Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Lol, die Dr. Phil Mii :D

Goede reclame btw.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:55:
[...]
Ik zou het eigenlijk niet weten. Waarschijnlijk, zo als ik hier las, krijgen de mensen die om 9 uur zijn geweest de volgende lading Wii's. Ik weet alleen dat er, na deze 10, geen nieuwe Wii's meer binnenkomen dit jaar. Volgende levering staat (vooralsnog) op Q1 2007.
Maf, dan wordt de Makro slecht bevoorraad. Mijn gameshop krijgt dus deze week en ook volgende week (de week voor kerst) nog een levering...

[ Voor 57% gewijzigd door Hoedje op 12-12-2006 10:58 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:18
[...]

Ik zou het eigenlijk niet weten. Waarschijnlijk, zo als ik hier las, krijgen de mensen die om 9 uur zijn geweest de volgende lading Wii's. Ik weet alleen dat er, na deze 10, geen nieuwe Wii's meer binnenkomen dit jaar. Volgende levering staat (vooralsnog) op Q1 2007.
Oke dus als nr 26 op de lijst maak ik geen kans dit jaar :'( Naja, hadden ze me ook al wel verteld, dat het januari zou worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:25
zoals D4V3 al zei, waren ze al om 7:00 uur verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Belachelijk als dat zo zou zijn.
En dan wel op de nintendo site zetten "8 december launch datum." en in geuren in kleuren vertellen over de Wii, dat ie nu "uit" is, dat je je kan registreren, maar met geen woord reppen over leveringsproblemen. Heel nederland heeft het erover maar Nintendo.nl doet net of er niks is. gatver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
weet je wat ik denk.. dat ze ons allemaal op verzoek van nintendo voor het lapje houden en dat nintendo voor de kerst er zoveel levert dat iedereen hem toch kan kopen.

Ze hebben nu de populariteit die ze wouden. De Wii is een rage Iedereen wil hem! dus ik denk dat ze hier wel mee klaar zijn en dat ze dan toch * zoals altijd eigenlijk * hun levering voldoende hebben.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Horen dat soort gratis weg geef party's niet bij Ophra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pwain schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:47:
[...]

Mja ze focussen zich eerst op het PC gebeuren om daar met behulp van de Wii afstandsbediening een soort van Media Center uit te bouwen. Dergelijke projecten zullen nooit volledig af zijn en wie zit er nu te wachten om zijn Wii remote op zijn PC/Mac te kunnen hebben? :N Leuk voor 1 dag en daarna :Z
Je bent tweaker of je bent het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:05:
weet je wat ik denk.. dat ze ons allemaal op verzoek van nintendo voor het lapje houden en dat nintendo voor de kerst er zoveel levert dat iedereen hem toch kan kopen.

Ze hebben nu de populariteit die ze wouden. De Wii is een rage Iedereen wil hem! dus ik denk dat ze hier wel mee klaar zijn en dat ze dan toch * zoals altijd eigenlijk * hun levering voldoende hebben.
Zou leuk zijn, gek echter dat mensen nu al praten dat deze maand niet meer gaat werken, echter is hij officieel nog maar 4 dagen gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Daarom denk ik ook serieus dat Nintendo zorgt voor deze rage :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog een pre-order uit staan, grote kans dat ik die wel op kan halen, iemand interesse???
moet je wel voor naar 'hartje' friesland komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:13:
ik heb ook nog een pre-order uit staan, grote kans dat ik die wel op kan halen, iemand interesse???
Jammer das me iets te ver vanuit hartje Brabant :D
maarja, ik wil de makro bellen, maar kheb geen nummer :P ff kijken op mn kaartje of daar klantenservice opstaat ofzo, kijke nwat hun nog binnekrijgen... ALS ze al iets binnekrijgen..
zucht.. daar gaat mn planning van morgen, da word huiswerk maken.. saaaaaaaaaaaaaaai :+

/juj gebeld:

Ik: Weet u iets van een nieuwe levering van de Nintendo Wii ?
hij: nee

dus.....

[ Voor 8% gewijzigd door McPoowl op 12-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:08:
[...]

Zou leuk zijn, gek echter dat mensen nu al praten dat deze maand niet meer gaat werken, echter is hij officieel nog maar 4 dagen gereleased.
Dat zeggen niet de klanten hoor, maar de winkels.
Mediamarkt heeft mij te kennen gegeven dat er "eind december" misschien weer een levering zou komen. Niet zo gek dat mensen dat dan gaan denken.
Wij bellen de freerecordshop, de dixons de weetikveel, maar reken maar dat die bedrijven Nintendo bellen waar alles blijft en vooral concrete data van wat, wanneer en hoeveel. Niemand weet wat.
"we weten het pas een dag van te voren of dezelfde dag"
Dat heb ik al zo vaak gehoord de afgelopen 4 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik woon in friesland
kan je me op msn toevoegen alwin22@hotmail..com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:13:
Ik ben wel geinteresseerd, tenzij je hem voor een woekerprijs verkoop ;)

damn, alwin-d was me net voor, naja, als je er met hem niet uitkom, mail me dan op standinsideyourlove[at]gmail[dot]com

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:10
Ik snap echt serieus niet dat Nintendo geen uiteg geeft over deze kwesties; beetje spanning houden en zorgen dat het een hype wordt erg leuk, maar dit begint wel te frustreren bij alle partijen. Nintendo verkoopt ook gegarandeerd minder zo, mensen gaan afhaken.

En nog erger; 10% van alle uitgeleverde staat op marktplaats/ebay/speurders.

[ Voor 13% gewijzigd door RiCk op 12-12-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tullik niet, maar ik was nummer 10, en er zijn al 6 bij die winkel verkocht...
weet niet wanneer er een lading binnenkomt maar ik ga de mijne niet kopen iig..
telefoontje afwachten, hoef dr neits aan te verdienen..
pm me maar laat ik wel weten wanneer het zover is..
als er gepmt kan worden... volgens mij kan dat niet eens haha
ohja, en ik heb geen msn dus dat gaat al niet deur

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:19:
ik woon in friesland
kan je me op msn toevoegen alwin22 [at] hotmail [dot] com
damn, alwin-d was me net voor, naja, als je er met hem niet uitkom, mail me dan op standinsideyourlove [at] gmail [dot] com
Spambots grijp mij!
Nee serieus. zou er geen gewoonte van maken je email adres in je posts te zetten op forums.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:24:
[...]

[...]

Spambots grijp mij!
Nee serieus. zou er geen gewoonte van maken je email adres in je posts te zetten op forums.
Ik was me er wel van bewust toen ik het neerzette en dacht bij mezelf, ach dat adres gebruik ik toch alleen in aparte gevallen, maar dank je voor de alertheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Alleen maar goed dat Ninty weer aan de top komt. Ik zit me te verkneukelen op het moment dat Sony eindelijk eens laatste van de drie wordt. Hun pilaren zijn alleen hun vaste fanbase. Flauwe shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:27:
Alleen maar goed dat Ninty weer aan de top komt. Ik zit me te verkneukelen op het moment dat Sony eindelijk eens laatste van de drie wordt. Hun pilaren zijn alleen hun vaste fanbase. Flauwe shit.
Dat is meer het geval met Nintendo, ze hebben tijdelijk van plaats geruild nu Nintendo weer een bredere doelgroep aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:22:
tullik niet, maar ik was nummer 10, en er zijn al 6 bij die winkel verkocht...
weet niet wanneer er een lading binnenkomt maar ik ga de mijne niet kopen iig..
telefoontje afwachten, hoef dr neits aan te verdienen..
pm me maar laat ik wel weten wanneer het zover is..
als er gepmt kan worden... volgens mij kan dat niet eens haha
ohja, en ik heb geen msn dus dat gaat al niet deur
oke laatste voordat het te veel spam word

ik kan je mail adres niet zien die heb je hidden mijn mail staat wel in me profiel kan je me daar op mailen kunnen we contackt houden

ff over de wii
hijs echt zo stil vergeleke met me xbox 360
dat is het grootste nadeel van die console vind ik (de xbox dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb ook zo een gevoel dat de PS3 te laat is gekomen met hun nieuwe console. Ze waren als eerste met hun PS2.. eerder dan GC en volgens mij nog eerder dan Xbox ook.. en nu zijn ze als laatste en daarom verliezen ze een groot markt aandeel. "Als" ik ps fan zou zijn. Zou ik niet een ps3 aanschaffen als ik al een xbox had. aangezien het beide kwa prestaties ongeveer hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

De winnaar van deze generatie wordt niet in het eerste half jaar bepaald. De PS3 is nog niet eens uit en gaat ongetwijfeld echt wel een succes worden. Misschien niet direct in zijn eerste dure periode, maar tegen de tijd dat de PS3 een stukje goedkoper wordt, gaat hij echt wel verkopen. Het is natuurlijk maar afwachten hoeveel de Wii straks nog verkoopt als de nieuwigheid eraf is en de PS3 en X360 grafisch veel meer afstand nemen.

De Wii maakt op dit moment een droomstart en het enige smetje is de beschikbaarheid. En dat is ook meteen gevaarlijk. Hoe langer het duurt, hoe meer de interesse af zal nemen. Vanaf dan zijn het de games die het hem moeten doen. Dus zeker een stuk of 5 toppers per jaar en niet 1 per jaar zoals met de Cube.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, te lezen op http://www.nu.nl/news/912579/210/Bestuur_Half-Life_2_op_de_computer_met_een..._Wii-Mote%21.html
Bestuur Half-Life 2 op de computer met een... Wii-Mote!

Uitgegeven: 10 december 2006 21:19

Toen de Nintendo Wii uitkwam, moet een stel techneuten als een gek aan het programmeren zijn geslagen, want zo'n drie weekjes nadat het ding uit is in de Verenigde Staten is er nu al iets opvallends met de besturing gedaan. De Wii-Mote blijkt namelijk geschikt te zijn om als muis te gebruiken op de PC. Hier en hier zijn scripts te lezen hoe je dit voor elkaar krijgt. Ook is er een filmpje waarin Windows met de Wii-mote bestuurd wordt.

Met een muis kun je uiteraard gamen op je PC. En met een Wii-mote kun je dus ook gamen op je PC! Uiteraard werkt dit niet zo vlekkeloos als de games voor de Wii zelf, maar het is uitermate leuk om een filmpje te zien waarin Half-Life 2 met Wii-besturing te zien. Voor een amateurproject ziet het er goed uit. Wie weet wordt het een rage om zoveel mogelijk PC-games te optimaliseren voor de Wii-besturing. Kijk het filmpje waarin Half-Life 2 met de Wii-mote wordt bestuurd hier.
In het artikel staan de correcte links naar filmpjes en hoe het werkt. Best grappig, je PC besturen met een Wii-mote ipv de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Zoals hierboven al gezegd is: Nintendo heeft met de gamecube geteerd op de fanbase, niemand anders die zo'n ding heeft gekocht. Nu met de DS en Wii er erg orginele spellen uit komen winnen ze terrein terug. Maar zoals vroegâh in de snes dagen wordt het niet meer hoor ;)
En dat is goed, een beetje concurrentie kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Weet iemand nog een winkel in centrum Utrecht of in Almere (Stad of Buiten) waar Nunchuck controllers gewoon in het schap liggen? Die lijken wel net zo moeilijk om aan te komen als de complete Wii console!

Op de FRS website staat de leverbaarheid als "5 tot 10 werkdagen". Maar ik heb nog een 10 euro kortingsbon (voor de website) liggen, dus dan kan ik hem voor 10 euro krijgen. Moet ik alleen nog ff geduld hebben...

Ach, wachten moet ik sowieso wel, omdat de Wehkamp m'n bestelde Wii ook nog niet geleverd heeft en ook niet aan kan geven wanneer ik aan de beurt kom, en Zuiderpark Computers & Games m'n bestelde Wii-Play en Zelda:TP ook nog niet geleverd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

Tarin

Just plain weird.

Nunchucks heb ik bij Saturn (zusje van Mediamarkt) en E-plaza in schappen zien liggen -dat was weliswaar wel in Rotterdam (Zuidplein)-.

[ Voor 9% gewijzigd door Tarin op 12-12-2006 11:52 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Hoop wel dat ze binnenkort met een aantal goede spellen komen want wat dat betreft is de Wii wel een flater. Wii Sports is leuk en verslavend, en de Zelda fans zijn ook wel eventjes zoet, maar voor de rest is het 3x niks.

Vind het ook belachelijk dat er 60 euro gevraagd wordt voor een spel met minigames. Dacht dat spellen zo rond de 40 euro zouden zijn. Het is toch geen next-gen content wat er op die schijfjes staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen ik was nooit een gamecube fan vond het ding maar niks maar de wii vind ik geweldig
ik denk wel dat ze veel terein winnen

en over de ps3 fans die het niet zouden kopen vanwege de xbox360

de ps3 heeft als grote pro weer een bluray speler
die dingen kosten nu nog rond de 750 euro geloof ik dus waarom dan geen ps3 kopen
dat was met de ps2 net zo
ik had een dvd speler nodig en de ps2 was bijna net zo duur dus die heb ik gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vanmorgen om 7:45 bij de Makro in Best gestaan en ze gingen rond 8:45 inderdaad nummertjes uitdelen.

Ze hadden er maar 10 ofzo en ik was nummer 3. Ik heb nu dus een Wii, een extra controller + Play, een extra nunchuck en natuurlijk Zelda gekocht.

Heel de ochtend al zitten spelen, het werkt echt geweldig ;)

Wel humor, echt een dikke rij bij de Makro, maar wij stonden lekker helemaal vooraan (maar we waren dan ook echt super vroeg daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
Heb je al gezien hoveel wii points je moet neerleggen voor oude-meuk-spellen, das pas aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Dikkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:50:
Hoop wel dat ze binnenkort met een aantal goede spellen komen want wat dat betreft is de Wii wel een flater. Wii Sports is leuk en verslavend, en de Zelda fans zijn ook wel eventjes zoet, maar voor de rest is het 3x niks.

Vind het ook belachelijk dat er 60 euro gevraagd wordt voor een spel met minigames. Dacht dat spellen zo rond de 40 euro zouden zijn. Het is toch geen next-gen content wat er op die schijfjes staat?
Ik vermaak me ook prima met Rayman hoor, en tja, de prijzen van spellen zijn al jaren hoger aan het worden. Overigens haal ik ze voor 54 euro, maar dat terzijde. FRS en dat soort winkels staan nu eenmaal niet bekend om hun lage prijzen ;)
Ga een avondje uit en je bent het ook kwijt, dan heb je ook maar een paar uur lol gehad ;)
cardinal808 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:53:
Heb je al gezien hoveel wii points je moet neerleggen voor oude-meuk-spellen, das pas aan de hoge kant.
Gewoon wachten totdat de sterren Wii punten gaan opleveren 8)

Sjees, stelletje zuinige hollanders hier :D

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 12-12-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Er snapt iemand hier weer eens iets niet. Nintendo is revolutionair met zijn besturing --> Next gen. Hurray.. als je op graphics geilt.. probeer Xbox 360 of wellicht PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:53:
[...]
Ga een avondje uit en je bent het ook kwijt, dan heb je ook maar een paar uur lol gehad ;)
dure avondjes uit heb jij :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

Tarin

Just plain weird.

cardinal808 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:53:
Da's inderdaad wel waar, maar als je kijkt hoeveel plezier je kan hebben met die games..
Natuurlijk kan je ook een 2dehands NES van Marktplaats halen, en er Zelda bij zoeken, als je dat liever doet, be my guest. Heb ik ook gedaan :P. Maar feit is dat je dan uiteindelijk waarschijnlijk net zoveel kwijt bent, en een stoffig oud ding aan moet sluiten op je mooie nieuwe tv.

Maar in beide gevallen heb je er vreselijk veel lol mee.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit *nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door boe2 op 12-12-2006 11:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:58:
[...]

euh....hetgeen je quote heeft hier niets mee te maken? :?
Volgens mij toch wel hoor... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een Wii op het postkantoor liggen, omdat ik niet thuis was met levering.
Ik ben er achter gekomen dat ik hem eigenlijk toch nog niet hoef, is er iemand ge-interesseerd in een Wii?? Ik woon in alkmaar.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:54:
[...]

Er snapt iemand hier weer eens iets niet. Nintendo is revolutionair met zijn besturing --> Next gen. Hurray.. als je op graphics geilt.. probeer Xbox 360 of wellicht PS3
Nou ben 't wel met 'm eens hoor over die prijzen!
Toen de geruchten opkwamen van de Nintendo Revolution zou die heel goedkoop worden.
Spellen zouden voor 20 euro te koop zijn en daarom zou de Revolution ook erg nice zijn!
Niet iedereen heeft veel geld over voor game-consoles en zodoende zou de Revolution hoog scoren!

Nu is die eindelijk uit betaal je 250 euro voor 'n console en idd 50/60 euro per game :X

Vind ik toch niet echt netjes van Nintendo eerlijk gezegd. Eerst iedereen opgeilen qua prijzen.
Komt die uit prop je er overal 'n paar tientjes bij en de mensen kopen 't ding toch wel :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het spreekt voor zich dat elke console een vaste fanbase heeft. Maar de cube was geen succes en werd alleen gekocht door hun vaste fanbase. De PS3 zie ik dat ook mee gebeuren. En ik denk dat anno 2006/2007 je je het niet kan permitteren een dermate zwakke console (zo zie ik 't, start ajb geen discussie hierover, het is MIJN mening) te lanceren. De Xbox lijkt de hardcore-gamer markt te pakken, de Wii lijkt het bredere publiek te pakken. En de PS3, ik zie die vooral zometeen leunen op hun image dat ze gekweekt hebben en de fanbase die daar nog heilig in gelooft.

We hebben 't kunnen zien bij de DS vs PSP. Qua verkoopcijfers is de PSP ondergesneeuwd. De PS3 moet wel met geweldige shit komen willen ze zich voorbij de Xbox worstelen. Maar wat ik begreep uit previews was wat de PS3 bood als gebruikersinterface niet erg spannend. Ik ben na spelen op de Wii eigenlijk nog meer verbaasd over hoe innovatief en goed de Xbox 360 console in elkaar zit. Men heeft gezegd dat de PS3 moeite zal hebben dit te evenaren. Daarom denk ik ook dat de Wii en de Xbox360 veel terrein hebben gewonnen en dat Sony zoals Nintendo deed met de Cube vooral zal moeten leunen op de vaste fanbase...

Tot dusver heb ik 't altijd goed gehad met mijn voorspellingen over het lot van consoles van de afgelopen 10 jaar, behalve dat ik had verwacht dat de cube het iets beter zou doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 12-12-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wou net de wii gaan reseveren bij Bartsmit.com omdat dit mij toch de beste manier leek om er toch nog 1 te krijgen voor het nieuwe jaar alleen heb ik mij nu daar aangemeld. En heb daar nu net de wii gereseveerd. Het enig wat ik zie is dit:

Dit zijn de producten die u gereserveerd heeft:

Product Prijs
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller 249,95 verwijderen
Totaal: € 249,95

Hoef ik verder niks te accepteren en word ik vanzelf opgebeld als die binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Wat dacht je van Red Steel (veel beter dan de reviews beweren), CoD3, Trauma center, Monkeyball, rayman etc? dat jij het niks vind wil niet zeggen dat het niks is.

2. Nintendo bepaalt niet de prijzen van de winkel en het enige wat nintendo heeft gezegd is dat hun games waarschijnlijk 50dollar (wat hier dus 50 euro word) zouden gaan kosten. 40 euro is nooit gezegd, dat krijg je alleen als je dollar naar euro omrekent.

3. Geen next gen content? nee maar dat is bij de ps2/xbox toch ook niet zo en die games kosten ook 60 euro. Daarbij is de wii nog altijd meer next gen dan de ps2 en xbox. En je moet niet vergeten dat je de prijs niet steeds hoger kan maken. Veel mensen zullen geen games van 70+ euro gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:43:
[...]

....Maar zoals vroegâh in de snes dagen wordt het niet meer hoor ;)....
Nou..... dat weet ik nog niet...

vroeger waren Nintendo en Sega sterk.... en kreeg je flops zoals o.a. de 3DO.
Nu zijn Nintendo en Microsoft sterk.... en krijg je een flop zoals de PS3. ;)

oude tijden herleven :P

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 21:43
Ik heb er bij de Makro in Best één gescoord! Om 8:30 heb ik aangesloten in de rij. Bij het uitdelen van de bonnetjes had ik bonnetje 11! En laat ze nou precies 11 wii's gehad hebben.

Helaas moet ik nu werken. Ik heb wel even alles uitgeprobeerd en ben razend enthousiast! Wat een geil ding! Mijn vriendin zit ziek thuis en zal wel de hele dag oefenen :P

Ik heb overigens ook een pre-order uitstaan bij van leest (€25 aanbetaald), dus ik verwacht er op korte termijn nog één. Als er in mijn directe omgeving niet direct een gegedigde is beloof ik dat ik het hier laat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:02:
2. Nintendo bepaalt niet de prijzen van de winkel en het enige wat nintendo heeft gezegd is dat hun games waarschijnlijk 50dollar (wat hier dus 50 euro word) zouden gaan kosten. 40 euro is nooit gezegd, dat krijg je alleen als je dollar naar euro omrekent.
Opzeker weten dat dat vermeld is toen de geruchten van de Revolution opkwamen!
Zoals ik al zei zouden de prijzen van spellen echt heel laag zijn wat mij erg aansprak, mja helaas

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

CLB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:04:
[...]

Zoals ik al zei zouden de prijzen van spellen echt heel laag zijn wat mij erg aansprak, mja helaas
De prijzen zijn ook (relatief) laag. PS3 en X360 spellen zijn bij de FRS en consorten allemaal rond de 70 euro. Die van de Wii 10 euro goedkoper en daarbij, helemaal niets duurder dan Cube spellen. Je had toch niet verwacht dat Wii spellen goedkoper zouden worden dan Cube spellen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijzen van games zijn helemaal niet zo hoog als iedereen beweert, tijdens de NES dagen betaalde je al 100 gulden voor een spel, ga naar bijvoorbeeld de FRS neem een ANWB pas mee van een ouder of jezelf en hup 10 % procent korting is een game van 59,99 nog 53,99. Okee, 50 euro is misschien duur maar games gaan heel lang mee en zijn leuk om nog een keer opnieuw te doen, dat heb je niet bij films.
Ik vind games relatief goedkoop als je kijkt heo de prijzen van CD's de afgelopen jaren gestegen zjin. Daarnaast is het hardstikke duur om zo een spel te maken, Zelda heeft men 3-4 jaar non-stop aan gewerkt dat kost miljoenen. Brain training kost bijvoorbeeld maar 20, en WarioWare cube was ook maar 30, het gaat dus ook om het soort game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:00:
Ik heb een Wii op het postkantoor liggen, omdat ik niet thuis was met levering.
Ik ben er achter gekomen dat ik hem eigenlijk toch nog niet hoef, is er iemand ge-interesseerd in een Wii?? Ik woon in alkmaar.

:+
ik ben heel erg geintereseerd!!.mag ik hem dan nemen?
woon zelf in amsterdam maar kan dan wel in die richting komen (is niet zo ver)
moet ik dan wat extra betalen?? of gewoon de kostprijs?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nu ik het draadje al een tijdje volg valt mij toch een ding op over de levering:
Elke winkel heeft er gemiddeld 10-15 gekregen ongeacht de hoeveelheid die ze besteld hadden.
Ik begrijp de strategie hierachter alleen niet. De kosten zijn veel lager als ze gewoon een heleboel WII afleveren bij één winkelketen in plaats van iedereen te voorzien van een paar WII. Is dit een marketing stunt, zodat iedereen wel iemand kent die er in zijn omgeving één heeft?
Zijn er tekorten en zo ja waar zit het knelpunt?

Wat is jullie gevoel over het aantal afgelverde WII in Nederland. Ik zit te denken tussen de 20 en 30 duizend?

Ik begrijp ook wel dat het kostentechnisch gezien niet te doen is om voor de eerste introductie voldoende opslag en transport capaciteit beschikbaar te hebben, maar zoals het nu gaat heb ik er geen vertrouwen in dat ik voor het eind van het jaar er eentje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Zoals je zelf al zegt: geruchten :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb nu 3 Wii opties lopen maar alleen maar bij BS een indicatie van levering (dit weekend). Consoleshop.nl belde dat het waarschijnlijk pas volgende gaat worden omdat ze gisteren niets geleverd hebben gekregen. Ik hoop nog steeds dit weekend te kunnen spelen, maar wil ook die gratis CoD3 niet naast koppen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Smoonshine: Eigenlijk wel ja. Kan ik wel 'n naieve inboorling zijn maar nogmaals:
Toen Nintendo de Revolution kenbaar maakte en dergelijke kwamen ze steeds met de verhaaltjes van: goedkope games en dergelijke. Dat die games nu 50/60 euro kosten tsjaa das gewoon irritant.
Dat 't 'n normale prijs is in de game-wereld voor 'n game, yes that's true!

Ikzelf vind 't allang best. De Wii is qua gadget/ besturing denk wel uber maar 't zijn niet mijn soort games dus zodoende heb ik de Wii al lang uit mijn eigen lijstje geschapt qua game-consoles :)

@ Pheno: met 'geruchten' bedoelde ik dat er steeds meer te kennen werd gegeven
over de Revolution. Bijvoorbeeld over de besturing die erg apart zou worden enzo.

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 12-12-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd... net free record shop aan de lijn, ze zaten er niet bij :( terwijl ze wel moesten komen vandaag
intertoys gebeld: vrijdag pas weer...

Ik wordt een beetje moe van Nintendo nederland, net weer zo een Koop Zelda nu nieuwsbrief, zorg dan dat het verkrijgbaar is stelletje idiooten!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

vgouw schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:13:
Nu ik het draadje al een tijdje volg valt mij toch een ding op over de levering:
Elke winkel heeft er gemiddeld 10-15 gekregen ongeacht de hoeveelheid die ze besteld hadden.
Wat is jullie gevoel over het aantal afgelverde WII in Nederland. Ik zit te denken tussen de 20 en 30 duizend?
Ik denk echt wel onder de 10.000; een stuk of 8000 lijkt me wel reeel aangezien ze echt gewoon nergens verkrijgbaar zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:12:
prijzen van games zijn helemaal niet zo hoog als iedereen beweert, tijdens de NES dagen betaalde je al 100 gulden voor een spel […]
Maak daar maar ƒ120 à ƒ140 van... Bij de SNES was het nog erger.
Voor goedkope adressen kijk je in de startpost, bijv. winkels als gcshop.nl en cdwow.nl, scheelt snel 10-40% op een spel (hangt o.a. van platform af).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]

Dat is zeker niet gezegd, er is gesproken over een schatting in dollars, en een paar slimme mensen zijn dat gaan omrekenen. En dat werkt nogal slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
CLB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:16:

Ikzelf vind 't allang best. De Wii is qua gadget/ besturing denk wel uber maar 't zijn niet mijn soort games dus zodoende heb ik de Wii al lang uit mijn eigen lijstje geschapt qua game-consoles :)
Dat kan. Ik zou zeggen, kijk over een jaar nog eens, misschien dat er dan wel wat van je gading bij zit :)

Ik weet niet eens welke spellen er voor de rest echt uitkomen: zelda en rayman heb ik, maar wat er nog moet komen?... Smash Brothers natuurlijk, maar ik ben vooral benieuwd naar Mario kart. Het is nog niet aangekondigd, maar iedereen kan op z'n klompen aanvoelen dat we weer mogen karten :D

En nu al een nieuwe Wii zelda aangekondigd, maak me gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:19:
[...]En nu al een nieuwe Wii zelda aangekondigd, maak me gek!
niet aangekondigd: een gerucht in een geruchtenrubriek. Er is niets officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:22:
[...]

niet aangekondigd: een gerucht in een geruchtenrubriek. Er is niets officieel bevestigd.
Het zou eerder nieuws zijn als er geen vervolg komt.
Is er hier iemand die verwacht dat er op de Wii geen Mariokart en Mario Party 9 zal verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:23:
[...]

Het zou eerder nieuws zijn als er geen vervolg komt.
Is er hier iemand die verwacht dat er op de Wii geen Mariokart en Mario Party 9 zal verschijnen?
Het zou nieuws zijn, als er op die spellen geen vervolg komt xD

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:25:
[...]

Het zou nieuws zijn, als er op die spellen geen vervolg komt xD
dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
:+ Las het snel als een serieuze vraag, mijn oprechte excuses :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
CLB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:01:
Nou ben 't wel met 'm eens hoor over die prijzen!
Toen de geruchten opkwamen van de Nintendo Revolution zou die heel goedkoop worden.
Spellen zouden voor 20 euro te koop zijn en daarom zou de Revolution ook erg nice zijn!
Niet iedereen heeft veel geld over voor game-consoles en zodoende zou de Revolution hoog scoren!

Nu is die eindelijk uit betaal je 250 euro voor 'n console en idd 50/60 euro per game :X

Vind ik toch niet echt netjes van Nintendo eerlijk gezegd. Eerst iedereen opgeilen qua prijzen.
Komt die uit prop je er overal 'n paar tientjes bij en de mensen kopen 't ding toch wel :/
Knappe jongen als je ons een quote kan geven van Nintendo dat de games 20 euro per stuk gaan worden. ;)
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:53:
en tja, de prijzen van spellen zijn al jaren hoger aan het worden.
Nee, nee, nee. Herinner je je de Super Nintendo nog, en diens prijzen? Doorsnee games voor dit (geweldige) systeem waren 129 tot 179 gulden. Er lagen toen zelfs games voor 219 gulden in de winkel. Doe de groten gulden naar euro omreken truc, en reken uit je winst. ;) Zelfde geldt voor de N64 overigens.

Verder moet je ook nog rekening houden met wat Nintex op de vorige pagina zegt. Een game als de Zelda: Twilight Princess in elkaar zetten kost heel wat meer tijd, geld en mankracht dan Zelda 1. Toch kosten ze ongeveer net zo veel (59 euro Vs. 129 gulden). Als je dus kijkt naar de inflatie in de afgelopen 19 jaar en het verschil in kosten om zo'n game te maken dan kun je gerust stellen dat games juist heel wat goedkoper zijn geworden!

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 12-12-2006 12:39 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
En ik was die lange :P

Enne, heb nu een uurtje of 2 gespeeld, en ik vind het echt een geweldig ding ! Besturing werkt helemaal top ! Wennen ging echt snel.
Wii sports (vooral tennis) is leuk, Wii play een stuk minder. vanavond zal ik Zelda ff proberen.

[ Voor 40% gewijzigd door MEN-O op 12-12-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:30:
[...]

Knappe jongen als je ons een quote kan geven van Nintendo dat de games 20 euro per stuk gaan worden. ;)
Daarnaast waren de DS games ook op de launch nog 49,99 waren toen een hoop klachten over, nu kun je de meeste als Yoshi's Island 2 en zo kopen voor 39,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm van m'n moeder mag ik niet ingaan op requests van vreemde mannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer eventjes de FRS aan de lijn gehad, hij had wat telefoontjes gepleegd naar zijn leverancier en echt niemand heeft een goed woord over voor Nintendo. Vorige week donderdag geen extra controllers wiiplay en nunchuks en vandaag geen Wii's. Terwijl er wel voor betaald is, daarnaast is het aantal teruggebrachte spellen enorm landelijk gezien, wat je hier al leest van gescheurde boekjes of missende sterrencodes schijnt ook zo te zijn met de spellen zelf helemaal bekrast ook al komen ze nieuw uit het doosje vandaan, misdrukken van covers etc.

De leverancier heeft eindelijk vandaag wat Wii's binnen gekregen maar wederom veel te weinig om elke winkel iets te sturen, en houd ze nog even vast voor een grotere zending. De lading van vandaag was voor zaterdag beloofd, en eigenlijk had de lading van later deze week gisteren binnen moeten komen zodat alles dinsdag-woensdag weer in de winkel ligt. Maar dat is echt onmogelijk, "hopelijk vrijdag" anders wordt het naar de vakantie.

Het is overigens geheel hun eigen schuld volgens diezelfde leverancier:
Nintendo wilde eigenlijk op 5 december lanceren maar dat is ze niet gelukt, ze hebben alleen nu grove fouten gemaakt met het productie en distributie proces. Nintendo zegt: "Distributie gaat via andere kanalen", maar die "andere kanalen" krijgen wel opdracht van Nintendo!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Zie de topic waarschuwing

Edit: Ook dit snap ik niet, DBZ uitgesteld tot maart.

http://www.insidegamer.nl...erschoven-naar-maart.html

Heeft zo weinig extra content zoveel extra tijd nodig? lijkt me niet als het slechts een poort van de ps2 versie is met nieuwe controls.

De gamewinkel waar in mijn wii gereserveerd heb heeft overigens wel gewoon games en accesoires liggen, oa. Nunchucks en Classic controllers. Games zijn 57 euro en de classic controller 19,95. Dat zijn wel redelijke prijzen dacht ik zo. Maar daar heb je weinig aan zonder wii...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja en nederlanders zijn natuurlijk ongeduldig :p. Mischien is die Wii wel een veel grotere hit geworden dan ze zelf hadden verwacht. En ik denk dat die mensen bij nintendo niet dachten dat nederlanders zo asociaal zijn dat mensen er meerdere kopen om vervolgens met woekerwinst door te verkopen. Maar goed wachten zuigt wel

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:51:
Edit: Ook dit snap ik niet, DBZ uitgesteld tot maart.

http://www.insidegamer.nl...erschoven-naar-maart.html

Heeft zo weinig extra content zoveel extra tijd nodig? lijkt me niet als het slechts een poort van de ps2 versie is met nieuwe controls.

De gamewinkel waar in mijn wii gereserveerd heb heeft overigens wel gewoon games en accesoires liggen, oa. Nunchucks en Classic controllers. Games zijn 57 euro en de classic controller 19,95. Dat zijn wel redelijke prijzen dacht ik zo. Maar daar heb je weinig aan zonder wii...
DBZ = niet te wijten aan Nintendo

Tevens.. het is maar een console .. en ja ik heb er al een dus ik heb makkelijk praten.. maar maakt het nou echt zoveel uit of je er nu 1 heb of over 2 weken 1? leven veranderd niet veel afgezien dat je nog minder tijd heb voor je vrienden/vriendin :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Nee, nee, nee. Herinner je je de Super Nintendo nog, en diens prijzen? Doorsnee games voor dit (geweldige) systeem waren 129 tot 179 gulden. Er lagen toen zelfs games voor 219 gulden in de winkel. Doe de groten gulden naar euro omreken truc, en reken uit je winst. ;)
Met als klapper Street Fighter 2 voor 249 gulden! Ik weet nog goed dat ik en mn broer een half uur voor het schap met het doosje in ons hand hebben staan twijfelen om ons duurverdiende geld eraan uit te geven. Gelukkig gedaan, wat een game was dat toen zeg!

Trouwens net ff in Utrecht rondje stad gefietst...
Mediamarkt niks te vinden alleen wat games
E-plaza ook geen consoles wel games en wii-play+ controller, die dude zei dat ze pas donderdag/vrijdag wat zouden krijgen..
Verder geen spoor van de wii.. Ik heb eigenlijk steeds minder behoefte om hem te halen, maar dan denk ik aan Zelda. Die moet ik gewoon zsm hebben!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:06:
*zucht* de topicwarning telt niet meer ofzo? Moeten we nu weer dit paginas lang gaan aanhoren?
Stel voor dat iedereen die dit vervelend vind (wij zelf ook maar we moeten toch wat doen om de tijd te doden...) een mailtje stuurt met zucht VERZEND DIE ZOOI naar Nintendo... want dit gaat echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:04:
[...]

DBZ = niet te wijten aan Nintendo

Tevens.. het is maar een console .. en ja ik heb er al een dus ik heb makkelijk praten.. maar maakt het nou echt zoveel uit of je er nu 1 heb of over 2 weken 1? leven veranderd niet veel afgezien dat je nog minder tijd heb voor je vrienden/vriendin :P
Ik snap dat dat niet aan nintendo ligt, maar toch blijf ik dat raar vinden. Ik heb er moeite mee nog langer te wachten omdat ik constant aan het lijntje gehouden word, en ik er al sinds de aankondiging van de controller ontzettend naar uitkijk.
Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:06:
*zucht* de topicwarning telt niet meer ofzo? Moeten we nu weer dit paginas lang gaan aanhoren?
Nee zo een reactie is nuttig.

Ja ik weet het, ik ben chagrijnig ;)

[ Voor 18% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 12-12-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:04:
maar maakt het nou echt zoveel uit of je er nu 1 heb of over 2 weken 1? leven veranderd niet veel afgezien dat je nog minder tijd heb voor je vrienden/vriendin :P
Nee. dat is ook niet het punt.

Het punt is de hele manier van doen van Nintendo.
Dingen zeggen, die vervolgens niet zo zijn... geruchten (problemen met levering) stug ontkennen wat vervolgens wel zo blijkt te zijn....0,0% aandacht geven op de website of in nieuwsmailing over de leveringproblemen terwijl het GVD gewoon in landelijke dagbladen WEL staat.

Als Nintendo gewoon de launchdatum had opgeschoven en dat ruim van te voren had verteld met het argument "leveringsproblemen" was er helemaal niemand over gevallen, was er niets gebeurd...dan hadden de winkeliers geen roodgloeiende telefoons met zeurende klanten, en waren alle klanten niet gefrustreerd door de loze beloftes en vreemde manier van doen.

Nintendo Benelux is wel degelijk de enige die hier debet aan is.
Vooral het complete stilzwijgen naar buiten toe stoort me enorm, iedereen heeft er wat over te melden (negatief, in de zin van "we weten het niet") behalve Nintendo zelf.
Heel erg slecht. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ben ook blij dat ik hem heb.. maar nu nog even de tijd ervoor om weer is lekker zelda te spelen.. Ik wil namelijk ook WoW doen.. en tijd besteden aan me vriendin.. en sporten.. en ik MOET werken.. heel fijn weer >_< Maar gelukkig heb ik vrijdag vrij.. en dan komt er een maat de hele dag.. oftewel.. dat word Wii.. mogelijk ff zelda doen samen met hem.. samen puzzels oplossen is net zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:10:
[...]

Dingen zeggen, die vervolgens niet zo zijn... geruchten (problemen met levering) stug ontkennen wat vervolgens wel zo blijkt te zijn....0,0% aandacht geven op de website of in nieuwsmailing over de leveringproblemen terwijl het GVD gewoon in landelijke dagbladen WEL staat.

Als Nintendo gewoon de launchdatum had opgeschoven en dat ruim van te voren had verteld met het argument "leveringsproblemen" was er helemaal niemand over gevallen, was er niets gebeurd...dan hadden de winkeliers geen roodgloeiende telefoons met zeurende klanten, en waren alle klanten niet gefrustreerd door de loze beloftes en vreemde manier van doen.
Als nintendo de launch date had verschoven had je ook mensen die gingen klagen.
Nederlanders klagen altijd.. including Mii :P maar ehh.. het is net de politiek.. die beloven ook vanalles en daar gebeurt ook niets. Probeer het gewoon rustig aan te doen.. boos worden heeft geen zin.. Je moeder schoppen ook niet. Broertjes uit het raam hangen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewjmulder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:07:
[...]

Stel voor dat iedereen die dit vervelend vind (wij zelf ook maar we moeten toch wat doen om de tijd te doden...) een mailtje stuurt met zucht VERZEND DIE ZOOI naar Nintendo... want dit gaat echt nergens over.
Goed idee, een beetje klagen zal wel niet veel helpen, maar ze mogen daar natuurlijk best weten hoeveel mensen hier erg gefrustreerd van raken. Op http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/conser/index.jsp zie ik het adres contact@nintendo.nl staan. Allemaal dezelfde text is ook een sterk punt, iemand een beter (iets netter) voorstel dan 'VERZEND DIE ZOOI'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:13:
[...]
Als nintendo de launch date had verschoven had je ook mensen die gingen klagen.
Ach launch dates die verschuiven zijn we zo gewend...
Maar dat is eerlijk. "sorry we kunnen niet aan de vraag voldoen" .. "Het is nog niet goed genoeg" en dus stellen we het uit. Het is niet leuk, maar wel eerlijk naar de klant toe.

Wat nu gebeurd is iets heel anders. Dit is aan het lijntje houdene n gewoon niet netjes naar leveranciers en klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

DBZ voor de Wii is in de VS al uit. Wat dat betreft kan het dus niet aan de controls liggen, hooguit localisatie van talen e.d. Je moet immers niet vergeten dat men in Europa vaak rekening moet houden met de verschillende talen. Immers, Fransen, Duiters, Spanjaarden en Italianen nemen niet snel genoegen met een engelstalige game en laat dat nu net een heel groot deel van de europese markt zijn qua potentiële verkopen.

Vooral met iets als DBZ, dat naar mijn weten in alle bovenstaande landen in de eigen taal is uitgebracht, zal het lastig worden om ook de voice-actors weer te strikken. Uiteraard blijft het voor mij ook maar een gok of dat het probleem is, maar zelfs als het bij tekst zou blijven (op z'n minst), dan nog is het aardig wat werk.

Ook ik had liever gewoon alvast de engelstalige DBZ zien liggen in de winkels, maar ja, beleid is nu eenmaal dat ze een Europese release hebben, niet een engelstalige :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nudie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:23:
heeft iemand al enig idee wanneer die damn componenten kabels komen? kwil mn zelda spelen :)
mijn kabels liggen al lang gepreordered bij game mania en zij hebben nog altijd geen idee wanneer ze ze zelf binnenkrijgen. Ik heb vandaag dan maar even rondgekeken op ebay en hier kan je wel goede deals vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
GoT is niet bedoeld voor handel. Vraag & Aanbod daar in tegen wel

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:01:
Het spreekt voor zich dat elke console een vaste fanbase heeft. ... En de PS3, ik zie die vooral zometeen leunen op hun image dat ze gekweekt hebben en de fanbase die daar nog heilig in gelooft.
... We hebben 't kunnen zien bij de DS vs PSP. Qua verkoopcijfers is de PSP ondergesneeuwd. De PS3 moet wel met geweldige shit komen willen ze zich voorbij de Xbox worstelen.
Je mag echt de waarde van de merknaam niet onderschatten. Nintendo was al jaren bekend vanwege de heel Gameboy reeks, daarom dat de DS het zoveel beter doet dan de PSP. Bij de consoles is Sony al jaren bekende vanwege de PSX en PS2.
Je mag niet vergeten dat het gros van de DS/PS2 owners eigenlijk allesbehalve tweakers zijn. Als 20% van de PS2 eigenaars in de eerste 3j ook een PS3 kopen, dan zit je daar alleen al met miljoenen verkopen.
Zoals sommigen ook al zeggen, de strijd wordt niet gestreden in de eerste jaren van de verkoop, maar op langere termijn. Daar is het nu te vroeg voor om conclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Blijkbaar stond mijn wii al klaar bi interoys, maar ze hebben hem doorverkocht :(
Sta nu 1e daarzo op de lijst, en kan hem vrijdag ophalen, als dan ook nog de wii van consoleshop binenkomt volgende week ben ik blij, heb ik tenminste een wii in rotterdam en vlissingen 8)

Dus dan wordt het
2x Wii
wii play
nunchuck
cod3
Zelda

en dan wil ik nog een game, iemand al trauma center gespot/gespeeld? Die lijkt me wel tof, anders mischien nog monkey ball of red steel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bron? nintendo zelf heeft nooit iets anders gezegd dan 50dollar voor hun games. Wat hier dus 50 euro word. 3rd party's mogen zelf de prijs bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Al dat gezeur over niet genoeg geproduceerd... Denken we wel eens na over de vraag van de Wii? De vraag is enorm. Zolang de productiecapaciteit de enorme vraag niet aankan, tsja.

Het is niet Nintendo's fout dat zoveel mensen geinteresseerd zijn in de Wii!

Heb geduld, de console is het meer dan waard...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:44:
Al dat gezeur over niet genoeg geproduceerd... Denken we wel eens na over de vraag van de Wii? De vraag is enorm. Zolang de productiecapaciteit de enorme vraag niet aankan, tsja.

Het is niet Nintendo's fout dat zoveel mensen geinteresseerd zijn in de Wii!

Heb geduld, de console is het meer dan waard...
Hahaha jij bent wel HEEL naief.
Shops bestellen er 500 op basis van 400 pre-orders krijgen er 40 toegezegt en krijgen er uiteindelijk 10 en horen dat 1 dag van te voren. Nee ligt niet aan Nintendo he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:10:
[...]

Zijn er leveringsproblemen dan? Men heeft gewoon gekeken naar de verkopen van vorige consoles. Laten we wel zijn, de GC heeft hier het niet denderend gedaan, dus logisch dat Nintendo dan de verdeling daar op aanpast.

De kranten schrijven ook maar wat, hoe kunnen zij weten dat er leveringsproblemen zijn als Nintendo de mond dicht houdt?

Het ding loopt gewoon opeens erg hard hier in Nederland en juist door dit soort "reclame" zullen nog meer mensen een Wii willen hebben. 4 miljoen exemplaren tot eind dit jaar en straks alles uitverkocht. Goede launch naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:37:
[...]

mijn kabels liggen al lang gepreordered bij game mania en zij hebben nog altijd geen idee wanneer ze ze zelf binnenkrijgen. Ik heb vandaag dan maar even rondgekeken op ebay en hier kan je wel goede deals vinden.
ah cool, ik ook heb bij Game Mania in Haarlem besteld, top gasten maar die wisten het idd ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:53:
[...]

Hahaha jij bent wel HEEL naief.
Shops bestellen er 500 op basis van 400 pre-orders krijgen er 40 toegezegt en krijgen er uiteindelijk 10 en horen dat 1 dag van te voren. Nee ligt niet aan Nintendo he...
Nintendo kan wel toezeggen, maar als opeens bol.com, wehkamp en dat soort winkels ook mee gaan doen dan zullen ze minder te verdelen hebben per winkel ;)
De winkel waar ik het gehaald heb, kreeg er 20 toegezegd, uiteindelijk 18 gekregen. Netjes imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens maar er zou toch wel iets van communicatie kunnen komen vanuit Nintendo.

Ik zou graag willen weten wanneer we een nieuwe lading kunnen verwachten maar die info is er ook niet.

Helaas, als ik Nintendo was had ik hier misschien iets beter op ingespeeld.

Edit: Dit was op de reactie van Pheno79

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Of het kan gewoon zo zijn dat de GC niet verkocht (zoals eerder was gezegd)
En dat ze nu de Wii vervroegd hebben uitgebracht (om toch flink met kerst te verkopen)
En omdat er opeens zo weinig zijn dat iedereen opeens denkt: RESERVEREN!!!
Misschien een hype gemaakt van een tekort aan Wii's?
Nintendo staat er namelijk normaal bekend om, om ladingen consoles te hebben @ de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:56:
[...]

Nintendo kan wel toezeggen, maar als opeens bol.com, wehkamp en dat soort winkels ook mee gaan doen dan zullen ze minder te verdelen hebben per winkel ;)
De winkel waar ik het gehaald heb, kreeg er 20 toegezegd, uiteindelijk 18 gekregen. Netjes imho.
nou dat vind ik niet netjes. Als ze zeggen dat je er 20 krijgt, dan moet je er gewoon 20 krijgen, niet 18, niet 19 maar 20... Anders moeten ze maar zeggen je krijgt er 15 tot 20, maar niet deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slitch schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:59:
Of het kan gewoon zo zijn dat de GC niet verkocht (zoals eerder was gezegd)
En dat ze nu de Wii vervroegd hebben uitgebracht (om toch flink met kerst te verkopen)
En omdat er opeens zo weinig zijn dat iedereen opeens denkt: RESERVEREN!!!
Misschien een hype gemaakt van een tekort aan Wii's?
Nintendo staat er namelijk normaal bekend om, om ladingen consoles te hebben @ de launch
Die waren er dus dit keer echt niet, dat aantal van 10.000 schijnt nog niet eens gehaald te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:57:
Ik ben het helemaal met je eens maar er zou toch wel iets van communicatie kunnen komen vanuit Nintendo.

Ik zou graag willen weten wanneer we een nieuwe lading kunnen verwachten maar die info is er ook niet.

Helaas, als ik Nintendo was had ik hier misschien iets beter op ingespeeld.

Edit: Dit was op de reactie van Pheno79
De nieuwe lading zouden ze misschien wat beter kunnen melden. Wat ik begreep van de winkel is dat hij elke week een ladinkje verwacht. Alleen heeft hij nog zo'n 80 man in een pre order lijst :+

Maar dat mensen beginnen te gillen dat er leveringsproblemen zijn snap ik niet. Het ding loopt als een trein, vind je het gek dat er tekorten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Voor de mensen die op de nintendo ethernet lan adapter zitten te wachten. Een gewone schijnt ook te werken > Link <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

jip_86 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:02:
Voor de mensen die op de nintendo ethernet lan adapter zitten te wachten. Een gewone schijnt ook te werken > Link <
hè verdomme, laat ik nu net een USB naar RJ45 aan een collega te hebben gegeven.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:59:
[...]

Die waren er dus dit keer echt niet, dat aantal van 10.000 schijnt nog niet eens gehaald te zijn.
Een bron is wel erg handig lijkt mij. Vooral bij dit soort discussie's.
Al zou het leuk zijn als het geheel wat minder negatief werd. Het enige waar dit topic over lijkt te gaan is hoe vals nintendo wel niet speelt. Alleen maar geklaag is niet prettig lezen. Als iedereen nu gewoon Nintendo gaat mailen met hun problemen, dan krijg je tenminste een antwoord waar je wat aan hebt. Hier elkaar zitten opstoken heeft weinig zin.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Voor de verandering maar weer eens een post over de Wii zelf:

Yeah baby! Ik mag mijzelf nu een Bowling Pro noemen! Heb meer dan 1000 punten gescoord, en heb daarom nu
spoiler:
een bowlingbal met sterren erop gekregen! :D
M'n high score tot heden is overigens 218 punten. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 12-12-2006 14:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!