jaar oud, maar nooit op een moderne TV eigenlijk. Ik ben bang dat het toch aan de TV ligt, wat voor TV is het?

Ben ook wel benieuwd naar het formaat en of het een CRT of LCD is, ik heb voor mijn 72cm Philips CRT niet het gevoel dat ik een RGB kabel nodig heb, althans niet in de mate waarop de PS2 het nodig heeft. Kan je misschien fotootjes posten van het verschil op jouw TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

jaapstobbe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:00:
plz help,

Ik krijg internet maar niet aan de praat op mn wii.
De wii ziet mn router wel en de verbinding is 100%

ik heb mn router op mixed mode staan en zowel channel 1 als 11 geprobeerd

ik heb zowel met security wpa-psk al helemaal geen security geprobeerd. en geen mac filter aan staan

ik snap echt niet waarom het niet werkt!

error code 51330

HELP
Werkt perfect WIFI Nintendo ;)

Anyway toevallig, mac adres cloning aanstaan in router ;) uitzetten.

Helpt dat niet. Je router defaulten, maar pas op je moet je internet gegeven dan weer in de router invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:39:
Dit is dus blijkbaar een officieel persbericht van Nintendo, waarin de lijst met spellen staat, waarop de eerdere post gebaseerd was: http://gonintendo.com/?p=10634.

Ik moet nu wel even slikken :/, er missen namelijk wel heel veel spellen: Metroid Prime 3, Batallion Wars 2, Mario Smash Football, Super Mario Galaxy, Elebits, Trauma Center, Pokemon etc. Goed, ik had niet verwacht dat al die spellen ook echt in Q1 uit zouden komen, de laatste drie natuurlijk wel, aangezien die al uit zijn in Amerika/Japan en verder had ik ook gerekend op Smash Football als eerste online spel (met grote fanbase, meer dan 1 miljoen keer verkocht, waarvan het merendeel in Europa).

* Hoedje gaat nu nog langzamer Zelda spelen :P
Ik baal toch wel dat ook Elebits ook ontbreekt uit da list. Die shit staat hoog op me lijst en hij is al uit in de US (correct me if I am wrong). Nu word ik weer geforceerd om een Freeloader te kopen :(

@Hoedje = maar goed dat de component kabels er nog niet zijn, word wachten toch beloond ;) (en ja ik heb een LCD, noem het maar een luxe probleem :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Ook voor de final versie van de Opera Browser hoeft niet betaald te worden!

De eerste periode zal de browser gratis te downloaden zijn, vanaf juni 2007 kost deze 500 Wii punten (5 euro). Overigens is de versie die vrijdag beschikbaar komt enkel nog een beta, de volledige versie komt eind maart 2007.

Aldus Laurent Fisher, Nintendo Europa

Je kan dus gewoon vanaf eind maart tot juni de final gratis downloaden, volgens dit bericht. Echter vind ik het wel vreemd dat ze de eerst versie van komende vrijdag bij Opera zelf een trial noemen, dat zou wel impliceren dat er voor de final betaald moet worden. Echter spreek bovenstaand bericht dit weer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede Wii-eigenaars. ik had een vraagje over de online mogelijkheden. Als je dus de Connection Settings enz allemaal hebt geregeld en je komt voor de eerste keer online, zal hij dan gelijk automatisch de Firmware Update laden ?? Of is dit een optie wat je kan kiezen om het te negeren, ik had namelijk gelezen dat de Update soms errors geeft bij sommige Wii's en dat je ook geen Freeloader meer kan gebruiken voor de NGC Games. Maar ik wil wel heel graag online met mijn Wii en de Channels kunnen gebruiken en bv. de blauwe disc-gleuf light constant te laten gloeien door een E-Mail te verzenden van mijn PC naar de Wii.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Volgens het persbericht van Nintendo is de Trial versie van Opera wel degelijk een beta. De final versie komt eind maart uit en zal tot juni gratis te downloaden zijn. Daarna zal het downloaden van de browser 5 Euro gaan kosten.
Zym0tiC schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:12:
[...]

Misschien gereserveerd voor VC games? Is maar een wilde gok en best kans dat ik nu onzin uitkraam :)
VC spellen zitten tussen de normale savegames.
Speedpete schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:55:
[...]

Denk dat die op gaan aan systeemupdates, channels, instellingen e.d.
Als dat zou is moeten ze een paar mensen ontslaan bij Nintendo. De Xbox 360 heeft maar 12 megabyte flashgeheugen voor de firmware en het dashboard. 300 megabyte is daar veel te veel voor.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
patrieckske schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:25:van de week maar es gaan kijken voor goede oplaadbare batterijen!
Mwah, oplaadbatterijen is tegenwoordig nauwelijks meer de moeite. Vandaag nog 6 setjes van 10 stuks bij Ikea gekocht voor 2,50 per 10. Voor dat geld moet ik dat geneuzel met oplaadbaar niet. Gaan sneller leeg en zijn altijd leeg als je net wilt spelen. Ook het kostenaspect speelt niet meer. Vroeger waren alkaline batterijen duur, maar tegenwoordig is opladen nauwelijks voordeliger. Helemaal niet als je ook nog eens zelf de Eneco betaald.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:20:
ik had namelijk gelezen dat de Update soms errors geeft bij sommige Wii's en dat je ook geen Freeloader meer kan gebruiken voor de NGC Games.
De Freeloader werkt sowieso alleen maar op een USA Wii. Datel is overigens wel bezig een nieuwe versie van de freeloader te ontwikkelen die op alle Wii modellen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

tommy6 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:18:
Ook voor de final versie van de Opera Browser hoeft niet betaald te worden!

De eerste periode zal de browser gratis te downloaden zijn, vanaf juni 2007 kost deze 500 Wii punten (5 euro). Overigens is de versie die vrijdag beschikbaar komt enkel nog een beta, de volledige versie komt eind maart 2007.

Aldus Laurent Fisher, Nintendo Europa

Je kan dus gewoon vanaf eind maart tot juni de final gratis downloaden, volgens dit bericht. Echter vind ik het wel vreemd dat ze de eerst versie van komende vrijdag bij Opera zelf een trial noemen, dat zou wel impliceren dat er voor de final betaald moet worden. Echter spreek bovenstaand bericht dit weer tegen.
Zie BETA ;) :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:25:
[...]

De Freeloader werkt sowieso alleen maar op een USA Wii. Datel is overigens wel bezig een nieuwe versie van de freeloader te ontwikkelen die op alle Wii modellen werkt.
Ow, das dan goed nieuws! Maar zijn de berichten over de errors door de Update ook waar ?? Want veel mensen moesten hun Wii terugsturen naar Nintendo, maar dat heb ik dus liever niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Er is hier nog niemand die zijn wii om zeep geholpen heeft met een update, daar hoef je dus niet bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb een RGB kabel voor de Wii en het beeld is inderdaad scherper.
1 probleem! Ik heb nu allemaal lelijke strepen door mijn beeld heen :(
Weet iemand een oplossing ervoor? Of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Wij hebben een Panasonic breedbeeld van 7 jaar terug en hij ondersteund RGB scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:26:
[...]

Ow, das dan goed nieuws! Maar zijn de berichten over de errors door de Update ook waar ?? Want veel mensen moesten hun Wii terugsturen naar Nintendo, maar dat heb ik dus liever niet.
Zo veel mensen waren dat niet. Ik geloof dat er enkele tientallen gevallen waren op meer dan 1 miljoen consoles. Er is inmiddels al weer een nieuwere firmware geweest om dit probleem te verhelpen en sindsdien is er zelfs nog een firmware update geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet waar.
Er zijn echter maar een paar voorvallen geweest en die hebben een nieuwe Wii gehad.

Dus het moet geen enkel probl;eem zijn om je Wii te voorzien van een update.

Edit: Zoals MetroidPrime ook al zei......

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:41
Ben ook benieuwd naar SSX voor de Wii...
En vooral: Hoe/ wat de functie van de WiiMote hierin wordt...

SSX Tricky/ SSX 3 en SSX on Tour heb ik veel gespeeld op PS2.
Geweldig...

Maar als ze op de een of andere manier hier een extra dimensie aan kunnen plakken, wordt het misschien nog toffer.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt mensen!! Ik ga er straks mee online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
ari3 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:24:
[...]
Mwah, oplaadbatterijen is tegenwoordig nauwelijks meer de moeite. Vandaag nog 6 setjes van 10 stuks bij Ikea gekocht voor 2,50 per 10. Voor dat geld moet ik dat geneuzel met oplaadbaar niet. Gaan sneller leeg en zijn altijd leeg als je net wilt spelen. Ook het kostenaspect speelt niet meer. Vroeger waren alkaline batterijen duur, maar tegenwoordig is opladen nauwelijks voordeliger. Helemaal niet als je ook nog eens zelf de Eneco betaald.
Dat is echt absoluut onzin |:( .

A. Je belast het milieu enorm met wegwerp batterijen.

B. Oplaadbare batterijen hebben veel meer vermogen dan wegwerp batterijen. Vraag maar aan iemand met een digitale camera :)

C. Oplaadbare batterijen zijn op de langere termijn veel goedkoper dan wegwerp batterijen.

Dus wat moet je doen, een goede snellader kopen of een goedkope langzame batterijlader. Daarnaast goede oplaadbare batterijen kopen, dat zijn over het algemeen nu 2700 mAh batterijen. Die gaan 500-1000 laadcycli mee zonder capaciteitsverlies. Kortom één setje van 4 oplaadbare batterijen zorgt ervoor dat je nooit met een lege Wiimote zit, terwijl je ongeveer (uitgaande van 1 x per week verwisselen en 500 laadcycli), 10 jaar met die batterijen kunt doen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in je Wii naar geheugenbeheer gaat kun je ook naast 'Opgeslagen gegevens' kiezen voor 'Kanalen' , daar staat dan vervolgens ook weer x blokken vrij.. en je kunt er ook een SD kaart in doen. Lijkt mij dat je dus je kanalen ook kunt opslaan op SD kaarten (er was eerder iemand in het topic die vroeg iets over beperktheid van aantal kanalen: er zullen dus een beperkt aantal kanalen op je Wii zitten, en je kunt zelf switchen welke je wilt hebben op je Wii ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:33:
Als het de Sunflex kabels zijn dan schijnen die ook wel goed te zijn, maar niet zo goed als de Blaze of originele Nintendo kabels.

