Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2019
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:32:
Heeft er iemand die zijn Wii bij Wehkamp heeft besteld al gekregen? Ik heb het daar ook besteld en vraag me af of Wehkamp al Wii's heeft geleverd.
Ja hoor. heb hem zaterdag 9 dec geleverd gekregen :D . had wel al besteld voor de chi... nog wat weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:45:
[...]

Dat ligt er vooral aan welke kabel je gebruikt om je Wii//Cube op je tv aan te sluiten en vooral aan wat voor soort TV je daar dan ook bij gebruikt. Het verschil is duidelijk, en als je nooit veel verschil ziet bij dat soort dingen kun je het et beste vergelijken door je cube op een ouwe 4:3 CRT tv aan te sluiten, en je Wii via component op een 16:9 LCD aan te sluiten. You'll c :P - oh en de Wii versie kun je op breedbeeld spelen, cube niet. right?
Met andere woorden zelfde spel, iets hogere resolutie voor de Wii icm bepaalde kabels/tv's, dat valt dan toch wel een beetje tegen eigenlijk.. trouwens heb zelf de NGC/Zelda aan een breedbeeld tv hangen met een RGB kabel en het ziet er allemaal prima uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:37
Volgens mij heb ik erg mazzel.

Ik heb zondag pas besloten om een Wii te gaan halen, en had er maandag al 1 te pakken bij de FRS in Delft. Vandaag krijg ik mn nunchuck, wiiplay, zelda en rgb kabel binnen van bartsmit.

wel geteld 2 dagen, en ik heb alles binnen.

Toch zie ik op dit forum en op andere fora veel mensen die al heel lang wachten op hun Wii en er geen uitzicht op hebben ook. Dat is wel erg jammer vindt ik, want ik vind dat mensen die pre-orderen er dan ook echt profijt van moeten hebben en dat lijkt dus niet het geval. Want een mazzelpik als ik gaat er dus eigenlijk met iemand anders zn wii vandoor :/ Geloof me me, ik leef met alle wii-wachtende mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdekoning
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-07 06:27
Ik snap die discussie over Zelda niet hoor. Het is toch bekend dat het spel oorspronkelijk voor de NGC is ontwikkeld. Waarom zou het dan anders zijn voor de Wii behalve de besturing, die overigens erg prettig werkt

Over de diepgang van Wii Sports ben ik het niet geheel eens. Ik dacht ook dat je daar sports snel ging vervelen maar merk wel dat bijvoorbeeld tegen de computer als je beter wordt dat de tegenstander ook lastiger wordt en merk ik ook dat ik steeds meer invloed kan uitoefenen met de controller. Zelf vind ik Wii Fitness erg leuk om dagelijks even te doen. Daarom speel ik vaak 's avonds en 's ochtends toch nog even een potje tennis of een andere sport.

BTW had mijn Wii bij de Wehkamp besteld en 9 december heb ik die ontvangen. Perfect geregeld dus en dat met 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

dus de hele avond wii zitten spelen, ik ben er niet bijzonder enthausiast over, de spelletjes bij play en sports zijn wel aardig maar missen een beetje erg in diepgang, alleen tennis is echt leuk, we hebben dus bijna de hele avond staan tennissen :) het aanmaken van je mii is een beetje een gimick maar het helpt wel, je ziet in alle wii play en sports games je eigen poppetje, dat helpt wel heel erg bij dit soort games. je kunt de spelletjes aansturen met hele grote bewegingen of kleine, dat maakt niet erg uit voor de remote. toch sta je wel als een gek te zwaaien heel geinig :) het wordt tijd voor wat meer games, en dan ben ik helemaal happy
Het apparaatje is wel echt stil en hip, ziet er leuk uit :)

ik heb even de openingspost van dit topic zitten lezen en ik denk dat ik pikmin2, zelda the wind waker, en mariokart ga halen. dan hebben we voorlopig iets te doen :)
Waarom dan niet Twilight Princess??

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tingle is niet eens een echte elf, hij is volgens mij gewoon een man(?) die graag een elf wil zijn. Vandaar dat ie altijd te zien is met een ballon, die gebruikt ie om te vliegen.

Tingle is in Japan super populair met z'n eigen videogame. Ik denk niet zozeer dat ie gay is, maar meer een (elf) vrouw in een mannenlichaam.

Het is een van de meest rare karakters uit de Zelda serie, maar toch hoort ie er gewoon bij.
Mogitate Chinkuru no Barairo Ruppīrando
Tingle also stars in his very own game for the Nintendo DS, titled Mogitate Chinkuru no Barairo Ruppīrando. Mogitate Chinkuru no Barairo Ruppīrando tells the story of Tingle when he was a regular person, and how he came to become the Tingle that we've seen in previous The Legend of Zelda games. Planned for a release in 2006 on the Nintendo DS, a release outside of Japan seems unlikely on a somewhat negative reaction towards him in previous The Legend of Zelda games in the west, although Nintendo's pledge to release as many Nintendo DS games in North America and Europe may allow this game to leave Japan. As such, Nintendo of America released a survey to determine whether to release the game. In search for the dream paradise of Rupee Land and guided by the pink 'fairy' Pingle, he is sent on a mission by Rupee-ji to collect Rupees and throw these into a spring, which explains why his role in The Legend of Zelda series of video games shows him so obsessed with Rupees. Tingle, as his (para)normal self, cannot survive without any of the games' currency. With a certain amount he can hire bodyguards to protect himself (presumably in the game's dungeons).
Dat zegt genoeg lijkt me..

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
Boely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
Mijn Wii is nu al 50 min aan het updaten en de balk staat al zeker 48 min zo [||||||||||_______]
De resetknop indrukken heeft geen effect. Ben close om die powerknop in te drukken. Kan ook nergens iets lezen over dit probleem. Ook niet in de manual van de Wii...
Dat had ik vanmorgen ook. de WII met powerknop gereset. wireless router gereset en opnieuw geprobeerd met het zelfde resultaat :X

PS: hoe zit dat met dat verhaal dat de updates ed. vanzelf binnen kwamen zelfs als de wii uitstaat.

[ Voor 9% gewijzigd door JV69 op 19-12-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:02:
Tingle is niet eens een echte elf, hij is volgens mij gewoon een man(?) die graag een elf wil zijn. Vandaar dat ie altijd te zien is met een ballon, die gebruikt ie om te vliegen.

Tingle is in Japan super populair met z'n eigen videogame. Ik denk niet zozeer dat ie gay is, maar meer een (elf) vrouw in een mannenlichaam.

Het is een van de meest rare karakters uit de Zelda serie, maar toch hoort ie er gewoon bij.

[...]

