Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.827 views sinds 30-01-2008

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Moeten er niet-Europese spellen beschikbaar komen voor de Europese Virtual Console?
- Ja
- Absoluut

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
tijdens het spelen van Zelda kreeg ik vaak na 1,5 uur spelen last van hoofdpijn, nu had ik is gekeken, bleek dus standaard de Wii op 50hz te staan, nu dus omgezet naar 60Hz, doet het gewoon op mijn TV

Waarom zit er in vredesnaam verschil in? volgens mij zijn de meeste tv's boven de 60Hz??

Nintendo SWITCH! FTW

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoedje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Het lijkt me een beetje nutteloos kanaal, maar het is altijd leuk om een verrassing te krijgen. Wel jammer dat de bijgeleverde update niet helpt voor het RGB kabel probleem :/
Zinu schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:02:
[...]

Welk probleem is dat dan?
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:36:
Dat is het probleem dat je Wii automatisch naar het kanaal springt waarop je altijd speelt. Zelfs al staat die uit. Het lijkt wel alsof er constant een signaal wordt afgegeven naar de TV.
Maar wat kun je dan doen om te voorkomen dat je niet fatsoenlijk TV kunt kijken?

We hebben namelijk op het moment ook dat onze UPC MediaBox en de videorecorder op dezelfde kabel zitten, en dat je echt de videorecorder moet afspelen, anders springt ie gewoon naar het UPC kanaal... is dat hetzelfde?
Even een schopje daarop, die is helemaal onder de rest weg geraakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Zinu op 15-02-2007 15:50 ]

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Offtopic: Neem aan dat je Wii en weet ik het allemaal aangesloten hebt via een scart kabel. Er zit een pin tussen (zo terug te googlen) weet ff niet welke, die ervoor zorgt dat de tv bij signaal naar het av kanaal springt. Sloop die pin weg en klaar is kees. Als het gaat om een gewonen composite aansluiting dan zul je hem er helaas iedere keer uit moeten trekken.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:49

Smoonshine

Feyenoord!!

fZeroNewbie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:01:
Offtopic: Neem aan dat je Wii en weet ik het allemaal aangesloten hebt via een scart kabel. Er zit een pin tussen (zo terug te googlen) weet ff niet welke, die ervoor zorgt dat de tv bij signaal naar het av kanaal springt. Sloop die pin weg en klaar is kees. Als het gaat om een gewonen composite aansluiting dan zul je hem er helaas iedere keer uit moeten trekken.
Of je zet gewoon Wiiconnect24 uit. Dan ben je voor je Wii van het probleem af. Je kunt je Wii ook gewoon uitzetten door een paar seconden de power knop op de Wii in te houden. Dan springt hij niet op standby maar echt uit.

uhm...

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb dit "probleem" ook en ook ik stoor me er aan. Punt is alleen dat ik de functie van de pin wel prettig vind. Daarmee bedoel ik dat als ik de Wii aanzet mijn video op het Wii kanaal spring. De pin er uit slopen is dus geen optie. De Wiimoet gewoon geen signaal naar die pin (of uberhaubt naar de video output) sturen als de Wii op standby staat. Heb verschillende apparaten die dit wel kunnen dus de Wii moet het ook kunnen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ds dit is 'het RGB-kabel probleem'?
Zo ja, zie dan mijn vraag hierboven, en dan met name dat tweede stuk.

Als dat echt zou storen, zijn er dus 3 mogelijkheden (even opsommen voor de mensen):
  1. Die pin eruit slopen;
  2. WiiConnect24 afzetten;
  3. Je Wii elke keer uit zetten.
Mijn reactie op de mogelijkheden:
1. Als jij zegt dat het fijn is dat ie automatisch verspringt, wat moet je dan doen om op het kanaal te komen? Gewoon zender wijzigen?
2. Dan krijg je geen updates binnen, en dat is wat minder...
3. Maar het duurt toch een eeuwigheid om de Wii op de starten, heb ik vernomen?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Zinu schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:20:
Ds dit is 'het RGB-kabel probleem'?
Zo ja, zie dan mijn vraag hierboven, en dan met name dat tweede stuk.
Waarschijnlijk is jouw probleem geen echt probleem, maar exact hoe de videorecorder hoort te werken. De meeste videorecorders sturen dat signaaltje pas mee via scart als je ook daadwerkelijk iets gaat afspelen. Een videorecorder uit standby halen is dus meestal niet genoeg om automatisch over te schakelen. Het probleem bij de Wii is juist exact het tegenovergestelde, in plaats van dat het signaaltje niet altijd wordt meegestuurd, zoals bij een videorecorder, wordt het signaaltje altijd meegestuurd bij de Wii.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zinu schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:20:
Mijn reactie op de mogelijkheden:
1. Als jij zegt dat het fijn is dat ie automatisch verspringt, wat moet je dan doen om op het kanaal te komen? Gewoon zender wijzigen?
Jup, zender wijzigen. Het nadeel is alleen dat elke keer dat je de tv aanzet hij eerst naar het videokanaal springt.
2. Dan krijg je geen updates binnen, en dat is wat minder...
Updates installeert de Wii (tot nu toe) toch alleen maar wanneer je dat zelf aanklikt. Het nadeel is gewoon dat je het nieuwskanaal, weerkanaal, enz niet kunt gebruiken als WiiConnect24 uit staat. Plus dat je geen meldingen krijgt van berichten door middel van de blauwe gleuf :D
3. Maar het duurt toch een eeuwigheid om de Wii op de starten, heb ik vernomen?
Dat valt best mee. Niet langzamer of sneller dan een andere console. Vanuit standby duurt het volgens mij net zo lang als wanneer je hem vanaf "uit" weer aan zet.

uhm...

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maar dit alles is dus het geval bij een SCART? Zouden jullie dan even dit anders topic van mij willen bekijken?:
SCART splitten etc.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
hmm ik heb van mijn vriendin (God bless her) 2 Wii Classic Controllers + 4000 Punten gekregen voor Valentijn, niet het meest romantische maar vond t erg lief. Achterliggende gedachte was dat zij Mario Kart erg leuk vind, dus ja. Maar opgeteld was dit pakketje toch mooi 80EUR en ik vraag me nu af of dat t wel waard is. Ik heb bij nog niemand Virtual Console titels in actie gezien en reviews zijn er wel te vinden maar nogal schaars (logisch).

(Super) Mario (Kart) 64 beide 10EUR, Super Mario World 7EUR en Donky Kong Country 7EUR, nou dan zit ik er al aan. Het is natuurlijk een vrijwel onmogelijke vraag daar het nogal subjectief is, maar is t t wel allemaal waard? Ik heb al die spellen ook geemuleerd op mn PSP/PC en vind 80EUR voor 10jaar+ oude spellen nogal crue. Ik heb zelf Super Nintendo en NES gehad en goed mee vermaakt maar dan nog twijfel ik.

Iemand tips? :)

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:54:
hmm ik heb van mijn vriendin (God bless her) 2 Wii Classic Controllers + 4000 Punten gekregen voor Valentijn, niet het meest romantische maar vond t erg lief. Achterliggende gedachte was dat zij Mario Kart erg leuk vind, dus ja. Maar opgeteld was dit pakketje toch mooi 80EUR en ik vraag me nu af of dat t wel waard is. Ik heb bij nog niemand Virtual Console titels in actie gezien en reviews zijn er wel te vinden maar nogal schaars (logisch).

(Super) Mario (Kart) 64 beide 10EUR, Super Mario World 7EUR en Donky Kong Country 7EUR, nou dan zit ik er al aan. Het is natuurlijk een vrijwel onmogelijke vraag daar het nogal subjectief is, maar is t t wel allemaal waard? Ik heb al die spellen ook geemuleerd op mn PSP/PC en vind 80EUR voor 10jaar+ oude spellen nogal crue. Ik heb zelf Super Nintendo en NES gehad en goed mee vermaakt maar dan nog twijfel ik.

Iemand tips? :)
http://www.vc-reviews.com/

site met alle VC titels en reviews 8) ik raad mariokart 64 aan het is niet zo leuk als de gamecube versie maar hij is leuk en die 10€ is hij echt wel waard hoor

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Ik zal er even op ingaan, tegen de meerderheid in dit topic denk ik. Ik heb zelf 40 euro aan de VC uitgegeven. Ik heb een classic controller en 2 spellen gekocht (MK64 en Donkey Kong Country). DKC is leuk, maar ik heb echt moeite om aan de graphics te wennen. Ik speel het dan ook vrijwel niet en ik heb liever een nieuwe platformer. Super Paper Mario lijkt me geniaal. MK64 vind ik echt slecht. Er zitten veel fouten in de emulatie; geen ghostmodus, problemen met framerate, problemen met snelle start etc. Daarnaast vind ik de classic controller ook niet ideaal voor MK64, het pookje gaat namelijk veel te ver door (moeilijk uit te leggen), de Gamecube controller is lekkerder voor dat spel, omdat dat pookje minder bewegingsruimte heeft. Maar goed die heb ik niet meer...

Kortom ik had liever voor dit geld een extra Wii spel gekocht in de toekomst. Een spel wat ik dan voor de eerste keer speel, met betere graphics en die goed gebruik maakt van de Wiimote. Of anders had ik liever wat nieuwe simpele games (zoals Xbox Live Arcade) gekocht. Just my 2 cents.

* Hoedje rent snel weg :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:07:
Ik zal er even op ingaan, tegen de meerderheid in dit topic denk ik. Ik heb zelf 40 euro aan de VC uitgegeven. Ik heb een classic controller en 2 spellen gekocht (MK64 en Donkey Kong Country). DKC is leuk, maar ik heb echt moeite om aan de graphics te wennen. Ik speel het dan ook vrijwel niet en ik heb liever een nieuwe platformer. Super Paper Mario lijkt me geniaal. MK64 vind ik echt slecht. Er zitten veel fouten in de emulatie; geen ghostmodus, problemen met framerate, problemen met snelle start etc. Daarnaast vind ik de classic controller ook niet ideaal voor MK64, het pookje gaat namelijk veel te ver door (moeilijk uit te leggen), de Gamecube controller is lekkerder voor dat spel, omdat dat pookje minder bewegingsruimte heeft. Maar goed die heb ik niet meer...

Kortom ik had liever voor dit geld een extra Wii spel gekocht in de toekomst. Een spel wat ik dan voor de eerste keer speel, met betere graphics en die goed gebruik maakt van de Wiimote. Of anders had ik liever wat nieuwe simpele games (zoals Xbox Live Arcade) gekocht. Just my 2 cents.

het is niet de beste mariokart maar echt slecht nee dat is onzin. enne er is een nieuwere versie voor mariokart.

mijn VC lijstje
Streetfighter II (leuke retro beat im up) maar verwacht er niet teveel van het is immers een oud spel
golden axe idem met streetfighter leuk maar oud
super mario bros echt tof om dat weer te spelen! speel het meer dan ik had verwacht
super mario world geweldig spel
start soldier heerlijk tijdloze schietspel
R-type idem

mario 64 lijkt me ook wel de moeite waard en columns wil ik ook nog verder komen er nog diverse games op VC die echt wel de moeite zijn!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Dan werkt de schakeling tussen breedbeeld/normaal ook niet meer. Dat pinnetje heeft meerdere toepassingen !

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik kan me hier wel in vinden. Ik heb Sonic the Hedgehog en Super Mario Bros gekocht, maar buiten een keer opstarten heb ik ze verder niet aangeraakt. Ik vind het gewoon zonde om die spellen te spelen als ik ook nog een Zelda, Red Steel in de kast heb liggen. Ik vind het wel leuk om die VC spellen af en toe tevoorschijn te halen, maar achteraf gezien had ik ze net zo goed niet kunnen aanschaffen.

uhm...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En het is blijkbaar ook afhankelijk van je TV want bij mij schakelt mijn TV automatisch over zodra ik de Wii uit standby haal met Wii connect 24 aan, en ook automatisch weer terug zodra de Wii standby gaat. Bij mij lijkt het pinnetje prima te werken :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SOCO_cola schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:48:
tijdens het spelen van Zelda kreeg ik vaak na 1,5 uur spelen last van hoofdpijn, nu had ik is gekeken, bleek dus standaard de Wii op 50hz te staan, nu dus omgezet naar 60Hz, doet het gewoon op mijn TV

Waarom zit er in vredesnaam verschil in? volgens mij zijn de meeste tv's boven de 60Hz??
Het is wat je zelf zegt..de MEESTE tv;s kunnen met 60 Hz overweg. Echter, als 60 Hz standaard is, en de TV ondersteunt het niet, dan komt er geen beeld. Noem het een veiligsmarge, Windows boot ook niet in 1280x1024 75 Hz hé ;)

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:55:
[...]

Ik kan me hier wel in vinden. Ik heb Sonic the Hedgehog en Super Mario Bros gekocht, maar buiten een keer opstarten heb ik ze verder niet aangeraakt. Ik vind het gewoon zonde om die spellen te spelen als ik ook nog een Zelda, Red Steel in de kast heb liggen. Ik vind het wel leuk om die VC spellen af en toe tevoorschijn te halen, maar achteraf gezien had ik ze net zo goed niet kunnen aanschaffen.
ze kosten dan ook een stuk minder hé super mario bros kost € 5,- nou nou wat een investering :/
ik vind het wel leuk en ga zeker meer VC spellen halen, het is ook maar wat je ervan verwacht het is een spel van vaak 10 of 20 jaar oud tja dat merk je natuurlijk!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:07:
[...]

ze kosten dan ook een stuk minder hé super mario bros kost € 5,- nou nou wat een investering :/
offtopic:
Da's anders wel zo'n €11,- :+

• MetroidPrime
Ik heb eigenlijk precies het tegenovergestelde, sinds ik Zelda heb uitgespeeld speel ik juist voornamelijk Virtual Console spellen op de Wii. Op de Virtual Console kom je veel dichterbij de originele console dan dat je ooit op een PC of de PSP zou kunnen. Bovendien merk ik dat als je zo'n spel koopt je veel sneller geneigd bent tijd te investeren in het spel, dan wanneer je hetzelfde spel in een emulator speelt.

Alleen over de N64 spellen heb ik zelf klachten. Zowel de Classic Controller als de Gamecube controller voldoen niet helemaal voor de N64 spellen, bij de Classic Controller zijn de pookjes niet helemaal lekker voor de N64 spellen en bij de Gamecube controller moet je de schouderknoppen volledig indrukken, wat niet goed aanvoelt. Het ontbreken van ondersteuning voor het Controller Pak vind ik ook een misser, maar gelukkig gebruikten de meeste spellen het Controller Pak niet. Aan de andere kant krijg je er wel scherpere graphics voor terug.
me_mrtn schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:27:
[...]

offtopic:
Da's anders wel zo'n €11,- :+
Jij rekent altijd modulo 6?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
DKC is leuk, maar ik heb echt moeite om aan de graphics te wennen. Ik speel het dan ook vrijwel niet en ik heb liever een nieuwe platformer.
Hoe bedoel je dit? Ik vind DKC nog steeds een van de mooiste graphics ooit hebben (vooral deel 2 en 3). Alles ziet er zo gedetailleerd uit en het heeft een fantastische sfeer. Ook spelen ze geweldig, lekker veel levels... een van de beste games die er zijn, ook nu we al 3 generaties verder zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Creepy schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:59:
En het is blijkbaar ook afhankelijk van je TV want bij mij schakelt mijn TV automatisch over zodra ik de Wii uit standby haal met Wii connect 24 aan, en ook automatisch weer terug zodra de Wii standby gaat. Bij mij lijkt het pinnetje prima te werken :)
Zo heb ik het ook het liefst, en zo hebben wij het ook met onze videorecorder thuis: Als we UPC digitaal (op hetzelfde kanaal) kijken en we zetten de video aan, switcht 'ie, verder nooit, want dan heeft de UPC voorrang.

• Hoedje
Captain N schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:34:
[...]

Hoe bedoel je dit? Ik vind DKC nog steeds een van de mooiste graphics ooit hebben (vooral deel 2 en 3). Alles ziet er zo gedetailleerd uit en het heeft een fantastische sfeer. Ook spelen ze geweldig, lekker veel levels... een van de beste games die er zijn, ook nu we al 3 generaties verder zijn.
Ik bedoel het zoals het er staat :). De graphics zijn voor die tijd inderdaad erg goed. Maar ik vind het nu niet meer zo mooi. Daarbij komt dat ik een sucker ben voor stijl. Misschien is dat de reden wel dat ik Zelda:TWW zo goed kon waarderen. Het probleem met de "realistische" stijl van DKC is dat het er nu ihmo wel erg verouderd uit ziet. Dat heb ik bij Mario (met een veel abstractere en simpele wereld) bijv. totaal niet.

Ik zei al dat ik zou wegrennen ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Ik denk dat de reden om VC games te kopen zowiezo niet de graphics zijn. Daarvoor zijn ze te oud. Toch kan ik het uiterlijk van deze games zeer waarderen. Het is net een retro-look, maar dan zijn ze écht retro! Ik heb zelf Sonic en Toejam & Earl. Alleen dat deja-vu gevoel erbij is al genoeg om de prijs waard te zijn.
Ik heb nu nog geen classic controler, maar ik zou SM64 en DKC ook nog wel willen hebben (al was ik vrouger alleen Sega minded).
Al met al zou ik blij zijn met zo'n vriendin :)

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hmm, ik betrap mezelf er juist op dat ik te vaak super mario bros speel, moet nog steeds zelda uitspelen :) Zitten er trouwens nou echt zoveel bugs in mariokart64?

Verwijderd

Jooo wii-fanaten,

k heb er nu ook 1 via amazon, gaat nog steeds prima in 3 dagen !! toppie gewoon.
Alleen die duisters hadden me wel even te pakken en hebben er een deense? sports+ handleiding bij gedaan 8)7
Iemand nog een pdf-je van de nederlandse sports liggen?

Nou ik ben blij, leve de fun (heb nu al een tennis-arm) _/-\o_

mzzzl

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:55:
Ik denk dat de reden om VC games te kopen zowiezo niet de graphics zijn.
Ik vind sowieso niet de reden op Nintendo te kopen.
Ik ben juist zo'n fan van Nintendo vanwege de 'simpele' Mario games.
Die vind ik het leukst, en sinds kort ook Zelda natuurlijk. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:14:
Jooo wii-fanaten,

k heb er nu ook 1 via amazon, gaat nog steeds prima in 3 dagen !! toppie gewoon.
Alleen die duisters hadden me wel even te pakken en hebben er een deense? sports+ handleiding bij gedaan 8)7
Iemand nog een pdf-je van de nederlandse sports liggen?

Nou ik ben blij, leve de fun (heb nu al een tennis-arm) _/-\o_

mzzzl
Je bedoelt de Wii Sports handleiding? Dat is al vaak genoeg gezegd. In-game kun je de taal toch wel selecteren?

Wat boeit het trouwens, alle instructies krijg je in het spel zelf...

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Excite Truck is leuk :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 09:18
OK, ik heb deze topic al doorzocht maar volgens mij heeft niemand dit probleem nog meegemaakt. Ik heb een Nintendo Wii en vandaag eindelijk mijn laatste onderdeel van mijn nieuwe PC binnengekregen. Ik heb nu een P5B DH Deluxe met draadloos internet geval. Kan mijn Wii eindelijk online!

Afijn, eerste updates ondertussen binnengehaald, ondertussen tweede batch met updates wordt door de Wii naar binnengetrokken en ik ga vrolijk achter mijn PC zitten. Ik vind dat icoontje van draadloos internet erg vervelend en ik wilde deze verstoppen. Dus ik wil rechtermuisknop op het icoontje drukken en vervolgens Status. Klik ik iets te hoog en druk ik op Uitschakelen terwijl mijn Wii dus nog bezig is met updaten.

Ik dus snel mijn verbinding activeren maar de statusbalk blijft nu hangen. Wel heeft de Access Point zo'n 15000 pakketjes verstuurd sinds het opnieuw opstarten maar de Wii vertoond nog weinig leven (alleen het bliepgeluidje van het updaten is nog te horen, en het beeld staat dus stil behalve het animatietje aan de rechterkant). De resetknop werkt niet en wil eigenlijk niet de uitknop indrukken want ik gok dat dat het einde voor mijn Wii is. Iemand nog een gouden tip? Het balkje staat op 20 procent ongeveer...

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niks aan de hand, de Wii begint pas met updaten als de download volledig klaar is. Gewoon rebooten (evt. even stekker eruit) en opnieuw proberen.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

gewoon stekker uittrekken. De wii begint niet met het echte updaten tot die alles gedownload heeft, dus dan begint hij gewoon opnieuw ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 09:18
Damnz, waarom zetten ze dan van die enge teksten neer op het scherm :S Overigens gaat het wel lekker met het updaten vandaag. Eerder die dag ging het flashen van me P5W ook al mis, en nu met de Wii ook al. Bedankt voor de hulp in ieder geval. Hij loopt weer.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:07:
[...]

ik vind het wel leuk en ga zeker meer VC spellen halen, het is ook maar wat je ervan verwacht het is een spel van vaak 10 of 20 jaar oud tja dat merk je natuurlijk!
Ik zeg nergens dat ik die VC games te duur vind. Alleen dat ik achteraf gezien misschien beter 5 euro had kunnen besparen. Dit is trouwens ook de reden dat ik Super Mario World en Mario Kart 64 nog niet aangeschaft heb. Ik ben gewoon bang dat het weer zonde geld is.

Maar ja, het blijven toch wel leuke spelletjes voor de heb. Maar in mijn geval moet ik er ook echt zin in hebben om ze te gaan spelen. Misschien dat dat nog wel komt na Zelda en Red Steel. Hoewel SSX Blur er met een klein maandje ook al weer is :)

* Smoonshine heeft zin in SSX!

uhm...

• Hoedje
Ik zat te kijken naar importeren (en ik heb ook Shumi een berichtje gestuurd, nog bedankt voor 't snelle antwoord btw _/-\o_ ). Hij haalt z'n games bij videogames.ca, daarnaast heb je ook dvdboxoffice.com (die iets goedkoper is).

De spellen over het algemeen incl. verzendkosten nog een stukje goedkoper. Overigens denk ik dat het toch niet echt interessant is om te doen. De games zijn namelijk over het algemeen 40-43 euro. In Nederland zijn ze 45-50 incl. verzenden. Het probleem zit em echter in de kosten van de Wii. Die kan ik alleen via eBay aanschaffen (winkels zijn allemaal uitverkocht), die kost me zo 400 dollar incl. verzenden (met nog mogelijk Douane risico). Als ik al 50 euro extra uitgeef aan de Wii, dan is de terugverdien tijd wel al lang. Dan heb ik het nog niet over het risico als de Wii kapot gaat of de douane hem dus onderschept. Voordeel is wel dat de games daar over het algemeen sneller uitkomen.

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:48:
[...]

Ik zeg nergens dat ik die VC games te duur vind. Alleen dat ik achteraf gezien misschien beter 5 euro had kunnen besparen. Dit is trouwens ook de reden dat ik Super Mario World en Mario Kart 64 nog niet aangeschaft heb. Ik ben gewoon bang dat het weer zonde geld is.

Maar ja, het blijven toch wel leuke spelletjes voor de heb. Maar in mijn geval moet ik er ook echt zin in hebben om ze te gaan spelen. Misschien dat dat nog wel komt na Zelda en Red Steel. Hoewel SSX Blur er met een klein maandje ook al weer is :)

* Smoonshine heeft zin in SSX!
goede redenen (voor mij) om VC games te kopen:
1: retro dat is gewoon vet
2: simpel ff tussendoor te spelen en als je het zat ben stop je, als je dan weer een FF game moment hebt ga je verder waar je was. briljant
3: de prijs is er ook naar je het wat afleiding en het kost haast niks

Verwijderd

Handel is niet toegestaan op GoT. Bij Vraag & Aanbod op de frontpage kan je voor dit soort dingen terecht.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een VC update te lui om de titels te posten (vond ze niet interesant en dus meteen weggeklikt) zowiezo excite bike en nog een NES titel

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:33:
er is een VC update te lui om de titels te posten (vond ze niet interesant en dus meteen weggeklikt) zowiezo excite bike en nog een NES titel
Het was exact de lijst die ik op de vorige pagina postte. Dus Kirby, Excitebike, New Adventure Island en R-Type III. Er zijn iedere vrijdag wel nieuwe titels, dus als je geen zin hebt om ze te posten, is het ook niet erg nuttig om te posten dat er nieuwe titels zijn. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 16-02-2007 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:14:
Ik bedoel het zoals het er staat :). De graphics zijn voor die tijd inderdaad erg goed. Maar ik vind het nu niet meer zo mooi. Daarbij komt dat ik een sucker ben voor stijl. Misschien is dat de reden wel dat ik Zelda:TWW zo goed kon waarderen. Het probleem met de "realistische" stijl van DKC is dat het er nu ihmo wel erg verouderd uit ziet. Dat heb ik bij Mario (met een veel abstractere en simpele wereld) bijv. totaal niet.

Ik zei al dat ik zou wegrennen ;)
Hier kan ik met mijn pet niet bij. Het is niet zo dat ik een stijlloze freakazoid ben of zo (hoop ik), maar ik vind de graphics in DKC echt nog prachtig. Heb net nog even wat screenshots erbij gehaald om te kijken of ik niet seniel aan het worden was, maar ik kan niet begrijpen wat je er lelijk of verouderd aan vindt. Net zoals de WW die je noemt. Ook al kijk je daar over 10 jaar nog een keer naar, dan ziet dat er nog steeds goed uit, omdat er gewoon niks aan op te merken valt. Okami is ook zo'n spel, of Yoshi's Island. Van die abstracte dingen als Mario geldt hetzelfde voor, hoewel ik NSMB op de DS dan weer niks vind. Van mij hadden ze dat semi-3D gewoon weg kunnen laten (verder wel een erg tof spel hoor :)). Als ik DKC1/2/3 vergelijk met andere games, dan vallen NES en N64 gelijk al af (niet echt mooie games op uitgekomen), en zelfs het grootste deel van de Cube en Wii games vind ik minder mooi dan DKC. Deel 2 en 3 vind ik overigens de leukste en mooiste delen uit de reeks.

* Captain N Zoekt z'n honkbalknuppel :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:40
Rockstar is wat reclame aan het maken voor Manhunt 2 _/-\o_
(bron wiiparty.nl).

Manhunt 2 stunt met de pers
Rockstar weet Manhunt 2 wel aan de man te brengen.

Onlangs hadden we een aankondiging van Manhunt 2. De 'moord-simulator' van Rockstar zal naast de PSP en PS2 ook een release op de Wii kennen. Terwijl er alleen nog maar een teasertje van het spel te vinden is, gaat Rockstar alvast bezig met het promoten van het spel. En ze beginnen goed, door het volgende bericht naar een redacteur van Opposable Thumbs te sturen. Afzender? Dixmor Hospital for the Criminally Insane!

Enclosed are Danny Lamb and Leo Kasper's ID bracelets found discarded after last night's incident. This is the only potentially damning evidence we have found so far. I trust every possible precaution will be taken to ensure that any records relating to these patients are destroyed.

We are all too aware that both subjects pose a highly serious threat to society, let alone the very existence of "The Project." Both patients suffer sever psychotic episodes characterized by intense paranoia, involuntary psychotic reactions, delusional hallucinations and acute schizophrenic disorders...

We HAVE to track them down.

-Dr. Whyte

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/4254/71020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Weer geen Link to the past.. :/

Ik heb me maar even getroost met Super Mario World. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Na mijn "uitgebreide" review van gister hier wat meer gedachten over Excite Truck.

Het valt me zeer zeker niet tegen. Even de controls doorhebben (gaat snel) en je vliegt alle kanten op (op de goede manier :+) met je truck.

Het gaat snel, ziet er goed uit. Framerate is lekker. Volgens mij wel wat beperkt qua content maar dat durf ik nu nog niet te zeggen, ik heb ook het idee dat het (tegen de tijd dat ik in de Platinum cup zit) bokmoeilijk gaat worden zodat er evengoed genoeg tijd uit te halen valt.

De muziek is k*t. Maar goed, daar heb ik een SD card voor, dat gaat nog best lekker. Beuken in een truck met snoeiharde metal op de achtergrond. Lekker lomp 8)

Het hele spel doet me wel enigszins denken aan burnout 2, maar dan in de blubber met trucks. En zonder de crash junctions.

Vanavond even de multiplayer checken :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

rajackar

Blood Minister

Hmm, grappig dat de meningen over de VC zo uiteen lopen.
Ik merk zelf ook dat ik sinds zelda bijna alleen maar VC speel. Met Red Steel ben ik nog niet eens op de helft en Raving Rabbids heb ik net uitgespeeld. Maar veruit de meeste tijd gaat naar Mario 64. En als ik een classic controller te pakken heb zal super mario world ook wel wat tijd gaan vreten. En natuurlijk Zelda LTTP. GameCube was mijn eerste Nintendo home console dus ik vind het heerlijk om die spellen eindelijk fatsoenlijk te kunnen spelen zonder emu-geëikel en dus heb ik er ook geen problemen mee om er nu alsnog voor te betalen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Excite Truck ontvangen en gespeeld. Wat een vet spel!!
Ik had m voor 44,- en een dag eerder :P

In het begin is het ff wennen, omdat je bewegingen vrij gevoelig worden vertaald (zeker omdat je niet mag crashen tegen bomen ed.). Maar na 30min is de besturing wat vertrouwder en kan je lekker simpel arcade-racen!
Vooral interessant dat wanneer je 1e aankomt, je niet persé winnaar bent. Met allerlei tricks (drift, jumps, tree) verdien je punten waardoor je boven de ander kan komen te staan.

Ook al een tijdje de versus-mode gedaan, die bevalt erg goed! Erg lachen, maar jammer dat je enkel met 2-players kan doen. En jammer dat ie niet online kan, daar was dit ook een geschikte game voor geweest.

Een aanrader voor iedereen die een leuke arcade-racer wil. Het gebruik van de Wii-mote is niet alleen een gimick, in de lucht moet je de auto namelijk ook (bij)sturen. Vergelijken met andere Wii-race-games kan ik niet, maar over deze ben ik zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo, Red Steel ook weer uitgespeeld. :) Ik snap al die slechte reviews niet echt. Het mag dan misschien niet het beste spel dat ik in jaren gespeeld heb zijn, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Ik vond het er schitterend uit zien, hele tofe (Japanse) sfeer (met echt Japans, en echt bestaande karakters, en goede representatie van wat Japanse objecten en zo). De voice acting is te karig voor woorden, en het is nogal lineair, maar verder is het erg leuk. :) Alleen jammer dat

spoiler:
de eindbaas/eindbazen wat makkelijk was/waren. Dat zwaardvechten was over het algemeen sowieso vrij makkelijk. Heb geloof ik twee keer een gevecht over moeten doen (tegen die Harry, en nog een ninja ergens tussen door). Het laatste level heb ik in iets meer dan 10 minuten gehaald, en was me niet aan het haasten of zo. Het hele spel kostte een uurtje of 10.

Maar de algehele indruk die het heeft achter gelaten was positief. 7.5/10 oid imo. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De reviews van Red Steel waren wat mij betreft te kritisch, en dat kan ik nu ook zeggen over Excite Truck, ook daar lopen de meningen nogal uiteen.

Vreemd, blijkbaar zijn een hoop Wii games nogal hate it or love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Is er iemand die error code 51030 heeft gekregen? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?

De Nintendo site geeft een vreemde verklaring voor de error.
De site vertelt me dat ik mijn accesspoint niet kan vinden, maar ik werk via een USB-stick op Ad-Hoc mode.
De Wii vind hem ook, ik moet het wachtwoord invoeren, dat wordt gecontroleerd. En pas daarna krijg ik de melding.

Iemand die wel weet wat dit kan zijn? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 21:56

-MM-

D'oh!!

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:31:
Is er iemand die error code 51030 heeft gekregen? En zo ja, hoe heb je dat opgelost?

De Nintendo site geeft een vreemde verklaring voor de error.
De site vertelt me dat ik mijn accesspoint niet kan vinden, maar ik werk via een USB-stick op Ad-Hoc mode.
De Wii vind hem ook, ik moet het wachtwoord invoeren, dat wordt gecontroleerd. En pas daarna krijg ik de melding.

Iemand die wel weet wat dit kan zijn? :)
Dit exacte probleem herken ik niet, maar ik kan je wel een tip geven om het hele zaakje te laten werken. Ik had eerst de Wifi Acces Point Dongle gekocht en deze leek in het begin naar behoren te werken. Echter na twee dagen viel het gehele zaakje uit en bij mijn verschillende herstelwerkzaamheden kreeg ik een serie aan foutmneldingen. Na uitgebreide research online door vele forums kwam ik erachter dat er heel erg veel mensen zijn met WiFi problemen. Om van al het gezeur af te zijn heb ik gisteren mijn WiFi Dongle weer terug gebracht naar Media Mark en de USB Lan adapter gehaald van Datel. Nadat ik het zaakje had ingesteld werkte het als een zonnetje! Nu maar hopen dat dit zo blijft 8)7

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

-MM- schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:43:
Dit exacte probleem herken ik niet, maar ik kan je wel een tip geven om het hele zaakje te laten werken. Ik had eerst de Wifi Acces Point Dongle gekocht en deze leek in het begin naar behoren te werken. Echter na twee dagen viel het gehele zaakje uit en bij mijn verschillende herstelwerkzaamheden kreeg ik een serie aan foutmneldingen. Na uitgebreide research online door vele forums kwam ik erachter dat er heel erg veel mensen zijn met WiFi problemen. Om van al het gezeur af te zijn heb ik gisteren mijn WiFi Dongle weer terug gebracht naar Media Mark en de USB Lan adapter gehaald van Datel. Nadat ik het zaakje had ingesteld werkte het als een zonnetje! Nu maar hopen dat dit zo blijft 8)7
Tsja, ik had die Wifi dongle al, vandaar dat ik die graag wil gebruiken.
Ik heb nog niet eens verbinding gehad, het moet toch op te lossen zijn. :)

En om eerlijk te zijn heb ik ook erg veel gelezen over problemen met de Datel adapter. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Goed nieuws: Nintendo overweegt Japan-only spellen buiten Japan op de Virtual Console uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Laatst online: 23-09 21:56

-MM-

D'oh!!

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:50:
[...]

Tsja, ik had die Wifi dongle al, vandaar dat ik die graag wil gebruiken.
Ik heb nog niet eens verbinding gehad, het moet toch op te lossen zijn. :)

En om eerlijk te zijn heb ik ook erg veel gelezen over problemen met de Datel adapter. ;)
Klopt, Ik had bij het installeren ook eerst ff problemen met die Datel adapter, maar ik heb vervolgens alles handmatig ingesteld op mijn Wii (ip, dns, gateway etc,..) en daarna werkte het prima. Ik neem aan dat je dat al geprobeerd heb met je Wifi verbinding, maar zo niet: stel alles handmatig in, wellicht heb je dan meer suc6!

Edit:

Ik heb het nog ff voor je opgezocht, het lijkt erop dat de meeste mensen het kunnen oplossen door WEP uit te mikken. Wellicht dat je dat nog ff kan proberen. Hierbij wat linkjes over die foutmelding:

http://forums.nintendo.co...t&message.id=28872#M28872
http://forums.nintendo.co...internet&message.id=26523
http://www.nintendo.com/c...na/errors/51000-51099.jsp

[ Voor 25% gewijzigd door -MM- op 16-02-2007 10:37 ]

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

-MM- schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:23:
Klopt, Ik had bij het installeren ook eerst ff problemen met die Datel adapter, maar ik heb vervolgens alles handmatig ingesteld op mijn Wii (ip, dns, gateway etc,..) en daarna werkte het prima. Ik neem aan dat je dat al geprobeerd heb met je Wifi verbinding, maar zo niet: stel alles handmatig in, wellicht heb je dan meer suc6!
Ik heb alles handmatig ingesteld, ik zal wel moeten ;)

---------------
|     router    |
|IP: 192.168.0.1|
 ---------------
        |
        |
 ---------------
|IP: 192.168.0.3  |
|SM: 255.255.255.0|
|GW: 192.168.0.1  |
|                 |
|       PC        |                     -----------------
|                 |                    |       Wii       |
|IP: 192.168.10.1 |                    |IP: 192.168.10.2 |
|SM: 255.255.255.0|-< ~~~~~~~~~~~~~ >- |SM: 255.255.255.0|
|                 |                    |GW: 192.168.10.1 |
 -----------------                      -----------------

SM: subnetmask
GW: gateway
De gateway van de USB-dongle (192.168.10.1) heb ik ook op 192.168.0.1 gehad.
Die wist ik namelijk niet zeker. :)

Edit:
Anyway turns out that most of my probs were caused by having a MAX DRIVE plugged in for Cube memory storage. Took it out...wifi works...plugged back in...it don't. I've tried this many times and wifi refuses to work with it plugged in. You get 51030 type messages...unable to connect to internet...or server.(via email, thanks Ade)
MAX DRIVE, is dat gewoon een memorycard?
Dan moet ik die er misschien uit trekken. :D
Als word ik er niet blij van als ik die er steeds in en uit moet halen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gonadan op 16-02-2007 11:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:34:
[...]

Ik heb alles handmatig ingesteld, ik zal wel moeten ;)

---------------
|     router    |
|IP: 192.168.0.1|
 ---------------
        |
        |
 ---------------
|IP: 192.168.0.3  |
|SM: 255.255.255.0|
|GW: 192.168.0.1  |
|                 |
|       PC        |                     -----------------
|                 |                    |       Wii       |
|IP: 192.168.10.1 |                    |IP: 192.168.10.2 |
|SM: 255.255.255.0|-< ~~~~~~~~~~~~~ >- |SM: 255.255.255.0|
|GW: 192.168.0.3  |                    |GW: 192.168.10.1 |
 -----------------                      -----------------

SM: subnetmask
GW: gateway
De gateway van de USB-dongle (192.168.10.1) heb ik ook op 192.168.0.1 gehad.
Die wist ik namelijk niet zeker. :)

Edit:

[...]

MAX DRIVE, is dat gewoon een memorycard?
Dan moet ik die er misschien uit trekken. :D
Als word ik er niet blij van als ik die er steeds in en uit moet halen.
Ergens lijkt me, in je bovenstaande overzicht, dat het tweede subnet (voor je PC<->Wii), niet goed ingesteld staat... 192.168.10.1 met subnet 255.255.255.0 kan toch niet bij subnetje 192.168.0.x? Of heeft die bridge functie van XP daar een mooie workaround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jainoxi schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:00:
Ergens lijkt me, in je bovenstaande overzicht, dat het tweede subnet (voor je PC<->Wii), niet goed ingesteld staat... 192.168.10.1 met subnet 255.255.255.0 kan toch niet bij subnetje 192.168.0.x? Of heeft die bridge functie van XP daar een mooie workaround voor?
Ik kan niet bij de instellingen van de router, dus moet ik een eigen lan maken met 192.168.10.0/24
Die wil ik dan dmv rc.firewall laten praten met het 192.168.0.0/24 lan. (Linux dus ;) )
Maar nu weet ik niet wat die foutmelding precies inhoudt, het kan 3 dingen zijn:
- hij kan niet met de wifi usb stick verbinden (handshake lukt niet)
- hij kan wel verbinden maar verder niet communiceren (verkeerd protocol)
- hij kan wel verbinden, maar niet door naar het internet.

Als ik weet waar het ligt kan ik gericht een oplossing zoeken. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:10:
[...]

Ik kan niet bij de instellingen van de router, dus moet ik een eigen lan maken met 192.168.10.0/24
Die wil ik dan dmv rc.firewall laten praten met het 192.168.0.0/24 lan. (Linux dus ;) )
Maar nu weet ik niet wat die foutmelding precies inhoudt, het kan 3 dingen zijn:
- hij kan niet met de wifi usb stick verbinden (handshake lukt niet)
- hij kan wel verbinden maar verder niet communiceren (verkeerd protocol)
- hij kan wel verbinden, maar niet door naar het internet.

Als ik weet waar het ligt kan ik gericht een oplossing zoeken. :)
Mij lijkt de bridge in XP tussen 192.168.10.x en 192.168.0.x niet te kloppen, aangezien je 2e subnet op XP 192.168.10.x subnetmasker 255.255.255.0. Dit betekent normaal gesproken dat dit subnet nooit naar 192.168.0.x kan. Maar nogmaals, ik weet niet hoe de bridge functionaliteit van XP zich gedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jainoxi schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:18:
Mij lijkt de bridge in XP tussen 192.168.10.x en 192.168.0.x niet te kloppen, aangezien je 2e subnet op XP 192.168.10.x subnetmasker 255.255.255.0. Dit betekent normaal gesproken dat dit subnet nooit naar 192.168.0.x kan. Maar nogmaals, ik weet niet hoe de bridge functionaliteit van XP zich gedraagt.
Het is geen XP, het is Linux :)
Op XP zou ik ook niet weten of het kan, de bridge werkt inderdaad alleen op dezelfde IP range, omdat de router dan de DHCP hoort te regelen.
INET_IFACE="eth0"				# the interface your internet's on (one only), must be set
LAN_IFACE="wlan0"				# the interface your LAN's on (one only)
INTERNAL_LAN="192.168.10.0/24"			# The internal LAN (including DMZs but not censored hosts)
MASQ_LAN="192.168.10.0/24"			# the internal network(s) to be masqueraded (this is overridden by MAC_MASQ)

Dit is een stukje uit de rc.firewall. Deze regels zorgen ervoor dat er een NAT komt tussen 192.168.0.0/24 en 192.168.10.0/24. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site kun je Wii-skins bestellen en de verzendkosten zijn maar 2 euro (via de Amerikaanse site kost t je $10)!!!
Ga zelf denk wat leuks kopen, wel origineel...

Sws staan er op de site wel meer leuke dingen (PS3 anyone :P)
http://www.import-gaming.nl/

Wii skins
Wii Nunchuk / Remote Skins
Wii Classic Controller Skins

Toch best leuk:
Afbeeldingslocatie: http://www.decalgirl.com/prodimg/retro-wii.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Kunnen de hardcore Netwerkdiscussies ergens anders heen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Die skins zien er zo op dat plaatje wel cool uit maar toch heb ik het meestal niet op die skins. Krijg je het er net niet helemaal lekker op. vooral bij de hoeken zijn die stickers meestal niet zo mooi. Maar goed, het is opzich wel cool om hem een beetje te pimpen. Denk dat ik mijn eigen Wii maar ff weg breng naar West Coast Customs. Nieuwe custom stand eronder dat soort shit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:05
Goed geïnformeerde releaselijst van aankomende Wii games voor de EU zone op N-Europe.com.

Welke games hebben zoal jullie interesse?
* Voor mij zijn de volgende games ERG interessant (lees: waarschijnlijke aankoop):
Kororinpa, Sonic and the Secret Rings, Godfather Blackhand Edition en Eledees.

* Games die misschien ook wel in mijn collectie zullen komen:
Tiger Woods PGA Tour 07, Leaderboard Golf (één van die 2 golf-games is wel genoeg), Mortal Kombat Armageddon (bij goede reviews), Super Paper Mario (idem), Mario Party 8 (idem)

* Games waar nog weinig info over beschikbaar is maar die ik niet direct afschrijf:
Bionicle Heroes, TMNT, Baja Mania, Baja Destruction, DK Bongo Blast, Puzzle Balls, Legend of the Dragon, Tennis Masters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Laatst online: 05-10 20:52
Zijn er toevallig in Nederland nog wii's beschikbaar? Zou er graag vandaag nog een ophalen, aangezien ik nu al 11 weken wacht bij de bartsmit, en ik kom alleen maar hoger op de lijst te staan :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Willybubba schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:22:
Kunnen de hardcore Netwerkdiscussies ergens anders heen??
Suggesties?

In Netwerken wordt hij keihard gesloten, ik wil alleen weten waar de fout ligt.
Daar kunnen andere misschien ook wat aan hebben. :)

De discussie over of het bridgen nu wel of niet kan is hier overbodig inderdaad. Maar de rest mag toch wel? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 16-02-2007 12:36 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 16:52

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Een Bob Ross game. Wij hebben afgelopen kerst de 2e week compleet stoned alle afleveringen van 1 seizoen Bob Ross gezien :+ Dat is alleen aan te raden onder invloed trouwens.

Games die ik, deels ga kopen, anders wordt het erg duur maar deze games hebben mijn interesse op dit moment. Een grote lijst, het is nu wat mager op de Wii maar voor dit jaar lijkt het top game jaar te worden. _/-\o_

Sonic
SSX
Driver (is even reviews afwachten)
Mario Party
Metal Slug Anthology
Brothers In Arms D-Day (review afwachten)
Super Paper Mario
Animal Crossing
BWii : Battalion Wars 2
Disaster: Day of Crisis (lijkt vooraf iets interessants te worden, nog even afwachten wat het wordt)
Fire Emblem (Wii)
Final Fantasy: C.C.Crystal Bearers
Mario Kart (Wii)
Mario Strikers Charged
Metroid Prime 3: Corruption
Project H.A.M.M.E.R.
Red Steel 2 (tegen die tijd dat het uit is reviews afwachten)
Super Mario Galaxy
Super Smash Bros. Brawl
Dewy's Adventure
Kirby Adventure (ook nog even afwachten)

Edit: Eledees vergeten :$, en Resident Evil Umbrella Chronicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Games die ik, deels ga kopen????? Hoe doe je dat, misschien dat ik wel een paar levels uit monkey ball wil ruilen tegen Hyrule field uit zelda :-p

De games op de releaselijst waar ik vooral naar uitkijk:
SSX Blur: Lijkt mij een mooie titel worden en ik denk met plezier terug aan SSX3 die ik nog af en toe speel. Super Paper Mario moet haast wel goed zijn, kijk ik dan ook erg naar uit zoals alles waar mario in voor komt.

Kororinpa leek me eerst wel leuk maar op IGN waren ze er vrij negatief over. Schijnt niet zoveel voor te stellen, dus die laat ik aan mij voorbij gaan.

verder twijfel ik nog een beetje over excite truck. Ik wil eigenlijk gewoon burnout 2 overnieuw hebben met iets betere graphics en nieuwe banen. De besturing (lees: controle) van de auto's in burnout 2 is echt zeldzaam goed. Alleen de AI van de tegenstanders was om te huilen.

[ Voor 9% gewijzigd door fZeroNewbie op 16-02-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 16:52

Steffy

Ayreonaut

fZeroNewbie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:
Games die ik, deels ga kopen????? Hoe doe je dat, misschien dat ik wel een paar levels uit monkey ball wil ruilen tegen Hyrule field uit zelda :-p

De games op de releaselijst waar ik vooral naar uitkijk:
SSX Blur: Lijkt mij een mooie titel worden en ik denk met plezier terug aan SSX3 die ik nog af en toe speel. Super Paper Mario moet haast wel goed zijn, kijk ik dan ook erg naar uit zoals alles waar mario in voor komt.

Kororinpa leek me eerst wel leuk maar op IGN waren ze er vrij negatief over. Schijnt niet zoveel voor te stellen, dus die laat ik aan mij voorbij gaan.

verder twijfel ik nog een beetje over excite truck. Ik wil eigenlijk gewoon burnout 2 overnieuw hebben met iets betere graphics en nieuwe banen. De besturing (lees: controle) van de auto's in burnout 2 is echt zeldzaam goed. Alleen de AI van de tegenstanders was om te huilen.
Ik koop niet de hele lijst maar maak mijn keuze afhankelijk van wat me op dat moment het meeste aanspreekt en de een beetje goed uit de reviews komen, zou graag deze hele lijst kopen maar ja, geen geld dus met 5 of 6 games zal het wel ophouden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:05
Hm, misschien dat ik Kororinpa wel bewaar voor de budget bak. Hoewel ik me realiseer dat het bij consolegames anders werkt dan op de PC waar ik tot dusverre altijd op gegamed heb. Op de PC was een draak van een game als GT (+stuurtje) met zulke slechte graphics al LANG in de budgetbak beland. Kan me niet voorstellen dat er ook maar IEMAND in de wereld dat spel voor z'n Wii gekocht heeft en het z'n geld waard vindt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

GT is idd bizar slecht. Ik snap het gewoon echt niet. Als ik zelf iets maak dan evalueer ik aan het eind toch ook ff of het er mee door kan. Ik kan me niet voorstellen dat je als maker dan je eigen spel in de winkel ziet liggen en daar trots op kan zijn. Maar goed, misschien dat ze het op een dronken achternamiddag in mekaar geknutseld hebben. Dat is misschien nog een prestatie te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

fZeroNewbie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:Games die ik, deels ga kopen????? Hoe doe je dat, misschien dat ik wel een paar levels uit monkey ball wil ruilen tegen Hyrule field uit zelda :-p
Wehehe als dat zou kunnen : Stukken levels uitwisselen net als van die voetbal plaatjes / kaartjes ofzo op ee SD kaartje :P
[qote]De games op de releaselijst waar ik vooral naar uitkijk:
SSX Blur: Lijkt mij een mooie titel worden en ik denk met plezier terug aan SSX3 die ik nog af en toe speel.[/qoute]
Laat effe weten of die net zo speelt als op de PS2 (ik neem effe aan dat je deze hebt) omdat ik daarop namelijk SSX 1 heb gespeeld en uit principe geen PS2 wou kopen naast mijn PC ook al vond ik het erg tof :+
Gonadan schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:01:
Die sensor bar is toch niet zo boeiend?
Twee waxine lichtjes werkt ook prima. :+

Ik moet steeds alle kaarsen tussen mij en de tv uit blazen anders reageert hij maf. :)
Ik heb juist op een LAN 2 kaarsen in 2 bierflessen geramd om op een beamer te kunnen Wii Sporten :*)

Voor die WiFi problemen : Wees niet net zo intelligent als deze prutser om na een half uur kloten erachter te komen dat je de WAN Poort niet hebt Enabled :+ :X :$

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:35:
[...]

Suggesties?

Nintendo Wii i.c.m. Linksys router - geen verbinding of een van de andere WIi netwerprobleemtopics

ik wacht trouwens nog steeds op de metal slug anthology :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 16-02-2007 13:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

ik heb SSX3 op de Cube, maar hij speelt super. Hoewel ik me nog wel wat discussies kan herinneren van PS bezitters dat de knoppen lay out op de ps(2) wat beter werkte met de combo's dan op de cube maar ik vind hem in iedergeval lekker spelen. Het mooien is dat je er opzich ook echt beter in kan worden met een hoop combo's achter elkaar etc. En ik vind het concept dat het 1 grote berg is die je uiteindelijk als één grote afdaling kan maken van 30 minuten erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Mijn lijstje:

Sonic
SSX Blur
Dragon Ball Z BT 2
The Godfather: Blackhand edition
Driver (is even reviews afwachten)
Super Paper Mario
BWii : Battalion Wars 2
Disaster: Day of Crisis (lijkt vooraf iets interessants te worden, nog even afwachten wat het wordt)
Fire Emblem (Wii)
Mario Kart (Wii)
Metroid Prime 3: Corruption
Project H.A.M.M.E.R.
Red Steel 2 (tegen die tijd dat het uit is reviews afwachten)
Super Mario Galaxy
Super Smash Bros. Brawl

Behalve DBZ zal ik wel de reviews afwachten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MySims wordt volgens mij ook een titel om naar uit te kijken. Ik las gisteren dat het mogelijk wordt om met een soort Lego blokken je eigen huis en meubilair in elkaar te zetten. Het heeft het potentiëel om uitgebreider en beter dan Animal Crossing te worden. Ik ben zelf bang dat Animal Crossing weer exact hetzelfde spel gaat worden als op de N64, Gamecube en DS is uitgebracht, maar dan met een paar tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Over Metroid Prime 3, van Reggie:
On Metroid Prime 3: Corruption - “What I will tell you about ‘Metroid’ is that ‘Metroid’ will be fabulous. I think it’s fair to say that all of us were disappointed with the sales of ‘Metroid Prime 2,’ [the game’s developer] Retro included. The focus on ‘Prime 3′ is to make that the stellar game for a first-person experience on the platform. … What that means is we’re going to make sure it’s perfect when we launch it. I think this is one where your readers — the fans of Nintendo, the core gamer — need to recognize that when we release it, it will be perfect. And if that’s a little later than folks would have liked, I’m hoping they’re going to be happy. They certainly seem to be happy that we took our time with ‘[The Legend of Zelda: Twilight Princess.’ ” With that kind of talk, the obvious follow-up question was: “If it’s perfect, does that mean it’s going to be online?” In response, Fils-Aime said: “That’s perfect for you.”
Verder geeft Eurogamer een 8 aan Excite Truck. De enige andere twee spellen die hoge cijfers van hun hebben gekregen zijn Trauma Center en Zelda. Ze zijn dus zeer kritisch, maar waarom dan zo'n hoog cijfer voor Excite Truck:
...Apparently it's because it's not very big. It's the sort of game where you can unlock everything you're likely to access within a couple of days. What a shame, eh? I mean, you could go back to some of the earlier tracks and try and get S-ranks but... actually, that's top fun.
Tot slot is Rawmeat Cowboy enthousiast over Sonic and the Secret Rings. Probleem is alleen dat die zelfs Far Cry nog leuk vond, hij is niet echt kritisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Deviruchi schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:32:
Zijn er toevallig in Nederland nog wii's beschikbaar? Zou er graag vandaag nog een ophalen, aangezien ik nu al 11 weken wacht bij de bartsmit, en ik kom alleen maar hoger op de lijst te staan :S.
Het blijft een drama, ik heb gisteren ook maar een Wii via amazon.de besteld. Is begin volgende week binnen, Nintendo Nederland is een drama.

Iemand interesse in mijn reserveringsplek bij Game Island te Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:35:
[...]
Daar kunnen andere misschien ook wat aan hebben. :)
Als je een goede topic start maakt gebeurt dat niet. Anders kan je altijd nog spielerij problemen en vragen proberen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:00:
[...]
Als je een goede topic start maakt gebeurt dat niet. Anders kan je altijd nog spielerij problemen en vragen proberen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is echter dat ik wil weten wat de foutcode precies inhoudt.
En dat gaan ze me bij netwerken niet vertellen. Als ik inderdaad problemen krijg met verbinden in het netwerk op zich, dan zal ik meteen een post in netwerken maken. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Famitsu was er ook niet echt enthousiast over. Een zesje als ik me goed herinner.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 15:34
Ik bedoelde dan natuurlijk het ƒ-teken. |:(

Btw, sommige mensen hebben aangegeven dat ze Godfather: Blackhand Edition wel leuk vonden en gingen kopen. Maar waarom? Ik vond de game op zowel de PC als de PS2 maar vervelend en totaal niet leuk om te doen. Het werd nogal repetitief, waarbij de verhaallijn in een zucht en een scheet was uitgespeeld. Ik zou eigenlijk veel liever een Command & Conquer-versie willen zien. En ja, de N64-versie van C&C was niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Heb nog niet veel mensen (eigenlijk niemand) over Splinter Cell gehoord.
Maar na het uitspelen van COD3, Red Steel en Zelda was ik aan wat nieuws toe.
Ik moet zeggen dat het best wel geinig is.
Alleen de besturing is weel heel anders dan de bovenstaande spellen.
Het is best irritant, maar dat zal best wel wennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

:(
Ik zit nu met 2 waxine lichtjes en een oude TV naast m'n pc om Wifi aan de praat te krijgen.
51030 blijft terug komen. Nu wordt het toch tijd voor een bezoekje aan netwerken. :+

Als iemand tips heeft, graag DM ofzo. Ik begin wat moedeloos te worden. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:06

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:36:
:(
Ik zit nu met 2 waxine lichtjes en een oude TV naast m'n pc om Wifi aan de praat te krijgen.
51030 blijft terug komen. Nu wordt het toch tijd voor een bezoekje aan netwerken. :+

Als iemand tips heeft, graag DM ofzo. Ik begin wat moedeloos te worden. ;)
dit is een mooie site voor je http://www.wiierror.com/
die is hier wel eens is voorbij gekomen
die site hielp mij wel uit de brand.

