Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hmm, ik vind dat cas.fm een paar punten aan snijdt die mijzelf ook teleur stelden.
En dan vooral de side quests en mini games. In TWW kon je altijd wel even iets doen en werd je veel afgeleid van de main quest. Dat gaf mij meer het idee van een levende wereld. Dat is iets dat ik wel jammer vond aan TTP. Ik had graag wat meer te doen gehad en was ook wel echt verbaasd dat er bijvoorbeeld in stadjes zo weinig te doen was.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:29:
Ben zelf nu aan 't wachten op SSX Blur en Excite Truck. En natuurlijk de aankodiging van Mario Kart Wii.
Ik ben zelf een beetje bang dat de Wii niet geschikt is voor Mario Kart.
De Wii-remote werkt lekker met schieten en zwaardvechten enzo, maar voor racen kan ik met niet voorstellen dat het lekker werkt. Een kleine hapering en je ligt van de baan. ;)
Double Dash ftw :Y)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:26:
[...]
Als ik in 25 uur halverwege TP ben, dan kan ik TP toch ook niet echt lang noemen. Normaal ben ik altijd uuuuuren zoet met de minigames en sidequests, nog net even dat ene piece of heart vinden zodat je met een extra hartje aan die dungeon begint :9
Ik ben wel eens benieuwd hoe mensen spelen. Als je namelijk 25 uur speelt en weet dat je halvewege bent dan klopt er iets niet, speel je soms met walktrough :?

Ik heb gisteren na 10 uur spelen namelijk pas de tweede dungeon uitgespeeld. Vermaak me kostelijk met van alles en nog wat bij elkaar rapen en het vinden van items. Dat pieces of hart opeens uit vijf stukken bestaat viel mij ook op, echter betekend dat ook weer dat het makkelijker is geworden om ze te vinden en dat heb ik gemerkt. Vooral in OoT was het bijna onmogelijk om ze te vinden zonder te weten waar je moest zoeken, echter hen ik hier al twee stukken gevonden in een enkele dungeon.

Het is altijd moeilijk om een opvolger te maken, zeker met de naar mijn mening makkelijke kritiek op een spel. Het is namelijk een spel in de stijl van OoT. Daar kan ik het helemaal in vinden, echter worden hier soms wel eens wat makkelijk vergelijkingen gemaakt, vooral als deze negatief zijn. Met name dat het een opvolger moet zijn. Als het meer op OoT zou lijken, was het meer van hetzelfde. Nu lijkt het er weer niet genoeg op. Ik ben bang dat je niet iedereen altijd tevreden kan houden in dit soort gevallen.

Voor mij persoonlijk betekend het dat ik me hier niet aan ga storen. Kritiek zal altijd blijven en nooit zal iedereen tevreden zijn, dat zal ook niet met de volgende versie zijn, verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Nou vooruit: in ieder geval een opmerking m.b.t. je kritiek op het gebruik van de Wii-controler dan. Ik vindt dat je je teveel blind staart op de verschillen t.o.v. de klassieke controler. Wat veel mensen lijken te vergeten is dat de combi van Wii remote en nunchuck feitelijk niet meer is dan een gesplitste klassieke controler met toevoeging van motion sensing en een richtsysteem. Met andere woorden: bij het gebruik van de Wii-controlerset is gewoon voortgebouwd op de oude controler-standaarden met toevoeging van een aantal nieuwe dingen. Als je dus kritiek hebt op de Wii-controler dan kun je niet zeggen dat het met de oude controler beter zou zijn omdat e.a. op elkaar is gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo forceert de controller niet. Als het niet lekker speelt, dan speelt het niet lekker. Smash brothers gebruikt ook traditionele controls.

Over de Wii controller in Zelda: Ook daar lees ik overal dat het een belangrijke verbetering is. De GC versie spelen zou ineens oudbollig aanvoelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2007 12:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Max|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:04:
Over de Wii controller in Zelda: Ook daar lees ik overal dat het een belangrijke verbetering is. De GC versie spelen zou ineens oudbollig aanvoelen.
Ga maar eens in OoT met je katapult schieten en probeer het dan eens met de Wii-mote. Mij hebben ze al overtuigd, het is namelijk veel makkelijk schieten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:26:
Als ik in 25 uur halverwege TP ben, dan kan ik TP toch ook niet echt lang noemen.
Ten eerste: als ik je eerste post lees, dan krijg ik sterk de indruk dat je nog lang niet op de helft van het spel zit.

Ten tweede: hoeveel spellen komen er tegenwoordig uit waar het je rond de 50 uur kost om het spel uit te spelen? Tegenwoordig kun je vrijwel alle spellen in minder dan 10 uur uitspelen, Twilight Princess kun je dan toch ook niet echt kort noemen. Het is juist één van de langste spellen van de afgelopen jaren.
Max|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:04:
Nintendo forceert de controller niet. Als het niet lekker speelt, dan speelt het niet lekker. Smash brothers gebruikt ook traditionele controls.
Dat is niet (helemaal) waar. SSBB gaat juist motion controls ondersteunen, maar er is ook gezegd dat je je Gamecube controlles misschien ook kan gebruiken in het spel.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 13-02-2007 12:12 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

TP heb ik uitgespeeld op 60 uur (wel met alle pieces of heart). Het langste spel dat ik de afgelopen 2 jaar gespeeld heb was 110 uren, dus qua lengte valt het wel mee :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SSBB gaat geen motion control gebruiken werd er toch gezegd? Ik heb een nieuwsbericht gemist merk ik al ? In eerste instantie werd er gewoon gezegd dat het niet lekker speelde en dat ze het dus ook niet gingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:29:
Ben zelf nu aan 't wachten op SSX Blur en Excite Truck. En natuurlijk de aankodiging van Mario Kart Wii.

Heb van Excite Truck btw begrepen dat ie eerder bij de leveranciers is. Misschien kan je geluk hebben, dat je m ineens morgen al krijgt (zoals toen met de zelf Wii ook gebeurde, lucky me)
Doe eens niet zo eng met die link, ik werd al helemaal blij voordat ik keek wat het eigenlijk was. :'(
Boeboe schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:16:Het langste spel dat ik de afgelopen 2 jaar gespeeld heb was 110 uren, dus qua lengte valt het wel mee :)
Dragon Quest VIII toevallig?

[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 13-02-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:17:
SSBB gaat geen motion control gebruiken werd er toch gezegd? Ik heb een nieuwsbericht gemist merk ik al ? In eerste instantie werd er gewoon gezegd dat het niet lekker speelde en dat ze het dus ook niet gingen gebruiken.
In het begin is er juist gezegd dat SSBB niet overmatig gebruik zou maken van motion controls. Dat impliceert dat er juist wel motion controls gebruikt zullen worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Welke controls moeten er dan gebruikt worden als het geen motion controls zijn?
De Wii-controller tweehandig, of gewoon GC-controllers?

Er zijn toch nog geen spellen die zonder motion controls werken? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gonadan schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:34:
Welke controls moeten er dan gebruikt worden als het geen motion controls zijn?
De Wii-controller tweehandig, of gewoon GC-controllers?

Er zijn toch nog geen spellen die zonder motion controls werken? :)
Dragonball Z Budokai Tenkaici 2 is ook te spelen met de GC- en Classic controller, maar die is hier nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als cas.fm een spel tegen vind vallen, is dat zijn goed recht.

ik weet niet hoe zijn verwachtingspatroon lag en ik weet niet wat hij leuk vindt.
Ik ben zelf niet into zelda en heb hem op de wii (nog) niet gespeeld, dus daar kan ik me niet over uitlaten en daar zal ik me dan ook niet te veel in mengen.

Persoonlijk vind ik de wii remote juist leuk in wii Sports (bowlen, tennis, golf, boxen, honkbal) de spel ervaring is hier echt anders dan met een traditionele controller. (Heb je dat ook gespeeld?) Deze ervaring beleef je wellicht minder in andere games maar kan wel een leuke toegevoegde waarde hebben. En bij spellen als wii Play heeft de remote een extra fun gehalte (mede omdat de drempel lager ligt voor non-gamers)

Daarnaast de wii remote is in een 'begin stadium' (met name de spellen die ervoor ontwikkeld zijn) dus wie weet wat er nog uitgehaald wordt. En mocht je het daarna nog niet leuk vinden..dat kan. Mensen verschillen gelukkig ;-)

Ik ben erg tevreden met de Wii (mede door de prijs) en ik heb mn geld er nu al uit als ik kijk hoeveel (uur) plezier ik er van heb en hoeveel leuke reacties ik erop krijg van mensen die het bij me spelen. Al vind ik de games die er aan komen nog niet heel erg goed, maar dat kan alleen maar beter worden. Voor andere games heb ik nog een xbox (die overigens een tijd niet aan is geweest... halo3 kan er wellicht voor zorgen dat ik de 360 wil kopen).... punt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
@cas.fm
Ik wil in je betoog met name even inspringen je commentaar op de controls. Je hebt inderdaad gelijk dat voor een groot deel de Wiimote weinig lijkt toe te voegen. Maar zoals al is aangegeven is dat toch ook geen verplichting. Wat Zelda goed aangeeft is dat de Wiimote zo flexibel is dat je ermee ook "ouderwetse" controls prima kunt gebruiken. Met wel als toevoeging dat je nu wel fatsoenlijk kunt mikken
spoiler:
Ik ben benieuwd hoe moeilijk de rivier boog schiet minigame is op de Cube ;)

Ik vind met name de samenwerking tussen de nunchuck beweging en de wiimote lekker werken. Doordat je met bewegingen werkt kun je imo meer tegelijk doen
spoiler:
De hidden skills spelen hier ook goed op in

Daarnaast vind ik de speaker ook een leuke uitbreiding die mijn beleving ten goede komt. Als laatste wil ik toch even benadrukken dat Zelda wel een port is van een Cube game die gewoon gereleased is en dus zijn er imo wat concessies gedaan (zoals de mirroring).

Ik denk verder ook dat je toch wat rustiger voor de game moet gaan zitten. Er zitten namelijk wel redelijk wat sidequests in. Ik kwam hier zelf ook vrij laat achter omdat je vrij makkelijk door de hoofd quest wordt opgeslokt, maar als je je even daarvan los kunt wrikken dan zul je zien dat er best een hoop te doen is. Meer dan met TWW durf ik niet te zeggen, maar ik vind TP wel een betere game TWW met name omdat de hoofdquest zo veel groter is (neemt niet weg dat ik TWW ook een super game vond).

Persoonlijk vind ik wel dat de Nintendo iets teveel zijn best heeft gedaan om een sequel voor OoT te maken, waardoor TP imo een beetje aan eigen identiteit mist (iets dat TWW juist wel had).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Tja, Cas het is meeste is denk ik wel gezegd. Ik vind persoonlijk dat je een hoop onzin loopt te verkondigen* :), maar smaak verschilt en natuurlijk heb je recht op je mening. Ik denk dat je Zelda veel te weinig tijd hebt gegeven en dat daardoor je mening erg vertekend is. Door het spel heen rushen en sidequests doen gaat bijv. niet samen. Je opmerking over het vissen snap ik ook niet. Hoe kun je daar nou moe van worden? Het speelt precies, maar dan ook precies hetzelfde als de rest van Zelda. Alleen moet je iets actiever worden bij het ophalen van de vis. Dat is juist één van de punten waar de Wiimote iets extra's toevoegd.

Ik ben het wel met je eens dat TWW totaal ondergewaardeerd is (op GoT) :P.

*Als je namelijk echt zo'n grote Nintendo/Zelda fan bent, dan kan het gewoon niet anders, als dat je TP ook geweldig vindt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 13-02-2007 12:51 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand nog problemen met SMW gehad?
Las hier wat problemen wat waarschijnlijk met de emulatie te maken heeft. Mario valt geregeld door de vloer (?)

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/9502/dscf2275iv8.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:04:
Het laatste punt wat ik naar voren wil brengen is de mirroring ten opzichte van de Cube versie. Wat hier de motivatie voor is is me echt een raadsel, maar het slaat nergens op.
Wel als je je verdiept in het vakgebied genaamd Computer Graphics.
Als ze Link rechtshandig hadden willen maken hadden ze zijn model moeten mirroren,
Dat had gekund... echter...
niet de hele game inclusief cutscenes.
Dan krijg je 't probleem dat je een rechtshandige Link tegenover linkshandige vijanden zet. Wat hadden ze moeten doen om dat op te lossen? Alle vijanden ook maar gaan mirroren?

En dan moet deze aanpassingen weer worden getest...

Nee, wat Nintendo zeer waarschijnlijk heeft gedaan, is gewoon de projectiematrix aangepast. Dit houdt in dat intern de Cube en de Wii versie identiek zijn qua speelwereld. Het enige wat anders is, is dat de Wii versie bij het renderen van de beelden het geheel spiegelt.
Is dit een of andere knipoog naar de mensen die deze game op de Cube spelen ofzo? Zoiets van, 'sorry dat we jullie nadat we de game af hadden nog een jaar hebben laten wachten, om het goed te maken geven we de Wii spelers een verminkte versie'?
Ik zie niet in waarom spiegelen een verminking zou zijn?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dragon Quest VIII toevallig?
klopt :) al kwam disgaea ook aardig in de buurt.
Ik vind met name de samenwerking tussen de nunchuck beweging en de wiimote lekker werken. Doordat je met bewegingen werkt kun je imo meer tegelijk doen
Ik vraag me af of ik nu de enige ben: om je swordspin move te doen moet je "schudden" met de nunchuck. Ikzelf draai gewoon met de nunchuck alsof ik zelf een spin wil maken. Geeft ongelofelijk veel voldoening om dat juist te timen :)
Iemand nog problemen met SMW gehad?
Las hier wat problemen wat waarschijnlijk met de emulatie te maken heeft. Mario valt geregeld door de vloer (?)
he, vreemd. Ik heb de gba versie van dit spel, en daar heb ik het in ieder geval nog nooit zien gebeuren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Het was toch Ocarina of Time die nog steeds de beste was hè (ik heb geen ervaring met Zelda verder...)? Zo ja, is dat een Gamecube-game? Want dan koop ik die er ook bij als ik TP goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zinu schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:20:
Het was toch Ocarina of Time die nog steeds de beste was hè (ik heb geen ervaring met Zelda verder...)? Zo ja, is dat een Gamecube-game? Want dan koop ik die er ook bij als ik TP goed vind.
Nee, het is geen Gamecube spel, maar het spel is wel verkrijgbaar op de Gamecube. Het spel zit bij The Legend of Zelda: The Wind Waker Limited Edition en bij The Legend of Zelda: Collector's Edition. Het spel komt er ook binnenkort aan voor de Virtual Console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zinu schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:20:
Het is een N64-spel dat een paar jaar geleden voor de Gamecube tijdelijk gebundeld is bij Zelda Windwaker en de Zelda Collection (geleverd bij de Mario Kart Gamecube bundel).
OT zal waarschijnlijk zeer binnenkort als Virtual Console download beschikbaar komen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

MetroidPrime schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:23:
[...]

Nee, het is geen Gamecube spel, maar het spel is wel verkrijgbaar op de Gamecube. Het spel zit bij The Legend of Zelda: The Wind Waker Limited Edition en bij The Legend of Zelda: Collector's Edition. Het spel komt er ook binnenkort aan voor de Virtual Console.
Maar dat is wel degene die nog gezien wordt als de beste, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
om even van onderwerp te veranderen ^^ :

Ik zie hier op dimensionplus.nl dat er 2 soorten rgb kabels zijn:

RGB Scart Cable (Blaze)

RGB Scart Cable (Nintendo)

enig verschil? (behalve de prijs dan?)

Oh en ik vind tony hawk echt super op de wii :D:D:D heb em al 1 keer uitgespeeld en nu heb ik die crazy dude, dies echt vet goed :)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zinu schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:36:
[...]

Maar dat is wel degene die nog gezien wordt als de beste, niet?
Eerlijk gezegd vind ik A Link to the Past het beste deel in de serie, maar OoT wordt meestal het beste deel genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

LttP is ook mijn favoriet :)
enig verschil? (behalve de prijs dan?)
Kwaliteit ;) Mag je zelf raden welke beter is:P

[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vind het internetkanaal steeds beter werken, alleen hoop ik dat ze de nunchuk gaan toevoegen, als pijltjestoetsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Excite Truck besteld morgen in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Eerlijk gezegd vind ik A Link to the Past het beste deel in de serie, maar OoT wordt meestal het beste deel genoemd.
Ik vind ook LttP het beste deel dat ik gespeeld heb. Ik heb de nieuwste nog niet kunnen spelen omdat mijn Wii nog steeds niet binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:12:
Zojuist Excite Truck besteld morgen in huis _/-\o_
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
gaan er nog top games komen voor de wii binnenkort?

ik ben een beetje teleurgesteld momenteel in mijn wii, hij staat al 6 weken uit, en ik zie geen reden om em aan te zetten. Het irriteert me mateloos dat alles zo lang duurt om op te starten (internet-channel, weather channel etc).

voor mij is het momenteel niet meer dan een leuke gadget geweest, helaas. Hopelijk komt daar nog verandering in.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Phusebox, ik kan je doemverhalen van toen je net een cube had nog herinneren. We gaan nu niet weer wekelijks horen dat je het allemaal maar mager vind hoop ik ? :) Nintendo en Nintendo games liggen je gewoon niet zo denk ik... (Ik zeg dit onder voorbehoud, voor het geval ik in de war ben met iemand anders :D , ja en ik weet dat je veel in het GC Topic gedaan hebt vroeger :))

De Wii is nieuw en heeft voor een nieuw platform relatief veel games beschikbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimplus

@ Phusebox
Excite Truck(16 feb), Kororinpa(23 feb), Wing Island(16 maart) Sonic(2 maart),DBZ Budokai Tenkaichi 2(23 maart), HeatSeeker(23 maart) ,

Daarnaast liggen in maart/april deze in de winkel: SSX Blur, Super Paper Mario, Godfather, Scarface, Driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:04:
En oja, je krijgt een hele heart container na het vinden van vier pieces of heart. Vier! Dus niet na vijf! Grmbl... If it ain't broken, don't fix it.
Het zal wel aan mij liggen ;) maar het zijn toch altijd 4 geweest en niet vijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Ik zit enorm te wachten op Mario Kart voor de Wii. Ik las dat medetweakers sceptisch waren over de controls met de remote maar ik zie het probleem helemaal niet. Met je remote kan je perfect je items op je tegenstanders knallen, helemaal leuk met groene schilden of bananenschillen. En met je nunchuck kan je dan gas geven, sturen en slippen! Voor mij is Mario Kart Wii dé titel!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

-MM- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:58:
Ik zit enorm te wachten op Mario Kart voor de Wii. Ik las dat medetweakers sceptisch waren over de controls met de remote maar ik zie het probleem helemaal niet. Met je remote kan je perfect je items op je tegenstanders knallen, helemaal leuk met groene schilden of bananenschillen. En met je nunchuck kan je dan gas geven, sturen en slippen! Voor mij is Mario Kart Wii dé titel!
Hmmm, als ze het op die manier implementeren zo het nog best wat kunnen worden inderdaad.
Alleen zal het een stuk meer wennen zijn als je het nog nooit gespeeld hebt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Het zal wel aan mij liggen ;) maar het zijn toch altijd 4 geweest en niet vijf?
klopt, en nu moet je er 5 zoeken ipv 4. Je punt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:35:
Phusebox, ik kan je doemverhalen van toen je net een cube had nog herinneren. We gaan nu niet weer wekelijks horen dat je het allemaal maar mager vind hoop ik ? :) Nintendo en Nintendo games liggen je gewoon niet zo denk ik... (Ik zeg dit onder voorbehoud, voor het geval ik in de war ben met iemand anders :D , ja en ik weet dat je veel in het GC Topic gedaan hebt vroeger :))

De Wii is nieuw en heeft voor een nieuw platform relatief veel games beschikbaar.
nee we hebben het over dezelfde phusebox... Maar prima als mensen het alleen maar een suffe gadget vinden, hetzelfde dat mensen de cube een suffe console vinden. Ik ben blij dat ik toch reteveel plezier heb gehad met mijn cube en alle geweldige spellen die erop zijn uitgekomen. Sommige mensen zijn gewoon nooit blij te maken, stel je voor dat er tijdens de launch 10 titels waren die je allemaal stuk voor stuk geniaal waren geweest. Dan hadden mensen weer geklaagd dat of er teveel titels waren en dus te weinig geld / tijd, maar dan zijn er nog altijd mensen die teleurgesteld zullen zijn in een line-up.

Zo is het gewoon, je kunt niet iedereen blij maken.. Wat je wel kunt doen is om meerdere consoles in huis te halen en zo een constante stroom aan spellen te krijgen. Zo is er op elk moment wel iets leuks om te spelen en zul je zien dat als je een tijdje iets hebt gespeeld er opeens weer leuke spellen voor je andere console zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 08:47
ik had naar mediamarkt gebeld maar die hadden niets meer in duitsland.

ik had de mediamarkt van krefeld geprobeerd en van monchengladbach.

helaas zonder resultaat.

iemand anders nog een adres in duitsland, vlakbij de venlose grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:12:
[...]

klopt, en nu moet je er 5 zoeken ipv 4. Je punt? :)
ah op die manier, dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@-MM-

Ik denk niet dat de nunchuck bij MarioKart gebruikt zal worden voor het sturen zoals jij dit beschrijft. Corebusiness lijkt mij het sturen en niet het mikken om schildjes/bananen naar je tegenstander te gooien. Al is het uiteraard wel een optie dat ze het zo maken. Dat blijft speculeren, ik wacht verder wel op nieuwsfeiten van de developers. Ik ben in elk geval wel benieuwd naar deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

@Val

Ik weet niet of jij de afgelopen delen van Mariokart hebt gespeeld, maar dat racen de "corebusiness" zou zijn is een beetje achterhaald. Ik kan met gepaste trots vertellen dat ik alle MK varianten heb gespeeld en de factor geluk is elk deel toegenomen. Met de factor geluk bedoel ik dan uiteraard alle voorwerpen die tegen je mederaces kan knallen.

Uiteraard gaat het ook om het racen, maar in principe gebruik alleen je een vierpuntstoets/pookje (waarmee je meteen kan slippen dmv tegensturen), een knopje voor gassen en een knopje om te slippen. Ik zit me alleen wel net te bedenken dat een rem wellicht ook wel handig is :P Alhoewel ik deze amper gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:29

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:43:
@-MM-

Ik denk niet dat de nunchuck bij MarioKart gebruikt zal worden voor het sturen zoals jij dit beschrijft. Corebusiness lijkt mij het sturen en niet het mikken om schildjes/bananen naar je tegenstander te gooien. Al is het uiteraard wel een optie dat ze het zo maken. Dat blijft speculeren, ik wacht verder wel op nieuwsfeiten van de developers. Ik ben in elk geval wel benieuwd naar deze titel.
Dat lijkt mij ook niet. Ik verwacht ook gewoon een gekantelde Wiimote. Schieten met de d-pad en gas en remmen met 1 en 2. Dan kun je met de B of A knop nog driften/springen. Mario Kart moet vooral lekker simpel blijven. Dat is ook de grote kracht van het spel. Iedereen kan Mario Karten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Natuurlijk is het jou mening, maar ik wil er toch even op reageren. :)

cas.fm's quotes en mijn reacties bevatten mogelijk veel spoilers, dus het geheel maar even in een spoiler-tag gezet om alsnog per ongeluk wat oppikken te voorkomen.

spoiler:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:04:
Anyway, wat ik gezien heb vond ik een beetje tegen vallen. Ik heb er wel twee uur over gedaan om die eerste vis te vangen maar verder vond ik het niet echt lastig. De dungeons zijn over het algemeen te rechtlijnig en puzzels te makkelijk. Iets van het kaliber Forest Temple (gang die de hele dungeon draait) of Water Temple (water level veranderen) uit OOT zit er niet bij. Sowieso is het design van de speelwereld niet echt geweldig. Vanaf Lake Hylia bijvoorbeeld kun je niet meer naar boven lopen, moet je dat kanon gebruiken. En als je naar Zora's Domain wilt, wat daar vlak bij is, moet je een kwartier omlopen. Ja, ik weet dat je later kunt warpen, maar dat zou alleen nodig moeten zijn om van de ene kant van de map naar de andere te gaan, niet als je een kleine afstand af wil leggen. Hyrule field is ook raar ontworpen, een aantal velden die dan verbonden zijn via zo'n klein, nauw weggetje.
[/quote]
Ik vind die verschillende velden juist wel leuk eigenlijk. Hiervoor is wat afwisseling mogelijk tussen de verschillende velden, je krijgt niet een zo'n groot veld, en ook in de rotsweggetjes er tussenin vallen vaak dingen te halen. Ook het warpen vind ik wel een uitkomst. Ik vond het altijd een ramp als je dat hele veld in OoT moest oversteken als je nog ergens wilde kijken. Nu ben je er binnen een paar seconden, en mocht je wel dat veld alsnog willen oversteken, dan kan dat natuurlijk ook gewoon. Wat bijvoorbeeld het probleem met dat kanon is volg ik ook niet helemaal.

[quote]
In de IGN review las ik dat Castle Town een claustrofobische sfeer heeft omdat niemand praat, er zijn alleen tekstballonetjes. Daar ben ik het niet mee eens, kijk hoe het in Oblivion gaat met de voice acting. Naast het feit dat er maar drie of vier VA's zijn die voor alle characters de tekst hebben ingesproken, sla je na de eerste drie of vier keer de spraak gewoon over omdat lezen twee keer zo snel gaat en je niet wil wachten. Met de claustrofobische sfeer zelf ben ik het echter wel eens: meer dan de helft van de mensen heeft helemaal niks te zeggen, zijn niet aanspreekbaar. Al zouden ze alleen maar 'hoi' zeggen, zorg er in godsnaam voor dat je ze aan kan spreken.
Dit is imho onderdeel van een groter probleem. De spelwereld is inderdaad immens, maar die vullen met content is iets wat Nintendo niet gelukt is. Misschien dat ik ze mis, maar de hoeveelheid minigames en sidequests en gebieden waar je niet perse hoeft te komen maar waar wel wat te halen valt lijkt erg mager vergeleken met The Wind Waker, waar altijd wel wat te doen was. In vergelijking met Hyrule Field zat de oceaan echt boordevol met avontuur. Denk aan alle kleine eilandjes, de boten die ronddreven en waar upgrades of pieces of heart verborgen zaten, de veel-oogige inktvissen, etc. etc. etc. Dit mis ik gewoon. Nogmaals; het kan zijn dat ik ze over het hoofd zie omdat ik maar drie dagen had waarin ik zo veel mogelijk wilde zien, maar tot nu toe lijkt het erg mager.
[/quote]
Ik zou niet durven zeggen of er net zoveel side quests in zitten als eerdere Zelda's, maar ik kreeg iig niet dat gevoel. Je kunt poes zoeken, bugs, hartjes, verborgen mini-dungeons, en wat mini-games. In de Wind Waker kon je ook de hele kaart af gaan met je bootje op zoek naar wat extra rupees op de bodem. Dat (suffe) element zit er hier ook in door als wolf de grond af te speuren naar rupees. Ook kun je vaak terug gaan naar gebieden waar je al geweest was om opnieuw met de bewoners te praten en zo weer nieuwe dingen te horen te krijgen. Allemaal geen schokkende vernieuwingen t.o.v. oude Zelda's, maar zoals je zelf eerder zegt: don't fix it if it ain't broke. :)

[quote]
Dan de Wii controller. Deze voegt niets, maar dan ook niets toe aan de gameplay. Iedereen die zegt dat het de spelervaring verbeterd doordat het een nieuwe 'layer of immersion' is lult echt slap uit z'n nek. Behalve voor de standaard slag gebruik je gewoon de A knop om te slaan en de standaard slag gebruik je nooit omdat de jump attack (via A) veel effectiever is. Ook hidden skills gaan via de A knop. En van vissen uit een boot krijg je echt een lamme arm op deze manier. Nee, geef mij maar de ouwe besturing. Verder vind ik het missen van een vrije besturing van de camera echt mateloos irritant, ben al vaker dan eens een afgrond ingestort omdat ik geen flauw idee had of ik nou wel of niet boven dat platform hing.
[/quote]
Ik ben zelf zeer anti dingen toevoegen om ze er maar in te hebben. Op de DS zie je vaak games die totaal nutteloze touch screen bediening hebben die echt niks toevoegt. De besturing in Zelda vind ik echter heerlijk intuïtief. Vooral het schieten van dingen als pijlen, de clawshot, de boomerang en de slingshot zijn een verademing. De geluidjes uit de Wiimote vind ik ook een leuke toevoeging. Zelf gebruik ik overigens de standaardslag en spin slag (hoe heet die zooi in het Engels? :P) het meest, en die jump attack met A vrijwel nooit. Overigens had OoT ook geen vrije camera (als ik me goed herinner, het is al weer een tijdje geleden). Maar met Z de camera achter je zetten voor je gaat springen, en af en toe rondkijken met uhm... C (toch?) heeft bij mij verder niet voor problemen gezorgd.

[quote]
Het laatste punt wat ik naar voren wil brengen is de mirroring ten opzichte van de Cube versie. Wat hier de motivatie voor is is me echt een raadsel, maar het slaat nergens op. Als ze Link rechtshandig hadden willen maken hadden ze zijn model moeten mirroren, niet de hele game inclusief cutscenes. Tenzij het geven van de linker- in plaats van de rechterhand bij het groeten een oud Hyliaans gebruik is, dan heb ik natuurlijk niks gezegd. Is dit een of andere knipoog naar de mensen die deze game op de Cube spelen ofzo? Zoiets van, 'sorry dat we jullie nadat we de game af hadden nog een jaar hebben laten wachten, om het goed te maken geven we de Wii spelers een verminkte versie'?
[/quote]
No offence, maar dit vind ik zo'n non-argument. Wat maakt het in vredesnaam uit of alles gespiegeld is? De reden voor het spiegelen werd hier al eerder genoemd, en of je nu in een gespiegelde wereld rond loopt of niet, verschil in spelervaring zal je er niet door krijgen. Afgezien van met links zwaaiende Hylians dan, maar dat was mij verder niet opgevallen. :P

[quote]
En oja, je krijgt een hele heart container na het vinden van vier pieces of heart. Vier! Dus niet na vijf! Grmbl... If it ain't broken, don't fix it.
[/quote]
Ook hiervoor geldt: wat is het probleem? :P

Ik vond zelf TTP een geweldig spel, maar uiteraard niet geheel zonder minpunten. Zoals anderen ook zeggen: het is veel te makkelijk. Vooral de bossbattles hadden een stuk moeilijker gemogen. Daarnaast boeide die twilight wereld me niet zo. De dungeon aan het einde was wel leuk, maar verder vond ik het niet echt aansluiten op de normale Hylische wereld. Maar dat is eerder mijn probleem, dan het probleem van het spel. Die andere wereld in LttP vond ik ook niet geweldig, evenals de Dark World in MP2: Echoes.

En om m'n post nog maar even af te sluiten: TTP was voor mij verreweg het langste single player avontuur ooit. Ik heb er een uur of 200 over gedaan, en heb nog lang niet alle side quest, hartjes, poes, en bugs. Lang leve een Japanse versie. :+
-MM- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:04:
Ik weet niet of jij de afgelopen delen van Mariokart hebt gespeeld, maar dat racen de "corebusiness" zou zijn is een beetje achterhaald. Ik kan met gepaste trots vertellen dat ik alle MK varianten heb gespeeld en de factor geluk is elk deel toegenomen.
Ook deze? :) En ja, die blije nerd ben ik. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 13-02-2007 16:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Ook deze? :) En ja, die blije nerd ben ik. :P
Je hebt helemaal gelijk. Ik wist wel dat er een arcade versie van uit was (al eerder filmpjes van gezien) maar deze heb ik idd nog niet gespeeld. Ik had dus eigenlijk moeten zeggen dat ik alle in Nederland beschikbare Mariokart varianten heb gespeeld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er staat er eentje in Vlissingen volgens mij. Dus ren nu naar de trein of je auto! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

sterker nog: er staan 4 seats in Vlissingen, tevens ook 2 F-Zero seats ;)

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 13-02-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vier? Dat is wel erg cool dan. Enig idee of er ook een slot in zit voor zo'n save kaartje? Neem aan dat mijn Japanse er straks niet meer in zal werken overigens. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Captain N schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:17:
Er staat er eentje in Vlissingen volgens mij. Dus ren nu naar de trein of je auto! :D
Vier aan elkaar gelinkte kasten zelfs. :*)

edit:
Wat ben ik weer laat. :z

Er staan inderdaad ook 2 F-Zero AX kasten, en die hebben een memorycard slot, de MK kasten volgens mij niet.

[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 13-02-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hier staat er in vrijwel elke arcade wel een Mario Kart Arcade bak, altijd per twee. Ik weet dat er iig in Tokyo wel een aantal arcades zijn met vier gelinkte machines, maar die ben ik hier in het noorden nog niet tegen gekomen. F-Zero kasten heb ik hier sowieso nog niet gezien trouwens.
-Sander schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:24:
Er staan inderdaad ook 2 F-Zero AX kasten, en die hebben een memorycard slot, de MK kasten volgens mij niet.
Ik vermeed nu juist het woord "memory card" omdat ik niet een Cube memory card bedoel, maar echt letterlijk een kaart. Ter grootte van een standaard bankpasje, van papier, en waar steeds je nieuwe gegevens op geprint worden (met inkt dus).

[ Voor 44% gewijzigd door Captain N op 13-02-2007 16:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ah dat. Ja dat zit er inderdaad op, nog geen gebruik van gemaakt, zo vaak ga ik niet naar de arcade.

En ik vond de arcade versie van MK wel leuk, maar niet bijzonder verder, het spel heeft een compleet ander gevoel. Om maar niet over Pacman te beginnen.. :X

Nee, dan speel ik toch liever F-Zero AX als ik er kom. :)

[ Voor 52% gewijzigd door SD5k op 13-02-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch blijf ik in alle delen winnen ;) ...met racen overigens :P
maar nogmaals het blijft speculeren.

Zou leuk zijn als ze beide besturings opties erin doen, maar dat lijkt me nog onwaarschijnlijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

Hoe zit het eigenlijk met die GC memory cards? Ik heb gezien dat er verschillende groottes zijn (zowel in blocks als in centimeters), kan het klepje nog wel dicht van de Wii als je die gebruikt?

Ik zou het zonde vinden als dat klepje de hele tijd open blijft staan (als de Wii uitgeschakeld is, ik snap dat er met een GC controller sowieso een klepje open staan, maar die ruim ik steeds weer op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rst77 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:51:
Ik zou het zonde vinden als dat klepje de hele tijd open blijft staan (als de Wii uitgeschakeld is, ik snap dat er met een GC controller sowieso een klepje open staan, maar die ruim ik steeds weer op).
Waarom zou je een Gamecube memory card dan niet kunnen opruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 17:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:34:
Nee, dan speel ik toch liever F-Zero AX als ik er kom. :)
Ik ben me alvast gereed aan het maken voor Zondag a.s. Ik ben even het hoofdstuk "De Koppeling met F-Zero AX" aan het doorlezen; memcard mee en koppelen maar.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:27:
Ik vermeed nu juist het woord "memory card" omdat ik niet een Cube memory card bedoel, maar echt letterlijk een kaart. Ter grootte van een standaard bankpasje, van papier, en waar steeds je nieuwe gegevens op geprint worden (met inkt dus).
wel, aan de mario kart is het me nog niet opgevallen, maar de initial D kast die er staat spuwt wel papieren "memory cards" uit ja, heb er eentje in men portefuille zitten. De F-Zero slikt gamecube memorycards, maar dit MOET wel een japanse save zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeboe schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:24:
[...]

wel, aan de mario kart is het me nog niet opgevallen, maar de initial D kast die er staat spuwt wel papieren "memory cards" uit ja, heb er eentje in men portefuille zitten. De F-Zero slikt gamecube memorycards, maar dit MOET wel een japanse save zijn.
Oh Da's lekker ik kan mijn kaartje dus meenemen alleen heb ik er niets aan :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Richard schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:40:
[...]

Oh Da's lekker ik kan mijn kaartje dus meenemen alleen heb ik er niets aan :(
Gewoon meenemen wie niet waagd wie niet wint.
nooit geschoten is altijd mis. :/
gewoon die memcard meesjouwen want wie weet paktie de save wel gewoon. :)

Groeten

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik had net echt wat wazigs met Wii Tennis. Ik sla de bal in het net en dan wapper ik vaak met mijn hand om het mannetje wild om zich heen te zien slaan, raakt de netspeler de bal en komt de bal alsnog over het net, maar gaat het spel gewoon door! 8)7

Zullen wel meer mensen zijn die dat gehad hebben, maar vond het wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 17:44
Net lag er een hele stapel bij de MM in Ede. ( en nu één minder )

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
StevenK schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:02:
Net lag er een hele stapel bij de MM in Ede. ( en nu één minder )
Een hele stapel waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bitfighter schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:25:
[...]

Gewoon meenemen wie niet waagd wie niet wint.
nooit geschoten is altijd mis. :/
gewoon die memcard meesjouwen want wie weet paktie de save wel gewoon. :)

Groeten
Wat ik echt zwaar irri vind van F-Zero GX is dat de GameSave niet te kopiëren is van de ene naar de andere memcard. Ik had het op een originele 59blocks staan; toen kocht ik een 1019blocks, kon alles netjes overkopieren alleen F-Zero GX dus niet.

Enfin, die GX gamesave staat nu dus nog op die 59blocks; maar kopieren kan ik ook niet even naar een el-cheapo 3rd party kaartje; ik zie het al voor me dat iemand in de arcadehal kauwgom o.i.d. in die sleuf heeft lopen proppen; en dan is mijn ori 59blocks kaartje smerig :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter

Bitfighter

@ MetroidPrime

waarschijlijk een stapel wii"s

[ Voor 23% gewijzigd door Bitfighter op 13-02-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter

Bitfighter

Richard schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:15:
[...]
knip
ik zie het al voor me dat iemand in de arcadehal kauwgom o.i.d. in die sleuf heeft lopen proppen; en dan is mijn ori 59blocks kaartje smerig :(
kijken in de sleuf alvorens de memcard te "proppen".
lijkt mij het logisch om te doen dan

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 17:44
Vrouwen.

Wii's, dus

[ Voor 7% gewijzigd door StevenK op 13-02-2007 20:22 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
zie www.zuiderpark-computers.nl waar ze nu bijna het hele wii assortiment in de aanbieding hebben. Hoop spellen voor 39,98 (incl. zelda)
Heeft iemand hier al besteld of ervaring mee? Ik wil Zelda best bestellen voor €20 minder maar dan moet ie wel geleverd worden natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ja, prima webshop met goede service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:21
offtopic:
Ook hier prima ervaring met zuiderpark! PES6 voor DS besteld in Oktober 2006. Werd uitgesteld, keurig gemeld per email en 6 februari geleverd! Dag voor release.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:31:
Ik had net echt wat wazigs met Wii Tennis. Ik sla de bal in het net en dan wapper ik vaak met mijn hand om het mannetje wild om zich heen te zien slaan, raakt de netspeler de bal en komt de bal alsnog over het net, maar gaat het spel gewoon door! 8)7

Zullen wel meer mensen zijn die dat gehad hebben, maar vond het wel geinig :)
Ik had ook net iets vaags, me tegenstandster nam een aanloop om de bal nog terug te kunnen slaan, dus sprong ze er ook maar bij, sprong ze zo de tribune in en ging meekijken :9, duurde maar paar sec maar je kon zien dat ze gewoon tussen publiek ging staan, heel grappig.

Ben btw nu level 2135 met tennis, vink best wel veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 18-09 22:55

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Richard schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:15:
[...]

Wat ik echt zwaar irri vind van F-Zero GX is dat de GameSave niet te kopiëren is van de ene naar de andere memcard. Ik had het op een originele 59blocks staan; toen kocht ik een 1019blocks, kon alles netjes overkopieren alleen F-Zero GX dus niet.
'K heb nieuws voor je: Als je beide cards in een Wii stopt, is die kopieerbeveiliging er niet! :D

Het viel me een tijdje geleden op toen ik een beetje aan het morrelen was met de opties in m'n Wii.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:06:
[...]

'K heb nieuws voor je: Als je beide cards in een Wii stopt, is die kopieerbeveiliging er niet! :D

Het viel me een tijdje geleden op toen ik een beetje aan het morrelen was met de opties in m'n Wii.
Ik krijg wel de optie echter wanneer ik ervoor kies:
Deze gegevens kunnen niet worden gekopieerd
Dus ik denk dat je niet de GameSave hebt geprobeerd te verslepen maar een replay ofzo :)

Weet iemand toevallig of die F-Zero AX in Vlissingen "Papieren Memcards" kan spuwen?

[ Voor 0% gewijzigd door Richard op 13-02-2007 22:23 . Reden: relplay = replay ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Okami Leaping Onto Wii?

UK, February 13, 2007 - Mark this one as a rumour for the moment but we've heard that Capcom is looking to bring the beautiful Okami to Wii. You can colour us excited at the prospect of using the Wiimote to control the game's innovative magical paintbrush.

Since Okami was released on PS2 last year in the States, it's been apparent that Clover Studio's epic game and the Wii seemed to go hand in hand, thanks to Nintendo's motion sensing controller. However, today a reliable industry insider unaffiliated with Capcom told us that the company is seriously considering creating a Wii version and may even be working on it as we speak.

However, when we asked Capcom UK for confirmation of Okami's move to Wii we got this response: "Officially we have no plans for Okami on Wii at this time. Research and development are always looking at possibilities but given Clover is now closed for business, I think it highly unlikely a Wii version would be possible."

So there you have it - officially it's not happening but it's by no means a flat-out denial. And even with the closure of Clover Studios it wouldn't be that difficult for a team to port it across, particularly when you consider a lot of Clover staffers are likely to head over to Capcom once the studio finally shuts its doors next month.

We'll keep you updated with any further news.
ZOMG :D

Dat zou ik wel heel vet vinden. Capcom! Als je dit leest, maak dan Okamii!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 18-09 22:55

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Richard schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:20:
[...]

Ik krijg wel de optie echter wanneer ik ervoor kies:

[foutmelding]

Dus ik denk dat je niet de GameSave hebt geprobeerd te verslepen maar een replay ofzo :)
Kijk, zo hebben we dus nieuws voor elkaar. :D
Nee, zover was ik inderdaad niet gegaan bij het uitproberen van de opties. Excuses voor de hoop die ik had gecreëerd en meteen weer teniet heb gedaan... :X :z

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:57:
[...]

Zat ff te kijken wat voor spel dat nou was...
http://www.capcom.com/okami/
..moet je je muis eens over die Playstation logootjes houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan gebeurt er helemaal niks :P

(Hier niet iig..)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:26:
Dan gebeurt er helemaal niks :P

(Hier niet iig..)
Oh, krijg in IE7 een XBOX popup op het PS logo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Richard schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:20:
Weet iemand toevallig of die F-Zero AX in Vlissingen "Papieren Memcards" kan spuwen?
Nee, dat doet hij niet. Maar je zou wel je tijden op je gamecube memorycard moeten kunnen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Europe: Military Madness & Mario Kart 64 Update Patch available!
Bron: NTSC-UK.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
*kijkt naar ps2 exemplaar dat naast zich ligt*
nou....geen haast bij hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mail gestuurd naar Nintendo
Geachte heer/mevrouw,

Ik lees op forums dat Nintendo heeft bevestigd dat VIP sterren 4 op 1 omgeruilt kunnen worden voor Wii sterren. Ik vind dat wel een slechte verhouding. verder lees ik dat Nintendo de VIP sterren na 12 maanden laat vervallen ook zijn er mensen die beweren dat Nintendo alleen het recht houdt om het na 12 maanden te kunnen laten vervallen maar dat dat nog niet zo is. Ook lees ik overal dat je pas VIP sterren om kan zetten naar Wii sterren als je 4000 punten omzet, dit is natuurlijk niet klant vriendelijk zeker niet als alles na een jaar verloopt want dan raak je altijd punten kwijt tenzei je jezelf failiet koopt aan spellen.

Ik heb al een aantal dingen gedownload en er komt een knopje te staan (op VIP account) dat ik binnenkort sterren kan claimen (internet channel en VC games) internet channel is ruim een maand geleden nog steeds niks te claimen.

concrete vragen waar ik dus antwoord op wens.

1. vervallen de VIP sterren na 12 maanden (en hoe zit dat met Wii sterren)?
2. wanneer kan ik die sterren voor VC downloads claimen?
3. hoeveel VIP sterren krijg je voor die VC downloads en Internet channel?
4. kan je ook minder VIP sterren omzetten in Wii sterren 400 VIP sterren b.v.?
5. wanneer krijgen wij leuke aanbiedingen voor VIP sterren? in japan en de VS is de sterrencatalogus tof hier zit er niks tussen :(
6. ik heb nieuwe polbandjes gekregen omdat ik de oude had (oude wii serie nr) de nieuwe zijn aangkomen maar even dun. zijn er weer nieuwe versies ?
7. wanneer kunnen wij de VIP sterren omzetten in Wii sterren?
8. komen games als Mario RPG ook in europa op de VC? want daar is veel vraag naar!
het antwoord staat hieronder, kan ik echt iets mee :')
1. Die regel bestond al maar we hebben daar nooit gebruik, van gemaakt.
2. nog niet bekend
3. nog niet bekend
4. nog niet bekend
5. hou de site in de gaten
6. er zijn alleen sterkere bandjes verzonden.
7. nog niet bekend
8. nog niet bekend

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Kid Icarus is in de V.S. beschikbaar voor de Virtual Console, maar Nintendo blijkt de password functie eruit gesloopt te hebben: :X

Kid Icarus voor de Virtual Console zal ik dus maar overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:50:
Kid Icarus is in de V.S. beschikbaar voor de Virtual Console, maar Nintendo blijkt de password functie eruit gesloopt te hebben: :X

Kid Icarus voor de Virtual Console zal ik dus maar overslaan.
ik ken het spel niet maar dat is wel afwijkend ik bedoel daarmee dat de spellen horen te zijn zoals ze waren. anders is het retro gehalte minder tot weg (mogelijk niet voor iedereen maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[...]

Dat zou zeker vet zijn. Ik heb geen PS2 en ik ben ook niet echt van plan om die nu nog te kopen.

Okami lijkt me een spel dat zeer geschikt is voor de Wii. Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar het lijkt me toch leuker spelen met de Wiimote, dan met een controller-stick.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met twaalf uur tijdsverschil, dus sorry voor de late reactie ;)
cardinal808 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:55:
[...]

Ik ben wel eens benieuwd hoe mensen spelen. Als je namelijk 25 uur speelt en weet dat je halvewege bent dan klopt er iets niet, speel je soms met walktrough :?
Nee. Ik weet ook niet zeker dat je halverwege bent. Ik heb echter wel de IGN review gelezen (deze is behoorlijk spoilervrij) en ze zeggen over een aantal dingen dat die halverwege het spel komen. Die heb ik gehad, dus daar leidt ik dat uit af. Ik denk zelf dat ik ongeveer op 2/5 zat trouwens.
Ik heb gisteren na 10 uur spelen namelijk pas de tweede dungeon uitgespeeld. Vermaak me kostelijk met van alles en nog wat bij elkaar rapen en het vinden van items. Dat pieces of hart opeens uit vijf stukken bestaat viel mij ook op, echter betekend dat ook weer dat het makkelijker is geworden om ze te vinden en dat heb ik gemerkt. Vooral in OoT was het bijna onmogelijk om ze te vinden zonder te weten waar je moest zoeken, echter hen ik hier al twee stukken gevonden in een enkele dungeon.
Ja, dat van die pieces of heart in de dungeons was me ook opgevallen. Ik vind dit echter een slechte zaak, had dan de 1/5 die het makkelijkst te vinden waren weggelaten ofzo, of beter: had ze gewoon moeilijker verstopt. Overigens was ongeveer de helft van de pieces of heart in OoT toch wel redelijk simpel te vinden.
Het is altijd moeilijk om een opvolger te maken, zeker met de naar mijn mening makkelijke kritiek op een spel. Het is namelijk een spel in de stijl van OoT. Daar kan ik het helemaal in vinden, echter worden hier soms wel eens wat makkelijk vergelijkingen gemaakt, vooral als deze negatief zijn. Met name dat het een opvolger moet zijn. Als het meer op OoT zou lijken, was het meer van hetzelfde. Nu lijkt het er weer niet genoeg op. Ik ben bang dat je niet iedereen altijd tevreden kan houden in dit soort gevallen.
Ik zeg niet dat het meer op OoT had moeten lijken. Ik zeg dat het niet van het kaliber OoT is, niet zo goed als OoT dus, en dan vooral het design van de dungeons. Wat dat betreft had het meer op OoT mogen lijken ja: ingewikkelde dungeons.
Voor mij persoonlijk betekend het dat ik me hier niet aan ga storen. Kritiek zal altijd blijven en nooit zal iedereen tevreden zijn, dat zal ook niet met de volgende versie zijn, verwacht ik zo.
Je hoeft je niet aan mijn kritek te storen. Als jij het een geweldig spel vindt ben ik alleen maar blij voor je. Ik ben echter behoorlijk teleurgesteld na alle verhalen dat het veel moeilijker zou zijn dan TWW en meer in de stijl van OoT zou liggen.
beantherio schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:58:
[...]

Nou vooruit: in ieder geval een opmerking m.b.t. je kritiek op het gebruik van de Wii-controler dan. Ik vindt dat je je teveel blind staart op de verschillen t.o.v. de klassieke controler. Wat veel mensen lijken te vergeten is dat de combi van Wii remote en nunchuck feitelijk niet meer is dan een gesplitste klassieke controler met toevoeging van motion sensing en een richtsysteem. Met andere woorden: bij het gebruik van de Wii-controlerset is gewoon voortgebouwd op de oude controler-standaarden met toevoeging van een aantal nieuwe dingen. Als je dus kritiek hebt op de Wii-controler dan kun je niet zeggen dat het met de oude controler beter zou zijn omdat e.a. op elkaar is gebaseerd.
Ik zeg alleen dat de nieuwe controller niks toevoegt. Dan hadden ze het net zo goed kunnen laten. Ik bedoel, het zou echt een nieuwe dimensie aan de gameplay toevoegen. Ja, dahag. Het werkt niet slecht ofzo, en het mikken is misschien wel iets beter dan met een standaard controller, maar verder voegt het niks toe aan de gameplay. Er zit niks in dat zonder niet had gekund, voor zover ik weet. Op de N64 voegde de rumble echt iets toe aan OoT in de vorm van geheime locaties die je kon vinden met de Stone of Agony, dat geldt gewoon niet voor de motion sensing van de Wiimote.
Even verderop heeft iemand het over Sports en Play, die heb ik ook gespeeld en daar zie ik wel echt een toevoeging in de besturing met de Wiimote. Ik weet ook wel dat TP een GC port is, maar ik vind dat Nintendo alsnog (of misschien wel juist daarom, om de Wii versie verder te differentieren) de controls unieker had kunnen maken. Of misschien is dat wel niet mogelijk? In dat geval hadden ze die hele Wiimote beter kunnen laten... Als de besturing ook niet (of in mindere mate) geschikt is voor een blockbuster als Super Smash Bros., was het misschien toch niet zo'n goed idee om radicaal af te stappen van de klassieke controller?
Deddiekoel schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:42:
@cas.fm
Ik wil in je betoog met name even inspringen je commentaar op de controls. Je hebt inderdaad gelijk dat voor een groot deel de Wiimote weinig lijkt toe te voegen. Maar zoals al is aangegeven is dat toch ook geen verplichting. Wat Zelda goed aangeeft is dat de Wiimote zo flexibel is dat je ermee ook "ouderwetse" controls prima kunt gebruiken. Met wel als toevoeging dat je nu wel fatsoenlijk kunt mikken
spoiler:
Ik ben benieuwd hoe moeilijk de rivier boog schiet minigame is op de Cube ;)

spoiler:
De hidden skills spelen hier ook goed op in

Daarnaast vind ik de speaker ook een leuke uitbreiding die mijn beleving ten goede komt. Als laatste wil ik toch even benadrukken dat Zelda wel een port is van een Cube game die gewoon gereleased is en dus zijn er imo wat concessies gedaan (zoals de mirroring).
spoiler:
Dat lijkt me op de Cube inderdaad zeer moeilijk :P Vond m met de Wiimote goed te doen, lukte de derde keer. Ik weet nog wel een bepaalde minigame uit OoT *kuch*horsebackarcheryrange*kuch* die met de Wiimote een stuk beter te doen zou zijn, maar dat is toch ook deel van de uitdaging? Het lukte me volgens mij pas de twintigste keer om de vereiste 1500 te halen. Bleek daarna dat je nog een belangrijke reward kon krijgen als je er meer dan 2000 haalde 8)7 Uiteindelijk gelukt, en dat gaf ook veel voldoening. Waarom, denk ik dan, krijg je bij 25 punten in die game een grotere bombbag, en daarna alleen maar een paarse rupie? Had dan ook nog een piece of heart gegeven bij 30 punten ofzo, dan had je niet in elke dungeon twee (te) makkelijk te vinden stukjes hoeven proppen.

Over de hidden skills:
spoiler:
Ben het niet met je eens dat die hier goed op in spelen. Heb er vijf gevonden, en op twee na gaan ze allemaal met alleen de A button. Eentje is een combinatie van nunchuck en slaan met de A knop en dan nog eentje waarbij je springt met de A knop en slaat met de Wiimote. Hoezo goed gebruik maken van de wiimote...
Ik denk verder ook dat je toch wat rustiger voor de game moet gaan zitten. Er zitten namelijk wel redelijk wat sidequests in. Ik kwam hier zelf ook vrij laat achter omdat je vrij makkelijk door de hoofd quest wordt opgeslokt, maar als je je even daarvan los kunt wrikken dan zul je zien dat er best een hoop te doen is. Meer dan met TWW durf ik niet te zeggen, maar ik vind TP wel een betere game TWW met name omdat de hoofdquest zo veel groter is (neemt niet weg dat ik TWW ook een super game vond).
Voor je het weet zit je inderdaad weer in de volgende dungeon. Toch heb ik wel geprobeerd andere dingen te doen
spoiler:
Golden Bugs naar dat wijf brengen bijvoorbeeld, maar als de reward de hele tijd 150 rupies per paar is en m'n wallet al vol zit, ga ik die niet zoeken in de hoop dat ik misschien ook nog wat nuttigs krijg
maar ik kon gewoon niet echt iets vinden wat ik kon doen, dus tja... Dan maar weer verder met de volgende dungeon. Heb er trouwens vier afgewerkt. Had ik me echt alleen op de mainquest gefocussed, dan had ik er wel wat meer kunnen doen. Maar het kan inderdaad dat ik over twee maanden met een heel ander oordeel kom.
Persoonlijk vind ik wel dat de Nintendo iets teveel zijn best heeft gedaan om een sequel voor OoT te maken, waardoor TP imo een beetje aan eigen identiteit mist (iets dat TWW juist wel had).
Tja. Dat is een commentaar wat je meer leest. Ik vind echter niet dat TP een eigen identiteit mist. Het is een opvolger van OoT ja, en speelt in een Hyrule wat erg lijkt op dat van OoT (behalve als je op de Wii speelt, dan is het namelijk een gemirrord Hyrule), maar het is toch heel anders. Behalve de allergrofste lijnen (daar de woestijn, daar het meer, een temple ongeveer daar) is alles anders dan bij OoT. Ook het verhaal is een slag beter, het is nu meer dan alleen een slap excuus om alle hoeken van de wereld uit te kammen.
Hoedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:48:
Tja, Cas het is meeste is denk ik wel gezegd. Ik vind persoonlijk dat je een hoop onzin loopt te verkondigen* :), maar smaak verschilt en natuurlijk heb je recht op je mening. Ik denk dat je Zelda veel te weinig tijd hebt gegeven en dat daardoor je mening erg vertekend is. Door het spel heen rushen en sidequests doen gaat bijv. niet samen. Je opmerking over het vissen snap ik ook niet. Hoe kun je daar nou moe van worden? Het speelt precies, maar dan ook precies hetzelfde als de rest van Zelda. Alleen moet je iets actiever worden bij het ophalen van de vis. Dat is juist één van de punten waar de Wiimote iets extra's toevoegd.

Ik ben het wel met je eens dat TWW totaal ondergewaardeerd is (op GoT) :P.

*Als je namelijk echt zo'n grote Nintendo/Zelda fan bent, dan kan het gewoon niet anders, als dat je TP ook geweldig vindt ;)
Het binnenhalen van de vis met de nunchuck vind ik zelf zeer irritant, dat is gewoon teveel werk. Sorry, misschien ben ik wel een luie nerd :P Maar begrijp met niet verkeerd, een spel wat ik niet goed vind speel ik geen 25 uur in drie dagen, dat leg ik aan de kant. TP is een heel leuk spel, laat daar geen misverstand over bestaan, maar komt gewoon niet in de buurt van OoT. Als je de eerste zin in de IGN review leest ("Ocarina, your time is up"), dan begint het te kriebelen, dan verwacht je wat, maar het begint al met de openingssequence. Noem me een zeikerd, maar ook die kwam niet in de buurt bij die van OoT :P Het duurt hoogstens twintig seconden, die van OoT duurde twee minuten. Ja, in het deel wat ik gezien heb zat wel een scene waar ik de rillingen van kreeg
spoiler:
Het scheppingsverhaal, het punt waarop ze verleidt worden
maar die momenten zijn 'few en far between'.
RayNbow schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:08:
[...]

Wel als je je verdiept in het vakgebied genaamd Computer Graphics.
Please, enlighten me.
[...]

Dat had gekund... echter...

[...]

Dan krijg je 't probleem dat je een rechtshandige Link tegenover linkshandige vijanden zet. Wat hadden ze moeten doen om dat op te lossen? Alle vijanden ook maar gaan mirroren?
Hoezo is dat een probleem, rechtshandige Link tegenover linkshandige vijanden :? Het mirroren van een model verandert niks aan de manier waarop de engine werkt, voor zover ik weet.
En dan moet deze aanpassingen weer worden getest...

Nee, wat Nintendo zeer waarschijnlijk heeft gedaan, is gewoon de projectiematrix aangepast. Dit houdt in dat intern de Cube en de Wii versie identiek zijn qua speelwereld. Het enige wat anders is, is dat de Wii versie bij het renderen van de beelden het geheel spiegelt.
Daarom is het menu dus ook gespiegeld :z
[...]

Ik zie niet in waarom spiegelen een verminking zou zijn?
Omdat Hyrule in TP gemodeleerd is naar Hyrule uit OoT, als in woestijn in het westen, meer in het zuidwesten, Kakariko en Death Mountain in het Oosten, en dat nu precies verkeerd om zit? Maar die discussie is al op honderd andere message boards al honderd keer gevoerd. Sommigen vinden dat wel erg, anderen niet. Ik hoor bij de eerste groep; hoewel ik me er niet erg aan stoor vind ik het wel een klein beetje irritant, vooral omdat het volgens mij onnodig is.

Maar als deze mirroring wel noodzakelijk was, zoals jij beweert, dan hoor ik graag de verklaring. Die krijg je echter nooit. Je krijgt alleen maar te horen dat het toch niet uit maakt omdat het niks veranderd aan de spelervaring, of een minachtende one-liner ("Wel als je je verdiept in het vakgebied genaamd Computer Graphics"...). Jij hebt het gepresteerd beide mogelijke antwoorden in een enkele reactie te verwerken. Hulde d:)b
Niet dat ik nu verwacht wel een goede uitleg te krijgen. Waarschijnlijk kom je nu aan met een link naar Wikipedia, een ander messageboard of naar Google, onder het mom van teveel werk om het hier uit te leggen. Kijk eens naar hoeveel ik hier tik. Ik heb in twee reacties waarschijnlijk al meer getikt dan jij in twee topics. Maakte D3 nog maar van die stats aan het begin van elk topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn reactie op Captain N's uitgebreide (waarvoor hulde) post, maar even in een aparte reactie gezet om te voorkomen dat alle spoilertags de boel door de war gooien. Om de leesbaarheid te verbeteren heb ik de stukken tekst die Captain N uit m'n eerdere reactie had gequote in puntjes veranderd, wat niet automatisch gebeurde doordat het geheel in spoilertags stond. Ook heb ik zelf wat met de tags gespeeld zodat het nu wat duidelijker is wie wat zegt :P
Captain N schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:04:
Natuurlijk is het jou mening, maar ik wil er toch even op reageren. :)

cas.fm's quotes en mijn reacties bevatten mogelijk veel spoilers, dus het geheel maar even in een spoiler-tag gezet om alsnog per ongeluk wat oppikken te voorkomen.

spoiler:
[...]

Ik vind die verschillende velden juist wel leuk eigenlijk. Hiervoor is wat afwisseling mogelijk tussen de verschillende velden, je krijgt niet een zo'n groot veld, en ook in de rotsweggetjes er tussenin vallen vaak dingen te halen. Ook het warpen vind ik wel een uitkomst. Ik vond het altijd een ramp als je dat hele veld in OoT moest oversteken als je nog ergens wilde kijken. Nu ben je er binnen een paar seconden, en mocht je wel dat veld alsnog willen oversteken, dan kan dat natuurlijk ook gewoon. Wat bijvoorbeeld het probleem met dat kanon is volg ik ook niet helemaal.
spoiler:
Het warpen is niet slecht, maar het zou niet nodig moeten zijn om kleine afstanden af te leggen. Het is belachelijk dat de hele map op een gegeven moment een grote vlek van warpspots wordt omdat het gewoon niet mogelijk is om snel van A naar B te komen, ook als A en B eigenlijk vlak bij elkaar liggen. Dat is ook het probleem met het kanon: waarom kan ik vanaf de rand van Lake Hylia niet gewoon teruglopen? Waarom kan ik eigenlijk niet gewoon van Hyrule Field naar Lake Hylia toe? Waarom ligt het waterniveau zo ontzettend ver onder de rest van de speelwereld? Dat snap ik gewoon niet, en dat gaat dan bij mij onder de noemer 'slecht/ondoordacht design'. Misschien is er wel een reden voor hoor, maar die is dan in ieder geval niet voor de hand liggend.
spoiler:
[...]

Ik zou niet durven zeggen of er net zoveel side quests in zitten als eerdere Zelda's, maar ik kreeg iig niet dat gevoel. Je kunt poes zoeken, bugs, hartjes, verborgen mini-dungeons, en wat mini-games. In de Wind Waker kon je ook de hele kaart af gaan met je bootje op zoek naar wat extra rupees op de bodem. Dat (suffe) element zit er hier ook in door als wolf de grond af te speuren naar rupees. Ook kun je vaak terug gaan naar gebieden waar je al geweest was om opnieuw met de bewoners te praten en zo weer nieuwe dingen te horen te krijgen. Allemaal geen schokkende vernieuwingen t.o.v. oude Zelda's, maar zoals je zelf eerder zegt: don't fix it if it ain't broke. :)
spoiler:
Niet het gevoel dat er net zoveel sidequests in zaten, of niet het gevoel dat er weinig in zaten? Ik neem aan dat laatste als ik je reactie lees. Ik kan zoeken naar die poes niet echt een sidequest noemen. Ze zijn er altijd en ze zijn duidelijk zichtbaar, en derhalve een heel stuk makkelijker te vinden dan de grote poes in Ocarina of Time, waarvoor je op je paard moest zitten. Dat zou overigens met de Wiimote ook een heel stuk makkelijker worden, nu ik er zo over nadenk. En ik ben ook niet op zoek naar vernieuwingen, want inderdaad: if it ain't broke, don't fix it. Ik ben gewoon gek op meer van hetzelfde: meer shooting ranges, meer grotten, meer, meer, meer! Dat is het m juist: er is te weinig content.
spoiler:
[...]

Ik ben zelf zeer anti dingen toevoegen om ze er maar in te hebben. Op de DS zie je vaak games die totaal nutteloze touch screen bediening hebben die echt niks toevoegt. De besturing in Zelda vind ik echter heerlijk intuïtief. Vooral het schieten van dingen als pijlen, de clawshot, de boomerang en de slingshot zijn een verademing. De geluidjes uit de Wiimote vind ik ook een leuke toevoeging. Zelf gebruik ik overigens de standaardslag en spin slag (hoe heet die zooi in het Engels? :P) het meest, en die jump attack met A vrijwel nooit. Overigens had OoT ook geen vrije camera (als ik me goed herinner, het is al weer een tijdje geleden). Maar met Z de camera achter je zetten voor je gaat springen, en af en toe rondkijken met uhm... C (toch?) heeft bij mij verder niet voor problemen gezorgd.
spoiler:
Helemaal met je eens wat betreft toevoegen om het toevoegen. Maar ik begrijp echt met alle wil van de wereld niet hoe je de speaker in de Wiimote een toevoeging kan noemen, echt niet. De besturing met de Wiimote, oke (hoewel ik het daar dus niet mee eens ben), maar de speaker? Het is echt een ontzettend slechte speaker die kraakt en vervormt en als je het volume hoger zet dan twee streepjes doet 'ie pijn aan m'n oren. De normale aanval gebruikte ik vrijwel nooit omdat die zo ineffectief is: vier keer slaan voor je vijand op de grond valt, met de jump attack of spin attack slechts 1 enkele keer. En dan de finish move om te zorgen dat 'ie niet meer opstaat, die voer je ook uit met A. Probleem met het niet kunnen besturen van de camera is dat de C-knop niet werkt als je aan een richel hangt, en dan val je er dus nog wel eens naast. De vrije besturing was nou juist een van de weinige vernieuwingen die de spelervaring zelf echt leuker maakte, omdat het een hoop frustratie wegnam van een camera die lastig deed.
spoiler:
[...]

No offence, maar dit vind ik zo'n non-argument. Wat maakt het in vredesnaam uit of alles gespiegeld is? De reden voor het spiegelen werd hier al eerder genoemd, en of je nu in een gespiegelde wereld rond loopt of niet, verschil in spelervaring zal je er niet door krijgen. Afgezien van met links zwaaiende Hylians dan, maar dat was mij verder niet opgevallen. :P
spoiler:
Zie ook m'n vorige post. Lore consitency noemen ze dat ook wel. En de reden is...? Dat de meeste mensen de Wiimote met de rechterhand bedienen? Wat een slap gelul, wat maakt het nou uit of 'ie z'n zwaard in z'n linker- of rechterhand heeft, de bewegingen zijn toch niet 1-op-1 gematched.
spoiler:
[...]

Ook hiervoor geldt: wat is het probleem? :P
spoiler:
Tja, probleem wil ik het niet noemen, maar... ehm... If it ain't broke, don't fix it :P
spoiler:
Ik vond zelf TTP een geweldig spel, maar uiteraard niet geheel zonder minpunten. Zoals anderen ook zeggen: het is veel te makkelijk. Vooral de bossbattles hadden een stuk moeilijker gemogen. Daarnaast boeide die twilight wereld me niet zo. De dungeon aan het einde was wel leuk, maar verder vond ik het niet echt aansluiten op de normale Hylische wereld. Maar dat is eerder mijn probleem, dan het probleem van het spel. Die andere wereld in LttP vond ik ook niet geweldig, evenals de Dark World in MP2: Echoes.

En om m'n post nog maar even af te sluiten: TTP was voor mij verreweg het langste single player avontuur ooit. Ik heb er een uur of 200 over gedaan, en heb nog lang niet alle side quest, hartjes, poes, en bugs. Lang leve een Japanse versie. :+
spoiler:
Tja, dit ligt misschien ook wel een beetje aan mij. Maar na wat een IGN erover zegt, dat het veel moeilijker is dan TWW, dan verwacht ik ook een beetje een uitdaging. Het hoeft niet ala Majora's Mask te worden, dat was soms een beetje teveel van het goede, maar iets moeilijker had wel gemogen, zoals je zegt, en dat was ook waar ik me ook op ingesteld had. De twilight wereld was een beetje halfslachtig vond ik zelf, van wat ik gezien heb natuurlijk. Er was een bepaalde quest die je moest doen voordat je weer terug naar je normale zelf veranderde en verder was er niks te doen. Het kan zijn dat dit in de tweede helft verandert dus pin me hier niet op vast.

Oef, dat was even een lap tekst zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dit is overigens ook nog een reactie op je eerdere post. O-)
edit: Te laat, even lezen. :+
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:16:
Maar als deze mirroring wel noodzakelijk was, zoals jij beweert, dan hoor ik graag de verklaring. Die krijg je echter nooit. Je krijgt alleen maar te horen dat het toch niet uit maakt omdat het niks veranderd aan de spelervaring, of een minachtende one-liner ("Wel als je je verdiept in het vakgebied genaamd Computer Graphics"...). Jij hebt het gepresteerd beide mogelijke antwoorden in een enkele reactie te verwerken. Hulde d:)b
Niet dat ik nu verwacht wel een goede uitleg te krijgen. Waarschijnlijk kom je nu aan met een link naar Wikipedia, een ander messageboard of naar Google, onder het mom van teveel werk om het hier uit te leggen. Kijk eens naar hoeveel ik hier tik. Ik heb in twee reacties waarschijnlijk al meer getikt dan jij in twee topics. Maakte D3 nog maar van die stats aan het begin van elk topic...
Als je nu even z'n post goed zou lezen ipv jezelf alleen maar complimentjes te geven over je lap tekst en Nintendo die-hard gehalte en er een nutteloze flame achter aan te sturen... ;) De verklaring is dus dat gevechten met vijanden anders zijn als je ineens je zwaard in je andere hand hebt, en de tegenstander niet, zoals Raynbow al zegt dus. Misschien dat je het moeilijk kunt voorstellen bij een zwaardgevecht, maar denk bijvoorbeeld maar aan armpje drukken. Dat gaat best lastig met een rechtspoot tegen een linkspoot. Denk ook aan animaties waarin characters dingen doen met hun handen. Een deur openen, een item ontvangen van Link, dat soort dingen. Die zouden dan ook opnieuw op de correcte plaats gezet moeten worden. Lijkt me heel wat meer werk dan een simpele X=-X ergens in een videobuffer oid.

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 02:06:
spoiler:
Het warpen is niet slecht, maar het zou niet nodig moeten zijn om kleine afstanden af te leggen. Het is belachelijk dat de hele map op een gegeven moment een grote vlek van warpspots wordt omdat het gewoon niet mogelijk is om snel van A naar B te komen, ook als A en B eigenlijk vlak bij elkaar liggen. Dat is ook het probleem met het kanon: waarom kan ik vanaf de rand van Lake Hylia niet gewoon teruglopen? Waarom kan ik eigenlijk niet gewoon van Hyrule Field naar Lake Hylia toe? Waarom ligt het waterniveau zo ontzettend ver onder de rest van de speelwereld? Dat snap ik gewoon niet, en dat gaat dan bij mij onder de noemer 'slecht/ondoordacht design'. Misschien is er wel een reden voor hoor, maar die is dan in ieder geval niet voor de hand liggend.
spoiler:
Ik vind het dus juist wel leuk dat de wereld wat diverser is dan een grote vlakte met aan alle uithoeken een dorpje. Het meer ligt ver onder de rest van de wereld, wat je een mooie view over het meer geeft wanneer je boven op de brug staat. Ook de scene waarin je vanaf die brug naar beneden moest duiken vond ik wel leuk. Ook was mijn punt dus dat ik het probleem niet zie met dat kanon. Waarom zou je perse terug willen lopen? Dit gaat toch net zo makkelijk? De enige locatie waar ik je wel gelijk in geef is Gerudo Desert. Daar kun je (naar mijn weten) alleen met dat kanon komen, maar is ook helemaal niet te bezichtigen in de rest van de wereld. Het voelt dus echt aan als iets aparts, iets dat niet deel uit maakt van de rest van Hyrule.
spoiler:
Niet het gevoel dat er net zoveel sidequests in zaten, of niet het gevoel dat er weinig in zaten? Ik neem aan dat laatste als ik je reactie lees. Ik kan zoeken naar die poes niet echt een sidequest noemen. Ze zijn er altijd en ze zijn duidelijk zichtbaar, en derhalve een heel stuk makkelijker te vinden dan de grote poes in Ocarina of Time, waarvoor je op je paard moest zitten. Dat zou overigens met de Wiimote ook een heel stuk makkelijker worden, nu ik er zo over nadenk. En ik ben ook niet op zoek naar vernieuwingen, want inderdaad: if it ain't broke, don't fix it. Ik ben gewoon gek op meer van hetzelfde: meer shooting ranges, meer grotten, meer, meer, meer! Dat is het m juist: er is te weinig content.
spoiler:
Ik bedoelde dus dat ik niet het gevoel had dat er minder side quests in zaten dan in andere Zelda games. Overigens zijn die eerste 20 poes makkelijk te vinden, maar ik heb de 60 nog lang niet. :)
spoiler:
Helemaal met je eens wat betreft toevoegen om het toevoegen. Maar ik begrijp echt met alle wil van de wereld niet hoe je de speaker in de Wiimote een toevoeging kan noemen, echt niet. De besturing met de Wiimote, oke (hoewel ik het daar dus niet mee eens ben), maar de speaker? Het is echt een ontzettend slechte speaker die kraakt en vervormt en als je het volume hoger zet dan twee streepjes doet 'ie pijn aan m'n oren. De normale aanval gebruikte ik vrijwel nooit omdat die zo ineffectief is: vier keer slaan voor je vijand op de grond valt, met de jump attack of spin attack slechts 1 enkele keer. En dan de finish move om te zorgen dat 'ie niet meer opstaat, die voer je ook uit met A. Probleem met het niet kunnen besturen van de camera is dat de C-knop niet werkt als je aan een richel hangt, en dan val je er dus nog wel eens naast. De vrije besturing was nou juist een van de weinige vernieuwingen die de spelervaring zelf echt leuker maakte, omdat het een hoop frustratie wegnam van een camera die lastig deed.
De speaker is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar het voegt imo wel iets toe. Ik vind het leuk om geluid te horen van bijvoorbeeld een zwaard dat ergens op kets, de bal tegen m'n racket in Wii Sports, dat soort dingen. Het is geen enorme toevoeging, maar wel iets kleins dat ik kan waarderen als leuke extra. :) Ook het richten met de Wiimote vind ik erg fijn, het wapperen met je zwaardje is leuk, en alleen al het feit dat je twee aparte delen in beide handen hebt zodat je relaxt kunt zitten is al een plus boven een normale controller wat mij betreft. Dus waarom zou je de Wiimote niet gebruiken? Ik heb nog van niemand gehoord dat het met een Gamecube controller lekkerder speelt, hoogstens af en toe iemand (zoals jij) die het niks vind toevoegen. Ik gebruik daarnaast die jump attack weinig, omdat de animatie ervan zo lang duurt. Als je daarna ook nog die finish move moet doen ben je sneller af door een beetje met je zwaard te zwaaien, en is ook nog leuker ook (imo).

En wat betreft de camera: ik heb er zelf geen enkele keer last van gehad, en ben zelfs blij dat er geen vrije camera in zit. Idd liever een vrije camera dan een brakke, maar ook liever een goede dan een vrije zodat je niet de hele tijd met die camera hoeft te klooien. Als ik af en toe rond wil kijken is dat mogelijk, je kunt over het randje kijken voordat je er aan gaat hangen, en de sporadische momenten dat dat niet mogelijk is kun je je map gebruiken. :)
spoiler:
Zie ook m'n vorige post. Lore consitency noemen ze dat ook wel. En de reden is...? Dat de meeste mensen de Wiimote met de rechterhand bedienen? Wat een slap gelul, wat maakt het nou uit of 'ie z'n zwaard in z'n linker- of rechterhand heeft, de bewegingen zijn toch niet 1-op-1 gematched.
Tja, ik vind dat dan weer wel boeiend. Met rechts de Wiimote rondbewegen en met links je zwaard zien bewegen lijkt me een vreemde gewaarwording, daar heeft die 1-op-1 matching of niet weinig mee te maken. Ik vraag me dan ook af hoe linkspoten dat hier doen.

edit 2: Er is een nieuw channel beschikbaar overigens, het Everybody Votes Channel. Weet niet of het ook voor PAL en JAP Wii's al geldt, moet het zelf als ik straks thuis ben ook nog even uitproberen. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Captain N op 14-02-2007 07:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Yep het enquetekanaal is ook op PAL Wii's beschikbaar; even software updaten en dan via Wii Winkelkanaal je software binnentrekken; het ziet er wederom wel gaaf uit; ik wist niet dat het er aan zou komen dus ik was blij verrast met een Blauwe disksleuf vanochtend.

Trouwens hoe eet jij je eieren het liefst :P

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:16:
[...]

Please, enlighten me.

[...]

Hoezo is dat een probleem, rechtshandige Link tegenover linkshandige vijanden :? Het mirroren van een model verandert niks aan de manier waarop de engine werkt, voor zover ik weet.
Misschien dat het zwaard de vijand dan op een andere plek raakt?
Verder, omdat je 1 ding hebt verandert (het player model), moet je opnieuw dingen gaan testen. Bij alleen het beeld spiegelen verandert alleen de weergave, niet het world model.
[...]

Daarom is het menu dus ook gespiegeld :z
Dat is een 2D overlay. Alleen de 3D entiteiten worden met een projectiematrix geprojecteerd op een 2D vlak.
[...]

Maar als deze mirroring wel noodzakelijk was, zoals jij beweert, dan hoor ik graag de verklaring. Die krijg je echter nooit.
De mirroring was noodzakelijk om het spel zonder moeite te veranderen zodat Link het zwaard in z'n rechterhand zat.
Je krijgt alleen maar te horen dat het toch niet uit maakt omdat het niks veranderd aan de spelervaring, of een minachtende one-liner ("Wel als je je verdiept in het vakgebied genaamd Computer Graphics"...).
Het deel over CG heb ik uitgelegd in de rest van m'n vorige post.
Over de verandering van het spelervaring, er waren mensen (rechtshandigen) die de ongespiegelde versie raar vonden tijdens het testen. Ze zwaaiden met de rechterhand, maar zagen Link met de linkerhand slaan. Nintendo speelde hierop in en veranderde het spel, zodat Link met rechts sloeg.

Alles nog eens samenvattend, de spiegeling is slechts een aanpassing van de weergave van het model. Het model blijft ongewijzigd (dus daar hoeft niets opnieuw getest te worden).

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 14-02-2007 08:32 . Reden: uitbreiding post ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 06:47:
Yep het enquetekanaal is ook op PAL Wii's beschikbaar; even software updaten en dan via Wii Winkelkanaal je software binnentrekken; het ziet er wederom wel gaaf uit; ik wist niet dat het er aan zou komen dus ik was blij verrast met een Blauwe disksleuf vanochtend.

Trouwens hoe eet jij je eieren het liefst :P
Leuke bezigheid zo'n enquetekanaal. Ben nu aan het updaten en dan zie ik wel wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
ik vind da Enquetekanaal maar een beetje raar :P
wel lachen om een keer te doen, maar verder nutteloos.
Het zou leuker zijn als je bijvoorbeeld voor een goede voorspelling 10 Wii points kreeg ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

ja dat zou nog eens iets zijn :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

omg....post al die onzin anders gewoon in het zelda topic, al die brokken tekst en aanstellerij moeten overslaan is niet echt boeiend.
Okami lijkt me een spel dat zeer geschikt is voor de Wii. Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar het lijkt me toch leuker spelen met de Wiimote, dan met een controller-stick.
Hoe kan het nu leuker spelen zijn met de wiimote :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, je moet dingen over het scherm schilderen. Dat SCHREEUWT bijna Wiimote. In bijna elke review van de EU versie (die nu pas uitkomt) lees je: dit spel lijkt gemaakt voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb het spel al lang en breed uitgespeeld op de PS2, dus ik zit niet echt te wachten op een Wii port. Ik heb liever een compleet nieuw deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik probeer de laatste tijd een Wii via de Wii Lan Adapter via netwerk kabel te connecten. Maar ze zeggen telkens dat die niet kan verbinden, ik heb heel veel geprobeerd en heel veel niet gelukt en begin nu echt radeloos te worden.

Heb een Speedtouch 510 modem (1 aansluiting) en een Sitecom DC-202 v5 als Router.

Heb zoveel aangegeven in mijn router waardoor het niet is gelukt om die 2 te connecten heb zorgenloos 2 pc's erin draaien die perfect met het internet werken. Zonder enige aanpassingen te maken.

Heb zelfs de Wii rechtstreeks laten lopen met de modem waardoor die alsnog niet kon connecten.

Ik heb het ook met een Xbox 360 geprobeerd maar evenals de Wii geen effect.

Dus daarna ben ik echt de weg kwijt geraakt heeft iemand enige mogelijkheden want ik begin hopeloos me nek om te draaien.

ik snap niet veel van netwerken maar dit is wel het toppunt. Heb vaak een laptop aangesloten op die lijn die het zelfs ook perfect doet. Dus ik weet het niet meer iemand suggesties?

Zal echt welkom zijn.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dat nieuwe kanaal is echt compleet nutteloos. Ik hoop dat er snel game gerelateerde vragen in komen, en zeker geen spam achtige vragen waarvan Nintendo de antwoorden kan verkopen ofzo. Het lijkt wel zoiets in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:42:
ik heb een mail gestuurd naar Nintendo
[...]
het antwoord staat hieronder, kan ik echt iets mee :')
[...]
Het antwoord is erg duidelijk op punt 6 althans. Je hebt dikke bandjes gekregen en dus had je de dikke zelf ook al. 1 + 1 = 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
-Sander schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:03:
Dat nieuwe kanaal is echt compleet nutteloos. Ik hoop dat er snel game gerelateerde vragen in komen, en zeker geen spam achtige vragen waarvan Nintendo de antwoorden kan verkopen ofzo. Het lijkt wel zoiets in ieder geval.
De kanalen zijn benieuwd om non-gamers te trekken. Ik denk dus dat de gamevragen heel simpel zullen zijn, als die er al komen. Het zullen daarnaast altijd vragen zijn die geen goed en fout antwoord hebben, dus bijv. vind je Mario of Luigi leuker? Anders is het nut een beetje weg van het vergelijken met de rest van de wereld.

Het lijkt me een beetje nutteloos kanaal, maar het is altijd leuk om een verrassing te krijgen. Wel jammer dat de bijgeleverde update niet helpt voor het RGB kabel probleem :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind het nieuwe kanaal best grappig, mijn pa zeker weten ook.
De integratie van Mii's is ook leuk :P

Er is in elk geval best wat tijd in gestoken, niet een "vluggertje". Een leuke verassing van Nintendo :)
Overigens ook goed om te zien dat nintendo updates uit brengt voor VC games.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:29

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:41:
[...]
Het lijkt me een beetje nutteloos kanaal, maar het is altijd leuk om een verrassing te krijgen. Wel jammer dat de bijgeleverde update niet helpt voor het RGB kabel probleem :/
Ik vind het echt raar dat Nintendo hier nog geen aandacht aan heeft besteed. Het lijkt me nou toch niet echt een gigantische ingreep. Volgens mij hoeven ze maar van 1 pinnetje het signaal uit te zetten. Ik neem toch aan dat dit al wel regelmatig gemeld is.

uhm...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!