Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDwazo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 20:00
Harley, heb je gemailed op je hotmail!

BTW heeft iemand de wii al op een beamer geprobeerd (PTAE900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Postius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:59:
Omdat ze er Midi sounds bij hebben gedaan.Onvergevelijk!
onvergefelijk? Ga je nu zeggen dat de orchestrale muziek van Zelda slecht klinkt? :? De midi composer van de Wii is van desdanige kwaliteit dat ik het verschil niet hoor met "echte" muziek

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59
MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:33:
[...]

Gek genoeg ondersteunt mijn TV het juist wel, ik heb zondag nog Geist op die TV gespeeld(Geist is 60Hz only) en mijn Xbox 360 staat ook op 60Hz ingesteld.

Ik heb het al gevonden, het is een kwestie van omlaag op de D-pad ingedrukt houden en Reset indrukken op de Wii zelf. Dit staat alleen niet onder het kopje Troubleshooting in de handleiding, maar ergens anders zodat ik het niet kon vinden.
Je gamecube en 360 zijn waarschijnlijk via RGB scart aangesloten? Vaak is het zo dat een TV via RGB wel 60Hz signalen accepteert, en via bijvoorbeeld composiet en s-video niet.

Zo heb ik op de slaapkamer een Philips TV die 60 Hz accepteert via RGB en composiet, maar niet via s-video.
Anoniem: 157175 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:53:
Het is inderdaad een s-video ingang. |:( Een vrouwtje zeg maar. (gaatjes)
Iemand anders die wellicht het antwoord op mijn vraag weet?
Ben bang dat je pech hebt, de PAL Wii stuurt geen s-video signaal uit (Net als de PAL Gamecube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Anoniem: 200656 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:09:
Net een exemplaar opgepikt bij de Intertoys in Leeuwarden. Ze hadden er nog eentje staan nu die niet pre-ordered was. Dus als iemand in Leeuwarden nog een zoekt zou ik ze willen aanraden nu meteen die kant op te gaan ;)

edit: spelling
Heb ze net gebeld, zijn al weer op.
Verder heb ik een reservering staan bij de Toys'R Us @ Leeuwarden.
Zouden vandaag 18 Wii's binnenkomen, en 18 reserveringen.
Maar heb nog geen telefoontje gehad :'(
Zo maar eens bellen.

edit: Toys belt me net, hijs binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetZyZteM op 15-12-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Harley, ik heb je ook een mailtje gestuurd!

Als iemand verder nog preorders heeft staan in Hengelo/Enschede, die waarschijnlijk voor kerst nog kunnen worden opgehaald, en die ze niet meer nodig hebben dan hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Om 1 uur vanmiddag al Wii binnen van Consoleshop en damn wat een vet ding :) Kan eigenlijk niet meer toevoegen aan de commentaren die al eerder over de Wii zijn gegeven, het ding is zo simpel dat de handleiding echt niet nodig is. WiFi werkt ook perfect en hij kon goed mijn router vinden, enige nadeel vind ik het kleine bereik van de WiiMote. Graphics vallen me reuze mee en ook al is het niet top, de geweldige gameplay compenseert dat weer. Nu weer verder met het gratis bijgeleverde CoD3, even kijken hoe dat speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172877

Kheb je ook naar je hotmail gemaild Harley :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 15-12-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 10:16
ik ben net bij verschillende winkels geweest en ook gebeld...
slecht nieuws voor de mensen die hem nog niet hebben, de 2de zending is vandaag overal geweest, de 3 zending komt eind Januari volgend jaar.
jammer jammer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 15:56
Cubic X schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
slecht nieuws voor de mensen die hem nog niet hebben, de 2de zending is vandaag overal geweest, de 3 zending komt eind Januari volgend jaar.
jammer jammer jammer
En ik ben ook bij winkels geweest en die zeggen allemaal dat volgende week weer een zending komt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

jammer jammer jammer
Het is nu half december, de volgende lading is eind januari, anderhalve maand tussen 2 leveringen :?
Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt...

<edit>
Damn wat zijn jullie snel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 15-12-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dat zijn maar geruchten. Er zijn ook al zoveel berichten geweest dat volgende week een levering komt. Laten we het afwachten en kijken hoe het uitpakt?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
jammer jammer jammer
In heel Den Haag is nog geen zending geweest. FRS zegt dinsdag, de rest zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 10:06
wouw! heb ik ffe geluk. hoopvollend naar mediamarkt utrecht maar daar werd ik vierkant uitgelachen.
scheen btw dat met de launch het een ware verchtpartij was bij sommige mmarkten

toen dacht ik hem dan maar voor de volgende levering bij het games zaakje ernaast te bestellen (vroeger games enzo). heel de toonbank stond vol met spellen. blijkbaar was er net een zending binnen.
dus ik vroeg of ik hem kon reserveren, kon ik hem gelijk meenemen!

sommigen hebben hun reservering niet opgehaald of nemen nooit op als ze gebeld worden...
mazzel dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door sharkzor op 15-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
S2S schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:15:
Weet ik niet.
Maar ik weet dat de sweex lc100040 prima werkt met de DS en de Wii dacht ik ook
Toch Apnia?
ik kan geen lc100040 vinden, weird0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bleh vanochtend nog maar ff gebeld naar Gameplaza of ze de 2e zending dan wel vandaag binnen kregen maar het mocht weer niet baten. Was een fout gemaakt bij Nintendo en nu krijgen ze de zending pas maandag. Mja vind het wachten niet echt vervelend opzich maar toch wel jammerlijk als je voor de 3e keer te horen krijgt dat je de Wii nog niet zult krijgen.

... Had me mss maar moeten invriezen :P

Edit:
@ Slayer

het is ook Sweex lc100040 en die kun je bijv. bij Alternate vinden voor 17,50 Klik hier!

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2006 15:50 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
slayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:59:
ik heb hier een Sweex Wireless LAN USB 2.0 Adapter gevonden. de vraag is, zal deze goed werken bij de wii?
Daarmee zou je vanaf je pc een wlan netwerk op kunnen zetten, dus ja dat gaat werken. Moet je pc wel altijd aanstaan.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
Ik heb nu niet zo heel veel tijd, maar ik zal straks een nieuw topic openen. Ik kan wel alvast zeggen dat Wii Play erg leuk is, vooral voor die €10,- die het spel kost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
psychoclown schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:47:
Bleh vanochtend nog maar ff gebeld naar Gameplaza of ze de 2e zending dan wel vandaag binnen kregen maar het mocht weer niet baten. Was een fout gemaakt bij Nintendo en nu krijgen ze de zending pas maandag. Mja vind het wachten niet echt vervelend opzich maar toch wel jammerlijk als je voor de 3e keer te horen krijgt dat je de Wii nog niet zult krijgen.

Edit:
@ Slayer

het is ook Sweex lc100040 en die kun je bijv. bij Alternate vinden voor 17,50 Klik hier!
erg bedankt, ik kon het niet vinden met google. en het is Slayeer!;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:13
slayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:59:
ik heb hier een Sweex Wireless LAN USB 2.0 Adapter gevonden. de vraag is, zal deze goed werken bij de wii?
ik had ook een noname WLAN USB ding maar ik kreeg het niet voor elkaar om een netwerkje met de wii op te starten, dus heb ik bij de computerland in utrecht een wlan router van sweex voor 30 euro gekocht en die doet het uitstekend met de wii

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 19:48
MrDwazo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:16:
Harley, heb je gemailed op je hotmail!

BTW heeft iemand de wii al op een beamer geprobeerd (PTAE900)
Ik had mijn filmpje al eerder gepost maar ik post hem nog wel ff :)

http://www.youtube.com/watch?v=C0Q4xb7ensk

http://www.youtube.com/watch?v=yaPPcq5K6Ho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 21:31
Vanavond ( 18.00 uur ) komt er waarschijnlijk een nieuwe lading binnen bij de MediaMarkt Eindhoven ( of dit bij andere ook is weet ik niet. ) Geen reserveringen ofzo, ze gaan allemaal de losse verkoop in.

Ik heb net Van Leest gebeld, ksta nou 1e op de lijst...
Can't wait xD Zelda is alvast binnen :9
volgende week zaterdag iig ff met maten Wii-en ( hebben dan samen 4 controllers =D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200783

heeeeel mooi, intertoys delfzijl gebeld en ze hadden er nog twee liggen. Zonder te reserveren!! En die 5 plaatsen waar ik wel op de lijst stond kwam ik niet aan de beurt... Eindelijk gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 12:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik neem aan dat je het geheel middels Componentkabels hebt aangesloten? Lukt het daarmee om alle spellen die je nu hebt op 480p te spelen? :)
Ik ben namelijk van plan een Vdigi VD-Z3 Component transcoder aan te schaffen om m'n Wii via VGA op m'n TFT te kunnen aansluiten, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik PAL games in 480p kan spelen. (En dan vind ik vooral Zelda erg belangrijk.)

[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-12-2006 16:15 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

[...]

Weet je zeker dat het de disc is?
Ja maar gelukkig belde me broer net en hij neemt er eentje mee vanuit leiden :D
Vanmiddag dus getennist met mijn eigen Mii figuurtje en gegolfed met Jack bauer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoedje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:49:
[...]
Ik blijf het een gek verhaal vinden. Je hoort het natuurlijk ook alleen van hun kant. Daarnaast Digifan (Haarlem), ook een kleinere speciaalzaak met drie filialen, heeft wel meer dan 100 consoles geleverd gekregen binnen een week (afgelopen vrijdag meer dan 30 en nu deze vrijdag rond de 70).
[...]
Nintendo heeft anderhalf jaar geleden de Wii in concept al laten zien. En dan lees ik dat ze er anderhalf jaar over doen om een x-aantal te produceren en een week om meer dan 2 keer zoveel te maken? Ik zeg niet dat dit representatief is maar geloof me, die 70 stuks hadden ze vorige week ook kunnen leveren. Maar dan heb je geen hype he? Nu is het mooi op het nieuws geweest dat mensen erom vechten. Allemaal marketingstrategie. De voorraden in de pakhuizen puilen uit. Nintendo heeft die 4 miljoen stuks allang klaar liggen en het is een kwestie van timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ik denk ook dat er een hoop distributie bij komt kijken, je kan niet 4 miljoen consoles in een vrachtwagen stoppen, dat moet verdeelt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 15:27
sharkzor schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:46:
wouw! heb ik ffe geluk. hoopvollend naar mediamarkt utrecht maar daar werd ik vierkant uitgelachen.
scheen btw dat met de launch het een ware verchtpartij was bij sommige mmarkten

toen dacht ik hem dan maar voor de volgende levering bij het games zaakje ernaast te bestellen (vroeger games enzo). heel de toonbank stond vol met spellen. blijkbaar was er net een zending binnen.
dus ik vroeg of ik hem kon reserveren, kon ik hem gelijk meenemen!

sommigen hebben hun reservering niet opgehaald of nemen nooit op als ze gebeld worden...
mazzel dus :)
Je bedoelt e-plaza? Damn, wat ben jij een bofkont! :) Veel plezier ermee man ;)

edit: Bel ik naar e-plaza: 'Hebben jullie de Wii op voorraad?' -'Nee kan ik je niet bij helpen.' 8)7 Nouja dan maar wachten tot volgende week...

[ Voor 8% gewijzigd door WickedWizard op 15-12-2006 16:31 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140001

gisteravond kon ik eindelijk aan de wii. Ik ben vanmiddag met zelda begonnen :)

Wanneer komt die opera browser nou beschikbaar?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 140001 op 15-12-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:16:
[...]

Nintendo heeft anderhalf jaar geleden de Wii in concept al laten zien. En dan lees ik dat ze er anderhalf jaar over doen om een x-aantal te produceren en een week om meer dan 2 keer zoveel te maken? Ik zeg niet dat dit representatief is maar geloof me, die 70 stuks hadden ze vorige week ook kunnen leveren. Maar dan heb je geen hype he? Nu is het mooi op het nieuws geweest dat mensen erom vechten. Allemaal marketingstrategie. De voorraden in de pakhuizen puilen uit. Nintendo heeft die 4 miljoen stuks allang klaar liggen en het is een kwestie van timing.
Laten we het hopen, en dat ze dan dalijk de laatste levering voor kerst, iedere winkel er genoeg geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 23:04
_/-\o_ Woohoo!! ( Wii-hii ) :D

mijn wii is eindelijk onderweg, 3-nov gepreordered bij bol.com zal zaterdag eindelijk mijn 2 wii spellen kunnen gaan spelen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 11:21

slazh

Here To Stay

slazh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:52:
[...]

Exact hetzelfde verhaal hier. Zit ik dan met Zelda en me Classic Remote.
Volgens de website is annuleren alleen binnen 24 uur mogelijk, anders krijg je voor het bedrag een tegoedbon.
Krijg net antwoord van Game247.nl op de vraag wanneer ze denken dan te leveren, en of ik mijn bestelling kan annuleren als ik hem niet voor de 23e heb (ivm vakantie).
In antwoord op de door u hieronder gestelde vraag
helaas bedraagt de levertijd momenteel 3 weken
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat ze hem niet leveren zou ik eventueel nog mee kunnen leveren, maar niet antwoorden op mijn vraag ivm geld terug vind ik wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Zinu schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:31:
[...]

Laten we het hopen, en dat ze dan dalijk de laatste levering voor kerst, iedere winkel er genoeg geven!
De hype is nu al groot genoeg. Nu veel uitleveren lijkt me beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
slazh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:35:
[...]

Krijg net antwoord van Game247.nl op de vraag wanneer ze denken dan te leveren, en of ik mijn bestelling kan annuleren als ik hem niet voor de 23e heb (ivm vakantie).

[...]

Dat ze hem niet leveren zou ik eventueel nog mee kunnen leveren, maar niet antwoorden op mijn vraag ivm geld terug vind ik wel minder.
Ze zijn verplicht om je geld terug te storten als je annuleert. Alleen weet ik zo niet of daar ook een wettelijke termijn voor staat die korter is dan 30 dagen dus je zou best lang op je geld moeten kunnen wachten ben ik bang.

Ik heb btw nog nooit zoveel mail op een advertentie 1 in dag gehad. Sjezus meer als 80 mailtjes sinds gisterenavond.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 18:28
Toys 'r us in alkmaar had er om half 5 nog 2 beschikbaar, heb daar net de mijne kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Weet ik niet.
Maar ik weet dat de sweex lc100040 prima werkt met de DS en de Wii dacht ik ook
Toch Apnia?
ja die werkt perfect... in ieder geval voor de DS... wat ik deed was gewoon de drivers van dat ding installeren en 'm in accesspoint mode zetten.. kon er een laptop mee op wireless krijgen en de DS... dus 99% zeker de Wii ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 20:16
Iemand uit de buurt van Harderwijk zou het misschien nog op mijn naam kunnen proberen. Ik heb hem al van de BS en de Intertoys belde vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
En waarom zou dit niet kloppen?
Denk je echt dat Nintendo of welk ander bedrijf dan ook, elke console of dergelijke per stuk gaan verzenden naar iemand toe?
Het zal natuurlijk veel goedkoper zijn om een volledige zeecontainer te vullen met wii's en dan pas verzenden.
Alleen ben ik bang dat je niet in zeecontainers moet denken, maar eerder aan een volledig schip vol met die containers.
En ja, de productie daarvan zal waarschijnlijk een maandje duren.

Oh, en dat de Wii anderhalf jaar terug als concept heeft laten zien betekend niet dat de machine al compleet was.
Ja, in grote lijnen was die af, misschien is het formaat wel iets groter geworden dan toen of juist kleiner.
En pas zodra ze zeker weten dat ze de console kunnen maken voor een schappelijke prijs dan gaan ze beginnen met de productie.
Maar wie zegt dat het "probleem" ligt bij de productie van de console? Misschien heeft Nintendo al 10.000.000 Wii's gemaakt, maar is de productielijn voor de Wiimote of Nunchuck wel te langzaam.
Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:44:
[...]

Het is nu half december, de volgende lading is eind januari, anderhalve maand tussen 2 leveringen :?
Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt...

<edit>
Damn wat zijn jullie snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Bah bowlen wil maar niet lukken :( heb steeds bijna 1000 punten maar om een of andere reden ben ik de 9 pin en spare master want die gooi ik constant maar een strike wil gewoon niet lukken. Wat voor techniek gebruiken jullie? heb al verschillende manieren geprobeert maar kom er maar niet achter hoe de wiimote nou precies je beweging aan de bal koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

RollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:51:

Maar wie zegt dat het "probleem" ligt bij de productie van de console? Misschien heeft Nintendo al 10.000.000 Wii's gemaakt, maar is de productielijn voor de Wiimote of Nunchuck wel te langzaam.

[...]
Of ze zijn alle straps aan het vervangen voor stevigere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:14
:9~ heb wel interesse voor die Wii :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nintendo!!!! HOE LEG IK VERDOMME AAN MIJN VRIENDIN UIT DAT IK DE KERST DOORBRENG MET PAULINE! :+
Welkom in het Wii-winkelkanaal
Nieuw!Maak hieronder een keuze
Het Wii-winkelkanaal is geopend
Spellen voor 5 spelers tegelijk
Fijne Feestdagen met Pauline
WTF; wie is pauline?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201037

Kadonder schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:49:
Iemand uit de buurt van Harderwijk zou het misschien nog op mijn naam kunnen proberen. Ik heb hem al van de BS en de Intertoys belde vandaag.
Ik heb wel interesse als die nog beschikbaar is, woon aan de andere kant van het water dus dat moet zo geregeld zijn. Alvast bedankt voor je reactie.

Edit: Thanks!!! _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 201037 op 15-12-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:47

aapelite

Do the kirby!

Volgens mij is de componentkabel beschikbaar vanaf vandaag. Ik heb namelijk een bestelling ervan gehad van bart smit terwijl ik hem 3 weken geleden al had geannuleerd. Neem aan dat anderen hem ookal gehad moeten hebben dan? Goede kans dat hij morgen ook wel in wat winkels zal liggen schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 06-06 20:10
Weet iemand een webshop waar je nog een hoop gamecube games kunt bestellen? en vooral the windwaker dan. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:17:
Weet iemand een webshop waar je nog een hoop gamecube games kunt bestellen? en vooral the windwaker dan. :9~
Op www.gameplayer.nl
Kijk onder nieuwe Cube games. Wind Waker + bonus cd (limited edition, dus met Zelda Ocarina of Time geloof ik ) voor 65 euro. Dan nog iets van 5 euro verzendkosten. Is trouwens een goede zaak, heb ik al vaker wat besteld! :)

edit: Kijk bij de Z van Zelda, ze hebben trouwens ook tweedehands.

[ Voor 6% gewijzigd door daandegoeiste op 15-12-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

..is het verse deeltje (nr 73) alweer klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

Richard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:02:
Nintendo!!!! HOE LEG IK VERDOMME AAN MIJN VRIENDIN UIT DAT IK DE KERST DOORBRENG MET PAULINE! :+

[...]

WTF; wie is pauline?
Klik voor de gein eens op het nieuwsbericht, misschien dat dat helpt ;).

Vandaag Gunstar Heroes en Solomon's Key gekocht, en ze zijn best goed. Wel in 50Hz met balkjes, maarja, da's hetzelfde als op de originele systemen dus dat boeit niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
daandegoeiste schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:23:
[...]

Op www.gameplayer.nl
Kijk onder nieuwe Cube games. Wind Waker + bonus cd (limited edition, dus met Zelda Ocarina of Time geloof ik ) voor 65 euro. Dan nog iets van 5 euro verzendkosten. Is trouwens een goede zaak, heb ik al vaker wat besteld! :)

Thx inderdaad een hoop aanbod, maar 65 euro heb ik er niet voor over. Wel handig voor andere spellen. _/-\o_
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140001

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:53:
Bah bowlen wil maar niet lukken :( heb steeds bijna 1000 punten maar om een of andere reden ben ik de 9 pin en spare master want die gooi ik constant maar een strike wil gewoon niet lukken. Wat voor techniek gebruiken jullie? heb al verschillende manieren geprobeert maar kom er maar niet achter hoe de wiimote nou precies je beweging aan de bal koppelt.
Helemaal aan de rechterrand gaan staan (nouja de bal moet niet in de goot liggen, dus naast de goot wel) en dan heel hard gooien met een harde spin naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:28:
[...]

Thx inderdaad een hoop aanbod, maar 65 euro heb ik er niet voor over. Wel handig voor andere spellen. _/-\o_
THX
Inderdaad is 65 euro veel. Ik heb hem uiteindelijk in Birmingham (Engeland dus) gekocht voor 12 euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Mensen ik zie dat er door een fabrikant component kabels zijn uitgebracht voor 20 dollar voor de wii. Zijn component kabels ook te gebruiken om m via rgb aan te sluiten? of zijn dat aparte kabels?
Merk is MAD CATZ

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
psychoclown schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:47:

Edit:
@ Slayer

deze ziet er anders uit dan de eigenlijke lc100040, werkt deze wel hetzelfde, en zal deze ook hoogsthoogwaarschijnlijk werken?
sorry voor deze re vraag, aleen ik wil niet met iets wat niet werkt thuiskomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:13
Postius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:05:
Ja maar van de cube verwacht ik niet anders. Van een nieuwe console verwacht ik geen muziek die ik al op mijn 386 had.

Edit: Ja hoor Van Leest kreeg er 2 binnen en ik sta derde op de lijst! Woohoo!
late reactie maar heb je het over zelda twilight princess? want ik hoor daar ECHT geen midi geluidjes in hoor? Misschien komt het omdat ik het geluid van m'n tv heb doorgelust naar m'n stereo, maar geluidskwaliteit is echt subliem.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
daandegoeiste schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:23:
[...]

Op www.gameplayer.nl

Weet iemand anders nog een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Voor mensen die naar herzogenrath willen voor een Wii;
Ben net terug; niets (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Pauline zit in het spel Pinball dat je nu dus kunt kopen via de VC.
Richard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:02:

[...]

WTF; wie is pauline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Wie opent een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200332

yah schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:31:
Mensen ik zie dat er door een fabrikant component kabels zijn uitgebracht voor 20 dollar voor de wii. Zijn component kabels ook te gebruiken om m via rgb aan te sluiten? of zijn dat aparte kabels?
Merk is MAD CATZ
copy/paste uit dit topic, paar bladzijdes terug:
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:02:
Just got my official Wii component cable from ebay and was going to sel it as i managed to get a madcatz one on launch but thought i would give it a try and its noticabley better than the madcatz one even my wife said so. for example the intro screen to zelda..the big red zelda writing stands out with crisp edges compared to the madcatz one so even though it cost me 37 pounds im keeping this one and selling the madkatz one to a mate.....i didnt think there owuld be any difference but its very noticable...
dus misschien toch maar even wachten op een first party kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 22-06 20:14
Ikke, maar dat zei ik op de vorige pagina al. Ik had het even te druk met het spelen op de Wii. Het nieuwe topic is over 10 minuten open.

EDIT: Drie minuten later: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 15-12-2006 18:14 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:38

Creesch

bla bla!

Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:14:
is er niet zo'n soort controller voor de pc? Dat lijkt me wel heel gaaf met bijvoorbeeld postal 2
de wii controller is via bluetooth aan te sluiten op je pc.
linkje:
http://www.wiili.org/index.php/Main_Page

verder nog voor de mensen die filmpjes willen afspelen op hun wii
http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Vandaag heb ik dan ook mijn Wii gekregen en de afgelopen 2 uur met m'n moeder van 65 zitten tenissen. Ze heeft nog nooit eerder een console aangeraakt, maar is echt helemaal weg van de wii. Ik had hem aanvankelijk gekocht voor Zelda alleen, maar daar kan ik nu even nog niet aan beginnen, tennisarm!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

M1lamb3r schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:43:
[...]

En ik ben ook bij winkels geweest en die zeggen allemaal dat volgende week weer een zending komt.
En ik heb met een winkel gebeld die zeker wisten dat ze er morgen 4 kregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Zo vandaag ook me wii met gratis cod3 binnen binnen (dan weet je wel waar die vandaan komt gewoon super service).

Hierbij de eerste indrukken na aantal uurjes spelen:

de console
Jemig wat is ie klein.Gewoon super. Totaal niks mis mee, maakt totaal geen herie super stil echt een goede keuze qua design/gebruikersvriendelijkheid. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Wii sports
Alleen bowlen gedaan.

Bowlen ook door me ouders laten doen welke echt geen gamers zijn wat een lol. Werd ingemaakt door me pa :s. Maar echt wat een fun om non gamers het te zien doen. Toppertje om deze erbij te leveren met de console.

Cod3
Zal wel nog liggen dat ik de besturing niet goed door heb maar echt lekker spelen vind ik het niet heb echt moeite met fansoenlijk richten tegeover de oude vertrouwde muis/keybord combi van de pc. Verder idd grafish is het minder dan ik gewend ben van fps'en van de pc. Denk dat ik hier wat meer uurtjes in moet stoppen om te wennen aan de controls.

Zelda Twilight Princess
OMG wat een game wat een sfeer gewoonweg in woord GEWELDIG. Simpelweg zo goed uitgewerkte game heb ik in jaren niet gezien. Je leeft je echt in de personages in. De besturing is geweldig totaal geen moeite/leercurve mee. De graphics vallen je gewoon totaal niet op omdat je zo in de game word getrokken dat je echt je in die wereld(en) waant.

Al met al waarvoor ik hem aanschafte echt geen spijt van hulde aan de big N _/-\o_ .

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 15-12-2006 23:21 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Yes!
Eindelijk heb ik er ook een kunnen bemachtigen!! :D
Prachtig apparaat!

Alleen 1 vraagje,

valt het blauwe licht van de Slot-in ook steeds uit bij jullie?
Zo ja, is dit normaal? Op elk plaatje zie je dat ie zo mooi blauw is opgelicht en hier
blijft ie alleen zwart en alleen bij het insteken van een game licht hij op.

Hoort dit zo?
Vind dat blauwe licht zo mooi juist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
ApplePie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:23:
Alleen 1 vraagje,

valt het blauwe licht van de Slot-in ook steeds uit bij jullie?
Zo ja, is dit normaal? Op elk plaatje zie je dat ie zo mooi blauw is opgelicht en hier
blijft ie alleen zwart en alleen bij het insteken van een game licht hij op.

Hoort dit zo?
Vind dat blauwe licht zo mooi juist..
Zucht .. ja dat is normaal.

someone close this please ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!