Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen StarWars game voor de Wii ?....lekker zwaaien met je controller als zijnde een lightsaber :P

aanvulling:kom nu dit bericht tegen (oudje weliswaar)
E3: Star Wars game in ontwikkeling voor de Wii
Gerucht | 8 mei 2006 - Er gaan geruchten dat Lucas Arts bezig zou zijn met een nieuwe Star Wars game, die exclusief voor de Wii wordt ontwikkeld. Bij het horen van dat gerucht kon Eurogamer, en onze Star Wars fanboy Jurian, maar aan één ding denken: een Star Wars spel waarbij je met je Light Saber kunt vechten!

Je zou je controller dan als zwaard gebruiken om zo al zwaaiend iedereen af te maken. Lucas Arts heeft nog niet op het gerucht gereageerd.

Lucas Arts zal op de aankomende E3 naast dit mogelijk Wii project ook spellen als LEGO Star Wars II: The Original Trilogy en een Indiana Jones voor de volgende generatie spelcomputers presenteren. bron: http://www.insidegamer.nl...er/lucasarts/nieuws/10499

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Dubbel Fristie schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:28:
[...]

vind je dat vermoeiend :o
Dan heb je zeker nog geen 3potjes boxen achter elkaar gedaan _/-\o_ (winnaar blijft staan >:) )

@NinteX, zoiets heet de wet van vraag een aanbod ;) erg vervelend idd, maar wacht rustig af je krijg er heus wel een :)
Nou ik ben dus wel de beste hier thuis in het boksen alleen na het eerste potje begin ik het al lichtjes warm te krijgen en na 4 potjes loop ik helemaal te huigen. Als je tegenstander ook goed is loop je echt continu te rossen en te ontwijken.

Meestal gaan we na het boksen dan ook lekker ontspannen golfen :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Wii Play binnen gekregen (heb nog geen Wii, BartSmit blabla..) en ik moet eerlijk zeggen dat, na alle foto's, en iedereen die gezegd heeft dat de wii-mote klein is, het me toch verbaasde hoe klein dat ding is. Maar hij ligt zeer goed in mijn (vrij grote) handen, alleen is hij iets te kort, waardoor mijn handpalm net tegen de achterkant (het hoekje) van de wii-mote aankomt, in plaats van de zijkant, wat ik wel jammer vindt. Maar voor de rest voelt hij echt wel goed aan, goed gewicht e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:21:
[...]

Ja, dat mikken etc had ik wel door. Alleen die klere beesten bijten niet...wat bedoel je met aanslaan? Gewoon lichtjes de hengel naar boven doen? Of de haak echt uit het water halen? Dat laatste werkt bij mij niet.

Tevens heb ik geen molen aan mn hengel zitten, dus dat draaien heeft geen zin volgens mij.

Jesus man, heb bijna alle Zelda delen gespeeld, maar zo vlug ergens niet uitkomen....
Aanslaan, HARD. (maar als dobber een aardig eind onder is) En kijk je vraagt om hulp vervolgens ga je zeggen dat dat draaien geen zin heeft? Je nunchuck is de fucking MOLEN, draaien dus ;)

:btw dat boxen is echt bagger in Wii play, de minste van alle games imo. Het reageert niet goed genoeg imo, lijkt net of je in het niets aan het slaan bent, maar dit is natuurlijk mijn mening. Bowling, GOLF en Tennis, top top.

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 09-12-2006 12:42 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

God allemachtig, na die hele avond wiisports (veel boksen en tennis, en fanatiek :P) heb ik nu toch wel spierpijn :O Mjah, tot dinsdag om te revalideren, en dan weer opnieuw er tegenaan (als alles goed loopt met die gamewinkel). Cartmen had gelijk, hoe dichterbij het komt, hoe langer het lijkt te duren ;)

Hebben de mensen hier die al een Wii hebben en bijvoorbeeld 3/4 reserveringen hadden, die andere reserveringen wel afgezegd? Zo niet lijkt mij dat er veel lijsten zijn waarop mensen staan die 'm uiteindelijk toch niet ophalen omdat ze er al een hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... echt klote dat ik thuis zit(ontsteking aan tand) en niet op Wii jacht kan gaan...

Hoorde net weer van iemand dat er ook Wii's zonder pre-order zijn afgehaald bij de intertoys vandaag. En dat terwijl de 19e op de lijst(ik dus) nog niks heeft gehad. Ja dat is een vriendin van een kennis van me moeder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
S2S schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:41:
[...]

Aanslaan, HARD. (maar als dobber een aardig eind onder is) En kijk je vraagt om hulp vervolgens ga je zeggen dat dat draaien geen zin heeft? Je nunchuck is de fucking MOLEN, draaien dus ;)

:btw dat boxen is echt bagger in Wii play, de minste van alle games imo. Het reageert niet goed genoeg imo, lijkt net of je in het niets aan het slaan bent, maar dit is natuurlijk mijn mening. Bowling, GOLF en Tennis, top top.
In het begin heb je een bamboe hengel van dat koter gehad, zonder fucking MOLEN ;)

Je moet gewoon die wii mote recht de lucht in houden, met de ir sensor op het plafond gemikt, zo haal je in en dit doe je gewoon totdat Link de vis oppakt uit het water.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Richard schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:06:
[...]

Ik weet niet of ik het goed heb (maar Captain N zal mij wel verbeteren) maar Nintendo wordt in China op de markt gezet als iQue. Dus overal waar jij Nintendo voor zal zetten bij een zoekactie (Nintendo DS --> IQue DS & Nintendo Wii --> iQue Wii) dan kom je er wel:

[afbeelding]
Bedankt voor de aanwijzing. Ik had nog nooit van die iQue gehoord, maar heb er nu wat info over opgezocht. Wikipedia (die ik hier in China dus via answers.com moet bezoeken) zegt het volgende:
http://www.answers.com/topic/IQue
No plans to release the Gamecube or Wii under the iQue name have been announced.
:'(

Volgens http://games.sina.com.cn/t/n/2006-07-03/1332157391.shtml gaat iQue inderdaad leveren, maar zal het nog een tijd duren omdat Nintendo niet direct levert in China. Klinkt meer als 'nog een half jaar wachten ofzo' |:(

[ Voor 12% gewijzigd door T.T. op 09-12-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZELDA <+:)

spoiler:
In het begin toen ik Zelda speelde dacht ik ,Nee he weer een hele tijd door dat dorp klote met allerlei opdrachtjes, maar ze blijken toch wel nuttig en nu ben ik al zo ver dat ik al door allerlei gebieden ben heen getrokken en dat ik het meisje heb gered die achter de aap aanzat om vervolgens later mezelf weer terug te vinden aan de dark-side :X

De Wii reageert geweldig, ook als je even om je heen kijkt met de Wiimote kun je de hele omgeving rondom je even opnemen, de sfeer van het spel wordt steeds beter en mooier. Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels had over Zelda, maar hoe langer ik ermee speel hoe mooier het wordt. De graphics zijn niet die van de Xbox360 maar halen die wel van de XBOX en ik heb het vermoeden dat toekomstige games er nog mooier uitgaan zien op de Wii dan op de oude XBOX zelf. Zelda Rulez d:)b .

NEXT GEN is gericht op nieuwe game belevingen en dat haal je dus niet met alleen maar mooie Graphics en dat bewijst NINTENDO maar weer even met de Wii.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:30:
Welke router heb je als ik vragen mag? Ben namelijk dankzij mijn Wii van plan een nieuwe te halen :)
Ik heb de Netgear WGR614v6, met geupdate firmware (mocht dat uitmaken). Verder zit ik gewoon op channel 4, dus hij _hoeft_ niet op 1 of 11 (ik heb nogal veel buren in de flat die op 1 of 11 zitten)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOKSEN

Je moet in ritme boksen en niet wild om je heen slaan , ik vind het boksen na een paar potjes wel goed bedacht en het werkt ook goed, je kan ook op het lichaam slaan ,zowel links en rechts , op het gezicht en je kan ontwijken en je zelf beschermen. mijn favoriet is bowlen en golf en bij play vind ik dat biljarten (pool) gewoon erg geweldig, ben echt onder de indruk van zo'n simpel spelletje :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mijn Wii is een uurtje geleden binnengekomen; echter maakt deze een klikje wanneer hij teruggaat naar het Wii-menu; het lijkt me dat het de CD speler is; hebben jullie dit ook? Verder is de Wii ook al een keer op "zwart" gegaan bij het laden van Wii Play. Ik kon niets anders doen dan 'm uitzetten. Daarna maar even online gehangen en een update gedaan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Ehm, wat is daar "spoiler" aan?

Ik heb gisteren dus ook m'n eerste uurtje Zelda gespeeld en ik kan niet wachten om verder te gaan :D. Overigens bij Wii Sports, wat is het nut van training? Ik heb net even gedaan met tennis en je hebt drie verschillende moeilijkheidsniveau's, maar iets anders dan een high score zetten kan niet?
Richard schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:41:
Mijn Wii is een uurtje geleden binnengekomen; echter maakt deze een klikje wanneer hij teruggaat naar het Wii-menu; het lijkt me dat het de CD speler is; hebben jullie dit ook? .
Jep, doet die van mij ook, dat hoort volgens mij (even checken of de disc er nog inzit, denk ik). Mijn laptop doet hetzelfde bij het opstarten van de computer...

[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2006 13:44 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:28:
Zucht... echt klote dat ik thuis zit(ontsteking aan tand) en niet op Wii jacht kan gaan...
Wees blij dat je niet op Wii jacht kan gaan, ik heb daar een bij wijze van een ontstoken tand van over gehouden ;) Je vind op dit moment toch niks in de stad, ik heb het ook geprobeerd bij alle winkels. Je weet nooit hoe laat ze een volgende aantal binnen krijgen, die dan toch weer binnen no time weg zijn.

Dat intertoys ze verkoopt zonder de pre-orders af te gaan is ronduit belachelijk, als dat echt zo is dan.

Maargoed, gewoon nog even wachten, ik steek nu even geen moeite meer in. Jammer genoeg ken ik niemand die een Wii heeft kunnen bemachtigen, begin nu wel erg benieuwd te worden :9

PS weet iemand nog een site met Wii filmpjes waar je ook de besturing mooi ziet? Op de officiële site staan er wel een aantal, maar dan alleen van Wii sports, play en Zelda. Ik zou wel eens willen zien hoe die andere games die niet door nintendo gemaakt worden bestuurd worden. Tot nu toe alleen filmpjes gevonden met de gamebeelden zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:44:
[...]

Wees blij dat je niet op Wii jacht kan gaan, ik heb daar een bij wijze van een ontstoken tand van over gehouden ;) Je vind op dit moment toch niks in de stad, ik heb het ook geprobeerd bij alle winkels. Je weet nooit hoe laat ze een volgende aantal binnen krijgen, die dan toch weer binnen no time weg zijn.

Dat intertoys ze verkoopt zonder de pre-orders af te gaan is ronduit belachelijk, als dat echt zo is dan.

Maargoed, gewoon nog even wachten, ik steek nu even geen moeite meer in. Jammer genoeg ken ik niemand die een Wii heeft kunnen bemachtigen, begin nu wel erg benieuwd te worden :9

PS weet iemand nog een site met Wii filmpjes waar je ook de besturing mooi ziet? Op de officiële site staan er wel een aantal, maar dan alleen van Wii sports, play en Zelda. Ik zou wel eens willen zien hoe die andere games die niet door nintendo gemaakt worden bestuurd worden. Tot nu toe alleen filmpjes gevonden met de gamebeelden zelf.
Op IGN stond een tijdje terug een filmpje van Need for speed carbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hier wat beelden van Red Steel, kan je ook zien hoe de besturing van het spel in elkaar zit 8). Wel is het één grote spoiler omdat je het zowat een heel level kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
Super Monkey Ball Banana Blitz is een grote aanrader en daar is wel een filmpje van waar je mensen achter hun Wii zit besturen. :)

-> http://www.gamespot.com/w...allbananablitz/media.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die zowel de japanse versie hebben bekeken op hun Gamecube als de wii versie, is er een groot verschil in graphics tussen de wii en de gc versie?? en het geluid??

enuh, ik ben op zoek naar een vette 2d platformer voor gamecube, iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blegh.. ik walg van marktplaats een Wii voor 400 euro.
Er staan nu wel 200 van die dingen, geen wonder dat er tekorten zijn met dat soort handelaren.
Ik hoop serieus dat de Wii maandag in overvloed te krijgen is en ze geen winst meer maken op die manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:53:
Er staan nu wel 200 van die dingen, geen wonder dat er tekorten zijn met dat soort handelaren.
Ik hoop serieus dat de Wii maandag in overvloed te krijgen is en ze geen winst meer maken op die manier...
ik hoop dat veel western union mensen ze kopen :+
maar ach.. ik heb nog wel eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dammit ik ga veels te snel met zelda.
Nu een 22 uur gespeeld en heb al 5 dungeons uitgespeeld....
Er zijn er 9 toch? Heb hem maar even aan de kant gelegd anders ben ik overmorgen al uitgespeeld....

Maar het is wel enorm vet! Alleen de gevechten mogen zeker wel moeilijker. Alle bazen heb ik in 1x down gekregen zonder enige potion of wat dan ook.

Vind sommige aanwijzigen een beetje vaag van Midna. Moet nu naar 3 gebieden en heb geen idee hoe ik ook maar in 1 van die gebieden kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:58:
Dammit ik ga veels te snel met zelda.
Nu een 22 uur gespeeld en heb al 5 dungeons uitgespeeld....
Er zijn er 9 toch? Heb hem maar even aan de kant gelegd anders ben ik overmorgen al uitgespeeld....

Maar het is wel enorm vet! Alleen de gevechten mogen zeker wel moeilijker. Alle bazen heb ik in 1x down gekregen zonder enige potion of wat dan ook.

Vind sommige aanwijzigen een beetje vaag van Midna. Moet nu naar 3 gebieden en heb geen idee hoe ik ook maar in 1 van die gebieden kan komen...
Doe je ook sidequests enzo??
Heart pieces verzamelen en alle mensen helpen vind ik in Zelda altijd heel leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:52:
voor de mensen die zowel de japanse versie hebben bekeken op hun Gamecube, is er een groot verschil in graphics tussen de wii en de gc versie?? en het geluid??
De graphics en geluid is hetzelfde, de Wii heeft alleen andere controls :P. De Wiimote speaker is wel leuke extra'tje. De wii versie zou wel beter beeld hebben met componenten kabels. Ik vind Zelda wel leuker spelen op de Wii versie, maar het hangt van jezelf af :P, of je nou lekker in je bank wilt luieren met je cube controller of lekker wilt zwaaien met je Wiimote om je zwaard te gebruiken ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En al 9 pagina's op marktplaats met Wii aanbiedingen, ik ga lachen als dadelijk als de lullo's die er 2 hebben hem niet meer kwijt kunnen xD of voor de kostprijs :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOUND - GELUID

Het geluid van de Wii over de speakers klinkt een beetje raar, net of mijn speaker opgeblazen is , het vervomt een beetje.dit is het duidelijks als ik in de Wii menu zit of als ik het spel Zelda opstart, meer mensen met dit probleem??????

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:53:
Ik walg ook van die mensen ja, ik deed een bod van 280 euro op een Wii zonder extra games. Krijg ik een mailtje terug dat ie voor 400 weg mag. Heb een mail terug gestuurd wat een klootzak het wel niet is :*)

Maargoed, bedankt voor de game-filmpjes-met-wiimote-linkjes, ziet er allemaal erg lachen uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17
Maar wat is nu de verwachting wanneer er weer Wii's in Nederland in de winkels liggen??

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Neoflip schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:11:
[...]

Ik walg ook van die mensen ja, ik deed een bod van 280 euro op een Wii zonder extra games. Krijg ik een mailtje terug dat ie voor 400 weg mag. Heb een mail terug gestuurd wat een klootzak het wel niet is :*)

Maargoed, bedankt voor de game-filmpjes-met-wiimote-linkjes, ziet er allemaal erg lachen uit _/-\o_
je bent zelf een klootzak als je een Wii gaat kopen via marktplaats. :p
Daardoor hou je het juist in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:22:
Maar wat is nu de verwachting wanneer er weer Wii's in Nederland in de winkels liggen??
Er worden allemaal datums genoemd maar we kunnen er van uitgaan dat ze volgende week weer verkrijgbaar zijn. Het is echt nog niet bekend op welke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 13:11

DeKrijt

NERD and proud of it

Net even bij de lokale elektronica-boer WII-SPORTS uitgeprobeerd en ik moet zeggen: INSTANT FUN

Ik kreeg van de lieftallige dame de controller en binnen 2 seconde was ik al bezig aan mijn eerste rally met tennis. De controller reageert super en ligt erg lekker in de hand. Bovendien is het speakertje op de controller wel geinig!

Nu nog ergens een financiele bron aan boren om dit speeltje in huis te halen. Wilde eigenlijk wachten op de PS3, maar Nintendo maakt het zo wel erg moeilijk!

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met de release datum van zelda tp voor de cube, ik zie overal wat anders, 8 december, 11 december, 13 december, 15 december.... Ik word echt gek ik moet die game hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:30:
hoe zit het eigenlijk met de release datum van zelda tp voor de cube, ik zie overal wat anders, 8 december, 11 december, 13 december, 15 december.... Ik word echt gek ik moet die game hebben..
15 december volgens Nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
er staat nog meer leuk spul op, zie http://www.amazon.co.uk/J...6668?ie=UTF8&s=videogames, een wii sports controller pack
en natuurlijk een huls om je controller in te doen, voor extra veiligheid voor tv's en ruiten

Ik heb zojuist besloten om Zelda te gaan kopen, het leek me nooit interessant, maar als je dan leest wat je er allemaal mee kunt, boogschieten e.d., geweldig zeg.

[ Voor 20% gewijzigd door Murcielago op 09-12-2006 14:39 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:24:
[...]

Er worden allemaal datums genoemd maar we kunnen er van uitgaan dat ze volgende week weer verkrijgbaar zijn. Het is echt nog niet bekend op welke dag.
Er is zoiezo een leveringen van de Wii volgende week woensdag-vrijdag voor de winkels en de week daarop ook weer. als het goed is zijn er minimaal 3 leveringen in december. Een vierde komt er ook aan maar heb daar geen bevestiging van gekregen van, vermoed dat deze net in de 1ste week van januari valt. Wat ik wel als tip kan geven om wat winkels als intertoys en gameshops eens langs te gaan of ze nog pre-orders hebben liggen en dat kun je ook voor volgende week doen. laat de winkel alsnog even die Pre-order klant bellen of die er nog belang bij heeft, komt wel eens voor dat iemand bedankt zegt aan de telefoon en niet meer verschijnt en dan ligt het er weer 2 weken.

Wij bellen dan we meteen een volgende pre-order klant, dus als je de Wii wil Pre-order hem dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:36:
[...]

Er is zoiezo een leveringen van de Wii volgende week woensdag-vrijdag voor de winkels en de week daarop ook weer. als het goed is zijn er minimaal 3 leveringen in december. Een vierde komt er ook aan maar heb daar geen bevestiging van gekregen van, vermoed dat deze net in de 1ste week van januari valt. Wat ik wel als tip kan geven om wat winkels als intertoys en gameshops eens langs te gaan of ze nog pre-orders hebben liggen en dat kun je ook voor volgende week doen.

Wij bellen dan we meteen een volgende pre-order klant, dus als je de Wii wil Pre-order hem dan.
Ik ben de eerst volgende bij de FRS en op het moment de 3e bij de intertoys. Het zou wel heel krom zijn als k volgende week geen wii heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk wel zin om op al die marktplaats advertenties hoog te bieden (zeg 500 euro) en ze dan 5 dagen aan het lijntje te houden 'kan ik morgen langskomen?' en dan 'sorry, ik moest mijn zoontje naar karate brengen, ik kom hem morgen ophalen' etc. En dan na 5 dagen 'ik zag er 1 in de winkel voor 249, heb ik die dus maar gekocht'.
Marktplaats is niet bindend (zie hun regels) dus je bent niet verplicht te kopen na een bod.
Het is alleen wel veel werk om dat met alle advertenties te doen...

Ik vind dat hier wel wat aan gedaan moet worden, want het is elke keer prijs als er een nieuwe console uitkomt; de prijs wordt kunstmatig opgevoerd door deze handelaren, en dat is fout op meer dan een paar niveaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zie de topic waarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 16:31 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand last van lag in het wii menu, ik heb daar namelijk last van. Is dit een instelling die ik kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:39:
Ik heb eigenlijk wel zin om op al die marktplaats advertenties hoog te bieden (zeg 500 euro) en ze dan 5 dagen aan het lijntje te houden 'kan ik morgen langskomen?' en dan 'sorry, ik moest mijn zoontje naar karate brengen, ik kom hem morgen ophalen' etc. En dan na 5 dagen 'ik zag er 1 in de winkel voor 249, heb ik die dus maar gekocht'.
Marktplaats is niet bindend (zie hun regels) dus je bent niet verplicht te kopen na een bod.
Het is alleen wel veel werk om dat met alle advertenties te doen...

Ik vind dat hier wel wat aan gedaan moet worden, want het is elke keer prijs als er een nieuwe console uitkomt; de prijs wordt kunstmatig opgevoerd door deze handelaren, en dat is fout op meer dan een paar niveaus.
Zolang er gekken zijn die ook daadwerkelijk 400 of 450 euro voor een console neerleggen blijf je dit houden "handelaren" spelen hier makkelijk op in, heb er zelf geen moeite mee.

Als je een Wii op de launch dag had willen hebben had je maar op tijd moeten zijn met je pre-order, en anders .. marktplaats of nog een weekje wachten.
Glorificationer426 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:39:
_O_ hulde aan vrienden bij de mediamarkt

6 wii's kunnen kopen, 5 verkocht met 50 euro winst dus mijn wii was gratis :*)

en zelda is geweldig _O_
Naja, het is natuurlijk een ander verhaal als MediaMarkt hier aan meewerkt, en jou 6 Wii's laat kopen terwijl anderen netjes een pre-order hebben geplaatst. Dit vind ik dus niet kunnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Royal op 09-12-2006 14:48 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..nog even verder gezocht naar mijn hoop op een StarWars-lightsaber spel voor de Wii, en dit plaatje tegengekomen. Om alvast een heeel klein beetje in de stemming te komen: >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.megalab.it/immagini/news/il_jedi/02_-_Lightsaber_on_Wii!.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:46:
..nog even verder gezocht naar mijn hoop op een StarWars-lightsaber spel voor de Wii, en dit plaatje tegengekomen. Om alvast een heeel klein beetje in de stemming te komen: >:)

[afbeelding]
_/-\o_ May the Wii be with Mii! :D

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site:

http://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/available_now.php

Kun je zien hoe de virtual console games overgezet zijn naar PAL, zo is Mario 64 goed ge-emuleerd waardoor de "zwarte randen"(letterbox effect) zijn weggewerkt. F-zero heeft echter wel last van zwarte randen en draait op 50hz ook al stel je 60hz in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:43:
Heeft iemand last van lag in het wii menu, ik heb daar namelijk last van. Is dit een instelling die ik kan veranderen?
Bij de instellingen moet je dan even spelen met instellingen van de sensorbar :)

Overigens ik wil iedereen aanraden om Zelda TP op de Wii te spelen. De Wiimote voegt echt heel veel toe. Je krijgt veel meer het idee in het spel te zitten, zowel door de bewegingen als de geluiden (uit de Wiimote).

* Hoedje kan niet wachten op de nieuwe generatie Wii spellen. Er is zoveel mogelijk zijn met de Wiimote en Nunchuk, ik ben echt benieuwd wat voor verrassende en innovatie toepassingen we nog te zien krijgen de komende jaren.

[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2006 15:02 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Ik vrees dat ik een knop in het hoenderhok ga gooien.

Ik vind de Wii vooralsnog tegenvallen, eerlijk gezegd. Ik moet wel toegeven dat ik mijn ervaring louter baseer op Wii Sports en Wii Play.
Diverse van de mini-games hebben controls die in wezen nauwelijks verschillen van controls met een ouderwetse joystick. Bvb dat tennis. Ik snap niet waarom je timing moet gaan bepalen welke richting je bal uitgaat. Een slag met de controller is dan in wezen in niets verschillend met een druk op een (druk-sensitive) button. Waarom geen rekening houden met tilt e.d. van de controller om richting en effect te bepalen ?! Idem voor baseball en bowling... Een balleke gooien is gewoon eens met je controller zwaaien, maakt niet uit in welke richting (zo al per ongeluk basebal gegooid door onbewust met controller te schudden). Nu, hopelijk is dat voornamelijk een probleem van de software en bewijzen toekomstige games dat de controllers wel tot revolutionaire controls in staat zijn. Sowieso is de diepgang van deze 2 games eigenlijk minimaal, maar bon, het zijn dan ook games die je nagenoeg gratis bij hardware krijgt...
Het geluid van de console valt me ook wel behoorlijk tegen. Het lijkt net of ik naar een home-computer met midi-geluidjes uit de jaren stillekes luister...
En tenslotte is er toch wel weer dat kiddie-achtige. Je mag zeggen wat je wil, maar Nintendo doet helemaal geen moeite om van hun kiddie-imago af te geraken, integendeel zelfs. Dat Mii-gedoe vind ik bvb redelijk belachelijk en draagt voor mij helemaal niets bij tot de fun.

't Is ook niet allemaal slecht nieuws. Zo bewijst die duckhunt dat het richten met de wiimote toch wel goed werkt. Als fan van lightgun games verheugt dit me wel, gezien ik nu toch al jaren geen lightgun games meer kunnen spelen heb vanwege 100Hz en TFT-toestanden waarop lightguns niet werkten.

Anyway, met Wii Sports en Wii Play is het nieuwtje er rap af. Dan maar hopen van toch snel eens een boeiend 'echt' game vast te krijgen (wellicht beginnend met Zelda).

PS: wat sommigen ook mogen beweren, het spelen is toch nog wel meer fun als je de 'echte' bewegingen maakt dan gewoon in je zetel wat te zitten schudden. Daar is dan ook al direct een nadeel aan verbonden: je moet echt wel een ruime open plaats hebben om veilig met de Wii te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mensen, zeur niet om dat geverkoop. Hij heeft 6 wiis gekocht, een voor zichzelf gehouden natuurlijk en de rest verkocht. Houdt in dat er in totaal nog steeds 6 mensen met een Wii rondlopen. Ik heb er ook onmiddelijk twee gekocht (een voor een vriendin).

Oh, en nintendo heeft helemaal niet gezegd voor hoeveel ze in de winkel moeten liggen. Die 249 is een 'richtprijs'. Ik kan er als winkel rustig 500 voor vragen.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 09-12-2006 15:08 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap trouwens niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun wii uit hun handen te laten schieten en een tv te mollen. Heb dat ding nu een paar dagen maar je wiimote schiet echt niet uit je hand tenzij je het expres doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Twixie schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:05:
PS: wat sommigen ook mogen beweren, het spelen is toch nog wel meer fun als je de 'echte' bewegingen maakt dan gewoon in je zetel wat te zitten schudden. Daar is dan ook al direct een nadeel aan verbonden: je moet echt wel een ruime open plaats hebben om veilig met de Wii te kunnen gamen.
Dat verschilt per game, en is eigenlijk alleen het geval bij Wii Sports. Monkeyball, Wii Play en Zelda kun je prima zittend spelen, sterker nog, die kun je eigenlijk alleen maar zittend spelen.

Overigens ik vind Wii Play ook nauwelijks het tientje waard. Wii Sports daarentegen is geweldig, net als de Mii's. Wij hebben gisteren zoveel lol gehad met een zo belachelijk mogelijke Wii van elkaar te maken. Daarnaast denk ik dat je Wii Sports ook niet moet zien als een 100% simulator, het is gewoon een combinatie van de echte sport en een videogame. Dat zorgt voor een leuk arcadeeffect, waardoor zowel gamers als niet gamers het kunnen waarderen. Later komen wel de diepgaandere spellen, zoals voor golf en tennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer426 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:05:
Oh sorry ik wist niet dat nintendo dat heeft gezegd, ik zal ze wel terughalen :')

Sorry vriend maar dit is gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
Kijkt op fok!... je kopieerd je reply's en zet daar precies hetzelfde neer, voel je je wel stoer nu zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.insidegamer.nl...i-online-flashgames.html/

Wii heeft dit op zn Wii al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Volgens mij wordt dat lastig aangezien de browser nog nie werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
mickeyhouse schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:47:
Volgens mij wordt dat lastig aangezien de browser nog nie werkt...
23 december probably browser online

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Check je mail :w

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 16:25 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Waarom geen rekening houden met tilt e.d. van de controller om richting en effect te bepalen ?! Idem voor baseball en bowling... Een balleke gooien is gewoon eens met je controller zwaaien, maakt niet uit in welke richting (zo al per ongeluk basebal gegooid door onbewust met controller te schudden). Nu, hopelijk is dat voornamelijk een probleem van de software en bewijzen toekomstige games dat de controllers wel tot revolutionaire controls in staat zijn. Sowieso is de diepgang van deze 2 games eigenlijk minimaal, maar bon, het zijn dan ook games die je nagenoeg gratis bij hardware krijgt...
Die diepgang zit er wel in, maar de spellen zijn in eerste instantie erg laagdrempelig gemaakt. Ik begin bijv nu een beetje in dat tennis te komen en je kunt echt wel verschillende soorten slagen maken door met de wiimote anders te bewegen. Lobjes bijv. lukt me al aardig, en topspin meegeven ook. Bij baseball kun je effect meegeven aan een bal, maar dat is dmv knoppen induwen tijdens het gooien. Ik heb nog niet uitgevonden of de bewegingen van de wiimote ook worden meegenomen in de worp. Het slaan van een bal daarentegen is wel helemaal te beinvloeden met de wiimote.

Overigens heeft het ook geen zin om dit met de 'echte' sporten te vergelijken, het is en blijft gewoon compleet anders.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Geluid snap ik niks van. Ik heb hem hier aan mn stereo hangen en dat klinkt prima.

Min puntje van Wii Play is dat je alleen maar individuele scorelijsten hebt. Het zou wel cooler zijn als je ook de scores van andere Mii's in je scorelijst zag staan en niet alleen die van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Hou het nuttig

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 16:31 ]

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk nodig om alle games goed te kunnen spelen... de bedoeling is dat hij op mijn slaapkamer komt te staan, en ik heb daar niet vreselijk veel ruimte. als ik een meter of 2 a 2.5 van de tv kan staan is het op, is dat genoeg?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
Top :) ik heb ook gelezen dat er in de wii controller een ingebouwde rumble functie zit. werkt dit nog een beetje? of is het hetzelfde idee als de N64 controller met Rumblepack? dat was meer grappig dan nuttig , of is deze rumble wat sterker?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 10:24
wie heeft er suggesties, waar ik nu het beste een wii en accesoires kan bestellen? Ik kan prima een paar weken wachten op dat ding, maar met kerst zou ik m graag willen hebben :)

Ik heb echt geen idee waar ik het beste kan gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn router of laden de pagina's enorm sloom. Updaten koste mij al 20min en de wii shopping channel etc hebben ook telkens 30sec-1min nodig om te laden. Bomberman '93 duurde ook al 15min om te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
O-men, ik wil nog een wii! Ik studeer in Enschede dus ik zou best met je mee kunnen dinsdag. Als je aanbod nog steeds geldt: meld me even aan op msn: rheining at bekende hete mail

Verder heb ik m'n spullen van de week al in huis gehaald. Mediamarkt is toch wel de goedkoopste van de winkels. Voor wiiplay en zelda samen ben je daar maar 99 euro kwijt. Ik heb me toch ook verbaasd over hoe klein de wiimote wel niet is, maar hij ligt echt super in de hand. Het boekje van zelda alleen al roept allemaal nostalgische gevoelens op, dus met de game moet dat niet fout kunnen gaan :).
Naja voor de mensen die hem al wel hebben, veel plezier!

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:47:
Ligt het aan mijn router of laden de pagina's enorm sloom. Updaten koste mij al 20min en de wii shopping channel etc hebben ook telkens 30sec-1min nodig om te laden. Bomberman '93 duurde ook al 15min om te downloaden..
Dat ligt aan je router of internetverbinding, bij mij gaat dat allemaal veel sneller (verbonden via Wifi met KPN/Siemens Expediabox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien voor de openingspost:

Alle VC spellen + 50/60Hz vermeldingen

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
T.T. schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:34:

Volgens http://games.sina.com.cn/t/n/2006-07-03/1332157391.shtml gaat iQue inderdaad leveren, maar zal het nog een tijd duren omdat Nintendo niet direct levert in China. Klinkt meer als 'nog een half jaar wachten ofzo' |:(
Je kan er toch ook een in Hong Kong bestellen? Hoort sinds een jaar of 9 ook bij China ;)

Of je pakt gezellig de trein naar Kowloon of de New Territories, zat shops die em gewoon hebben wed ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Schweino op 09-12-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:51:
[...]

Dat ligt aan je router of internetverbinding, bij mij gaat dat allemaal veel sneller (verbonden via Wifi met KPN/Siemens Expediabox).
Ja dat dacht ik dus al |:( Weet iemand of ik bepaalde poorten moet open gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb geen poorten open gezet voor m'n Wii en alles gaat goed. Ook op kantoor waar de firewall nog een tikkie dichter zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

hier nog een happy wii bezitter >:)

7980 9369 6564 0098

Zelda r0ckz!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik had een paar topics geleden de vraag binnen geschoten of de sensorbar in dat gat onder mijn KV-21FQ10 zou passen:

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00064307.jpg

Als dank voor alle antwoorden hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/6785/img3792hi2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/3474/img3790ys3.jpg

plaatjes zijn clickable

[ Voor 5% gewijzigd door Richard op 09-12-2006 17:23 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:22:
Ik had een paar topics geleden de vraag binnen geschoten of de sensorbar in dat gat onder mijn KV-21FQ10 zou passen:
Nice, strakke TV ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
En hier een draadje waar de PAL Wii spellen ook onder de loep worden genomen:

http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=67520

Ik vind het overigens ongelooflijk dat COD3 zowel geen 60Hz ondersteunt als ook geen progressive scan. Dit is voor mij de reden dat ik voor een USA Wii ga, want hieruit blijkt maar weer eens dat Nintendo geen drol geeft om PAL gamers en het toestaat om crappy conversies uit te laten komen op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
heeft iemand al geprobeerd berichtjes naar andere Wiis te sturen?
ik heb een vriend van me toegevoegd en hij mij. maar als ik nieuw bericht doe en naar het adres boek ga is zijn naam grijs. Hij heeft hetzelfde probleem.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens voor mensen die een Wii hebben, heeft de Wii een optie om de positie van het beeld aan te passen. De GameCube heeft in het hoofdmenu zo een optie dat je het beeld kan "verschuiven" zit dit ook in de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 00:14
Laryx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:39:
ik heb een vriend van me toegevoegd en hij mij. maar als ik nieuw bericht doe en naar het adres boek ga is zijn naam grijs. Hij heeft hetzelfde probleem.
weet je zeker dat de nummers goed zijn? zou moeten werken.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:40:
Trouwens voor mensen die een Wii hebben, heeft de Wii een optie om de positie van het beeld aan te passen. De GameCube heeft in het hoofdmenu zo een optie dat je het beeld kan "verschuiven" zit dit ook in de Wii?
ja

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
D3ft0n3 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:51:
O-men, ik wil nog een wii! Ik studeer in Enschede dus ik zou best met je mee kunnen dinsdag. Als je aanbod nog steeds geldt: meld me even aan op msn: rheining at bekende hete mail

Verder heb ik m'n spullen van de week al in huis gehaald. Mediamarkt is toch wel de goedkoopste van de winkels. Voor wiiplay en zelda samen ben je daar maar 99 euro kwijt. Ik heb me toch ook verbaasd over hoe klein de wiimote wel niet is, maar hij ligt echt super in de hand. Het boekje van zelda alleen al roept allemaal nostalgische gevoelens op, dus met de game moet dat niet fout kunnen gaan :).
Naja voor de mensen die hem al wel hebben, veel plezier!
Wat kost zelda daar dan? 50 EUR? En wat kosten de accesoires daar, de Nunchuck en een Component kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:40:De GameCube heeft in het hoofdmenu zo een optie dat je het beeld kan "verschuiven" zit dit ook in de Wii?
Ja.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
GekkeCoen schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:45:
[...]

Wat kost zelda daar dan? 50 EUR? En wat kosten de accesoires daar, de Nunchuck en een Component kabel?
Mediamarkt Enschede:
Zelda: €54
Wiiplay: €45 (dus de game voor 5 euro, geen geld ;p)
Nunchuck: €25 (dat was dan wel weer een tegenvaller, heb m ook laten liggen)
Component hebben ze nog niet

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

LOL; ik weet niet of het al gepost is:

Ik kom op de pagina: "Welkom in het Wii-winkelkanaal" zie ik daar een "hot-pixel".

Ik er op klikken:

"We hadden niet verwacht dat iemand nieuwsgierig genoeg zou zijn om hierop te klikken! .............."

Edit:

2 fotootjes ervan:

Hot Pixel

Info die je dan krijgt

[ Voor 26% gewijzigd door Richard op 09-12-2006 18:08 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zo heb eindelijk internet geregeld voor mijn Wii :) Ben erg tevreden met de looks en feel van de hele interface, de shopping channel is gewoon erg fijn ingericht en functioneel. Kan ook niet wachten totdat de andere channels beschikbaar zijn, ben voornamelijk benieuwd naar de Opera browser.

Hier is mijn Wii Code: 6526 6497 9840 5728

Wat een top ding is het ook :) Zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:05:
[...]

Ja dat dacht ik dus al |:( Weet iemand of ik bepaalde poorten moet open gooien?
Je kan wel proberen om je router op kanaal 1 of 11 in te stellen. Deze werken het beste met de Wii naar het schijnt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heeft iemand uberhaupt ergens al de comp kabel gesignaleerd 3rd party of van Nintendo zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens hier nog mensen die Red Steel hebben aangeschaft?
Keek net even een videoreviewtje op gametrailers en het spel krijgt toch nog behoorlijke cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een hele tijd en heb door enkelen van jullie over laten halen om een Wii te pre-orderen, echter te laat! Ik sta nu ingeschreven bij diverse winkels, maar het ziet er naar uit dat ik de volgende reeks consoles ga missen en pas in de reeks daarna aan de beurt kom (eigen schuld).

Nu is er echter een manier voor mij om toch (vrij snel) een Wii te bemachtigen, dit is de Makro. Nu heb ik echter geen goldcard, dus ben ik bang dat de Wii's aan mijn neus voorbij gaan.
Is het volgens jullie reeel dat ik bij de makro wacht totdat ik met iemand (met goldcard) mee naar binnen kan? Of is een van jullie tweakers zo aardig dat hij/zij mee naar binnen wil nemen komende dinsdag? Ik zou graag naar Makro duiven gaan, maar een andere Makro in de buurt (omgeving gelderland, bv Hengelo) is natuurlijk ook prima.

Inhoudelijk heb ik nog een vraag. Zou het in de toekomst niet mogelijk zijn / handig zijn om de Wii te laten connecten met je pc in het netwerk en zo files te sharen. Zo wordt het bekijken van je fotoalbum toch stukken toegankelijker (ipv alles op een SD kaart te zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mijn god...Midna is echt wel de beste sidekick die een Zelda game ooit gehad heeft. Puur evil is dat mens, en dat lachje iedere keer door je wiimote, geniaal :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08

Blaasvis

Cidora \o/

ik denk dat je duiven kunt vergeten, ik ben er vandaag geweest en alles was uitverkocht.
Ze weten ook niet wanneer ze weer binnen komen, waarschijnlijk niet voor dinsdag....

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:22:
Keek net even een videoreviewtje op gametrailers en het spel krijgt toch nog behoorlijke cijfers.
Heb hem en ik vind het best een leuk spelletje hoor.

De besturing was ik vrij snel aan gewent en ik kan me er prima mee vermaken, zeker een 7,5 a 8 waard vind ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:22:
Ja ik heb hem. Het is geen echte topgame maar ook lang niet zo slecht als veel reviews beweren. Het probleem is dat het allemaal een beetje been there done that overkomt. En de controlls willen nog wel eens flippen zonder reden. Als je persee een shooter wil hebben is RS je geld wel waard maar verwacht er alleen niet al te veel van.

Het verhaal is standaard, de levels zijn standaard, de besturing werkt imo veel beter dan analoge sticks (maar dat haat ik dan ook voor shooters) behalve dat de besturing dan nog wel eens wil flippen want van tijd tot tijd irritant kan zijn. Uiteindelijk is RS heel erg standaard. Het is niet slecht, het is niet goed maar vermakelijk zolang er niks beters te krijgen is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:10

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:36:

Inhoudelijk heb ik nog een vraag. Zou het in de toekomst niet mogelijk zijn / handig zijn om de Wii te laten connecten met je pc in het netwerk en zo files te sharen. Zo wordt het bekijken van je fotoalbum toch stukken toegankelijker (ipv alles op een SD kaart te zetten)?
Handiger ja, maar minder veilig, je maakt een open connectie met een ander apparaat waarmee nintendo riskeert dat men mogelijk de wii kan kraken. Iets wat tzt toch wel zal gebeuren, maar het liefst zo laat mogelijk. Uiteindelijk is alles wat communiceerd via een standaard sowieso niet erg veilig, dus de SD zal mogelijk ook een zwakte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb me gisteren aangemeld via NintendoVIP. Nog steeds heb ik geen mail ontvangen voor dit account te activeren. Nog mensen hier met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigelijk t verschil tussen tv-type?
50hz (576i)
en
60hz (480i)

Vooral dat tussen haakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:04:
Wat is eigelijk t verschil tussen tv-type?
50hz (576i)
en
60hz (480i)

Vooral dat tussen haakjes
Heeft te maken met de refreshrate en resolutie.
50hz= 17,5% langzamer als 60hz, de resolutie is wel hoger, hoewel je daar vaak met games niks van merkt omdat men de extra pixels opvult met wat zwarte randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasvis schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:40:
ik denk dat je duiven kunt vergeten, ik ben er vandaag geweest en alles was uitverkocht.
Ze weten ook niet wanneer ze weer binnen komen, waarschijnlijk niet voor dinsdag....
in de nieuwe makro folder (26) die geldig is vanaf 12 december staat een mooie advertentie, dus je mag er vanuit gaan dat ze dan een aantal nieuwe consoles binnenkrijgen. pagina 20 uit makro folder 26 (electrical)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:13:
[...]

Heeft te maken met de refreshrate en resolutie.
50hz= 17,5% langzamer als 60hz, de resolutie is wel hoger, hoewel je daar vaak met games niks van merkt omdat men de extra pixels opvult met wat zwarte randen.
:? Daar klopt niet veel van. Er zijn geen balken bij pal games. En dat is al jaren zo. Ik geloof ook niet dat er een snelheidsverschil is eigenlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:19:
[...]

:? Daar klopt niet veel van. Er zijn geen balken bij pal games. En dat is al jaren zo. Ik geloof ook niet dat er een snelheidsverschil is eigenlijk.
Dat snelheidsverschil klopt wel, die balken ook kijk maar is naar N64 titels, het verschilt per titel hoe de game is overgezet naar PAL.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
D3ft0n3 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:54:
[...]

Mediamarkt Enschede:
Zelda: €54
Wiiplay: €45 (dus de game voor 5 euro, geen geld ;p)
Nunchuck: €25 (dat was dan wel weer een tegenvaller, heb m ook laten liggen)
Component hebben ze nog niet
En Super Monkey Ball: Banana Blitz? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
weet iemand af het mogelijk is om gemakkelijk een Wii op je pc monitor (d-sub of dvi) aan te sluiten? ik heb op kot namelijk geen tv staan, maar wel 2*19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Collaborator schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:19:
[...]

kwa snelheid klopt het wel, of het kwa balkjes ook klopt kan ik niet zeggen.
meestal merk je niet veel van de snelheids winst op 60Hz...
bekijk het zo:
als je een (heeeeeeeeeeeeeele oude) pc hebt op 50Hz...en daarnaast een pc op 60Hz...dan merk je wel iets verschil..maar niet noemenswaardig...of het kwa resolutie klopt weet ik niet, want dan zou 50Hz groter moeten zijn dan 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor mensen over Wii's kopen in Duitsland en België enz.
Ik ga binnenkort even naar België , zijn ze daar beter verkrijgbaar ofzo?
En kan iemand mij nog een winkel aanraden waar ik het beste anders nog een Wii kan pre-orderen? Wil er graag één nog voor de kerst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Laryx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:39:
Hebben jullie een reply gedaan op de aanmelding dan? Alleen dan worden de namen zwart (of het nummer is inderdaad verkeerd).

Mijn Wii nummer is overigens 2845 4488 6471 8473.

Ik hoop dat een van de nieuwe Wii Channels een online channel wordt. Oftewel, meer een channel waar elke gek via internet tegen je kan gamen en waarbij je de optie hebt om zijn Wii code toe te voegen (of blokkeren als ie irritant is :P). Beetje alá XBox-live zeg maar. Moet te doen zijn lijkt me, vooral zodra de online trein voor de Wii op gang komt.

Ik kwma er overigens pas net achter hoe je nou Mii's kan importeren/exporteren: gewoon via de Mii Channel op de knop "Mii Plein" klikken. Daar vond ik dus de optie voor migreren en die staat nu aan. Nu nog mijn huidige Mii's omzetten zodat ze ook mogen migreren (bij de naam van de Mii).

P.S. Ik heb freekweb en KoffieZuiper alvast toegevoegd. Kom maar op met nieuwe Mii's :)

Ah, heb even Tweakert in een Mii verandert, zeer komisch gastje is het geworden. Dat wil zeggen, ik heb het logo van Tweakers maar even Tweakert gedubt in zijn Mii vorm :) Damn, dat Mii Channel gebeuren is echt verslavend zeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Cleetje op 09-12-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43

Creesch

bla bla!

Ik heb voor de mensen die er in ge interesseert zijn even vandaag een script in elkaar gedraait voor het bijhouden van friendcode's. (moest toch iets doen terwijl ik bij mijn ouders was waar natuurlijk geen WII is ;) )

hier te vinden:
http://www.vanallesiets.com/wii/

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/wii/wii.png

de zoekfunctie kan nu alleen nog maar volledige namen vinden, maar dat ga ik nog uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Pwain schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:54:
Ik heb me gisteren aangemeld via NintendoVIP. Nog steeds heb ik geen mail ontvangen voor dit account te activeren. Nog mensen hier met hetzelfde probleem?
Ik had gister hetzelfde probleem...na 4 uur wachten heb ik het opgegeven en een nieuwe registratie gedaan...ik kreeg toen binnen 5 minuten de registratiemail....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!