Deze test is iets nieuwerIcelus schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Test 2005. Ansmann, Panasonic, Varta, Energizer, Hema, Sony, Sanyo, Durcell, GP etc.
http://www.sony-europe.co...file/43/1153470394243.pdf
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Deze test is iets nieuwerIcelus schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Test 2005. Ansmann, Panasonic, Varta, Energizer, Hema, Sony, Sanyo, Durcell, GP etc.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
ThnxVerwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:40:
[...]
Deze test is iets nieuwer:
http://www.sony-europe.co...file/43/1153470394243.pdf
[ Voor 12% gewijzigd door Mad_Cow op 09-01-2007 14:59 ]
Verwijderd
Zal ik wel even doenOscar Mopperkont schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:50:
[...]
Thnx
Waarom post je dat soort handige info niet in het Batterij topic!
Verwijderd
jep oplaadbare batterijen zijn goedkoper.Mad_Cow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:53:
bij de ikea kan je 10 penlights kopen voor 1 euro! zouden oplaadbare batterijen dan nog steeds geodkoper zijn? (wel beter voor het mileu hoor) zelf ben ik erg benieuwd naar de laadstations die aangekondigd zijn
[ Voor 9% gewijzigd door 4ourty2 op 09-01-2007 15:02 ]
hier ben ik ook wel benieuwd naar.... SMB lijkt me een gaaf spelletje... rayman trouwens ook wel, maar bij beide heb ik het gevoel dat ze niet echt 55,- waard zijn (voor mij dan) ik wacht wel tot ze voor 30-40 euro kan krijgen.BaRF schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:35:
hey over monkey ball: in veel reviews staat dat de mini games vrij bagger zijn, maar wat vinden jullie ervan? mn vriendin en ik hebben al heel veel lol met wii play, zelfs koeienracen doen we dagelijks. Zijn de 'slechtere' minigames in MB daar al mee te vergelijken of zijn ze beter/slechter? Ik weet dat het vrij persoonlijk is, maar ben toch benieuwd
[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2007 15:02 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
oplaadbare hebben ze ook die kosten 3,50 per 4.... kheb van beide 1 pakje gekocht dus 10 gewone en 4 oplaadbare batterijen.apNia schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:02:
Die van Aldi, waren dat de oplaadbare? Heb je evt een foto? Want ik ben toevallig ook op zoek naar oplaadbare batterijen voor de controllerskes
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 15:27 ]
En ik heb dus wel alle ingevuld maar natuurlijk maar een klein percentage is zichtbaar want de rest heeft mij niet toegevoegdPrecies.. nu heb ik alleen mensen in mijn lijst die hier hebben gepost eigenlijk.
Ik ga niet die hele lijst toevoegen als ik niet eens weet of iemand mij ook wel add. Moeten ze die lijst wel héél goed bijhouden willen ze zien dat ik erbij ben gekomen zeg maar.
Er staan ook een paar mensen tussen met een 0000-0000-0000-0000 code.
Wat is daar precies het nut van ? db-vervuiling zeg ik je
hmmm ok ik zal ook effe iedereen toevoegen loldamsoft schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:30:
En ik heb dus wel alle ingevuld maar natuurlijk maar een klein percentage is zichtbaar want de rest heeft mij niet toegevoegd![]()
Maarrree... we moeten dus xin-evil benaderen voor aanpassingen aan de db denk ik, hopenlijk leest hij dit (want t forum gaat snel!)
Turn it up loud, captain!
TopicstarterIk kan ook geen Japans, maar ik denk dat het toch wel redelijk duidelijk is dat Sega met een Wii versie van Space Channel 5 komt.Fubaruba schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:56:
ik weet niet hoor, dat ik nou zo supergoed japans kan, wil niet zeggen dat de rest dat ook kan...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In Bomberman Hardball (PS2) was ook weinig meer te merken van wat Bomberman tot Bomberman maakte...Captain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:05:
Bomberman Land op de Gamecube heeft in de single player weinig meer met Bomberman te maken. Het is een soort RPG-achtige game, en er is ook echt geen hol aan. De standaard ouderwets goeie Bomberman multiplayer zit er echter wel in. Dus ik neem aan dat die hier ook in zit.Hoop ik. Toch?
Leeg - Sinds 20180907
O....M....F.....G
[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 09-01-2007 16:31 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
‘UNIQUE’ index d'r op zou al schelen.KeN. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:03:
[...]
Precies.. nu heb ik alleen mensen in mijn lijst die hier hebben gepost eigenlijk.
Ik ga niet die hele lijst toevoegen als ik niet eens weet of iemand mij ook wel add. Moeten ze die lijst wel héél goed bijhouden willen ze zien dat ik erbij ben gekomen zeg maar.
Er staan ook een paar mensen tussen met een 0000-0000-0000-0000 code.
Wat is daar precies het nut van ? db-vervuiling zeg ik je
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Turn it up loud, captain!
TopicstarterOtto heeft de nare gewoonte om aan te geven dat ze iets binnen 24 uur verzenden terwijl ze het juist niet op voorraad hebben. Ik zou dus eerst bij Otto navragen of ze de Wii ook daadwerkelijk op voorraad hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:57:
De Wii is schijnbaar op voorraad op Otto.nl ?
http://www.otto.nl/is-bin...Position=0&Query_Text=wii
Wees snel
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 09-01-2007 17:03 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 17:21 ]
Dan doe je het beter dan ik :\ 20 november besteld en nog steeds niets...Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:20:
Waarschijnlijk wil die te graag een Wii. Had ik ook ben ongeveer 10 dagen in de weer geweest om er een zonder bestelling te bemachtigen, en het is me gelukt
.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Plaatje is te klein om dat eruit te kunnen halen. Ergens een grotere versie beschikbaar? Echt nog nooit van deze game gehoord trouwens. En ook geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen als ik zo naar die screens kijk.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:00:
Yeppers =D. Kan iemand een release date hieruit vertalen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ALDI/LIDL/PENNY batterijen zijn ook goed... maar niet voor ieder doeleinde.Chaoss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:00:
kassa heeft ook eens batterijen getest, toen kwamen die van de Aldi als beste uit de test.... waren echt VELE malen beter dan bv duracell....heb er laatst een pakje van 10 gekcoht vaan 3,50 ofzo.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je maakt hier een rekenfout. In zo'n pakje van de Ikea zitten 10 batterijen. Jij zegt dat je wel 50 pakjes koopt in een jaar. Dat komt neer op bijna elke week een pakje. Dan zou je dus, met 2 wiimotes, 3 keer batterijen moeten verwisselen PER WEEK. Mijn ervaring met die Ikea dingen is dat ze gewoon prima meegaan. Wellicht wat korter dan de topmerken, maar daar betaal je ook niet voor. 10 batterijen voor 1 euro is spotgoedkoop...en dus weldegelijk goedkoper dat je oplaadbare...UlyssesNL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:00:
[...]
jep oplaadbare batterijen zijn goedkoper.
Ik heb 4 2300 mAh voor 18 euro.
Mijn lader was 15 euro exclusief batterijen. (is wel een a merk weet zo niet welke)
is 33 euro.
Binnen een jaar heb jij wel 50 van die pakjes batterijen bij de ikea gehaald.
Dan ben ik dus (incl. stroom voor het opladen) goedkoper.
PSN: Sluuz
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:36:
[...]
En ook geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen als ik zo naar die screens kijk.
(voor degenen die Space Channel 5 niet kennen: heb zelf nog ergens een oud zelfgemaakt filmpje in crappy kwaliteit online staan)
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 09-01-2007 18:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 17% gewijzigd door jip_86 op 09-01-2007 18:45 ]
Verwijderd
lol @ avatarapNia schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:28:
[...]
offtopic:
of niet, ik moest destijds 0000 invoeren omdat er een bug in zat... dan is dat mooi onhandig!
Default blanke hetero
Ik heb stille hoop dat Brothers in Arms: D-Day van betere kwaliteit is als de andere Ubisoft-titelsDeddiekoel schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:52:
Wat ik zo nu een beetje bespeur is dat vanaf Maart (misschien al Feb) de stroom met Wii games een beetje op gang gaat komen. Beetje hetzelfde patroon als met de Cube, waar het de eerste maanden na de release ook angstvallig stil bleef.
Wel heb ik nog maar weinig 3rd party games waar ik naar uit kijk (sowieso kan ik maar weinig 3rd party games noemen), enige is eigenlijk SSX: Blur...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Niets mis met rayman raving rabbidsWillybubba schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:13:
Ik heb stille hoop dat Brothers in Arms: D-Day van betere kwaliteit is als de andere Ubisoft-titels
En Red Steel!
This space is occupied
Spelcomputer, NINTENDO WiiVerwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:57:
De Wii is schijnbaar op voorraad op Otto.nl ?
http://www.otto.nl/is-bin...Position=0&Query_Text=wii
Wees snel
[ Voor 5% gewijzigd door Smurff op 09-01-2007 19:26 ]
Verwijderd
Gewoon een soort ritme game. Alleen in plaatst van de juiste knop indrukken zoals op de DC/ps2 zoals je nu wel de juiste beweging met de wiimote moeten maken.Captain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:36:
[...]
Plaatje is te klein om dat eruit te kunnen halen. Ergens een grotere versie beschikbaar? Echt nog nooit van deze game gehoord trouwens. En ook geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen als ik zo naar die screens kijk.
Nog beter wellicht: bij de grote drogisterijketens (Kruidvat/Trekpleister iig) 2 setjes van 4 Varta 1900 mAh batterijen gekocht voor nog geen EUR 6,= per 4. Ook perfect voor je digicam en zo. Goede snellader erbij en nooit meer iets anders.Hoedje schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:12:
Maar je kunt ook Hapé oplaadbare batterijen kopen, heb ik ook gedaan. Die kosten 9,50 voor 4 stuks. Als je dan al een oplader hebt, dan is het een stuk goedkoper, maar zelfs met een oplader erbij is het helemaal niet zo duur. Die batterijen houden het langer vol dan gewone penlites met een lading. Daarnaast zul je daar ook heel lang mee kunnen doen, immers ze kunnen 1000 laadcycli aan en je hoeft ze maar ongeveer 1 keer per 2 weken op te laden. Maar goed ieder z'n ding.
Staat er al 2 wekenSmurff schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:25:
[...]
Spelcomputer, NINTENDO Wii
Nr. 7702003, EUR 249,00 / per stuk
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
misschien weten ze wanneer ze levering krijgen
dan dus volgende week ergens.
Default blanke hetero
Toevallig heb ik hem daar vorige week maandag besteld en vorige week donderdag ontvangen
[ Voor 16% gewijzigd door NokiaFan op 09-01-2007 22:07 ]
hehe die opladers van mij waren toch behoorlijk op na zo'n ~8-10 jaarCaptain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:27:
..knip..
Verder kun je mij ook niet wijs maken dat een oplader van 15 jaar oud die destijds 10 gulden kostte oid plus een setje van 4 oplaadbare batterijen van een tientje (euro) die ik ongeveer eens in de vijf jaar vervang en wekelijks oplaadt, duurder kan zijn dan elke week weer vier nieuwe gewone batterijen te verbruiken.
Alleen maar winnen winnen winnen dus imo.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
21 centChaoss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:24:
moetje natuurlijk ook ff hoeveel het kost om de batterijen op te laden... pas dan kunje een goeie vergelijking maken... wat kost een kw/h tegenwoordig
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Of je haalt gewoon de batterijoplader van de Hema die als beste uit consumentenbond komt en nu met 20% korting is; 24 euro incl 4 oplaadbare batterijenpsychoclown schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:13:
[...]
hehe die opladers van mij waren toch behoorlijk op na zo'n ~8-10 jaar
maar goed zelf ben ik voor de oplaadbare..
Heb voordat ik de Wii kreeg een GP Rapid 2 (inclusief 4 oplaadbare AA 2500mAh en 2 AAA 750mAh batterijen) gekocht voor € 25 bij computerland en een week later nog een setje van GP AA 4x 2500mAh voor € 10,50 bij paradigit
In totaal € 35,50 en ik vervang ze 1 keer per 2 weken toch redelijk netjes een stuk goedkoper dan niet oplaadbare..
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
apple had het al eerder in een aantal iBooks. Hierbij kon bv je scherm meedraaien als je het ding kantelde ed. Ook was er software gemaakt om de hdd te beschermen bij veel tilting.Hoedje schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:50:
Hmm, Nintendo is wel een trendsetter. Tilt sensoren zijn duidelijk in opkomst in consumenten elektronica. Nadat eerst Sony al kwam met de PS3, komt nu Apple met de iPhone.
Ik ben benieuwd wat we verder nog gaan zien in de toekomst.
Inderdaad, naast die 2. Al blijf ik ook volhouden dat Red Steel met wat extra afwerking beter had geweest.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het heeft volgens mij ook al es in een PDA gezeten. En ook in de NW-HD5 van Sony. Dus het is niet echt nieuwHoedje schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:50:
Hmm, Nintendo is wel een trendsetter. Tilt sensoren zijn duidelijk in opkomst in consumenten elektronica. Nadat eerst Sony al kwam met de PS3, komt nu Apple met de iPhone.
Ik ben benieuwd wat we verder nog gaan zien in de toekomst.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 10-01-2007 08:27 ]
Mijn foto's op Flickr.
Geen precieze datum, alleen maart is bekend. Ik neem aan dat ze het wel in het wintersport seizoen willen doen, dus eind maart zal het verwacht ik niet worden. Stiekem hoop ik op 1 of 2 maart. Dan kan het spel nog mee op wintersportNiaX schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:12:
er is nog geen releasedatum bekend voor SSX of wel?
uhm...
Verwijderd
Volgens deze site komt Eledees op 15 februari:Willybubba schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:36:
[...]
Inderdaad, naast die 2. Al blijf ik ook volhouden dat Red Steel met wat extra afwerking beter had geweest.
Maar Eledees dus op 15 februari voglens een post ergens hierboven? Ik dacht pas in Maart?
Red steel multiplayer?[b][message=27274722,noline]Let daarop als je staat in de winkel en je moet kiezen tussen Red Steel of Call of Duty, kun je beter Red Steel meenemen omdat daar iedergeval multiplayer bijzit en wel een grotere toegevoegde waarde van is IMO.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Had een vriend van mij ook die stond ook lekker te zwaaien en het werkte voor geen meterAap schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 01:21:
Ik heb het vast verkeerd gedaan want ik heb me daarom toch een partij staan zwieberen met dat ding om 3 plankjes los te krijgen!
Hij staat gepland voor 29.03.2007.NiaX schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:12:
er is nog geen releasedatum bekend voor SSX of wel?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 09:28 ]
Dat was oneigenlijk gebruik van de sensoraapelite schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:26:
[...]
apple had het al eerder in een aantal iBooks. Hierbij kon bv je scherm meedraaien als je het ding kantelde ed. Ook was er software gemaakt om de hdd te beschermen bij veel tilting.
Wel mooie ontwikkeling verder, het biedt een vrij intuitieve interface voor veel mensen zoals bij de wii duidelijk merkbaar is.
Dat is wel een goeie, dat was grappig om te zien.Vanitas schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:41:
[...]
Het heeft volgens mij ook al es in een PDA gezeten. En ook in de NW-HD5 van Sony. Dus het is niet echt nieuw
Nu maar hopen dat het geen Halo isAs of right now there's no announcement of any online FPS for Wii though. The cat is pretty much out of the bag as far as why no games were online at launch, and if you're late to the party we can catch you up by simply saying "Nintendo wasn't ready" and leave it at that, but we also know that online is on the way, and from the sounds of it the Wii will be getting some support. Obviously our mouths are sealed right now, but let's just say we're hearing rumblings of Wii-specific versions of at least one of the main FPS franchises out there. Oh, and when we say "Wii-specific" we don't mean tacked on controls that claim to make it a new experience. We're talking an immersive, competitive experience built from the ground up for Wii. Here's hoping everything works out as planned, as I look forward to be fragging each and every one of you ASAP.
Verwijderd
Ik hoop het niet, ik vind BF echt niks. Doe mij maar counter-strike of anders UT.Willybubba schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:25:
Ik vermoed een Battlefield versie.
mp3 is allang aangekondigt en is nou ook niet bepaald een major fps franchise dus het lijkt mij sterk dat het over mp3 gaat.
Verwijderd
...Update 10-01-07 8.30u: Inmiddels is duidelijk geworden dat Sony een sterk staaltje marketing uitgehaald heeft en de pers op het verkeerde been heeft weten te zetten. Navraag bij De National Academy of Television Arts and Sciences maakte namelijk duidelijk dat de Playstation 3-controller GEEN Emmy-award in de wacht wist te slepen. Wel kreeg de analoge dualshock-controller - bekend van de Playstation 2 - een award van de Video Game Technology Group. De informatie in Sony's persbericht blijkt dus ONWAAR.
UT2004 zou ook wel moeten draaien. Die engine draaide immers ook lekker soepel op de Xbox. UT2004 mag van mij ook wel komen. Ik heb de pc versie hier nog staan als collectors editionBoeboe schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:57:
counterstrike op de Wii?Dan werp ik hem direct buiten. UT2004 zou ik wel zien zitten (onslaught mode ftw).
uhm...
MET headset addon uiteraardSmoonshine schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:11:
[...]
UT2004 zou ook wel moeten draaien. Die engine draaide immers ook lekker soepel op de Xbox. UT2004 mag van mij ook wel komen. Ik heb de pc versie hier nog staan als collectors edition
was al gemeld dacht ik.. either way vind ik 't echt belachelijk triest... hoe vestig je de aandacht op je console als ie miserabel faalt?? zelf een persbericht bedenken! sukkels...jaapstobbe schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:09:
Update 10-01-07 8.30u: Inmiddels is duidelijk geworden dat Sony een sterk staaltje marketing uitgehaald heeft en de pers op het verkeerde been heeft weten te zetten. Navraag bij De National Academy of Television Arts and Sciences maakte namelijk duidelijk dat de Playstation 3-controller GEEN Emmy-award in de wacht wist te slepen. Wel kreeg de analoge dualshock-controller - bekend van de Playstation 2 - een award van de Video Game Technology Group. De informatie in Sony's persbericht blijkt dus ONWAAR.
...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je kunt zowieso de baloontips uitzettenNokiaFan schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:06:
Ik krijg sinds de installatie van IE7, om de paar seconden, de volgende melding in beeld;
[afbeelding]
Hebben jullie dat ook en is er (al) een work-around?
Voor de duidelijkheid; heb m'n Wii verbonden met de Nintendo USB WIFI Stick
Nintendo have released update 2.1E for the Wii. Currently no information about the update has been made available, however it seems to be a bug or security fix update as no noticeable features have been added to the Wii.
The update is currently only available for European and Australasian Wii systems. What could it update? One possibility could be the workaround that allows Australian Wii owners to download Turbografix-16 games from the UK store, although this is pure speculation. Update at your own peril.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Verwijderd
Misschien wel een oplossing voor het RGB scart probleem (blijven geven van een signaal in stand-bij).Hachy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:32:
Weet iemand al iets meer over de WII 2.1E update?
Op gbatemp.net lees ik het volgende:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 10-01-2007 12:17 ]
Zie 9 posts voor jou post.
[ Voor 39% gewijzigd door Captain N op 10-01-2007 12:26 ]
Mijn foto's op Flickr.
Heb je het probleem alleen in stand-by stand of altijd?Hoedje schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:
Ik heb nu de software geupdate. En hij zegt weer dat ouderlijk toezich beschikbaar is... blijven we bezig. Het fixed iig niet het RGB kabel probleem. Ik ga Nintendo maar weer eens opbellen.
Edit: hmm, Nintendo wil dat ik de kabel opstuur, ze kennen het probleem niet
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Volgens mij kunnen ze dan beter vragen of je je TV naar ze opstuurt, want volgens mij is het dat bepaalde TV's hier wel last van hebben en andere TV's niet. Als zij een TV hebben die hier geen last van heeft dan zullen ze met jouw kabel daar ook niks nieuws uit leren....Hoedje schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:
Ik heb nu de software geupdate. En hij zegt weer dat ouderlijk toezich beschikbaar is... blijven we bezig. Het fixed iig niet het RGB kabel probleem. Ik ga Nintendo maar weer eens opbellen.
Edit: hmm, Nintendo wil dat ik de kabel opstuur, ze kennen het probleem niet
Volgens mij ligt het niet aan de TV. Het gebeurt puur en alleen als WiiConnect24 aan staat. Het lijkt er gewoon op dat de Wii een verkeerd signaal afgeeft wanneer hij verbinding houdt met het internet. Zogauw WiiConnect24 uit staat heb je nergens last meer van. Dat lijkt me iets in de software.Haay schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:49:
[...]
Volgens mij kunnen ze dan beter vragen of je je TV naar ze opstuurt, want volgens mij is het dat bepaalde TV's hier wel last van hebben en andere TV's niet. Als zij een TV hebben die hier geen last van heeft dan zullen ze met jouw kabel daar ook niks nieuws uit leren....
uhm...
[ Voor 16% gewijzigd door Hachy op 10-01-2007 13:35 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Op de pagina staat ook een EU vlaggetje met dezelfde releasedatum, dus dat denk ik wel.Hachy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:26:
Op Wiki las ik trouwens dat Mortal Kombat Armageddon op de Wii uitkomt. 1 Maart zou'ie in de USA te orderen zijn, zou deze ook naar de EU komen?
Lijkt me wel een vette game, ook dat Motor Kombat, soort Mario Kart hehe
/edit: Dit ziet er ook wel mooi uit, kan je bij amazon.com bestellen:
[afbeelding]
Verwijderd
http://gear.ign.com/articles/754/754177p1.htmlCES 2007: Wii Wireless Sensor Bar
Clean, mean and able to interact with Wii controllers up to 25 feet away.
by Matt Casamassina
January 9, 2007 - If you're one of the many Wii owners unable to adequately stretch Nintendo's Wii sensor bar from your entertainment center to your television then you'll be happy to read of peripheral maker Nyko's latest development. The company at CES 2007 revealed its wireless Wii sensor bar and it may finally solve a number of issues for gamers whose living rooms don't follow the entertainment center template.
http://gear.ign.com/articles/754/754181p1.htmlCES 2007: Nyko's Wii Component Cables
It's 480p time. by Matt Casamassina
January 9, 2007 - Having a hard time coming by Nintendo's official component cables for Wii? Don't fret. Third party peripheral maker Nyko has you covered. The company at CES 2007 announced its own Wii component cables. The slick, white set features an extra long cable and brightly colored tips so that you don't get your green mixed up with your blue, and so on. The component cables will be available soon and for much cheaper than Nintendo's own set. Here's an official picture:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 13:57 ]
OMG, Tacticalops Crossfire (UT2004 engine) op de Wii dan maar! www.to-crossfire.netSmoonshine schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:11:
[...]
UT2004 zou ook wel moeten draaien. Die engine draaide immers ook lekker soepel op de Xbox. UT2004 mag van mij ook wel komen. Ik heb de pc versie hier nog staan als collectors edition
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wavebird kost 19,95 bij de dixonsErik070 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:04:
Hebben meer mensen er last van dat de verlengkabel voor Gamecube controllers niet werken?
Zijn 3rd party verlengkabels (geloof niet dat Nintendo zo ooit heeft gemaakt), werken prima op de Gamecube en zijn reuze handig als je meer dan 1.5 meter van je tv af zit.
Op de Wii is het alsof er geen controller is aangesloten waardoor Gamecube games spelen een verhuizing van de Wii vanaf het tv meubel naar de salon tafel betekent. 4 Wavebirds zouden een oplossing zijn maar deze krengen zijn nog best duur.
Ook m'n 3rd party memorycard werkt niet, minder erg maar toch wel vreemd.
Iemand verlengkabels die wel werken?
[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 10-01-2007 14:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq