Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
De laatste paar update (news channel, en shopping channel updates) zijn volgens mij geen echte systeem updates geweest. De versie is nl. nog steeds 2.1E.
Ik vind het enquetekanaal wel grappig en iig een leuke verrassing. Maar weet niet of het de blocks die het me kost waard vind. De 512Mb begint aardig snel vol te lopen zo en ik hoop dan ook dat Nintendo met een vorm van alternatieve opslag voor de speelbare kanalen komt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Deddiekoel schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:43:
De laatste paar update (news channel, en shopping channel updates) zijn volgens mij geen echte systeem updates geweest. De versie is nl. nog steeds 2.1E.
Ik vind het enquetekanaal wel grappig en iig een leuke verrassing. Maar weet niet of het de blocks die het me kost waard vind. De 512Mb begint aardig snel vol te lopen zo en ik hoop dan ook dat Nintendo met een vorm van alternatieve opslag voor de speelbare kanalen komt.
Je hebt van die 512 MB zelfs maar 200-250 MB tot je beschikking(1 block ≈ 100 kilobyte), dus het geheugen loopt nog sneller vol dan dat iedereen voor de launch verwachtte.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Naar aanleiding van mijn eigen ervaring van gisteravond en de post van fingerhead:

Als de Wii een verbindingstest uitvoert, probeert hij dan verbinding met internet te krijgen, of alleen met de router/pc waar je hem op aangesloten hebt?

In het eerste geval snap ik waarom het niet lukte gisteren, in het tweede geval ga ik vanavond m'n pc slopen. :P

Ik gebruik namelijk een standaard USB dongle op Ad-Hoc modus om mee te verbinden. M'n Wii ziet hem ook, ik kan verbinden, WEP-wachtwoord invullen, die controleert hij ook want alleen als ik hem goed invul kan ik naar de volgende stap. Maar dan gaat hij de verbindingstest doen en faalt het steeds.
Dit zou kunnen om dat ik het internet nog niet gedeeld heb met de AdHoc dongle (dit gaf namelijk een zooi gezeur).

Heeft iemand hier een antwoord op? Dan kan ik namelijk verder, en als het dan nog niet lukt post ik wel in Netwerken. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

MetroidPrime schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:55:
[...]

Waarom zou je een Gamecube memory card dan niet kunnen opruimen?
Omdat ik die kaarten liever niet regelmatig erin en eruit wil halen. Maar kan ik hieruit afleiden dat de GC memory blocks inderdaad boven de Wii uitsteken en dat daardoor het klepje niet dichtgaat? (dat was tenslotte mijn vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/DSCF0268.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heel netjes, mijn vertrouwen in de VC neemt flink toe zo. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rst77 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:03:
[...]

Omdat ik die kaarten liever niet regelmatig erin en eruit wil halen. Maar kan ik hieruit afleiden dat de GC memory blocks inderdaad boven de Wii uitsteken en dat daardoor het klepje niet dichtgaat? (dat was tenslotte mijn vraag).
Het klepje gaat niet dicht, maar je kunt het klepje er altijd nog afhalen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:39:
[...]

Dimplus

@ Phusebox
Excite Truck(16 feb), Kororinpa(23 feb), Wing Island(16 maart) Sonic(2 maart),DBZ Budokai Tenkaichi 2(23 maart), HeatSeeker(23 maart) ,

Daarnaast liggen in maart/april deze in de winkel: SSX Blur, Super Paper Mario, Godfather, Scarface, Driver.
ik kan die releases nergens terugvinden

Wing Island, Exite Truck en Super Paper Mario hebben wel mijn interesse wat dat betreft.

kan alleen nergens een review vinden van Excite Truck, die dus al deze week uitkomt/is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Phusebox schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:35:
[...]

ik kan die releases nergens terugvinden
De meeste daarvan staan in de startpost(inclusief bronvermelding!). Super Paper Mario is het enige spel dat momenteel nog geen Europese releasedatum heeft.
kan alleen nergens een review vinden van Excite Truck, die dus al deze week uitkomt/is
Dan moet je toch echt iets beter zoeken, er zijn enkele tientallen reviews van het spel te vinden op het internet.

EDIT: Ik heb net Excite Truck ontvangen, dus ik zal vanavond mijn mening erover geven.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 14-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:32:
omg....post al die onzin anders gewoon in het zelda topic, al die brokken tekst en aanstellerij moeten overslaan is niet echt boeiend.

[...]

Hoe kan het nu leuker spelen zijn met de wiimote :?
Nou ik bedoel voor het schilderen. Dat is natuurlijk leuker om die bewegingen te doen met de wiimote dan met een control-stick.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Net Excite Truck besteld voor maar € 39,50!

Yeah 8)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Phusebox schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Kun je toch gewoon op www.gamespot.com en www.ign.com vinden? Er staat zelfs een IGN Video Review op YouTube. Gewoon even Excite Truck intypen op youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vanitas schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:44:Nou ik bedoel voor het schilderen. Dat is natuurlijk leuker om die bewegingen te doen met de wiimote dan met een control-stick.
Zeiden ze ook bij Game Kings onder andere en ik geef ze gelijk ook :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoedje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Het lijkt me een beetje nutteloos kanaal, maar het is altijd leuk om een verrassing te krijgen. Wel jammer dat de bijgeleverde update niet helpt voor het RGB kabel probleem :/
Welk probleem is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de volgende betrouwbare bron http://www.gamespot.com/n...ml?tag=latestnews;title;0 , komt er nog een bowling spel aan...

Bowlen bij Wii Sports is leuk, maar er is heel wat voor nodig om daarnaast nog een bowling spel te kopen. Voor Tiger Woods 07 heb ik dat wel over (nieuwste info over dit spel zie http://www.gamespot.com/p...ct=convert&om_clk=topslot)

Overigens zag ik excite truck idd ook al in de winkels liggen (o.a. E-plaza in Osdorp) voor 49.95.
Ik las dat veel mensen (ik zelf niet echt) uitkeken naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ga em vanmiddag ff halen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mystical Ninja naar de Virtual Console? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Oh dat spel is genius _/-\o_ Wat heb ik veel fun beleefd ermee in de 16-bit era. Vooral als je die giant robot levels met zn tweeen speelt. Hoop dat het snel wordt uitgebracht samen met de N64 versie. Speelde overigens op de Super Famicom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 06:47:
Yep het enquetekanaal is ook op PAL Wii's beschikbaar; even software updaten en dan via Wii Winkelkanaal je software binnentrekken; het ziet er wederom wel gaaf uit; ik wist niet dat het er aan zou komen dus ik was blij verrast met een Blauwe disksleuf vanochtend.

Trouwens hoe eet jij je eieren het liefst :P
zou dat iets te maken hebben met die knoppen van VC downloads die je in je VIP account ziet? of tewel je kan feedback geven over de VC games en daarvoor wordt je beloont met punten voor de gedownloade VC games (en internet channel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, het enquetekanaal was er bij mij al om kwart voor 5 's nachts. Flink raar gevoel als je naar de wc wilt, en je komt terug en ziet dat je wii blauw is :+. Ik dacht serieus dat ik het gedroomd had joh, maar het is dus echt waar. Bloody brilliant, leuke toevoeging, maar nog steeds wel jammer van die RGB-fix die op zich laat wachten. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

afwachten of dit ook in europa komt. Heb me nog enorm mee geamuseerd in multiplayer (die giant robo blijft me idd het meeste bij)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:41:
Ik heb net Excite Truck ontvangen, dus ik zal vanavond mijn mening erover geven.
Waar had je hem besteld?

Wat me ook opvalt is dat ik nog niemand heb gehoord over zelf een enquete insturen. Die mogelijk is er wel. Ik ben namelijk benieuwd als iedereen hier hetzelfde enquete voorstel indient of die dan ook zal verschijnen. Ik zit dan meteen te denken in de richting van "Moeten VC games aan je Wii worden gekoppeld?" of "Moeten sterrenpunten wel of niet na 12 maanden vervallen?"...

[ Voor 45% gewijzigd door Deddiekoel op 14-02-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:17:
[...]

Waar had je hem besteld?

Wat me ook opvalt is dat ik nog niemand heb gehoord over zelf een enquete insturen. Die mogelijk is er wel. Ik ben namelijk benieuwd als iedereen hier hetzelfde enquete voorstel indient of die dan ook zal verschijnen. Ik zit dan meteen te denken in de richting van "Moeten VC games aan je Wii worden gekoppeld?" of "Moeten sterrenpunten wel of niet na 12 maanden vervallen?"...
Dynabyte, maar bij andere webwinkels schijnt het spel een paar Euro goedkoper te zijn.

Wat die enquete's betreft, mijn eerste ideeen waren:

Moet Earthbound (0 en 1) in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Super Mario RPG in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Chrono Trigger in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Star Fox 2.... enzovoort. ;)

[ Voor 57% gewijzigd door MetroidPrime op 14-02-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:21:
[...]

Dynabyte, maar bij andere webwinkels schijnt het spel een paar Euro goedkoper te zijn.

Wat die enquete's betreft, mijn eerste ideeen waren:

Moet Earthbound (0 en 1) in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Super Mario RPG in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Chrono Trigger in Europa op de VC worden uitgebracht?
Moet Star Fox 2.... enzovoort. ;)
en natuurlijk de erg slechte verhouding VIP sterren naar Wii sterren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik heb ook een vraag gesubmit.

Ik gebruik dagelijks het Wii weerkanaal. (ja/nee)

Ben wel benieuwd of veel mensen dat gebruiken en ook of die door de censuur van Nintendo heen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:33:
[...]
en natuurlijk de erg slechte verhouding VIP sterren naar Wii sterren!
Het is natuurlijk wel vreemd dat er maar één bron is (vaag Duits tijdschrift) en dat noch Nintendo noch een andere site daar uitspraken over heeft gedaan. Ik zou dus nog maar even wachten tot het officieel is :P.
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:04:
Volgens de volgende betrouwbare bron http://www.gamespot.com/n...ml?tag=latestnews;title;0 , komt er nog een bowling spel aan...
Hier is het persbericht: http://gonintendo.com/?p=13148.

Ik ben trouwens zeer benieuwd wat jullie van Excite Truck vinden. Ik ga echt heel veel moeite doen om me in te houden tot SSX Blur. Het lijkt me, ondanks de vriendelijke prijs, een beetje kort spel. Volgens Matt is het één van de meest ondergewaardeerde launchgames:
If you're on the fence about it, I would really recommend that you check Excite Truck out. It's one of Wii's most underrated games.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 14-02-2007 15:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijn enquete vraag zou zijn: Moeten het weer en nieuwskanaal ook beschikbaar zijn als wii connect 24 uitstaat?

(antwoord is natuurlijk ja, ik vind het nog steeds belachelijk dat ik dat kleine beetje data alleen kan binnenkrijgen als m'n wii connect aan staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Xsion schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:18:
ik had naar mediamarkt gebeld maar die hadden niets meer in duitsland.

ik had de mediamarkt van krefeld geprobeerd en van monchengladbach.

helaas zonder resultaat.

iemand anders nog een adres in duitsland, vlakbij de venlose grens?
Media Markt Herzogenrath of Aken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 08:47
ik heb hem inmiddels uit de mediamarkt in ede,
waar ze nu ook uitverkocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:04:
Ik heb ook een vraag gesubmit.

Ik gebruik dagelijks het Wii weerkanaal. (ja/nee)

Ben wel benieuwd of veel mensen dat gebruiken en ook of die door de censuur van Nintendo heen komt :)
had je beter kunnen submitten:

ik gebruik weerkanaal? elke dag, soms, vaak, nooit zelfde vraag kan je ook stellen voor nieuwskanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben op zoek naar Wiimotes. Ik probeer die nu al een tijdje te vinden maar overal waar ik zoek (winkels die entertainment bonnen accepteren) vang ik bot. Ik ben gisteren zelfs bij de MM Breda geweest en daar waren ze ook op :(

Verder hoef ik niet perse een aparte bowling game op de Wii. Ik vind de Wii Sports versie helemaal goed. Itt tennis kun je hier wel potjes van een fatsoenlijke lengte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al exite truck van gcshop binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net ff met dat "Everybody Votes Channel" bezig geweest. Opzich wel een leuk idee, maar ik zie het nut er nog niet echt van in, tenzij dat nintendo een soort enquete gaat starten over wat je op de Wii (anders) wilt hebben. Of games voor op de VC.

Overigens ging het downloaden van het Votes Channel stukken sneller dan het Internet Channel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:11:
iemand al exite truck van gcshop binnen?
Spel komt officieel pas vrijdag, die van mij is wel binnen(via dimplus) en zal vanavond wel ff een impressie posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

bonzz.netninja

Niente baffi

Deddiekoel schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:55:
Ik ben op zoek naar Wiimotes. Ik probeer die nu al een tijdje te vinden maar overal waar ik zoek (winkels die entertainment bonnen accepteren) vang ik bot. Ik ben gisteren zelfs bij de MM Breda geweest en daar waren ze ook op :(

Verder hoef ik niet perse een aparte bowling game op de Wii. Ik vind de Wii Sports versie helemaal goed. Itt tennis kun je hier wel potjes van een fatsoenlijke lengte hebben.
kzag ze liggen bij de V en D in utrecht maarja

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:37:
[...]

Spel komt officieel pas vrijdag, die van mij is wel binnen(via dimplus) en zal vanavond wel ff een impressie posten :)
raar ik zie ze hier al in de bartsmit liggen :P heel veel zelfs stuk of 10

offtopic:
dat is dan in ijmuiden

[ Voor 7% gewijzigd door Alien B.O.B. op 14-02-2007 17:48 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met pijn en moeite heb ik vandaag een Wii kunnen bemachtigen in het oosten van het land :D

Alles perfect, superblij met dat ding! Probleempje: Heb me geregistreerd op club.nintendo-europe.com en daar al mn sterren bij elkaar verzameld door pincodes in te voeren enzo, maar nu kan ik met mijn mail adres + wachtwoord wat ik daar heb niet inloggen via het Wii winkelkanaal! :o
Krijg de melding dat mn gegevens niet kloppen ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:35:
Met pijn en moeite heb ik vandaag een Wii kunnen bemachtigen in het oosten van het land :D

Alles perfect, superblij met dat ding! Probleempje: Heb me geregistreerd op club.nintendo-europe.com en daar al mn sterren bij elkaar verzameld door pincodes in te voeren enzo, maar nu kan ik met mijn mail adres + wachtwoord wat ik daar heb niet inloggen via het Wii winkelkanaal! :o
Het duurt even voordat de databases gesynced worden, dus probeer het morgenochtend nog even :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoedje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Het lijkt me een beetje nutteloos kanaal, maar het is altijd leuk om een verrassing te krijgen. Wel jammer dat de bijgeleverde update niet helpt voor het RGB kabel probleem :/
Zinu schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:02:
[...]

Welk probleem is dat dan?
Even een schopje daarop, die is helemaal onder de rest weg geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het probleem dat je Wii automatisch naar het kanaal springt waarop je altijd speelt. Zelfs al staat die uit. Het lijkt wel alsof er constant een signaal wordt afgegeven naar de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Toch leuk hoor, wakker worden met een totaal onaangekondigde channel :). Ik vind het er wel slick uitzien in ieder geval.

Het begint helaas alleen toch wel jammer te worden dat er slechts 512 mb beschikbaar is. Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is alle 48 kanalen te vullen met enkel het flashgeheugen, als je bijvoorbeeld een aantal N64 spellen neemt.

Verder nog een klein vraagje, hoe zit het nou precies met VC games opslaan op een SD kaart? Ik lees hier steeds dat je ze kan 'kopieren', maar betekend dat dat je nog steeds de versie op het flashgeheugen nodig hebt om ze te spelen, of kan je zo inderdaad ruimte besparen door je flashgeheugen alleen voor channels te gebruiken en alle games op SD geheugen te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:41:
Verder nog een klein vraagje, hoe zit het nou precies met VC games opslaan op een SD kaart? Ik lees hier steeds dat je ze kan 'kopieren', maar betekend dat dat je nog steeds de versie op het flashgeheugen nodig hebt om ze te spelen, of kan je zo inderdaad ruimte besparen door je flashgeheugen alleen voor channels te gebruiken en alle games op SD geheugen te stoppen?
Voorlopig kan dit iig nog niet. Je kan ze alleen backuppen op een SD kaart, maar dan kun je ze dus niet spelen. Overigens kun je ze dan net zo goed opnieuw downloaden, maargoed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb me een paar dagen terug op nintendovip.com en via de Wii met hetzelfde email-adrss en hetzeflde wachtwoord aangemeld. Op de site vind ik mijn Wii-points terug, maar op de Wii zelf niet. Is dit een kwestie van nog langer wachten?

Nog een vraagje: ik heb de Wii-friencode van een collega van me in mijn Wii gezet (in het adresboekje). Als ik nu naar de zaal met Mii's ga, dan krijg ik de melding dat er niemand in mijn adresboekje staat. Hoe kan ik de Mii van die collega in mijn zaal krijgen? :?

Thanks @ hieronder! Ik had idd twee dingen door elkaar gehaald.

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 15-02-2007 23:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even een uurtje Excite Truck gespeeld.

Echt een ontzettend tof spel,

Eerste wat me positief opviel waren de graphics, vergeleken met Rayman, Red Steel e.d. een stap in de goede richting. Lekker scherp, groot opgezet en het landschap is gevuld met struikjes, boombjes gebouwtjes, heuvels water daarnaast een solide framerate. Het racen zelf werkt als een trein en je stuurt door de remote naar links of rechts te kantelen. In het begin zwiep je echt alle kanten op maar na een paar races begin ik er al aardig handig in te worden. Het vetste van het spel zijn natuurlijk de jumps, je truck de lucht in laten vliegen ziet er gewoon zo ontzettend tof uit.

De computer gestuurde tegenstanders zijn nu nog niet veel soeps, maar ik neem aan dat dat na de eerste cup beter wordt. Het spel is daarnaast niet zo karig als ik dacht, er zit een soort achievement systeem in met sterren. Die achievements kun je halen door mooie stunts uit te voeren of door andere van de weg te rammen, uiteraard verdien je hier nieuwe trucks mee.
Afijn, hier een eerste korte impressie met als conclusie aanrader!

Als iemand meer wil weten hoor ik het wel.

Ik ga weer trucken _/-\o_
pven schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:49:
Ik heb me een paar dagen terug op nintendovip.com en via de Wii met hetzelfde email-adrss en hetzeflde wachtwoord aangemeld. Op de site vind ik mijn Wii-points terug, maar op de Wii zelf niet. Is dit een kwestie van nog langer wachten?
Sterrenpunten> Krijg je bij spellen die je koopt, kun je in de sterrencatalogus op Nintendo.nl inwisselen voor achtergrondjes, screensavers en soms een spel of t-shirt.
WiiPoints> Moet je in de winkel kopen, 20 euro per 2000 punten en kun je Virtual Console spellen mee downloaden. De points die je gratis bij je games zijn zijn dus niet hetzelfde.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:36:
Dat is het probleem dat je Wii automatisch naar het kanaal springt waarop je altijd speelt. Zelfs al staat die uit. Het lijkt wel alsof er constant een signaal wordt afgegeven naar de TV.
Maar wat kun je dan doen om te voorkomen dat je niet fatsoenlijk TV kunt kijken?

We hebben namelijk op het moment ook dat onze UPC MediaBox en de videorecorder op dezelfde kabel zitten, en dat je echt de videorecorder moet afspelen, anders springt ie gewoon naar het UPC kanaal... is dat hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:35:

Mag ik vragen in welke winkel je die Wii bemachtigt hebt? En waren er op dat moment nog meer in die winkel of was dat de laatste?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27
Ohhhhhhh, als dit toch ooit eens waar mocht worden! *KWIJLLLLLLL*

Star Wars op Wii (wishful thinking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

volgens mij ga je je dan helemaal inleven en op een gegeven moment net een soort god voelen :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Haay schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:15:
Ohhhhhhh, als dit toch ooit eens waar mocht worden! *KWIJLLLLLLL*

Star Wars op Wii (wishful thinking).
Over een system seller gesproken. Controls zien er zo wel cool uit. Ik het al helemaal voor me dat als je de b-trigger inhoudt jeje saber gaat gebruiken en zonder de trigger je met force aan de gang kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
Zou idd super zijn, ik zou me eerlijk gezegd verbazen al zou er NIET zoiets komen :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Hmm

ik heb mijn Wii nadat ik een email gekregen heb over het nieuwe kanaal geupdated, maar in mijn Wii menu, zie ik helemaal geen nieuw kanaal staan :S

heb mijn Wii al opnieuw geboot, heb zelfs de power knop 5 sec ingehouden zodat die echt uit gaat, en weer opnieuw opgestart maar helpt ook niet

Hebben hier meer mensen last van

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
SOCO_cola schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:25:
Hmm

ik heb mijn Wii nadat ik een email gekregen heb over het nieuwe kanaal geupdated, maar in mijn Wii menu, zie ik helemaal geen nieuw kanaal staan :S

heb mijn Wii al opnieuw geboot, heb zelfs de power knop 5 sec ingehouden zodat die echt uit gaat, en weer opnieuw opgestart maar helpt ook niet

Hebben hier meer mensen last van
Je moet daarna nog even naar het winkelkanaal gaan om het werkelijke enquetekanaal binnen te halen. De update was alleen om het kanaal mogelijk te maken. Staat een beetje vaag in het bericht maar het staat er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
jip_86 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:27:
[...]

Je moet daarna nog even naar het winkelkanaal gaan om het werkelijke enquetekanaal binnen te halen. De update was alleen om het kanaal mogelijk te maken. Staat een beetje vaag in het bericht maar het staat er wel.
OK dankjewel!!

waarschijnlijk vanochtend weer veelste snel op "UPDATE" gedrukt hahaha

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:02:
[...]

Over een system seller gesproken. Controls zien er zo wel cool uit. Ik het al helemaal voor me dat als je de b-trigger inhoudt jeje saber gaat gebruiken en zonder de trigger je met force aan de gang kunt...
Niet de B knop, maar de A knop. iirc, zet je een lightsaber aan met de knop aan de voorzijde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Belangrijke waarschuwing voor iedereen die Excite Truck gaat kopen:

Hou een SD-kaart gevuld met MP3-tjes bij de hand. De muziek in het spel is zo enorm eentonig en slecht dat het spel zonder MP3-tjes bijna onspeelbaar is.

Het spel zelf is duidelijk een spiritueel opvolger op Excitebike. Er zijn geen echte cups zoals in andere Nintendo racespellen en de bekers die je kunt winnen hebben meer weg van achievements op de Xbox 360. Het racen is erg leuk en erg hectisch af en toe.

Ik denk alleen dat het spel niet voor iedereen is weggelegd. Als je nog over dit spel twijfelt, zou ik het eerst een keer zelf spelen.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Heeft iemand enig idee waar ik tegen een redelijke prijs een Wavebird kan kopen? Mag ook internationaal zijn.

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:02:
[...]

Voor alle duidelijkheid (maar dat weet iedereen vast wel al). Dit filmpje is gemonteerd aan de hand van een pre-rendered tech demo die de physics en graphics engine moest illusteren van de lucas game studios (ik vermoed toch dat lucas arts een gamestudio heeft voor z'n games)

Ik weet verder niet hoe ver de ontwikkeling van deze engine staat...

Eén ding is zeker, met alle respect, maar NO WAY dat de Wii zoiets zou kunnen realiseren (graphics en physics, hoe cool ook). Ik gok eerder, gezien de stijl van de console en games op een lego star wars... ;)

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
MetroidPrime schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:
Belangrijke waarschuwing voor iedereen die Excite Truck gaat kopen:

Hou een SD-kaart gevuld met MP3-tjes bij de hand. De muziek in het spel is zo enorm eentonig en slecht dat het spel zonder MP3-tjes bijna onspeelbaar is.

Het spel zelf is duidelijk een spiritueel opvolger op Excitebike. Er zijn geen echte cups zoals in andere Nintendo racespellen en de bekers die je kunt winnen hebben meer weg van achievements op de Xbox 360. Het racen is erg leuk en erg hectisch af en toe.

Ik denk alleen dat het spel niet voor iedereen is weggelegd. Als je nog over dit spel twijfelt, zou ik het eerst een keer zelf spelen.
WAt me afschrikt zijn de uiterst beperkte MP opties :( alleen head 2 head tegen elkaar toch een domper.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

er is een geupdate versie van Mariokart 64 je kan via het shoppingchannel bijwerken kiezen :)

• MetroidPrime
EA ziet de Wii kennelijk wel zitten: voor de soundtrack van SSX Blur is Junkie XL ingehuurd. EA lijkt wel erg veel te investeren in het Wii-exclusieve spel.

• Hoedje
MetroidPrime schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:20:
EA ziet de Wii kennelijk wel zitten: voor de soundtrack van SSX Blur is Junkie XL ingehuurd. EA lijkt wel erg veel te investeren in het Wii-exclusieve spel.
SSX Blur is hard op weg een must-have te worden. Zeker als je de lovende woorden van IGN, en de andere previewende sites moet geloven.

Btw. hoe bevalt Excite Truck?

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:59:
er is een geupdate versie van Mariokart 64 je kan via het shoppingchannel bijwerken kiezen :)
Aangezien het als plaatje werd gepost kan ik niet zeggen dat je search had moeten gebruiken... Maareh:
;)

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:24:
[...]

SSX Blur is hard op weg een must-have te worden. Zeker als je de lovende woorden van IGN, en de andere previewende sites moet geloven.

Btw. hoe bevalt Excite Truck?
Excite Truck bevalt goed. De besturing werkt perfect, alleen had er meer variatie in de banen mogen komen. Er zijn geloof ik 5 of 6 landen, maar veel van de banen zou je zo zonder problemen in een ander land kunnen stoppen(eventueel met andere textures) en je zou er nooit achter komen.

Het grootste probleem is echter de muziek. De muziek bestaat uit een fragmentje van 15-30 seconden dat in een loop wordt afgespeeld. Het zou zo enorm in het voordeel van het spel geweest zijn als Nintendo een soort EA Trax had opgezet. De muziek zorgt er voor dat het hele spel goedkoop aanvoelt, gelukkig werkt het afspelen van MP3 bestanden redelijk.

Verwijderd

Gisteren even het enquête kanaal uitgeprobeerd. Look and Feel helemaal top _/-\o_

Jammer alleen dat Nintendo er tot nu toe maar vier vragen op heeft gezet. Iemand een idee hoeveel vragen Nintendo per dag, week, maand toevoegt?

• NiaX
  • Niet online
mijn Wii is ook weer onder het stof vandaan.
Heb maar even een cube controller en Metroid Prime 2 gekocht. Wat een vet spel :p

en nu is het wachten op SSX. Excite truck sla ik maar over denk ik...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:09:
Gisteren even het enquête kanaal uitgeprobeerd. Look and Feel helemaal top _/-\o_

Jammer alleen dat Nintendo er tot nu toe maar vier vragen op heeft gezet. Iemand een idee hoeveel vragen Nintendo per dag, week, maand toevoegt?
Vond het enquête kanaal ook erg leuk en goed uitgewerkt. Ben nu al benieuwd hoe goed ik scoor met m'n voorspellingen voor de antwoorden van andere personen! :D Overigens kun je de uitslag natuurlijk wel enigszins beïnvloeden door meerdere Mii's te registreren en massaal op één keuze te laten stemmen. Maar ja, we gaan toch geen wetenschappelijke waarde hechten aan de antwoorden... ;)

Heb zelf ook een vraag ingestuurd: Welke cola vind je lekkerder? Keuzes uit: Coca Cola en Pepsi. Ik weet niet of Nintendo überhaupt vragen toestaat met merknamen erin, maar niet geschoten is altijd mis. Overigens drinkt in mijn vriendenkring vrijwel iedereen liever Coca Cola, met één uitzondering die liever Pepsi heeft. :P

Excite Truck sla ik trouwens ook over. Sowieso eerst maar eens ZeldaTP uitspelen, en dan kijk ik wel naar een volgende game. Denk dat Sonic and the Secret Rings een goede kanshebber is. En Kororinpa ben ik ook wel nieuwsgierig naar. En verder Godfather mits goede reviews, en Eledees. Komt binnenkort genoeg leuks uit!

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 15-02-2007 08:26 ]

• NiaX
  • Niet online
echt, nintendo is geniaal wat betreft marketing.
Ze krijgen het gewoon voor elkaar dat mensen vrijwillig, voor hun lol, enquetes in gaan vullen...

imho is het een onzinkanaal, maar dat ben ik dan weer :p

• Deddiekoel
NiaX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:35:
echt, nintendo is geniaal wat betreft marketing.
Ze krijgen het gewoon voor elkaar dat mensen vrijwillig, voor hun lol, enquetes in gaan vullen...

imho is het een onzinkanaal, maar dat ben ik dan weer :p
De non-gaming kanalen zijn duidelijk bedoelt om non-gamers wat meer aan de Wii te binden. Nieuws- en weerkanaal zijn voor tweakers niet boeiend die pakken liever Opera of hebben een smartphone oid. Maar mensen die dit allemaal niet gewoon zijn kunnen nu makkelijk bij dit soort gegevens. Het enquetekanaal is dan een manier om ook wat feedback vanuit de wereld te krijgen. Vind het persoonlijk ook niet heel boeiend (en het kost me teveel blocks) maar ik kan hem altijd nog eraf gooien!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:32:
omg....post al die onzin anders gewoon in het zelda topic, al die brokken tekst en aanstellerij moeten overslaan is niet echt boeiend.
Nee, dan al die one-liners over die polsbandjes, dat is interesant. "Help, ik kan vier dagen m'n Wii niet gebruiken omdat ik eerst de oude bandjes op moet sturen voor ik nieuwe krijg!!!!1111". En dan noem je mij een aansteller?

GoT is nog altijd een discussieforum, en dat is precies wat we doen met over Zelda praten. Jammer dat dit topic zo achteruit is gegaan, vroeger schreven mensen wat constructiefs en kregen ze meestal een constructief antwoord, als je nu een post van meer dan vijf regels schrijft krijg je te horen dat "al die brokken tekst" "niet boeiend" is. Wederom hulde :/ Je hebt echter geluk, het weer is opgeklaard hier en morgen is er een festival, dus ik zal je niet meer vervelend met "aanstellerij".

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 09:27 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:25:
[...]GoT is nog altijd een discussieforum, en dat is precies wat we doen met over Zelda praten. Jammer dat dit topic zo achteruit is gegaan, vroeger schreven mensen wat constructiefs en kregen ze meestal een constructief antwoord, als je nu een post van meer dan vijf regels schrijft krijg je te horen dat "al die brokken tekst" "niet boeiend" is. Wederom hulde :/ Je hebt echter geluk, het weer is opgeklaard hier en morgen is er een festival, dus ik zal je niet meer vervelend met "aanstellerij".
of je post gewoon in [GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess ipv hier te huilen over de reacties die je krijgt :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
NiaX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:19:
mijn Wii is ook weer onder het stof vandaan.
Heb maar even een cube controller en Metroid Prime 2 gekocht. Wat een vet spel :p
Hey, dat is dezelfde reden waarvoor ik hem onder het stof weghaalde! Ik zag hem liggen voor 20 euro bij dixons, ik dacht, die ga ik niet laten liggen :)
maar wat een vet spel! Wel moeilijk, ik ben nu bij zo'n worm-vormige eindbaas.. ben al 3x doodgegaan en er nog niet voorbij :D

...

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Haay schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:21:
[...]

Vond het enquête kanaal ook erg leuk en goed uitgewerkt. Ben nu al benieuwd hoe goed ik scoor met m'n voorspellingen voor de antwoorden van andere personen! :D Overigens kun je de uitslag natuurlijk wel enigszins beïnvloeden door meerdere Mii's te registreren en massaal op één keuze te laten stemmen. Maar ja, we gaan toch geen wetenschappelijke waarde hechten aan de antwoorden... ;)

Heb zelf ook een vraag ingestuurd: Welke cola vind je lekkerder? Keuzes uit: Coca Cola en Pepsi. Ik weet niet of Nintendo überhaupt vragen toestaat met merknamen erin, maar niet geschoten is altijd mis. Overigens drinkt in mijn vriendenkring vrijwel iedereen liever Coca Cola, met één uitzondering die liever Pepsi heeft. :P

Excite Truck sla ik trouwens ook over. Sowieso eerst maar eens ZeldaTP uitspelen, en dan kijk ik wel naar een volgende game. Denk dat Sonic and the Secret Rings een goede kanshebber is. En Kororinpa ben ik ook wel nieuwsgierig naar. En verder Godfather mits goede reviews, en Eledees. Komt binnenkort genoeg leuks uit!
Ik heb ingestuurd: "Is het vertrouwd om je konijn in de buurt van je sensorbar te laten?" Met de antwoord: "Ja, gaat goed" en "Nee, knaagt hem kapot"

Mijn konijn heeft dat laatste dus gedaan :+

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Icelus
  • Niet online
Vanitas schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:41:
[...]

Aangezien het als plaatje werd gepost kan ik niet zeggen dat je search had moeten gebruiken... Maareh:

[...]

;)
Icelus in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..." ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:25:
[...]

Nee, dan al die one-liners over die polsbandjes, dat is interesant. "Help, ik kan vier dagen m'n Wii niet gebruiken omdat ik eerst de oude bandjes op moet sturen voor ik nieuwe krijg!!!!1111". En dan noem je mij een aansteller?

GoT is nog altijd een discussieforum, en dat is precies wat we doen met over Zelda praten. Jammer dat dit topic zo achteruit is gegaan, vroeger schreven mensen wat constructiefs en kregen ze meestal een constructief antwoord, als je nu een post van meer dan vijf regels schrijft krijg je te horen dat "al die brokken tekst" "niet boeiend" is. Wederom hulde :/ Je hebt echter geluk, het weer is opgeklaard hier en morgen is er een festival, dus ik zal je niet meer vervelend met "aanstellerij".
Ja gozer, je kan nu wel gaan huilen daarover, maar het imo net zo fout. Feit blijft wel, voor Zelda is een apart topic, dus daar had het makkelijk ingekund :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Grappig hoor dat enquête kanaal. Nu maar hopen dat er relevante vragen komen waarmee Nintendo tegemoet komt aan de wensen van het publiek. Denk dat de vragen nu nog een soort test zijn.
En toen ie vroeg hoe ik mijn eitje 'sochtends wilde bekroop mij toch wel een vreemd gevoel dat mijn wii me het bed in wilde krijgen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• MetroidPrime
rajackar schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:29:
Grappig hoor dat enquête kanaal. Nu maar hopen dat er relevante vragen komen waarmee Nintendo tegemoet komt aan de wensen van het publiek. Denk dat de vragen nu nog een soort test zijn.
En toen ie vroeg hoe ik mijn eitje 'sochtends wilde bekroop mij toch wel een vreemd gevoel dat mijn wii me het bed in wilde krijgen ;)
Het zou mij niet verbazen als de antwoorden die je geeft gebruikt worden in spellen. Je zou bijvoorbeeld in Animal Crossing in gesprek met een dorpsgenoot een van je antwoorden terug kunnen horen of dat in een Metal Gear spel Psycho Mantis je gedachten leest en weet hoe je over bepaalde dingen denkt.

• m3gA
  • Laatst online: 07:57
-Sander schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:20:
Heeft iemand enig idee waar ik tegen een redelijke prijs een Wavebird kan kopen? Mag ook internationaal zijn.
Dixons heeft ze laatst gedumpt voor 19,95.. probeer daar eens.

• Icelus
  • Niet online
Wavebird prijsverloop (in UK) :)
  • GameCube Launch Price £34.99 (Electronics Boutique)
  • Mid GameCube £27.99
  • Late GameCube £22.99 (Game)
  • End of Gamecube life £5.99 (WH Smiths Sale)
  • Wii Launch £17.99 (Play.com)
  • Post Christmas price £24.99 (Amazon.co.uk)
Bron

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Labman schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:49:
[...]

Hey, dat is dezelfde reden waarvoor ik hem onder het stof weghaalde! Ik zag hem liggen voor 20 euro bij dixons, ik dacht, die ga ik niet laten liggen :)
maar wat een vet spel! Wel moeilijk, ik ben nu bij zo'n worm-vormige eindbaas.. ben al 3x doodgegaan en er nog niet voorbij :D
Maak je borst maar nat, die worm is nog niks :)

Fanboy-achtige-maar-toch-stiekem-grappige post:

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070210.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 15-02-2007 11:51 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:47:
[...]

Het zou mij niet verbazen als de antwoorden die je geeft gebruikt worden in spellen. Je zou bijvoorbeeld in Animal Crossing in gesprek met een dorpsgenoot een van je antwoorden terug kunnen horen of dat in een Metal Gear spel Psycho Mantis je gedachten leest en weet hoe je over bepaalde dingen denkt.
Wauw, dat zou idd cool zijn. Hopen dat Nintendo met zoiets komt al moet ik zeggen dat ik dat niet echt ninty like vind. Maar je kan blijven hopen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:47:
[...]

Psycho Mantis revisited? Dat zou wel heel erg cool zijn! :Y

• MetroidPrime
Het gerucht gaat dat deze Virtual Console spellen vanavond uit zullen komen:
  • Kirby's Adventure (NES)
  • Excitebike (NES)
  • R-Type III (SNES)
  • New Adventure Island (Turbografx)
Is Kirby's Adventure de moeite waard? Ik heb nog nooit een Kirby spel gespeeld.

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:21:
  • Excitebike (NES)
  • R-Type III (SNES)
Weer geen LttP? :(

Kirby's Adventure is zeker de moeite waard ja, voor NES begrippen mooie graphics, goed speelbar, maar wel wat makkelijk.

Verwijderd

Mijn vraag voor het nieuwe Enquête kanaal:

Wie maakt het meest gebruik van de Nintendo Wii.

De man. De Vrouw.

Verwijderd

• Excitebike (NES)
  • R-Type III (SNES)
Excitebike kan in nog onder het stof vandaan halen. Toen heel vermakelijk spel wellicht dat ik de NES maar weer eens aan doen.

• Icelus
  • Niet online
  • Excitebike (NES)
  • R-Type III (SNES)
Kirby video VC

‘New Adventure Island’ is toch hetzelfde als ‘Wonder Boy’?

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Icelus schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:43:
[...]
‘New Adventure Island’ is toch hetzelfde als ‘Wonder Boy’?
Klopt!

Verwijderd

Ik denk dat het voor sommige mensen ook wel interessant is om te weten dat EU spellen niet compatible zijn met de US of Japanse Wii.

Bron: Nintendo zelf, via een mailwisseling.

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:07
Vraag: Enig idee hoe ik mijn sterren kan omzetten in Wii points? Waar kan ik dat doen? :P

Respectfully, TTB.

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Faithz:

No shit sherlock! ;)

Maar dat was al "iets" langer bekend :)

[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-02-2007 13:33 ]

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:13
inzake het wii-adresboek, iemand (al) een manier gevonden om daar structuur in aan te brengen.
het slepen met B + A werkt niet waardoor een volgorde aanbrengen niet mogelijk is.
Mogelijkheden om te sorteren op alfabet/wiicontacts/mailcontacts/eigen keuze heb ik niet kunnen ontdekken.

Heb ook niet bepaald zin om alle contacten te verwijderen en in juiste volgorde opnieuw te plaatsen.
Bang dat iedereen dan weer opnieuw moet reageren op de aanmelding mail.
(Overigens het Gamecube Topic search doet niet)

En owjaaj het enquete kanaal, de eerste enquete is al afgerond als het goed is, gelijk eens kijken hoe de reultaten worden weergegeven

Edit: presentatie nationaal is leuk :D, nu wel benieuwd hoe dat wereldwijd zit met eieren ;)
Iemand enig idee wat het verschil is tussen licht en donkergroen op het kaartje van nederland? ben wel benieuwd waar de omslagpunten liggen indien het gaat om een bepaald percentage.

[ Voor 20% gewijzigd door Staip op 15-02-2007 13:46 ]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41

Snippertje

Light up your life

ttb_82 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:32:
Vraag: Enig idee hoe ik mijn sterren kan omzetten in Wii points? Waar kan ik dat doen? :P
Niet? Lees een topic eens voordat je dingen gaat vragen. Dit is pas 100x voorbij gekomen...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nog een leuke om te submitten :)
Favoriete console?
Playstation 3 - Xbox 360
:Y)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DGTL_Magician schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:51:Ik heb ingestuurd: "Is het vertrouwd om je konijn in de buurt van je sensorbar te laten?" Met de antwoord: "Ja, gaat goed" en "Nee, knaagt hem kapot"

Mijn konijn heeft dat laatste dus gedaan :+
Je maakt er wel een geintje over, maar als ik eerlijk ben dan had Nintendo er veeeel beter aan gedaan als ze gewoon dat draad wat dikker hadden gemaakt IMHO :/

Ik vind dat draadje veeel te lang en veeeel te fragiel :X

Controller hou je rekening mee, maar zo'n sensorbar ... lekker stofzuigen en dan opeens **FLUP** ... moet er niet aan denken !! Laat staan de mensen met katten/honden en konijnen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:07
Razor.Timo schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Niet? Lees een topic eens voordat je dingen gaat vragen. Dit is pas 100x voorbij gekomen...
OK, ok 8)7 .... *click* Zoekfunctie gevonden! 8)

Respectfully, TTB.

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:32:
@Faithz:

No shit sherlock! ;)

Maar dat was al "iets" langer bekend :)
Hm, ik heb me wezenloos gezocht maar kon het nergens vinden. Vandaar dat ik maar bij Nintendo aanklopte.. en hier mijn ervaring met jullie deelde. Ik kon namelijk wel de US versie kopen maar dan wil ik wel zeker weten dat dit absoluut geen verschil maakt. Ik kende het drama met de PS2 namelijk :P

Maar ok, verder met wachten op de Wii 8)

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

nero355 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:42:
[...]

Je maakt er wel een geintje over, maar als ik eerlijk ben dan had Nintendo er veeeel beter aan gedaan als ze gewoon dat draad wat dikker hadden gemaakt IMHO :/

Controller hou je rekening mee, maar zo'n sensorbar ... lekker stofzuigen en dan opeens **FLUP** ... moet er niet aan denken !! Laat staan de mensen met katten/honden en konijnen :P
Mjah, ik baalde toch wel hoor. Maar meer omdat mijn konijn in het verboden hoekje was gekomen. Vriendinnetje had niet goed op het beestje opgelet. Heb eerst stevig gevloekt ;-)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
nero355 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:42:
[...]

Tja schuld afschuiven is leuker natuurlijk. Ja het sensorbar draadje is te dun! STEEEL je bent zo lomp om hem om te zuigen dan is het alsnog nintendo's schuld!

mmmm......

btw lol@ dat konijn xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Gonadan

Gonadan

Die sensor bar is toch niet zo boeiend?
Twee waxine lichtjes werkt ook prima. :+

Ik moet steeds alle kaarsen tussen mij en de tv uit blazen anders reageert hij maf. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Gonadan schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:01:
Die sensor bar is toch niet zo boeiend?
Twee waxine lichtjes werkt ook prima. :+

Ik moet steeds alle kaarsen tussen mij en de tv uit blazen anders reageert hij maf. :)
Dat is zo, ik heb nu 4 kaarsjes op mijn TV staan. Ga een Wireless bar maken, heb de LEDjes al besteld.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!