Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 136075
Anoniem: 87302
Je moet idd de poorten op je router/livebox openen voor je nintendo Wii verbinding anders wordt ie automatisch geblockt door je firewall.Anoniem: 136075 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:26:
Ik heb een USB>Lan adapter hier liggen die volgens de berichten hoort te werken met de Wii, mooi dacht ik. Probleem is alleen, ik heb een wannadoo livebox en de Wii meld mij dat er een Firewall de verbinding tegenhoud (errorcode 51420). Weet iemand hoe ik die livebox zo ver krijg dat ie de Wii niet meer blokkeerD? Als ik de firewall in zijn geheel uitzet werkt het ook niet. Misschien moet ik poorten op de livebox openen of forwarden?>
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
(oh ja, heb niet de intentie om winst te maken maar als iemand perse iets meer wilt bieden zal ik daar geen problemen mee hebben
Als het goed is is de Wii weg... nu maar hopen dat ik niet TE snel spijt krijg
[ Voor 6% gewijzigd door hemiparo op 04-01-2007 09:34 . Reden: Wii is weg! ]
Welke poorten gaat het dan om? En hoe kan ik uitvogelen welk ip adres de Wii krijgt?Postius schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:19:
[...]
Je moet idd de poorten op je router/livebox openen voor je nintendo Wii verbinding anders wordt ie automatisch geblockt door je firewall.
hier interesse!!hemiparo schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:30:
Weet niet of dit hier gepast is (is natuurlijk geen V&A) maar denk wel de meeste mensen te bereiken: ik ga mijn Wii in de verkoop doen. Doe er gewoon TE weinig mee en zal voorlopig ook niet komen. Wii is is zeer goede staat maar wel uitgepakt en 2x gebruikt. Ook zijn de points al vergeven... Als dit geen probleem is en je er € 249,00 voor wilt betalen (de prijs die ik ook in de winkel heb betaald) neem dan even contact op?
(oh ja, heb niet de intentie om winst te maken maar als iemand perse iets meer wilt bieden zal ik daar geen problemen mee hebbenwil het wel zo snel mogelijk afhandelen!)
[ Voor 95% gewijzigd door emiel74 op 03-01-2007 18:38 ]
Waarschijnlijk is het dan net zo iets als bij mijn eigen tv. In de handleiding (zie pagina 11) daarvan wordt er nl. een onderscheid gemaakt tussen analoog en digitaal signaal over DVI. Bij het analoge signaal worden alle resoluties ondersteund, maar het digitale signaal geeft geen STD support (480i en 576i).MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:08:
[...]
Ik zie het, dat staat inderdaad in de handleiding. In de productspecificaties staan 480i en 576i er wel weer gewoon bij.
Kortom: waarschijnlijk heb ik straks ook wat problemen met mijn eigen component kabel zodra ik die aansluit via de DVI poort
Dat bedacht ik me idd ook... maar ik kan die functie nergens in de Livebox vinden... kloteding is het ook...Shockers schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:55:
Je kan je mac adres van je Wii gewoon opvragen via het menu en die in je router toevoegen als vetrouwd apparaat
Draadloos netwerk tabblad » Lijst MAC-filters, zo moeilijk is dat toch niet?Anoniem: 136075 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:08:
[...]
Dat bedacht ik me idd ook... maar ik kan die functie nergens in de Livebox vinden... kloteding is het ook...
The devil is in the details.
Maar het gaat niet om een draadloos netwerk, het is een bekabeld netwerk met een van de werkende usb lan adapters, zoals in mn eerste post stond.Hahn schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:10:
[...]
Draadloos netwerk tabblad » Lijst MAC-filters, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik denk dat het toevoegen van een MAC-adres daar ook werkt voor bedraad netwerk.Anoniem: 136075 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:14:
[...]
Maar het gaat niet om een draadloos netwerk, het is een bekabeld netwerk met een van de werkende usb lan adapters, zoals in mn eerste post stond.
The devil is in the details.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de Wii niet geblokkeerd wordt door de livebox. Normaal moet je met de installatie-cd een pc toevoegen aan de livebox... dit kan natuurlijk niet op de Wii... best kut.psychoclown schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:19:
nope niet als je geen wireless livebox hebt dan kan je niet bij een macfilter zat ik laatst ook te zoeken.
Bij mij is het 'live with it'. Mijn 3-jaar oude JVC 70cm breedbeeld-glasbak schakelt ook netjes over van "Panoramic" naar "Full" bij een goedkope DVD-speler die het 16:9 signaal goed doorgeeft, maar bij de Wii (aangesloten met een officiële Nintendo RGB-kabel) moet ik het met het handje aangeven (dus TV van "AUTO" naar "FULL"). Gaat niet automatisch, helaas!Haay schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:29:
Vraagje over de 16:9 mode van de Wii...
Nu is eigenlijk mijn vraag: is dit een "live with it" eigenschap en moet ik gewoon altijd handmatig de TV op FULL zetten om bv. Wii Sports beeldvullend in breedbeeld te hebben, of wordt dat signaal-vlaggetje simpelweg niet via composite doorgegeven, maar wel via bv. de RGB-SCART kabel ?
... en oranje! :P
Ik neem aan dat je hz bedoelt. Maar ik heb bij een vriend Mario 64 gespeeld en dat ziet er echt superstrak uit, niet te vergelijken met de N64. Dus de kwaliteit moet zeker beter zijn... oorzaak van je probleem weet ik niet.Anoniem: 82206 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:57:
Ik heb Mario 64 gedownload maar het valt me op dat het erg blokkerig/pixelachtig is, het ziet er veel slechter uit als op de N64. De teksten zijn slecht leesbaar. Ik heb de Wii al op breedbeeld en 4:3 beeld en 50 Mhz en 60 Mhz gezet... Geen succes. Iemand een idee?
Volgens mij horen ze juist te knipperen. Je moet alleen dus zorgen dat er maar twee knipperen, anders gaat het niet goedOscar Mopperkont schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:07:
Als ik de lichtgevoeligheid van de Wii instel dan zie je wat de Wiimote ziet dmv twee witte puntjes. Is het normaal dat die af en toe even knipperen? Dat gebeurt op welke stand je hem ook zet, elke paar seconde zie je hem even een keer knipperen.
Bij mij gaat dat dan weer wel goed op een Philips breedbeeld, alleen wil het automatisch overschakelen i.c.m. WiiConnect24 helaas niet goed werken. Daar ga ik nu maar is even een mailtje over sturen.iNSaNe-oNe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:30:
[...]
Bij mij is het 'live with it'. Mijn 3-jaar oude JVC 70cm breedbeeld-glasbak schakelt ook netjes over van "Panoramic" naar "Full" bij een goedkope DVD-speler die het 16:9 signaal goed doorgeeft, maar bij de Wii (aangesloten met een officiële Nintendo RGB-kabel) moet ik het met het handje aangeven (dus TV van "AUTO" naar "FULL"). Gaat niet automatisch, helaas!
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2007 19:34 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Bij mij valt de besturing bij COD3 ook wel mee, maar het zijn hele slechte graphics. Zelda tp is wel mooi en die werkt zelfs op een gamecube. Kortom de kracht wordt nog lang niet benut en er worden alleen games geport.Deddiekoel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:53:
Ben nu bezig met COD3, en de besturing bevalt al een stuk beter! Maar toch blijft het niet mijn game, zijn er hier eventueel mensen die COD3 willen ruilen tegen Red Steel?
Voor de rest is het bij veel spellen dat hij niet letterlijk je bewegingen opneemt maar als je beweegt hij altijd dezelfde beweging maakt, is ook in cod3. Hiervoor vind ik de wii niet gemaakt.
[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 03-01-2007 19:59 ]
Hello xxxxxxxxxx
we are sorry but there are no more Wii's left in our shop at the moment. I dont't know exactly when we get the next Delivery, if you want I tell you via Email.
Greetings,
Oliver Botta
Teamleiter Entertainment
Saturn Kleve
Stechbahn 19 - 23
47533 Kleve
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ik heb het ook, ik heb het idee dat Rayman de Sensorbar steeds in zicht wil hebben. Iedere keer als ik naar beneden richt dan krijg ik die melding.gabiballetje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:41:
Dat hadden wij ook al, ik vraag me af waardoor dat komt, iemand enig idee ?
Zou dat aan het spel zelf liggen ?
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
ik ben al pro zij heeft 200 punten ofzo, weetje hoe vernederend dat is!
nu moet ik afwassen!
Zeer herkenbaarjaapstobbe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:22:
net verloren van mn vriendin met wii sports tennis![]()
nu moet ik afwassen!
Valt me overigens weer erg mee: de meeste shops hadden de kabel op 15 januari of later staan. Dat naast het feit dat momenteel accessoires ongeveer net zo zeldzaam zijn als een gele neushoorn met 3 duimen, geeft me toch een beetje hoop om over een weekje een classic controller te kunnen bezitten. Dan ga ik eens een goed begin maken met een paar erg leuke VC titels (Donkey Kong Country, Mario64, etc).
Wat mij opvalt bij vele mensen die hem nog niet hebben is dat ze bij een BS of Intertoys hebben besteld op een of andere manier krijgen die pas heel laat Wii's binnen loop gewoon is een FRS binnen.
Jammer alleen dat Zelda uitverkocht is, dan maar Red Steel, aan het begin een zware tegenvaller maar wordt met de minuut vetter, na Red Steel maar ff Zelda kopen, en dan zal het wel eind maart zijn, tijd voor een nieuwe titel, denk the godfather ofzo
ongelovelijk ook hoe goed ze Wii SPorts hebben gemaakt, valt echt niks op aan te merken
[ Voor 8% gewijzigd door SOCO_cola op 03-01-2007 22:30 ]
Nintendo SWITCH! FTW
Ik heb het vooral met de afstand. Je kunt precies een grens zoeken: 1 cm. naar achteren en de wiimote wordt niet meer herkend.DGTL_Magician schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:09:
[...]
Ik heb het ook, ik heb het idee dat Rayman de Sensorbar steeds in zicht wil hebben. Iedere keer als ik naar beneden richt dan krijg ik die melding.
Anoniem: 190850
Niet zo vreemd, heb nml gemerkt dat hoe meer punten jezelf hebt je helper steeds zwakker wordt en je vriendin zal een helper hebben gekregen van dik 1000 sterkte denk ik zo.jaapstobbe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:22:
net verloren van mn vriendin met wii sports tennis![]()
nu moet ik afwassen!
Toch een beetje oneerlijk, want je sterkte wordt bepaald door enkelspel en als je vriendin dit niet vaak doet wordt haar medespeelster veel sterker omdat jij dus zo veel punten al hebt en als pro wordt gezien.
Voor mij omdat Solid Snake hierdoor naar de Wii komtapNia schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:46:
Is er iemand die kan uitleggen wat er zo bijzonder is aan de Super Smash Brothers series waarvan Super Smash Brothers Brawl op de Wii komt? Niet dat ik 't tegen wil spreken -- ik heb het nooit gespeeld -- maar ik zie dat er veel mensen steeds op wachten
Jammer dat het niet van hun zelf uit kwam, maar toch een snelle en zeer nette reactie. Tevens jammer dat ik hem niet snel kan krijgen, maarja, de spellen zijn blijkbaar schaars. Kortom, ben niet geheel ontevreden over gcshop, en dat mag ook wel gezegd wordenBeste xxx,
Ik heb de status van je bestelling even nagekeken, maar van Rayman
Raving Rabbids is helaas nog geen levertijd bekend. Mocht de levering je
nu te lang duren dan mag je de game ook omzetten naar een andere titel
of anders kosteloos annuleren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar
uitgaat, nog even wachten, omzetten of annuleren.
Met vriendelijke groet,
Steven Dekker
Gisteren overigens Zelda uitgespeeld, wat een heerlijk einde. Allemaal trouwens de aftiteling afkijken, zit nog een cutscene tussen EN er worden nog wat beelden laten zien met wat kleine maar zeer leuke knipogen richting scenes uit de game zelf.
Anoniem: 52188
Als je tegen elkaar tennist moet je ook gewoon beide spelers besturen, is naar mijn mening ook veel leuker dan afhankelijk zijn van een Wii gestuurde Mii.Anoniem: 190850 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:42:
[...]
Niet zo vreemd, heb nml gemerkt dat hoe meer punten jezelf hebt je helper steeds zwakker wordt en je vriendin zal een helper hebben gekregen van dik 1000 sterkte denk ik zo.
Toch een beetje oneerlijk, want je sterkte wordt bepaald door enkelspel en als je vriendin dit niet vaak doet wordt haar medespeelster veel sterker omdat jij dus zo veel punten al hebt en als pro wordt gezien.
Beetje late reactie, maar ik heb geen tijd gehad om te reageren de afgelopen dagen. Mijn creditcard probleem van 30 december is weer opgelost. Zal dus inderdaad wel een probleem bij Nintendo zijn geweest. Heb inmiddels dus Wii points kunnen kopen en mijn vriendin kunnen verblijden met Zelda. Laat nu Mario Kart maar komen!
Ik ben bijna klaar met CoD3 en idd de besturing gaat goed wennen na een tijdje spelen. Ik vind het nu echt lekker werken (nog niet altijd vlekkeloos) maar in het begin dacht ik " wtf is dit voor besturing? " en nu kan ik zelfs granaten goed gooien en vele headshots maken. ( Dat deed ik niet zo snel met 2 analoge stickies (cube/xbox)).Deddiekoel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:53:
Ben nu bezig met COD3, en de besturing bevalt al een stuk beter! Maar toch blijft het niet mijn game, zijn er hier eventueel mensen die COD3 willen ruilen tegen Red Steel?
Maar ik ben paar keer echt grote problemen in de game tegen gekomen. 1 level waarbij ik zelfs 3min lang lagg had. Ik wilde niet ressetten omdat ik dan weer dat stuk opnieuw moest doen en gelukkig ging het daarna half over (lagg gebied in bepaald level was dat). En hier en daar wat kleinere laggjes (wel funnest is dat, wat je word vaak wel doodgeschoten namelijk
Dus in het kort, leuke/goede FPS voor de Wii (zeker als launchgame) alleen jammer van de hier en daar lagg + ontbrekende multiplayer.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
nou ik speel gewoon met 2x ik tegen 2x zij, dus ik ben als nog gepwnedAnoniem: 190850 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:42:
[...]
Niet zo vreemd, heb nml gemerkt dat hoe meer punten jezelf hebt je helper steeds zwakker wordt en je vriendin zal een helper hebben gekregen van dik 1000 sterkte denk ik zo.
Je helper? In person-to-person game ben jij toch zelf de helper en speelt de CPU toch niet meer mee? of heb ik het nu mis?Anoniem: 190850 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:42:
[...]
Daniel heeft wel een punt. Het weerkanaal doet het niet als standby-internet uit staat. Hij geeft dan als melding dat wiiconnect24 uit staat, terwijl dit wel aanstaat in de opties. Dit zijn dus 2 verschillende dingen. Alle andere services (shop/browser) doen het wel zonder standby. Waarom zou dat aan moeten staan voor het weer? En waarom geeft hij een foutmelding die niet klopt.Hoedje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:57:
[...]
Dan staat het toch uit. WiiConnect24 is nu juist dat ie tijdens standby updates kan downloaden voor weer/nieuws/berichtjes etc.
Woohooo.... i love this man! Dankzij hem ben ik eind deze week een Wii rijkerhemiparo schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:30:
Weet niet of dit hier gepast is (is natuurlijk geen V&A) maar denk wel de meeste mensen te bereiken: ik ga mijn Wii in de verkoop doen. Doe er gewoon TE weinig mee en zal voorlopig ook niet komen. Wii is is zeer goede staat maar wel uitgepakt en 2x gebruikt. Ook zijn de points al vergeven... Als dit geen probleem is en je er € 249,00 voor wilt betalen (de prijs die ik ook in de winkel heb betaald) neem dan even contact op?
(oh ja, heb niet de intentie om winst te maken maar als iemand perse iets meer wilt bieden zal ik daar geen problemen mee hebbenwil het wel zo snel mogelijk afhandelen!)
Default blanke hetero
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anoniem: 78265
Waar heb je je wii gekocht, vandaag wat frs'en afgebeld maar niemand had ze.SOCO_cola schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:29:
Sinds vandaag een Wii LOL
Wat mij opvalt bij vele mensen die hem nog niet hebben is dat ze bij een BS of Intertoys hebben besteld op een of andere manier krijgen die pas heel laat Wii's binnen loop gewoon is een FRS binnen.
Jammer alleen dat Zelda uitverkocht is, dan maar Red Steel, aan het begin een zware tegenvaller maar wordt met de minuut vetter, na Red Steel maar ff Zelda kopen, en dan zal het wel eind maart zijn, tijd voor een nieuwe titel, denk the godfather ofzo
ongelovelijk ook hoe goed ze Wii SPorts hebben gemaakt, valt echt niks op aan te merken
Je kan ook 2 (jij & nog iemand) vs 2 (AI) spelenHachy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:53:
[...]
Je helper? In person-to-person game ben jij toch zelf de helper en speelt de CPU toch niet meer mee? of heb ik het nu mis?
Dit heeft als voordeel dat je allebei skillpoints krijgt en je ziet het hele veld terwijl je met zijn tweeen bezig bent
Als je in het scherm bent om ventjes te selecteren (wie er begint met service en waar je staat) dan klik je op de tegenstander zijn ventjes totdat ze een plaatje hebben van een ventje met een vraagteken. En degene die met jouw speelt moet één van jouw ventjes selecteren.
Je kan trouwens ook 2vs2 spelen tegen jezelf

Ik heb nu een LCDTV die component ondersteunt over de VGA ingang, maar daar hebben ze doodleuk geen adapter bij geleverd

mcsnet.nl vraagt 20,- voor zo'n simpel kabeltje, dat gaat me toch iets te ver als ik dan ook nog de component kabel voor de Wii moet kopen
Anoniem: 66797

Ebay: 10 euro inc verzending vanuit de USA --> linkDubbel Fristie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:47:
Weet iemand toevalig waar je Component (female) naar VGA adapters kan kopen?
Ik heb nu een LCDTV die component ondersteunt over de VGA ingang, maar daar hebben ze doodleuk geen adapter bij geleverd![]()
[afbeelding]
mcsnet.nl vraagt 20,- voor zo'n simpel kabeltje, dat gaat me toch iets te ver als ik dan ook nog de component kabel voor de Wii moet kopen
Dat is naar Component Male en ik moet naar Component Female hebbenAnoniem: 87302 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:29:
[...]
Ebay: 10 euro inc verzending vanuit de USA --> link
Welkom in de wondere wereld der leestekens. Al met de opties gespeeld om de controls anders in te stellen?Anoniem: 66797 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:15:
ok vandaag Call of Duty 3 binnen voor de Wii ziet er best leuk uit (al kan de wii beter maar dat terzijde) wat mij stoort zijn de controllskan iemand me uitleggen hoe dat werkt want ik blijf maar door mn verrekijker turen als ik hem wegklik hop 2 sec later heb ik hem weer vast. granaatgooien is een drama maar hopelijk gaat dat wennen en ik kruip ook continue wat ik ook doe staan doet hij niet manual biedt geen uitkomst ben nu wel door de training mag mn 1e missie doen maar dan sterf ik zeker
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hm, dat klinkt niet goed voor mij. Heb ook een JVC breedbeeld CRT TV, dus zal wel hetzelfde probleem hebben dan. Heb je de Wii wel op dezelfde SCART-poort als je DVD speler aangesloten? Bij mijn JVC TV heb ik 2 SCART-poorten achterop, maar alleen de eerste SCART-poort ondersteunt RGB -en- automatisch schakelen tussen 4:3, 16:9 zoom (bij letterboxed breedbeeld) en FULL (bij anamorphic breedbeeld). Heb daar maar een 3-weg SCART-verdeelblokje op aangesloten, want zowel m'n DVD speler, als m'n Digitenne, als m'n Wii kunnen allemaal RGB-over-SCART doen, en moeten dus allemaal op die ene SCART poort van m'n TV zitten.iNSaNe-oNe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:30:
Bij mij is het 'live with it'. Mijn 3-jaar oude JVC 70cm breedbeeld-glasbak schakelt ook netjes over van "Panoramic" naar "Full" bij een goedkope DVD-speler die het 16:9 signaal goed doorgeeft, maar bij de Wii (aangesloten met een officiële Nintendo RGB-kabel) moet ik het met het handje aangeven (dus TV van "AUTO" naar "FULL"). Gaat niet automatisch, helaas!

Ik had precies hetzelfde probleem met de eerste keer call of duty 3 spelen.Anoniem: 66797 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:15:
ok vandaag Call of Duty 3 binnen voor de Wii ziet er best leuk uit (al kan de wii beter maar dat terzijde) wat mij stoort zijn de controllskan iemand me uitleggen hoe dat werkt want ik blijf maar door mn verrekijker turen als ik hem wegklik hop 2 sec later heb ik hem weer vast. granaatgooien is een drama maar hopelijk gaat dat wennen en ik kruip ook continue wat ik ook doe staan doet hij niet manual biedt geen uitkomst ben nu wel door de training mag mn 1e missie doen maar dan sterf ik zeker
Mijn probleem was blijkbaar dat als je de nunchuck niet in de remote heb zitten voordat je de game opstart of per ongeluk de 2 knop ingedrukt houdt je dit probleem krijgt.
gewoon wii opnieuw opstarten en dan zou alles moeten werken
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ben nu voorbij Tetsuo's Games, en na dat hele level gespeeld te hebben wil ik graag aan een medewerker van Ubisoft vragen om de designer van dat level heel hard van het dak te pleuren.
Wat een slecht level, en nog buggy als de pest ook. Na de crash van eergisteren ben ik gisteren echt tot een keer of 9 toe gewoon ergens doorheen gevallen wat toch echt een vaste bodem heeft...
... en eigenlijk moet dat dus niet kunnen.
Maar goed, na dat level wordt het gelukkig weer beter zeg.
Red Steel blijft wel een mixed bag: wat het goed doet doet het heel goed, jammer dat er ook veel meuk tussen zit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Je moet gewoon geluk hebben. Vorige week had de FRS bij ons er ook ineens 1 staan die met een dag weer weg was. Gewoon af en toe een winkel inlopen en veel geluk hebben. Winkels die ze binnen hebben zijn er vaak ook wel binnen 24 uur vanaf.Anoniem: 78265 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:05:
[...]
Waar heb je je wii gekocht, vandaag wat frs'en afgebeld maar niemand had ze.
Overigens, wanneer mensen aangeven dat ze een Wii bemachtigd hebben, graag meteen vermelden waar en hoeveel ze er nog hadden. Dat scheelt weer een boel "Waar was dat?" vragen.
uhm...
Wel vaag, misschien dat dit aan de PAL versie ligt ofzo? Heb de US versie maar ik heb dat probleem niet gehad, sterker nog ik heb nooit een probleem gehad met vage bugs.Willybubba schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:16:
Red Steel dus.
Ben nu voorbij Tetsuo's Games, en na dat hele level gespeeld te hebben wil ik graag aan een medewerker van Ubisoft vragen om de designer van dat level heel hard van het dak te pleuren.
Wat een slecht level, en nog buggy als de pest ook. Na de crash van eergisteren ben ik gisteren echt tot een keer of 9 toe gewoon ergens doorheen gevallen wat toch echt een vaste bodem heeft...
spoiler:de achtbaan waar je die 4 konijnen moet schieten, ik viel er steeds doorheen dus, en nee dat kwam niet door een obstakel of een konijn
... en eigenlijk moet dat dus niet kunnen.
Maar goed, na dat level wordt het gelukkig weer beter zeg.
Red Steel blijft wel een mixed bag: wat het goed doet doet het heel goed, jammer dat er ook veel meuk tussen zit.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik snap wat je bedoelt. Dat is niet helemaal correct, als je WiiConnect24 uitzet, dan kun je standby internet niet eens aanzetten. Verder doet de berichtenservice, het aanmelden van andere consoles en natuurlijk het weerkanaal het niet als je het uit hebt staan. Anyway, de weer informatie wordt gepushed, dus die wordt gedownload als de Wii uitstaat. Die melding geeft ie omdat als je WiiConnect24 uit hebt staan, het dan vervolgens langer duurt om het weerkanaal te openen. Hij gaat dan namelijk eerst de laatste weerinformatie downloaden.woekele schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:59:
[...]
Daniel heeft wel een punt. Het weerkanaal doet het niet als standby-internet uit staat. Hij geeft dan als melding dat wiiconnect24 uit staat, terwijl dit wel aanstaat in de opties. Dit zijn dus 2 verschillende dingen. Alle andere services (shop/browser) doen het wel zonder standby. Waarom zou dat aan moeten staan voor het weer? En waarom geeft hij een foutmelding die niet klopt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ze hadden er idd beter kunnen zetten dat stand by wiiconnect24 uitstaat. Dan gebruik ik het niet.woekele schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:59:
[...]
Daniel heeft wel een punt. Het weerkanaal doet het niet als standby-internet uit staat. Hij geeft dan als melding dat wiiconnect24 uit staat, terwijl dit wel aanstaat in de opties. Dit zijn dus 2 verschillende dingen. Alle andere services (shop/browser) doen het wel zonder standby. Waarom zou dat aan moeten staan voor het weer? En waarom geeft hij een foutmelding die niet klopt.
(Bart Smit Rosmalen 'helemaal niks meer van de Wii..' terwijl er achter de toonbank toch echt een doos met nunchuck's stond. Ik dacht nog dat het gereserveerd was maar stuurde een collega die er nog een zocht de volgende dag naar Bart Smit en ze stonden nog steeds achter de toonbank, maar konden wel verkocht worden)
hmm bij mij werkt dat dus niet, moet elke keer de info van het weerkanaal downloaden, zegt steeds bij het channel overzicht "could not retrieve data" ofzoietsHoedje schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:49:
[...]
Ik snap wat je bedoelt. Dat is niet helemaal correct, als je WiiConnect24 uitzet, dan kun je standby internet niet eens aanzetten. Verder doet de berichtenservice, het aanmelden van andere consoles en natuurlijk het weerkanaal het niet als je het uit hebt staan. Anyway, de weer informatie wordt gepushed, dus die wordt gedownload als de Wii uitstaat. Die melding geeft ie omdat als je WiiConnect24 uit hebt staan, het dan vervolgens langer duurt om het weerkanaal te openen. Hij gaat dan namelijk eerst de laatste weerinformatie downloaden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wel ongelofelijk stom dat games en accessoires wel (af en toe) bij FRS in de winkel te vinden zijn, maar NIET op de webwinkel te bestellen zijn! Sowieso mag de webwinkel van FRS wel eens beter bijgehouden worden vind ik. Maar dat geheel terzijde...
Oh ja, bij de Bart Smit in Hoog Catherijne was net een grote stapel Zelda TP (voor de Wii uiteraard) binnengekomen. Voor de liefhebbers in Utrecht die Zelda nog zoeken
EDIT... Tot m'n stomme verbazing net op de FRS website Wii Play BESTELBAAR aangetroffen!!! Dus meteen besteld, en m'n 10 euro kortingsbon gebruikt, dus incl. verzendkosten heb ik voor een krappe 42 euro Wii Play binnenkort thuis! WOOHOOOOOO!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 04-01-2007 13:25 ]
Als internet verder wel gewoon werkt en standby internet aan staat dan zou het moeten werken. Bij mij werkt het iig prima. Alleen is de informatie niet altijd even up-to-date.Phusebox schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:01:
[...]
hmm bij mij werkt dat dus niet, moet elke keer de info van het weerkanaal downloaden, zegt steeds bij het channel overzicht "could not retrieve data" ofzoiets
Oh dat wist ik niet, das wel cool, ga ik direct testenJerry schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:36:
[...]
Je kan ook 2 (jij & nog iemand) vs 2 (AI) spelen.
Dit heeft als voordeel dat je allebei skillpoints krijgt en je ziet het hele veld terwijl je met zijn tweeen bezig bent.
Als je in het scherm bent om ventjes te selecteren (wie er begint met service en waar je staat) dan klik je op de tegenstander zijn ventjes totdat ze een plaatje hebben van een ventje met een vraagteken. En degene die met jouw speelt moet één van jouw ventjes selecteren.
Je kan trouwens ook 2vs2 spelen tegen jezelf. Dan moet je dus alle ventjes besturen en heb je 2 halve schermen
.
Wat vinden jullie hiervan? Gaan jullie de Wii alleen voor gamen gebruiken of zien jullie deze ontwikkelingen ook (net als ik
Klopt, maar het is heel irritant aangezien je vaak heel snel van back naar forehand moet, en doordat je dat snel doet slaat hij al als je dat niet wil.Deddiekoel schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:54:
Je kunt bij Wii Tennis volgens mij ook alle 4 de poppetjes besturen en tegen jezelf los gaan!
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik las het ook al. Ga het vanavond meteen uitproberen. Vind het cool dat juist door de Internet browser allelei extra mogelijkheden op de Wii mogelijk zijn. Net als ff tussendoor een flash spelletje spelen, wat ook gewoon leuk is. Of ff op Tweakers.net of Nu.nl kijken wat het laatste nieuws is...Bartolomew85 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:58:
Ik las net een nieuwsbericht op ownage.nl over een media player voor je wii: http://www.finetune.com/wii/ ... ik heb m natuurlijk meteen even getest en dat werkt echt als een zonnetje. Het ziet ernaar uit dat de wii echt een prima platform is om ook als media platform neer te zetten (met ook verschillende video players in ontwikkeling).
Wat vinden jullie hiervan? Gaan jullie de Wii alleen voor gamen gebruiken of zien jullie deze ontwikkelingen ook (net als ik) positief tegemoet?
http://www.teknision.com/wii/
Wel een goeie player trouwens, gebruik hem nu een paar dagen en werkt prima.
Ik gebruik hem om te gamen, ik heb ook pc. ZOals dat weer kanaal ach leuk enzo. Maar We hebben al 20 jaar teletekst. Komt ook weer op en weer sites. Het is leuk maar niet meer handig beschouw ik het niet. Ik verwacht ook niet mijn Wii voor iets anders dan gamen te gaan gebruiken.Haay schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:05:
[...]
Ik las het ook al. Ga het vanavond meteen uitproberen. Vind het cool dat juist door de Internet browser allelei extra mogelijkheden op de Wii mogelijk zijn. Net als ff tussendoor een flash spelletje spelen, wat ook gewoon leuk is. Of ff op Tweakers.net of Nu.nl kijken wat het laatste nieuws is...
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 93354
Ik zie het zelf ook eigenlijk alleen als leuke extra's. Als ik mijn pc niet aan heb staan vanuit mijn nest even internetten. Kijken wat voor weer het aan de andere kant van de wereld is enz. Het zijn leuke extra's, maar betalen ga ik er niet voor.Anoniem: 93354 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:04:
Een ander probleem is dat het laden zo lang duurt. Voordat je wii eens is opgestart (lompe waarschuwings scherm duurt zoooo lang) en dan ook nog eens het weer/inet kanaal heeft gestart dan had je al 6x op teletekst of inet kunnen kijken.
uhm...
Wii aan.. druk op (A) en je bent op de wii dashboardAnoniem: 93354 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:04:
Een ander probleem is dat het laden zo lang duurt. Voordat je wii eens is opgestart (lompe waarschuwings scherm duurt zoooo lang) en dan ook nog eens het weer/inet kanaal heeft gestart dan had je al 6x op teletekst of inet kunnen kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 04-01-2007 15:26 ]
This space is occupied
Software update zou voldoende moeten zijn.Crackman schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:24:
DVD support zou echter wel een welkome aanvulling zijn. Zou dit met een software update kunnen? Of moet ik dan weer een wii kopen als ie medio 2007 uitkomt met dvd ondersteuning?
Misschien dat Nintendo het doet in de vorm van een Wii DVD channel?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 06-06 09:27
Turn it up loud, captain!
TopicstarterZoals er in de startpost staat, er komt een aparte (duurdere) Wii met DVD ondersteuning.Crackman schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:24:
DVD support zou echter wel een welkome aanvulling zijn. Zou dit met een software update kunnen? Of moet ik dan weer een wii kopen als ie medio 2007 uitkomt met dvd ondersteuning?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
- MetroidPrime
TopicstarterDan is er iets goed mis met jouw Wii. Dat waarschuwingsscherm is maar 1 á 2 seconden en als je WiiConnect24 aan hebt staan duurt het maar enkele seconden voordat je het weer ziet. Bij teletekst moet je eerst nog een halve minuut lang alle pagina's langs(tenzij je TV een fatsoenlijk teletekst geheugen heeft) en om op internet te kijken moet je eerst je PC opstarten, wat ook niet binnen een paar seconden gebeurd is.Anoniem: 93354 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:04:
EDIT: Oeps, foutje.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat weet ik, maar aangezien er in de Wii al een dvd speler zit (de spellen zijn immers ook dvd's) lijkt het me ook mogelijk om d.m.v. een software update video ermee te kunnen afspelen. Zou een beetje flauw zijn van nintendo om de eigenaars van de huidige Wii die mogelijkheid te ontnemen.MetroidPrime schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:31:
[...]
Zoals er in de startpost staat, komt er een aparte (duurdere) Wii met DVD ondersteuning.
Anoniem: 93354
Wat ook een optie is, dmv Wii-points die online kan verzilveren voor Dvd afspeelmogelijkheidMetroidPrime schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:31:
[...]
Zoals er in de startpost staat, er komt een aparte (duurdere) Wii met DVD ondersteuning.
- MetroidPrime
TopicstarterDat is geen optie, volgens Nintendo is er meer nodig dan alleen een software update om DVD's te kunnen afspelen.O.D.Smolik schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:39:
[...]
Wat ook een optie is, dmv Wii-points die online kan verzilveren voor Dvd afspeelmogelijkheid
Is er trouwens al bekend welke Virtual Console spellen er morgen uit gaan komen? Alle spellen die tot nu toe zijn aangekondigd, op Super Probotector na, zijn hier al uitgebracht.
[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 04-01-2007 15:58 ]
Anoniem: 164354

Vraagje over de nintendo component kabel:
Hoe lang is deze kabel, ik bedoel dan de audio kabels en de video.
Ik wou de audio kabels in mijn reciever steken, deze staat ongeveer 1 meter onder m'n tv.
De Wii staat 20 cm naast m'n reciever.
Ik bedoel dus of de audio en video kabels zo ver apart uitelkaar kunnen?
Je kan de standaard composite kabel gewoon strippenAnoniem: 164354 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:57:
Online met de wii via de nintendo wi-fi usb lukt me echt niet, nu krijg ik de wi-fi zelfs niet meer aan de praat. wacht wel op de lan adapter.![]()
Vraagje over de nintendo component kabel:
Hoe lang is deze kabel, ik bedoel dan de audio kabels en de video.
Ik wou de audio kabels in mijn reciever steken, deze staat ongeveer 1 meter onder m'n tv.
De Wii staat 20 cm naast m'n reciever.
Ik bedoel dus of de audio en video kabels zo ver apart uitelkaar kunnen?
Anoniem: 164354
schnumi schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:00:
Nee, je zult een verlengstukje moeten halen dan voor het geluid.

edit: Ik zal wel even kijken of ik dat mij lukt, met het strippen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 164354 op 04-01-2007 16:04 ]
Eerst even downloaden via de shopping channel.Mastadont schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:16:
Hmmmm mijn wii heeft vanmorgen de update binnen gehaald om te kunnen browsen maar nu staat de browser helemaal niet in mijn menu...iemand een idee?
"Better ask questions before you shoot"
De browser zelf nog even binnen halen denk ikMastadont schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:16:
Hmmmm mijn wii heeft vanmorgen de update binnen gehaald om te kunnen browsen maar nu staat de browser helemaal niet in mijn menu...iemand een idee?
This space is occupied
- MetroidPrime
TopicstarterVoor de browser heb je geen aparte update nodig. De browser moet je namelijk apart downloaden vanuit de Wii Shop Channel.Mastadont schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:16:
ik dank u vriendelijkMetroidPrime schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:19:
[...]
Voor de browser heb je geen aparte update nodig. De browser moet je namelijk apart downloaden vanuit de Wii Shop Channel.
Aaargh.. Ik ben weer lekker te laatHaay schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:11:
EDIT... Tot m'n stomme verbazing net op de FRS website Wii Play BESTELBAAR aangetroffen!!! Dus meteen besteld, en m'n 10 euro kortingsbon gebruikt, dus incl. verzendkosten heb ik voor een krappe 42 euro Wii Play binnenkort thuis! WOOHOOOOOO!!!

Dat mag best in de startpost staan...daarvoor is het geen waarheid! Nintendo heeft hier nooit iets officieel over verteld. Geruchten gaan er dat Nintendo een vernieuwde versie uitbrengt met wel DVD-mogelijkheden maar dit zijn gewoon geruchten!MetroidPrime schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:31:
[...]
Zoals er in de startpost staat, er komt een aparte (duurdere) Wii met DVD ondersteuning.
In eerste instantie verwachte iedereen dat de Wii zoals we nu kennen geen volledige DVD-Rom speler bevat. Aangezien Nintendo nooit de ISO normen volgt...kwestie van kopieerbeveiliging dachten vele dat de drive maar enkel 4,7GB aan DVD schijfjes aankon.
Na enkele testen is nu gebleken dat de drive wel degelijk DVD-9 schijfjes aankan. Hierdoor is het dus best mogelijk om DVD films af te spelen.
Wat ontbreekt? Wel er ontbreekt nu nog de nodige software om films af te spelen. Een ander probleem is dat er nog steeds geen homebrew software kan draaien. Hierdoor kunnen we nog geen sofware voor DVD films ontwerpen. Maar als we bv. Linux aan de praat krijgen dan is de stap voor films zo goed als gemaakt.
De reden waarom Nintendo de support voor DVD-fillms heeft laten vallen is de kostprijs. De drive en de hardware is uiteraard in staat voor dit. Alleen moet er een licentie betaald worden voor de MPEG2 decoder. Dit is iets wat geld kost en Nintendo wou het product goedkoop houden. Hou er ook rekening mee dat de Japanners sowieso al niet happy zijn met het DVD formaat omwille van de nodige licentie hiervoor. Het kan dus best zijn dat Nintendo nog iedereen voor gaat zijn en zelf met DVD-software gaat komen. Weliswaar via hun eigen shop te kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Pwain op 04-01-2007 17:46 ]
- MetroidPrime
TopicstarterEr is allang al officiëel door Nintendo bevestigd dat er een aparte DVD versie van de Wii komt in Japan. Er is een deal gesloten voor een softwarematige DVD speler, maar volgens Nintendo is er meer dan alleen software update nodig om DVD's te kunnen afspelen op de Wii en dus zal het standaard model dat waarschijnlijk niet kunnen.Pwain schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:45:
[...]
Dat mag best in de startpost staan...daarvoor is het geen waarheid! Nintendo heeft hier nooit iets officieel over verteld. Geruchten gaan er dat Nintendo een vernieuwde versie uitbrengt met wel DVD-mogelijkheden maar dit zijn gewoon geruchten!
Hetzelfde had ik met een Nunchuck.KeN. schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:42:
[...]
Aaargh.. Ik ben weer lekker te laat
[afbeelding]
Default blanke hetero
Game247, jij had de connectie op wireless gezet ofzo? Dat lijkt me erg sterk maar als jij kunt zeggen hoe je dat gedaan hebt is het altijd welkom
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
En tweakers in Friesland die nog Wii accesoires zoeken MM leeuwarden heeft genoeg liggen:
4x Nintendo Component kabel 29,95
12x madcatz component kabel 24,95
10x classic controller, 18,95
15x Wii remote 39,95
8x nunchucks 18,95
Helaas hadden ze nog geen RGB Scart kabel
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 04-01-2007 19:40 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Consoleshop heeft nog wii-motes op voorraad, nunchuck is na een uur alweer uitverkocht helaas,
Verder is zelda nog beschikbaar,
In zaandam intertoys is er nog een gamecube zelda (ghehe, handig)..
V&D in zaandam zag ik afgelopen woensdag nog een gamecube (wit) staan voor 99 euro...
Nou, ik hoop dat iemand er iets aan heeft gehad! (mijn wii-mote+nunchuck komen morgen binnen!

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
hier is je oplossing: voor 9 euro inc verzendkosten --> linkHaay schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:10:
[...]
Hm, dat klinkt niet goed voor mij. Heb ook een JVC breedbeeld CRT TV, dus zal wel hetzelfde probleem hebben dan. Heb je de Wii wel op dezelfde SCART-poort als je DVD speler aangesloten? Bij mijn JVC TV heb ik 2 SCART-poorten achterop, maar alleen de eerste SCART-poort ondersteunt RGB -en- automatisch schakelen tussen 4:3, 16:9 zoom (bij letterboxed breedbeeld) en FULL (bij anamorphic breedbeeld). Heb daar maar een 3-weg SCART-verdeelblokje op aangesloten, want zowel m'n DVD speler, als m'n Digitenne, als m'n Wii kunnen allemaal RGB-over-SCART doen, en moeten dus allemaal op die ene SCART poort van m'n TV zitten.Belachelijk dat fabrikanten TV's op de markt brengen met zo weinig SCART aansluitingen, en dan ook nog eens maar één ervan in staat om RGB te snappen!
Ik heb alleen wel een belofte gebroken. Ik zou nooit meer iets halen bij de BS na die fratsen bij de Wii launch. Nou ja, nood breekt wetten
uhm...
ik denk dat we na de zomer via de gehackte Wii DVDtjes kunnen afspelen in onze standaard Wii. Dit is gewoon Nintendo die weer wat extra geld wil verdienen. Ik vind het jammer dat ze er geen DVD player bijgeleverd hebben. Er zit al een DVD ROM speler in en als je voor 19 euro bij het Kruidvat al een DVD speler kunt kopen dan had alles inclusief die licentie maximaal 7 euro 50 gekost. Nintendo zal wel iets van 2000 points of 2500 points gaan vragen voor een update t.z.t. Ik heb er graag 1000 points of 10 euro voor over. Dan kan mijn DVD player weg en heb ik weer een kabel/kastje/afstandsbediening minder.MetroidPrime schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:56:
[...]
Dat is geen optie, volgens Nintendo is er meer nodig dan alleen een software update om DVD's te kunnen afspelen.
Nope,jip_86 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:41:
€ 50 voor Zelda in de winkel is een nette prijsIs dat bij alle MMen zo?
Vanmiddag bij MM in Rotterdam Centrum een stuk of 8 Zelda's zien liggen, maar voor EUR 58,99.
Een mevrouw kocht Zelda, maar had nog geen Wii. Slimme optie volgens mij, want ik had wel een Wii vlak voor kerst, maar heb me suf gezocht naar Zelda daarna. Oh ja, MM had ook 1 Classic controller en een stuk of 10 Wiimotes (zonder Play)
Dit topic is gesloten.