ikzelf heb hem woensdag! al opgehaald bij de intertoys in middelburgGaming247 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:05:
In Middelburg en Vlissingen heb ik ook geen WII meer kunnen vinden... damndan maar Goes proberen, iemand nog een tip voor Walcheren?
binnenkortPhusebox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:43:
iemand zei dat je VIP points kon inruilen voor Wii points?
ik kan dat nergens terugvinden en lijkt me dan ook complete onzin eigenlijk...
http://www.wii-x2.com/index.php?id=371
bron: http://mailing.nintendo-e...LaunchMail_nlNL_r1_c1.jpg (of: duits of Frans)
Verwijderd
Gekte ten top...475 euro wordt er al geboden voor wii en Zelda.
Terwijl ze over een dikke week gewoon weer te koop zijn....
Terwijl ze over een dikke week gewoon weer te koop zijn....
Via Marktplaats dus...darkphoenix schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:57:
haha ik was wel erg teleurgestelt vanochtend om 9.30 bij de MM maar no sweat een uur later en nu heb ik er een. ik ga ff spelen! dank u marktplaats.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dan ook stukken meer betaald dan in de winkel?
Persoonlijk zou ik echt niet meer gaan betalen voor een apparaat omdat het "deze week" even niet meer in de winkel te krijgen is...
Er komen vanzelf weer nieuwe binnen.
En ik ben er toch niet zo een die 'm perse gelijk als eerste bij de launch moet hebben... voor mijn part heb ik over een half jaar of een jaar pas een Wii... geen haast (maar komen doet hij er wel
Leeg - Sinds 20180907
Sorry maar de Wii zal pas vanaf Januari 2007 goed/normaal verkrijgbaar zijn, simpelweg omdat de pre-order lijsten niet zijn weggewerkt, sterker nog er zijn nu nog meer pre orders.
Verwijderd
Lichte spierpijn idd. Wii Sports is dus wel een toepasselijke naam.nudie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:56:
donders ik zag m al aankomen :d Gister een uurtje of 10 zitten spelen met vrienden + fam. En nu heb ik me toch kramp in mn arm donderjuu. Ik weet dat je helemaal niet zo druk hoeft te zwaaien maar ik ga echt zwaar fanatiek krampachtig met die wiimote raggen. Man ze moeten eerst zo'n Wii rek en strek warm-up erin rammen
Hoi!
Gisteren kreeg ik 's ochtends bericht van Intertoys dat de Wii binnen was! Verrast ging ik hem ophalen en heb meteen Wii Play (extra controller + games) en natuurlijk Zelda erbij gekocht. Bij de extra controller zat geen nunchuck dus die moet je er los bij kopen (EUR 20) en dat ga ik nog doen.
Thuis alles uitgepakt en geinstalleerd... wat is die Wii klein en mooi!
De controller voelt perfect in de hand. Natuurlijk even wennen in het begin maar het ging al snel goed.
Zelda ga ik vanavond spelen want met Wii sports en Wii play kan je dagen voorruit.
Bij Wii sports vind ook ik bowling en boksen super. Ook tennissen gaat best goed. Baseball is wat lastiger.
De Wii play "mini-games" waarbij vooral Tanks super is.
Airhockey is leuk, Vissen is grappig, Duckhunt is met de Wiimote gaaf om te doen en het racen op koeien (waar je de Wiimote anders vast hebt) is heel grappig.
Vast passief in je stoel zitten is er met de Wii (bijna) niet meer bij
Wat me wel tegen valt en ik hoop dat ik niet de enigste ben (of juist wel?) Toen ik de Wii channels wilde bekijken (bijv. Weather) ging de Wii updaten... dit duurde best lang (10min?), daarna nog een keer (weer 10min.) en toen kreeg ik meldingen over de connectie.
Eerst Wii Error 220602 en bij het klikken op een Channel de melding dat de Wii system software niet up-to-date was en na Update klikken Wii Error 52030.
Al op internet gezocht maar de gegeven oplossingen helpen nog niet (DNS omwisselen...).
Ik heb de Wii draadloos aangesloten op een eTech router.
Iemand tips?
Gisteren kreeg ik 's ochtends bericht van Intertoys dat de Wii binnen was! Verrast ging ik hem ophalen en heb meteen Wii Play (extra controller + games) en natuurlijk Zelda erbij gekocht. Bij de extra controller zat geen nunchuck dus die moet je er los bij kopen (EUR 20) en dat ga ik nog doen.
Thuis alles uitgepakt en geinstalleerd... wat is die Wii klein en mooi!
Zelda ga ik vanavond spelen want met Wii sports en Wii play kan je dagen voorruit.
Bij Wii sports vind ook ik bowling en boksen super. Ook tennissen gaat best goed. Baseball is wat lastiger.
De Wii play "mini-games" waarbij vooral Tanks super is.
Vast passief in je stoel zitten is er met de Wii (bijna) niet meer bij
Wat me wel tegen valt en ik hoop dat ik niet de enigste ben (of juist wel?) Toen ik de Wii channels wilde bekijken (bijv. Weather) ging de Wii updaten... dit duurde best lang (10min?), daarna nog een keer (weer 10min.) en toen kreeg ik meldingen over de connectie.
Eerst Wii Error 220602 en bij het klikken op een Channel de melding dat de Wii system software niet up-to-date was en na Update klikken Wii Error 52030.
Al op internet gezocht maar de gegeven oplossingen helpen nog niet (DNS omwisselen...).
Iemand tips?
Vast wel, ik zie een Wii met 3 spellen: €700,-Chillz schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:18:
[...]
Via Marktplaats dus...
Heb je dan ook stukken meer betaald dan in de winkel?
Een andere Wii: €500,-
En iemand die een Wii wil, wil €450,- betalen en eventueel zelfs over de prijs opnderhandelen.
Gekkenhuis.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En sommige mensen wel. ik ook bijv. Die paar tientjes kunnen me dan echt aan mijn reet roestenChillz schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:18:
[...]
Persoonlijk zou ik echt niet meer gaan betalen voor een apparaat omdat het "deze week" even niet meer in de winkel te krijgen is...
Er komen vanzelf weer nieuwe binnen.
En ik ben er toch niet zo een die 'm perse gelijk als eerste bij de launch moet hebben... voor mijn part heb ik over een half jaar of een jaar pas een Wii... geen haast (maar komen doet hij er wel)
Ik heb 300 euro betaald voor de sportspack, valt best mee dus.
[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 08-12-2006 12:26 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Voor degenen die overigens niet weten hoe je kunt richten in Tennis in Wii Sports: het komt neer op je timing. Sta je al vroeg te zwaaien met de remote, dan gaat 'ie naar links (uitgaande van een forhand met rechts), doe je het laat, dan gaat 'ie naar rechts. En er tussenin natuurlijk het midden.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Nee sorry geen tips voor routers. Ik heb zelf de WEP beveiliging uit moeten zetten omdat hij anders geen verbinding kon maken (ook niet met juiste wachtwoord). Morgen nodig ik wel even een vriend uit die er handiger in is, kan hij gelijk de Wii uitproberen.
Ik heb de console net uitgepakt en aangesloten en nog even een potje tennis en het begin van zelda (even rondlopen op het paard) maar ik moet zeggen dat het allemaal ontzettend goed uitgedacht is en zeer solide aanvoelt.
Alleen het blauwe lampje blijft niet aan
. Maar dat zoek ik wel ergens op of dat kan.
Ik heb de console net uitgepakt en aangesloten en nog even een potje tennis en het begin van zelda (even rondlopen op het paard) maar ik moet zeggen dat het allemaal ontzettend goed uitgedacht is en zeer solide aanvoelt.
Alleen het blauwe lampje blijft niet aan
Ik heb al een demo van WarioWare gespeeld op een Nintendofeestje in Hilversum. Daar staat nog even wat voor je te wachten over hoe je de wiimote allemaal moet beet houden.damsoft schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:24:
het racen op koeien (waar je de Wiimote anders vast hebt) is heel grappig
Helaas werd er geen aanbod gedaan voor de mensen die daar waren, dus ik sta ergens onderaan de lijst met preorders...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Gelukkig 1 bij MM Eindhoven kunnen kopen.

Ze hebben daar twee ingangen, eentje op de begane grond en een op de tweede verdieping (games op de derde verdieping). Heb eerst beneden gewacht en ben naar boven gegaan, zeg iemand van de groep die daar stond dat ik de 21ste ben en ze hebben er maar twintig. Krijg een lullige post-it note van een rare snuiter met 21 erop en die andere mensen waren aan het gniffelen onder elkaar. Dus ik naar beneden en bij de ingang wachten en een half uur later komt een mediamarkt werknemer langs en die heeft besloten om 10 wii's aan de mensen bij de ingang te geven en 10 voor de mensen van de tweede verdieping. Gelukkig een bonnetje kunnen krijgen!! Zag later nog mensen van de tweede verdieping balen als een stekker.

Ze hebben daar twee ingangen, eentje op de begane grond en een op de tweede verdieping (games op de derde verdieping). Heb eerst beneden gewacht en ben naar boven gegaan, zeg iemand van de groep die daar stond dat ik de 21ste ben en ze hebben er maar twintig. Krijg een lullige post-it note van een rare snuiter met 21 erop en die andere mensen waren aan het gniffelen onder elkaar. Dus ik naar beneden en bij de ingang wachten en een half uur later komt een mediamarkt werknemer langs en die heeft besloten om 10 wii's aan de mensen bij de ingang te geven en 10 voor de mensen van de tweede verdieping. Gelukkig een bonnetje kunnen krijgen!! Zag later nog mensen van de tweede verdieping balen als een stekker.
Verwijderd
Iemand al enig idee hoe het met de voorraden Wii's in Duitsland is gesteld, heb gisteren Mediamarkt Lingen gemaild maar nog geen reactie terug gehad.
Beetje domme vraag misschien ook want degene die een Wii hebben bemachtigd zitten nu natuurlijk niet achter internet, die zitten te Wii'en.
Beetje domme vraag misschien ook want degene die een Wii hebben bemachtigd zitten nu natuurlijk niet achter internet, die zitten te Wii'en.
Het is net echt tennisCaptain N schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:28:
Voor degenen die overigens niet weten hoe je kunt richten in Tennis in Wii Sports: het komt neer op je timing. Sta je al vroeg te zwaaien met de remote, dan gaat 'ie naar links (uitgaande van een forhand met rechts), doe je het laat, dan gaat 'ie naar rechts. En er tussenin natuurlijk het midden.
Wii Weather & Wii News is nog niet beschikbaardamsoft schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:24:
Eerst Wii Error 220602 en bij het klikken op een Channel de melding dat de Wii system software niet up-to-date was en na Update klikken Wii Error 52030.![]()
Iemand tips?
Heb wat problemen om hem aan mn WLAN te hangen. Hij ziet wel AP's van de buren enzo, maar mijn eigen niet. En ja het SSID is gewoon zichtbaar, de pc en de laptop ernaast doen het wel gewoon. Iemand enig idee?
Mischien dat de Japanse Wii nog een update krijgt als hij officieel in de rest van Azië uitkomt. Koreaans, Chinees en Engels lijken me dan wel voor de hand liggen.Captain N schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:50:
[...]Volgens mij gaat die vlieger niet op voor de Japanse Wii, want die heeft in het menu daar geen taaloptie staan, maar een optie om je Wii te updaten.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
ja ok... ik had het verkeerd begrepen dan. ik dacht 1 VIP point = 1 Wii Point... maar het zal wel zoiets worden als 5000 vip points voor 1000 wii points nintendo kennende
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.cyberhq.nl/2006/12/08/getting-the-wii.htmlfredkroket schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:28:
Wat ik niet echt kan terugvinden; zijn er ook mensen die zonder Pre-order een Wii hebben? En zo ja, hebben ze bij die shops nog Wii's over?
En ik denk dat de winkels die ze zonder pre-orders verkochten nu wel los zijn
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Mij gaat het puur om Zelda TP. Als ik geen WII kan bemachtigen (zeer grote kans), dan maar de Gamecube versie.
Al op een lager kanaal geprobeerd te zetten je wifi-router?S1W schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:45:
Heb wat problemen om hem aan mn WLAN te hangen. Hij ziet wel AP's van de buren enzo, maar mijn eigen niet. En ja het SSID is gewoon zichtbaar, de pc en de laptop ernaast doen het wel gewoon. Iemand enig idee?
Bij mij ging het pas werken nadat ik een vast IP-adres in de Wii had gezet. Dus DHCP niet gebruiken en alle adressen handmatig invoeren. Router is een Siemens Experia Box met WPA/PSK TKIP key. Wie weet hebben anderen hiermee ook succes?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:28:
Nee sorry geen tips voor routers. Ik heb zelf de WEP beveiliging uit moeten zetten omdat hij anders geen verbinding kon maken (ook niet met juiste wachtwoord).
Vanochtend heeft mijn zwager een Wii gescoord zonder pre-order bij de MediaMarkt in Herzogenrath, gewoon door een half uur voor opening aanwezig te zijn. Na de invasie bij opening lagen er nog een stuk of 10 Wii's "up for grabs". Ze hadden er in totaal ongeveer 100 binnengekregen. Wellicht liggen er dus nog Wii's te wachten.
Ik denk dat Mogwai en ik dan samen in de rij onder gestaan hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:31:
Gelukkig 1 bij MM Eindhoven kunnen kopen.
Heb hem net toch nog heel ff aangesloten. Moet zeggen 1e potje tennis
heb ik mijn broetje al een 'onbedoelde' klap gegeven.
Maargoed, ik heb hem uiteindelijk laten winnen
Nou mooie boel, dat ik hem deze week via pre-order niet zou krijgen was wel duidelijk.
Maar aangezien FRS niet aan pre-orders deed ben ik vanmorgen 1 uur van te voren gaan campen bij de ingang. Stond daar als eerste
. Super blij toen de deur open ging hebben ze hem gister al verkocht.....dat terwijl ik gister daar ook al was om te vragen en toen kreeg ik hem niet mee. Lekker dan
Dit is gewoon meten met 2 maten.
Wordt dus een week wachten.
Maar aangezien FRS niet aan pre-orders deed ben ik vanmorgen 1 uur van te voren gaan campen bij de ingang. Stond daar als eerste
Wordt dus een week wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Zym0tiC op 08-12-2006 13:30 ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Hij is echt overal uitverkocht ondertussen, jammer maar goed erkomen wel weer nieuwe. Iemand enige informatie over wanneer of zijn er alleen maar de bekende geruchten?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Ik heb Nintedo over de levertijd gemailed:
Hallo *****,
De tweede levering zal binnen een week na de eerst verkoopdag (8
december) plaatsvinden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Hallo *****,
De tweede levering zal binnen een week na de eerst verkoopdag (8
december) plaatsvinden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ja maar wat heb je aan deze info, als je niet weet hoeveel er zijn en hoeveel backorders de winkel nog uit hebben staan? Dat ze 11/13 december weer kwamen stond wel redelijk vast.De tweede levering zal binnen een week na de eerst verkoopdag plaatsvinden.
Een MM filiaal krijgt er bijv. 'maar' 35 (OK, beter dan de 20 die ze nu hadden, maar toch).
Wehkamp zou er volgens iemand hier 150 krijgen tweede levering...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Dan zou ik sowieso voor de Cube-versie gaan, of je moet wel heel graag 250 euro uit willen geven aan vernieuwde controls en breedbeeldondersteuning.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:00:
Mij gaat het puur om Zelda TP. Als ik geen WII kan bemachtigen (zeer grote kans), dan maar de Gamecube versie.
is de cube versie al uit dan ?Het Fantoom schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:40:
[...]
Dan zou ik sowieso voor de Cube-versie gaan, of je moet wel heel graag 250 euro uit willen geven aan vernieuwde controls en breedbeeldondersteuning.
en zijn de graphics verder hetzelfde ??
[ Voor 6% gewijzigd door xdc op 08-12-2006 13:51 ]
slimmehotspot.nl
Gaat het daar niet al 69 draadjes over?(alle off topic posts weg gedachtHet Fantoom schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:40:
[...]
Dan zou ik sowieso voor de Cube-versie gaan, of je moet wel heel graag 250 euro uit willen geven aan vernieuwde controls en breedbeeldondersteuning.
[ Voor 81% gewijzigd door Postius op 08-12-2006 13:49 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
weet iemand of de wii nog goed leverbaar is in Duitsland?
If you don't stand for something you'll fall for everything
ok, zonder reservering naar een lokale intertoys geweest
vol vertrouwen dat er nog wel een wii voor mij zou liggen.
Maar helaas. Ze waren op en ze wist ook nog niet wanneer ze er wat zou krijgen...
Maar helaas. Ze waren op en ze wist ook nog niet wanneer ze er wat zou krijgen...
Verwijderd
is het misschien een idee voor de mensen die al een wii hebben om een soort topic of aanpassing in dit topic te maken waar mensen aan kunnen geven wat hun wii "adres" is zodat tweakers "vrienden" van elkaar kunnen worden?
Da's een geruststelling...:) ik was al bang dat die errors 220602 en 52030 lastig op te lossen waren.Jerry schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:39:
[...]
Wii Weather & Wii News is nog niet beschikbaar.
Dan zal ik straks het shopping channel eens testen en de berichtjes versturen. Weet iemand wanneer de Weather/News/andere kanalen beschikbaar komen?
[ Voor 10% gewijzigd door damnsharp op 08-12-2006 14:12 ]
Verwijderd
Je kan er vanuitgaan dat veel van de 'na-orders' via-via alsnog voor die tijd een Wii weten te bemachtigen en er dus exemplaren overblijven bij de volgende levering(en). Nog afgezien van het feit dat veel mensen meerdere pre/na-orders bij verschillende winkels hebben gedaan en maar bij één winkel één halen.Chiii schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:22:
Sorry maar de Wii zal pas vanaf Januari 2007 goed/normaal verkrijgbaar zijn, simpelweg omdat de pre-order lijsten niet zijn weggewerkt, sterker nog er zijn nu nog meer pre orders.
Verwijderd
Hulde aan TPG post.... ze zijn mijn Wii kwijt! ik had een formulier dat ik em af kon halen bij het postkantoor... daar gekomen.. helaas meneer hier is geen pakket voor U.. GRRRRR...
na veel belletjes met distributie centra's... conclusie hij is zoek meneer...
en bedankt TPG!!
en bedankt TPG!!
Verwijderd
Iemand al de cijfers van de andere games gezien?
http://www.gamespot.com/r...m=1031&tag=subnav;reviews
Valt me tegen...soort van 'trash' platform. Hoop niet dat dit mensen gaat weerhouden na een tegenvallende game.
Valt me tegen...soort van 'trash' platform. Hoop niet dat dit mensen gaat weerhouden na een tegenvallende game.
Sjonge wat een verhalen allemaal, misschien is zo'n systeem dat MS had met die pre-order kits toch zo gek nog niet.. Destijds stond ik ook met allemaal van die malloten die rollend onder de opengaande rolluiken van de plaatselijke MM heengingen en ik liep rustig langs ze terwijl ze om HD's en Core packages aan t vechten waren.. Maar alle mensen die het is gelukt: Geniet ervan!! Ik volg volgend jaar wel eens een keertje.
PSN: Geengrenzuh
Had je er nu toch maar eentje ge-preordered he?NiaX schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:50:
ok, zonder reservering naar een lokale intertoys geweest
Mja, of de Wii's voor andere regio's in Azie moeten een andere firmware krijgen oid. Kan ik je trouwens op een of andere manier bereiken (mail/messenger)? Lijkt me wel handig aangezien wij hier geloof ik de enige zijn met een Japanse Wii en daar waarschijnlijk af en toe nog wel wat te vragen over hebben. Graag ook even een berichtje als je het niet wil (dan ook no hard feelings uiteraard), zodat ik iig weet dat je het gelezen hebt.ari3 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:48:
Mischien dat de Japanse Wii nog een update krijgt als hij officieel in de rest van Azië uitkomt. Koreaans, Chinees en Engels lijken me dan wel voor de hand liggen.
[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 08-12-2006 14:10 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik zit nog te twijfelen of ik er een aan ga schaffen in de komende tijd.
Zeker omdat ik het eigenlijk eerst eens wil ervaren.
Dus als er mensen zijn (omgeving r'dam) met een Wii die eens op een beamer hun wii willen proberen laat het ff weten
Zeker omdat ik het eigenlijk eerst eens wil ervaren.
Dus als er mensen zijn (omgeving r'dam) met een Wii die eens op een beamer hun wii willen proberen laat het ff weten
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Sjow, net even een rondje Den Haag gedaan. Wii had ik gisteren al, gelijk Call of Duty 3 gekocht.
Vandaag is de score: 1x Wiiplay en 1x Zelda! Laatste was bijna overal uitverkocht, alleen de FRS op de lange poten had er nog eentje
Vandaag is de score: 1x Wiiplay en 1x Zelda! Laatste was bijna overal uitverkocht, alleen de FRS op de lange poten had er nog eentje
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
vechten om de Wii...
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
(via Fok!)
Ik had die laatste als MM lekker verloot bij ruzie van wie de wii is ipv klanten er om te laten vechten..maar loten hebben ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord die prutsers bij de MM.
(via Fok!)
Ik had die laatste als MM lekker verloot bij ruzie van wie de wii is ipv klanten er om te laten vechten..maar loten hebben ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord die prutsers bij de MM.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 14:25 ]
ja ik was idd ook zo van "we zien het wel" en "er liggen er vast nog wel wat"Captain N schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:07:
[...]
Had je er nu toch maar eentje ge-preordered he?Ik snap de mensen die liepen te roepen "ik ga niet pre-orderen, want ze liggen op de releasedag toch wel bij bosjes in de winkel" niet zo goed. Kleine moeite, en dan ben je iig zeker (tenzij je bij de BS gereserveerd had dan
). Liever voor niks pre-orderen, dan uiteindelijk toch achter het net vissen lijkt me. Maar goed.
maarja, was dus niet zo
ik heb er nu maar wel een gereserveerd, voglens mij was er niemand voor me daar.(wat reservering betreft)
[ Voor 6% gewijzigd door NiaX op 08-12-2006 14:20 ]
of de kindjes die er om gaan vechten als een stel debielen. Ipv dat eentje zegt, jongens dit werkt laten we gaan loten. Kansloos.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
Dit is toch eigenlijk te schandalig voor woorden. Laat wel weer zien hoe ver het fatsoen hier in NL gedaald isVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
uhm...
Gewoon alles laten pre-orderen, zodat je niks hebt om ruzie over te laten maken.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
Al ligt dat ruzie-maken natuurlijk meer aan je klanten dan je bedrijf.
PSN: djmurcielago
Jezus wat triest. Wat ik dus niet snap, is dat je blijkbaar zo graag een Wii wilt hebben dat je er om gaat vechten, maar niet van te voren heb bedacht dat je hem gewoon kon reserveren.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
Anyway, ik vermaak nog steeds kostelijk met mij Wii, heb net mijn Mii-evenbeeld gemaakt, en al een Mii ontvangen van een vriend van me. Hopelijk wordt het snel mogelijk om de nintendo-punten om te zetten in punten die je kunt gebruiken om VC games te kopen, want ik het zo'n 3000.
TNT is het tegenwoordigVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:05:
Hulde aan TPG post.... ze zijn mijn Wii kwijt! ik had een formulier dat ik em af kon halen bij het postkantoor... daar gekomen.. helaas meneer hier is geen pakket voor U.. GRRRRR...
en bedankt TPG!!
Als je het papiertje vandaag hebt gehad in de bus kan je morgen pas je pakketje ophalen bij het postkantoor. Is altijd pas de volgende werkdag in principe. Misschien rijdt die bezorger er nu dus nog even mee rond voor hij ze ergens afgeeft en het weer geregistreerd wordt.
En ik, ik wacht tot ie volop verkrijgbaar is. Kan toch? Het soort taferelen die ik hier allemaal lees zijn buitengewoon vermakelijk, maar daar doe ik niet aan mee.
Als je leest hoeveel moeite je ervoor moet doen om zo'n ding op het moment te bemachtigen dan vraag ik het me af of het wel opweegt tegen dat maandje of twee dat je em eerder hebt. Nintendo heeft geen grote leverproblemen net als de ps3 en als alles even meezit dan loop je over een maand gewoon op je gemakje de winkel in en koop je er een zonder rare taferelen.
Ik sta natuurlijk wel met m'n bek vol tanden als de Wii zó populair wordt dat zelfs de grote getalen die Nintendo beschikbaar heeft gamaakt opraken...
Als je leest hoeveel moeite je ervoor moet doen om zo'n ding op het moment te bemachtigen dan vraag ik het me af of het wel opweegt tegen dat maandje of twee dat je em eerder hebt. Nintendo heeft geen grote leverproblemen net als de ps3 en als alles even meezit dan loop je over een maand gewoon op je gemakje de winkel in en koop je er een zonder rare taferelen.
Ik sta natuurlijk wel met m'n bek vol tanden als de Wii zó populair wordt dat zelfs de grote getalen die Nintendo beschikbaar heeft gamaakt opraken...
Verwijderd
Mijn broer wint steeds van mijFSVZ schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat Mogwai en ik dan samen in de rij onder gestaan hebben
Heb hem net toch nog heel ff aangesloten. Moet zeggen 1e potje tennis
heb ik mijn broetje al een 'onbedoelde' klap gegeven.
Maargoed, ik heb hem uiteindelijk laten winnen
tja veel van de lauchgames zijn ook niet goed. Bijvoorbeeld Splinter Cell is gewoon geport naar de Wii en snel even wat andere controls gegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:06:
Iemand al de cijfers van de andere games gezien?
Ik vind het ook bijzonder dom van Nintendo dat er geen games zijn met online multiplayer modus. Dat online is nu juist enorm hot en mag ook wel worden verwacht eind 2006.
en anders kan je altijd via www.tracktrace.nl zelf je pakket volgen!aapelite schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:23:
[...]
TNT is het tegenwoordig
Als je het papiertje vandaag hebt gehad in de bus kan je morgen pas je pakketje ophalen bij het postkantoor. Is altijd pas de volgende werkdag in principe. Misschien rijdt die bezorger er nu dus nog even mee rond voor hij ze ergens afgeeft en het weer geregistreerd wordt.
HAHAHAHAHAH dat vechtfilmpje is de bom!
Wat verschrikkelijk vet... nerds trekken aan een doosje. Hopeloos
Wat verschrikkelijk vet... nerds trekken aan een doosje. Hopeloos
[ Voor 47% gewijzigd door apNia op 08-12-2006 14:26 ]
Ik vond het ook belachelijk, te kansloos voor worden. Maar ook het systeem van de mediamarkt was nogal belachelijk, gewoon met z'n allen rushen terwijl er mensen al vanaf 6 uur stondenVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Niet echt een "proud to be Dutch"-momentje. Deze zal ik hier maar niet aan andere mensen laten zien als ze vragen of er in Nederland ook veel mensen in de rij stonden te wachten voor een Wii. Schaam me dood.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
(via Fok!)

Mijn foto's op Flickr.
Ik had ook telkens een afwijking naar links. Maar na een tijdje kon ik daar rekening mee houden en ging het al beter
Ik kan niet wachten om de Wii hier zelf thuis te hebben. FRS heeft veel mensen hard genaait vind ik. Eerst zo vaak zeggen, we verkopen niet eerder dan vrijdag (zelfs donderdag ochtend werd mij dit nog verteld) en vervolgens toch in de verkoop gooien. Hoorde het eerste uur op school dat er een aantal klasgenoten voor de FRS zaten te wachten, mooi niet dat die zijn geslaagd. Ze hadden de enige 2 die ze binnen hadden gekregen gister meteen verkocht.
Dat blijf ik echt ontzettend genaaid vinden. Dat je pre-orders een dag of 2 max eerder de deur uitgaan vind ik prima, die hebben er recht op. Maar dat de normale verkoop een dag eerder gaat is echt ontiegelijk minder. Daar mag Nintendo best wat boetes tegenaan gooien ofzo, eerder sancties natuurlijk.
Verwijderd
ach ik ben gewoon ff het dorp in geweest om te kijken onder het mom van als er een is neem ik hem meeLieveNiels schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:23:
En ik, ik wacht tot ie volop verkrijgbaar is. Kan toch? Het soort taferelen die ik hier allemaal lees zijn buitengewoon vermakelijk, maar daar doe ik niet aan mee.
zo heb ik het met de xbox360 ook gedaan en daar lagen er zat van
het is wel grappig om met allemaal mensen in een winkel te staan voor 1 ding
nog leuker verkopers zien die voor de 60 ste keer zeggen nee die hebben we niet
en dat moeten ze nog 2 weken doen
Lol sjee das wel triest jaVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
(via Fok!)

Bij de MM stond wel een demo-podje, helaas niet op te spelen wat ook wel logisch is met die dure draadloze controllers, ze kunnen niet net als op de gameplay06 de hele dag bewaking ernaast zetten
Verwijderd
ik had dat papiertje 2 dagen geleden al thuis, en er stond op af te halen bij uw postkantoor (met adres) ze zijn em echt kwijt! Als het goed is hoor ik meer vanmiddag.Kurios schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:26:
[...]
en anders kan je altijd via www.tracktrace.nl zelf je pakket volgen!
Vanochtend 9:30 naar de mediamarkt in duitsland getrokken.
(ze doen daar niet aan preorders)
Ze gaan daar om 10:00 open dus ik was netjes op tijd, stonden zon 120 man.
Toen de deuren open gingen ff mee rennen, ze hadden er +/- 100, makkelijk eentje kunnen pakken, na 2 min waren ze op.
Na de wii even gekeken voor wat andere spulletjes.
Wii Play
en een 2e nun chuck en 2x classic controller dacht ik, nu zag ik in NL dat die 19,95 waren wer stuk, mediamarkt duitsland verkoopt die echter voor 29,95 per stuk!
Niet gehaald dus, die lagen nog zat in de rekken hier in nederland.
Erg tevreden over t systeem, mn ouders waren daarstraks hier en die waren ook erg vrolijk aan het spelen
Straks mn vriendin eens overtuigen, maar als ik mn ouders zo zag doet t systeem dat zelf wel al
Toen de deuren open gingen ff mee rennen, ze hadden er +/- 100, makkelijk eentje kunnen pakken, na 2 min waren ze op.
Wii Play
en een 2e nun chuck en 2x classic controller dacht ik, nu zag ik in NL dat die 19,95 waren wer stuk, mediamarkt duitsland verkoopt die echter voor 29,95 per stuk!
Erg tevreden over t systeem, mn ouders waren daarstraks hier en die waren ook erg vrolijk aan het spelen
Straks mn vriendin eens overtuigen, maar als ik mn ouders zo zag doet t systeem dat zelf wel al
Nothing to see here
Goh klinkt als een gevalletje postbode/iemand@postkantoor heeft gehoord dat de Wii nogal populair is en zagen dat jou pakketje 249 moest opleveren. Rembours gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:38:
[...]
ik had dat papiertje 2 dagen geleden al thuis, en er stond op af te halen bij uw postkantoor (met adres) ze zijn em echt kwijt! Als het goed is hoor ik meer vanmiddag.
heeft de wii nou een 16:9 mode voor widescreens?
jarico_fxp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:45:
heeft de wii nou een 16:9 mode voor widescreens?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Mediamarkt Eden had er 17, er stonden 30+ mensen schat ik (en sommigen hadden al opgegeven denk ik). Iedereen werd netjes 1 voor 1 binnengelaten, gelukkig maar want ik was 7e. Wij waren zelf zo slim een rij te maken, weinig mensen durven dan voor te dringen.
Verder hadden ze een aparte wii 'balie' waar mensen van mediamarkt stonden. Goed gedaan dus! Meteen ook maar Gears of War meegenomen. Samen met Zelda ben ik nu een gelukkig mens
Verder hadden ze een aparte wii 'balie' waar mensen van mediamarkt stonden. Goed gedaan dus! Meteen ook maar Gears of War meegenomen. Samen met Zelda ben ik nu een gelukkig mens
Verwijderd
Netjes dan. Bij Mediamarkt A'dam was het duwen+trekken echt niet normaal.SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:51:
Mediamarkt Eden had er 17, er stonden 30+ mensen schat ik (en sommigen hadden al opgegeven denk ik). Iedereen werd netjes 1 voor 1 binnengelaten, gelukkig maar want ik was 7e. Wij waren zelf zo slim een rij te maken, weinig mensen durven dan voor te dringen.
Echt beschamend.
Bij welke MM in Duitsland was dit?itsme schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:42:
Vanochtend 9:30 naar de mediamarkt in duitsland getrokken.
Wii Play
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden waarde Nintendo Wii wordt verkocht?
Wat bedoel je precies? Welke winkels in nederland ze nog op vooraad hebben?GekkeCoen schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:09:
Ik gok geen een meer.
Volgende week komt een nieuwe levering dus dan kan je het nog een keer proberen... Vandaag heeft weinig zin meer.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ja, hier:GekkeCoen schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:09:
1) ..
Wacht, hij is overal uitverkocht. Sorry
Ik heb vanmiddag alvast Wii Play en een extra Nunchuck gehaald, en nog een paar winkels afgestruind. Niks te vinden uiteraard (omgeving Rotterdam), uiteindelijk maar besteld (met vooruitbetaling).
Verschillende verhalen gehoord over levertijd overigens, van 'nee, de komende 3 weken zijn onze preorder-lijsten nog niet weggewerkt' tot 'Volgende week komt de echt grote lading op de markt'. We zien wel.
Volgende keer moeten ze toch maar aan preorder-kits doen
[ Voor 59% gewijzigd door Tarin op 08-12-2006 15:20 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dat was een inkoppertje....Tarin schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:16:
[...]
Ja, hier:
1) ..
Wacht, hij is overal uitverkocht.
Sorry.
Maar ik zou het best wel handig vinden, zo'n lijst... als je die een beetje in je hoofd hebt dan weet je waar je de komende weken 'even naar binnen kunt lopen' om te kijken of ze er weer ligge.
Verwijderd
Nouja, bijna alle winkels.
Freerecordshop
Dixons
Mediamarkt
De speelgoedwinkels....
Ik zou gaan voor de kleinere winkeltjes.
Meeste kans.
Freerecordshop
Dixons
Mediamarkt
De speelgoedwinkels....
Ik zou gaan voor de kleinere winkeltjes.
Meeste kans.
Dat kun je toch zelf ook wel nagaan. Lees gewoon eens door het topic, daar komen alle mogelijke winkels wel langs waar je zo'n ding zou kunnen vinden. Verder natuurlijk gewoon alle standaardzaken. De grotere ketens hebben ook vaak de grootste voorraad.LieveNiels schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:19:
[...]
Dat was een inkoppertje....
Maar ik zou het best wel handig vinden, zo'n lijst... als je die een beetje in je hoofd hebt dan weet je waar je de komende weken 'even naar binnen kunt lopen' om te kijken of ze er weer ligge.
uhm...
Dat is echt te zielig voor woorden. Ook wel lomp dat die medewerkers niet eerder ingrijpen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:13:
vechten om de Wii...
(via Fok!)
Pas toen een het voortouw nam stonden er 4 medewerkers, lekker efficiënt...
Maar goed daar gaat het me niet zo om meer om het feit dat het gewoon kansloos is.
Kunnen niet eens meer het fatsoen opbrengen om normaal met elkaar om te gaan...
Mja zal mij een worst wezen wat ZIJ doen maar ik walg ervan.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Handig om te doen is bij een kleine freerecordshop (of andere winkel natuurlijk!) in 1 of ander gat te pre-orderen. Heb ik ook gedaan. Dan sta je gelijk bovenin de (kleine) pre-order lijst en heb je bij eerstvolgende levering altijd prijs.
Sja, als je de strap er niet eens aanmaakt, dan houdt het echt op heNyazzin schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:21:
een fanatieke bowler:
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: djmurcielago
is toch fake joh!Murcielago schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:39:
[...]
Sja, als je de strap er niet eens aanmaakt, dan houdt het echt op he
strap zit er standaard al op, die is dus waarschijnlijk nog om die persoon zijn handMurcielago schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:39:
[...]
Sja, als je de strap er niet eens aanmaakt, dan houdt het echt op he
maarja, ik merk zelf ook wel na half uurtje bowlen met mijn moeder (m'n moeder had me ingemaakt, snap er nog steeds niets van
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Verwijderd
De strap was gebroken en volgens mij is het wel echt. Anyway, Nintendo heeft bevestigd dat het een onderzoek naar de 'vliegende Wii-motes' gaat starten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten.
Wees dus gewaarschuwd en als het kan, probeer de wriststrap te versterken (met visdraad ofzo)
Wees dus gewaarschuwd en als het kan, probeer de wriststrap te versterken (met visdraad ofzo)
Verwijderd
Voor alle mensen die problemen hebben met hun Wii aan de praat te krijgen icm draadloosinternet, dit werkte bij mij;
Some users are having a problem reconnecting to the WiiConnect Service after updating there systems.
If you are getting either a 32002, or a 52030 error try changing your channel on the router to 11 or 1. If your already on one of these channels go ahead and set it to anything else, let the router cycle through (will reboot after change) and then change it to channel 11 or one. Also if you have a cordless phone go ahead and turn it off just to make sure there is no interference. If none of that works go ahead and call Nintendo about organizing a replacement unit, or other troubleshooting they may have you do.
Nee, welke ze gewoon verkopen. Natuurlijk hebben er bijne geen één winkel ze nog op voorraad.OzzieBoy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:15:
[...]
Wat bedoel je precies? Welke winkels in nederland ze nog op vooraad hebben?
Ik gok geen een meer.
Volgende week komt een nieuwe levering dus dan kan je het nog een keer proberen... Vandaag heeft weinig zin meer.
Jeetje wat een praktijken. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopen bij de PS3. Ik dacht dat dat alleen in Amerika gebeurde. Ik stond vandaag trouw als eerste bij de gameshop. Ik heb alles kunnen krijgen. De RGB en Component kabels krijgen ze volgende week binnen tussen 13-15 december. Daarnaast is de bevoorrading wel bizar. Ze hadden daar geen losse controllers en nunchucks in andere winkels juist weer wel.
Het is echt Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ongelofelijk leuk, ik heb vanochtend even met m'n pa gespeeld en die vond het tennissen helemaal te gek!
Ik heb wel een kleine klacht, de Wii is traag. Het updaten e.d. ging bij mij snel. Maar ik vind het wisselen tussen kanalen en het eerste keer opstarten van een game (disc channel) te traag vergeleken met de Gamecube. Ik hoop dat er nog updates komen om dat te verbeteren, dit voelt namelijk een beetje on-Nintendo aan. Verder super!
Het is echt Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ongelofelijk leuk, ik heb vanochtend even met m'n pa gespeeld en die vond het tennissen helemaal te gek!
Ik heb wel een kleine klacht, de Wii is traag. Het updaten e.d. ging bij mij snel. Maar ik vind het wisselen tussen kanalen en het eerste keer opstarten van een game (disc channel) te traag vergeleken met de Gamecube. Ik hoop dat er nog updates komen om dat te verbeteren, dit voelt namelijk een beetje on-Nintendo aan. Verder super!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat die strap kan breken ala, dat kan natuurlijk. Maar die pics van hierboven zijn niets anders als een gat in je tv behuizing en daar dan je wiimote in douwen en plaatjes schieten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:
De strap was gebroken en volgens mij is het wel echt. Anyway, Nintendo heeft bevestigd dat het een onderzoek naar de 'vliegende Wii-motes' gaat starten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten.
Get real
hoe hard moet je die wiimote wel niet gooien wil je door dat harde plastic heengaan??Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:
lijkt me dus fake .

Classic Controller knoppen per systeem (Japans).
Boven naar beneden: Famicom, Super Famicom, N64, Megadrive, PC-Engine.

Bron
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Nouja, als je die TV bekijkt... Dan moet die remote toch echt wel SNOEIHARD tegen dat ding aan gegooid zijn. Anders krijg je echt geen scheur in dat plastic volgens mij.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik zou gewoon een eigen wriststrap eraan maken, van dat sterke draad waar ook aan een digitale camera zit oid.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:
na 2 dagen TNT post briefjes in de bus. Vandaag eindelijk de Wii in huis met Zelda en Rayman. Helaas was m'n 2e controller op, die komt volgende week.. wel een 2e nuncuck 
Zelda is geweldig en je kan ook heerlijk relax in de bank spelen. Zelfs beter dan met elke andere controller. Rayman is lekker maf zoals je van rayman mag verwachten. En sommige minigames zijn best pittig en vragen een andere zithouding
Morgen maar eens wat wii points en de classic controller scoren.. als dat lukt...
Zelda is geweldig en je kan ook heerlijk relax in de bank spelen. Zelfs beter dan met elke andere controller. Rayman is lekker maf zoals je van rayman mag verwachten. En sommige minigames zijn best pittig en vragen een andere zithouding
Welk?
Ik was er ook vanochtend bij de MM. Kan mezelf ook zien op het trek filmpje 
Echt te triest voor woorden.
MM Zwolle is echt een klote filiaal ben ik nu achter. Ik ging voor openingstijd met de bedrijfsleider een praatje maken, over dat ze beter nummertjes konden uitdelen etc. Maar nee, meneer wilde liever dit soort taferelen. Ook zei ik hem, dat ze wel 1 p.p. moeten aanhouden. Allemaal verspilde moeite.
En wat een hoop asociale klote mensen heb je toch. Van die sneakerige voordringers, die hem dan nog krijgen ook. STERF
.
Massaal tegen de rolluiken aan gaan staan, en dan als een sprinkhanen plaag de wii's bestormen.
Wat een triest volk zijn we toch.
Ik was er wel, en baalde natuurlijk dat ik niks had, maar na een kort sprintje tot beneden had ik t wel gezien, en legde me er bij neer. I.t.t tot andere dieren daarzo.
Heb in mijn Amersfoort Zelda en nunchuck bij Intertoys gescoort. Nog plenty Zelda's daar.
Bij FRS wii play met 7,50 pu korting. Stonden er nu nog 2.
Intertoys zei mij overigens dat Nintendo hun op 7 december heeft gebeld dat ze mochten verkopen. Ik zei namelijk dat ik het niet normaal vond, dat zij en andere winkels eerder weggeven.
Onze V&D heeft niks gehad, ze deden wel pre orders.
Bij FRS sta ik nu 1e, dus heb hem binnenkort wel. Ik verwacht maandag wel nieuwe Wii's.
Bij V&D had ze het over april.
Eplaza zei 2 weken.
Intertoys zei volgende week, had nog 7 pre orders oid.
Time will tell.
ps: dit lucht op
Echt te triest voor woorden.
MM Zwolle is echt een klote filiaal ben ik nu achter. Ik ging voor openingstijd met de bedrijfsleider een praatje maken, over dat ze beter nummertjes konden uitdelen etc. Maar nee, meneer wilde liever dit soort taferelen. Ook zei ik hem, dat ze wel 1 p.p. moeten aanhouden. Allemaal verspilde moeite.
En wat een hoop asociale klote mensen heb je toch. Van die sneakerige voordringers, die hem dan nog krijgen ook. STERF
Massaal tegen de rolluiken aan gaan staan, en dan als een sprinkhanen plaag de wii's bestormen.
Wat een triest volk zijn we toch.
Ik was er wel, en baalde natuurlijk dat ik niks had, maar na een kort sprintje tot beneden had ik t wel gezien, en legde me er bij neer. I.t.t tot andere dieren daarzo.
Heb in mijn Amersfoort Zelda en nunchuck bij Intertoys gescoort. Nog plenty Zelda's daar.
Bij FRS wii play met 7,50 pu korting. Stonden er nu nog 2.
Intertoys zei mij overigens dat Nintendo hun op 7 december heeft gebeld dat ze mochten verkopen. Ik zei namelijk dat ik het niet normaal vond, dat zij en andere winkels eerder weggeven.
Onze V&D heeft niks gehad, ze deden wel pre orders.
Bij FRS sta ik nu 1e, dus heb hem binnenkort wel. Ik verwacht maandag wel nieuwe Wii's.
Bij V&D had ze het over april.
Eplaza zei 2 weken.
Intertoys zei volgende week, had nog 7 pre orders oid.
Time will tell.
ps: dit lucht op
Verwijderd
Kan één van de Wii Play bezitters mij vertellen of deze game zijn geld waard is? 
Heb wel wat reviews gelezen maar wat maakt WiiPlay zo leuk?
Heb wel wat reviews gelezen maar wat maakt WiiPlay zo leuk?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 16:00 ]
Verwijderd
Goeie oplossing, je moet wat bewegingsruimte inleveren, maar dan blijft je wiimote wel heel.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:

+

=

Ik zit dit nogal lachwekkend te volgen.
Ik heb pas laatst besloten dat ik een Nintendo Wii wil hebben, de eerste sinds de NES. Maar was al te laat om te pre-ordenen, aangezien ik het een suf systeem vind. Ik ga hem later wel halen, ik heb nog wel geduld.
Maar dat we massaal een winkel gaan binnenstormen is wel heel erg triest. Krijg je een indruk van de maatschappij... ikke ikke ikke ikke.
Ik heb pas laatst besloten dat ik een Nintendo Wii wil hebben, de eerste sinds de NES. Maar was al te laat om te pre-ordenen, aangezien ik het een suf systeem vind. Ik ga hem later wel halen, ik heb nog wel geduld.
Maar dat we massaal een winkel gaan binnenstormen is wel heel erg triest. Krijg je een indruk van de maatschappij... ikke ikke ikke ikke.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!