Zojuist even een uurtje Excite Truck gespeeld.
Echt een ontzettend tof spel,
Eerste wat me positief opviel waren de graphics, vergeleken met Rayman, Red Steel e.d. een stap in de goede richting. Lekker scherp, groot opgezet en het landschap is gevuld met struikjes, boombjes gebouwtjes, heuvels water daarnaast een solide framerate. Het racen zelf werkt als een trein en je stuurt door de remote naar links of rechts te kantelen. In het begin zwiep je echt alle kanten op maar na een paar races begin ik er al aardig handig in te worden. Het vetste van het spel zijn natuurlijk de jumps, je truck de lucht in laten vliegen ziet er gewoon zo ontzettend tof uit.
De computer gestuurde tegenstanders zijn nu nog niet veel soeps, maar ik neem aan dat dat na de eerste cup beter wordt. Het spel is daarnaast niet zo karig als ik dacht, er zit een soort achievement systeem in met sterren. Die achievements kun je halen door mooie stunts uit te voeren of door andere van de weg te rammen, uiteraard verdien je hier nieuwe trucks mee.
Afijn, hier een eerste korte impressie met als conclusie aanrader!
Als iemand meer wil weten hoor ik het wel.
Ik ga weer trucken

pven schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:49:
Ik heb me een paar dagen terug op nintendovip.com en via de Wii met hetzelfde email-adrss en hetzeflde wachtwoord aangemeld. Op de site vind ik mijn Wii-points terug, maar op de Wii zelf niet. Is dit een kwestie van nog langer wachten?
Sterrenpunten> Krijg je bij spellen die je koopt, kun je in de sterrencatalogus op Nintendo.nl inwisselen voor achtergrondjes, screensavers en soms een spel of t-shirt.
WiiPoints> Moet je in de winkel kopen, 20 euro per 2000 punten en kun je Virtual Console spellen mee downloaden. De points die je gratis bij je games zijn zijn dus niet hetzelfde.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 14-02-2007 19:55
]