Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier twee vragen over Wii Sport: Tennis.
Misschien is de vraag al beantwoord, maar kan het in de inmense fora niet terugvinden...

1.
In Wii Sport Tennis kun je op een bepaalde manier een spin-effect aan de bal geven. Dit lukt mij nu alleen nog bij toeval, maar wil graag leren hoe.

2.
Wanneer iemand serveert, kun je de bal heel strak terugspelen zodat degene die serveert de bal NOOIT kan terug spelen (en je dus 0-40+ wint).
Hoe kan je die bal toch terugspelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:18:
Hier twee vragen over Wii Sport: Tennis.
Misschien is de vraag al beantwoord, maar kan het in de inmense fora niet terugvinden...

1.
In Wii Sport Tennis kun je op een bepaalde manier een spin-effect aan de bal geven. Dit lukt mij nu alleen nog bij toeval, maar wil graag leren hoe.

2.
Wanneer iemand serveert, kun je de bal heel strak terugspelen zodat degene die serveert de bal NOOIT kan terug spelen (en je dus 0-40+ wint).

Alvast bedankt!
1: wil ik ook weten :P
2: kwestie van timen, vroeg terug slaan. Gelukkig lukt dit niet altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37

The_DoubleU

Tweaker in München

nero355 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:07:
Verder vind ik het wel erg raar dat iemand beweerde dat Wii Play los verkopen niet mag ?! Ik reken erop namelijk en dan voor 10 € ofzo ... heb namelijk 2de Wiimote voor 39 € gekocht zonder Wii Play.
Mocht iemand van zijn gloed nieuwe Wii Play afwillen DM effe a.u.b. !!
Op de DVD hoes van Play staat dat deze niet los verkocht mag worden.
Ik heb dit bij 1 winkel gezien, die Wii play voor 30 euro verkocht en een losse controlle voor 40 euro. Dus daar maken ze daar mooi winst mee.

Wiimotes kan je wel los kopen, Wii Play niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Erik070 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:04:
Hebben meer mensen er last van dat de verlengkabel voor Gamecube controllers niet werken?

Zijn 3rd party verlengkabels (geloof niet dat Nintendo zo ooit heeft gemaakt), werken prima op de Gamecube en zijn reuze handig als je meer dan 1.5 meter van je tv af zit :X .
Op de Wii is het alsof er geen controller is aangesloten waardoor Gamecube games spelen een verhuizing van de Wii vanaf het tv meubel naar de salon tafel betekent. 4 Wavebirds zouden een oplossing zijn maar deze krengen zijn nog best duur.

Ook m'n 3rd party memorycard werkt niet, minder erg maar toch wel vreemd.

Iemand verlengkabels die wel werken?
Yep.. hier werk t wel gewoon. Ik heb ze twee weken geleden bij de MM gekocht. Het merk van zowel de controller als de verlengkabel en memorycard is Speed-Link. Heb je de controller wel in de juiste input gedaan? Die met 1 puntje moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
jaapstobbe schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:19:
[...]

1: wil ik ook weten :P
2: kwestie van timen, vroeg terug slaan. Gelukkig lukt dit niet altijd :)
1: Je pols draaien in je slag. Je kan ook verschillende soort slagen doen, Mijn favoriet is het met het baseline mannetjes snoeihard vlak over het net slaan (alleen sla ik wel is uit :P)
2:Kwest van timen, en wat voor soort slag je doet. Dit werkt helaas ALTIJD en ook tegen mensenlijke tegenstanders. Tennis zuigt dus ook hard, nouja ik vind het stom dat ik iedereen zijn service kan breaken zonder ook maar iets te doen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Laatst online: 09-09 14:10
Postius schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:26:
[...]

1: Je pols draaien in je slag. Je kan ook verschillende soort slagen doen
Was me dus nog niet opgevallen, ga dit straks eens proberen. Ik dacht dat enkel timing het enige van belang was, en dat je het soort slag niet zelf kon bepalen.

Ik denk dat ik m'n wii+wiiplay+extra nuncuck+zelda + RaymanRR toch in de verkoop ga doen. Ik heb er een paar weken pret aan beleefd, maar ik heb ik te weinig tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan 3 verschillende soorten slagen doen, Top spin, Lobben en Slicen. Ik weet hoe ze werken maar google erop dan staat ook op 100'den fora uitgelegd hoe je alle bewegingen moet doen. Vooral een Top Spin bal cross slaan is altijd leuk:D
YES binnenkort eindelijk Zelda geruild tegen mijn red steel. En die red steel had ik weer gekregen toen ik hem ruilde voor mijn Rayman. Hopen dat zelda beter bevalt. Ik wil Trauma Center gewoon en dat DBZ spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Over die Nyko wireless sensorbar.
Lijkt mij een prima product maar ik zou ook graag een wired versie zien met dezelfde range. Ik zit zo'n 3~4 meter van mijn buis af en heb soms dat mijn cursor "bibbert" ik zou dus graag die extra range willen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jaapstobbe & Postius,

Bedankt voor de snelle reacties!

1. Ik ga dan nog maar eens lekker oefenen op die effectjes :P

2. Wat ik ook probeer, je komt er gewoon niet bij (je speelt m te strak, nog op de rand van het eerste vak bij het net!). Komt er dus op neer dat je de sjaak bent wanneer je moet serveren, want dat red je dus niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:18:
2.
Hoe kon je zo'n niet te retourneren bal überhaupt slaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Een harde service sla je, als je op het hoogste punt van de bal sllaat tijdens het opgooien

en een spin bal, moet je de remote snel horizontaal omdraaien, ik draai hem tijdens mijn fore hand precies in de swing met mijn duim en wijsvinger om

Het lukt mij ook niet altijd hoor, zegmaar 7 van de 10 keer ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door SOCO_cola op 10-01-2007 15:09 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:54:
[...]

Hoe kon je zo'n niet te retourneren bal überhaupt slaan dan?
Je kunt ze wel retourneren. Maar dan moet je heel vlug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
h8bal schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:38:
[...]

Was me dus nog niet opgevallen, ga dit straks eens proberen. Ik dacht dat enkel timing het enige van belang was, en dat je het soort slag niet zelf kon bepalen.

Ik denk dat ik m'n wii+wiiplay+extra nuncuck+zelda + RaymanRR toch in de verkoop ga doen. Ik heb er een paar weken pret aan beleefd, maar ik heb ik te weinig tijd voor.
Verkoop je wiiply + controller + zelda niet los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
.

[ Voor 99% gewijzigd door HarmoniousVibe op 10-01-2007 15:17 . Reden: lama ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Laatst online: 09-09 14:10
maartend schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Verkoop je wiiply + controller + zelda niet los?
Ik ga eerst proberen alles tesamen kwijt te geraken. Maar stel gerust vragen via PM, anders vervuilen we dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002

Smoonshine

Feyenoord!!

jip_86 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Klopt. En wanneer je de bal goed raakt sla je hem op zo'n manier terug dat hij in de rebound ook praktisch onhoudbaar is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat spin effect bij Tennis lukt me alleen als ik een backhand doe (dus links van me aangezien ik rechts ben) dan krijg ik altijd een effect.

Als ik een forehand doe dan krijg nooit een effect, lukt me gewoon niet snap het zelf ook niet. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens ik hoorde dat de PAL consoles vandaag een update krijgen?

Lees al op het IGN forum van mensen uit australië en de UK. Versie 2.1E als het goed is? Iemand al gekeken? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toen ik mijn Wii vandaag voor het eerst op internet deed, kreeg ik wel dat hij twee keer achter elkaar een update deed. Eerst begon hij over een soort screensaverfunctie en na de tweede keer over een paretal lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op mijn US console nog geen update te bekennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
schnumi schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:48:
Overigens ik hoorde dat de PAL consoles vandaag een update krijgen?

Lees al op het IGN forum van mensen uit australië en de UK. Versie 2.1E als het goed is? Iemand al gekeken? :)
Dat kon je een pagina terug ook al lezen hier :)
Ik heb overigens net geupdate en niet echt merkbare verschillen in vergelijking met voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DoubleD1980 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:56:
[...]

Dat kon je een pagina terug ook al lezen hier :)
Ik heb overigens net geupdate en niet echt merkbare verschillen in vergelijking met voor de update.
Sommigen menen dat een van de verschillen is dat Australiërs geen Turbogrfx spellen meer kunnen spelen/downloaden...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wario Ware is uit in Nederland, zag hem bij de BS liggen. Helaas moet ik nog wachten op de USA versie, dat is de 2e keer dat Nintendo USA me PWNED :) (wii play komt 15 februari uit en wario over een week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Maar bij het derde balcontact, lukt het dus praktisch niet om terug te slaan.
Degene die serveert, wordt dus vervolgens uitgetikt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

IGN was niet al te enthousiast over Wario Ware op de Wii.. Beetje jammer... te makkelijk en lage replay waarde (iets waar ik gevoelig voor ben) fokken 'm op
Closing Comments
As with Touched on the DS, Smooth Moves offers a brilliant introduction to the Wii's unique control system. In fact, part of the game's joy is its showcasing of the vast number of possibilities the Wiimote offers - and hopefully other developers are taking note here. Unfortunately, Touched's shortcomings rear their ugly head again and the result is a game which is wildly entertaining, thoroughly stupid but much too brief and far too shallow to offer more than a passing diversion. Undeniably, Wario Ware is still one of the most original, refreshing franchises around at the moment. However, it's becoming increasingly difficult to recommend new entries when they neglect to recognise the importance of countering the series' inherent brevity with plenty of compulsive peripheral content - especially given how successful both GBA games were here. Sure, it's Wario Ware and, yes, it's fun - it's just a shame that even the much-touted multiplayer focus can't quell the feeling you're being short changed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Deddiekoel schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:45:
Over die Nyko wireless sensorbar.
Lijkt mij een prima product maar ik zou ook graag een wired versie zien met dezelfde range. Ik zit zo'n 3~4 meter van mijn buis af en heb soms dat mijn cursor "bibbert" ik zou dus graag die extra range willen.
Dan moet je even de gevoeligheid aanpassen in het Wii menu 10+ meter is makkelijk te doen(instellingen --> sensorbalk).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Ik deed net per ongeluk een update en ik heb nu inderdaad ook 2.1E...
Heb alleen nog niet kunnen ontdekken wat er anders is...
Hoop niet dat ik hem nou hack-proof heb gemaakt ;)

EDIT:
Dat bibberen van mijn cursor heb ik eerst nooit gehad, maar begint nu ook te komen, net alsof je batterijen dat ook ietsje beïnvloeden. Ik kan hem namelijk blijven instellen bij de sensitivity, maar het haalt momenteel niks uit...

[ Voor 40% gewijzigd door xsive op 10-01-2007 17:12 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niks anders te zien, alleen die melding dat ouderlijktoezicht is toegevoegd. Onzin want deze zat bij de vorige update ook al inbegrepen. Ik heb gemailed naar Nintendo en wacht nu geduldig op antwoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:05:
Wario Ware is uit in Nederland, zag hem bij de BS liggen. Helaas moet ik nog wachten op de USA versie, dat is de 2e keer dat Nintendo USA me PWNED :) (wii play komt 15 februari uit en wario over een week)
Hier helaas nog nergens te zien bij Intertoys of FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

apNia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:36:
IGN was niet al te enthousiast over Wario Ware op de Wii.. Beetje jammer... te makkelijk en lage replay waarde (iets waar ik gevoelig voor ben) fokken 'm op

[...]
ach, ze praten over "dezelfde tekortkomingen als touched", en ik vond wario ware touched een waanzinnig leuk spel :) (heb nog tegen men moeder een oorlog gehad om de records keer op keer te verbreken)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Weet iemand nog een (betrouwbare) webwinkel die originele GC controllers verkoopt en een beetje snel levert?

(Met draad, want soms is rumble handig :P ).

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

over dat wario al in de winkels ligt
volgens de bartsmit site zelf is die er pas 12 januarie :P ik heb hem zelf nog niet zien liggen jammer genoeg :'( maar dan kijk ik wel de 12e

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat op bs.com geen classic controllers staan? Ik vind het wel een beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:03:
volgens de bartsmit site zelf is die er pas 12 januarie :P ik heb hem zelf nog niet zien liggen jammer genoeg :'( maar dan kijk ik wel de 12e
Bart Smit Kalverstraat Amsterdan bij de V&D had er vandaag 12 liggen.
Ander nieuws: http://www.nu.nl/news/940...ogt_winstverwachting.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h8bal schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:38:
Mail me maar op dylan (at) dyve (punt) net als je ervan af wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even geen games voor mij. Heb vandaag de iBood gekocht en ga morgen de james Bond Ultimate edition collectie kopen.
Feb wordt het pas weer voor mij (DBZ en Excite truck)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Iemand die MMC kaartjes aan de praat heeft kunnen krijgen?
Ik heb er hier een stuk of 4 liggen, maar geen van allen werken ze.

Het ziet er dus naar uit dat MMC kaarten niet zullen werken, jammer was een kleine moeite om die kaarten ook te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Vanmiddag bij een vriend van me op z'n Wii gespeeld. Hij had em net sinds gisteren binnen. Nou heel gezellig natuurlijk, maar hij had een probleem. De pointer ging steeds heen en weer. Dus na de batterijen te hebben vervangen en nog wat andere dingen te hebben getest was het nog steeds niet goed.

Dus ik in dat sensitivity scherm kijken, en daar zag hij 4 stippen op ipv 2. Wat bleek nou, het licht van de sensor bar weerkaatste af op zijn center speaker (die stond voor de TV en dus ook voor de sensorbar). Daar zat een laagje lak overheen :D

Hier nog meer mensen van dit soort "irritante" probleempjes ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn vriendin vind het leuk om naast de TV 2 kaarsen te branden. Als ik dan wil wii'en dan denk de Wiimote steevast dat dat de sensor bar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:02:
Iemand die MMC kaartjes aan de praat heeft kunnen krijgen?
Ik heb er hier een stuk of 4 liggen, maar geen van allen werken ze.

Het ziet er dus naar uit dat MMC kaarten niet zullen werken, jammer was een kleine moeite om die kaarten ook te ondersteunen.
klopt moet SD zijn qua maat lijken ze hetzelfde maar MMC kaarten zijn iets dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Volgens iemand op jeux-france.com kost de Wavebird bij de Carrefour (Frankrijk) nu €10(!)

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 10-01-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Voor de echte fanboy relnichten heb ik zojuist een leuke actie bedacht: Surf met je Nintendo Wii Opera Browser zo vaak als je kan naar de Sony website. Staat leuk als ze hun marketing afdeling vele hits hebben met als client beschrijving "Opera/9.00 (Nintendo Wii; U; ; 1309-9; nl)".

Of zouden ze dan denken dat mensen voor de PSWii combinatie gaan ipv Wii60 :+

Het idee kwam in me op toen ik per ongeluk op "logout" klikte en bij mijn sessies de Nintendo Wii beschrijving zag :)

En toen las ik per ongeluk "Nintendo Wii Opera Bowser" :D

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet de verwachte levertijd van de nieuwe polsbandjes (aangevraagd via nl.wii.com)?
Ik wacht al 2 a 3 weken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Achja, nuttig is het niet. Vond die lui in de bioscoop nog wel lachen.
Dit is niet te doen.

[ Voor 56% gewijzigd door job op 10-01-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

In dat miniatuurhuisje sloeg ook nergens op :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Volgens mij is het filmpje ook niet echt. Hij gaat nl. wel erg makkelijk en snel van Wii Sports naar Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

ja dat merkte ik ook op net zoals hij wii sports opstartte en gelijk kon gooien met bowlen...
Dat is denk ik gewoon ertussen uit geknipt.
Wat me trouwens verbaasde was dat de GBA zoveel kleuren kon weergeven :o

[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 10-01-2007 23:58 . Reden: typo ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets meer bekend over de nieuwe firmware voor de Wii? (Versie 2.1E)
Weet nog steeds niet wat er veranderd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 03:02
parentcontrol.

nu specifieker. (was alleen voor GC spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
BrbZrk schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:32:
parentcontrol.

Hoe ben je daar achter gekomen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrbZrk schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:32:
parentcontrol.

Dat kwam er bij de 2 vorige updates ook al te staan. En er stond wel degelijk dat GCN spellen niet compatible zijn met de Wii Parent Control. Volgens mij een standaard changelog ofzo. Het duurde ook niet al te lang om het te downloaden.

Denk dat de eerstvolgende grote update pas rond 27 jan uitkomt. (Nieuwskanaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release list USA Q1

(01/15/07) Wario Ware: Smooth Moves [Nintendo]
(02/05/07) Bust A Move: Bash! [Majesco]
(02/05/07) Wii Play with Remote [Nintendo]
(02/27/07) Sonic Secret Rings [Sega]
(03/01/07) Blazing Angels: Squadrons of WWII [Ubisoft]
(03/01/07) Blitz: The League [Midway]
(03/01/07) Mortal Kombat Armageddon [Midway]
(03/01/07) NBA Live 07 [EA]
(03/01/07) Prince of Persia Rival Swords [Ubisoft]
(03/01/07) Tiger Woods PGA Tour 07 [EA]
(03/05/07) Mario Party 8 [Nintendo]
(03/06/07) Medal of Honor Airborne [EA]
(03/20/07) Disney's Meet the Robinsons [Buena Vista Games]
(03/27/07) Cooking Mama: Cook Off [Majesco]
(03/30/07) Disaster: Day of Crisis [Nintendo]
(03/30/07) Final Furlong [Namco Bandai]
(03/30/07) Sengoku Action [Koei]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Whaaa, gekkenwerk. Heeft de cube ooit zoveel games gehad in 1 kwartaal ? Nice nice *O* *O*

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSX Blur staat er niet in, en de Medal of Honor voor de Wii heet Vanguard, Airborne wordt voor de andere consoles ontwikkeld.

Overigens, over Medal of Honor: Vanguard gesproken: ik snap dat je een Wii niet koopt voor de fenomenale graphics, dat gameplay natuurlijk belangrijker is dan graphics, dat de Wii nog maar net uit is en de kwaliteit van de graphics nog zal stijgen...maar de screenshots van Vanguard die EA gepubliceerd heeft zien er wel erg slecht uit. Het lijkt wel alsof sommige ontwikkelaars (ik doel daarbij nu vooral op EA en Ubisoft) het leuk vinden om games voor de Wii uit te brengen, maar er wat lui in zijn en dus maar bestaande games snel overzetten en de controls aanpassen. Ik hoop in ieder geval maar dat Prince of Persia: Rival Swords een Wii-waardige game wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Per definitie wordt Rival Swords geen Wii-waardige game want het is min of meer een port met Wii controls en opgepoetste graphics zover ik weet.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een PoP op de Wii zien, maar ik liet dan ook al wat twijfel doorsijpelen in die zin, juist vanwege het verhaal dat ik ervoor schreef en het feit dat het dus inderdaad een port wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Heb inderdaad bij ports van game-franchises sterk het gevoel dat die 3rd party uitgevers (mn. EA en Ubisoft) de PS2 versie pakken, controlls aanpassen, en verder vrijwel ongewijzigd voor de Wii op de markt gooien. Slechte zaak, want de Wii kan echt wel beter dan de PS2 !

Daarom heb ik eigenlijk ook een sterke voorkeur voor alleen díe games die ook speciaal voor de Wii ontwikkeld zijn. Geen ports, maar van de grond af gebouwd voor de architectuur en hardware van de Wii.

[ Voor 26% gewijzigd door Haay op 11-01-2007 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:02:
Heb inderdaad bij ports van game-franchises sterk het gevoel dat die 3rd party uitgevers (mn. EA en Ubisoft) de PS2 versie pakken, controlls aanpassen, en verder vrijwel ongewijzigd voor de Wii op de markt gooien. Slechte zaak, want de Wii kan echt wel beter dan de PS2 !

Daarom heb ik eigenlijk ook een sterke voorkeur voor alleen díe games die ook speciaal voor de Wii ontwikkeld zijn. Geen ports, maar van de grond af gebouwd voor de architectuur en hardware van de Wii.
Ik denk dat hier ook voor een groot gedeelte het probleem van de Cube in zat. MS pompte een boel geld in de Xbox en de PS2 was al erg groot. Voor de Cube werd dan voor het gemak de PS2 versie gepakt en doorgeschoven naar de Cube. De cube bezitters hadden dat ook wel door, met als gevolg dat die port games het kwa verkopen altijd aflegden tegen de Nintendo titels, die toch kwalitatief altijd dik in orde zijn. En daardoor hadden die 3rd party developers ook geen zin om voor de cube extra hun best te doen.

Voor de Wii hoop ik dat ze snel doorkrijgen dat die simpele ports gewoon niet gepikt worden. EA heeft dat in mijn ogen met bijvoorbeeld de Sims en SSX:Blur wel goed opgepikt. NFS is dan wel weer een simpele vlugge poort, maar dat is dan ook een launch game. Ik heb goede hoop dat we straks met de Wii echt bijzondere en speciaal gemaakte versies krijgen van de bekende franchises. Om de Wii kunnen developers op dit moment in ieder geval niet heen.

Edit: Ik zag trouwens op die USA releaselijst Disaster: Day of Crisis staan voor 30 maart. Ik geloof nooit dat dat correct is. Het enige wat we daarvan gezien hebben is een pre-rendered filmpje en wat concept art. Ik verwacht die titel niet eerder dan eind dit jaar of misschien wel pas in 2008.

[ Voor 8% gewijzigd door Smoonshine op 11-01-2007 08:36 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Moet zeggen dat ik overigens voor de Sims niet echt warm loop. Het ziet er uit als een N64 game, en het is vrijwel hetzelfde als Animal Crossing: huisje bouwen, leuke meubeltjes regelen, en een beetje babbelen met je andere dorpsgenootjes. Nu ben ik sowieso al niet zo'n fan van de Sims, maar wat wel leuk was aan de originele Sims games was het "realisme". Mensen die er gewoon uitzien als mensen (niet als een dwerg met een schattig waterhoofd), je dagelijkse ding doen die je normaal ook zou kunnen doen (niet enkel bloemen planten en vlinders vangen), en de vrij realistische relaties die je kunt opbouwen. Wat is er mis met gewoon een normale Sims games voor de Wii? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Het lijkt er ook op dat de Wii games van EA een ook wat kinderlijk uiterlijk krijgen. SSX heeft zo te zien last van hetzelfde euvel. Ikzelf vind het geen vervelende stijl. Maar wat je zegt, daar kan ik me wel in vinden. Sims was idd leuk, omdat het op echte mensen leken. Lekker vreemdgaan met "echte" mensen is toch iets leuker dan met zo'n waterhoofd. Op een of andere manier voel je je daar niet echt lekker bij.

Overigens, volgens mij hebben ze de stijl speciaal veranderd voor de japanse markt. Is deze versie ook al aangekondigd voor europa, of zit er nog wel een realistische sims in voor ons?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

EA ziet het succes van Animal Crossing en gaat daarop mee, lijkt me logisch. Wel weer leuk is dat je je Mii kunt gebruiken in The Sims.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Willybubba schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:01:
EA ziet het succes van Animal Crossing en gaat daarop mee, lijkt me logisch. Wel weer leuk is dat je je Mii kunt gebruiken in The Sims.
Het zijn alleen geen Mii's als je goed kijkt. Ze lijken er wel heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:19:
[...]

Het lijkt me dat je de parameters van de Mii's ook wel kunt gebruiken om je Mii's in een spel bijvoorbeeld realistisch te laten lijken, maar nog wel met eenzelfde soort neus, ogen, enz. kunt laten rondlopen. Alleen dan de realistische variant daarvan.

EA neemt dan wel Animal Crossing als voorbeeld, maar in mijn ogen is dat toch wel een heel ander spel. Bij de Sims gaat het echt om het opbouwen van een carriëre en relatie e.d. Terwijl het persoonlijke aspect bij AC toch wel een stukje simpeler is. Daar draait het meer om je omgeving inrichten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

hoera zit nu ook te wiinternetten :)

connecten ging lekker soepel! heb meteen bomberman93 maar gedownload :p

Die 2e wiicode lijst ('toon alle codes' oid) is zo te zien wél chronologisch?

(mii is trouwens 0769-6326-8517-4681 ;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:45:
Wie weet de verwachte levertijd van de nieuwe polsbandjes (aangevraagd via nl.wii.com)?
Ik wacht al 2 a 3 weken :z
Heb vandaag mijn Wii straps binnen gekregen die ik via de website had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Alien B.O.B. schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:03:
Ik zag hem toevallig gisteren bij de Dixons al liggen (redelijk wat ook). Het lijkt er dus op dat ze al verzonden zijn naar een aantal winkels, dus misschien heb je alsnog kans als je er specifiek om vraagt.

Kleine update tussendoor: volgens de website van Bart Smit is mn component kabel verzonden (gisteren), dus ik zou hem vandaag binnen moeten krijgen. Het audiokabeltje is al binnen voor mijn Philips tv en doet het prima: als ik alleen de audio kabels (van de composiet kabel) via het verloopstekkertje in de DVI-audio ingang stop, heb ik alleen beeld in AV modus en alleen geluid in HD modus.

Hebben trouwens meer Philips HD-TV bezitters last van een nogal kromme vertaling in het tv-menu voor de uitgangen? Bij mij heet de HD modus in het menu namelijk "Harddisk"/"Hardeschijf" (precieze naam is me ontschoten). Selecteer ik die als uitgang, dan staat er links bovenin beeld echter wel gewoon "HD" en pakt hij ook daadwerkelijk de DVI aansluiting. Wel een erg komische fout eigenlijk ("Hey, mijn tv heeft een hardeschijf!").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat de games die voor Maart uitkomen allemaal grafisch gelijk zijn aan Cube games. Dit komt imo nog steeds omdat de echte Wii devkit pas vrij laat is geleverd. Een game schroef je niet in een paar maanden in elkaar. Dus als je al heel ver in je ontwikkeling bent en een release date hebt gesteld dan ga je geen ingrijpende veranderingen maken. Daarbij komt ook kijken dat veel van de 1st gen game ontwikkeling echt wel in de controls gaat zitten. Resultaat zijn games met Cube graphics en experimentele(re) wii controls.

Ik wil ook nogmaals kwijt dat Red Steel op technisch vlak (qua graphics) helemaal niet zo slecht is. Als bijvoorbeeld in Harry's bar in de lift dicht tegen de lift deur staat zie je nog vrij veel detail. Imo veel meer detail dan ik op de Cube heb gezien. De textures zijn dus van hogere kwaliteit. Ook qua lighting zitten er leuke effecten in die ik niet op de Cube heb gezien. Dus dat het er minder uitziet (wat ik ook wel vind) is met name door de styling en niet de techniek.

Ik vind dat zwaardvechten trouwens wel steeds uitdagender (en nog steeds leuk). Mijn grootste probleem is dat ik te korte bewegingen maak. Maar doordat er grotere bewegingen nodig zijn benader je het idee van zwaardvechten meer imo. Ben nu met tetsuo's games bezig:
spoiler:
Moet nu die power rangers allemaal afslachten, in de eerste poging heb ik er maar 1 te grazen kunnen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Smoonshine schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:22:
EA neemt dan wel Animal Crossing als voorbeeld, maar in mijn ogen is dat toch wel een heel ander spel. Bij de Sims gaat het echt om het opbouwen van een carriëre en relatie e.d. Terwijl het persoonlijke aspect bij AC toch wel een stukje simpeler is. Daar draait het meer om je omgeving inrichten.
Naja, dat is dus juist het punt dat ik wil maken. Ik heb veel meer het idee dat het in deze Sims daar juist NIET meer om draait, en het meer a la Animal Crossing is. Het opbouwen van je carriëre en relaties is juist o.a. wat de Sims interessant maakt. Staat een verhaaltje met wat screenshots in de nieuwe Famitsu, en het enige waar het over gaat is dat je heel intuitief je huisje kunt bouwen, meubeltjes kunt decoreren, schattige kleertjes kunt passen, en je een groot dorpje moet bouwen zodat er veel Sims komen wonen. Heb er ook even een (brakke) pic van gemaakt. Als er boven stond "Animal Crossing Wii" had ik het iig ook zo geloofd.

Overigens heeft The Sims nou denk ik het niet echt nodig om op het succes van Animal Crossing te liften, gezien het zelf ook wel een succes genoemd mag worden qua sales. In het Westen tenminste, dus ik hoop dat wat je zegt over een speciale Japanse versie een kern van waarheid heeft. Hoewel het me wel wat sterk lijkt dat EA hem dan niet ook gewoon in de rest van de wereld zou releasen.

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 11-01-2007 10:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:16:
Voor de echte fanboy relnichten heb ik zojuist een leuke actie bedacht: Surf met je Nintendo Wii Opera Browser zo vaak als je kan naar de Sony website. Staat leuk als ze hun marketing afdeling vele hits hebben met als client beschrijving "Opera/9.00 (Nintendo Wii; U; ; 1309-9; nl)".

Of zouden ze dan denken dat mensen voor de PSWii combinatie gaan ipv Wii60 :+

Het idee kwam in me op toen ik per ongeluk op "logout" klikte en bij mijn sessies de Nintendo Wii beschrijving zag :)

En toen las ik per ongeluk "Nintendo Wii Opera Bowser" :D
Misschien moet je eens wat nuttigs gaan doen met je leven, het is maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik wil ook nogmaals kwijt dat Red Steel op technisch vlak (qua graphics) helemaal niet zo slecht is. Als bijvoorbeeld in Harry's bar in de lift dicht tegen de lift deur staat zie je nog vrij veel detail. Imo veel meer detail dan ik op de Cube heb gezien. De textures zijn dus van hogere kwaliteit. Ook qua lighting zitten er leuke effecten in die ik niet op de Cube heb gezien. Dus dat het er minder uitziet (wat ik ook wel vind) is met name door de styling en niet de techniek.
Klopt, met name verderop in het spel zie je steeds meer echt mooie dingen.

spoiler:
Zoals de brandende Dojo vlak voordat je de Katana Giri moet redden.
In de screens wel, maar volgens mij is er al bekend gemaakt dat je je Mii daadwerkelijk kunt gebruiken in De Sims. Best mogelijk dus dat EA dit niet doet om mee te liften op Animal Crossing maar gewoon omdat het er nogal raar uitziet, zo'n Mii in een realistische wereld :+

[ Voor 8% gewijzigd door Willybubba op 11-01-2007 10:43 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 03:02
MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:35:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen?
weet nie :) stond op gamefront.de (ja ook wel zelf gecheckt maargoed, weet niet
of ze er eerder al waren) ik had die opties iig nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik denk dat de eerste volwaardige Wii game die ik na Zelda Twilight Princess ga kopen Eledees (voorheen Elebits) zal zijn. Die game is tenminste echt 100% voor de Wii ontwikkeld, en biedt volgens mij ook echt veel fun! Leuk, lekker puzzelen met zwaartekracht in Half Life 2 stijl (voorwerpen met een soort gravity-gun oppakken en verplaatsen), en ook de mogelijkheid dit in multiplayer semi-competitief, semi-cooperatief te doen lijkt me gaaf! Plus ook nog eens zelfgemaakte levels via Connect24 met elkaar delen.

Gelukkig moet ik eerst zelfs nog Wii Play krijgen en ook ZeldaTP heb ik nog steeds niet. Dus de komende tijd tot de release van Eledees kom ik wel door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is er trouwens uberhaupt al iets aangekondigd wat we online kunnen spelen? Ik hoop niet dat ik net als op de DS een jaar moet wachten voor ik ermee online kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:43:
Gelukkig moet ik eerst zelfs nog Wii Play krijgen en ook ZeldaTP heb ik nog steeds niet. Dus de komende tijd tot de release van Eledees kom ik wel door! :)
Wii Play heb ik in singleplayer hoogstens een uurtje gespeeld, dus verwacht er maar niet te veel van.

En in multiplayer grijpen we nog vaak terug naar Gamecube games (SSB:M, SMB2, MSF) naast Wii Sports.

[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 11-01-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Captain N schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:19:
[...]

Naja, dat is dus juist het punt dat ik wil maken. Ik heb veel meer het idee dat het in deze Sims daar juist NIET meer om draait, en het meer a la Animal Crossing is. Het opbouwen van je carriëre en relaties is juist o.a. wat de Sims interessant maakt. Staat een verhaaltje met wat screenshots in de nieuwe Famitsu, en het enige waar het over gaat is dat je heel intuitief je huisje kunt bouwen, meubeltjes kunt decoreren, schattige kleertjes kunt passen, en je een groot dorpje moet bouwen zodat er veel Sims komen wonen. Heb er ook even een (brakke) pic van gemaakt. Als er boven stond "Animal Crossing Wii" had ik het iig ook zo geloofd.
Nu moet ik wel zeggen dat als het idd een online titel wordt, het dan natuurlijk wel leuk is dat je met je eigen Mii speelt. Daar identificeer je je dan wel wat meer mee. Overigens lijkt het mij zelf ook vrij stug dat EA een aparte Japanse Wii versie maakt. Volgens mij moet EA het toch voornamelijk hebben van de Europese en US markt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Inderdaad. De meeste mensen waar ik het aan vroeg hier hadden nog nooit van The Sims gehoord, terwijl het een van de meest verkochte games is in de rest van de wereld.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik weet niet of het gepost is; maar op 1.0E en FreeLoader/Free Loader kan ik niets vinden; maar ik krijg net een mailtje met een mooi schemaatje welke FreeLoaders er wel/niet werken op welke systemen:

http://www.play-asia.com/paOS-00-92-p0.html

Er is dus een 1.0E versie uitgebracht die wel met de EUR-Wii wil werken

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 01:01:
Release list USA Q1
...
(03/01/07) Tiger Woods PGA Tour 07 [EA]
(03/05/07) Mario Party 8 [Nintendo]
...
Yes.... Golf in een ander jasje, blijf ik gaaf vinden op de Wii!
Mario Party 8 ben ik benieuwd hoe vernieuwd dat op een Wii is trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
BaRF schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:25:
hoera zit nu ook te wiinternetten :)

connecten ging lekker soepel! heb meteen bomberman93 maar gedownload :p

Die 2e wiicode lijst ('toon alle codes' oid) is zo te zien wél chronologisch?

(mii is trouwens 0769-6326-8517-4681 ;))
Hey, volgens mij heb je gelijk, met dat toon alle code's word het stukken makkelijker, zie je tenminste wie er als laatste bij is gekomen. _/-\o_
Ik voeg je vanavond toe BaRF!

(mijne: 5928-5659-0527-2361)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
-Sander schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:32:
Wii Play heb ik in singleplayer hoogstens een uurtje gespeeld, dus verwacht er maar niet te veel van.

En in multiplayer grijpen we nog vaak terug naar Gamecube games (SSB:M, SMB2, MSF) naast Wii Sports.
Oh, ik verwacht ook geen uitgebreide single-player gameplay van Wii Play. Niet voor niets wordt het met een extra Wii-mote meegeleverd. Het is juist ook de bedoeling het met minstens 2 spelers te spelen! Denk dat mijn vrouw en ik ons wel zullen vermaken met Wii Play. Niet dagelijks, maar af en toe...

Net nog ff de FRS in Hoog Catherijne gecheckt voor Zelda. Gast achter de toonbank stond net Warioware uit te pakken, dus ik hoopte even dat ze ook Zelda binnen zouden hebben, maar helaas, pindakaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 03:07:
Per definitie wordt Rival Swords geen Wii-waardige game want het is min of meer een port met Wii controls en opgepoetste graphics zover ik weet.
Volgens diezelfde logica is Twilight Princess ook geen Wii waardige game. Een poort kan zowel goed als slecht uitpakken en dat is meestal direct afhankelijk van de hoeveelheid tijd die een developer er in stopt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:32:
[...]

Volgens diezelfde logica is Twilight Princess ook geen Wii waardige game. Een poort kan zowel goed als slecht uitpakken en dat is meestal direct afhankelijk van de hoeveelheid tijd die een developer er in stopt.
Twilight Princess is een prachtige game en haalt volgens mij het uiterste uit de gamecube hardware dus lijkt hij ook mooi genoeg voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:29:
[...]
Net nog ff de FRS in Hoog Catherijne gecheckt voor Zelda. Gast achter de toonbank stond net Warioware uit te pakken, dus ik hoopte even dat ze ook Zelda binnen zouden hebben, maar helaas, pindakaas :'(
Dixons onderaan bij HC had er anders nog aardig wat eergisteren.... Vergeet ook de V&D niet in HC! Die hebben ook één en ander (weet niet of ze Zelda hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
m3gA schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Twilight Princess is een prachtige game en haalt volgens mij het uiterste uit de gamecube hardware dus lijkt hij ook mooi genoeg voor de Wii.
Dat was mijn punt niet. Ik probeerde hiermee aan te tonen dat een poort waar later Wii controls aan zijn toegevoegd en waarvan de graphics zijn opgepoetst niet perse bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:54:
[...]

Dat was mijn punt niet. Ik probeerde hiermee aan te tonen dat een poort waar later Wii controls aan zijn toegevoegd en waarvan de graphics zijn opgepoetst niet perse bagger is.
Ik was het dan ook met je eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
damsoft schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:25:
Yes.... Golf in een ander jasje, blijf ik gaaf vinden op de Wii!
Hm, Tiger Woods PGA Tour is een port (multiplatform game). Ikzelf wacht op Leaderboard Golf voor de Wii, door System 3 in de maak, en een remake van het oude Leaderboard Golf spelletje van heel lang geleden (NES/C64 tijdperk). Dat spel wordt WEL speciaal voor de Wii gemaakt! Kijk ik meer naar uit dan naar een multiplatform generiek spel als Tiger Woods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:29:
[...]

wat ben ik toch blij dat ik in zeeland woon : hier bij de mm staan letterlijk iets van 20 zelda's :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Hm, Tiger Woods PGA Tour is een port (multiplatform game). Ikzelf wacht op Leaderboard Golf voor de Wii, door System 3 in de maak, en een remake van het oude Leaderboard Golf spelletje van heel lang geleden (NES/C64 tijdperk). Dat spel wordt WEL speciaal voor de Wii gemaakt! Kijk ik meer naar uit dan naar een multiplatform generiek spel als Tiger Woods.
Kijk, dat wist ik niet ;) Dat veranderd natuurlijk de zaak 200% :)
TW Golf is eigenlijk net als Fifa... elk jaar een update, voor de kas te spekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
De tiger woods serie is een bijzondere sterke sport serie van EA in tegenstelling tot FIFA is TigerWoods meestal wel goed afgewerkt en bijzonder goed gedaan en leuk. Helemaal met goed werkende Wii controls kan dat een hit worden. En euhm...wanneer komt er een vette boks game? Ik bedoel dat lijkt me wel het vetst op de Wii (naast een lightsaber zwieperdezwaaien dan, online natuurlijk).

En ik denk niet dat EA een aparte versie van de Sims gaat maken, dat lijkt me totaal onnodig aangezien the sims het best verkochte videospel allertijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:43:
Dixons onderaan bij HC had er anders nog aardig wat eergisteren.... Vergeet ook de V&D niet in HC! Die hebben ook één en ander (weet niet of ze Zelda hebben)
Tja, maar bij Dixons en V&D kost Zelda me de volle 60 euro. Bij de FRS heb ik met m'n ANWB kaart 10% korting (op alle games) en kan ik vervolgens nog iets van 11 euro aan Freebees inwisselen, zodat Zelda me bij de FRS uiteindelijk maar 43 euro kost! Nog al een verschil, en de moeite waard om nog ff op te wachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 11-09 10:37
algemene vraag..welke mogelijkheden zijn er op dit moment en in de toekomst wat betreft online gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:54:
[...]
Ehh..je ziet een kritiek puntje over het hoofd. De prince of persia game is een remake van een game die al jaren bestaat. Dat is echt wel wat anders dan een nieuwe GC/Wii game ala Zelda.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Als je met je virtual console (een n64 spel) speelt en je gebruikt een gamecube controller, dan kan je neem ik aan de knoppen zelf indelen?

Zo ja:
Onder welke knop zou jij voor de N64 een Z-knop zetten? Denk bijv. aan Mario Kart 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
jaapstobbe schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:15:
algemene vraag..welke mogelijkheden zijn er op dit moment en in de toekomst wat betreft online gamen?
Op dit moment geen, voor de toekomst is het compleet onbekend. Ze zeggen en roepen een hoop iedereen maar het is gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
BaRF schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:06:
wat ben ik toch blij dat ik in zeeland woon : hier bij de mm staan letterlijk iets van 20 zelda's :+
Tja, zag vorige week in de Bart Smit hier in Hoog Catherijne ook zeker 20 Zelda doosjes. Maar voor 60 euro wil ik hem niet kopen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 04-09 23:45

KrL

Foto foto..

Haay schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:10:
[...]

Tja, maar bij Dixons en V&D kost Zelda me de volle 60 euro. Bij de FRS heb ik met m'n ANWB kaart 10% korting (op alle games) en kan ik vervolgens nog iets van 11 euro aan Freebees inwisselen, zodat Zelda me bij de FRS uiteindelijk maar 43 euro kost! Nog al een verschil, en de moeite waard om nog ff op te wachten... ;)
Euh ?! Welke kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:16:
[...]
Ehh..je ziet een kritiek puntje over het hoofd. De prince of persia game is een remake van een game die al jaren bestaat. Dat is echt wel wat anders dan een nieuwe GC/Wii game ala Zelda.
Dat veranderd niet zoveel, dat kan nog steeds goed uitpakken. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Metal Gear Solid: Twin Snakes of Resident Evil 1. Een poort van een ouder spel is niet automatisch bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:29:
Vraagje:

Als je met je virtual console (een n64 spel) speelt en je gebruikt een gamecube controller, dan kan je neem ik aan de knoppen zelf indelen?

Zo ja:
Onder welke knop zou jij voor de N64 een Z-knop zetten? Denk bijv. aan Mario Kart 64.
je kan zover ik weet bij geen enkel VC systeem je knoppen zelf indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gewoon, de ANWB pas met het "Show your Card!" logo erop.

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 11-01-2007 14:44 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.