Ik ben altijd netjes behandeld bij de Nedgame en ze hebben ook nog eens normale prijzen, dus ik zou niet weten waarom ik ze moet boycotten. Je kunt bij de nedgame in Groningen ook helemaal niet pre-orderen (Wii Play iig niet), dus dat zal bij hun ook wel niet fout gaan.
Weet je waar ik nu warm voor loop?
Hajime no Ippo voor de Wii (http://wii.ign.com/articles/743/743054p1.html)
Dat word zweten als je de Dempsey Roll moet uitvoeren
Nu maar hopen dat hij ook naar europese bodem komt.
Als dit al voorbij is gekomen, mijn spijt. Ik volg dit topic pas vanaf eind deel 75
Als dit al voorbij is gekomen, mijn spijt. Ik volg dit topic pas vanaf eind deel 75
[ Voor 10% gewijzigd door Maximum_Overkill op 08-01-2007 20:00 ]
specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT
Had ik al ergens gezien ja, lijkt een beetje een manga achtige Punch-Out.Maximum_Overkill schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:57:
Is al even voorbij gekomen ja, in het kortMaximum_Overkill schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:57:
Voor diegenen die onbekend zijn met de anime: Hajime No Ippo is een enorm goeie boks anime (en dat zegt iemand die sport geen bal aan vindt). Als die ook in Europa komt, is dat voor mij een gegarandeerde koop
Verwijderd
next level arnhem en ze hebben meer vestigingen weet niet of ze daar hetzelfde handelen maar ik neem aan van welandreict schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:39:
[...]
kan je ook vertellen waar je hem besteld hebt?
ben namelijk bij bart smit dixons en alles geweest.. en ze pakken niet een pre-orders meer. Bij bart smit waren en 50 pre-orders en bij dixons 20 maar ze doen er niet meer pre-orderen.
(tilburg)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 20:54 ]
Wat me nu ook te binnen schiet is de DBZ game die als het goed is in Maart naar Europa komt. Hoorde daar enorm goede dingen over en heb ook wat filmpjes van de PS2 versie gezien. Moet zeggen dat ik daar erg enthousiast van werd.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Inderdaad, ik kan niet wachten. De manga en anime waren echt briljant. Nu alleen nog een Wii. Ik sta nu al bijna 2 week als 4e op de lijst. Gelukkig is geduld een schone zaak dus we wachten rustig tot hij er is. Zelda ligt in ieder geval klaar in mijn kast.Cleetje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:34:
[...]
Is al even voorbij gekomen ja, in het kortDesalniettemin verdient het wat aandacht, wij willen namelijk Hajime No Ippo voor de Wii, ook in Europa!
Voor diegenen die onbekend zijn met de anime: Hajime No Ippo is een enorm goeie boks anime (en dat zegt iemand die sport geen bal aan vindt). Als die ook in Europa komt, is dat voor mij een gegarandeerde koop
specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT
ik ben zo'n beetje enthousiast van alle db(z/gt) games maar deze spreekt me nog het allermeeste aan vooral omdat het ook nog is op de wii komtDeddiekoel schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:06:
Wat me nu ook te binnen schiet is de DBZ game die als het goed is in Maart naar Europa komt. Hoorde daar enorm goede dingen over en heb ook wat filmpjes van de PS2 versie gezien. Moet zeggen dat ik daar erg enthousiast van werd.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Is er trouwens al iets meer bekend over een star wars game voor de wii? Buiten wat "nieuws" items van begin 2006 kan ik weinig vinden.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik hoop dat de wii-mote en nunchuk SSJ 4 bestendig zijn. Maar dat komt wel goed, Nintendo kennende.Deddiekoel schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:06:
Maar inderdaad een Dragonball Z game voor de Wii lijkt mij ook heel leuk. Trouwens, is die DBZ game van de makers van de Tenkaichi reeks of van de Budokai reeks?
Geen idee, maar de naam is ieg Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2Maximum_Overkill schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:38:
Maar inderdaad een Dragonball Z game voor de Wii lijkt mij ook heel leuk. Trouwens, is die DBZ game van de makers van de Tenkaichi reeks of van de Budokai reeks?
Bekijk ook de koele filmpjes! Lijkt me zeker de moeite waard
Ik wil ook een Wii
[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 08-01-2007 21:53 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Volgens mij zei ik het ook verkeerd. Ik bedoelde of het de Tenkaichi reeks opvolgde of de Budokai reeks. Maar goed dit geeft al een antwoord op mijn vraag. Het ziet er wel heel interessant uit. Ik ben benieuwd.Okyah schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:52:
[...]
Geen idee, maar de naam is ieg Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
Ik begrijp het volledigMaximum_Overkill schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:00:
Volgens mij zei ik het ook verkeerd. Ik bedoelde of het de Tenkaichi reeks opvolgde of de Budokai reeks. Maar goed dit geeft al een antwoord op mijn vraag. Het ziet er wel heel interessant uit. Ik ben benieuwd.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
mag ook wel ik zag de gamecube RGB kabel voor 5,- bij de MM liggen... die van de Wii kost 30,- .... danmaggie wel een behooorlijk stuk beter zijn!schnumi schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:16:
[...]
Zou kunnen misschien is die Wii RGB kabel van een betere kwaliteit ofzo? Voor de rest zou het weinig verschil moeten uitmaken.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
weet iemand of er nog cheats zijn in monkey ball of iets kan unlocken bij de minigames? Er staan nu 3 balletjes van de 9 geactiveerd. Hierbij moet ik na 3 potjes minigames weer opnieuw beginnen.
[ Voor 93% gewijzigd door fong06 op 08-01-2007 22:54 ]
Als je een JAP Wii koopt krijg je dan alleen de JAP VC games?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ja, helaas zit er hierop ook een regiolock.
GZ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:41:
Als je een JAP Wii koopt krijg je dan alleen de JAP VC games?
Nee, dat is het probleem van vraag en aanbod. Er is bijna niemand die nu nog een GC RGB koopt. Die van de Wii zijn net uit en daar wordt gewoon door een boel mensen naar uitgekeken.Chaoss schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:17:
[...]
mag ook wel ik zag de gamecube RGB kabel voor 5,- bij de MM liggen... die van de Wii kost 30,- .... danmaggie wel een behooorlijk stuk beter zijn!
Nu moet ik wel zeggen dat ik het idee heb dat de Wii kabel toch wel iets meer kwaliteit levert. Het verschil tussen composiet en RGB is bij de Wii groter dan dat het bij de Cube was, tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb het idee dat je met de Wii RGB veel meer scherpte creëert.
uhm...
Ik vind het verschil wel ongeveer even groot, bij de Gamecube sloeg ik echt stijl achterover van het verschil in Smash Bros. Maar ik heb het idee dat de output van de Wii sowieso gewoon beter is. Composiet ziet er namelijk ook beter uit. Even afgezien van de rest van de graphics. Dus ja dan is Wii RGB beter dan NGC RGB.Smoonshine schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:43:
[...]
Nee, dat is het probleem van vraag en aanbod. Er is bijna niemand die nu nog een GC RGB koopt. Die van de Wii zijn net uit en daar wordt gewoon door een boel mensen naar uitgekeken.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het idee heb dat de Wii kabel toch wel iets meer kwaliteit levert. Het verschil tussen composiet en RGB is bij de Wii groter dan dat het bij de Cube was, tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb het idee dat je met de Wii RGB veel meer scherpte creëert.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Bij de Cube had ik echt het idee dat alleen de kleuren helderder werden en het verschil tussen 2 kleuren iets strakker was. Bij de Wii heb ik het idee alsof ik als het ware een resolutie omhoog ga. Dus ook het beeld gewoon echt scherper. Zeker bij Monkey Ball en Red Steel is het echt een wereld van verschil. Monkeyball was in eerste instantie een beetje blurry, maar met RGB vind ik het beeld echt haarscherp. Ook Red Steel kreeg een aardige boost de goede kant op. Maar dat kan natuurlijk idd liggen aan het feit dat de Wii zijn output gewoon beter voor elkaar heeft.
uhm...
Ik heb hem op de PS2 al uitgespeeld, maar hij is echt vet! Je kan zo'n beetje alle characters en daarnaast kreeg de Wii versie toch nog extra characters?Okyah schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:05:
[...]
Ik begrijp het volledigMaar het is een vervolg op Tenkaichi. Vandaar deel 2. Het laatste Budokai spel was deel 3. Maar hoe het precies zit weet ik niet
Ieg heeft het celshaded graphics welke heel dicht bij de look van de anime liggen, zijn er enorm veel chars om uit te kiezen en kan je zowel de Wiimote + nunchuck als GC pad gebruiken
En in japan heet het Dragon Ball Z Sparking Neo 2
![]()
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterIk heb de Gamecube weer even op RGB aangesloten om te vergelijken. Het beeld van de Wii is scherper en het contrast is iets hoger dan bij de Gamecube. Resident Evil 4 ziet er beter uit op de Wii, maar een nadeel daarvan is dat de dithering meer opvalt.Hoedje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:53:
[...]
Ik vind het verschil wel ongeveer even groot, bij de Gamecube sloeg ik echt stijl achterover van het verschil in Smash Bros. Maar ik heb het idee dat de output van de Wii sowieso gewoon beter is. Composiet ziet er namelijk ook beter uit. Even afgezien van de rest van de graphics. Dus ja dan is Wii RGB beter dan NGC RGB.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Red Steel
Weer gecrasht, en weer een vage bug.
Ik vind overigens de moeilijkheidsgraad ook nogal varieren, het ene stuk is bokmoeilijk en het andere weer a walk in the park.
Die crashes zijn gewoon slecht, zou niet moeten. Heb er op mijn Cube volgens mij maar 1 gehad, hoewel het in dit geval meer aan Red Steel ligt dan aan m'n Wii denk ik.

Weer gecrasht, en weer een vage bug.
spoiler:
In het level dat je de Katana Giri moet redden, moet je op een bepaald moment jezelf langs 2 ninja's zwaardvechten (klotegevechten op zich, en het checkpoint bij de tweede activeerde zich pas nadat ik dat hele stuk (dus die 2 ninja's) 5 keer opnieuw heb gedaan, terwijl die eigenlijk vlak na de eerste moet komen
) en daarna de Dojo guard redden. Allemaal gedaan, toen crashte de Wii. Zelfde als de vorige keer, hoge piep en vast. Tweede keer dus al met Red Steel. Dus, vol frustratie dat stuk NOG maar een keer doen. Na tig keer met die Ninja's matten en spierpijn (
) heb ik die Dojo guard vrij. Hij zegt, loop achter me aan. Ik moet hem beschermen. Ik zie een bult ninja's, doe focus time, schiet hun wapens uit hun hand en laat ze submitten. Alles mooi, maar die guard is niet meer te bewegen, die denkt dat er nog steeds enemies zijn
WEER opnieuw 
Ik vind overigens de moeilijkheidsgraad ook nogal varieren, het ene stuk is bokmoeilijk en het andere weer a walk in the park.
Die crashes zijn gewoon slecht, zou niet moeten. Heb er op mijn Cube volgens mij maar 1 gehad, hoewel het in dit geval meer aan Red Steel ligt dan aan m'n Wii denk ik.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik vind het grappig dat meer mensen problemen hebben met Nedgame ,persoonlijk vind ik ze in Groningen erg onpersoonlijk en lijkt soms wel of ze met tegenzin in de winkel zitten.
Mischien komt het ook wel dat er veel jongetjes komen met de meeste debiele vragen en dat je na
het eind van de dag denkt , GVD heb geen zin meer, maar ik kwam er in het begin wel eens en altijd na 5 uur om even te kijken of te vragen of ze een bepaalde controller hadden. Maar altijd een beetje onpersoonlijk en net of je lastig bent als je iets wil kopen of iets vraagt.
Ook met het inruilen van Games altijd veel gedoe en moeilijk kijken. Daarom ga ik maar vaak naar Dimensionplus heeft wel minder maar kunnen alles bestellen en doen gewoon vriendelijk en aardig tegen je en zeggen ook van dat ze het niet hebben maar komen met een oplossing om het te bestellen.
Dynabyte en DIXONS is ook zo suf bedrijf voor games in GRONINGEN maar zijn ze wel vriendelijker (weten weing of releases en weinig kennis maar wel behulpzaam). Het gaat daar allemaal wat leuker aantoe daarom ;
Shop Watcher
Mischien komt het ook wel dat er veel jongetjes komen met de meeste debiele vragen en dat je na
het eind van de dag denkt , GVD heb geen zin meer, maar ik kwam er in het begin wel eens en altijd na 5 uur om even te kijken of te vragen of ze een bepaalde controller hadden. Maar altijd een beetje onpersoonlijk en net of je lastig bent als je iets wil kopen of iets vraagt.
Ook met het inruilen van Games altijd veel gedoe en moeilijk kijken. Daarom ga ik maar vaak naar Dimensionplus heeft wel minder maar kunnen alles bestellen en doen gewoon vriendelijk en aardig tegen je en zeggen ook van dat ze het niet hebben maar komen met een oplossing om het te bestellen.
Dynabyte en DIXONS is ook zo suf bedrijf voor games in GRONINGEN maar zijn ze wel vriendelijker (weten weing of releases en weinig kennis maar wel behulpzaam). Het gaat daar allemaal wat leuker aantoe daarom ;
Mijn ervaring met het aansluiten van een spelcomputer op de tv-kaart van je computer, is dat de tv-kaart een vertraging heeft voordat het beeld op je scherm getoverd wordt. Dit kan best heel lastig spelen. Nu kan je dat bij sommige kaarten omzeilen, echter wordt het beeld daar niet mooier van, omdat je tv-kaart dan meestal niet meer deinterlaced (dus krijg je streepjes in je beeld).remyblok schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:14:
- De TV op m'n kamer staat aan 't voeteneind van m'n bed, erg onhandig dus. Nu dacht ik de Wii aan te gaan sluiten via de video in van m'n TV-kaart (PVR-150) op de pc en dan gewoon op m'n pc-monitor spelen. Dit moet toch kunnen? is hier ervaring mee?
Dat hakkelen in de framerate zou dat niet komen door de console zelf? Hoewel je ervan uit mag gaan dat men die dingen test, maar ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je zelf tekeer gaat in een spel. Wii heeft slechts 700 Mhz en ietsvan 80 MB geheugen las ik. Hoewel ik niet altijd voor meer kracht ben is 80 MB geheugen wel heel weinig vindt ik. Ik ben dan ook geen verstand van de techniek van consoles (ben wel verwend speler), maar in een pc ben je voor dezelfde graphics al snel 512 MB geheugen of 1 GB nodig met 1 Ghz processor. (Hoe krijgen ze het dan toch voor elkaar?)Collaborator schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:34:
[...]
Dat ligt natuurlijk geheel aan jezelf. Hoeveel waarde hecht jij aan graphics? is een NES of SNES spel onspeelbaar? Speel je nu je de xbox 360 (misschien) hebt nog wel eens xbox spellen? Ik wel. En graphics zullen dan ook nooit een reden voor mij zijn om iets (oud of nieuw) niet te spelen.
Red Steel is een launch-game en ziet er Mooier uit dan dat ik op de Gamecube gezien heb. Let ook vooral op dat red steel verder in het spel steeds mooier word! er komen steeds mooiere effecten, character design en effectjes. Eigenlijk is het enige ondermaatse aan het spel is de soms hakkelende framerate (maar die leek later in het spel ook wel beter geworden)
Ik zal dat eens gaan proberen.. eerst maar even een kabel DVI-Component bestellen... heb ik toch de goede ben benieuwd of het werkt anders ben ik 20 euro kwijtCleetje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Als ik het zo bekijk, zijn die audio ingangen naast de DVI inderdaad bedoelt om ook geluid mee te kunnen geven tijdens "DVI" modus, voor het composiet staan ze immers ergens anders. En laat nu net met mijn Philips tv er alleen 2 aparte RCA audio ingangen zitten bij het composiet deel, waardoor dat geluid alleen werkt in "composiet" modus (vandaar dat ik een DVI audio ingang heb, wat eigenlijk gewoon hetzelfde werkt als een koptelefoon aansluiting). Je kunt voor de zekerheid de handleiding er op naslaan, maar als ik het zo bekijk lukt het je zonder verdere adapter voor audio.
P.S. Zijn er meerdere personen die een Nintendo Component kabel hebben besteld bij BartSmit.nl afgelopen week? Zo ja, heb je hem al binnen of bericht dat hij verzonden is? Ik heb hem direct woensdagmiddag besteld, toen hij nog beschikbaar was, maar sinds die avond staat de status alleen nog op "Gereed voor verzending". Ik had dan ook al een verzendbevestiging verwacht, maar ik begin het idee te krijgen dat ik toch even moet informeren.
[ Voor 32% gewijzigd door Gerwin op 09-01-2007 03:05 ]
Heeft het scherpere beeld niet gewoon te maken met de geïntegreerde DAC in de Wii? 
Overigens ben ik de afgelopen jaren (als sinds de crappy PU advertentie in `96) altijd netjes behandeld geweest bij Nedgame. Ik kan me echter wel een beetje voorstellen, dat ze gek zijn geworden door de Wii. In Nijmegen kreeg je nergens nog een zin als antwoord; standaard "Nee" (ook al moest het ja zijn). Nedgame zal wat dat betreft meer gebeld zijn dan de lokale Dixons...
Ik doe overigens nooit aan vooruitbetalingen; of ze stoppen met de pre-order lijst, of een medewerker neemt die van jou 'ff' mee naar huis... een garantie heb je toch niet.
De enige die zekerheid heeft in zo`n geval, is de winkel. Zij hebben namelijk al een bepaald bedrag van je gekregen...
Overigens ben ik de afgelopen jaren (als sinds de crappy PU advertentie in `96) altijd netjes behandeld geweest bij Nedgame. Ik kan me echter wel een beetje voorstellen, dat ze gek zijn geworden door de Wii. In Nijmegen kreeg je nergens nog een zin als antwoord; standaard "Nee" (ook al moest het ja zijn). Nedgame zal wat dat betreft meer gebeld zijn dan de lokale Dixons...
Ik doe overigens nooit aan vooruitbetalingen; of ze stoppen met de pre-order lijst, of een medewerker neemt die van jou 'ff' mee naar huis... een garantie heb je toch niet.
De enige die zekerheid heeft in zo`n geval, is de winkel. Zij hebben namelijk al een bepaald bedrag van je gekregen...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik had begepen dat er ergens volgende week nieuwe komen...Bjk schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:16:
Iemand een idee wanneer de volgende levering Wii's binnen komt. Wacht al 3 weken.
Ik lees in het topic ook veel dat mensen wachten op nieuwe games. Denken jullie niet dat het beetje de bedoeling is dat mensen die oude games gaat kopen en via de Virtual gaan spelen?
[ Voor 27% gewijzigd door Gerwin op 09-01-2007 03:10 ]
Verwijderd
Ja. Voor de rest valt er niet veel uit te spelen.RollieBollie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:30:
Huh, hoe kan je sports uitgespeeld hebben?
Bedoel je soms dat je met alle sporten Pro bent en alle trainingen hebt gedaan ofzo?
[...]
Weet iemand waar Wii Play/een controller te halen is? Ik kan hem niet vinden. Eventueel ruil ik componenten kabels voor hem.
Net de nieuwe Famitsu opgepikt, compleet met mooie Pokemon DS carry case.
Staan een berg reviews in, en ook nog wat screenshots die ik nog niet had gezien van o.a. The Sims, Cooking Mama, GI Jockey 4 (een of ander paardenrace spel), Sudoku, Bomberman Land Wii (woei!), Densha de GO! en Bleach. Ook een shitload aan DS info en screens. FFXII Revenant Wings ziet er erg tof uit bijvoorbeeld, maar daar is het niet het topic voor.
Nog een grappig stukje is over het in Japan welbekende fenomeen Kinta Mario en Unko Mario. Wat het inhoudt is als je bovenop het plafond in de underworld levels gaat staan, precies voor het muntje in de teller, dan lijkt het of Mario gouden ballen heeft (kinta = gouden ballen). Buk je er voor, dan lijkt het of 'ie aan het poepen (unko = poep) is (serieus, ik verzin dit niet
). In Wario Ware zit een stukje uit SMB dat je met 18 Volt kunt spelen. Blijkbaar lukt het hem wel het muntje uit te poepen, maar met zijn edele delen is 'ie minder goed bedeeld. Hij is te lang om het muntje in z'n kruis te laten hangen.
Dusch... hier staat dus ook een stukje over in Famitsu. Dit filmpje vertelt hetzelfde verhaal.
Nog een grappig stukje is over het in Japan welbekende fenomeen Kinta Mario en Unko Mario. Wat het inhoudt is als je bovenop het plafond in de underworld levels gaat staan, precies voor het muntje in de teller, dan lijkt het of Mario gouden ballen heeft (kinta = gouden ballen). Buk je er voor, dan lijkt het of 'ie aan het poepen (unko = poep) is (serieus, ik verzin dit niet
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Bomberman Land Wii ? 
ff op gegoogled: maar dat lijkt helemaal niet meer op bomberman

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2007 08:31 ]
Verwijderd
Hey heeft iemand een Linksys 54G? krijg de mijne niet aan de praat, heb gezocht op linksys 54G en wii maar kan weinig boeiends vinden. Ook ome google brengt me niet ver, de oplossing van de Nintendo site was encryptie uitzetten wat een debiele oplossing is natuurlijk. Laptop werkt het wel gewoon goed mee overgins. Iemand een idee?
Verwijderd
Die Japanners hebben echt een rare humor die ik wel kan waarderen!
Hier ook een Linksys WRT54G, geen problemen met de Wii. Welk foutmelding krijg je? Heb je de eerste WEP-key nummer ingevuld? Channel op 1 of 11?Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:32:
Hey heeft iemand een Linksys 54G? krijg de mijne niet aan de praat, heb gezocht op linksys 54G en wii maar kan weinig boeiends vinden. Ook ome google brengt me niet ver, de oplossing van de Nintendo site was encryptie uitzetten wat een debiele oplossing is natuurlijk. Laptop werkt het wel gewoon goed mee overgins. Iemand een idee?
EDIT: in deze topic geen oplossing?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 09:11 ]
Verwijderd
Gebruik channel 9 als ik het me goed heriner en gebruik wpa-tkip.
Heb ook mac filtering aanstaan, heb ook mac filtering uitgezet maar alsnog pakt die het dan ook niet.
Handmatig ip ingevoerd maar dan krijg ik een andere error.
Heb ook mac filtering aanstaan, heb ook mac filtering uitgezet maar alsnog pakt die het dan ook niet.
bij mij was het enige probleem, de macaddress cloning, die moet uitstaan namelijk..Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:32:
Verwijderd
http://xbox360.ign.com/articles/729/729736p1.htmlChaoss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:28:
Bomberman Land Wii ?
dit lijkt pas niet meer op bomberman
Ik zou eventjes je channel op 1 of 11 zetten, daar werkt ie het beste mee.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:07:
Ik heb een ander model Linksys router, maar kan je desalniettemin een tip aan de hand doen. Ik was nl vrijdag bezig om mn router uit broadcast te halen; logisch gevolg was dat de Wii hem niet meer vond. Toen ik de Wii handmatig aan het instellen was voor de router, pakte hij de router niet met WPA2 (terwijl de router wel op WPA2 staatVerwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:32:
De oplossing was om de Wii op WPA te zetten, maar de router staat dus nog steeds op WPA2 (mixed mode btw). Misschien heb jij hetzelfde probleem, iig het proberen waard.
P.S. Ik heb overigens daarna DHCP uitgezet op mn router en alle netwerkapparaten handmatig een IP meegegeven. Voor de Wii was het belangrijk dat ik ook de DNS invoerde, wat ik zelf over het hoofd had gezien omdat de Wii je hier niet standaard om vraagt (na het handmatig instellen moet je even zelf een schermpje opzij voor de DNS settings).
Overigens pakte de Wii de router al automatisch toen die nog broadcast en auto-DHCP aan had staan. Als jij de router ook zo hebt staan, zou je misschien alsnog even handmatig alles op moeten geven.
Hou er wel rekening mee dat de Wii een SSID nodig heeft (die je moet invullen bij de router).
Vast ip adres instellen op je Wii en channel 1 of 11 gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:07:
Verwijderd
Okie Capital_G ga dat straks proberen als ik thuis ben wazig dat die andere channels niet gebruikt.Hoop dat het werkt :):)
dies wel extreem jah, heeft er weinig meer mee te maken,Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:18:
plaatje gevonden van die andere bomberman
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2007 09:44 ]
Bomberman Land op de Gamecube heeft in de single player weinig meer met Bomberman te maken. Het is een soort RPG-achtige game, en er is ook echt geen hol aan. De standaard ouderwets goeie Bomberman multiplayer zit er echter wel in. Dus ik neem aan dat die hier ook in zit.
Hoop ik. Toch?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Omdat de hardware volledig op elkaar is afgestemd en voor iedere Wii gelijk is (dit in tegenstelling tot de PC). Een spel op de PC moet geheugen en processorcapaciteit delen met het besturingssysteem, drivers en andere programma's. Bij een console krijgt het spel de volledige capaciteit van de machine tot z'n beschikking.Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:53:
[...]
Dat hakkelen in de framerate zou dat niet komen door de console zelf? Hoewel je ervan uit mag gaan dat men die dingen test, maar ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je zelf tekeer gaat in een spel. Wii heeft slechts 700 Mhz en ietsvan 80 MB geheugen las ik. Hoewel ik niet altijd voor meer kracht ben is 80 MB geheugen wel heel weinig vindt ik. Ik ben dan ook geen verstand van de techniek van consoles (ben wel verwend speler), maar in een pc ben je voor dezelfde graphics al snel 512 MB geheugen of 1 GB nodig met 1 Ghz processor. (Hoe krijgen ze het dan toch voor elkaar?)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Wii Play is weer bestelbaar op de Free Record Shop site, maar wel met een levertijd van 10-12 werkdagen...
Raar, wat heeft dat te maken met een verbinding opzetten?jaapstobbe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:16:
[...]
bij mij was het enige probleem, de macaddress cloning, die moet uitstaan namelijk..
Bij mij staat ie aan en ik heb geen problemen. Maar misschien werkt deze tric met Linksys wel
Consoles zijn onmogelijk te vergelijken met PC's. Zie de ps2 of de gamecube, wat ze daar uit kregen met minder dan 32 mb geheugen (Resident Evil 4, Gran Tourismo 4, Tekken 5) Dat gaat prima op consoles. De framedrops waar ik het over had waren juist vooral in de eerdere levels en vaak zelfs op rustige stukken waar er geen actie was en ik bijvoorbeeld alleen maar opzij keek of rondliep. In de latere levels was dat geen probleem meer dus blijkbaar was dat een fout in het leveldesign en zeker niet van de Wii.Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:53:
[...]
Dat hakkelen in de framerate zou dat niet komen door de console zelf? Hoewel je ervan uit mag gaan dat men die dingen test, maar ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je zelf tekeer gaat in een spel. Wii heeft slechts 700 Mhz en ietsvan 80 MB geheugen las ik. Hoewel ik niet altijd voor meer kracht ben is 80 MB geheugen wel heel weinig vindt ik. Ik ben dan ook geen verstand van de techniek van consoles (ben wel verwend speler), maar in een pc ben je voor dezelfde graphics al snel 512 MB geheugen of 1 GB nodig met 1 Ghz processor. (Hoe krijgen ze het dan toch voor elkaar?)
This space is occupied
Vanavond zal de show van de Emmy Awards plaatsvinden in Las Vegas, en één winnaar is alvast bekend: Sony. De National Academy of Television Arts & Sciences heeft besloten om Sony de Technology and Engineering Emmy Award te schenken. Deze award wordt aan de Japanse consolebakker overhandigd vanwege de Sixaxis controller voor de Playstation 3. Deze controller lijkt op het eerste gezicht nogal op de PS2-controller, maar bevat ook een motion sensor. Van de motion sensor is tot nu toe echter bijna geen gebruik gemaakt. De eerste games die hier iets significants mee zullen gaan doen zijn Lair en Warhawk.
Ongetwijfeld zal er onder zowel deskundigen als gamers een discussie losbarsten over het feit dat de Wii-mote gepasseerd is ten faveure van de Sixaxis controller.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Voor de mensen die het willen weten. Free Record Shop net gebeld en die zeggen dat er deze week geen Nintendo Wii's geleverd worden.
Nintendo levert soms direct aan de winkels dus het kan zijn dat er toch iets binnen komt, maar zeker is het niet.
Nintendo levert soms direct aan de winkels dus het kan zijn dat er toch iets binnen komt, maar zeker is het niet.
en wii style: natuurlijk een shitload aan minigames waar je bommen moet gooien, bommen moet slingeren, op de maat van de muziek bommen moet laten ontploffen enzovoortCaptain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:05:
Bomberman Land op de Gamecube heeft in de single player weinig meer met Bomberman te maken. Het is een soort RPG-achtige game, en er is ook echt geen hol aan. De standaard ouderwets goeie Bomberman multiplayer zit er echter wel in. Dus ik neem aan dat die hier ook in zit.Hoop ik. Toch?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik heb ergens gelezen dat Sony en Blue Ray sponsor waren van het evenement.. De sponsor krijgt dus weer iets terug.
Dit is echt de grootste bullshit die ik in tijden gehoord hebt... trieste bende
Iemand enig idee waar je online nog een goedkope wavebird kan kopen? die dingen zijn echt nergens meer te koop.
Tja, het is alsof de musical awards die geregeld zijn door Joop ook naar alle Joop producties gaanapNia schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:44:
[...]
Dit is echt de grootste bullshit die ik in tijden gehoord hebt... trieste bende
Klopt is geen Wii probleem maar gewoon het spel zelf.Collaborator schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:28:
[...]
Consoles zijn onmogelijk te vergelijken met PC's. Zie de ps2 of de gamecube, wat ze daar uit kregen met minder dan 32 mb geheugen (Resident Evil 4, Gran Tourismo 4, Tekken 5) Dat gaat prima op consoles. De framedrops waar ik het over had waren juist vooral in de eerdere levels en vaak zelfs op rustige stukken waar er geen actie was en ik bijvoorbeeld alleen maar opzij keek of rondliep. In de latere levels was dat geen probleem meer dus blijkbaar was dat een fout in het leveldesign en zeker niet van de Wii.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
De getallen kloppen niet echt, maar bovenal kun je absoluut niet een console vergelijken met een computer. De architectuur is zo anders dat het kijken naar de getalletjes compleet zinloos is.Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:53:
[...]
Wii heeft slechts 700 Mhz en ietsvan 80 MB geheugen las ik. Hoewel ik niet altijd voor meer kracht ben is 80 MB geheugen wel heel weinig vindt ik. Ik ben dan ook geen verstand van de techniek van consoles (ben wel verwend speler), maar in een pc ben je voor dezelfde graphics al snel 512 MB geheugen of 1 GB nodig met 1 Ghz processor. (Hoe krijgen ze het dan toch voor elkaar?)
edit: ik had een blz gemist

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Van wat ik gehoord heb is Nintendo niet aanwezig op dat evenement. Ze zijn dus gekozen bij gebrek aan beter
Nyko gaat ook een oplaadstation maken voor de wiimotes. Ziet er behoorlijk goed uit moet ik zeggen:

[ Voor 25% gewijzigd door jip_86 op 09-01-2007 11:21 ]
over de naamswijziging van elebits, ik heb een verklaring gehoord die best wel steek houdt:
elebits kan in Franstalige streken heel gemakkelijk uitgesproken worden (zelfs als sms-taal) als "et les bites" (en de piemels). Best begrijpelijk dan
elebits kan in Franstalige streken heel gemakkelijk uitgesproken worden (zelfs als sms-taal) als "et les bites" (en de piemels). Best begrijpelijk dan
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 09-01-2007 11:22 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Niet echt want volgens mij wordt in canada ook veel frans gesproken.Boeboe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:21:
over de naamswijziging van elebits, ik heb een verklaring gehoord die best wel steek houdt:
elebits kan in Franstalige streken heel gemakkelijk uitgesproken worden als "et les bites" (en de piemels). Best begrijpelijk dan
Op IGN is een impressie verschenen van een import versie van Korinpa. Het spel valt ze eigenlijk behoorlijk tegen: http://wii.ign.com/articles/753/753732p2.html
Kan wel zo'n ding gebruiken inderdaad. Heb na 2 daagjes spelen nog maar 2 streepjesjip_86 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:18:
[...]
Van wat ik gehoord heb is Nintendo niet aanwezig op dat evenement. Ze zijn dus gekozen bij gebrek aan beter
Nyko gaat ook een oplaadstation maken voor de wiimotes. Ziet er behoorlijk goed uit moet ik zeggen:
[afbeelding]
Default blanke hetero
Dat is zo, maar je zou bijna kunnen stellen dat 80 MB geheugen duurder is te maken dan een standaard van 256 MB of 512 MB ofzo door geheugenfabrikantenIcelus schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:13:
[...]
Omdat de hardware volledig op elkaar is afgestemd en voor iedere Wii gelijk is (dit in tegenstelling tot de PC). Een spel op de PC moet geheugen en processorcapaciteit delen met het besturingssysteem, drivers en andere programma's. Bij een console krijgt het spel de volledige capaciteit van de machine tot z'n beschikking.
Dat is wel heel erg vreemd, zou bijna een programmeerfout kunnen zijn dan..Collaborator schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:28:
[...]
Consoles zijn onmogelijk te vergelijken met PC's. Zie de ps2 of de gamecube, wat ze daar uit kregen met minder dan 32 mb geheugen (Resident Evil 4, Gran Tourismo 4, Tekken 5) Dat gaat prima op consoles. De framedrops waar ik het over had waren juist vooral in de eerdere levels en vaak zelfs op rustige stukken waar er geen actie was en ik bijvoorbeeld alleen maar opzij keek of rondliep. In de latere levels was dat geen probleem meer dus blijkbaar was dat een fout in het leveldesign en zeker niet van de Wii.
[ Voor 41% gewijzigd door Gerwin op 09-01-2007 12:21 . Reden: toevoeging ]
In de industrie worden genoeg systemen gemaakt die aan 64kByte meer dan genoeg hebben. Als je miljoenen systemen maakt is zo'n productielijn juist goedkoper. Een snellere processor betekent ook dat je de hardware eromheen hierop moet instellen, voltage/stroom moet aanpassen en met extra warmte rekening moet houden. Daarnaast hebben consoles altijd gespecialiseerde hardware gehad zoals hardware sprites, bij de PC moet dit allemaal via software gedaan worden.Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:12:
[...]
Dat is zo, maar je zou bijna kunnen stellen dat 80 MB geheugen duurder is te maken dan een standaard van 256 MB of 512 MB ofzo door geheugenfabrikantenMet de prijs van processorkracht en geheugen was ik wel een beetje verbaasd ...
Koop eens fatsoenlijke batterijenEbayzo schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:35:
[...]
Kan wel zo'n ding gebruiken inderdaad. Heb na 2 daagjes spelen nog maar 2 streepjes
GP2100 of zo.
Ik ben een probleempje met m'n Wii.. Ik heb hem aan mijn Phillips 66cm tv hangen, en beide scart ingangen uiteraard al geprobeerd... Het probleem is, dat ik (vooral duidelijk in het menu) het beeld lichtjes zie verkleuren, en iets flikkeren (60hz) klein beetje groene gloed, dan weer een rooie.. etc. Rare is ook, dat ik laatst bij een vriend knal rood beeld had (lag niet aan de instellingen van de tv). Ook zie ik af en toe ineens ruis in beeld (alsof je slechte ontvangst hebt..) als ik zap, en weer terug zap, is het weer weg.. Weet iemand hoe dit kan?
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
Dat is jouw conclusie. Je kan toch wel verkozen worden zonder ergens aanwezig te zijn? Best wel appart dit! Heeft iemand eigenlijk al met die PS3 controller gespeeld? Is dat te vergelijken met de Wii controller?jip_86 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:18:
[...]
We moeten even afwachten WAAROM die ps3 verkozen is boven de Wii, tot die tijd kun je er weinig over zeggen. Het blijft wel opmerkelijk natuurlijk

Verwijderd
de één leest dit, de ander dat...tot die tijd alleen maar geruchten!m3gA schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:39:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat Sony en Blue Ray sponsor waren van het evenement.. De sponsor krijgt dus weer iets terug.
Ik heb het ook op meerdere plekken gelezen en zelf ook ergens gepost, maar kon geen bronnen vinden waaruit het echt bleek dat Sony een (grote) sponsor van het evenement was. Maar deed de Wii überhaupt mee in de verkiezing? Dat kon ik ook niet vinden. Maar dat de prijs gekocht is lijkt mij het meest logisch. De PS3 is als geheel zeker een mooi stukje techniek, maar de controller is geenszins vernieuwend te noemen. De Wii controller maakt misschien gebruik van oude technieken, maar is een geheel nieuw concept. De sixaxis maakt ook gebruik van oude technieken, maar is ook nog eens een oud concept.
Verwijderd
Weet iemand hoe het kan komen dat mijn wii zwart wit beeld geef als ik hem aansluit op mijn 1e scart aansluiting op mijn tv? mijn htpc geeft daarop wel gewoon kleur.
Maar de Wii word wel duur, wil nog een RGB kabel kopen (geen idee of mijn tv echt RBG ondersteund trouwens), een classic controller en dan wii points. Daar gaat weer 70 euri.
Maar de Wii word wel duur, wil nog een RGB kabel kopen (geen idee of mijn tv echt RBG ondersteund trouwens), een classic controller en dan wii points. Daar gaat weer 70 euri.
Ja. Nee. Het is gewoon (vrijwel) een standaard PS2 controller, en volgens mij maken de meeste games geen gebruik van die motion functies. Dat Warhawk heb ik niet gedaan, maar het schijnt voor geen meter te werken. Probeer het jezelf maar eens voor te stellen door een willekeurige controller die je met 2 handen vast houdt te pakken, en dan in te beelden hoe je dit ding in godesnaam normaal door de lucht gaat bewegen met twee handen. Imo werkt het voor geen meter, maar dat is mijn mening.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:34:
Heeft iemand eigenlijk al met die PS3 controller gespeeld? Is dat te vergelijken met de Wii controller?
Mijn foto's op Flickr.
Tja waarom die controllerd zo aan de prijs moeten zijn. Op IGN zag ik een post wat er nu daadwerkelijk in die controller zit. Dat valt toch aardig tegen kan ik zeggen. 2 grote chips en een boardje. Voor de stick een boxje en dat is het. Waarom moet zo'n stukje plastic met 2-3 chips ineens tientallen euro's kosten? Redelijks prijs was in mijn ogen 9,95 of 14,95 ofzo... Blijft wel dat ik Nintendo weer heel erg op dreef vind, met wat kleine kritiekpuntjes m.b.t. een iets goedkopere accesoires en een missende component kabel etc. en zoals ik eerder vermelde geheugen, processorkracht (daarvoor mag je console dan in mijn ogen best van 249 euro naar 259 of 269 euro gaan....Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:45:
Weet iemand hoe het kan komen dat mijn wii zwart wit beeld geef als ik hem aansluit op mijn 1e scart aansluiting op mijn tv? mijn htpc geeft daarop wel gewoon kleur.
Nintendo levert altijd direct aan winkels. Daarom is de indicatie zo slecht.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:31:
Voor de mensen die het willen weten. Free Record Shop net gebeld en die zeggen dat er deze week geen Nintendo Wii's geleverd worden.
Waarom er 9,95 voor vragen als mensen hem ook voor 39,95 kopen?Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:02:
Tja waarom die controllerd zo aan de prijs moeten zijn. Op IGN zag ik een post wat er nu daadwerkelijk in die controller zit. Dat valt toch aardig tegen kan ik zeggen. 2 grote chips en een boardje. Voor de stick een boxje en dat is het. Waarom moet zo'n stukje plastic met 2-3 chips ineens tientallen euro's kosten? Redelijks prijs was in mijn ogen 9,95 of 14,95 ofzo...
En om het politiek correct te maken: je rekent zo de R&D-, verpakkings- en logistieke kosten natuurlijk niet mee.
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
TopicstarterEn anders hebben we de Virtual Console altijd nog.Captain N schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:05:
Bomberman Land op de Gamecube heeft in de single player weinig meer met Bomberman te maken. Het is een soort RPG-achtige game, en er is ook echt geen hol aan. De standaard ouderwets goeie Bomberman multiplayer zit er echter wel in. Dus ik neem aan dat die hier ook in zit.Hoop ik. Toch?
Wat pas echt grappig is, is de categorie waarin de SIXAXIS de Emmy heeft gewonnen, namelijk in de categorie voor innovatie op het gebied van het uitzenden, opnemen of ontvangen van televisie programma's.
Dat is wel heel erg kortzichtig. Jij weet niet hoe veel die chips kosten, ik geloof dat de motion sensor chip alleen al meer dan €10 kost.Gerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:02:
[...]
Waarom moet zo'n stukje plastic met 2-3 chips ineens tientallen euro's kosten? Redelijks prijs was in mijn ogen 9,95 of 14,95 ofzo...
Ik lees net dat o.a. Ocarina of Time, Mario Kart 64, Super Mario World, Street Fighter II en Super Probotector op de Virtual Console zullen uitkomen in het eerste kwartaal van dit jaar. De volledige lijst vind ik eigenlijk wel aan de korte kant voor een periode van 3 maanden, maar er zitten wel een aantal toptitels tussen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb je ook toegevoegd!Anyway, ik heb je toegevoegd. Mijn nummer is 0538-7524-2328-4636
Tevens is dit ook weer een bump, om zelf wat meer Mii's te krijgen, dus zet me in je address book, en stuur me een PM.
Groet,
Damsoft.
2 setjes GP2500 inclusief lader in bestellingPheno79 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:24:
[...]
Koop eens fatsoenlijke batterijen![]()
GP2100 of zo.
Default blanke hetero
'k weet niet of deze link al is gepost: http://www.liquidicelabs.com/wiiportal/ -> een Wii portal met links.
Mja ik was aan het twijfelen of 2100 wel goed genoeg wasEbayzo schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:13:
[...]
2 setjes GP2500 inclusief lader in bestelling
Tip: Als iedereen nu voor toevoegen Wii nummers http://wii.xin-evil.com/ccdb/ gebruikt en als hier een functie inkomt om op datum te sorteren is dat stukken makkelijker lijkt me.
Mee eens?
Mee eens?
Je was me voordamsoft schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:21:
Tip: Als iedereen nu voor toevoegen Wii nummers http://wii.xin-evil.com/ccdb/ gebruikt en als hier een functie inkomt om op datum te sorteren is dat stukken makkelijker lijkt me.
Mee eens?
Default blanke hetero
Er zit anders een stuk meer in dan de X360 controllerGerwin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:02:
[...]
Tja waarom die controllerd zo aan de prijs moeten zijn.
Voor 10-20 euro meer heb je echt niet zoveel meer power. Dan zou de Wii alweer 349,- moeten worden ofzo, een groot verschil. Die 249,- staat ook voor de ontwikkelkosten van het gehele project en die waren m.b.t. de controller groot. De Wii kan makkelijk naar 149,- in de toekomst en dat is een prijspunt die MS en Sony voorlopig niet kunnen volgen.
[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 09-01-2007 13:38 ]
Die €249,- staat gewoon omdat ze dat ervoor kunnen krijgen. Het is niet of nauwelijks gerelateerd aan de ontwikkel en productiekosten als je het mij vraagt. Nintendo had lager kunnen gaan zitten (makkelijk), maar dat wilde veel retailers niet en nu heb je nog voldoende ruimte om te zakken en al sje hem te goedkoop in de markt zet gaan mensen denken dat het wel niks zal zijn.Max|Burn schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:35:
[...]
Er zit anders een stuk meer in dan de X360 controller(accelerometer o.a.)
Voor 10-20 euro meer heb je echt niet zoveel meer power. Dan zou de Wii alweer 349,- moeten worden ofzo, een groot verschil. Die 249,- staat ook voor de ontwikkelkosten van het gehele project en die waren m.b.t. de controller groot. De Wii kan makkelijk naar 149,- in de toekomst en dat is een prijspunt die MS en Sony voorlopig niet kunnen volgen.
Volgens mij had je voor een paar tientjes meer behoorljik wat meer power kunnen hebben, meer geheugen, snellere proc en video, maar dat was de strategie niet. Nu maar hopen dat ze nog behoorlijk wat uit die Wii kunnen persen. Volgens mij moet er een stuk meer uit te halen zijn dan uit een Xbox die niet speciaal voor gamen was ontworpen en dan zit je op redelijk niveau graphics als je het naar huidiege standaarden bekijkt.
De accelerometers in de Wiimote zijn dacht ik niet zo heel duur, meende ergens gelezen te hebben dat zo'n ding maar iets van $1 kost.
[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-01-2007 13:45 ]
waar besteld?Ebayzo schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:13:
[...]
2 setjes GP2500 inclusief lader in bestelling
Nadeel van die database is dat je niet kunt zien wie jou heeft toegevoegd. Ik zou best willen helpen om dit er in te zetten want dan zou de dbase in mijn ogen een stuk nuttiger zijn!damsoft schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:21:
Mee eens?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik heb vorige maand vier GP2700 batterijen en lader gekocht bij de MM voor 25 euro, werkt echt perfect, kan zeker twee weken intensief gamen zonder op te laden, aanrader!
Bij Salland, maar meebesteld met een andere order. Kostte me ook €25
Default blanke hetero
Dat vind ik ook het stomme aan het Wii systeem. Je kan toch gewoon net als MSN een melding geven bij de betreffende persoon dat je bent toegevoegd en of je het wil accepteren? En dan nog maar niet te spreken over die lange tekenreeks van je Wii-code.Deddiekoel schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:57:
[...]
Nadeel van die database is dat je niet kunt zien wie jou heeft toegevoegd. Ik zou best willen helpen om dit er in te zetten want dan zou de dbase in mijn ogen een stuk nuttiger zijn!
Oeps, ik weet dat er een edit functie bestaat

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 09-01-2007 14:03 ]
Default blanke hetero
Het hoeven geen GP batterijen te zijn hoorjaapstobbe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:54:
waar besteld?
Niemand heeft mij tot nu toe testen kunnen laten zien dat GP batterijen een betere prijskwaliteitverhouding hebben dan andere. Bij de consumentenbondtest kwamen HEMA batterijen dacht ik als beste uit de bus.
Precies.. nu heb ik alleen mensen in mijn lijst die hier hebben gepost eigenlijk.Deddiekoel schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:57:
[...]
Nadeel van die database is dat je niet kunt zien wie jou heeft toegevoegd. Ik zou best willen helpen om dit er in te zetten want dan zou de dbase in mijn ogen een stuk nuttiger zijn!
Ik ga niet die hele lijst toevoegen als ik niet eens weet of iemand mij ook wel add. Moeten ze die lijst wel héél goed bijhouden willen ze zien dat ik erbij ben gekomen zeg maar.
Er staan ook een paar mensen tussen met een 0000-0000-0000-0000 code.
Wat is daar precies het nut van ? db-vervuiling zeg ik je
[ Voor 28% gewijzigd door Ken. op 09-01-2007 14:04 ]
Ik ben anti consumentenbondtests. Ze hebben de naam dat ze onpartijdig zijn, maar vaak dingen die hun aangeven als goed zou ik nooit kopen. Volgens mij letten ze iets teveel op de prijs/kwaliteit verhouding dan op de daadwerkelijke kwaliteit van een product. Sommige mensen geven nou eenmaal liever wat meer uit voor een topproduct.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:02:
[...]
Het hoeven geen GP batterijen te zijn hoor
Niemand heeft mij tot nu toe testen kunnen laten zien dat GP batterijen een betere prijskwaliteitverhouding hebben dan andere. Bij de consumentenbondtest kwamen HEMA batterijen dacht ik als beste uit de bus.
Default blanke hetero
Is er nou veel beeldkwaliteitswinst bij gebruik van een RGB kabel op de NGC? Op LCD is de NGC soms echt horrible
Test 2005. Ansmann, Panasonic, Varta, Energizer, Hema, Sony, Sanyo, Durcell, GP etc.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:02:
[...]
Het hoeven geen GP batterijen te zijn hoor
Dat verhelp je niet met een RGB kabel. De Cube gaf bij mij met RGB ook geen best beeld op de LCD tv. Met de Wii is dat al een stuk beter. Ik heb nu een veel scherper beeld op LCD dan dat ik bij de Cube had.Mathizsias schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:05:
Is er nou veel beeldkwaliteitswinst bij gebruik van een RGB kabel op de NGC? Op LCD is de NGC soms echt horrible
uhm...
- MetroidPrime
TopicstarterAanvulling: maar het zal wel een enorme verbetering zijn ten opzichte van de composietkabels.Smoonshine schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:26:
[...]
Dat verhelp je niet met een RGB kabel. De Cube gaf bij mij met RGB ook geen best beeld op de LCD tv. Met de Wii is dat al een stuk beter. Ik heb nu een veel scherper beeld op LCD dan dat ik bij de Cube had.
Op de site van Wehkamp staat 1 week levertijd voor Play en nunchuck-controllers.
Dat lijkt me wat stug, staat dat er standaard bij ofzo?
Wel hebben ze deze week geen transportkosten, niet verkeerd.
Dat lijkt me wat stug, staat dat er standaard bij ofzo?
Wel hebben ze deze week geen transportkosten, niet verkeerd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
hey over monkey ball: in veel reviews staat dat de mini games vrij bagger zijn, maar wat vinden jullie ervan? mn vriendin en ik hebben al heel veel lol met wii play, zelfs koeienracen doen we dagelijks. Zijn de 'slechtere' minigames in MB daar al mee te vergelijken of zijn ze beter/slechter? Ik weet dat het vrij persoonlijk is, maar ben toch benieuwd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.