Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 210169 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:36:
Eigenlijk is een meteoor gewoon een stuk rots wat in aanraking komt met de atmosfeer van de aarde. Hierdoor brand ie op, maar als ie groot genoeg is kan een deel ervan wel degelijk overblijven en op aarde vallen, wat ook weleens gebeurd (maar haast nooit).
offtopic:
Dat is een meteoroïde. Een meteoor is het lichtspoor veroorzaakt door de verbranding van de meteoroïde. ;)

Gouden medailles halen in die trainings onderdelen in Wii Sports is nog zo makkelijk niet. Heb gisteren eindeloos staan honkballen tot grote frustraties aan toe. Ik probeerde 10 homeruns achter elkaar te slaan voor een gouden medaille, maar elke keer ramde ik zo'n bal wel net langs die range waar 'ie in moet vallen. Frustratie ten top. Uiteindelijk wel gelukt gelukkig. Heb nu goed bij de drie honkbal sessies, en bij die bowling sessie waar je steeds meer kegels om moet gooien. Nog wat werk voor de boeg dus. :D

Dit zijn overigens de komende releases voor de VC in Japan:

NES
February 27 - Kirby’s Adventure (Nintendo)
March 2007 - Lode Runner (Hudson)
March 2007 - Yoshi no Tamago (Nintendo)
March 2007 - Valkyrie no Bouken: Toki no Kagi Densetsu (Bandao Namco)
March 2007 - Excite Bike (Nintendo)
March 2007 - Donkey Kong Jr. no Sansuu Asobi (Nintendo)

Super NES
March 2007 - Ganbare Goemon: Yukihime Kyuushutsu Emaki (Konami)
March2007 - Hercules no Eikou III (Data East)
March2007 - Actraiser (Square Enix)

Nintendo 64 (1200 points)
Feb 27 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo)

Sega Genesis
Feb 27 - Bare Knuckle (Sega)
Feb 27 - Story of Thor (Sega)
Feb 27 - Vectorman (Sega)
Feb 27 - Vermilion (Sega)
March 2007- Puzzle & Action: Tant-R (Sega)
March 2007 - Sonic Spinball (Sega)
March 2007 - Dyna Brothers (Sega/CRI)
March 2007 - Wonder Boy V: Monster World III (Sega)
March 2007 - Virtua Fighter 2 ~Genesis Version~ (Sega)
March 2007 - Alex Kidd Tenkuu Mashiro (Sega)
March 2007 - Alien Storm (Sega)

TG16
Feb 27 - Wonder-Momo (Bandai Namco)
March 2007 - Double Dungeons (Hudson/NCS)
March 2007 - Fire Pro Wrestling Combination Tag (Spike)
March 2007 - Galaga’88 (Bandai Namco)
March 2007 - Kaizou Chounin Shubibinman (Hudson)

MSX
Spring 2007 - Eggy (D4 Enterprise)
Spring 2007 - Aleste (D4 Enterprise)

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 26-02-2007 03:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Captain N schreef op maandag 26 februari 2007 @ 03:15:
[...]Gouden medailles halen in die trainings onderdelen in Wii Sports is nog zo makkelijk niet. [.knipper-de-knip...]
...hier zelfs al een keer platinum gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 12:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeboe schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:40:
[...]

Europese cubes ondersteunen geen 480p. Technisch gezien kan de cube het doen, maar er is geen enkel spel dat hier ondersteuning voor biedt. Die digitale poort was dan ook enkel decoratie wat de reden is waarom die later verwijderd is.
Het is niet de reden dat die verwijderd is omdat het decoratie was; In Amerika was deze poort geen decoratie en is die ook verwijderd. Reden daarvan was dat "slechts" 1% van de kopers deze poort daadwerkelijk gebruikte. Wanneer je toch de "verkeerde" had gekocht omdat je de digitale poort nodig zou hebben in USA; kon je 'm kosteloos omruilen bij NOA.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Ik hem sinds vorige week dinsdag Excite Truck. Wat een fan-tas-tisch spel is dat zeg! Ik heb eerst nog even getwijfeld door het feit dat er niet heel veel tracks zijn, maar ik ben blij dat ik hem heb.
De snelheid en de rare capriolen die je kunt maken zijn echt erg goed. Zelfs mijn vrouw (die nooit van race-games gehouden heeft) Vind deze leuk.
Het is gewoon ouderwets over de top racen. Ok, de muziek is zeer slecht, maar dat hadden de makers ook al in de gaten denk ik. M.b.v. een sd-kaartje kun je lekker je eigen muziek draaien.
Hij is de 45 Euro zeker waard (wat mij betreft 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 11:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[...]
MSX
Spring 2007 - Eggy (D4 Enterprise)
Spring 2007 - Aleste (D4 Enterprise)
Zelfs MSX VC games? Nice! Hopen dat ze die ook in Europa gaan uitbrengen.. Aleste is helaas alleen Japans (maar het is een shooter dus goed te spelen :P) maar ik vrees voor een EU release..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:09
Heb nu goed bij de drie honkbal sessies, en bij die bowling sessie waar je steeds meer kegels om moet gooien. Nog wat werk voor de boeg dus. :D
Bij die bowling sessie waar je steeds meer kegels om moet gooien heb ik één keer echt een 'lucky streak' gehad met iets van 7 strikes ofzo, zodat ik daar zelfs een platinum medaille ontving! Da's wel m'n enige platinum medaille... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haay schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:15:
Bij die bowling sessie waar je steeds meer kegels om moet gooien heb ik één keer echt een 'lucky streak' gehad met iets van 7 strikes ofzo, zodat ik daar zelfs een platinum medaille ontving! Da's wel m'n enige platinum medaille... 8)
Wat is eigenlijk de beste manier om een strike te gooien?
immer gerade aus of met wat effect de voorste pin van opzij raken? En hard of zacht?
Ik gooi namelijk nog te wisselvallig om er een lijn in te ontdekken. :+
antwoord eventueel in een spoiler :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 16:37

-MM-

D'oh!!

Gonadan schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:19:
[...]
immer gerade aus of met wat effect de voorste pin van opzij raken? En hard of zacht?
Ik smijt m geheel van de rechterkant. Dan de bal loslaten als hij zo laag mogelijk is waardoor hij al zijn vaart behoud. Geef vervolgens volledig draai effect naar links en je zal zien dat je heel erg makkelijk strikes gooit. Mijn record is 9 strikes in 1 potje, maar met een beetje oefenen denk ik de 10 wel te kunnen halen. 8)

Het kan ook anders: Mijn vriendin laat die bal altijd enorm stuiteren en gooit m bijna geheel in het midden. Op een één of andere manier gooit ze toch nog best vaak strikes! :Y)

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 13-06 15:29

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Icelus schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:59:
[...]
De kabel is prima (werkt in alle gevallen)
Wat we bedoelen is type kabel..zou handig zijn als je dat vermeld. 480P werkt wel. De standaard geleverde composiet kabel doet in ieder geval geen 480P.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 26-02-2007 10:38 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haay schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:15:
[...]

Damn! Ik vond 5 strikes al veel! Dan zat je zeker boven de 700 punten? Ik had met 667 een gouden medaille.
Gonadan schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:19:
[...]

Op Youtube staat wel een filmpje van iemand die een perfect game gooit. Die techniek heb ik mij helaas nog niet eigengemaakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-02-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 13-06 13:09
Oscar Mopperkont schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:30:
Damn! Ik vond 5 strikes al veel! Dan zat je zeker boven de 700 punten? Ik had met 667 een gouden medaille.
Klopt ja, boven de 700 punten. Heb het ff opgezocht (had het op het Fok! forum ergens gepost). Is dus 714 punten om precies te zijn. :)

En de manier hoe ik meestal rol is door eerst iets opzij naar rechts te stappen, dan de hoek iets naar rechts te draaien, en dan bij m'n worp een draai naar links (gaat bij mij als rechtshandige van nature zo). Dan draait de bal van rechts naar links en moet hij de voorste kegel raken. Werkt bij mij meestal erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:29:
[...]
Wat we bedoelen is type kabel..zou handig zijn als je dat vermeld. 480P werkt wel. De standaard geleverde composiet kabel doet in ieder geval geen 480P.
Gebruik Nintendo' eigen componentkabel.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan moet je toch echt 480P hebben en niet 480i opgeschaald naar 480P.
Vraag me dan dus af wat er mis is, aangezien de Euro Wii wel degelijk echt 480P doet. Welke game was het? Dat kan ook uitmaken he :)

PS: 480i kan je niet proper opschalen naar P. Als je beweert dat de Wii geen 480P doet(doet het wel), dan is 480P output dus slechter dan 480i.
Deinterlacing is the process of converting interlaced video (a sequence of fields) into a non-interlaced form (a sequence of frames). This is a fundamentally impossible process that must always produce some image degradation, since it ideally requires "temporal interpolation" which involves guessing the movement of every object in the image and applying motion correction to every object.

[ Voor 107% gewijzigd door Max|Burn op 26-02-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:04:
Dan moet je toch echt 480P hebben (en niet 480P interlaced(opgeschaald)..zoals je zelf zegt..sowieso een rare term :P)
Vraag me dan dus af wat er mis is, aangezien de Euro Wii wel degelijk echt 480P doet.

PS:480i kan je niet opschalen naar P :)...je kan resoluties opschalen maar niet interlaced/deinterlaced omhoog schalen.
Het is ook 480p.
De discussie (op o.a. gamekult.com) ging erom dat de ‘Amerikaanse 480p’ en ‘PAL 480p’ (hoe omschrijf je dit ;)) niet gelijk zijn terwijl je dit wel zou verwachten. Het beeld bleef gelijk wanneer men tussen 480i en 480p schakelde op de PAL versie.

Een van de punten was dat als je 1st person mode selecteert en vervolgens de analoge stick ingedrukt houdt naar links of rechts, de randen van objecten niet scherp zijn. Bijvoorbeeld zo:
code:
1
2
3
4
5
**
**
Een ‘interlaced effect’ waarbij (de randen van) een object t.o.v. twee opeenvolgende frames is verschoven. (Misschien dat sommige TVs dit zelf wegfilteren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar welke game dan ? 480P is 480P, wat jij noemt klinkt inderdaad als i, dus i opgeschaald naar p.
Technisch zijn de Wii's gelijk, het enige verschil kan zijn dat bepaalde games geen P ondersteunen in de EU versie.

Overigens zijn Wii games in het algemeen al "jaggy" i.v.m. de resolutie :) (t.o.v. X360 en PS3)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 26-02-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 14:38

notgib

ach, wat zal ik zeggen

-MM- schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:29:
[...]
Het kan ook anders: Mijn vriendin laat die bal altijd enorm stuiteren en gooit m bijna geheel in het midden. Op een één of andere manier gooit ze toch nog best vaak strikes! :Y)
lol. Dit komt me erg bekend voor. Ik gooi zelf tegenwoordig ook altijd met een boogje/stuiter en dat werkt erg goed. Ik ben op 1 worp verwijderd van een perfect game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:14

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

of youtube staan behalve de perfect game ook de "onmogelijke split" (die ik irl ook wel eens gehaald heb overigens) en als je even zoekt een cheat om de laatste 91 pins allemaal om te gooien :+

heb even die meerdere pins geprobeerd net best lache :P

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar neem aan dat iedereen hier zonder cheats gooit? Die laatste 91 met een cheat omgooien vind ik namelijk wel erg lame om een goede score neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 13-06 13:03
Weet iemand ook wanneer de wii een beetje leverbaar begint te worden. Ik ben overal al wezen zoeken maar de ene zaak verteld 1 week de andere dat het pas eind maart goed leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Oscar Mopperkont schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:37:
Maar neem aan dat iedereen hier zonder cheats gooit? Die laatste 91 met een cheat omgooien vind ik namelijk wel erg lame om een goede score neer te zetten.
Ik heb een hekel aan cheats, ik snap het nut niet. :?
Mijn broertje speelde praktisch elk spel met cheats. 8)7
Ik heb dan helemaal niet het gevoel dat ik het spel beheers of het 'echt' uitgespeeld heb.
De enige manier waarop ik ze gebruik is bijvoorbeeld bij FPS games (vroegah DN3D of Shadow Warrior) om een level wat ik leuk vond opnieuw te doen als ik het al uitgespeeld had. :9
SmoothTweaker schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:38:
Weet iemand ook wanneer de wii een beetje leverbaar begint te worden. Ik ben overal al wezen zoeken maar de ene zaak verteld 1 week de andere dat het pas eind maart goed leverbaar wordt.
Zelfs mijn glazen bol blijft mistig op dat gebied. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 26-02-2007 12:44 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Dat weet niemand. De vraag naar de Wii is veel hoger dan verwacht en veel winkels hebben nog enorme wachtlijsten. Het kan dus nog een tijd duren voordat de Wii makkelijk te vinden zal zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 19:54
Met de manier hoe je de Wii-mote in sommige games moet gebruiken, vraag ik me toch wel af hoe duurzaam die zijn. Gisteren Wario Ware gespeeld en gelijk uitgespeeld. Na afloop van het spel merkte ik echter dat 1 van de vier blauwe ledjes al stuk is !! Tijdens het spel zei mijn vriendin nog al lachend dat die controller niet lang ging meegaan... ik denk dat ze nog gelijk heeft ook.
Bvb een van de 'proeven' is de wiimote laten vallen (idd essentieel dat je de strap aan hebt ;)). Maar er zijn ook andere bewegingen die serieus wat G-krachten op die hardware uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 16:37

-MM-

D'oh!!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:37:
Euh, ik heb het voor de gein wel geprobeerd, maar het is volgens mij veel moeilijker om die 91pins met cheat om te gooien dan zonder. Zonder is het mij iig al meerdere malen gelukt en met cheat nog nooit! Die bal knalt altijd van de riggel af bij mij ;)

Maar het is inderdaad ook niet leuk om een highscore te hebben waarbij een cheat is gebruikt, beetje lame!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Twixie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:50:
Met de manier hoe je de Wii-mote in sommige games moet gebruiken, vraag ik me toch wel af hoe duurzaam die zijn. Gisteren Wario Ware gespeeld en gelijk uitgespeeld. Na afloop van het spel merkte ik echter dat 1 van de vier blauwe ledjes al stuk is !! Tijdens het spel zei mijn vriendin nog al lachend dat die controller niet lang ging meegaan... ik denk dat ze nog gelijk heeft ook.
Bvb een van de 'proeven' is de wiimote laten vallen (idd essentieel dat je de strap aan hebt ;)). Maar er zijn ook andere bewegingen die serieus wat G-krachten op die hardware uitoefenen.
het ledje is niet kapot.... de batterijen zijn gewoon minder vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
het ledje is niet kapot.... de batterijen zijn gewoon minder vol
Huh? Zal eens checken, maar ik heb eigenlijk nog nooit minder dan 4 ledjes zien knipperen bij het (vermoed ik) connecteren van de controller met de console. Terwijl we toch al aan het tweede setje batterijen toe zijn...
Maar het is idd het 4de ledje dat niet brandt, dus je zou wel gelijk kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Twixie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:57:
[...]

Huh? Zal eens checken, maar ik heb eigenlijk nog nooit minder dan 4 ledjes zien knipperen bij het (vermoed ik) connecteren van de controller met de console. Terwijl we toch al aan het tweede setje batterijen toe zijn...
Maar het is idd het 4de ledje dat niet brandt, dus je zou wel gelijk kunnen hebben.
dan lieg je, of je controller is juist stuk in het opzicht dat die ALTIJD 4 ledjes toont :p
aantal ledjes geeft de resterende capaciteit van je batterijen aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb trouwens twee controllers en als ik de Wii aanzet met de ene controller krijg ik heel vaak dat die controller dan als controller 2 wordt gezien en ik dus de andere controller moet pakken. Waarom wijst de Wii niet gewoon die controller als nr. 1 aan als ie daarmee aangezet is? Dan gaat die andere controller ook niet aan en verbruikt ie ook geen stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
dan lieg je, of je controller is juist stuk in het opzicht dat die ALTIJD 4 ledjes toont :p
Of het kan ook zijn dat toen de batterij stilaan begon leeg te lopen er een lange game-sessie aan de gang was, en/of dat het niet ik was maar mijn vriendin die aan het spelen was (is hare Wii) en ze er dus ook niet op gelet had :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 20:17
Oscar Mopperkont schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:18:
Ik heb trouwens twee controllers en als ik de Wii aanzet met de ene controller krijg ik heel vaak dat die controller dan als controller 2 wordt gezien en ik dus de andere controller moet pakken. Waarom wijst de Wii niet gewoon die controller als nr. 1 aan als ie daarmee aangezet is? Dan gaat die andere controller ook niet aan en verbruikt ie ook geen stroom.
ik heb/had precies hetzelfde. Ik ben er achter gekomen dat de Wii de wii-mote nummer één geeft als die controller als eerste op de A knop drukt. Mocht de Wii-mote gewoon ergens liggen zonder dat iemand de knop indrukt dat is het wel een beetje raar, toch heb ik dat ook wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Cubic X schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:28:
ik heb/had precies hetzelfde. Ik ben er achter gekomen dat de Wii de wii-mote nummer één geeft als die controller als eerste op de A knop drukt. Mocht de Wii-mote gewoon ergens liggen zonder dat iemand de knop indrukt dat is het wel een beetje raar, toch heb ik dat ook wel eens :P
Inderdaad, ik heb ook wel eens gehad dat ik bij het pakken van de remote per ongeluk het knopje van de onderliggende remote indrukte waardoor ik er na het installeren van de nunchuk en mezelf in de stoel achter kwam dat die andere remote als 1e stond aangegeven.
Met Zelda is dat was lastig, kon ik weer opstaan en alles opnieuw doen. :(
Lui ja :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die platinum medailles beschouw ik maar als niet-bestaand, want die zijn (veelal) niet te doen, net als in Wii Play overigens. Overal goud is mijn streven. :)

Overigens zit bij een van mijn Wiimotes de A knop scheef. Het knopje is een graad of 30 naar rechts gedraaid, waardoor ik nooit hoef te klooien om er achter te komen wat mijn eerste controller is. :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Captain N schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:05:
Die platinum medailles beschouw ik maar als niet-bestaand, want die zijn (veelal) niet te doen, net als in Wii Play overigens. Overal goud is mijn streven. :)

Overigens zit bij een van mijn Wiimotes de A knop scheef. Het knopje is een graad of 30 naar rechts gedraaid, waardoor ik nooit hoef te klooien om er achter te komen wat mijn eerste controller is. :Y)
is dat niet slecht voor je Wii-mote dan dat het knopje verdraait is? Was dit al zo toen je hem kocht/kreeg of heb je dat per ongeluk zelf gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, hij kwam zo uit de doos met m'n Wii. Is verder niks mis mee, alleen de letter A staat een beetje scheef. Vind het wel een handig herkenningspunt van m'n Wiimote, zeker als ik hem als ik weer in NL ben wel eens mee ga nemen naar vrienden met een Wii. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

underground mozart. Very hard, Een C gehaald :D
(ook weer eens afgestoft na een jaar) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

Hoi,

Sorry hoor maar hier ben ik niet echt actief, maar is er een enige kans om de Wii binnen een week binnen te krijgen, want m'n zusje kan er niet niet meer tegen. ze moet er 1 hebben :|

Sorry als dit niet echt thuishoort :(

PS: ik ga niet een beetje naar den haag toe voor een wii, een snelle internet winkel zou heel fijn zijn xD
want hier in 't achterhoek hehe ;p schiet het niet veel op

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 161981 op 26-02-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 161981 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:41:
Hoi,

Sorry hoor maar hier ben ik niet echt actief, maar is er een enige kans om de Wii binnen een week binnen te krijgen, want m'n zusje kan er niet niet meer tegen. ze moet er 1 hebben :|

Zoals zelfs op de vorige pagina nog verteld werd is de Wii lastig te krijgen en weet niemand wanneer het beter wordt. :)
PS: ik ga niet een beetje naar den haag toe voor een wii, een snelle internet winkel zou heel fijn zijn xD
Tsja, als je er geen moeite voor wilt doen dan ben je toch echt afhankelijk van de leveringen en een flinke dosis geluk.
En dan ga je de Wii echt niet binnen een week hebben.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 14:28

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 161981 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:41:
Hoi,

Zie de vorige pagina, waar zo'n beetje exact dezelfde vraag is gesteld. Dat je niet 30 topics gaat doorploegen kan ik me wel voorstellen, maar een beetje moeite doen is niet verkeerd.

Een beetje moeite zul je ook moeten doen voor een Wii. En een flinke dosis geluk. Amazon.de heb ik hier goede verhalen over gehoord met een levertijd van tussen de 3 en 5 dagen. In NL moet je een boel geluk hebben. Gebruik eens een middag of koopavond om de winkels langs te gaan om te informeren. Met op je luie reet zitten heb je nooit een Wii binnen deze week.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:03:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. Het aantal ledjes geeft toch aan welke remote je vast hebt? Anders heb ik altijd bijna lege batterijen gebruikt.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 181080 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:50:
Volgens mij klopt dit niet. Het aantal ledjes geeft toch aan welke remote je vast hebt? Anders heb ik altijd bijna lege batterijen gebruikt.... :?
Ja dat klopt, maar zij hebben het over het aantal knipperende lichtjes als je de remote aanzet.
Daarna geeft hij met de lichtjes aan welk nummer hij is. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:45:
[...]

Zoals zelfs op de vorige pagina nog verteld werd is de Wii lastig te krijgen en weet niemand wanneer het beter wordt. :)
Lees mn post nog eens
Tsja, als je er geen moeite voor wilt doen dan ben je toch echt afhankelijk van de leveringen en een flinke dosis geluk.
En dan ga je de Wii echt niet binnen een week hebben.
ik ben 15 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zelfs als ik hem 6 keer lees verandert er weinig aan.

Als je dus geen rijbewijs hebt wordt het lastig, rondbellen naar internetshops is je enige optie. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 21:29

Snippertje

Light up your life

Man ik word gek van wii boxing... Het reageert gewoon niet goed genoeg, iemand nog tips? Ook dat hoog en laag slaan werkt niet echt...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Dus dan heb je geen dosis geluk? :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:50
Razor.Timo schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:34:
Man ik word gek van wii boxing... Het reageert gewoon niet goed genoeg, iemand nog tips? Ook dat hoog en laag slaan werkt niet echt...
Ja, het is heel belangrijk de controllers zeg maar dicht bij elkaar voor je hoofd te houden en van daaruit te stoten. Dan zul je zien dat het prima werkt. Je moet natuurlijk niet al te snel willen en aan de andere kant de combo's niet vermijden, maar dan reageert ie vrij goed.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Razor.Timo schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:34:
Vooral niet te snel slaan. Je ziet veel mensen als een gek gaan staan rammen. Je kunt beter 1 keer hard slaan en wat langzamer dan in die tijd 10 keer wat ongecontroleerd met je armen staan zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Doe bij boksen de oefeningen. De controls werken eigelijk best wel goed. Maar ik zie het bij mij ook veel mensen die het niet snappen of niet de tijd nemen. Ze denken van OOHH het is boksen ik snap de controls! Meestal niet dus:p
Hoog voor je gezicht houden dicht bij elkaar. En de trainingen helpen aardig goed en dan een beetje kijken wat het best werkt.

Als je het door hebt tover je zo de bruutste combo's en moves uit je mouw wat best fijn is :p

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 26-02-2007 18:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 21:29

Snippertje

Light up your life

Postius schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:04:
Doe bij boksen de oefeningen. De controls werken eigelijk best wel goed. Maar ik zie het bij mij ook veel mensen die het niet snappen of niet de tijd nemen. Ze denken van OOHH het is boksen ik snap de controls! Meestal niet dus:p
Hoog voor je gezicht houden dicht bij elkaar. En de trainingen helpen aardig goed en dan een beetje kijken wat het best werkt.

Als je het door hebt tover je zo de bruutste combo's en moves uit je mouw wat best fijn is :p
Lol, ik wist niet eens dat er combo's waren 8)7 Maar eens proberen dan :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jeej, Nintendo is weer lekker bezig. Wing Island is weer uitgesteld. Het zou eerst uitkomen op 23 februari. Daarna zou het in maart uitkomen en nu wordt het alweer 13 april :/. Ik hoop niet dat dat betekent dat Super Paper Mario en Mario Party hier ook weer later komen :(.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

In exite truck zitten trouwens ook debiele level bugs. Als je op superexite die 3e cup in schotland gaat racen kan je de brug omhoog laten gaan door die powerup te pakken, het lompe is alleen dat je altijd zal crashen/sloom zal gaan als je dat doet omdat je op die brug zit zodra die omhoog gaat. Uiteraard heeft je tegenstander natuurlijk helemaal nergens last van. Heeft me toch al een paar keer de winst gekost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
23 Maart

Weet iemand trouwens of Tomb Raider Legend nog naar de Wii gaat komen? Ik wil deze game graag spelen en wil dan ook de Cube versie kopen. Maar mocht er nog een Wii versie komen dan pak ik liever die!

[ Voor 24% gewijzigd door Deddiekoel op 26-02-2007 20:17 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anoniem: 93354 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 20:13:
In exite truck zitten trouwens ook debiele level bugs. Als je op superexite die 3e cup in schotland gaat racen kan je de brug omhoog laten gaan door die powerup te pakken, het lompe is alleen dat je altijd zal crashen/sloom zal gaan als je dat doet omdat je op die brug zit zodra die omhoog gaat. Uiteraard heeft je tegenstander natuurlijk helemaal nergens last van. Heeft me toch al een paar keer de winst gekost :(
Ik word ook vaak zat het slachtoffer van mn eigen power ups. Valt er een boom om rijd ik daar keihard tegen aan bijv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is gewoon ongelofelijk, ik heb gewoon het hele internet afgezocht.
Elke winkel hier in de stad en resultaat = niks. Heeft nintendo maar 1 fabriekje in de kelder van sony zitten ofzo?

Is er echt geen manier om een Wii binnen 2-3 weken binnen te krijgen? omfg hé ;p hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Net me Wii binnen. De takken zeg..loopt al 15 minuten te stampen op de firmware update en is nu op 5%?!..Een firmware update zal echt niet meer dan een mB beslaan. Als dit al zo godsgruwelijk lang duurt dan heb ik weinig hoop op ooit een N64 te kunnen downloaden van tot 32mByte.

Heb er nog amper mee gespeeld, doe ik nu ook maar niet met die dikke do not power down warning.
Kan lekker tot morgen wachten door die update..yaay :|

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 26-02-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 161981 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:53:
Dit is gewoon ongelofelijk, ik heb gewoon het hele internet afgezocht.
Elke winkel hier in de stad en resultaat = niks. Heeft nintendo maar 1 fabriekje in de kelder van sony zitten ofzo?
Zoals eerder gezegd, de vraag is gewoon veel hoger dan verwacht. Nintendo had verwacht om eind volgende maand zes miljoen consoles te verkopen, wat al een erg hoog aantal is. Nintendo blijkt daar met gemak overheen te kunnen gaan. De produktiecapaciteit wordt binnenkort opgeschroefd naar 1 miljoen consoles per maand, met dat tempo kan Nintendo 16 miljoen Wii's geproduceerd hebben voor het einde van het jaar. Ter vergelijking: van de Gamecube zijn er in 5 jaar tijd maar 22 miljoen verkocht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:58:
Net me Wii binnen. De takken zeg..loopt al 15 minuten te stampen op de firmware update en is nu op 5%?!..Een firmware update zal echt niet meer dan een mB beslaan. Als dit al zo godsgruwelijk lang duurt dan heb ik weinig hoop op ooit een N64 te kunnen downloaden van tot 32mByte.

Heb er nog amper mee gespeeld, doe ik nu ook maar niet met die dikke do not power down warning.
Gewoon uitzetten en nog een keer proberen. Hebben ik en meerdere mensen hier ook gehad. Die updates zouden redelijk rap moeten gaan. De balk moet iig in beweging blijven is mijn ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hij beweegt ook, tergend langzaam. Ik weet niet wanneer hij gewoon download en wanneer hij echt in de Wii loopt te kloten dus ben huiverig om te resetten..
Naar het balkje kijkend is hij op 30% na een half uur ofzo.

Heb je een Wii...speel je nog nii :(

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 26-02-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 12:37

job

Gewoon resetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:15:
Hij beweegt ook, tergend langzaam. Ik weet niet wanneer hij gewoon download en wanneer hij echt in de Wii loopt te kloten dus ben huiverig om te resetten..

Dat balkje is alleen downloaden. Firmware installeert de Wii pas na het downloaden. Verschillende mensen hebben de stroom er al afgehaald om dat de download bleef hangen en ze leven allemaal nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:58:

ik heb het ook gehad gewoon de wii uitzetten en dan opnieuw aanzetten die update gaat normaal gesproken gewoon rap hoor maar soms loopt hij vast ofzo (heb hem vanaf 18 december en heb het pas 1 keer gehad) hij gaat pas ECHT updaten als hij alle data binnen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62733

wat me het meest verbaast is dat Nintendo Europa , nog steeds geen duidelijkheid verschaft over de leveringen aan winkels !

Winkeliers klagen ook al dat dat ding niet aan te leveren is en dat ze ook niet weten wanneer er geleverd gaat worden ...

grrr... ik dacht dat Nintendo het redelijk voor elkaar had, maar volgens mij loopt dit toch echt uit de hand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 62733 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:41:
wat me het meest verbaast is dat Nintendo Europa , nog steeds geen duidelijkheid verschaft over de leveringen aan winkels !

Winkeliers klagen ook al dat dat ding niet aan te leveren is en dat ze ook niet weten wanneer er geleverd gaat worden ...

grrr... ik dacht dat Nintendo het redelijk voor elkaar had, maar volgens mij loopt dit toch echt uit de hand !
Toch blijf ik erbij dat het aan de vraag ligt. Tot nu toe heeft Nintendo vrijwel alle targets min of meer gehaald. Dus dat betekent dat dit de grootste launch ooit is! Tuurlijk klagen de winkeliers, ze willen graag verkopen en dat gaat niet. Reken maar dat het nu niet meer zo lang zal duren, de productie gaat immers in april omhoog. Daarnaast kun je als je echt heel erg omhoog zit, proberen om hem uit Duitsland te halen (webshop/mediamarkt) of in Nederland rondbellen naar winkels die niet aan preorders doen (sommige mediamarkten/Van Leest/FRS etc).
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:15:

A ) Je kunt ook spelen zonder de firmware updates.
B ) De updates moeten veel sneller gaan, dus gewoon even resetten en opnieuw proberen.

Ik heb sinds dit weekend ook een andere (nieuwe) Wii, zoals een aantal mensen hier inmiddels weten ;) en het updaten ging zeer rap. Terwijl het er aardig wat waren in totaal.
Max|Burn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:44:
Ja ik snap ook wel dat je kan spelen zonder update, doh.
Tja, jij zeurt dat je niet kan spelen :+
Ik heb hem nu 3 keer gereset en het schiet gewoon voor geen moer op.

Dan koop ik maar geen VC games, Browser etc, Groeten aan Nintendo.
Geduld is een schone zaak!

[ Voor 53% gewijzigd door Hoedje op 26-02-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Vage shit. Bij mij gaat alles gewoon snel...

EA kondigt MySims aan voor DS en Wii

[ Voor 44% gewijzigd door Willybubba op 26-02-2007 23:43 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170310

Ligt het gewoon niet aan je internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 14:28

Smoonshine

Feyenoord!!

Wel een spel om in de gaten te houden volgens mij. Het lijkt me een beetje Animal Crossing stijl, maar dan een stuk diepgaander in zo'n beetje alle aspecten. Het valt me alleen op dat ik alleen maar pubers zie op de screenshots. Ik hoop toch eigenlijk wel dat het niet zo'n speels kinderspelletje wordt. Het zal in ieder geval geen typisch Sims spel worden.

Echt mooi om te zien hoeveel moeite EA steekt in de Wii op dit moment. Er staan al een boel potentiële EA toppers op sprong. Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat ik het idee krijg dat EA de Wii ook echt ziet als familie console. Naast SSX is ook de Sims een stuk toegankelijker gemaakt kwa uiterlijk. Straks krijgen we ook een Fifa waarin we met de F-jes kunnen spelen in plaats van met de selectie teams :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X

ligt echt aan je internet verbinding hoor, ik haalde de updates in 1 a 2 minuten binnen met een 6MB internet lijn.

hebben trouwens meer mensen er last van dat de Wii Mario Kart Double Dash save's niet leest?
Andere spellen zoals Sunshine, NFS U enz leest de wii de savegames wel van maar van MK DD niet :?
Op de cube werken die saves dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb sinds dit weekend ook een andere (nieuwe) Wii, zoals een aantal mensen hier inmiddels weten ;) en het updaten ging zeer rap. Terwijl het er aardig wat waren in totaal.
Wat was er met je oude dan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:04

S2S

Ik zei toch dat het niet helemaal goed zit met het netwerk gebeuren in de Wii :+

Anyway, router of wat je ook gebruikt op kanaal 1 of 11 zetten. Of als je echt niet wil en je wil echt de update, Wii naast router of stick zetten. Heb ik ook gedaan, maar nadat ik mijn router op 1 of 11 had gezet ging het downloaden en updaten wel snel en hoefde dat dus niet meer. En mss is het handing om even naar je beveiliging te kijken die je op je router/stick gebruikt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wat voor een verbinding heb je dan? Welke rates etc?
Want net zoals hierboven haal ik de updates in een minuutje binnen met 10Mbit
Ik zou eens naar je verbinding / router kijken...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb wat leuks gevonden!!!

EN HET WERKT ECHT.

http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=51099
The wii scans AR and rejects it because it thinks its ntsc region.
Thats where all the problems are coming from.

THIS SHOULD WORK WITH ANY VERSION OF AR
AND IMPORTS ALSO

i was playing for a while seeing if i could get a game to reboot into ar
for example in pso when it returns from the web page mode with no avail

but i found a hole in the wii itself.... hehehe

------------------\
Dolqube's disc trick|
------------------TUTORIAL-------------------------

1. put an orig gc game into the wii.
2. hover the remote over the start button.
3. press the eject button.
4. press start at last second. ie. before the button is disabled
5. swap discs really fast .ie get it started before blue light comes on.
6. away we go AR and imports. note: AR not needed for imports
Ik heb dan geen AR gebruikt maar gewoon een PAL NGC game, en die Wii boot na de SWAP gewoon USA NGC games. Ik moet zeggen niet alle, heb er 2 getest, Prime USA = werkte, Eternal Darkness USA liep vast.

Ik kreeg alleen progressive scan niet aan de praat, de USA games draaien dus op 576i.
IK ga zo even een AR gebruiken voor de swap, mss dat ik dan wel 480p heb met usa games.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 27-02-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

GameTrailers.com heeft hun SSX Blur Video Review live staan.

Nog meer een must have voor mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:24:
Ik heb wat leuks gevonden!!!

EN HET WERKT ECHT.

http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=51099

[...]

Ik heb dan geen AR gebruikt maar gewoon een PAL NGC game, en die Wii boot na de SWAP gewoon USA NGC games. Ik moet zeggen niet alle, heb er 2 getest, Prime USA = werkte, Eternal Darkness USA liep vast.

Ik kreeg alleen progressive scan niet aan de praat, de USA games draaien dus op 576i.
IK ga zo even een AR gebruiken voor de swap, mss dat ik dan wel 480p heb met usa games.
Stoer. Ik ga het even zelf proberen, maar als dit werkt komt het in de startpost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:32:
[...]

Stoer. Ik ga het even zelf proberen, maar als dit werkt komt het in de startpost. _/-\o_
Dude het werkt!

Met Action Replay nog leuker, FULL 480P USA games. Tenminste Metroid Prime USA doet het perfect in 480p :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat is een lang verhaal wat erg offtopic is, korte versie is dat mijn neefjes de Wii wel erg cool vonden, nadat ze hier hadden gespeeld. Papa en mama hem maar niet konden vinden. * Hoedje offert zich op. Blijkt dat je via Amazon.de een Wii hebt binnen 3 dagen 8)7
Willybubba schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:29:
GameTrailers.com heeft hun SSX Blur Video Review live staan.

Nog meer een must have voor mij nu.
Ga ik ff checken. En weer een positieve review voor SSX, mooi :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 27-02-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren tijdens Excite Truck crashte mijn vrouw op de olietanker in Finland precies in een mast. Ze zat rechtopstaand vast tussen de drie spijlen van de mast! Ik vond het wel knap, ze kreeg er echter geen extra punten voor. :(
Het is trouwens wel jammer dat je niet meer punten kan krijgen voor bijvoorbeeld air-spins. De meeste punten verzamel je eigenlijk door als een gek te driften of lang in de lucht te blijven hangen. Dit zijn nu net niet de moeilijkste 'stunts'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:37:
[...]

Dude het werkt!

Met Action Replay nog leuker, FULL 480P USA games. Tenminste Metroid Prime USA doet het perfect in 480p :9~
Het werkt inderdaad, maar je moet wel erg veel geluk hebben om het aan de praat te krijgen. De disc drive licht meestal al blauw op voordat het eerste schijfje uit de drive is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Cubic X schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:27:
ligt echt aan je internet verbinding hoor, ik haalde de updates in 1 a 2 minuten binnen met een 6MB internet lijn.

hebben trouwens meer mensen er last van dat de Wii Mario Kart Double Dash save's niet leest?
Andere spellen zoals Sunshine, NFS U enz leest de wii de savegames wel van maar van MK DD niet :?
Op de cube werken die saves dan weer wel :P
3rd party memory card?

Ik heb namelijk nergens last van met DD. :)

@ Max|Burn:
Hoe heb jij je Wii op internet zitten? Gewoon een WiFi router?
Zo ja, welke? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:49:
[...]

Het werkt inderdaad, maar je moet wel erg veel geluk hebben om het aan de praat te krijgen. De disc drive licht meestal al blauw op voordat het eerste schijfje uit de drive is.
Mja, maar das logisch, enig behendigheid is nodig. Bij mij gaat het nu bijna altijd goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04

SD5k

>4&X

Wat vet! Nu maar hopen dat Nintendo dit niet kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

en wat is AR juist? Een piratensimulator ofzo? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:54:
en wat is AR juist? Een piratensimulator ofzo? :)
Denk Action Replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Anoniem: 181080 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:48:
Gisteren tijdens Excite Truck crashte mijn vrouw op de olietanker in Finland precies in een mast. Ze zat rechtopstaand vast tussen de drie spijlen van de mast! Ik vond het wel knap, ze kreeg er echter geen extra punten voor. :(
Het is trouwens wel jammer dat je niet meer punten kan krijgen voor bijvoorbeeld air-spins. De meeste punten verzamel je eigenlijk door als een gek te driften of lang in de lucht te blijven hangen. Dit zijn nu net niet de moeilijkste 'stunts'.....
Een 1080 levert je 5 sterren op. (360 1 ster, 720 3 sterren)

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Werkt die grote wisseltruc alleen met Cube games, of ook met Wii games? :o

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

Volgens het forum ook met Wii games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Jammer, als het alleen om gamecube games ging zou Nintendo misschien niet eens de moeite nemen om het te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

Je hoeft niet te updaten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Waarschijnlijk wel, als je in de toekomst ook nog de nieuwste games wil blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@Allemaal

Nintendo (NL?) heeft gewoon een capaciteitsproleem.
S'avonds 40 miljard keer gereset, ging gewoon mega traag. 4u s'ochtends probeer ik het weer en ik trok zo de update en opera binnen zonder problemen.

Me router is verder prima (Draytek 2900G) en verstand van internet heb ik ook wel ;) Me eigen verbinding is prima, dat ging gewoon met volle snelheid, ook gisteravond, terwijl de Wii echt voor geen meter liep.(Zowel Wii shop channel als de software update). Opera download knalde er gister zelfs uit met een fout.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
-Sander schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:39:
Waarschijnlijk wel, als je in de toekomst ook nog de nieuwste games wil blijven spelen.
Idd, vanaf maart of april komen de eerste games uit waarbij de firmware updates ook op de DVD staan. Dus zonder update kun je dan waarschijnlijk niet gamen :), een beetje vergelijkbaar met de Sony PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als deze swap-hack al werkt verwacht ik wel dat Datel erg snel met een Freeloader oid zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja...ik zou wel eens met mijn freeloader willen testen, maar ik heb geen import cubegames :( (freeloader was een cadeautje van lik-sang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:53
De oplossing die ik gebruik om import Cube games te spelen?
Gewoon gebruik blijven maken van de Cube, kan ik tenminste ook nog mijn Game Boy t/m Game Boy Advance games spelen. :D
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:53:
Als deze swap-hack al werkt verwacht ik wel dat Datel erg snel met een Freeloader oid zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De cube staat nog bij mn ouders thuis, en voor GBA spellen heb ik een.. *tromgeroffel* ..GBA! :)

Daarnaast geeft de Wii een iets mooiere RGB output vergeleken bij de Cube.

[ Voor 28% gewijzigd door SD5k op 27-02-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-Sander schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:15:
De cube staat nog bij mn ouders thuis, en voor GBA spellen heb ik een.. *tromgeroffel* ..GBA! :)

Daarnaast geeft de Wii een iets mooiere RGB output vergeleken bij de Cube.
Juist, plus dat ik al genoeg troep op mijn kamer heb staan. Kunnen die Cubes mooi naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vraag me alleen af hoe lang dit blijft werken. Even een firmware update er overheen en het zal wel weer uit zijn met de pret. Heb overigens geen PAL games hier om te testen of het ook op een Japanse Wii werkt. Misschien dat iemand in NL met een Japanse of US Wii dat kan testen? Ben wel nieuwsgierig. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Captain N schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:22:
Ik vraag me alleen af hoe lang dit blijft werken. Even een firmware update er overheen en het zal wel weer uit zijn met de pret. Heb overigens geen PAL games hier om te testen of het ook op een Japanse Wii werkt. Misschien dat iemand in NL met een Japanse of US Wii dat kan testen? Ben wel nieuwsgierig. :)
Ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen. De AR werkt namelijk helemaal zoals hij ook in een Cube werkt, kompleet met OPEN THE LID.
De Wii gaat volgens mij helemaal over in originele Gamecube stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:36
nu amazon.de geen optie meer is, waar kan ik hem het beste online bestellen?

Buitenland en CC zijn niet echt een probleem.

En behalve de Wii zelf, wat zou je aanraden om er bij te bestellen? Alleen Wii Play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zit dus te denken om een Wii te kopen, maar waar zijn die dingen in hemelsnaam nog te verkrijgen? Ik zou zelda wel willen hebben, en is er supermario voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hier moest ik wel even luidop lachen :)

http://www.deviantart.com...989/?qo=2&qh=special%3Add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hier weer verder : Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 27-02-2007 14:22 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!