Kijk allemaal uit met spelen van de wii he! Er schijnt al iemand dood te zijn gegaan door de wii!! 
Wachten en wachten en wachten......wii kom nou!!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Me ABN-AMRO deed het anders gewoonSchweino schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:10:
En de grap is dat je bij de Saturn in Kleve niet kan pinnen met een NL bankpas :-)
Dat is toch afhankelijk van je bankpas... Zo kan je op sommige plekken alleen pinnen met een bankpas, andere winkels (en tevens ook bankautomaten) accepteren alleen een giropas.Schweino schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:10:
En de grap is dat je bij de Saturn in Kleve niet kan pinnen met een NL bankpas :-)
[ Voor 21% gewijzigd door job op 15-01-2007 12:24 ]
Verwijderd
Bedoel je dit ? nieuws: Wii-gekte wordt vrouw fataaldeltaquad_1979 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:15:
Kijk allemaal uit met spelen van de wii he! Er schijnt al iemand dood te zijn gegaan door de wii!!
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, ik denk dat degene die het aan mij vertelde dit bedoelde. Dat heeft idd niets met wii spelen te maken...Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:22:
[...]
Bedoel je dit ? nieuws: Wii-gekte wordt vrouw fataal
De juffrouw is doodgegaan door een spelletje om een WII te winnen. Subtiel verschil.
misschien was het het water drinken in WarioWaredeltaquad_1979 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:33:
[...]
Ja, ik denk dat degene die het aan mij vertelde dit bedoelde. Dat heeft idd niets met wii spelen te maken...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik geloof dat hij de topicstart heeft gemaakt. Wil je deze overnemen, dan zou je het hem moeten vragen.. Wil je zelf een topicstart maken, ga dan je gangGonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:59:
Hoe zit het eigenlijk met het openen van deeltje 77?
Zitten daar regels/etiquette aan verbonden? Wachten we op MetroidPrime tot hij het doet?
[ Voor 7% gewijzigd door job op 15-01-2007 13:06 ]
MP zal het waarschijnlijk doen, anders had hij wel aan ons gevraagd of iemand het wil overnemen. Maar hij zit ook niet 24/7 te Gotten, dus als hij komt dan zal die een nieuw deel makenGonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:59:
Hoe zit het eigenlijk met het openen van deeltje 77?
Zitten daar regels/etiquette aan verbonden? Wachten we op MetroidPrime tot hij het doet?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
wtf?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Inderdaad, nep GOT'er.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kon max 500 pinnen met bankpas. Credit card werkt daar niet eens, terwijl ze toch dikke koelkasten enzo verkopen... Moest bij de geldautomaat om de hoek geld opnemen met Credit Card. Wel duur maarja. Kon gelukkig wel aparte bonnetjes krijgen.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
49 euro, hopen dat dat een voorbode isExcite Truck wordt op 16 februari 2007 in Europa gelanceerd. De verwachte verkoopprijs is ongeveer 49 euro. Het Wii spelsysteem is beschikbaar voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 249 euro. Elk Wii spelsysteem wordt compleet geleverd met een draadloze Wii-afstandsbediening, een Nunchuk, het spel Wii Sports, een Stereo AV-snoer en de sensorbalk voor het unieke besturingssysteem van de Wii.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Klopt hoor, Wario Ware is ook 49 euro.Willybubba schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:26:
Van ndomain.nl, uit een Nintendo persbericht:
[...]
49 euro, hopen dat dat een voorbode is
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
het nut? Ieder spel tot nu toe ondersteunt toch 60Hz?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
die petitie gaat over de VC gamesBoeboe schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:51:
[...]
het nut? Ieder spel tot nu toe ondersteunt toch 60Hz?
Signatures are so subliminal...
Tja, nog steeds niet erg duidelijk helaas...Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:27:
Persoonlijk zou ik voor de originele GC controller gaan, die is er voor gemaakt, houdt lekkerder vast en is oerdegelijk.
Voor mij zeker de meerprijs waard.
Qua functionaliteit zal het niet veel uitmaken.dailyleaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:06:
[...]
Tja, nog steeds niet erg duidelijk helaas...
Hier 3 linkjes voor de mogelijke opties:
Wii/Cube Analoog controller (nep) Bart Smit €9,95
Originele Gamecube controller (echt) FRS €34,99
Wii classic controller FRS €19,99
Persoonlijk ga ik liever voor de neppe controller vanwege de prijs.
Alleen ben ik bang dat ik nu bepaalde functionaliteit mis of iets dergelijks.
Dus........
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 15:20 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb ook een nep controller gehad.Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:10:
[...]
Maar als je puur naar de prijs kijkt zou ik de nep GC controller nemen.
Daar kan je NES/SNES/N64/GC spellen mee spelen en hij heeft dezelfde functionaliteit als de originele GC controller of de classic controller voor die spellen.
En als je er normaal mee omgaat zal je geen problemen ondervinden denk ik.
[ Voor 31% gewijzigd door 4ourty2 op 15-01-2007 15:25 ]
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Behalve de Dixons bij mij in de buurtshag-me schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:28:
Loop even langs een Dixons winkel, daar heb je de Cube controllers, orgineel en evt draadloos voor 20 of draadloos 22 euro..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die ga ik dan vanmiddag eens halen, kijken of het wat is.Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:10:
[...]
Qua functionaliteit zal het niet veel uitmaken.
Alleen moet je er op letten dat je de NES/SNES/N64 kunt spelen met de GC controller en de classic controller.
Maar dat je de GC spellen niet kunt spelen met de classic controller.
Alleen die sega spelletjes enzo kunnen alleen met de classic controller en niet met de GC.
Omdat ik zelf GC belangrijker vindt dan SEGA kies ik voor de GC variant.
Maar dan gaat het jou er nog om welke van de twee.
Kijk dan op internetshops als nedgamer of nog een ander (zoek ik even op) dan krijg je hem voor minder dan bij de FRS.
Edit:
Maar als je puur naar de prijs kijkt zou ik de nep GC controller nemen.
Daar kan je NES/SNES/N64/GC spellen mee spelen en hij heeft dezelfde functionaliteit als de originele GC controller of de classic controller voor die spellen.
En als je er normaal mee omgaat zal je geen problemen ondervinden denk ik.
@anderen: correct me if I'm wrong.
Ik heb ook nog werkende Nes, Snes en Sega controllers die het allemaal nog doen. Jammer dat ik die niet op mijn Wii kan aansluiten.UlyssesNL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:24:
[...]
Ik heb ook een nep controller gehad.
Dat is echt dikke kutzooi. Ik ben altijd heel zuinig op mijn spul (heb nog 2 als nieuw uitziende snes controllers) maar die neppe dingen zijn altijd van ondegelijk materiaal gemaakt. NIET KOPEN is dus mijn mening.
http://www.meanmachinesma...ega-megadrive_channel.phpdailyleaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:31:
Nu staat er alleen bij het VC tabelletje dat niet alle Sega spellen met de GC controller gespeeld kunnen worden.
Wie weet waar ik daar een lijst voor kan vinden? Of is dat misschien in het Wii winkelkanaal te zien?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kunt het ook zien als je het spel koopt in de winkel channel.Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:34:
[...]
http://www.meanmachinesma...ega-megadrive_channel.php
Dan op een game klikken en je kunt het zien.
Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar het is, maar positief denken.
Turn it up loud, captain!
TopicstarterIk heb ook tijd nodig om op de Wii te spelen, TV/DVD/films te kijken, een sociaal leven te hebben, mijn studie af te maken en als allerbelangrijkste te slapen. Een nieuw deeltje komt er in ieder geval aan.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wii spelen, ook belangrijk!!MetroidPrime schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Ik heb ook tijd nodig om op de Wii te spelen, TV/DVD/films te kijken, een sociaal leven te hebben, mijn studie af te maken en als allerbelangrijkste te slapen. Een nieuw deeltje komt er in ieder geval aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lol een sociaal leven studie en slapen zijn overbodigMetroidPrime schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Ik heb ook tijd nodig om op de Wii te spelen, TV/DVD/films te kijken, een sociaal leven te hebben, mijn studie af te maken en als allerbelangrijkste te slapen. Een nieuw deeltje komt er in ieder geval aan.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij heeft Red Steel nog best goed verkocht en is een 2de deel ook al in de maak. Ik vind het ook een erg leuk spel en idd op sommige punten erg mooi. Ik snap ook niet waar al die lage cijfers vandaan komen. Ik hoefde persoonlijk helemaal niet echt te wennen aan de besturing en had het zo onder de knie. In mijn ogen is Red Steel toch 1 van de betere launchgames.Deddiekoel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:58:
Ik hoop dat Red Steel genoeg heeft verkocht om een vervolg (hoeft geen direct vervolg te zijn) te waarborgen. Met dit soort games onderscheid Ubisoft zich nog wel van EA en hoop dan ook vurig dat dit blijven doen!
uhm...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq