Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50
Smoonshine schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:27:
[...]

Lezen. Ik zeg nergens dat de firmware van de Cube updatebaar is (Hoewel me dat wel logisch lijkt, alleen niet met middelen die wij tot onze beschikking hebben).
De Cube heeft geen Flash geheugen oid.
Het was meer als voorbeeld bedoeld. De Wii haalt zijn updates van het internet binnen. Waarom zou de Cube dat niet kunnen wanneer hij de beschikking had gehad over een internet verbinding? Het enige waarom de Cube geen updates, mail en internet aan kan op de manier van de Wii is het gebrek aan een internetaansluiting.
Opslag is ook een probleem. Je zou 't kunnen oplossen door een speciale boot disc te gebruiken om de internet software te laden en dan vervolgens een Memory card gebruiken als opslag van bijv. mail...

Maar dan heb je een niet zo gebruikersvriendelijke oplossing.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
RayNbow schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:59:
[...]

De Cube heeft geen Flash geheugen oid.
Lijkt me wel, hoe slaat hij anders zijn instellingen op?
En het besturingssysteem? Ok, dat kan nog op een ROM chip staan.
Maar de instellingen niet. :)

Net bij de MM een nunchuk en wii-remote gehaald.
Sta ik bij de kassa kom ik erachter dat ik Wii-Play gekocht heb. :P
Ik vond de doos al zo groot voor een controller. :+

Ze hebben trouwens nog bakken met spellen liggen daar, verre van uitverkocht.
Alleen nog geen Wii. :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. ik ga zo maar 's even naar de MM toe denk ik :)
Need Wii Play :p

Maar ik sta echt te kijken van die pre-orderaars die 'm nu nog niet hebben ??
Ik was eerst helemaal niet van plan om een Wii te halen omdat ik me nog prima vermaakte met mijn 360 en ik eerst de kat uit de boom wilde kijken wat betreft de Wiimote en of het wel zou werken.

Maar dankzij deze topic ben ik toch maar even de stad ingelopen en heb een reservering gemaakt.
Dit was net voor Kerst geloof ik. Ik had er weinig vertrouwen in toen ik de berichten hier las, maar drie dagen later werd ik gebeld met de vraag wanneer ik mijn Wii nou eens kwam ophalen :p

Dikke mazzel I guess ?
E-Plaza.. gotta love 'em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:39
.KeN. schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:10:
Damn.. ik ga zo maar 's even naar de MM toe denk ik :)
Need Wii Play :p

Maar ik sta echt te kijken van die pre-orderaars die 'm nu nog niet hebben ??
Ik was eerst helemaal niet van plan om een Wii te halen omdat ik me nog prima vermaakte met mijn 360 en ik eerst de kat uit de boom wilde kijken wat betreft de Wiimote en of het wel zou werken.

Maar dankzij deze topic ben ik toch maar even de stad ingelopen en heb een reservering gemaakt.
Dit was net voor Kerst geloof ik. Ik had er weinig vertrouwen in toen ik de berichten hier las, maar drie dagen later werd ik gebeld met de vraag wanneer ik mijn Wii nou eens kwam ophalen :p

Dikke mazzel I guess ?
E-Plaza.. gotta love 'em :)
Waar heb je hem gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zo te zien E-Plaza. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies.. E-Plaza Osdorpplein (Amsterdam) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50
Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:06:
[...]

Lijkt me wel, hoe slaat hij anders zijn instellingen op?
En het besturingssysteem? Ok, dat kan nog op een ROM chip staan.
Maar de instellingen niet. :)
Hmm, true... maar het lijkt me niet dat de Cube daar een al te groot stukje geheugen voor heeft. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik heb gisteravond maar een nieuwe Wii gekocht via ebay.de
Er staan er genoeg en sommigen zijn zelfs bereid om em naar Nederland te versturen.
Ben nu bijna hetzelfde kwijt als hier in de winkels en hoop em volgende week al hier thuis te hebben staan.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Wil eigenlijk Wii Play of Rayman gaan halen, Zelda is uit, tijd voor iets nieuws :p Maar... welke van de twee zal het langste meegaan? Wii Play boeit me om de extra remote en billiards, tanks airhockey enzo, lijken me wel tof, maar Rayman lijkt me veel leuker om met zn allen te doen. Kun je Raymen ook met twee remotes met meer dan twee personen spelen? Of is Wii Play leuk genoeg naast de extra remote? Welke an de twee raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 136075 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:56:
Wil eigenlijk Wii Play of Rayman gaan halen, Zelda is uit, tijd voor iets nieuws :p Maar... welke van de twee zal het langste meegaan? Wii Play boeit me om de extra remote en billiards, tanks airhockey enzo, lijken me wel tof, maar Rayman lijkt me veel leuker om met zn allen te doen. Kun je Raymen ook met twee remotes met meer dan twee personen spelen? Of is Wii Play leuk genoeg naast de extra remote? Welke an de twee raden jullie me aan?
Wat ik zo gelezen heb over RRR is dat je via de 1P mode multi player dingen unlockt.
En dat je sommige games tegelijk speelt en in sommige games heeft iedere speler een eigen beurt.
Later in de 1P schijnen de minigames wat in herhaling te vallen maar mij lijkt de herspeelbaarheid hoger dan Play. :)
Ik denk zelfs dat Sports meer herspeelbaarheid heeft dan Play. :P

Hoe zit het trouwens met de herspeelbaarheid van Zelda?
Ik heb nog nooit een Zelda game écht gespeeld, één keer een avondje.
Maar mij lijkt het dat als je hem eenmaal uitgespeeld hebt dat de lol er wel van af is.
Of heb ik het mis? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:03:
[...]

Wat ik zo gelezen heb over RRR is dat je via de 1P mode multi player dingen unlockt.
En dat je sommige games tegelijk speelt en in sommige games heeft iedere speler een eigen beurt.
Later in de 1P schijnen de minigames wat in herhaling te vallen maar mij lijkt de herspeelbaarheid hoger dan Play. :)
Ik denk zelfs dat Sports meer herspeelbaarheid heeft dan Play. :P

Maar mij lijkt het dat als je hem eenmaal uitgespeeld hebt dat de lol er wel van af is.
Okay Rayman it is, video's van Rayman zien er ook een stuk leuker uit :p Thnx!

Tsjah, ik heb alle Zelda games gespeeld tot nu toe, de een was leuker dan de andere, maar Twilight Princess hoort voor mij wel zeker bij de beste, samen met Ocarina of Time op nummer 1 voor mij. Super sfeertje, graphics dik tevreden over, tof verhaal, coole details, had misschien iets moeilijker gemogen, maar voor de rest helemaal top!

Heb m dus nu uitgespeeld en ben nu bezig met alle side-quest af te maken, wat ik bij een eerdere Zelda game NOG NOOIT gedaan heb. Het sfeertje van deze Zelda en de besturing zorgen ervoor dat ik er nog niet mee wil kappen, gewoon een vette game, beste wat uit is voor de Wii imho. Replaywaarde is voor mij dus veel hoger dan bij andere Zelda's.

EDIT: Als er mensen zijn die mij nog willen toevoegen :HINT: mijn Wii-code staat in mn sig en in de database. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136075 op 13-01-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-06 15:51
Wii Play is meer een soort van interactieve handleiding voor de Wiimote als wat anders. Sommige spelletjes zijn wel leuk gedaan, maar er zit nergens echt diepgang in. Dat biljartspel is ook niet erg tof, ik heb 't met een paar wedstrijdpoolers zitten spelen en die ontdekten dat de regels voor geen meter kloppen, en het speelt nogal vervelend omdat je steeds met de Wiimote naar je scherm moet blijven richten, ook tijdens het stoten. Het is zeker een geinig spelletje, maar als die Wiimote er niet bij had gezeten, dan had ik 'm niet in huis gehaald, of hij moet dan ook gewoon een tientje zijn of zo.

Rayman is wat meer afgewerkt, je hebt meer het idee dat 't echt een op zichzelf staande game is. Het is vreselijk bizar, al die mini-games, en het zijn ook niet 70 aparte games, bijna alle games zitten er meerdere keren in, maar dan telkens net ietsje anders. Een aantal ervan is gewoon ruk (pleedeurtjes dichtmeppen is echt waardeloos) maar er zijn er bij die echt briljant zijn.

Als het puur om de game gaat, dan vind ik Rayman veel beter als Wii Play. Houd er alleen wel rekening mee dat Rayman dus uiteindelijk wel een duurdere ervaring wordt, omdat je het wel met vier man kan spelen, maar je moet voor het gros van de games een Wiimote mét Nunchuck hebben. Da's dus zestig piek voor de game, en dan nog zestig voor elke extra speler die je mee wilt laten doen, en die zelf geen Wii heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:03:
Je bent sowieso 40-50 uur bezig voordat je het spel ook maar voor de eerste keer hebt uitgespeeld. Dan is het nog maar de vraag of je ook alle hartjes en andere secrets in het spel hebt gevonden. Als dit je eerste Zelda is, dan heb je er waarschijnlijk nog meer tijd voor nodig om het spel uit te spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:11:
[...]

Je bent sowieso 40-50 uur bezig voordat je het spel ook maar voor de eerste keer hebt uitgespeeld. Dan is het nog maar de vraag of je ook alle hartjes en andere secrets in het spel hebt gevonden. Als dit je eerste Zelda is, dan heb je er waarschijnlijk nog meer tijd voor nodig om het spel uit te spelen.
Ik had m nu uiy in 35 uur, en ben aardig op weg met de side-quest, het feit dat je zo ontzettend veel tijd in een game moet steken om het helemaal uit te spelen zegt volgens mij genoeg. Onwijze uitdaging om alles te doen, naast het al vette "main" verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
Heeft er iemand al monkeyball gekocht? Dat is opzich ook altijd wel een geinig spelletje.
Ben benieuwd of dat nu ook zo is.

En heeft iemand al Tony Hawk gespeeld?

[ Voor 14% gewijzigd door rowyroald op 13-01-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Wat ik erg slecht van de Wario Ware multiplayer vind is dat je het maar met 1 Wiimote kan spelen. Je moet dus de hele tijd de Wiimote doorgeven. Echt belachelijk slecht. Op de GC kon je ook gewoon met 4 controllers spelen, waarom nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

tommy6 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:26:
Wat ik erg slecht van de Wario Ware multiplayer vind is dat je het maar met 1 Wiimote kan spelen. Je moet dus de hele tijd de Wiimote doorgeven. Echt belachelijk slecht. Op de GC kon je ook gewoon met 4 controllers spelen, waarom nu niet.
Ze hebben rekening gehouden met de Wii-schaarste? >:)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Michael Knight schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:34:
[...]

Ze hebben rekening gehouden met de Wii-schaarste? >:)
Tja :), maar geef dan op z'n minst de optie of je wel of niet met 1 Wiimote wilt spelen. Heb er zelf een aantal liggen en nu moet je de hele tijd een doorgeefspelletje spelen. Je hebt niet eens de tijd op het polsbandje om te doen. Kortom ik vind het een ernstige tekortkoming van Wario Ware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 16:25

Hironshy

Orooo!!!

tommy6 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:26:
Bummer :/ Dit is dus reden dat ik nog geen Wario Ware heb gekocht. Ik hoopte stiekem toch nog een multi-controller mode. Veel users ervaringen gelezen maar nog geen bevestiging hiervan. Wordt dus helaas geen WW voor mij. ;( Dit is net zoiets als Zelda zonder items(Clawshot anyone?). Echt balen dit hoor |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 13-01-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe kom je in Warioware in hemelsnaam in de multiplayer mode, ik kan alleen single kiezen, daarnaast zit een knop met een krant, maar die kan ik niet indrukken :?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Magic schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:57:
Hoe kom je in Warioware in hemelsnaam in de multiplayer mode, ik kan alleen single kiezen, daarnaast zit een knop met een krant, maar die kan ik niet indrukken :?
eerst de singleplayer van wario ware uitspelen, klein uurtje werk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik d8 dat je wario wel gewoon met meerdere wii controllers kon spelen, gewoon 4 controllers (die moet je dan wel doorgeven wil je met zijn 12-en spelen)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 06:35

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

rowyroald schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:26:
Heeft er iemand al monkeyball gekocht? Dat is opzich ook altijd wel een geinig spelletje.

Ik kreeg monkeyball voor kerst. De singleplayer is echt vet vind ik, die minigames daarentegen vind ik echt onder de maat. Zowat geen enkele minigame vind ik leuk genoeg om nog een tweede keer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

rowyroald schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:26:

Heb Tony Hawk, en het is wel leuk spel. De besturingsonderdelen vind ik matig erin gezet, maar het is vooral heel erg wennen. Recht houden bij grinden werkt imo erg goed, draaien tijdens een airtrick een stuk minder. Daarnaast zijn 180 graden draaien moeilijk te maken, maar als je de A inhoud, doet hij een Bert Slide, en dan kan het wel gewoon goed. Al met al, heel leuk, en de AI is zeer aardig. Laat je echter niet meteen afschrikken door de controls, want ik, en ook veel anderen, zat aan het begin te kloten met de pijltjes, maar dan begint hij te schoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:19:
Ik d8 dat je wario wel gewoon met meerdere wii controllers kon spelen, gewoon 4 controllers (die moet je dan wel doorgeven wil je met zijn 12-en spelen)
Niet dus. Zodra Wario Ware start verbreekt de Wii de verbinding met alle Wiimotes behalve de eerste. Mocht je weten hoe het wel met meerdere motes kan, dan hoor ik het graag.

[ Voor 8% gewijzigd door tommy6 op 13-01-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wat ik net las is dat je voor de 12 player modus iig maar wel 1 controller kan gebruiken omdat anders niet duidelijk zou zijn wie welke controller heeft. Het lijkt me dus wel dat je bij vier spelers of minder gewoon meerdere controllers kan gebruiken. Mischien hardware-matig syncen. (ik kan het natuurlijk ook helemaal fout hebben maar met 1 controller lijkt me gaar, de hele tijd doorgeven is nogal irritant.)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hmm, dan moet ik Zelda toch maar kopen, was ik stiekum toch al van plan maar de twijfel is nu helemaal weg. ;)

Toch wel dure hobby als je alles gaat optellen :|

Wii, play, nunchuk, GC controllers, gc memory card.
En dan nog spelletjes. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:48:
Hmm, dan moet ik Zelda toch maar kopen, was ik stiekum toch al van plan maar de twijfel is nu helemaal weg. ;)

Toch wel dure hobby als je alles gaat optellen :|

Wii, play, nunchuk, GC controllers, gc memory card.
En dan nog spelletjes. :9
Zelda is toch echt wel must-have voor de Wii vindt ik hoor, just my two cents :p En inderdaad... die games en accesoires zijn echt te duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:24:
Wat ik net las is dat je voor de 12 player modus iig maar wel 1 controller kan gebruiken omdat anders niet duidelijk zou zijn wie welke controller heeft. Het lijkt me dus wel dat je bij vier spelers of minder gewoon meerdere controllers kan gebruiken. Mischien hardware-matig syncen. (ik kan het natuurlijk ook helemaal fout hebben maar met 1 controller lijkt me gaar, de hele tijd doorgeven is nogal irritant.)
Hardwarematig syncen terwijl de Wii de controllers al kent? :? Nee sorry, ben bang dat het altijd met 1 mote moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Kwam net een trailer tegen van SSX: Blur, die ik hier nog niet was tegen gekomen.
Screens van dit filmpje zijn al wel langsgekomen.
Trailer van SSX: Blur, hierzo!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Een paar dingen die je niet moet doen als Wii owner :

1. Wiimote erbij kopen zonder Wii Play omdat de laatstgenoemde schaars is volgens een stel forum bezoekers op een niet nader te noemen forum :+
Loop ik de MediaMarkt in : Component + NunChuk + Wii Play pakketten ineens inclusief een shitload aan Zelda ook nog eens 8)7

2. Component kabel kopen en dan via een RGB Scart het werkend proberen te krijgen omdat je er niks meer van snapt : Alleen raar groen of blauw of rood beeld krijg je dan :P

3. Vergeten een paar winkels te bezoeken die volgens hun site RGB kabels op voorraad hebben als je toch al in de stad bent |:(

Al met al valt die beschikbaarheid dus opeens heel erg mee op de een of andere manier :)

Wii moet er van zijn Wii Play af ?? DM me a.u.b. !!!

* nero355 zich een beetje Wii collector/freak voelt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
psychoclown schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:02:
Kwam net een trailer tegen van SSX: Blur, die ik hier nog niet was tegen gekomen.
Screens van dit filmpje zijn al wel langsgekomen.
Trailer van SSX: Blur, hierzo!
Dit is wel een heel cool filmpje! Het is me nu eindelijk een beetje duidelijk hoe de controls werken. Dat ziet er leuk uit, ze maken iig goed gebruik van beide controllers en vooral dus de motion sensors. Ik hoop alleen dat het ook lekker speelt, maar dat zullen de reviews vanzelf uitwijzen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
But what other secrets is Konami hiding in its coffin? Big ones! Check back here next issue to get the exclusive scoop on the next Castlevania installment. Trust us– if you’re a fan of SOTN, you’ll want to sink your fangs into this killer exclusive.
Ik zie een 2D castlevania op de Wii wel zitten :D 3D castlevania games zijn tot nu toe allemaal brak en komen totaal niet in de buurt van de 2D games qua kwaliteit. Dus hopelijk gaan ze het niet nog een keer proberen... Ze moeten doen waar ze goed in zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:40

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Hoi,

Ik heb nu al een tijdje een wii en krijg hem bij vrienden gewoon het internet op via WiFi hier werkt het ook als ik mijn acces point open zet maar zodra ik macfiltering aan zet of hem op een andere manier beveilig krijg ik op mijn wi allemaal error codes

ik heb het mac adres gewoon van mijn wii overgenomen zonder streepjes en alles in kleine letters zoals het er staat in de linksyshandleiding kan ik niet echt vinden hoe ik het zou moeten invoeren weten jullie misschien iets ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
EUhm ik gebruik zelf helemaal geen MAC filtering of iets van dat. Stel verder niks op mijn Wii in alleen accespoint zoeken. Nog nooit problemen mee gehad verder. En heb je er wel voor gezorgd dat je internetverbinding gedeeld is?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Postius schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:41:
EUhm ik gebruik zelf helemaal geen MAC filtering of iets van dat. Stel verder niks op mijn Wii in alleen accespoint zoeken. Nog nooit problemen mee gehad verder. En heb je er wel voor gezorgd dat je internetverbinding gedeeld is?
Als ik alle beveiligingen uit doe werkt het

Kan ook zien dat er een ip adres wordt uitgereikt aan mijn wii
Zie daar exact het zelfde mac adres als dat ik in het acces point invoer en toch krijgt ie geen ip als ik mac filtering aan zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
Ik heb gehoord dat splinter cell ook goed is. Wat vinden jullie van deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
rowyroald schreef op zondag 14 januari 2007 @ 09:15:
Ik heb gehoord dat splinter cell ook goed is. Wat vinden jullie van deze game?
Volgens de reviews is het eerder een (heel) slecht spel, dus ik weet niet waar je dat gehoord hebt?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:35:
Hoi,

Ik heb nu al een tijdje een wii en krijg hem bij vrienden gewoon het internet op via WiFi hier werkt het ook als ik mijn acces point open zet maar zodra ik macfiltering aan zet of hem op een andere manier beveilig krijg ik op mijn wi allemaal error codes

ik heb het mac adres gewoon van mijn wii overgenomen zonder streepjes en alles in kleine letters zoals het er staat in de linksyshandleiding kan ik niet echt vinden hoe ik het zou moeten invoeren weten jullie misschien iets ?
Ik heb ook een Linksys router en heb al vanaf dag 1 de MAC-filtering aan staan zonder problemen. Om je Wii's MAC adres toe te voegen aan de lijst, moet je gewoon via je PC de router benaderen. Vervolgens doe je het volgende:
  1. Klik op "Wireless" (boven in beeld)
  2. Klik op "Wireless Access" (net onder Wireless)
  3. Klik op de knop "Edit MAC Address Access List"
  4. In het nieuwe scherm klik je op de knop "Wireless Client MAC List"
  5. Daar aangekomen zie je een lijst van alle WiFi clients (MAC) in de buurt; check of je Wii daar tussen staat en voeg hem toe. Let op: je zult je Wii op standby moeten hebben (oranje) en in de instellingen WiiConnect24 en Standby Internet aan moeten hebben staan.
Mocht je Wii alsnog niet in de MAC lijst staan, dan kun je eventueel proberen de connectie test vanuit de Wii te starten. Terwijl die dan verbinding probeert te maken, moet je de Wireless Client list (zie 4) verversen. Het MAC adres zal dan moeten verschijnen, zodat je hem kunt toevoegen en opslaan.

P.S. Voor de duidelijkheid: laat de Linksys router zelf het MAC adres zoeken en invoegen. Misschien dat er wat misgaat met de handmatige invoer o.i.d. (verkeerde cijferreeks mss?).

[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 14-01-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb mijn wii na 2 weken terug na een defect aan de videochip. Blijkt dat ik gewoon een nieuwe gekregen heb, jammergenoeg hebben ze geen gegevens overgezet, dus alle mii's en game saves ben ik kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

losealot schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:51:
Ik heb mijn wii na 2 weken terug na een defect aan de videochip. Blijkt dat ik gewoon een nieuwe gekregen heb, jammergenoeg hebben ze geen gegevens overgezet, dus alle mii's en game saves ben ik kwijt :(
drm moet je dus altijd voor de zeker heid die dingen op een sd kaartje ofzo zette ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Alien B.O.B. schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:10:
[...]

drm moet je dus altijd voor de zeker heid die dingen op een sd kaartje ofzo zette ;)
Niet dus, dan had Nintendo een mooie backup functie moeten inbouwen, voorzover ik weet kun je alleen verplaatsen en niet kopieren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

En volgens mij, als je je games op een SD zet en je krijgt een nieuwe Wii kun je ze niet zomaar weer toevoegen als channel zonder ze opnieuw te kopen, toch?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Cleetje schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:06:
[...]

Ik heb ook een Linksys router en heb al vanaf dag 1 de MAC-filtering aan staan zonder problemen. Om je Wii's MAC adres toe te voegen aan de lijst, moet je gewoon via je PC de router benaderen. Vervolgens doe je het volgende:
  1. Klik op "Wireless" (boven in beeld)
  2. Klik op "Wireless Access" (net onder Wireless)
  3. Klik op de knop "Edit MAC Address Access List"
  4. In het nieuwe scherm klik je op de knop "Wireless Client MAC List"
  5. Daar aangekomen zie je een lijst van alle WiFi clients (MAC) in de buurt; check of je Wii daar tussen staat en voeg hem toe. Let op: je zult je Wii op standby moeten hebben (oranje) en in de instellingen WiiConnect24 en Standby Internet aan moeten hebben staan.
Mocht je Wii alsnog niet in de MAC lijst staan, dan kun je eventueel proberen de connectie test vanuit de Wii te starten. Terwijl die dan verbinding probeert te maken, moet je de Wireless Client list (zie 4) verversen. Het MAC adres zal dan moeten verschijnen, zodat je hem kunt toevoegen en opslaan.

P.S. Voor de duidelijkheid: laat de Linksys router zelf het MAC adres zoeken en invoegen. Misschien dat er wat misgaat met de handmatige invoer o.i.d. (verkeerde cijferreeks mss?).
ik heb een redelijk oude wap11 ik zie geen lijst maar het is presies het zelfde mac adres als in mijn dhcp adres leases staat.
als ik hem eerst open hebstaat en een web pagina bezoek werkt het
zet ik hem daarna op mac dan kan ie geen verbinding maken met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Willybubba schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:40:
En volgens mij, als je je games op een SD zet en je krijgt een nieuwe Wii kun je ze niet zomaar weer toevoegen als channel zonder ze opnieuw te kopen, toch?
Channels niet (als in VC games) maar saves etc volgens mij wel. Mii kun je meen ik buiten de Wii alleen op de controller opslaan. Overigens kun je saves prima kopieren.
Ik vind wel dat Nintendo hier wat aan moet gaan doen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:40:
[...]

ik heb een redelijk oude wap11 ik zie geen lijst maar het is presies het zelfde mac adres als in mijn dhcp adres leases staat.
Werkt je DHCP met MAC adressen dan? Het enige dat ik me kan bedenken is dat er toch iets mis is met de invoer van het MAC adres, of dat hij problemen heeft met de DHCP instellingen.

Check anders voor de zekerheid even je Wii, het MAC adres staat in de instellingen onder internet. Vervolgens moet je Console Informatie hebben. Als dat allemaal klopt, zou je misschien toch even moeten prutsen met de instellingen van de Wii of DHCP.

De enige keer dat ik verder problemen had met de verbinding van de Wii, was toen ik mijn router heb verborgen en DHCP naar manual had gezet. Toen kreeg hij problemen met het connecten naar de router, omdat hij op een of andere manier WPA2 niet pakte op de Wii. Toen ik de Wii de reguliere WPA liet gebruiken, was de verbinding er plotseling wel, terwijl mijn router nog steeds op WPA2 staat.

P.S. Je hebt ook de DNS servers goed ingevuld in de Wii? Ik keek er in het begin nog overheen, omdat de Wii er zelf niet om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:44:
[...]

Channels niet (als in VC games) maar saves etc volgens mij wel. Mii kun je meen ik buiten de Wii alleen op de controller opslaan. Overigens kun je saves prima kopieren.
Ik vind wel dat Nintendo hier wat aan moet gaan doen.
Lijkt me niet, als je VC Games zomaar op SD cards kan oplsaan en op een andere Wii weer kan gebruiken dan kun je ze binnen no time overal vinden op internet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Dat is dus precies wat 'ie zegt. ;) De games zijn gebonden aan je Wii. Je kunt ze wel op een SD kaart zetten, maar daar kun je op een andere Wii niks mee.

offtopic:
@Gonadan: Wie is die chick in je avatar die me aan loopt te staren?

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 14-01-2007 13:16 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Willybubba schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:40:
ja maar dat bedoelde ik niet ik had het dus over de saves :P

want dat je games niet op je sd kan zetten weet ik wel ;)
(daar vind ik dan ook dat nintendo daar iets aan moet doen....)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaKo_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-02 05:02
enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:40:
[...]

Ik heb een oude Linksys router (BEFW11S4) en daar heb ik een knop "Edit MAC Filter Setting". In het filter scherm zelf moeten de filter vinkjes uit staan voor de MAC adressen die ik wil toestaan.
Het werkt hier als een zonnetje, zonder SSID broadcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Hm heb net mijn Wiimote opengehaald :)

Iemand had er in gekotst ofzo, want de knoppen bleven steken en gingen niet meer geheel soepel.
Dus toen het open was zat er inderdaad allerlei gele plakkerige zooi aan de knopjes en binnenkant.

Alles gereinigd en nu is t weer prima!

Wel lastig om zo'n ding te openen. Dus dé gouden tip van vandaag: Laat je maten hun handen wassen :+

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RealCato schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Of je haalt gewoon de batterijoplader van de Hema die als beste uit consumentenbond komt en nu met 20% korting is; 24 euro incl 4 oplaadbare batterijen :o
Hoe kom je aan die 20% korting? Want ik was gister bij de Hema en toen was ie gewoon €30,-. Of bedoel je misschien dat ie volgende week 20% goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 07-06 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Hoe kom je aan die 20% korting? Want ik was gister bij de Hema en toen was ie gewoon €30,-. Of bedoel je misschien dat ie volgende week 20% goedkoper is?
http://www.hema.nl/site/upload/AKTUEEL/aanbiedingen.pdf

Hier zie ik alleeen 20% korting op kook- en braadpannen :o

Anders gewoon ff een lokale handyman binnenlopen...zullen vast wel een aanbieding hebben :).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:55
Denk niet dat je het als "of of" maar als "en en" moet zien :D. Ik bedoel, een 2e wiimote hebben is toch wel een must om echt van je Wii te kunnen genieten (daar heb je in Wii Sports ook veel aan, om tegen elkaar te kunnen tennissen bv.). Wil je een 2e wiimote kopen, dan is Wii Play voor dat tientje extra naar mijn mening wel de moeite waard. Heb zelf afgelopen vrijdag Wii Play gekocht, en me toch best wel vermaakt met de Wii Play spelletjes. Ook met z'n 2en hebben we ons met de meeste spelletjes vermaakt. Vooral de koeien-race, laser-hockey en ping-pong met z'n 2en tegen elkaar waren leuk! Waar ping-pong in je eentje simpelweg een kwestie is van de bal terugkaatsen tot je de 100 hebt gehaald (saai) is het veel leuker als je tegen elkaar speelt! Dan kun je namelijk ook effectballen slaan, naast de tafel slaan, smashen enzo. Best uitdagend tegen elkaar! En koeien-race tegen elkaar is gewoon lachen, vooral als je elkaar gaat beuken! :D Tanks is trouwens ook grappig omdat je dan cooperatief moet samenwerken tegen de computertankjes. Met de Nunchuck werkt Tanks wel fijner, maar het is -niet- persé nodig voor Tanks!

Maar omdat Play weinig diepgang heeft zul je uiteindelijk niet zoveel tijd aan Wii Play besteden als aan bv. Sports. Dus op termijn wil je wel wel iets anders, en ik denk dat RRR dan een leuke party-game is. Wil die ooit ook wel eens kopen, maar wacht wel tot RRR in de budget bak terecht komt (zal nog wel ff duren, weet ik, maar ik ben geduldig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Michael Knight schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:15:
Anders gewoon ff een lokale handyman binnenlopen...zullen vast wel een aanbieding hebben :).
Laders zijn continu in de aanbieding, zeker met woud aan laders dat GP op de markt heeft gezet. Maar die Hema lader is goed getest en andere laders niet (of zijn een stuk duurder). Dus daarom had ik wel orden naar die Hema lader voor 24,-. Ook al heeft ie maar 1900mah batterijen erbij.

Moet trouwens zeggen dat de batterijen van de Wiimote erg lang meegaan. Weet niet of je ergens kunt zien hoeveel uur er al in totaal mee gespeeld is, maar volgens mij zit ik wel boven de 20u en de batterijen hebben pas één streepje verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:25

job

Oscar Mopperkont schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:23:
Moet trouwens zeggen dat de batterijen van de Wiimote erg lang meegaan. Weet niet of je ergens kunt zien hoeveel uur er al in totaal mee gespeeld is, maar volgens mij zit ik wel boven de 20u en de batterijen hebben pas één streepje verloren.
De bijgeleverde batterijen bedoel je??
tja, alkaline.. die houden vrij lang hun voltage vast.. en aan het einde zakt het voltage pas inelkaar en zullen de streepjes veel sneller verminderen.

Bij oplaadbare ni-mh batterijen zal je eerste streepje vrij snel verdwijnen (ni-mh begint sowieso al met een lager voltage) maar daarna duurt het vrij lang voordat het minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
job schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:33:
De bijgeleverde batterijen bedoel je??
tja, alkaline.. die houden vrij lang hun voltage vast.. en aan het einde zakt het voltage pas inelkaar en zullen de streepjes veel sneller verminderen.
Ja, dat viel mij inderdaad ook op bij die meegeleverde batterijen. Bleef heel lang op 4 streepjes staan, maar toen hij eenmaal op 3 streepjes stond ging het daarna vrij snel naar de waarschuwing op de batterijen te vervangen. Heb er overigens ruim een week mee gedaan.

Nu met nieuwe setje batterijen heb ik de rumble in de wiimote wel uitgezet. Scheelt denk ik toch wel in het verbruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

In Californië is een vrouw overleden na een wedstrijd water drinken om een Nintendospel. Hoeveel de vrouw heeft gedronken zonder naar de wc te gaan, is niet bekend. Ze laat 3 kinderen achter
Zie NOS TT 130

* Richard vraagt zich af of dit voor een Wii was

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Zie NOS TT 130

* Richard vraagt zich af of dit voor een Wii was
De wedstrijd heette "Hold your wee for a Wii".

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:27

Smoonshine

Feyenoord!!

Om nog even terug te komen op de Sims voor de Wii. Ik blader net nog even door de N-gamer heen en daar staat dat deze Sims een speciale Sims voor de Japanse markt is. Die Sims krijgen wij waarschijnlijk ook wel hier, maar het houdt in ieder geval de deur open voor een normale Sims.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

http://www.nu.nl/news/944...dstrijd_waterdrinken.html

[sarcasm mode]
Ik hoop dat ze wel gewonnen heeft anders is het dubbel sneu
[/sarcasm mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Die lui van dat radiostation zijn goed stom. Als je zoiets gaat organiseren raadpleeg je toch eerst wel even een arts of het wel verantwoord is? Een telefoontje en ze hadden geweten dat dit vraagt om een watervergiftiging. Valt me nog mee dat zij de enige is.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
.KeN. schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:10:
.....Maar ik sta echt te kijken van die pre-orderaars die 'm nu nog niet hebben ??

....
Ik begrijp er ook niets van. Ik heb hem op 8 december gereserveerd, binnen 2 weken was hij binnen. Nu alleen wachten of er nog games uitkomen die ik wil hebben, want behalve Zelda en Wii sports boeit het me nog weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:23:
Die lui van dat radiostation zijn goed stom. Als je zoiets gaat organiseren raadpleeg je toch eerst wel even een arts of het wel verantwoord is? Een telefoontje en ze hadden geweten dat dit vraagt om een watervergiftiging. Valt me nog mee dat zij de enige is.
Dit soort stunts is per definitie stom. Het lijkt mij niet dat je een arts nodig hebt om te weten dat als je teveel water drinkt, dat niet zo heel erg gezond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002

SD5k

>4&X

Vanitas schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:24:
[...]
Ik zie een 2D castlevania op de Wii wel zitten :D 3D castlevania games zijn tot nu toe allemaal brak en komen totaal niet in de buurt van de 2D games qua kwaliteit. Dus hopelijk gaan ze het niet nog een keer proberen... Ze moeten doen waar ze goed in zijn.
Volgens mij gaat dat gewoon over SotN die binnenkort op XBOX Live! Arcade uit gaat komen.

Gisteravond hadden we een hoop vrienden over de vloer, duurde natuurlijk niet lang voordat de Wii hier ontdekt was, begon met een paar uur Wii Sports, wat me op viel was dat de meest verlegen of 'stoere' personen zich na een paar minuten helemaal laten gaan.
Maar het werd pas echt leuk toen we WarioWare in multiplayer gingen testen, tot diep in de nacht/ochtend mee vermaakt gewoon, echt hilarische taferelen leverd dat spel op. Favoriete modus bleek Lifeline te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haay schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:16:
[...]

Denk niet dat je het als "of of" maar als "en en" moet zien :D. Ik bedoel, een 2e wiimote hebben is toch wel een must om echt van je Wii te kunnen genieten (daar heb je in Wii Sports ook veel aan, om tegen elkaar te kunnen tennissen bv.). Wil je een 2e wiimote kopen, dan is Wii Play voor dat tientje extra naar mijn mening wel de moeite waard. Heb zelf afgelopen vrijdag Wii Play gekocht, en me toch best wel vermaakt met de Wii Play spelletjes. Ook met z'n 2en hebben we ons met de meeste spelletjes vermaakt. Vooral de koeien-race, laser-hockey en ping-pong met z'n 2en tegen elkaar waren leuk! Waar ping-pong in je eentje simpelweg een kwestie is van de bal terugkaatsen tot je de 100 hebt gehaald (saai) is het veel leuker als je tegen elkaar speelt! Dan kun je namelijk ook effectballen slaan, naast de tafel slaan, smashen enzo. Best uitdagend tegen elkaar! En koeien-race tegen elkaar is gewoon lachen, vooral als je elkaar gaat beuken! :D Tanks is trouwens ook grappig omdat je dan cooperatief moet samenwerken tegen de computertankjes. Met de Nunchuck werkt Tanks wel fijner, maar het is -niet- persé nodig voor Tanks!

Maar omdat Play weinig diepgang heeft zul je uiteindelijk niet zoveel tijd aan Wii Play besteden als aan bv. Sports. Dus op termijn wil je wel wel iets anders, en ik denk dat RRR dan een leuke party-game is. Wil die ooit ook wel eens kopen, maar wacht wel tot RRR in de budget bak terecht komt (zal nog wel ff duren, weet ik, maar ik ben geduldig :) )
Gheghe, jah maar ik heb al een 2e wiimote, dus die van Wii Play zou de derde zijn. Maar denk toch dat RRR mijn voorkeur geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pewwy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:32:
Ik begrijp er ook niets van. Ik heb hem op 8 december gereserveerd, binnen 2 weken was hij binnen. Nu alleen wachten of er nog games uitkomen die ik wil hebben, want behalve Zelda en Wii sports boeit het me nog weinig.
Ik hoop ook dat er snel wat goede spellen komen. Tennis en Golf vind ik erg geinig bij Wii Sports, maar bij golf mis je in de eerste plaats natuurlijk banen en voor beide spellen geldt dat er wel meer diepgang in had gemogen. Snap dt het een verzamelspel is, Wii Sports, dus het is wachten op spellen die op slechts één tak van sport gericht zijn en wel meer diepgang bieden. Als er dus een goed tennis (Virtua tennis of Top Spin ofzo) of een goed golfspel (Tiger Woods komt dacht ik) komt, dan koop ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
-Sander schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:13:
[...]

Volgens mij gaat dat gewoon over SotN die binnenkort op XBOX Live! Arcade uit gaat komen.
Nee nee, het gaat echt over een nieuwe Castlevania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Cleetje schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:58:
[...]

Werkt je DHCP met MAC adressen dan? Het enige dat ik me kan bedenken is dat er toch iets mis is met de invoer van het MAC adres, of dat hij problemen heeft met de DHCP instellingen.

Check anders voor de zekerheid even je Wii, het MAC adres staat in de instellingen onder internet. Vervolgens moet je Console Informatie hebben. Als dat allemaal klopt, zou je misschien toch even moeten prutsen met de instellingen van de Wii of DHCP.

De enige keer dat ik verder problemen had met de verbinding van de Wii, was toen ik mijn router heb verborgen en DHCP naar manual had gezet. Toen kreeg hij problemen met het connecten naar de router, omdat hij op een of andere manier WPA2 niet pakte op de Wii. Toen ik de Wii de reguliere WPA liet gebruiken, was de verbinding er plotseling wel, terwijl mijn router nog steeds op WPA2 staat.

P.S. Je hebt ook de DNS servers goed ingevuld in de Wii? Ik keek er in het begin nog overheen, omdat de Wii er zelf niet om vraagt.
het mac adres klopt dns en alles had ik ook handmatig ingevoerd gehad maar hij krijgt geen ip adres als mac filter aan staat indien uit kan ik gewoon zien dat mijn dhcp server er 1 uitdeelt
daarom snap ik niet wat het is vul het met kleine letters in als ik het met hoofd letters doe dan maakt ie er kleine van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002

SD5k

>4&X

me_mrtn schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:28:
[...]

Nee nee, het gaat echt over een nieuwe Castlevania.
Ok, en dan nog sta ik er erg sceptisch tegenover, Castlevania lijkt tegenwoordig meer een franchise voor op de handhelds, de PS2 uitvoeringen zijn namelijk ook niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 12:31

The_DoubleU

Tweaker in München

enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:29:
het mac adres klopt dns en alles had ik ook handmatig ingevoerd gehad maar hij krijgt geen ip adres als mac filter aan staat indien uit kan ik gewoon zien dat mijn dhcp server er 1 uitdeelt
daarom snap ik niet wat het is vul het met kleine letters in als ik het met hoofd letters doe dan maakt ie er kleine van..
Ik snap zo wie zo niet waarom je Mac filtering aan hebt staan. Het helpt niks om je netwerk veiliger te maken* en maakt het alleen maar lastiger om wireless netwerk problemen op te lossen.

*Mac address wordt in elk pakketje meeverstuurd en iemand kan er dus snel achter komen wat je Mac address is en deze spoofen. Dus zet Mac filtering uit en zorg dat de router op mix mode staat (11b/g) en je kanaal op 1 of 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

The_DoubleU schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:12:
[...]

Ik snap zo wie zo niet waarom je Mac filtering aan hebt staan. Het helpt niks om je netwerk veiliger te maken* en maakt het alleen maar lastiger om wireless netwerk problemen op te lossen.
om het moeilijker te maken voor iemand om op je netwerk te komen natuurlijk. en ja een mac adress is te spoofen maar het is wel beter. hoezo lastiger om netwerk problemen op te lossen :? gewoon goed controleren of het correct is ingevoerd en wat kan er dan nog mis gaan :/
*Mac address wordt in elk pakketje meeverstuurd en iemand kan er dus snel achter komen wat je Mac address is en deze spoofen. Dus zet Mac filtering uit en zorg dat de router op mix mode staat (11b/g) en je kanaal op 1 of 11.
ik heb een AP op mijn ADSL modem. ik heb ook een mac filter actief. verder aangegeven dat alleen wifi g erop mag. beheer van AP uit via internet en wifi en een lange en moeilijke WPA sleutel. en dan heb ik mijn SSID veranderd en SSID broadcast uitstaan.

het is niet onmogelijk om erop te komen maar wel een heel stuk moeilijker. daar zijn die opties voor.

waarom kanaal 1 of 11 ? wat is er mis met de andere kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

The_DoubleU schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:12:
[...]

Het gaat er op dat als ik hem op WEP of MAC filtering zet het niet werkt als ik hem open zet kan iedereen er bij.
Ik heb liever dat de buurjongen of wie dan ook die niet alteveel verstand van computers heeft er niet bij mijn netwerk kan.
Iemand die er wat meer van af weet of kwaad wil na een uur ofzo mijn WEP en MAC er uitheeft gefist met een tooltje moet ik dan maar mee leven maar ik maak iemand het liever moeilijk dan dat je er zo bij kan

maar goed ik heb hem op 11 gezet en op 1 gehad zonder sleutel of mac filtering werkt het zoals ik had verwacht.
Zodra ik wep of MAC aan zet kan ik er niet bij
Ook niet als ik hard alle adressen in mijn Wii instel snap dus nog steeds niet waarom het niet werkt heb er al een nieuwe firmware opgezet maar keer gereset en ze staan bijna naastelkaar dus signaal is super
mtu value staat hier op 0 moet ik op mijn wii die wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:35:
Hoi,

00:11:22:33:44:55:66 zo voer je hem in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 23:49

Speedpete

was barman

Vandaag bij een bezoekje aan de Makro maar ff wat schappen leeggehaald :P Heb nu Zelda, Wario, een extra Nunchuk en een classic controller liggen. Wario al ff gespeeld en da's toch best een tof spel.

Zelda ga ik nu aan beginnen, heb eerst netjes zoals het hoort het boekje gelezen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Speedpete op 14-01-2007 21:34 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedpete schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:33:
Vandaag bij een bezoekje aan de Makro maar ff wat schappen leeggehaald :P Heb nu Zelda, Wario, een extra Nunchuk en een classic controller liggen. Wario al ff gespeeld en da's toch best een tof spel.

Zelda ga ik nu aan beginnen, heb eerst netjes zoals het hoort het boekje gelezen :P
qua zelda doe je het beter als ik :')

ik heb hem 10 december besteld (en betaald) bij bol.com :') heb hem nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158292

Ik hoop echt dat ik de Wii deze week krijg. Maar kon nog wel eens lang duren heb ik gelezen.

Weet iemand wanneer er weer nieuwe geleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Anoniem: 66797 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:32:
[...]

00:11:22:33:44:55:66 zo voer je hem in
Dan past hij niet

0011abc3445566

kan alleen zo

ik heb een dhcp lease aan gemaakt en het mac adres daar in gezet met een vast ip en toen filtering en ssid uitgezet
het werkt nu alleen wep werkt nog niet :(

is alleen wel superlangzaam :(
dus als ik zo klaar ben zal ik hem maar weer uit zetten :(

[ Voor 11% gewijzigd door enriqueeeee op 14-01-2007 22:24 . Reden: addon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

me nieuwe wii strap on....

Afbeeldingslocatie: http://www.hwspirit.com/news/images/1166113068-album_pic%20(Custom).jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enriqueeeee schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:09:
[...]

Dan past hij niet

0011abc3445566

kan alleen zo

ik heb een dhcp lease aan gemaakt en het mac adres daar in gezet met een vast ip en toen filtering en ssid uitgezet
het werkt nu alleen wep werkt nog niet :(

is alleen wel superlangzaam :(
dus als ik zo klaar ben zal ik hem maar weer uit zetten :(
DHCP uitzetten
zorg dat er geen IP conficten optreden en werk met statische IP adressen voor de verbinding van je modem naar AP
zorg dat UpnP uitstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Speedpete schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:33:

Wat kost die classic controller daar dan?

Ennuh welke vestiging? Want ik wil ook wel zo'n classic controller halen, heb nu een original gc controller, maar dat draad is zo kort. De classic is toch wireless? Naja, je hangt em aan je wii-mote toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander- schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:08:
[...]

Wat kost die classic controller daar dan?

Ennuh welke vestiging? Want ik wil ook wel zo'n classic controller halen, heb nu een original gc controller, maar dat draad is zo kort. De classic is toch wireless? Naja, je hangt em aan je wii-mote toch?
hij is niet draadloos maar ook weer wel, ligt eraan hoe je het bekijkt. je wiimote is draadloos (duh) en de classic controller sluit je erop aan netals een nunchuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Classic Controller was 19 euri ex. btw. Filiaal was Breda.

Ze hadden behoorlijk wat, wat nunchuks en classic controllers, stuk of 10 zelda's en evenzoveel wario's. Alleen, zoals op veel plaatsen, geen consoles.

Weet alleen nog niet waarvoor de clip onderop de classic dient...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedpete schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:39:
Classic Controller was 19 euri ex. btw. Filiaal was Breda.

Ze hadden behoorlijk wat, wat nunchuks en classic controllers, stuk of 10 zelda's en evenzoveel wario's. Alleen, zoals op veel plaatsen, geen consoles.

Weet alleen nog niet waarvoor de clip onderop de classic dient...
ik denk om ze vast te zetten in b.v. winkel demo situaties. wellicht dat er ook nog iets komt voor de normale consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 66797 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:47:
[...]

ik denk om ze vast te zetten in b.v. winkel demo situaties. wellicht dat er ook nog iets komt voor de normale consument.
Als iemand de winkel in kan lopen en zeer eenvoudig een knopje in drukken op de demo controller en er vervolgens weer de winkel mee uit kan lopen, dan zit dat ding niet goed genoeg vast.

Het was oorspronkelijk de bedoeling dat de Wiimote aan de Classic Controller vastgekoppeld kon worden, zodat de Classic Controller in een soort SIXAXIS veranderde(alleen de handvaten ontbreken). Het zou daar een overblijfsel van kunnen zijn.

Een andere mogelijkheid is dat het voor een soort rumble pack zal zijn voor N64 spellen. De Classic Controller heeft geen rumble ondersteuning en ik denk dat Nintendo niet veel zin heeft om de Gamecube controllers in de winkel te blijven houden alleen voor de N64 spellen(Gamecube spellen verdwijnen uiteraard ook op termijn uit de winkels). Aan de andere kant zou je ook een Wiimote aan de Classic Controller kunnen koppelen als een soort rumble pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Anoniem: 66797 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:47:
[...]
Was in mijn gedachten ook nog langsgekomen, maar dat lijkt me sterk aangezien niemand dat doet; en deze clip eenvoudig los kan door het extra knopje midden bovenop:
Afbeeldingslocatie: http://www.boxbbs.com/TVGAME/200605/45374/06.jpg

In een vroege versie van de controller was de knop zelfs nog groter (en was er maar 1 z-knop):
Afbeeldingslocatie: http://images.gamezone.com/e3_2006/Classic%20Controller%20Compilation.jpg

Ik denk dat je voor sommige games vast zal blijven zitten aan klassieke besturen, en daarvoor de classic controller nodig hebt. Om dan toch te zorgen dat het hele zaakje draadloos is en rumble heeft zal er wel een soort shell komen waar je de wiimote schuift en waar je dan de classic controller op klikt, of een complete vervanging van de wiimote, batterypack met bluetooth en rumble... Tenminste, dat gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:27

Smoonshine

Feyenoord!!

Speedpete schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:39:
[...]
Ik denk dat je voor sommige games vast zal blijven zitten aan klassieke besturen, en daarvoor de classic controller nodig hebt. Om dan toch te zorgen dat het hele zaakje draadloos is en rumble heeft zal er wel een soort shell komen waar je de wiimote schuift en waar je dan de classic controller op klikt, of een complete vervanging van de wiimote, batterypack met bluetooth en rumble... Tenminste, dat gok ik.
Ik denk eigenlijk dat alle Wii games gewoon met de Wiimote (met Nunchuck) gespeeld gaan worden. De classic controller is verwacht ik gewoon bedoeld om niet cube-bezitters een goedkope oplossing te bieden voor virtual console games. Als ik zie dat nu al vrij ingewikkelde control schema's zijn overgezet naar de nieuwe Wii controller (Zelda, 1st person shooters) dan zou er geen excuus mogen zijn voor ontwikkelaars om een spel voor de classic controller te ontwikkelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is het eigenlijk bekend wanneer Super mario Galaxy, Super smash bros brawl en mario party 8 uitkomen? op de nintendo site staat al sinds november "coming soon"... is er eits van een release date bekend?

samen met SSX blur en metroid prime 3 lijken me dat toch wel de meest interessante titels!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:20
De verwachting was volgens mij Maart 2007, maar of ze dat gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
SSBB en Party 8 staan inderdaad voor maart, er waren echter geruchten dat Super Mario Galaxy uitgesteld werd tot december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Chaoss schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:39:
is het eigenlijk bekend wanneer Super mario Galaxy, Super smash bros brawl en mario party 8 uitkomen? op de nintendo site staat al sinds november "coming soon"... is er eits van een release date bekend?

samen met SSX blur en metroid prime 3 lijken me dat toch wel de meest interessante titels!
SSX Blur komt op 23 maart, dacht ik ooit van EA te hebben gehoord.

Edit: Toch niet, gewoon maart.

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 15-01-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Maart wordt een goede (lees:dure) maand voor de Wii bezitters :P

Het is net of alle spellen die eigenlijk met de release al beschikbaar zouden moeten zijn, in maart uitkomen. Ik ben benieuwd of dat met de verkopen van de console zelf ook iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik hoop dat ik mijn Wii heb voor maart :+.

Volgens mij worden inderdaad alleen de VC games met de classic controller bestuurd.
Of met de GC controller in mijn geval, die kan je beter kopen dan de classic.
Behalve als je die oude spelletjes enzo wilt spelen, maar die boeien mij niet. ;)
Het gaat mij om SNES en hoger. :)

Is het trouwens zo dat als je VC spellen hebt gekocht en je Wii geeft de geest dat je die opnieuw moet kopen?
Ik hoop eigenlijk dat Nintendo heeft gezorgd dat ze bijhouden wat elke Wii gekocht heeft zodat je ze opnieuw kunt downloaden als je Wii terug is van reparatie oid.
IJdele hoop misschien. ;)
Captain N schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:15:
offtopic:
@Gonadan: Wie is die chick in je avatar die me aan loopt te staren?
offtopic:
Amy (Sue Cooper) natuurlijk!!! O+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:28:
Is het trouwens zo dat als je VC spellen hebt gekocht en je Wii geeft de geest dat je die opnieuw moet kopen?
Je kunt contact opnemen met nintendo als je een andere wii gekregen hebt, dan zetten ze de "licentie" over op je nieuwe wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 07:00

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik begreep van iemand die deze week in Oberhausen was dat de Wii-consoles daar nog in ruime aantallen aanwezig zijn. Ik heb hier nog geen winkel gevonden die zelfs maar een indicatie van levering wil geven. Misschien deze week toch maar even vlug de grens over hoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Magic schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Je kunt contact opnemen met nintendo als je een andere wii gekregen hebt, dan zetten ze de "licentie" over op je nieuwe wii.
Aha, dus als je eenmaal betaald hebt kan je ze vaker downloaden?
Wel handig als je verbinding wegvalt. ;)

Ben dan benieuwd hoelang het duurt voordat ze Wii-codes gaan spoofen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik gok dat je wel een geldig RMA-nummer oid nodig hebt om zoiets te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-06 18:41

Hachy

Laadpas Nerd

Ja ik ben recentelijk ook naar Kleve geweest. Maar ruime aantallen is echt overdreven hoor. Er lagen er nog 4 stuks, ten opzichte van pakweg 30 Xbox 360's, dus ik heb ze allemaal maar meegenomen, een paar vrienden zochten er ook nog een en die kon ik zo blij maken.

Maar volgens mij gaan de leveringen daar wel sneller en met veel grotere aantallen.
Daniel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:35:
Ik begreep van iemand die deze week in Oberhausen was dat de Wii-consoles daar nog in ruime aantallen aanwezig zijn. Ik heb hier nog geen winkel gevonden die zelfs maar een indicatie van levering wil geven. Misschien deze week toch maar even vlug de grens over hoppen :P

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hachy schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:34:
Ja ik ben recentelijk ook naar Kleve geweest. Maar ruime aantallen is echt overdreven hoor. Er lagen er nog 4 stuks, ten opzichte van pakweg 30 Xbox 360's, dus ik heb ze allemaal maar meegenomen, een paar vrienden zochten er ook nog een en die kon ik zo blij maken.

[...]
Wilt u dat pinnen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
En de grap is dat je bij de Saturn in Kleve niet kan pinnen met een NL bankpas :-)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.