Groetnen

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bitfighter schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:15:
[...]

dit is een mooie site voor je http://www.wiierror.com/
die is hier wel eens is voorbij gekomen
die site hielp mij wel uit de brand.

Groetnen
Die site had ik ook gevonden, ik heb alles wat betrekking op mij heeft al toegepast.
Helaas. Evengoed bedankt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:18:
[...]

Die site had ik ook gevonden, ik heb alles wat betrekking op mij heeft al toegepast.
Helaas. Evengoed bedankt. ;)
in 3 stappen je wii online

1. koop een AP
2. sluit aan en stel security in
3. verbinding laten zoeken en sleutel invoeren

tada je wii is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:12:
in 3 stappen je wii online

1. koop een AP
2. sluit aan en stel security in
3. verbinding laten zoeken en sleutel invoeren

tada je wii is online
Niet zo cynisch he. ;)
Als laatste redmiddel zou ik een LAN-adapter kopen.
Maar de verbinding komt er zeker, ik wil VC'en :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De Wii is 2,5 maand uit in NL en ik heb er nog nooit op gespeeld :S Ook in Maleisie niet. Beetje jammer... :( Ken niemand behalve WillyBubba die er heen heeft, en van de tientallen shops in de omgeving heeft GEENEEN een werkende demo unit.

En DAAR..wou ik het dus even over hebben :) Zien jullie dat ook? Van die units waar of geen controllers aan zitten..of de Wii demo video wordt alleen maar afgespeeld.. :|...Zo snappen mensen nooit waarom je een wii zou moeten kopen. (Ik dus eigenlijk ook niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:40
Mja, maar wat moet je dan? Elke dag minstens een nieuwe wiimote erbij leggen omdat ze gejat/gemold worden? Een mannetje erbij zetten is ook vrij prijzig.

Legitimatie oid afgeven bij de kassa en dan een wiimote krijgen om te proberen zou natuurlijk een optie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:24:
Mja, maar wat moet je dan? Elke dag minstens een nieuwe wiimote erbij leggen omdat ze gejat/gemold worden? Een mannetje erbij zetten is ook vrij prijzig.

Legitimatie oid afgeven bij de kassa en dan een wiimote krijgen om te proberen zou natuurlijk een optie kunnen zijn.
Met een redelijke lange kabel vast maken?

Misschien niet de lekkerste manier om te spelen, maar beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Max|Burn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:16:
De Wii is 2,5 maand uit in NL en ik heb er nog nooit op gespeeld :S Ook in Maleisie niet. Beetje jammer... :( Ken niemand behalve WillyBubba die er heen heeft, en van de tientallen shops in de omgeving heeft GEENEEN een werkende demo unit.

En DAAR..wou ik het dus even over hebben :) Zien jullie dat ook? Van die units waar of geen controllers aan zitten..of de Wii demo video wordt alleen maar afgespeeld.. :|...Zo snappen mensen nooit waarom je een wii zou moeten kopen. (Ik dus eigenlijk ook niet :P)
Dat zijn geen Wiis, afaik. Dat is gewoon een lege kast van een Wii met een lampje erin. Verder zit er nog een DVD speler in. Dus daar zal je nooit op kunnen spelen.

En om een wii demo-pod in de winkel te zetten lijkt me ook geen succes.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 00:59
notgib schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:48:
[...]

Het blijft een drama, ik heb gisteren ook maar een Wii via amazon.de besteld. Is begin volgende week binnen, Nintendo Nederland is een drama.

Iemand interesse in mijn reserveringsplek bij Game Island te Leeuwarden?
Is ook zeker de snelste optie. Vorige week zaterdag besteld bij amazon.de, woensdag in huis, donderdag al spierpijn van het tennissen. :D

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:58:
[...]
En om een wii demo-pod in de winkel te zetten lijkt me ook geen succes.
Waarom niet? Ze bestaan wel (Alleen niet in NL?) Er staan overal PS2, XB360, NDS en PSP demo pods maar geen Wii terwijl altijd gezegd wordt Wii juist playing = believing is. Ik zie niet in waarom er geen Wii demopods zijn. Net zoals normaal een staalkabel aan je Wiimote en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Wat vinden de (toekomstige) Wii eigenaren hier van het nieuwe gesponsorde 'Playstation 3' subforum? Niet dat ik jaloer ben dat de Wii zoiets niet heeft, ik vind het gewoon een vreemde manier van adverteren, zoiets past niet op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
-Sander schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 08:35:
Wat vinden de (toekomstige) Wii eigenaren hier van het nieuwe gesponsorde 'Playstation 3' subforum? Niet dat ik jaloer ben dat de Wii zoiets niet heeft, ik vind het gewoon een vreemde manier van adverteren, zoiets past niet op een forum.
Viel mij ook al op, wel beetje belachelijk hoor. Microsoft en Nintendo hebben dat toch ook niet?
Nu lijkt het net alsof de PlayStation 3 de enige echte 'grote en meest next-gen' console is, ik vind dit niet geheel waar. Het zou ook voor de overzichtelijkheid beter zijn als de 360 én Wii ook zo'n speciaal subforum kregen waar ook vragen gesteld kunnen worden met betrekking tot netwerk problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

OMG :X dit zou echt ver van mijn principes afstaan; het is dat ik jouw post nu lees en even snel heb gekeken (anders had ik het waarschijnlijk nieteens opgemerkt). Ik ben het dus wel met je eens dat zoiets niet op een forum past. (Ja, ik ben Nintendo FanBoy maar een Wii draadje zou ik ook niets vinden "powered by Nintendo). Ik zou namelijk ontzettend bang zijn dat "probleem draadjes" waarin nogal wat gebashed wordt naar de leverancier niet objectief bekeken worden; en getrashed worden.

edit: Zoals Cubic X al aangeeft krijgt PS3 nu een voorkeursbehandeling als "enige" next-gen console. Nu wij ook een eigen Wii subforum maar dan "powered by Terr, Crash & Fuelke" _/-\o_

edit2: Over het PS3 forum

[ Voor 13% gewijzigd door Richard op 17-02-2007 09:08 . Reden: zie edit-tags ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Is het vertrouwt om te bestellen bij amazon.de?

Is het dan niet zo dat ik bijvoorbeeld een duitse Wii krijg en een duitse Wii Sports?

En werkt de Wii dan wel gewoon hier in Nederland geen spanningsverschil met Duitsland of iet dergelijks?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mee eens. Ben nog niet op het forum geweest maar ik ben bang dat de realiteit daar ook ver te zoeken is. Vind het ook niet echt passen ik bedoel de PS3 had toch gewoon zijn eigen topic hier al lopen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het PlayStation3 forum moet aan dezelfde regels voldoen als de rest van GoT.
Dus ook objectief en van een hoogstaand niveau, fanboys heb je van alle partijen.

Ik vind het zelf ook helemaal niets, ook om de reden dat het forum nu minder objectief lijkt terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Straks krijg je tussen de productsurvey ook een aparte hoofdcategorie 'Sony'. :o

Maargoed, het is een experiment dus laten we afwachten hoe het loopt.
Ondertussen kunnen wij het hier lekker over de Wii hebben.
De discussie over het nieuwe forum graag in Over het PS3 forum

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme opmerking, maar ik kwam er gister achter dat je de channels kunt verplaatsen door A+B in te drukken en te slepen. Eigenlijk net als je Mii's oppakt. Waarschijnlijk staat dit ook wel in het boekje, maar ik ben te lui en enthousiast geweest om dit door te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om Mii's van anderen op mijn plein te zien. Ik heb anderen in mijn adresboek toegevoegd, van een van die anderen weet ik zeker dat hij me ook toe heeft gevoegd en toch mag ik zijn Mii nergens zien.

Help?

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 17-02-2007 10:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!