HELP!
Ik kan niet uit mijn gamecube games op de Wii.... het huisje drukken helpt niet!
Wat doe ik verkeerd?
Ik kan niet uit mijn gamecube games op de Wii.... het huisje drukken helpt niet!
Wat doe ik verkeerd?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja want ieder spel wat voor de wii uitkomt is bugvrij..Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:44:
[...]
En bugs in spellen achteraf aanpassen doen ze maar bij ms.
Verwijderd
Nee, maar geen mogelijkheid tot patchen zal hopelijk wel zorgen dat een game bij de launch al ''bugvrij'' is.M1lamb3r schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:47:
[...]
ja want ieder spel wat voor de wii uitkomt is bugvrij..
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Euhzz jah dat kan, met gemodificeerde Nintendo USB WIFI stick drivers (mooie naamMaciek schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:23:
[...]
Ik weet niet of ik in de winkel kan pinnen als ik niet genoeg op m'n rekening heb. Bij de bank krijg je er altijd geld uit![]()
Weet iemand overigens of ik een USB Wlan Adapter kan gebruiken om m'n Wii van Internet te voorzien? hoop gezocht al. Maar kan niets relevants vinden helaas.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 23:02 ]
Verwijderd
Oké cool bedanktVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:57:
[...]
Euhzz jah dat kan, met gemodificeerde Nintendo USB WIFI stick drivers (mooie naam) Wat voor USB WLAN stick gaat het om?
EDIT: http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=7912 Hier staan een hele zooi gemodificeerde drivers, waarmee je een simpele USB WLAN stick omtovert tot officiele Nintendo USB Wifi stick. Heb hetzelfde gedaan met een goedkoop Sweex LC100060 stickie, en het werkt perfect. Mocht jou model stick er niet bij staan, dan staat er ergens in dat draadje een methode om het werkend te maken, kwestie van PID's en VID's kopieren geloof ik. Veranderen in de .ini en het werkt.
I served in a company of heroes.
Even snel een Google doen levert mij hetzelfde antwoord op: tijdens een GameCube sessie denkt de Wii dat hij een GameCube is en dus zul je hem moeten resetten na elke game. Zo goed is dus die emulatie, zelfs het resetten neemt hij overwaterstof schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:58:
@NinTeNdO-FrEaK: Het lijkt mij toch raar dat ik de Wii helemaal moet uitschakelen na een Gamecube spel.
Iemand ideeën?
Verwijderd
Ik heb een Wii op 9 dec ontvangen van de Wehkamp.Speedpete schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:39:
[...]
Vraag ik me eerlijk gezegd ook af, heb nog helemaal niemand gehoord over het ontvangen van een Wii via Wehkamp...
Bol lijkt weer een levering binnen gehad te hebben want die van mij is zojuist verstuurd, waar ze het vorige week nog over 'eind januari' hadden. Samen met de berichten die Toys 'r Us verspreid lijkt het er mijn inziens op dat men de hype probeert te sussen. Minder vraag maakt het makkelijker om de reserveringen weg te werken en minder gezeur over lege schappen te hebben.
[...]
Tuurlijk is dat de moeite. Ik heb zelf een 'simpele' 55cm, 50hz, philips bak waar ik op speel. RE:4 ziet er daarop ook prima uit dus waarom zou een wii game niet mooi zijn?
Ga overigens nog wel op zoek naar een kastje om de Wii op m'n 24" iMac aan te sluiten
Hoe bedoel je? Het Internet kanaal is nog niet te downloaden, heb het 1min geleden nog gecontroleerd.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:28:
bij mij werkt ie gewoon, heck ik heb dit bericht zelfs gepost met mijn wii (duurde ook fokkin lang)
Zijn wel truuks voor net als met de psp toen er nog geen officiele browser in zat.-Sander schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:19:
[...]
Hoe bedoel je? Het Internet kanaal is nog niet te downloaden, heb het 1min geleden nog gecontroleerd.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
zet de beveiliging van de router af en probeer de router op channel 1 of 11 te zettenjaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:35:
waar kan ik een Wii wireless FAQ vinden?
Ik heb een wrt45g en gebruik wpa/psk, hij ziet de router el maar kan geen internet evrbinding maken
Mijn usb wlan stick heeft geen Ratlink RT2500 chipsetVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:57:
[...]