Dat zegt genoeg lijkt me..
hij is hardstikke gay :)

gay zijn is ook in.
op 9 van de 10 televisiezenders zie je de hele tijd gays. Alle mannen bij sbs6 hebben altijd ene roze trui of overhemd aan. Ik stoor me er ontzettend aan en..laat maar,

Wiiiiiiiiiiii!!! (hoe gay dat ook klinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:35:
Ik heb gisteren eventjes CoD3 gespeeld. Moet zeggen dat de besturing toch even wennen was. Wat ik ook erg jammer vond is dat je na de extreem korte tutorial meteen de muur over gaat en in een stevige veldslag terecht komt. Hierdoor is er imo weinig kans om even te 'wennen'. Heb nu een beetje doelloos rond gerend en ben uiteindelijk neergeschoten. Wist ook niet goed wie nu vrienden of vijanden waren.
Een iets rustiger begin had ik wel kunnen waarderen. Ben nu ook benieuwd naar Red Steel, denk dat die me beter zal bevallen.
Ook vind ik het jammer dat ze bij CoD3 granaten gooien niet aan de nunchuck hebben toegewezen...
Even de opties doorlopen, Deddiekoel ;) (plus op je controller).
In de opties staat namelijk een optie "grenade gestures". Daarmee kan je granaten gooien met je nunchuk. Je selecteert je granaat dan met links-arrow op controller en daarna kan je gooien met je nunchuk. Geweldig is dat :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
jcdekoning schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:00:
Ik snap die discussie over Zelda niet hoor. Het is toch bekend dat het spel oorspronkelijk voor de NGC is ontwikkeld. Waarom zou het dan anders zijn voor de Wii behalve de besturing, die overigens erg prettig werkt
Er zullen best spellen uitkomen die er iets beter uit gaan zien, en je hebt gelijk zelda was eigenlijk voor de NGC dus ik zou niet moeten klagen..
Maargoed.. toch zou ik me deels genaait voelen als de meeste spelen grafisch ongeveer hetzelfde eruit zien als de gamecube en ik dus 250 euro moet neertellen puur voor die nunchuk controllers die dan net zo goed (ook) op de NGC uitgebracht hadden kunnen worden (geef toe dat had minder impact gehad en zou voor nintendo een slechte deal zijn..) anyway vandaar mijn vraag of de Wii versie mooier is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe kom je daar nu bij? :D

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/12/Tingle_Fanart_by_torokun-thumb.jpg

zie http://kotaku.com/gaming/...adow-of-tingle-222264.php

Mario ook al!

Afbeeldingslocatie: http://gaygamer.net/images/supermariostud.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 19-12-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
mazzl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:52:
Gisteren naar Kleve (Dlnd) gereden om de wii te kopen bij de Saturn, Helemaal uitverkocht :(
kijkt de dame op haar klokje ha 6 uur geweest, de reserveringen vervallen voor vandaag :)
komt er nog een jongen ook uit NL naast me staan, wil ook een wii, gelukkig hadden ze er twee
. Die vrouw vond het wel komisch twee van die rare hollanders.

dus de hele avond wii zitten spelen, ik ben er niet bijzonder enthausiast over, de spelletjes bij play en sports zijn wel aardig maar missen een beetje erg in diepgang, alleen tennis is echt leuk, we hebben dus bijna de hele avond staan tennissen :) het aanmaken van je mii is een beetje een gimick maar het helpt wel, je ziet in alle wii play en sports games je eigen poppetje, dat helpt wel heel erg bij dit soort games. je kunt de spelletjes aansturen met hele grote bewegingen of kleine, dat maakt niet erg uit voor de remote. toch sta je wel als een gek te zwaaien heel geinig :) het wordt tijd voor wat meer games, en dan ben ik helemaal happy
Het apparaatje is wel echt stil en hip, ziet er leuk uit :)

ik heb even de openingspost van dit topic zitten lezen en ik denk dat ik pikmin2, zelda the wind waker, en mariokart ga halen. dan hebben we voorlopig iets te doen :)
Diepgang bij een sportsgame verwacht ik dan ook nooit ;)
Maar je vind zelda voor wii niet leuk? Het is 10x beter dan de windmaker, waar het varen (en vooral tingle) erg irritant is....
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:12:
[...]

Er zullen best spellen uitkomen die er iets beter uit gaan zien, en je hebt gelijk zelda was eigenlijk voor de NGC dus ik zou niet moeten klagen..
Maargoed.. toch zou ik me deels genaait voelen als de meeste spelen grafisch ongeveer hetzelfde eruit zien als de gamecube en ik dus 250 euro moet neertellen puur voor die nunchuk controllers die dan net zo goed (ook) op de NGC uitgebracht hadden kunnen worden (geef toe dat had minder impact gehad en zou voor nintendo een slechte deal zijn..) anyway vandaar mijn vraag of de Wii versie mooier is :)
Ik voel me niet genaaid, ik vind de besturing toffer dan tof, dus totaal geen reden om me genaaid te voelen. Ik heb er iig 250 euro voor over :)

Met zelda, rayman, sports en play ben ik nog wel even zoet :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 19-12-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jerry schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:10:
[...]
In de opties staat namelijk een optie "grenade gestures". Daarmee kan je granaten gooien met je nunchuk. Je selecteert je granaat dan met links-arrow op controller en daarna kan je gooien met je nunchuk. Geweldig is dat :).
Ok, ik heb namelijk nog geen optie scherm gezien. Zal er twee keer wel overheen hebben gekeken. Waar kan ik die vinden? Of is ingame het controller menu uitgebreid?
Binnenkort poging drie maar eens doen. Zal dan ook maar eens op easy beginnen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
gay! hij pist link onder en grijnst er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
euh wtf

gisteravond denk lekker gamen met zijn 2en op de wii, waren de batterijen van 1 controller al leeg?? HUH????

en welke OPLAADBARE batterijen kan je het beste gebruiken voor de controller, had dit een paar dagen geleden ergens gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik gebruik de GP units. Met een powerbank oplader zijn 4 stuks in halfuur to uur vol. Prima dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:07
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:12:
[...]

En ook de VC, de nieuwe inventieve wii spellen en alles, het is echt niet puur alleen de controller hoor.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
patrieckske schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:38:
euh wtf

gisteravond denk lekker gamen met zijn 2en op de wii, waren de batterijen van 1 controller al leeg?? HUH????

en welke OPLAADBARE batterijen kan je het beste gebruiken voor de controller, had dit een paar dagen geleden ergens gelezen...
NiMH batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
de reden dat daar wat oude gc games staan is puur de portemonee, ik heb een wii met extra controller gekocht, nu wil ik gewoon een paar games voor wat tientjes. dat valt me nog het meest tegen van nintendo de wii zou goedkoop worden, toch is zelda gewoon 59 euri. mja ik ben gewoon cheap ;)
en zelda komt er wel want het lijkt me wel een leuke game, achja vanavond eerst maar eens wat single player tennis proberen, opzoek naar wat diepgang.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46
euh wtf

Gewoon moderne NiMH die je overal vindt.

<edit> Ben traag! :D </edit>

Anyway, ben net weer ff m'n rondje door Hoog Catherijne gaan doen:
- Dixons: uitverkocht
- Bart Smit: uitverkocht
- ePlaza: uitverkocht
- Media Markt: uitverkocht
- Free Record Shop: geen Wii, wel controllers. Helaas had ik m'n Freebees pasje niet bij me, anders had ik alvast een Nunchuck gekocht. Staat nog 10 euro op m'n Freebees pasje... :/

[ Voor 32% gewijzigd door Haay op 19-12-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdekoning
  • Laatst online: 01-07 06:27
euh wtf

Hoe lang heb je die batterijen er al inzitten. Ik heb nu de Wii vanaf 9 december maar heb nog geen batterijen moeten vervangen. Ik weet niet hoeveel uur je al gespeeld heb. Ik speel gemiddeld 1 uur per dag en in het weekend paar uurtjes extra maar heb ook al paar avonden gedaan met vrienden waarbij de hele avond gespeeld is maar batterij is nog steeds 4 streepjes. Het zijn gewoon die standaard batterijen die er bij zaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:28:

BTW: Mij Mii is erg alleen en wil graag wat vrienden hebben om mee te lopen en te ouwehoeren dus als je me wil toevoegen dan is dit mijn Wii code: 6685-0084-3028-4666
Heb je toegevoegd!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:29:
[...]

Ok, ik heb namelijk nog geen optie scherm gezien. Zal er twee keer wel overheen hebben gekeken. Waar kan ik die vinden? Of is ingame het controller menu uitgebreid?
Binnenkort poging drie maar eens doen. Zal dan ook maar eens op easy beginnen.
Ik heb het zelf ingame veranderd dus misschien is die idd uitgebreider.
Maar je gaat naar het menu via (+) op je controller en dan zit het bij de controls (waar je ook je sensitivity kan instellen) :).

BTW: Mij Mii is erg alleen en wil graag wat vrienden hebben om mee te lopen en te ouwehoeren dus als je me wil toevoegen dan is dit mijn Wii code: 6685-0084-3028-4666
Added :).

[ Voor 20% gewijzigd door Jerry op 19-12-2006 12:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet of heeft iemand een indicatie waarneer de derde lading van de Wii komt? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
op de Wii staat bij internet instellingen "MTU" op 0, en op mn router staat dez eop "auto"(1500), moet ik hier nog iets aan aanpassen? of maakt dit verder niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Pheno79 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:27:

Ik voel me niet genaaid, ik vind de besturing toffer dan tof, dus totaal geen reden om me genaaid te voelen. Ik heb er iig 250 euro voor over :)

Met zelda, rayman, sports en play ben ik nog wel even zoet :)
Dat geloof ik best, ik vraag me alleen af voor hoe lang? ik geef toe top ding voor feestjes/famillie bijeenkomsten enz en al helemaal als iedereen dronken is (hopen dat die controllers niet je tv in vliegen though ;-) maar hoe lang ga je het nou leuk vinden om in je eentje te staan zwaaien midden in de woonkamer? en zou je niet veel liever weer onderuitgezakt op de bankstel een spelletje willen spelen binnen de kortste keren? ik weet dat het moeilijk is om nu daar antwoord op te geven aangezien je nog midden in je hype trip zit, dus ik denk dat ik nog even moet wachten op antwoorden voor dat ik overweeg om een Wii aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
mazzl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:43:
de reden dat daar wat oude gc games staan is puur de portemonee, ik heb een wii met extra controller gekocht, nu wil ik gewoon een paar games voor wat tientjes. dat valt me nog het meest tegen van nintendo de wii zou goedkoop worden, toch is zelda gewoon 59 euri. mja ik ben gewoon cheap ;)
en zelda komt er wel want het lijkt me wel een leuke game, achja vanavond eerst maar eens wat single player tennis proberen, opzoek naar wat diepgang.
59 euro? Damn, die winkels durven wel zeg. In hilversum kan ik op loopafstand van mijn werk al spellen goedkoper krijgen. Afzetters :(

Ik hoop alleen dat er veel rpgs naar europa komen. Een nieuwe tales, of een final fantasy would be nice :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 19-12-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:01:
[...]

Dat geloof ik best, ik vraag me alleen af voor hoe lang? ik geef toe top ding voor feestjes/famillie bijeenkomsten enz en al helemaal als iedereen dronken is (hopen dat die controllers niet je tv in vliegen though ;-) maar hoe lang ga je het nou leuk vinden om in je eentje te staan zwaaien midden in de woonkamer? en zou je niet veel liever weer onderuitgezakt op de bankstel een spelletje willen spelen binnen de kortste keren? ik weet dat het moeilijk is om nu daar antwoord op te geven aangezien je nog midden in je hype trip zit, dus ik denk dat ik nog even moet wachten op antwoorden voor dat ik overweeg om een Wii aan te schaffen :)
Het is leuk dat je alle vooroordelen over de Wii weer één voor één oplepeld. Doe het dan allemaal te gelijk, dat maakt het een stuk makkelijker antwoord te geven :+. Ik ga ze niet allemaal weer af, dat hebben we in de afgelopen maanden, weken en dagen al genoeg gedaan. Ja, de xbox360 en de PS3 hebben mooiere graphics, maar wat voegen ze verder toe...

De controls van de Wii zorgen ervoor dat je veel meer in een spel zit dan ooit te voren. Het is naar mijn mening een stap die veel dichterbij virtual reality komt, dan scherpere textures :). Ik vind de toepassingen nu al super en de potentie is ongelofelijk groot. Yep, ik zit in een "hype trip" en ik hoop dat die 5 jaar mag duren, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:01:
[...]

Denk je nou echt dat je moet staan voor een potje tennis? Ik doe het gewoon lekker relaxed onderuitgezakt op de bank :P En je hoeft ook niet te zwaaien, een lichte beweging van je pols is ruim voldoende zal je snel merken ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:53:
voor de mensen die een component kabel zoeken :) ik heb hem net bij dimension plus besteld (blaze versie) ;) hij was/is op voorraad
Ik ben net even bij DimensionPlus geweest in Groningen, maar dit is een componentkabel van een derde partij. Volgens mij is in dit forum al naar voren gekomen dat de officieele component betere kwaliteit levert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:10:
[...]

Het is leuk dat je alle vooroordelen over de Wii weer één voor één oplepeld. Doe het dan allemaal te gelijk, dat maakt het een stuk makkelijker antwoord te geven :+. Ik ga ze niet allemaal weer af, dat hebben we in de afgelopen maanden, weken en dagen al genoeg gedaan. Ja, de xbox360 en de PS3 hebben mooiere graphics, maar wat voegen ze verder toe...

De controls van de Wii zorgen ervoor dat je veel meer in een spel zit dan ooit te voren. Het is naar mijn mening een stap die veel dichterbij virtual reality komt, dan scherpere textures :). Ik vind de toepassingen nu al super en de potentie is ongelofelijk groot. Yep, ik zit in een "hype trip" en ik hoop dat die 5 jaar mag duren, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gewoon negeren is ook een optie. Tegenhangers kunnen naar een xbox360 of de diegene met geld teveel naar de ps3 reeks ;)

Ik vind de besturing tof, ook in mijn eentje. De conservatievelingen die graag alleen maar betere graphics en geluid willen hebben die mogelijkheid met een andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer kikke man, het weer kanaal werkt eindelijk, gaat toch wel redelijk vlot.

En er zit een stoer muziekje bij :+

Edit:

Xsive en Buurman, heb jullie net toegevoegd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:31
GekkeCoen schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:58:
Weet of heeft iemand een indicatie waarneer de derde lading van de Wii komt? :'(
Dimension Plus heeft de derde lading vandaag binnen gekregen. Als ik jouw was zou ik naar de stad spurten en proberen een te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-08-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:14:
Zeer kikke man, het weer kanaal werkt eindelijk, gaat toch wel redelijk vlot.

En er zit een stoer muziekje bij :+
Bij mij werkt het niet hoor. Mijn Wifi wordt gewoon gevonden, maar hij zegt steeds dat ik de update niet kan draaien of zoiets....

