|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
Ja ik speel op de beamer. Vooral Red Steel en Tennis is daar goed op te doen. Ik heb de sensor bar er een klein stukje onder gelegd (op de TV, die staat er onder) en dat werkt prima.quote: cassiusSpeelt iemand met zijn Wii overigens op een beamer? Ik heb een beamer thuis, deze staat onder de tafel en beamed op de muur (keystone moet zijn best doen) en werkt super. Maar ik moet de Wii dan dicht bij de beamer zetten en de sensor bar op de muur plakken
? Kan me voorstellen dat dat wat lastig kalibreren wordt
??
[ Voor 3% gewijzigd door Hachy op 27-12-2006 13:52 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Anoniem: 93354
[ Voor 192% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 27-12-2006 14:03 ]
[ Dislect ]
Anoniem: 77892
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:55:
Ik zit vast in Zelda in de water tempel, ik denk alleen niet dat ik wat fout doet maar dat er een bug oid in de game zit. Het is helemaal aan het begin.
Know Thyself
Lol, grappig dat het niet iets eenmaligs is. Goed om te onthouden als mijn gyroscopische ellende besluit er mee op te houden.Neoflip schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:41:
LolDacht dat het een grapje was maar blijkt dus serieus te werken, ik ga het straks even proberen
edit: geprobeerd en het werktmoest wel megahard de wii mote op mn hand meppen, na een keer of 10 deed ie het weer
many tnx!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 60403
FYI, om te springen in Zelda hoef je NIET op A te drukken!! (dit lijkt mij geen spoiler)Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:55:
Ik zit vast in Zelda in de water tempel, ik denk alleen niet dat ik wat fout doet maar dat er een bug oid in de game zit. Het is helemaal aan het begin.
spoiler:In de main room met die brug en 2 hendels moet je aan die hendels kunnen trekken door er met link naartoe te springen, maar dat is dus godsonmogelijk. Ik probeer al 30 minuten naar 1 van de 2 de hendels te springen maar het enige wat die bagger link doet is zijn domme rol aanval ipv eens naar die *** hendel springen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Anoniem: 27704
Ik weet het zonet nog nie hehe als je goed kijkt bij de 52 seconden van filmpjeskabouter schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:58:
lol check dit, das nog eens een fraai staaltje van control(ler)
Ik vraag me af wanneer je strax gewoon alle functies van de controller op bv een PC kunt gebruiken
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik ben al een keer of 100 onder die hendels door gelopen maar Link wil echt met geen mogelijkheid richting die hendels springen.Anoniem: 60403 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:20:
[...]
FYI, om te springen in Zelda hoef je NIET op A te drukken!! (dit lijkt mij geen spoiler)
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:55:
spoiler:In de main room met die brug en 2 hendels moet je aan die hendels kunnen trekken door er met link naartoe te springen, maar dat is dus godsonmogelijk. Ik probeer al 30 minuten naar 1 van de 2 de hendels te springen maar het enige wat die bagger link doet is zijn domme rol aanval ipv eens naar die *** hendel springen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Anoniem: 26457
Anoniem: 60403 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:20:
[...]
FYI, om te springen in Zelda hoef je NIET op A te drukken!! (dit lijkt mij geen spoiler)
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:29:
[...]Ik ben al een keer of 100 onder die hendels door gelopen maar Link wil echt met geen mogelijkheid richting die hendels springen.
..is er geen apart Zelda topic voor dit soort vragen mbt vastlopers en puzzels ?... Lijkt mij niet geheel hier thuis te horen. Topic is al toch al vrij snel vol dusss... op naar Spielerij - Problemen & Vragen
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 27-12-2006 14:35 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 202234
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:29:
[...]
Ik ben al een keer of 100 onder die hendels door gelopen maar Link wil echt met geen mogelijkheid richting die hendels springen.
Anoniem: 27704
Anoniem: 87302
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 27-12-2006 14:47 ]
Volgens mij kan dit al: http://onakasuita.org/wii/index-e.htmlskabouter schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:58:
lol check dit, das nog eens een fraai staaltje van control(ler)
Ik vraag me af wanneer je strax gewoon alle functies van de controller op bv een PC kunt gebruiken
[ Voor 14% gewijzigd door ctc op 27-12-2006 15:27 . Reden: additionele info toegevoegd ]
I reject your reality and substitute my own!!!
TopicstarterDe spellen zullen er allemaal beter uit gaan zien, maar volgens mij komt dit doordat de spellen geëmuleerd worden. Als je een N64 spel in een PC emulator speelt ziet het er ook een stuk beter uit dan op de N64. De spellen hoeven daarvoor dus niet apart te worden aangepast.Aap schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:35:
Weet iemand de reden waarom er zoweinig (1 nog maar, bij ons en een 2e opkomst) N64 games in de VC zitten? Ik heb juist de meeste intresse in de N64 games namelijk![]()
Worden ze allemaal opgepoets soms? (lees:de "N64blur" die weggaat etc) ?
Ik zou zelfs zeggen dat CBFD onmogelijk is, tenzij Microsoft ineens failliet gaat en Rare besluit te verkopen.Boeboe schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:37:
is er nog iemand die op de volgende N64 VC games hoopt?:
conkers bad fur day (zeer onwaarschijnlijk, met Rare hun xbox remake)
Mischief Makers
Vet! Ik dacht dat ze IR en rumble nog niet werkend hadden, maar hieruit blijkt dus van welctc schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:45:
[...]
Volgens mij kan dit al: http://onakasuita.org/wii/index-e.html
Wel super vet overigens!!!
[ Dislect ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik neem aan dat dit niet de EU versie is? Die was namelijk uitgesteld voor zover ik begreep, tot minimaal januari 2007.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:44:
Vandaag Metal Slug collection ontvangen.
Ik raad iedere old skool/arcade/2d liefhebber aan dit spel te kopen: ook te spelen met de Gamecube controller en in 2 player mode! 9/10
De meeste mensen deugen!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Okee, dan kunnen we er enkel van uit gaan dat de internet stand-by optie het RGB scart always on debacle veroorzaakt. Dat is dus dezelfde conclusie die we twee delen geleden ook konden trekken. Ga er dan ook van uit dat de mensen die hier gepost hebben dat het zich bij hun niet voordeed, ook geen gebruik maken van de internet stand-by optie.woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:57:
Rutger Mulder schreef:
Het is wel zeer interessant om te horen dat het zonder de updates wel goed werkte.(ook voor nintendo)
[...]
Correct. Hoe het zonder update was, weet ik _niet_. Dit aangezien ik meteen nadat ik internet had aangesloten de updates heb uitgevoerd.
Voor zover ik heb gelezen moet het een kwestie zijn van de adapter in de Wii pluggen, kabeltje erin en hopen dat je Wii de router vindt (of vice versa). Als je een mac-filter gebruikt zul je de Wii dus moeten toevoegen (mits de router hem ziet). Sowieso zul je vervolgens op de Wii WiiConnect24 moeten testen (vanuit het instellingsmenu).psychoclown schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:25:
Ik had nog een vraagje, met name aan de mensen die de linksys USB200M ethernet adapter hadden gekocht.
Wat ik me afvroeg is hoe hebben jullie de adapter aan de praat gekregen want zelf heb ik daarstraks een ethernet adapter van Sitecom gehaald (kon hem altijd nog terugbrengen als hij niet bleek te werken) maar heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar de Wii pakt hem nog niet.
Ik wil nl. wel eerst alle mogelijke opties langs gegaan zijn voordat ik die linksys bij Azerty bestel
Ik lees net op de vorige pagina dat een winkel in Enschede en Hengelo hem misschien hebben, dus die kun je proberen te bellen. Verder geldt hetzelfde verhaal: bedenk welke winkels consoles verkopen, zoek het telefoonnummer op en bellen maar. Als je slim bent vraag je door als ze "nee" verkopen; indicatie van volgende levering en/of reserveren. Hou het verhaal kort, dan kan je des te eerder de volgende toko bellen (winkels zullen genoeg belletjes krijgen over de Wii, dus ook voor hun prettiger)*knip uit het oude en plak in het nieuw (gezien we hier verder gaan)
Ja hoor mn broertje heeft het ook te pakken, na een keer spelen helemaal hooked
Nu dachten we hem dus een Wii te geven voor zn verjaardag maarja zo net na de kerst word het natuurlijk knap lastig... Iemand nog goede source??
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
De meeste mensen deugen!
Mijn foto's op Flickr.
DukeN schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:45:
Naast Zelda nu ook Red Steel gekocht. Ik moet zeggen dat het een erg goede game is.
De game ziet er redelijk tot goed uit. Het is erg goed te spelen maar er zit gewoon 1 nadeel aan. Langer spelen als een uurtje hou ik niet vol. Ik ben zo druk bezig met zwaaien, zwiepen en zoomen dat ik na een uurtje mijn arm rust moet geven. Die game is zo intensief![]()
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ze alvast gemaild, maar zal wel even duren voor er antwoord komt dus. Toen ik het nummer belde, kreeg ik een ziekenhuis ervoor. Weet niet zeker of ik zelf iets foutdeed, maar opnieuw bellen had ik even geen zin in. Ziekenhuizen storen is niet echt mijn hobby.Rutger Mulder schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:54:
Technische dienst van nintendo is gesloten ivm de feestdagen, ze zijn pas weer berijkbaar op dinsdag 2 januari![]()
Moet dus nog ff wachten met het melden van het RGB probleem.
[ Voor 8% gewijzigd door woekele op 27-12-2006 18:47 ]
Neep, alleen dát het zal gebeuren. Niet wanneer.woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:12:
[...]
Is er al iets bekend over vanaf wanneer deze punten omgezet kunnen gaan worden naar wii-punten? Vast niet
Het is de USA versie. Standaard staat ie op limited continues : 20 credits op normal en 30 op easy. Daarnaast kun je ook op unlimited continues spelen.Cleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:13:
[...]
Ik neem aan dat dit niet de EU versie is? Die was namelijk uitgesteld voor zover ik begreep, tot minimaal januari 2007.
Verder ben ik het helemaal met je eens: ik heb de eerste 2 delen helemaal kapot gespeeld. Destijds was dat nog in de arcadehallen tijdens de vakanties. Gewoon briljante games, met een dikke knipoog en een pittige moeilijkheidsgraad (vooral boss battles).
Wat ik me nog wel afvraag: hoe hebben ze de continues aangepakt? Heb je er oneindig veel of zit je aan een max (eventueel zelf in te stellen)? De grootste kick was namelijk altijd kijken hoe ver je kon komen met een beperkt aantal credits
Dank je voor de tip, dat scheelt al meteen 20 euro met BolCleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:23:
@Cassius: je zou b.v. ook Dynabyte kunnen proberen. De klantenkaart geeft ook korting, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of dat voor de Wii ook al geldt (zou dan al duidelijk worden tijdens het bestellen/voor het betalen). Grootste nadeel van hun is wel dat je geen voorraad-indicate kunt zien (mss mailen/bellen, maar betwijfel of het helpt).
Als je echter het gross van de winkels lastig valt, dan hoor je toch vaak dat ze eind januari de huidige pre-orders kunnen wegwerken. En als je dan kunt wachten tot februari/maart, dan zijn de kansen groot dat je er wel 1 weet te bemachtigen als je nu besteld.
De meeste mensen deugen!
Nee, dat lijkt me een onrealistisch scenario. De meeste consoles verlagen de prijs niet binnen 3-4 maand tijd, daar gaat minimaal een jaar overheen. Zie b.v. de X360, die kun je sinds kort wat goedkoper bemachtigen (voornl. bundels).Cassius schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:51:
[...]
Dank je voor de tip, dat scheelt al meteen 20 euro met Bol! Dat is weer een nunchuck zal ik maar zeggen, of met 3 vrienden naar de bios op studentenavond!
Als jullie een gokje mochten doen ... voorzichtig gokje ... kleine prijsverlaging in maart?
Op een CRT heb je daar ook gewoon last van, aangezien een CRT meer dan het dubbele kan weergeven van 320*200...Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:44:
Vandaag Metal Slug collection ontvangen. 7 MS Games op 1 DVD. Het ziet er allemaal 100% arcadegetrouw uit, geen vertragingen etc.
Ik heb alleen wat last van pixels omdat ik het op een 1 meter plasma scherm speel en de resolutie van de spellen volgens mij iets van 320*200 is, de originele Neo Geo resolutie.
Iets waar jeen geen last van zult hebben op een CRT scherm.
[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 27-12-2006 17:47 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Denk dat dat meer met marketing te maken heeft. Zou niet slim zijn van Nintendo om gelijk toppers beschikbaar te maken, dan verkopen ze op lange termijn niks meer. Beginnend met de oudste consoles richten ze meer op impulskopers met VC van rond de 5 euro. Later komen dan pas de wat duurdere spellen.MetroidPrime schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:47:
[...]
Ik denk dat het misschien te maken heeft met het feit dat de N64 spellen eerst uitvoerig getest moeten worden in de emulator voordat Nintendo ze vrij geeft.
Heb gelukkig ook mn sterrenpunten bewaard. Wist wel dat Nintendo iets van plan was met zoveel aanbiedingen net voor de Wii launch.KeN. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:31:
[...]
Ben wel blij dat ik een tijdje geleden Geist niet heb besteld en nu mijn sterrenpunten nog heb.
Wist wel dat ze nog nuttig zouden worden
Huh, hoe game jij dan. Heb je er met Zelda ook last van? Je kunt toch het grootste gedeelte van de tijd, de controllers of eik je handen/polsen op je knieen laten rustenDukeN schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:45:
Naast Zelda nu ook Red Steel gekocht. Ik moet zeggen dat het een erg goede game is.
De game ziet er redelijk tot goed uit. Het is erg goed te spelen maar er zit gewoon 1 nadeel aan. Langer spelen als een uurtje hou ik niet vol. Ik ben zo druk bezig met zwaaien, zwiepen en zoomen dat ik na een uurtje mijn arm rust moet geven. Die game is zo intensief![]()
Hebben meer mensen hier last van?
Voor rond maart kun je dat echt wel vergeten. Mijn voorspelling is dat de prijs voorlopig nog wel gelijk blijft. Je krijgt namelijk eerst andere kleuren (tussen mei en september) en dan rond volgend jaar kerst een leuke bundel (met een toptitel). Dan misschien in maart 2008 een lichte prijsverlaging.Cassius schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:51:
[...]
Dank je voor de tip, dat scheelt al meteen 20 euro met Bol! Dat is weer een nunchuck zal ik maar zeggen, of met 3 vrienden naar de bios op studentenavond!
Als jullie een gokje mochten doen ... voorzichtig gokje ... kleine prijsverlaging in maart?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 158353
En als hun je de korting niet willen geven, dan neem je m toch gewoon niet uit bestelling? en koop je m dan gewoon met de nieuwe prijs, net zo handigCleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:08:
[...]
Nee, dat lijkt me een onrealistisch scenario. De meeste consoles verlagen de prijs niet binnen 3-4 maand tijd, daar gaat minimaal een jaar overheen. Zie b.v. de X360, die kun je sinds kort wat goedkoper bemachtigen (voornl. bundels).
Mocht er een verlaging in de prijs zijn terwijl jij je console nog niet binnen hebt, dan is de winkel volgens mij verplicht je ook die korting te geven (of terugbetalen). Uiteraard moet diezelfde winkel dan ook een lagere prijs hanteren, anders gaat de vlieger niet op. Overigens verwacht ik dat de meeste winkels ook de service hebben om dit al automatisch aan te bieden.
Vice versa gaat dat verhaal overigens niet op: de winkel mag de consument geen oor aannaaien door de prijs ineens omhoog te gooien. De prijs mag hij wel verhogen, maar een klant die al besteld heeft voordat die prijs bekend was, heeft recht op de oorspronkelijke prijs.
offtopic:
Uiteraard ben ik geen advocaat, dus hoe sterk je in de praktijk staat is maar de vraag. Desalniettemin is de macht van de conventionele media groot: schakel Kassa in en je sleept die korting er alsnog uit
Even Nintendo een mailtje sturen of bellen.Falch schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:28:
De wriststrap van mijn Wii-mote is kapot, waar precies kan ik een nieuwe bestellen?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Of: http://wii.nintendo.nl/6329.htmlschnumi schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:42:
[...]
Even Nintendo een mailtje sturen of bellen.
Denk dat een belletje beter werkt.
ik zie zo snel het verschil niet hoor.... (of wil je dat juist aangeven
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Anoniem: 104593
Anoniem: 142689
haa ik ken hem alleen als pal, ik herken gelijk het tempo van de muziek. Als je niet weet dat het ook sneller kan mis je het toch niet
Eerste -- NTSC -- versie is beeldvullend, sneller en muziek is sneller (originele snelheid). PAL versie is dit niet.Alien B.O.B. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:56:
[...]
ik zie zo snel het verschil niet hoor.... (of wil je dat juist aangeven)
Heb je het geluid aan staan?Alien B.O.B. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:56:
[...]
ik zie zo snel het verschil niet hoor.... (of wil je dat juist aangeven)
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
hehe nee
[ Voor 5% gewijzigd door Alien B.O.B. op 27-12-2006 19:22 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Ahhh okay. Het geluid loopt echt veel langzamer in de PAL versie, was me eigenlijk nooit opgevallen. Maar nu ik ze zo naast elkaar zag/hoorde. grappig.Alien B.O.B. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:22:
[...]
hehe neeik heb heel vaak het geluid niet aanstaan om dat ik een gehoorprobleem heb en ik dus het geluid erg hard moet zetten wil ik het horen en mn ouders of broer+broertje er misschien over gaan zeuren...
dus drm zag ik niet echt verschil...
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
ja ik ben toch even gaan luisteren en ik hoor idd erg veel verschilS2S schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:31:
[...]
Ahhh okay. Het geluid loopt echt veel langzamer in de PAL versie, was me eigenlijk nooit opgevallen. Maar nu ik ze zo naast elkaar zag/hoorde. grappig.
[ Voor 21% gewijzigd door harley op 27-12-2006 19:54 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
DAMN wat een verschil. Vooral bij de rayman screen. Ongeloofelijkharley schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:44:
Zo net de component kabel van play asia mogen ontvangen. Was verzonden via airmail bubbeltjes envelop en is vorige week verzonden dus op zich snel hier.
Geen merk of type op de verpakking (gewoon transparant zakje)
net eens aangesloten en ik zie duidelijk verschil tussen composiet en component. Internetten is nu WEL leesbaar. Ook zijn de kleuren mooier en is alles scherper. Vooral in rayman zie je nu echt goed de kartelrandje maar tjsah je kunt niet alles hebben.
Al met al voor een 10,- geen miskoop
(heb geen blaze madcatz of nintendo om daarmee te vergelijken.)
Heb wel net ff foto's gemaakt maar zonder flits is het kut met flits ook en flits weggebounced zie je het wel iets beter maar de verschillen zie ik dan weer niet echt goed terug.
toch maar ff 4 foto's voor de mensen die het TOCH willen zien.
nogmaals de foto's zijn hier binnen gemaakt met kut verlichting dus een bonk ruis van de camera is helaas niet weg te werken nu. mischien van het weekend bij normaal licht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ah thanks! Het is dus net andersompsychoclown schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:23:
Dat is (vooralsnog?) alleen in japan, als je een 5000 Wii points krijg je er gratis een classic controller bij.
Zelf hoop ik ook nog dat het ooit nog eens in Europa en Amerika komt.
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
Wat voor een opmerking...zonder het internet had de grote meerderheid nooit geweten dat er een verschil bestond. De games die je toegeleverd krijgt met VC zijn de games in dezelfde toestand zoals je ze in principe hebt leren kennen. Als je dan al die leeftijd hebt!Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:31:
[...]
ha, 50 herz met balkjes en tragere snelheid. en dat in 2007 ! (op 5 dagen na)
Ja die PAL versie is er niet beter op geworden.Alien B.O.B. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:41:
[...]
ja ik ben toch even gaan luisteren en ik hoor idd erg veel verschil
Die reactiesNiaX schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:57:
[...]
ook vooral leuk alle fanboys in die reacties (zowel Wii-fanboys als PS3-fanboys)
[ Voor 24% gewijzigd door nFo op 27-12-2006 22:06 ]
Dus... omdat je misschien niet weet dat het anders is, moeten we genoegen nemen met minder?Pwain schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:39:
[...]
Wat voor een opmerking...zonder het internet had de grote meerderheid nooit geweten dat er een verschil bestond. De games die je toegeleverd krijgt met VC zijn de games in dezelfde toestand zoals je ze in principe hebt leren kennen. Als je dan al die leeftijd hebt!
Eh ja. Op XBLA zijn ook een aantal games. Sommige nauwelijks anders dan de retro variant, en guess what, dan is er niks aan. Het moet wel een beetje opgepoetst zijn. Voor pure retro heb ik nog wel een NES of SNES staan, of koop je die voor 15,-.Wat wens je nu dat Nintendo speciaal ontwikkelaars gaat aannemen om die spellen een beetje op te frissen?!
Heel lief hoor, maar dat is niet genoeg. Als je nu de eerte NES Mario 1 speelt, is dat echt te matig op de hedendaagse tv's. Ze hoeven het spel niet opnieuw te maken, maar een beetje toonbaar is toch wel leuk.Nostalgie jongen...daar gaat het over en dit is net hetgeen VC levert.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 27-12-2006 22:04 ]
Anoniem: 66797
kun je je VIP account koppelen aan je Wii dan?Anoniem: 66797 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:02:
ik heb een nieuwe entry op de nintendovip pagina omdat ik de browser heb gedownload ik kan binnenkort de punten claimen niet gek voor een gratis download![]()
![]()
iemand al punten gehad hiervoor? of iemand die weet hoeveel punten je krijgt ben wel benieuwd
NiaX schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:04:
[...]
kun je je VIP account koppelen aan je Wii dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 27-12-2006 22:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2006 22:29 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
nee ik nog nietChaoss schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:24:
wij hebben ons afgelopen weekend ook prima met de Wii vermaakt, zondag kwamen vrienden van ons langs... vantevoren nog ff een Wii play + extra remote gekocht... en zondag echt uren gespeeld, vooral Tennis, bowlen, wat Wii play spelletjes en natuurlijk Red Steel... echt een top console om je een dagje met vrienden te vermaken.
maar worden die controlers ook zo snel gorig bij jullie? zondag hebben we er erg lang mee gespeeld je je krijgt vrij snel zweet handen als je intensief bezig bent, en gisteren viel het me op dat op de controlers vooral aan de zijkant en onderkant wat vlekken van zweet zaten... kon het er helaas niet meer af poetsen ook heb 2 schoonmaak middels geprobeerd.
het is niet supererg ofzo maar toch baal ik er een beetje van... hebben meer mensen hier last van?
wierd denk dat ik/we nu zo'n 30 uur met de Wii gespeeld hebben dus opzich vrij snel... en die ene remote hebben we pas zo'n 15 uren mee gespeeld.. dus das helemaal snel... of een van mijn vrienden had hele gore handen ofzo
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2006 22:33 ]
De sterrenpunten die bij de Wii zitten had bij mij ook geen kraslaag. Als de tekst bij de code het heeft over een VIP-code o.i.d. en de website www.nintendovip.com vermeldt gaat het om sterrenpunten.woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:25:
Sorry als het al gevraagd is. Maar bij het zoeken vond ik vooral posts over mensen die vroegen of sterren gelijk zijn aan wii-punten en niet mijn vraag. Ik heb een paar kaartjes waar op staat '250 sterren' en dan dat je moet krassen voor een code, maar ook een paar waar gewoon een code open opstaat en waar niks staat over sterren. Wat heb ik daar aan dan?
Ja, 't is eigenlijk zeer simpel... 't is een tik van me, eigenlijk schaam ik mezelf er ook een beetje voorChaoss schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:24:
maar worden die controlers ook zo snel gorig bij jullie?
[...]
het is niet supererg ofzo maar toch baal ik er een beetje van... hebben meer mensen hier last van? iemand schoonmaak tips om die huidzuren weer van m;n controllers af te krijgen??
... en oranje! :P
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Alleen in die gleuf aan de zijkant van de wiimote gaat vuil zitten bij mij, echt vies word ie niet.Chaoss schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:24:
maar worden die controlers ook zo snel gorig bij jullie?
Ehm, ik heb altijd een japanse Megadrive gehad en een Super Famicom, juist omdat die PAL spellen toen al suckten. 50 Herz met balkjes tsssk tsssk tssskPwain schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:39:
[...]
Wat voor een opmerking...zonder het internet had de grote meerderheid nooit geweten dat er een verschil bestond. De games die je toegeleverd krijgt met VC zijn de games in dezelfde toestand zoals je ze in principe hebt leren kennen. Als je dan al die leeftijd hebt!
Wat wens je nu dat Nintendo speciaal ontwikkelaars gaat aannemen om die spellen een beetje op te frissen?! Nostalgie jongen...daar gaat het over en dit is net hetgeen VC levert.
jah ok maar daar is het nu een beetje te laat voor.... voor taan idd maar handen wassen..... krijg het er zlefs met bleek niet meer af... zijn een soort licht-gelige vlekken.iNSaNe-oNe schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:37:
[...]
Ja, 't is eigenlijk zeer simpel... 't is een tik van me, eigenlijk schaam ik mezelf er ook een beetje voor, maar het helpt echt ont-zet-tend goed:
FF je handjes wassen met zeep -> ontvet lekker -> geen gore vlekken op je controllerts! Doe ik al sinds m'n SNES, alles blijft zo bijna als nieuw.![]()
![]()
En de volgende vraag beantwoord ik ook alvast voor je: Ja, ook mijn visite verzoek ik even vriendelijk om de chips en pinda's op tafel te laten staan als ze een console van mij willen beroeren (tenzij ze hun eigen controllers meenemen, uiteraard, wat ook frequent gebeurt).
Die balken zijn niet zo vreemd, die zijn lastig weg te krijgen in een 2D-spel (alles opnieuw tekenen). De snelheid - en dan vooral de muziek - zijn eenvoudig aan te passen...Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:46:
[...]
Ehm, ik heb altijd een japanse Megadrive gehad en een Super Famicom, juist omdat die PAL spellen toen al suckten. 50 Herz met balkjes tsssk tsssk tsssk![]()
![]()
. Nostalgie is voor mij 60 Herz Full Speed Full Screen, zoals de ontwikkelaar het bedoeld heeft. Je snapt wel dat de bedenker van Sonic het te triest voor woorden vindt als hij dit ziet. Helaas had hij er destijds geen stem in over de crappy Pal release net zoals vele andere ontwikkelaars.
Dat zou ik ook doen ja, als ik elke keer me handen zou meoten wassen... Het blijft ook gewoon een gebruiksvoorwerp hoor... Ik ben wel zuinig op m'n spullen, maar dit gaat me te veriNSaNe-oNe schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:37:
[...]
En de volgende vraag beantwoord ik ook alvast voor je: Ja, ook mijn visite verzoek ik even vriendelijk om de chips en pinda's op tafel te laten staan als ze een console van mij willen beroeren (tenzij ze hun eigen controllers meenemen, uiteraard, wat ook frequent gebeurt).
Ik heb begrip voor je mening maar hoeveel mensen hebben dit nu ook nog gedaan? Je bent gewoon een uitzondering. Praktisch niemand weet echt dat er een verschil bestaat. Feit was al hier nadat er zelfs een video werd gepost moesten enkele er nog op attent gemaakt worden dat er wel wezenlijk in verschil was met zo'n 17% snelheidsverlies.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:46:
[...]
Ehm, ik heb altijd een japanse Megadrive gehad en een Super Famicom, juist omdat die PAL spellen toen al suckten.
They made me do it.
De VS scheen er ook last van te hebben en er gingen zelfs geruchten dat er pas weer in maart kwamen (onzin). Het kan inmiddels alweer verbeterd zijn hoor. Maar ben je je bewust van de nadelen van import?Tom S. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:59:
Ik heb het de laatste tijd niet zo gevolgd, maar ik weet wel dat je op dit moment geen Wii meer kan kopen in Nederland. Maar hoe zit dat in de VS? Zijn ze daar nog wel verkrijgbaar?
Ik ga er binnenkort naartoe, dus als ze daar wel goed verkrijgbaar zijn, dan wil ik er best 1 meenemen.
Wat ik wel heel vreemd vind is dat de bewegingen van Sonic en alles daaromheen op de seconde (secondeteller in het spel) nauwkeurig, gelijk zijn. Ook het aantal ringen en ringen die overgeslagen worden.
In de USA zijn ze nog schaarser dan PS3's. Je kunt er diverse winkels binnenlopen en een PS3 uit de schappen halen. Op ebay wordt de PS3 vrijwel tegen kostprijs verkocht. De Wii gaat er nog steeds met $200+ winst weg. Dus dat betekent dat alles vrijwel meteen uitverkocht is en naar ebay gaat als er een lading binnen is.danielkraak schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:05:
[...]
De VS scheen er ook last van te hebben en er gingen zelfs geruchten dat er pas weer in maart kwamen (onzin). Het kan inmiddels alweer verbeterd zijn hoor. Maar ben je je bewust van de nadelen van import?
Ach kom op, ik word echt gek van mensen die telkens bij elke filmpje zeggen fake. Je kunt natuurlijk gelijk hebben, maar straks kun je nog geen eens meer een review van de wii maken of er wordt al fake geroepen.konyn schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:07:
[...]
Wat ik wel heel vreemd vind is dat de bewegingen van Sonic en alles daaromheen op de seconde (secondeteller in het spel) nauwkeurig, gelijk zijn. Ook het aantal ringen en ringen die overgeslagen worden.
Die gast die het gespeeld heeft op de video is heel erg goed in het exact repliceren van het spelen van een spelletje sonic. Of.....?
Sorry hoor maar mijn bronnen beweren het tegendeel!Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:19:
[...]
In de USA zijn ze nog schaarser dan PS3's.
Wat ik er van heb gehoord zijn ze ook in Amerika niet of nauwelijks te krijgen.Tom S. schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:59:
Ik heb het de laatste tijd niet zo gevolgd, maar ik weet wel dat je op dit moment geen Wii meer kan kopen in Nederland. Maar hoe zit dat in de VS? Zijn ze daar nog wel verkrijgbaar?
Ik ga er binnenkort naartoe, dus als ze daar wel goed verkrijgbaar zijn, dan wil ik er best 1 meenemen.
Welke? dat je games sneller hebt en goedkoper uit bent? Wat dat betreft ben ik wel bang dat het hier in EU weer een drama word met games, zelfs met de DS zie je dat je in EU soms veel langer moet wachten en dat is in princiepe niets meer dan een paar verschillende handleidingen drukken. Wat dat betreft hoop ik dat er snel een freeloader oid komt.Maar ben je je bewust van de nadelen van import?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq