Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:10

S2S

schnumi schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:52:
[...]

Mee eens. Ben nog niet op het forum geweest maar ik ben bang dat de realiteit daar ook ver te zoeken is. Vind het ook niet echt passen ik bedoel de PS3 had toch gewoon zijn eigen topic hier al lopen?
Ik vind het zwaar ongepast dat ze zoveel aandacht besteden aan de PS3? Hebben de Wii en de X360 ook zo'n actie gehad op Tweakers?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik wil nog even iets zeggen over het PS3 forum. Ik heb even het standpunt van GoT gelezen en er vanuit gaande dat dit klopt vind ik het een goed idee. Dit komt omdat Sony (medewerkers) actief bijdragen aan het forum. Dat betekent dus dat het een directe link is met Sony, in dit op zicht wind ik het goed idee. Ik zou heel graag de mogelijkheid hebben om direct met Nintendo NL in contact te treden (en niet via een helpdesk) en ik denk meerdere hier met mij (met name om te vragen waarom er nog steeds geen Wiis te krijgen zijn).
Dat GoT iets dergelijks doet vind ik vanuit bovenstaand oogpunt dan ook goed, als ze er dan ook aan verdienen is het natuurlijk mooi meegenomen.

Verder heb ik gisteren nog even Excitebike gedownload, puur om te zien waar Excitetruck zijn roots heeft (Excitetruck komt vandaag binnen). Hoewel ik weinig weet van truck zie ik wel meteen dat alle elementen uit bike er in terug komen (bike is niet echt heel uitgebreid). Toch grappig.

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 17-02-2007 10:50 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:38:
[...]

Het duurt even voordat de databases gesynced worden, dus probeer het morgenochtend nog even :)
Het is misschien al eens gevraagd maar ik heb m nog niet kunnen vinden :D
Koppelen lukt nu, maar ik dacht dat er ooit een systeem kwam waarmee je je nintendo sterren (die je krijgt voor het registreren van nintendo producten) kon gebruiken om in het winkelkanaal dingen te kopen ofzo?

Wie weet hoe dit precies zit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb het ook pas ontdekt: sterren is niet hetzelfde als Wii-points. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:31:
Ik heb het ook pas ontdekt: sterren is niet hetzelfde als Wii-points. :Y)
Maar er schijnt een systeem aan te komen waarmee je je sterren kan inruilen tegen Wiipoints:
Wikipedia bron
Onderaan staat dat het systeem nog niet actief is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:16:
De Wii is 2,5 maand uit in NL en ik heb er nog nooit op gespeeld :S Ook in Maleisie niet. Beetje jammer... :( Ken niemand behalve WillyBubba die er heen heeft, en van de tientallen shops in de omgeving heeft GEENEEN een werkende demo unit.

En DAAR..wou ik het dus even over hebben :) Zien jullie dat ook? Van die units waar of geen controllers aan zitten..of de Wii demo video wordt alleen maar afgespeeld.. :|...Zo snappen mensen nooit waarom je een wii zou moeten kopen. (Ik dus eigenlijk ook niet :P)
Laat WillyBubba je er niet eens op spelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
S2S schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:42:
[...]

Ik vind het zwaar ongepast dat ze zoveel aandacht besteden aan de PS3? Hebben de Wii en de X360 ook zo'n actie gehad op Tweakers?
Het is een (reclame)deal tussen Sony en Tweakers.net en zoals Daniël al aangaf in het mededelingenforum zouden MS en Nintendo ook zoiets met T.net kunnen regelen als ze er mee kwamen. Je bent ook niet verplicht om dingen over de PS3 in dat themaforum neer te zetten en als de mensen van Sony ook vragen gaan beantwoorden dragen ze ook nog eens nuttige kennis bij aan GoT. Als je het mij vraagt een win-win situatie als je door de reclameboodschap heen prikt.

Dan weer even ontopic: de Wii's zijn bij Amazon.de weer 'auf lager' :).

Er waren geen Nunchucks maar wel Wiimotes in Leiden, dus ik ben naar Den Haag gegaan. Bij de Bart Smit aan de Grote Markt hadden ze juist wel een berg Nunchucks maar zaten ze weer erg verlegen om Wiimotes 8)7.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:34:
[...]

Maar er schijnt een systeem aan te komen waarmee je je sterren kan inruilen tegen Wiipoints:
Wikipedia bron
Onderaan staat dat het systeem nog niet actief is :(
Wikipedia is prima als bron als het stuk op Wikipedia ook voorzien is van bronvermelding. Als je naar het Engelstalige stuk over de Wii op Wikipedia zie je onder 'References and notes' allerlei interviews en artikelen (zowel off- als online van betrouwbare bronnen) als bronvermelding staan. Aangezien iedereen praktisch alles op Wikipedia kan bewerken is dit nodig om de kwaliteit van een artikel te bewaren. Een voorzover ik weet is die 'sterren naar Wii points'-actie tot nu toe een gerucht geweest en niet officieel bevestigd, correct me if I'm wrong :).

[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 17-02-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kunnen we de discussie over het PS3-forum PLEASE elders voeren? (Bv. in Over het PS3 forum)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
Dit is al heel vaak besproken, maar goed:
Rafe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:50:
[...]
Wikipedia is prima als bron als het stuk op Wikipedia ook voorzien is van bronvermelding. Als je naar het Engelstalige stuk over de Wii op Wikipedia zie je onder 'References and notes' allerlei interviews en artikelen (zowel off- als online van betrouwbare bronnen) als bronvermelding staan. Aangezien iedereen praktisch alles op Wikipedia kan bewerken is dit nodig om de kwaliteit van een artikel te bewaren. Een voorzover ik weet is die 'sterren naar Wii points'-actie tot nu toe een gerucht geweest en niet officieel bevestigd, correct me if I'm wrong :).
Very wrong ;)
Als je daarnaast geregistreerd bent als lid van de Nintendo of Europe-website (www.nintendo.nl), kun je Wii Points kopen in de sterrencatalogus. Door Nintendo-producten te registreren (zoals het Wii-systeem of Wii-software), word je beloond met sterren die je in kunt ruilen voor allerlei goodies, inclusief Wii Points.*

*Het kopen van Wii Points in de sterrencatalogus zal vanaf een nader te bepalen datum mogelijk zijn.
Dit komt van de Nintendo Wii site: http://wii.nintendo.nl/1353.html. De omruilratio is nog niet officieel bekend gemaakt!

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 17-02-2007 12:20 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
I stand corrected :) ook maar meteen op Wikipedia toegevoegd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb er net een uurtje Excite Truck op zitten. Wat een briljant spel zeg. Het is gewoon lekker onbenullig racen. En voor de verandering werkt het racen hier ook erg goed. De banen zijn erg tof ontworpen en ook dat terrain morphing is erg leuk gedaan.

Grafisch vind ik het niet heel geweldig moet ik eerlijk zijn. De jeeps zien er mooi uit, maar in de omgeving heb je toch wel een aantal lelijke textures. Ook had het spel wel wat AA kunnen gebruiken. Maar ja, helaas pindakaas, tijdens het racen heb je hier toch niet veel last van.

De muziek vind ik eigenlijk zelf niet zo vervelend aanwezig. Ik vind het echt zo'n typische SEGA arcade racer soundtrack. Daar had je ook altijd van die cheesy muziekjes op de achtergrond. Het is geen muziek die ik zelf in de cd-speler zou stoppen (heel zwak uitgedrukt :P), maar echt vervelend kan ik het niet vinden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je weet toch wel dat je ook je eigen mp3's kan laten draaien in dat spel? :)

Even wat mp3's op een sd card zetten, die stop je in je Wii en nu kun je in Excite Truck zo je eigen mp3's draaien in plaats van de standaard muziek. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

schnumi schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:42:
Je weet toch wel dat je ook je eigen mp3's kan laten draaien in dat spel? :)

Even wat mp3's op een sd card zetten, die stop je in je Wii en nu kun je in Excite Truck zo je eigen mp3's draaien in plaats van de standaard muziek. :)
Dat weet ik :). Ik heb hier alleen geen SD card liggen, dus moet ik het nog even met de standaard soundtrack doen. Vandaag of morgen maar eens zo'n ding halen. Dan kan ik het fotokanaal ook gaan gebruiken (alles mailen is ook zo'n boel werk :D).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

OK mensen, vanaf nu wil ik terug een on-topic discussie zien over de Wii, Gamecube en diens concurrenten ipv over het tijdelijke PS3 forum. Als juliie het over dat laatste willen hebben verwijs ik naar het topic in LA >> Over het PS3-forum :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fuelke _/-\o_

Ontopic:
Ligt het aan mij of is het lastig om weer terug te komen Wii modus na het spelen van een GC spel?
Ik moet de cd eruit halen en dan de Wii resetten, anders kom ik er niet uit. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Gonadan schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:21:
Fuelke _/-\o_

Ontopic:
Ligt het aan mij of is het lastig om weer terug te komen Wii modus na het spelen van een GC spel?
Ik moet de cd eruit halen en dan de Wii resetten, anders kom ik er niet uit. :)
idd, ik snap ook niet hoe je uit die modus kan komen, de Wii mote werkt niet meer. Resetten of uitdoen is de enigste optie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klopt gewoon hoor. :)

Je moet de console even uitzetten of resetten. Dit komt omdat de Wii dan in GC modus gaat en dus volledige als Cube functioneerd. Dus dan heb je ook geen optie om terug naar het wii menu te komen.

Misschien kan dit nog met een firmware release veranderd worden ofzo.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
schnumi schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:29:

Je moet de console even uitzetten of resetten. Dit komt omdat de Wii dan in GC modus gaat en dus volledige als Cube functioneerd. Dus dan heb je ook geen optie om terug naar het wii menu te komen.

Dus net als bij de Cube moet je op de reset knop drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 13:31
schnumi schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:29:

Ik denk dat die kans klein is. Hij is in GC mode hardware en software compatible met de originele GC. Een aanpassing hierin zou compatibiliteitsproblemen op kunnen leveren.
En zo erg is het op de rest knop drukken ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mega Man X Collection en Nintendo Puzzle Collection (beide Cube) zijn binnen van Play-Asia. :) Ik dacht dat er alleen X, X2 en X3 op stonden, maar ik werd blij verrast dat X4, X5 en X6 er ook op staan. :) Nu die eerste MM Collection nog even scoren. :)

edit: Ik had het laatst over Mario Arcade Arcade GP. Nu is deeltje 2 gisteren geshowed op een Arcade beurs hier in Japan.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070216/aou_bn04.jpg

Bron: Impress Watch

[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 17-02-2007 14:39 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

[b][message=27519510,noline]
Ik had het laatst over Mario Arcade Arcade GP. Nu is deeltje 2 gisteren geshowed op een Arcade beurs hier in Japan.
Te gek! Kom maar op met een Wii versie hiervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

what what what what!?!?

Een mega-man X VERZAMELE EDITIE? wtfbbq!

Me wants :D

De megaman x spellen zijn imho de beste platformers voor de nintendo/ps1 geweest, hoe zijn de PS1 vertalingen naar de cube versie?

En hoeveel heb je er voor moeten betalen? Hoe zit het met de controls speelt dat een beetje met de cube controller ipv een Snes controller?

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 17-02-2007 15:13 . Reden: van wii naar cube :P ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:23:
edit: Ik had het laatst over Mario Arcade Arcade GP. Nu is deeltje 2 gisteren geshowed op een Arcade beurs hier in Japan.
wel euh...hij ziet er identiek hetzelfde uit als de deel 1 :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:25:
[...]

Nintendo gaat op de EA tour. Zo veel mogelijk cashen met zo weinig mogelijk verandering. Het is begonnen met Mario Party. MSF charged is volgens mij ook niet veel meer dan een iets uitgebreidere MSF en ook Mario Kart moet er blijkbaar aan geloven. Het scheelt dat het altijd wel weer toffe spellen zijn, maar eigenlijk is het zonde dat de Mario franchises ook lopende bandwerk aan het worden zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:40:
[...]

Nintendo gaat op de EA tour. Zo veel mogelijk cashen met zo weinig mogelijk verandering. Het is begonnen met Mario Party. MSF charged is volgens mij ook niet veel meer dan een iets uitgebreidere MSF en ook Mario Kart moet er blijkbaar aan geloven. Het scheelt dat het altijd wel weer toffe spellen zijn, maar eigenlijk is het zonde dat de Mario franchises ook lopende bandwerk aan het worden zijn.
Uh, Mario Party wordt gemaakt door Hudson en het arcade apparaat waar je het over hebt is gemaakt door Namco Bandai (thnx Maxburn, voor je altijd subtiele hints :> ). Punt is dat de buitenkant bij dat apparaat weinig zegt over de binnenkant :).

MSF Charged is volgens mij nog niet zoveel over bekend. Dus laten we dat nog even afwachten en verder is er over Mario Kart toch nog helemaal niets bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 17-02-2007 16:26 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Errr..je hebt het toch over Namco Bandai mag ik hopen..je kent Namco toch wel ?!

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:49:
[...]
Laat WillyBubba je er niet eens op spelen dan :)
We wonen niet zo heel dichtbij elkaar (maar ook niet ver) en hebben het beiden best druk (ik wat meer). Kan niet ff zomaar langswippen :D

edit: Oops, jaja..normaal in 1 post posten..sorry :)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 17-02-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wiebbe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:12:
what what what what!?!?

Een mega-man X VERZAMELE EDITIE? wtfbbq!

Me wants :D

De megaman x spellen zijn imho de beste platformers voor de nintendo/ps1 geweest, hoe zijn de PS1 vertalingen naar de cube versie?

En hoeveel heb je er voor moeten betalen? Hoe zit het met de controls speelt dat een beetje met de cube controller ipv een Snes controller?
19 dollar bij Play-Asia als ik me goed herinner. Geen verzendkosten omdat ik in Japan woon. Heb hier alleen geen Cube staan, alleen een Japanse Wii, dus moet nog even wachten met testen tot ik weer in NL ben. :P
Boeboe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:25:
Knap dat je dat kan zien aan 1 vage screenshot. ;)

En woei! Net m'n laatste gouden medaille in Wii Play gehaald. Nu platinum nog, maar dat laat ik maar even zitten. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Max|Burn schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:15:
[...]
Errr..je hebt het toch over Namco Bandai mag ik hopen..je kent Namco toch wel ?!
Je weet toch wel dat er zowel BandaiNamco als NamcoBandai bestaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:19:
Dit is al heel vaak besproken, maar goed:

[...]

Very wrong ;)

[...]

Dit komt van de Nintendo Wii site: http://wii.nintendo.nl/1353.html. De omruilratio is nog niet officieel bekend gemaakt!
Bedankt voor de opheldering :D

Ben benieuwd wanneer dit gaat komen, wil mario 64 en super metroid sowieso op mn Wii hebben, woei! :)

(ik was overigens niet op de hoogte van de wikipedia geloofwaardigheid enzo, daarvoor mn excuses :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Max|Burn schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 08:10:
[...]
Waarom niet? Ze bestaan wel (Alleen niet in NL?) Er staan overal PS2, XB360, NDS en PSP demo pods maar geen Wii terwijl altijd gezegd wordt Wii juist playing = believing is. Ik zie niet in waarom er geen Wii demopods zijn. Net zoals normaal een staalkabel aan je Wiimote en klaar is kees.
Je moet toch wel een beetje de ruimte hebben wil je op de Wii kunnen spelen (pointer gebruiken). Zegmaar dat je er een meter of 2 vanaf staat, dan loopt die kabel dus door het gangpad. En ik geloof er niks van dat mensen dat altijd zien, en dus tegen die kabel aanlopen. En degene die speelt, of de demo-pod, omtrekken.

En dan heb je nog de bewegingen. Stel je let ff niet op en je raak iemand naast je. Nou daar krijg je ook gezijk van.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Blackbird-ce schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:17:
[...]
Je weet toch wel dat er zowel BandaiNamco als NamcoBandai bestaan? ;)
Ja handige harrie..als je nou even voor z'n edit keek wist je dat hij Namcai Bando zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
“In the past, games were released featuring different resolutions and signal types, namely ‘interlaced’ and ‘non-interlaced’ signals. As such, Virtual Console game signals are broadcast in these ‘interlaced’ and ‘non-interlaced’ modes. This is because Nintendo has always maintained that Virtual Console titles are an exact representation of how these titles originally appeared. Some component cables do not support ‘non-interlaced’ video signals - therefore to fully enjoy all Virtual Console games without this problem potentially occurring you will need to play them with a normal AV cable (supplied with the Wii) or an RGB Scart Cable (available separately). This is not a fault with the Virtual Console service as using the correct lead will ensure you are able to play any title from the Virtual Console library. The Virtual Console does not support 480p resolution or above so there is no benefit of playing these titles with a component cable. “
Ik heb zelf geen componentkabel, maar ik heb er in dit topic al aardig wat over gehoord. Als ik het antwoord goed begrijp, dan zegt Nintendo eigenlijk: "de VC games zijn zoals ze altijd al waren, wij gaan het iig niet fixen, als je een probleem hebt, dan gebruik je maar composiet of RGB kabels". Dat begint wel een goedkoop excuus te worden. Ik vind dit erg jammer, samen met het uitblijven van de RGB fix (en het totaal ontkennen van het probleem door de NL klantenservice) vind ik dat Nintendo een beetje arrogant wordt (iig lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:04:
Nou daar krijg je ook gezijk gezeik van.
offtopic:
:+

Anyhoe, Tony Hawk Downhill Jam vind ik nu echt tegenvallen. Heb hem nu al zo'n anderhalve maand, en alleen de eerste twee weken echt gespeeld. Daarna soms eens een race'je, maar nu helemaal niets meer. Het principe is goed, maar het is jammerlijk uitgewerkt. Bepaalde momenten, dat je door de lucht zweeft en een salto achteruit met een mctwist doet, zijn erg gaaf. Maar kan iemand me dan uitleggen, waarom fatsoenlijk sturen niet werkt, en een 180 turn alleen te doen is, met een extreme lame bert slide. Het landingsprincipe werkt niet lekker, dat moet men nog finetunen.

Ook verloopt de start nooit echt eerlijk, maar ja, dat is bij Mario Kart ook zo, dus daar kan ik dan nog wel mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost, excusez-moi.. :/

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:04:
[...]
En dan heb je nog de bewegingen. Stel je let ff niet op en je raak iemand naast je. Nou daar krijg je ook gezijeik van.
Zat landen waar het wel gewoon kan. De demopods kunnen desnoods ook een aangepaste sensor bar hebben, zodat je dichterbij kan staan. (Hebben ze dacht ik ook) Ik ken genoeg winkels met een zee van ruimte, past makkelijk.

In de UK heb je nu zelfs outdoor demopods..

http://www.blackwii.nl/in...ask=view&id=670&Itemid=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Volgens mij stond er daar wel een mannetje bij als ik me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Waarschijnlijk wist iedereen het allang maar post het toch ff, de vernieuwde releaselijst van Ubisoft.

Vernieuwde releaselijst Ubisoft
Nintendo Wii:
29-03-07: Teenage Mutant Ninja Turtles
29-03-07: Prince of Persia: Rival Swords
29-03-07: Blazing Angels - Squadrons of WW II
2007: Driver Parallel Lines
2007: Cosmic Family

ik dacht dat Driver maart zou uitkomen, schijnbaar toch niet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Cubic X schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:02:
Waarschijnlijk wist iedereen het allang maar post het toch ff, de vernieuwde releaselijst van Ubisoft.
Het kan toch geen kwaad om de startpost door te lezen?

EDIT: Ik vergeef het je. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 17-02-2007 20:46 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
MetroidPrime schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:05:
[...]

Het kan toch geen kwaad om de startpost door te lezen?
ja sorry, je hebt gelijk.
Heel even vergeten.

Sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Captain N schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:16:
[...]

19 dollar bij Play-Asia als ik me goed herinner. Geen verzendkosten omdat ik in Japan woon. Heb hier alleen geen Cube staan, alleen een Japanse Wii, dus moet nog even wachten met testen tot ik weer in NL ben. :P
Hmmz, ik kan hem niet vinden op de Playasia site, het lijkt me erg vet om die game te hebben, heb gezocht op rockman en megaman bij de cube games maar helaas :( (misschien een linkje of naam voor me? :P)

Ik heb gelukkig al een freeloader dus dat is geen probleem, en voor die prijs is het ook zonde om hem te laten liggen. Zijn alle screen texten in het japans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wiebbe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:37:
[...]

Hmmz, ik kan hem niet vinden op de Playasia site, het lijkt me erg vet om die game te hebben, heb gezocht op rockman en megaman bij de cube games maar helaas :( (misschien een linkje of naam voor me? :P)

Ik heb gelukkig al een freeloader dus dat is geen probleem, en voor die prijs is het ook zonde om hem te laten liggen. Zijn alle screen texten in het japans?
Hij staat op dit moment in back-order voor $29,90 Niet bestellen dus want Play-Asia is de laatste week aan het klooien met prijzen. Straks is ie hoogstwaarschijnlijk gewoon weer $19 als ie op voorraad is:

http://www.play-asia.com/...2Bcollection-70-11sc.html

edit: het is de US version dus Engelse schermteksten!

[ Voor 3% gewijzigd door Richard op 17-02-2007 20:42 . Reden: zie edit-tags ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Weet iemand of er een Mario Kart versie voor alleen de Wii is/komt? (niet die van de GC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Klont schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:20:
Weet iemand of er een Mario Kart versie voor alleen de Wii is/komt? (niet die van de GC)
één pagina geleden:
Hoedje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:48:
[...]
MSF Charged is volgens mij nog niet zoveel over bekend. Dus laten we dat nog even afwachten en verder is er over Mario Kart toch nog helemaal niets bekend.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Klont schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:20:
Er is niemand buiten Nintendo die weet of er een Mario Kart komt. De kans dat er een Mario Kart komt op de Wii zou ik echter rond de 99,9999999% inschatten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:32:
[...]

Er is niemand buiten Nintendo die weet of er een Mario Kart komt. De kans dat er een Mario Kart komt op de Wii zou ik echter rond de 99,9999999% inschatten.
laten we het hopen! en die koop ik direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 22:27
Hoedje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:14:
[...]

Ik heb zelf geen componentkabel, maar ik heb er in dit topic al aardig wat over gehoord. Als ik het antwoord goed begrijp, dan zegt Nintendo eigenlijk: "de VC games zijn zoals ze altijd al waren, wij gaan het iig niet fixen, als je een probleem hebt, dan gebruik je maar composiet of RGB kabels". Dat begint wel een goedkoop excuus te worden. Ik vind dit erg jammer, samen met het uitblijven van de RGB fix (en het totaal ontkennen van het probleem door de NL klantenservice) vind ik dat Nintendo een beetje arrogant wordt (iig lijkt).
Ik heb de component kabel wel aangeschaft en dat is (ook in de VC) toch een hele verbetering. Het is inderdaad wel jammer dat VC titels gewoon op 576i draaien en gamecube titels op 480i/60 of 576i/50. Kan toch niet moeilijk zijn om dit in een firmware update aan te passen.... Vind hun huidige instelling (ook mbt het pushen van de friend codes, terwijl bijna iedereen dit een slecht systeem vind) een beetje laks.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Heb toch maar besloten Excite Truck te kopen. Wilde eigenlijk wachten op The Godfather maar dat is eigenlijk weer een soort van loopgame net als je heel de tijd met Zelda doet (ja ik weet het heel slechte vergelijking :P), maar een spel als Excite Truck is weer totaal anders.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:06
Wes46 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:20:
Is het vertrouwt om te bestellen bij amazon.de?

Is het dan niet zo dat ik bijvoorbeeld een duitse Wii krijg en een duitse Wii Sports?

En werkt de Wii dan wel gewoon hier in Nederland geen spanningsverschil met Duitsland of iet dergelijks?
Geen enkel probleem. Taal (ook nederlands) kun je instellen voor de Wii en ook voor Wii sports. Alleen de handleiding van Wii Sports is in het duits, maar die heb je toch niet nodig. Handleiding van Wii zelf is ook in het nederlands.
Spanning in beide landen is hetzelfde.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Interview: Suda 51 on No More Heroes
The director of Killer 7 says he promises to make his new Wii title more violent than Manhunt 2.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Killer 7 had ook zo'n z'n bizarre momenten.

spoiler:
Die chick bezig zien op opa in de rolstoel z'n schoot was ook een behoorlijk WTF?!?!-momentje. :P

Verder heb ik hier in Japan ook nog geen enkele Wii demopod gezien, waar ik ook wel verbaasd over ben. Vrijwel iedere winkel heeft wel een "demopod", maar dat is dus gewoon zo'n ding dat filmpjes afspeelt. Demopods van alle andere consoles zijn wel volop te vinden.
Wiebbe schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:37:

Het is zoals Richard zegt de US versie. Het is overigens Mega Man, met een spatie ertussen. ;) Ik had hem een weekje terug gekocht voor 19$, maar hij is nu (tijdelijk?) uitverkocht.

edit: Hier (spoilers) ben ik het overigens volledig mee eens. Tanks is ontzettend verslavend en frustrerend. Het heeft mij even geduurd om de gouden medaille te halen, en ik zie er al naar uit/tegenop om
spoiler:
alle 100 levels
te halen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 18-02-2007 04:38 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Captain N schreef op zondag 18 februari 2007 @ 03:30:
Killer 7 had ook zo'n z'n bizarre momenten.

spoiler:
Die chick bezig zien op opa in de rolstoel z'n schoot was ook een behoorlijk WTF?!?!-momentje. :P

Verder heb ik hier in Japan ook nog geen enkele Wii demopod gezien, waar ik ook wel verbaasd over ben. Vrijwel iedere winkel heeft wel een "demopod", maar dat is dus gewoon zo'n ding dat filmpjes afspeelt. Demopods van alle andere consoles zijn wel volop te vinden.

[...]

Het is zoals Richard zegt de US versie. Het is overigens Mega Man, met een spatie ertussen. ;) Ik had hem een weekje terug gekocht voor 19$, maar hij is nu (tijdelijk?) uitverkocht.

edit: Hier (spoilers) ben ik het overigens volledig mee eens. Tanks is ontzettend verslavend en frustrerend. Het heeft mij even geduurd om de gouden medaille te halen, en ik zie er al naar uit/tegenop om
spoiler:
alle 100 levels
te halen. :)
heh, vreemde is dat er ook MegaMan dingen tussen staan, net als Rockman.. Ik kreeg ook gewoon hits voor Megaman x6 enzo ;p

Maar thanks, ik ga ff die site bookmarken en kijken wanneer hij er weer goed koop in staat. (en bedankt voor de link hierboven as well Richard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The director of Killer 7 says he promises to make his new Wii title more violent than Manhunt 2.
wow, Manhunt was aardig ziekelijk moet ik zeggen.
Hoe grof wordt No more heroes dan wel niet
Ik herriner me dat hij een grotere doelgroep wilde aanspreken door de freaky shit en gore te verminderen, dat idee heeft hij gelukkig laten varen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik weet niet of 't spoiler is mjah voor de zekerheid:

spoiler:
Ik kwam met tanks maar tot level 20, toen was het completed. Hoe krijg je dan die andere 80 levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wat een compleet vreemd interview, "het geweld" vind ik het minst opmerkelijk:

-De Wii remote vindt hij ook het meest onderscheidende aspect van de Wii, maar toch maakt het spel daar nauwelijks gebruik van en wordt beweging alleen gebruikt voor de finishing move.

-Bij de Wii moet je hele andere soorten games maken dan gebruikelijk is. Ik ga proberen van No More Heroes een standaard geweldspel te maken 8)7 .

-Goede verhalen zijn heel belangrijk in videogames en zijn er volgens hem nu bijna niet. Vervolgens vertelt hij over No More Heroes. De hoofdpersoon is gebaseerd op Johnny Knoxville, die een lightsaber koopt via internet en vervolgens per ongeluk de verkeerde persoon vermoord en daardoor mee gaat doen met een soort ranking the serial killer _O- .

Die man is of schizofreen, sarcastisch of probeert iedereen op het verkeerde been te zetten. Bizar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hoedje schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:56:
[...]

Wat een compleet vreemd interview, "het geweld" vind ik het minst opmerkelijk:

-De Wii remote vindt hij ook het meest onderscheidende aspect van de Wii, maar toch maakt het spel daar nauwelijks gebruik van en wordt beweging alleen gebruikt voor de finishing move.

-Bij de Wii moet je hele andere soorten games maken dan je gebruikelijk is. Ik ga proberen van No More Heroes een standaard geweldspel te maken 8)7 .

-Goede verhalen zijn heel belangrijk in videogames en zijn er volgens hem nu bijna niet. Vervolgens vertelt hij over No More Heroes. De hoofdpersoon is gebaseerd op Johnny Knoxville, die een lightsaber koopt via internet en vervolgens per ongeluk de verkeerde persoon vermoord en daardoor mee gaat doen met een soort ranking the serial killer _O- .

Die man is of schizofreen, sarcastisch of probeert iedereen op het verkeerde been te zetten. Bizar :P
Haha.. geweldig _/-\o_

Had het interview overigens zelf nog niet gelezen maar dit is inderdaad erg vaag.
Lekker tegenstrijdig.. :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:56:
[...]
Ik denk dat dat meer de aanzet voor het verhaal is. En dan kan je nog best een goed verhaal maken toch. Ookal is de aanzet we heel erg dubieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Iemand nog ervaringen met Excite Truck? Ik twijfel enorm :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:28:
Ik weet niet of 't spoiler is mjah voor de zekerheid:

spoiler:
Ik kwam met tanks maar tot level 20, toen was het completed. Hoe krijg je dan die andere 80 levels?
spoiler:
Ik las dat je als je het dan nog een keer doet nog verder kan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hij vraagt toch of er nog meer mensen zijn die het spel al hebben en hun ervaring kunnen delen? ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Captain N schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:28:
Hij vraagt toch of er nog meer mensen zijn die het spel al hebben en hun ervaring kunnen delen? ;)
mij lijkt het dat MetriodPrime gewwon eenzoek opdracht hefft uitgevoord met link rbij om aan te geven dat nudie eerste even de zoek opdracht had kunnen gebruiken alvorens te ragen of nudie hed er bij kunnen zetten dat nudie zoeken had toegepast

Groeten Bitfighter

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

vraagje, ik ben al een flinke tijd opzoek naar Wii Play en een Nunchuck, nu zit mn moeder op dit moment in amerika.

Kan ik amerikaanse controllers/nunchucks gebruiken met een europese Wii ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bitfighter schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:58:
mij lijkt het dat MetriodPrime gewwon eenzoek opdracht hefft uitgevoord met link rbij om aan te geven dat nudie eerste even de zoek opdracht had kunnen gebruiken alvorens te ragen of nudie hed er bij kunnen zetten dat nudie zoeken had toegepast
Zo ver kom ik, vandaar dus ook mijn opmerking dat hij zich afvraagt of er nog meer mensen zijn met ervaringen, naast degenen die deze al gepost hebben (wat er nog niet zoveel zijn). ;)
DoD Cerberus schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:04:
vraagje, ik ben al een flinke tijd opzoek naar Wii Play en een Nunchuck, nu zit mn moeder op dit moment in amerika.

Ja, dat kan.

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 18-02-2007 17:18 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:38

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vandaag is er weer visite over de vloer geweest en die waren toevallig wel benieuwd hoe zo`n Wii nou werkt - dus dat was weer gezellig vermaak met Wii tennis. Nou viel het me vandaag weer op dat het lijkt dat de netspeler minder goed te (be)sturen is dan de achterveldspeler, ligt dat nou aan mij?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:24:
Vandaag is er weer visite over de vloer geweest en die waren toevallig wel benieuwd hoe zo`n Wii nou werkt - dus dat was weer gezellig vermaak met Wii tennis. Nou viel het me vandaag weer op dat het lijkt dat de netspeler minder goed te (be)sturen is dan de achterveldspeler, ligt dat nou aan mij?
dat idee heb ik ook ja! nou speel ik weinig tennis. ik vind golf en bowlen leuker. (dat terwijl golf me nog nooit eerder heeft getrokken :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Super Monkey Ball: Banana Blitz gekocht. Heel leuk spel!

Eerste levels denk je echt dit is makkelijk, maar ik kan je verzekeren hoe verder je in het spel komt hoe lastiger het wordt.

Minigames zijn soms minder leuk, maar dat wist ik al van te voren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoD Cerberus schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:04:

Dat kan, maar Wii Play uit de USA gaat niet werken op je Europese Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zie Wii play overal liggen volgens mij ? (Alleen geen wii ..maar ja.. dat weten we nu wel :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een walkthrough voor spongebob creature from the crusty crab, kids zitte vast met patrick bij een rivier...thnx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Hello, ik heb monkeyball maar hoe krijg ik het in godsnaam voor elkaar 2 player te doen bij die party games? iemand ik krijg voor geen mogelijk heid die tweede wii mote aan!!

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Max|Burn schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:21:
Ik zie Wii play overal liggen volgens mij ? (Alleen geen wii ..maar ja.. dat weten we nu wel :D)
ik heb al rondgezocht in Leiden, Rijswijk en Den Haag, ben toch benieuwd waar jij Wii Play dan ziet liggen

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

F-Zero GX:

Wegens het vele geklets in dit topic over de koppeling tussen F-Zero GX (Cube) en F-Zero AX (Arcade) heb ik vandaag een verjaardag gecombineerd met een paar uurtjes "ouderwets" arcade-gamen.

De savegame van GX kun je dus meenemen op je GameCube memcard om in AX te racen met je eigen custom wagens. F-Zero AX zal daarintegen weer gegevens op je memcard zetten voor unlockables op GX.

Eenmaal aangekomen stonden er 2 F-Zero AX machines:

Machine 1:
Motor Initializing
Machine 2:
Checking Network Now
Duidelijk was te aanschouwen dat de 2 kasten aan elkaar waren gelinkt met CAT5 of CAT6.
Probleem van machine 1 was snel gevonden; de "gordel" was achtergelaten voor een "sensor" van de machine vandaar de melding. Toen ik de gordel op de stoel had gegooit startte het booten en in de tussentijd vond Machine 2 ook zijn netwerk.

Opstartscherm van Nintendo & Sega:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3965_k.JPG

Het F-Zero Titelscherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3966_k.JPG

Aangezien het een japanse machine betreft staat er op "zonneklephoogte" een Engelstalige handleiding:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3955_k.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3956_k.JPG

Helaas was het "License card slot" gesloten met een plexiglazen plaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3947_k.JPG

Saven is dus alleen mogelijk op een zelf meegebrachte GameCube Memorycard. Mem-slot (leeg):
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3948_k.JPG
en het slot met een mem-card (Jaja, een nepper :) ) :
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3949_k.JPG

Melding bij het starten van de game (in dit geval geen card in Machine 1; wel in Machine 2(Please Captain N, wat betekend die "rommel :) ) :
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3957_k.JPG

Uiteindelijk aan het spelen; zeer gaaf spel aangezien je half ligt en half zit. Ervaring is echt nog 10malen beter dan de GX versie op de cube. Ik moest moeite doen om mijn kont op de zitting te houden en tegelijk gas te geven met de voetpedalen (gelukkig werd ik geholpen door een heupgordel.) Machine is voorzien van: 4 "view change" buttons, gas/rempedaal, stuur, flippers (voor bochten te sliden), Knop voor "boost" op zowel "duimhoogte" als midden op het stuur. Zo'n apparaat wil ik zeker thuishebben. Helaas bij thuiskomt (de reden van deze post) geen data op mijn memcard. Ik was er naartoe gegaan met een lege card ervan uitgaande dat de machine zelf wel een JAP-savegame aan zou maken. Mijn andere memcard (EUR-savegame) durfde ik niet in de machine te steken (bang voor data-loss omdat het een JAP-machine betrof) De reden om de game dus verslavend te krijgen/houden d.m.v. het saven van games is dus helaas in deze arcade-hal niet gelukt.:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3951_k.JPG

Mario Kart Arcade GP:

Verder Mario Kart Arcade GP gespeelt:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3940_k.JPG

Zeer gave extra wanneer je dit vergelijkt met de console-versies. Gaafste is wel het matchen van je gezicht...:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3961_k.JPG

...welke je verder in de game regelmatig tegenkomt; o.a. zie je het gezicht van wie jou inhaalt of een "item" op je afschiet. Verder ook bij de "uitslag":
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3962_k.JPG

En nog een fotootje voor het geschiedenisboek:
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeijzer.eu/MKFZAX/IMG_3946_k.JPG

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:37
Excite Truck: zonet eventjes 2 uurtjes gespeeld, VET VERSLAVEND!
Paar cups gedaan, nog weinig unlocked behalve 2 cars en paintjob. Besturing van de trucks vind ik super en die terrain morphs mooi gedaan, geeft het spel extra dimensie. Wat ze zeiden over de soundtracks merk je wel een beetje, heb zo geen sdkaart voorhanden om eigen mp3's erop te zetten. De nadruk ligt vooral op het uitvoeren van tricks en zo punten te vergaren. Je hoeft dus niet eens eerste te finishen om te winnen. Wat mij vooral positief opviel was de replay factor, het is heel erg verslavend om toch die gewilde S rank te halen. Het is in het begin wel een beetje wennen, het sturen met de wii remote, maar als je het eenmaal doorhebt, wil je volgens mij niet anders meer. En naarmate je verder komt, wordt het halen van de benodigde sterren toch moeilijker dan verwacht. Wat mij betreft een game die je moet hebben, net als wii sports en zelda. De multiplayer nog niet kunnen testen omdat friends nog geen tijd hadden, maar als het al een beetje in de buurt komt van de singleplayer, dan is het wel vet. Van wat ik er tot nu toe van gezien heb (bronze en silver cup), is het een aanrader!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm mijn broertje heeft in 1 dag de game zo'n beetje uitgespeeld (altijd fijn, ik mag kopen en hij speelt alles uit nog voordat ik het uberhaubt gespeeld heb) en hij zegt dat je beter maar gewoon als eerste kan eindigen en minder stunten ipv veel stunten en niet eerste eindigen. Die 50punten die je voor de eerste plek krijgt hebben best een grote impact. Ik stunt altijd maar wat aan met draaien in de lucht, driften etc maar alleen daarmee red je het echt niet in de betere cups. Dan kan je beter minder stunten en maar gewoon zorgen dat je eerste wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Richard schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:08:
Melding bij het starten van de game (in dit geval geen card in Machine 1; wel in Machine 2(Please Captain N, wat betekend die "rommel :) ) :
[afbeelding]
Entry is being accepted. ;)
Ik was er naartoe gegaan met een lege card ervan uitgaande dat de machine zelf wel een JAP-savegame aan zou maken. Mijn andere memcard (EUR-savegame) durfde ik niet in de machine te steken (bang voor data-loss omdat het een JAP-machine betrof) De reden om de game dus verslavend te krijgen/houden d.m.v. het saven van games is dus helaas in deze arcade-hal niet gelukt.
Misschien een idee om de Japanse F-Zero GX op de kop te tikken voor een paar euro?
En nog een fotootje voor het geschiedenisboek:
[afbeelding]
Boehoe! In Vlissingen hebben ze geen ballonnetjes!

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/8841/ballonnetjesyz7.jpg

Overigens ben ik toevallig gisteren ook nog eventjes achter het stuur gekropen in die Mario Kart bak. Heb nu de Mario, DK, Wario, Pacman en Bowser Cups gehaald (inclusief de challenge games) en ben nu met de Rainbow Cup bezig. :D Een kaart waar je je voortgang op kunt saven lijkt me wel essentieel om het spel leuk te maken.

edit: Hier trouwens een filmpje van Arcade GP 2, maar ik vraag me af wat er nieuw aan is. De baan is exact hetzelfde als in 1. Het enige verschil dat ik opmerk is dat Mario nu Mario tekentjes ipv vraagtekens oppakt. :?

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 19-02-2007 04:22 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ziet er goed uit zeg! Leuk dit soort reports tussendoor, meer hiervan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desperado112 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:36:
Hello, ik heb monkeyball maar hoe krijg ik het in godsnaam voor elkaar 2 player te doen bij die party games? iemand ik krijg voor geen mogelijk heid die tweede wii mote aan!!
Gewoon op de A button klikken van de tweede controller. Als het niet in het spel lukt dan moet je denk ik even naar de settings van de Wii zelf kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op maandag 19 februari 2007 @ 02:51:
[...]
Boehoe! In Vlissingen hebben ze geen ballonnetjes!
als ze in vlissingen ballonnetjes ophangen duurt het vermoedelijk nog geen halve dag voor ze gestolen worden :p. Ik kom er regelmatig wel eens (op de dansarcades wat staan springen) en bij momenten zit er echt wel veel marginaal volk binnen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

notgib schreef op maandag 19 februari 2007 @ 07:35:
[...]

Ziet er goed uit zeg! Leuk dit soort reports tussendoor, meer hiervan! :)
Vond het ook erg leuk om te doen maar was een beetje bang dat ik negatieve reacties zou krijgen aangezien het natuurlijk niet heel erg ontopic is; maar aangezien het mooi aansluit op de vorige week gevoerde discussie over F-Zero GX (Cube) <--> F-Zero AX (Arcade) heb ik de stap maar genomen.
Boeboe schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:26:
[...]

als ze in vlissingen ballonnetjes ophangen duurt het vermoedelijk nog geen halve dag voor ze gestolen worden :p. Ik kom er regelmatig wel eens (op de dansarcades wat staan springen) en bij momenten zit er echt wel veel marginaal volk binnen.
Ik kom er tegenwoordig alleen maar overdag (in het weekend) omdat ik door de weeks elders uithang; en qua wazig volk vind ik het wel meevallen. Het is inderdaad veilig dat ze die ballonnetjes daar niet op hebben gehangen. Indien dat zo was dan zat ik nu thuis met zo'n ballonnetje of op het politiebureau om uitleg te geven waarom ik die ballon zou hebben gejat :P (Uiteraard zou ik me niet verlagen tot dat niveau maar de gedachte zou wel in me opkomen; Sick mind!)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boeboe schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:26:
Daar heeft Nederland in het algemeen last van. Wat je hier allemaal niet ziet wat nooit in NL zou kunnen simpelweg omdat een of andere domme pauper het zou slopen of jatten is ongelooflijk. Om een voorbeeld dicht bij huis te nemen: DS (Lites). Heb hier nog nooit een demopod gezien die een mooie kras van een sleutel heeft gekregen, terwijl in iedere winkel waar het ding verkocht wordt een of meerdere demopods te vinden zijn, en die altijd vol staan met mensen. Zelfs de X360 demopods zijn hier niet beschadigd. :+ En de lijst is natuurlijk eindeloos: getrashde bushokjes, opengesneden of verbrandde stoelen in de trein, overal afval op de grond, hard bellende/schreeuwende/rokende lui in de trein, en ga zo maar door. Heb hier nog geen enkele keer zoiets gezien. Nederland wordt goed verkracht door pauperige Tokkies... maar goed, ik begin af te drijven. :P

Iemand die Radio Allergy met interesse volgt? Toch nog een nieuwe Cube game na Zelda, maar ben benieuwd in hoeveel winkels 'ie komt te liggen. Op Amazon ligt 'ie binnenkort voor $19.99 in de schappen.

Paar screenies:

Afbeeldingslocatie: http://radioallergy.o3ent.com/screenshots/screen3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://radioallergy.o3ent.com/screenshots/screen6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://radioallergy.o3ent.com/screenshots/screen8.jpg

Het ziet er niet heel denderend uit, en komt een beetje goedkoop over. Maar ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig.

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 19-02-2007 09:39 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Richard schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:36:
[...]

Vond het ook erg leuk om te doen maar was een beetje bang dat ik negatieve reacties zou krijgen aangezien het natuurlijk niet heel erg ontopic is; maar aangezien het mooi aansluit op de vorige week gevoerde discussie over F-Zero GX (Cube) <--> F-Zero AX (Arcade) heb ik de stap maar genomen.
Nee joh, het is juist heel leuk!

In IGN Wii-k in Review zijn ze btw niet erg positief over Sonic and the Secret Rings, na de EGM review belooft dat weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:36:
[...]

Ik vond het eerlijk gezegd best leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:28:
[...]
Zelfs de X360 demopods zijn hier niet beschadigd. :+ En de lijst is natuurlijk eindeloos: getrashde bushokjes, opengesneden of verbrandde stoelen in de trein, overal afval op de grond, hard bellende/schreeuwende/rokende lui in de trein, en ga zo maar door. Heb hier nog geen enkele keer zoiets gezien. Nederland wordt goed verkracht door pauperige Tokkies... maar goed, ik begin af te drijven. :P
japan of niet, een x360 demopod heeft geen menselijke tussenkomst nodig om te crashen hoor :o
*enorm off-topic*
over het marginale volkje (tokkies? Wist zelfs niet dat het een naam had :p). Dit is iets waar ik me als Belg iedere keer over verbaas bij mijn bezoeken hier. Ik bedoel maar....bij ons hebben we ook de hangjongeren en vandalisme, maar in sommige streken in Nederland lijkt er een heuse "beige regenjas met harige kap" clan actief te zijn (mijn vriend zijn gsm is gejat geweest in vlissingen, dus frustreert het ons wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie THPS al gespeeld?

Nog een vraag: ik zoek naar de mogelijkheid om online wii points te kopen. Nu kan dat natuurlijk wel en als je met iDeal betaald krijg je het morgen in huis. Echter zou ik graag meteen gebruik willen maken van de Wii points.

Zoals je dus ook kunt als je met creditcard via de wii koopt.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boeboe schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:52:
japan of niet, een x360 demopod heeft geen menselijke tussenkomst nodig om te crashen hoor :o
*enorm off-topic*
over het marginale volkje (tokkies? Wist zelfs niet dat het een naam had :p). Dit is iets waar ik me als Belg iedere keer over verbaas bij mijn bezoeken hier. Ik bedoel maar....bij ons hebben we ook de hangjongeren en vandalisme, maar in sommige streken in Nederland lijkt er een heuse "beige regenjas met harige kap" clan actief te zijn (mijn vriend zijn gsm is gejat geweest in vlissingen, dus frustreert het ons wel).
offtopic:
Haha, inderdaad. Mooie mat in je nek en (neppe) diamanten oorbel erbij en je (edit: "je" in het algemeen dus, niet jij specifiek uiteraard :P) kunt zo meedoen. :P De Tokkies is een (ontzettend) asociale en domme familie die in NL op TV is geweest. Een bekende Nederlander probeerde ze aan een huis te helpen, omdat huurders ze niet wilden accepteren als ik me niet vergis. Sindsdien is dat een van de vele mogelijke namen voor het asociale marginale volkje in Nederland. Uit mijn ervaringen van mijn bezoekje aan Belgie komt het bij mij ook over alsof men daar nog wel beschaafde manieren kent. :)

@Richard: Gezien de relatie tussen Gamecube en Triforce, en het hoge Nintendo gehalte van F-Zero AX en Mario Kart Arcade GP lijkt me dat hier prima thuis horen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Vertel mij wat, ik woon in Vlissingen. Bij de Carrousel heb ik eigenlijk nooit last van dat volk, ik kom er dan ook vrijwel alleen 's middags af en toe en dan staan er hoogstens een paar aziaten zich uit te leven op de dans machines. Maar er woont enorm veel tuig in de stad, de plaatselijke gameshop is een paar jaar geleden ook eens leeggeroofd.

Op de Mario Kart kasten zie ik af en toe wel eens iemand spelen, maar op de F-Zero kast eigenlijk nooit, waarschijnlijk gaat die ook binnenkort weer weg helaas. Fighters slaan daar niet zo aan helaas, er staat wel een Soul Calibur 2 kast verstopt, maar dat is dan ook alles.

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 19-02-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Echt supergaaf dat jullie zo enthousiast zijn over mijn F-Zero AX & Mario Kart: Arcade GP stukje _/-\o_
Er heeft best wel wat tijd ingezeten om de juiste foto's te trekken en het stukje in elkaar te zetten; maar jullie positieve reactie heeft voor mij veel waarde!
Wanneer ik vaker GameCube/Wii gerelateerde stukjes kan schrijven zal ik dat zeker doen!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:23:
Vertel mij wat, ik woon in Vlissingen. Bij de Carrousel heb ik eigenlijk nooit last van dat volk, ik kom er dan ook vrijwel alleen 's middags af en toe en dan staan er hoogstens een paar aziaten zich uit te leven op de dans machines. Maar er woont enorm veel tuig in de stad, de plaatselijke gameshop is een paar jaar geleden ook eens leeggeroofd.

Op de Mario Kart kasten zie ik af en toe wel eens iemand spelen, maar op de F-Zero kast eigenlijk nooit, waarschijnlijk gaat die ook binnenkort weer weg helaas. Fighters slaan daar niet zo aan helaas, er staat wel een Soul Calibur 2 kast verstopt, maar dat is dan ook alles.
Ja maar als je 's avonds komt is het volk een stuk erger. Ik kom zelf uit vlissingen en heb er 18 jaar gewoond maar als je 's avonds richting Carrousel gaat is het echt te erg. Er staan daar altijd lui buiten die er een sport van maken om zoveel mogelijk fietsen te jatten en binnen is de sfeer ook niet bijzonder prettig. Dat over die gameshop had ik nog niet eens gehoord, ik zag wel dat deze verplaatst is. Achja.. Maar Richard bedankt voor het FZero verhaal erg leuk om te lezen en te zien =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:52:
[...]

Ja maar als je 's avonds komt is het volk een stuk erger. Ik kom zelf uit vlissingen en heb er 18 jaar gewoond maar als je 's avonds richting Carrousel gaat is het echt te erg. Er staan daar altijd lui buiten die er een sport van maken om zoveel mogelijk fietsen te jatten en binnen is de sfeer ook niet bijzonder prettig. Dat over die gameshop had ik nog niet eens gehoord, ik zag wel dat deze verplaatst is. Achja.. Maar Richard bedankt voor het FZero verhaal erg leuk om te lezen en te zien =)
Dat is ook niet de reden dat ze zijn verhuist, toen ze nog op de oude locatie zaten was het ooit een stuk groter als later, toen die inbraak was geweest hebben ze van een deel van de winkel een opslagplaats gemaakt. Maar er waren toen enorm veel spellen en consoles gestolen in ieder geval. Alleen de Gamecubes lieten ze natuurlijk staan, typisch. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Dat is ook niet de reden dat ze zijn verhuist, toen ze nog op de oude locatie zaten was het ooit een stuk groter als later, toen die inbraak was geweest hebben ze van een deel van de winkel een opslagplaats gemaakt. Maar er waren toen enorm veel spellen en consoles gestolen in ieder geval. Alleen de Gamecubes lieten ze natuurlijk staan, typisch. :X
Waar zitten ze nu dan? Mijn vriendin wees mij erop toen we er langsfietsten dat ze weg waren; ik gaf nog aan: "Tja dat kon niet meer lang duren"; ik dacht dat ze namelijk gestopt waren; waar zitten ze nu dan ergens (straatnaam)? http://www.thenettemple.com/ geeft ook geen kick meer.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:58:
[...]

Waar zitten ze nu dan? Mijn vriendin wees mij erop toen we er langsfietsten dat ze weg waren; ik gaf nog aan: "Tja dat kon niet meer lang duren"; ik dacht dat ze namelijk gestopt waren; waar zitten ze nu dan ergens (straatnaam)? http://www.thenettemple.com/ geeft ook geen kick meer.
Ze zitten nu in de walstraat, vlak naast die geimproviseerde Hema.. (mocht ik het mis hebben Sander, correct me :) ) Als het goed is ben je daar niet langsgefietst ;) Ik had in eerste instantie ook hetzelfde gevoel van "dat kon niet lang duren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Klopt, ze zitten naast de Hebu Sport, wat weer naast die tijdelijke Hema zit. Ik dacht ook altijd dat het slecht liep, maar blijkbaar valt dat nog wel mee. En aan de nieuwe site wordt op dit moment hard gewerkt. Nieuwe URL is trouwens www.tntgameshop.nl , van dat internetcafé gedoe zijn ze maar afgestapt, vandaar dat de naam ook maar veranderd is.

[ Voor 24% gewijzigd door SD5k op 19-02-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

jammer dat ze bij de tntshop trouwens geen games meer verhuren :(

hoe zit het met accessoires daar, zijn die een beetje te betalen (het is wel 150 meter lopen ofzo vanaf mn werk, maar ben beetje lui vandaag :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zie hier net een reclame van Fire Emblem op TV, en de chick die het aan het spelen was had de Classic Controller in 'r handen. Kan het gemist hebben, maar dit is voor mij iig nieuw.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:01:
Ik zie hier net een reclame van Fire Emblem op TV, en de chick die het aan het spelen was had de Classic Controller in 'r handen. Kan het gemist hebben, maar dit is voor mij iig nieuw.
Er zijn vier mogelijkheden:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/fire_emblem_wii.jpg

Wat het precies inhoudt, laat ik aan jou over, mijn Japans is niet wat het geweest is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren en eergisteren (ondanks Carnaval) redelijk wat Excite truck zitten spelen. Ben nu bijna door alle cups heen in Excite mode (laatste wil maar niet lukken). Maar ik ben erg positief over de game.
Allereerst vind ik de besturing erg natuurlijk en lekker werken. Heb ongeveer 10 seconden moeten wennen. Den snelheid en de chaos is echt erg erg leuk. Heb vooral met een vriend (om en om) gespeeld om door de tracks te komen en het is echt lachen om die big airs en tree-runs te pakken. Hij was erg goed in sterren scoren en heeft heel vaak bijna het bedoelde aantal sterren gescoord ondanks dat hij 6e werd (je moet een x aantal sterren scoren om door te kunnen met de volgende track). Het stunten in de lucht doe ik weinig (die spins) en die vind ik ook niet zo lekker werken.
Ik ben benieuwd wat de andere modi nog gaan brengen maar ik vind het tot nu echt een lachen game. Hij is wel wat simpel maar voor 42,50 een goeie aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:03:
[...]

Er zijn vier mogelijkheden:

[afbeelding]

Wat het precies inhoudt, laat ik aan jou over, mijn Japans is niet wat het geweest is... :P
Ah, dat verklaart het. De drie dingen die er staan zijn "cursor movement" (D-pad), "cancel" en "confirm". Met zo weinig knopjes heb je natuurlijk veel vrijheid welke controller je kunt gebruiken. Het lijkt me ook wel een tof spel te worden. Ben erg benieuwd. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wel erg jammer dat de pointer functie van de wiimote niet ondersteund word, leek me juist ideaal voor Fire Emblem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

-Sander schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:43:
Wel erg jammer dat de pointer functie van de wiimote niet ondersteund word, leek me juist ideaal voor Fire Emblem.
ach, misschien lessen getrokken uit rpg's op de DS. FF3 en lunar ondersteunen bijvoorbeeld ook de stylus om je commandos in te geven, maar uiteindelijk grijp je toch terug naar de D-pad.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!