Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.446 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 14:58

Bejit

Svenska Faderland

Heb zonder preorderen gewoon een Wii kunnen halen bij de E-Plaza in Veenendaal.
Ze schijnen(Denk niet meer maar ja) meer als 100 consoles binnen gekregen te hebben.

Terwijl nog geen tien minuten eerder moeten in een winkel 5 meter verder op, namelijk de music store, doodleuk beweerde dat de console was uitgesteld |:(

Vooral die waarschuwing met Wii play is te droog voor woorden, maar niet overbodig. Heb al met Wii tennis een remote tegen me elleboog(telefoonbotje 8)7) gekregen en dat doet fixs zeer.......

Anyway, multiplayer is echt te droog voor woorden. Dat maakt de console echt sterk. Kan niet wachten tot wat voor games ze komen die de remote optimaal benut :)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

Anoniem: 154736 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:04:
Hoe zit het nou met de wii kanalen?
Want als ik wii-kanalen aandruk dan zegt hij dat ik moet updaten en als ik dan bezig ben met updaten zegt die dat ik niet hoef up te daten maar dan kom ik niet op die kanalen

Hoe zit het met wiiconnect24?
Kan ik al vrienden toevoegen en/of online spelen?

Waarom is mijn prikbord zo leeg?
Hoe kan ik dit veranderen oid ?

En die sterren catelogus daarmee kun je geen wii punten kopen klopt dat?
Die vragen had ik ook... En ik vind het jammer dat die drive niet continue blauw verlicht is!

En pics van de Wii:

http://www.out2game.nl/wii/1.jpg

http://www.out2game.nl/wii/2.JPG

http://www.out2game.nl/wii/3.JPG

http://www.out2game.nl/wii/3.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 161123 op 08-12-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Anoniem: 161123 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:10:
[...]

Die vragen had ik ook... En ik vind het jammer dat die drive niet continue blauw verlicht is!
daarvoor kan je schijnbaar een bericht (email) naar je wii sturen en niet openen, dan blijft hij continue blauw verlicht.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

M1lamb3r schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:15:
[...]

daarvoor kan je schijnbaar een bericht (email) naar je wii sturen en niet openen, dan blijft hij continue blauw verlicht.
Ik stort me morgen even op het online gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:07

Smoke

Maverick Reploid

Want als ik wii-kanalen aandruk dan zegt hij dat ik moet updaten en als ik dan bezig ben met updaten zegt die dat ik niet hoef up te daten maar dan kom ik niet op die kanalen
Wii Shopping is al open, Wii Forecast en Wii News nog niet. Staat ook op de kanalen zelf :P.

En als er een update is krijg je ook vanzelf een melding dat er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
nudie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:38:
man ik hield mn hart vast net. Mn ouders dolenthausiast even een paar potjes bowlen. Helemaal door de dolle want ze bakken er zowaar wat van (je kan 3x ronddraaien, op je hoofdgaan staan en de controller laten vallen en je gooit nog een strike :D) maar mn pa, grote klungelige boer die springt zowat bij elke worp naar voren en voelt zich genoodzaakt om bijnnaaaaa mn nieuwe LCD schermpje àlà veels-te-vee-geld te aaien. En ik denk alleen maar aan wiihaveaproblem.com en wiidamage.com in mn achterhoofd 8)7

Dus ik constant tetteren:
RUSTIG AAN DOEN OUWE GEK!

Heerlijk. Wat een geweldig ding.
DIT vind ik nu echt vette verhalen, daar moeten er veel meer van komen! Ik zie mn ouders echt niet aan een console, maar als ik de verhalen hier af en toe lees zitten ze voortaan elke vrije avond bij mij thuis te bowlen....
Ik kijk echt zo enorm uit naar morgen, EINDELIJK dat klere ding halen, ik hoop da'k Zelda er nog bij kan kopen (koop de Wii vrijwel alleen daarvoor, hoewel ik andere spellen ook ga halen). En s'avonds lekker gamen met vrienden....heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

nou red steel wat verder gespeeld. Waar ik eerst zo supererg zat te kloten met de controls speelt het nu GEWELDIG :D. Oefening baart kunst dus. Graphics worden steeds lekkerder voor me gevoel en het spel is superleuk gewoon. Dikke + voor Red Steel. (amehoela met die 5.5 bij sommige reviews, bakken er zkr niks van....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
hoe kun je nu eigenlijk mensen toevoegen aan je friends-list ofzo?
of iemand een berichtje sturen?

of kan dit gewoon helemaal niet met de wii? zou toch wel jammer zijn dan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik heb net ook even lekker met Paps, Mams en mijn broertje lopen bowlen. Mijn moeder snapte niet dat ze de B knop iedere keer weer los moest maken, dus die Mii van hoor stond al een kwartier op die lijn en dan was het *PLOK* bal stuiterend over de baan... en dan nog een strike. Oftewel ik werd hard door mams ingemaakt :D

Het is gewoon vet dat iedereen er mee overweg kan. Heb ook een Xbox360 en ik moet mijn vader niet gaan vragen om even Gears of War te spelen maar een potje tennis op de Wii gaat er dan wel weer in, super apparaat.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 07:55
M1lamb3r schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:15:
Dat heb ik nu een uur geleden gedaan, maar helaas nog steeds niet blauw... :(
Status lampje is wel oranje, ik snap het niet.

Ik vind de tank game van WiiPlay echt heel goed!
Laser hockey met dat je de Wii-mote moet draaien is echt super tof! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94646

Voor wie nog op zoek is naar een Wii:

Dixons België heeft er nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 14:58

Bejit

Svenska Faderland

KillerDream schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 01:00:
[...]
Dat heb ik nu een uur geleden gedaan, maar helaas nog steeds niet blauw... :(
Status lampje is wel oranje, ik snap het niet.

Ik vind de tank game van WiiPlay echt heel goed!
Laser hockey met dat je de Wii-mote moet draaien is echt super tof! :D
Dat Laser Hockey is de bom.

Dat tank gedoe is echt leuk in multiplayer. Je moet eigenlijk wel cooppen anders ga je er redelijk aan :P

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Laatst online: 30-04 07:55
Bejit schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 01:03:
Dat Laser Hockey is de bom.
Dat tank gedoe is echt leuk in multiplayer. Je moet eigenlijk wel cooppen anders ga je er redelijk aan :P
Ik hoop dat de multiplayer functies snel aan gaan.
Dan lekker tegen anderen gaan tanken/hockeyen, helemaal te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Geweldig ding, die Wii. Heb me vandaag kostelijk vermaakt met alle opties (online opzetten ging supermakkelijk, friend codes toegevoegd, Mii maken, virtual console etc), en natuurlijk de games in Wii Sport. Mij ma is al helemaal verslingerd aan Tennis. :D

Morgen maar eens wat uurtjes in zelda gaan steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat zijn mijn beste kansen om vandaag(vrijdag) er ergens nog 1 te skoopen? Er zit een mediamarkt in Eindhoven maar ook een BS,FRS en intertoys in de stad.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die forecast en news cahnnels zijn nog niet actief.
Hoe zit het met wiiconnect24?
Kan ik al vrienden toevoegen en/of online spelen?
Vrienden toevoegen wel. Je kunt naar je message board gaan, dan op 'new message' drukken, dan 'address book'. In beeld krijg je je Wii Number. Door dat nummer op een andere Wii bij 'Register' in te vullen kun je die Wii toevoegen aan je friends. Die Wii krijgt dan een e-mailtje of 'ie niet even hetzelfde wil doen.

Je kunt ook niet-email contacts toevoegen, dan stuurt 'ie daar ook een e-mailtje naar, en als je dan replied kun je vanaf de wii berichten sturen naar dat adres.

Als je Wiis als wederzijdse vriendjes hebt kunnen de Miis 'travelen' naar de andere Wiis.

Dit spul staat overigens allemaal in de handleiding :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134289

Ja, ik ben ook super enthousiast. Was bang dat het tegen ging vallen, maar tot nu toe errug leuk allemaal. Zelfs mijn vriendin (alias de spelletjeshater) vond het leuk en was fanatiek aan het bowlen en golfen. Vind trouwens de graphics prima in orde, stoort helemaal niet omdat het spel je gewoon opslokt. Is zeker mooi genoeg. Ook de besturing is super strak en intuitief. Heb m opgehaald bij MM rotterdam en kreeg hem al donderdag mee, had daar gelukkig afgelopen week nog gereserveerd en kwam op nr 13 te staan. Bleek NET genoeg voor de laatste plek om een Wii mee te kunnen nemen. Ze keken de lijst wel echt na dus wordt misschien moeilijk om een zonder reservering op te halen. Kon wel gelijk 400 pleuro aftikken dus dat loopt toch wel op (Wii&WiiPlay&nunchuk&zelda&classic controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Pffff als ik eerder wist dat je sterren kon ruilen voor Wii Points dan had ik die WiiCard nooit gekocht. Net nog even de VC games bekeken. Redelijk duur 8)7 Wacht wel even op de must-have VC games voordat ik 20 euro ga uitgeven.

Moet nog WiiPlay kopen maar is echt overal uitverkocht. Ga anders wel online bestellen.
Update:
Ok, door een logistieke fout is Wii Play blijkbaar bij veel retailers niet aangekomen. Vandaar dat ik nergen WiiPlay kan vinden :/

[ Voor 59% gewijzigd door Hironshy op 08-12-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb eigenlijk nog maar heel even Wii Sports en de VC functies getest, aan Wii Play nog niet eens gekomen en verder alleen maar Zelda gespeeld. MAN wat een goede game weer! Die cutscenes..... :9~

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, weer even een dozijn pagina's posts bijgezen, dus hier wat replies met terugwerkende kracht:
MetroidPrime schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:58:
Er zijn vrij veel SNES spellen die compleet onspeelbaar zijn met de Gamecube controller(o.a. Super Mario World, Mega Man X en Super Metroid). Als je dus SNES spellen wilt downloaden vanaf de Virtual Console, dan heb je geen keuze en moet je wel de Classic Controller gebruiken of wachten op een SNES-controller adapter.
Die zijn er al: http://www.retrousb.com/wii.html.
m0nk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:37:
mijn wiimote reageert niet meer, blauwe lampjes blijven knipperen. iemand een idee?
Als je batterijen op zijn gaan de lampjes ook nog even als een gek knipper als laatste stuiptrekkingen.
nudie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:04:
Even een vraag tussen door.

Kheb me aardig vermaakt met Wii Play vandaag, de spelletjes die ertussen zitten zijn leuk, vooral die met die Tanks kan heel vet zijn. Maar elke keer als ik speel doorloopg ik een ronde of 5 en wie de meeste daarvan wint die wint (joh). Maar het is constant t zelfde, ik kan niet bv een willekeurig potje starten nee ik moet telkens die zelfde levels doorlopen (duurt 5min per spel) en dan is t over. Met tanks kan je bv niet tegen elkaar terwijl ik denk dat dat juist geniaal is.

Mis ik een optie of is dat gewoon t spel? (Ik verwachte al niet veel gezien de prijs, maar gewoon ff vraag :))
Tanks is wat minder een party game dan de andere games in Wii Play. Meer een co-op game, hoewel het ook leuk is in je eentje (en ook minder vijanden, om te compenseren voor die ene speler minder). Het idee is dus om zo ver mogelijk te geraken, wat nog niet zo heel eenvoudig is! Er zijn ook heel wat meer levels dan 5, dus blijven oefenen. :P In co-op faal je zodra je beiden dood bent in een level. Gaat een iemand dood, en de andere haalt het level nog, dan ga je dus wel beiden door naar het volgende level. Je mist dus niet zoveel. ;)

En nog wat vraagje van mezelf aangaande de Wii Points/VC: Iemand enig idee of je in Japan ook Club Nintendo punten (zou moeten) krijgt(en) als je een spel koopt via de Shopping Channel? Heb ze zelf namelijk iig nog niet gekregen. Is dat in Nederland al in werking getreden? Oftewel, iemand die al wat gekocht heeft en sterren bijgeschreven ziet staan?

Wat ik me ook nog afvroeg: zit er als je in Nederland de 5000 points pre-paid kaart koopt ook een Classic Controller bij, of is dat alleen in Japan zo. Kan er niet echt iets over vinden op Nederlandse online shops...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ik ga het dadelijk rond 9:00 ook proberen.
Denk dat mijn enige kans de Makro is (groothandel). M`n pa heeft een pasje ervoor.
Hebben ze daar ook niks dan nog de gebruikelijke winkels langs maar zie het dan somber in.
Niet pre-orderen was achteraf niet slim :S

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 19:38
Makro... hmmmmmm, interessant. Indien je bij de Makro geweest bent, kan je dan posten of de Wii er wel of niet was? Weet ik of ik daar langs "moet" gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Ik ga het zometeen even bij de mediamarkt proberen, mocht daar niet lukken dan even alle anders winkels afgaan en anders als een speer nog even bij de Makro proberen.

Ik had geen pre-order gedaan want ik had er eigenlijk niet zo'n haast mee, maar ik heb me gister uitstekend 5 uur vermaakt bij een vriend van me die em gister al binnen had. De Wii is echt een leuk ding om mee te spelen dus voor mij zeker de moeite waard even bij de mediamarkt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
deavatar schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:45:
Makro... hmmmmmm, interessant. Indien je bij de Makro geweest bent, kan je dan posten of de Wii er wel of niet was? Weet ik of ik daar langs "moet" gaan :)
Sure. Kan alleen nog niet zeggen wanneer ik bij een online PC ben daarna. Maar ik doe mijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:01:
Ik moet het wel goed uitleggen :P. Goed nieuws!

Je kunt ook sterren krijgen voor Virtual Console downloads. Je moet wel je account dan linken. Klik hiero voor het foldertje... Daarnaast kun je punten kopen met VIP punten. Dus middels je VIP punten kun je Virtual console spellen kopen.

Sow _/-\o_
Wat? IK heb me een pleur VIP punten LOL, dus daar kan ik dan VC games mee kopen!

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
IK heb toch nog een wii kunnen reserveren...kan hem om 10:00 ophalen:D

*gaat spijbelen van sgool(A):P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Laatst online: 03-02 19:38
Ik heb weinig hoop een Wii bij de Mediamarkt aan te treffen; die winkel is volgens mij een van de meest favoriete plekken om een Wii te scoren en zal waarschijnlijk in no-time uitverkocht zijn. Bij de Makro heb je natuurlijk het magische pasje nodig en niet iedereen heeft die :)

Thanks for reporting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:36
Laryx schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:40:
Ik ga het dadelijk rond 9:00 ook proberen.
Denk dat mijn enige kans de Makro is (groothandel). M`n pa heeft een pasje ervoor.
Hebben ze daar ook niks dan nog de gebruikelijke winkels langs maar zie het dan somber in.
Niet pre-orderen was achteraf niet slim :S
Nope dat was inderdaad niet zo heel erg slim.
Langzaam dringt de waarheid tot mij door... ik zal vandaag geen Wii krijgen :(
De Bart Smit hier in Hoorn had gister nog niks binnen gekregen, de Intertoys weet ik niet, daar durfde ik niet eens naar binnen, want daar heb ik geen Pre Order staan.
De lokale game boer heeft ook nog niks binnen, die krijgt ze de 13de?
Naja het zal allemaal wel, ik wacht lekker af en ga uit school gewoon ff een rondje lopen, wie weet staat er nog 1tje ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Laatst online: 08-05 12:04
Over laagdrempeligheid gesproken: mijn vader (60 jaar) heeft naar mijn weten nog nooit een console game gespeeld. Hij komt langs om te babysitten en ik laat 'm Wii Sports zien. Zonder enige uitleg staat hij een pot tegen mij te tennissen en het gaat nog goed ook!

Dan schakelen we over naar bowling. Ik hoef 'm alleen te vertellen dat je de B knop op het juiste moment los moet laten en hij ontdekt na 2 worpen zelf dat je effect kunt geven door je pols te draaien.

De controls zijn gewoon ontzettend intuitief. Ik verwacht dan ook dat de Wii een hoop none-gamers over de streep zal trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 14:11
Neoflip schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:04:
[...]

Ik ga toch voor de zekerheid ff checken om 9:30 bij de MM in Hengelo, als er een dikke wachtrij staat skip ik de MM in ieder geval, die mensen staan dan 95% kans voor nop te wachten. Hopelijk heeft een andere winkel het ding dan wel :P Maar kans is heel klein :(
Ik zie je daar dan ! Ik ben te herkennen aan de rode roos :P

[ Voor 4% gewijzigd door RiCk op 08-12-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

In Engeland zijn de 3d party component kabels gewoon leverbaar in sommige winkels, helaas niet in Nederland. Ik kan me niet voorstellen dat een 3d party kabel slecht kan zijn omdat er i.t.t. de GameCube versie geen d/a conversie hoeft plaats te vinden. Het blijft gissen wanneer de originele Nintendo Wii kabels naar Nederland komen.
Ben overigens wel benieuwd naar de foto's van de mensen bij de MM, zal wel druk worden daar vandaag. Misschien wel H&M taferelen, zou een leuke publiteit opleveren voor Nintendo. ;)

* Anoniem: 87302 is net als veel slow chatters in http://irc.tweakers.net/wii ==> ga naar channel wii, daar kun je over de wii chatten om het topic 'schoon' te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren mocht ik ook eindelijk de mijne ophalen bij de MM in Hengelo. Ik had hem eigenlijk vandaag pas verwacht, maar een dagje eerder is nooit vervelend dacht ik zo :).

Meteen de volgende spellen erbij gekocht:
- Wii Play
- Zelda
- Rayman Raving Rabbids
- Super Monkey Ball

Tot nu toe bijna alleen maar Wii Sports gedaan. Komend weekend ga ik me wel wat verder verdiepen in de andere games. Ik heb ze wel allemaal even gespeeld.

Rayman Raving Rabbids
Tot nu toe een erg leuk spel. Kwa stijl en kwa mini-games. Gisteren kreeg ik zo'n on-rail shooter met gootsteenontstoppers voor mijn kiezen. En pas dan merk je eigenlijk hoe ideaal de Wii-mote werkt. Richten gaat super simpel en ook herladen is een kwestie van even schudden met de nunchuck. Dit kon wel eens een van mijn favorieten gaan worden.

Super Monkey Ball
Nog niet heel lang gespeeld, maar de eerste indruk is erg leuk. Ook hier is de Wii-mote perfect geschikt voor het spel. Dit moet ik nog wel vaker doen, voordat ik het echt onder de knie krijg, maar tot nu toe een erg leuk spel.

Wii sports
In tegenstelling tot velen vind ik het tennissen tot nu toe niet heel veel soeps. Het kan zijn dat ik het richten nog niet helemaal onder de knie heb, maar ik heb niet echt het idee controle over mijn slagen te hebben. Mijn favorieten zijn bowlen en boksen. Vooral boksen is echt hilarisch net die dodge bewegingen en dan na de dodge een "Neo-style" gezichtsknal. Helemaal top!

De andere 2 heb ik nog niet lang genoeg gespeeld om een goed oordeel over te geven. Voor Zelda wacht ik in ieder geval op een betere kabel. Dat wordt in mijn geval toch maar een RGB kabel. Mijn verloopstukje van component naar dvi blijkt helaas niet te werken :(.

offtopic:
Voor wie er belang bij heeft. Aan het verloopstukje heb ik toch niets. voor een 10tje + verzendkosten wil ik hem wel verkopen

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 19:28
Smoonshine schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:38:
Gisteren mocht ik ook eindelijk de mijne ophalen bij de MM in Hengelo. Ik had hem eigenlijk vandaag pas verwacht, maar een dagje eerder is nooit vervelend dacht ik zo :).

offtopic:
Voor wie er belang bij heeft. Aan het verloopstukje heb ik toch niets. voor een 10tje + verzendkosten wil ik hem wel verkopen
Hmm ik denk dan niet dat ze daar nog niet-gepreorderde-wii's verkopen vandaag als je jouwe er gister al op mocht halen. Ik was er gisteren ook en toen stonden er iig geen wii's te koop in de winkel.

Hoe bevalt ie je verder en welke games heb je erbij gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
kan je eigelijk ook de Memorykaart van de gamecube gebruiken voor je Wii saves?
of moet je daar een SD kaartje voor hebben?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfader
  • Laatst online: 04-04 19:02

darkfader

h4x0r

Kan iemand voor mij een Wii scoren? (en morgen ofzo in de buurt van gouda/zuid-holland ophalen)
Ik heb dus niet gepreordered (en heb sindskort een job dus weinig tijd) maar wil wel graag de IPL en flashrom dumpen :)
Waarschijnlijk kan ik ook nog wel aan gratis Wii punten komen.
edit:
Natuurlijk hoef ik hem niet gratis. 'k Heb heus nog wel wat geld hoor. En ik wil ook geen bricker maken.
Gisteravond zeiden ze bij de Free Record Shop dat ze de twee(!) al verkocht hadden. Grmbl.

[ Voor 52% gewijzigd door darkfader op 08-12-2006 09:57 ]

b19e15604eb711b025c57883b934c2ac52418f25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 18:30
Net zoals vele hier dezelfde ervaring met ouders die willen spelen hahaha.

Gisteren eerst 4 Mii's gecreeerd: Vader, Moeder, Broer en mijzelf.
Nou, alleen dat al is hilarisch opzich.

Toen zijn we gaan spelen(Bowlen) met 3 van ons (vader ging kijken).

Grappige is dat alle miis die niet meedoen wel in het publiek staan mee te kijken en soms van die rare bewegingen maken. Hilariteit ten top!

Mijn broertje is linkshandig en het was zeer prettig dat je de mii kan instellen of die links of rechtshandig is.

Anyways, aan het eind van het liedje maar XboX360 gaan spelen want Pa en Ma hadden de Wii blijkbaar gereserveerd voor de rest van de avond :P
Toch koddig om te zien, 48 en 54 jaar te zien springen en huppen als ze een strike of spare gegooid hebben.

BIG THUMBS UP voor nintendo!
Alle oudjes aan het gamen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 14:37
Aargh, wat wordt ik gek van dat Wii Sports Golf.
Telkens kom ik op ongeveer 5 meter afstand van de hole terecht en heb de bal er nog steeds niet ingekregen.
Die kleine zachte tikjes pakt de Wii niet zo goed (of ik sla stiekem toch iets te hard).

En Zelda ligt hier naast me, maar nog steeds ingepakt.

Wat ik trouwens cool vind van de winkelier waar ik de Wii haalde, ik was gister dus de hele dag bijna elke 2 uur wel even langsgekomen om te kijken of ik mijn Wii al kon meenemen.
Antwoord was dus de hele dag: we verkopen de Wii pas vanaf morgen.
Kom ik dus een half uur voor sluitingstijd, was het dus erg rustig, en toen was dus in ene de winkel gesloten.
Maar ja, ik was nog even aan het Golfen en de verkoper die me goed kent liet me gewoon doorspelen, wordt hij in ene opgebeld door de eigenaar.
Komt het gesprek tussen hun 2en dus op de Wii uit, waarop de verkoper vraagt of hij de Wii al mag verkopen aan mij. Het antwoord van de eigenaar was voor mij dus heel leuk. :D
Dus vlak na het gesprek betaalde ik voor:
-Wii SPorts Pack
-Zelda

Waarop mijn broer vroeg of we dan al met 2 man konden spelen, en ja, hij schoot dus het aankoopbedrag voor van Wii Play. :D
Soms kan ik hem wel achter het behang plakken, maar op dit soort momenten ben ik blij met hem.
En hij met mij, want helaas heb ik geen ruimte voor de Wii of eigenlijk wel, maar ja, ik kan niet voor mijn tv staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

darkfader schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:44:
Kan iemand voor mij een Wii scoren? (en morgen ofzo in de buurt van gouda/zuid-holland ophalen)
Ik heb dus niet gepreordered (en heb sindskort een job) maar wil wel graag de IPL en flashrom dumpen :)
Waarschijnlijk kan ik ook nog wel aan gratis Wii punten komen.
Zul je toch eerst ff moeten werken en sparen zoals de andere hier LOL als je wil hacken/cracken. En dan zeker weer zo'n brick firmware uitbrengen, dacht het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:08
mjax schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:12:
Over laagdrempeligheid gesproken: mijn vader (60 jaar) heeft naar mijn weten nog nooit een console game gespeeld. Hij komt langs om te babysitten en ik laat 'm Wii Sports zien. Zonder enige uitleg staat hij een pot tegen mij te tennissen en het gaat nog goed ook!

Dan schakelen we over naar bowling. Ik hoef 'm alleen te vertellen dat je de B knop op het juiste moment los moet laten en hij ontdekt na 2 worpen zelf dat je effect kunt geven door je pols te draaien.

De controls zijn gewoon ontzettend intuitief. Ik verwacht dan ook dat de Wii een hoop none-gamers over de streep zal trekken.
Nou ben ikzelf wel een gamer (PC-games), maar heb nooit de behoefte gevoeld om een console te kopen. Maar ik ben helemaal enthousiast over het concept van de Wii. Het VOELT gewoon precies goed! Combinatie van intuitieve controls, fun-factor in spelletjes, ingebouwde WiFi met Connect24 en de bijbehorende channels, Internet via Opera browser (volgend jaar), en dat alles voor een schappelijke prijs.

Nou is mijn ervaring uit het verleden dat als IK ergens ECHT enthousiast over ben, dan wordt het ook vrijwel altijd een grote hit. Dat zag ik bv. in het verleden met Magic: The Gathering toen vrijwel niemand er nog van gehoord had en het nog maar op één plaats in NL te koop was: bij de NL importeur die later 999-Games oprichtte, maar toen helemaal in het begin nog M:tG vanuit z'n appartement verkocht. Toen had ik al een goed gevoel over Magic. Idem over DVD. Toen de algemene mening over DVD nog was: "met een DVD speler kun je niet opnemen, dus ik blijf wel bij VHS", toen had ik al een (eerste generatie) DVD speler in huis. De directe enthousiasme die ik voelde voor DVD had ik nooit gevoeld voor Laserdisc of VCD.

En datzelfde heb ik nu met de Wii. Dus ik WEET gewoon dat de Wii ECHT heel populair gaat worden in de hele wereld! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Hoe kan ik mijn vip stars omruilen voor wii points? Als het uberhaupt al kan..

Iemand al CoD3 gespeeld? Die besturnig is echt wennen, zit constant naar de grond te kijken :P Heb ook echt 2 min nodig om ergens goed op te richten.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik zie even een aantal vragen voorbij vliegen waar ik dus inmiddels ook mee te maken heb gehad en de oplossing voor heb. Voor de duidelijkheid zal ik het even op een rijtje zetten:

Controller reageert niet meer:

Bij mij deden beide controllers het op een gegeven moment niet meer. Als ik op wat knopjes drukte, gingen de blauwe lampjes even knipperen alsof hij aan het syncen was, maar vervolgens deed het niks. Ook een handmatige re-sync haalde niks uit. Oplossing: Wii even uitdrukken tot het lampje rood is (geel is alleen stand-by). Dan kun je de Wii weer aanzetten en dat zou het moeten oplossen.

WiFi router wordt niet gevonden:
Hoewel ik dit probleem zelf niet had, heb ik het in de handleiding gelezen: de Wii zoekt routers die een SSID uitzenden. Als je dus geen SSID hebt ingevuld in je router, vindt de Wii deze gewoon niet. Oplossing: gewoon een SSID invullen bij je router en opnieuw connecten met je Wii.

Ik krijg geen e-mail:
Als je e-mails wilt verzenden tussen een Wii en een ander apparaat (PC b.v.), dan moet je deze toevoegen in je contacts. Dit kun je doen bij het wii prikbord en dan klikken op "Nieuw bericht", vervolgens op "Adresboek". Zodra je een nieuwe contact aanmeld in het adresboek, dan krijgt deze persoon een e-mailtje. Deze moet hij replyen (hoeft geen tekst in). Pas daarna kun je echt mails heen en weer sturen. De eerste reply krijg je dus nooit te zien!

Heeft een buitenlandse Wii maar 1 taal?:
Nee, bij het opstarten van de Wii wordt je gevraagd een taal en land te kiezen. Hier kun je alles kiezen wat je hartje begeerd. Dus als je met een Japanse Wii graag het hele Wiimenu in het Turks wilt, dan kan dat gewoon. Let er wel op dat een geïmporteerde Wii wel een regionlock heeft, waardoor je aangewezen bent op geïmporteerde games (totdat hier een crack of work-around voor komt).

P.S. Heeft er al iemand Marvel Ultimate Alliance voor de Wii in de schappen zien liggen? Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 07:28
stijnos1991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:55:
[...]

Nope dat was inderdaad niet zo heel erg slim.
Langzaam dringt de waarheid tot mij door... ik zal vandaag geen Wii krijgen :(
De Bart Smit hier in Hoorn had gister nog niks binnen gekregen, de Intertoys weet ik niet, daar durfde ik niet eens naar binnen, want daar heb ik geen Pre Order staan.
De lokale game boer heeft ook nog niks binnen, die krijgt ze de 13de?
Naja het zal allemaal wel, ik wacht lekker af en ga uit school gewoon ff een rondje lopen, wie weet staat er nog 1tje ergens :)
Kan je vertellen dat alles in Hoorn is uitverkocht :P Ben net zelf alle winkels afgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
Makro krijgt ze dinsdag pas (gisteren geweest maar ik hield het heel ff voor mezelf :P)

FRS helmond stond 7 man te wachten ik heb de 1e gefeliciteerd en veel plezier ermee gewenst de 1e had er de hele nacht gelegen :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Iemand enig idee wanneer Mario Kart (maakt niet uit welke versie) uitkomt op de Virtual Console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:35
Ik zou zeggen, probeer de toys r us! Gisteravond mochten we het al ophalen. Nu dus een trotse bezitter van de Wii!!!!!!!!!!!!! Serieus, ben er helemaal verliefd op! Alles werkte direct, wifi internet, firmware upgrade, extra wiimote syncen. Wat ik het meest bijzondere vind, mijn ouders hadden er ook lol in en begrepen bowlen direct! En dat terwijl ze anders NOOIT gamen! Wat hebben we gelachen gisteravond... Eerstvolgende aankoop wordt wii component kabel en soort opladers voor de wiimote.

btw, gisteren tijden het ophalen van de wii bij toys r us vertelde de medewerker dat ze niet veel van de launch verwachtte, weinig reserveringen en weinig klanten die binnenkwamen om te vragen naar de wii, en dat terwijl ze alles uitgestald hadden.
ik heb het dus over de toys r us in rotterdam centrum, tegenover die tradingcenter, vlakbij de bijenkorf!
Dus als je er geen kunt vinden, kan je het daar altijd nog proberen!

zo, vandaag maar eens zelda checken in mijn vrije dag gheheheheheh

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Wii Remote ook bruikbaar in MacOS X

EN

Windows±

http://onakasuita.org/wii/index-e.html

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 08-12-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik begrijp dat een als je de Wii op de 7de nergens hebt kunnen kopen je nu genept bent? :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Mouki_9 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:39:

Waar in Rotterdam zit dan nog een Toys r Us behalve die in Alexandrium? Daar is het namelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192499

Mouki_9 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:39:
Ik zou zeggen, probeer de toys r us! Gisteravond mochten we het al ophalen. Nu dus een trotse bezitter van de Wii!!!!!!!!!!!!! Serieus, ben er helemaal verliefd op! Alles werkte direct, wifi internet, firmware upgrade, extra wiimote syncen. Wat ik het meest bijzondere vind, mijn ouders hadden er ook lol in en begrepen bowlen direct! En dat terwijl ze anders NOOIT gamen! Wat hebben we gelachen gisteravond... Eerstvolgende aankoop wordt wii component kabel en soort opladers voor de wiimote.

btw, gisteren tijden het ophalen van de wii bij toys r us vertelde de medewerker dat ze niet veel van de launch verwachtte, weinig reserveringen en weinig klanten die binnenkwamen om te vragen naar de wii, en dat terwijl ze alles uitgestald hadden.
ik heb het dus over de toys r us in rotterdam centrum, tegenover die tradingcenter, vlakbij de bijenkorf!

Er zit geen toys 'r us daar, was het geen top1toys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik heb sinds gisteren de Wii, werd om 4 uur gebeld door de e-plaza en heb gewoon op kunnen halen samen met zelda. Alleen Wii Play hadden ze niet meer. Ik heb gisteren al samen met wat maten lekker zitten bowlen enzo (best lastig :P ) maar nu vraag ik me af: Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om de wii te laten werken met een wireless usb-stickje wat ik heb? Ik heb al zitten googlen maar kan er nix over vinden. Weet iemand hoe dat moet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:53:
Ik begrijp dat een als je de Wii op de 7de nergens hebt kunnen kopen je nu genept bent? :p
ik denk nog steeds dat het wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Postius schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:53:
De mijne ligt als het goed is nog op mij te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Cubic X schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:43:
kan je eigelijk ook de Memorykaart van de gamecube gebruiken voor je Wii saves?
of moet je daar een SD kaartje voor hebben?:)
wwil ik ook graag weten. En moet je speciale SD kaart kopen die voor de wii gemaakt is? Volgens de winkel (gameshop) was die sneller?

En tot slot deze vraag: Iemand enig idee wanneer de netwerkkaart voor de wii te koop is? Draadloos is geen optie. Ik wilde dat ding bij Bart smit bestellen, maar er staat geen leverdatum? Iemand hier meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
RiCk schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:35:
[...]

Ik zie je daar dan ! Ik ben te herkennen aan de rode roos :P
Heb gister de mijne in hengelo opgehaald. En er stonden al velen die teleurgesteld werden.
Gelukkig had ik een pre-order.
Wat een verslavende bende, zit nu op mijn stage, maar wel een uur verslapen.
Wii Play is uber, zelfde geld ook voor Wii Sports.
Het leukste is nog CoD. Die eerste level met die wurgscene, dat je dan met je controller moet doen alsof je een geweer vasthebt, en dat je dan die duitser moet neerslaan. Geniaal!

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Nou wat een teleurstelling!

ik was om 07.00 bij de mediamarkt in rijswijk en er zijn 2 ingangen van het winkelcentrum totdat je voor de mediamarkt staat en er waren gasten bij die al vanaf 02.00 stonden te wachten en iedereen kreeg een nummertje.

En wachten en wachten en elke minuut werd de rij krapper en er zijn 2 deuren van de MM en toen ze ope gingen kon ik er niet meer met me verstand erbij! 8)7 |:( |:( nou nou iederen stormde erop af als of hun leven ervan afhing enik schaamde me heel erg dat ik daar stond en ik ben gelijk weggegaan en laat maar echt niet normaal iedereen liep overelkaar en bloedneus.

Walg ervan. en diegene die het laaste erbij kwamen die hedden er een!

nu maar marktplaats

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Als je voor het eerst de Wii opstart en je moet de taal selecteren, ik neem aan dat dat moet door middel van te richten.

Zelfs al zit ik 30cm van mijn tv af lukt het mij niet om Nederlands te selecteren (of welke taal dan ook). Wii-mote is wel gesynchroniseerd en alles

Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:51
Anoniem: 109288 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:08:
Als je voor het eerst de Wii opstart en je moet de taal selecteren, ik neem aan dat dat moet door middel van te richten.

Zelfs al zit ik 30cm van mijn tv af lukt het mij niet om Nederlands te selecteren (of welke taal dan ook). Wii-mote is wel gesynchroniseerd en alles

Iemand enig idee hoe dit kan?
Je moet wat verder weg gaan zitten, zo 2 meter ofzo. En dan moet je op je scherm richten en dan komt er een handje in beeld. Met dat handje moet je klikken en bewegen :P

Je moet dus niet als een pistool richten maar als een soort muis :) En check ook even of de het linkerlampje onderaan je wiimote brand (batterijen? :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Ramon op 08-12-2006 10:17 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

hebbum al, thanks

kabeltje van sensorbar zat los :|

[ Voor 136% gewijzigd door Anoniem: 109288 op 08-12-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

darkphoenix schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:04:

ik was om 07.00 bij de mediamarkt in rijswijk en er zijn 2 ingangen van het winkelcentrum totdat je voor de mediamarkt staat en er waren gasten bij die al vanaf 02.00 stonden te wachten en iedereen kreeg een nummertje.

En wachten en wachten en elke minuut werd de rij krapper en er zijn 2 deuren van de MM en toen ze ope gingen kon ik er niet meer met me verstand erbij! 8)7 |:( |:( nou nou iederen stormde erop af als of hun leven ervan afhing enik schaamde me heel erg dat ik daar stond en ik ben gelijk weggegaan en laat maar echt niet normaal iedereen liep overelkaar en bloedneus.

nu maar marktplaats
Tijd voor wat zelfvertrouwen, ik zou op judo of karate gaan LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45

m0nk

16-09-2003 15.15

darkphoenix schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:04:

nu maar marktplaats
hahaha had ik moeten zien.. Was echt gaan lachen denk ik..
Gelukkig heb ik er gisteren eentje op marktplaats kunnen scoren, jammer van die paar tientjes :P maar ik heb gisteravond een hele leuke avond gehad.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als ik zo deze pagina's lees klinkt de Wii echt super, geweldige actie van Nintendo, die nieuwe manier van besturing :) Ouders, broers en zussen die allemaal willen spelen, en helemaal gek worden, super. Ben een grote fan van m'n 360 voor SP en online MP, maar om met vrienden te gamen lijkt dit me echt geweldig! Hulde aan Nintendo ;)

Misschien dat ik na mijn eerste console, een SNES, om vervolgens de Xbox en Xbox 360 te kopen, nu weer een Nintendo ga halen :9 Nog zo'n Wii60-er :+

[ Voor 18% gewijzigd door Muthas op 08-12-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 14:44
Worden de PAL Gamecube games nu ook progressive uitgestuurd op de Wii ? Of is het nog steeds interlaced?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37315

Leuk om al die reacties van entousiaste gamers te horen, gelukkig is de Wii dus echt zo leuk als iedereen dacht dat ie was en dat is hartstikke mooi. _/-\o_ wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37315 op 08-12-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik niet echt kan terugvinden; zijn er ook mensen die zonder Pre-order een Wii hebben? En zo ja, hebben ze bij die shops nog Wii's over :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Het is gelukt bij de Makro.
Ze deden vanaf vanochtend aan reserveringen.
ben 3e op de lijst.
Ze verwachten rond 2-3 uur de wii binnen te krijgen.
het ging over de makro in duiven.
Nu wachten op het telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

fredkroket schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:28:
Wat ik niet echt kan terugvinden; zijn er ook mensen die zonder Pre-order een Wii hebben? En zo ja, hebben ze bij die shops nog Wii's over :)?
In Nijmegen, Wijchen en Grave lukt het je iig niet zonder pre-order. Gister gebeld en vanochtend al gereden.

Bepaalde ketens als Intertoys hebben meestal zo`n 8 Wii`s binnen, maar geven alleen aan mensen met een pre-order mee. De mensen voor me hadden twee orders.. :( En nee, de 'overgebleven' Wii mocht ik niet meenemen.. ;( )

Overige ketens als FRS en Dixons hebben er maar twee ( soms drie :o ) binnen (voor mensen met pre-order ja).

Bart Smit heeft aangegeven tussen 10 en 15 december de eersten te kunnen leveren :+

[ Voor 19% gewijzigd door Michael Knight op 08-12-2006 10:37 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

In Eindhoven ook overal uitverkocht.

Bij Media Markt waren inderdaad mensen die al de hele nacht hadden gelegen en die kregen er dan ook een.

Bij Dixons zeiden ze doodleuk dat ze ze gister allemaal al verkocht hadden, das ook niet echt netjes dus.

Dinsdag maar eens bij de Makro proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

fredkroket schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:28:
in drachten was er niks
een paar hebben wat binnen maar bar weinig met de xbox360 had elke winkel er tenminste 3-4 voor de losse verkoop

ik vind dit maar een prut launch valt me tegen van nintendo

mediamarkt groningen stonden 75 man voor de deur en er zijn iets van 8 wii's die ook nog eens gepreorderd waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Chocovla schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:26:
Worden de PAL Gamecube games nu ook progressive uitgestuurd op de Wii ? Of is het nog steeds interlaced?
Pal gamecube games zijn niet progressive, dus worden ook niet progressive uitgestuurd.

Heb hier nog 4 ingepakte USA gamecube games liggen trouwens zag ik gisteren, moet ik tot mijn schaamte erkennen, zoals Starfox Assualt, metroid Prime 2, Paper mario2, alle Progressive scan ...Schijnbaar wel ooit aangeschaft, maar nooit bekeken.

Heb derhalve gisterenavond mijn Pal wii met Zelda maar weer verkocht, onuitgepakt, zonder woekerwinst!!, nu er geen component kabels zijn.

Koop t.z.t. wel een USA wii, zodat ik alsnog die Gamecube titels in 480P kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 87260 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:39:
mediamarkt groningen stonden 75 man voor de deur en er zijn iets van 8 wii's die ook nog eens gepreorderd waren
Maar ben ik toch benieuwd of dat bericht van eerder, namelijk dat hij bij de MM in Groningen 229,- zou gaan kosten klopt. Zou het namelijk een vrij vreemde actie vinden als je 'zeker weet al je Wii's te kunnen verkopen. Dan hoef je hem helemaal niet in de aanbieding te gooien en als je het al doet dan zou ik er reclame voor gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand zei dat je VIP points kon inruilen voor Wii points?
ik kan dat nergens terugvinden en lijkt me dan ook complete onzin eigenlijk...

ik vind helaas het systeem wat nintendo heeft voor vrienden toe te voegen, met een belachelijk lang nummer, echt compleet de plank misslaan... dit is echt TE amateuristisch voor woorden

ben ik overigens de enige die de controller erg cheap vindt aanvoelen?

(moet toch even wat te zeiken hebben anders zou ik phusebox niet zijn)

zelda ligt hier ook nog geseald... Wii Play is echt een waste of money, je kunt beter een losse controller kopen (alleen zijn die er nog niet volgens mij, slim van nintendo want als ik nu met 4 man wil spelen moet ik 3x Wii Play kopen, lekker dan :()want die games stellen echt geen ruk voor

Zelda ligt hier ook nog geseald... geen tijd voor gehad, begin ik vanavond eens aan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 100320 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:41:
Pal gamecube games zijn niet progressive, dus worden ook niet progressive uitgestuurd.
Volgens mij kun je met de Qoob chip elk spel progressive uitpoepen op de GC. Maar ik heb die chip zelf niet, dus pin me er niet op vast :P

Edit: Even opgezocht en de Qoob ondersteunt dat inderdaad ook bij PAL games. Zie de Wikipedia site van de Qoob chip:
...Progressive support (even for PAL)...
Phusebox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:43:
ben ik overigens de enige die de controller erg cheap vindt aanvoelen?
Ik heb zelf helaas nog geen Wii, die moet nog geassembleerd worden volgens mij, maar je bent de eerste die ik tegen ben gekomen die zegt dat de Wiimote goedkoop aanvoelt.

[ Voor 48% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-12-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 10-05 19:59

job

Ik ben om half 10 deze ochtend even bij de MM groningen gaan kijken.
Had m'n camera mee, maar het was het foto's maken niet waard.
Er stonden een man of 40 te wachten voor de deur. (75 is echt overdreven).

Alle Wii's stonden dicht bij de ingang, en het was binnen 2 minuten alweer gedaan.
Geen geknok of bloedneuzen, het viel me aardig mee... dus geen leuke actie pics :( .
Ik ben nog even naar binnen gelopen om de accessoires te bekijken. Wii play was nergens te bekennen, en ook het spellen assortiment viel me tegen.

Volgende week krijg ik mijn wii (gereserveerd bij de intertoys) dus ik moet nog even wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door job op 08-12-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 14:44
[...]

Heb hier nog 4 ingepakte USA gamecube games liggen trouwens zag ik gisteren, moet ik tot mijn schaamte erkennen, zoals Starfox Assualt, metroid Prime 2, Paper mario2, alle Progressive scan ...Schijnbaar wel ooit aangeschaft, maar nooit bekeken.

Heb derhalve gisterenavond mijn Pal wii met Zelda maar weer verkocht, onuitgepakt, zonder woekerwinst!!, nu er geen component kabels zijn.

Koop t.z.t. wel een USA wii, zodat ik alsnog die Gamecube titels in 480P kan spelen.
Humor, ik heb wel mijn Japanse component kabel binnen maar nog geen Wii ;) Had even stille hoop dat men het signaal alsnog zo kon uitsturen omdat ik had gelezen dat sommige pal games met omgebouwde cubes dat ook konden. Dus ik dacht als modders het kunnen dan kan Nintendo het toch ook. Euh waarschijnlijk niet dus. Heb hier nog een hele lading US games liggen maar ik vrees dat de Freeloader niet gaat werken dus mijn Cube gaat voorlopig de deur nog niet uit.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:42:
[...]

Maar ben ik toch benieuwd of dat bericht van eerder, namelijk dat hij bij de MM in Groningen 229,- zou gaan kosten klopt. Zou het namelijk een vrij vreemde actie vinden als je 'zeker weet al je Wii's te kunnen verkopen. Dan hoef je hem helemaal niet in de aanbieding te gooien en als je het al doet dan zou ik er reclame voor gemaakt hebben.
staat mooi in de krant toch foto met veel man voor je deur te camperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

job schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:44:
Ik ben om half 10 deze ochtend even bij de MM groningen gaan kijken.
Had m'n camera mee, maar het was het foto's maken niet waard.
Er stonden een man of 40 te wachten voor de deur. (75 is echt overdreven).

Alle Wii's stonden dicht bij de ingang, en het was binnen 2 minuten alweer gedaan.
Geen geknok of bloedneuzen, het viel me aardig mee... dus geen leuke actie pics :( .
Ik ben nog even naar binnen gelopen om de accessoires te bekijken. Wii play was nergens te bekennen, en ook het spellen assortiment viel me tegen.

Volgende week krijg ik mijn wii (gereserveerd bij de intertoys) dus ik moet nog even wachten.
toen waren de meeste al weer weg ook vrienden van me want het was al snel duidelijk dat er weinig te halen was dus waarom dan vanaf 8 uur daar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Vandaag naar de mediamarkt geweest voor de Wii. (A'dam Z-O)
Wat een vertoning. Kwam aan, stond een hele zwerm mensen om de deur heen en toen die opengingen om 10:00 stormde iedereen als gekken naar boven. (dringen en duwen hoorden daarbij, alsook op de roltrap voor naar beneden als een gek omhoog lopen)

Nou, ik schaamde me dat ik daar "bij hoorde". Wat de fuck doe ik hier dacht ik.
Ben rustig naar boven gelopen, en de Wii was inderdaad al "uitverkocht" toen ik aankwam.
Het waren er maar 5 !

Iemand idee wanneer er serieuze "ladingen" Wii's komen?
Want dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik er 1 heb kunnen kopen (hoera hoera) vind ik eigenlijk de omgekeerde wereld.

Wat belachelijk weinig zijn er tijdens de launch zeg... en aan de productie kan het niet liggen, die was goed. Echt weer zo'n wazige Nintendo actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

heh verdomme, sta ik bij de dixons me wii af te rekenen... die ik notabene eergister had ge preordered, is me saldo niet toereikend, hadden de kls en voetbalclub dik doekoes af lopen boekuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik me nu wel voor kan stellen dat er al een paar wii-motes uit handen gevlogen zijn. Ik vind dat je niet echt een heel stevige grip hebt op de wii-mote. Met een spel als Zelda maakt dat niet zoveel uit, maar met Wii Sports sta je best wel te zwaaien met dat ding. Met een beetje zweterige handen en fanatieke bewegingen zou hij zomaar uit je handen kunnen schieten. Als dan het koordje het begeeft ben je al gauw gezien.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Chocovla schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:48:
[...]

Humor, ik heb wel mijn Japanse component kabel binnen maar nog geen Wii ;) Had even stille hoop dat men het signaal alsnog zo kon uitsturen omdat ik had gelezen dat sommige pal games met omgebouwde cubes dat ook konden. Dus ik dacht als modders het kunnen dan kan Nintendo het toch ook. Euh waarschijnlijk niet dus. Heb hier nog een hele lading US games liggen maar ik vrees dat de Freeloader niet gaat werken dus mijn Cube gaat voorlopig de deur nog niet uit.
Freeloader oude versie werkt toch prima op de wii heb ik gelezen.

Dus je kunt die Cube games spelen op je pal wii, alleen je kunt ze niet Progressive uitsturen.

Misschien t.z.t.

Zou die oude Cube niet weg doen...A brengt niks op en ik vind die oude consoles wel grappig.

Heb hier ook nog altijd ergens de USA N64 liggen met een berg games, w.o. al die Rare titels toen Rare nog echt Rare kwaliteit leverde.

Kun je die N64 ook via component aansluiten trouwens?? Zal eens gaan googlen want kabels tussen N64 en Cube zijn toch 100% uitwisselbaar. Wellicht dat ik dan toch nog een component kabel voor de Gamecube ga aanschaffen...Jammer dat die cartridges van de N64 niet in de Wii gaan...

Heb net bericht ontvangen dat mijn component kabel is opgestuurd.

Grappig nu ik net gisteren mijn wii heb verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:30
Anoniem: 188559 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:57:
heh verdomme, sta ik bij de dixons me wii af te rekenen... die ik notabene eergister had ge preordered, is me saldo niet toereikend, hadden de kls en voetbalclub dik doekoes af lopen boekuh
Omg dat is balen. Blijft die nog steeds beschikbaar voor jouw of hebben ze hem aan iemand anders verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 08-05 16:09

zwik

randomized

Ik heb een Wii! Uit de MM in Eindhoven zonder pre-order :) . *blei* Nu moet ik werken helaas dus ik ga vanavond aan de gang. Heb er gelijk een extra controller bij en Zelda :) . Dat word genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 14:23
Ik heb gisteren mijn Wii op kunnen halen. Spijtig genoeg was Zelda en Wii Play al uitverkocht, dus heb het moeten doen enkel met Wii Sports.

Maar het speelt echt super, de eerste keer dat ik wou tennissen duurde het toch ff voordat ik besefte dat ik echt moest gaan tennissen, dus met armen zwaaien enzo. Ben te veel gewend aan andere consoles ;). Ik ga nog wel de handleiding moeten lezen, want een match tennis winnen gaat nog echt veel te moeizaam, en ik weet nog niet eens hoe ik moet richten. Ik heb het gevoel dat ik er nog veel uren mee bezig ga zijn :), echt lang geleden dat ik nog eens zo enthousiast was over een console/spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

haha gister middag was mijn wii binnen met zelda.
en kon gister avond eindelijk spelen. Nou ik kan zeggen vind het wel heel leuk besturen.
mijn vriendin zat even te kijken die verklaarde me voor gek. ik zeg probeer zelf ook is.
nou ik kreeg mijn mote niet meer terug ze vond het zo leuk.
zelda ziet er niet zo heel mooi uit maar gameplay is wel heel gaaf.
dus het is echt mijn game geworden. hoop dat ze nog een extra deel doen op de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Misschien komt er over een tijdje via de Wii-connect wel een update dat de Pal Gamecube titels ook een progressive signaal uitsturen ?

Zou wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Hopelijk komen er ook een aantal 'realistische' sport spellen uit zoals Virtua Tennis, MLB07, Tiger Woods 07 die gebruik gaan maken van de wiiMote.

Blijft toch een raar iets om met een poppetje zonder benen te staan honkballen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm dat wiiconnect is echt niet dat je zegt van "sow dat werkt fijn"

al tig emails proberen te sturen, geen enkele komt aan

ow en met Wii Tennis; hoe richt je in godsnaam, want alles gaat naar links bij mij, wat ik ook probeer, staan zitten, zwaairen,korte bewegingen...

zelfde heb ik met bowlen, moet express naar rechts richten met die stippellijn en dan gooien en dan kom ik ergens in het midden uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

vandaag 6 uur al in mediamarkt utrecht gegaaan voor WII
stond op nummer 25 van dat lijst??

iemand heeft die lijst zelf gemaakt../ mother F**kers.

toen het bijna 10 uur was ging iedereen RELLEN voor de voordeur.
kwam opeens de manager naar buiten zei die keihard. JA jullie hebben een lijst gemaakt??

geef die aan mij we gaan aan die lijst HOUDEN :( (wat een K*T zooi sta ik helemaal voordeur)
en ze hadden maar 20 WII... inplats dat ze gisteren zeiden 30 :( :(
helemaal voor lucht naar utrecht zo vroeg :( moet nu wachten voor de volgende lading :( hele wekeend verpest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 22:29
[...]

Ieder PAL spel wordt intern in 640x480 progressive gerendered. Alleen ontbreekt er in PAL spellen de ondersteuning om de video output in progressive scan mode te zetten. Het zou dus mogelijk moeten zijn om PAL spellen op de Wii progressive scan te laten ondersteunen, net zoals alle Virtual Console spellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 130171 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:39:

kwam opeens de manager naar buiten zei die keihard. JA jullie hebben een lijst gemaakt??

geef die aan mij we gaan aan die lijst HOUDEN :( (wat een K*T zooi sta ik helemaal voordeur)
helemaal voor lucht naar utrecht zo vroeg :( moet nu wachten voor de volgende lading :( hele wekeend verpest :'(
ja zo'n systeem werkt ook niet echt... vind t slecht geregeld bij veel zaken

ik had gewoon bij de Mediamarkt in februari gerserveerd, liep gisteravond op mijn dode gemak naar binnen en ze hadden plenty in voorraad van accesoires; wii play wel 25 keer, zelda wel meer dan 25 keer (bovenop de preorders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:44
Alles overal al weer bijna uitverkocht. Dit belooft volgend jaar wat voor de PS3 die nog schaarser zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-05 11:18
Wat een terleurstelling zeg. Bel 2 dagen geleden de BS, medewerker verteld dat ze 8 december de Wii verwachten. Bel vandaag, nee we hebben ze nog niet binnen zal nog een weekje duren :( :'(

Ik had gister avond al zo'n voorgevoel dat ik vandaag geen Wii in me handen zou krijgen :'( .

Lees hier (in dit topic) weer dat BS ze inderdaad pas tussen 10 en 15 december krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Tja de zoveelste, koop dan ook rustig volgende week een Wii , zonder gestress -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Cleetje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:22:
Heeft een buitenlandse Wii maar 1 taal?:
Nee, bij het opstarten van de Wii wordt je gevraagd een taal en land te kiezen. Hier kun je alles kiezen wat je hartje begeerd. Dus als je met een Japanse Wii graag het hele Wiimenu in het Turks wilt, dan kan dat gewoon. Let er wel op dat een geïmporteerde Wii wel een regionlock heeft, waardoor je aangewezen bent op geïmporteerde games (totdat hier een crack of work-around voor komt).
Volgens mij gaat die vlieger niet op voor de Japanse Wii, want die heeft in het menu daar geen taaloptie staan, maar een optie om je Wii te updaten.

Als ik je verhaal goed begrijp lijkt me dat meer dan terecht. Die lui die er al waren om 6 uur hadden dus een lijst gemaakt, en toen jij aan kwam was jij nummer 25? Dan is het toch ook meer dan logisch dat jij nummer 25 bent die een Wii daar kan halen? Ik vind die verhalen die ik hier lees over dringende mensen die elkaar opzij beuken, en naar de schappen stormen alsof hun leven er vanaf hangt echt walgelijk. :r Las hier zelfs iets over bloedneuzen? Kom op mensen, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon netjes een rijtje te maken als je aankomt bij zo'n winkel, en dan op volgorde gewoon je Wii op te pikken? Ook karig van de winkels dat ze je niet gewoon even een nummertje geven, zodat mensen niet als een bezetene de winkel hoeven te bestormen als die open gaat. Heb hier in Japan gewoon netjes in de rij gestaan, gezellig zitten DS-en met andere lui in de rij, waarvan er nu ook eentje in m'n Wii friendlist staat. Kan gewoon m'n tas achterlaten om even naar de wc te gaan, zonder bang te zijn dat 'ie weg is of ik weer achteraan moet aansluiten als ik terug kom. Uur voor de opening van de winkel werden er door de winkel kaartjes uitgedeeld. Voor iedere Wii die ze hadden hadden ze een kaartje, sta je te ver in de rij, dan kan je dus geen kaartje meer krijgen. Toen de rij te lang werd, werd er gewoon een bordje geplaatst dat het geen zin meer had om in de rij te gaan liggen. Iedereen in de rij kon gewoon op z'n dooie gemakje dus naar binnen lopen, na ook nog even gemeld te hebben welke games hij/zij erbij wilde hebben. Ook hiervoor gold wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zelfs in van die bizarre rijen van duizenden mensen in Tokyo zie je gewoon iedereen netjes wachten, zonder als asociale barbaren te vechten om de laatste Wii. Echt... wtf... :r :r :r

[ Voor 64% gewijzigd door Captain N op 08-12-2006 11:59 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
donders ik zag m al aankomen :d Gister een uurtje of 10 zitten spelen met vrienden + fam. En nu heb ik me toch kramp in mn arm donderjuu. Ik weet dat je helemaal niet zo druk hoeft te zwaaien maar ik ga echt zwaar fanatiek krampachtig met die wiimote raggen. Man ze moeten eerst zo'n Wii rek en strek warm-up erin rammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

haha ik was wel erg teleurgestelt vanochtend om 9.30 bij de MM maar no sweat een uur later en nu heb ik er een. ik ga ff spelen! dank u marktplaats. :9 >:) ;) _/-\o_ :*) :P

[ Voor 24% gewijzigd door darkphoenix op 08-12-2006 11:58 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik zit zo brak als een ui op mijn stage. gisteren tot 2:00 met te veel bier en whisky staan te sporten en playen met een zootje vrienden. damn.

kan nog steeds niet geloven dat ik gewoon de free in ben gelopen en zonder te preorderen een wii heb kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 18:26
In Middelburg en Vlissingen heb ik ook geen WII meer kunnen vinden... damn :( dan maar Goes proberen, iemand nog een tip voor Walcheren? :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:26
Ook wel iets tofs even tussen door, je kan een een disk uit de WII krijgen zonder hem aan te zetten (dus gewoon in standby modus) vet handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53

haha.. wow.. Geb. Datum 1993?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!