Iemand enig ide waarom er bij mijn monkey ball wii geen sterrencode zit? Ik spaar die sterren en bij alles zitten ze. Is dit vergeten zoals ook bij zelda is gebeurd of hoort er bij MB geen code te zitten.
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron dat alles wat aan de Bart Smit is geleverd, uitgeleverd is aan E-Plaza (zelfde concern). Ook schijnt er een aantal te zijn geleverd aan internet bestellers.MetroidPrime schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:08:
[...]
Nee, ik bedoel dat de Wii nooit uitverkocht kan zijn aangezien Bart Smit de Wii nooit heeft gehad. Dat er demopods staan in sommige Bart Smit filialen had ik een paar dagen geleden al gezien.
Verwijderd
klopt, maar toch heeft de combi Samung/360 mij destijds overtuigd om een 360 aan te schaffen, terwijl ik nog wel zo een pesthekel aan LCD schermen heb. Hetgeen ik vandaag zag met de Wii was gewoon te triest voor woorden: een compressie MPEG pixel movie op een LCD. Het zou mij in ieder geval net overtuigen om er een te kopen, dat moet Nintendo toch echt wel beter kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:47:
[...]
die samsung lcd was toch ook niet alles?
Een vriend van mij heeft hem via internet reservering bij de bart smit gehaald dus ze hebben ze wel gehad. Ben benieuwd wanneer het moment aanbreekt dat er in overvloed wii's in de winkel liggen.MetroidPrime schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:28:
[...]
Dat is wel grappig, want volgens mij heeft tot nu toe geen enkel filiaal van Bart Smit de Wii geleverd gehad.
Trouwens, weet iemand wanneer de 2e lading wii's bij de intertoy's (rijswijk) verschijnt. Donderdag of vrijdag zeiden ze maar nintendo heeft toch vaste leverdagen ?
Verwijderd
intertoys noordwijk net nog ff gebeld, vrijdag maar ze weten niet hoeveel ze er krijgen. Ik sta 3e op de lijst dus dat wordt duimen.michielvz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:24:
[...]
Een vriend van mij heeft hem via internet reservering bij de bart smit gehaald dus ze hebben ze wel gehad. Ben benieuwd wanneer het moment aanbreekt dat er in overvloed wii's in de winkel liggen.
Trouwens, weet iemand wanneer de 2e lading wii's bij de intertoy's (rijswijk) verschijnt. Donderdag of vrijdag zeiden ze maar nintendo heeft toch vaste leverdagen ?
er staat hier dagelijks nochtans voldoende (volwassen) volk naar dat scherm te staren. Ik denk dat je het belang van de graphics voor het "gewone" volk iets overschatVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:21:
[...]
klopt, maar toch heeft de combi Samung/360 mij destijds overtuigd om een 360 aan te schaffen, terwijl ik nog wel zo een pesthekel aan LCD schermen heb. Hetgeen ik vandaag zag met de Wii was gewoon te triest voor woorden: een compressie MPEG pixel movie op een LCD. Het zou mij in ieder geval net overtuigen om er een te kopen, dat moet Nintendo toch echt wel beter kunnen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Monkey Ball is niet van Nintendo toch?michielvz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:19:
Iemand enig ide waarom er bij mijn monkey ball wii geen sterrencode zit? Ik spaar die sterren en bij alles zitten ze. Is dit vergeten zoals ook bij zelda is gebeurd of hoort er bij MB geen code te zitten.
Enkel bij officieel Nintendo spul krijg je sterretjes
Hoe bedoel je 'zoals ook bij zelda' ? Bij onze Zelda zat toch gewoon een code-fiche hoor. In totaal leverde Wii + 2 games extra mij 1250 sterren op (zelfs bij Wii Sports zat er nog een fiche).michielvz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:19:
Verwijderd
Ik had geen sterren bij zeldaTwixie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:31:
[...]
Hoe bedoel je 'zoals ook bij zelda' ? Bij onze Zelda zat toch gewoon een code-fiche hoor. In totaal leverde Wii + 2 games extra mij 1250 sterren op (zelfs bij Wii Sports zat er nog een fiche).
Maar als je een foto maakt van het spel+kassabon kon je dacht ik alsnog een sterrencode krijgen, hoor het van heel veel mensen ben in ieder geval blij dat me boekje niet gescheurd is dat komt ook regelmatig voor.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterBart Smit heeft tot nu toe alleen aan de internetbestellingen geleverd en niet aan de filialen. In de filialen kunnen ze dus nooit uitverkocht zijn, want de Wii is daar nog nooit verkocht.michielvz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:24:
[...]
Een vriend van mij heeft hem via internet reservering bij de bart smit gehaald dus ze hebben ze wel gehad. Ben benieuwd wanneer het moment aanbreekt dat er in overvloed wii's in de winkel liggen.
Ik heb van meerdere winkels te horen gekregen dat Nintendo beloofd had de tweede lading van de Wii deze week af te leveren, maar dat de tweede levering tot op heden spoorloos is. Geen enkele winkel die ik gevraagd heb verwacht de tweede lading nog deze week, maar (hopelijk) ergens volgende week. Het schijnt dat dit een landelijk probleem is.Trouwens, weet iemand wanneer de 2e lading wii's bij de intertoy's (rijswijk) verschijnt. Donderdag of vrijdag zeiden ze maar nintendo heeft toch vaste leverdagen ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Super monkeyball is volgens mij door SEGA gemaakt.
@MetroidPrime: Weet je heel zeker dat er deze week niet meer geleverd wordt? De mevrouw bij de lokale gameswinkel hier beloofde mij donderdag/vrijdag/zaterdag een wii te kunnen verkopen namelijk.
@MetroidPrime: Weet je heel zeker dat er deze week niet meer geleverd wordt? De mevrouw bij de lokale gameswinkel hier beloofde mij donderdag/vrijdag/zaterdag een wii te kunnen verkopen namelijk.
Verwijderd
Inderdaad hier is men ook zeker van vrijdag bij de intertoys en de frs verwacht morgen nog wat, de Replay hier in de buurt ook nog even gebeld of er misschien nog pre-orders uit waren gevallen, maar helaas. Hij zei wel dat er deze week een levering komt en voor kerst een grotere om alle pre-orders weg te werken.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:40:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 16:42 ]
- MetroidPrime
TopicstarterIk weet het niet zeker, maar ik heb dit verhaal van meerdere winkels gehoord. Een leverancier aan de winkels schijnt tot op heden nog geen consoles hebben mogen ontvangen voor de tweede levering.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:40:
De Free Record Shop was de enige winkel die ik kon vinden die deze week nog wat consoles verwachtte.
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 13-12-2006 16:47 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Vergeet je toch even dat het inwonersaantal dan wel verschilt, maar dat Japan wel een echt gameland is + dat het een gigantische economie heeft. Nintendo zou IMO echt gek zijn als ze Europa meer hadden gegeven.jip_86 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:36:
Eindelijk hebben ze cijfers gegeven. 325.000 Wii's in Europa. Dat betekend dat een landje als Japan er meer heeft gekregen als een heel continent
Verwijderd
Dit zou echter wel inhouden dat er vandaag aan de distributie centra's geleverd is om morgen bij de winkels af te leveren.
I just hope so for all NON wii owners.....
I just hope so for all NON wii owners.....
Door Amusement Vision. Sega is de publisher.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:40:
[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 13-12-2006 17:00 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
kom zojuist van de dixons utrecht (vredenburg)
en meegenomen de nieuwe ZELDA voor de GAMECUBE
lagen er volgens de verkoper nog maar net 1 uurtje , en ik was de 5e die er 1 kocht
happy
lekker spelen , nee ik heb geen WII nodig
(zou toch de Wii alleen maar willen voor zelda)
en meegenomen de nieuwe ZELDA voor de GAMECUBE
lagen er volgens de verkoper nog maar net 1 uurtje , en ik was de 5e die er 1 kocht
happy
lekker spelen , nee ik heb geen WII nodig
(zou toch de Wii alleen maar willen voor zelda)
[ Voor 9% gewijzigd door xdc op 13-12-2006 16:51 ]
slimmehotspot.nl
http://www.nintendo-europ...TPwieJtVixnHqIPsBp4h_zfrY
Daar zegt nintendo dagelijks te zullen leveren, moet maar weer blijken dan he!
Daar zegt nintendo dagelijks te zullen leveren, moet maar weer blijken dan he!
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Hoop dat het waar is dat niemand zonder een Wii de kerst hoeft door te brengen
Toch raar dat sommige winkels blijven beweren niet eerder dan half januari weer leveringen te krijgen...

VC cross region purchasing
Dacht dat ze iets ‘fantastisch’ ontdekt hadden, blijkt dat iemand uit Nieuw-Zeeland VC-spellen in UK koopt (beiden PAL-land) dus weg illusie
Op wii.com staat (nu?) dat N64-spellen 800 punten kosten (was toch 1000?!).
Dacht dat ze iets ‘fantastisch’ ontdekt hadden, blijkt dat iemand uit Nieuw-Zeeland VC-spellen in UK koopt (beiden PAL-land) dus weg illusie
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
ik denk dat dat meer komt omdat ze geen zekerheid hebben maar of iedereen die een wii wil ook een witte kerst heeft betwijfel ik want er zijn nu al winkels die geen orders meer aan nemen.
Verwijderd
Zojuist met de plaatselijke Intertoys gebeld, die hebben vandaag een mail gekregen dat ze er voor het weekend 6 geleverd krijgen... Laten we duimen dat we niet nog een week hoeven te wachtenIk heb van meerdere winkels te horen gekregen dat Nintendo beloofd had de tweede lading van de Wii deze week af te leveren, maar dat de tweede levering tot op heden spoorloos is. Geen enkele winkel die ik gevraagd heb verwacht de tweede lading nog deze week, maar (hopelijk) ergens volgende week. Het schijnt dat dit een landelijk probleem is.
Kostte naar mij weten altijd al 800...Icelus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:06:
VC cross region purchasing
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
VS en Japan zijn nu 1000.Razor.Timo schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:13:
[...]
Kostte naar mij weten altijd al 800...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
ben nu eindelijk zelda TP(op cube) aan het spelen. Het begin is nog wat langzaam, maar daarna begint het een beetje te komen 
Maar hoe vet zou zelda/link eruit zien in full HD??
Maar hoe vet zou zelda/link eruit zien in full HD??
Zullen er veel mensen zijn, die een Wii kopen met één of 2 leuke spellen, maar de rest van de spellen van de gamecube kopen of gebruiken? Er zijn op dit moment veel meer gcube titels beschikbaar, waaronder enkele toppers die misschien helemaal niet op de Wii uitkomen. Of zie ik dat verkeerd 
Ik heb het dan bijvoorbeeld over Mario Kart Double Dash, Soul Caliber2 en Paper mario2.

Ik heb het dan bijvoorbeeld over Mario Kart Double Dash, Soul Caliber2 en Paper mario2.
[ Voor 14% gewijzigd door ToFast op 13-12-2006 17:22 ]
Ik was vanmiddag bij een vriend van mij (die heeft wel een Wii) en daar even het photochannel getest. Geheugenkaart uit mijn telefoon in het tussenstukje gedaan en toen de Wii in, photochannel aanklikken en dan SD kaart selecteren. Ik moet zeggen, het werkt best goed! Alle foto's staan duidelijk in miniatuurweergaves (stuk op 12/16 per pagina) en totaal geen last gehad van laadtijden oid. Leuk voor na de vakantie, foto's kijken met de hele famillie
(gevolgd door een toernooi tennis)
Ik zit nog een beetje met een dilemma. Maandag ben ik jarig, en dan wil ik eigenlijk wel een spel hebben. Maar ik zit ernstig te twijfelen tussen Zelda en CoD3. Ik ben verder geen echte Zelda fan dus een must have is het voor mij niet zo zeer. Verder hoor ik over allebei geen echt negatieve geluiden. Iemand nog een verhelderend advies?
Welk type spel spreekt je het meeste aan. Graphics en gameplay zijn bij beide spellen goed lees ik.jip_86 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:31:
Ik zit nog een beetje met een dilemma. Maandag ben ik jarig, en dan wil ik eigenlijk wel een spel hebben. Maar ik zit ernstig te twijfelen tussen Zelda en CoD3. Ik ben verder geen echte Zelda fan dus een must have is het voor mij niet zo zeer. Verder hoor ik over allebei geen echt negatieve geluiden. Iemand nog een verhelderend advies?
Ja en bovendien vind ik shooters veel beter spelen met muis, dus op de pc. Ookal ziet Cod3 er gelikt uit op de Xbox360 en ps3, zou de console daarom nooit kopen.
Het gaat erom wat je leuk vind om te spelen, welk type spel en hoe het spel omgaat met jou als speler
[ Voor 19% gewijzigd door ToFast op 13-12-2006 17:39 ]
Verwijderd
Ben je geen echte Zelda-fan omdat je het nooit gespeeld hebt of omdat je het gewoon niet leuk vond? Dat is wel essentieel, als je het nog niet geprobeerd hebt zou ik zeggen: Zelda! Je zult binnen een uur de grootste fan zijn. CoD3 lijkt me ook een goede titel, al vind ik het bij dat soort games vaak alleen maar meer van hetzelfde. Ben overigens wel benieuwd hoe die game het met de Wii-controls doet...jip_86 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:31:
Ik had toen der tijd (toen mijn punten nog torenhoog waren.....Twixie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:59:
[...]
Bij mijn weten kan je van alle artikelen maar 1 stuk registreren. Dus je zal zeker geen punten gekregen hebben voor 2 cubes en 2 ds'en.
Maargoed, die tijden van overvloed zijn voorbij! Gereduceerd tot 425!
Stelletje #%&@*&
(anders kon ik nu voor niks een leuke DSgame uitzoeken
Graphics maakt me niet zo veel uit. Ik heb nu een paar GC spellen geleend bij iemand en je hebt niet eens door dat het er minder uitziet als op een pc.ToFast schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:34:
[...]
Welk type spel spreekt je het meeste aan. Graphics en gameplay zijn bij beide spellen goed lees ik.
Ja en bovendien vind ik shooters veel beter spelen met muis, dus op de pc. Ookal ziet Cod3 er gelikt uit op de Xbox360 en ps3, zou de console daarom nooit kopen.
Het gaat erom wat je leuk vind om te spelen, welk type spel en hoe het spel omgaat met jou als speler
Ik heb nooit Zelda gespeeld, dit is mn eerste spelcomputer. Op de pc speelde ik meestal shooters, maar nooit echt in uitgeblonken.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:36:
[...]
Ben je geen echte Zelda-fan omdat je het nooit gespeeld hebt of omdat je het gewoon niet leuk vond? Dat is wel essentieel, als je het nog niet geprobeerd hebt zou ik zeggen: Zelda! Je zult binnen een uur de grootste fan zijn. CoD3 lijkt me ook een goede titel, al vind ik het bij dat soort games vaak alleen maar meer van hetzelfde. Ben overigens wel benieuwd hoe die game het met de Wii-controls doet...
Opzich hebben ze allebei coole dingen die je met de controller moet uithalen enzo dus daar zit het ook wel goed mee.
Neig opzich wel licht naar Zelda.
Verwijderd
Als je Zelda nog nooit hebt gespeeld is TP een echte aanrader, de game is fascinerend en zo geweldig. Je zal en moet de Zelda-magie voelen
(Maar ik verplicht niks
)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 17:53 ]
Verwijderd
Met kopen van Wii ben je al van je gewoonte afgestapt dus doe dat dan ook maar met het kopen van de game: Zelda!jip_86 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:50:
Ik heb nooit Zelda gespeeld, dit is mn eerste spelcomputer. Op de pc speelde ik meestal shooters, maar nooit echt in uitgeblonken.
Verwijderd
ben ook erg aan het twijfelen over zelda,
nog nooit gespeeld , en zon magische tuinkabouter trekt me ook niet echt aan....
alleen , er zijn wel heel veel mensen die het heel leuk vinden
nog nooit gespeeld , en zon magische tuinkabouter trekt me ook niet echt aan....

Hoe komen we daaraan?
20*350ZO45°
Ik heb ook vandaag aangeschaft voor de Wii, nou mn wii nog, maar die post op de frontpage doet hoop opwaaien
ik ben benieuwd en wacht in spanning af ( heb eerlijk gezegd geen idee hoeveelste ik in de rij sta.. de kerel zei iig dat er niet veel reserveringen waren. ) Ik blijf gewoon verder hopen 
//edit en alleen van het zelda boekje krijg ik al een stijve , kan je nagaan van het spel =D
//edit en alleen van het zelda boekje krijg ik al een stijve , kan je nagaan van het spel =D
[ Voor 13% gewijzigd door McPoowl op 13-12-2006 18:20 ]
Verwijderd
Ik ben van plan om ook binnenkort een wii console aan te schaffen.
Omdat mijn budget het echter niet toelaat om daarbij ook nog een goeie televisie te kopen, ben ik op zoek gegaan naar een ietwat goedkopere oplossing.
Iemand een idee of ik mijn wii hierop
zou kunnen aansluiten?
Omdat mijn budget het echter niet toelaat om daarbij ook nog een goeie televisie te kopen, ben ik op zoek gegaan naar een ietwat goedkopere oplossing.
zou kunnen aansluiten?
Als je er zo over denkt, koop het dan maar gewoon niet...Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:03:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je kan dit niet NIET tof vinden.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:03:
Haal hem en ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt
Nee, tenzij je een Composite -> DVI convertor weet te scoren.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:27:
zou kunnen aansluiten?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
wat je moet weten is wat voor aansluitingen het scherm heeft.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:27:
zou kunnen aansluiten?
SCART, composiet, RGB.
1 van de drie moet je hebben.
Verwijderd
ZeldaVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:03:
En dat zegt iemand die een hekel heeft aan RPG's en aanverwante spellen, oblivion vond ik ook geen reet aan.
Nee, of in ieder geval voorlopig niet zonder (kwalitatief brak) conversiekastje ertussen.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:27:
zou kunnen aansluiten?
Dit is een gewone 21" breedbeeld PC-monitor, zoals die ook betaalbaarder te vinden zijn.
Je zal of een scherm waar ook minstens S-video/composiet-ingangen op zitten, zoals deze dell: http://accessories.euro.d...s=dhs&cs=nldhs1&sku=59203
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Sorry
[ Voor 98% gewijzigd door tommy6 op 13-12-2006 19:00 ]
Wat heb je nu aan een scherm met S-Video of composite aansluiting? Dan kun je toch net zo goed een normale breedbeeld-TV kopen? Aangenomen dat je niet toevallig nog een grote TFT nodig hebt.Tarin schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:53:
[...]
Nee, of in ieder geval voorlopig niet zonder (kwalitatief brak) conversiekastje ertussen.
Dit is een gewone 21" breedbeeld PC-monitor, zoals die ook betaalbaarder te vinden zijn.
Je zal of een scherm waar ook minstens S-video/composiet-ingangen op zitten, zoals deze dell: http://accessories.euro.d...s=dhs&cs=nldhs1&sku=59203
Immers, de bottleneck blijft dan dat composite of s-video kabeltje.
[ Voor 4% gewijzigd door HarmoniousVibe op 13-12-2006 18:59 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Hmm, ik zou mijn pc dan er ook willen op aansluiten via dvi, maar ik las net dat er ook een VGA input bij deze monitor aanwezig is. Zou ik via een converter dan mijn wii erop kunnen aansluiten?
Verwijderd
nvm. hij heeft zijn spoilert al weggehaald
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 19:00 ]
Niet zonder (diep) in de buidel te tasten en dan nog niet lossless.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:58:
Hmm, ik zou mijn pc dan er ook willen op aansluiten via dvi, maar ik las net dat er ook een VGA input bij deze monitor aanwezig is. Zou ik via een converter dan mijn wii erop kunnen aansluiten?
Te laat!Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:58:
nvm. hij heeft zijn spoilert al weggehaald
Verwijderd
Net even gebeld met ConsoleShop. Daar verwachten ze hem niet eerder in huis te hebben dan aanstaande maandag.
Helaas. Nog een weekje wachten dus.
Wie heeft er al wel een bestelling van ConsoleShop ontvangen?
Helaas. Nog een weekje wachten dus.
Wie heeft er al wel een bestelling van ConsoleShop ontvangen?
Bha nog steeds nergens component kabels en die ik bij Superufo heb staan zijn ook niet verzonden.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat vind ik nog steeds het meest miraculeus, dat die kabels zo'n enorm te kort hebben. Lijkt mij nou juist dat daar Nintendo enorm veel winst kan halen als ze die ff massa produceren en dat is ook 10x makkelijker als een hele console. Maar toch overal ook in de US enorme tekorten, en hier gewoon helemaal niets. Ik hoorde zelfs dat t nog wel 2 weken kan duren.. en dat vind ik echt super zuur want dan heb ik Zelda al uitgespeeld, nu speel ik gewoon bewust even niet puur omdat t er zo blurry uitziet en mn ervaring verkracht.
Nope niet zomaar (maar dat was al gezegd)Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:27:
zou kunnen aansluiten?
hierop weer wel
http://www.dollarshop.nl/...62&catId=82&categoryid=82
Kun je ook nog mooi een tftje voor je pc kopen
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bij de Otto beweren ze dat ze de Wii binnen 24 uur kunnen leveren..
Ze maken er zelfs google adsense reclame's mee zag ik zojuist in gmail.
Heeft er iemand ervaring met Wii's via Otto?
Er waren wel heel veel mensen met ervaringen en een zekere otto tvendless schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:33:
Ik zou er niet van uit gaan dat ze hem binnen 24 uur kunnen leveren in ieder geval.
Ik heb daar ook naar zitten kijken, vertrouw het zelf niet zo aangezien er ook nog staat "reserveer nu, leverbaar vanaf 8 december".endless schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:33:
Hmm.. Toenet stond er nog "morgen geleverd" geloof ik..Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:37:
als je probeert te bestellen komt otto er op terug
Levertijd 1 weken ...
Naja, dan is het al niet meer van toepassing.
Ik had er toch al ergens anders één besteld.
WTF win je met tennis na eerst 4-5 wedstrijden verloren te hebben en dus ook minpunten krijgt eindelijk weer eens 4 wedstrijden, blijf je gewoon minpunten krijgen
Precies zelfde met otto gehad... je bent de lul dus, inderdaad 1 hele week.. slimme jongens daar hoor..
Het is afhankelijk van hoe goed je technisch speelt tijdens het potje geloof ik, niet alleen van of je wint.jip_86 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:01:
WTF win je met tennis na eerst 4-5 wedstrijden verloren te hebben en dus ook minpunten krijgt eindelijk weer eens 2 wedstrijden, blijf je gewoon minpunten krijgen
This space is occupied
I AM BORED ->
http://www.youtube.com/watch?v=thFCaNB7-Ds
http://www.youtube.com/watch?v=t2Bg_6ccIyQ
(ze worden nu geproccesed dus wacht ff voordat je ze ziet
)
M.A.W. Tv is binnen wiimote werkt en de wii is still not here
Hmm ze zijn wel heel donker
(ze worden nu geproccesed dus wacht ff voordat je ze ziet
[ Voor 7% gewijzigd door harley op 13-12-2006 20:32 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Net gebeld met Otto, levertijd is 2 a 3 weken. Nog maar even verder zoeken.
Gekke gedachte is dat toch altijd van Zelda fans.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:36:
[...]
Dat is wel essentieel, als je het nog niet geprobeerd hebt zou ik zeggen: Zelda! Je zult binnen een uur de grootste fan zijn.
Ik heb alle Nintendo consoles gehad, en ook de meeste Zelda's geprobeerd. Ik heb er nog nooit 1 gespeeld waar ik plezier aan heb beleefd.
Sterker, ik vind er geen ruk aan
Zelda is imho gewoon niets aan. Veel mensen beleven er gelukkig wel plezier aan, maar zeker niet elke gamer
Eerste filmpje is stilstaand beel? Met metroid prime oid?harley schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:21:
I AM BORED ->
(ze worden nu geproccesed dus wacht ff voordat je ze ziet)
Ah nu met geluid aan hoor ik een drumstel? Je drumt met je wiimote oid? Tis een beetje te donker idd
[ Voor 10% gewijzigd door Snippertje op 13-12-2006 20:49 ]
Ihmo zijn er denk ik wel heel veel gamers die het iets vinden en zou iedereen het op z'n minst moeten uitproberenPWM schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:40:
[...]
Gekke gedachte is dat toch altijd van Zelda fans.
Ik heb alle Nintendo consoles gehad, en ook de meeste Zelda's geprobeerd. Ik heb er nog nooit 1 gespeeld waar ik plezier aan heb beleefd.
Sterker, ik vind er geen ruk aan![]()
Zelda is imho gewoon niets aan. Veel mensen beleven er gelukkig wel plezier aan, maar zeker niet elke gamer
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Yep is mijn laptop aangesloten op de lcd tv met als achtergrondplaatje metroid. Andere filmpje is met zelda achetgrond. Drummen doe ik met de wiimote via bluetooth connected op mijn laptop.Razor.Timo schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:42:
[...]
Eerste filmpje is stilstaand beel? Met metroid prime oid?
Ah nu met geluid aan hoor ik een drumstel? Je drumt met je wiimote oid? Tis een beetje te donker idd
Geeft je toch een beetje een ninty gevoel hé
ok ik heb begrepen dat er bredere bandjes aan de controllers van de nieuwe levering Wii's zitten,
nu heb ik dus die 'oude' bandjes eraan zitten...
zijn die bredere bandjes te verkrijgen op aanvraag bij nintendo ofzo...?
Ik heb ook nooit veel aan Zelda gevonden tot ik het eens een keer echt ging spelen (Oracle of Ages). Sindsdien ben ik helemaal hooked aan Zelda. Toegegeven, Ocarina of Time is echt niet het beste spel ooit en er zal geen Zelda spel in mijn games top 10 staan (ok, misschien toch eentje) maar het zijn toch erg vermakelijke spellen.PWM schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:40:
[...]
Gekke gedachte is dat toch altijd van Zelda fans.
Sterker, ik vind er geen ruk aan![]()
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Het is nintendo. Ik twijfel er niet aan dat als je ze het vriendelijk vraagt ze je nieuwe bandjes opsturen. (gratis of tegen verzendkosten)patrieckske schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:37:
ok ik heb begrepen dat er bredere bandjes aan de controllers van de nieuwe levering Wii's zitten,
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Verwijderd
offtopic:
Kan nu eindelijk het draadje weer volgen na een dag zonder internet, thank you UPC
Kan nu eindelijk het draadje weer volgen na een dag zonder internet, thank you UPC
Weet iemand van jullie of een Duits Wii sports packet een engels-talige versie van Wii Sport bevat, of is deze in het Duits gesproken/geschreven. Dit was wel het geval bij de aankoop van Medal of Honor enkele jarig geleden voor de Cube.
Weet iemand dit toevallig (uit ervaring) ?
Edit: Ik zal de vraag anders stellen, is de taal van Wii Sports aan te passen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 22:13 ]
Zijn er trouwens nog mensen die ervaringen kunnen posten met Rayman raving rabbids,
Is het nou echt te weinig afwisseling of te geforceerd gamen. Of is het gewoon een leuk (alleen of met zijn tweëen ?)
Is het nou echt te weinig afwisseling of te geforceerd gamen. Of is het gewoon een leuk (alleen of met zijn tweëen ?)
Zie mijn mini review van maandagharley schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:54:
Zijn er trouwens nog mensen die ervaringen kunnen posten met Rayman raving rabbids,
Pheno79 in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
En ja, het is erg leuk, die mening deelt mijn vrouw ook
Weten jullie hoe het zit in België? Zijn er daar wel genoeg?
Nee daar zijn ze ook uitverkocht. Alleen vraag ik mij af of er een verschil is met de nederlandse versie en de belgische versie van de wii. Kwa taal. Misschien dat er in belgie ook frans bij zit?
- MetroidPrime
TopicstarterEr is volgens mij binnen Europa helemaal geen verschil tussen de landen, behalve dan dat er in Groot Britannië en Ierland een andere stekker op de meegeleverde adapter zit.pc_wracker schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:13:
Nee daar zijn ze ook uitverkocht. Alleen vraag ik mij af of er een verschil is met de nederlandse versie en de belgische versie van de wii. Kwa taal. Misschien dat er in belgie ook frans bij zit?
Verwijderd
Dus voor elke europese Wii zijn de zelfde talen in te stellen? Geld dit ook voor Wii Sports? Dan zou het namelijk helemaal niet uitmaken waar je je console hier vandaan haalt (behalve de stekker keuze + games zijn soms in eigen taal).
Even over dat wel/geen Zelda ; Uiteindelijk blijft het natuurlijk persoonlijk, zelf zat ik een beetje met hetzelfde dilemma, heb Zelda nooit echt ge-wel-dig gevonden, maar heb hem bij aanschaf van de Wii toch maar gekocht. Na een 2 1/2 uur spelen vind ik het nu toch echt wel heel mooi !
(Het eerst uur gaat alles wel erg traag, imho).
Maar... voor de afwisseling wil ik morgen toch maar ff Red Steel gaan kopen.
(Het eerst uur gaat alles wel erg traag, imho).
Maar... voor de afwisseling wil ik morgen toch maar ff Red Steel gaan kopen.
ik heb me Wii vanavond verkocht.
ik had hem via marktplaats voor 350 gekocht en daarna zelda en wii play gehaalt, en ik had voor de grap hem een paar dagen geleden voor 520 euro op markplaats gezet en iemand mailde vanavond dat hij hem wou?!
ik had niet echt de intensie om hem te verkopen maar ik dacht ik koop die zelfde shit weer voor 350.- terug in de winkel.
nog ff wachten weer dus. wel jammer dat ik niet met me zelda avondtuur verder kan
ik had hem via marktplaats voor 350 gekocht en daarna zelda en wii play gehaalt, en ik had voor de grap hem een paar dagen geleden voor 520 euro op markplaats gezet en iemand mailde vanavond dat hij hem wou?!

nog ff wachten weer dus. wel jammer dat ik niet met me zelda avondtuur verder kan
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
omg die gekken lopen er dus echt rond.. dacht dat het alleen in amerika voor kwamdarkphoenix schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:39:
ik heb me Wii vanavond verkocht.
ik had hem via marktplaats voor 350 gekocht en daarna zelda en wii play gehaalt, en ik had voor de grap hem een paar dagen geleden voor 520 euro op markplaats gezet en iemand mailde vanavond dat hij hem wou?!ik had niet echt de intensie om hem te verkopen maar ik dacht ik koop die zelfde shit weer voor 350.- terug in de winkel.
die gozer die hem kocht had ik heel toevallig bij de MM rijswijk launchhttp://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE gezien die stond ook vroeg te wachten alleen is hij al die tijd nog aan het zoeken geweest en ik had een uur later via marktplaats gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:42:
[...]
omg die gekken lopen er dus echt rond.. dacht dat het alleen in amerika voor kwam
Hij was zo blij al een kind echt mooi man ,ik had wel snel ff me data op een sd kaart gezet.
[ Voor 4% gewijzigd door darkphoenix op 13-12-2006 22:54 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
omg hoe gek ben je om meer dan het dubbele (meer dan een ps3 core pack) neer te leggen voor een Wii, die je hoogstwaarschijnlijk toch wel volgende week of die week erna kan kopen.
Er moet een nobelprijs voor boss-fights komen en deze dient direct uitgereikt te worden aan het zelda:TP team!
Wat een vet spel is het toch!
Wat een vet spel is het toch!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Zoals het ernu uitziet vrijdag, mijn ouders waren trouwens vandaag in Duitsland ze vroegen nog of ze een Wii mee moesten nemen maar ik zei nee omdat ik dacht dat ze A alleen duits waren(heb hier een duitse sonic heroes gehad...) B toch uitverkocht zijn in Europa. Vandaag lagen er 3 in de Etalage 3 witte dozen met "Wii" erop, en een blauw stikkertje.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:57:
omg hoe gek ben je om meer dan het dubbele (meer dan een ps3 core pack) neer te leggen voor een Wii, die je hoogstwaarschijnlijk toch wel volgende week of die week erna kan kopen.

Verwijderd
Ja ik maar die hebben volgens mij er nog geen 1 binnen gehaddanielkraak schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:34:
Heeft iemand hier trouwens iemand zijn wii bij de neckermann besteld, en hem al binnen?
Het is wel erg makkelijk kopers als 'gekken' te beoordelen. Als je werkt en dagen vrij moet nemen om op jacht te gaan kan het ook veel tijd en geld gaan kosten.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:42:
[...]
omg die gekken lopen er dus echt rond.. dacht dat het alleen in amerika voor kwam
Misschien heeft de koper een ziek kind thuis dat op deze manier erg gelukkig gemaakt kan worden..
Kopers zijn geen gekken maar mensen die voor zichzelf bedacht hebben dat het het geld waard is, dus waarom niet kopen? Het is altijd nog goedkoper dan straks een PS3
Volgens Digifan (Haarlem) komen ze nu echt echt morgen binnen. Ze hadden de eerste keer 34 en nu dus de rest van de preorders (66 stuks). Ik weet natuurlijk niet of dat wat zegt voor de rest van de winkels, maar tochVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:03:
[...]
Zoals het ernu uitziet vrijdag, mijn ouders waren trouwens vandaag in Duitsland ze vroegen nog of ze een Wii mee moesten nemen maar ik zei nee omdat ik dacht dat ze A alleen duits waren(heb hier een duitse sonic heroes gehad...) B toch uitverkocht zijn in Europa. Vandaag lagen er 3 in de Etalage 3 witte dozen met "Wii" erop, en een blauw stikkertje.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Het was toch 520 voor een wii met zelda en wii play? Dat kost 350-370 in de winkel. 150 euro winst. Sommige mensen verdienen 150 euro per uur, voor die is het goedkoper om er een op MP te kopen dan 2 uur in een rij te staanfuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:57:
als ze een week wachten kunnen ze hem krijgen zonder in de rij te staan...Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:40:
[...]
Het was toch 520 voor een wii met zelda en wii play? Dat kost 350-370 in de winkel. 150 euro winst. Sommige mensen verdienen 150 euro per uur, voor die is het goedkoper om er een op MP te kopen dan 2 uur in een rij te staan
Hier staat wat
Hoe zit het bij de Wii eigenlijk met Hackbaarheid, niet dat je straks moet gaan oppassen dat overal illegale en gekoppieerde spellen rond gaan?
subtielVerkerkSander schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:45:
Hoe zit het bij de Wii eigenlijk met Hackbaarheid, niet dat je straks moet gaan oppassen dat overal illegale en gekoppieerde spellen rond gaan?
maar om enigszins iets toe te voegen aan mijn bericht:
Nintendo was altijd vrij moeilijk "hackbaar". Meestal kwam dat door de non-conventionele datadragers icm met extra beveiligingen. Dat laatste is nu niet meer het geval, want ze gebruiken nu ook 12cm cds/dvd. Toch zal het denk ik wat langzamer gaan omdat de hackcommunity veel minder groot is dan bijvoorbeeld bij de x-box, maar de toekomst zal het zeggen
[edit]hmm ik was nog aan het editten... volgens mij was mijn bericht net getrashed
[ Voor 6% gewijzigd door Liquid op 13-12-2006 23:51 ]
Ik krijg de blue led truuk niet werkende
.
Heb al mail kunnen versturen naar onze Wii, en die komt blijkbaar ook wel toe. Maar de blauwe sleuf-verlichting doet helemaal niets. De enige keer dat die oplicht is wanneer je het toestel aan zet, dan licht hij heel effen op, voor de rest niets (ook niet bij het laden van een schijfje).
Nog mensen met dat probleem ? En ja, in de instellingen staat het aan (zowel Fel als Zwak geprobeerd).
Overigens krijg ik de mails verzonden vanop de Wii ook niet toe op mijn mail-account, maar misschien worden die door een spam-filter tegengehouden. Zal eens moeten proberen met een hotmail account.
Heb al mail kunnen versturen naar onze Wii, en die komt blijkbaar ook wel toe. Maar de blauwe sleuf-verlichting doet helemaal niets. De enige keer dat die oplicht is wanneer je het toestel aan zet, dan licht hij heel effen op, voor de rest niets (ook niet bij het laden van een schijfje).
Nog mensen met dat probleem ? En ja, in de instellingen staat het aan (zowel Fel als Zwak geprobeerd).
Overigens krijg ik de mails verzonden vanop de Wii ook niet toe op mijn mail-account, maar misschien worden die door een spam-filter tegengehouden. Zal eens moeten proberen met een hotmail account.
Verwijderd
Dat zal ongetwijfeld gaan gebeuren maar met een firmware update kan Nintendo veel fixen denk ik.VerkerkSander schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:45:
Hij moet wel op standby staan he (oranje lampje), anders licht ie nooit blauw opTwixie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:07:
Ik krijg de blue led truuk niet werkende.
Verwijderd
Wil toch even melden dat ik net Pro geworden ben met Wii Sports Tennis: 1020 punten!!!
Heb er wel een lamme arm aan over gehouden...
Heb er wel een lamme arm aan over gehouden...
Verwijderd
Op mijn gewone mail adres komen ze ook niet aan en op mijn hotmail prima dus wat het is weet ik niet?Twixie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:07:
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 00:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!