Harley, heb je gemailed op je hotmail!
BTW heeft iemand de wii al op een beamer geprobeerd (PTAE900)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
onvergefelijk? Ga je nu zeggen dat de orchestrale muziek van Zelda slecht klinkt?Postius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:59:
Omdat ze er Midi sounds bij hebben gedaan.Onvergevelijk!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je gamecube en 360 zijn waarschijnlijk via RGB scart aangesloten? Vaak is het zo dat een TV via RGB wel 60Hz signalen accepteert, en via bijvoorbeeld composiet en s-video niet.MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:33:
[...]
Gek genoeg ondersteunt mijn TV het juist wel, ik heb zondag nog Geist op die TV gespeeld(Geist is 60Hz only) en mijn Xbox 360 staat ook op 60Hz ingesteld.
Ik heb het al gevonden, het is een kwestie van omlaag op de D-pad ingedrukt houden en Reset indrukken op de Wii zelf. Dit staat alleen niet onder het kopje Troubleshooting in de handleiding, maar ergens anders zodat ik het niet kon vinden.
Ben bang dat je pech hebt, de PAL Wii stuurt geen s-video signaal uit (Net als de PAL Gamecube)Anoniem: 157175 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:53:
Het is inderdaad een s-video ingang.Een vrouwtje zeg maar. (gaatjes)
Iemand anders die wellicht het antwoord op mijn vraag weet?
Heb ze net gebeld, zijn al weer op.Anoniem: 200656 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:09:
Net een exemplaar opgepikt bij de Intertoys in Leeuwarden. Ze hadden er nog eentje staan nu die niet pre-ordered was. Dus als iemand in Leeuwarden nog een zoekt zou ik ze willen aanraden nu meteen die kant op te gaan![]()
edit: spelling
[ Voor 3% gewijzigd door MetZyZteM op 15-12-2006 15:36 ]
Anoniem: 168765
Anoniem: 168490
Anoniem: 172877
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 15-12-2006 15:32 ]
En ik ben ook bij winkels geweest en die zeggen allemaal dat volgende week weer een zending komt.Cubic X schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
ik ben net bij verschillende winkels geweest en ook gebeld...
slecht nieuws voor de mensen die hem nog niet hebben, de 2de zending is vandaag overal geweest, de 3 zending komt eind Januari volgend jaar.
jammer jammer jammer
Anoniem: 16195
Het is nu half december, de volgende lading is eind januari, anderhalve maand tussen 2 leveringenCubic X schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
slecht nieuws voor de mensen die hem nog niet hebben, de 2de zending is vandaag overal geweest, de 3 zending komt eind Januari volgend jaar.
jammer jammer jammer
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 15-12-2006 15:45 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
In heel Den Haag is nog geen zending geweest. FRS zegt dinsdag, de rest zegt niets.Cubic X schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
jammer jammer jammer
[ Voor 8% gewijzigd door sharkzor op 15-12-2006 15:59 ]
ik kan geen lc100040 vinden, weird0.oS2S schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:15:
Weet ik niet.
Maar ik weet dat de sweex lc100040 prima werkt met de DS en de Wii dacht ik ook
Toch Apnia?
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2006 15:50 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Daarmee zou je vanaf je pc een wlan netwerk op kunnen zetten, dus ja dat gaat werken. Moet je pc wel altijd aanstaan.slayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:59:
ik heb hier een Sweex Wireless LAN USB 2.0 Adapter gevonden. de vraag is, zal deze goed werken bij de wii?
PSN: djmurcielago
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
erg bedankt, ik kon het niet vinden met google. en het is Slayeer!;)psychoclown schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:47:
Bleh vanochtend nog maar ff gebeld naar Gameplaza of ze de 2e zending dan wel vandaag binnen kregen maar het mocht weer niet baten. Was een fout gemaakt bij Nintendo en nu krijgen ze de zending pas maandag. Mja vind het wachten niet echt vervelend opzich maar toch wel jammerlijk als je voor de 3e keer te horen krijgt dat je de Wii nog niet zult krijgen.
