Jammer, als het alleen om gamecube games ging zou Nintendo misschien niet eens de moeite nemen om het te patchen.
Waarschijnlijk wel, als je in de toekomst ook nog de nieuwste games wil blijven spelen.
@Allemaal
Nintendo (NL?) heeft gewoon een capaciteitsproleem.
S'avonds 40 miljard keer gereset, ging gewoon mega traag. 4u s'ochtends probeer ik het weer en ik trok zo de update en opera binnen zonder problemen.
Me router is verder prima (Draytek 2900G) en verstand van internet heb ik ook wel
Me eigen verbinding is prima, dat ging gewoon met volle snelheid, ook gisteravond, terwijl de Wii echt voor geen meter liep.(Zowel Wii shop channel als de software update). Opera download knalde er gister zelfs uit met een fout.
Nintendo (NL?) heeft gewoon een capaciteitsproleem.
S'avonds 40 miljard keer gereset, ging gewoon mega traag. 4u s'ochtends probeer ik het weer en ik trok zo de update en opera binnen zonder problemen.
Me router is verder prima (Draytek 2900G) en verstand van internet heb ik ook wel
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2007 11:46 ]
Idd, vanaf maart of april komen de eerste games uit waarbij de firmware updates ook op de DVD staan. Dus zonder update kun je dan waarschijnlijk niet gamen-Sander schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:39:
Waarschijnlijk wel, als je in de toekomst ook nog de nieuwste games wil blijven spelen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Als deze swap-hack al werkt verwacht ik wel dat Datel erg snel met een Freeloader oid zal komen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
mja...ik zou wel eens met mijn freeloader willen testen, maar ik heb geen import cubegames
(freeloader was een cadeautje van lik-sang)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De oplossing die ik gebruik om import Cube games te spelen?
Gewoon gebruik blijven maken van de Cube, kan ik tenminste ook nog mijn Game Boy t/m Game Boy Advance games spelen.
Gewoon gebruik blijven maken van de Cube, kan ik tenminste ook nog mijn Game Boy t/m Game Boy Advance games spelen.
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:53:
Als deze swap-hack al werkt verwacht ik wel dat Datel erg snel met een Freeloader oid zal komen.
De cube staat nog bij mn ouders thuis, en voor GBA spellen heb ik een.. *tromgeroffel* ..GBA! 
Daarnaast geeft de Wii een iets mooiere RGB output vergeleken bij de Cube.
[ Voor 28% gewijzigd door SD5k op 27-02-2007 12:16 ]
Juist, plus dat ik al genoeg troep op mijn kamer heb staan. Kunnen die Cubes mooi naar boven.-Sander schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:15:
De cube staat nog bij mn ouders thuis, en voor GBA spellen heb ik een.. *tromgeroffel* ..GBA!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik vraag me alleen af hoe lang dit blijft werken. Even een firmware update er overheen en het zal wel weer uit zijn met de pret. Heb overigens geen PAL games hier om te testen of het ook op een Japanse Wii werkt. Misschien dat iemand in NL met een Japanse of US Wii dat kan testen? Ben wel nieuwsgierig.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen. De AR werkt namelijk helemaal zoals hij ook in een Cube werkt, kompleet met OPEN THE LID.Captain N schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:22:
Ik vraag me alleen af hoe lang dit blijft werken. Even een firmware update er overheen en het zal wel weer uit zijn met de pret. Heb overigens geen PAL games hier om te testen of het ook op een Japanse Wii werkt. Misschien dat iemand in NL met een Japanse of US Wii dat kan testen? Ben wel nieuwsgierig.
De Wii gaat volgens mij helemaal over in originele Gamecube stand.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
nu amazon.de geen optie meer is, waar kan ik hem het beste online bestellen?
Buitenland en CC zijn niet echt een probleem.
En behalve de Wii zelf, wat zou je aanraden om er bij te bestellen? Alleen Wii Play?
Buitenland en CC zijn niet echt een probleem.
En behalve de Wii zelf, wat zou je aanraden om er bij te bestellen? Alleen Wii Play?
Ik zit dus te denken om een Wii te kopen, maar waar zijn die dingen in hemelsnaam nog te verkrijgen? Ik zou zelda wel willen hebben, en is er supermario voor te krijgen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hier weer verder : Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 27-02-2007 14:22 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!