Hier de specs van de Sunflex (en die zeggen echt weinig over de kwaliteit maar het klinkt wel mooi:

sunflex Europe extends its snakebyte Premium Cable Range with high-end cables for Nintendo Wii. The cables are announced to enter the European market in late December 2006.

Features snakebyte Premium RGB Cable for Nintendo's Wii:
- High detail pictures and bright colour sharpness even with standard TVs;
- additional Cinch stereo outputs;
- Anticorrosive gold plated contacts for high signal quality;
- Solid copper wires with multiple shielding;
- Ferrit core filters interfering signals;
- Warp resistant and fail-safe;
- Heavy duty all-metal scart plug;
- Low cadmium and lead-free;
- 2m cable length.
KIJK!!! Dat is PRECIES wat ik wil hebben! Een RGB kabel voor de Wii met additional Cinch stereo outputs ! :) Kan ik tenminste de Wii via RGB-SCART op m'n TV aansluiten, en het geluid rechtstreeks naar m'n surround installatie sturen. Helemaal goed! _/-\o_

Nog ff wachten dus tot die kabel in de winkel ligt en voorlopig dan maar ff met de bijgeleverde composiet aansluiting werken. (nou ja, wanneer ik de Wii ook eindelijk heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zag ik het niet direct maar na paar keer wisselen tussen RGB en composiet zie je waar je de verschillen kan zien. Maar het viel pas ECHT op toen ik in zelda tussen m'n items in het ( - ) menu zat te kijken, veel meer en mooiere kleuren, alles is ook scherper. Echt een aanrader d:)b
Ik heb geen fix voor je, maar, was Bart Smit de goedkoopste met de RGB kabels? En had je ze online besteld? Wil er ook eentje, beter beeld is altijd goed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkuuhh schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:36:
Lijst me alle games begin 2007:

12.01.2007 - Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo)
16.02.2007 - Excite Truck (Nintendo)
23.02.2007 - Kororinpa (Hudson)

Februari 2007 - Baja Racing (Conspiracy)
Februari 2007 - Disney’s Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista)

23.03.2007 - Wing Island (Hudson)
23.03.2007 - BIONICLE Heroes (Eidos)

Maart 2007 - SSX Blur (EA)
Maart 2007 - Mario Party 8 (Nintendo)
Maart 2007 - Tiger Woods PGA TOUR (EA)
Maart 2007 - Bust a Move Wii (505Games)
Maart 2007 - Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games)
Maart 2007 - Disney’s Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games)
Maart 2007 - Sonic and the Secret Rings (SEGA)
Maart 2007 - Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft)

1e Kwartaal 2007 - Heatseaker (Codemasters)
1e Kwartaal 2007 - Metal Slug Anthology (Ignition)
1e Kwartaal 2007 - Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - Rampage Total Destruction (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - The Ant Bully (Movie License) (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - Impossible Mission (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Leaderboard Golf (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Puzzle Balls (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Tennis Masters (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
GEEN trauma center: second opinion & phoenix wright & elebits in de EU voor de Wii ?? Dan misschien toch maar een Amerikaanse wii...Want echt super games staan er nou ook weer niet op de lijst..Een soort van dump-trash platform schijnt de Wii toch weer te worden helaas :( Ik zie geen enkele goede fantasy RPG op die lijst??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Gabliboeba schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:14:
[...]
Dimension Plus heeft de derde lading vandaag binnen gekregen. Als ik jouw was zou ik naar de stad spurten en proberen een te bemachtigen.
Oke, maar het gaat echt op de volgende levering.. Aangezien op een reservatie lijst staat waar ik de vorige levering net niet bij zat. Sta nu op één. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:21:
Als dat zou is moeten ze een paar mensen ontslaan bij Nintendo. De Xbox 360 heeft maar 12 megabyte flashgeheugen voor de firmware en het dashboard. 300 megabyte is daar veel te veel voor.
Quote uit het x-box 360 topic:
20Gb is niet groot in deze tijd nee, en daarvan hou je zelfs maar 13Gb over, de overige 7Gb zijn voor cache, backwards compatibility code, cache, systeemfiles en cache
Iets meer dan 12mb ;)

(ok, het draait ook zonder, maar toch)

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 19-12-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:55:
KIJK!!! Dat is PRECIES wat ik wil hebben! Een RGB kabel voor de Wii met additional Cinch stereo outputs ! :) Kan ik tenminste de Wii via RGB-SCART op m'n TV aansluiten, en het geluid rechtstreeks naar m'n surround installatie sturen. Helemaal goed! _/-\o_
Dat is inderdaad erg handig, ik heb hetzelfde gezeur. Maar wachten op een kabel die waarschijnlijk duurder is en alleen extra geluid via mijn TV kan lussen is niet zo heel interessant. Switchen naar mijn receiver is ook prima. Dat moet sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:36:
Vraagje:

Weet iemand een oplossing ervoor? Of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Wij hebben een Panasonic breedbeeld van 7 jaar terug en hij ondersteund RGB scart.
Antwoordje:

Het klinkt als interferentie doordat je scart kabel niet goed is afgeschermd. Heb je een originele of een third party kabel? Ik zou eens een andere kabel van betere kwaliteit proberen als het laatste het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:14:
[...]

Antwoordje:

Het klinkt als interferentie doordat je scart kabel niet goed is afgeschermd. Heb je een originele of een third party kabel? Ik zou eens een andere kabel van betere kwaliteit proberen als het laatste het geval is.
Ik heb de originele van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Van de Wiiparty site:
De uiteindelijke versie van de Opera Browser zal aan het einde van maart 2007 verschijnen. Ook deze zal gratis zijn, tenminste tot juni 2007. Daarna zal je 500 Wii Points, omgerekend 5 euro, neer moeten leggen voor de browser. De testversie zal Adobe Flash alvast ondersteunen. Verwacht wordt dat de uiteindelijke versie een stukje uitgebreider zal zijn.
Uitgaande van de DS versie dacht ik niet dat ze Flash zouden ondersteunen. Niet dat de Wii het niet zou trekken, maar Adobe moet wel die plugin geschikt maken voor de Wii. En aangezien er voor windows nog niet eens een 64-bits versie van deze plugin is had ik het niet verwacht.
Maar als Flash wel werkt zouden filmpjes via Google video & Youtube dus moeten werken op de Wii!
Ben benieuwd wat voor andere extra's de uiteindelijke versie gaat bieden...

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 19-12-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, dat is best brak dan. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dit zou helemaal mooi zijn (als het al waar is)

http://www.1pstart.com/possible-wii-hack-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, Elebits, niet eens in Q1 2007, vind het toch wel een beetje jammer, valt me toch wel een beetje tegen eerlijk gezegd.

Aan de andere kant, wel beter voor mijn portemonnee :+ Kan zo rustig Red Steel, Tony Hawk, en nog steeds LoZ:TP kopen.

Edit: me_mrtn, heb je toegevoegd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
johnnyv.nl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:08:
[...]

Quote uit het x-box 360 topic:

[...]

Iets meer dan 12mb ;)

(ok, het draait ook zonder, maar toch)
De firmware updates en het dashboard staan helemaal niet op de harde schijf, maar op een aparte flash-chip van 12 megabyte op het moederbord. Anders zou je ook geen firmware updates meer kunnen installeren als je de harde schijf niet zou hebben.

Die 7 gigabyte is voor een groot deel voor backwards compatibility met de Xbox en voor een deel als cache voor Xbox 360 spellen. Flash geheugen wil je echt niet gebruiken als cache en de emulatoren zitten in de VC spellen verwerkt, dus daar kan het al niet voor gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54
Th3_BuuRMan is ook hier toegevoegd. Mijn nummer = 8054 9354 9404 5318. Jammer dat je bij de Xin-Evil database nog geen berichtjes kunt sturen om elkaar te waarschuwen. Dat zou echt een leuke functie zijn.

De update van vanochtend ging razendsnel. Binnen een minuut was de update klaar, met een relatief sloom netwerk. Nu nog een demochannel :Y

stomme typo

[ Voor 10% gewijzigd door me_mrtn op 19-12-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg fake uit allemaal. Je ziet als hij het plaatje gaat laden hem inzoomen en opnieuw het beeld starten. Hij kan gewoon een andere disc erin gedaan hebben en het filmpje doorgestart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59
William/Ax3 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:09:
Denk dat je wat verkeerd hebt ingesteld met je AV kanalen in de tv. Normaal is het zo Wii aan boem tv slaat naar betreffende AV kanaal. Wii standby/uit tv slaat terug naar normaale tv kanaal (tuner).
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:13:
Ik heb zoiets ooit weleens gezien op een TV van echt 15 jaar oud, maar nooit op een moderne TV eigenlijk. Ik ben bang dat het toch aan de TV ligt, wat voor TV is het?

Ik kan verder geen instellingen vinden waar ik dit mee kan veranderen. Als ik de wii aanzet springt ie ook niet automatisch naar het AV kanaal of terug als je em uitzet.

Dit is de tv die ik heb:
http://www.kieskeurig.nl/...06DA6C1256A4E003F5C1F.htm

Introductie 2001 dus nog niet heel erg oud.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:03:
Ik heb geen fix voor je, maar, was Bart Smit de goedkoopste met de RGB kabels? En had je ze online besteld? Wil er ook eentje, beter beeld is altijd goed natuurlijk.
Geen idee of ze de goedkoopste zijn. Bartsmit verkoopt ze alleen online. Ik heb het betaald met ideal en dan heb je maar 1,50 verzendkosten, kwam dus uit op 31,45 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Rutger Mulder op 19-12-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:08

Snippertje

Light up your life

5 jaar is oud in tv land ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:20:
[...]

Is behoorlijk balen.
Bedankt in ieder geval.
Ik hoop dat anderen tips hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:16:
[...]

Gebruik je een scart splitter ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Even een vraagje over het bestellen van een RGB kabel bij Bart Smit. Weet iemand of deze momenteel snel uitgeleverd worden? Heb er een bij Bol.com besteld, maar daar staat nu dat het 3 tot 4 weken gaat duren. Bij Bart Smit staat dat ze producten normaal binnen 2 werkdagen leveren, maar geldt dit ook voor de RGB kabel? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:31
Voor zover ik heb gehoord hebben veel winkels vandaag al de 3e levering gekregen. Ik ben er echter nog in geslaagd om er een te bemachtigen :(
Maar als de 3e levering nu als is, betekent dit dan ook dat een 4e levering deze week nog komt? (vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee totaal geen last van hij werkt zoals verwacht en het beeld is duidelijk beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pleaaase stop met om de 4 pagina's dezelfde 'nieuwtjes' te posten. Ik weet dat 4 pagina's door lezen door offtopic geblaat - net als deze misschien - erg veel is, maar neem de moeite please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy6 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:53:
Even een vraagje over het bestellen van een RGB kabel bij Bart Smit. Weet iemand of deze momenteel snel uitgeleverd worden? Heb er een bij Bol.com besteld, maar daar staat nu dat het 3 tot 4 weken gaat duren. Bij Bart Smit staat dat ze producten normaal binnen 2 werkdagen leveren, maar geldt dit ook voor de RGB kabel? Alvast bedankt
Als de knop op bestellen staat kan je hem binnen twee dagen verwachten, staat er reserveren dan duurt het langer (ps. reserveren is geen bestelling bij BS je moet hem daarna nog handmatig bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:58:
[...]

Als de knop op bestellen staat kan je hem binnen twee dagen verwachten, staat er reserveren dan duurt het langer (ps. reserveren is geen bestelling bij BS je moet hem daarna nog handmatig bestellen).
Okee, hartelijk bedankt. Hij staat op bestellen, dus dan bestel ik er direct een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:19:
Van de Wiiparty site:

[...]

Uitgaande van de DS versie dacht ik niet dat ze Flash zouden ondersteunen. Niet dat de Wii het niet zou trekken, maar Adobe moet wel die plugin geschikt maken voor de Wii. En aangezien er voor windows nog niet eens een 64-bits versie van deze plugin is had ik het niet verwacht.
Was allang bekend. Waarom denk je dat anders http://wiicade.com/ bestaat?? En de Wii is gewoon PowerPC Cpu..(net als de Mac)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:59:
[...]

Was allang bekend. Waarom denk je dat anders http://wiicade.com/ bestaat?? En de Wii is gewoon PowerPC Cpu..(net als de Mac)
Wat heeft het type CPU van de Wii te maken met flash ondersteuning?

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 19-12-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:57:
[...]

pleaaase stop met om de 4 pagina's dezelfde 'nieuwtjes' te posten. Ik weet dat 4 pagina's door lezen door offtopic geblaat - net als deze misschien - erg veel is, maar neem de moeite please :P
mijn excuses...
Ik heb inderdaad niet alles gelezen ik was zelfs nog in het vorige topic blijven steken van voor het weekend.. het gaat ook zo hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
tommy6 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:59:
[...]

Okee, hartelijk bedankt. Hij staat op bestellen, dus dan bestel ik er direct een.
Ik heb hem gisteren ook besteld en kreeg dezelfde dag nog een telefoontje dat ik hem met 2 werkdagen kon verwachten. Dus denk dat je wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Gisteren ook een Wii gekocht, hij was eindelijk binnen gekomen bij FRS. Uren lang Wii sports gedaan, echt mega leuk _/-\o_

Vandaag Red Steel erbij gekocht. Is heel erg wennen met de besturing maar begin m steeds leuker te vinden. Mooie actie vooral met de zwaarden. Jammer dat de zwaarden niet de bewegingen maken die je maakt met de wii mote.

Hopelijk komen er nog mooie titels uit in de toekomst, ik vind het aanbod bij de launch wel erg tegenvallen. Alleen Zelda, Red Steel en COD 3 leken me de moeite waard.

Vandaag ook even gekeken voor Wii Play maar die was niet meer te bekennen. Blijkbaar ook al op veel plekken uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
stomme vraag misschien,

maar is het al mogenlijk om je nintendo vip punten om te wisselen voor wii points?

zo ja hoe,
en als het niet zo is moeten we nog maar ff wachten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Relaxed dat die beta browser vrijdag al uitkomt! Vertrek 's avonds naar mijn familie voor de kerst, dus als ie de 23e was uitgekomen dan kon ik hem pas 4 dagen later checken :P

Ben erg benieuwd, maar ja, misschien ook maar niet teveel van voorstellen. Tekst intypen is absoluut beter dan met een gewone controller, maar het is nog steeds geen toetsenbord.

Maar laten we wel wezen, wat is het toch een prachtapparaat!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleien vraag voor Xsive en Uniqement.
Wil jullie toevoegen maar kan jullie niet vinden in de Wiidb.
Wat is jullie nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 13:55
Ik heb net even een mindere wii ervaring gehad:

Mijn action replay / freeloader werkt niet.
Volgens diverse berichten zou die moetten werken maar de wii zegt dat hij de disc niet kan lezen.
Ik vraag me af of dit door de uodate van vandaag komt?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
Dat weerkanaal is best grappig jammer dat het niet up-to-date is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24
Gister naar Dusseldorf geweest. Niet speciaal voor de Wii gegaan (wel voor Starbucks :P) maar wel even wat winkels binnen gelopen om te kijken hoe het zat met de Wii's daar. Alleen bij de Saturn op de Koningsallee heb ik twee Wii's gezien maar die stonden achter de kassa dus waarschijnlijk gereserveerd. Nog paar andere Saturns gehad maar ook hier niets. Spellen wel overal zien liggen maar controllers hadden ze ook bijna nergens. Uiteindelijk nog wel bij de Medimax een RGB-kabel gehaald en een classic controller.
[...]

Ik heb ook die strepen over het scherm met de RGB-kabel. Maar dit is alleen bij het Wii menu en instellingen enzo. Ze zijn niet echt storend vind ik. Bij het Mii gebeuren en spellen zie ik die strepen niet. Ik heb overigens een oude Philips tv van ruim 10 jaar oud.
me_mrtn schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:29:
Mijn nummer = 8054 9354 9404 5318.
JV69 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:57:
De mijne is 4437-5363-3300-8811
job schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:18:
Voeg me maar mooi toe.. wordt het wat voller met de Mii's.
0525 4728 8772 1934
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:28:
BTW: Mij Mii is erg alleen en wil graag wat vrienden hebben om mee te lopen en te ouwehoeren dus als je me wil toevoegen dan is dit mijn Wii code: 6685-0084-3028-4666
Allen toegevoegd door Wii 3962-5537-5226-0232 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
patrieckske schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:04:
stomme vraag misschien,

maar is het al mogenlijk om je nintendo vip punten om te wisselen voor wii points?

zo ja hoe,
en als het niet zo is moeten we nog maar ff wachten he :)
Het wordt wel mogelijk, maar dat is het nu nog niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 10-09 16:02
is er al iets bekend over een soort Demo-kanaal? zou wel mooi zijn, net als bij de 360...

Verder, als op je Mii-plein bent..dan kan je instellen dat er andere Miis van andere mensen erover heen lopen.. maar er komt maar niemand bij mij. Komt dit omdat ik nog niemand heb toegevoegd? of duurt het gewoon paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24
Sillymidget schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:21:
is er al iets bekend over een soort Demo-kanaal? zou wel mooi zijn, net als bij de 360...

Verder, als op je Mii-plein bent..dan kan je instellen dat er andere Miis van andere mensen erover heen lopen.. maar er komt maar niemand bij mij. Komt dit omdat ik nog niemand heb toegevoegd? of duurt het gewoon paar dagen..
Daarvoor moet je mensen toevoegen. En zij moeten jou dan ook toevoegen. Dan komen er vanzelf een stel mii's over je plein lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:36:
Vraagje:

Heb je van die ' ruis ' strepen die alleen zichtbaar zijn op een zwarte achtergrond?
Ik heb het ook met de Originele(!) component kabel!

Mijn Wii is nu net aan het updaten, al 13 minuten bezig en pas op 50%, het is druk vanavond :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DoubleD1980 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:11:
Allen toegevoegd door Wii 3962-5537-5226-0232 :)
Added (door: 2821-3219-1955-3457) :).

Wel lastig idd dat je het niet kan doen door een berichtje te sturen van: "Ik heb je toegevoegt". Maar aan de andere kant wel begrijpelijk, want anders krijg je weer SPAM taferelen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:11:Allen toegevoegd door Wii 3962-5537-5226-0232 :)
offtopic:
En jullie allemaal zijn toegevoegd door mij. FC, staat in Signature :)

Btw apNia, XiN-eViL, Smoonshine, ik heb jullie ook toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:16:
[...]

Heb je misschien ook een ander apparaat dat je via RGB kan aansluiten op je TV, bijvoorbeeld een andere console of dvd speler? Als deze namelijk ook de strepen geven ligt het aan je TV (brakke scart connector misschien?) als deze geen strepen geven ligt het aan je RGB kabel of de Wii zelf (even kabel ruilen en kijken wat 'ie dan doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Is het misschien handig om Direct Messaging aan te zetten zodat dat niet steeds in het topic gepost hoeft te worden met Wii codes? Ik wissel zelf ook mijn Wii code alleen op die manier uit hier op GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 19-12-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Vanitas schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:12:
[...]

Het wordt wel mogelijk, maar dat is het nu nog niet.
thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

WTF out of the blue heb ik in eens mijn component kabel van superufo (china) LOL. Ik keek iedere dag of de status op de site al op verzonden stond.

Ik heb er ook al 1 op ebay besteld, heb ik er straks 2. :+

Zo lekker zelda 16:9 480p spelen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 19-12-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Zijn er mensen die hun wii bij neckermann besteld hebben en hem al binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:40:
[...]

Added (door: 2821-3219-1955-3457) :).

Wel lastig idd dat je het niet kan doen door een berichtje te sturen van: "Ik heb je toegevoegt". Maar aan de andere kant wel begrijpelijk, want anders krijg je weer SPAM taferelen ;).
Console 1 voegt Console 2 toe, krijgt Console 2 dan niet een bericht dat Console 1 hem heeft toegevoegd en of Console 2 dat dan ook goed vindt? Of moet er extern contact bestaan waarin Henk van Console 1 zegt tegen Piet van Console 2 ik heb je toegevoegd, voeg mij ook toe?

Want over e-mail is dat een stuk makkelijker.. je voegt iemand toe over email, die persoon krijgt mail (ergo: een bericht dat console 1 hem heeft toegevoegd), en die persoon hoeft dan alleen nog maar op 'accept' te klikken als het ware. Zo'n 'accept' optie bestaat niet op de wii?

Ik heb geen vrienden dus heb ik het nog niet goed kunnen uitproberen.

Mijn code is 5578-8476-8980-5714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

S2S schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:52:
WTF out of the blue heb ik in eens mijn component kabel van superufo (china) LOL. Ik keek iedere dag of de status op de site al op verzonden stond.

Ik heb er ook al 1 op ebay besteld, heb ik er straks 2. :+

Zo lekker zelda 16:9 480p spelen _/-\o_
En, hoe groot is het verschil? ziet het dashboard er ook strakker uit?

ps. Eventueel wil ik die 2e kabel wel van je overnemen tegen die tijd, moet je maar ff pm, msg over xboxlive of mailtje sturen!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 07:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb hetzelfde RGB-probleem als Rutger Mulder - originele Nintendo Wii RGB kabel, aangesloten op precies dezelfde poort als waar voorheen mijn originele Cube-RGB snoer aangesloten was. Als de Wii standby gaat (oranje LED), blijft de SCART-pin die aangeeft dat het systeem signaal doorgeeft 'hoog'. Als ik mijn Wii uit doe middels de POWER-knop (4 seconden -> rode LED, dus uit), dan heb ik het probleem niet. Ook als ik de stekker van de Wii eruit trek als hij Standby (oranje LED) staat, dan is het signaal pas weg.

Lijkt me specifiek voor de Wii, omdat ik dit probleem niet met mijn Cube had. Irritant is het wel, omdat nadat mijn Wii uit gaat, er dus NIET wordt teruggeschakeld naar het TV-kanaal wat ik aan het kijken was. En andersom: mijn TV denkt de hele tijd dat de Wii al aan staat, dus als ik hem uit de standby-stand haal springt hij niet naar mijn AV-kanaal waar de Wii op zit. Workaround is dus mogelijk: geen WiiConnect24 gebruiken, maar dat vind ik geen optie.

Ik heb een TV van 3 jaar oud, een JVC 70cm breedbeeld glasbak.

Ik hoop serieus dat Nintendo daarvoor iets van een fix maakt, want dit stoort me! :(

Ga er eens een mail aan wagen naar Nintendo. Kunnen meerdere personen met een Wii en RGB-snoer dit gedrag van de Wii ook constateren en bevestigen? Daarvoor alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-12-2006 19:06 . Reden: Iets verduidelijkt ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57
Added: 3962-5537-5226-0232
En: 5578-8476-8980-5714

By the way, ik ben: 0310-0094-4442-1566
Hopelijk tot Mii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb met mn net aangeschafte RGB kabel nergens last van, als ik mn Wii aanzet springt hij netjes op het juiste kanaal en als ik hem op standby zet via de remote schakeld hij weer terug naar de TV zender waar hij eerst op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
denken jullie ook bij "Freeloader in de maak" aan delay, delay, delay en loze beloftes?

wanneer komt ie uit? 2009?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net ook even mijn wii upgedate :) alleen zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat de wii nu trager is? als ik uit een game ga en van menu verander lijkt het nu langer te duren (misschien omdat je nu tussendoor die wii animatie ziet ipv alleen een zwart scherm).

Ga binnenkort toch maar al mijn nintendo punten (3 ds'en, wii en een stuk of 5 nintendo games) opzoeken voor het wii shopping kanaal voor gratis VC games. Maar dat werkt toch nog niet?
denken jullie ook bij "Freeloader in de maak" aan delay, delay, delay en loze beloftes?
Als datel er echt aan werkt zal die ooit wel komen mits het mogelijk is. Ze hebben ook al de gc freeloader gemaakt dus zie niet in waarom ze erover zouden liegen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Steeds vergeten te melden. Maar ik sta nu op 9845 sterrenpunten. Had gehoopt dat de Wii 1000 punten zou zijn en niet 750 (500+250). Hoop toch snel weer de 10000 te doorbreken. Twijfel nog wel of ik dan wii point ervoor koop of wacht op exclusives...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag aannemen dat met splitter een kabel bedoelt word zodat je er meer scart stekkers op aan kan sluiten.
Als je dat bedoelt dan is het antwoord nee die zit er niet op.

Bij mij zijn de strepen in het menu, spellen enz. Ene keer lijkt het iets minder maar het blijfs onwijs lelijk.
Als het beeld donkerder is zie je ze nog meer maar hoe dan ook licht of donker ik blijf de strepen zien.

PS2 aangesloten op de RGB scart aansluiting en geen strepen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:08:
Even een kleien vraag voor Xsive en Uniqement.
Wil jullie toevoegen maar kan jullie niet vinden in de Wiidb.
Wat is jullie nummer.
Ja, het is zo, ik had me aangemeld, in de waan dat ik ook hier JuliBen heette, maar omdat dat dus een dubbele account was, heb ik dus weer mijn oude terug, waarvan ik de naam heb veranderd in Uniquement :+ Loooooogisch, maar ja, niets aan te doen, ik vind Uniquement toffer :+ Friend Code staat in ieder geval in mijn signature, of op de site, onder de naam JuliBen

Volgens mij heb ik net iets verrekt in mijn arm met Baseball training 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zegt dat alle Wii codes kunnen worden uitgewisseld in http://irc.tweakers.net/ , ga naar het #wii kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mn wii opgehaald (in saturn r'dam).
De boel aangesloten, en dan begint de setup. dus ik vrolijk op b drukken waar ie t vroeg, maar toen moest ik een vakje selecteren. Dus ik met de d-pad proberen dat vakje te selecteren, lukt t niet.
Ik dacht al faaaaahk, is mn mote kapot. Maar ik dacht er dus niet aan dat de mote zelf de pointer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe vandaag het weerkanaal online gegaan, enigste bummer is dat ik dus een amerikaanse stad ofzo moet kiezen aangezien ik hem niet op nederland kan instellen in verband met de landeninstelling in de Us Wii. :)

Overigens kreeg vandaag ook een nieuwe controller binnen, ik aansluiten, synchen alles werkte, totdat ik ging gamen......

