Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.552 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NiaX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:02:
ondanks dat iedereen zegt dat de Wii zo'n goeie launch-lineup heeft vind ik dat er weinig goeie spellen te krijgen zijn. Er is op dit moment geen enkel spel uit waar ik echt op zit te wachten(zelda en red steel heb ik al).
Ook de komende maanden komt er volgens mij weinig boeiends. Alleen SSX lijkt me nog wel leuk.
Hopelijk komt het allemaal goed :p
Mwa... je moet wel een beetje met je games doen he anders een beetje zonde van je geld enzo als je een game al snel uitspeelt/opzij legt ;)

Zelf wil ik nog vooral accessoires zien zoals RGB/Component kabels van Nintendo zelf en hopelijk Wii Play apart :+

Heb trouwens iets schandaligs gezien : Toys 'R Us die Nunchuk voor 29,95 € verkoopt :X |:(

Zoek nog 1019 blocks memory card btw voor mij Cu... ehh Wii :P Mario SunShine voor 15 € ofzo zou ook sweet zijn : 29,99 nu nog betalen vind ik een beetje veel...

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 12-01-2007 13:10 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
damsoft schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:58:
M.i. heb ik mijn vraag niet goed gesteld, hoe sluit ik de Wii op mijn Dolby versterker aan zodat ik kan genieten van Dolby Pro Logic 2? Volgens mij lukt dat niet meer omdat ik de RGB scart kabel heb aangesloten...
Je moet dan je TV op je Dolby versterker aansluiten aangezien daar het geluid nu vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Wat mij eigenlijk een beetje tegen valt van Nintendo is dat er nog helemaal geen spel uit is (en ik krijg ook niet het idee dat ze er mee bezig zijn) van die typische N spellen, zoals yoshis Island, Luigi's castle mario kart

vind dat best jammer, nu ben ik met Red Steel bezig, prima hoor, maar heb er niet echt het Nintendo gevoel bij

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 15:55

job

damsoft schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:48:
Hoe sluit ik mijn Wii aan op de stereo (wil nml genieten van 5.1 sound) want ik heb nu een Wii RGB Cable....met dus scart aansluiting :?
5.1 sound zal je niet lukken. De wii stuurt volgens mij alleen stereo uit.
Natuurlijk kan je versterker dit omzetten naar 5.1, maar echt 5.1 is het niet.
Als je nu de scart aansluiting gebruik zou ik opzoek gaan naar een scart break-out box.
(zoiets bijvoorbeeld: http://www.amazon.co.uk/S...out-Adaptor/dp/B0007XQA8Q )
damsoft schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:58:
M.i. heb ik mijn vraag niet goed gesteld, hoe sluit ik de Wii op mijn Dolby versterker aan zodat ik kan genieten van Dolby Pro Logic 2? Volgens mij lukt dat niet meer omdat ik de RGB scart kabel heb aangesloten...
Dacht ik al :P
Voor dolby pro logic geldt het zelfde.. met een break-out box dus.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 12-01-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:45

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat mij trouwens gisteren opviel. Ze hebben bij ons bij de Dixons de winkel opnieuw ingericht en Nintendo heeft echt een gigantische stand gekregen. Net zo groot als Xbox/X360 en de PC sectie. Nintendo heeft echt een prominente plaats te gekregen in de Dixons. Nu vallen daar natuurlijk ook DS, GBA en Cube games onder, maar het is een gigantische vergroting tegenover de 3 rekjes die ze eerst hadden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:37
NiaX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:02:
ondanks dat iedereen zegt dat de Wii zo'n goeie launch-lineup heeft vind ik dat er weinig goeie spellen te krijgen zijn. Er is op dit moment geen enkel spel uit waar ik echt op zit te wachten(zelda en red steel heb ik al).
Ook de komende maanden komt er volgens mij weinig boeiends. Alleen SSX lijkt me nog wel leuk.
Hopelijk komt het allemaal goed :p
Een spel waar ik persoonlijk op hoop is 'Resident Evil'. Als zij deze uitbrengen in de stijl van 'Resident Evil 4' voor de Cube, dan koop ik die METEEN >:) Ik heb deze nu op de Cube en ben er niet op weg te slaan ;)

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
xsess schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Een spel waar ik persoonlijk op hoop is 'Resident Evil'. Als zij deze uitbrengen in de stijl van 'Resident Evil 4' voor de Cube, dan koop ik die METEEN >:) Ik heb deze nu op de Cube en ben er niet op weg te slaan ;)
Resident Evil: Umbrella Chronicles komt (als het goed is) eind dit jaar uit. Het spel speelt zich af op een aantal locaties uit voorgaande Resident Evil spellen, maar de controls zullen op die van RE4 gebaseerd zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
kevin schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:16:
[...]

Je moet dan je TV op je Dolby versterker aansluiten aangezien daar het geluid nu vandaan komt...
Ga ik proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 14:48
Maar even terug naar de brandende vraag: Wie heeft er vandaag vrij en heeft in een winkel ladingen nieuwe wii's gezien? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:55
job schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:19:
Als je nu de scart aansluiting gebruik zou ik opzoek gaan naar een scart break-out box.
(zoiets bijvoorbeeld: http://www.amazon.co.uk/S...out-Adaptor/dp/B0007XQA8Q )
Kijk! Daar was ik dus ook naar op zoek! Wist alleen niet hoe zoiets heet. Heb alleen ff een alternatief in Nederland gevonden, wat vooral in verzendkosten nogal scheelt.

Heb net bij Electronica-online zo'n SCART Break-Out box besteld. 2,50 euro + 3,30 euro verzendkosten is nog geen 6 euro. Da's nog wel betaalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 14:13
deltaquad_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:26:
Maar even terug naar de brandende vraag: Wie heeft er vandaag vrij en heeft in een winkel ladingen nieuwe wii's gezien? :*)
Wehkamp duurt +/- 5 weken ..FRS heeft nog niks binnen. Otto levert binnen 24 uur volgens de website maar bij telefonische navraag blijkt dat weer onzin te zijn (Duitsland had de status nog niet geupdate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Haay schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:29:
[...]

Kijk! Daar was ik dus ook naar op zoek! Wist alleen niet hoe zoiets heet. Heb alleen ff een alternatief in Nederland gevonden, wat vooral in verzendkosten nogal scheelt.

Heb net bij Electronica-online zon SCART Break-Out box besteld. 2,50 euro + 3,30 euro verzendkosten is nog geen 6 euro. Da's nog wel betaalbaar :)
werkt rgb dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 21:14
m3gA schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:29:
[...]

Wehkamp duurt +/- 5 weken ..FRS heeft nog niks binnen. Otto levert binnen 24 uur volgens de website maar bij telefonische navraag blijkt dat weer onzin te zijn (Duitsland had de status nog niet geupdate)
De winkels hier in leeuwarden hebben het veelal over levering "midden januari"
Ik heb me bij Toys 'R Us maar op de wachtlijs gezet, 12e... de kortste lijst in Leeuwarden ;)

Heb overigens geen Wii gezien vandaag (Mediamarkt, Toys 'R Us, Makro)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik neem aan van wel. En zo niet, dan kan ik hem altijd nog op de 2e SCART poort van m'n TV doen (die geen RGB ondersteunt) en die poort als audio-out naar m'n surround versterker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
SOCO_cola schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:19:
Wat mij eigenlijk een beetje tegen valt van Nintendo is dat er nog helemaal geen spel uit is (en ik krijg ook niet het idee dat ze er mee bezig zijn) van die typische N spellen, zoals yoshis Island, Luigi's castle mario kart

vind dat best jammer, nu ben ik met Red Steel bezig, prima hoor, maar heb er niet echt het Nintendo gevoel bij
que? zelda? mario galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mario galaxy? Hier moet je nog een jaartje op wachten vrees ik :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Laatst online: 25-05-2019
....
Heb net bij Electronica-online zo'n SCART Break-Out box besteld. 2,50 euro + 3,30 euro verzendkosten is nog geen 6 euro. Da's nog wel betaalbaar :)
Thanks Haay! Heb k ook meteen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-06 18:41

Hachy

Laadpas Nerd

doctormetal schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:13:
[...]

Er zijn in nederland niet veel van de oude touwtjes in omloop. Alles dat begin december geproduceert is bevat de nieuwe polsbandjes.
Op de nintendo pagina over de polsbandjes is het verschil tussen de oude en de nieuwe te zien.
De oude is aanmerkelijk dunner.
Ja alleen bij de eerste lading Wii's die in NL zijn uitgebracht zitten nog die hele dunne touwtjes. Vrijwel alle Wii Play's en andere losse wiimotes hebben reeds het nieuwe polsbandje. Alle Wii's die nu verkocht worden hebben ook al een wiimote met het nieuwe polsbandje.

Mocht je dus nog eentje met een dunne versie tegenkomen betekent dit waarschijnlijk dat je er nog eentje te pakken hebt gekregen van de allereerste NL launch zending.

[ Voor 10% gewijzigd door Hachy op 12-01-2007 16:07 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
Ik heb net ook Wario Ware gekocht. Even een uurtje gespeeld maar vind het niet echt heel boeiend. Wel leuk voor tussendoor, meer niet. De verhaaltjes die erin zitten zijn wel erg kinderachtig, niet echt goede humor ofzo. Binnenkort nog maar even multiplayer proberen misschien wordt het dan een stuk leuker. Dit spel moet eerder voor 25 euro ofzo in de winkels liggen, dan is het wel waar voor zn geld. Ik zeg niet dat het een rotgame is, er zitten zeker wel leuke minigames in. Maar 45 euro vind ik het dus zeker niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Neoflip schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:11:
Ik heb net ook Wario Ware gekocht. Even een uurtje gespeeld maar vind het niet echt heel boeiend. Wel leuk voor tussendoor, meer niet. De verhaaltjes die erin zitten zijn wel erg kinderachtig, niet echt goede humor ofzo. Binnenkort nog maar even multiplayer proberen misschien wordt het dan een stuk leuker. Dit spel moet eerder voor 25 euro ofzo in de winkels liggen, dan is het wel waar voor zn geld. Ik zeg niet dat het een rotgame is, er zitten zeker wel leuke minigames in. Maar 45 euro vind ik het dus zeker niet waard.
Is Wario Ware een multiplayer game? Ik zag op het doosje staand dat het voor 1 player is (1 remote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:42
Hachy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:07:
[...]

Ja alleen bij de eerste lading Wii's die in NL zijn uitgebracht zitten nog die hele dunne touwtjes. Vrijwel alle Wii Play's en andere losse wiimotes hebben reeds het nieuwe polsbandje. Alle Wii's die nu verkocht worden hebben ook al een wiimote met het nieuwe polsbandje.

Mocht je dus nog eentje met een dunne versie tegenkomen betekent dit waarschijnlijk dat je er nog eentje te pakken hebt gekregen van de allereerste NL launch zending.
Mijn wii van 6 december had ook al dikke touwtjes, dus zelfs een deel van de eerste wii's had die al.

En bij Wario Ware unlock je multiplayer als je singleplayer uit hebt gespeeld geloof ik, en het niet leuk vinden van Wario Wares stijl kan, ik vind het iig een tof spel, replay value hoor je over een week wel van me. :P (Misschien wat weinig mini-games aangezien elke mini-game 3 seconden duurt).

Laatste edit: Vooral die mini-clips waar de controlls uitgelegd worden zijn brilliant _/-\o_

Laatste edit 2: En Star Fox, haha, prachtig. Jaaaaren geleden dat.

[ Voor 25% gewijzigd door Capital_G op 12-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Fucking hell wat een irritant klote spel is zelda toch af en toe :( Zit weer klem in die ice dungeon.

spoiler:
Heb mijn ball en chain gehaald, en moet nu die sleutel op de 2e vloer halen. Maar daar kom ik dus niet. Het probleem is denk dat ik dat kanon op de 2e vloer na die 2 ijsbevries monsters moet gebruiken. Maar er zit ijs voor de ramen wat onmogelijk schijnt te zijn weg te halen. Heb er al met het kanon op geschoten, proberen op te slaan en met ball en chain erop gemikt maar dat haalt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
MetroidPrime in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:49:
Fucking hell wat een irritant klote spel is zelda toch af en toe :( Zit weer klem in die ice dungeon.

spoiler:
Heb mijn ball en chain gehaald, en moet nu die sleutel op de 2e vloer halen. Maar daar kom ik dus niet. Het probleem is denk dat ik dat kanon op de 2e vloer na die 2 ijsbevries monsters moet gebruiken. Maar er zit ijs voor de ramen wat onmogelijk schijnt te zijn weg te halen. Heb er al met het kanon op geschoten, proberen op te slaan en met ball en chain erop gemikt maar dat haalt niks uit
spoiler:
Dat moet ook niet :P Try something else!
Tijd geleden dus ik weet het allemaal niet meer precies.
spoiler:
Hmm, je kan die grote kandalaarhouders op het plafond targetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 16:25

Hironshy

Orooo!!!

Neoflip schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:11:
Je eerste Wario Ware game? WW is vooral voor multiplayer gemaakt. WW op de GC was met een stel vrienden pure fun en lol. _/-\o_ Wario Ware fans kunnen dit spel zeker waarderen. En voor de nieuwkomers....speel met een aantal vrienden samen.

Kan iemand met het spel bevestigen of multi controller mode mogelijk is? Dus zoals op de GC 4 player splitscreen minigame en om de beurt mini game met ieder eigen wiimote. Zou wel irritant zijn steeds je Wiimote te moeten doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

spoiler:
Ik denk dat het tijd voor je is om de Wii te verkopen en een andere console te halen, je lijkt alleen maar problemen te hebben met de spellen op de Wii. ;)

Als ik het me goed herinner:
spoiler:
Je hoeft nergens in de dungeon ijs voor de ramen weg te halen. Er zit waarschijnlijk ergens achter je een platform waar je één van die stalen kogels op moet schieten. Mocht dit nog niet zo zijn, dan heb je het kanon volgens mij nog niet nodig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Hironshy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Je eerste Wario Ware game? WW is vooral voor multiplayer gemaakt. WW op de GC was met een stel vrienden pure fun en lol. _/-\o_ Wario Ware fans kunnen dit spel zeker waarderen. En voor de nieuwkomers....speel met een aantal vrienden samen.

Kan iemand met het spel bevestigen of multi controller mode mogelijk is? Dus zoals op de GC 4 player splitscreen minigame en om de beurt mini game met ieder eigen wiimote. Zou wel irritant zijn steeds je Wiimote te moeten doorgeven.
Het maximaal aantal spelers is 12 aangezien dit op de achterkant van de Japanse doos van Wario Ware: smooth moves staat (In japan noemt de game Odoru Made in Wario).

Je krijgt de controle over één van 12 engelen (of Mii’s met vleugels, waarschijnlijk gebaseerd op je Mii), en je wordt om de beurt uitgepikt om een microgame te spelen. Slaag je niet in de microgame is het game-over voor jou en spelen de anderen verder tot er nog maar 1 engel over is … de winnaar.
Dat verteld google mij, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ja, maar dus wel met 1 controller die je moet doorgeven. ;)

spoiler:
Beetje gefrustreerd? Je gaat wel lekker! Tennissen wil niet lukken, je hengel blijft haken, en nu dit weer. It sucks to be you, eh? ;) Anyways:
spoiler:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je het kanon en dat ijsbeest in die open ruimte op de 2e verdieping bedoelt: ja, die moet je gebruiken om dat beest kapot te maken. Geen idee wat je precies met ijs voor de ramen bedoelt though. Misschien dat ijs voor een deur in een zaaltje met gladde grond en van die glijdende ijsgevallen linsonder op de 2e verdieping? Als je daar eerst de andere deur pakt, kun je later door die deur waar nu nog ijs voor zit heen. ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Captain N op 12-01-2007 17:18 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 109288 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:36:
Geeft dat kastje met die 3-scart aansluitingen een RGB signaal of een normaal composiet signaal? Want ik heb voor mijn PS2, XBOX & Wii een rgb kabel, maar mijn TV heeft dus maar één scart aansluiting die RGB ondersteunt....
Heeft je TV geen audio uit?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-06 15:51
Geeft dat kastje met die 3-scart aansluitingen een RGB signaal of een normaal composiet signaal? Want ik heb voor mijn PS2, XBOX & Wii een rgb kabel, maar mijn TV heeft dus maar één scart aansluiting die RGB ondersteunt....
Ik heb zo'n doos ook gehad, maar die storen nogal op het moment dat je niet-RGB signalen doorstuurt. Ik kon de ondertiteling van de TV door de N64 heen lezen. Vermoedelijk de VHS die daar moeilijk deed. Nu hangt alles aan een scart-verdeeldoos van Vivanco. En dat werkt prima, en is bij elke MediaMarkt te krijgen. Op de mijne passen vijf apparaten (4x full scart en 1x composiet, rood-wit-geel dus). Hij zit nu ook helemaal vol met N64, NGC, Wii, DVD en VHS. De VHS en N64 zijn composiet, de rest RGB, en alles werkt. Die kast schakelt zelf naar de bron die een signaal afgeeft, en er zit ook nog een audio-uitgang op die naar de stereo gaat. Misschien het overwegen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het tijd voor je is om de Wii te verkopen en een andere console te halen, je lijkt alleen maar problemen te hebben met de spellen op de Wii
Beetje gefrustreerd? Je gaat wel lekker! Tennissen wil niet lukken, je hengel blijft haken, en nu dit weer. It sucks to be you, eh? ;) Anyways:
Hehe :') nee maar serieus, tennis komt vast omdat ik gewoon gebrekkig ben. Maar dat vissen zit gewoon niet goed in het spel want mijn lijn komt steeds klem te zitten in het midden van mijn bootje tijdens het inhalen dus die vis zit klem onder de boot en dat met die dungeon komt omdat die puzzels soms gaar zijn en ik ook niet 's werelds beste spoorzoeker ben.

Het is dus 50% de schuld van de Wii en 50% van mij :P

;)

spoiler:
Ik heb het trouwens over dat kanon waarbij je komt na die 2 beesten die een bevriesende adem hebben die je eerst moet dood maken voordat je die kanonskogel naar boven kan krijgen. Maar die sleutel zit ook rechts en ik kom alleen maar links. Ik krijg het ook niet voor elkaar om bij die kist te komen aan de linker kant want daar zit denk een sleutel in die ik moet hebben om rechts te komen. Dat is bij die 3 ijsblokken die je goed moet duwen en dan kom ik alleen bij die linker deur op de 2e verdieping maar ik krijg het maar niet voor elkaar om bij die rechter deur te komen die naar die kist leidt (heb een kist fetisj, die heb ik wel in alle dungeons gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:35:
Maar dat vissen zit gewoon niet goed in het spel want mijn lijn komt steeds klem te zitten in het midden van mijn bootje tijdens het inhalen dus die vis zit klem onder de boot
Dat heb ik echt nog nooit gehad :D. Haal je de vis wel snel genoeg op, dus Wiimote omhoog...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
Hironshy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Inderdaad mijn 1e WW game, wist dus ook niet echt wat ik ervan kon verwachten. Zal idd eens met meerdere mensen spelen, mits dat kan inderdaad. Zal eens kijken op het hoesje straks wat er op staat.

edit: op het hoesje staat maar een 1 bij de controller, dus denk niet dat je met meerdere wii motes kunt spelen. in het hoofdmenu zit een schuifknop die naar links en rechts kan, links is single player, rechts is nog gelockt. ik weet dus niet of dat een two player wordt met wii mote of dat je idd je mote door moet geven oid :/