... Had me mss maar moeten invriezen
Edit:
@ Slayer
het is ook Sweex lc100040 en die kun je bijv. bij Alternate vinden voor 17,50 Klik hier!
ik had ook een noname WLAN USB ding maar ik kreeg het niet voor elkaar om een netwerkje met de wii op te starten, dus heb ik bij de computerland in utrecht een wlan router van sweex voor 30 euro gekocht en die doet het uitstekend met de wiislayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:59:
ik heb hier een Sweex Wireless LAN USB 2.0 Adapter gevonden. de vraag is, zal deze goed werken bij de wii?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik had mijn filmpje al eerder gepost maar ik post hem nog wel ffMrDwazo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:16:
Harley, heb je gemailed op je hotmail!
Anoniem: 200783
Ik neem aan dat je het geheel middels Componentkabels hebt aangesloten? Lukt het daarmee om alle spellen die je nu hebt op 480p te spelen?Dubbel Fristie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:00:
[...]
Ik had mijn filmpje al eerder gepost maar ik post hem nog wel ff
http://www.youtube.com/watch?v=C0Q4xb7ensk
http://www.youtube.com/watch?v=yaPPcq5K6Ho
[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-12-2006 16:15 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 104593
Ja maar gelukkig belde me broer net en hij neemt er eentje mee vanuit leiden
Anoniem: 87302
Nintendo heeft anderhalf jaar geleden de Wii in concept al laten zien. En dan lees ik dat ze er anderhalf jaar over doen om een x-aantal te produceren en een week om meer dan 2 keer zoveel te maken? Ik zeg niet dat dit representatief is maar geloof me, die 70 stuks hadden ze vorige week ook kunnen leveren. Maar dan heb je geen hype he? Nu is het mooi op het nieuws geweest dat mensen erom vechten. Allemaal marketingstrategie. De voorraden in de pakhuizen puilen uit. Nintendo heeft die 4 miljoen stuks allang klaar liggen en het is een kwestie van timing.Hoedje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:49:
[...]
Ik blijf het een gek verhaal vinden. Je hoort het natuurlijk ook alleen van hun kant. Daarnaast Digifan (Haarlem), ook een kleinere speciaalzaak met drie filialen, heeft wel meer dan 100 consoles geleverd gekregen binnen een week (afgelopen vrijdag meer dan 30 en nu deze vrijdag rond de 70).
[...]
Anoniem: 104593
Je bedoelt e-plaza? Damn, wat ben jij een bofkont!sharkzor schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:46:
wouw! heb ik ffe geluk. hoopvollend naar mediamarkt utrecht maar daar werd ik vierkant uitgelachen.
scheen btw dat met de launch het een ware verchtpartij was bij sommige mmarkten
toen dacht ik hem dan maar voor de volgende levering bij het games zaakje ernaast te bestellen (vroeger games enzo). heel de toonbank stond vol met spellen. blijkbaar was er net een zending binnen.
dus ik vroeg of ik hem kon reserveren, kon ik hem gelijk meenemen!
sommigen hebben hun reservering niet opgehaald of nemen nooit op als ze gebeld worden...
mazzel dus
[ Voor 8% gewijzigd door WickedWizard op 15-12-2006 16:31 ]
Anoniem: 140001
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 140001 op 15-12-2006 16:29 ]
Laten we het hopen, en dat ze dan dalijk de laatste levering voor kerst, iedere winkel er genoeg geven!Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:16:
[...]
Nintendo heeft anderhalf jaar geleden de Wii in concept al laten zien. En dan lees ik dat ze er anderhalf jaar over doen om een x-aantal te produceren en een week om meer dan 2 keer zoveel te maken? Ik zeg niet dat dit representatief is maar geloof me, die 70 stuks hadden ze vorige week ook kunnen leveren. Maar dan heb je geen hype he? Nu is het mooi op het nieuws geweest dat mensen erom vechten. Allemaal marketingstrategie. De voorraden in de pakhuizen puilen uit. Nintendo heeft die 4 miljoen stuks allang klaar liggen en het is een kwestie van timing.
Krijg net antwoord van Game247.nl op de vraag wanneer ze denken dan te leveren, en of ik mijn bestelling kan annuleren als ik hem niet voor de 23e heb (ivm vakantie).slazh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:52:
[...]
Exact hetzelfde verhaal hier. Zit ik dan met Zelda en me Classic Remote.
Volgens de website is annuleren alleen binnen 24 uur mogelijk, anders krijg je voor het bedrag een tegoedbon.
Dat ze hem niet leveren zou ik eventueel nog mee kunnen leveren, maar niet antwoorden op mijn vraag ivm geld terug vind ik wel minder.In antwoord op de door u hieronder gestelde vraag
helaas bedraagt de levertijd momenteel 3 weken
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De hype is nu al groot genoeg. Nu veel uitleveren lijkt me beterZinu schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:31:
[...]
Laten we het hopen, en dat ze dan dalijk de laatste levering voor kerst, iedere winkel er genoeg geven!
Ze zijn verplicht om je geld terug te storten als je annuleert. Alleen weet ik zo niet of daar ook een wettelijke termijn voor staat die korter is dan 30 dagen dus je zou best lang op je geld moeten kunnen wachten ben ik bang.slazh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:35:
[...]
Krijg net antwoord van Game247.nl op de vraag wanneer ze denken dan te leveren, en of ik mijn bestelling kan annuleren als ik hem niet voor de 23e heb (ivm vakantie).
[...]
Dat ze hem niet leveren zou ik eventueel nog mee kunnen leveren, maar niet antwoorden op mijn vraag ivm geld terug vind ik wel minder.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ja die werkt perfect... in ieder geval voor de DS... wat ik deed was gewoon de drivers van dat ding installeren en 'm in accesspoint mode zetten.. kon er een laptop mee op wireless krijgen en de DS... dus 99% zeker de Wii ook..S2S schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:15:
Weet ik niet.
Maar ik weet dat de sweex lc100040 prima werkt met de DS en de Wii dacht ik ook
Toch Apnia?
Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:44:
[...]
Het is nu half december, de volgende lading is eind januari, anderhalve maand tussen 2 leveringen
Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt...
<edit>
Damn wat zijn jullie snel
Anoniem: 93354
Anoniem: 90152
Of ze zijn alle straps aan het vervangen voor stevigereRollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:51:
Maar wie zegt dat het "probleem" ligt bij de productie van de console? Misschien heeft Nintendo al 10.000.000 Wii's gemaakt, maar is de productielijn voor de Wiimote of Nunchuck wel te langzaam.
[...]
WTF; wie is pauline?Welkom in het Wii-winkelkanaal
Nieuw!Maak hieronder een keuze
Het Wii-winkelkanaal is geopend
Spellen voor 5 spelers tegelijk
Fijne Feestdagen met Pauline
20*350ZO45°
Anoniem: 201037
Ik heb wel interesse als die nog beschikbaar is, woon aan de andere kant van het water dus dat moet zo geregeld zijn. Alvast bedankt voor je reactie.Kadonder schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:49:
Iemand uit de buurt van Harderwijk zou het misschien nog op mijn naam kunnen proberen. Ik heb hem al van de BS en de Intertoys belde vandaag.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 201037 op 15-12-2006 17:24 ]
Op www.gameplayer.nldanielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:17:
Weet iemand een webshop waar je nog een hoop gamecube games kunt bestellen? en vooral the windwaker dan.
[ Voor 6% gewijzigd door daandegoeiste op 15-12-2006 17:23 ]
Klik voor de gein eens op het nieuwsbericht, misschien dat dat helptRichard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:02:
Nintendo!!!! HOE LEG IK VERDOMME AAN MIJN VRIENDIN UIT DAT IK DE KERST DOORBRENG MET PAULINE!
[...]
WTF; wie is pauline?
Thx inderdaad een hoop aanbod, maar 65 euro heb ik er niet voor over. Wel handig voor andere spellen.daandegoeiste schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:23:
[...]
Op www.gameplayer.nl
Kijk onder nieuwe Cube games. Wind Waker + bonus cd (limited edition, dus met Zelda Ocarina of Time geloof ik ) voor 65 euro. Dan nog iets van 5 euro verzendkosten. Is trouwens een goede zaak, heb ik al vaker wat besteld!
edit: Kijk bij de Z van Zelda, ze hebben trouwens ook tweedehands.
Anoniem: 140001
Helemaal aan de rechterrand gaan staan (nouja de bal moet niet in de goot liggen, dus naast de goot wel) en dan heel hard gooien met een harde spin naar links.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:53:
Bah bowlen wil maar niet lukkenheb steeds bijna 1000 punten maar om een of andere reden ben ik de 9 pin en spare master want die gooi ik constant maar een strike wil gewoon niet lukken. Wat voor techniek gebruiken jullie? heb al verschillende manieren geprobeert maar kom er maar niet achter hoe de wiimote nou precies je beweging aan de bal koppelt.
