Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:01:
Wii sports zit er gewoon standaard bij?
Ik heb het dan ook over WiiPlay, de minigames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik de Wii in februari (of misschien later, dat hangt er vanaf wanneer ik m`n lijstje met games die ik nog wil gamen uitgespeeld heb) ga kopen, zal er dan misschien standaard een sterkere strap aanzitten?

Het zou wel goed zijn als Nintendo aan de hand van de klachten het standaardmodel wat gaat versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:41
Voor de mensen die al wii's hebben misschien is het leuk om elkaar toe te voegen zodat er een GoT lijstje ontstaat? :P Mijn wii heeft als nummer 4982 8828 2611 2842. Dat moet je dan in het message centre bij je adresboek invullen. Daar zie je ook je eigen nummer.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:00:
Kan één van de Wii Play bezitters mij vertellen of deze game zijn geld waard is? :)
Heb wel wat reviews gelezen maar wat maakt WiiPlay zo leuk?
Ik heb gistermiddag de Wii gekocht met meteen de extra controller/Wii play, dus nog maar 'n middag/avond ervaring, maar ik moet je zeggen: Wii play is fantastisch!
Fishing (vissen dus): heel grappig om te doen
Shooting Range: een soort Duck hunt, super!
Laser Hockey.: leuk om met z'n 2en te doen
Billiards (snooker): moeilijk maar realistisch en leuk
Find Mii (mensen zoeken): matig, moeilijk
Pose Mii: je moet poppetjes in luchtbel plakken... aardig voor eventjes.
Table Tennis: moeilijk maar erg leuk.
En dan zijn er 2 die nog vrij moeten komen...

Voor een uitgebreide review: http://www.ownage.nl/article/1034/

Ik zou het doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 00:14
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:39:
[...]

in drachten was er niks
een paar hebben wat binnen maar bar weinig met de xbox360 had elke winkel er tenminste 3-4 voor de losse verkoop

ik vind dit maar een prut launch valt me tegen van nintendo

mediamarkt groningen stonden 75 man voor de deur en er zijn iets van 8 wii's die ook nog eens gepreorderd waren
Ben ik ff blij dat ik nog 1 zonder preorder gister bij de FRS in paddepoel heb kunnen scoren *O*

Ik heb tot nu toe alleen nog maar zelda gedaan, kon echt niet wachten. Wii sports doe ik later wel ff.
Zelda is echt super, echt het oude ocarina sfeertje. De graphics zijn misschien op gamecube niveau maar daar let je echt niet meer op als je aan het spelen bent, je gaat gewoon helemaal op in die game en dat is velen malen belangrijker dan wat graphics. Hulde aan nintendo dat ze weer een geweldige game/console gemaakt hebben.

Ik heb mijn hotmail email in mijn adresboek geplaatst en nu moet ik toch een mailtje ontvangen en replyen? Heb allen nog niks ontvangen, hoe lang moesten jullie wachten op bericht ? (of doe ik iets fout)
Voor de mensen die wii nummer willen uitwisselen of een database willen maken, dit is mijn wii nummer: 4411-1368-1320-7425

Wanneer en bij welke winkels kan ik binnen kort RGB kabels verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kan één van de Wii Play bezitters mij vertellen of deze game zijn geld waard is? :)
Ik vind dat je Wii Play niet als E50 mag bestempelen; het is namelijk een controller met een waarde van E40 + een game voor een tientje; en als ik dan antwoord moet geven op je vraag; Wii play is zeker dat tientje dubbel en dwars waard.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nu ook maar even Wii Sports en Wii Play gaan reviewen.

Wii Sports:
De eerste game die ik heb gespeeld, tennis en bowling zijn echt verslavend! Helaas is het met tennis altijd dubbelspel, maar je kan gewoon wel instellen dat beide poppetjes door jou worden bestuurd.
Als je van chaos houdt, kan je zelfs jezelf in beide teams zetten :P
Bowlen is gewoon erg leuk, niet zo heel moeilijk als je eenmaal weet hoe je strikes kan gooien ;)
Verder is golf erg moeilijk en de controller reageert lang niet altijd even goed als je een slag wilt maken...
Baseball raak je erg snel op uitgekeken en die vind ik dan ook de slechtste van de 5.
Boxen werkt goed, je moet rustig aan doen, want hij pakt lang niet elke slag als je snel staat te meppen.

Conclusie: Als de game los te koop was, zou ik hem alleen al voor Tennis en Bowling hebben gekocht, zie de andere drie games als een bonus :P

Wii Play:
Mijn eerste indruk bij Wii Play is dat een deel van de spelletjes erg tegenvalt en sommige leuke spelletjes vervelen aardig snel.
Eerste spelletje dat je kan spelen is schieten; 5 verschillende soorten van targets heb je geloof ik en het is gewoon erg leuk.
Tafeltennis is het 2e spel wat je kan spelen, erg simpel (balletje tegenhouden hele tijd), maar wel leuk om tegen iemand anders te doen.
Find Mii vind ik echt geen bal aan, na het 'unlocken' ook niet meer gespeeld.
Pose Mii is wel aardig; poppetjes op de goede manier in zeepbellen plaatsen. Best verslavend :)
Dan heb je Laser Hockey wat weer erg leuk is met z'n 2en.
Billiards is knap lastig, maar het verveelt gelukkig niet snel als je het eenmaal onder de knie hebt.
Fishing is ook erg leuk, alhoewel het best gauw eentonig wordt.
Charge is tot nu toe één van mijn favorieten; lekker op een koe racen en vogelverschrikkers ombeuken. Ook erg leuk met z'n 2en.
En ook Tanks bevalt erg goed, makkelijk te leren, maar best pittig naarmate je vordert in het spelletje.

Conclusie: Wii Play is helaas voor maximaal 2 spelers en bevat maar 3-4 echt leuke minigames. Gelukkig compenseert de gratis controller hiermee en het is het geld voor mij wel waard geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Wat ik me nu afvraag, heb je de nunchuck ook nodig voor WiiPlay en WiiSports? Of kun je deze games ook makkelijk zonder spelen? Het lijkt mij voor WiiPlay iig niet aangezien je daar een Wiimote bij krijgt, maar hoe zit het met Sports?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Nintendo al eens verteld dat dit soort marketing gewoon NIET LEUK is.
Eerst ophypen (<== leuk abn woord) en iedereen lekker maken voor 8 december en dan gewoon bijna niks leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:32:
Wat ik me nu afvraag, heb je de nunchuck ook nodig voor WiiPlay en WiiSports? Of kun je deze games ook makkelijk zonder spelen? Het lijkt mij voor WiiPlay iig niet aangezien je daar een Wiimote bij krijgt, maar hoe zit het met Sports?
Voor Wii Sports heb je de nunchuck nodig bij Boxing.
Voor Wii Play is hij nergens voor nodig, maar je kan hem (en ik raad je aan dit te doen) wel gebruiken voor Tanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijenkorf arhem had spaanse WII's ontvangen :/ dus die hadden ze terug gestuurd :O AH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik vind zelda echt een topspel, maar dat slaan is toch wat lastig hoor. Ik sla liever met A. Ik ben ook vaak een beetje angstig dat link van iets af pleurt als je die wiimote gaat schudden. verder heb je niet zo veel controle over de precieze slag die link maakt.
Ik doe eigenlijk alleen maar de sterkere sprongaanval, want die doe je zonder de wiimote te schudden.

Maar zeker een topklasse dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Laryx schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:46:
Zo m`n Wii bij de Makro in Duiven opgehaald.
Ze hadden er nog 13 liggen, dus zoek iemand met een pasje .
denk dat het bij andere makro vestigingen ook niet zo hard loopt.
Ik heb net gebelt naar het service nummer en die medewerker vertelde me dat ze ze pas vanaf dinsdag verkopen. Wat raar. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
De Wii overtreft mijn verwachtingen! Gisteren de hele middag en avond gespeeld. Die controller is zo gevoelig, echt mooi! Bowlen met effect, tennissen met slice/topspin, het kan allemaal!
Ik heb nog geen handleiding van console of game nodig gehad, het spreekt allemaal voor zich.
Misschien grafisch niet het mooiste van wat tegenwoordig kan, maar de spelbelevenis is echt x10 beter door de bewegingen zelf te moeten doen.

Zelfs Wii play is leuk, dat zat bij mijn extra controller. Mijn vrouw en ik zijn allebei verslaafd aan de biljarttafel. En ik natuurlijk helemaal in Hyrule: zelda, wat een game O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 23-09 00:14
Ik heb mijn hotmail email in mijn adresboek geplaatst en nu moet ik toch een mailtje ontvangen en replyen? Heb allen nog niks ontvangen, hoe lang moesten jullie wachten op bericht ? (of doe ik iets fout)
Voor de mensen die wii nummer willen uitwisselen of een database willen maken, dit is mijn wii nummer: 4411-1368-1320-7425
Ik heb net een berichtje ontvangen in mn hotmail, had het dus wel goed gedaan alleen duurde het ff wat lang(45 min) voordat ik bericht had. Heb net een reply gestuurd en hoop dat mn wii straks blauw gaat oplichten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:21:
Nouja, bijna alle winkels.

Freerecordshop
Dixons
Mediamarkt
De speelgoedwinkels....

Ik zou gaan voor de kleinere winkeltjes.
Meeste kans.
Vanaf nu juíst de grote winkels, die krijgen het meeste geleverd, daar heb je dan de meeste kans! Gewoon maandagmiddag binnenlopen, als ze er nog niet zijn even vragen wanneer ze binnenkomen (dinsdag/woensdag of diezelfde dag nog) en even terugkomen. Kleine winkels krijgen nauwelijks units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Captain N schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:07:
[...]

Had je er nu toch maar eentje ge-preordered he? ;) Ik snap de mensen die liepen te roepen "ik ga niet pre-orderen, want ze liggen op de releasedag toch wel bij bosjes in de winkel" niet zo goed. Kleine moeite, en dan ben je iig zeker (tenzij je bij de BS gereserveerd had dan :P). Liever voor niks pre-orderen, dan uiteindelijk toch achter het net vissen lijkt me. Maar goed. :)
Ach, een preorder is ook niet zo veel hoor. Ik heb hem al een tijd terug op bol.com besteld. Mooi dat die nog niet uitgeleverd zijn (iig niet aan mij en bekenden.)
Nou heb ik sowieso geen tijd om spellen te spelen, dus het maakt mij niet zoveel uit.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ik ben erg benieuwd of iedereen over een paar weken nog net zo enthousiast is over de Wii! Ik hoop het wel want dan koop ik er denk ik ook 1. Jammer alleen dat ik dan de GC voor niks in huis heb aangezien ik met de Wii ook GC games kan spelen :P .

Overigens in Zwolle nog gekeken maar zover ik het zag nergens een Wii nog te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bijenkorf arhem had spaanse WII's ontvangen dus die hadden ze terug gestuurd AH!!!
Huh? Het lijkt me dat ze je met een leuke smoes weg hebben gejaagd. Volgens mij is er echt geen verschil tussen Spaanse en NL WII's. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Iemand had voor het DS topic een webpagina met een friends db gemaakt. Misschien is dat voor de wii gotters ook makkelijker dan overal hier de codes posten ;)

Maar tot die tijd is die van mij:
0749-8602-3282-6497

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Weet iemand toevallig waar je in Groningen nog een Gamecube+Mario Kart kunt krijgen? Een vriend van mij wil een nieuwe hebben, maar dat pakket wordt kennelijk nergens meer verkocht. Maar misschien weet iemand nog waar je er één in Groningen kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tja, ik kon ook niks meer vinden.
Voor ons cubers is dit toch een aparte ervaring lijkt me ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
schnumi schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:16:
Lol ik dacht net uit mijn werk ach laat ik een in Zwolle gaan kijken of er nog wat controllers te verkrijgen zijn...

0,0 dus. :P
Ik denk dat je een grotere kans hebt om Wii Play ergens in de winkel te vinden, maar daar heb jij met je Amerikaanse Wii niet zo heel veel aan. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

Tarin

Just plain weird.

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:13:
Weet iemand toevallig waar je in Groningen nog een Gamecube+Mario Kart kunt krijgen? Een vriend van mij wil een nieuwe hebben, maar dat pakket wordt kennelijk nergens meer verkocht. Maar misschien weet iemand nog waar je er één in Groningen kunt vinden.
Ben ik driekwart jaar geleden ook naar op zoek geweest: helemaal totaal niets te vinden, alleen nog de Smash Football-pakketten. Jammer, want daar lijkt mij (en vooral degene die het wilde kopen) helemaal niets aan :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 08:10

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tarin schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:26:
[...]

Ben ik driekwart jaar geleden ook naar op zoek geweest: helemaal totaal niets te vinden, alleen nog de Smash Football-pakketten. Jammer, want daar lijkt mij (en vooral degene die het wilde kopen) helemaal niets aan :P.
Ik kan nog paarse cubes leveren hoor met MK:DD en Zelda CollectorsDisc; echter wel de standaard prijs voor dit pakket: €149,00

Edit: En nog maar een MM Lanceringsfilmpje (Personeel MM Rijswijk): http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE

[ Voor 10% gewijzigd door Richard op 08-12-2006 17:36 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:00:
[...]

Vanaf nu juíst de grote winkels, die krijgen het meeste geleverd, daar heb je dan de meeste kans! Gewoon maandagmiddag binnenlopen, als ze er nog niet zijn even vragen wanneer ze binnenkomen (dinsdag/woensdag of diezelfde dag nog) en even terugkomen. Kleine winkels krijgen nauwelijks units.
oh en dat bij ketens als de mediamarkt veel meer mensen komen is geen factor?
Lijkt me dat de verhouding klanten / beschikbare units bij de grote jongens veel schever is.
Ik bedoel maar, vandaag mediamarkt in A'dam Z-O : 5 units. (hoera...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:36:
Waar blijft de database voor de Wii online gaande mensen ? ;)
Voor jou en alle mensen die de afgelopen pagina's om de wii db vroegen, ik heb vandaag geen Wii kunnen bemachtigen (krijg m pas dinsdag of woensdag dus) en ik ga dus dit weekend vrolijk het script afmaken, en ik denk wel dat dat dit weekend mooi af gaat komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Ik heb net vandaag met geluk nog een Wiiplay kunnen vinden + extra nunchuk ^_^. En de Wiimote bij Wiiplay heeft inderdaad een sterkere strap dan die bij de Wii zit :P zoals gezegd in de vorige thread. Het touwtje is wel enigzins steviger, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik het zal gaan loslaten hoe dan ook :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeCoen schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:45:
[...]

Ik heb net gebelt naar het service nummer en die medewerker vertelde me dat ze ze pas vanaf dinsdag verkopen. Wat raar. :s
sterker nog, ik was vandaag in de vestiging in Delft (moest er toevallig heen), en daar vertelden ze me dat ze em pas volgende week gingen verkopen en dat ze nog NIKS binnen hadden gekregen. Overigens even door de schappen gelopen en ook nergens cod3, of wii play enzo zien liggen...dus......

rare zaak inderdaad, 't is jammer dat duiven net iets te ver weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 10:03
crashmatrix schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:59:
[...]

Ja nou... eerst maar zeiken dattie hem niet zou krijgen, en daarna idd rondlopen gillend dat ie er eentje heeft. Raar geval. (ik was trouwens die gast die prolly naast je stond, blauw jack, witte capuchon etc)
Inderdaad echt geflipte mensen daar, sommige waren er vanaf 00:00 :S Dan heb je ook echt geen leven.
Ik kwam ff om kwart voor 10 om te kijken of ik een wii kon halen, maar nadat de deuren open waren gegaan en de lootjes uitgedeelt ben ik maar naar huis gegaan, ik loop volgende week wel weer ff binnen om t kijken of ze al iets binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

rajackar schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:18:
Tja, ik kon ook niks meer vinden.
Voor ons cubers is dit toch een aparte ervaring lijkt me ;)
ja NEE! /hans teeuwen off
Moet je is proberen een wavebird te scoren (bij een dixons dan, voor 45 euro zijn ze er in overvloed :X )

* Sagat vandaag Dixons Ede bellen...een terwijl de telefoon overgaat beetje dit topic lezen....
ikke: 'goedemiddag, hebben jullie nog wavebirds?'
Meissie aan de andere kant word stil.
Ik denk.....crap die is vast de hele dag al gebeld door mensen die een wii willen.
ikkr: 'euh een nintendo controller, zo'n afstandbediening
ik denk |:( dat gaat niet goed want ze denkt dat ik een wii wil.
Meissie: Nee, helemaal uitverkocht
hrmmm omdat ze bij de dixons waar ik tot nu toe geweest ben er niet waren kan ze gelijk hebben...*zucht* beetje lullig om het nog een keer te vragen.
ikke: bedankt, greetz etc

Iemand nog andere dixons filialen waar nog wavebirds voor weinig liggen (regio utrecht zeg maar?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:56:
[...]

Ik heb net een berichtje ontvangen in mn hotmail, had het dus wel goed gedaan alleen duurde het ff wat lang(45 min) voordat ik bericht had. Heb net een reply gestuurd en hoop dat mn wii straks blauw gaat oplichten :D
Ik heb net je Wii nummer bij de mijne ingevoerd, ben benieuwd wat er gaat gebreuren. Je kan dan toch ook je Mii's uitwisselen? Kan wel wat vulling gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
Richard schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:28:
[...]
Edit: En nog maar een MM Lanceringsfilmpje (Personeel MM Rijswijk): http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
pff sommige mensen pakken ook zoveel wii's als ze kunnen pakken....

ben ik blij dat dinsdag bij de lukas er een max van 1 per klant geld ^^ en ze het voor mij apart leggen :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Hoedje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:54:
Jeetje wat een praktijken. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopen bij de PS3. Ik dacht dat dat alleen in Amerika gebeurde.
Zelfs daar kunnen mensen het fatsoen opbrengen om in de rij te staan, en waren de rijen zelfs gezellig. Bij de PS3 stonden mensen ook gewoon in de rij, op enkel roofovervallen na dan natuurlijk. Maar dat heeft weinig met de mensen die in de rij stonden te wachten te maken. Ik zou voor geen goud de 10 uur die ik voor mijn Wii voor de Toys 'R Us heb staan wachten willen ruilen met een half uurtje voor een willekeurige MM staan met al dat getrek en gebeuk. Wat walgelijk zeg, ik kan er nog steeds niet over uit! :P

Wel grappig overigens dat ik hier al een paar mensen zie zeggen dat ze het Find Mii spelletje niet zoveel aan vinden. Ik vind dat juist een van de leukste spelletjes in Wii Play, zeker als je Mii's van een zooi vrienden/familie hebt aangemaakt! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 19-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Zie de topic warning

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:18 ]

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:59:
[...]

Zelfs daar kunnen mensen het fatsoen opbrengen om in de rij te staan, en waren de rijen zelfs gezellig. Bij de PS3 stonden mensen ook gewoon in de rij, om enkel roofovervallen na dan natuurlijk. Maar dat heeft weinig met de mensen die in de rij stonden te wachten te maken. Ik zou voor geen goud de 10 uur die ik voor mijn Wii voor de Toys 'R Us heb staan wachten willen ruilen met een half uurtje voor een willekeurige MM staan met al dat getrek en gebeuk. Wat walgelijk zeg, ik kan er nog steeds niet over uit! :P
Ik dus ook niet.
Nederlanders staan erom bekend dat ze zo doen en geen rij kunnen maken.
Het klopt inderdaad...ben al vaak aangenaam verrast in het buitenland over hoe netjes sociaal mensen simpelweg in een rij konden staan. Een nieuwe ervaring ! echtwaar ! das toch best schokkend!

Ik schaam me daar behoorlijk voor, want het is dus ECHT zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 17:29
[...]

Ik kan nog paarse cubes leveren hoor met MK:DD en Zelda CollectorsDisc; echter wel de standaard prijs voor dit pakket: €149,00

hahahahaha ik heb me suf gelachen om dit.
die gasten zijn ronduit TRIEST te noemen XD
maar goed ieder zijn ding he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestellen bij Bol.com...Daar is de Wii 10 euro duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gaat toch wel beetje kriebelen nu ik al die mensen met hun Wii's zo zie, maar helaas heeft Nintendo niet aan mensen met projectors/beamers gedacht :(

Het sensor bar kabeltje is iets van 3m toch? Ik zou iets van 6-7m nodig hebben (Wii komt links achterin de kamer staan, beamer hangt achterin, scherm hangt aan de andere kant).

Gelukkig zijn oude afstandbediengen en kaarsjes al een goede vervanging voor de 'sensor' bar dus ik hoop dat er snel een 3rd party wireless versie van uit komt, aangezien het slechts een IR bron is.

Tot die tijd wordt het Zelda op de Cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten een aantal tussen die echt niet zo leuk zijn: find mii / pose mii bijvoorbeeld.
Maar de tanks, charge(racen met controler op zn kant :)) en schieten zijn volgens mij het tientje al waard.

Weet iemand trouwens wanneer de lan adapter uitkomt? Ik zie datums die varieren van volgende week tot april volgend jaar :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je achter het nummer/e-mail adres van je Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:28
Twilight Burn schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:41:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je achter het nummer/e-mail adres van je Wii?
Het nummer staat in het berichtenmenu op je wii. Het wii-mail adres wordt dan w<nummer>@wii.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de Wii-Mote:

Is het inderdaad zo dat de batterijen niet zolang meegaan? Handig om te weten of ik ook een paar oplaadbare batterijen van 2000+ mAh moet aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nouja vanochtend ook maar een WII gescoord. Mijn eerste indrukken.

WII zelf: Lekker compact, beter qua afmeting dan mn 360. Groot voordeel dat je hem toch plat neer kunt leggen. Vind ik toch iets veiliger bij dingen met DVD's er in. Dus die van mij ligt plat op z'n zijkant. Wel wat zwaar, zwaarder dan je verwacht, maar ach... als iets wat zwaarder is geeft wel een iets ander gevoel van kwaliteit.

WII-mote WOW, dat ligt goed in hand, als of het voor mijn (niet al te grote) handen gemaakt is.Stap van mn WII-mote die bij WII=play zat is een dun kabeltje, die ander (die bij de WII zelf zat) is een stuk dikker. Ik heb niet echt het idee dat zo'n ding je maar zo uit de handen vliegt, dan moet je echt wel iets fout doen.

Wel het eerste 'ongelukje' gehad, m'n zus knalt de WII-mote tegen de tafel aan bij bowling.

Nunchuck Wat ik hierboven dus melde over de WII zelf, geldt niet voor de nunchuck. Mijn eerste indruk daarvan was: "WOW, dit voelt cheap aan" Tijdens het spelen mis je dat niet, maar als je hem zo oppakt valt erg tegen. Je pakt gewoon een los stukje plastic op lijkt 't wel.

WII aan 't internet piece of cake, geen moeilijkheden met updaten, SSID, IP en WEP ingeven. MAC uitlezen in m'n router en gaan met die banaan... ehm.. WII. Updaten ging probleemloos, binnen 5 minuten gepiept.

WII Sports Tot nu alles gespeeld behalve boxen (vergeten extra nunchuck te kopen, stom)
- Tennis: Erg leuk, vermakelijk, maar ik moet nog veel uitvinden (hoe je de bal plaatst e.d. ;) toch wel redelijk belangrijk)
-Bowlen: Leuk anders kan ik niet zeggen. Je kunt een bal echt precies op de millimeter langs die geul gooien maar dat is niet erg.
- Golf: 'leuker' dan Mario Golf op de NGC. Nog niet heel veel gespeeld, maar nu zelf de swing bepalen is wel cool (en lastig)
- Baseball, tja, niet mijn ding gooien is te makkelijk, slaan te moeilijk.
- Boxen, geen tweede nunchuck dus nog niet geprobeerd.

WII Play Ik geloof het direct, alleen shooting range gespeeld, maar verder kijk ik daar nog wel een keer naar, ging mij meer om de WII-mote.

Zelda:TP Van de week dus de NGC versie gedownload (JAP) ik kon niet wachten en wilde het toch heel graag 'zien' Mijn eerste reactie toen: "Hmm... dit wordt een afknapper" Mijn reactie nu: "Waarom heeft niemand hier eerder aangedacht" Ook grafisch ziet het er toch beter uit (zelfs 4:3) dan de cube versie (ja, ik weet dat iedereen gilt dat het exact gelijk is maar volgens mij heeft de WII versie toch wat poets werk gehad) De controls... staat hier boven: GEWELDIG (ja de caps moeten hierbij) Iedereen die zegt: "koop de NGC versie maar, hoef je geen WII voor te kopen..." > Ohh wat hebben jullie het verschikkelijk mis!!! Koop een WII, koop Zelda.... Verder, tis Zelda, wat wil je nog meer?

Dan nog een probleempje, iemand anders hier last van?

Ik heb een hond (nee, dat is niet het probleem zelf maar onderdeel van....) als ik dus aan het WII Sporten ben denkt dat rare dier dat ik een stok weggooi. Bij Bowlen en vanavond Baseball ging ze dus al een gek te keer (steeds achter die 'stok' aan) Nu zullen er ongetwijfeld meer tweakers zijn met een hond die kan apporteren, dus de vraag doet die van jou ook zo maf?

(oh, ik zoek geen oplossing hoor :) vooral niet in de trend van: "doe je die hond toch weg" ;) )

[add]
Is het inderdaad zo dat de batterijen niet zolang meegaan? Handig om te weten of ik ook een paar oplaadbare batterijen van 2000+ mAh moet aanschaffen...
De heledag gespeeld, batterij status nog steeds vol. Maar het is sowieso beter/voordeliger om accu te gebruiken. Denk ook even aan het milieu. Als ik kijk naar de accu's in m'n X360 controller: die gaan maar een weekje mee...

[sensorbar]
Wat betreft sensor bar kan ik nu melden dat deze ook last heeft van 2 waxinelichtjes die op tafel branden. Zit ongeveer 2 meter tussen mij en en lichtjes/tafel en 2 meter tussen tafel en sensorbar. Als je de WII-mote gewoon stil houd verspringt dr cursor uitzichzelf, de cursor is dan ook niet helemaal stabiel, wiebelt gewoon heen en weer.

[ Voor 9% gewijzigd door dizzytal op 08-12-2006 20:22 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
dizzytal schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:59:
Ik heb een hond (nee, dat is niet het probleem zelf maar onderdeel van....) als ik dus aan het WII Sporten ben denkt dat rare dier dat ik een stok weggooi. Bij Bowlen en vanavond Baseball ging ze dus al een gek te keer (steeds achter die 'stok' aan) Nu zullen er ongetwijfeld meer tweakers zijn met een hond die kan apporteren, dus de vraag doet die van jou ook zo maf?

(oh, ik zoek geen oplossing hoor :) vooral niet in de trend van: "doe je die hond toch weg" ;) )
Gooi die wii-mote voor de gein een keer echt weg, heb die hond ook nog wat :D
Verder anders alleen Wii sports doen als je hond eet / slaapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja vanochtend ook maar een WII gescoord. Mijn eerste indrukken.

--knip--
Leuk! meer van dit soort verhalen. Is leuk leesvoer.
Ik wil ook een Wii !

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:09
Even voor de mensen die WII Sports hebben. Bij tennis kan je blijkbaar ook smashen (dan gaat de bal 4x zo hard) Het is mij 1 keer gelukt, maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen, weet iemand welke handeling je moet doen om te smashen in WII sports? Thanx alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 23:04
misschien is deze vraag al eerder gesteld.. maar kon niet zo snel vinden..

klopt het dat er 1 controler aanblijft?

als ik me Wii uit heb.. en mijn 2e controler ook.. blijft mijn eerst aanstaan (standby)..

lampjes branden niet.. maar als ik op A of andere knop druk.. gaat er wel een lampje branden.,
druk ik op de uitknop.. gaat me wii aan en uit ( dohh)..

maar blijkbaar blijft deze controler om deze reden dus in een soort standby?

of ben ik de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii en Experia BOX

Las wat problemen met aanmelden Wii via Wifi. Dit werkt gewoon en ook met een Experiabox ,maar mocht je alsnog problemen hebben kies dan eens een ander kanaal en kies ipv WPA TKP en andere
beveiling, namelijk WEP in je modem, dit doe je via kpn.com via mijnkpn menu. succes.
Je kan via WEP dezelfde netwerksleutel gebruiken als voor WPA TKP.

De Wii is natuurlijk een super console en heb gisteravond veel lol gehad met mijn vrouwtje. Ik vind bowlen en biljarten echt tof en zij het vissen en Zelda ziet er ook goed uit, maar komt wat wazig
over, maar heb al gelezen dat je via een speciale kabel meer scherpte krijgt.

Nu alleen nog online games. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passie-m schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:12:
misschien is deze vraag al eerder gesteld.. maar kon niet zo snel vinden..

als ik me Wii uit heb.. en mijn 2e controler ook.. blijft mijn eerst aanstaan (standby)..

lampjes branden niet.. maar als ik op A of andere knop druk.. gaat er wel een lampje branden.,

Volgens mij blijft je P1 controller net als de Wii op standby staan.
Als je hem 100% uit wilt zetten kan je natuurlijk ook gewoon de batterijen eruit halen ;) Maar met een normale afstandsbediening is het toch precies hetzelfde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Geen idee, maar ik zou dan de tweede zijn ;) Heb geen zin om de handleiding er op na te slaan, dus ik ga er vanuit dat 't zo hoort.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:31:
[...]

Volgens mij blijft je P1 controller net als de Wii op standby staan.
Als je hem 100% uit wilt zetten kan je natuurlijk ook gewoon de batterijen eruit halen ;) Maar met een normale afstandsbediening is het toch precies hetzelfde? ;)
ja zoiets dacht ik dus ook al.. maar omdat de 2e wel uit ging dacht ik van waarom de ene wel en dan andere niet.. je kan niet zo 1,2,3 zien welke de 1e controler is.. als je er straks 4 hebt b.v helemaal niet meer..moet je eerst op alle 4 drukken om er achter te komen :P..

of stickertjes plakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik ben heel stad en land hier afgeweest voor die grafWii, nergens te vinden. Nintendo Benelux ketters! Overal echt uitverkocht. En bij de meeste zijn de volgende reserveringen ook al uitverkocht.

Word denk ik toch maar Zelda op de GC dan.

[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 08-12-2006 19:47 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Bij de Media Markt in Alphen waren de Wii's om 6uur nog niet uitverkocht, lol. En nog genoeg Wii plays ed. Jammer dat ik hem al online heb besteld (voor 280Incl. Zelda).

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Hier ook een. Was iets van 2e bij de musicstore in zaltbommel. Daar ben je ook vrij snel aan de beurt, want ik had hem gisterenmiddag pas besteld. Ook Wii play aangeschaft. Nun Chuck was daar niet aanwezig. Die heb ik bij de Intertoys gehaald, waar nog wel aardig wat accessoires waren.

Vind het echt een mooi ding. Heb er vanaf 12 uur heel de tijd mee zitten spelen.

Paar punten: Find Mii is wel beetje irritant, vissen snap ik niet veel van hoe je hem helemaal precies door de vijver beweegt. De rest is wel ok opzich. Honkbal is moeilijk!

Wat me opviel bij wii tennis is dat je mii soms nog wel een bal will pakken die allang voorbij is. Ook maken ze af en toe de gekste sprongen.

Heb wel gemerkt dat ik voor alleen spelen wel iets met een verhaallijn nodig heb. Wii Play en Sports zijn niet echt spellen die je een hele tijd alleen gaat zitten spelen. Als je een verhaallijn heb is dat eerder wel denk ik.

edit: nintendo site is een beetje overbelast volgens mij :P
en de email doet er ook vreselelijk lang over. Kreeg ik eindelijk een mail binnen was ik net op het prikbord, dus ging het licht gelijk weer uit :(

[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 08-12-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
JiBo schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:09:
Even voor de mensen die WII Sports hebben. Bij tennis kan je blijkbaar ook smashen (dan gaat de bal 4x zo hard) Het is mij 1 keer gelukt, maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen, weet iemand welke handeling je moet doen om te smashen in WII sports? Thanx alvast ;)
Klopt! :)
Toen ik vannavond aan het tennissen was met mijn nicht, had ze ook opeens bij de service een smash.
Ze deed volgens haar niets anders dan normaal, dus ik ben er ook nog niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is er ergens een release list van VC games? Ook wat nog moet uitkomen?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

nudie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:32:
Dat blijf ik echt ontzettend genaaid vinden. Dat je pre-orders een dag of 2 max eerder de deur uitgaan vind ik prima, die hebben er recht op. Maar dat de normale verkoop een dag eerder gaat is echt ontiegelijk minder. Daar mag Nintendo best wat boetes tegenaan gooien ofzo, eerder sancties natuurlijk.
Ik had gister mailtje van de inkoper, met bijgevoegd bericht van de distributeur van Nintendo dat het op 7 december al in de schappen gezet mocht worden, en ook verkocht mocht worden.

Daarnaast: bij MediaMarkt is gewoon dikke leedvermaak voor het personeel... Ze lachen toe hoe mensen vechten en graaien voor een Wii :X

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

TweakBoy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:08:
[...]

Daarnaast: bij MediaMarkt is gewoon dikke leedvermaak voor het personeel... Ze lachen toe hoe mensen vechten en graaien voor een Wii :X
Vind je het gek, die mensen gedragen zich zo achtelijk, alsof ze een jaar niet gegeten hebben en een stuk brood zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:08:
[...]

Ik had gister mailtje van de inkoper, met bijgevoegd bericht van de distributeur van Nintendo dat het op 7 december al in de schappen gezet mocht worden, en ook verkocht mocht worden.

Dit is gewoon opzet van Nintendo (en niet alleen Nintendo doet dit)
Die zeer beperkte levering van Wii units is gewoon marketing.
(want er zijn Wii's genoeg, legio persberichten over hoe voorspoedig de productie is en was van de Wii in tegenstelling tot de PS3 bijv.)
Eerst 8 december goed bekend maken als release datum en dan maar mondjesmaat Wii units leveren. Das dus gewoon de boel hypen. Nog even een extra schepje op de Wii hysterie.

Persoonlijk kan ik dat soort acties niet echt waarderen.
(Het werkt wel overigens, de extra hype is er, maar vind het eigenlijk gewoon een kutstreek naar je gebruikers toe)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:30
Ace schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:24:
Gaat toch wel beetje kriebelen nu ik al die mensen met hun Wii's zo zie, maar helaas heeft Nintendo niet aan mensen met projectors/beamers gedacht :(

Het sensor bar kabeltje is iets van 3m toch? Ik zou iets van 6-7m nodig hebben (Wii komt links achterin de kamer staan, beamer hangt achterin, scherm hangt aan de andere kant).

Gelukkig zijn oude afstandbediengen en kaarsjes al een goede vervanging voor de 'sensor' bar dus ik hoop dat er snel een 3rd party wireless versie van uit komt, aangezien het slechts een IR bron is.

Tot die tijd wordt het Zelda op de Cube :)
Nee, niet speciaal aan gedacht denk ik, maar je hebt geen sensor bar nodig hoor :)
Gewoon niks neer zetten schijnt ook te werken(ooit gezien op een filmpje in een van de voorgaande delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
stijnos1991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:16:
[...]

Nee, niet speciaal aan gedacht denk ik, maar je hebt geen sensor bar nodig hoor :)
Gewoon niks neer zetten schijnt ook te werken(ooit gezien op een filmpje in een van de voorgaande delen)
Dat werkt alleen bij spellen waarin je niet op het scherm hoeft te richten. Moet dat wel, dan heb je weer een sensor bar nodig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:53

S2S

Kep mn wii! Mooi ding maar het wireless is brak, ding wou maar niet updaten, connecten, errors. Staat op de plek waar ook mn X360 staat en die kan gewoon online. En hij had ook nog is 2 blokjes.

Ik kon de Wii alleen updateen door hem bij de router te zetten in een andere kamer LOL.

Verder is ie top! Zelda rullez, maar die wii sports kan me nog niet zo bvekoren.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen z'n Wii dan ge pre-ordered ofzo?
Want overal waar ik informeer is alles weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand idee wanneer weatherchannel en nieuwchannel up gaan?
Ik kan internetten via de wii met dat verkoopkanaal. Maar het is vrij langzaam.
Maar als ik weatherchannel of nieuwschannel op ga zegt hij dat ik moet updatten en daarna zegt hij dat ik al de laatste versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
stijnos1991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:16:
[...]

Die sensorbar is toch niet verplicht voor elk spel?

In Almere was alles ook uitverkocht gelukkig heeft een vriend van mij nog een extra reserving dus mag ik die gebruiken voor de volgende levering O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:40
In december, btw, kan dat ook in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:20:
Heeft iedereen z'n Wii dan ge pre-ordered ofzo?
Want overal waar ik informeer is alles weg...
Zonder reservering maakte je vandaag erg weinig kans. Ik ben vandaag nog even wezen kijken, maar de meeste winkels verwachten pas in januari alle huidige reserveringen weg te hebben gewerkt. Het kan dus nog even duren voordat je een winkel kan binnenlopen en de Wii ergens in het rek zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik denk laat is geen doosopen foto's plaatsen, maar eentje van de zooi als je klaar bent met uitpakken :P

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/2534/wii020et5.jpg

En mijn opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/9915/wii021we4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:26:
[...]

Zonder reservering maakte je vandaag erg weinig kans. Ik ben vandaag nog even wezen kijken, maar de meeste winkels verwachten pas in januari alle huidige reserveringen weg te hebben gewerkt. Het kan dus nog even duren voordat je een winkel kan binnenlopen en de Wii ergens in het rek zien staan.
Heb vandaag alsnog een reservering geplaats bij de freerecordshop.
Nummer 3 op de lijst. Dus bij de volgende levering (wanneer dat ook moge zijn) heb ik er 1.
Ik krijg allemaal verschillende berichten over de "nieuwe levering".

Diezelfde freerecordshop zegt "misschien morgen en anders maandag waarschijnlijk" anderen zeggen over een week, tot 2 en 3 weken tot zelfs januari.
Bottom line: niemand weet het.
Heel vaag is dat. Daar heb je als winkelier toch NIETS aan. Helemaal als die marge op die dingen zo klein is. Ook is het personeel zo ongeveer gek aan het worden van de telefoontjes over de Wii.
Overal waar ik bel klinken de mensen als een ingesproken bandje. al 100000 keer eerder verteld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 11:39
S2S schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:18:
Kep mn wii! Mooi ding maar het wireless is brak, ding wou maar niet updaten, connecten, errors. Staat op de plek waar ook mn X360 staat en die kan gewoon online. En hij had ook nog is 2 blokjes.

Ik kon de Wii alleen updateen door hem bij de router te zetten in een andere kamer LOL.

Verder is ie top! Zelda rullez, maar die wii sports kan me nog niet zo bvekoren.
Hier geen last van, ging vlekkeloos, denk dat de verbinding sterker is dan die van me laptop.
Mischieen je router op een ander kanaal zetten.

dit is het nr van me wii trouwens 2827849732936849

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
*zucht* ben slachtoffer geworden van het feit dat ik alle hype en berichten op internet weer eens klakkeloos geloofd heb

kocht vandaag een classic controller en sonic;

wat blijkt; je hebt er helemaal geen classic controller voor nodig; afzetters

plus; ze schreven ergens op ign geloof ik; de classic controller zou nog fijner zijn dan de gamecube controller; maar je kunt de classic controller helemaal niet gebruiken voor gamecube spellen... doh.... fijner als controller misschien (ahum cheap ass plastic prul) maar dus niet te vergelijk met de zelfde games.... zucht

dom van mezelf ook, maar goed

conclusie; koop geen classic controller...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55

Zelda:TP Van de week dus de NGC versie gedownload (JAP) ik kon niet wachten en wilde het toch heel graag 'zien' Mijn eerste reactie toen: "Hmm... dit wordt een afknapper"

Iedereen die zegt: "koop de NGC versie maar, hoef je geen WII voor te kopen..." > Ohh wat hebben jullie het verschikkelijk mis!!! Koop een WII, koop Zelda.... Verder, tis Zelda, wat wil je nog meer?
Dit klinkt nogal vreemd. Waarom had je dat 'afknapper'-gevoel bij de Cube-versie wel en bij de Wii versie niet? Aangezien de gameplay exact hetzelfde is, op de controls na dan...
Sterker nog: de Wii versie is een port van de Gamecube waar nieuwe controls aan zijn toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Het Fantoom op 08-12-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff }:| alle winkels langs geweest, overal uitverkocht. had helaas een reservering bij de bart smit, sta daar 2e. ik las dat hun maandag de Wii krijgen? Wii play was ook nergens te vinden :O,
die 2 dagen extra wachten kunnen er ook nog wel bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:29:
Ik denk laat is geen doosopen foto's plaatsen, maar eentje van de zooi als je klaar bent met uitpakken :P

[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even naar de Makro Best gereden, geen Wii's te bekennen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hoe kan het dat mensen beweren dat er maandag een nieuwe levering komt? Het was toch zo dat Nintendo altijd op dinsdag levert? Correct me if i'm wrong, zou het zelf ook super chill vinden als ik m maandag al heb ipv dinsdag (kan ik eindelijk zelda spelen die hier al een dag ligt, gisteravond het boekje doorgelezen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:53

S2S

Turismo schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:32:
[...]

Hier geen last van, ging vlekkeloos, denk dat de verbinding sterker is dan die van me laptop.
Mischieen je router op een ander kanaal zetten.

dit is het nr van me wii trouwens 2827849732936849
Mijn is: 4327-6705-6629-3284

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:46:
Hoe kan het dat mensen beweren dat er maandag een nieuwe levering komt? Het was toch zo dat Nintendo altijd op dinsdag levert? Correct me if i'm wrong, zou het zelf ook super chill vinden als ik m maandag al heb ipv dinsdag (kan ik eindelijk zelda spelen die hier al een dag ligt, gisteravond het boekje doorgelezen :P).
Volgensmij is er geen touw aan vast te knopen, FRS kreeg hun Wii's ook al random. Maar het zou inderdaad mooi zijn als maandag er weer een nieuwe lading aan zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hmm, ik zoek gamecubecontrollers maar kan ze niet echt vinden... Wil liefst gewoon met draad, iemand die er toevallig 1 over heeft? De wavebird kost bij de dixons gewoon 45 euro... Staat een Gamecube naast voor 50 euro :S Overigens hebben ze geen normale controllers en de MM had ze ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pfff, wat een lol hebben die MM medewerkers :/

Iemand pakt gewoon twee Wii's, lekker geregeld ook bij MM. Net zo erg bij zoals bij dat hele H&M gebeuren..
Razor.Timo schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:48:
Hmm, ik zoek gamecubecontrollers maar kan ze niet echt vinden... Wil liefst gewoon met draad, iemand die er toevallig 1 over heeft? De wavebird kost bij de dixons gewoon 45 euro... Staat een Gamecube naast voor 50 euro :S Overigens hebben ze geen normale controllers en de MM had ze ook niet :(
Voor de "launch" kon je ze nog bij de MM halen en Dixons zag ik die controllers liggen. Dat was deze week nog. Het zal nu wel moeilijker worden nu (bijna) iedereen een Wii heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

:D het is mij zojuist gelukt om mijn wiimote aan mijn pc te koppelen (middels tiltsensoren, nog niet via IR (geen sensorbar hier en geen zin in gekloot met kaarsen ofzo:P)) Is wel grappig als je al het spul al hebt liggen behalve de console zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:55:
Is wel grappig als je al het spul al hebt liggen behalve de console zelf.
Ik zou me helemaal dood irriteren van m'n eigen ongeduld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Laatst online: 12-01-2024
Even een reactie wat betreft aantallen en data voor de levering van Nintendo zelf los proberen te peuteren:

Beste ........,

Nintendo brengt geen aantallen naar buiten voor wat de launch betreft. Feit is wel dat het in aantal de grootste launch voor Nintendo ooit in Nederland is en dat er aan het einde van december 4 miljoen spelsystemen wereldwijd verkocht zullen zijn.
Na de eerste levering zal binnen een week na 8 december een tweede volgen en zo zal dat nog door blijven gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Oftewel, nou weet ik nog niks 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:32:
kocht vandaag een classic controller en sonic;

wat blijkt; je hebt er helemaal geen classic controller voor nodig; afzetters
Toch wat vaker in dit topic kijken dan ;)

Het stond er slechts een keertje of 10 in met welke controller je welke spellen kon spelen. Of stond dat er misschien voor Megadrive spellen fout? Dat kan natuurlijk ook nog... hmmm nu twijfel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
GoT is niet bedoeld voor handel en/of spam.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand een manier gevonden om dat enorm irritante melodietje op het hoofdmenu uit te zetten?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr1542 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:59:
Even een reactie wat betreft aantallen en data voor de levering van Nintendo zelf los proberen te peuteren:

Beste ........,

Nintendo brengt geen aantallen naar buiten voor wat de launch betreft. Feit is wel dat het in aantal de grootste launch voor Nintendo ooit in Nederland is en dat er aan het einde van december 4 miljoen spelsystemen wereldwijd verkocht zullen zijn.
Na de eerste levering zal binnen een week na 8 december een tweede volgen en zo zal dat nog door blijven gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Oftewel, nou weet ik nog niks 8)7 .
Zie je nu dat ze grif toegeven dat er meer dan genoeg wii's zijn ?
Er is behalve de boel op-hypen geen enkele reden om niet alle winkels vol te stouwen met wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Is er nog niks om die wii nummers te verzamelen? Zoiets als de mario kart hub, waar ook de animal crossing DS nummers staan? Hier is iig alvast mijn wii nummer: 4013 2134 6202 3976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Aangezien iemand niet telefonisch bereikbaar was voor zijn pre-order, heb ik vandaag nog een wii kunnen scoren (zonder pre-order) inclusief wii-play.

Besturing is erg lekker, werkt goed....wii sports opzich grappig maar dan wel met meerdere spelers...Wii play geeft een goede indruk voer de funties van de controller maar ben je na 1 keer spelen wel op uit gekeken (ik dan)

Misschien kunnen er in de TS de wii nummers van tweakers geplaatst worden, ik heb zelf nog geen idee wat de mogelijkheden zijn als je personen toevoegd...
Mijn nummer is: 2434 2299 3886 8146

@Xavier: ik heb exact hetzelfde probleem, het weerkanaal en nieuwskanaal werkt hier ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Gewoon een pagina of 4 terug lezen dan weet je dat weer en nieuwskanaal nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
In de TS alle friendcodes handmatig opnemen is niet te doen. Zelfs als het automatisch gaat is dat geen goed idee, dat plaatje in het DS topic werd al vrij snel veel te groot.

Ik heb zelf een Wiki. Ik ben wel bereid die tijdelijk te laten gebruiken voor de Wii Friend Codes tot er een betere oplossing is, maar dan moet ik eerst nog een aantal dingen regelen.

EDIT: Klopt het dat Nintendo.nl sinds vanmiddag uit de lucht is?

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 08-12-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
MetroidPrime schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:29:
Ik kom wel op nintendo.nl maar nintendovip.com is wegen drukte niet bereikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
nintendovip.com heb ik net mijn codes in zitten voeren. De Wii is 500 sterren Wii Play en Wii Sports 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
jip_86 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:48:
nintendovip.com heb ik net mijn codes in zitten voeren. De Wii is 500 sterren Wii Play en Wii Sports 250.
Kan je een Wii krijgen voor 500 sterren?

[ Voor 32% gewijzigd door seamus21 op 08-12-2006 21:51 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 07:28
Dr0pSHoT schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:22:

Misschien kunnen er in de TS de wii nummers van tweakers geplaatst worden, ik heb zelf nog geen idee wat de mogelijkheden zijn als je personen toevoegd...
De mii's die je aanmaakt kunnen dan op de pleinen van je vrienden gaan spelen en die komen in wii sports in t publiek staan enzo. En je kan berichten en foto's naar elkaar sturen. Misschien in de toekomst dat je met die friendslist online tegen elkaar kan spelen ofzo...?

Mijn nummer is overigens 3962 5537 5226 0232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
seamus21 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:50:
[...]

Kan je een Wii krijgen voor 500 sterren?
Het lijkt mij da de Wii 500 sterren waard is niet dat je hem voor 500 sterren krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
jip_86 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:48:
Hij doet het nu inderdaad! ben me aan het registreren, heb nog heeeeeeel veel punten liggen van mijn nintendo ds en games...zal ze maar eens registreren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

CyberTijn schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:59:
[...]

Ik zou me helemaal dood irriteren van m'n eigen ongeduld :D
Ik zit hier dus ook met Zelda naast me... Aan het kwijlen op het doosje en het boekje maar lezen dan hè :P Hoop volgende week me Wii eindelijk te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MetroidPrime schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:29:
In de TS alle friendcodes handmatig opnemen is niet te doen. Zelfs als het automatisch gaat is dat geen goed idee, dat plaatje in het DS topic werd al vrij snel veel te groot.

Ik heb zelf een Wiki. Ik ben wel bereid die tijdelijk te laten gebruiken voor de Wii Friend Codes tot er een betere oplossing is, maar dan moet ik eerst nog een aantal dingen regelen.

Mensjes geduld, dit weekend komt er een website voor die codes, die ook een img genereert :) . Ik ga er zo aan verder...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!