Euhzz jah dat kan, met gemodificeerde Nintendo USB WIFI stick drivers (mooie naam) Wat voor USB WLAN stick gaat het om?
I served in a company of heroes.
Turn it up loud, captain!
TopicstarterEr is duidelijk in dat filmpje zit er een momentje waarop de "bootloader" "gestart" wordt. In plaats daarvan gaat hij een menu terug en wordt er ingezoomd op het scherm. Terwijl er ingezoomd wordt kan er makkelijk iemand de DVD wisselen. Conclusie: FAKE.Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?
Video van hack van de Wii via een SD-card
Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 18-12-2006 23:51 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
De mijne op 4 dec besteld, levertijd stond sindsdien op 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:32:
Heeft er iemand die zijn Wii bij Wehkamp heeft besteld al gekregen? Ik heb het daar ook besteld en vraag me af of Wehkamp al Wii's heeft geleverd.
Hmmm...hier heb ik mijn twijfels;MetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:49:
[...]
Er is duidelijk in dat filmpje zit er een momentje waarop de "bootloader" "gestart" wordt. In plaats daarvan gaat hij een menu terug en wordt er ingezoomd op het scherm. Terwijl er ingezoomd wordt kan er makkelijk iemand de DVD wisselen. Conclusie: FAKE.
[ Voor 12% gewijzigd door Michael Knight op 19-12-2006 00:00 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je schakelt hem niet uit, maar je reset hem. Daar is dat kleine knopje aan de voorkant onder de powerknop voor, en is in feite hetzelfde als bij alle andere functies op het huisje drukken om terug te gaan naar het menu.waterstof schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:58:
@NinTeNdO-FrEaK: Het lijkt mij toch raar dat ik de Wii helemaal moet uitschakelen na een Gamecube spel.
Iemand ideeën?
Er is minstens 3x in dat filmpje gekniptMetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:49:
[...]
Er is duidelijk in dat filmpje zit er een momentje waarop de "bootloader" "gestart" wordt. In plaats daarvan gaat hij een menu terug en wordt er ingezoomd op het scherm. Terwijl er ingezoomd wordt kan er makkelijk iemand de DVD wisselen. Conclusie: FAKE.
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Ik hoop het van wel, ik wil hem graag dit jaar nog hebben. Misschien koop het wel als ik hem ergens anders ziet, dan maar geen 15% korting.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:54:
[...]
De mijne op 4 dec besteld, levertijd stond sindsdien op 2 weken.
Sinds vandaag staat er levertijd: 1 week.. zal het toch nog goed komen?
Verwijderd
Werkt niet met Classic controller (Startpost Zzz) je MOET een GC controller halen, TIP draadloze wavebird controller 20eur @ dixonsVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:
ok ik heb vandaag mijn Nintendo Wii opgehaald super tof!
heb Zelda Windwaker gehaald voor de gamecube omdat ik alle zeldas wil en Twilight princess in bestelling is bij bol (schiet niet op daar) ik kan hem niet starten wat ik ook indruk op de classic wii controller dus dacht handig dat hier te melden. (spel start wel keurig maar kan hem dus niet starten)
ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.
Gamecube spellen werken alleen met Gamecube controllers, niet gek dat er dus niet op je classic controller wordt gereageerd.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:
ok ik heb vandaag mijn Nintendo Wii opgehaald super tof!
heb Zelda Windwaker gehaald voor de gamecube omdat ik alle zeldas wil en Twilight princess in bestelling is bij bol (schiet niet op daar) ik kan hem niet starten wat ik ook indruk op de classic wii controller dus dacht handig dat hier te melden. (spel start wel keurig maar kan hem dus niet starten)
ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Heel makkelijk:Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.
Dat heb ik nu al heel vaak gehoord/gelezennudie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:23:
[...]
Werkt niet met Classic controller (Startpost Zzz) je MOET een GC controller halen, TIP draadloze wavebird controller 20eur @ dixons
Uhm, handleiding die bij de Wii zit eerst lezen? Daar staat het wel in.Hennie-M schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:35:
[...]
Dat heb ik nu al heel vaak gehoord/gelezen
maar niets erover te vinden op de site en in de winkel (in oss) kijken ze me aan alsof ik helemaal leip ben geworden.
Dit betekent dus dat je al je favoriete spellen van de GameCube, zoals Super Mario Sunshine, Resident Evil 4 en Metroid Prime, op de Wii kunt spelen met de originele besturing en je originele game saves.
In de handleiding van de wii kan je vinden dat de dixons een wavebird heeft voor 20 euro. Das knap.Smoke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:46:
[...]
Uhm, handleiding die bij de Wii zit eerst lezen? Daar staat het wel in.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ach kijk, het is weer laat hierdisjfa schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:
[...]
In de handleiding van de wii kan je vinden dat de dixons een wavebird heeft voor 20 euro. Das knap.
disjfa schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:
[...]
In de handleiding van de wii kan je vinden dat de dixons een wavebird heeft voor 20 euro. Das knap.
[ Voor 58% gewijzigd door bittenhero op 19-12-2006 05:18 ]
Verwijderd
Gaaf hoor; kom uit bed; een blauwe diskgleuf; snel m'n Wii opgestart om te kijken wat voor "nieuws" er was; en ja hoor; een mailtje van Nintendo dat ik het weerkanaal beschikbaar kan maken met een update. Gelijk even testen zodadelijk!bittenhero schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:52:
Het weer kanaal is erwel apart dat Japan andere weericoontjes heeft dan de rest van de wereld.
[ Voor 38% gewijzigd door Richard op 19-12-2006 06:57 ]
20*350ZO45°
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Nothing to see here
Klopt, ik woon zelf in Vlissingen dus stond er ook wel van te kijken dat ze juist Middelburg hadden gekozen, maar dat is waarschijnlijk omdat het de hoofdstad van de provincie is, de gegevens zelf zullen hoogstwaarschijnlijk wel uit Vlissingen komen. En anders klopt het even goed wel, ligt praktisch tegen elkaar aan.Richard schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 06:47:
[...]
Gaaf hoor; kom uit bed; een blauwe diskgleuf; snel m'n Wii opgestart om te kijken wat voor "nieuws" er was; en ja hoor; een mailtje van Nintendo dat ik het weerkanaal beschikbaar kan maken met een update. Gelijk even testen zodadelijk!
Edit:
Jammer dat regio Breda op dit moment laatste update heeft van 18 december 18:00uur; geeft nu aan: 2C helder. Nou als ik met deze gegevens de weg opga dan heb ik een zwaar probleem want er is geen hand voor ogen te zien; alleen maar mist. Laten we hopen dat het snel wat beter geupdate is.
Wat ik ook dom/jammer vind is dat Middelburg wel op de kaart aan staat gegeven terwijl Vlissingen (zeer belangrijk voor de scheepvaart en dus zelfs een eigen meteorologisch centrum heeft (je kent het wel van Radio en TV (en teletekst)) niet beschikbaar is.
Werkt perfect he dat Nintendo WIFIjaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:35:
Ik heb een wrt45g en gebruik wpa/psk, hij ziet de router el maar kan geen internet evrbinding maken
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
het is fake ,Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?
Video van hack van de Wii via een SD-card
Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?
ik heb dezelfde als jij en ik had het zelfde probleem dus heb ik maar me beveiliging uitgezet aangezien alleen me wii er gebruik van maakt XDjaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:35:
Verwijderd
Ik heb het vanmorgen vroeg uitgeprobeerd en het werkt erg leuk. Mijn woonplaats staat er in, wat ik niet verwachtte. Met 5 daagse weervooruitzicht, echt leuk gedaandamsoft schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:25:
Geweldig zeg, dat weerkanaal!!! Heeft Nintendo weer perfect voor mekaar
Had hetzelfde probleem, nadat ik router had ingesteld op B en G (both) ipv alleen G, werkte het allemaal prima.ph4nt0m schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:10:
[...]
ik heb dezelfde als jij en ik had het zelfde probleem dus heb ik maar me beveiliging uitgezet aangezien alleen me wii er gebruik van maakt XD
dus dan doet hij t wel
Altijd slim beveiliging uitzetten XDph4nt0m schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:10:
[...]
ik heb dezelfde als jij en ik had het zelfde probleem dus heb ik maar me beveiliging uitgezet aangezien alleen me wii er gebruik van maakt XD
dus dan doet hij t wel
Fanastische compatibliteit heeft de Wii.MEN-O schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:44:
[...]
Had hetzelfde probleem, nadat ik router had ingesteld op B en G (both) ipv alleen G, werkte het allemaal prima.
[ Voor 49% gewijzigd door S2S op 19-12-2006 09:54 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Smoke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:28:
[...]
Alle 6-knops Megadrive spellen werken (Hoogstwaarschijnlijk want er zijn er nog geen beschikbaar) met de GC controller(Alhoewel er een gerucht was dat dit niet zou werken) en de Classic Controller.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Op 1 januari wordt er sowieso helemaal niks gereleased.Willybubba schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:
Hmm, zie nu op Bartsmit.nl staan dat op 1 januari Rainbow Six Vegas uitkomt?
Wist ik niks van, is daar al wat van bekend of is Bartsmit een beetje aan het raden?
Als het echt zo ver mocht komen kan Nintendo dit heel simpel oplossen door ipv voor elke VC game een apart kanaal te gebruiken voor elk VC platform (NES, SNES, enz) een eigen kanaal te maken met een submenu voor de games zelf. WIe weet zit dit wel al ingebakken dat hij dit automatisch doet mochten al je schermen vol zijn.Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:19:
Moet zeggen dat de "blauwe gleuf" wel goed werkt. Ik kijk elke ochtend toch even.
Weerkanaal is een leuke extra. Merk toch dat ik het leuk vind dat ik wat meer met de Wii kan. Komt met name vanwege de lekkere besturing. Ik vind bijvoorbeeld het foto kanaal ook goed gedaan.
Hoop dat de Opera browser er snel komt. Vind mijn beeld nu erg lekker en ben benieuwd of die mening overeind blijft als ik ga browsen. Ben ook benieuwd wat voor andere software kanalen er gaan komen en of ik ooit alle kanalen vol zal hebben en ga balen van de limiet die er nu op lijkt te zitten.
[ Voor 53% gewijzigd door SD5k op 19-12-2006 10:23 ]
Die functie heb ik nog niet gevonden, iemand anders die daar iets van weet?Wii Prikbord
Het Wii-prikbord, dat gemakkelijk bereikt kan worden vanuit het hoofdmenu van de Wii, is een van de toegangspunten van WiiConnect24. Niet alleen kan dit door het hele gezin gebruikt worden als prikbord, het stelt gebruikers ook in staat SMS-berichten te sturen naar gezinsleden die niet thuis zijn. Je kunt zelfs foto's en berichten uitwisselen met andere Wii-gebruikers. Naast deze communicatiegerichte mogelijkheden, werkt het prikbord ook samen met je kalender om spelgerelateerde informatie af te leveren. Zo zou je op een dag een bericht uit een game kunnen ontvangen, zoals informatie over een evenement in Animal Crossing, maar ook nieuwe spelvoorwerpen of extra speelvelden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat is gewoon waar je je berichtjes binnenkrijgt, je kan er zelf ook berichten op plaatsen, vandaar dat ze het een prikbord noemen.Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:22:
[wii prikbord]
Die functie heb ik nog niet gevonden, iemand anders die daar iets van weet?
Nou Wehkamp rommelt nog wel eens met die levertijd, de mijne tijdens de Ciwawa kortingsdagen besteld. Vorige week zondag (dus niet afgelopen zondag) stond de levertijd op binnenkort (was: 1 week) vorige week dinsdag ging de leverijd weer terug naar: 1 week.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:54:
De mijne op 4 dec besteld, levertijd stond sindsdien op 2 weken.
Sinds vandaag staat er levertijd: 1 week.. zal het toch nog goed komen?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Het ging mij om het schuingedrukte/onderstreepte gedeelte, het versturen van SMS berichten-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:24:
[...]
Dat is gewoon waar je je berichtjes binnenkrijgt, je kan er zelf ook berichten op plaatsen, vandaar dat ze het een prikbord noemen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De coax is voor digitale audio, wii heeft alleen analoge audio. Je moet een verloopstekkertje van de 2 tulpjes naar 1 mini-jack hebben en die op 1 van de 3 "6-channel direct" connectors of op de aux connector aansluiten en dan op DPLII (movie of music) mode zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:24:
Even nog over DPL-II en dat door 2 kabeltjes te laten gaan.. ik heb hier een Logitech Z-5400, en ik kan hier de 3 minijack kabeltjes op aansluiten die uit mn pc komen (frontleft+right)(backleft+right)(center+sub). Ook kunnen hier 2 optische kabeltjes in (momenteel 360 en digitale tv op die manier). Verder zit er 1 coaxial aansluiting op, wat in mijn ogen lijkt op iets waar 1 van de audiotulp kabeltjes in kan. Verder zit er aan de zijkant nog een mini-jack input.
Ik kan die 2 audiokabeltjes wel omzetten naar jack met een plugje, maar of ik er dan nog DPL-II uit kan krijgen weet ik niet.had een optisch out op mn wii erg handig gevonden
Mogelijkheid voor mij om de Wii over DPL-II te laten gaan?
Ah, dat zal vast later pas toegevoegd worden, zit er nu inderdaad nog niet in.Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:27:
[...]
Het ging mij om het schuingedrukte/onderstreepte gedeelte, het versturen van SMS berichten
Beetje nep. SMS staat voor Short Message Service. Misschien dat ze zoiets bedoelen. Maar bijzonder uitgenast als je 't mij vraagt. Ze weten heus wel dat jij dat denkt..Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:27:
[...]
Het ging mij om het schuingedrukte/onderstreepte gedeelte, het versturen van SMS berichten
Mag dit naar de startpost MetroidPrime?UlyssesNL schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding] ja
[afbeelding] nee
[afbeelding] sommige
dit staat op http://wii.nintendo.nl/1344.html dus ik denk dat die geruchten over de 6 knops spellen waar zijn
Dat zou het eerste zelda spel zijn wat ik niet koop....tingle-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:
Nieuwe Zelda zonder Link in de hoofdrol.
Electronic Gaming Monthly komt wel vaker opvallend in het nieuws. Is het niet met een verrassend bericht, dan is het wel met opmerkelijke beoordelingen. In de laatste uitgave van het magazine stond in de geruchtenrubriek dat de nieuwe Zelda geen Link in de hoofdrol zal hebben.
Waar of niet waar? Nintendo zou voor de komende Zelda titel kiezen voor Tingle, de kleine fee die Link tijdens zijn laatste avonturen vergezelde. Nintendo heeft op dit nieuws nog niet gereageerd.
Ik hoop echt dat dit complete onzin is.![]()
Hmm zelda zonder link? Ik weet het niet. Vernieuwend is het zeker, maar of het ook goed is. Imo is zelda zonder link geen zelda.-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:
[...]
Ah, dat zal vast later pas toegevoegd worden, zit er nu inderdaad nog niet in.
Ik kwam nog een paar opmerkelijke berichten tegen trouwens:
Electronic Gaming Monthly komt wel vaker opvallend in het nieuws. Is het niet met een verrassend bericht, dan is het wel met opmerkelijke beoordelingen. In de laatste uitgave van het magazine stond in de geruchtenrubriek dat de nieuwe Zelda geen Link in de hoofdrol zal hebben.
Waar of niet waar? Nintendo zou voor de komende Zelda titel kiezen voor Tingle, de kleine fee die Link tijdens zijn laatste avonturen vergezelde. Nintendo heeft op dit nieuws nog niet gereageerd.
Freeloader voor de Wii bevestigd.
Op de officiële website van Datel liet het bedrijf weten dat een Freeloader voor de Nintendo Wii in de maak is. De Freeloader voor de GameCube is al te gebruiken op de nieuwe console van Nintendo. Zo kun je geïmporteerde GameCube spellen gewoon blijven spelen.
Straks kan men dus ook Wii-spellen uit andere regio's spelen op de Wii. Voordeel is dus dat je spellen die in Amerika of Japan eerder verschijnen, ook snel op je eigen Wii kunt spelen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Luxeprobleem, hehe.siemed schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:40:
Vraagje, hoe ver kun je van je tv af staan met je Wii-remote? Ik heb zelf een 50 inch plasma tv en stond er gisteren een meter of 5 vanaf, maar vanaf dat punt werd het heel moeilijk om nog goed te mikken met je cursor op het scherm. Ik moest dichterbij gaan staan om het weer goed te laten werken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 19-12-2006 10:43 ]
Dan moet je even de gevoeligheid aanpassen bij de sensorbar instellingensiemed schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:40:
Vraagje, hoe ver kun je van je tv af staan met je Wii-remote? Ik heb zelf een 50 inch plasma tv en stond er gisteren een meter of 5 vanaf, maar vanaf dat punt werd het heel moeilijk om nog goed te mikken met je cursor op het scherm. Ik moest dichterbij gaan staan om het weer goed te laten werken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2006 10:43 ]
Ik heb al een raymann review gemaakt in een vorig topic:Die Bruine schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:39:
Bij deze het verzoek aan een paar game eigenaren om toch een mini review te schrijven... Kan iemand mij bijvoorbeeld wat vertellen over COD tov PC gameplay. Of is er al iemand met Ray die een mening kan geven door het te onderbouwen. Ik heb nu een Wii onder de boom staan. Ik wil er eigenlijk nog minimaal 1 game bij kopen. Het is alleen de vraag welke. Zelda lijkt me wel wat voor mij persoonlijk. Maar ik wil ook een spel dat mijn kinderen beiden leuk zullen vinden. Dan denk ik al snel aan Monkeyball of Ray. Aan de andere kant hebben ze al een Cube met tig spellen. Vandaar dat ik liever een spel heb wat ze lang bezig houdt en voor de Wii laat kiezen juist vanwege die gameplay. Dus als een paar van jullie willen vertellen welk spel je leuk vindt en waarom, dan maak je mijn (onze) keuzes wat makkelijker. € 50,- betalen voor een spel dat niet leuk blijkt is ook geen pretje...
BTW, is hiermee de support en releases voor de NGC echt ten einde? Denk persoonlijk van wel. Als er nog spellen voor de Q uit komen dan zullen het echt van die simpele zielen zijn lijkt me.
omgevingslicht wil uitmaken he.. TL belichting geloof ik..siemed schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:40:
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 19-12-2006 10:44 ]
Welk?
20*350ZO45°
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 10:57 ]
[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 19-12-2006 10:58 ]
ander personage dan Link, wil ik nog mee leven. Maar Tingle? Dat verwijfd ROTwezen? Speel ik niet, punt. Het spel mag dan nog zo goed zijn, Tingle is het meest irritante personage dat ik ooit ben tegengekomen. Volgens mij is dit een grap.-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Euh, er komt (volgens mij is ie er al in japan) een tingle game voor de DS. Dus ik denk dat ze dat bedoelen. Het is immers in het zelda universum.-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Klopt Tingle RPG:Vanitas schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:09:
[...]
Euh, er komt (volgens mij is ie er al in japan) een tingle game voor de DS. Dus ik denk dat ze dat bedoelen. Het is immers in het zelda universum.
20*350ZO45°
Verwijderd
als je de press release even had gelezen wist je dat dit alleen voor de verenigde staten wasVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:56:
Vrijdag iedereen op jacht ?
levering @ 22/12
Hopelijk geld dit niet alleen voor de US.
Toys "R" Us, Inc. announced today that the company's 587 U.S. toy stores will continue to receive deliveries of the season's hottest toys
Ik begrijp dat het een soor Jar Jar Binks isBoeboe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:02:
[...]
ander personage dan Link, wil ik nog mee leven. Maar Tingle? Dat verwijfd ROTwezen? Speel ik niet, punt. Het spel mag dan nog zo goed zijn, Tingle is het meest irritante personage dat ik ooit ben tegengekomen. Volgens mij is dit een grap.
Ja, dat wel als je met 2 man gaat spelen. Maar het is echt superleuk, mijn mening blijft onveranderd. Ik start het zelfs soms op voordat ik naar mijn werk ga, om 6 uur 's ochtendsDie Bruine schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:15:
Heb je voor Rayman dan ook een extra nun-chuk nodig? Wordt wel leuk zo in decemberNun-Chuk, Extra controller en Rayman. Ach vroeger vierden ze kerst ook met water en brood
Nee, tingle is erger. In de windmaker kon ik me al enigszins ergeren, maar het wordt alleen maar erger met die gayparade rotelf (of wat het ook moge zijn).cardinal808 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:21:
[...]
Ik begrijp dat het een soor Jar Jar Binks isIk kan me als Link fan en ook weinig bij voorstellen
Ik vond het meer een gnomePheno79 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:25:
Nee, tingle is erger. In de windmaker kon ik me al enigszins ergeren, maar het wordt alleen maar erger met die gayparade rotelf (of wat het ook moge zijn).
[ Voor 3% gewijzigd door Boely op 19-12-2006 11:28 ]
Welk?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
druk die powerknop maar inBoely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
Mijn Wii is nu al 50 min aan het updaten en de balk staat al zeker 48 min zo [||||||||||_______]
De resetknop indrukken heeft geen effect. Ben close om die powerknop in te drukken. Kan ook nergens iets lezen over dit probleem. Ook niet in de manual van de Wii...
Laat maar even weten wat er is uitgekomen, begin het updaten steeds enger te vindenBoely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
Mijn Wii is nu al 50 min aan het updaten en de balk staat al zeker 48 min zo [||||||||||_______]
De resetknop indrukken heeft geen effect. Ben close om die powerknop in te drukken. Kan ook nergens iets lezen over dit probleem. Ook niet in de manual van de Wii...
Verwijderd
Geen onzin, de game is er zoals hierboven ergens staat al. Op de DS. De nieuwe Zelda op de Wii heeft vast en zeker Link in de hoofdrol-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:
[...]
Thanks voor dit, ga ik proberen.sds schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:30:
[...]
De coax is voor digitale audio, wii heeft alleen analoge audio. Je moet een verloopstekkertje van de 2 tulpjes naar 1 mini-jack hebben en die op 1 van de 3 "6-channel direct" connectors of op de aux connector aansluiten en dan op DPLII (movie of music) mode zetten.
Ik ben bang dat je verbinding of zo kuren toont en daardoor de Wii in problemen heeft gebracht?Boely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 19-12-2006 11:36 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Volgens mij kan het eigenlijk geen kwaad om de powerknop in te drukken ook al staat dat niet op het scherm (overigens zou ik wel even voor de zekerheid Nintendo opbellen). Anders, zou je ook een probleem hebben als net de stroom uitvalt ten tijde van je update.Boely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
[ Voor 9% gewijzigd door Boely op 19-12-2006 11:39 ]
Welk?
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Laryx op 19-12-2006 11:41 ]
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Welk?
Verwijderd
Freeloader nieuws kwam hier eerder langs, maar ik ben wel benieuwd naar je findings in je zoektocht. Ik heb vrijwel altijd bij PlayAsia nog import kosten moeten betalen, bij Lik-Sang (de free shipping mode die via Duitsland ging) niet. Laat het wetenLaryx schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18977
[copy/paste]
Op de officiële website van Datel liet het bedrijf weten dat een Freeloader voor de Nintendo Wii in de maak is. De Freeloader voor de GameCube is al te gebruiken op de nieuwe console van Nintendo. Zo kun je geïmporteerde GameCube spellen gewoon blijven spelen.
Straks kan men dus ook Wii-spellen uit andere regio's spelen op de Wii. Voordeel is dus dat je spellen die in Amerika of Japan eerder verschijnen, ook snel op je eigen Wii kunt spelen.
joepienu nog een goede import site zoeken nu dat lik sang niet meer onder ons is.
Dat ligt er vooral aan welke kabel je gebruikt om je Wii//Cube op je tv aan te sluiten en vooral aan wat voor soort TV je daar dan ook bij gebruikt. Het verschil is duidelijk, en als je nooit veel verschil ziet bij dat soort dingen kun je het et beste vergelijken door je cube op een ouwe 4:3 CRT tv aan te sluiten, en je Wii via component op een 16:9 LCD aan te sluiten. You'll cPort187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:45:
Hoe zit het trouwens met de grafische verschillen tussen de NGC Zelda Twilight Princess en de Wii ZTP? ik heb de NGC versie thuis liggen en als ik zo vergelijk met de Wii Zelda reclame op tv zien ze er grafisch hetzelfde uit, het enige verschil zou'em dan in de nunchuk controller liggen van de Wii? of ben ik nou scheel?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 11:47 ]
If you don't stand for something you'll fall for everything
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq