Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Weet iemand wat ik fout doe als het licht niet aan gaat bij een email? Ik heb namelijk wel een stuk of 3 mails gehad zag ik nadat ik toch maar eens keek op mn prikbord.

edit: zit nu boter kaas en eieren te spelen in het fotokanaal :P

[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 08-12-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:

Wat me wel opviel is dat overal wel dezelfde spellen in de schappen staan maar toch niet alle launchgames.

Verder was er bij monster 4x4 iets wat me opviel aan de icoontjes
sommige 3rd party games hebben bovenin het logo voor 50/60hz en EDTV/HDTV compatible maar bij 4x4 stond ALLEEN ipv compatible bij het EDTC/HDTV Logo. Wil dit nu zeggen dat je PER SÉ een HDTV nodig hebt voor dat spel ??? dacht dat de WII niet zo specifiek voor graphics was om dan HDTV te gaan eisen vind ik een beetje raar.
Iemand nog een antwoord op mijn EDTV.HDTV vraagje ?

En de door mij gespotte games zijn :

Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)

Dan mis ik nog de volgende titels:

Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)

Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?

PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Volgens mij heeft Nintendo momenteel erg veel problemen door alle drukte...
Ik heb om 9 uur een mail naar mn Wii gestuurd maar heb ik nog niet binnen.
Via nintendovip.com (welke er eerst ook al uit lag) heb ik me geregistreerd maar heb nog steeds geen mail met de bevestigingslink...
Hoop maar dat de drukte snel voorbij is zodat alles normaal kan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb naast de door jou genoemde games ook nog Disney/Pixar Cars gespot.

Ik heb alleen nog geen WII :(, er staat er 1 in bestelling sinds vandaag, dus afwachten maar...

Verwachten jullie trouwens nog een tekort aan Games en/of controllers de komende tijd? Want ik heb er verder nog niets bij besteld, was van plan dat later gewoon in de winkel te doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Oathie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:53:
[...]

Het lijkt mij da de Wii 500 sterren waard is niet dat je hem voor 500 sterren krijgt :X
Dat is raar ik had mijn Wii geregistreerd en kreeg maar 250 punt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:32:
Ik heb naast de door jou genoemde games ook nog Disney/Pixar Cars gespot.

Ik heb alleen nog geen WII :(, er staat er 1 in bestelling sinds vandaag, dus afwachten maar...

Verwachten jullie trouwens nog een tekort aan Games en/of controllers de komende tijd? Want ik heb er verder nog niets bij besteld, was van plan dat later gewoon in de winkel te doen.
volgens mij is zelda en zijn de controllers erg dun gezaaid in amerika, en hier hoor je ook al van die berichten (bron? eehm ja.. las ik ergens)

om lekker te slowchatten over de wii => irc.tweakers.net #wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeZZiN schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:35:
[...]

Dat is raar ik had mijn Wii geregistreerd en kreeg maar 250 punt :(
Is blijkbaar bij iedereen die de Wii voor de launchdate heeft geregistreerd...
Ik heb zojuist een mailtje naar nintendo gestuurd, meestal krijg je die missende sterren dan alsnog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Waarom lees ik nog helemaal niets over dat stuurtje??

Ik was vanmiddag bij de MM in Rijswijk ( van dat filmpje :) ) en daar stonden alleen nog wat spullen, de Wii Play ook gezien geloof ik. Maar op het doosje van het spel GT nog wat, stond een sticker nu met gratis stuurtje.

Zag eruit als soort draadloos geval wat je met 2 handen in de lucht kan houden zoals die Wii-mote.

Niet dat ik nu geld heb, zou er best een willen hebben eigenlijk :D Maar komt wel ergens volgend jaar met een mooie combipack ofzo :)

Harley: Spellen die ik nog mis..
Happy Feet heb ik ook gezien in de MM in Rijswijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:43:
Het is ook slim om even goed op de prijzen te letten.
Ik heb vandaag de Classic Controller gekocht bij Toys R Us.
Toen ik thuis was zag ik op de bon dat ik daar 29.99 euro voor neergelegd had...
Terwijl de adviesprijs 19 euro is! Belachelijk toch?
Morgen maar even terug naar de winkel en ff klagen.
Jammer dat ik 'm al uitgepakt had...

Zijn er trouwens nog anderen die problemen hebben met het inloggen van je VIP account?
Ik heb me aangemeld met de code van de Wii, ik krijg een email terug met een link om te bevestigen. maar dan ben ik ingelogt als user "null" en ik heb 0 sterren/punten... Als ik vervolgens uitlog en weer wil inloggen met m'n emailadres en wachtwoord, dan krijg ik de melding dat het emailadres niet correct is... heb al een mail naar Nintendo gestuurd, maar het antword kan wel even duren denk ik...
Ja en? Je hebt gewoon recht op geld retour binnen 8 dagen hoor :) Zelfs al zou je de verpakking al weggegooid hebben kunnen ze je in principe niets maken!
disjfa schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:43:
[...]

Het is een plastic ding waar je je wiimote in kan klikken. Voila.
Werkt het? Dat vroeg ik mij meer af :)

[ Voor 63% gewijzigd door orange.x op 08-12-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook slim om even goed op de prijzen te letten.
Ik heb vandaag de Classic Controller gekocht bij Toys R Us.
Toen ik thuis was zag ik op de bon dat ik daar 29.99 euro voor neergelegd had...
Terwijl de adviesprijs 19 euro is! Belachelijk toch?
Morgen maar even terug naar de winkel en ff klagen.
Jammer dat ik 'm al uitgepakt had...

Zijn er trouwens nog anderen die problemen hebben met het inloggen van je VIP account?
Ik heb me aangemeld met de code van de Wii, ik krijg een email terug met een link om te bevestigen. maar dan ben ik ingelogt als user "null" en ik heb 0 sterren/punten... Als ik vervolgens uitlog en weer wil inloggen met m'n emailadres en wachtwoord, dan krijg ik de melding dat het emailadres niet correct is... heb al een mail naar Nintendo gestuurd, maar het antword kan wel even duren denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

orange.x schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:41:
Zag eruit als soort draadloos geval wat je met 2 handen in de lucht kan houden zoals die Wii-mote.
Het is een plastic ding waar je je wiimote in kan klikken. Voila.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:37:
[...]

volgens mij is zelda en zijn de controllers erg dun gezaaid in amerika, en hier hoor je ook al van die berichten (bron? eehm ja.. las ik ergens)

om lekker te slowchatten over de wii => irc.tweakers.net #wii
Nou ik heb anders vandaag plenty Zelda's en controller gezien :), bij de mediamarkt stonden zeker zo'n 20 zelda's en een schap vol met controllers(WII mote en classic controllers), maar misschien veranderd dat nog.....

ik wacht voorlopig wel. Als ik m'n WII heb vermaak ik me eerst wel even met WII sports denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Kheb mn bestelling bij Dynabyte geannuleerd( via mail ) of moet dit persé telefonisch. Kheb nog geen geld terug gezien, dus hopelijk komt dat snel, ik ga em bij de Makro ( Best ) halen, aangezien ik daar 15% korting ga krijgen ivm met kerst ( normaal 10 ) dus hopelijk krijgen hun vóór januari een nieuwe lading, morge maar is even vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr1542 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:59:
Even een reactie wat betreft aantallen en data voor de levering van Nintendo zelf los proberen te peuteren:

Beste ........,

Nintendo brengt geen aantallen naar buiten voor wat de launch betreft. Feit is wel dat het in aantal de grootste launch voor Nintendo ooit in Nederland is en dat er aan het einde van december 4 miljoen spelsystemen wereldwijd verkocht zullen zijn.
Na de eerste levering zal binnen een week na 8 december een tweede volgen en zo zal dat nog door blijven gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Oftewel, nou weet ik nog niks 8)7 .
Ik ontving dit mailtje toen ik vroeg wanneer de console weer verkrijgbaar is.

Hallo ******,

De tweede levering zal binnen een week na de eerst verkoopdag (8
december) plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Ik hoor over de tweede levering tal van datums deze zaterdag, maandag, woensdag. Ik verwacht in ieder geval volgende week wel weer een aantal Wii's aangezien er geen reden is om de winkels niet opnieuw te bevoorraden, en dat is het geen wat de Digifan enzo ook melden, 2e lichting 11 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
harley schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:14:
[...]

En de door mij gespotte games zijn :

Wii Play* (Nintendo)
The Legend of Zelda: Twilight Princess* (Nintendo)
Call of Duty 3 (Activision)
Super Monkey Ball Banana Blitz* (Sega)
GT Pro Series* (Ubisoft)
Monster 4x4: World Circuit (Ubisoft)
Rayman: Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel* (Ubisoft)

Dan mis ik nog de volgende titels:

Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Tony Hawk’s Downhill Jam* (Activision)
Madden NFL 07 (EA)
Need for Speed: Carbon (EA)
Happy Feet (Midway)
Rampage: Total Destruction (Midway)
Gottlieb Pinball Classics (System 3)
Super Fruit Fall (System 3)
Barnyard (THQ)
Disney/Pixar’s Cars (THQ)
SpongeBob SquarePants and Friends: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft) Far Cry: Vengeance* (Ubisoft)
Open Season (Ubisoft)
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Ubisoft)

Mijn vraag is dus zijn deze al ergens gespot ? En zoja welke en waar ?

PS heb er nog steeds geen Dynabyte beweerde nu er weer te weinig gehad te hebben na eerst 3 dagen te claimen dat ze niets kregen :(
Naar mijn weten was Blazing Angels geen launch titel meer aangezien Ubisoft het aardig druk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

Tarin

Just plain weird.

Had Scott toch ongelijk..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4f454af5d2b905a268a7afbf6f29b5b5/full.jpg

Overigens is het uberhaupt opletten met prijzen: ik had Zelda alvast bij Intertoys vandaan meegenomen, omdat daar ook dikke stress over was, maar vanmiddag zag ik bij Saturm (R'dam Z'plein) zo 30 stuks liggen, voor €55/stuk.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien een tip voor de startpost btw:

Als je problemen hebt met Wifi probeer dan eens je router op kanaal 1 of 11 in te stellen. Deze kanalen werken beter met de Wii dus lijkt me wel nuttig om te proberen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we weer back on topic?

Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen (en pics van de wii in action) van degenen die hem al hebben dan te horen wie de wii nog niet heeft en opzoek nog is. :X We hoeven we nu toch niet al die blaat te horen? ...Over een paar weekjes is dat ding vast prima leverbaar - die paar weken extra wachten kan ook nog wel.

Ik koop 'm zeker - maar pas over een halfjaartje..ik vertrek binnenkort een halfjaar naar het buitenland voor studie en geen TV meeneem/daar koop is het zinloos om er nu al een te kopen. Maar ben dus wel heel benieuwd naar de ervaringen..!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 23-09 15:05
Met in elke hand een wii-mote duck-hunt spelen is trouwens ook erg vermakelijk (als je in je eentje ben in ieder geval ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:47
Ik heb de Wii sinds gisteren! Ik wil graag het internet op met m'n nieuwe speeltje, maar maak me een beetje zorgen over een bericht dat ik van de week hoorde. Het scheen dat er een slechte firmware versie was die je Wii onklaar maakte... moet ik me hier nog zorgen over maken, of kan ik gewoon het internet op?

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
EJonk schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:28:
Ik heb de Wii sinds gisteren! Ik wil graag het internet op met m'n nieuwe speeltje, maar maak me een beetje zorgen over een bericht dat ik van de week hoorde. Het scheen dat er een slechte firmware versie was die je Wii onklaar maakte... moet ik me hier nog zorgen over maken, of kan ik gewoon het internet op?
Is al uit de lucht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Ik heb vandaag met m'n Wii zitten spelen. Erg gaaf allemaal! Zelda speelt ook super!

Natuurlijk heb ik ook de Gamecube functionaliteit getest en ook hiervoor is de Wii geslaagd! Ik heb echter één probleempje :+ . Ik krijg de gamecube controller er met geen mogelijkheid meer uit :/ . Hij lijkt op de één of andere manier vastgeklikt te zijn. Iemand een idee? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:57:
[...]

Netjes dan. Bij Mediamarkt A'dam was het duwen+trekken echt niet normaal.
Echt beschamend.
Dat was in derdaad belachelijk. Komt een half uur voor tijd een medewerker vertellen dat ze er 5 hebben. Er stonden zo'n 30 man te wachten, en toen de deuren opengingen was het rennen en duwen, bijna vechten. Toen werden ze daar toch wakker, en gingen maar eens goed na wie de eerste 5 mensen waren die stonden te wachten. Daar zat ik dus ook bij, en ik heb me vandaag prima vermaakt met Sports, Play en morgen Zelda (ja, ik kwel mezelf!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
Dat is mooi, dan ga ik nu spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehuurman schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:36:
[...]

Dat was in derdaad belachelijk. Komt een half uur voor tijd een medewerker vertellen dat ze er 5 hebben.
De rest is vast achterover gedrukt door de medewerkers om zelf op Markplaats te verpatsen of voor familie/vriendjes. |:( Echt niet dat de MM A'dam er maar 5 gehad kan hebben..Andere grotere winkels hadden er vaak 10 - 20..En MM Adam heeft een behoorlijk hoge omzet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
orange.x schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:41:
Ja en? Je hebt gewoon recht op geld retour binnen 8 dagen hoor :) Zelfs al zou je de verpakking al weggegooid hebben kunnen ze je in principe niets maken!
Dit geldt alleen bij koop-op-afstand, en aangezien hij het ding gewoon in de winkel heeft gekocht, hangt het helemaal van de verkoper af.

Ontopic:
Hebben jullie ook last van jullie armen? Na twee avondjes Wii-en (sports/play en CoD3) zijn ze wel een beetje zwaar en lam aan het worden. Hopelijk wordt dat geen spierpijn.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
bagger, het updaten van firmware is mislukt.... ik hoop dat mn wii niet f*cked up is nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
mislukt? bij het begin of ergens tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Murcielago schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:55:
[...]

Dit geldt alleen bij koop-op-afstand, en aangezien hij het ding gewoon in de winkel heeft gekocht, hangt het helemaal van de verkoper af.

Ontopic:
Hebben jullie ook last van jullie armen? Na twee avondjes Wii-en (sports/play en CoD3) zijn ze wel een beetje zwaar en lam aan het worden. Hopelijk wordt dat geen spierpijn.
Ha, weg met de te dikke gamers >:)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip-
Ontopic:
Hehe ja, mijn arm voelt ook erg zwaar aan. Maar ik geef niet op, must play Zelda... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:31
wahhaa lol over een paar jaar zijn niet de sportieve jongens maar de nerds de grootste en gespierdste mensen op de scholen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monkel schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:24:
Met in elke hand een wii-mote duck-hunt spelen is trouwens ook erg vermakelijk (als je in je eentje ben in ieder geval ;) )
En welke hand heeft gewonnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 23-09 15:05
Damn, voel ineens aardig wat spieren in m'n onderarm :D Morgenochtend zwemmen (in het echt zeg maar) wellicht dat het dan weer weggaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
dragonzzzz schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:06:
mislukt? bij het begin of ergens tussendoor?
ergens aan het eind, er staat nu wel ver. 2.0E op, maar echt op internet komen doet hij niet meer. al denk ik dat het met mijn Wi-fi stick te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:49
Als ik eerlijk ben heb ik echt 0,0 heisa over de Wii meegemaakt :>
Het enigste zijn de filmpjes en teksten die ik hier in dit topic aantref.
Het kan zijn dan het aan mij licht en ik misschien gelukt heb, maar ik vond mijn Wii hunt er rustig verlopen.... :/

Vorige week vrijdag was ik rustig de FRS ingelopen en mijzelf daar op de pre-order lijst gezet op nr2.
Donderdag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen, en ik was echt de enige in de winkel.
Ik had helaas 'maar' 250,- op me rekening dus de spellen moest ik laten liggen (ook niet ge-preorderd).
De volgende dag kon ik toch de spelen kopen, maar ik was al bang dat ik Wii play + Zelda + nunchuck niet konden vinden :'(
En ik loop vanmiddag de eerste de beste Intertoys binnen en ze hadden alle 3 de items :D

Allereerst is het goed om te zeggen dat de Wii is echt een sociaal 'ding' is :)
Wii play en Wii sport is gewoon niet leuk in je eentje. Maar toen mijn broer en zus de kamer binnen kwamen waren we echt uren zoet met alle Sports/Play games. Het was een gelach en gefeest van jewelste :+

De controllers van de Wii had ik veel groter verwacht, en de nunchuck voelt in eerste instantie (zoals al eerder gezecht is) crappy aan, maar laat zijn waarde wel degelijk blijken bij het spelen.
Ook was het een kleine teleur stelling dat je met de 'trigger' knoppen B en Z niet gedoseerd kan gebruiken het is 'aan of uit'

De foto van als het plastic daar eerder was gepost is echt geen grapje, Nintendo wikkelt echt alle onderdelen in plastic 8)7

Ik weet ook niet of het jullie is opgevallen, maar voordat je nou eindelijk kan spelen heb je zeker wel 5 safety warnings gehad, (o.a. over dat polsbandje)
Ik snap dat het erg belangrijk is, maar ik zie het toch ook een beetje als eigen verantwoordlijkheid van de gamer :)

Ik heb (voor de geintereseerde) totaal 1205 nintendosterren gekregen voor mij Wii pakket, bestaan de uit: Wii + Wii Sports + Zelda + Wii Play
Let op: Dit is wel al je je voor het eerst aanmeld als 'vip' op de nintendo site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
EJonk schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:19:
[...]

ergens aan het eind, er staat nu wel ver. 2.0E op, maar echt op internet komen doet hij niet meer. al denk ik dat het met mijn Wi-fi stick te maken heeft...
News / Weather channel doen het nog niet.. enige wat je kan proberen is naar de shop channel gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
bolleh schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:09:
wahhaa lol over een paar jaar zijn niet de sportieve jongens maar de nerds de grootste en gespierdste mensen op de scholen :+
Onmogelijk ;)

Maat van me moet ook nog even wachten op zijn wii, omdat de wii's van BS naar e-plaza gingen.
Ik zei tegen hem: "morge gaan we naar de stad en wanneer daar nog een wii is koop ik hem meteen." Natuurlijk als voorspeld is alles de deur uit door pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Zijn er eigenlijk ook al mensen die wat hebben uitgeprobeerd met dat photochannel?
En of dat een beetje leuk werkt? Ook met mailen van foto's en zo via connect24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
mickeyhouse schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:37:
Zijn er eigenlijk ook al mensen die wat hebben uitgeprobeerd met dat photochannel?
En of dat een beetje leuk werkt? Ook met mailen van foto's en zo via connect24?
Ja ik, eerst een foto gemailt. Hele tijd gewacht (lees gespeeld :P) stond die mail dus al in mn prikbord. Als je daarna fotochannel opstart kun je kiezen voor foto's van sd card of van prikbord. Als je dan prikbord kiest krijg je die foto te zien die je gemaild had.

Het is wel grappig opzich. Je kan een aantal effecten doen, zoals negatief, contrast en zwart wit. Een gravity optie. Hierin kun je met je wiimote een beetje kliederen op je foto. Ook een brilletje toevoegen of wat hartjes. Als je twee wiimotes hebt kun je dat met z'n tweeën doen. Verder wel aardig maar het haalt het niveau van paint niet opzich. We hebben die gravity nog even gebruikt voor boter kaas en eieren :+

Je kunt er ook een schuifpuzzeltje van maken. Ook die kun je met z'n tweeën oplossen. Foto's terug mailen heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
bah, het update van firmware lukt nog steeds niet, of duurt dat nou zo lang? ps, ik zie voor ik het updaten krijg een service nummer 74413.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Je bent toch niet aan het updaten voor het nieuws en weather channel he :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
nee, voor alles! connect24 werkt niet en het winkel kanaal werkt niet! hij loopt ergens op een kwart vast! De Wii doet het gelukkig nog (spelletjes) wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
harley schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:14:
[...]

EDTV is gewoon NTSC of PAL met progressive scan, kortom respectievelijk 480p (50 fps) of 576p (60 fps). HDTV bestaat oa uit de bekende 720p en 1080i resoluties. De Wii geeft EDTV als output en HDTV zal er wel bij staan om de domme consument te vertellen dat het ook wel op hun dure grote scherm gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Naar men zegt is de Wii in the UK 50.000 keer verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:31
rstyled schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:30:
[...]

Onmogelijk ;)

Maat van me moet ook nog even wachten op zijn wii, omdat de wii's van BS naar e-plaza gingen.
Ik zei tegen hem: "morge gaan we naar de stad en wanneer daar nog een wii is koop ik hem meteen." Natuurlijk als voorspeld is alles de deur uit door pre-orders.
"gozer, ik weeg 55kg en ik kan 250kg bankdrukken"

laat ie het ff zien op zn nintendo wii

"best zwaar, zon controller"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:13:
Zie je nu dat ze grif toegeven dat er meer dan genoeg wii's zijn ?
Er is behalve de boel op-hypen geen enkele reden om niet alle winkels vol te stouwen met wii's.
Dit is gewoon exact hetzelfde verhaal dat ze al eindeloos houden. 4 miljoen Wii's in de launch periode. Aangezien ze al ruim over de miljoen zitten lijkt me dat ze aardig op weg zijn. ;)
Phusebox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:32:
*zucht* ben slachtoffer geworden van het feit dat ik alle hype en berichten op internet weer eens klakkeloos geloofd heb

kocht vandaag een classic controller en sonic;

wat blijkt; je hebt er helemaal geen classic controller voor nodig; afzetters

plus; ze schreven ergens op ign geloof ik; de classic controller zou nog fijner zijn dan de gamecube controller; maar je kunt de classic controller helemaal niet gebruiken voor gamecube spellen... doh.... fijner als controller misschien (ahum cheap ass plastic prul) maar dus niet te vergelijk met de zelfde games.... zucht

dom van mezelf ook, maar goed

conclusie; koop geen classic controller...
Er is hier al tig keer een overzichtje geplaatst met welke controllers je welke games kunt spelen (kan die gelijk even in de startpost?) en als je even op een willekeurige gamessite kijkt kun je dat vast ook makkelijk terugvinden. Ook staat het zelfs vermeld in de shop channel bij alle games. De vergelijking is dus bedoeld voor de VC games, aangezien je die met zowel de classic controller als met de Cube controller kunt spelen. Vooral SNES games zijn met de Cube controller echt geen pretje, en de D-pad is natuurlijk ook flink waardeloos op dat ding.

En hierbij gelijk nog maar een keer mijn twee vragen aangaande de classic controller/VC games:
Krijg je in Nederland bij 5000 punten ook een gratis classic controller?
Iemand al sterren bijgeschreven gekregen voor het kopen van een spel op de VC?

[ Voor 63% gewijzigd door Captain N op 09-12-2006 04:08 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Weet iemand wat de release-datum in China is? Ik heb nu al een paar dagen gezocht naar release-datums, maar China lijkt echt nergens genoemd te worden. Nintendo heeft niet eens een website voor China 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het inkoop beleid van Nintendo Benelux waar GameShop.nl met veel furore over schrijft (ofwel dat het zo slecht is en dat ze hun nek niet durven uit te steken zoals ConsoleShop dat wel zou durven), dat is dus geheel fout.

Nintendo schrijft mij in een mail betreffende deze kwestie:

Hallo AJ,

Leuk om te horen dat je blij bent met je Wii. Voor je maat is het jammer dat hij op zo'n manier wat langer moet wachten.
In alle Landen van Europa is dezelfde verdeelsleutel gebruikt als in de Benelux. Dat wil zeggen berekend naar verkoopcijfer. Kort na de eerste levering zal een tweede volgen en dit zal nog wel even zo door gaan. er is dus geen sprake van een tekort maar van een grote vraag die met normale bevoorrading uiteraard niet op één dag bediend kan worden.
Veel plezier met je Wii!

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Als Nintendo Benelux meer wii's wilde voor heel Nederland, hadden ze ze niet gekregen. De verdeling binnen Nederland heeft verder niks te maken met je nek uit steken, maar met spreiding over het hele land. Niet echt belangrijke info verder voor mensen die de Wii al hebben.

Ik heb iig ook fijn gegamed vandaag, en ik ga over een paar uur (even slapen) weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Qua channels.. niks qua i'net doet het toch nog behalve Shopping? Wanneer komt de rest? Kwil Opera'en!

edit: over Wii sports.. ik doe al paar jaar boksen, maar na Wii sports stond ik toch ff bij te komen ;)

edit 2: zal het tekort aan Wii's echt marketing-technisch zijn?

[ Voor 47% gewijzigd door apNia op 09-12-2006 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Lijkt me het meer ligt aan dat ZOVEEL mensen hem willen, dan dat Nintendo bewust nog wat Wii's laat liggen in hun magazijn. De X360 heeft waarschijnlijk het meeste voordeel van de tekorten lijkt me.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
@CaptainN, ik heb helaas nog geen Wii punten gezien in de winkels, maar wat ik heb begrepen van een winkelier is dat er hier alleen maar 2000 punten te koop komen.
Misschien in de toekomst dat er nog meer soorten komen, maar Nintendo Benelux wilt de kat uit de boom kijken.
Ik heb via mijn CreditCard 1000 punten gekocht en gelijk voor 500 punten Zelda 1 gedownload, maar helaas, geen sterren hiervoor gekregen.
Ik vermoed dat dit pas over een paar weken zal beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

T.T. schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 04:36:
Weet iemand wat de release-datum in China is? Ik heb nu al een paar dagen gezocht naar release-datums, maar China lijkt echt nergens genoemd te worden. Nintendo heeft niet eens een website voor China 8)7
Ik weet niet of ik het goed heb (maar Captain N zal mij wel verbeteren) maar Nintendo wordt in China op de markt gezet als iQue. Dus overal waar jij Nintendo voor zal zetten bij een zoekactie (Nintendo DS --> IQue DS & Nintendo Wii --> iQue Wii) dan kom je er wel:

Afbeeldingslocatie: http://image2.sina.com.cn/gm/cr/2006/0703/42441875.jpg

Edit:
@RollieBollie; Ik heb gisteren al in een aantal winkels 2000punten zien liggen; Ik was wel in de veronderstelling dat die €20 gingen kosten maar helaas; ze vragen er gewoon €24,99 voor (dixons & top1toys) Wat me wel opviel is dat ze in de winkel staan in een DVD doosje; is dat alleen maar voor de "sier" in de winkel, krijg je een ander kaartje mee, of krijg je netjes die DVD box?

[ Voor 23% gewijzigd door Richard op 09-12-2006 08:10 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

EJonk schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:01:
nee, voor alles! connect24 werkt niet en het winkel kanaal werkt niet! hij loopt ergens op een kwart vast! De Wii doet het gelukkig nog (spelletjes) wel!
Ik had precies dit probleem. Oplossing Wii naast router zetten ;) als dit kan. En dan later terug zetten of router op andere channel zetten 1 of 11.

Oja mijn Freeloader en Action Replay werken niet, of ik doe wat fout.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 09-12-2006 08:15 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:02
DubbelFristie schreef:
Ik heb (voor de geintereseerde) totaal 1205 nintendosterren gekregen voor mij Wii pakket, bestaan de uit: Wii + Wii Sports + Zelda + Wii Play
Als dat een aanbod was: * Liegebeest meld zich :)

RollieBollie schreef:
maar wat ik heb begrepen van een winkelier is dat er hier alleen maar 2000 punten te koop komen.
Ben gisteren even bij de TRU in Utrecht geweest met m'n vrouwke en daar hadden ze dacht ik doosjes met 1000 en met 2000 punten liggen. Dus lijkt me een kwestie van tijd voor 5000 ook mogelijk word.

Overigens ziet hun display van de Wii er afgrijselijk uit! Ze hebben het rek genomen waar eerst NDS en GBA games in stonden, hebben daar één van de delen van weg gehaald, zodat je nu tegen een heel klein rek aan kijkt, met daarnaast een ongelooflijk goor stuk vloer (want onder die oude kast is natuurlijk nooit schoongemaakt)...

Echt: van vormgeving hebben ze daar bij de TRU geen kaas gegeten...

EDIT:
Richard schreef:
Wat me wel opviel is dat ze in de winkel staan in een DVD doosje; is dat alleen maar voor de "sier" in de winkel, krijg je een ander kaartje mee, of krijg je netjes die DVD box?
Bij de TRU zaten ze in een klein kartonnen doosje. Zelfde stijl als de controllers enzo.

En voor de Mac-liefhebbers onder ons:
De eerder genoemde software om je Wiimote met je PC te laten werken is nu schijnbaar ook naar Mac OS X geport onder de naam Darwiin Remote. De site van de maker lijkt alleen ge-Slashdot te zijn. Hier meer over het verhaal. En een Frans verhaal met een screenshot.

[ Voor 28% gewijzigd door Liegebeest op 09-12-2006 08:19 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

S2S schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:13:
[...]
Oja mijn Freeloader en Action Replay werken niet, of ik doe wat fout.
ligt aan je versienummer:

1.04 ongetest
1.06B werkt niet
1.06b zou moeten werken

Deze info heb ik via Google dus niet uit eigen ervaring. Ik heb 3 FreeLoaders liggen en natuurlijk 3x de verkeerde :( Vind die Grote/Kleine B/b wel een erg lullig verschil. had de versie opgehoogd ofzo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Laatst online: 25-05-2019
Hey Wii players!
Ik blijf maar problemen met het draadloze gedeelte houden, althans... het Shopping Channel werkt bij mij niet ;(

1. het testen van de verbinding -> is geslaagd, de Wii software bijwerken; service code 61212 -> ik kies ja en krijg melding: "kan niet worden bijgewerkt, nieuwste versie al op het systeem" -> dit is volgens mij goed (ik heb al 2x een update gehad).

2. voor het Shopping Channel moet je een overeenkomst afsluiten dus naar Wii opties, instellingen, internet, overeenkomst, verbinding met internet: error 220602

Mijn vragen zijn dus:
a. werkt het Shopping Channel wel? :?
b. als het testen van de verbinding goed werkt, waarom werkt Shopping Channel dan niet? :?

Thanks!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Het shopping kanaal doet het bij mij sinds gisteravond half 12 :)
Daarvoor kreeg ik die melding van jou ook.

Alleen het nieuws /weer kanaal doet het bij nog steeds niet, die blijft maar zeuren over een update. Het zal wel druk zijn of misschien nog niet aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Weerkanaal gaat 20 december aan als ik me niet vergis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:15:
En voor de Mac-liefhebbers onder ons:
De eerder genoemde software om je Wiimote met je PC te laten werken is nu schijnbaar ook naar Mac OS X geport onder de naam Darwiin Remote. De site van de maker lijkt alleen ge-Slashdot te zijn. Hier meer over het verhaal. En een Frans verhaal met een screenshot.
Hier een vet filmpje van de Wii Remote onder Linux. http://www.youtube.com/watch?v=Vp1_pZ-AteA&eurl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ugh, ik heb hier dus nog geen draadloose router liggen, en was dus vanplan om een nintendo lan adapter te kopen, maar die komt pas op 15 jan. uit!!!
dus vraag: is er een goede draaloose router, of een anderre oplossing om internet op de wii te krijgen? sorry als dit ergens anders heeft gestaan^^

greetz, alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Spelen jullie nou eigenlijk ook daadwerkelijk games of houden jullie je alleen bezig met het weer en met een shoppingkanaal?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 23-09 13:03
Ik zie net dat vanaf dinsdag de Wii bij de Makro te koop is, 1 per klant. Het is de sports-pack voor 248,71. Losse controllers 17,85.
Niet zo heel veel goedkoper dus, maar wss wel verkrijgbaar ! Reken maar dat ik dinsdagmorgen bij de Makro voor de deur sta !
(Was gisteren trouwens al bij Makro Hengelo geweest... niks dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

slayeer schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:45:
ugh, ik heb hier dus nog geen draadloose router liggen, en was dus vanplan om een nintendo lan adapter te kopen, maar die komt pas op 15 jan. uit!!!
dus vraag: is er een goede draaloose router, of een anderre oplossing om internet op de wii te krijgen? sorry als dit ergens anders heeft gestaan^^

greetz, alex
Nintendo USB dongle == goed 40 euro, maar pc moet aan.
Linksys router == goed, maar prijzig.
Sweex router == erg cheap == bagger
Sweex USB stick lc100040 == goed, goed 25 - 30 euro, maar pc moet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ik denk dat ik wel kan leven dat de computer aan moet. maar als iemand nog iets anders heeft, zeg het maar^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
MEN-O schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:50:
Ik zie net dat vanaf dinsdag de Wii bij de Makro te koop is, 1 per klant. Het is de sports-pack voor 248,71. Losse controllers 17,85.
Niet zo heel veel goedkoper dus, maar wss wel verkrijgbaar ! Reken maar dat ik dinsdagmorgen bij de Makro voor de deur sta !
Losse controllers maar 17,85 :o (incl BTW ?? meestal staat dat daar zo ininmienie geschreven) Is dat niet de Nunchuck ?
Ik hier ff geen makto pas liggen dus de online folder kan ik ook niet bekijken :'( anders ga ik wel even langs :)
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:48:
Spelen jullie nou eigenlijk ook daadwerkelijk games of houden jullie je alleen bezig met het weer en met een shoppingkanaal?
Nee, we zijn bezig de vole potentie van de Wii eruit te halen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Dubbel Fristie op 09-12-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43
Captain N schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 04:02:
[...]
Er is hier al tig keer een overzichtje geplaatst met welke controllers je welke games kunt spelen (kan die gelijk even in de startpost?) en als je even op een willekeurige gamessite kijkt kun je dat vast ook makkelijk terugvinden. Ook staat het zelfs vermeld in de shop channel bij alle games. De vergelijking is dus bedoeld voor de VC games, aangezien je die met zowel de classic controller als met de Cube controller kunt spelen. Vooral SNES games zijn met de Cube controller echt geen pretje, en de D-pad is natuurlijk ook flink waardeloos op dat ding.
Helemaal mee eens, ik bedoel als je het dan nog fout doet, dan ben je niet erg slim bezig :). Daarnaast kan de classic controller geen miskoop zijn, want hij ligt heerlijk in de hand en speelt ook heerlijk!
En hierbij gelijk nog maar een keer mijn twee vragen aangaande de classic controller/VC games:
Krijg je in Nederland bij 5000 punten ook een gratis classic controller?
Het antwoord is op dit moment i.i.g. nee, en voor de nabije toekomst ook nee.
Iemand al sterren bijgeschreven gekregen voor het kopen van een spel op de VC?
In de Nintendo mail stond het erg sneaky, maar je krijgt dus eigenlijk niet direct sterren voor een VC spel. Je krijgt sterren voor een enquete (naar aanleiding van het VC spel). Daarnaast, staat nu op de meeste Nintendo sites dat je je VIP punten "binnenkort" kunt omruilen voor VC punten.
Richard schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:06:
[...]

@RollieBollie; Ik heb gisteren al in een aantal winkels 2000punten zien liggen; Ik was wel in de veronderstelling dat die €20 gingen kosten maar helaas; ze vragen er gewoon €24,99 voor (dixons & top1toys) Wat me wel opviel is dat ze in de winkel staan in een DVD doosje; is dat alleen maar voor de "sier" in de winkel, krijg je een ander kaartje mee, of krijg je netjes die DVD box?
Hier waren ze gewoon 20 euro en je krijgt het DVD doosje ook :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2006 10:09 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Houdt er wel rekening mee dat mensen met een Gold Card om 7 uur al naar binnen mogen. Als jij als gewone klant daar aankomt zijn alle Wii's er weg (de meeste Makro's krijgen er ongeveer 15 afaik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dubbel Fristie schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:01:
[...]

Losse controllers maar 17,85 :o (incl BTW ?? meestal staat dat daar zo ininmienie geschreven) Is dat niet de Nunchuck ?
Ik hier ff geen makto pas liggen dus de online folder kan ik ook niet bekijken :'( anders ga ik wel even langs :)

[...]

Nee, we zijn bezig de vole potentie van de Wii eruit te halen ;)
Heb even online gekeken, gaat dus alleen om de nunchuk en classic.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 23-09 13:03
Bedankt voor de tip ! ik heb een gold-card, en over die controllers, het is of de basic of de nunchuk voor 17,85 incl btw (15 ex).
wii play 46,41 en zelda/red steel / happy feet 53,55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig, daarnet op Radio 1 een stukje over de Wii (geen reclame). Ze hadden één of andere gamer uitnodigt die ging vertellen hoe leuk hij het wel niet vond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 23-09 11:03
Ok mijn verslag van 8 dec.

Ik had netjes de wii besteld via internet en zou em vandaag krijgen.
Ik was al om 8.30 en had het concert van maria mena nog in me koppie zitten van de dag daarvoor.

Ik werd om 11.00 gebeld door een maat van mij dat hij wou langskomen om te kijken is zeg is goed.

13.00 nog steeds niks, maar ff dvdtje opgetikt.
14.30 yihaa de tnt is er _/-\o_

de doos ging open en er kwam een fel licht vanaf.

en nu gamuh

1. COD3 ff 5 minuten aangehad maar het leek net dat hij constant switched terug naar de verrekijkers erg vervelend :(

2. WiiSports geweldig ik heb me echt vermaakt met een paar vrienden

3. WiiPlay deze had ik vlug rond 16.30 nog gescored in utrecht omdat ik nog een wiimote wou

4. Zelda komt vandaag _/-\o_

wat een leuke console van 14.30 tot 1.45 gegamuh dit is voor mij nog nooit eerder voorgekomen met een nieuwe console

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
vaag Makro in duiven had ze wel gisteren. betaalde geloof ik met btw zon 260 euro. dat vond ik wel vreemd maar ach..

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22-09 21:31
Hmm, dan stap ik nou op mn fiets naar de Makro XD, sowieso ff vragen, maar volgens mij had ik dit gisteren ook al gepost :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

slayeer schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:45:

greetz, alex
Deze Linksys router gebruik ik, is inclusief ADSL modem, dus je kunt hem direct aan het internet hangen. Overigens is deze versie wel voor een normale ADSL lijn, heb je dus ADSL via ISDN, dan heb je de ISDN versie nodig.

Heb je kabel, dan vindt je daar ook een x aantal Linksys routers voor om en nabij de € 50-60,-.

P.S. Deze modem/router bevalt me prima, alleen hij heeft 1 probleem: bepaalde sites zoals tweakers.net werken niet out-of-the-box. Daarvoor moest ik even de firmware upgraden, maar dat is zo gepiept (even snel de computer aansluiten via de normale ethernet kabels en draaien met die handel). Hij heeft dus zowel ondersteuning voor draadloze verbinding, als normale ethernet aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
goed ik neem aan dat er op het moment nergens een wii t krijgen is?

weet iemand waneer de volgende lading wiis arriveert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Bij Amazon UK staan al wat 3rd party accessoires op de lijst:

Een oplaadstation voor 2 Wiimotes:

Afbeeldingslocatie: http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000L3DFS0.02._SS500_SCLZZZZZZZ_V34259209_.jpg

(zo te zien gebruikt hij de USB aansluiting als voeding om de Wiimotes op te laden)

En een 3rd party SCART kabel:

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000LCQOCA.02._SS500_SCLZZZZZZZ_V34259441_.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 09-12-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
Haay schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:22:
Bij Amazon UK staan al wat 3rd party accessoires op de lijst:

Een oplaadstation voor 2 Wiimotes:

[afbeelding]

(zo te zien gebruikt hij de USB aansluiting als voeding om de Wiimotes op te laden)

En een 3rd party SCART kabel:

[afbeelding]
Dat oplaadstation lijkt me heel erg handig :o Deze zal ik dan ook aanschaffen als ze in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Dat oplaadstation ziet er erg gelikt uit....zijn daar ook prijzen bij vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
Ik heb heel snel gekeken en er staat dat ie 20 pond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:26:
Luilak: http://www.amazon.co.uk/J...7808?ie=UTF8&s=videogames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:26:
http://www.amazon.co.uk/J...7469?ie=UTF8&s=videogames
20 pond dus...
edit: damn, te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ga ik zekersteweten even halen als het kan.

Iemand al stiekem ergens een component kabeltje weten te bemachtigen (terwijl topic vooral zegt dat ie pas komende week komt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de slechte beschikbaarheid van de Wii vooral werd toegeschreven (in dit topic dan) aan slechte distributie planningen in Nederland of de Benelux heb ik maar eens gekeken of het in Duitsland beter was. Aangezien ik nu in Maastricht ben is een tripje naar Aachen snel gemaakt. Maar helaas, en dit is wellicht een geruststelling voor iedereen die zijn irritaties wil botvieren op NL importeurs etc, in Duitsland is ook niets meer te krijgen.....

Dus.... geduldig blijven wachten dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43
20 pond is nog best veel geld. Voor dat geld kun je naar mijn mening beter een goede batterijoplader en goede oplaadbare batterijen kopen. Dan heb je voor veel minder geld een universele oplader (voor penlites) en universele batterijen (penlites). Het voordeel is dat je het dus voor meer apparaten kunt gebruiken en je kunt de batterijen ook overal krijgen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Heb wat hulp nodig ;)

Kan met Zelda geen vis aan de haak slaan. Heeft iemand tips hoe je die dingen kunt vangen? Zit nog vast in het eerste dorpje, weet precies wat ik moet gaan doen als ik de vissen heb, maarja, dan moet je ze wel vangen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Voor die 20 pond krijg je wel een soort accu's. Op het plaatje zie je een klepje liggen met twee contactpuntjes er in. Die zitten namelijk niet in de originele wiimote.

Is iemand het trouwens al opgevallen dat die idiote veiligheidswaarschuwingen die in japan er in staan hier helemaal niet in de handleiding lijken te staan?

[ Voor 32% gewijzigd door jip_86 op 09-12-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:55:
Heb wat hulp nodig ;)

Kan met Zelda geen vis aan de haak slaan. Heeft iemand tips hoe je die dingen kunt vangen? Zit nog vast in het eerste dorpje, weet precies wat ik moet gaan doen als ik de vissen heb, maarja, dan moet je ze wel vangen he ;)
Speel toch lekker dude ;)

Maar ik zal je een handje helpen. Met de mote gooi je in, met de chuck en de stick kun je mikken waar. Als de dobber onder is ( een heel eind) sla je met de mote aan, waarna je met de chuck als een halve idiot moet gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Voordeel van zo'n oplaadstation is natuurlijk wel dat als je gaat spelen je Wiimote(s) opgeladen is/zijn, en dat je niet de kans hebt dat je (oplaadbare) batterijen leeg zijn midden in een potje gamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Ik hoop dat nintendo zelf met zo'n oplaadstation komt ipv die 3d party dingen.
Mijn ervaring met onder andere acuu packs( van 3 party) voor de Game boy en game boy advanced was zwaar klote.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 05:02:

edit: over Wii sports.. ik doe al paar jaar boksen, maar na Wii sports stond ik toch ff bij te komen ;)
Hoe werkt dat boksen bij Wii Sports?
Ik heb gehoord dat als je gewoon een beetje wild loopt te zwaaien dat je dan eerder wint, dan met 'echt' boksen.

Als er ooit een echt goeie vechtsport game komt, koop ik de Wii 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
S2S schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:59:
[...]

Speel toch lekker dude ;)

Maar ik zal je een handje helpen. Met de mote gooi je in, met de chuck en de stick kun je mikken waar. Als de dobber onder is ( een heel eind) sla je met de mote aan, waarna je met de chuck als een halve idiot moet gaan draaien.
Ja, dat mikken etc had ik wel door. Alleen die klere beesten bijten niet...wat bedoel je met aanslaan? Gewoon lichtjes de hengel naar boven doen? Of de haak echt uit het water halen? Dat laatste werkt bij mij niet.

Tevens heb ik geen molen aan mn hengel zitten, dus dat draaien heeft geen zin volgens mij.

Jesus man, heb bijna alle Zelda delen gespeeld, maar zo vlug ergens niet uitkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets wat wel aardig lijkt te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.newlaunches.com/entry_images/0506/10/wii_gun_screen001.jpg
Behalve de klassieke controller is er ook een aanvulling op de Wii controller gespot op de E3. Het apparaatje genaamd de "The Zapper" is een behuizing in de vorm van een pistool. In deze behuizing kun je beide delen van de controller kwijt, zodat je tegelijkertijd kunt richten en schieten.
bron: http://www.techzine.nl/ni...klassieke-controller.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik heb mijn Wii inmiddels ook al 2 dagen, en ik heb vooral Wii sports gespeeld en een beetje Zelda. Mijn ervaringen:

Wii sports
Erg leuk en verslavend!

Mijn vriendin houdt niet van gamen, sterker nog, ze vindt het maar niks dat ik 'veel' game. Dus toen ik de Wii had aangesloten donderdagavond laat wilde zij naar bed toe, maar ik wist haar toch te overtuigen om 1 bowling bal te gooien. Het bekende commentaar "die knoppen en combinaties zijn toch veelste moeilijk voor mij, net als toen met Fable". Toch geprobeerd, en ja hoor, ik kreeg mijn wiimote niet meer terug. Drie kwartier later is ze uiteindelijk gaan slapen.

Ik vind het bovendien wel een goed concept; je kunt trainen, je tegenstanders worden automatisch aan jou skill level aangepast, en je kunt elke dag een fitness test doen waaruit je "wii leeftijd" blijkt. Gisteren was ik 64 jaar oud, ik hoop vandaag toch al flink wat jonger!

Trouwens, als je problemen hebt met een bal recht slaan bij tennis, of een bal recht gooien bij bowling; de timing van de slag/loslaten vd bowlingbal zijn erg belangrijk. Ga dus neit zoals ik je wiimote extra naar links of rechts bewegen, dit heeft geen zin.

Boksen; je hoeft geen knoppen te gebruiken, gewoon wiimote in de ene, en nunchuk in de andere hand. Je moet om de beurt slaan zodat je in een soort ritme komt, je zult dan ook vanzelf combo's gaan krijgen. Verder is het alleen goed mikken om je tegenstanders' verdediging te passeren. Je kunt zelf "dodgen" door de wiimote en nunchuk beiden naar links of rechts te zwaaien.

Zelda
Heb ik maar heel even gespeeld, maar het viel me meteen op dat de controls me binnen 20 seconden eigen waren. Er is goed nagedacht over de samenwerking tussen wiimote en nunchuk!

Wifi
En ik heb em ook al aan mijn Wifi gehangen (@home) en mijn ervaringen daarmee zijn;
* zorg dat je wifi router 11g verbindingen toelaat en niet alleen 54g zoals ik hem had staan. Je setting moet dus "b and g" zijn.
* zorg dat je de juiste encryptie methode kiest (bij mij doet-ie het gewoon op WPA-PSK[TKIP])

dat was alles wat ik bij mezelf hoefde in te stellen om hem aan de praat te krijgen. Updates gingen ook goed, en shopping channel doet het ook prima.

Last but not least...
Ik heb me geregistreerd bij Nintendo VIP en kreeg;
5 sterren voor eerste bezoek
200 sterren voor registratie
250 sterren voor wiiplay
250 sterren voor wii sports
250 sterren voor Zelda
500 sterren voor Wii

[ Voor 8% gewijzigd door RealCato op 09-12-2006 12:27 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:21:
[...]

Ja, dat mikken etc had ik wel door. Alleen die klere beesten bijten niet...wat bedoel je met aanslaan? Gewoon lichtjes de hengel naar boven doen? Of de haak echt uit het water halen? Dat laatste werkt bij mij niet.

Tevens heb ik geen molen aan mn hengel zitten, dus dat draaien heeft geen zin volgens mij.

Jesus man, heb bijna alle Zelda delen gespeeld, maar zo vlug ergens niet uitkomen....
Dubbel Fristie in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."
astu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Crap is daar ook al een topic over :D Thx, had deze nog niet gevonden! Hop, weer terug naar mn Zelda verslaving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
RekZ schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:17:
[...]

Hoe werkt dat boksen bij Wii Sports?
Ik heb gehoord dat als je gewoon een beetje wild loopt te zwaaien dat je dan eerder wint, dan met 'echt' boksen.

Als er ooit een echt goeie vechtsport game komt, koop ik de Wii 100%.
Je gebruikt de nunchuck en de wiimote. Als je deze controllers omhoog gericht houd en dan naar voren stoot sla je hoog. Mik je met de bovenkant naar voren en naar voren stoot dan sla je op de torso. Een zwaai maken met links naar rechts geeft je een linker hoek en natuurlijk ook omgekeerd. Controllers allebij voor je gezicht houden is verdedigen en ze tegelijk 1 kant op bewegen is naar die kant ontwijken.

Ik hoop dat dit duidelijk is, ikzelf vind het erg goed werken maar het is wel erg vermoeiend.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aagh de populariteit van de Wii maakt me gek :/

Jan en alleman koopt zo een ding voor eventjes een potje Wii-Tennis en zet hem vervolgens op marktplaats, terwijl de zelda fans geen kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
KeaveXL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:27:
[...]

Ik hoop dat dit duidelijk is, ikzelf vind het erg goed werken maar het is wel erg vermoeiend.
vind je dat vermoeiend :o
Dan heb je zeker nog geen 3potjes boxen achter elkaar gedaan _/-\o_ (winnaar blijft staan >:) )

@NinteX, zoiets heet de wet van vraag een aanbod ;) erg vervelend idd, maar wacht rustig af je krijg er heus wel een :)

[ Voor 15% gewijzigd door Dubbel Fristie op 09-12-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:24:
Wii sports
Ik vind het bovendien wel een goed concept; je kunt trainen, je tegenstanders worden automatisch aan jou skill level aangepast, en je kunt elke dag een fitness test doen waaruit je "wii leeftijd" blijkt. Gisteren was ik 64 jaar oud, ik hoop vandaag toch al flink wat jonger!
Als je een beetje veel gespeeld hebt na die fitnesstraining, zal dat wel veranderen :P
Toen ik de Wii net had heb ik na een uurtje tennis en bowling ook die fitness gedaan; leeftijd 80.
De dag erna; leeftijd 26 haha.
Wifi
En ik heb em ook al aan mijn Wifi gehangen (@home) en mijn ervaringen daarmee zijn;
* zorg dat je wifi router 11g verbindingen toelaat en niet alleen 54g zoals ik hem had staan. Je setting moet dus "b and g" zijn.
* zorg dat je de juiste encryptie methode kiest (bij mij doet-ie het gewoon op WPA-PSK[TKIP])

dat was alles wat ik bij mezelf hoefde in te stellen om hem aan de praat te krijgen. Updates gingen ook goed, en shopping channel doet het ook prima.
Welke router heb je als ik vragen mag? Ben namelijk dankzij mijn Wii van plan een nieuwe te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Voor die prijs.. 17 pond (25 euro) exclusief verzendkosten, koop ik liever een officiele kabel van 30 euro in de winkel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:28:
@NinteX, zoiets heet de wet van vraag een aanbod ;) erg vervelend idd, maar wacht rustig af je krijg er heus wel een :)
Ja precies, ik gun het die andere ook wel maar ben gewend dat ik een van de weinige ben die naar Nintendo spul vraagt, dit is echt ongehoord. En inderdaad komen volgende week nieuwe Wii's volgens Nintendo Benelux.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!