In excite truck trok hij gewoon constant naar links, hoe ik ook bewoog niks hielp.. Dan maar Wii sports, kon geeneens slaan..... Weer opnieuw gesyncht.... weer hetzelfde. Toen maar een flinke ram op de zijkant gegeven en voila hij werkte! 8)7

Damn dacht echt even dat hij overleden was. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, op me USA Wii kan ik dus alleen USA selecteren en geen Nederlandse stad als default bewaren. Sterker nog, van Nederland laat ie alleen Amsterdam zien en dan alleen een 2 day forecast. 5 Day forecast niet mogelijk. Een rechtenkwestie denk ik, Nintendo betaalt zeker 0,000000000000001 cent per opgeroepen weerbericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Slaan is en blijft altijd Next-Gen en van toepassing op techniek xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:52:
lol, op me USA Wii kan ik dus alleen USA selecteren en geen Nederlandse stad als default bewaren. Sterker nog, van Nederland laat ie alleen Amsterdam zien en dan alleen een 2 day forecast. 5 Day forecast niet mogelijk. Een rechtenkwestie denk ik, Nintendo betaalt zeker 0,000000000000001 cent per opgeroepen weerbericht :)
Nee is logisch. ;)

US Wii's worden alleen in de US verkocht, tenminste zo redeneert Nintendo. Vandaar ook dat je alleen zuid amerikaanse, amerikaanse en canadese steden kan selecteren. :)

Je kan inderdaad via Globe op amsterdam inzoomen enz maar dat is niet zo uitgebreid. Tsja dat is dan een nadeel van importeren. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

dat is de meest vreemde stelling die ik ooit gehoord heb...een degelijke televisie wordt verondersteld om MINSTENS 10 jaar mee te gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:01:
Ik heb hetzelfde RGB-probleem als Rutger Mulder - originele Nintendo Wii RGB kabel, aangesloten op precies dezelfde poort als waar voorheen mijn originele Cube-RGB snoer aangesloten was. Als de Wii standby gaat (oranje LED), blijft de SCART-pin die aangeeft dat het systeem signaal doorgeeft 'hoog'. Als ik mijn Wii uit doe middels de POWER-knop (4 seconden -> rode LED, dus uit), dan heb ik het probleem niet. Ook als ik de stekker van de Wii eruit trek als hij Standby (oranje LED) staat, dan is het signaal pas weg.

Lijkt me specifiek voor de Wii, omdat ik dit probleem niet met mijn Cube had. Irritant is het wel, omdat nadat mijn Wii uit gaat, er dus NIET wordt teruggeschakeld naar het TV-kanaal wat ik aan het kijken was. En andersom: mijn TV denkt de hele tijd dat de Wii al aan staat, dus als ik hem uit de standby-stand haal springt hij niet naar mijn AV-kanaal waar de Wii op zit. Workaround is dus mogelijk: geen WiiConnect24 gebruiken, maar dat vind ik geen optie.

Ik heb een TV van 3 jaar oud, een JVC 70cm breedbeeld glasbak.

Ik hoop serieus dat Nintendo daarvoor iets van een fix maakt, want dit stoort me! :(

Ga er eens een mail aan wagen naar Nintendo. Kunnen meerdere personen met een Wii en RGB-snoer dit gedrag van de Wii ook constateren en bevestigen? Daarvoor alvast bedankt!
Ik heb precies het zelfde, daarnaast blokeerd het Wii signaal ook het beeld van mijn digitale TV reciever. Nu de Wii maar alleen aan de RGB-scart in gehangen en mijn digitale TV aan de gewone scart. Vind het niet heel erg hinderlijk maar een fix in de firmware hiervoor zou toch wel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 07:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb voor de grap even mijn Wii op "Verenigd Koninkrijk" ingesteld, plaatsje Brighton gekozen, en weer gekeken naar het weerkanaal: je ziet dan meer gedetailleerd de plaatsnamen in de UK, en alleen Amsterdam als je ff kijkt op de kaart van Nederland. Als je dan vervolgens details van Amsterdam opvraagt, kun je inderdaad een stuk minder details opvragen (geen zonnekracht, geen 5-daagse voorspelling e.d.)

Toch weer braaf alles op Nederlands ingesteld, vind het wel leuk om te weten wat voor weer het in Groningen is... of wat het weer over vijf dagen in Den Haag is (woon zelf in Zoetermeer) 8)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zou inderdaad Nintendo even mailen als ik jullie was.

Ik denk dat de video poort gewoon onder stroom blijft staan als hij op stand-by gaat waardoor het signaal aanwezig blijf met RGB.

Moet inderdaad met een firmware fix te verhelpen zijn.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!