Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Kweet niet of het hier mag, maar ik heb goed nieuws voor mensen zonder Wii.
Ik ken iemand (een goede vriend van mij) die zijn Wii verkoopt, omdat hij er nooit op speelt.
Hij is wel uit de doos gehaald, maar verder weinig mee gedaan. Ik heb hem zelf nog gezien vandaag en is zeker nog een goede staat. De doos en alles is er nog wel bij, ook het aankoop bonnetje zit erbij. Hij is gekocht bij de Intertoys in Groningen.
Hij verkoopt de Wii (incl alles, dus ook de doos en Wiisports) + Zelda Twilight Princess.

Dit alles gaat weg voor een prijs van 290€ ( zonder de eventuele verzendkosten ).
De Wii+Zelda kan opgehaald worden in Groningen, maar hij kan eventueel ook verzonden worden onder de voorwade dat de koper ook de verzendkosten betaald en het geld eerst word overgemaakt.

Heb je belangstelling of vragen?
PM of mail mij even, dan geef ik het e-mail adres van de verkoper (mijn kameraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:48:
[...]

hier is je oplossing: voor 9 euro inc verzendkosten --> link
Bedankt voor de tip, maar ik ben op zoek naar een verdeler met vergulde / verzilverde scarts en kabels. Om kwaliteitsverlies van mijn DVD speler / Wii / etc te beperken.
Heb je daar ook een "gouden" tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:58:
[...]

ik denk dat we na de zomer via de gehackte Wii DVDtjes kunnen afspelen in onze standaard Wii. Dit is gewoon Nintendo die weer wat extra geld wil verdienen. Ik vind het jammer dat ze er geen DVD player bijgeleverd hebben. Er zit al een DVD ROM speler in en als je voor 19 euro bij het Kruidvat al een DVD speler kunt kopen dan had alles inclusief die licentie maximaal 7 euro 50 gekost. Nintendo zal wel iets van 2000 points of 2500 points gaan vragen voor een update t.z.t. Ik heb er graag 1000 points of 10 euro voor over. Dan kan mijn DVD player weg en heb ik weer een kabel/kastje/afstandsbediening minder.
Niet zo heel lang geleden is er een enorme lading DVD spelers van een hele grote fabrikant van goedkope spelers in beslag genomen omdat er geen licentie voor gekocht was. Het grootste argument voor een apart model Wii om DVD's te kunnen afspelen is IMHO het gebrek aan een digitale audio uitgang op de Wii. Een beetje DVD speler hoort dat tegenwoordig toch wel te hebben.

Maar goed: HIER WEER VERDER: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het is hier _geen_ vraag en aanbod!

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 04-01-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 17:05
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.