Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.299 views sinds 30-01-2008

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Ik zat net PoP WW te spelen op de Wii met de witte BigBen controller bleef de c stick heel de tijd draaien ofzo. Met een gewone gc controller is het iig niet. Wel genaaid als die na twee dagen al verrot is. Vanavond nog wel een keer testen.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik hoorde trouwens geklaag over de batterijduur van de Wii controller. Maar ik heb 'm nu bijna een week, en nog steeds netjes op vier streepjes. Of ben ik nou VAN DE RATJES BESNUUVELDT?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:29:
ik hoorde trouwens geklaag over de batterijduur van de Wii controller. Maar ik heb 'm nu bijna een week, en nog steeds netjes op vier streepjes. Of ben ik nou VAN DE RATJES BESNUUVELDT?
Hoeveel uur per dag speel je er dan mee ?

• apNia

apNia

per dag 25 uur! hohohohoho
nee ehmm... gok gemiddeld 2 uur per dag... mij stond iets bij van 10 uur, maar blijkbaar is dit ongeveer 30 als ik ff Google (beetje laat, I know). Maar ik weet niet of 30 uur iets is om over te klagen eigenlijk..

edit: kwestie van tijd natuurlijk voor er USB-accu'tjes komen.. maar laat ze opschieten.. het is niet alsof dat een technische drempel is

[ Voor 22% gewijzigd door apNia op 14-12-2006 15:38 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
jip_86 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:23:
Ik zat net PoP WW te spelen op de Wii met de witte BigBen controller bleef de c stick heel de tijd draaien ofzo. Met een gewone gc controller is het iig niet. Wel genaaid als die na twee dagen al verrot is. Vanavond nog wel een keer testen.
Heb je wel geprobeerd de controller los te koppelen en daarna weer aan te sluiten? Als je één van de analoge triggers/sticks ook maar een beetje indrukt/beweegt als je de console aanzet of de controller aansluit, dan wordt de controller verkeerd gecalibreerd en krijg je wat jij omschrijft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb zelf lekker nog 4 GCN controllers liggen.. en heel toevallig ook nog een GC met 20 spellen ofzo ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:36:
nee ehmm... gok gemiddeld 2 uur per dag... mij stond iets bij van 10 uur, maar blijkbaar is dit ongeveer 30 als ik ff Google (beetje laat, I know). Maar ik weet niet of 30 uur iets is om over te klagen eigenlijk..
30 uur is vrij respectabel vind ik.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hangt ervan af. Met Wii sports gaan ze vrij lang mee, maar met Zelda is dat een stuk korter met al dat getril en lawaai (zeker als je een visverslaving hebt :p)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:45:
[...]

Het staat zo geschreven:

[...]

zoals ik post hoop ik dus dat de andere kant op validatie vereist is ook (dus unknown PC >> Wii ipv Wii >> Unknown PC)
Want andersom weet ik wel dat dat verplicht is... Als ik thuis ben maar ff testen..
Ik heb het net uitgeprobeerd en het email bericht komt niet aan als het adres van de afzender niet bekend is bij de Wii.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:19
Heeft iemand al Wii component kabels weten te vinden? Ik las ergens dat die vandaag of morgen wel te koop zouden moeten zijn, dus ik heb ff naar Dixons gebeld, maar die had ze niet, en kon ook niet precies zeggen wanneer ze wel binnen zouden komen ("misschien volgende week, of de week daarop...."). Dus, weet iemand waar ze wel te koop zijn? Ik ben toch wel benieuwd naar het verschil tussen composiet en component op een HDTV, ook al vind ik zelda er zo ook al mooi uitzien. :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:36:

edit: kwestie van tijd natuurlijk voor er USB-accu'tjes komen.. maar laat ze opschieten.. het is niet alsof dat een technische drempel is
Die zijn er al. Speciaal USB oplaadstation voor 2 Wiimotes, van Joytech.
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/picture.php?pic=5019

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 14-12-2006 15:49 ]

• apNia

apNia

ninty zegt 30 tot 60 uur.. praktijk lijkt veelal 20 uur..
en ik lees er wel klachten over dat mensen het kort vinden..
20 Hour Battery Life
Yeah, it beeps and shakes and stuff, but still, that's pretty damn short for a wireless controller. Worse, it's the only one this generation that you can't just plug in to a USB port to recharge. You're either going to have to buy a battery charger, or stockpile an assload of AAs. Whee.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door NiaX op 14-12-2006 19:01 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Haay schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:45:
[...]

Die zijn er al. Speciaal USB oplaadstation voor 2 Wiimotes, van Joytech.
[afbeelding]
*kuck* die komt pas in februari uit in Amerika :P . Europa is geloof ik nog niets over bekend.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• apNia

apNia

Wat een poespas. Gelijk zo'n hele houder.. gewoon 2 rechargables en een USB>>Wiimote kabel.. zo'n kabel alleen zou ik al koel vinden.. hoef je niet steeds die domme batterijoplader uit je kast te rukken..

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Cool nieuws uit de UK, Wario Ware: Smooth Moves komt uit op 12 januari en Excite Truck komt uit op 16 februari. Ze gaan allebei rond de 34 pond kosten. Ik neem aan dat die data ook gelden voor Europa, en de prijzen ook, dus dat betekent dat beide games 50 euro gaan kosten. Niet verkeerd :D

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Nouja, grappig... dat is eerder lastig.
Dan spelen we gewoon met de lichten uit ;)

Ivm de blauwe led. Nu werkt het wel, maar enkel totdat je de Wii terug aanzet. Van zodra de Wii aangezet wordt (gewoon het Wii menu) gaat de sleufled al terug uit. Dus hier werkt de truuk om de sleuf verlicht te laten alleszins niet, tenzij we niet meer gamen :p.

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 14-12-2006 17:41 ]

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ben blij dat ze voor batterijen gekozen hebben. Kan je tenminste gamen met twee batterijen, en ondertussen twee legen in de oplader stoppen. Heb m'n batterijlader toch altijd paraat staan, omdat ik aardig wat apparaten gebruik die batterijen slikken (MP3-speler, m'n oude trouwe Game Boy,GBA, en Virtual Boy bijvoorbeeld) :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23
Controller gaat langer mee dan 20 uur, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb nu ongeveer 30 uur erop zitten (waarvan 10 uur zelda) en de controller geeft nog 2 á 3 streepjes aan. Ik kan er dus nog wel een paar uur mee door. Die 30 tot 60 is de wel een vrij goede indicatie imho en zeker voldoende voor zo'n draadloze controller met deze mogelijkheden.

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:03:
Om een reactie te geven op de vraag wanneer nieuwe ladingen Wii's richting de nederlandse winkels komen: Ik kom zojuist van Intertoys Lichtenvoorde (vraag maar niet waar dat is) en heb vandaag een Wii "gepreordered" (krijg hem morgen-avond/zaterdag-ochtend). Dan verwachten ze namelijk een nieuwe lading (6 stuks, waar die van mij ook bij zal zitten).

Verder wist de verkoper te melden dat Intertoys Winterswijk er ook 6 zou krijgen (misschien alle intertoys in het oosten van het land?).

Zoals velen hebben aangegeven komt de nieuwe lading consoles dus echt morgen/overmorgen richting de winkels!
Zojuist gebeld met Intertoys Groningen en Stadskanaal, die krijgen er ook beide 6 geleverd morgen of zaterdag. Dat zal dus welvoor alle Intertoys gelden...

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

D3ft0n3 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:40:
Controller gaat langer mee dan 20 uur, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb nu ongeveer 30 uur erop zitten (waarvan 10 uur zelda) en de controller geeft nog 2 á 3 streepjes aan. Ik kan er dus nog wel een paar uur mee door. Die 30 tot 60 is de wel een vrij goede indicatie imho en zeker voldoende voor zo'n draadloze controller met deze mogelijkheden.
bij mij is er al (samen met mn broer en een vriend van me) 25 uur aan zelda en nog heel wat uren wii sports dus die 30-60 uur klopt wel (ik heb nu nog 2 streepjes :P )

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:02:
Zojuist gebeld met Intertoys Groningen en Stadskanaal, die krijgen er ook beide 6 geleverd morgen of zaterdag.
Spring maar niet meteen een gat in de lucht (intertoys groningen werkt met een reservingslijst. En de 6 die binnen zijn gekomen zijn inelkgeval al gereserveerd en aanbetaald. Neem aan dat andere intertoys met een soort gelijk systeem werken.

Daarnaast sprak de intertoys vorige week nog over 12 december als lever datum. Op 12 december zeiden ze 14 december (vandaag dus) als leverdatum. En nu komen ze morgen/zaterdag.
Oftewel.. ze weten het niet zeker.. kan net zo goed volgende week zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 14-12-2006 17:27 ]

Verwijderd

Slecht nieuws: ik sta op de pre-oderlist bij Gameshop-Twente en die belden zojuist dat ze bericht hebben gekregen van Nintendo dat de 2e levering is uitgesteld naar volgende week!

Hebben mensen zelfde berichten gehoord of geldt dit alleen voor deze shop?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Vergeet nite dat GameShop Twente een klein winkeltje is hé. Grotere winkels als InterToys, Bart Smit, FRS hebben voorrang. Maar anderen beweren weer wat anders. Het is gewoon afwachten.

Verwijderd

me_mrtn schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:31:
Vergeet nite dat GameShop Twente een klein winkeltje is hé. Grotere winkels als InterToys, Bart Smit, FRS hebben voorrang. Maar anderen beweren weer wat anders. Het is gewoon afwachten.
Ik hoop het inderdaad, heb me nu ook van de lijst laten halen daar (stond 24e) omdat ik bij Intertoys op 5 sta. Het blijft gewoon afwachten en duimen...

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mijn controller hield er toch echt na 20 uurtjes Zelda (en een paar uur Wii Sports) mee op. Dus 30 uur lijkt me echt onzin...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Verwijderd

Het ligt aan de batterijen die je erin stopt en de game die je speelt.

- De ene game gebruikt minder van de Wii mote dan de andere game.
- De batterijen... sommige gaan lang mee en sommige niet.

Verwijderd

Intertoys Leidschendam kon me verzekeren dat ze hem morgen kregen. Helaas sta ik daar 12e op de reserveringslijst. Halverwege het gesprek zei ze of ik even kon wachten, en een halve minuut later kwam ze terug, dat ze het toch niet zeker wist of ze hem morgen wel kregen. Nou schiet lekker op dan zeg.

Hmm, toch maar de hoop gevestigd op de Wii bij de Dynabite(ook Leidschendam), sta daar nu wel 7e. Iemand in Leidschendam al Monster Truck kunnen vinden, echt nog nergens kunnen zien.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Voor de mensen die bij Bart Smit besteld hebben: M'n zus belde net (werkt bij b. smit regio zwolle) en hun verwachten ze pas zaterdag! (+/- 15 stuks)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23
ElBarto schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:38:
Mijn controller hield er toch echt na 20 uurtjes Zelda (en een paar uur Wii Sports) mee op. Dus 30 uur lijkt me echt onzin...
Vreemd, misschien gewoon slechte batterijen? Zit nu namelijk op (heb even gekeken) 10:51 Zelda en rond de 19 uur wii sports. Aantal streepjes: 3 van de 4 zelfs nog op het moment van spreken (Zelda staat achter me aan). 30 uur lijkt me meer een minimum met volledig opgeladen batterijen als ik het zo zie.

edit:
Mijn gegevens zijn overigens gebasseerd op de batterijen die bij je wiimote geleverd worden.

[ Voor 9% gewijzigd door D3ft0n3 op 14-12-2006 18:09 ]

Ignorance Is Bliss

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 09:58
Misschien voor mensen die bij belgie in de buurt wonen daar eesn te gaan kijken. Ik heb vandaag mijn wii opgehaald in belgie. Deze had ik afgelope dinsdag pas gepreorderd.

• teekasix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:15
Als het beetje meezit heb ik morgen ook een Wii in huis. Vandaag bericht gekregen dat het verzonden is. Bij Dynabyte, pre-order webshop op 8 november.

Ben benieuwd ... morgen helaas nog een lange werkdag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:26:
Slecht nieuws: ik sta op de pre-oderlist bij Gameshop-Twente en die belden zojuist dat ze bericht hebben gekregen van Nintendo dat de 2e levering is uitgesteld naar volgende week!

Hebben mensen zelfde berichten gehoord of geldt dit alleen voor deze shop?
In Engeland wordt gemeld dat de component kabels een week uitgesteld zijn, die komen zeer waarschijnlijk morgen niet op de markt denk ik dan.
Wel bijzonder dat Wario op 12 januari in Nederland uitkomt, in de USA pas op 16 januari. En Wii play komt daar ook pas medio januari uit. Het ziet er naar uit dat Europa vooralsnog niet echt achterblijft op releases.

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:36:
[...]

In Engeland wordt gemeld dat de component kabels een week uitgesteld zijn, die komen zeer waarschijnlijk morgen niet op de markt denk ik dan.
Wel bijzonder dat Wario op 12 januari in Nederland uitkomt, in de USA pas op 16 januari. En Wii play komt daar ook pas medio januari uit. Het ziet er naar uit dat Europa vooralsnog niet echt achterblijft op releases.
Ik vind dat eigenlijk vrij vreemd aangezien Wii Play bedoeld is als eerste introductie aan de controller. Zodra ik mijn Wii heb(hopelijk morgen) is Wii Play dan ook het eerste spel die ik ga spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Voor mensen die geen draadloos internet hebben: http://www.jouwgames.nl/c...et_de_Wii_met_draden.html

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Niet Wii Sports?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• jip_86
Ze bedoelen dat je op internet kunt om updates en VC games te kunnen downloaden. Je kunt met geen enkel spel online.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
jip_86 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:50:
[...]

Ze bedoelen dat je op internet kunt om updates en VC games te kunnen downloaden. Je kunt met geen enkel spel online.
En hij bedoelt te vragen aan MetroidPrime of die niet Wii Sports bedoelde ipv Wii Play ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

...iemand die het apparaatje herkent (merk, type, verkrijgbaarheid) ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 20:01 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:01:
[...]
...iemand die het apparaatje herkent (merk, type, verkrijgbaarheid) ?
Dan quote ik de website (van de link in het bericht) maar ff :

The adapter is a: KINAMAX USB 2.0 to RJ45 Fast Ethernet 10/100 base-t network adapter

newegg.com verkoopt ze voor een 20 25 dollar

Daarnaast moet een of andere Asus ethernet adapter ook werken blijkbaar.

Maar een draadloze router is toch niet zo duur.....

[ Voor 14% gewijzigd door harley op 14-12-2006 20:08 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Grrr werd gebelt we hebben hem binnen

Dus ik huppel naar Amstelveen Kom ik daar aan zitten ze me te vertellen dat ik er een spel bij moet kopen anders verdient ie er niks aan

wat een ongein zeg :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• harley
enriqueeeee schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:13:

Dus ik huppel naar Amstelveen Kom ik daar aan zitten ze me te vertellen dat ik er een spel bij moet kopen anders verdient ie er niks aan

Kan ik ergens wel begrijpen maar het is wel verboden (koppelverkoop)
Aan de andere kant met alleen wii sports heb je toch ook geen wii nodig.
koop je wii play heb je iig al 1 extra wiimote.

De wiimote en zelda heb ik al liggen. Als ze gaan zaniken (nogmaal wat ik ergens toch wel terecht vind ik bedoel ze verkopen hem nu toch wel :P) dan koop ik er rayman bij. Zeggen ze niets dan wacht ik denk ik nog ff af.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

harley schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:15:
[...]

Kan ik ergens wel begrijpen maar het is wel verboden (koppelverkoop)
Aan de andere kant met alleen wii sports heb je toch ook geen wii nodig.
koop je wii play heb je iig al 1 extra wiimote.

De wiimote en zelda heb ik al liggen. Als ze gaan zaniken (nogmaal wat ik ergens toch wel terecht vind ik bedoel ze verkopen hem nu toch wel :P) dan koop ik er rayman bij. Zeggen ze niets dan wacht ik denk ik nog ff af.
Die had ik al gehaalt :S

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Vind het absoluut niet kunnen. Gewoon halen en dreigen met de consumentenbond.Ze hadden dat moeten melden toen je de reservering maakte, niet nu de launch al voorbij is en alle rijen vol zitten.

Verwijderd

harley schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:08:
[...]
Maar een draadloze router is toch niet zo duur.....
http://www.computerland.n...=beschrijving&prodid=5513
hier, een prima setje voor maar 39 euro. Geen geld.

Is dat Games R Fun?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 20:33 ]

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:31:
[...]

http://www.computerland.n...=beschrijving&prodid=5513
hier, een prima setje voor maar 39 euro. Geen geld.

[...]

Is dat Games R Fun?
Volgens mij wel Boven de Blokker ?

Zat eigenlijk bij de eerste de hadden gereserveerd maar toen konden ze me niet bereiken ofzo :S

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:48
Weet iemand hoe bij rayman dat voetbal spelletje werkt, dat lopen en schieten snap ik wel en lukt prima enzo, maar dan moet je richten, wat ik ook doe het konijntje lijkt toch wel rechtdoor te vliegen :?

Last.fm
Films!

Verwijderd

enriqueeeee schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:35:
[...]

Zat eigenlijk bij de eerste de hadden gereserveerd maar toen konden ze me niet berijken ofzo :S
Ja, dat is Games R Fun. Op zich niks mis mee, hij verdient er maar 15 euro op. Maar hij had het vantevoren mogen zeggen dat ie alleen setjes doet. Heb je 'em alsnog gekocht of laten zitten? Als je echt ontevreden bent een mailtje naar Nintendo sturen, die weten wel wat ze aanmoeten met koppelverkoop....

• MetroidPrime
Als je Wii Sports hebt gespeeld heb je eigenlijk geen tutorial voor de nieuwe controller meer nodig(al zal die tutorial toch wel overbodig zijn). ;)

Wii Sports is dan bij mij ook pas als tweede aan voordat ik aan Zelda begin. :9~

Verwijderd

Consoleshop heeft mijn Wii verzonden! Tweede lading is dus toch vandaag gearriveerd (of misschien restant eerste lading) :) /me is superhappy

• harley
Haha lees ik net dat consolshop aan het mailen is geweest dat de wii weer voorradig was en ik had de mijne nog niet eens ontvangen dus ik een vrij boze mail ernaartoe. nog geen minuut erna verzendbesvestiging van hun dat de mijne verzonden is incl zelda en CoD3.
maar nog een mailtje gestuurd met excuses voor mijn gemopper.

Morgenavond is MIJN AVONDJE !!!!

Mensen die nog een wii in omgeving helmond eindhoven zoeken mogen mij mailen aangezien ik ook vrijwel zeker ervan ben dat de dynabyte morgen de mijne binnenkrijgt ( ze verwachten er 3 en ik sta nu op plaats 2 en ze kwamen hem zelfs brengen (is toch in de straat waar ik ook werk) als ik maar stopte met bellen iedere dag. Zelda heb ik ds dadelijk ook dubbel dus indien daar ook intresse voor is mag je mij mailen. (alleen serieuze intresse ofcourse en niet voor doorverkoop op marktplaats gewoon mensen die er nu nog geen hebben en hem zelf kunnen komen halen kan ik morgen mischien voorzien van een wii)

Ow mischien heel fout van mij maar ik heb hem ook op marktplaats en Speurders gezet. Er zijn er toch VEEL te weinig en ik kan dan net zo goed proberen er 50 euro extra op te verdienen. Is toch weer Rayman voor niets erbij :)

[ Voor 10% gewijzigd door harley op 14-12-2006 21:03 ]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Modbreak:Lekker boeiend :z

[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 14-12-2006 22:05 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
harley schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:41:
Haha lees ik net dat consolshop aan het mailen is geweest dat de wii weer voorradig was en ik had de mijne nog niet eens ontvangen dus ik een vrij boze mail ernaartoe. nog geen minuut erna verzendbesvestiging van hun dat de mijne verzonden is incl zelda en CoD3.
maar nog een mailtje gestuurd met excuses voor mijn gemopper.

Morgenavond is MIJN AVONDJE !!!!

Mensen die nog een wii in omgeving helmond eindhoven zoeken mogen mij mailen aangezien ik ook vrijwel zeker ervan ben dat de dynabyte morgen de mijne binnenkrijgt ( ze verwachten er 3 en ik sta nu op plaats 2 en ze kwamen hem zelfs brengen (is toch in de straat waar ik ook werk) als ik maar stopte met bellen iedere dag. Zelda heb ik ds dadelijk ook dubbel dus indien daar ook intresse voor is mag je mij mailen. (alleen serieuze intresse ofcourse en niet voor doorverkoop op marktplaats gewoon mensen die er nu nog geen hebben en hem zelf kunnen komen halen kan ik morgen mischien voorzien van een wii)
Dus je kon net op consoleshop.nl een Wii bestellen? Ze zijn nou schijnbaar alweer uitverkocht. :|

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36

Gewoon kopen, meteen weer in de rij gaan staan en spel terug brengen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• harley
GekkeCoen schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:50:
[...]

Dus je kon net op consoleshop.nl een Wii bestellen? Ze zijn nou schijnbaar alweer uitverkocht. :|
Jep blijkt weer 2 minuten geduurd te hebben ofzo :P

• GekkeCoen
harley schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:52:
[...]

Jep blijkt weer 2 minuten geduurd te hebben ofzo :P
Verdorie, ben ik net een paar minuten te laat. Ik heb dat dit een restante lading was en dat de rest morgen komt.

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

enriqueeeee schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:35:
[...]

Zat eigenlijk bij de eerste de hadden gereserveerd maar toen konden ze me niet bereiken ofzo :S
Oh die winkel. Wel leuk zaakje. Alleen hebben ze het bij mij al twee keer voor elkaar gekregen om het verkeerde spel in het doosje te doen... 8)7

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:37:
[...]

Ja, dat is Games R Fun. Op zich niks mis mee, hij verdient er maar 15 euro op. Maar hij had het vantevoren mogen zeggen dat ie alleen setjes doet. Heb je 'em alsnog gekocht of laten zitten? Als je echt ontevreden bent een mailtje naar Nintendo sturen, die weten wel wat ze aanmoeten met koppelverkoop....
Vind het Asociaal Mag toch zelf wel bepalen of ik er iets bij neem of niet kun je geen dvd speler kopen zonder dvd's omdat ze er anders niks op verdienen.
Maar had hem niet genomen
M1lamb3r schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:51:
[...]

Gewoon kopen, meteen weer in de rij gaan staan en spel terug brengen.
Bedacht ik later pas toen ik thuis was in de winkel was ik gwoon beetje boos
had er niet langer moeten staan of ik begon beetje boos te worden..

[ Voor 22% gewijzigd door enriqueeeee op 14-12-2006 20:59 ]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Nedgame Apeldoorn had er ook een paar binnen, want daar heb ik mij kapotte geruild voor ene goed die vandaag binnen is gekomen.

Waren direct 2 andere mensen die er 1 kochten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:47
Heeft iemand de Wii al online gekregen met de Wifi stick van Nintendo ? Bij mij valt de stick uit als ik probeer de firmware probeer up te daten!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Hier nog een vet filmpje van DBZ:TK2 en de besturing:

Klikje

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

edit ik heb verkeert gelezen excusse

[ Voor 7% gewijzigd door Desperado112 op 14-12-2006 21:30 ]

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Krijg vandaag in de MM te horen dat het verboden is om klanten een Wii te laten proberen. Dit schijnt te zijn omdat Nintendo een rechtzaak heeft verloren, pas in maart 07 mag dit weer. Betekend dit dat ik nergens een Wii kan uitproberen alsvorens te kopen??

• michielvz
Razor.Timo schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:26:
Hier nog een vet filmpje van DBZ:TK2 en de besturing:

Klikje
Dan is het toch weer jammer dat de wii niet echt krachtig is. Ze noemt de spirit bom en zegt dat je het slagveld daar zelfs mee kan verwoesten. Er valt alleens niks te verwoesten zo'n kale vlakte is het. Dit zou echt supervet zijn wanneer er meer gebruik werd gemaakt van stoere physics en een volle battlefield. Helaas kan de wii dit gewoonweg niet aan. HHmmmm

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ah zo te horen verkopen heel veel winkels dus morgen weer gewoon Wii's. Hoop dat dat ook voor de onafhankelijke gameshops geldt. Morgen kwart over 10 uit van school meteen even langs de gameshop om te vragen hoe het zit. Hopen dat de dag dat ik Zelda kan spelen eindelijk morgen is aangebroken!:D

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

notgib schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:33:
Krijg vandaag in de MM te horen dat het verboden is om klanten een Wii te laten proberen. Dit schijnt te zijn omdat Nintendo een rechtzaak heeft verloren, pas in maart 07 mag dit weer. Betekend dit dat ik nergens een Wii kan uitproberen alsvorens te kopen??
WTF is dit voor gelul man! Niet rot bedoelt maar het slaat nergens op. Het enige is dat ik denk dat het MM personeel de consoles liever verkoopt, en dat bij de Demo Pods er constant toezicht bij moet blijven, daar hebben ze vast geen zin in.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

notgib schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:33:
Krijg vandaag in de MM te horen dat het verboden is om klanten een Wii te laten proberen. Dit schijnt te zijn omdat Nintendo een rechtzaak heeft verloren, pas in maart 07 mag dit weer.
WTF is dat dan weer voor een onzin? Wat voor rechtszaak zouden ze verloren moeten hebben dan?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:36:
Ah zo te horen verkopen heel veel winkels dus morgen weer gewoon Wii's. Hoop dat dat ook voor de onafhankelijke gameshops geldt. Morgen kwart over 10 uit van school meteen even langs de gameshop om te vragen hoe het zit. Hopen dat de dag dat ik Zelda kan spelen eindelijk morgen is aangebroken!:D
De plaatselijke Free Record Shop (Boogaard, Rijswijk) krijgt er as Zaterdag TWEE!!! geleverd... Ik ben daar hard lachend weggelopen. Dixons doet zowiezo nergens meer aan, als je niet gepre-ordered hebt heb je pecht. Mediamarkt ben ik niet eens meer naar toe gegaan.

• michielvz
sebastius schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:38:
[...]

De plaatselijke Free Record Shop (Boogaard, Rijswijk) krijgt er as Zaterdag TWEE!!! geleverd... Ik ben daar hard lachend weggelopen. Dixons doet zowiezo nergens meer aan, als je niet gepre-ordered hebt heb je pecht. Mediamarkt ben ik niet eens meer naar toe gegaan.
Ik snap dat niet. Zaterdag wordt er toch nooit iets geleverd. Ik heb een reservering staan hier in rijswijk bij de intertoy's. Beter hebben ze hem morgen, volgens mij krijgen ze zaterdag nooit iets. Ik hoor van veel mensen dat het of morgen wordt of dat het pas weer na het weekend wordt.

Verwijderd

Waar ik toch wel vrij benieuwd naar ben, is de afloop van dit:

Klikje
Nog een Klikje
En het laatste Klikje

Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe ver dit gaat. Nieuws is niet bijzonder oud, dus het is niet zo dat de zaak in de doofpot is gestopt, c.q. opgelost.

Edit: Ich danke Gott herzlich. Net even gebeld met de Dynabite Leidschenhage. Stond 7e op de lijst, krijgen ze er maar 5 binnen. Hmm, sneu. Maar ja, daarna gelijk even met de Intertoys gebeld, die kregen er 8 binnen. Ik sta 12e, dus ik merk op dat ik er weer net buiten val. Zegt hij opeens dat ik er dus wel eentje krijg, want ze tellen door daarzo. Ik stond 12e, maar 6 mensen hadden hem al gehad, dús ik stond eigenlijk 6e. Ze wisten nog niet zeker of ze hem morgen kregen of zaterdag. Even afwachten dan maar :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 22:04 ]

• me_mrtn
Over die aanklacht is simpelweg verder niets bekend. Gewoon afwachten. By the way, ook een bevestiging van Consoleshop.nl. Ben er wel blij, anders moest ik nog een weekend wachten met alleen Zelda naast me. ;)

• GekkeCoen
me_mrtn schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:47:
Over die aanklacht is simpelweg verder niets bekend. Gewoon afwachten. By the way, ook een bevestiging van Consoleshop.nl. Ben er wel blij, anders moest ik nog een weekend wachten met alleen Zelda naast me. ;)
Maar jij had dus net de Wii besteld op consoleshop. Tussen enkele minuten, dit is toch onmogelijk? Of had je daar nog een bestelling staan?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor de mensen die het willen weten op ign.com staan een paar ubercoole filmpjes van het Dragonball Z spel. Het ziet er echt vet uit!

Ik kon geloof ik vandaag mijn Wii ophalen maar telefoontje gemist :'( morgen ff snel terugbellen voordat ze hem verkopen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Visgek82
  • Laatst online: 20:26
michielvz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:35:
[...]

Dan is het toch weer jammer dat de wii niet echt krachtig is. Ze noemt de spirit bom en zegt dat je het slagveld daar zelfs mee kan verwoesten. Er valt alleens niks te verwoesten zo'n kale vlakte is het. Dit zou echt supervet zijn wanneer er meer gebruik werd gemaakt van stoere physics en een volle battlefield. Helaas kan de wii dit gewoonweg niet aan. HHmmmm
Ik weet niet waar jij dat uit haalt? maar zover ik weet was bij de afleveringen van DBZ de omgeving ook niet echt bomvol met dingen. dit is cellshader werk en de Wii is meer dan krachtig genoeg om dit spel te draaien, zeker als je kijkt naar games zoals Zelda.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Ik heb de ps2 versie en daar kan best veel kapot hoor en daarbij ziet het er op de wii precies hetzelfde uit...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• me_mrtn
GekkeCoen schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:55:
[...]

Maar jij had dus net de Wii besteld op consoleshop. Tussen enkele minuten, dit is toch onmogelijk? Of had je daar nog een bestelling staan?
Ik had dat witte kastje al gereserveerd ten tijde van de 1ste run. Maar eigenlijk zou de Wii op dinsdag moeten zijn geleverd, waarna ik maandag een belletje kreeg dat dat niet doorging.

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

[...]

Ik heb daar gelukkig al 2 maanden een pre-order staan xD sta nu eerste dus moet dacht ik toch wel goedkomen. Kwam er nooit maar omdat ik de afgelopen week zo vaak langs ben geweest kennen ze mij nu wel (kom binnenlopen: Hoi Tom, neej we hebben de Wii nog niet :P).

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

michielvz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:35:
[...]

wat zeur je nu :? Dit spel is een poort van de andere consoleversies (maar dan met aangepaste controls) en bevat evenveel (weinig?) interactiviteit. Waarom is dit uitgerekend op de Wii dan een probleem voor jou?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

[...]

Hopelijk is dat voor alle Free Record Shops ??
Sta op nummer 3 op de reserve lijst.... pis ik net naast de pot als ze er allemaal 2 krijgen.
LOL 8)7

UPDATE: ze krijgen er 4!
.... misschien morgen dus. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 10:33 ]

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:59:
[...]

wat zeur je nu :? Dit spel is een poort van de andere consoleversies (maar dan met aangepaste controls) en bevat evenveel (weinig?) interactiviteit. Waarom is dit uitgerekend op de Wii dan een probleem voor jou?
Is het niet ook gewoon zo omdat het een PS2 port is?
(die ook al redelijk verouderd is...)

Toch de Fist person shooters die ik tot nu toe op de wii heb gezien zijn niet echt om over naar huis te schrijven dus misschien heb je gelijk......

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:19
Vanavond Red Steel* gekocht en na een uurtje spelen : Besturing erg wennen, maar uiteindelijk toch heel precies, de gevoeligheid is overigens instelbaar. de graphics vind ik zeker niet slecht (de tussenfilmpjes zijn wel van beduidend mindere kwaliteit dan de game zelf ).

Overigens heb ik mijn Wii ingesteld op PAL 60 ipv 50, weet niet hoeveel invloed dit precies op de beeldkwaliteit heeft...maar ik vind het zeer acceptabel, van RS en Zelda zeker !
(*Bij de Makro gekocht, daar hing een A4 bij de ingang "Helaas Wii uitverkocht, excuses blabla...")

• zeni
  • Laatst online: 27-08 06:49
Vandaag even een rondje gemaakt door Almere:

- Bart Smit krijgt morgen 15 Wii's binnen.
- Toys 'R Us krijgt morgen en vandaag in totaal 23 Wii's binnen (de helft kregen ze vanmiddag al, ik heb die van mij al kunnen ophalen).
- Media Markt krijgt er morgen 24 binnen.

Bij Bart Smit en Media Markt heb ik nog een preorder uitstaan (bij Media Markt maak ik nog een goede kans, zit bij de eerste 14), dus als iemand nog een Wii zoekt en vlak bij Almere woont kan diegene contact met me opnemen (kan je misschien een Wii onder mijn naam ophalen).

Vanavond trouwens gelijk Wii Sports met een vriend gespeeld, was erg vet :) Vooral bowlen en golf zijn best goed uitgewerkt. En de graphics vielen me niet eens tegen! Van het weekend eens Zelda, Wii Play en Monkey Ball uitproberen.

[ Voor 17% gewijzigd door zeni op 14-12-2006 23:38 ]

• Puc van S.
  • Laatst online: 17:36
MEN-O schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:33:
Red Steel*

(*Bij de Makro gekocht, daar hing een A4 bij de ingang "Helaas Wii uitverkocht, excuses blabla...")
Stomme vraag, waarom moet dit speciaal vermeld worden in je post? imo is het redelijk netjes dat ze zoiets ophangen zelfs.... sterker nog, als het goed is staat ook op het blaadje dat je jezelf kan intekenen op een preorder lijst en indien de WII na de folder geleverd word je hem nog steeds tegen folder prijs krijgt..

Mm al die berichten dat er geleverd word geeft mij weer hoop voor volgende week, sta op plaats 8 op de lijst @ lukas klamer nijmegen. Als hun ook zo'n aantal binnen krijgen ben ik blij :P

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 14-12-2006 23:53 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb in de topics van de Wii een keer gelezen dat SD kaarten alleen tot 2 Gb ondersteunt werden. Ik had nog een SD kaart van 4 GB liggen en de Wii pakt hem gewoon. ik weet niet of de Wii de volledige 4 GB ziet, want alles staat in blocks ipv MB's.

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:11
ATL schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:53:
ik weet niet of de Wii de volledige 4 GB ziet, want alles staat in blocks ipv MB's.
4GB = het aantal blocks dat de Wii zelf heeft x 8?
Of denk ik nu te simpel :)

• Michael Knight
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39

Tarin

Just plain weird.

Sfeerfoto'tje van mijn terugreis van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99f9f0bcf45b633523ca5b38b09569bc/full.jpg

Heb zitten zingen op de fiets :P (heerlijk, 5 km door niemandsland met muziek in m'n oren :)).

Bij Futurezone (Rotterdam, koopgoot), afgelopen vrijdag besteld met aanbetaling, vanmiddag op kunnen halen (viel me erg mee, had eigenlijk al niet meer verwacht het ding voor eind december in huis te hebben).

De eerste potjes tennis zitten erop, en ik ben ook alvast met Zelda begonnen, maar daar moet ik echt langer dan 30 minuten voor gaan zitten :P.

Overigens meteen een vraagje: we hebben 3 Wiimotes, en als ik of m'n broertjes zitten te gamen, en je duwt per ongeluk op 1 van de ongebruikte Wiimotes op een knop, gaat hij verbinding zoeken - en maken - met de console. Vervolgens blijven ze aan staan, wat eigenlijk zonde is van de batterijen. Bovendien kan je vervolgens vanaf zolder zo'n beetje (onbedoeld) de Wii uitzetten.. da's toch wel jammer. Is er een andere manier om de Wiimotes uit te zetten (behalve eraf blijven en/of de batterijen er (even) uit halen)?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tarin schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:05:
we hebben 3 Wiimotes, en als ik of m'n broertjes zitten te gamen, en je duwt per ongeluk op 1 van de ongebruikte Wiimotes op een knop, gaat hij verbinding zoeken - en maken - met de console. Vervolgens blijven ze aan staan, wat eigenlijk zonde is van de batterijen. Bovendien kan je vervolgens vanaf zolder zo'n beetje (onbedoeld) de Wii uitzetten.. da's toch wel jammer. Is er een andere manier om de Wiimotes uit te zetten (behalve eraf blijven en/of de batterijen er (even) uit halen)?
he? moet toch een foutje zijn in je Wii dan. Normaalgezien kan een controller niet spontaan verbinding maken. Je moet eerst het home menu kiezen, dan kiezen om controllers toe te voegen en vervolgens 1 en 2 tegelijk indrukken :? Bovendien kan je maar met 1 controller de Wii aan/uitzetten en dat is met degene die je hardwarematig gesynced hebt...

trouwens wel gevaarlijk, midden op de baan even een foto van jezelf nemen terwijl je met de fiets aan het rijden bent :p

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 15-12-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Tarin schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:05:
Sfeerfoto'tje van mijn terugreis van vandaag:

[afbeelding]

Heb zitten zingen op de fiets :P (heerlijk, 5 km door niemandsland met muziek in m'n oren :)).
Dan heb je een stuk beter weer gehad dan ik :P Toen ik weer op weg was naar huis regende het aardig hard, en ik had geen paraplu :( (gelukkig nog wel een grote MM tas om de Wii doos gedaan)
Overigens meteen een vraagje: we hebben 3 Wiimotes, en als ik of m'n broertjes zitten te gamen, en je duwt per ongeluk op 1 van de ongebruikte Wiimotes op een knop, gaat hij verbinding zoeken - en maken - met de console. Vervolgens blijven ze aan staan, wat eigenlijk zonde is van de batterijen. Bovendien kan je vervolgens vanaf zolder zo'n beetje (onbedoeld) de Wii uitzetten.. da's toch wel jammer. Is er een andere manier om de Wiimotes uit te zetten (behalve eraf blijven en/of de batterijen er (even) uit halen)?
Volgens mij gaan de Wiimote automatisch uit als je em een tijdje niet gebruikt.
Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:11:
[...]

he? moet toch een foutje zijn in je Wii dan. Normaalgezien kan een controller niet spontaan verbinding maken. Je moet eerst het home menu kiezen, dan kiezen om controllers toe te voegen en vervolgens 1 en 2 tegelijk indrukken :? Bovendien kan je maar met 1 controller de Wii aan/uitzetten en dat is met degene die je hardwarematig gesynced hebt...

trouwens wel gevaarlijk, midden op de baan even een foto van jezelf nemen terwijl je met de fiets aan het rijden bent :p
Als je op een knopje druk dan synced die em automatisch hoor, behalve als ie uit staat natuurlijk. Je krijgt er dan gewoon een 2e cursor bij op het beeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 15-12-2006 00:14 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39

Tarin

Just plain weird.

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:11:
[...]
Neu, stond voor het stoplicht :P. Ga een beetje m'n gloednieuwe Wii (en m'n gezondheid) riskeren.. ;).
Vanitas schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:11:

[...]

Volgens mij gaan de Wiimote automatisch uit als je em een tijdje niet gebruikt.

[...]
Okay.. probeer ik dat de volgende keer wel gewoon. Geduld hebben is best lastig met nieuwe spullen :).

[ Voor 31% gewijzigd door Tarin op 15-12-2006 00:22 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja, ook telefoon van consoleshop gehad :) ga hem dus maandag ophalen als ik in Rdam ben. Morgen mijn 2e Wii halen bij intertoys (heb er natuurlijk wel 2 nodig 1 voor op studentenkamer en 1 voor thuis 8) )

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mercury Meltdown komt naar de Wii in het eerste kwartaal voor 2007. Zo'n game is natuurlijk ideaal voor de wiimote. Daar kon je op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:31:

Om toch nog een ontopic tintje te geven aan deze post:
Mensen die WEL een wii hebben, zouden jullie wat impressies kunnen geven over de GUI? (Hoe het allemaal in elkaar steekt, het maken van wii's, verschillende channels e.d. en natuurlijk de Classic games!)
http://www.youtube.com/results?search_query=wii+gui O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de GameCube in Japan, de USA en Europe gereleased is ( releasedates )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Dragon outsells Wii games in Japan
Thursday 14-Dec-2006 12:07 PM Xbox 360 RPG beats out Wii software according to Japanese charts

11 CommentsLadies and gentlemen, you might want to sit down; flagship Xbox 360 RPG Blue Dragon has outsold the recently released Zelda: Twilight Princess - and all other Wii software - in Japan.
Bron CVG
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:54:
weet iemand wanneer de GameCube in Japan, de USA en Europe gereleased is ( releasedates )?
Gamecube:
First available
JP September 14, 2001
NA November 18, 2001
EU May 3, 2002
AU May 17, 2002
(Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_GameCube O-) )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:43:
Waar ik toch wel vrij benieuwd naar ben, is de afloop van dit:

Klikje
Nog een Klikje
En het laatste Klikje

Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe ver dit gaat. Nieuws is niet bijzonder oud, dus het is niet zo dat de zaak in de doofpot is gestopt, c.q. opgelost.
Het patent voor een 3D-controller met rumble is bijvoorbeeld pas in 1998 aangevraagd, terwijl Nintendo een jaar eerder al het rumble-pack had uitgebracht voor de N64. Als er een rechtszaak mocht komen, dan gaat dat patent dus ongeldig verklaard worden. Het is verder nog maar de vraag of de andere patenten het ook in een rechtszaak zouden overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zal het vast kunnen vinden ergens in deze berg met posts, maar volgens mij is het makkelijker om het zo even te vragen aan de mensen die de gelukkige zijn en die nu al een Wii bezitten.

Zien de Gamecube games er beter uit als je ze op de Wii speeld. Vind namelijk op mijn LCD scherm de GC games op de GC er nogal wazig uit zien en sta zelf in de wachtrij van pre-orders voor een geweldig Wii systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

PhoeniXnr1 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:21:
Ik zal het vast kunnen vinden ergens in deze berg met posts, maar volgens mij is het makkelijker om het zo even te vragen aan de mensen die de gelukkige zijn en die nu al een Wii bezitten.

Zien de Gamecube games er beter uit als je ze op de Wii speeld. Vind namelijk op mijn LCD scherm de GC games op de GC er nogal wazig uit zien en sta zelf in de wachtrij van pre-orders voor een geweldig Wii systeem.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit, dat je met een composiet-kabel speelt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Michael Knight schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:28:
[...]

Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit, dat je met een composiet-kabel speelt :)
Daar moet ik dus ook zo'n component-kabel voor halen. Hmm ik heb te weinig aansluitingen op mijn TV.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!