Inderdaad is 65 euro veel. Ik heb hem uiteindelijk in Birmingham (Engeland dus) gekocht voor 12 eurodanielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:28:
[...]
Thx inderdaad een hoop aanbod, maar 65 euro heb ik er niet voor over. Wel handig voor andere spellen.![]()
THX
ola
deze ziet er anders uit dan de eigenlijke lc100040, werkt deze wel hetzelfde, en zal deze ook hoogsthoogwaarschijnlijk werken?psychoclown schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:47:
... Had me mss maar moeten invriezen
Edit:
@ Slayer
het is ook Sweex lc100040 en die kun je bijv. bij Alternate vinden voor 17,50 Klik hier!
late reactie maar heb je het over zelda twilight princess? want ik hoor daar ECHT geen midi geluidjes in hoor? Misschien komt het omdat ik het geluid van m'n tv heb doorgelust naar m'n stereo, maar geluidskwaliteit is echt subliem.Postius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:05:
Ja maar van de cube verwacht ik niet anders. Van een nieuwe console verwacht ik geen muziek die ik al op mijn 386 had.
Edit: Ja hoor Van Leest kreeg er 2 binnen en ik sta derde op de lijst! Woohoo!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Weet iemand anders nog een winkel?daandegoeiste schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:23:
[...]
Op www.gameplayer.nl
Kijk onder nieuwe Cube games. Wind Waker + bonus cd (limited edition, dus met Zelda Ocarina of Time geloof ik ) voor 65 euro. Dan nog iets van 5 euro verzendkosten. Is trouwens een goede zaak, heb ik al vaker wat besteld!
edit: Kijk bij de Z van Zelda, ze hebben trouwens ook tweedehands.
Richard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:02:
Nintendo!!!! HOE LEG IK VERDOMME AAN MIJN VRIENDIN UIT DAT IK DE KERST DOORBRENG MET PAULINE!
[...]
WTF; wie is pauline?
Anoniem: 200332
copy/paste uit dit topic, paar bladzijdes terug:yah schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:31:
Mensen ik zie dat er door een fabrikant component kabels zijn uitgebracht voor 20 dollar voor de wii. Zijn component kabels ook te gebruiken om m via rgb aan te sluiten? of zijn dat aparte kabels?
Merk is MAD CATZ
dus misschien toch maar even wachten op een first party kabelAnoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:02:
Just got my official Wii component cable from ebay and was going to sel it as i managed to get a madcatz one on launch but thought i would give it a try and its noticabley better than the madcatz one even my wife said so. for example the intro screen to zelda..the big red zelda writing stands out with crisp edges compared to the madcatz one so even though it cost me 37 pounds im keeping this one and selling the madkatz one to a mate.....i didnt think there owuld be any difference but its very noticable...
Turn it up loud, captain!
TopicstarterIkke, maar dat zei ik op de vorige pagina al. Ik had het even te druk met het spelen op de Wii. Het nieuwe topic is over 10 minuten open.Nap schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:00:
Wie opent een nieuw topic?
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 15-12-2006 18:14 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
de wii controller is via bluetooth aan te sluiten op je pc.Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:14:
is er niet zo'n soort controller voor de pc? Dat lijkt me wel heel gaaf met bijvoorbeeld postal 2
Anoniem: 135756
En ik heb met een winkel gebeld die zeker wisten dat ze er morgen 4 kregenM1lamb3r schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:43:
[...]
En ik ben ook bij winkels geweest en die zeggen allemaal dat volgende week weer een zending komt.
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 15-12-2006 23:21 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Zucht .. ja dat is normaal.ApplePie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:23:
Alleen 1 vraagje,
valt het blauwe licht van de Slot-in ook steeds uit bij jullie?
Zo ja, is dit normaal? Op elk plaatje zie je dat ie zo mooi blauw is opgelicht en hier
blijft ie alleen zwart en alleen bij het insteken van een game licht hij op.
Hoort dit zo?
Vind dat blauwe licht zo mooi juist..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq