Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

craze_ schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:31:
Ik heb voor de mensen die er in ge interesseert zijn even vandaag een script in elkaar gedraait voor het bijhouden van friendcode's. (moest toch iets doen terwijl ik bij mijn ouders was waar natuurlijk geen WII is ;) )

hier te vinden:
http://www.vanallesiets.com/wii/

[afbeelding]

de zoekfunctie kan nu alleen nog maar volledige namen vinden, maar dat ga ik nog uitbreiden.
Ik ben ook bezig met zoiets, vanavond komt er een werkende versie.
Mijne heeft ook ondersteuning voor games die je hebt enzo :) En het heeft een gave layout :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:36:
[...]

Ik had gister hetzelfde probleem...na 4 uur wachten heb ik het opgegeven en een nieuwe registratie gedaan...ik kreeg toen binnen 5 minuten de registratiemail....
Ok dat heb ik dus nu ook gedaan. Alléén spijtig dat ik verplicht was om een andere alias te kiezen. Dit werkt nu goed.
Maar...nu kan ik dit account niet koppelen aan mijn Wii-winkel kanaal. Normaal koppel je dit toch gewoon moet je email adres en wachtwoord van het vip account. Nu zegt die telkens dat ofwel het email ofwel het paswoord niet klopt. :?

Werkt het Wii netwerk wel 100% of ben ik de enigste met de online problemen. WiFi is goed ingesteld en alle updates zijn gelukt. Ook mails versturen en ontvangen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Ik vermoed dat 60% of meer van de Wii kopers op het moment bezig zijn met de online dingen als het Wii winkelanaal en het Vip gebeuren.
Dus ja, dan zou het best logisch zijn dat de server moeilijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Pwain schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:41:
[...]

Ok dat heb ik dus nu ook gedaan. Alléén spijtig dat ik verplicht was om een andere alias te kiezen. Dit werkt nu goed.
Maar...nu kan ik dit account niet koppelen aan mijn Wii-winkel kanaal. Normaal koppel je dit toch gewoon moet je email adres en wachtwoord van het vip account. Nu zegt die telkens dat ofwel het email ofwel het paswoord niet klopt. :?

Werkt het Wii netwerk wel 100% of ben ik de enigste met de online problemen. WiFi is goed ingesteld en alle updates zijn gelukt. Ook mails versturen en ontvangen geen probleem.
Inderdaad vervelend dat je de zelfde alias niet kunt houden maar dat vond ik geen groot probleem, ik heb geen problemen gehad met het koppelen van mn account... het sturen van mails doet bij mij juist weer moeilijk...Ik heb nog maar 1 keer een mail kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Thx voor die link, het is me eindelijk gelukt. En nu lukt het me aan een stuk door ;) Zelda is echt retegaaf, zitten weer hele leuke nieuwe dingen bij. Zit op dit moment in de eerste dungeon. Vind dat de tegenstanders niet echt moeilijk zijn ofzo, daar mag wel wat meer weerstand in komen. De puzzels zijn als vanouds! Heerlijk in elkaar gezet.

Gisteren overigens met een groep vrienden tot 5 uur smorgen Wii Sports gespeeld....iedereen was er laaiend enthousiast over! Zelfs 2 fanatieke niet-gamers waren niet weg te meppen ;)
Nintendo heeft mijn inziens weer een tophit op tafel neergelegd. Graphic zijn niet heel geweldig, games zijn redelijk kiddy, maar ze werken zoooooo verslavend. Ga hier nog heel veel avonden met vrienden plezier van beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
GekkeCoen schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:20:
[...]

En Super Monkey Ball: Banana Blitz? :)
Geen idee, maar zelda was wel de duurste game volgens mij. Dus zal ook wel €54 zijn.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:50:
[...]
Inderdaad vervelend dat je de zelfde alias niet kunt houden maar dat vond ik geen groot probleem, ik heb geen problemen gehad met het koppelen van mn account... het sturen van mails doet bij mij juist weer moeilijk...Ik heb nog maar 1 keer een mail kunnen ontvangen.
Mja...nu plots lijkt het koppelen van mijn Vip account met de Wii wel te lukken. Alleen zegt mijn Wii dat ik 0 punten heb...arghhh! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Cleetje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:31:
[...]

Hebben jullie een reply gedaan op de aanmelding dan? Alleen dan worden de namen zwart (of het nummer is inderdaad verkeerd).
Inmiddels werkt het wel. Geen idee waarom eerder niet. Ik hoop wel dat Nintendo wat meer leuke online opties toevoegt. Vind het nu nog een beetje mager
Super monkey ball was 48 euro bij de media markt overigens

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, een weekend later en spierpijn in m'n armen (Wii Sports... Ik tennis te fanatiek :P ) en ik moet zeggen, het valt echt niet tegen. Ik heb ook al zo'n 10 uur in Twilight Princess zitten, ben net begonnen aan de tweede dungeon. Dat spel is tot nog toe een van de beste die ik gespeeld heb... Ook al is het eigenlijk een "standaard" Zelda game met Zelda items enzo... Het is gewoon zo goed gedaan allemaal, de sfeer is echt te gek.

Red Steel verdient mijns insziens meer credit dan het tot nu toe heeft gekregen qua reviews, ik vond het persoonlijk echt wel lekker spelen. Akkoord, het was wat wennen in het begin, maar dat was de 'Mote sowieso.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Laatst online: 06:21

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

craze_ schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:31:
Ik heb voor de mensen die er in ge interesseert zijn even vandaag een script in elkaar gedraait voor het bijhouden van friendcode's. (moest toch iets doen terwijl ik bij mijn ouders was waar natuurlijk geen WII is ;) )

hier te vinden:

[afbeelding]

de zoekfunctie kan nu alleen nog maar volledige namen vinden, maar dat ga ik nog uitbreiden.
Zo das zkr handig :D Heb me toegevoegt

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floort
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:29
Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van een Wii. De spellen zijn helemaal geweldig (Play,Sport,Rayman en Zelda).
Ik denk wel dat ik een klein probleempje heb. Afgelopen donderdag heb ik de Wii geupdate. Bij de Wii kanalen weather en news en bij de Wii shop (niet die voor spellen, maar voor de browser enzo) krijg ik de melding dat deze nog niet actief zijn. Dat vond ik donderdag nog niet zo gek, maar nu is dat nog steeds zo.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben, of een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Pwain schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:09:
[...]

Mja...nu plots lijkt het koppelen van mijn Vip account met de Wii wel te lukken. Alleen zegt mijn Wii dat ik 0 punten heb...arghhh! :X
Klopt, die punten zijn anders dan de sterren op je VIP account.
Die sterren kun je binnenkort inwisselen tegen punten,...de punten kun je momenteel gewoon bij Bart Smit etc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Floort schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:17:
Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van een Wii. De spellen zijn helemaal geweldig (Play,Sport,Rayman en Zelda).
Ik denk wel dat ik een klein probleempje heb. Afgelopen donderdag heb ik de Wii geupdate. Bij de Wii kanalen weather en news en bij de Wii shop (niet die voor spellen, maar voor de browser enzo) krijg ik de melding dat deze nog niet actief zijn. Dat vond ik donderdag nog niet zo gek, maar nu is dat nog steeds zo.
Is al een paar keer genoemd....deze diensten zijn nog niet live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Floort schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:17:
Die kanalen zijn nog nie actief. Browser misschien op 23 december.
Lezen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floort
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:29
mickeyhouse schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:21:
[...]

Die kanalen zijn nog nie actief. Browser misschien op 23 december.
Lezen... :)
Ah, bedankt.
Ik moet leren lezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ok mensjes, mijn consolecode database is up: http://wii.xin-evil.com/ccdb :)
Ik ben nog bezig met toevoegen van de games enzo, maar verder issie zo goed als af :D .

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://wii.xin-evil.com/ccdb/wccdb.php

[ Voor 15% gewijzigd door XiN-eViL op 09-12-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:19:
[...]

Klopt, die punten zijn anders dan de sterren op je VIP account.
Die sterren kun je binnenkort inwisselen tegen punten,...de punten kun je momenteel gewoon bij Bart Smit etc kopen.
Ok das een duidelijk antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:36

Creesch

bla bla!

XiN-eViL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:29:
Ik ben nog bezig met toevoegen van de games enzo, maar verder issie zo goed als af :D .
huhmz dat is wel een stukje uitgebreider idd :) .

Naja ik laat die van mij gewoon draaien kunnen mensen zelf beslissen welke ze gebruiken (of allebei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mooi zo, even wat opmerkingen:

- voor plaatsbepaling kan je misschien best onderscheid maken tussen Belgïe en Nederland (of iets anders dan postcodes gebruiken)
- zorg ervoor dat mensen kunnen bevestigen wanneer ze iemand toegevoegd hebben zodat die andere persoon ook een bericht krijgt in de trend van "persoon x heeft je toegevoegd", zodat hij hem ook kan toevoegen (aangezien toevoeging wederzijds moet gebeuren)

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 09-12-2006 20:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vraagje aan de Wii bezitters. Word alles geregt? Hoelang je Zelda speelt.. Hoe lang je Wii Boxen hebt gedaan.. hoeveel potje... enz enz. Ik moet nog wachten tot mijn wii dus vandaar deze vraag. En nog bedankt aan alle tweakers die pics hebben geplaats van de Wii :) top! d:)b

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Laatst online: 06:21

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Aap schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:42:
Vraagje aan de Wii bezitters. Word alles geregt? Hoelang je Zelda speelt.. Hoe lang je Wii Boxen hebt gedaan.. hoeveel potje... enz enz. Ik moet nog wachten tot mijn wii dus vandaar deze vraag. En nog bedankt aan alle tweakers die pics hebben geplaats van de Wii :) top! d:)b
Alles wordt geregistreerd ja. En ja kan alles makkelijk nalezen per dag wat je gedaan hebt.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Aap schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:42:
ja en nee je krijgt elke dag een rapport hoeveel je gespeeld hebt en welke spellen, maar niet hoeveel rondes boxen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Boeboe schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:40:
[...]
- zorg ervoor dat mensen kunnen bevestigen wanneer ze iemand toegevoegd hebben zodat die andere persoon ook een bericht krijgt in de trend van "persoon x heeft je toegevoegd", zodat hij hem ook kan toevoegen (aangezien toevoeging wederzijds moet gebeuren)
Er wordt automatisch een mail gestuurd vanaf de wii geloof ik, vervolgens moet de andere persoon replyen op die mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Boeboe schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:40:
[...]

Mooi zo, even wat opmerkingen:

- voor plaatsbepaling kan je misschien best onderscheid maken tussen Belgïe en Nederland (of iets anders dan postcodes gebruiken)
Damn, was België helemaal vergeten..... Maar weet niet niks anders voor plaatsbepaling...
En ik zal bij profiel nog wel iets doen van "mensen die je toegevoegd hebben" en "voeg iemand toe" :).
Maar dat komt morgen :).

Btw, in m'n vorige post heb ik de realtime img neergezet, dan kan MetroidPrime die in de TS erbij zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Edit:

[afbeelding]
Er zit een bug in je script: de laatste code gebruikt het eerste veld i.p.v. het 4e veld. Zo te zien geldt dat voor alle Wii codes.

P.S. Denk iedereen er even aan om ook z'n Mii's aan te zetten voor migratie? We willen natuurlijk wel leuke Mii's van elkaar ontvangen :)

Mocht je niet weten hoe: ga naar je Mii Channel. Klik rechts boven een knop "Plein". In dit scherm is een knop "Migreren" waarmee je migratie aan kan zetten. Bij het maken van nieuwe Mii's krijg je de vraag of je wilt dat deze kunnen migreren (uiteraard blijf je ze zelf houden). Je "oude" Mii's staan echter standaard op niet migreren. Dit kun je veranderen door ze te bewerken, in het scherm waar je de naam en kleur op kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Cleetje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:20:
[...]

Er zit een bug in je script: de laatste code gebruikt het eerste veld i.p.v. het 4e veld. Zo te zien geldt dat voor alle Wii codes.

P.S. Denk iedereen er even aan om ook z'n Mii's aan te zetten voor migratie? We willen natuurlijk wel leuke Mii's van elkaar ontvangen :)

Mocht je niet weten hoe: ga naar je Mii Channel. Klik rechts boven een knop "Plein". In dit scherm is een knop "Migreren" waarmee je migratie aan kan zetten. Bij het maken van nieuwe Mii's krijg je de vraag of je wilt dat deze kunnen migreren (uiteraard blijf je ze zelf houden). Je "oude" Mii's staan echter standaard op niet migreren. Dit kun je veranderen door ze te bewerken, in het scherm waar je de naam en kleur op kunt geven.
Ik kwam net achter de bug, en tis gefixt :) . Verkeerd gecopy-past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

XiN-eViL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:25:
[...]

Ik kwam net achter de bug, en tis gefixt :) . Verkeerd gecopy-past :P
Hmm, zo te zien is het een bug geweest bij het registratieproces? Als ik namelijk mijn gegevens bekijk, staat daar in het 4e veld een verkeerd nummer, hetzelfde voor het algemene overzicht. Ik heb het van mezelf inmiddels gecorrigeerd, maar dat moet de rest uiteraard ook doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Cleetje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:27:
[...]

Hmm, zo te zien is het een bug geweest bij het registratieproces? Als ik namelijk mijn gegevens bekijk, staat daar in het 4e veld een verkeerd nummer, hetzelfde voor het algemene overzicht. Ik heb het van mezelf inmiddels gecorrigeerd, maar dat moet de rest uiteraard ook doen :P
Nee was andere fout, bij het wijzigen van games leest ie de code uit, maar gebruikte dan in t vierde veldje de verkeerde code (die van t eerste dus), waardoor alles fout werd ge-edit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 12:15
Al heb ik mijn Wii nog niet, toch alvast geregistreerd..met de games (die ik wel al heb liggen ^^)
Ziet er goed uit, nu hopen dat er snel wat leuke multiplayer games komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ff toevevoegd hoor miss dat jij dat bij mij ook wil doen eventjes kijken of het werkt?! ik heb nl nog geen vrienden met n wii 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zelf zit nog te denken als ik de Wii zal nemen, als ik hem neem zal het de Zilveren versie worden, heeft iemand enig idee wanneer deze versie in Nederland komt, komt deze uberhaupt wel hier ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11
-Thunder- schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:36:
Ik zelf zit nog te denken als ik de Wii zal nemen, als ik hem neem zal het de Zilveren versie worden, heeft iemand enig idee wanneer deze versie in Nederland komt, komt deze uberhaupt wel hier ?
Er is nog niet eens bekend of er überhaupt een zilveren Wii komt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:33:
[...]

heb je ff toevevoegd hoor miss dat jij dat bij mij ook wil doen eventjes kijken of het werkt?! ik heb nl nog geen vrienden met n wii 8)7
Bij deze :) Ben ook wel benieuwd hoe anderen hun Mii's hebben gemaakt. Ik gebruik b.v. rood voor bekendheden, blauw voor familie en roze voor komische Mii's. Michael Jackson lijkt bij mij meer op zo'n zombie uit z'n Thriller-clip, ben benieuwd hoe anderen hem maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

MetroidPrime schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:38:
[...]

Er is nog niet eens bekend of er überhaupt een zilveren Wii komt.
Hmz ok, ik heb me zelf niet zo druk gemaakt over de Wii, zag alleen op plaatjes ook een zilveren versie staan, nja ik wacht toch eerst geduldig af met de reviews en nieuwere versie waar de kinder foutjes e.d. .uit zijn en dan zie ik het wel weer :) Hoop dat als ik er 1 wilt dat er wel een zilveren versie komt ( past beter bij mijn andere aparatuur :) )

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Thunder- schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:40:
[...]

Hmz ok, ik heb me zelf niet zo druk gemaakt over de Wii, zag alleen op plaatjes ook een zilveren versie staan, nja ik wacht toch eerst geduldig af met de reviews en nieuwere versie waar de kinder foutjes e.d. .uit zijn en dan zie ik het wel weer :) Hoop dat als ik er 1 wilt dat er wel een zilveren versie komt ( past beter bij mijn andere aparatuur :) )
Weet je zeker dat dat niet gewoon de witte versie was? Ik heb het plaatje al gevonden, dat was een door Nintendo gesoepte versie van de Revolution prototype. Nintendo heeft vlak na het vrijgeven van het plaatje een enquete gehouden waarin gevraagd werd welke kleur er beter zou zijn. Daar staat een grijze Wii op, maar dat betekent niet dat er ook een grijze Wii zal komen.

[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 09-12-2006 21:44 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

MetroidPrime schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:41:
[...]

Weet je zeker dat dat niet gewoon de witte versie was?
Ik dacht echt dat ik een hele poos terug een zilveren zag, misschien heb ik iets anders in mijn hoofd maarja...

Edit :

Kijk.. verschillende kleurtjes...

Afbeeldingslocatie: http://www.gearlive.com/blogimages/revolutioncolors.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door -Thunder- op 09-12-2006 21:44 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

XiN-eViL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:52:
[...]

Damn, was België helemaal vergeten..... Maar weet niet niks anders voor plaatsbepaling...
lengte een breedtegraden, is wel een stukje ingewikkelder, maar er zwerven wel klant en klare oplossingen rond op het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 18:45

Richard

Kuru Kuru Kururin

MetroidPrime schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:41:
[...]

Weet je zeker dat dat niet gewoon de witte versie was?
Hij bedoeld dit plaatje: http://media.revolutionreport.com/image/revofficial%204.jpg

Het is op dit moment al zo moeilijk om aan een Witte te komen; dat je je voorlopig nog maar niet moet gaan concentreren op een ander kleurtje :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Richard schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:44:
[...]

Hij bedoeld dit plaatje: http://media.revolutionreport.com/image/revofficial%204.jpg

Het is op dit moment al zo moeilijk om aan een Witte te komen; dat je je voorlopig nog maar niet moet gaan concentreren op een ander kleurtje :)
Maakt mij niet uit, ik heb er absoluut geen haast bij en ik wacht eerst af wat voor games er nog aankomen e.d. :)

Er is dus niets officieels aangekondigt over die kleuren ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Thunder- schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:45:
Er is dus niets officieels aangekondigt over die kleuren ?
Ik dacht dat er aangekondigd is dat er misschien eind volgend jaar nieuwe kleuren zullen komen. Ik denk dat je van de kleuren van de DS Lite uit moet gaan om een beeld te krijgen van wat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Laatst online: 25-05-2019
Wie oh wie kan mij helpen?
Ik blijf maar problemen met het draadloze gedeelte houden, althans... het Shopping Channel werkt bij mij niet ;(

Wat ik doe, eerst testen van de verbinding -> is geslaagd, de Wii software bijwerken; service code 61212 -> ik kies JA en krijg melding: "kan niet worden bijgewerkt, nieuwste versie al op het systeem" -> dit is volgens mij goed (ik heb al 2x een update gehad).

Voor het Shopping Channel moet je een overeenkomst afsluiten dus naar Wii opties, instellingen, internet, overeenkomst, verbinding met internet: error 220602...

Ik heb de Wii via DHCP draadloos op eTech Wireless ADSL Router aangesloten...
Op internet zie ik iets dat ik channels moet switchen maar dit helpt niet.
Ook lees ik om verschillende DNS in te vullen in de Wii, maar die moet toch naar mijn router wijzen?

Kortom, ik word gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het kan ook gewoon zijn dat je router niet ondersteund word of slecht werkt met de Wii. Met de DS had je zo ook bepaalde merken die minder werkten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ik ben nog even iets verder gegaan met het verbeteren van mijn wii nummer scriptje:

De nummer invoer is nu verbetert.
Je kan nu direct een Wii mailen. (moet dit wel geaccepteerd zijn ed)

volgende onderdeel waar ik nu mee bezig ga is een verbeterde zoekfunctie en de lijst afkorten na 20 items oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:47:
[...]

Ik dacht dat er aangekondigd is dat er misschien eind volgend jaar nieuwe kleuren zullen komen. Ik denk dat je van de kleuren van de DS Lite uit moet gaan om een beeld te krijgen van wat je kunt verwachten.
Afgelopen week heb ik nog een mail naar Nintendo gestuurd met exact de zelfde vraag. En als antwoord kreeg ik uiteindelijk iets als "Er is nog niets over de nieuwe kleurtjes bekend".

Op zich kun je wel met zekerheid stellen dat er volgend jaar iets kleurrijks op het programma zal staan bij Nintendo. Het is alleen de vraag wanneer precies die niet beantwoord kan worden tot op heden.

En ik denk dat je inderdaad wel kunt stellen dat Nintendo de zelfde kleurtjes aan houd als bij de Nintendo DS (Lite). Hopelijk is de zwarte Wii dan ook weer een Europese exclusive. Voor een tijdje althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dr0pSHoT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:52:
[...]

Er wordt automatisch een mail gestuurd vanaf de wii geloof ik, vervolgens moet de andere persoon replyen op die mail.
nee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:49:
[...]

Afgelopen week heb ik nog een mail naar Nintendo gestuurd met exact de zelfde vraag. En als antwoord kreeg ik uiteindelijk iets als "Er is nog niets over de nieuwe kleurtjes bekend".

Op zich kun je wel met zekerheid stellen dat er volgend jaar iets kleurrijks op het programma zal staan bij Nintendo. Het is alleen de vraag wanneer precies die niet beantwoord kan worden tot op heden.

En ik denk dat je inderdaad wel kunt stellen dat Nintendo de zelfde kleurtjes aan houd als bij de Nintendo DS (Lite). Hopelijk is de zwarte Wii dan ook weer een Europese exclusive. Voor een tijdje althans...
Doe mij de zilveren maar :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:14
De eerste keer toen mijn Wii een bericht van mijn hotmail ontving ging de dvd langzaam blauw knipperen, ik dus blij.

Maar toen ik mijn prikbord opende (niet het berichtje) ging het blauwe licht uit en het is me niet meer gelukt om dit weer aan te krijgen dmv een berichtje :(

Hoe gaat dit bij jullie ? Al mensen die em wel constant aan het branden hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:56:
Hoe gaat dit bij jullie ? Al mensen die em wel constant aan het branden hebben ?
Telkens ik een nieuw emailtje krijg gaat het licht branden.
Je kan deze optie inschakelen bij Instellingen. Ga daar naar WiiConnect24 en kies voor verlichting disksleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Zo, ben twee dagen weg (wezen skieen) en we zijn meteen een heel topic verder.

Ik ga nu wachten op mijn consoleshop.nl bestelling. Ik krijg dus ook CoD3. Hoewel ik deze game nooit zelf gekocht zou hebben vind ik het wel erg cool om al een FPS game te kunnen spelen. Denk namelijk dat de controls erg goed zijn voor dit genre. Overigens kan ik nog steeds mijn bestelling annuleren als ik hem ergens anders eerder kan krijgen. Dynabyte zei namelijk dat ik hem waarschijnlijk maandag krijg. Mochten er hier nog mensen een Wii willen wellicht kunnen jullie die pre-order van me overnemen (is een beetje afhankelijk van levertijd consoleshop.nl).
Had me er al bij neergelegd dat ik hem niet bij de launch zou hebben en CoD3 is een prima pleister. Maar dan wil ik hem wel volgende week hebben ;-)

Dan nog een andere vraag. Op consoleshop.nl stond dat als je de USB WiFi adapter in je Wii steekt je van je Wii een access point maakt voor DS, weet iemand of dit echt zo is? Ik zou dit nl. erg prettig vinden omdat ik dan gewoon een andere router kan kopen zonder dat ik me over de DS compatibility hoef zorgen te maken (ga er van uit dat de Wii geen compatibility issues zal hebben).

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 09-12-2006 23:30 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb MonkeyBall nu een tijdje gespeeld. Ben in de 4e wereld. In de 4e wereld begint het al lastiger te worden vind ik. De grapics zijn gewoon lekker strak en het speelt superlekker weg. Vanavond was m'n vriendin er en we hebben echt heel veel lol gehad met de minigames:). Tony Hawk heb ik vanmiddag nog gekocht. Erg leuke game ook. Besturing is wel oke, je bestuurt je skater door de stick horizontaal te houden en te tilten. Graphics zijn ook in orde. Gameplay is in orde. Plezier ook. Ik vind het dus geen geweldige game, ook geen slechte, maar wel leuk om erbij te hebben,

zet me nummer ook wel in de consolecode database :d dus wie wil voeg me maar lekker toe want ik ben toch wel benieuwd hoe het werkt 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 16:52
@craze_, sorry dat ik eerder vanavond een foutieve Wii Friendscode heb ingevuld. 8)7
De juiste van mij is dus gewoon diegene met 16 cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

RollieBollie schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:54:
@craze_, sorry dat ik eerder vanavond een foutieve Wii Friendscode heb ingevuld. 8)7
De juiste van mij is dus gewoon diegene met 16 cijfers.
prima ik heb de andere weggehaald :)

btw:
de lijst kan nu ook gesorteerd worden op oplopend en aflopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Deddiekoel schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:28:
Zo, ben twee dagen weg (wezen skieen) en we zijn meteen een heel topic verder.

Ik ga nu wachten op mijn consoleshop.nl bestelling. Ik krijg dus ook CoD3. Hoewel ik deze game nooit zelf gekocht zou hebben vind ik het wel erg cool om al een FPS game te kunnen spelen. Denk namelijk dat de controls erg goed zijn voor dit genre. Overigens kan ik nog steeds mijn bestelling annuleren als ik hem ergens anders eerder kan krijgen. Dynabyte zei namelijk dat ik hem waarschijnlijk maandag krijg. Mochten er hier nog mensen een Wii willen wellicht kunnen jullie die pre-order van me overnemen (is een beetje afhankelijk van levertijd consoleshop.nl).
Had me er al bij neergelegd dat ik hem niet bij de launch zou hebben en CoD3 is een prima pleister. Maar dan wil ik hem wel volgende week hebben ;-)

Dan nog een andere vraag. Op consoleshop.nl stond dat als je de USB WiFi adapter in je Wii steekt je van je Wii een access point maakt voor DS, weet iemand of dit echt zo is? Ik zou dit nl. erg prettig vinden omdat ik dan gewoon een andere router kan kopen zonder dat ik me over de DS compatibility hoef zorgen te maken (ga er van uit dat de Wii geen compatibility issues zal hebben).
Hoe en waarneer heb je de Nintendo Wii dan kunnen bestellen op consoleshop.nl? Ik kan me alleen maar aanmelden voor een mailing zodra het produkt weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeCoen schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:05:
[...]

Hoe en waarneer heb je de Nintendo Wii dan kunnen bestellen op consoleshop.nl? Ik kan me alleen maar aanmelden voor een mailing zodra het produkt weer op voorraad is.
Ik denk dat hij net als ik vlak na de extra 10 kon bestellen, heb hem alleen afgezegt omdat ik cod3 niet boeiend vind en ik 2 andere bestellingen voor volgende week heb lopen, daarnaast veranderde om de minuut de levertijd, nu beweerde degene die ik aan de telefoon sprak(en mijn post hier eerder had gelezen, zwaai) dat die maandag al leverbaar was, terwijl ze s'middags nog Januari melde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Is het niet handiger om 1 project te maken? Twee sites is een beetje onhandig opzich :)
Rutger Mulder schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:56:
De eerste keer toen mijn Wii een bericht van mijn hotmail ontving ging de dvd langzaam blauw knipperen, ik dus blij.

Maar toen ik mijn prikbord opende (niet het berichtje) ging het blauwe licht uit en het is me niet meer gelukt om dit weer aan te krijgen dmv een berichtje :(

Ja best vaag. Als ik aan het gamen ben gaat het licht ook niet aan. Maar krijg je wel gewoon mails binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 10-12-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer om te horen dat het lampje niet altijd brandt. Dat zag er zo stijlvol uit op de Gameplay :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Yes, yes, yes :) Winkel kanaal werkt nu!
Wat kan je doen met die Wii friends? Als je andere toevoegd, kan je dan samen games spelen? ;)
Mijn Wii nummer is: 5928 5659 0527 2361 en is al aan de db toegevoegd.

Thanks! 8)

[ Voor 30% gewijzigd door damnsharp op 10-12-2006 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 18:45

Richard

Kuru Kuru Kururin

Deddiekoel schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:28:
Ik snap wat je bedoeld;

Router---->wpa beveiliging---->Wii---->wep beveiliging---->NDS

Ik weet niet of je goed inzichtelijk hebt hoe zo'n stick normaal onder windows werkt; maar daar installeer je dus een programma (driver) op. Op het moment dat je DS aan gaat melden kun je 'm autoriseren of niet. Wanneer je die stick in je Wii zou stoppen moet er dus ook zoiets zijn.

Ik heb de stik dus in mijn Wii gestopt; het lampje gaat nieteens branden; en in de firmware van de Wii zou ik dan wel een extra menuutje moeten vinden voor die authorisatie; maar die is er ook niet.

Het zou ook wel erg krom zijn om een USB connector (lees: WiFi Netwerkkaart) op de Wii te moeten stoppen; terwijl de Wii zelf de mogelijkheid al in zich heeft.

Uitslag: Werkt dus niet. (zou in een nieuwe firmware wel leuk zijn overigens)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Laatst online: 16:44
Het zou ook wel erg krom zijn om een USB connector (lees: WiFi Netwerkkaart) op de Wii te moeten stoppen; terwijl de Wii zelf de mogelijkheid al in zich heeft.
Niet helemaal krom, want als de Wii zijn eigen wifi connectie gebruikt om op Internet te komen, dan kan hij niet in Access Point modus draaien (als ik me niet vergis). Dus dan zou je inderdaad een extra wifi connectie nodig hebben, oftewel de USB connector.

Maar het werkt dus niet. Jammer.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Craze_, volgens mij is het slim om bij je http://www.vanallesiets.com/wii/ lijst een NOSPAM aan de mail adressen toe te voegen. Voor de rest, ziet er netjes uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:00

S2S

Wii is een mooi ding maar er moet wel wat gefixed worden met en update:

Beter compatible met routers.
Het is niet grappig dat je een router moet defaulten, om de Wii online te krijgen LOL. Terwijl deze router zeker 1 jaar met de settings die ik had ingesteld perfect werkte met DS-en en X360. En een goede error structuur: Ip adress failed etc.. zoals X360, dan kan je het probleem tenminste zelf zien, die error codes zijn geen porum.

Online lijkt er wel in gepropt, voelt totaal niet streamlined, en dat voor Nintendo masters of gameplay

Online shopping:
Echt te traag voor woorden, 1 minuut na een draaiende ring kijken is een beetje 2000 Dreamcast Nintendo.

VC games geordend en niet nu overal en nergens

WFC:
ID code linken and unieke Nickname, geen porum om die lange codes in te vullen.

Betere friends messaging, is niet echt instant, en een invite structuur als X360 zou handig zijn.

Verder is de Wii top, Zelda rullez.

:btw Kep niet vaak zoveel troubles gehad om een app Wireless aan routers te hangen LOL

Iemand anders nog wat?

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 10-12-2006 09:49 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Ik heb gisteren bij van Leest een wii besteld. Sta 4e op de lijst. Ze hopen er dinsdag een aantal binnen te krijgen en anders wordt het waarschijnlijk een week later.

Wat voor kabel wordt er nu bij de wii geleverd? Een "Wii -> scart" kabel of alleen een "Wii -> composite/s-video" kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 07:26
Brammel schreef op zondag 10 december 2006 @ 09:44:
Ik heb gisteren bij van Leest een wii besteld. Sta 4e op de lijst. Ze hopen er dinsdag een aantal binnen te krijgen en anders wordt het waarschijnlijk een week later.

Wat voor kabel wordt er nu bij de wii geleverd? Een "Wii -> scart" kabel of alleen een "Wii -> composite/s-video" kabel?
Allemaal heel makkelijk te vinden door te ZOEKEN !! ;)
niks persoonlijk hoor, maar als we elke vraag 10x moeten beantwoorden word het topic een beetje vervuild ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Dubbel Fristie op 10-12-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 10:24
Zou dit een goede keuze zijn bij een bestelling:
  • Wii Console + sports pack
  • Wii Play (+controller)
  • Wii nunchuck
  • Wii RGB kabel (heb een gewone tv, met rgb scart)
  • Zelda
mis ik nog iets noodzakelijks? Ik heb een wifi router, dus online moet ie kunnen.

[ Voor 96% gewijzigd door jaapstobbe op 10-12-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03
Voor de mensen die Red Steel hebben (of iemand anders die heet weet natuurlijk..), zie net dat Red Steel een multiplayer-mode heeft, en dat geeft denk ik net de doorslag om hem te kopen, alleen ben ik benieuwd of online-mp ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEN-O schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:57:
Voor de mensen die Red Steel hebben (of iemand anders die heet weet natuurlijk..), zie net dat Red Steel een multiplayer-mode heeft, en dat geeft denk ik net de doorslag om hem te kopen, alleen ben ik benieuwd of online-mp ook mogelijk is.
Helaas, d'r is op dit moment nog geen enkele titel met online play :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeCoen schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:05:
[...]

Inderdaad (zie onder)

Geachte heer XXX XXXXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Nintendo Wii'.

Helaas werken wij niet met een pre order systeem. Wel hebben wij de activemailerlijst. U kunt u zichzelf dan inschrijven. U ontvangt dan een email wanneer deze voorradig en dan kunt u de console bestellen.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 7988989. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Roberto Bhikha
Consoleshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

MEN-O schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:57:
Online is niet mogelijk. Eerste online spel is volgens mij Pokémon.

Edit: Te laat 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik heb gisteren dus goed gebruikt om de Wii uit te testen. Ik moest en zou met 1 spel in Wii sports pro worden, dat is dus tennis geworden. Helaas krijg je niets bijzonders. Ik had gehoopt op een tip om effect te genereren, of bijv. die 'super' opslagen. Blijkt dus gewoon puur timing te zijn.

Wii play inmiddels ook uitgeprobeerd met een vriend gisteren, we hebben ons rot gelachen. Tis echt een party game, samen heel leuk. Vanochtend nog even in mijn eentje was medailles gehaald, maar de fun is dan toch minder. Diepgang van spellen is nog minder dan Wii sports en denk ook dat ik binnen een weekje wel uitgekeken ben hierop.

@ jaap; prima keuze, heb ik zelf ook. Wifi kaartje zit al standaard ingebouwd.

[ Voor 80% gewijzigd door RealCato op 10-12-2006 11:06 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is monkey ball nou leuk? Ik hou niet van fps en dit is de eerste console die ik koop. Ik twijfel nog tussen zelda en monkey ball om als eerste te kopen voordat ik mijn decemberinkomen heb (krantenfooien!).

Wat moet ik kiezen? Ik sta niet te springen voor zelda ofzo, het lijkt me wel vet, maar monkeyball ook wel, en daar ben ik wel ff zoet mee.

Maar is monkey ball nou echt leuk?

Oja en P.S. Wat vinden jullie van Madden? Mij lijkt het erg leuk, een vriend van mij zegt dat het alleen voor die-hard football fans is, maar mij lijkt het leuk (als leek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

Even een vraagje, ik heb een normale tv en geen fancy dingen of zo. Er word een kabel geleverd bij de Wii waarmee je het beeld ook op je tv kan zien. Ik hoor praat over RGB kabel en Component, component kan ik toch niet aan sluiten. Maar wat is het verschil tussen RGB kabel en de kabel die geleverd word bij de wii zelf?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Standaard heb je composiet uitgang, dat is met 3 kabeltjes. Je gebruikt dan een scart blokje om het om te zetten naar scart formaat (en die plug je in je TV). Een RGB kabel is gewoon een kabel met direct een scart uitgang voor op je TV. Dit levert beter beeld op.

edit:
zie cailin_coilleach's post stukje verderop, die beschrijft 't beter

[ Voor 13% gewijzigd door RealCato op 10-12-2006 11:26 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Ok, ik kan begrijpen dat je graag een Wii wil hebben, maar €1200 !! ervoor bieden ?
Ik zit zelf te denken er ook een te kopen, maar wacht de (long-term) reviews wel even af, ben voorlopig nog tevreden met de GC.
Maar op Ebay dus : ~click~
8)7

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:14:
Maar wat is het verschil tussen RGB kabel en de kabel die geleverd word bij de wii zelf?
Deze vraag is al vaker gesteld. Als je even in de thread zoekt (via search) kun je zo het antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:59:
[...]

Helaas, d'r is op dit moment nog geen enkele titel met online play :'(
Da's wel jammer, maar dan nog vind ik de multiplayer mode veel toevoegen aan de waarde van het spel, zat net een filmpje te kijken waar ze met z'n vieren aan het spelen waren, zag er enorm leuk uit ! vooral zwaardgevechten op de bank lijkt me erg mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Laatst online: 16:44
Ye-roon schreef:
Maar wat is het verschil tussen RGB kabel en de kabel die geleverd word bij de wii zelf?
De kabel die mee word geleverd is een composiet kabel (mogelijk dat er zo'n SCART dongle bij zit, dat weet ik niet). Die doet video over één draadje en geluid over twee.

RGB is een vorm van component video, waarbij video over drie over vier draadjes word geleverd: rood, groen, blauw en mogelijk synch (alhoewel die vaak over groen gaat). Geeft mooier/scherper beeld dan composiet en S-video.

EDIT:
Wat RealCato schreef klopt dus niet: composiet heeft wel drie draadjes, maar maar een daarvan is ten behoeve van video. Het hele SCART gebeuren heeft totaal geen invloed op het beeld: SCART is een standaard voor pluggen, niet voor beeldoverdracht. Als je RGB op een andere manier aan zou sluiten geeft het net zulk mooi beeld.

[ Voor 37% gewijzigd door Liegebeest op 10-12-2006 11:23 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw (grote) tekorten verwacht??
In the news release [...] issued yesterday, Dec. 7, by Nintendo over PR Newswire, we are advised by the company that the fourth paragraph, last sentence which reads, "Despite spot shortages in some locations, well more than a million Wii systems will be available in the United States by the end of the year," should be disregarded.

Hmm, that's pretty hard to disregard now. Is Nintendo being cautious? Are those reports coming in from the UK that certain retailers aren't getting full shipments a warning sign? It sounds like it might be a bit harder to score a Wii this holiday than we anticipated.
http://www.kotaku.com/gam...hipments-short-220582.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Monkey Ball is geweldig. Dat is echt mijn favoriete Wii titel op dit moment. Leuke en goed uitgewerkte minigames en ook de main game is ontzettend leuk. Vooral multiplayer is echt dikke fun. Aan monkeyball doe je echt geen miskoop.

Vergelijken met Zelda is natuurlijk onmogelijk. Dat is ook een erg mooi spel en misschien wel het beste spel van 2006. Maar je moet gewoon voor jezelf beslissen wat je wilt. Monkeyball is meer op multiplayer gericht en korte speelsessies. Terwijl Zelda echt een 1 player ervaring is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 07:15
cailin_coilleach schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:20:
Ye-roon schreef:

[...]

De kabel die mee word geleverd is een composiet kabel (mogelijk dat er zo'n SCART dongle bij zit, dat weet ik niet). Die doet video over één draadje en geluid over twee.
De dongle zit er dus wel bij. Overigens is het toch jammer dat er geen RGB kabel (scart- of componentvorm) bij zit, het beeld stoort toch wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze "easter-egg" al gevonden?

http://www.kotaku.com/gam...light-princess-220343.php

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Is component nou echt heel veel mooier dan RGB? Of is het vergelijkbaar? Kan hier niet echt een antwoord op vinden. Ik weet dat RGB beter is dan composiet, maar niet duidelijk is of component nou echt mooier is dan RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:18:
Maar eens wat foto's van het ding:
Zie ik daar nu een monitor in de achtergrond? En zo ja, hoe heb je de Wii daar op aangesloten. Wat voor model is het eigenlijk.
* The_DoubleU zoekt nog nl naar een TV/monitor om zijn Wii op aan te sluiten, zo gauw die er een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
S2S schreef op zondag 10 december 2006 @ 09:41:
Beter compatible met routers.
Het is niet grappig dat je een router moet defaulten, om de Wii online te krijgen LOL. Terwijl deze router zeker 1 jaar met de settings die ik had ingesteld perfect werkte met DS-en en X360. En een goede error structuur: Ip adress failed etc.. zoals X360, dan kan je het probleem tenminste zelf zien, die error codes zijn geen porum.
Op zicht valt het wel mee. Ik heb het met twee routers getest. Een Belkin en een LinkSys. Beiden werken perfect! Zorg wel dat je bepaalde niet gestandaardiseerde opties van sommige routers uitschakelt. Zoals G-mode, Turbo Boost en weet ik veel welke onzin sommige nog verzinnen om geheel niet samen te werken met andere merken.

Ook nog een handige tip voor degene die hun netwerk beschermen met een paswoord. Het is niet het paswoord zelf dat je moet intikken als je gebruikt maakt van de PassPhrase. Je moet het key paswoord ingeven dat je hebt gekozen tussen 1 en 4. Meestal als je een PassPhrase ingeeft moet je op generate klikken en zie je vervolgens je gekozen key.
Als je gebruik maakt van MAC filters controlleer dan of je het MAC adress van de Wii goed hebt ingevuld. Schakel desnoods deze optie even uit voor het te testen.
Online shopping:
Echt te traag voor woorden, 1 minuut na een draaiende ring kijken is een beetje 2000 Dreamcast Nintendo.
Ooit al gedacht dat dit kan liggen aan je eigen verbinding? Je snelheid van je netwerk, kwaliteit van ontvangst,... 1 minuut is sterk overdreven op beiden routers die ik getest heb. Zelfs in de 802.11b mode
Betere friends messaging, is niet echt instant, en een invite structuur als X360 zou handig zijn.
Indeed...het ziet er nog steeds allemaal geheimzinnig uit.
:btw Kep niet vaak zoveel troubles gehad om een app Wireless aan routers te hangen LOL
Ik wel anders...meestal beginnen de problemen met verschillende merken aan elkander te hangen. Zeker met beveiliging. Schakel echt de onzinnige modes van Turbo's en zo uit. Schakel deze enkel in als je enkel gebruik maakt van steeds hetzelfde merk. Maar met de Wii zou ik deze gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Razor.Timo schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:44:
Is component nou echt heel veel mooier dan RGB? Of is het vergelijkbaar? Kan hier niet echt een antwoord op vinden. Ik weet dat RGB beter is dan composiet, maar niet duidelijk is of component nou echt mooier is dan RGB.
Component is echt mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Pwain schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:49:
[...]

Op zicht valt het wel mee. Ik heb het met twee routers getest. Een Belkin en een LinkSys. Beiden werken perfect! Zorg wel dat je bepaalde niet gestandaardiseerde opties van sommige routers uitschakelt. Zoals G-mode, Turbo Boost en weet ik veel welke onzin sommige nog verzinnen om geheel niet samen te werken met andere merken.

Ook nog een handige tip voor degene die hun netwerk beschermen met een paswoord. Het is niet het paswoord zelf dat je moet intikken als je gebruikt maakt van de PassPhrase. Je moet het key paswoord ingeven dat je hebt gekozen tussen 1 en 4. Meestal als je een PassPhrase ingeeft moet je op generate klikken en zie je vervolgens je gekozen key.
Als je gebruik maakt van MAC filters controlleer dan of je het MAC adress van de Wii goed hebt ingevuld. Schakel desnoods deze optie even uit voor het te testen.

[...]

Ooit al gedacht dat dit kan liggen aan je eigen verbinding? Je snelheid van je netwerk, kwaliteit van ontvangst,... 1 minuut is sterk overdreven op beiden routers die ik getest heb. Zelfs in de 802.11b mode

[...]

Indeed...het ziet er nog steeds allemaal geheimzinnig uit.

[...]

Ik wel anders...meestal beginnen de problemen met verschillende merken aan elkander te hangen. Zeker met beveiliging. Schakel echt de onzinnige modes van Turbo's en zo uit. Schakel deze enkel in als je enkel gebruik maakt van steeds hetzelfde merk. Maar met de Wii zou ik deze gewoon uitschakelen.
Bedankt voor je reply maar kep wel verstand van netwerken, feit is dat het gewoon direct had moeten werken, mss met wat kleine aanpassingen. Maar dit was gewoon brak!

Je noemt al dingen op die jan met de pet helemaal niet weet LOL, net als die vriend van me trouwens waar ik de boel voor het gefixed, nee NIntendo had hier wat meer aandacht aan moeten schenken. Het is toch de zot voor woorden dat de DS wel werkt en je eerst je hele router moet verbouwen voor de Wii LOL, en laatste keer dat ik op de DS keek stond er ook Nintendo op.

Over nagedacht waarom het traag is nee niet echt nee! Aangezien mijn X360 als een speer gaat en het downloaden met de PC ook LOL, en het net zo traag was bij een vriend! Nee het is gewoon traag!

1 minuut is idd wat overdreven, maar traag is het, 30 sec is al te lang imo.
Ooit met een 360 online geweest?

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 10-12-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03
Nacho_Man schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:32:
De dongle zit er dus wel bij. Overigens is het toch jammer dat er geen RGB kabel (scart- of componentvorm) bij zit, het beeld stoort toch wel redelijk.
Composiet is datgene wat de meeste (alle?) TVs sowieso aankunnen. Waarom extra kabels meeleveren waar een aantal mensen niets aan heeft?
De Component kabel ondersteunt progressive scan, de RGB SCART kabel niet (en stuurt dus interlaced beelden door).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Laatst online: 20:40

Smoke

Maverick Reploid

Ze zijn beide van dezelfde kwaliteit, enige verschil is dat RGB langere kabels aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_DoubleU schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:48:
[...]

Zie ik daar nu een monitor in de achtergrond? En zo ja, hoe heb je de Wii daar op aangesloten. Wat voor model is het eigenlijk.
* The_DoubleU zoekt nog nl naar een TV/monitor om zijn Wii op aan te sluiten, zo gauw die er een heeft.
Tis niet echt een ideale oplossing, maar een externe tv tuner(hier een AverTV Box7) heeft vaak een composiet aansluiting. Het speelt prima maar haalt niet de kwaliteit van een tv.
Misschien dat de s-video aansluiting beter, maar ja die kabel heb ik nog niet. Misschien maar weer eens ruimte maken voor een oldschool tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:35
Ik zie dat je een converterbox hebt om de Wii op je monitor aan te sluiten.
Hoe bevalt dat? Hoe goed is de beeldkwaliteit vergeleken met een echte tv?
Edit: pagina refreshen was handig geweest :)

[ Voor 4% gewijzigd door tweak_dude op 10-12-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Smoke schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:52:
[...]

Ze zijn beide van dezelfde kwaliteit, enige verschil is dat RGB langere kabels aankan.
Onzin, zie de reactie van RayNbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

Exorcist schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:56:
[...]

Onzin, zie de reactie van RayNbow.
Maar als je een standaard SD-televisie die geen progressive scan aankan gebruikt merk je geen verschil ;).

Ik heb het trouwens over de kwaliteit van de kleuren en scherpte van het beeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Smoke op 10-12-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

RayNbow schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:51:

[...]

De Component kabel ondersteunt progressive scan, de RGB SCART kabel niet (en stuurt dus interlaced beelden door).
Is het het dan waard om een RGB kabel te kopen? En heeft iemand misschien een vergelijking van composiet en RGB? Vind 30 euro toch behoorlijk wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak_dude schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:55:
[...]

Ik zie dat je een converterbox hebt om de Wii op je monitor aan te sluiten.
Hoe bevalt dat? Hoe goed is de beeldkwaliteit vergeleken met een echte tv?
Edit: pagina refreshen was handig geweest :)
see above ;) De avermedia tvbox9 heeft dacht ik een component aansluiting, dat zou wel beter moeten zijn.
En misschien moet ik het aansluiten op m'n laptop. Die heeft zo'n blackscreen oid. Ziet er beter uit en is widescreen.
Heeft iemand al een mobiele sensorbar in elkaar geknutseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:52:
Tis niet echt een ideale oplossing, maar een externe tv tuner(hier een AverTV Box7) heeft vaak een composiet aansluiting. Het speelt prima maar haalt niet de kwaliteit van een tv.
Misschien dat de s-video aansluiting beter, maar ja die kabel heb ik nog niet. Misschien maar weer eens ruimte maken voor een oldschool tv.
Bedankt voor je antwoord, externe tuner wil ik niet kopen. Dus ga nog vrolijk verder kijken naar een goedkope flatscreen tv. Maar speelt het wel fijn op die grote? Is 20" te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 10:24

* Wii Console + sports pack
* Wii Play (+controller)
* Wii nunchuck
* Wii RGB kabel (heb een gewone tv, met rgb scart)
* Zelda

mis ik nog iets essentieels?
Zo niet dan kan ik gaan bestellen :)
Ik heb een wifi router, dus online moet ie kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens heb ik gisteren via Ebay nog 3 Wii controllers + 3 nunchuck weten te bemachtigen. Allemaal via dezelfde verkoper (100%) en dat scheelde me dus aardig in de verzendkosten.

Als ik alles uitreken ben ik maar 25 euro duurder uit als dat ik hier alles in de winkel zou halen. En ik heb de controlllers waarschijnlijk ook nog eerder als dat ze hier weer in de winkel liggen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
jaapstobbe schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:07:

* Wii Console + sports pack
* Wii Play (+controller)
* Wii nunchuck
* Wii RGB kabel (heb een gewone tv, met rgb scart)
* Zelda

mis ik nog iets essentieels?
Zo niet dan kan ik gaan bestellen :)
Ik heb een wifi router, dus online moet ie kunnen.
Ja, meer heb je niet nodig.. Waar ga je bestellen als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
er zijn nu ook wii tekoop bij de lukasklamer (groothandel) ik ben er net geweest en er liggen er nog 7 daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke

Smoke

Maverick Reploid

Razor.Timo schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:59:
[...]

Is het het dan waard om een RGB kabel te kopen? En heeft iemand misschien een vergelijking van composiet en RGB? Vind 30 euro toch behoorlijk wat geld.
Als je geen HDTV hebt is de RGB-kabel zeker het geld waard. Ik heb er ook een gekocht bij mijn Gamecube, en het beeld is duidelijk scherper en helderder.

Ook leuk is dat als je het systeem aanzet de TV automatisch op het juiste kanaal springt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!