Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.555 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78081

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:40:
[...]

je kan zover ik weet bij geen enkel VC systeem je knoppen zelf indelen.
In dat geval. Welke knop op je cube controller is dan de Z-knop van de N64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Anoniem: 78081 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:44:
[...]

In dat geval. Welke knop op je cube controller is dan de Z-knop van de N64?
Ik gok de Z-knop van je GC controller. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78081

Gonadan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:49:
[...]

Ik gok de Z-knop van je GC controller. ;)
Zou ik ook gokken maar daar hoopte ik niet op. Lijkt me heel irritant Mario Kart 64 spelen. Hoopte dat je hem zelf kon instellen op bijv. L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Wat is nou eigenlijk zo geweldig aan WarioWare? Ik bedoel, het zullen vast leuke minigames zijn, maar ze zien er niet uit!? Ik ben nog steeds aan het twijfelen welke mingame-game ik ga kopen, monkeyball, rayman, of wachten op mario party, of dan dus eventueel WarioWare, maar ik vind 50 euro voor geanimeerde paint tekeningtjes toch wel een beetje belachelijk. Misschien dat het artistiek is maar dat zie ik er niet in terug om eerlijk te zijn.

Verder ben ik erg blij met mijn Wii. Ik was altijd een Pc-gamer, maar het hele concept van het ding sprak me zo erg aan dat ik hem gekocht heb :).
Natuurlijk Zelda erbij gekocht, de laaste zelda game die ik gespeeld had was diegene die nu op de VC is, dus ik was wel benieuwd, maar wat een game zeg! Ik vind het echt geweldig dat je overal naar geheimen op zoek kan, en de details die ze in het spel verwerkt hebben. Enig minpuntje vind ik dat gevechten wel erg makkelijk zijn, al ben je omsingeld, een zwaai met de nunchuk en iedereen om je heen is dood.

Verder heb ik super mario bros. gedownload, nog steeds een super spel zeg. Misschien voelt het extra leuk omdat ik toen ik nog jong was nooit een spelcomputer mocht van mijn ouders en al m'n vrienden toen een SNES hadden, dat mario een soort jeugdsentiment is geworden ofzo. Net als goldenye trouwens, ik herriner me dat als 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, maar ik vraag me nu af hoe ik dat vind van een shooter met analoge besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Jij bent echt hetzelfde als ik!! Ook nooit consoles gehad, wel veel gespeeld en goede herinneringen. Met de Wii (ook vanaf de eerste dag binnen 8)) heb ik dus alles inéén!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 179896 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Jij bent echt hetzelfde als ik!! Ook nooit consoles gehad, wel veel gespeeld en goede herinneringen. Met de Wii (ook vanaf de eerste dag binnen 8)) heb ik dus alles inéén!! _/-\o_
En hier dus nog zo een. En met mij het hele gezin, zelfs mijn spous is eraan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 21:27

KrL

Foto foto..

Dito.. Ook nooit een console gehad (nouja, Xbox maar die heb ik alleen als mediaplayer :)) en ook vooral gecharmeerd van de gameplay van de Wii.. Heb m alweer 2 weken en ben er blij mee, vooral leuk met bezoek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:06:
Wat is nou eigenlijk zo geweldig aan WarioWare? Ik bedoel, het zullen vast leuke minigames zijn, maar ze zien er niet uit!? Ik ben nog steeds aan het twijfelen welke mingame-game ik ga kopen, monkeyball, rayman, of wachten op mario party, of dan dus eventueel WarioWare, maar ik vind 50 euro voor geanimeerde paint tekeningtjes toch wel een beetje belachelijk. Misschien dat het artistiek is maar dat zie ik er niet in terug om eerlijk te zijn.
Tsja, voor de graphics hoef je Wario Ware niet te kopen. De minigames zijn gewoon erg hilarisch bij Wario Ware, wat voor hele leuke spelmomenten zorgt. Voor jezelf, maar ook voor je toeschouwers.

Monkeyball kun je maar beter wegschrijven als minigame-game. De single player is erg goed, maar de extra minigames zijn over het algemeen niet heel erg best uitgewerkt helaas. Er zitten een paar leuke tussen, maar over het algemeen is het niet veel soeps doordat de besturing gewoon niet werkt.

Rayman vind ik wel erg leuk, maar dat vind ik zelf eigenlijk echt single-player minigames. Niet erg geweldig om tegen elkaar te doen vind ik persoonlijk.

Wario Ware kan ik met korting aanschaffen, dat ga ik dus ook doen. Persoonlijk wacht ik meer op Mario Party 8. Dat is echt de ultieme party game in mijn ogen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 09:03
de enige consoles die ik gehad heb zijn NES, SNES, N64, NGC, Wii - ik hou van gameplay :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
KrL schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:28:
Dito.. Ook nooit een console gehad (nouja, Xbox maar die heb ik alleen als mediaplayer :)) en ook vooral gecharmeerd van de gameplay van de Wii.. Heb m alweer 2 weken en ben er blij mee, vooral leuk met bezoek !
Oke, ik heb ook een XboX en voor dezelfde reden
Als we een huisje huren in het voorjaar dan gaat dat ding vol kinderfilms en games en kunnen paps en mams in de ochtend lekker in hun nest blijven
Heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wario Ware's graphics zijn zo verschrikkelijk kloterig en juist daardoor echt onwijs lachwekkend. Ik liet 't vrienden ooit op de DS spelen en die gingen helemaal stuk op een mannetje dat met een douchekop zichzelf stond te douchen.. onderschat de lulligheidsfactor niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:54:
Dat was mijn punt niet. Ik probeerde hiermee aan te tonen dat een poort waar later Wii controls aan zijn toegevoegd en waarvan de graphics zijn opgepoetst niet perse bagger is.
Nee, natuurlijk niet per sé, dat hangt af van de developer. En dat Nintendo daar goed werk mee levert, is erg fijn. Waar ik op doelde was dat de manier waarop EA en Ubisoft er tot nu toe mee zijn omgegaan mij enige zorgen baart, zoals bijvoorbeeld bij Prince of Persia. Maar goed, voor hetzelfde geld steken ze er nu wél genoeg tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 11:54

SD5k

>4&X

Ik heb WarioWare sinds vanmiddag en moet zeggen dat het grafisch best oke is, hele strakke heldere 2D graphics, en daar is naar mijn mening niks mis mee.

De minigames hebben wel weer een grote replay waarde. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 11-01-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 23:08

Bjk

Al bekend of er deze week nog een levering Wii consoles binnen komt? Ik heb deze week al aantal keer rond gebelt maar nergens. Weer een week wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Leuke game nog : http://www.gameroo.nl/actua/wii/

vraag me af of nintendo hier blij mee gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

wario wario bestaat al sinds de gameboy advance en is imo het enige spel dat het "minigame" concept perfect juist weet te brengen. Spellen zoals rayman of monkeyball hebben amusante minigames, maar die gaan zeer snel vervelen. Wario ware is stukken hectischer, heel grappig om te spelen, heel verslavend en heeft gewoon een enorme replayfactor + de drang om alle extra's te unlocken. Als je een DS hebt moet je ook "wario ware: touched" maar eens proberen, blijft nog steeds een van men favorieten (zeker degene waar je de micro voor moet gebruiken B) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Nou vandaag de ''nieuwe'' touwtjes ontvangen. Blijken gewoon dezelfde te zijn als ik er al om had zitten. Volgens mij zijn het ook niet de nieuwe touwtjes.

Iemand anders al wat ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46

Snippertje

Light up your life

Kan je op je Wii eigelijk ook spellen op internet spelen? Zoals op zylom bijv?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 10:57
en weer een rechtzaak voor Nintendo, maar ook van MS en Sony.

De grote drie, Sony, Microsoft en Nintendo, staan vaak lijnrecht tegenover elkaar. Dit keer staan ze echter aan dezelfde kant, alle drie de partijen worden namelijk aangeklaagd.

Het gaat om een patent dat is ingediend in 1998, geheten de "low voltage joystick port interface." De volledige beschrijving van het patent:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
“The joystick port interface according the present invention is a low power port which interfaces a typical 5 Volt joystick peripheral device with a lower power computer port. The low-voltage joystick port interface includes a bidirectional buffer circuit and a pulse generator which, together, generate a digital pulse signal, representing a joystick coordinate position, based on an input analog measurement signal.”
--------------------------------------------------------------------------------

Er is nog geen reactie gekomen op de aanklaging.

Bron: gamed

[ Voor 0% gewijzigd door Cubic X op 11-01-2007 17:04 . Reden: typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
eerste x dat ik in wii topic post .. maar ik heb hem sinds de launch .. maarjah moet zeggen tof apperaat
egt wat ik er van verwacht had :) .. ben altijd al hardcore console mannetje geweest .. heb alle consoles ongeveer behalfe de ps2 slime en xbox.. en dan lijkt het me logisch dat ik zeg wii is de leukste van allemaal :p. maarjah wario ware heeft toch adviesprijs van 42 euro ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
wolfster schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:15:
eerste x dat ik in wii topic post .. maar ik heb hem sinds de launch .. maarjah moet zeggen tof apperaat
egt wat ik er van verwacht had :) .. ben altijd al hardcore console mannetje geweest .. heb alle consoles ongeveer behalfe de ps2 slime en xbox.. en dan lijkt het me logisch dat ik zeg wii is de leukste van allemaal :p. maarjah wario ware heeft toch adviesprijs van 42 euro ???
Nee, de adviesprijs is 50 euro. Maar via internet moet 43 euro incl. verzenden wel te doen zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 06-06 09:27
Cubic X schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:01:
[b]Het gaat om een patent dat is ingediend in 1998, geheten de "low voltage joystick port interface." De volledige beschrijving van het patent:
Aangezien het patent in 1998 pas is ingediend, lijkt de zaak mij zeer duidelijk. Het gaat zo te zien om analoge input digitaal ontvangen van een joystick. Je mag drie keer raden welke console dit al gebruikte in 1996.

Er is dus prior-art en het is hoogstwaarschijnlijk dat dit patent ongeldig verklaard zal worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 01:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sega Saturn? ;)

edit: ja en Nintendo ook ja ;) (rond dezelfde tijd..)

[ Voor 84% gewijzigd door Michael Knight op 11-01-2007 18:10 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ben ik trouwens de enige die vissen is zelda gigantisch brak vind? ik ben nou een paar keer naar die fishing hole geweest maar het is gewoon bijna onmogelijk om een vis te vingen. Ik slinger als een debiel rond met me nunchuck, vis is bij mijn boot, en vangen is onmogelijk want dat pokke beest blijft altijd onder die boot zitten (lijn word ook niet meer ingehaald, lekker fucking logisch ook) en die inhaal combo die je moet doen kan dus gewoon niet want dan is die vis al weg (ook geprobeert door constant die combo in te bashen tijdens het inhalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:58:
Ben ik trouwens de enige die vissen is zelda gigantisch brak vind? ik ben nou een paar keer naar die fishing hole geweest maar het is gewoon bijna onmogelijk om een vis te vingen. Ik slinger als een debiel rond met me nunchuck, vis is bij mijn boot, en vangen is onmogelijk want dat pokke beest blijft altijd onder die boot zitten (lijn word ook niet meer ingehaald, lekker fucking logisch ook) en die inhaal combo die je moet doen kan dus gewoon niet want dan is die vis al weg (ook geprobeert door constant die combo in te bashen tijdens het inhalen).
Volgens mij doe je iets fout dan ;)

spoiler:
Als je een vis gehookt hebt, dan moet je met de nunchuck gaan schudden (gewoon van links naar rechts), de Wiimote hoef je alleen omhoog te richten, niet mee bewegen o.i.d. en omlaag slaan als de vis springt. Zodra de vis bij de boot zit komt er 'land' in beeld te staan en dan druk je op a + b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 13:00

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Wel handig als je op je Wii aan het internetten bent: je kan het spoilerblok niet selecteren. :p

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41
Bjk schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:54:
Al bekend of er deze week nog een levering Wii consoles binnen komt? Ik heb deze week al aantal keer rond gebelt maar nergens. Weer een week wachten?
volgens een verkoopster die ik vandaag aan de lijn had, heeft nintendo al een paar weken niet uitgeleverd door kerst en oud en nieuw. Wanneer ze weer binnenkwamen kon ze me ook al niet vertellen.
Toch maar weer wachten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DGTL_Magician schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:13:
Wel handig als je op je Wii aan het internetten bent: je kan het spoilerblok niet selecteren. :p
Gewoon klikken op view message ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 127279 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:40:
Nou vandaag de ''nieuwe'' touwtjes ontvangen. Blijken gewoon dezelfde te zijn als ik er al om had zitten. Volgens mij zijn het ook niet de nieuwe touwtjes.

Of je had de goede touwtjes al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 22:48
Ik heb een Wii Update kunnen doen naar versie 2.1
Weet iemand wat er is veranderd of bijgekomen is?
Kan ook nergens een changelog vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door stijnos1991 op 11-01-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 16:08
m3gA schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:09:
[...]

Wavebird kost 19,95 bij de dixons ;)
Wat? Voor die prijs krijg ik normaal niet eens een normale Gamecube controller (bij MM ofzo). Ga gelijk morgen daar kijken (op de site verkopen ze geen wavebirds :'( )
DoubleD1980 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:23:
[...]

Yep.. hier werk t wel gewoon. Ik heb ze twee weken geleden bij de MM gekocht. Het merk van zowel de controller als de verlengkabel en memorycard is Speed-Link. Heb je de controller wel in de juiste input gedaan? Die met 1 puntje moet je hebben.
Had ze ooit gehaald bij de MM, maar dat is al weer jaren geleden. Ik heb geen idee meer van welk merk dat was. Maarja als je bij de dixons toch maar voor 19,95 Wavebirds hebben dan koop ik die wel. Gelijk van die draad zooi af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

probeer net mn polsbandjes te vervangen. serie nummer ingevult op die website maar hij wordt rood
het serie nr bestaat uit 3 letters en 8 getallen. achter elkaar ingevult (letters in hoofdletter net als op de wii gevolgd door de 8 getallen daarna geprobeerd met spatie tussen de letters en de getallen maar hij blijft rood alsof mijn wii niet bestaat :S ik heb een PAL versie gewoon in nederland gekocht de website is ook de website voor de nederlandse wii http://wii.nintendo.nl/6329.html

iemand die weet wat ik fout doe? heb overigens alle andere velden goed ingevult en zie die ook niet rood worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:35

Er zijn in nederland niet veel van de oude touwtjes in omloop. Alles dat begin december geproduceert is bevat de nieuwe polsbandjes.
Op de nintendo pagina over de polsbandjes is het verschil tussen de oude en de nieuwe te zien.
De oude is aanmerkelijk dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:14
Controleer of je hem helemaal goed hebt overgenomen. Volgens mij werd mijn nummer ook rood de eerste keer. Had ook ergens een foutje gemaakt. Cijfer in het vierkantje achteraan moest er ook in als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Ik heb de mijne ook net binnen. Wat blijkt, 2 van mijn 3 Wiimotes hadden al goede touwtjes. De 'verkeerde' zijn wel erg dun trouwens. Alleen de Wiimote die bij mijn Wii zat had de dunne touwtjes, degene die ik los heb gekocht niet. Ik heb mijn Wii op 15 December gekregen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

De oplossing voor iedereen die een Wii/PS3/360 heeft?

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/640/PA.83752.001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:19:

[afbeelding]
ziet er wel erg handig uit :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 15:13
Alleen de kabels aan de console-kant lijken een beetje kort. Zo kan je de consoles niet echt ver van elkaar af zetten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63908

MM Alphen a/d Rijn had wel Wii Play (nog 2 waarvan ik er 1 gekocht heb), maar Wii werd pas dinsdag of woensdag weer verwacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:58:
lol, volgens mij vind je alles slecht. Met Wii Sports wilde ook al niks lukken, en nu bij zelda...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Nice, just what i needed,
Ik heb er gelijk een besteld :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:39:
[...]

lol, volgens mij vind je alles slecht. Met Wii Sports wilde ook al niks lukken, en nu bij zelda...
Idd. vissen bij Zelda is juist ongelofelijk leuk. Het is al helemaal niet moeilijk. Maar goed, wat Vanitas zegt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Idd, ik heb nog eens gekeken. Die wiimote die bij de wii zat is idd dunner (die touwtjes dan hè :9). En die ik los gekocht heb niet, die is dikker. Ik had namelijk verkeerd gekeken op die site van nintendo. Ik dacht namelijk dat er nou een soort iets van plastic beschermertje omheen zat, maar dat blijkt die lus van dat touwtje te zijn. Die nieuwe zijn dus wel de nieuwe :p. Had dus gewoon verkeerd gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:55

job

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:04:
probeer net mn polsbandjes te vervangen. serie nummer ingevult op die website maar hij wordt rood
het serie nr bestaat uit 3 letters en 8 getallen.
Kijk eens goed :P
Het getal in het vierkantje moet je ook meetellen.
Dan heb je dus 3 letters en 9 getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik had in de week van 8 december al een dikkere strap bij de controller bij Wii Play. De Wii zelf had ik een week later pas, maar deze had een nog dikkere en zelfs langere strap. De strap blijkt een centimeter of twee langer te zijn dan bij de controller die bij Wii Play zat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164354

Kreeg vandaag eindelijk wii play van bol.com( besteld op 4 dec), bij de wiimote zat nog gewoon een dun touwtje.
Bij de wii console zelf, die ik nu een paar weken heb zat er al een een dikker touwtje aan. :/
Je zou toch wel verwachten dat nu overal een dikker touwtje bij doen.. zeker nog een van een beginproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

jip_86 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:14:
Controleer of je hem helemaal goed hebt overgenomen. Volgens mij werd mijn nummer ook rood de eerste keer. Had ook ergens een foutje gemaakt. Cijfer in het vierkantje achteraan moest er ook in als ik het goed heb.
yep je hebt gelijk... thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 164354 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:15:
Kreeg vandaag eindelijk wii play van bol.com( besteld op 4 dec), bij de wiimote zat nog gewoon een dun touwtje.
Bij de wii console zelf, die ik nu een paar weken heb zat er al een een dikker touwtje aan. :/
Je zou toch wel verwachten dat nu overal een dikker touwtje bij doen.. zeker nog een van een beginproductie.
Tja, dat kan he. Bij mij was het juist precies anders, bij mn wii zat een dunne en bij Wii Play een dikke. Maar dat maakt toch ook niks uit...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Freeloader compatibiliteit
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/freeloadim.JPG

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De wavebirds hebben toch geen rumble functie?
Die is juist wel handig soms (en met Mario Party zelfs nodig). :)

Zaterdag maar weer de stad in om een tweede GC controller (draad) te vinden.
Op internet wordt niets :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er zijn wat leuke nieuwtjes verschenen op GoNintendo:

Allereerst een Wii trailer voor de Godfather game. Ik vind dat wel wat geweldadig, damn die kickbokser die daar ook met die Wii controller zit :) . Misschien leuk voor mensen die nog boxgame zoeken --> trailer. Er is ook een interview op IGN geplaatst met de makers, met veel interessante info.
From the first day of development, we focused on making the Blackhand gestures easy and intuitive to perform. The approach we took was to make the Nunchuk act as an extension of the player's left hand while the Wii Remote would represent the player's right hand. Forward jabs and hooks are your basic moves, but you can also charge attacks, or grab enemies by holding the two shoulder buttons. When grabbing, slam both hands forward to push someone up against a wall, or pull both hands towards your body for a head-butt. You can swing and throw enemies around in a similar fashion. With a bat or crowbar, you can perform different melee weapon attacks by swinging the Wii remote in different directions.
Er zijn ook een hoop nieuwe screens van SSX:Blur. Die leggen de besturing zeer uitgebreid uit. Dat ziet er best goed uit. Meer informatie is hier te vinden: http://ncroal.talk.newsweek.com/default.asp?item=427508.

En tot slot nog wat Cooking Mama, Cook Off screens, ziet er Wario ware achtig uit. De controls schijnen erg goed te zijn: http://gonintendo.com/?p=11538.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik hoor overal dat het Februari en waarschijnlijk Maart wordt ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 04-06 14:13
gabiballetje schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:53:
nieuwe Wii's? of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719

gabiballetje schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:53:
Wat komt er dan pas in februari of maart? Beetje meer info graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

wavebird trilt idd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:19:

[afbeelding]
is er ook zoiets voor de ps2&xbox en eventueel wii icm met rgb, loop nu de hele tijd te klote met verwisselen van scart wanneer ik 1 vd 3 gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:11:
[...]

is er ook zoiets voor de ps2&xbox en eventueel wii icm met rgb, loop nu de hele tijd te klote met verwisselen van scart wanneer ik 1 vd 3 gebruik
Idd, er zijn meerdere van die GCN+Xbox+PS2 kabels die ook RGB aankunnen, maar de kabels naar de consoles zijn altijd veel te kort. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb vandaag ook m'n nieuwe straps binnen gehad, dacht die komen niet meer, maar vandaag lagen ze netjes in de bus en zijn idd veel dikker

netjes van nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:19:
[...]
Idd, er zijn meerdere van die GCN+Xbox+PS2 kabels die ook RGB aankunnen, maar de kabels naar de consoles zijn altijd veel te kort. :'(
waar kun je die bestellen? mijn slim ps2 staat toch bovenop mn xbox dus heb niet zo'n grote lengte nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:05
Anoniem: 109288 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:31:
[...]

waar kun je die bestellen? mijn slim ps2 staat toch bovenop mn xbox dus heb niet zo'n grote lengte nodig
Bedoel je toevallig zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Pff sorry hoor maar krijgen we nu weer een PS2 poort in de vorm van the godfather? Echt triest gewoon, de Wii kan zoveel beter. Kijk als de controls vet zijn maakt het bij mij nog een kans maar ik word gewoon moe van al die PS2 poorts. Neem dan een poort van de Xbox versie ofzo.

Daar gaat mijn geld dus niet naartoe..

[ Voor 46% gewijzigd door schnumi op 11-01-2007 23:02 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vandaag ff Wario Ware opgepikt, echt dikke humor (soms) :D
Nog nooit een wario ware spel gespeeld en de 200~ mini games zijn stuk voor stuk hilarisch puur omdat t zo snel gaat want t is natuurlijk enorm simpel.

Maar op component ziet het er wel een stuk strakker uit als Wii Sports bv, daar vind ik in sommige gevallen composite nog beter ook omdat je niet alle karteltjes ziet (omdat t allemaal vage airbrush shit is). Maargoed dat kan je van 2 kanten bekijken, grafisch vind ik het iig grappig.

Ik vraag me alleen af, hoe lang blijft zoiets leuk? Ik heb niet echt een vast maatje/broer(tje) om zoiets te spelen afgezien van een paar vrienden die 1 a 2x in de week komen max, is dit spel wel leuk in single player na een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:31:
[...]

http://87.233.128.35/prod...f372883d73dbf236ad12c2fb1

Afbeeldingslocatie: http://87.233.128.35/images/Playstation2/MC-Uniscart.jpg

Geschikt voor: Dreamcast, PS1, PS2, GCN en Xbox.
Is geschikt voor RGB en kost 23 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:10:
[...]
http://87.233.128.35/prod...f372883d73dbf236ad12c2fb1

[afbeelding]

Geschikt voor: Dreamcast, PS1, PS2, GCN en Xbox.
Is geschikt voor RGB en kost 23 euro. ;)
zelfde kastje --> Afbeeldingslocatie: http://image.auctionweb.info/items/original/124620/a4d43e00e73dad6463ef81610895a2a7.jpg

2 euro 90 euro

--> link

Wat is alles toch altijd zo duur hier, scheelt 85% in de prijs, ok 70% als we verzendkosten meenemen, maar toch...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 11-01-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:05
nudie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:09:
Ik vraag me alleen af, hoe lang blijft zoiets leuk? Ik heb niet echt een vast maatje/broer(tje) om zoiets te spelen afgezien van een paar vrienden die 1 a 2x in de week komen max, is dit spel wel leuk in single player na een week?
Over één of twee weken zou ik graag antwoord op die vraag hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:19:
[...]

zelfde kastje --> [afbeelding]

10,80 euro

--> link

Wat is alles toch altijd zo duur hier, scheelt 55% in de prijs :)
Pff jongens kom op dat gaat kwaliteitsverlies opleveren, niet normaal.

Dat zie je zo, tenzij je tv uit de jaren 60 komt dan. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:25:
[...]

Pff jongens kom op dat gaat kwaliteitsverlies opleveren, niet normaal.

Dat zie je zo, tenzij je tv uit de jaren 60 komt dan. :P
Ik heb er een en zie geen verschil. Gestest op een Plasmascherm. Volledig RGB bekabeld! Madcatz komt ook uit China! En denk eens aan die Blaze component kabels. Kosten $6 in Azie en hier 42 euro! Maakt dat ze beter? Nee, is dezelfde kabel!

--> RGB kastje met 3 inputs kost maar 2 euro 50 ( ex 7,90 verzend ) --> link

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 11-01-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:14
schnumi schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:00:
Pff sorry hoor maar krijgen we nu weer een PS2 poort in de vorm van the godfather? Echt triest gewoon, de Wii kan zoveel beter. Kijk als de controls vet zijn maakt het bij mij nog een kans maar ik word gewoon moe van al die PS2 poorts. Neem dan een poort van de Xbox versie ofzo.

Daar gaat mijn geld dus niet naartoe..
Volgens mij is het nog auto aim ook als je goed kijkt. Hij beweegt zijn wiimote amper en ineens is een andere getarget.

Krijg net een Wario Ware mail van Nintendo:
Afbeeldingslocatie: http://mailing.nintendo-europe.com/img/2007_01_11/NL_wwsm_newsletter_r1_c1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door jip_86 op 11-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:26:
[...]

Ik heb er een en zie geen verschil. Gestest op een Plasmascherm. Volledig RGB bekabeld! Madcatz komt ook uit China! En denk eens aan die Blaze component kabels. Kosten $6 in Azie en hier 42 euro! Maakt dat ze beter? Nee, is dezelfde kabel!

--> RGB kastje met 3 inputs kost maar 2 euro 50 ( ex 7,90 verzend ) --> link
Dat ding heb ik gekocht bij de Mediamarkt. Nu zit m'n PS2, Wii en Xbox erop. En dat heeft dan als resultaat dat het geluid het bij geen van drie het doet. Dus nu gebruik ik em maar als scart verlengkabel, en zit elke keer stekkertjes te wisselen. Iemand een tip?

Weer een nieuwe game erbij: Wario Ware.
Ik lag gelijk al helemaal dubbel toen ik em aanzette.
Itse Wiii, Warrrio
Daarna een paar spelletjes gedaan, en daaruit blijkt dat als je fan was van de eerste wario ware's, dat je deze geweldig gaat vinden. Dit weekend de party mode maar ff testen.

[ Voor 14% gewijzigd door Murcielago op 11-01-2007 23:43 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor zover ik kan zien is helaas alleen Xevious(NES) de enige nieuwe Virtual Console titel voor deze week. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26222

Gonadan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:24:
De wavebirds hebben toch geen rumble functie?
Die is juist wel handig soms (en met Mario Party zelfs nodig). :)

Zaterdag maar weer de stad in om een tweede GC controller (draad) te vinden.
Op internet wordt niets :(
Misschien een tip bij play-asia.com zijn ze erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26222 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:27:
[...]

Bij http://www.nedgame.com/ hebben ze ook genoeg GCN controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vond die warioware voor de cube maar niks trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
In je eentje is er niks aan om te Wario Waren (vind ik althans), maar met een paar vrienden is het erg leuk! Na enige drankjes is het helemaal een gekkenhuis. Het enige probleem met Wario Ware ligt in het feit dat de chaos het leukste is. In het begin heeft iedereen "Aargh wat moet ik doen!? Oh haha!!". Ken je alle games echter al, dan is het een stuk minder leuk.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:35:
[...]
Dat veranderd niet zoveel, dat kan nog steeds goed uitpakken. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Metal Gear Solid: Twin Snakes of Resident Evil 1. Een poort van een ouder spel is niet automatisch bagger.
MGS:TS heb ik dus ook niet gekocht. Was een prima game maar ik ga niet voor het volle pond gewoon weer lekker de PSX1 versie herspelen. Ik heb ook PoP:WW dus die valt dus ook af. Ik heb gewoon persoonlijk geen reet met poorts. (Tenzij het dus tegen duidelijk lagere prijzen is, dan kan een klassieker b.v. best leuk zijn.) Nu zou ik MGS:TT dus wel kopen voor een euro of 10-15.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2007 03:32 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:27:
[...]

Krijg net een Wario Ware mail van Nintendo:
[afbeelding]
krijg je die vrouwen er trouwens gratis bij bij je wario game?

en dan nu minigame trampoline springen ^O^

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 12-01-2007 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 05-06 21:27

KrL

Foto foto..

Anoniem: 127279 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:04:
Idd, ik heb nog eens gekeken. Die wiimote die bij de wii zat is idd dunner (die touwtjes dan hè :9). En die ik los gekocht heb niet, die is dikker. Ik had namelijk verkeerd gekeken op die site van nintendo. Ik dacht namelijk dat er nou een soort iets van plastic beschermertje omheen zat, maar dat blijkt die lus van dat touwtje te zijn. Die nieuwe zijn dus wel de nieuwe :p. Had dus gewoon verkeerd gekeken.
Had precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik heb mijn Wii bij de wehkamp besteld en de levertijd op de website is al 3x veranderd. 3 weken..toen 5 weken en nu al >5 weken

bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204380

Gister avond de nieuwe update binnengehaald, blijkt dat ouderlijk toezicht beschikbaar is geworden.
Ik vraag me af wanneer dat nieuws kanaal eens wordt vrijgegeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204380 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:22:
Gister avond de nieuwe update binnengehaald, blijkt dat ouderlijk toezicht beschikbaar is geworden.
Ik vraag me af wanneer dat nieuws kanaal eens wordt vrijgegeven. :P
Ouderlijk toezicht, lol? Dan kunnen ze ook dat pr0n kanaal vrijgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Gisteren eindelijk eens hands-on met de wii kunnen spelen bij een collega thuis. Helaas maar 5 minuutjes maar ik heb me prima vermaakt met een potje baseball. Had niet verwacht dat ik mezelf zo zou laten meeslepen, ik stond gelijk al druk te gooien :)

Voordat ik kwam was een andere collega bezig met een potje wii tennis en die was vergeten het bandje om te doen. Gevolg was dat de wii-mote uit zijn hand was gevlogen en vol de muur had geraakt :)

Gelukkig werkte de wii-mote nog zodat ik nog even kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren met een paar vrienden een hele avond wario ware gespeeld - GE-NI-AAL. De manier waarop je mii's in multiplayer gebruikt worden is ook prachtig, ik kwam niet meer bij van het lachen :).

Het is weer een heel hectische game geworden en de zen-turorials tussendoor zijn gewoon bizar. Het valt me op hoe ongelofelijk scherp er alles uitziet op mijn LCD (componentkabels). 90% van het spel is in 2D, maar het ziet er allemaal zo waanzinnig goed uit. Vooral de tussenanimaties (yay! Ashley is terug, cuter dan ooit) zijn prachtig. Een aanrader. Beste "minigame" spel dat je gaat tegenkomen, en het wordt allemaal zo hectisch moeilijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 03:26:
[...]
krijg je die vrouwen er trouwens gratis bij bij je wario game?
en dan nu minigame trampoline springen ^O^
Ja, Wario Ware lijkt mij ook toch wel grappig. Inderdaad met die meiden erbij is het helemaal geweldig :P
WIe heeft deze game en is het werkelijk leuk??

[ Voor 6% gewijzigd door damnsharp op 12-01-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Hm... vergeet wat. Heb een volgens mij niet zo'n slimme vraag althans, weet het antwoord ineens niet meer 8)7
Hoe sluit ik mijn Wii aan op de stereo (wil nml genieten van 5.1 sound) want ik heb nu een Wii RGB Cable....met dus scart aansluiting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:47:
Gisteren met een paar vrienden een hele avond wario ware gespeeld - GE-NI-AAL. De manier waarop je mii's in multiplayer gebruikt worden is ook prachtig, ik kwam niet meer bij van het lachen :).

Het is weer een heel hectische game geworden en de zen-turorials tussendoor zijn gewoon bizar. Het valt me op hoe ongelofelijk scherp er alles uitziet op mijn LCD (componentkabels). 90% van het spel is in 2D, maar het ziet er allemaal zo waanzinnig goed uit. Vooral de tussenanimaties (yay! Ashley is terug, cuter dan ooit) zijn prachtig. Een aanrader. Beste "minigame" spel dat je gaat tegenkomen, en het wordt allemaal zo hectisch moeilijk :)
Die scherpte viel mij ook enorm op (LCD via RGB). Het ziet er echt mooi uit. Die 2D stijl is ook echt geweldig. Alleen jammer van de afwezigheid van breedbeeld. Maar ja, dat maakt Wario nog net een stukje breder. Mulitplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar de single player is ook al lekker stompzinnig en hilarisch. Tot nu toe een topaankoop. Van het weekend eens in multiplayer proberen!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Murcielago schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:42:
[...]

Dat ding heb ik gekocht bij de Mediamarkt. Nu zit m'n PS2, Wii en Xbox erop. En dat heeft dan als resultaat dat het geluid het bij geen van drie het doet. Dus nu gebruik ik em maar als scart verlengkabel, en zit elke keer stekkertjes te wisselen. Iemand een tip?
Probleem bij zo'n verlengstuk is dat alle ingangen met elkaar verbonden zijn. Meestal gaat dit goed maar vaak ook niet. Het beste kun je een switch kopen die de ingangen van elkaar scheidt zoals de Vivanco SBX95SE.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 168765 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:04:
[...]

Volgens mij doe je iets fout dan ;)

spoiler:
Als je een vis gehookt hebt, dan moet je met de nunchuck gaan schudden (gewoon van links naar rechts), de Wiimote hoef je alleen omhoog te richten, niet mee bewegen o.i.d. en omlaag slaan als de vis springt. Zodra de vis bij de boot zit komt er 'land' in beeld te staan en dan druk je op a + b
Dat doe ik dus maar dat werkt maar zelden. Het probleem is dat die vis bij mij ''klem'' komt te zitten onder de boot. Bij mij gaat die lijn ook bijna altijd door de boot heen ipv ernaast te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 23:59
Anoniem: 16963 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:44:
Voordat ik kwam was een andere collega bezig met een potje wii tennis en die was vergeten het bandje om te doen. Gevolg was dat de wii-mote uit zijn hand was gevlogen en vol de muur had geraakt :)
Dom van de eigenaar, dat hij daar niet op lette. Als iemand met mijn Wii gaat spelen dan let ik er elke keer op dat ze het polsbandje vastmaken (bij het doorgeven van de wiimote). En reken maar dat ik ze er nadrukkelijk op wijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Anoniem: 26222 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:27:
[...]

Weet niet wat ze daar kosten maar bij bol.com zijn ze ook maar €13
aaargh, laat maar die zijn third-party :|

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 3747 op 12-01-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

Haay schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Dom van de eigenaar, dat hij daar niet op lette. Als iemand met mijn Wii gaat spelen dan let ik er elke keer op dat ze het polsbandje vastmaken (bij het doorgeven van de wiimote). En reken maar dat ik ze er nadrukkelijk op wijs!
Ik spreek van te voren altijd een soort click-through agreement uit ;)
Dat iedereen vanaf het moment dat de wii-mote aangeraakt is volledig verantwoordelijk is voor alle schade die daaruit voortvloeit etc.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Kan iemand iets roepen over de mogelijke levering vandaag. Overal zijn er geruchten dat Nintendo vandaag zal gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:07:
Kan iemand iets roepen over de mogelijke levering vandaag. Overal zijn er geruchten dat Nintendo vandaag zal gaan uitleveren.
waar lees je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:30:
[...]

Dat doe ik dus maar dat werkt maar zelden. Het probleem is dat die vis bij mij ''klem'' komt te zitten onder de boot. Bij mij gaat die lijn ook bijna altijd door de boot heen ipv ernaast te blijven.
Daar heb ik nooit last van. Je moet misschien een beetje bijsturen dan met de Wiimote door hem wat schuin te houden, anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Haay schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Ik heb ze nieteens aan de wiimotes zitten :/ hoewel ik toch vrij lomp ben geweest, heb ik nooit een moment gehad dat ik hem los zou laten :?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 23:59
rajackar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:56:
Ik spreek van te voren altijd een soort click-through agreement uit ;)
Dat iedereen vanaf het moment dat de wii-mote aangeraakt is volledig verantwoordelijk is voor alle schade die daaruit voortvloeit etc.
Ha ha, vergelijkbaar als je met vrienden ergens naar toe rijdt in de auto, en je bij toebeurt gaat rijden. Wie achter het stuur zit en geflitst wordt mag de bekeuring betalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Haay schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Ha ha, vergelijkbaar als je met vrienden ergens naar toe rijdt in de auto, en je bij toebeurt gaat rijden. Wie achter het stuur zit en geflitst wordt mag de bekeuring betalen! :D
Had je mijn gigantisch leuke nieuwe Mii al gehad? :+ Mevrouw L.E.S. Bie

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
NoE heeft een persbericht uitgestuurd over de verkopen tot 1 januari. Het is opmerkelijk hoe hoog de tie-in ratio is. Per Wii zijn er gemiddeld 3 games verkocht. Als je bedenkt dat er al een spel bij zit (Wii Sports) en dat de Wii toen pas anderhalve maand op de markt was, dan is dat heel hoog. Daarnaast zijn er ook enorm veel Nunchucks en Wiimote's verkocht. Het is dus niet gek dat de winstverwachting zover omhoog is bijgesteld.

Edit: linkje: http://gonintendo.com/?p=11575.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 12-01-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geeft dat kastje met die 3-scart aansluitingen een RGB signaal of een normaal composiet signaal? Want ik heb voor mijn PS2, XBOX & Wii een rgb kabel, maar mijn TV heeft dus maar één scart aansluiting die RGB ondersteunt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
M.i. heb ik mijn vraag niet goed gesteld, hoe sluit ik de Wii op mijn Dolby versterker aan zodat ik kan genieten van Dolby Pro Logic 2? Volgens mij lukt dat niet meer omdat ik de RGB scart kabel heb aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
ondanks dat iedereen zegt dat de Wii zo'n goeie launch-lineup heeft vind ik dat er weinig goeie spellen te krijgen zijn. Er is op dit moment geen enkel spel uit waar ik echt op zit te wachten(zelda en red steel heb ik al).
Ook de komende maanden komt er volgens mij weinig boeiends. Alleen SSX lijkt me nog wel leuk.
Hopelijk komt het allemaal goed :p
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.