|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 04-01-2007 21:34 ]
dit mag eigenlijk ook niet echt hier...
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 04-01-2007 21:35 ]
no probCubic X schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:38:
[...]
Add(voor msn) of mail de verkoper op: hunta_lowrider[at]hotmail.com
@enriqueeeee
Sorry
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 87302
Marktplaats is your friend of ebay.nldikki dik schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:25:
weet iemand waar je goedkoop nog gamecube spellen kan halen of bestellen??
Dat is zeker waar wat je daar zegt en ik ben er ook blij om. Iedereen die Nintendo al had afgeschreven staat nu wel even met zijn mond vol tanden.lockheart schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:48:
["Wii-tekorten == succes"-verhaal]
Nintendo SWITCH! FTW
7 uur is vrij weinig, maar je wiimote zou tegen een val moeten kunnen. Er zijn mensen die hem in volle vaart tegen de muur hebben gesmeten (polsbandjesincidenten) waarna de wiimote nog werkte.SOCO_cola schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:38:
kan het zo zijn dat na 7 uur spelen de batterijen op zijn van de Wii Mote ? of is mijn Mote gewoon brak, hij is namelijk ook een keer gevallen
Ja nou dat heb ik dus ook, 7 uur wat weinig maar hij moet ook weer tegen een stootje kunnen...jip_86 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:46:
[...]
7 uur is vrij weinig, maar je wiimote zou tegen een val moeten kunnen. Er zijn mensen die hem in volle vaart tegen de muur hebben gesmeten (polsbandjesincidenten) waarna de wiimote nog werkte.
Nintendo SWITCH! FTW
Anoniem: 66797
ik ben vooral benieuwd wanneer we de sterren van vip account kunnen gebruiken om VC games aan te schaffen. vind het niet meer dan normaal dat je na zoveel geld uitgegeven te hebben die sterren ook daarvoor mag gebruiken.-Sander schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:59:
Ik gok op die twee NES titels die afgelopen maandag in de US uitgekomen zijn, plus een TurbografX titel van Hudson en dan heel misschien toch nog Super Probotector.
Ja..of je zou eens andere batterijen kunnen proberen..SOCO_cola schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:49:
[...]
Ja nou dat heb ik dus ook, 7 uur wat weinig maar hij moet ook weer tegen een stootje kunnen...
Mischien morgen naar de winkel, mischien ruilen ze hem wel om
Nintendo SWITCH! FTW
Anoniem: 66797
ding vreet batterijen als een tarzan héjip_86 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:46:
[...]
7 uur is vrij weinig, maar je wiimote zou tegen een val moeten kunnen. Er zijn mensen die hem in volle vaart tegen de muur hebben gesmeten (polsbandjesincidenten) waarna de wiimote nog werkte.
De launch van de Wii is zeker een succes. Of de console dat is kun je nog lang niet zeggen. Voor hetzelfde geld wordt er eind dit jaar helemaal niets meer verkocht, haken de 3rd party developers af en sterft de Wii een stille dood.lockheart schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:48:
Ik vind het echt ongeloofelijk(tof) dat nintendo zo'n succes heeft met de WII althans dat mogen we nu denk ik toch wel zeggen.
uhm...
Anoniem: 87260
Ik heb de wii nu zo'n 2 weekjes. De oplaadbare 2100 zitten er nog steeds in en vervanging nog niet inzicht. Volgens mij spelen jullie echt de hele dag ofzoAnoniem: 66797 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:58:
[...]
ding vreet batterijen als een tarzan hé
IR
blutooth
versterkertje met speaker
sensors
trilmotertje
ledje
dat vreet wel. ik heb er nicads inzitten van 2100 miliampere uur en die houden het wel een poosje uit weet niet hoe lang omdat ik ze na enige tijd gewoon oplaad niks zo frustie als batt leeg tijdens hevige battle
Ik heb het gepresteerd hem echt SNOEI hard tegen de muur te laten knallen....deed het niet meer! Batterijen eruit, batterijen erin en ik kon verder....kwaliteit zit wel snor met de controllers!jip_86 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:46:
[...]
Ik ga morgen 's kijken bij de V&D en de FRS, bedankt voor de tip!Postius schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:14:
Vanmiddag hier in Tilburg bij de FRS een Wii-remote en Nunchuck gehaald. Ik liep binnen en tot mijn grote verbazing hingen ze er!(ik ben 2 weken lang ongeveer alle winkels afgeweest om er 1 te vinden xD).Ze hadden ongeveer 8 Nunchucks en 4 of 5 Wii remotes (mischien meer achter de kassa). Als je er 1 wilt zou ik morgenochtend vroeg gaan, want ik heb die van mij net voor sluitingstijd gekocht dus ze zullen er nog wle zijn hoop ik. Dus allen daarheen als je er nog 1 wilt. Verder krijgt de V&D een levering vrijdag. Als je dan rond een uur of half5/5h gaat en vraagt of ze in het magazijn willen kijken of iets hebben ze ze wel(zei de verkoper teminste). Hoop dat ik er iemand blij mee maak
Mooi!-Sander schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:11:
Er staan 2 nieuwe VC games online:
- Super Mario Bros. (NES)
- Motoroader (Turbografx)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 05-01-2007 00:40 ]
Ik zag 'm gisteren liggen en wilde 'm toch nog 's proberen...KeN. schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 02:23:
Hey.. dat had ik gisteren ook quexy !
Deed 'm aan en kon heel even bewegen, maar na een seconde viel 'ie uit.
Vanmiddag deed 'ie helaas geen flikker meer..
(ik heb er wel een glas water overheen laten vallen... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft ?)
EDIT: Ik heb gelukkig wel gelijk een nieuwe van mijn vriendin gekregen vandaag + Zelda
Media Markt ArenA had vandaag toevallig net weer een nieuwe lading binnen gehad. Rennen als je nog op zoek bent naar Zelda / Wiimote dus..
Oke, en dat zet je om 2.36 op het forum?.KeN. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 02:36:
Even mezelf quoten van het vorige topic over m'n overleden controller die niets meer deed..
[...]
.
Wiimotes zijn dus naast stootbestendig ook gewoon waterresistant
[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 05-01-2007 03:25 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Hee, maar ik zit op mijn werk en ik draai een dubbele dienst, dus ik mag posten.KeN. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:22:
Je zit nu anders zelf op exact dezelfde tijd te posten man
Maar eh ja.. toen was ik net klaar met Zelda.. en ik heb tentamenweken hè, dus dan krijg je zo'n ritme, oh en ik ben ook nog ziek..
Maar mijn vriendin heeft me een nieuwe Wiimote gegeven hè, geen nieuwe Wii.. die doet het immers nog. (Ach 't is al laat hè![]()
)
If you don't stand for something you'll fall for everything
Nouja vind het hele ja de Wii heeft geen dvd speler gedoe domme onzin. Een beetje normaal mens koopt een fatsoenlijke losse dvd speler en gebruikt niet een el cheapo/console voor het afspelen van dvd' sAnoniem: 87260 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:14:
ik denk dat de ps3 op het eind wint door de blueray
ik heb ook een ps2 gekocht toen die al meer dan een jaar uitwas voor de dvd functie
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 87260
had ik ook bij me wii play remotemazzl schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:53:
die batterijen hebben ook te maken met de meegeleverde denk ik,
bij ons in huis allebei de wii-remotes rare kuren, batterijen vervangen en voilade wii-remotes werkte weer ok. en er zat toch echt pas een uurtje of 7 gamen per remote op.
* Haay is 35 en ook de gelukkige eigenaar van een Wii, heh hehChaoss schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:35:
wat betreft de beschikbaarheid van de Wii, we stonden gister in de MM de spellen te bekijken (zelda had ik natuurlijk al lang in mijn hand) worden we aangesproken door een iets oudere man (35+):
"jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie de gelukkige eigenaren zijn van een Wii heh!?"
"uhu"
was wel ff grappig, we hebben hem ff lekker zitten maken hoeveel fun de Wii is
Voor zover ik gelezen heb wordt alleen motion-JPG (MJPG) ondersteund.cavvie schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:47:
Ik zit me af te vragen in hoeverre de Wii ook geschikt kan zijn als multimedia-apparaat.
Ik zou het leuk vinden als ik via de SD-kaart en het Photochannel gedownloade afleveringen van TV-series zou kunnen afspelen, maar ik denk dat er niet veel codecs ondersteund worden. Heeft iemand hier al ervaring mee?
[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 05-01-2007 09:52 ]
Mario Bros. is al sinds de release uit voor de VC. Waarschijnlijk dus een typo van ze.Haay schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:51:
[...]
* Haay is 35 en ook de gelukkige eigenaar van een Wii, heh heh(hoewel mensen mij als ze m'n leeftijd niet kennen eerder rond de 28-30 inschatten, dus dat voordeel heb ik wel weer
)
Hm, op Mean Machines Mag hebben ze het over de release van Mario Bros voor de VC vandaag, terwijl hier wordt gezegd dat het om Super Mario Bros gaat. Welke van de 2 is het nou, want het verschil is tussen wel (Super Mario Bros) downloaden en niet (Mario Bros) downloaden...
MetroidPrime schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:39:
De nieuwe Virtual console titels van vandaag:
NES: Super Mario Bros. - 500 punten
TurboGrafx: Motoroader - 600 punten
EDIT: Spuit 11.
[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 05-01-2007 10:05 ]
Anoniem: 93354
Ow waar woon jij dan?Max|Burn schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:02:
Sowieso kan je op de postingtijden niks concluderen, sommige mensen, waaronder ik en Captain-N, wonen niet eens in Europa..
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 05-01-2007 10:11 ]
http://orb.com/Haay schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:51:
[...]
[...]
Voor zover ik gelezen heb wordt alleen motion-JPG (MJPG) ondersteund.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
iemand?apNia schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:46:
Is er iemand die kan uitleggen wat er zo bijzonder is aan de Super Smash Brothers series waarvan Super Smash Brothers Brawl op de Wii komt? Niet dat ik 't tegen wil spreken -- ik heb het nooit gespeeld -- maar ik zie dat er veel mensen steeds op wachten
[ Voor 30% gewijzigd door Cleetje op 05-01-2007 10:29 ]
Ja, de ingebouwde save-functie van de VC game zelf werkt. Heb ik met Bomberman'93 al geprobeerd. Kunt vanuit het menu een save-game laden en daar weer verder gaan. Dus dat zal neem ik aan voor alle VC games zo gelden.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:06:
edit: zitten er in VC games eigenlijk custom save opties? bv die mario voor de nes ben ik nooit ver in gekomen omdat je niet kon saven (die met duckhunt op een cartridge stond) want ik had geen nes maar een vriendje wel.
Dat vraag ik me ook af, kunnen we in de toekomst zoiets als bij de x-box gaan verwachten, dat je series en muziek kan downloaden. En ook uiteraard dvd's afspelen door een firmware update. Ik wacht momenteel nog af met het kopen van een Wii omdat ik toch wel liever een console heb wat ook voor multimedia doeleinden gebruikt kan worden.cavvie schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:47:
Ik zit me af te vragen in hoeverre de Wii ook geschikt kan zijn als multimedia-apparaat.
Ik zou het leuk vinden als ik via de SD-kaart en het Photochannel gedownloade afleveringen van TV-series zou kunnen afspelen, maar ik denk dat er niet veel codecs ondersteund worden. Heeft iemand hier al ervaring mee?
De controllers van nintendo zijn volgensmij altijd wel van een goede kwaliteit, toen ik nog op mijn snes speelde had de controller ook genoeg te verduren. Hij is uiteindelijk vorig jaar kapot gegaan doordat de printplaat geknapt is (Ik weet niet wat mijn neefje ermee gedaan heeft, maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen ^^ )T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:06:
[...]
Ik heb het gepresteerd hem echt SNOEI hard tegen de muur te laten knallen....deed het niet meer! Batterijen eruit, batterijen erin en ik kon verder....kwaliteit zit wel snor met de controllers!
SSB is gewoon de ultieme party game. Lekker elkaar de kop inslaan met bekende karakters uit het Nintendo universum. Het spel heeft verschrikkelijk veel hidden characters en andere unlockables. Daarnaast is het spel ook een stuk dieper dan je zou verwachten ondanks de vrij simpele controls. Het is eigenlijk één feest van herkenning voor de Nintendo fan met ontzettend leuke gameplay die voor iedereen erg toegankelijk is. Je kunt je er uren mee vermaken, maar ook een potje van 5 minuten is zo gedaan. Ideaal voor party avonden dus.
uhm...
Om dvds af te spelen moet nintendo ws. licentiegeld betalen. vermoed dat ze het uit kostenoverweging weg hebben gelaten.wingsofgold schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:23:
[...]
Dat vraag ik me ook af, kunnen we in de toekomst zoiets als bij de x-box gaan verwachten, dat je series en muziek kan downloaden. En ook uiteraard dvd's afspelen door een firmware update. Ik wacht momenteel nog af met het kopen van een Wii omdat ik toch wel liever een console heb wat ook voor multimedia doeleinden gebruikt kan worden.
En een andere reden waarom ik nog wacht zijn de online games. Als nintendo dit aspect weer totaal verwaarloosd zoals bij de gamecube dan hebben ze echt een probleem.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 162622
Ja bij boksenm3gA schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:36:
Ik heb net een Wii besteld bij de wehkamp met Wii play. Heb je ook nog een extra nun-chuck nodig bij bepaalde wii sports spellen?
en bij dat spel met die tanks. kom zo snel niet op de naam
mjpg zorgt wel voor grote bestanden, dan moe'k wel een wat groter sd-kaartje kopen, geeft die streamingsoftware wel voldoende kwaliteit via Wifi?rajackar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:14:
[...]
http://orb.com/
Dit schijnt goed te werken op de wii.
Zo kan je films, muziek en foto's naar je tv streamen via de wii browser
die kunje ook zonder nunchuck spelen... dan moetje de tank besturen dmv de "pijltjes" toetsen bovenop de Wii remote.mech schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:46:
[...]
en bij dat spel met die tanks. kom zo snel niet op de naam
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bron: Eurogamer.netNintendo dismisses rumour that new Zelda will use Rev controllertoon volledige bericht
Nintendo has dismissed claims that long awaited GameCube title The Legend of Zelda: Twilight Princess will be playable on the Revolution using the wacky old "freestyle" controller.
NGC magazine was responsible for starting the rumours with an article which read: "Twilight Princess will be playable on the forthcoming Revolution using the upcoming console's unique controller.
"When you insert the disc into your Revolution, you'll be given the option to use the Revolution's controller, with all the advantages this will bring."
Advertisement
But that's not the case, Nintendo told Eurogamer: "The article in the January edition of NGC Magazine is pure speculation.
"Nintendo have made no new announcements regarding The Legend of Zelda: Twilight Princess. We can however confirm that the game is still in development and that it will launch on Nintendo GameCube in 2006."
So, a bit of wishful thinking there, according to Nintendo. But maybe there will turn out to be a grain of truth in the speculation eventually, you never know...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja, die bestanden worden idd veel te groot.cavvie schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:52:
[...]
mjpg zorgt wel voor grote bestanden, dan moe'k wel een wat groter sd-kaartje kopen, geeft die streamingsoftware wel voldoende kwaliteit via Wifi?
Ik hoop dat Nintendo nog een echt Moviechannel introduceert waar je wat meer mogelijkheden hebt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
en volgens mij worden die bestanden alleen maar zo groot omdat het geluid niet te comprimeren valt en dus wav-formaat blijftrajackar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:11:
[...]
Ja, die bestanden worden idd veel te groot.
Ik moet die streaming nog testen. Ben nu niet thuis namelijk. Afgaande op wat ik gelezen heb moet de kwaliteit prima zijn. Ik denk alleen dat die browser balk nog wel eens vervelend kan zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door jaapstobbe op 05-01-2007 11:19 ]
Nintendo wi-fi gebruikt deze: 27900 - 27901. Ik neem aan dat ze deze ook voor de Wii gebruiken.psychoclown schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:40:
Welke poorten moet je openzetten voor de Wii?
[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 05-01-2007 11:37 ]
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Tot dusver lijkt het alleen http (port 80) communicatie. Zolang er geen games zijn die er gebruik van maken hoeven ze volgens mij niet open... AM I RITES2S schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:37:
[...]
Nintendo wi-fi gebruikt deze: 27900 - 27901. Ik neem aan dat ze deze ook voor de Wii gebruiken.
Weet ik niet, ik wet wel dat mijn Mii's niet echt aankomen bij andere mensen, alleen als ik ze verstuur. Dus als test heb ik net die 2 poorten open gezet.apNia schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:49:
[...]
Tot dusver lijkt het alleen http (port 80) communicatie. Zolang er geen games zijn die er gebruik van maken hoeven ze volgens mij niet open... AM I RITE
Ik gebruikte eerst Red Kawa(zoek maar op google) En dat werkte opzich wel leuk, maar ik kon geen muziek streamen.rajackar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:11:
[...]
Ja, die bestanden worden idd veel te groot.
Ik moet die streaming nog testen. Ben nu niet thuis namelijk. Afgaande op wat ik gelezen heb moet de kwaliteit prima zijn. Ik denk alleen dat die browser balk nog wel eens vervelend kan zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door stijnos1991 op 05-01-2007 11:59 ]
Ook niet op channel 1 of 11 en mixed mode?psychoclown schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:57:
thnx voor de poorten maar het lijkt erop dat ik ze nu nog niet nodig hebt.
Die linksys USB200M pakt de Wii niet bij mij dus zit er nog maar 1 ding op en dat is door de wachten op de officiele.
Wat betreft mijn Zelda probleem, heb ik net opgelost was gewoon blind >.>
[ Voor 20% gewijzigd door jaapstobbe op 05-01-2007 12:15 ]
Via de Wiimote?jaapstobbe schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:05:
jongens, dit is van levens belang:
hoe kan ik mijn Mii's het gemakkelijkst op een andere wii zetten?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Andere Wii toevoegen aan je adresboek.jaapstobbe schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:05:
Anoniem: 93354
Behalve dat het eruit ziet als een freakin' n64 spel.jip_86 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:28:
Ik vond hier een videoreview van Far Cry. Ze hebben het niet echt over negatieve punten ofzo.
Op beide Wii's elkaar toevoegen en Migratie aanzetten in de Mii Parade (Mii Plein in het nederlands als ik me niet vergis). Vervolgens alle gemaakte Mii's "editten" en de migratie aanzetten (optie staat bij de naamgeving).jaapstobbe schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:05:
[ Voor 24% gewijzigd door Cleetje op 05-01-2007 12:13 ]
Gauntlet II was vet!!! Heb ik ook uren en uren mee gespeeld, op m'n homecomputer destijds (Z80 gebaseerde Amstrad 464). Als die op de VC uitkomt ga ik die ZEKER ook aanschaffen!RollieBollie schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:50:
Die save functie van de Wii met VC games werkt dus, zou het dan eindelijk mogelijk zijn om Gauntlet II uit te spelen?
Die vage game dat je telkens de "exit" moest zoeken en dan steeds een nieuw level kreeg.
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:06:
[...]
Ik heb het gepresteerd hem echt SNOEI hard tegen de muur te laten knallen....deed het niet meer! Batterijen eruit, batterijen erin en ik kon verder....kwaliteit zit wel snor met de controllers!
Doen jullie dat met opzet? Ik speel nl. op 1 meter afstand van een plasma scherm en strek mijn arm met het bowlen. Als die los schiet dan ben ik de klos. Is het gewoon roekeloosheid of zijn die straps echt zo crap. Over de straps gesproken: ik had de vervangers al 3 weken geleden besteld bij Nintendo telefonisch, die gast schreef toen mijn naw gegevens op een papiertje hoorde ik door de telefoon. Nog niks ontvangen. En jullie?Postius schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:24:
VAndaag heeft een huisgenoot (de lomperik) het gepresteerd om een Wii-remote(ik weiger het een Wiimote te noemen zolang dat nog niet officieel van Nintendo is je hebt toch ook geen Wiinternet op je wii) zo hard tegen de muur te lancheren dat de baterijen er zelfs uitvlogen. Mwoah batterijen terug en hij deed het nog! En hij ging echt hard, dus Nintendo maakt wel kwaliteit spul xD
Toen ik 2 jaar geleden me plasma kocht heb ik bij de Mediamarkt een cheap ass player met component gekocht (was toen 90 euro, nu iets van 40 euro) en een Pioneer van 300 euro. Beide aangesloten en uitvoerig getest en de Pioneer retour gezonden naar de MM. Kon echt totaal geen enkel verschil zien. Die cheapass DVD players geven een prima beeld en ze pakken ook gewoon alle DVD's!William/Ax3 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:13:
[...]
Nouja vind het hele ja de Wii heeft geen dvd speler gedoe domme onzin. Een beetje normaal mens koopt een fatsoenlijke losse dvd speler en gebruikt niet een el cheapo/console voor het afspelen van dvd' s.Geloof me een fatsoenlijke dvd speler of een console/el cheapo dvd geval is een wereld van verschil net zoals met de wii composiet->rgb. Word zelfde met blue ray/hd dvd spelers.
Ja, de single player mode van Bomberman'93 (zo vaag, dat verschil in jaartal, terwijl in het hoofdmenu zelfs staat dat de game uit 1992 stamt!) is zeker goed te pruimen. En net als jij ga ik bij de eindbaas ook telkens dood. Afgelopen weekend samen met een vriend van me de single player gespeeld (ga je dood, controller doorgeven aan de ander) en hem lukte het wel de eindbaas te verslaan, zodat we op de volgende 'planet' kwamen.Captain N schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:42:
De single player mode van Bomberman '94 is best te pruimen. Vond die in Super Bomberman 2 op de SNES nooit zo leuk, maar deze is erg vermakelijk. Ware het niet dat het laatste level een pain in the ass is. Ga steeds dood bij de eindbaas, en het erge is, steeds door mijn eigen stomme foutjes.
Er kunnen er 10 op.Cleetje schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:10:
[...]
...1 Mii (mss meer) op je Wiimote zetten...
Nope, niet met opzet. Combinatie van veel bier en een eeeerg lange aanloop nemen om de bownlingbal te gooien....nergens voor nodig natuurlijk maarja, met wat bier op is dat wel lachen natuurlijkAnoniem: 87302 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:23:
[...]
Doen jullie dat met opzet? Ik speel nl. op 1 meter afstand van een plasma scherm en strek mijn arm met het bowlen. Als die los schiet dan ben ik de klos. Is het gewoon roekeloosheid of zijn die straps echt zo crap. Over de straps gesproken: ik had de vervangers al 3 weken geleden besteld bij Nintendo telefonisch, die gast schreef toen mijn naw gegevens op een papiertje hoorde ik door de telefoon. Nog niks ontvangen. En jullie?
[...]
Het is wel echt een ander spel toch? Dus bij jou is de eindbaas zeker nietHaay schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:24:
Ja, de single player mode van Bomberman'93 (zo vaag, dat verschil in jaartal, terwijl in het hoofdmenu zelfs staat dat de game uit 1992 stamt!) is zeker goed te pruimen. En net als jij ga ik bij de eindbaas ook telkens dood. Afgelopen weekend samen met een vriend van me de single player gespeeld (ga je dood, controller doorgeven aan de ander) en hem lukte het wel de eindbaas te verslaan, zodat we op de volgende 'planet' kwamen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Oh, ik ging er van uit dat Bomberman'93 en Bomberman'94 hetzelfde spel was. Blijkbaar niet dus...Captain N schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:08:
Het is wel echt een ander spel toch? Dus bij jou is de eindbaas zeker nietspoiler:een gast die in een robot met drakenkop gaat zitten, en daarna bommetjes rond gaat gooien?
Dat Nintendo nooit met rommel komt (hardware) moeten zelf sony en microsoft fanboys toegeven.Postius schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:24:
VAndaag heeft een huisgenoot (de lomperik) het gepresteerd om een Wii-remote(ik weiger het een Wiimote te noemen zolang dat nog niet officieel van Nintendo is je hebt toch ook geen Wiinternet op je wii) zo hard tegen de muur te lancheren dat de baterijen er zelfs uitvlogen. Mwoah batterijen terug en hij deed het nog! En hij ging echt hard, dus Nintendo maakt wel kwaliteit spul xD
Anoniem: 190850
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 190850 op 05-01-2007 13:42 ]
Ik ben het helemaal met je eens maar ik moet eerlijk toegeven dat de Wii iets meer een 'computer' is dan een 'console' met internetconnectie, browser, dvd schijfjes, shopping, etc. Doordat er meer in zit zijn er ook meer problemen. Kijk naar de updates die in de USA in het begin bij enkele misgingen en de vastlopers die ik regelmatig voorbij zie komen. Het is niet meer zo perfect als bij de NES/SNES/N64, die dingen gaan gewoon niet stuk maar het blijft minder dan de PSX/PS2 en met name XBOX 360. Er is tot nu toe maar 1 kapotte Wii gemeld hier in een maand tijd. Op het 360 forum zijn dat er 10 per maand terwijl die ook nog eens veel minder verkoopt dan de Wii (relatief).lockheart schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:28:
[...]
Dat Nintendo nooit met rommel komt (hardware) moeten zelf sony en microsoft fanboys toegeven.
Mn nintendo 8 bit doet het nog steeds perfect na 15+ jaar en diverse malen gevallen te zijn.
Hoevaak hoor je bij launch van een nieuwe console wel niet dat er problemen zijn of problemen voordoen de eerste maanden dat mensen een nieuwe console hebben .Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze ooit een DOA nintendo console hebbben gehad of is stuk gegaan na lang duuur ? petje af voor de hoge kwaliteit die nintendo stopt in haar computers/hardware.
[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-01-2007 13:55 ]
[ Voor 51% gewijzigd door jip_86 op 05-01-2007 14:01 ]
Ja dat kan! Mijn vriendin gebruikt ook een Big Ben omdat ze die andere te groot vond. Gebruik zelf een Piranha imitatie controller, en ook een Piranha imitatie memorycard en alles werkt vlekkeloos op de Wii.jouke_buissink schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:38:
Is er iemand die ervaring heeft met de WIFi van Big Ben? Dat ding dat ze verkopen bij mediamarkt en dixons. Heb hem gisteren per ongeluk aangeschaft terwijl ik dacht een offciële van Nintendo te hebben. Heb nog geen Wii dus kan hem niet testen
![]()
Verder hoor ik maar bar weinig over Splinter Cell en Far cry? Zijn deze allemaal geflopt? Het is immers alleen Red Steel en Zelda wat de klok slaat.
Ik heb ondertussen van meerdere winkeliers vernomen dat nitendo deze week helemaal niets meer uitleverd. Mediamarkt zwolle zou er vandaag 31 krijgen, totdat nintendo belde: 'Ja sorry, deze week leveren we niets uit.....'
Bij intertoys werd mij zelfs verteld dat Nintendo alleen tot de kerst een toezegging had gedaan en daarna zouden ze wel zien. Dezelfde intertoys vertelde me ook dat Nintendo hoopt dat in Februari de console overal te verkrijgen is. Dat zie ik op dit moment nog niet één twee drie gebeuren....
[ Voor 6% gewijzigd door Woodsy op 05-01-2007 14:32 ]
Nou ja, eigenlijk is dit toch niet meer dan logisch dat die controllers werken. Zou een mooi waardeloze controller zijn geweest als dat niet het geval was.Woodsy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:30:
[...]
edit verkeerd gelezen, mijn fout! Ben scheel... Maar laat het maar staan zodat mensen weten dat dus de Big Ben CONTROLLERS werken, dacht dat te lezen :shame:
uhm...
[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 05-01-2007 15:31 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
hee, ik ben 45 en ik vind het leukChaoss schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:35:
wat betreft de beschikbaarheid van de Wii, we stonden gister in de MM de spellen te bekijken (zelda had ik natuurlijk al lang in mijn hand) worden we aangesproken door een iets oudere man (35+):
"jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie de gelukkige eigenaren zijn van een Wii heh!?"
"uhu"
was wel ff grappig, we hebben hem ff lekker zitten maken hoeveel fun de Wii is
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq