(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Voor de mensen die het nog willen weten, je moet B ingedrukt houden en dat staat nergens aangegevenSv3n schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:35:
Weet iemand hoe bij rayman dat voetbal spelletje werkt, dat lopen en schieten snap ik wel en lukt prima enzo, maar dan moet je richten, wat ik ook doe het konijntje lijkt toch wel rechtdoor te vliegen

Verwijderd
en nu zie ik iedere 10 min terwijl hij uit staat.
in de log van mijn firewall
12/15/2006 09:46:20.848 Debug Network Access HTTP method detected; examining stream for host header 172.0.0.159, 54544, OPT 125.199.254.50, 80, WAN TCP HTTP
whois op dat ip gedaan en bleek in japan te zitten.
weet iemand wat hij daar aan het doen is.
(om te kijken of er berichten zijn zou beetje raar zijn want dat moet juist gestuurd worden toch?)
Als je WiiConnect aan hebt maakt de Wii zelf regelmatig contact (berichten e.d.). Zeker als je achter een firewall zit is het niet mogelijk voor de server om direct contact te maken met een Wii.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:57:
Ik heb mijn Wii draadloos op het internet gezet.
en nu zie ik iedere 10 min terwijl hij uit staat.
in de log van mijn firewall
12/15/2006 09:46:20.848 Debug Network Access HTTP method detected; examining stream for host header 172.0.0.159, 54544, OPT 125.199.254.50, 80, WAN TCP HTTP
whois op dat ip gedaan en bleek in japan te zitten.
weet iemand wat hij daar aan het doen is.
(om te kijken of er berichten zijn zou beetje raar zijn want dat moet juist gestuurd worden toch?)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heb ook even de moeite genomen om consoleshop te mailen dat ze toch wel erg nette service verlenen. Los van het weggeven van CoD3 vind ik het heel netjes hoe ze me op de hoogte hebben gehouden van de ontwikkelingen. Ik heb vaker dingen bij de coolblue groep besteld en zal dit ook wel blijven doen. Al vind ik hun Wii spullen wel wat prijzig.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
http://www.nintendo.com/consumer/strapreplace.jsp is alleen voor USA
Verwijderd
http://us.wii.com/viewer_zelda.jsp?vid=29
Vandaag kan ik die game dan eindelijk(hopelijk) spelen, intertoys was er vrijwel zeker van dat ze binnenkomen vandaag, iemand anders al gebeld dat die zijn of haar wii op kan halen?
Verwijderd
Ik dacht dat de wii ongeveer gelijk zou liggen met de xbox en ps qua graphics, maar dit gaat nergens over.

edit: Blijkt me Pa ook een bloemetje te hebben gegeven aan de vrienden van Bartsmit omdat hij ze sinds 8 december liep te stalken.
[ Voor 25% gewijzigd door DukeN op 15-12-2006 10:18 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Ik denk dat er heel veel devvers zijn die inspelen op het "gameplay boven alles" en gewoon 0,0 aandacht schenken (en dus ook geld) aan graphics en meer gewoon ingaan op de hype. In dit geval betekend dat zeker ook niet dat ze veel aandacht schenken aan de gameplay want dat is kennelijk oom te huilen. Maar puur omdat het merendeel van de gebruikers de Wii koopt voor de gameplay betekent niet dat ze dan de graphics vrijwel compleet achterwege kunnen laten, want sommige wii titels zien er slechter uit als een GC titel en dat zegt wel genoeg. Meer luiheid en makkelijk geld proberen te verdienen als het onderste uit de kast halen van de Wii. Want de top titels op de GC zien er goed uit, en gezien het feit dat de Wii 1,5x zo snel is als de GC (ruwe schatting van analisten volgens mij) moet er nog wel wat meer uit dat ding geperst worden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:12:
sjeesh... farcry is dus echt een no go voor de wii...
Ik dacht dat de wii ongeveer gelijk zou liggen met de xbox en ps qua graphics, maar dit gaat nergens over.
Tis wachten op de 2e generatie spellen, Super Mario Galaxy zag er namelijk wel gewoon heel strak uit.
Nope, die van mij (besteld bij Bol) is nog niet verstuurd ook.Deddiekoel schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:15:
Zijn er al ergens RGB kabels in het wild gezien?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Enig idee wanneer deze uitgebracht gaat worden? Daarvoor wil ik mij wel een Wii aanschaffennudie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:26:
Tis wachten op de 2e generatie spellen, Super Mario Galaxy zag er namelijk wel gewoon heel strak uit.
Verwijderd
volgens Reggie tussen maart en de kerst...chaos.be schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:37:
[...]
Enig idee wanneer deze uitgebracht gaat worden? Daarvoor wil ik mij wel een Wii aanschaffen
Volgend jaar dus, de eerste "grote" titel die geplanned staat is Metroid Prime 3 voor de lente.
nou met een CG component kabel ziet het er brak uit op mijn hdtv scherm (1440x900), niet raar natuurlijk wanneer de CG geen progressive ondersteuning heeft bij europese games.Michael Knight schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:28:
[...]
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit, dat je met een composiet-kabel speelt
maargoed de Wii is toch alleen leuk op een 800x600 beamer imho
en als emulator van oude games natuurlijk
Ik heb dus gek genoeg al een zo'n nieuwe. Die werd meegeleverd bij Wii Play. De meegeleverde controller bij de Wii zelf is wel voorzien van zo'n flosdraadje.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:08:
Is het al duidelijk wanneer de straps in NL worden terug geroepen.
PSN: djmurcielago
Inderdaad, je kan gameplay hoog hebben zitten maar dit slaat alles... ben het wel met ign eens dat de graphics van een bedroevend niveau zijn. M'n gamecube (re:4) en dreamcast (soldier of fortune en headhunter bijvoorbeeld) toveren betere beelden op het scherm. Normaal gesproken kijk ik wel voorbij de graphics maar als de framerate ook al te lijden heeft onder grafische effecten dan is het spel voor mij een no-go.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:12:
sjeesh... farcry is dus echt een no go voor de wii...
Heb al lopen gooien met de controller (Murcielago schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:03:
[...]
Ik heb dus gek genoeg al een zo'n nieuwe. Die werd meegeleverd bij Wii Play. De meegeleverde controller bij de Wii zelf is wel voorzien van zo'n flosdraadje.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Bij mij zat er bij zowel Wii Play als bij de console zo'n flosdraadje. Collega's zeggen zojuist dat op het nieuws gesproken werd over een Nederlandse return-program voor het draadje; klopt dat?Murcielago schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:03:
[...]
Ik heb dus gek genoeg al een zo'n nieuwe. Die werd meegeleverd bij Wii Play. De meegeleverde controller bij de Wii zelf is wel voorzien van zo'n flosdraadje.
20*350ZO45°
Daar verwachten ze pas in maart wer Wii's
Dan maar een ps3
Verwijderd
Hoorde op het 10:00 journaal op de radio dat Nintendo 3 miljoen straps gaat vervangen. Wereldwijd dus. Ik hoop dat ik mijn USA straps ook in .nl kan vervangen, anders moet ik mijn ebay seller even vriendelijk verzoeken...Richard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:06:
[...]
Bij mij zat er bij zowel Wii Play als bij de console zo'n flosdraadje. Collega's zeggen zojuist dat op het nieuws gesproken werd over een Nederlandse return-program voor het draadje; klopt dat?
Kan het mij niet voorstellen; ze weten het gewoon nietjaapstobbe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:16:
Was net in de makro, Delft.
Dan maar een ps3
Verwijderd
Gewoon zelf even bellen als je besteld hebt, omdat ze al binnen hadden maar pas om 1 of 5 uur gingen bellen
Als ik zelda uit heb zien jullie me misschien weer terug, prettige feestdagen alvast.
Ik verwacht dat begin 2007 de Wii weer redelijk beschikbaar zal zijn. Probeer anders een winkel als Play.com (Grote europese online winkel). Die hebben hem echt wel voor maart.jaapstobbe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:16:
Dan maar een ps3
Nintendo heeft lopen roepen dat ze voor 2007 er 4 miljoen verscheept wilde hebben en dat lijkt me best reeel. Dus de stroom zal vanaf nu alleen maar toenemen.
[ Voor 8% gewijzigd door vinnux op 15-12-2006 11:28 . Reden: Sorry link vergeten ]
Lol tot maart, wat is dat voor achtelijke schatting. En btw, er zijn meer winkels dan de makro die de Wii verkopen, en waar je waarchijnlijk zelfs dit jaar nog eentje kan bemachtigen. Het is wel slim om dan even ergens te reserveren (ook al ben je 20ste op de lijst krijg je er denk ik nog wel eentje voor de jaarwisseling). Net even naar mijn gameshop gebeld, ze verwachten vandaag weer Wii's binnen te krijgenjaapstobbe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:16:
Dan maar een ps3
Edit: Ik lees net dat Talismoon.com zwarte onderdelen voor de Wii gaat kopen (daarmee bedoel ik dus de buitenkant van de console). Dus mensen die perse een zwarte Wii willen hebben hoeven niet lang meer te wachten
KLIK
[ Voor 21% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 15-12-2006 11:33 ]
Wel vreemd dat het verschilt.
edit:
hier staat ook nog een stukje over die wrist-straps op insidegamer.
[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 15-12-2006 11:37 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 11:41 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik heb daar namelijk wel gereserveerd, maar om vage redenen hebben zij, althans zo zeggen ze, nog geen enkele levering gehad. En dat voor zo'n grote winkel als zij hebben....
Nu heb ik vandaag weer gebeld, en ze verwachten morgen eindelijk een aantal Wii's te krijgen, en anders volgende week zaterdag pas weer....
Hoe kan het zijn dat zo'n grote winkel als de Correct nog steeds geen Wii's heeft gehad?
Weet hier iemand meer daar over?
Ik wil hem perse bij hun kopen; reden is dat ik via hen belasting na uitvoer terug kan krijgen...
Het is dat Pokemon mij persoonlijk weinig interesseert, maar Nintendo gaat naar mijn mening wel gelijk de fout in kwa online gaming. Waarom niet gewoon een simpel systeem met usernames ipv friendcodes en lobbies om tegenstanders te zoeken. Waarschijnlijk omdat Nintendo je tegen vrienden wil laten multiplayeren, maar dat komt niet zo vaak voor, het is soms net zo leuk om tegen een wildvreemde te spelen.Captain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:40:
Pokemon Battle Revolution is inmiddels uit in Japan, en wat blijkt? Aparte friend codes voor het spel, die je weer wederzijds moet toevoegen. Dat je niet met vreemde lui kan chatten vind ik prima, maar waarom in godesnaam niet het adresboek van de Wii zelf gebruiken?
Ik hoop dat ze deze fout bij de volgende online game goedmaken.
Naja, tegen wildvreemden kan wel, maar dan wel random. Net zoals op de DS dus. Ik hoop dat dit een restrictie van het spel is, en niet van de hele online setup van de Wii. Waar heb ik anders die Wii Friend Code voor? Alleen om berichtjes over en weer te sturen?-Sander schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:50:
Waarschijnlijk omdat Nintendo je tegen vrienden wil laten multiplayeren, maar dat komt niet zo vaak voor, het is soms net zo leuk om tegen een wildvreemde te spelen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
O ja? Bedankt voor het posten, dat was namelijk in de posts die precies voor de jouwe staan nog niet gedaan......zwik schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:54:
Ik hoorde vandaag op de radio dat Nintendo een terugroep actie gaat doen om de dunne touwtjes te gaan vervangen voor dikkere.
Je weet het maar nooit met Nintendo LOLCaptain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:56:
[...]
Waar heb ik anders die Wii Friend Code voor? Alleen om berichtjes over en weer te sturen?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Misschien hebben jullie er wat aan!
Nothing to see here
Verwijderd
/me Als je wilt dat je polsbandje vervangen wordt moet je even naar Nintendo bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 030 - 6097166 (van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). Gewoon dus even bellen en ze sturen je een of meerdere nieuwe polsbandjes.
(met dank van vgouw)
edit en nee, het is niet interessant om te lezen dat je er eentje gaat ontvangen. Nintendo gaat er 3 miljoen versturen....
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 12:50 ]
Verwijderd
yep, bij mij ookVanitas schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:
Bij mijn Wii zat een dik draadje, en bij Wii Play zit een dun draadje...
edit:
hier staat ook nog een stukje over die wrist-straps op insidegamer.
Verder, heeft iemand al zelf ervaring met de RGB kabel. Ik had er één voor de cube en dat was het zeker waard. Ik kom alleen net van m'n gameshop, waar ze 40 euro ervoor vragen, nou dat vind ik echt belachelijk. Dus is mijn vraag, wie heeft er al één en wat vind je er van?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het spel doet erg denken aan Contra - maar dan beter!
Dat is niet zo gek als je weet dat een groot deel van het team van developer Treasure het oude Konami team af komt
Een sidescrolling non-stop actie shooter en indrukwekkende graphics voor die tijd! Hij is overigens compleet te spelen met de Wiimote waar ik persoonlijk erg blij mee ben.Headed by President Masato Maegawa, this Japanese game company is composed mainly of veteran Konami developers who struck out on their own during the 16-bit era. At Konami, the Treasure team developed the classic Contra and Castlevania games, as well as one-off titles such as Axelay.
De ign review van Gunstar Heroes _/-\o_
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 15-12-2006 12:23 ]
This space is occupied
Hoe cool XBox Live ook is het kost wel klauwen met geld volgens mij en het risico van die kosten wil Nintendo (nog ) niet lopen denk ik.
Verwijderd
was nr 23 dus dan hebben ze er best wat binnen gekregen....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 12:48 ]
Verwijderd
Nintendo gaat de 'oude' controllers niet terugroepen, aldus de woordvoerster. Klanten kunnen hun polsbandjes wel inwisselen indien zij dat wensen. Zij moeten daarvoor contact opnemen met de onderneming zelf en de bandjes opsturen. Spelcomputers die binnenkort worden geleverd aan de detailhandel krijgen controllers met de verstevigde constructie. In Europa zijn sinds begin deze maand al 950.000 controllers verkocht.
Verwijderd
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 20-09 10:11
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
edit: spelling
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 13:10 ]
Bij mij juist andersom. Ook vreemd is dat bij mijn Japanse Wii de controller een CE-conformatie sticker heeft. De controller bij mijn Japanse Wii Play heeft een FCC-id sticker. Blijkbaar worden controllers voor Europa en de US gewoon in Japanse dozen gestopt.Vanitas schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:
Bij mijn Wii zat een dik draadje, en bij Wii Play zit een dun draadje...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Dat is gewoon een instelling in het Wiimenu. Oftewel: ga naar instellingen en kies voor beeld. Daar staat alle 3 modi (576I/50, 480i/60, 480P/?).MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:08:
Weet er iemand toevallig hoe je de Wii terug krijgt op 50 Hz als iemand hem per ongeluk op 60 Hz heeft gezet met een composietkabel?
- MetroidPrime
TopicstarterEn als je niets meer kunt zien omdat de kabel geen 60 Hz ondersteunt?Cleetje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:15:
[...]
Dat is gewoon een instelling in het Wiimenu. Oftewel: ga naar instellingen en kies voor beeld. Daar staat alle 3 modi (576I/50, 480i/60, 480P/?).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
De enige plausibele verklaring is dat het te maken heeft met de DS connectivity. De DS heeft namelijk ook 12 cijferige codes. Volgens mij hoef je bij Elebits namelijk geen aparte codes in te voeren en kun je gewoon je "normale" Wii vrienden adresboek gebruiken.Captain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:40:
Pokemon Battle Revolution is inmiddels uit in Japan, en wat blijkt? Aparte friend codes voor het spel, die je weer wederzijds moet toevoegen. Dat je niet met vreemde lui kan chatten vind ik prima, maar waarom in godesnaam niet het adresboek van de Wii zelf gebruiken?
Ik weet het niet uit m'n hoofd, maar je kunt het resetten op een bepaalde manier, het hoe staat uitgelegd in de handleidingMetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:16:
[...]
En als je niets meer kunt zien omdat de kabel geen 60 Hz ondersteunt?
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 15-12-2006 13:21 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De kabel ondersteunt wel 60Hz, je TV alleen nietMetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:16:
[...]
Als ik het me goed herinner is deze vraag al eerder gesteld in dit topic en was het antwoord dat het gewoon in de handleiding uitgelegd staat hoe je moet handelen om het weer terug naar 50Hz te krijgen als je geen beeld meer op je TV kan zien.
Ik denk dat je bedoelt dat je TV geen 480i/60Hz ondersteunt. Die composietkabel zal het worst wezen of er 50 of 60 Hz overheen gaat.MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:16:
Tja, neem je Wii ff mee naar een wat modernere TV, sluit hem daar op aan, en zet het beeld weer terug op 50Hz.
- MetroidPrime
TopicstarterGek genoeg ondersteunt mijn TV het juist wel, ik heb zondag nog Geist op die TV gespeeld(Geist is 60Hz only) en mijn Xbox 360 staat ook op 60Hz ingesteld.Haay schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:23:
[...]
Ik denk dat je bedoelt dat je TV geen 480i/60Hz ondersteunt. Die composietkabel zal het worst wezen of er 50 of 60 Hz overheen gaat.
Ik heb het al gevonden, het is een kwestie van omlaag op de D-pad ingedrukt houden en Reset indrukken op de Wii zelf. Dit staat alleen niet onder het kopje Troubleshooting in de handleiding, maar ergens anders zodat ik het niet kon vinden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 78% gewijzigd door slayeer op 15-12-2006 14:16 ]
thanks nintex, ik heb ze net ook even gebeld en maar gelijk een wii voor m'n broertje gehaald (mijne had ik vorige week al)Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:23:
Geef niet op, ben net gebeld door de intertoys en kan me Wii ophalen.
Gewoon zelf even bellen als je besteld hebt, omdat ze al binnen hadden maar pas om 1 of 5 uur gingen bellen![]()
Als ik zelda uit heb zien jullie me misschien weer terug, prettige feestdagen alvast.
Verwijderd
Kan ik de Wii aansluiten (en spelen) op mijn laptop. Het is een Acer TravelMate 8000. Deze laptop heeft een s-video uitgang. De grafische kaart is een Ati Mobile 9700.
Alvast erg bedankt voor de hulp!
Als het een s-video uitgang is gaat het sowieso niet werken natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:43:
Kan ik de Wii aansluiten (en spelen) op mijn laptop. Het is een Acer TravelMate 8000. Deze laptop heeft een s-video uitgang. De grafische kaart is een Ati Mobile 9700.
[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 13:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij is op dit moment 1 mogelijkheid om de wii aan te sluiten, namelijk via composiet en anders die composiet in het bijgeleverde scart blokje te doen.
Er komen wel RGB scart kabels en component kabels, maar s-video kabels heb ik niks over gehoord.
Misschien dat die er wel zijn in Amerika.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:43:
Ik heb een vraag waarop ik nog nergens een antwoord op heb kunnen vinden:
Alvast erg bedankt voor de hulp!
Kan het ook niet gewoon zo zijn dat ze nu bij alle wii's die nog uitgeleverd moeten worden de straps aan het vervangen zijn en dat daarom er zoveel vertragingen en onduidelijkheid is met de leveringen naar de winkels?Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:08:
Is het al duidelijk wanneer de straps in NL worden terug geroepen.
Verwijderd
Meeste laptops hebben alleen een uitgang. (vaker gebruikt voor presentaties dan voor opnemen van zooi hè)RollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:46:
Waarschijnlijk heeft je laptop geen s-video uitgang, maar een s-video ingang.
[...]
Verwijderd

Iemand anders die wellicht het antwoord op mijn vraag weet?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 13:54 ]
Schadevergoeding kapotte apparatuur is duurderCaptain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:44:
[…] Verwacht niet dat het nodig is, maar je weet nooit.Vind dit toch wel netjes van Nintendo, dat ze iedereen netjes op de hoogte stellen en je ze gewoon gratis thuis gestuurd krijgt.
Vast de Wiimote speakerjohnnyv.nl schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:55:
Hoe kunnen ze het geluid nou slechter vinden
[ Voor 49% gewijzigd door Icelus op 15-12-2006 13:59 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Tip lees dit eens: Beleid Reagerenslayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:39:
nu, ik ga vanmiddag me wii ophalen, en wil daarbij wii play, zelda TP en rayman RR kopen.
wat vinden jullie van rayman RR? is het het kopen waard?
greetz, alex
waar blijft de postbode nou
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 13:58 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Alsof die niet in de Cube versie zittenPostius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:59:
Omdat ze er Midi sounds bij hebben gedaan.Onvergevelijk!

Edit: Ja hoor Van Leest kreeg er 2 binnen en ik sta derde op de lijst! Woohoo!
[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 15-12-2006 14:06 ]
Verwijderd
Dat wil nog niet zeggen dat het een ingang is.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:53:
Het is inderdaad een s-video ingang.Een vrouwtje zeg maar. (gaatjes)
Iemand anders die wellicht het antwoord op mijn vraag weet?
[ Voor 85% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 14:16 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:06:
Kun je je game cube spellen saven op het flashgeheugen van de wii? Heb nooit een gc gehad en heb nu een paar spellen gekocht voor als ik de wii heb. Geen memory card.
soms vraag ik me af waarom we uberhaupt een openingspost hebben (ja het staat er in heb net gekeken )
Geluis Wii versie tov geluid andere Wii games.
Nothing to see here
Ik heb pas bij bol.com een third party memory card voor de gamecube gekocht voor € 9.99 het is een kaart van 251 blocks.danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:06:
Kun je je game cube spellen saven op het flashgeheugen van de wii? Heb nooit een gc gehad en heb nu een paar spellen gekocht voor als ik de wii heb. Geen memory card.
Ik zou zeggen check gamerankings over een paar dagen en kijk welke beter is ipv een van de laagst scorende sites wat betreft zelda TP te vergelijken... En trouwens als je kijkt wat er verder beschikbaar is voor de Cube aan games de laatste tijd, verdient Zelda TP toch echt wel meer dan een 8,9 hoor. GS trekt op een of andere manier die game gewoon niet..Icelus schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:54:
Zelda TP GameCube-versie is beter![]()
![]()
[Reviewscores]
[ Voor 6% gewijzigd door Geengrenzuh op 15-12-2006 14:18 ]
PSN: Geengrenzuh
Heerlijk hoe de ironie soms zelfs met smilies erbij nog helemaal niet over kan komen.Geengrenzuh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:17:
Ik zou zeggen check gamerankings over een paar dagen en kijk welke beter is ipv een van de laagst scorende sites wat betreft zelda TP te vergelijken... En trouwens als je kijkt wat er verder beschikbaar is voor de Cube aan games de laatste tijd, verdient Zelda TP toch echt wel meer dan een 8,9 hoor. GS trekt op een of andere manier die game gewoon niet..
[ Voor 73% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 14:21 ]
Mijn foto's op Flickr.
iNSaNe-oNe in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:33:
[...]
Gek genoeg ondersteunt mijn TV het juist wel, ik heb zondag nog Geist op die TV gespeeld(Geist is 60Hz only) en mijn Xbox 360 staat ook op 60Hz ingesteld.
Ik heb het al gevonden, het is een kwestie van omlaag op de D-pad ingedrukt houden en Reset indrukken op de Wii zelf. Dit staat alleen niet onder het kopje Troubleshooting in de handleiding, maar ergens anders zodat ik het niet kon vinden.
Gevalletje RTFM inderdaad (de witte over Wii kanalen en instellingen), pagina 221, onderaan. Pijl naar beneden en RESET indrukken - je gaat weer naar 50Hz-mode.
Wellicht iets voor de startpost?
... en oranje! :P
edit: en alweer uitverkocht
[ Voor 14% gewijzigd door sds op 15-12-2006 14:45 ]
Nice, levering ( aan mijn broertje ) is op dinsdag.sds schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:25:
Voor de internetshoppers onder ons, op dixons.nl is de wii NU uit voorraad leverbaar.
Anyweg. Ik was vanmiddag voor hem al heel Amersfoort doorgewaggeld en nergens uberhaupt uit voorraad laat staan beetje snelle levering.
Ik vroeg me nog iets af. Je kan straks natuurlijk die oudere N64 SNES spellen etc kopen via dat online gedoe. Maar stel dat ik straks Majora's Mask ga kopen. Die heeft volgens mij om hem uit te spelen zo'n trilding nodig. Volgens mij zit die functionaliteit er niet in toch? Hoe gaan ze dat doen dan
Toendertijd heb ik namelijk Ocarina Of Time op de PC uitgespeeld. Was ook begonnen aan Majora's Mask maar vriend met een N64 zei dat dat niet ging lukken vanwege dat tril ding.
Ik ben wel heel zielig. Mijn broer krijgt er vandaag 1, mijn broertje dus dinsdag. Ik ben weer de enige zonder! Maar heb dan wel weer een beamer
In het maken van deze post is de melding op de dixons site al verandert naar "Houd mij op de hoogte" Damn gelukkig was ik er snel bij
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 15-12-2006 14:36 ]
Uhm, om 14:37 uur op de Dixons site gekeken, maar daar staat hij als Uitverkocht aangegeven.sds schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:25:
Voor de internetshoppers onder ons, op dixons.nl is de wii NU uit voorraad leverbaar.
Als dat allemaal zo is vind ik het wel een schandalige manier van handelen door Nintendo.
jeetje dat was snel, mja misschien hadden ze er ook maar 5 om online te verkopen...Haay schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:38:
[...]
Uhm, om 14:37 uur op de Dixons site gekeken, maar daar staat hij als Uitverkocht aangegeven.
Dat is 3 topics geleden al langs gekomen ofzo.CrashOne schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:42:
Ik las net het volgende verhaal: http://www.gameshop.nl/Ga...&cLayout=6&cPage=44&cId=2
Als dat allemaal zo is vind ik het wel een schandalige manier van handelen door Nintendo.
[ Voor 77% gewijzigd door jip_86 op 15-12-2006 14:44 ]
Wiimote heeft rumbleorange.x schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:35:
[...]
Nice, levering ( aan mijn broertje ) is op dinsdag.
Anyweg. Ik was vanmiddag voor hem al heel Amersfoort doorgewaggeld en nergens uberhaupt uit voorraad laat staan beetje snelle levering.
Ik vroeg me nog iets af. Je kan straks natuurlijk die oudere N64 SNES spellen etc kopen via dat online gedoe. Maar stel dat ik straks Majora's Mask ga kopen. Die heeft volgens mij om hem uit te spelen zo'n trilding nodig. Volgens mij zit die functionaliteit er niet in toch? Hoe gaan ze dat doen dan![]()
Toendertijd heb ik namelijk Ocarina Of Time op de PC uitgespeeld. Was ook begonnen aan Majora's Mask maar vriend met een N64 zei dat dat niet ging lukken vanwege dat tril ding.
Zijn er al mensen een beetje uitgekeken op de Wii of denken ze dat dit snel zal komen?
Ik heb zelf woensdag een avondje zitten Wii'en en vond het erg leuk, maar alleen Zelda was echt verslavend.
Ik blijf het een gek verhaal vinden. Je hoort het natuurlijk ook alleen van hun kant. Daarnaast Digifan (Haarlem), ook een kleinere speciaalzaak met drie filialen, heeft wel meer dan 100 consoles geleverd gekregen binnen een week (afgelopen vrijdag meer dan 30 en nu deze vrijdag rond de 70).CrashOne schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:42:
Ik las net het volgende verhaal: http://www.gameshop.nl/Ga...&cLayout=6&cPage=44&cId=2
Bij een spelcomputer draait het om de games. Nu zijn er wel veel launchgames, maar er zijn maar een paar hele goede games. Gelukkig komt er heel veel moois uit in de launchwindow, die volgens Nintendo duurt tot aan maart (en daarna natuurlijk ook). Maar ik ben er allesbehalve op uitgekeken. Sports blijft heel leuk en Zelda slurpt je gewoon opSlitch schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:48:
Het is misschien een vroege vraag maar;
Zijn er al mensen een beetje uitgekeken op de Wii of denken ze dat dit snel zal komen?
Ik heb zelf woensdag een avondje zitten Wii'en en vond het erg leuk, maar alleen Zelda was echt verslavend.
[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 15-12-2006 14:52 ]
Iemand al RGB kabels gesignaleerd bij de lading Wii's? Hier bij de intertoys hebben ze nog niet...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Exact hetzelfde verhaal hier. Zit ik dan met Zelda en me Classic Remote.Razor.Timo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:50:
Offtopic: Verdomme, had mijn wii op 20november besteld (mijn verjaardag...) bij game247.nl en heb hem nog steeds niet binnen! Duurt maar en duurt maar en ondertussen krijg ik maar geen reacties op me mails. Heb Zelda al wel een week binnen, maar de Wii niet. Nu hebben mensen uit me klas gewoon gereserveerd bij de intertoys en die krijgen hem volgende week al... Ben dus bang dat ik hem pas na de kerstvakantie krijg... Weet iemand of het mogelijk is om een bestelling te annuleren als die al gedeeltelijk is verzonden?
Volgens de website is annuleren alleen binnen 24 uur mogelijk, anders krijg je voor het bedrag een tegoedbon.
Dat is mogelijk.Razor.Timo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:50:
Weet iemand of het mogelijk is om een bestelling te annuleren als die al gedeeltelijk is verzonden?
Misschien is dat Reggies kerstkadeautje wel15 december 2006 - Nintendo heeft gesprekken gevoerd met Take Two over een eventuele Wii versie van Grand Theft Auto. Reggie Fils-Aime, President van Nintendo America zou dit gezegd hebben in een interview met een Amerikaanse TV-zender. Nintendo heeft alles ondernomen om een GTA game op de Wii mogelijk te maken, maar het zal nu aan Take Two liggen wat men besluit te doen. Het bericht is een gevolg van een eerder uitgebracht statement van de Nintendo president. Rockstar en Take Two zullen waarschijnlijk binnenkort met berichten gaan komen of zij GTA ook naar de Wii zullen brengen. GTA 4 is inmiddels al in ontwikkeling voor de Xbox 360 en PlayStation 3. De gehele berichtgeving kun je hier nalezen.
http://www.evilgamerz.com
Het mooie ervan was, dat ik maar 4 kilometer hoefde te rijden
[ Voor 19% gewijzigd door rstyled op 15-12-2006 14:55 ]
Die klote tegoedbon gewoon weigeren en geld vragen (eisen als het moet)
Tenzij er iets in de voorwaarden anders staat over de bestellingen.
Verwijderd
Heb k eindelijk Wii+Zelda... geeft Zelda aan het einde van het eerste dorpje een disc read error : /
Terug naar FRS, geld terug maar hij had ze niet meer, intertoys uitverkocht musicstore uitverkocht....
ik wordt hier echt neit goed van...
Weet je zeker dat het de disc is?Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:56:
GVD...
Heb k eindelijk Wii+Zelda... geeft Zelda aan het einde van het eerste dorpje een disc read error : /
Terug naar FRS, geld terug maar hij had ze niet meer, intertoys uitverkocht musicstore uitverkocht....
ik wordt hier echt neit goed van...
Weet ik niet.slayeer schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:59:
ik heb hier een Sweex Wireless LAN USB 2.0 Adapter gevonden. de vraag is, zal deze goed werken bij de wii?
Maar ik weet dat de sweex lc100040 prima werkt met de DS en de Wii dacht ik ook
Toch Apnia?
[ Voor 36% gewijzigd door S2S op 15-12-2006 15:16 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit topic is gesloten.
Lees dit heel goed door voordat je hier post!