Ik heb hem trouwens afgelopen zondag nog weten te bemachtigen in Breda bij E-plaza, echt zwaar geluk gehad. Niet gereserveerd, ging eigenlijk kerstinkopen doen. Liep voor de grap daar binnen om te vragen of ze hem nog hadden, meer om de bevestiging te krijgen dat ze hem niet hadden, maar ze hadden hem!

Echt super vet! Vooral boksen bij Sports is super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:11:
[...]

Ik ben net even bij DimensionPlus geweest in Groningen, maar dit is een componentkabel van een derde partij. Volgens mij is in dit forum al naar voren gekomen dat de officieele component betere kwaliteit levert.....
hangt af van merk tot merk he. Uiteindelijk dient een kabel er gewoon voor om het signaal door 5 tulpconnectoren te dragen, nu niet direct rocket science :p
Wat het verschil in kwaliteit uitmaakt is hoe dik die kabels zijn en hoe goed ze geïsoleerd zijn tegen ruis. (had ooit 3rd party gamecube kabels met tulpdraad bijna zo dun als de draad van de Wii sensorbar, de kwaliteit was GRUWELIJK)

Zelf verwacht ik een van de komende dagen ook 3th party kabels in men mail en bij game mania hebben ze (hopelijk) binnen enkele weken mijn officiele componentkabels. Kan ik zelf eens de ultieme vergelijking doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Heb dan ook eindelijk een Wii besteld en hoop hem snel te verwachten (volgens de Bart Smit zou het maar een weekje duren dus ben benieuwd :P).

Weet niet of het al gevraagd of in de startpost staat, maar dat ingebouwde geheugen is dus feitelijk je memory stick en die kun je eventueel uitbreiden naar een groter formaat dmv een andere stick?
Bij de GC (en PS2 etc.) ben je gewoon verplicht om zon ding te kopen, anders kom je voor gare verrassingen te staan zodra je wilt saven in je spelletje. Wil dat namelijk voorkomen :)

Ik sluit me aan bij de mensen als het gaat om gameplay/fun > graphics. Ik speel een spel om plezier te hebben en om van te genieten en in op genomen te worden, niet om fancy graphics en ander glimmend gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:10:
[...]

Ik wil het niet vergelijken met een 360/PS3, maar wel met een NGC aangezien ik zelf een NGC heb en als ze dus op alle twee identieke spellen gaan uitbrengen zonder al teveel verschil in graphics (ok de NGC laten ze waarschijnlijk doodbloeden langzaam) maargoed dan komt het er dus op neer dat ze net zo goed die nunchuks hadden kunnen uitbrengen voor de NGC... of het komt er op neer dat ik dus puur voor die nunchuks een Wii moet aanschaffen, en toch heb ik stiekem het gevoel dat als de hype een beetje over is die nunchuks voor veel meer systemen gaan opduiken.. en misschien zelfs voor de NGC? want ik neem aan dat spellen niet speciaal aangepast hoeven te worden om gebruik te maken van een nunchuk? want de bewegingen worden denk ik letterlijk vertaald in commandos die anders ook uit een normale controller komen..
Wat spellen betreft (ongeacht de graphics) is Nintendo inderdaad heer en meester daar twijvel ik niet over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Ik vind het weerkanaal momenteel niet erg nuttig. Als ik het weer in Amsterdam opvraag, krijg ik het weer van 13 uur geleden te zien. Als ik het weer in Maastricht opvraag, krijg ik wel het weer van drie uur geleden te zien.

In Engeland ziet dat er momenteel vreemd uit, Cambridge heeft bij Current Weather een maan en London een zon. Hopelijk worden dit probleem snel opgelost, want als je de huidige temperatuur wilt weten heb je momenteel niets aan het weer kanaal.
dikkuuhh schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:16:
[...]

Bij mij werkt het niet hoor. Mijn Wifi wordt gewoon gevonden, maar hij zegt steeds dat ik de update niet kan draaien of zoiets....
Ik probeerde eerst te updaten vanaf het berichtje op het prikbord, maar dat werkte niet. Ik heb toen een connection test laten doen en toen ging de Wii bij mij wel updaten.

[ Voor 41% gewijzigd door MetroidPrime op 19-12-2006 13:32 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:20:
[...]

Ik wil het niet vergelijken met een 360/PS3, maar wel met een NGC aangezien ik zelf een NGC heb en als ze dus op alle twee identieke spellen gaan uitbrengen zonder al teveel verschil in graphics (ok de NGC laten ze waarschijnlijk doodbloeden langzaam) maargoed dan komt het er dus op neer dat ze net zo goed die nunchuks hadden kunnen uitbrengen voor de NGC... of het komt er op neer dat ik dus puur voor die nunchuks een Wii moet aanschaffen, en toch heb ik stiekem het gevoel dat als de hype een beetje over is die nunchuks voor veel meer systemen gaan opduiken.. en misschien zelfs voor de NGC? want ik neem aan dat spellen niet speciaal aangepast hoeven te worden om gebruik te maken van een nunchuk? want de bewegingen worden denk ik letterlijk vertaald in commandos die anders ook uit een normale controller komen..
Wat spellen betreft (ongeacht de graphics) is Nintendo inderdaad heer en meester daar twijvel ik niet over!
Je gamecube heeft al een soort van nunchuck |:( de nunchuck is de uitbreiding op de wii mote dus de nunchuck is het analoge pookje wat ook op de gc controller zit.
Maar de games die later voor de wii uit zullen komen zullen er beter uitzien als op de cube en ze zullen er waarschijnlijk niet eens op uit komen. mario sunshine supersmash brothers brawl etc. etc.

[ Voor 7% gewijzigd door 4ourty2 op 19-12-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:21:
Ik vind het weerkanaal momenteel niet erg nuttig. Als ik het weer in Amsterdam opvraag, krijg ik het weer van 13 uur geleden te zien. Als ik het weer in Maastricht opvraag, krijg ik wel het weer van drie uur geleden te zien.

In Engeland ziet dat er momenteel vreemd uit, Cambridge heeft bij Current Weather een maan en London een zon. Hopelijk worden deze problemen snel opgelost.
Sinds wanneer werkt dat kanaal al dan? Want vannacht (toen ik stopte om 3 uur) werkte het nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Er zijn straks echt wel verschillen merkbaar, het is over het algemeen bekend dat de eerste spellen van elke console niet het maximum uit een apparaat haalt. Ik kan me de SNES maar al te goed herinneren, opeens was daar Rare met Donkey Kong en Killer Instinct, waarmee ze nog even lieten zien hoe het wel kon :)

Plus dat de Wii er gewoon mooi uitziet en stil is, dus het kan rustig naast de tv staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Ik wil het niet vergelijken met een 360/PS3, maar wel met een NGC aangezien ik zelf een NGC heb en als ze dus op alle twee identieke spellen gaan uitbrengen zonder al teveel verschil in graphics
ik weet niet of je al de nieuwe Pokemon Online game in actie gezien hebt, maar dit is een van de eerste games die laat zien tot wat de Wii echt in staat is wat graphics betreft. Vergeet niet dat voor de games die nu uitzijn/uitkomen er nog aangepaste gamecube devkits gebruikt werden. Pokemon ziet er echt strak uit en de graphics ervan durf ik next-gen noemen (zonder de HD resoluties dan, dit scheelt heel wat rekenkracht. Mensen mogen de Wii niet onderschatten omdat hij "maar" 3 keer krachtiger is dan de GC)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
jcdekoning schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:50:
[...]

Hoe lang heb je die batterijen er al inzitten. Ik heb nu de Wii vanaf 9 december maar heb nog geen batterijen moeten vervangen. Ik weet niet hoeveel uur je al gespeeld heb. Ik speel gemiddeld 1 uur per dag en in het weekend paar uurtjes extra maar heb ook al paar avonden gedaan met vrienden waarbij de hele avond gespeeld is maar batterij is nog steeds 4 streepjes. Het zijn gewoon die standaard batterijen die er bij zaten
ja ook de standaard batterijen die er bij aankoop bij zitten,
egt raar... :S
de andere deed het wel gewoon!
gelukkig...
van de week maar es gaan kijken voor goede oplaadbare batterijen!
en zoveel heb ik niet gespeeld, ja ok wel meer dan 1 uurtje per dag, soms ook 1 a 2 dagen niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:42:
Ik gebruik de GP units. Met een powerbank oplader zijn 4 stuks in halfuur to uur vol. Prima dingen.
en wat zijn GP units... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Jerry schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:10:

Jerry serieus, COD3 was al de bom! Bedankt voor de tip! Nu is het granaatwerpen ook nog eens de bom!
Voor Deddiekoel: Ik vond het juist superfat dat ik na die tutorial meteen in het diepe werd gegooid! Ik wist niet wat loos was! Echt übervette scene!

Ook allemaal die bullshit in reviews van de game, dat als er zo'n soldaat op je afkomt om met je te vechten, dat je met kracht je geweer moet tegenduwen, dat dat niet goed zou werken! Nou het werkt perfect hier! Krijg er echt kicks van!

Ook grafisch vind ik het echt wel top, zeker als je het vergelijkt met COD2 Big Red One op de Gamecube! Het is inderdaad geen XBOX 360, maar ja, dat is geen argument, namelijk:
NINTENDO RULES, Microsoft sucks bigtime!

Topgame!

PS: Ik vind hem in 60hz wel net ietsje lekkerder

[ Voor 3% gewijzigd door xsive op 19-12-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ten eerste de Wii remote heet een Wiimote, niet een nunchuck. De nunchuck is de extra controller die je daaraan kan maken.

De Wii spellen gaan er straks absoluut beter uit zien dan de Gamecube spellen, aangezien de processor een stuk krachtiger is. Nu zie je dat nog niet aangezien Nintendo er voor heeft gekozen Zelda op beide platformen gelijk te houden.

De bewegingen worden niet direct vertaald naar commando's, je moet het zien als analoge sticks maar dan 3D, waarbij niet alleen de hoeveelheid verplaatsing maar ook vooral de snelheid van belang is. Maar het belangrijkste is dat de controls veel intuitiever zijn. Ik denk dat je Wii Sports maar eens bij iemand moet proberen om het goed te begrijpen.

Daarnaast heeft de Wii natuurlijk nog een aantal andere voordelen: De internet connectiviteit, virtual console games, weer kanaal, nieuwskanaal, fotokanaal en mogelijk nog veel meer kanalen in de toekomst.

Ook heeft de Wii een andere grafische processor dan de cube, waar zeker ook nog meer uitgehaald gaat worden. En natuurlijk grotere discs waar dus meer op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat ik wel HEEL VREEMD vind is het prijsverschil voor Rayman Raving Rabbids. Waarom in hemelsnaam moet RRR voor de Wii een 'adviesprijs' van 59,95 hebben, terwijl hij voor de PS2 voor 44,95 in het schap ligt, en voor de PC zelfs voor 29,95 ?

Nou begrijp ik ook wel dat RRR met Wii-mote+Nunchuck spelen op de Wii veel leuker is dan op de PC met muis en toetsenbord, maar moet dat 30 euro verschil kosten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
dikkuuhh schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:23:
[...]

Sinds wanneer werkt dat kanaal al dan? Want vannacht (toen ik stopte om 3 uur) werkte het nog niet....
Ik stopte ongeveer rond 2 uur met Zelda en toen werkte het ook nog niet. ;)

Ik zag vanochtend rond 7 uur dat ik een berichtje had en toen ik ging kijken bleek het een aankondiging te zijn dat het weerkanaal vandaag gelanceerd zou worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
Haay schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:33:
Wat ik wel HEEL VREEMD vind is het prijsverschil voor Rayman Raving Rabbids. Waarom in hemelsnaam moet RRR voor de Wii een 'adviesprijs' van 59,95 hebben, terwijl hij voor de PS2 voor 44,95 in het schap ligt, en voor de PC zelfs voor 29,95 ?

Nou begrijp ik ook wel dat RRR met Wii-mote+Nunchuck spelen op de Wii veel leuker is dan op de PC met muis en toetsenbord, maar moet dat 30 euro verschil kosten ???
Alle games kosten nu eenmaal meer op een console dan op pc.... En met wiimote is het dat geld zeker waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:34:
[...]

Ik stopte ongeveer rond 2 uur met Zelda en toen werkte het ook nog niet. ;)

Ik zag vanochtend rond 7 uur dat ik een berichtje had en toen ik ging kijken bleek het een aankondiging te zijn dat het weerkanaal vandaag gelanceerd zou worden.
Dat is goed nieuws. Ik ga als ik thuis kom direct ermee aan de slag, en daarna weer Wii sports doen (totdat ik Zelda heb ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vreemd, ik dacht dat mijn internet kanaal een beetje flipte, dus toen ik dat even opnieuw deed, vroeg die om een update. Nou ja, zo gezegd, zo gedaan, en daarna was het weerkanaal zichtbaar. Het is nu 34 graden in Uluru, hartje Australië :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cpu stelt niet zoveel voor maar de gpu is wel meer dan een flipper 1.5 en grotere disks heeft niks met gfx te maken.

Maar de gemier over de gfx moet toch eens ophouden. De wii is niet zo snel, get over it. En dat je moet slaan als een debiel gaat natuurlijk ook nergens over. Ik kan RS en Zelda trouwens relaxter spelen dan met een normale controller omdat ik allebei mijn armen naast me kan laten hangen ipv geforceerd voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Laatst online: 04-08-2020
[...]

Dat is in het geval met de merk "MadCatz" :P .... die van Blaze schijnt gewoon net zo goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Haay schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:33:

Ik zou het ergens anders halen, want 59 euro voor een Wii spel is sowieso al afzetterij. Een gamezaak vraagt neem ik aan 54 euro, en als je online zoekt kom je vast en zeker nog goedkoper tegen. Ik weet het de FRS of zo is misschien wat groter en toegankleijker, maar ik heb daar nog nooit een game gekocht omdat ze daar zo goedkoop zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Merk oplaadbare batterijen

Afbeeldingslocatie: https://www.dynabyte.nl/image.php?i=18553&w=150

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 19-12-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:40:
Maar de gemier over de gfx moet toch eens ophouden. De wii is niet zo snel, get over it.
Inderdaad, grafics is zeker niet alles. En dan kijk ik alleen ff naar mezelf. Heb een bovenmodaal inkomen, en kan rustig zowel een 360 als een PS3 en een Wii kopen, als ik zou willen. Toch heb ik geen interesse in de 360 of de PS3, maar wel in de Wii. Ik zie de fun-factor in de Wii en die is veeeeel hoger dan bij de 360 of de PS3 !

Wat dat betreft, :'( :'( :'( , ik heb nog steeds geen Wii ! :( Wacht nog steeds op m'n Wehkamp bestelling, maar hoorde al weer dat ze daar toch weer leveringsproblemen hebben. En zolang de Wii nog overal sneller uitverkocht raakt dan dat de winkels bevoorraad worden heb ik weinig hoop in Utrecht (Hoog Catherijne) of Almere / Almere Buiten een Wii te kunnen kopen vóór de Wehkamp eindelijk mijn Wii kan bezorgen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
[/quote]BTW: Mij Mii is erg alleen en wil graag wat vrienden hebben om mee te lopen en te ouwehoeren dus als je me wil toevoegen dan is dit mijn Wii code: 6685-0084-3028-4666
[quote]

Heb'm er in gezet

De mijne is 4437-5363-3300-8811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Pheno79 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:48:
Ik zou het ergens anders halen, want 59 euro voor een Wii spel is sowieso al afzetterij. Een gamezaak vraagt neem ik aan 54 euro, en als je online zoekt kom je vast en zeker nog goedkoper tegen. Ik weet het de FRS of zo is misschien wat groter en toegankleijker, maar ik heb daar nog nooit een game gekocht omdat ze daar zo goedkoop zijn ;)
Enige reden waarom ik bij de FRS winkel is omdat ik Freebees spaar met het tanken van benzine, en omdat ik met het invullen van online vragenlijstjes ook FRS online bonnen kan verdienen. Ja, FRS is duur met nieuwe releases, maar als je ff geduld hebt kun je daar prima terecht voor aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Haay schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:57:
[...]

Enige reden waarom ik bij de FRS winkel is omdat ik Freebees spaar met het tanken van benzine, en omdat ik met het invullen van online vragenlijstjes ook FRS online bonnen kan verdienen. Ja, FRS is duur met nieuwe releases, maar als je ff geduld hebt kun je daar prima terecht voor aanbiedingen.
Ik heb nooit geduld, ik had de wii met alles er op en eraan dan ook vóór de release datum ;)
Maar ik ben met je eens, op zich zou ik de 3 consoles ook kunnen kopen, maar ik heb meer lol met de Wii, Het is gewoon anders spelen, veel makkelijker. Ik heb voor geen van de handelingen een handleiding hoeven lezen, of tig knoppencombis uit mijn hoofd moeten leren. Een verademing :)

Zelda pak je bv in enkele minuten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind het ook jammer dat de games voor de Wii alsnog 60eu in de reguliere winkels kosten. Vlak voor de release leek het toch eerder 50eu te gaan worden.
Ik denk dat door de populariteit van de Wii de winkeliers de prijs alsnog op 60 hebben gezet om even goed te cashen (helemaal omdat ze alsnog goedkoper zijn dan de X360 games).
Maar gelukkig kun je bij www.gcshop.nl wel normale prijzen en verzendkosten vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
kan je nou alleen telefonisch regelen dat je een nieuwe polsband toegestuurd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Gelukkig is Wii Play 50 euro en worden bijv. Excite Truck en Wario Ware wel 50 euro. Dat geeft nog wat hoop voor de toekomst en zet hopelijk 3rd parties ook onder druk om met schappelijke gameprijzen te komen...

Ubisoft is nu wel erg makkelijk aan het cashen met een aantal verschrikkelijke games, daar komt ook nog een PoP bij, die ze gewoon een andere naam gaan geven, om het maar zo anders mogelijk te laten lijken. Ik hoop toch dat ze niet de nieuwe EA gaan worden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:20:
Maar gelukkig kun je bij www.gcshop.nl wel normale prijzen en verzendkosten vinden ;-)
Daar koop ik inderdaad ook al mijn games, snelle levering en lekker goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
rico_fxp schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:23:
kan je nou alleen telefonisch regelen dat je een nieuwe polsband toegestuurd krijgt?
Kan gewoon via internet hoor ^_^ http://wii.nintendo.nl/6329.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:24:
Gelukkig is Wii Play 50 euro en worden bijv. Excite Truck en Wario Ware wel 50 euro. Dat geeft nog wat hoop voor de toekomst en zet hopelijk 3rd parties ook onder druk om met schappelijke gameprijzen te komen...

Ubisoft is nu wel erg makkelijk aan het cashen met een aantal verschrikkelijke games, daar komt ook nog een PoP bij, die ze gewoon een andere naam gaan geven, om het maar zo anders mogelijk te laten lijken. Ik hoop toch dat ze niet de nieuwe EA gaan worden.
uhm, third parties kunnen niets aan het cashgedrag van FRS e.d. doen hoor. Adviesprijs zal rond de 50 euro liggen, dat ze daar dan een tientje bovenop leggen is alleen aan die winkels te wijten. Dat de consument ze daar nog koopt is de enige reden dat ze er mee weg komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:24:
Ik hoop toch dat ze niet de nieuwe EA gaan worden.
Het is wel grappig dat je dit zegt. Ubisoft heeft een aantal maanden terug aangekondigd dat ze EA willen verslaan en dat ze hiermee zouden beginnen bij de Wii launch. Ubisoft wil dus juist de nieuwe EA worden, wat jammer is aangezien het altijd één van de betere grote third-parties was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als het de Sunflex kabels zijn dan schijnen die ook wel goed te zijn, maar niet zo goed als de Blaze of originele Nintendo kabels.

Hier de specs van de Sunflex (en die zeggen echt weinig over de kwaliteit maar het klinkt wel mooi:

sunflex Europe extends its snakebyte Premium Cable Range with high-end cables for Nintendo Wii. The cables are announced to enter the European market in late December 2006.

Features snakebyte Premium RGB Cable for Nintendo's Wii:
- High detail pictures and bright colour sharpness even with standard TVs;
- additional Cinch stereo outputs;
- Anticorrosive gold plated contacts for high signal quality;
- Solid copper wires with multiple shielding;
- Ferrit core filters interfering signals;
- Warp resistant and fail-safe;
- Heavy duty all-metal scart plug;
- Low cadmium and lead-free;
- 2m cable length.

Features snakebyte Premium Component Cable for Nintendos Wii:
- Optimal picture quality at 480p;
- Anticorrosive gold plated contacts for high signal quality;
- Metallic cinch connectors with rubbered grips;
- Additional stereo audio connector;
- Solid copper wires with multiple shielding;
- Warp resistant and fail-safe;
- Low cadmium and lead-free;
- 2m cable length.

En wat betreft de CPU van de Wii, die is toch wel anderhalf keer zo sterk als de Cube, dat is toch echt niet weinig voor een console. Het betekent dat er meer tijd is voor AI maar wellicht ook voor het berekenen van de betekenis van de zwaai van je Wiimote.

Goeie graphics zijn leuk, maar zeker niet het belangrijkste. Ik vind Zelda al erg mooi maar met bijvoorbeeld stemmen erbij was de hele ervaring nog mooier geweeest. Daar zou een grotere disc dus wel een verschil kunnen maken in de spelbeleving. Ook hogere resolutie texture zouden hier en daar wel leuk zijn geweest. Maar graphics hoeven van mij echt niet super high detail te zijn, als het maar realistisch overkomt en niet storend is. Animatie is dan vaak veel belangrijker dan detail, althans voor mij. Gewoon TV beeld is ook low-res, maar wel realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkuuhh
Lijst me alle games begin 2007:

12.01.2007 - Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo)
16.02.2007 - Excite Truck (Nintendo)
23.02.2007 - Kororinpa (Hudson)

Februari 2007 - Baja Racing (Conspiracy)
Februari 2007 - Disney’s Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista)

23.03.2007 - Wing Island (Hudson)
23.03.2007 - BIONICLE Heroes (Eidos)

Maart 2007 - SSX Blur (EA)
Maart 2007 - Mario Party 8 (Nintendo)
Maart 2007 - Tiger Woods PGA TOUR (EA)
Maart 2007 - Bust a Move Wii (505Games)
Maart 2007 - Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games)
Maart 2007 - Disney’s Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games)
Maart 2007 - Sonic and the Secret Rings (SEGA)
Maart 2007 - Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft)

1e Kwartaal 2007 - Heatseaker (Codemasters)
1e Kwartaal 2007 - Metal Slug Anthology (Ignition)
1e Kwartaal 2007 - Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - Rampage Total Destruction (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - The Ant Bully (Movie License) (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games)
1e Kwartaal 2007 - Impossible Mission (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Leaderboard Golf (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Puzzle Balls (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Tennis Masters (System 3)
1e Kwartaal 2007 - Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:31:
[...]

druk die powerknop maar in
werkt dat niet stekker eruit halen
maar er is wel een kans dat je wii gecrasht is :( maar die update duurt echt veeeeeeeeeeeeeel te lang
Het downloaden van het weather channel duurde bij mij iets van 4 minuten, niet echt al te snel imo. Maar wat noem jij veel te lang ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:31:
[...]

Het is wel grappig dat je dit zegt. Ubisoft heeft een aantal maanden terug aangekondigd dat ze EA willen verslaan en dat ze hiermee zouden beginnen bij de Wii launch. Ubisoft wil dus juist de nieuwe EA worden, wat jammer is aangezien het altijd één van de betere grote third-parties was.
Sterker nog, als bedrijf zul je wel als EA moeten worden (snel cashen) omdat anders de ontwikkelkosten er niet meer uit gaan. Valt het je niet op dat er steeds minder kleine bedrijfjes zijn die innovatieve (en dus commercieel gewaagde )games maken? Het zijn over het algemeen games die "op zeker" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:31:
[...]

Inderdaad, nu je het zegt. Dat heb ik ook nog gelezen. Gelukkig gaat EA het nu juist beter aanpakken, tenminste ze hebben die intentie :P.

Toch vind ik wat Ubisoft nu doet eigenlijk nog erger dan EA. Vooraf van de daken roepen, we gaan de Wii supergoed ondersteunen, we gaan heel veel spellen uitbrengen, we zijn zo fan van de Wii bla bla :r . Ze hebben twee spellen uitgebracht die écht voor de Wii zijn gemaakt, Red Steel en Raving Rabbits. Red Steel is slecht ontvangen, maar is op z'n best een redelijke game, terwijl dit de "goldeneye" van de Wii had moeten worden. Raving Rabbits is een leuke partygame, maar ook uitgebracht voor allerlei andere platvormen. Als je dan daarnaast de hele lijst crappy ports neemt, die nog niet eens hoger scoren dan een 5 mag je je toch wel afvragen waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat ze op deze manier Nintendo eerder een slechte dan een goede dienst bewijzen. Ik kan me voorstellen dat mensen die Splinter Cell, Far Cry, Monstertruck 4x4 of GT Pro aanschaffen, behoorlijk kunnen afknappen op de Wii.

@Dikkuuhh, ik mis nog Brain Training, Mario Smash Football en Batallion Wars 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Vanitas schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:41:
[...]

Het downloaden van het weather channel duurde bij mij iets van 4 minuten, niet echt al te snel imo. Maar wat noem jij veel te lang ?
er was hier iemand die al langer als 40 minuten bezig was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Bij mij was ie binnen een minuut klaar met die update van het weerkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo! Net maar die Blaze component kabel besteld bij Dimension Plus, hopelijk morgen binnen!
Je kan lullen over gameplay wat je wilt maar op een 1m LCD via composiet CoD3 of Zelda spelen is echt geen doen. Morgen eindelijk beginnen aan Zelda!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:40:
Maar de gemier over de gfx moet toch eens ophouden. De wii is niet zo snel, get over it. En dat je moet slaan als een debiel gaat natuurlijk ook nergens over. Ik kan RS en Zelda trouwens relaxter spelen dan met een normale controller omdat ik allebei mijn armen naast me kan laten hangen ipv geforceerd voor me.
Inderdaad. M'n broer heeft een 360 + PS2, ik een GC, en wat de 360 op het scherm tovert met Gears of War e.d. is geweldig mooi, maar om nou te zeggen dat puur die graphics het spel zoveel beter maken? Ik vond R:Racing er prima uitzien maar op veel plaatsen wordt er over gezeken. Als ik op de Wii games te zien krijg die er vergelijkbaar of een slag beter uitzien dan R:Racing en RE4 ben ik dik tevreden. Ik heb Half-Life 2 met veel plezier op een DX7 kaart gespeeld en om nou te zeggen dat de aanschaf van een DX9 kaart het spel zoveel verbeterd heeft?

Kreeg overigens zojuist een mail van m'n zusje:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~speedpete/pieterpost.jpg
Volgens mij ligt er iets op me te wachten thuis :) Vond het wel creatief van d'r (doet ze ook de opleiding naar).

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel voor het toeveogen van mij Wii aan jullie Wii.

Echter heb ik wel een vraagje met betrekking tot dit gebeuren.
Is er een manier om te checken wie jou al heeft toegevoegd of kan je dat niet nazoeken.

Voor de mensen die mijn Wii hebben toegevoegd. Zodra ik thuis ben voeg ik jullie gelijk toe.

Dank jullie wel alvast voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedpete schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
Volgens mij ligt er iets op me te wachten thuis :) Vond het wel creatief van d'r (doet ze ook de opleiding naar).
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Vraagje over de "diepgang" van Wii Sports Tennis:

kan je ook dropshots slaan? Dus dat je maar heel zachtjes slaat en dat de bal net over het net valt (of er net voor).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vanochtend duurde dat weather kanaal onder de minuut om te installeren. Leuke gadget.

Online gebeuren vind ik tot nu toe zeer teleurstellend (ben natuurlijk verwend met xbox) maar heeft wel potentie met het 'kanalensysteem'. Moet wel de userinterface verbeterd worden en zeker de snelheid. Verder hoop ik dat er ook nieuwe arcade-achtige spellen worden gemaakt voor de VC en niet alleen oude games. Ook mis ik demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sluuz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:58:
Vraagje over de "diepgang" van Wii Sports Tennis:

kan je ook dropshots slaan? Dus dat je maar heel zachtjes slaat en dat de bal net over het net valt (of er net voor).
Het is mij nog niet gelukt. Maar ben nog niet heeeel diep erin opgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:53:
[...]

Met andere woorden zelfde spel, iets hogere resolutie voor de Wii icm bepaalde kabels/tv's, dat valt dan toch wel een beetje tegen eigenlijk.. trouwens heb zelf de NGC/Zelda aan een breedbeeld tv hangen met een RGB kabel en het ziet er allemaal prima uit eigenlijk.
maar de NGC widescreen zelda is toch euh anders dan de Wii widescreen? jemand?
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:33:
[...]

Goeie graphics zijn leuk, maar zeker niet het belangrijkste. Ik vind Zelda al erg mooi maar met bijvoorbeeld stemmen erbij was de hele ervaring nog mooier geweeest. Daar zou een grotere disc dus wel een verschil kunnen maken in de spelbeleving. Ook hogere resolutie texture zouden hier en daar wel leuk zijn geweest. Maar graphics hoeven van mij echt niet super high detail te zijn, als het maar realistisch overkomt en niet storend is. Animatie is dan vaak veel belangrijker dan detail, althans voor mij. Gewoon TV beeld is ook low-res, maar wel realistisch.
Stemmen? Bij Zelda? :/ Dat lijkt me nu echt raar. En eng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:05:
[...]

yep de cube ondersteunt geen 16:9 de wii wel dus bij de cube heb je geen echt breedbeeld

stemmen bij zelda horen gewoon niet ben ik helemaal met je eens
de meeste voice acting in games is toch kut en nu kun je bij zelda tenminste nog iets van je eigen fantasie erin stoppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ik vind het wel een goede reden om een wii aan te schaffen voor de 16:9, mits je een breedbeeld scherm hebt.
Ik heb em nu sinds vrijdag in huis en ik moet zeggen dat het wel erg lekker werkt.. vooral dat ik mijn armen nu gewoon ver uitelkaar kan leggen terwijl ik zelda speel vind ik zeer prettig.

over het online gebeuren ik zie het in de komende maanden nog wel een vogelvlucht nemen, de xbox360 had toch ook niet meteen alle functies :? correct me if i am wrong

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

UlyssesNL schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:08:
yep de cube ondersteunt geen 16:9 de wii wel dus bij de cube heb je geen echt breedbeeld
Niet helemaal waar, je stelde het widescreen gebeuren echter bij de games zelf in, dus het ligt eraan of Zelda voor de gamecube dit aanbiedt bij de opties, wat ik overigens wel verwacht. Er waren in ieder geval genoeg spellen die het aanboden in hun opties menu. (b.v. FZero GX, Metroid Prime, Resident Evil 4, Call of Duty 2, etc.)

[ Voor 15% gewijzigd door xsive op 19-12-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Wii Opera webbrowser 22 December!

http://www.opera.com/pressreleases/en/2006/12/19/

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
xsive schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:14:
[...]

Niet helemaal waar, je stelde het widescreen gebeuren echter bij de games zelf in, dus het ligt eraan of Zelda voor de gamecube dit aanbiedt bij de opties, wat ik overigens wel verwacht. Er waren in ieder geval genoeg spellen die het aanboden in hun opties menu. (b.v. FZero GX, Metroid Prime, Resident Evil 4, Call of Duty 2, etc.)
http://en.wikipedia.org/w..._Zelda:_Twilight_Princess
Shigeru Miyamoto had said in an interview that the only differences between the GameCube and Wii versions of the Twilight Princess are technical. The Wii version also displays in a 16:9 (wide screen) format in 480p, where the GameCube version plays only in 4:3.
staat trouwens ook op de achterkant van de wii versie van het spel maar kan ik zo gauw geen plaatje van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Ik heb je toegevoegd, en voor mij geldt het zelfde.
Voeg me maar mooi toe.. wordt het wat voller met de Mii's.
0525 4728 8772 1934

Wel raar dat de alias een maximum aantal tekens heeft van 10 karakters.. Een limiet oke, maar 10 tekens is wel heel kort. Th3_BuuRMaN kon dus net niet als alias.

Ohja een tip voor de anderen.
Goed je handen wassen na het eten van paprika chips..
De analoge stick van je nunchuk is wordt snel geel, en is lastig weer schoon (wit) te krijgen :P

[ Voor 29% gewijzigd door job op 19-12-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als er stemmen aan een Zelda spel zouden worden toegevoegd, zolang Link maar niets blijft zeggen. Ik moet echter wel zeggen dat ik stemmen niet mis in Twilight Princess.

In Dead Rising op de Xbox 360 worden er alleen stemmen gebruikt in de cutscenes, als iemand buiten een cutscene iets zegt, dan wordt dat alleen als tekst weergegeven. Hier hoorde je echter niemand over klagen en bij Zelda wel?
Dat is al snel. Het is alleen helaas wel een "trial version" van de browser.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 19-12-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:05:
[...]

[...]

Midna met een japanse stem lijkt mij wel vet :D echt een van de tofste characters die ik ooit heb gezien imo. Beetje evil met sarcasme enzo en een cool uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Opera Software today announces that a trial version of its Web browser for Nintendo's new game console, Wii, will be available on December 22, 2006. The trial version of the Opera browser for Wii is available for download, free of charge from the the Wii Shop Channel.
WTF ??? ... trial ?? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:19:
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als er stemmen aan een Zelda spel zouden worden toegevoegd, zolang Link maar niets blijft zeggen.

[...]

Een BETA...

Als deze maar werkt, ik had verwacht dat het ding al lang klaar lag. :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Gabliboeba schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:14:
[...]
Dimension Plus heeft de derde lading vandaag binnen gekregen. Als ik jouw was zou ik naar de stad spurten en proberen een te bemachtigen.
Hey super bedankt voor die goeie tip man ! Ik had de allerlaatste bij hun vestiging in Doetinchem :)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn Play-Asia order voor een Wii component kabel is vandaag opgestuurd. Kosten daarvan is net minder dan 10 euro.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:19:
[...]

Midna met een japanse stem lijkt mij wel vet :D echt een van de tofste characters die ik ooit heb gezien imo. Beetje evil met sarcasme enzo en een cool uiterlijk.
Ik vind dat de voice acting van Midna op dit moment al erg Japans klinkt, en het is helemaal geweldig. Het lijkt een mumble jumble aan woorden, maar het klinkt Japans- vergeleken met een aantal animes. Zou het misschien Japans achteruit zijn?:P
kiddyl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:23:
Mijn Play-Asia order voor een Wii component kabel is vandaag opgestuurd. Kosten daarvan is net minder dan 10 euro.
First Party?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
kiddyl schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:23:
minder dan 10 euro inc verzendkosten bedoel je dan. de kabel zelf is maar $9.90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:19:
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als er stemmen aan een Zelda spel zouden worden toegevoegd, zolang Link maar niets blijft zeggen.

[...]

Dat betekent gewoon dat je in de lente (zie link en dan stripje) er gewoon voor moet betalen. Maar dat is niks nieuws hoor, zal wel gewoon een x aantal wii points kosten. Ik ben er in ieder geval blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
milenko79 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:25:
[...]

minder dan 10 euro inc verzendkosten bedoel je dan. de kabel zelf is maar $9.90.
Idd, incl verzendkosten net iets minder dan 10 euro.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Nee, dat zijn 3rd party kabels van een onbekend merk (staat er niet bij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:22:
[...]

Een BETA...

Als deze maar werkt, ik had verwacht dat het ding al lang klaar lag. :+
Ik zie geen beta staan hoor ik zie alleen maar trial, dat is wel wat anders.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!