Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.298 views sinds 30-01-2008

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:11:
Wil toch even melden dat ik net Pro geworden ben met Wii Sports Tennis: 1020 punten!!!
Heb er wel een lamme arm aan over gehouden...
Ik ben het met bowlen, maar het nog steeds niet echt een idee hoe het nu bepaald wordt hoeveel punten je erbij/eraf krijgt. Iemand enig idee hoe dit berekend wordt?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:43

Creesch

bla bla!

Ben eens bezig geweest met filmpjes om te zetten naar motionJPG en dat is nog best lastig :D
het programma video9 ( http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/ ) doet het opzich prima, maar staat standaard te laag ingestelt (erg blokkerig).

Toen ik dat eenmaal goed had zat ik weer met het probleem dat de wii geen zwarte balken toont als de video van een verkeerde resolutie is. Je krijgt of die mooie achtergrond (kurk) van het overzicht of witte balkjes bij de diashow.

Nu dus bezig geweest een video te voorzien van de goede resolutie, ook niet echt een succes want nu spelen ze helemaal niet meer af :P ik heb zo'n vermoeden dat het aan de grootte van het filmpje ligt (het filmpje is iets minder dan 900mb) iemand die dit kan bevestigen ?

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
craze_ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 03:04:
Ben eens bezig geweest met filmpjes om te zetten naar motionJPG en dat is nog best lastig :D
het programma video9 ( http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/ ) doet het opzich prima, maar staat standaard te laag ingestelt (erg blokkerig).

Toen ik dat eenmaal goed had zat ik weer met het probleem dat de wii geen zwarte balken toont als de video van een verkeerde resolutie is. Je krijgt of die mooie achtergrond (kurk) van het overzicht of witte balkjes bij de diashow.

Nu dus bezig geweest een video te voorzien van de goede resolutie, ook niet echt een succes want nu spelen ze helemaal niet meer af :P ik heb zo'n vermoeden dat het aan de grootte van het filmpje ligt (het filmpje is iets minder dan 900mb) iemand die dit kan bevestigen ?
Ik had het laatst getest met een file van 1,2 GB en het speelde zonder problemen af. Misschien een resolutie probleem ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:11:
Wil toch even melden dat ik net Pro geworden ben met Wii Sports Tennis: 1020 punten!!!
Heb er wel een lamme arm aan over gehouden...
Ik heb iets van 600 punten en dan begint het pittig te worden. Ik tennis in het echt ook en krijg ook al last van een lamme arm, :) . Misschien moet ik minder uitzwaaien.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Captain N schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:30:
[...]

Ik ben het met bowlen, maar het nog steeds niet echt een idee hoe het nu bepaald wordt hoeveel punten je erbij/eraf krijgt. Iemand enig idee hoe dit berekend wordt?
Volgens mij net als bij het boksen, als je een keer slechter gooit/vecht dan de vorige keer dan kost dat punten. Als je het beter doet (en in minder worpen meer punten haalt) dan krijg je meer punten. Maar dat weet ik dus ook niet zeker...

[ Voor 32% gewijzigd door S1W op 14-12-2006 07:20 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Gisteren van mijn vriendin te horen gekregen dat ik eigenlijk van haar voor onze 6 jaar dat we samen zijn (vandaag dus) een Wii zou krijgen, maar ze kon er geen meer vinden.
Dat vond ik dus echt super lief. Overigens heb ik iets anders gekregen en zal ik zelf gaan sparen voor een Wii. De gedachte vind ik in iedergeval lief (Had er Zelda dan bij gekregen, maar ja dan had ik tussen de GC en de Wii versie moeten kiezen welke ik dan zou gaan spelen).
Overigens heb ik nu een nieuwe printer staan. :+
Dus hopelijk in februari heb ik ook een Wii in mijn handen.

• Captain N
Nieuw filmpje op IGN van Metal Slug. Zoals in het filmpje te zien is, zitten er aardig wat verschillende control styles in, dus allicht dat er eentje bevalt. Lijkt me erg leuk spel! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Potver.... wilde een Nunchuck bestellen op de FreeRecordShop site omdat ik nog een 10 euro bon daarvoor heb (en ook nog minstens 10 euro aan Freebees), staat de Nunchuck niet eens meer in hun assortiment! :( Baluh!

En op m'n bij Wehkamp bestelde Wii moet ik ook nog tot waarschijnlijk NA de Kerst wachten :( Moet maar hopen nog vóór Oud & Nieuw een Wii te hebben. Nou ja, als ik hem toevallig in een winkel tegen mocht komen dat hij daar gewoon te koop is, dan is het jammer voor die 10% korting bij Wehkamp, maar dan heb ik m'n Wii toch liever eerder dan nog langer te moeten wachten.

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:03:
Potver.... wilde een Nunchuck bestellen op de FreeRecordShop site omdat ik nog een 10 euro bon daarvoor heb (en ook nog minstens 10 euro aan Freebees), staat de Nunchuck niet eens meer in hun assortiment! :( Baluh!

En op m'n bij Wehkamp bestelde Wii moet ik ook nog tot waarschijnlijk NA de Kerst wachten :( Moet maar hopen nog vóór Oud & Nieuw een Wii te hebben. Nou ja, als ik hem toevallig in een winkel tegen mocht komen dat hij daar gewoon te koop is, dan is het jammer voor die 10% korting bij Wehkamp, maar dan heb ik m'n Wii toch liever eerder dan nog langer te moeten wachten.
ik kon bij de frs niks vinden vroeg ik het aan ze
ze hebben zat van die zooi achter de kassa liggen wii play en nunchuck's

dit was in drachten

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Captain N schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:40:
Nieuw filmpje op IGN van Metal Slug. Zoals in het filmpje te zien is, zitten er aardig wat verschillende control styles in, dus allicht dat er eentje bevalt. Lijkt me erg leuk spel! :D
Voor een paar seconden dacht ik, dat ik naar een SNES filmpje zat te kijken. Dit gaat wel erg ver :/

Verwijderd

Ik dacht ook dit is vast een VC game, dat zie ik mijzelf echt nooit spelen!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

O.D.Smolik schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:27:
[...]

Voor een paar seconden dacht ik, dat ik naar een SNES filmpje zat te kijken. Dit gaat wel erg ver :/
geen snes, die kan die animatiekwaliteit niet aan. Dit is een rechtsreekse neogeo poort en een van de beste platformers die hier ooit op uitgebracht zijn. EINDELIJK krijgen we alle metal slug games op 1 enkel schijfje (handheld versies niet meegerekend). Ga je mond wassen jij :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
[...]

Het is ook geen nieuw spel :P :
METAL SLUG ANTHOLOGY will now feature seven great METAL SLUG titles. Included in the collection will be METAL SLUG, METAL SLUG 2, METAL SLUG X, METAL SLUG 3, METAL SLUG 4, METAL SLUG 5, and METAL SLUG 6.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

[...]

Metal Slug komt uit de arcade en van de Neo Geo console. Is al heel oud. Ziet er net iets beter uit dan de SNES. Maar is geen grafisch wonder. De games zijn zelfs op de Xbox uitgebracht. Is wel leuk hoor. De eerste drie delen en Metal Slug X. Maar ik betwijfel of het wat wordt met de Wiimote.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

redrohX schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:42:
[...]
Is al heel oud. Ziet er net iets beter uit dan de SNES.
even terzijde: door de unieke architectuur van de neogeo blaast deze de SNES volledig uit zijn sokken wat graphics betreft. De graphics waren hun tijd ver vooruit en vooral het detail van de sprite-animaties zijn vandaag de dag nog indrukwekkend. Tot 2004 werden er nog games voor ontwikkeld (samurai spirits was de laatste) en bepaalde van deze games bevatten de beste 2D animaties ooit tegengekomen in een game. (alsook de beste 2D platform en fighter games ooit gemaakt zijn voor neogeo ontwikkeld).

Geloof me, de ps2 en xbox ports van de neogeo games moeten moeite doen om deze graphics eruit te persen, maar de neogeo speelde het klaar met een 12 Mhz processor ;)

*edit* oh ja, neogeo roms kunnen honderden megs groot zijn. Niet echt een optie voor de VC ;)

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 14-12-2006 09:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

[...]

Metal Slug komt uit de arcade en van de Neo Geo console. Is al heel oud. Ziet er net iets beter uit dan de SNES. Maar is geen grafisch wonder. De games zijn zelfs op de Xbox uitgebracht. Is wel leuk hoor. De eerste drie delen en Metal Slug X. Maar ik betwijfel of het wat wordt met de Wiimote.
Al die (oude) ports daar zit ik niet echt op te wachten dat doe ik wel via VC. Ik hoop dat de ontwikkelaars zich serieus gaan storten op games te ontwikkelen voor de Wii. Zo blijft de unieke besturing een blijvend pluspunt van de Wii en niet een nieuwtje waarbij iedereen het wel gezien heeft met een jaartje.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
weet iemand of ik al ergens de nunchuck+wimote pack kan kopen?

(eigenlijk belachelijk dat om met zijn 4-en te gamen je nog es 180 euro extra kwijt bent :S)

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 14-12-2006 09:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
[...]

Als de besturing met de Wiimote niet bevalt, kun je altijd nog de Gamecube of Classic controllers gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• redrohX

redrohX

errr....

Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:50:
even terzijde: door de unieke architectuur van de neogeo blaast deze de SNES volledig uit zijn sokken wat graphics betreft.
Ja je hebt gelijk. Jammer dat die games nog steeds zo ontzettend duur zijn voor het apparaat. De eerste MS is niet te betalen. Anders had ik er wel één gehaald. Maar gelukkig zijn er ports. Ik heb de leukste in ieder geval op de vorige generatie. Maar ik betwijfel of het leuk is met de Wiimote. Eigenlijk hadden ze ook de classic controller moeten ondersteunen.

De grootte van de roms valt wel mee trouwens. De PS2 versies zijn allemaal op cd uitgebracht (in plaats van dvd). En ik heb wel eens een MAME versie gehad en die was ook niet echt groot (40 MB ofzo).

• redrohX

redrohX

errr....

MetroidPrime schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:01:
[...]

Als de besturing met de Wiimote niet bevalt, kun je altijd nog de Gamecube of Classic controllers gebruiken.
Worden die bij Metal Slug ondersteund dan?

• MetroidPrime
redrohX schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:07:
[...]

Worden die bij Metal Slug ondersteund dan?
Ja.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Phusebox schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:55:
(eigenlijk belachelijk dat om met zijn 4-en te gamen je nog es 180 euro extra kwijt bent :S)
En hoeveel ben je kwijt als je 4 controllers koopt voor de xbox?
Precies.

Zo gaat het dus met alle consoles, daar maken ze hun geld mee.
Vroeger kreeg je standaard nog 2 controllers. :(

• redrohX

redrohX

errr....

The_DoubleU schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:17:
[...]

Precies.

Nee hoor. Bij m'n Megadrive zat er maar één (Sonic Pack) en bij m'n Super Nintendo ook (All Stars Pack). PS2 idem (GT3 pack). Alleen bij m'n Xbox kreeg ik er twee, maar dat was die witte crystal edition. Daar kon je toen geen witte losse controller voor halen.

• Hoedje
[...]

Precies.

Toch vind ik de Wii controller niet duur, er zit immers veel in:
-IR camera (1 MP)
-bewegingssensor
-speaker
-rumble
-(draadloze) bluetooth technologie
-knopjes, plastic en andere zooi die elke controller heeft

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb niet alles doorgelezen, misschien is deze vraag al beantwoord: hoe lang is de kabel van de sensorbar? Ik heb namelijk een projector, die samen met versterker/dvdspeler achter me op een kast staat. Het liefst heb ik dan natuurlijk ook de spelcomputer (Wii/Xbox360 nog te bepalen) daar staan, maar in het geval van de Wii moet dan die sensor bar voor bij het scherm liggen/hangen (ongeveer 7m zal de kabel lang moeten zijn)
En gelijk vraag 2, indien de kabel te kort is, is deze te verlengen? Hoe ziet de connector eruit, is dit iets standaards?

Verwijderd

Quantor schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:28:
Ik heb niet alles doorgelezen, misschien is deze vraag al beantwoord: hoe lang is de kabel van de sensorbar? Ik heb namelijk een projector, die samen met versterker/dvdspeler achter me op een kast staat. Het liefst heb ik dan natuurlijk ook de spelcomputer (Wii/Xbox360 nog te bepalen) daar staan, maar in het geval van de Wii moet dan die sensor bar voor bij het scherm liggen/hangen (ongeveer 7m zal de kabel lang moeten zijn)
En gelijk vraag 2, indien de kabel te kort is, is deze te verlengen? Hoe ziet de connector eruit, is dit iets standaards?
hij is erg lang en dun en fragiel ogend, dat zag ik er van iig

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Precies.

Nog steeds hoor ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7057266A.gif

The Unbreakable Wii Strap: Handcuffs :o
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/12/wiicuffs.jpg

Bron: Kotaku.com

Liggen er vier handboeien in de woonkamer...

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 14-12-2006 10:39 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

ik ben niet verslaafd, ben alleen mijn sleuteltje kwijt

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
(omdat er al geantwoord is geen edit maar reply)

natuurlijk ben ik iemand die eerst roept/vraagt en dan pas zelf gaat zoeken :)

Blijkbaar is die sensorbar niets anders dan 6 IR ledjes, er wordt geen info processed van die bar. Er zijn zelfs mensen die al zelf een sensorbar op batterijen hebben gemaakt. Google op wii sensor bar length (etc.).

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:24:
[...]

Toch vind ik de Wii controller niet duur, er zit immers veel in:
-IR camera (1 MP)
-bewegingssensor
-speaker
-rumble
-(draadloze) bluetooth technologie
-knopjes, plastic en andere zooi die elke controller heeft
camera??!! om fotos te maken?

--
net mn rondje winkels gedaan...
nee meneer we hebben geen wii meer, morgen komt de nieuwe lading...

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Kaarsen werken ook goed :)
Ik meende ergens te lezen dat Nintendo een soort van tijdschema hadden opgesteld waarin ze dingen beweerden als:

1jr: Wii-mote ontwikkeling
1jr: Sensor Bar ontwikkeling
1jr Wii Hardware blabla
1jr blabla

Ik ga wel ff googlen maar als ze een jaar nodig hebben voor een paar IR lampjes is dat natuurlijk wel lachwekkend :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:47:
[...]

camera??!! om fotos te maken?

--
net mn rondje winkels gedaan...
Nope, om zijn positie te bepalen.

20*350ZO45°

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

nudie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:48:
Kaarsen werken ook goed :)
Ik meende ergens te lezen dat Nintendo een soort van tijdschema hadden opgesteld waarin ze dingen beweerden als:

1jr: Wii-mote ontwikkeling
1jr: Sensor Bar ontwikkeling
1jr Wii Hardware blabla
1jr blabla

Ik ga wel ff googlen maar als ze een jaar nodig hebben voor een paar IR lampjes is dat natuurlijk wel lachwekkend :)
Wii-mote en sensor-bar zijn niet echt los van elkaar te ontwikkelen.. de sensor-bar los doet niets, en de wii-mote heeft de sensor-bar nodig om de richting waar je naar wijst te bepalen.
Dat ze een jaar bezig zijn geweest om het van idee naar werkend product te krijgen (de sensorbar/IR-camera-combo dus), kan ik me best voorstellen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• redrohX

redrohX

errr....

Ik durf al niet meer langs te gaan. Ze worden gek van me. Gisteren maar ergens gereserveerd en tenzij ik tegen een Wii aanloop, wacht ik wel tot ze me bellen. Bovenstaande krijg ik trouwens al een paar dagen te horen. En dan kom je morgen en dan hebben ze weer niks... *!#(@*(

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Tarin schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]

Wii-mote en sensor-bar zijn niet echt los van elkaar te ontwikkelen.. de sensor-bar los doet niets, en de wii-mote heeft de sensor-bar nodig om de richting waar je naar wijst te bepalen.
Dat ze een jaar bezig zijn geweest om het van idee naar werkend product te krijgen (de sensorbar/IR-camera-combo dus), kan ik me best voorstellen.
Ja dat klinkt natuurlijk een stuk logischer :+

Verwijderd

Zoals al geopperd kan je 2 kaarsen nemen, maar er is ook al een onofficiele wireless versie verkrijgbaar. Google maar eens op 'wii wireless bar'.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gewoon koperdraadje. Er komen wel 3rd party verlengkabels, maar je kan ook gewoon zelf de draad openknippen en er zelf zoveel draad tussenhangen als je zelf wil

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand die cared te explainen wat het blauwe licht truukje is? :)

• konyn
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb mijn eigen draadloze "sensorbar" gemaakt. Bestaande uit twee doosjes met IR ledjes. Een soort van het "Hello World"-circuit onder de electronica. Je kan meer of minder ledjes gebruiken om de range te vergroten/verkleinen.

Doordat ik twee losse kastjes gebruik, kan je de gevoeligheid ook veranderen door de kastjes dichterbij of verderweg van elkaar te zetten. Als ik ze naast mijn echte sensorbar zet, dan is het bereik opeens een meter of 10 ipv. 3.

Totale kosten waren rond de 5 euro per kastje.
Gebruikte materialen per kastje:
- 3 weerstanden van 10 Ohm
- 3 infrarood ledjes
- schakelaartje
- batterijhoudertje voor AA type batterij
- wat stroomdraad
- doosje om het in te bouwen

Ik denk dat het m.b.v. de foto wel na te bouwen moet zijn. Let op dat je de platte zijde van de ledjes op de negatieve pool van de batterij aansluit.

Het is ideaal om bijvoorbeeld bij een projectiescherm te gebruiken of om met je wiimote op je pc te klooien.

Met behulp van een digitaal fototoestel kan je testen of het werkt wat je gebouwd hebt, je ziet de ledjes dan branden. (je kan natuurlijk ook de sensitivity optie van je Wii gebruiken).

Afbeeldingslocatie: http://www.graaffloris.com/sensorbar.jpg

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:59:
Iemand die cared te explainen wat het blauwe licht truukje is? :)
Als je bedoeld: het truukje om de lampjes te laten branden van de disc la: ontvang een mail en lees hem niet
staat ergens in "XX tricks voor de wii" op pagina 1 of 2 van deel 72.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• apNia

apNia

Dankje Tim_bots
3. In order to add someone to your friend's list you BOTH have to enter eachother's Number ID and Console Nickname to be able to send messages and Mii's
handig.. had ik bij wijze van test Smoonshine toegevoegd, moet hij dat ook bij mij doen... handig, heeft die image van XiN_eViL bijna geen nut zo =\
6. Email A Wii: You can email any Wii that you know the Friend code for. The Email address will be w(Wii Number here)@wii.com. For Example: w123456789012@wii.com
Ik hoop in Godsnaam dat dit niet waar is en dat je wederzijds elkaar moet toevoegen (de andere kant op moet het namelijk wel, van Wii naar PC). Want anders is het een kwestie van tijd voor de spambots gaan ratelen natuurlijk...

[ Voor 37% gewijzigd door apNia op 14-12-2006 11:47 ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

m0nk

16-09-2003 15.15

net een nunchuck weten te scoren bij de FRS in Den Haag :D helemaal compleet nu!
Naja Component kabel nog, maar die is onderweg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Is er iemand hier die kan bevestigen dat de PAL versie van Zelda:TTP in 480p draait? en Super Monkey Ball/Wii Play/Wii Sports?

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Zojuist contact opgenomen met Nintedo Nederland aangezien de shops (Dynabyte en Makro) niet kunnen aangeven wanneer er weer Wii's worden geleverd.

Morgen (15-12) zou de 2de grote levering plaats vinden, hopelijk heeft hij gelijk en krijgen we weer een nieuwe stortvloed :)

Eve char: Warock <TEST>

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Liquid schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:51:
Dat laatste is nu niet meer het geval, want ze gebruiken nu ook 12cm cds/dvd. :P
De GC was niet moeilijker te hacken omdat ze 8cm DVD's gebruikten hoor ;)

Ikzelf gebruik momenteel alleen maar 12cm DVD's voor mijn GC ;)

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Weet iemand trouwens hoe je de berichten weg haalt van je wii?
De e-mails en berichten van games weet ik, maar ik wil dus bijv. om zo min mogelijk geheugenblocks kwijt te raken dus alle berichten verwijderen. Ook die ene waarin staat wat je die dag hebt gedaan.
Nou begrijp ik best dat dit voor ouders niet handig is, aangezien zoontje lief eerst zijn huiswerk moet maken en dan pas mag gamen.

Is de enige mogelijkheid het wissen van het geheugen via het wii-instellingen menu?

• MetroidPrime
Hehe, eindelijk Viewtiful Joe binnengekregen uit de sterrencatalogus. Voorlopig heb ik dus nog wat te doen terwijl ik wacht op de Wii.
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:26:
Is er iemand hier die kan bevestigen dat de PAL versie van Zelda:TTP in 480p draait? en Super Monkey Ball/Wii Play/Wii Sports?
Mijn exemplaar van Zelda zit nog in het cellofaam wegens het gebrek aan een Wii, maar ergens in het Zelda topic heeft iemand bevestigd dat er in de handleiding staat dat het spel 480p ondersteunt.
sPENKMAN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:40:
Zojuist contact opgenomen met Wii Nederland aangezien de shops (Dynabyte en Makro) niet kunnen aangeven wanneer er weer Wii's worden geleverd.
Wii Nederland, is dat een nieuw bedrijf? ;)

Is dat trouwens een levering direct aan de winkels of aan de distributeurs?
RollieBollie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:44:
Weet iemand trouwens hoe je de berichten weg haalt van je wii?
De e-mails en berichten van games weet ik, maar ik wil dus bijv. om zo min mogelijk geheugenblocks kwijt te raken dus alle berichten verwijderen. Ook die ene waarin staat wat je die dag hebt gedaan.
Nou begrijp ik best dat dit voor ouders niet handig is, aangezien zoontje lief eerst zijn huiswerk moet maken en dan pas mag gamen.

Is de enige mogelijkheid het wissen van het geheugen via het wii-instellingen menu?
Die berichten die aangeven hoeveel je gespeeld hebt, zijn expres niet te wissen.

[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 14-12-2006 11:54 ]

• RollieBollie
  • Nu online
Ik had altijd begrepen dat er meerdere kopie-beveiligingen op een GC schijfje zaten.
Oa. dus dat het mini dvd's zijn, maar ook dat de schijfjes op een andere manier worden gelezen ofzo.
Normaal gesproken dus van binnen naar buiten, maar bij de GC dus van buiten naar binnen.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:44:
[...]

De GC was niet moeilijker te hacken omdat ze 8cm DVD's gebruikten hoor ;)

Ikzelf gebruik momenteel alleen maar 12cm DVD's voor mijn GC ;)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

RollieBollie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:47:
Ik had altijd begrepen dat er meerdere kopie-beveiligingen op een GC schijfje zaten.
Oa. dus dat het mini dvd's zijn, maar ook dat de schijfjes op een andere manier worden gelezen ofzo.
Normaal gesproken dus van binnen naar buiten, maar bij de GC dus van buiten naar binnen.

[...]
In het begin zelfs de roddel dat ie andersom draaide :X (ze zullen wel bedoelen dat ie aan de andere kant de datalaag zit ;) )

20*350ZO45°

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit is 'n special pack hoor ;)

Normale pack heb je PS II en 1 Controller: 130 euro
Dit pack: PS II, 2 controllers en memory-card: 160 euro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
MetroidPrime schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:44:
Wii Nederland, is dat een nieuw bedrijf? ;)

Is dat trouwens een levering direct aan de winkels of aan de distributeurs?
Ahum... editted ;)

Het is de 2de grote levering, aangezien winkels al vaker zijn voorzien van nieuwe Wii's neem ik aan dat dit naar de distributeurs gaat.

Eve char: Warock <TEST>

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
m0nk schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:26:
net een nunchuck weten te scoren bij de FRS in Den Haag :D helemaal compleet nu!
Naja Component kabel nog, maar die is onderweg..
hadden ze er nog meer?

• Phusebox
[...]

Precies.

maximaal 120...

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

sPENKMAN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:56:
[...]

Ahum... editted ;)

Het is de 2de grote levering, aangezien winkels al vaker zijn voorzien van nieuwe Wii's neem ik aan dat dit naar de distributeurs gaat.
Met andere woorden; morgen nog niets in de winkels? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• MetroidPrime
Nee hoor, Xbox 360 controllers kosten €45 en die van de PS3 zelfs €50.

Xbox 360: 3 x €45 = €140
PS3: 3 x €50 = €150
sPENKMAN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:56:
[...]

Ahum... editted ;)

Dat is wel weer jammer, dat zou betekenen dat veel winkels de Wii volgende week pas weer kunnen verkopen.

[ Voor 42% gewijzigd door MetroidPrime op 14-12-2006 12:12 ]

• Hoedje
Gaan we weer appels en peren vergelijken |:( . De adviesprijs is gewoon € 49,95. Als je even goed gaat zoeken dan hoef je ook lang geen 180 euro kwijt te zijn aan 3 Wiimote's en 3 Nunchuk's. Maar ja...

edit: bijv. bij deze winkel kun je voor 150 euro 3 Wiimote's + 3 Nunchuck's bestellen (http://shop.next-level.nl)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 14-12-2006 12:16 ]

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Michael Knight schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:07:
[...]

Jah, want dat willen we toch uiteindelijk weten :+

Is er iemand die zijn Wii op een pc-monitor gebruikt? Of iemand die er ervaring mee heeft?
Ik wil zelf (misschien) een component aanschaffen zodat ik op mijn 19" tft kan spelen ipv mijn 15" televisie :X

Nu heb ik ook gezien dat er component -> VGA in de omloop zijn, maar zijn die het ook waard?

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
sPENKMAN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:40:
Zojuist contact opgenomen met Wii Nederland aangezien de shops (Dynabyte en Makro) niet kunnen aangeven wanneer er weer Wii's worden geleverd.

Morgen (15-12) zou de 2de grote levering plaats vinden, hopelijk heeft hij gelijk en krijgen we weer een nieuwe stortvloed :)
Dat zou wel hip zijn :D, ben benieuwd wat het gaat worden...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja nog 2 (FRS in de stad, die in de zjistraat van de Spui)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Captain N: Mijn Wii is nog niet online (geen wifi...) maar zodra ik de USB adapter heb ga ik los. Is het nuttig om je Japanse Club Nintendo account aan je Wii accoun te koppelen? Mijn Club N account staat namelijk op naam van een Japanse vriend omdat ze nu eenmaal alleen in Japan bezorgen. Als die vriend nu ook zijn Wii registreert op het zelfde adres, kan dat dan? Op zich kan ik natuurlijk wel een ander adres gebruiken als ik de Wii registratie niet koppel aan de Club N. account, maar dan mis ik (als dat mogelijk wordt) de mogelijkheid om Club N. punten te gebruiken voor het aanschaffen van Wii credits.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Gaming247
  • Laatst online: 14-09 16:14
Michael Knight schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:07:
duurt denk ik 2-3 dagen totdat het vanaf Nintento -> hoofdkantoor winkel -> winkel ligt denk ik, dus maandag zou ik zeggen. :)

[Updated spec's]

• apNia

apNia

Is bij jullie het shopping channel 's avonds ook tergend traag?

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:54:
Is bij jullie het shopping channel 's avonds ook tergend traag?
Misschien is heel Europa dan aan het inkopen ;)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

Net even met de BS in Ede gebeld en die beweren dat er morgen 5 binnen komen die naar de reserveringen gaan.

Gelukkig sta ik op plek 3 en ben dus bijna zeker van een WII.
Nu maar hopen dat het wachten beloond word.

De MM in Ede zegt er morgen ook een aantal binnen te krijgen.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
BS verwachte Zaterdag een Wii voor me te hebben. Consoleshop zei dat ik mijn Wii pas Maandag zou kunnen krijgen. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze allebei gelijk krijgen!

Hier moet ik wel om lachen:
http://shop.next-level.nl/catalog/default.php?cPath=560

Is de lijst met Wii games. Staat een plaatje bij van PoP:Warrior Within met daarnaast PoP3 (terwijl POP:WW deel 2 is). En het zijn allebei GC games...

[ Voor 41% gewijzigd door Deddiekoel op 14-12-2006 13:09 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Hoedje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:12:
[...]

edit: bijv. bij deze winkel kun je voor 150 euro 3 Wiimote's + 3 Nunchuck's bestellen (http://shop.next-level.nl)
Klopt, ze hebben de Wiimote uit de Wii Play-verpakkingen gehaald.
Wiimote is daar 29.95, maar Wii Play is 24,95 :X.
Bij elkaar dus 54,90, hoger dan 49,95 bij de normale winkels.

Edit: pakket Wii Play + Wiimote pakket is bij hun 44,99.

[ Voor 6% gewijzigd door Woksie op 14-12-2006 13:13 ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ewjmulder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05-2022
Woksie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:11:
[...]

Klopt, ze hebben de Wiimote uit de Wii Play-verpakkingen gehaald.
Wiimote is daar 29.95, maar Wii Play is 24,95 :X.
Bij elkaar dus 54,90, hoger dan 49,95 bij de normale winkels.
Foei, foei, en dat terwijl er nog wel zo duidelijk op het Wii play doosje staat: "Niet bestemd voor losse verkoop"! }:|

• Phusebox
MetroidPrime schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:11:
[...]

Nee hoor, Xbox 360 controllers kosten €45 en die van de PS3 zelfs €50.

Xbox 360: 3 x €45 = €140
PS3: 3 x €50 = €150

[...]

Dat is wel weer jammer, dat zou betekenen dat veel winkels de Wii volgende week pas weer kunnen verkopen.
de xbox 360 wireless kost bijna nergens 45 euro, gemiddeld 35-40 (bovendien hoef ik niet eens wireless te kopen voor mijn vrienden, want als ze dat willen betalen ze het zelf maar :)

dus ik zou zelfs met 90 euro klaar kunnen zijn

de wiimote heb ik nog nergens goedkoper als 40 euro gezien, behalve de shop die hierboven ergens genoemd wordt maar die zit vol met fouten en ziet er uiterst onbetrouwbaar uit

begrijp me niet verkeerd, de Wii is geweldig, maar de controller prijzen zijn belachelijk

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:17:
de wiimote heb ik nog nergens goedkoper als 40 euro gezien, behalve de shop die hierboven ergens genoemd wordt maar die zit vol met fouten en ziet er uiterst onbetrouwbaar uit
Bij nedgame staat of stond hij op 34,95 ;)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik vind het allemaal wel meevallen. een losse controller kost gemiddeld 35-40 euro.. Wii mote kost 40 euro.. zie het probleem niet

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Phusebox
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:18:
[...]

Bij nedgame staat of stond hij op 34,95 ;)
laten we het even over fysieke winkels hebben die geen verzendkosten hebben

want met verzendkosten schiet je met zo'n prijs ook weinig op

maar goed, zie al dat hier teveel fanboys zitten die niet willen toegeven dat de controller voor een party-console gewoon veel te duur is
SpoTs schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:20:
ik vind het allemaal wel meevallen. een losse controller kost gemiddeld 35-40 euro.. Wii mote kost 40 euro.. zie het probleem niet
met alleen een wiimote kun je wel een paar spellen doen, maar zonder nunchuck ben je toch gehandicapt

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 14-12-2006 13:21 ]

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:07:
Hier moet ik wel om lachen:
http://shop.next-level.nl/catalog/default.php?cPath=560

Is de lijst met Wii games. Staat een plaatje bij van PoP:Warrior Within met daarnaast PoP3 (terwijl POP:WW deel 2 is). En het zijn allebei GC games...
Meerdere online winkels hebben PoP3 voor de Wii op hun website staan. Bij o.a. Bol.com en Dimension Plus kun je PoP 3 voor de Wii reserveren(bij Dimension Plus is dit later veranderd in Prince of Persia zonder enige titel). Als je de EAN code (streepjescode) die bij Bol.com op de site staat vergelijkt met die van de Gamecube versie van PoP3, dan zie je dat ze van elkaar afwijken en het hier dus niet om de Gamecube versie gaat.

Waarschijnlijk heeft de distributeur PoP3 en de nieuwe PoP die ook op de Wii zal uitkomen door elkaar gehaald en wordt het spel daarom op zoveel webwinkels vermeld.

• ATL
  • Niet online

ATL

Weet iemand of de RGB kabel voor de Wii ergens verkrijgbaar is. Hier in de buurt kan ik er geen vinden.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:20:
De Nedgame heeft meerdere fysieke winkels, dus geen verzendkosten als hij in de buurt zit. Maar ik vind ook dat Wiimote+Nunchuck te duur is. Nintendo zou mijns inziens moeten komen met een pakketje, waar beide inzitten voor €49,95 ofzo. Dat moet qua kosten echt wel kunnen.

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:36:
Gisteren van mijn vriendin te horen gekregen dat ik eigenlijk van haar voor onze 6 jaar dat we samen zijn (vandaag dus) een Wii zou krijgen, maar ze kon er geen meer vinden.
Dat vond ik dus echt super lief. Overigens heb ik iets anders gekregen en zal ik zelf gaan sparen voor een Wii. De gedachte vind ik in iedergeval lief (Had er Zelda dan bij gekregen, maar ja dan had ik tussen de GC en de Wii versie moeten kiezen welke ik dan zou gaan spelen).
Overigens heb ik nu een nieuwe printer staan. :+
Dus hopelijk in februari heb ik ook een Wii in mijn handen.
Dat is erg lief van haar, is dat je vriendin met de kerstmuts op?
Haay schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:03:
FRS Nieuwendijk had er 8 op voorraad van de week.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 13:33 ]

• Captain N
ari3 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:20:
@Captain N: Mijn Wii is nog niet online (geen wifi...) maar zodra ik de USB adapter heb ga ik los. Is het nuttig om je Japanse Club Nintendo account aan je Wii accoun te koppelen? Mijn Club N account staat namelijk op naam van een Japanse vriend omdat ze nu eenmaal alleen in Japan bezorgen. Als die vriend nu ook zijn Wii registreert op het zelfde adres, kan dat dan? Op zich kan ik natuurlijk wel een ander adres gebruiken als ik de Wii registratie niet koppel aan de Club N. account, maar dan mis ik (als dat mogelijk wordt) de mogelijkheid om Club N. punten te gebruiken voor het aanschaffen van Wii credits.
Ik weet niet of je meerdere Wii's kunt registreren. Meerdere DS'en kan iig wel. Volgens mij staat het ook wel ergens vermeld op de Club Nintendo site of je er meerder kunt registeren.

Ik heb mijn Club Nintendo account gegevens wel ingevuld (daar vroeg 'ie om voordat ik de shop in kon), en zie nu inmiddels ook in m'n Club Nintendo account dat ik Bomberman '94 heb aangeschaft. Krijg er echter (nog?) niks voor. Wat je sowieso zou kunnen doen is een apart account op hetzelfde adres aanmaken natuurlijk.

Overigens nogmaals het verzoek contactgegevens uit te wisselen, aangezien dat misschien wel handig kan zijn gezien wij hier de enigen met een Japanse Wii zijn. :) Mijn gegevens staan in m'n profiel. Indien je geen interesse hebt ook graag even een berichtje, zodat ik iig weet dat je het gelezen hebt. :)

Mijn foto's op Flickr.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Rickstur schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:33:
[...]

Ik heb hem net besteld op bartsmit.com :)
Ik vind het verschil in beeld t.o.v. composite eigenlijk te klein om zo'n dikke investering in een kabel te doen; Ik wacht wel even tot de prijs lekker gedropped is; ook gedaan met Gamecube RGB; zie er nu zelfs een paar origineel op Ebay staan voor een tientje (DOL-013)

20*350ZO45°

Verwijderd

Richard schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:42:
[...]

Ik vind het verschil in beeld t.o.v. composite eigenlijk te klein om zo'n dikke investering in een kabel te doen; Ik wacht wel even tot de prijs lekker gedropped is; ook gedaan met Gamecube RGB; zie er nu zelfs een paar origineel op Ebay staan voor een tientje (DOL-013)
Ik heb geen vergelijk maar er zijn hier genoeg mensen die beweren dat het echt merkbaar beter is.
En er is nog een groot voordeel (voor mij dan), mijn tv staat in een kast en de deurtjes kunnen nu niet dicht omdat de composiet met zijn lange stekkertjes achter het scartblokje tegen de achterwand zit. Dus voor mij is het eigenlijk een must O-)

Verwijderd

Ik las het volgende op AVForums.com over de 3d party component kabels:
Just got my official Wii component cable from ebay and was going to sel it as i managed to get a madcatz one on launch but thought i would give it a try and its noticabley better than the madcatz one even my wife said so. for example the intro screen to zelda..the big red zelda writing stands out with crisp edges compared to the madcatz one so even though it cost me 37 pounds im keeping this one and selling the madkatz one to a mate.....i didnt think there owuld be any difference but its very noticable...
Dus het origineel van Nintendo is beduidend beter en als zelfs 'the wife' het merkt dan moet het verschil dus gigantisch zijn ;)

Verwijderd

ik heb zojuist zelda tp voor de cube van bart smit binnen...
loopt ie telkens op hetzelfde moment vast, in ordon ranch tijdens eerste opdracht

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:02

SdR

Misschien een hele domme vraag hoor.. maar is het iemand nog gelukt om de WII de laatste 2 dagen ergens te verkrijgen. Ik zou deze graag volgende week ergens halen. Mijn collega wil hem cadeau doen aan zijn zoontje.

Is er een kans om deze ergens voor het einde van volgende week nog te krijgen?? (Anders in ieder geval reserveren??)

Don't Speak, Just Think

• Hoedje
Zoals ik het lees op (buitenlandse) fora, komt er morgen dus in heel Europa een lading component en RGB kabels in de winkels te liggen (iig NL/België/Engeland/Duitsland).

Overigens de verzending, waar Digifan zo zeker was dat die vandaag zou komen (na eerder gisteren), weer een dagje naar voren geschoven, morgen moet die nu écht écht e c h t komen. Het begint nu wel een beetje erg zuur te worden voor de mensen die maar steeds moeten wachten... en iedere keer weer lekker worden gemaakt, maar steeds weer mogen slikken :/

Ja, ik heb er al één maar dan mag ik nog wel een beetje meeleven.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:25:
Ik hoop in Godsnaam dat dit niet waar is en dat je wederzijds elkaar moet toevoegen (de andere kant op moet het namelijk wel, van Wii naar PC). Want anders is het een kwestie van tijd voor de spambots gaan ratelen natuurlijk...
Je moet eerst op je Wii een adres toevoegen, en diegene met dan replyen. Dan kan je pas berichten gaan uitwisselen.

En ja die lijst met Wii friendcodes is best wel zinloos, want je moet nog steeds met elkaar overleggen dat de andere jou ook toevoegt. Tenzij dat je gewoon standaard de hele lijst in je adress book gaat zetten...
[...]

Nedgame heeft 3 vestigingen, in Apeldoorn, Enschede en Groningen.
maar goed, zie al dat hier teveel fanboys zitten die niet willen toegeven dat de controller voor een party-console gewoon veel te duur is
Dat is zeker waar, de controller is gewoon te duur. Ze hadden em veel beter voor 20 euro kunnen verkopen en de nunchuk ook, of andere 30 voor de wiimote en 10 voor de nunchuk. Aangezien er minder technologie in de nunchuk zit en dus goedkoper is om te produceren.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Hij moet wel op standby staan he (oranje lampje), anders licht ie nooit blauw op :P.
Dat had ik al door. Da's dus niet het probleem, console staat altijd in standby (oranje led) en niet uit (rode led).
Ondertussen lijkt het ontvangen op een hotmail account wel te werken, dus dat probleem is al van de baan. Nu nog die blauwe led...

Hoe zit het overigens als de mail toekomt terwijl de console aanstaat, en terwijl je een spel aan het spelen bent ? Licht de sleuf dan ook onmiddellijk op bij het binnenkomen van een mail ?

• Phusebox
Hoedje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:09:
Zoals ik het lees op (buitenlandse) fora, komt er morgen dus in heel Europa een lading component en RGB kabels in de winkels te liggen (iig NL/België/Engeland/Duitsland).

Overigens de verzending, waar Digifan zo zeker was dat die vandaag zou komen (na eerder gisteren), weer een dagje naar voren geschoven, morgen moet die nu écht écht e c h t komen. Het begint nu wel een beetje erg zuur te worden voor de mensen die maar steeds moeten wachten... en iedere keer weer lekker worden gemaakt, maar steeds weer mogen slikken :/

Ja, ik heb er al één maar dan mag ik nog wel een beetje meeleven.
hmm een frs hier had er al 1 gehad en verkocht, helaas 10 minuten voor mij :(

verder nergens te vinden nog, ja hopelijk morgen dan

Verwijderd

[...]

Nedgame is een fysieke winkel zit o.a in Enschede

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Twixie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:22:
[...]

Dat had ik al door. Da's dus niet het probleem, console staat altijd in standby (oranje led) en niet uit (rode led).
Ondertussen lijkt het ontvangen op een hotmail account wel te werken, dus dat probleem is al van de baan. Nu nog die blauwe led...

Hoe zit het overigens als de mail toekomt terwijl de console aanstaat, en terwijl je een spel aan het spelen bent ? Licht de sleuf dan ook onmiddellijk op bij het binnenkomen van een mail ?
Als je aan het gamen bent gaat hij niet aan.

En als je em bij mij aanzet terwijl het blauwe licht aan is dan gaat ie ook gelijk weer uit. Ik weet niet of ie, als je het bericht niet leest, dan weer aangaat als je de Wii uitzet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Twixie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:22:
[...]
...

Nee. Ik heb er wel is een paar uur op zitten wachten, terwijl gewoon zitten gamen. Kijk ik voor de gein eens op het prikbord, is die mail er gewoon. Van school had ik vandaag een mail gestuurd om eens thuis te kunnen komen met een blauw licht aan, heeft mn broertje er weer mee gespeeld, geen licht dus :X

Als je die mail hebt en het licht is aan kun je ook helemaal niet in het prikbord komen anders is het gelijk over.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Blijkbaar is die sensorbar niets anders dan 6 IR ledjes, er wordt geen info processed van die bar. Er zijn zelfs mensen die al zelf een sensorbar op batterijen hebben gemaakt. Google op wii sensor bar length (etc.).
Bij ons hangen boven de TV in het plafond twee halogeenspotjes. Grappig: wanneer je de wiimote naar het plafond richt, krijg je ineens de cursor terug te zien :).

• Phusebox
jip_86 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:28:
[...]

Nee. Ik heb er wel is een paar uur op zitten wachten, terwijl gewoon zitten gamen. Kijk ik voor de gein eens op het prikbord, is die mail er gewoon. Van school had ik vandaag een mail gestuurd om eens thuis te kunnen komen met een blauw licht aan, heeft mn broertje er weer mee gespeeld, geen licht dus :X

Als je die mail hebt en het licht is aan kun je ook helemaal niet in het prikbord komen anders is het gelijk over.
eh sterker nog, als ie knippert, en je zet em aan, gaat t licht meteen uit

Verwijderd

SdR schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:09:
Misschien een hele domme vraag hoor.. maar is het iemand nog gelukt om de WII de laatste 2 dagen ergens te verkrijgen. Ik zou deze graag volgende week ergens halen. Mijn collega wil hem cadeau doen aan zijn zoontje.

Is er een kans om deze ergens voor het einde van volgende week nog te krijgen?? (Anders in ieder geval reserveren??)
Ik zou het bij de Van Leest winkels proberen, lang niet iedereen weet dat die ook de Wii verkopen. En anders zou ik vast een spelletje kopen om te geven en de Wii reserveren :)

• apNia

apNia

Vanitas schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:14:
[...]

Je moet eerst op je Wii een adres toevoegen, en diegene met dan replyen. Dan kan je pas berichten gaan uitwisselen.
Het staat zo geschreven:
6. Email A Wii: You can email any Wii that you know the Friend code for. The Email address will be w(Wii Number here)@wii.com. For Example: w123456789012@wii.com
zoals ik post hoop ik dus dat de andere kant op validatie vereist is ook (dus unknown PC >> Wii ipv Wii >> Unknown PC)
Want andersom weet ik wel dat dat verplicht is... Als ik thuis ben maar ff testen..

• MetroidPrime
apNia schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:45:
zoals ik post hoop ik dus dat de andere kant op validatie vereist is ook (dus unknown PC >> Wii ipv Wii >> Unknown PC)
Want andersom weet ik wel dat dat verplicht is... Als ik thuis ben maar ff testen..
Het lijkt mij dat dat in verband met spam wel zo is. Je hebt dan meteen een goedkope filter die geen enkele spam door laat.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

leg me nu eens uit waarom dat blauw licht zo belangrijk is voor je? Ik had twee nachten op rij dat ik s'morgens wakker werd vanwege de blauwe gloed die men hele kamer verlichtte (ik ontvang nogal veel nachtelijke berichten blijkbaar). Ik heb dan ook maar in de instellingen de verlichting volledig uitgeschakeld. Toch veel estetischer zo?

Verwijderd

Kijk eerst even rond voordat je post

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 15:01 ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Twixie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:31:
[...]

Bij ons hangen boven de TV in het plafond twee halogeenspotjes. Grappig: wanneer je de wiimote naar het plafond richt, krijg je ineens de cursor terug te zien :).
Nouja, grappig... dat is eerder lastig. Het zou in sommige spellen misschien wel voor problemen kunnen zorgen? BV als je de controller omhoog moet richten ofzo.

Verwijderd

Om een reactie te geven op de vraag wanneer nieuwe ladingen Wii's richting de nederlandse winkels komen: Ik kom zojuist van Intertoys Lichtenvoorde (vraag maar niet waar dat is) en heb vandaag een Wii "gepreordered" (krijg hem morgen-avond/zaterdag-ochtend). Dan verwachten ze namelijk een nieuwe lading (6 stuks, waar die van mij ook bij zal zitten).

Verder wist de verkoper te melden dat Intertoys Winterswijk er ook 6 zou krijgen (misschien alle intertoys in het oosten van het land?).

Zoals velen hebben aangegeven komt de nieuwe lading consoles dus echt morgen/overmorgen richting de winkels!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik kan je garanderen dat mail die je naar een Wii toe verstuurd niet aankomt, tenzij die Wii je heeft toegevoegd. De andere kant op kan trouwens ook niet, want zodra je iemand toevoegd (een Wii of e-mail) blijft de naam grijs totdat die persoon "toestemming" geeft. Van Wii naar Wii kan dat een behoorlijke tijd duren, terwijl van Wii naar e-mail lekker vlot gaat (direct nadat de ontvanger een reply heeft teruggestuurd).

Dat is dus een prima spamfilter, vooral gezien de doelgroep. Ik hoop natuurlijk wel dat ze het online multiplayer deel anders/vrijer aanpakken: een ignore functie is dan ook zeker niet verkeerd ;)

Even wat anders: zodra ik Zelda en Red Steel uitgespeelt heb, wil ik graag eens wat GameCube toppers spelen op mijn Wii (nooit een Cube gehad). Nu heb ik zelf een prima idee van welke titels mij wat lijken, maar ik heb totaal geen verstand van de verschillende third party controllers. De Nintendo controllers zijn nogal prijzig (~30 euro) om te gaan kopen voor een handjevol games, dus ben ik op zoek gegaan naar de wat goedkopere alternatieven. Ik kom daar merken tegen als Speedlink, Piranha en Big Ben, waarvan die laatste een brakke D-pad heeft zo te zien (plat rondje, wtf?!). Rest dus de vraag wat de algemene opvatting is voor de overige third party merken: zijn die een beetje van fatsoenlijke kwaliteit, of is het huilen met de pet op?

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Bij de Dixons in de stad Utrecht(vredenburg) kosten 1st party GC controllers slecht 18 of 19 euro :)

[ Voor 11% gewijzigd door WickedWizard op 14-12-2006 15:13 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• MetroidPrime
Cleetje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:05:
Nu heb ik zelf een prima idee van welke titels mij wat lijken, maar ik heb totaal geen verstand van de verschillende third party controllers. De Nintendo controllers zijn nogal prijzig (~30 euro) om te gaan kopen voor een handjevol games, dus ben ik op zoek gegaan naar de wat goedkopere alternatieven. Ik kom daar merken tegen als Speedlink, Piranha en Big Ben, waarvan die laatste een brakke D-pad heeft zo te zien (plat rondje, wtf?!). Rest dus de vraag wat de algemene opvatting is voor de overige third party merken: zijn die een beetje van fatsoenlijke kwaliteit, of is het huilen met de pet op?
Third-party controllers moet je gewoon niet aan beginnen. Bij Dixons schijnen de officiële controllers vrij goedkoop te zijn, dus ik zou daar een Wavebird halen of, als je rumble belangrijker vind dat een draadloze controller, de normale controller.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!