[ Voor 17% gewijzigd door Neofloppy op 12-01-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
naaaa!!!!

wat is dit dan, red steel uitgespeeld maar mijn game progress staat nog op 70 % wat is die andere 30% dan, kan niet eens mijn save game opnieuw starten, begint meteen de aftiteling :S:S:S

echt die "eindbaas" werkelijk binnen een halve minuut verslagen, echt een mega slecht einde dit pffff

maarja nu ff zelda scoren, en met een ECHT spel beginnen

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:18
spoiler:
Ik heb het trouwens over dat kanon waarbij je komt na die 2 beesten die een bevriesende adem hebben die je eerst moet dood maken voordat je die kanonskogel naar boven kan krijgen. Maar die sleutel zit ook rechts en ik kom alleen maar links. Ik krijg het ook niet voor elkaar om bij die kist te komen aan de linker kant want daar zit denk een sleutel in die ik moet hebben om rechts te komen. Dat is bij die 3 ijsblokken die je goed moet duwen en dan kom ik alleen bij die linker deur op de 2e verdieping maar ik krijg het maar niet voor elkaar om bij die rechter deur te komen die naar die kist leidt (heb een kist fetisj, die heb ik wel in alle dungeons gevonden)
Volgens mij zijn hier diverse Walkthrough websites voor te vinden? Pas op doorlink alert!

Kan iemand mij vertellen, hoeveel uur je ongeveer voor Red Steel nodig hebt om uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:37
MetroidPrime schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:48:
[...]

Resident Evil: Umbrella Chronicles komt (als het goed is) eind dit jaar uit. Het spel speelt zich af op een aantal locaties uit voorgaande Resident Evil spellen, maar de controls zullen op die van RE4 gebaseerd zijn.
Ik kan alleen niet veel vinden op i'net over dit spel... :?
Maar ik ga niet wachten totdat dit spel uitkomt voordat ik een Wii binnenhaal. Ik wacht eerst nog wel even totdat ze goed voorradig zijn :P

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ja, die van ebay duitsland wel: vollig belegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen, hoeveel uur je ongeveer voor Red Steel nodig hebt om uit te spelen?
Afhankelijk van hoe snel je speelt tussen de 15 en 20 uur als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Anoniem: 143719 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:58:
[...]
Wat komt er dan pas in februari of maart? Beetje meer info graag. :)
Dat het tot Februari of Maart duurt voordat er nieuwe Wii's leverbaar zullen zijn in NL.
Wegens slehcte levering door Nintendo.
De 4 miljoen Wii's die door Nintendo geproduceerd waren, waarmee er werd gezorgd dat ergeen probleem zou zijn om voor de kerst een Wii te vinden (yeah right), zijn allang op, en de nieuwe productie is nog niet helemaal je dat.
Dus, Februari/Maart voor een Wii te krijgen, zeker als je de pre-orders en reserveringen die er rond de kerst al waren en nog open staan in acht neemt. Dus als je vlak na de kerst of zeker na Oud en Nieuw pas hebt gereserveerd, duur het ongeveer 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Seal64 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Ik heb zo'n doos ook gehad, maar die storen nogal op het moment dat je niet-RGB signalen doorstuurt. Ik kon de ondertiteling van de TV door de N64 heen lezen. Vermoedelijk de VHS die daar moeilijk deed. Nu hangt alles aan een scart-verdeeldoos van Vivanco. En dat werkt prima, en is bij elke MediaMarkt te krijgen. Op de mijne passen vijf apparaten (4x full scart en 1x composiet, rood-wit-geel dus). Hij zit nu ook helemaal vol met N64, NGC, Wii, DVD en VHS. De VHS en N64 zijn composiet, de rest RGB, en alles werkt. Die kast schakelt zelf naar de bron die een signaal afgeeft, en er zit ook nog een audio-uitgang op die naar de stereo gaat. Misschien het overwegen waard?
Ik heb het dus alleen nodig voor 3RGB aansluitingen van de PS2 XBOX & Wii, geen VHS of wat voor composiet signaal dan ook. Daar is dit dus geschikt voor? En dan geeft het het RGB signaal van alle 3 (welke dan aanstaat) dus door naar mijn RGB-scart aansluiting op de TV? Niet dat ik de RGB erin stop en dat dat dan weer als composiet signaal wordt doorgegeven aan mijn TV zodat mijn RGB kabels alsnog geen nut hebben (als dit al mogelijk is...).

En wat heb je er destijds voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
gabiballetje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:27:
[...]

Dat het tot Februari of Maart duurt voordat er nieuwe Wii's leverbaar zullen zijn in NL.
De 4 miljoen Wii's die door Nintendo geproduceerd waren, waarmee er werd gezorgd dat ergeen probleem zou zijn om voor de kerst een Wii te vinden (yeah right), zijn allang op, en de nieuwe productie is nog niet helemaal je dat.
Dus, Februari/Maart voor een Wii te krijgen, zeker als je de pre-orders en reserveringen die er rond de kerst al waren en nog open staan in acht neemt. Dus als je vlak na de kerst of zeker na Oud en Nieuw pas hebt gereserveerd, duur het ongeveer 2 maanden.
heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
gabiballetje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:27:
[...]Dat het tot Februari of Maart duurt voordat er nieuwe Wii's leverbaar zullen zijn in NL.
Dit is absolute onzin. Hoe kun jij uitspraken doen over de productie van Nintendo? Het is heel simpel Nintendo had tot 1 januari wereldwijd toegezegd 4 miljoen Wii's wereldwijd te leveren. Volgens veel sites hebben ze dat gehaald. Daarnaast hebben ze gezegd dat er tot 1 april (einde van hun financiele jaar) er nog eens 2 miljoen geleverd zouden worden.

De slechte beschikbaarheid is dus heel gemakkelijk te verklaren. Je hoeft namelijk geen rekenwonder te zijn om te beseffen, dat als er na 4 miljoen in anderhalve maand nog tekorten zijn, die er helemaal zijn als er daarna 2 miljoen in 3 maanden uitgeleverd worden :P.

Edit: Twee nieuwe releasedates van EA voor Europa:

Tiger Woods PGA Tour 07 - March 15th
SSX Blur - March 15th

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 12-01-2007 20:00 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Mijn Wii code is 7127 0303 9181 0851

Voeg me maar toe, alleen nog geen idee wat er dan gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57

Zym0tiC

^_^

Vandaag eens wii-points gekocht en gelijk super mario 64 gedownload. Nooit een n64 gehad maar een vriend van mij wel. Daar bracht ik dan ook de meeste tijd na school door :)

Nu speel ik M64 met een GC controller alleen als ik op start druk zou je toch voor exit moeten kunnen kiezen door omhoog of omlaag te gaan? Maar dit werkt niet, hoor wel een geluidje maar krijg geen andere optie te zien dan het aantal secret stars :?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Ik was er in 8 uur doorheen :) En ik speel toch zeer rustig. Dat is wel exclusief de keren dat je doodgaat en een stuk overnieuw moet doen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:28:
[...]

Ik was er in 8 uur doorheen :) En ik speel toch zeer rustig. Dat is wel exclusief de keren dat je doodgaat en een stuk overnieuw moet doen.
Vreemd. Ik zit na een uur of 6 spelen rond de 35% geloof ik.
Edit: Twee nieuwe releasedates van EA voor Europa:

Tiger Woods PGA Tour 07 - March 15th
SSX Blur - March 15th
SSX is de enige titel waar ik een beetje naar uitkijk voor het eerste kwartaal. Voor de rest boeit het me echt niet, teveel halfgare zooi. PoP lijkt me ook wel wat als het tenminste niet weer een van die crappy ubi ports word. En misschien dat tiger woods wat word voor mijn pa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Bij mij stond de teller op 9.20h nadat ik m uit had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Een kleine Quote van wat mijn neef zij
''hadden ze een zwaaizwaaicontrollert gemaakt voor de cube, dan was het eigenlijk hetzelfde geweest''

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Remmertjuh schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:00:
Een kleine Quote van wat mijn neef zij
''hadden ze een zwaaizwaaicontrollert gemaakt voor de cube, dan was het eigenlijk hetzelfde geweest''
No offence hoor, maar wat hebben wij daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 20:51
Ik zal wel gek zijn, maar ik kan de multiplayer optie helemaal niet vinden in warioware... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:09:
[...]

No offence hoor, maar wat hebben wij daar aan?
Dat kleine neefje heeft goed door dat een wii-mote van 40 euro voor de GameCube exact hetzelfde had opgeleverd als de Wii tot nu toe. Nu betaalt iedereen 250 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Heras schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:17:
Ik zal wel gek zijn, maar ik kan de multiplayer optie helemaal niet vinden in warioware... :?
Deze moet je eerst unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:26:
[...]

Dat kleine neefje heeft goed door dat een wii-mote van 40 euro voor de GameCube exact hetzelfde had opgeleverd als de Wii tot nu toe. Nu betaalt iedereen 250 euro :)
Kleren van de keizer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Hmmzz volgens mij zag ik hier laatst een linkje voor een site waar je kon berekenen hoeveel procent van Zelda TP je had uitgespeeld, maar kan m niet meer vinden, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:31
[...]

Exact hetzelfde?

A) De Cube heeft standaard geen verbindingsmogelijkheden met het internet.
B) Er kan geen software op de Cube zelf worden geinstalleerd. Hoe moet dat dan met bijv. de Mii's? Een aparte Cube disc om Mii's te maken?
C) Verder is de Wii specs-wise iets sterker dan de Cube.
D) Zijn mensen uberhaupt wel bereid om een andere (lees: niet-main) controller voor een bestaand platform te kopen? Ik denk niet dat het goed vermarktbaar zou zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Anoniem: 136075 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:47:
Hmmzz volgens mij zag ik hier laatst een linkje voor een site waar je kon berekenen hoeveel procent van Zelda TP je had uitgespeeld, maar kan m niet meer vinden, iemand?
Staat hierzo in het Zelda-topic ;)

Pas wel op, bevat spoilers ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 168765 op 12-01-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

RayNbow schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:50:
[...]

Exact hetzelfde?

A) De Cube heeft standaard geen verbindingsmogelijkheden met het internet.
B) Er kan geen software op de Cube zelf worden geinstalleerd. Hoe moet dat dan met bijv. de Mii's? Een aparte Cube disc om Mii's te maken?
C) Verder is de Wii specs-wise iets sterker dan de Cube.
D) [Zijn mensen uberhaupt wel bereid om een andere (lees: niet-main) controller voor een bestaand platform te kopen? Ik denk niet dat het goed vermarktbaar zou zijn.
je vergeet een "klein" detail...

de cube ondersteund geen
sensorbalk (via infrarood wat dus ook op de cube zou moeten)
blutooth (wat dus alle data doorstuurt)

en als de cube dat zou kunnen dan zou het een Wii zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Thnxx, heb m al uitgespeeld hoor, maar wil wel s ff weten hoever ik echt ben met alle sidequests enzo...
EDIT: 71%, best nice met 36 uur op de teller...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 136075 op 12-01-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Ik heb nu 1951 punten bij Wii Sports tennis, weet iemand of 2000 het absolute maximum is of dat je hier overheen kunt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-06 22:27

uFx

Anoniem: 117981 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:00:
Ik heb nu 1951 punten bij Wii Sports tennis, weet iemand of 2000 het absolute maximum is of dat je hier overheen kunt gaan?
Daar kun je overheen. Ben benieuwd of 3000 haalbaar is :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Alleen was de Wiimote(sorry: Gamecubemote) dan geflopt. Het probleem met speciale accessoires zoals de Super Scope, de DK Bongos, de 32X en Sega CD is dat niet iedereen die die console heeft ook die accessoires koopt. Als je dan een spel uitbrengt dat alleen met die speciale accessoire te spelen is, dan is je potentiële afzetmarkt veel kleiner dan de afzetmarkt van andere spellen voor de console. Als je dan alleen nog maar spellen voor de nieuwe controller maakt, dan heb je een veel kleinere markt dan eerst. Door een nieuwe console te maken is je potentiële afzetmarkt ineens 100% van de userbase van de console.

Dan ben ik nog niet eens ingegaan op alles wat de Wii kan en de Gamecube niet. Wii Sports is misschien op grafisch gebied redelijk simpel, maar er zitten zat grafische effecten in die de Gamecube niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gisteren weer een vastloper met red steel :(
Voor de rest is het spel best leuk, mikken gaat goed. Het is alleen superirritant dat mannetje van superver op je schieten (en raak ook) terwijl je ze echt amper op je beeldscherm kan zien, ik zat in het level in zon vliegtuig-hangar met een heleboel ventjes, dat stuk heb ik echt 5x opnieuw moeten spelen omdat ik de hele tijd werd beschoten door een ventje dat ik niet zag :/

Trowuens B3n666 is het al gelukt met zelda?
spoiler: title
Met dat kanon probeerde ik ook door dat ijs te schieten, dat kan dus niet, mik het kanon de andere kant op richting de kamer. Je schiet de kogel dan in een andere kamer, ga hier naar toe, pak de kogel op en stop hem in zo'n transporteerding, dan kun je hem bij het kanon dat daar buiten staat gebruiken

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Echt onzinnig om te beweren dat een Cube met 1 of meer accesoires een Wii zou zijn.

Het belangrijkste aan de Wii is dat het 1 basis console package is. Iedereen die nu een Wii koopt heeft de Wii mote, Nunchuck, Bluetooth, Wifi.
  • Het is onzin om een Cube spel uit te brengen met online mogelijkheden omdat er maar een paar Cube gamers de modems hebben gekocht.
  • Je kunt geen Cube spel uitbrengen met besturing via de Konga's omdat je doelgroep die dingen eerst moet aanschaffen
  • Etc
De Wii is gewoon lekker compleet. Dat geeft developers meer mogelijkheden en functies om te gebruiken. Met een upgrade package voor de Cube had je een nieuwe MegaCD of Sega 32X situatie. Leuke add-ons die je oude console weer helemaal bij de tijd brengen maar ze versplinteren je markt dus er wordt al heel snel niet meer voor ontworpen.

Praktisch gezien snap ik 1 ding niet. Waarom kunnen ze in de Wii GPU nou niet een mode stoppen om oude GameCube 3D games graphic output even 2x FSAA weer te geven. Maak het een optie die je aan of uit kunt zetten (of test de games even en update 2x combatible gameprofiles via je online functies). Met zo'n optie zien al je oud Cube games er stukken beter uit en de eerste 'straight Cube ports' lijken ook veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Één kritiekpuntje op Wario Ware: Smooth Moves (en een spoiler voor het einde van het spel!)

spoiler:
De credits waar je alle Miis kunt zien van iedereen die aan het spel heeft meegewerkt is geniaal. Het is alleen jammer dat je de Miis niet naar je eigen Wii Parade kunt kopiëren. Ik had wel graag die Iwata Mii in mijn Mii Parade gehad

In één van de minigames komt ook nog een SNES voor. Nintendo heeft alleen een Amerikaanse SNES gebruikt in plaats van een Europese. Verder is het weer een erg leuk spel, alleen zijn de verhaalstukjes minder grappig dan in de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 07-06 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:54:
[...]

je vergeet een "klein" detail...

de cube ondersteund geen
sensorbalk (via infrarood wat dus ook op de cube zou moeten)
blutooth (wat dus alle data doorstuurt)

en als de cube dat zou kunnen dan zou het een Wii zijn :')
In welke zin "ondersteunt" de Wii dan de sensorbalk??? Het enige dat je op de Wii aansluit is een plus- en minpool ;) Er gaat echt geen data door dat draadje :+

Bluetooth kan zo geïntegreerd worden in een losse controller-port module, net als bij de WaveBird. :)

'Aparte' Joysticks gingen vroeger ook als warme broodjes over de plank. Bijna iedereen kocht later een zapper/menacer/advantage/3rd party turbo-joystick of zelfs een copybox...waarom dan geen wii-mote?

EDIT:
Overigens klopt het wel dat de wii-packages voor de cube waarschijnlijk een kort leven zouden hebben. De cube was bijna dood...

Nintendo heeft het slim gespeeld. Ik ben wel hartsikke blij met mijn Wii trouwens _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Michael Knight op 13-01-2007 01:00 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202845

Heeft iemand nog gegevens in de buurt van maastricht om ergens een wii op te pikken? 15 december bij bartsmit.com gereserveerd, maar nog altijd niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Never mind :P
Had de laatste pagina gemist.

[ Voor 86% gewijzigd door job op 13-01-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Anoniem: 202845 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:03:
Heeft iemand nog gegevens in de buurt van maastricht om ergens een wii op te pikken? 15 december bij bartsmit.com gereserveerd, maar nog altijd niets gehoord.
Je kunt beter bij een lokale bart smit winkel reserveren, staat los van internetshop. De wachtlijsten zijn daar veel kleiner. Ik sta bijvoorbeeld 5e terwijl ik vorige week pas gereserveerd had! Ook is het verstandig om op internet ergens te reserveren waar ze een lijst bijhouden die je online kan bekijken:-)

En maar wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Laatst online: 07:39
Weet iemand of de multiplayer van redsteel een suc6 is?

Ik zag op de nintendo site dat je Warioware met 1-5 spelers kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wow, wat had ik gisteren geluk! Had Wii Play besteld bij de FRS online (met een 10 euro kortingsbon), maar die levering kwam maar niet. Toen zag ik tijdens de lunchpauze vrijdagmiddag bij de MediaMarkt 4 exemplaren van Wii Play (en iets van 4 of 5 exemplaren van ZeldaTP die ik ook nog wilde hebben en bij de GCShop in bestelling had staan). Terug achter m'n bureau meteen emails verstuurd naar de FRS en GCShop om m'n bestellingen daar te cancellen, en om 16:00 uur naar de MMarkt gelopen. Had daar de al weer laatste Wii Play, en de een-na-laatste ZeldaTP. Maar mijn weekend begon in ieder geval goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

[...]

Jah, maar dan had je nog geen internet, mail, backwardscomp. etc gehad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
[...]

wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 127279 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:55:
[...]

Dan had je eventueel met een internet adapter de systeemsoftware kunnen updaten, zodat dat allemaal wel mogelijk was. De Cube is echt wel krachtig genoeg om mail, internet en oude consolegames aan te kunnen zonder problemen.

Neemt niet weg, dat wat MetroidPrime zegt gewoon klopt. Je kunt niet bezitters van een console verplichten om nieuwe controllers aan te gaan schaffen om de nieuwste spellen voor hun console te kunnen spelen. Dat is jezelf in de vingers snijden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Laatst online: 20-04-2022
Haay schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 08:39:
Wow, wat had ik gisteren geluk! Had Wii Play besteld bij de FRS online (met een 10 euro kortingsbon), maar die levering kwam maar niet. Toen zag ik tijdens de lunchpauze vrijdagmiddag bij de MediaMarkt 4 exemplaren van Wii Play (en iets van 4 of 5 exemplaren van ZeldaTP die ik ook nog wilde hebben en bij de GCShop in bestelling had staan). Terug achter m'n bureau meteen emails verstuurd naar de FRS en GCShop om m'n bestellingen daar te cancellen, en om 16:00 uur naar de MMarkt gelopen. Had daar de al weer laatste Wii Play, en de een-na-laatste ZeldaTP. Maar mijn weekend begon in ieder geval goed! :)
Haha, Herkenbaar! Had precies hetzelfde. Loop random om een uurtje of 6 de mediamarkt binnen, liggen er tot mijn grote verrassing weer wii play's :D. Dus, direct ff 1 meegenomen :). (Heb hier nu verdorie alles klaarliggen, maar geen wii :()

Heeft iemand enig idee of er volgende week weer wii's geleverd gaan worden? Ben die schaarste nu echt beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 127279 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:55:
[...]

Het gaat toch ook om het idee.
In de ogen van dat kleine jochie ziet hij gewoon een bowling spel/zelda spel wat ook op de cube had gekunt met een andere controller erbij.

Er serieus op ingaan dat het totaal iets anders is ja dat is wel duidelijk zo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 13-01-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Same here :( Alhoewel ik misschien niet mag zeuren aangezien ik hem pas 29 dec heb gereserveerd. Heb er nu 3 in bestelling staan: bartsmit.com, otto.nl en een reservering bij DynaByte (nummer 7 op de lijst)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
rowyroald schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:39:
Weet iemand of de multiplayer van redsteel een suc6 is?
Hij is helaas wat beperkt met maar vier levels. Maar ik vind het wel zeer vermakelijk om te spelen. De levels zijn niet te groot of te klein. De wapens zijn best leuk. Het aimen gaat prima op een splitscreen. Om de een of andere reden doet het heel erg denken aan Goldeneye. Helaas zijn ook de instelbare opties, wapensets (er is er maar één) en alternatieve speelmodi wat beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46

Snippertje

Light up your life

KoppenSneller schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:57:
[...]

Same here :( Alhoewel ik misschien niet mag zeuren aangezien ik hem pas 29 dec heb gereserveerd. Heb er nu 3 in bestelling staan: bartsmit.com, otto.nl en een reservering bij DynaByte (nummer 7 op de lijst)...
Ik ook. Het is echt verschrikkelijk! 20 November(!!!) besteld en nog steeds geen Wii 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Laatst online: 07-06 15:13
jouke_buissink schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:43:
[...]

(Heb hier nu verdorie alles klaarliggen, maar geen wii :()
Haha, hier net zo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Allemaal lotgenoten! -O-

Gedeelde smart is halve smart zeggen we maar! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Mensen je kunt beter zelf op pad gaan voor de Wii. Zo heb ik mijn Wii al ergens mid december in huis. Niks geen resevering of online bestellingen. Maar vooral deze 2 voorwaardes gehouden :P

Ga vooral naar kleinere of middelgrote plaatsen. Winkels waar de meeste geen flauw idee hebben, dat ze daar ook de Wii kunnen kopen. Bijvoorbeeld, van Leest, Free Record Shop.
Als het nog niet lukt, probeer achter de leverdagen te komen, zo hoef je niet elke dag langs komen.
En ga iig vroeg naar de winkel, ik heb genoeg mensen gezien die op een koopavond in de MM naar een Wii vragen :X
In het geval met de Wii, schiet online bestellingen echt niet op. En het zieter naar uit dat het nog even kan duren :P

[ Voor 18% gewijzigd door O.D.Smolik op 13-01-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb hem pas vorige week gereserveerd, moest een aanbetaling doen bij de MM omdat ze het zat waren dat mensen bij meerdere winkels reserveren ;)

Nu maar hopen dat ze niet van elke levering toch stiekum een stapel los van de reserveringen verkopen, ik sta 27ste.

Vanmiddag maar weer even de stad in om wat accesoires te zoeken, en dan kan je mij ook toevoegen aan het lijstje van mensen die alles compleet heeft maar nog geen Wii. :+

@O.D.Smolik:
Ja zo deed ik het in het begin ook, maar daar had ik geen zin meer in.
Geduld is een schone zaak, en tegen de tijd dat ik een Wii heb zijn er tenminste wel meer spelen te krijgen. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Gonadan op 13-01-2007 13:59 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:58:
Ik heb hem pas vorige week gereserveerd, moest een aanbetaling doen bij de MM omdat ze het zat waren dat mensen bij meerdere winkels reserveren ;)
De Mediamarkt moet niet zeuren, van de eerste leveringen is meer dan 50% naar eigen personeel, vrienden, kennissen gegaan. Een maat van me kent twee gassies die in Amsterdam werken, daar is 80% onderhands verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 11:25
Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:58:

Nu maar hopen dat ze niet van elke levering toch stiekum een stapel los van de reserveringen verkopen, ik sta 27ste.

Vanmiddag maar weer even de stad in om wat accesoires te zoeken, en dan kan je mij ook toevoegen aan het lijstje van mensen die alles compleet heeft maar nog geen Wii. :+

@O.D.Smolik:
Ja zo deed ik het in het begin ook, maar daar had ik geen zin meer in.
Geduld is een schone zaak, en tegen de tijd dat ik een Wii heb zijn er tenminste wel meer spelen te krijgen. ;)
Ik heb ook al een spel (Red Steel) en een extra Wii Remote.
Nu nog een nunchuk en de Wii zelf :P
Heb hem hier in Zaandam besteld bij de Dixons op 15 dec, ik wacht nog steeds :(
Heb echt zin om te gamen op dat ding als ik alle reacties zo lees hier. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:04:
[...]

De Mediamarkt moet niet zeuren, van de eerste leveringen is meer dan 50% naar eigen personeel, vrienden, kennissen gegaan. Een maat van me kent twee gassies die in Amsterdam werken, daar is 80% onderhands verkocht!
Tsja dat doen ze overal, en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen.
Ik zou het zelf ook gedaan hebben. :P

Ik heb ook ontzettende zin om Zelda te spelen, maar 60 euro voor een spel vind ik toch eigenlijk wel wat veel. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 13-01-2007 14:06 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Ik heb ook ontzettende zin om Zelda te spelen, maar 60 euro voor een spel vind ik toch eigenlijk wel wat veel. ;)
dan zou ik geen Wii kopen als ik jou was vrijwel alle wii games zijn 60€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Haha zelfde hier. Wii ligt al een beetje te stoffen, omdat ik te krenterig ben om de volle pond te betalen voor een spel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 11:54

SD5k

>4&X

[...]

60euro is veel geld ja, maar Zelda is het echt dubbel en dwars waard, wat een geweldig spel is het toch.

spoiler: LoZ:TP
Ben nu in de Twilight Temple, wat een prachtige stijl heeft die. Dat zwart/grijze met blauw/roze neon effecten. En dan dat lichtgevende zwaard. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Genoeg plekken waar je die spellen goedkoper kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:04:
[...]

Wel triest is dat als mensen een Wii persoonlijk reserveren en alles geregeld is dat opeens de reservering is verdwenen op het moment dat je je Wii wil halen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MrVegeta schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Wel triest is dat als mensen een Wii persoonlijk reserveren en alles geregeld is dat opeens de reservering is verdwenen op het moment dat je je Wii wil halen.
De MM deed op de meeste plaatsen niet aan reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:15:
[...]

dan zou ik geen Wii kopen als ik jou was vrijwel alle wii games zijn 60€
Ik wilde in eerste instantie ook een 2e hands gamecube puur voor Mario Kart en Mario Party :P

Maar toen had ik een avondje met de Wii gespeeld en kwam ik er achter dat je daar ook oudere spellen op kon spelen.

En Zelda is inderdaad de enige waar ik nog zou overwegen 60 euro voor te betalen.
Beetje jammer dat ik ook erg uit zie naar Mario Party 8. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mario football zit ik ook op te wachten was op de cube ook geniaal met een huisgenote zoveel multiplayer gedaan echt vet! EN mario party natuurlijk. Metriod prime nooit echt gedaan vond het niet zo boeiend. Snapte al die heisa niet net zoals smash bros dat altijd de hemel ingeprezen wordt. Ik vond het spel niet echt boeiend, maar goed mischien heb ik wansmaak;-) Zelda is wel weer een stuk beter dan ik had gedacht. Ben nooit zo'n zelda fanboy geweest als iedereen en snapte al die heisa wederom nooit, maar deze titel is wel aardig. Maar alsjeblieft wat een enorme blunder hebben ze gemaakt met die tekst! Echt zo'n afknapper! Ze hadden gewoon stemmen erin moeten doen, desnoods op een sims manier a la midna. Want die tekst met het "TTRRRRRRRRTTT"geluidje is echt afschuwelijk. En nee zelda fanboys dat is geen nostalgie het is irritant. Dat link mischien geen stem heeft kan ik nog mee leven, dit ivm met inlevingsgevoel en alles. Maar ik ben van mening dat ze iedereen iets van stem geluid hadden moeten geven of in iedergeval de belangerijkste personages. En link ook, de beste personages in de game geschiedenis hadden altijd ook een eigen stem. Nu ben je weer een anonieme,stemloze held. Toch jammer want daarmee kan ik me niet inleven.

Om het positief af te sluiten verder schopt zelda wel kont qua art design, maar waarom lijkt de twilight zone op een soort "Tron-gone-wrong" idee? Vind de schemering vet, die blokjes en rare lijntjes er totaal niet bijpassen

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Ieder z'n smaak, he? Ik ben er erg blij mee dat ze geen stemmen hebben toegevoegd, ook al beweer jij dat dat niet kan. En ik bekijk Zelda zeker niet enkel door een roze bril. Zelda 2 en Majora's Mask vind ik bijvoorbeeld maar niks. Ik ben overigens ook niet zo'n fan van de stem van Mario. Af en toe is het nog wel geinig, maar als 'ie te vaak z'n mond open trekt vind ik het rete-irritant.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ja te vaak wel, maar ik vind die tekst zo'n enorme afknapper. Ik bedoel stemmen voor de belangerijkste personages hadden toch wel gekund? Mischien met een optie aan of uit te zetten, maar ik bedoel. Sinds de NES werkt het al zo. Het is gewoon een beetje een teleurstelling. Het is niet erg om een hoofdpersoon een karakter mee te geven. Kijk bv naar die gast die je was in GTA: San andreas. COmpleet eigen karakter hadden ze die meegegeven maar voor veel mensen is het toch wel een game karakter dat ze bij is gebleven.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:31
Smoonshine schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:12:
[...]

Dan had je eventueel met een internet adapter de systeemsoftware kunnen updaten...
Sinds wanneer is de firmware van de Cube updatebaar?
Postius schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:12:
Het is niet erg om een hoofdpersoon een karakter mee te geven.
Maar dat hoeft niet per se met stemmen. ZTP doet dat met mimiek en lichaamshoudingen.

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 13-01-2007 15:46 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:51:
[...]

Het gaat toch ook om het idee.
In de ogen van dat kleine jochie ziet hij gewoon een bowling spel/zelda spel wat ook op de cube had gekunt met een andere controller erbij.

Er serieus op ingaan dat het totaal iets anders is ja dat is wel duidelijk zo
Vandaar ook die ;) :p.

Zit nu met zelda op dik 62 uur en zit nu in de sky temple/level..

Eerste keer dat ik zelda speel, leek mij eerst niets aan, maar nu wel :D:D.

(ow ja, van die 62 uur moet nog wel +- 5 uur af, zo lang heeft ie in totaal op pauze gestaan :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174598

-Sander schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:17:
[...]

60euro is veel geld ja, maar Zelda is het echt dubbel en dwars waard, wat een geweldig spel is het toch.

spoiler: LoZ:TP
Ben nu in de Twilight Temple, wat een prachtige stijl heeft die. Dat zwart/grijze met blauw/roze neon effecten. En dan dat lichtgevende zwaard. O+
Op et internet kun je bijna alle spellen voor rond de € 50, = kopen kijk eens op http://www.budgetgaming.nl daar hebben ze een overzicht van de goedkoopste games voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ach, ik ben zo'n idioot die het niet erg vind om een paar euro's extra in de plaatselijke gameshop te steken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

RayNbow schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Sinds wanneer is de firmware van de Cube updatebaar?
Lezen. Ik zeg nergens dat de firmware van de Cube updatebaar is (Hoewel me dat wel logisch lijkt, alleen niet met middelen die wij tot onze beschikking hebben). Het was meer als voorbeeld bedoeld. De Wii haalt zijn updates van het internet binnen. Waarom zou de Cube dat niet kunnen wanneer hij de beschikking had gehad over een internet verbinding? Het enige waarom de Cube geen updates, mail en internet aan kan op de manier van de Wii is het gebrek aan een internetaansluiting.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mensen die Twilght Princess te duur vinden.. Dit spel is zo knetter goed! 60 E is echt een koopje!

Gisteren Red Steel gekocht. Wat een teleurstelling. De controls was ik vrij snel aan gewend, maar het spel voelt verre van af. De framerate is op te veel plekken te laag. De graphics zijn ver onder de maat. (Ljikt soms wel 16 bit kleuren?) Geen bloed?! De game zit vol met bugs, zoals vijanden die over het scherm knipperen, of de ragdolls die raar natrillen.
Ik begrijp dat het een launche-game is, en dat het misschien te snel is afgemaakt, maar ik vind niet dat je dit zo in de winkels mag leggen.

Vandaag Red Steel dus maar omgeruild voor WW:SM. Dat is pas een lache game! Mijn eerste kennis making met een WarioWare game. Dat wordt dolle pret vanavond met wat vrienden en een potje bier. Aanrader!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.