Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
HELP!

Ik kan niet uit mijn gamecube games op de Wii.... het huisje drukken helpt niet!

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
Wimo. schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:44:
[...]
En bugs in spellen achteraf aanpassen doen ze maar bij ms.
ja want ieder spel wat voor de wii uitkomt is bugvrij..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:47:
[...]

ja want ieder spel wat voor de wii uitkomt is bugvrij..
Nee, maar geen mogelijkheid tot patchen zal hopelijk wel zorgen dat een game bij de launch al ''bugvrij'' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
@waterstof, ik heb zelf nog geen cube game erop uitgeprobeerd, maar ben niet zeker of dat wel werkt, veel dingen werken volgens mij niet bij cube games (parental control bijv.) mischien iemand anders, die het ook even kan uitproberen? heb hier nl geen cube games bij de hand.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maciek schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:23:
[...]

Ik weet niet of ik in de winkel kan pinnen als ik niet genoeg op m'n rekening heb. Bij de bank krijg je er altijd geld uit :>

Weet iemand overigens of ik een USB Wlan Adapter kan gebruiken om m'n Wii van Internet te voorzien? hoop gezocht al. Maar kan niets relevants vinden helaas.
Euhzz jah dat kan, met gemodificeerde Nintendo USB WIFI stick drivers (mooie naam :P) Wat voor USB WLAN stick gaat het om?

EDIT: http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=7912 Hier staan een hele zooi gemodificeerde drivers, waarmee je een simpele USB WLAN stick omtovert tot officiele Nintendo USB Wifi stick. Heb hetzelfde gedaan met een goedkoop Sweex LC100060 stickie, en het werkt perfect. Mocht jou model stick er niet bij staan, dan staat er ergens in dat draadje een methode om het werkend te maken, kwestie van PID's en VID's kopieren geloof ik. Veranderen in de .ini en het werkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54
Bij GameCube-games, reset ik gewoon even de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
@NinTeNdO-FrEaK: Het lijkt mij toch raar dat ik de Wii helemaal moet uitschakelen na een Gamecube spel.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!! Zonet mijn Wii ontvangen, ik kan niet geloven dat ik er nog 1 heb voor de kerst na al die berichten. Ik kan maar niet stoppen met spelen, tot nu toe alleen nog maar Wii Sports gedaan maar ik ga vanavond Zelda ff volledig onder de knie krijgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:57:
[...]

Euhzz jah dat kan, met gemodificeerde Nintendo USB WIFI stick drivers (mooie naam :P) Wat voor USB WLAN stick gaat het om?

EDIT: http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=7912 Hier staan een hele zooi gemodificeerde drivers, waarmee je een simpele USB WLAN stick omtovert tot officiele Nintendo USB Wifi stick. Heb hetzelfde gedaan met een goedkoop Sweex LC100060 stickie, en het werkt perfect. Mocht jou model stick er niet bij staan, dan staat er ergens in dat draadje een methode om het werkend te maken, kwestie van PID's en VID's kopieren geloof ik. Veranderen in de .ini en het werkt.
Oké cool bedankt :D Ik ga aan de slag. Mijn stick staat er niet tussen dus t word puzzelen...

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

waterstof schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:58:
@NinTeNdO-FrEaK: Het lijkt mij toch raar dat ik de Wii helemaal moet uitschakelen na een Gamecube spel.

Iemand ideeën?
Even snel een Google doen levert mij hetzelfde antwoord op: tijdens een GameCube sessie denkt de Wii dat hij een GameCube is en dus zul je hem moeten resetten na elke game. Zo goed is dus die emulatie, zelfs het resetten neemt hij over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedpete schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:39:
[...]

Vraag ik me eerlijk gezegd ook af, heb nog helemaal niemand gehoord over het ontvangen van een Wii via Wehkamp...

Bol lijkt weer een levering binnen gehad te hebben want die van mij is zojuist verstuurd, waar ze het vorige week nog over 'eind januari' hadden. Samen met de berichten die Toys 'r Us verspreid lijkt het er mijn inziens op dat men de hype probeert te sussen. Minder vraag maakt het makkelijker om de reserveringen weg te werken en minder gezeur over lege schappen te hebben.

[...]

Tuurlijk is dat de moeite. Ik heb zelf een 'simpele' 55cm, 50hz, philips bak waar ik op speel. RE:4 ziet er daarop ook prima uit dus waarom zou een wii game niet mooi zijn?

Ga overigens nog wel op zoek naar een kastje om de Wii op m'n 24" iMac aan te sluiten :9
Ik heb een Wii op 9 dec ontvangen van de Wehkamp.
Ze bestaan dus echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:28:
bij mij werkt ie gewoon, heck ik heb dit bericht zelfs gepost met mijn wii (duurde ook fokkin lang) O-)
Hoe bedoel je? Het Internet kanaal is nog niet te downloaden, heb het 1min geleden nog gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
-Sander schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:19:
[...]

Hoe bedoel je? Het Internet kanaal is nog niet te downloaden, heb het 1min geleden nog gecontroleerd.
Zijn wel truuks voor net als met de psp toen er nog geen officiele browser in zat.
Aangepaste dns servers enzo.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
waar kan ik een Wii wireless FAQ vinden?

Ik heb een wrt45g en gebruik wpa/psk, hij ziet de router el maar kan geen internet evrbinding maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:31
jaapstobbe schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:35:

Ik heb een wrt45g en gebruik wpa/psk, hij ziet de router el maar kan geen internet evrbinding maken :/
zet de beveiliging van de router af en probeer de router op channel 1 of 11 te zetten

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:57:
[...]

Mijn usb wlan stick heeft geen Ratlink RT2500 chipset :(
Kan er dan wel 1 kopen voor €25 of iets meer uitgeven voor een originele Nintendo stick. :/

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?

Video van hack van de Wii via een SD-card

Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?
Er is duidelijk in dat filmpje zit er een momentje waarop de "bootloader" "gestart" wordt. In plaats daarvan gaat hij een menu terug en wordt er ingezoomd op het scherm. Terwijl er ingezoomd wordt kan er makkelijk iemand de DVD wisselen. Conclusie: FAKE.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 18-12-2006 23:51 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:32:
Heeft er iemand die zijn Wii bij Wehkamp heeft besteld al gekregen? Ik heb het daar ook besteld en vraag me af of Wehkamp al Wii's heeft geleverd.
De mijne op 4 dec besteld, levertijd stond sindsdien op 2 weken.
Sinds vandaag staat er levertijd: 1 week.. zal het toch nog goed komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:49:
[...]

Er is duidelijk in dat filmpje zit er een momentje waarop de "bootloader" "gestart" wordt. In plaats daarvan gaat hij een menu terug en wordt er ingezoomd op het scherm. Terwijl er ingezoomd wordt kan er makkelijk iemand de DVD wisselen. Conclusie: FAKE.
Hmmm...hier heb ik mijn twijfels;
In precies vier seconden (waarin het niet zichtbaar zou zijn dat iemand op het eject knopje drukt) moet de Wii zijn uitwerpprocedure en laad-procedure uitvoeren. Misschien heb ik een brakke Wii, maar dat lukt me niet in zo`n korte tijd :)

Wel kan er tijdens het bewegen met de camera makkelijk geknipt/geschakeld zij tussen twee Wii`s.
Zolang er geen steady-shot filmpje is (zoals bij de eerste echte psp homebrew) valt er moeilijk iets te bewijzen.

Een ding is zeker. Als iemand dit nu al geflikt heeft, kunnen meerdere mensen het. We weten dat het betrekking heeft op de SD-kaart/Photo-viewer :)

Edit, even goed gekeken;
Kheb het gezien. Op het moment dat de code geladen wordt, switcht het scherm naar een ander kanaal. Linksboven staat AV1 aangegeven. Echter onderbreekt de Wii het signaal niet als hij een game boot. Er is dus geen reden om opnieuw het kanaal te selecteren voor een tv O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Michael Knight op 19-12-2006 00:00 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Smoke

Maverick Reploid

waterstof schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:58:

Iemand ideeën?
Je schakelt hem niet uit, maar je reset hem. Daar is dat kleine knopje aan de voorkant onder de powerknop voor, en is in feite hetzelfde als bij alle andere functies op het huisje drukken om terug te gaan naar het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
MetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:49:
[...]

Er is minstens 3x in dat filmpje geknipt :D

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:54:
[...]

Ik hoop het van wel, ik wil hem graag dit jaar nog hebben. Misschien koop het wel als ik hem ergens anders ziet, dan maar geen 15% korting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb vandaag mijn Nintendo Wii opgehaald super tof!

heb Zelda Windwaker gehaald voor de gamecube omdat ik alle zeldas wil en Twilight princess in bestelling is bij bol (schiet niet op daar :() ik kan hem niet starten wat ik ook indruk op de classic wii controller dus dacht handig dat hier te melden. (spel start wel keurig maar kan hem dus niet starten)

ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ikzelf ben niet zo'n Wii-gamer, maar een vriend van mij is helemaal weg van dat apparaat. Games en controllers heeft ie al gekocht, alleen heeft ie nog niet zijn handen weten te leggen op de console zelf. Voor een project van school stond ik dus toevallig vandaag in de Free Record Shop in Den Haag. En wat zie ik nou, er wordt een Wii over de toonbank geschoven!

Dus ik spring meteen in de rij en koop er meteen eentje. Bleek het de laatste weer te zijn van de drie geleverde exemplaren. De medewerker van de winkel kon mij vertellen dat de volgende levering pas in 2007 zou plaatsvinden, lekker is dat. Vanavond dus even langs gegaan bij die jongen. Hij kon z'n geluk niet op, toch nog voor de feestdagen een Wii.

Een mooi verhaal om de maandagavond mee af te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:

heb Zelda Windwaker gehaald voor de gamecube omdat ik alle zeldas wil en Twilight princess in bestelling is bij bol (schiet niet op daar :() ik kan hem niet starten wat ik ook indruk op de classic wii controller dus dacht handig dat hier te melden. (spel start wel keurig maar kan hem dus niet starten)

ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.
Werkt niet met Classic controller (Startpost Zzz) je MOET een GC controller halen, TIP draadloze wavebird controller 20eur @ dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:

Gamecube spellen werken alleen met Gamecube controllers, niet gek dat er dus niet op je classic controller wordt gereageerd.

Verder is in dit topic (of vorige delen) regelmatig het overzicht gepost waarop staat welke controllers voor welke consoles gebruikt kunnen worden, een lijst van spellen maken lijkt me een beetje zonde van je tijd ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:05:ik ga binnenkort een gamecube controller halen om te kijken of het dan wel gaat, feedback zal ik hier posten dit gaf mij meteen het idee om een lijst te gaan maken welke games op welke controllers wel en niet werken.
Heel makkelijk:

Alle GC games werken met een GC controller, maar niet met de Wii controller of de Classic Controller(Omdat op dat moment de Wii als een echte GC werkt, zelfde als de DS in GBA-modus waarin de wireless en de slaapstand bijvoorbeeld niet werken)
Alle NES spellen werken met de Wii controller zonder toevoegingen, de GC controller en de Classic Controller.
Alle SNES spellen werken met de GC controller en de Classic Controller.
Alle N64 spellen werken met de GC controller en de Classic Controller
Alle TurboGrafx spellen werken met de Wii controller zonder toevoegingen, de GC controller en de Classic Controller.
Alle 3-knops Megadrive spellen werken met de Wii controller zonder toevoegingen, de GC controller en de Classic Controller.
Alle 6-knops Megadrive spellen werken (Hoogstwaarschijnlijk want er zijn er nog geen beschikbaar) met de GC controller(Alhoewel er een gerucht was dat dit niet zou werken) en de Classic Controller.

En Wii spellen kunnen werken met alle mogelijke opties afhankelijk van wat het spel zelf ondersteunt(Wat ook netjes achterop de doos staat)

De opslag van savegames is ook vrij simpel: Alles behalve GC spellen wordt opgeslagen in de Wii zelf, bij GC spellen heb je een memorycard nodig die je bij de rest dus niet nodig hebt.

Trouwens, de vereisten voor VC spellen staan gewoon op de downloadpagina genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
Bij een gamecube spel resetten jullie hem. Ik neem aan dat jullie dan eerst het spel ejecten en daarna resetten, anders reset de game gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
nudie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:23:
[...]

Werkt niet met Classic controller (Startpost Zzz) je MOET een GC controller halen, TIP draadloze wavebird controller 20eur @ dixons
Dat heb ik nu al heel vaak gehoord/gelezen
maar niets erover te vinden op de site en in de winkel (in oss) kijken ze me aan alsof ik helemaal leip ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

Hennie-M schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:35:
[...]

Dat heb ik nu al heel vaak gehoord/gelezen
maar niets erover te vinden op de site en in de winkel (in oss) kijken ze me aan alsof ik helemaal leip ben geworden.
Uhm, handleiding die bij de Wii zit eerst lezen? Daar staat het wel in.

Trouwens, de tekst op de site van Nintendo geeft wel erg sterke hints dat je een GC-controller nodig hebt.
Dit betekent dus dat je al je favoriete spellen van de GameCube, zoals Super Mario Sunshine, Resident Evil 4 en Metroid Prime, op de Wii kunt spelen met de originele besturing en je originele game saves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Smoke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:46:
[...]
Uhm, handleiding die bij de Wii zit eerst lezen? Daar staat het wel in.
In de handleiding van de wii kan je vinden dat de dixons een wavebird heeft voor 20 euro. Das knap.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

disjfa schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:
[...]

In de handleiding van de wii kan je vinden dat de dixons een wavebird heeft voor 20 euro. Das knap.
Ach kijk, het is weer laat hier :P. Dacht dat je het had over het feit dat je een GC-controller nodig had voor GC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

disjfa schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:
[...]

_O-

Misschien moet dat plaatje met de controllers overzicht in de startpost komen. Vragen over controllers blijven maar komen. Dat plaatje is zelfs een paar keer gepost.

Heb ergens in een review gelezen dat GC disc ejecten en dan resetten inderdaad de juiste wijze. Ik kan in ieder geval na een week proberen, met zekerheid zeggen dat je met de Wiimote niet in de Wii menu komt :P
Even over die codes op Pokemon Battle Revolution. Elebits gebruikt voor online gelukkig WEL de Wii Friend List. Ben ik even opgelucht dat dit geen 2e DS wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Het weer kanaal is er *O* wel apart dat Japan andere weericoontjes heeft dan de rest van de wereld.

[ Voor 58% gewijzigd door bittenhero op 19-12-2006 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een maffe keuze dan, dat de classic controllers niet voor de GC werken. Alle knoppen etc zitten erop ... dus ik begrijp dat ze DUS dan ook gewoon GC controllers blijven verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

bittenhero schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 04:52:
Het weer kanaal is er *O* wel apart dat Japan andere weericoontjes heeft dan de rest van de wereld.
Gaaf hoor; kom uit bed; een blauwe diskgleuf; snel m'n Wii opgestart om te kijken wat voor "nieuws" er was; en ja hoor; een mailtje van Nintendo dat ik het weerkanaal beschikbaar kan maken met een update. Gelijk even testen zodadelijk!

Edit:
Jammer dat regio Breda op dit moment laatste update heeft van 18 december 18:00uur; geeft nu aan: 2C helder. Nou als ik met deze gegevens de weg opga dan heb ik een zwaar probleem want er is geen hand voor ogen te zien; alleen maar mist. Laten we hopen dat het snel wat beter geupdate is.

Wat ik ook dom/jammer vind is dat Middelburg wel op de kaart aan staat gegeven terwijl Vlissingen (zeer belangrijk voor de scheepvaart en dus zelfs een eigen meteorologisch centrum heeft (je kent het wel van Radio en TV (en teletekst)) niet beschikbaar is.

[ Voor 38% gewijzigd door Richard op 19-12-2006 06:57 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

en nu is het dus jammer dat ik geen usb-lan adapter heb van nintendo :(

dan moet ik dus helemaal moeilijk gaan doen om mn wii dicht bij de usb wifi connector te zetten ><

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het weerkanaal is inderdaad erg mooi, ook leuk dat je kan zien waar het donker is (maan icoontje).
Zou graag wat meer plaatsen zien op de wereldbol.

Het weerkanaal doet me een beetje denken aan google earth (zou ik ook wel leuk vinden als kanaal ;) )

Ik ben benieuwd hoe het nieuwskanaal er uit gaat zien, ik hoop dat t niet een veredelde teletekst is, tekst met foto's en filmpjes zou wel leuk zijn. (misschien ook met zo'n wereldbolletje om het nieuws van een andere plaats te bekijken :P

Snap niet helemaal waarom ik een tijd moet invoeren op mn Wii, kan dat nou niet via timeservers ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Richard schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 06:47:
[...]

Gaaf hoor; kom uit bed; een blauwe diskgleuf; snel m'n Wii opgestart om te kijken wat voor "nieuws" er was; en ja hoor; een mailtje van Nintendo dat ik het weerkanaal beschikbaar kan maken met een update. Gelijk even testen zodadelijk!

Edit:
Jammer dat regio Breda op dit moment laatste update heeft van 18 december 18:00uur; geeft nu aan: 2C helder. Nou als ik met deze gegevens de weg opga dan heb ik een zwaar probleem want er is geen hand voor ogen te zien; alleen maar mist. Laten we hopen dat het snel wat beter geupdate is.

Wat ik ook dom/jammer vind is dat Middelburg wel op de kaart aan staat gegeven terwijl Vlissingen (zeer belangrijk voor de scheepvaart en dus zelfs een eigen meteorologisch centrum heeft (je kent het wel van Radio en TV (en teletekst)) niet beschikbaar is.
Klopt, ik woon zelf in Vlissingen dus stond er ook wel van te kijken dat ze juist Middelburg hadden gekozen, maar dat is waarschijnlijk omdat het de hoofdstad van de provincie is, de gegevens zelf zullen hoogstwaarschijnlijk wel uit Vlissingen komen. En anders klopt het even goed wel, ligt praktisch tegen elkaar aan.

Verder vind ik het kanaal kwa presentatie wel oké, alleen vind ik het jammer dat ze het kwa gegevens niet wat uitgebreider hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Werkt perfect he dat Nintendo WIFI :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel dat was vreemd...een zwakke hoax ivm het afspelen van copies en plots springen er hier wareskiddies op dit topic die hier anders nooit posten 8)7 *Boeboe pakt een borstel en veegt ze terug buiten*

Weerkanaal beschikbaar? Ik wil het proberen! de werkdag lijkt plots zo lang :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:14:
Zou het waar zijn?

Video van hack van de Wii via een SD-card

Op zich waren de eerste hacks voor de GC ook softmods via de geheugenkaarten. Zou Nintendo weer zo dom zijn geweest om het weer via een dergelijke truc te laten werken?
het is fake ,
kijk maar goed je ziet dat na het fotokanaal er naar een andere av wordt gezapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23

ik heb dezelfde als jij en ik had het zelfde probleem dus heb ik maar me beveiliging uitgezet aangezien alleen me wii er gebruik van maakt XD
dus dan doet hij t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog over DPL-II en dat door 2 kabeltjes te laten gaan.. ik heb hier een Logitech Z-5400, en ik kan hier de 3 minijack kabeltjes op aansluiten die uit mn pc komen (frontleft+right)(backleft+right)(center+sub). Ook kunnen hier 2 optische kabeltjes in (momenteel 360 en digitale tv op die manier). Verder zit er 1 coaxial aansluiting op, wat in mijn ogen lijkt op iets waar 1 van de audiotulp kabeltjes in kan. Verder zit er aan de zijkant nog een mini-jack input.

Ik kan die 2 audiokabeltjes wel omzetten naar jack met een plugje, maar of ik er dan nog DPL-II uit kan krijgen weet ik niet. :/ had een optisch out op mn wii erg handig gevonden :)

Mogelijkheid voor mij om de Wii over DPL-II te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Laatst online: 25-05-2019
Geweldig zeg, dat weerkanaal!!! Heeft Nintendo weer perfect voor mekaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
damsoft schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:25:
Geweldig zeg, dat weerkanaal!!! Heeft Nintendo weer perfect voor mekaar _/-\o_
Ik heb het vanmorgen vroeg uitgeprobeerd en het werkt erg leuk. Mijn woonplaats staat er in, wat ik niet verwachtte. Met 5 daagse weervooruitzicht, echt leuk gedaan :)

En natuurlijk het in- en uitzoemen op de wereldkaart. Nee, het is echt een leuk kanaal. Nu het nieuws nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:32
ph4nt0m schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:10:
[...]

ik heb dezelfde als jij en ik had het zelfde probleem dus heb ik maar me beveiliging uitgezet aangezien alleen me wii er gebruik van maakt XD
dus dan doet hij t wel
Had hetzelfde probleem, nadat ik router had ingesteld op B en G (both) ipv alleen G, werkte het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

ph4nt0m schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:10:
[...]

dus dan doet hij t wel
Altijd slim beveiliging uitzetten XD
MEN-O schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:44:
[...]

Had hetzelfde probleem, nadat ik router had ingesteld op B en G (both) ipv alleen G, werkte het allemaal prima.
Fanastische compatibliteit heeft de Wii.

Ach weerkanaal is wel grappig, om 7 uur voor werk ff gechecked, wat moet ik er verder van zeggen? Een extratje is altijd leuk.

[ Voor 49% gewijzigd door S2S op 19-12-2006 09:54 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Smoke schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:28:
[...]

Alle 6-knops Megadrive spellen werken (Hoogstwaarschijnlijk want er zijn er nog geen beschikbaar) met de GC controller(Alhoewel er een gerucht was dat dit niet zou werken) en de Classic Controller.
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/uploads/tx_templavoila/3waystocontrole_02.gif
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/fileadmin/media/virtual_console/vc_yes.gif ja
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/fileadmin/media/virtual_console/vc_no.gif nee
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/fileadmin/media/virtual_console/vc_some.gif sommige

dit staat op http://wii.nintendo.nl/1344.html dus ik denk dat die geruchten over de 6 knops spellen waar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, zie nu op Bartsmit.nl staan dat op 1 januari Rainbow Six Vegas uitkomt?

Wist ik niks van, is daar al wat van bekend of is Bartsmit een beetje aan het raden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Moet zeggen dat de "blauwe gleuf" wel goed werkt. Ik kijk elke ochtend toch even.
Weerkanaal is een leuke extra. Merk toch dat ik het leuk vind dat ik wat meer met de Wii kan. Komt met name vanwege de lekkere besturing. Ik vind bijvoorbeeld het foto kanaal ook goed gedaan.
Hoop dat de Opera browser er snel komt. Vind mijn beeld nu erg lekker en ben benieuwd of die mening overeind blijft als ik ga browsen. Ben ook benieuwd wat voor andere software kanalen er gaan komen en of ik ooit alle kanalen vol zal hebben en ga balen van de limiet die er nu op lijkt te zitten.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Willybubba schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:
Hmm, zie nu op Bartsmit.nl staan dat op 1 januari Rainbow Six Vegas uitkomt?

Wist ik niks van, is daar al wat van bekend of is Bartsmit een beetje aan het raden?
Op 1 januari wordt er sowieso helemaal niks gereleased.

Eerstvolgend game die ik wil hebben is Wario Ware, maar ik denk dat ik eerst even de reviews af ga wachten.
Deddiekoel schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:19:
Moet zeggen dat de "blauwe gleuf" wel goed werkt. Ik kijk elke ochtend toch even.
Weerkanaal is een leuke extra. Merk toch dat ik het leuk vind dat ik wat meer met de Wii kan. Komt met name vanwege de lekkere besturing. Ik vind bijvoorbeeld het foto kanaal ook goed gedaan.
Hoop dat de Opera browser er snel komt. Vind mijn beeld nu erg lekker en ben benieuwd of die mening overeind blijft als ik ga browsen. Ben ook benieuwd wat voor andere software kanalen er gaan komen en of ik ooit alle kanalen vol zal hebben en ga balen van de limiet die er nu op lijkt te zitten.
Als het echt zo ver mocht komen kan Nintendo dit heel simpel oplossen door ipv voor elke VC game een apart kanaal te gebruiken voor elk VC platform (NES, SNES, enz) een eigen kanaal te maken met een submenu voor de games zelf. WIe weet zit dit wel al ingebakken dat hij dit automatisch doet mochten al je schermen vol zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door SD5k op 19-12-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Het weerkanaal is hartstikke leuk. Vooral de manier waarop het gebracht wordt, met het bericht e.d. Daarnaast is de wereldbol leuk om rond te tollen :P. Het viel me daarnaast op dat die informatie aangeleverd wordt via WiiConnect24, je hoeft dus niet te wachten en gelukkig laadt het kanaal razendsnel. Overigens zie ik in het overzichtsscherm van de Wii kanalen nooit de temperatuur, dat krijg ik alleen als ik het kanaal heb gekozen (en je dus het scherm hebt met de grote knoppen, beginnen en wii menu).

Anyway, ik was nu even de Nintendo site aan 't checken. En daar zag ik het volgende staan:
Wii Prikbord

Het Wii-prikbord, dat gemakkelijk bereikt kan worden vanuit het hoofdmenu van de Wii, is een van de toegangspunten van WiiConnect24. Niet alleen kan dit door het hele gezin gebruikt worden als prikbord, het stelt gebruikers ook in staat SMS-berichten te sturen naar gezinsleden die niet thuis zijn. Je kunt zelfs foto's en berichten uitwisselen met andere Wii-gebruikers. Naast deze communicatiegerichte mogelijkheden, werkt het prikbord ook samen met je kalender om spelgerelateerde informatie af te leveren. Zo zou je op een dag een bericht uit een game kunnen ontvangen, zoals informatie over een evenement in Animal Crossing, maar ook nieuwe spelvoorwerpen of extra speelvelden.
Die functie heb ik nog niet gevonden, iemand anders die daar iets van weet?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:22:
[wii prikbord]

Die functie heb ik nog niet gevonden, iemand anders die daar iets van weet?
Dat is gewoon waar je je berichtjes binnenkrijgt, je kan er zelf ook berichten op plaatsen, vandaar dat ze het een prikbord noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:54:
Nou Wehkamp rommelt nog wel eens met die levertijd, de mijne tijdens de Ciwawa kortingsdagen besteld. Vorige week zondag (dus niet afgelopen zondag) stond de levertijd op binnenkort (was: 1 week) vorige week dinsdag ging de leverijd weer terug naar: 1 week.

Deze week hetzelfde, gisteren gechecked; levertijd binnenkort, spannend natuurlijk dus net weer gekeken; levertijd: 1 week.

Sta/zit/lig dus niet gek te kijken als de levertijd in eens weer op 2 weken o.i.d. staat :(

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:24:
[...]

Dat is gewoon waar je je berichtjes binnenkrijgt, je kan er zelf ook berichten op plaatsen, vandaar dat ze het een prikbord noemen.
Het ging mij om het schuingedrukte/onderstreepte gedeelte, het versturen van SMS berichten :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:24:
Even nog over DPL-II en dat door 2 kabeltjes te laten gaan.. ik heb hier een Logitech Z-5400, en ik kan hier de 3 minijack kabeltjes op aansluiten die uit mn pc komen (frontleft+right)(backleft+right)(center+sub). Ook kunnen hier 2 optische kabeltjes in (momenteel 360 en digitale tv op die manier). Verder zit er 1 coaxial aansluiting op, wat in mijn ogen lijkt op iets waar 1 van de audiotulp kabeltjes in kan. Verder zit er aan de zijkant nog een mini-jack input.

Ik kan die 2 audiokabeltjes wel omzetten naar jack met een plugje, maar of ik er dan nog DPL-II uit kan krijgen weet ik niet. :/ had een optisch out op mn wii erg handig gevonden :)

Mogelijkheid voor mij om de Wii over DPL-II te laten gaan?
De coax is voor digitale audio, wii heeft alleen analoge audio. Je moet een verloopstekkertje van de 2 tulpjes naar 1 mini-jack hebben en die op 1 van de 3 "6-channel direct" connectors of op de aux connector aansluiten en dan op DPLII (movie of music) mode zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:27:
[...]

Het ging mij om het schuingedrukte/onderstreepte gedeelte, het versturen van SMS berichten :P
Ah, dat zal vast later pas toegevoegd worden, zit er nu inderdaad nog niet in.

Ik kwam nog een paar opmerkelijke berichten tegen trouwens:

Nieuwe Zelda zonder Link in de hoofdrol.
Electronic Gaming Monthly komt wel vaker opvallend in het nieuws. Is het niet met een verrassend bericht, dan is het wel met opmerkelijke beoordelingen. In de laatste uitgave van het magazine stond in de geruchtenrubriek dat de nieuwe Zelda geen Link in de hoofdrol zal hebben.

Waar of niet waar? Nintendo zou voor de komende Zelda titel kiezen voor Tingle, de kleine fee die Link tijdens zijn laatste avonturen vergezelde. Nintendo heeft op dit nieuws nog niet gereageerd.

Ik hoop echt dat dit complete onzin is. :X

Freeloader voor de Wii bevestigd.
Op de officiële website van Datel liet het bedrijf weten dat een Freeloader voor de Nintendo Wii in de maak is. De Freeloader voor de GameCube is al te gebruiken op de nieuwe console van Nintendo. Zo kun je geïmporteerde GameCube spellen gewoon blijven spelen.

Straks kan men dus ook Wii-spellen uit andere regio's spelen op de Wii. Voordeel is dus dat je spellen die in Amerika of Japan eerder verschijnen, ook snel op je eigen Wii kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat de SD card hack betreft. Ik betwijfel het.. die switch in het AV kanaal lijkt me het meest logisch. Volgens mij zolang je Wii aanstaat verliest ie z'n signaal niet. Waar ik ook nog aan zat te denken, je kan toch filmpjes afspelen? Heb 't nog nooit gedaan, maar dat ding op die SDcard zou misschien een filmpje kunnen zijn. Motion JPEG wordt ondersteund.. maar vooralsnog weet ik niet of de Wii daar een kader omheen projecteert...
Hoedje schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:27:
[...]

Beetje nep. SMS staat voor Short Message Service. Misschien dat ze zoiets bedoelen. Maar bijzonder uitgenast als je 't mij vraagt. Ze weten heus wel dat jij dat denkt..
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding] ja
[afbeelding] nee
[afbeelding] sommige

dit staat op http://wii.nintendo.nl/1344.html dus ik denk dat die geruchten over de 6 knops spellen waar zijn
Mag dit naar de startpost MetroidPrime? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
-Sander schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:31:

Electronic Gaming Monthly komt wel vaker opvallend in het nieuws. Is het niet met een verrassend bericht, dan is het wel met opmerkelijke beoordelingen. In de laatste uitgave van het magazine stond in de geruchtenrubriek dat de nieuwe Zelda geen Link in de hoofdrol zal hebben.

Waar of niet waar? Nintendo zou voor de komende Zelda titel kiezen voor Tingle, de kleine fee die Link tijdens zijn laatste avonturen vergezelde. Nintendo heeft op dit nieuws nog niet gereageerd.

Dat zou het eerste zelda spel zijn wat ik niet koop....tingle :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
[...]

Ah, dat zal vast later pas toegevoegd worden, zit er nu inderdaad nog niet in.

Ik kwam nog een paar opmerkelijke berichten tegen trouwens:

Freeloader voor de Wii bevestigd.
Op de officiële website van Datel liet het bedrijf weten dat een Freeloader voor de Nintendo Wii in de maak is. De Freeloader voor de GameCube is al te gebruiken op de nieuwe console van Nintendo. Zo kun je geïmporteerde GameCube spellen gewoon blijven spelen.

Straks kan men dus ook Wii-spellen uit andere regio's spelen op de Wii. Voordeel is dus dat je spellen die in Amerika of Japan eerder verschijnen, ook snel op je eigen Wii kunt spelen.
Hmm zelda zonder link? Ik weet het niet. Vernieuwend is het zeker, maar of het ook goed is. Imo is zelda zonder link geen zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 11-09 07:20
Bij deze het verzoek aan een paar game eigenaren om toch een mini review te schrijven... Kan iemand mij bijvoorbeeld wat vertellen over COD tov PC gameplay. Of is er al iemand met Ray die een mening kan geven door het te onderbouwen. Ik heb nu een Wii onder de boom staan. Ik wil er eigenlijk nog minimaal 1 game bij kopen. Het is alleen de vraag welke. Zelda lijkt me wel wat voor mij persoonlijk. Maar ik wil ook een spel dat mijn kinderen beide leuk zullen vinden. Dan denk ik al snel aan Monkeyball of Ray. Aan de andere kant hebben ze al een Cube met tig spellen. Vandaar dat ik liever een spel heb dat ze lang bezig houdt en voor de Wii laat kiezen juist vanwege die gameplay. Dus als iemand wil vertellen welk spel leuk is en waarom, dan maak je mijn (onze) keuzes wat makkelijker. € 50,- betalen voor een spel dat niet leuk blijkt is ook geen pretje...

BTW, is hiermee de support en releases voor de NGC echt ten einde? Denk persoonlijk van wel. Als er nog spellen voor de Q uit komen dan zullen het echt van die simpele zielen zijn lijkt me.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 15:48
Vraagje, hoe ver kun je van je tv af staan met je Wii-remote? Ik heb zelf een 50 inch plasma tv en stond er gisteren een meter of 5 vanaf, maar vanaf dat punt werd het heel moeilijk om nog goed te mikken met je cursor op het scherm. Ik moest dichterbij gaan staan om het weer goed te laten werken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mensen er komt geen zelda zonder link :( als nintendo dat doet dan snijden ze hun eigen polsen door.
Zelda is voor veel mensen de reden geweest een wii te kopen. En zelda is altijd een beetje het die hard gamer spel geweest van nintendo dat gaan ze echt niet uitmelken zoals mario 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

siemed schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:40:
Vraagje, hoe ver kun je van je tv af staan met je Wii-remote? Ik heb zelf een 50 inch plasma tv en stond er gisteren een meter of 5 vanaf, maar vanaf dat punt werd het heel moeilijk om nog goed te mikken met je cursor op het scherm. Ik moest dichterbij gaan staan om het weer goed te laten werken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Luxeprobleem, hehe.

Gevoeligheid van de sensorbar op de hoogste stand zetten schijnt te helpen in jouw geval.

edit: ik was lekker eerder.. puh! O-)

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 19-12-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dan moet je even de gevoeligheid aanpassen bij de sensorbar instellingen :)

Ik ga wel weg, mijn typeskillz zijn niet 1337 genoeg :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Die Bruine schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:39:
Bij deze het verzoek aan een paar game eigenaren om toch een mini review te schrijven... Kan iemand mij bijvoorbeeld wat vertellen over COD tov PC gameplay. Of is er al iemand met Ray die een mening kan geven door het te onderbouwen. Ik heb nu een Wii onder de boom staan. Ik wil er eigenlijk nog minimaal 1 game bij kopen. Het is alleen de vraag welke. Zelda lijkt me wel wat voor mij persoonlijk. Maar ik wil ook een spel dat mijn kinderen beiden leuk zullen vinden. Dan denk ik al snel aan Monkeyball of Ray. Aan de andere kant hebben ze al een Cube met tig spellen. Vandaar dat ik liever een spel heb wat ze lang bezig houdt en voor de Wii laat kiezen juist vanwege die gameplay. Dus als een paar van jullie willen vertellen welk spel je leuk vindt en waarom, dan maak je mijn (onze) keuzes wat makkelijker. € 50,- betalen voor een spel dat niet leuk blijkt is ook geen pretje...

BTW, is hiermee de support en releases voor de NGC echt ten einde? Denk persoonlijk van wel. Als er nog spellen voor de Q uit komen dan zullen het echt van die simpele zielen zijn lijkt me.
Ik heb al een raymann review gemaakt in een vorig topic:

Pheno79 in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

Mocht je meer willen weten, gil maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

omgevingslicht wil uitmaken he.. TL belichting geloof ik..
anyways, sommige games gebruiken infra-rood, en sommige niet.. bowlen gebruikt alleen de bluetooth in de remote en de tiltfunctionaliteit daarin...

edit: en wat die gasten hierboven zeggen }:O

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 19-12-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 13:01

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

mmm, lijkt dat m'n Wii vast zit in het updaten van m'n firmware... maar er staat heel duidelijk dat ik van de powerknop moet afblijven.... maar hij is nu 15 min bezig. Neem aan dat het niet zo lang moet duren.

Iig ik wacht nog wel even :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

LOL, ik heb sinds 9 december een Wii via de Wehkamp gekregen wordt van zojuist opgebelt:

Vrouw: "Ik bel u betreffende de Wii; u heeft deze enige tijd in uw bezit en ik wil u graag een aanbod doen voor bijkopen van extra garantie van 3 jaar bla bla bla".

Ik: "Oh nee, uit principe doe ik daar niet aan mee; als bij mij een stuk apparatuur stuk gaat; flikker ik het gelijk kapot en ga ik een nieuwe halen."

Vrouw: "Dat kan ook; we hebben er immers zat op vooraad" 8)7

Ze wist dus echt niet waar ze het over had } :O :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag iedereen op jacht ?

levering @ 22/12

Hopelijk geld dit niet alleen voor de US.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Conceptcontrollers van de Wii

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Iris@Gamer/200612/1166517836_0.jpg

Leuk om te zien :) Die met die ster is wel apart eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 19-12-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

ander personage dan Link, wil ik nog mee leven. Maar Tingle? Dat verwijfd ROTwezen? Speel ik niet, punt. Het spel mag dan nog zo goed zijn, Tingle is het meest irritante personage dat ik ooit ben tegengekomen. Volgens mij is dit een grap.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44

Euh, er komt (volgens mij is ie er al in japan) een tingle game voor de DS. Dus ik denk dat ze dat bedoelen. Het is immers in het zelda universum.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 11-09 07:20
Heb je voor Rayman dan ook een extra nun-chuk nodig? Wordt wel leuk zo in december :D Nun-Chuk, Extra controller en Rayman. Ach vroeger vierden ze kerst ook met water en brood 8)7

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vanitas schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:09:
[...]

Euh, er komt (volgens mij is ie er al in japan) een tingle game voor de DS. Dus ik denk dat ze dat bedoelen. Het is immers in het zelda universum.
Klopt Tingle RPG:

Afbeeldingslocatie: http://media.gamestats.com/gg/image/object/774/774689/TingleRPG_DSBOX_JP_finalboxart_160h.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:56:
Vrijdag iedereen op jacht ?

levering @ 22/12

Hopelijk geld dit niet alleen voor de US.
als je de press release even had gelezen wist je dat dit alleen voor de verenigde staten was
Toys "R" Us, Inc. announced today that the company's 587 U.S. toy stores will continue to receive deliveries of the season's hottest toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:09
Boeboe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:02:
[...]
ander personage dan Link, wil ik nog mee leven. Maar Tingle? Dat verwijfd ROTwezen? Speel ik niet, punt. Het spel mag dan nog zo goed zijn, Tingle is het meest irritante personage dat ik ooit ben tegengekomen. Volgens mij is dit een grap.
Ik begrijp dat het een soor Jar Jar Binks is :P Ik kan me als Link fan en ook weinig bij voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Die Bruine schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:15:
Heb je voor Rayman dan ook een extra nun-chuk nodig? Wordt wel leuk zo in december :D Nun-Chuk, Extra controller en Rayman. Ach vroeger vierden ze kerst ook met water en brood 8)7
Ja, dat wel als je met 2 man gaat spelen. Maar het is echt superleuk, mijn mening blijft onveranderd. Ik start het zelfs soms op voordat ik naar mijn werk ga, om 6 uur 's ochtends :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
cardinal808 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:21:
[...]

Ik begrijp dat het een soor Jar Jar Binks is :P Ik kan me als Link fan en ook weinig bij voorstellen
Nee, tingle is erger. In de windmaker kon ik me al enigszins ergeren, maar het wordt alleen maar erger met die gayparade rotelf (of wat het ook moge zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:25:
Nee, tingle is erger. In de windmaker kon ik me al enigszins ergeren, maar het wordt alleen maar erger met die gayparade rotelf (of wat het ook moge zijn).
Ik vond het meer een gnome >:)
ben ook niet echt fan van tingle vind het maar een irritant fguurtje en ergerde mij in windwaker en minish cap alleen maar aan die gast. Hij is geen eigen game waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Mijn Wii is nu al 50 min aan het updaten en de balk staat al zeker 48 min zo [||||||||||_______]
De resetknop indrukken heeft geen effect. Ben close om die powerknop in te drukken. Kan ook nergens iets lezen over dit probleem. Ook niet in de manual van de Wii...

[ Voor 3% gewijzigd door Boely op 19-12-2006 11:28 ]

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb gisterenmiddag ook nog gewoon een Wii gekocht bij de Free Record Shop zonder iets te reserveren, ik was wel naar de stad gegaan met de hoop dat ik er misschien ergens nog eentje kon krijgen, maar dat het ook echt zou lukken... Het was trouwens wel de laatste op voorraad. :D

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Boely schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:28:
Mijn Wii is nu al 50 min aan het updaten en de balk staat al zeker 48 min zo [||||||||||_______]
De resetknop indrukken heeft geen effect. Ben close om die powerknop in te drukken. Kan ook nergens iets lezen over dit probleem. Ook niet in de manual van de Wii...
druk die powerknop maar in
werkt dat niet stekker eruit halen
maar er is wel een kans dat je wii gecrasht is :( maar die update duurt echt veeeeeeeeeeeeeel te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:09
Laat maar even weten wat er is uitgekomen, begin het updaten steeds enger te vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/1914/tinglythumbuv7.jpg
joehoeiiii

maargoed ik denk dat het geen tingle gaat worden hoor... maar die DS game bedoelen ze ook vast niet met 'de volgende zelda'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Geen onzin, de game is er zoals hierboven ergens staat al. Op de DS. De nieuwe Zelda op de Wii heeft vast en zeker Link in de hoofdrol :) Ze zijn niet geheel gek. Het DS spel is gewoon een uitmelker.
sds schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:30:
[...]
De coax is voor digitale audio, wii heeft alleen analoge audio. Je moet een verloopstekkertje van de 2 tulpjes naar 1 mini-jack hebben en die op 1 van de 3 "6-channel direct" connectors of op de aux connector aansluiten en dan op DPLII (movie of music) mode zetten.
Thanks voor dit, ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik ben bang dat je verbinding of zo kuren toont en daardoor de Wii in problemen heeft gebracht?
Mja, ik zou zeggen druk in, omdat het zo ook niet werkt, maar dat ben ik dan. Of je belt de nintendo hotline, staat vast wel een nummer op de nintendo website. Waarschijnlijk verstandiger dan mijn manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb gisteren eventjes CoD3 gespeeld. Moet zeggen dat de besturing toch even wennen was. Wat ik ook erg jammer vond is dat je na de extreem korte tutorial meteen de muur over gaat en in een stevige veldslag terecht komt. Hierdoor is er imo weinig kans om even te 'wennen'. Heb nu een beetje doelloos rond gerend en ben uiteindelijk neergeschoten. Wist ook niet goed wie nu vrienden of vijanden waren.
Een iets rustiger begin had ik wel kunnen waarderen. Ben nu ook benieuwd naar Red Steel, denk dat die me beter zal bevallen.
Ook vind ik het jammer dat ze bij CoD3 granaten gooien niet aan de nunchuck hebben toegewezen...

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 19-12-2006 11:36 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Volgens mij kan het eigenlijk geen kwaad om de powerknop in te drukken ook al staat dat niet op het scherm (overigens zou ik wel even voor de zekerheid Nintendo opbellen). Anders, zou je ook een probleem hebben als net de stroom uitvalt ten tijde van je update.

Overigens duurde de update bij mij iets van 1 a 2 min. Dus het hoort veel sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Heb net de modem gereset. Haalt niks uit natuurlijk... en ik denkt niet dat iemand van nintendo er iets aan kan doen dan ook zeggen, zet dat ding maar uit. Want ik denk dat ik anders een voor altijd updatende Wii heb :P

Maargoed, moet nog wat lef verzamelen :P

Ok,het kan geen kwaat. Weten we dat ook weer 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Boely op 19-12-2006 11:39 ]

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vrees niet, hij download de update eerst, dat gaat regelmatig fout. Dus gewoon de Wii uitzetten (stekker eruit) en opnieuw de update downloaden.

Het daadwerkelijk update gaat niet fout. althans, nog nergens gelezen dat dit fout gaat.

Succes!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik beneden vanmorgen. zie ik mijn Wii sleuf oplichten.
keek in mijn berichten en er stond een mailtje met de melding dat het weer kanaal werkte.
met een update knop en ja hoor even gekeken leuk kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Update snelheid is natuurlijk afhankelijk van de snelheid van je verbinding. Een tijdje terug meende ik ergens te lezen dat je gewoon de reset knop kon indrukken als het misging. Diegene had het van de nintendo service lijn gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18977
[copy/paste]

joepie :) nu nog een goede import site zoeken nu dat lik sang niet meer onder ons is.

[ Voor 6% gewijzigd door Laryx op 19-12-2006 11:41 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Nou ja... sta ik 2 uur te wachten bij de FRS, (waarom hebben ze daar geen coffeecorner ofzo) omdat ze tussen 10.00 en 12.00 nieuwe voorraad zouden krijgen. Komt er zo'n ventje met zo'n grote gele DHL bus en komen er allemaal dozen binnen. Dus ik dacht, bingo!

Was het wel WII spul maar alleen maar games en controllers enzo. hmprf. 6 euro parkeergeld foetsie.

* Hachy wacht geduldig verder... ondertussen goed dit topic volgen of iemand nog een tip heeft LOL ;)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Ok hij is nu klaar. Maar de resetknop werkte bij mij iig niet. Kon alleen die powerknop 5 sec ingedrukt houden (rode led ipv geel).

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe zit het trouwens met de grafische verschillen tussen de NGC Zelda Twilight Princess en de Wii ZTP? ik heb de NGC versie thuis liggen en als ik zo vergelijk met de Wii Zelda reclame op tv zien ze er grafisch hetzelfde uit, het enige verschil zou'em dan in de nunchuk controller liggen van de Wii? of ben ik nou scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laryx schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18977
[copy/paste]

joepie :) nu nog een goede import site zoeken nu dat lik sang niet meer onder ons is.
Freeloader nieuws kwam hier eerder langs, maar ik ben wel benieuwd naar je findings in je zoektocht. Ik heb vrijwel altijd bij PlayAsia nog import kosten moeten betalen, bij Lik-Sang (de free shipping mode die via Duitsland ging) niet. Laat het weten :)
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:45:
Hoe zit het trouwens met de grafische verschillen tussen de NGC Zelda Twilight Princess en de Wii ZTP? ik heb de NGC versie thuis liggen en als ik zo vergelijk met de Wii Zelda reclame op tv zien ze er grafisch hetzelfde uit, het enige verschil zou'em dan in de nunchuk controller liggen van de Wii? of ben ik nou scheel?
Dat ligt er vooral aan welke kabel je gebruikt om je Wii//Cube op je tv aan te sluiten en vooral aan wat voor soort TV je daar dan ook bij gebruikt. Het verschil is duidelijk, en als je nooit veel verschil ziet bij dat soort dingen kun je het et beste vergelijken door je cube op een ouwe 4:3 CRT tv aan te sluiten, en je Wii via component op een 16:9 LCD aan te sluiten. You'll c :P - oh en de Wii versie kun je op breedbeeld spelen, cube niet. right?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
Gisteren naar Kleve (Dlnd) gereden om de wii te kopen bij de Saturn, Helemaal uitverkocht :(
kijkt de dame op haar klokje ha 6 uur geweest, de reserveringen vervallen voor vandaag :)
komt er nog een jongen ook uit NL naast me staan, wil ook een wii, gelukkig hadden ze er twee
. Die vrouw vond het wel komisch twee van die rare hollanders.

dus de hele avond wii zitten spelen, ik ben er niet bijzonder enthausiast over, de spelletjes bij play en sports zijn wel aardig maar missen een beetje erg in diepgang, alleen tennis is echt leuk, we hebben dus bijna de hele avond staan tennissen :) het aanmaken van je mii is een beetje een gimick maar het helpt wel, je ziet in alle wii play en sports games je eigen poppetje, dat helpt wel heel erg bij dit soort games. je kunt de spelletjes aansturen met hele grote bewegingen of kleine, dat maakt niet erg uit voor de remote. toch sta je wel als een gek te zwaaien heel geinig :) het wordt tijd voor wat meer games, en dan ben ik helemaal happy
Het apparaatje is wel echt stil en hip, ziet er leuk uit :)

ik heb even de openingspost van dit topic zitten lezen en ik denk dat ik pikmin2, zelda the wind waker, en mariokart ga halen. dan hebben we voorlopig iets te doen :)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!