Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.695 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:16:
[...]

Valt wel mee ongeveer 90% is schieten en 10% is zwaardvechten, ik vind het vechten wel geweldig werken trouwens. Alleen moet je de Remote niet draaien dan werken de bewegingen niet. Voor de rest een lekkere shooter en de grafische kant vind ik ook zeker niet verkeerd. Komt totaal niet in de buurt van de Xbox360 maar vele malen mooier als de meeste gamecube spellen.

[...]

Wavebird?
De controller werkt hier inderdaad goed, deuren openen, wapens wisselen en aimen vind ik op deze manier veel beter werken dan een 'standaard' controller. Maar wat mij dan stoort is het gebrek aan realiteit; je schiet iemand neer, hij valt en 5 seconden later verdwijnt hij in het niets.. Er valt geen druppel bloed bij een 'finish hem', je komt elke keer dezelfde figuren tegen. Monden die niet meebewegen op de gesproken teksten. Ik krijg gewoon het gevoel bij het spelen dat deze game kosten wat kost af moest bij de launch van de Wii.
En grafisch kan de Wii gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Hoedje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:38:
[...]

Het lijkt me logischer dat er binnenkort een firmware update komt, zodat je met de classic controller ook Gamecube spellen kunt spelen, zoals MP al een tijdje terug zei. Er zijn immers knoppen genoeg op de classic controller. Daarnaast is vooral de C stick veel beter!
Ik dacht dat dat al kon... Vond het ook erg stom toen ik voor mn tv zat met mn 2ehandse Burnout2 uit parijs, geen GCcontroller bij de hand alleen mn classic.
Heb tot op heden mn game nog steeds neit kunnen testen :/
Er zitten idd geneog koppen op... Ik vind dat ze dat maar even moeten fixen ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist helemaal niet dat dat bestond |:( Dus draadloos is nog wel te realiseren. Maar het blijft weer een extra controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:45:
[...]

Ik wist helemaal niet dat dat bestond |:( Dus draadloos is nog wel te realiseren. Maar het blijft weer een extra controller.
Ja dat staat mij ook een beetje tegen. Heb geen GC gehad dus, heb nu 2 wiimote's en een classic controller als er ook nog een setje wavebirds bij moet komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

The_DoubleU schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:39:
Hier een update over het aansluiten van een Wii via Component aan een Philips TV. Heb dus net een splitter gekocht 2x female RCA(phono) -> 3.5 mm Jack. En deze aangesloten op mijn DVI audio in. Nu heb ik eindelijk geluid!
Splitter was 3 euro, zonder goud gedoe :D
Je hebt hem via DVI audio aangesloten, maar ik heb geen DVI-audio jack in. Enkel DVI in en tweemaal een rode en witte audio tulp ingang. Kan iemand bevestigen dat deze constructie werkt:

Op de Wii de component cable:

Afbeeldingslocatie: http://87.233.128.35/images/blase%20comp.jpg

en dan via een converter

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/7/7/00000877/g_00000877.jpg

naar DVI-I in op Philips tv (

(rode en witte naar de rode en witte meest rechtse audio in ingang).

Volgende aansluitingen op de tv:

Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/4/42pf9966_10/42pf9966_10_cow_.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Gerwin op 07-01-2007 20:11 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:12:
[...]
Ik vind Red Steel juist een super spel, ok tis geen hoogstaand stukje software maar is een release game, en dat je de graphics afkraakt kan ik ook wel wat inzien, maar dat zou je toch van te voren moeten weten.
De Wii eigenaren nemen al genoegen met ondermaatse graphics?? Eigenlijk best wel triest, vantevoren leek het namelijk allemaal best mooi maar eenmaal op de tv blijkt het dus tegen te vallen. Zelfde geldt voor Cod3.
Ik begin me steeds meer af te vragen wat de houdbaarheid van deze console is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er net als ik disk errors bij Rayman?
Meestal laadt het spel prima, maar soms blijft hij hangen, en een enkele keer toont het beeld een "disc error" (witte tekst op zwart scherm) waarna de Wii herstart moet worden.
De cd is schoon en zonder zichtbare beschadigingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah die van Leest, vriend had Lan adapter + WiiMote besteld krijgt 'ie gratis een Component kabel erbij, hij heeft er helaas niks aan dus mocht ik hem gratis hebben :) Had dus gisteren de Wii naar beneden gesjouwd om hem aan een HDTV te hangen middels de component kabel en ja het is verschil is zeker merkbaar! De kleuren en scherpte zijn dik in orde bij zowel het menu, de kanalen en de spellen. Ik heb even Wii Sports gespeeld maar daar kan je toch wel zien dat het een launchgame is, veel karteltjes dat je bij een composite kabel niet kan zien wegens vervaging maar de kleuren en scherpte over het algemeen zijn dik in orde, al hoop ik wel dat de toekomstige spellen wat grafisch beter uitgewerkt zijn want ik heb toch wel het gevoel dat de Wii veel meer kan.

Hier wat foto's, het is moeilijk foto's te maken van bewegend beeld terwijl je zelf ook aan het tennissen bent dus echt goed uitgewerkt zijn ze niet :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/wii1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bossenbroek.demon.nl/GoT/wii2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:00:
[...]

De Wii eigenaren nemen al genoegen met ondermaatse graphics?? Eigenlijk best wel triest, vantevoren leek het namelijk allemaal best mooi maar eenmaal op de tv blijkt het dus tegen te vallen. Zelfde geldt voor Cod3.
Dat ligt natuurlijk geheel aan jezelf. Hoeveel waarde hecht jij aan graphics? is een NES of SNES spel onspeelbaar? Speel je nu je de xbox 360 (misschien) hebt nog wel eens xbox spellen? Ik wel. En graphics zullen dan ook nooit een reden voor mij zijn om iets (oud of nieuw) niet te spelen.

Red Steel is een launch-game en ziet er Mooier uit dan dat ik op de Gamecube gezien heb. Let ook vooral op dat red steel verder in het spel steeds mooier word! er komen steeds mooiere effecten, character design en effectjes. Eigenlijk is het enige ondermaatse aan het spel is de soms hakkelende framerate (maar die leek later in het spel ook wel beter geworden :D )

Ik heb Red Steel vandaag dus uitgespeeld (en nu spierpijn van de zwaardgevechten :X _/-\o_ ) Een dikke 8 waard wat mij betreft. Kwa glitches ben ik er maar 1 of 2 kleine gedurende het hele spel tegengekomen (dat is al minder dan tijdens heel Halo 2 :+ ) De latere levels zijn echt heel cool en uitdagend. Je hebt lekker veel wapens, beperkte ammo, bullit time, vette gevechten met special moves en tactiek :) Als je dat vergelijkt met de eerste paar levels.. grijze gangen, een uzi en een standaard pistooltje.. gaap.

De zwaardgevechten beginnen als simpel lomp rammen, maar na een tijdje heeft dat geen zin meer! Sterker nog je komt dan muurvast te zitten. Dan word je ineens gedwongen om de patronen van je tegenstanders gaan uitvogelen (verschilt weer per mannetje!) _/-\o_ Er zijn eigenlijk 2 soorten aanvallen, een gewone slash die je kan blocken en een sterkere aanval. Deze verschillen weer.. sommige hebben [slash- slash- slash - sterke aanval] andere [sterke aanval slash slash sterke aanval] enzovoort.. vrij simpel maar je moet het toch eerst even uitvogelen en geen mannetje is hetzelfde! De slashes kan je blocken met je nun-chuck OF counteren als je hem heel goed timed! de sterke aanval kan je ontwijken en dan (als je snel bent!) hem dan meteen in zijn zij aanvallen. Sommige vijanden kan je pas beginnen aan te vallen als je ze 'moe' zijn. Dit kan je doen door alleen maar te dodgen en te blocken maar niet te counteren. Dat terwijl je andere het best neer krijgt door hun zwaard te breken. Dit doe je door herhaaldelijk jouw zware aanval te laten blocken. ik geloof dat dat ook nog kon met normale aanvallen maar dat weer ik al even niet meer. Toch nog best uitgebreid in ieder geval :)

Sommige stukken heb ik best vaak overnieuw moeten doen maar gelukkig zitten er lekker veel checkpoints in. Het voelde eigenlijk juist heerlijk oldskool af en toe, stukken overnieuw doen, patronen van bazen leren e.d. d:)b

Ook de gunshooting range is geweldig, dan zie je pas hoe accuraat de besturing van de Wii werkt. Headshot na headshot, in één woord ongelovelijk! Het werkt beter als met de muis vind ik persoonlijk, maar dat is smaak (ben nooit fan van de muis/tobo geweet) en zal bijna niemand met me eens zijn.

Maar vergeleken met de dual stick setup van bijvoorbeeld de Xbox 360.. :X :X Ik wil nevernooit meer terug :N En daar zit ook meteen een groot deel van de houdbaarheid weer.. de besturing maakt zelfs een vrij 'standaard' spel als Red Steel geweldig O+ Ook de kleine dingetjes als deuren open maken en herladen voelen heel natuurlijk totaal niet als een 'aangeplakte' gimmik (itt Zelda).

[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 07-01-2007 20:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ilja_kole schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:41:
Afgelopen vrijdag Red Steel gekocht, maar wat een tegenvaller in alle opzichten......
Het eerste wat me opviel waren de slechte graphics, maar dan ook echt zwaar onder de maat als je het vergelijkt met Zelda. De besturing vond ik wel oke, wennen in begin maar daar valt nog mee te werken. De AI is ook zéér matig te noemen, gewoon een domweg knallen spel.
Maar gelukkig kunnen ruilen voor SMB, leuke party game.
Toen ik vandaag Red Steel ging inruilen bij MM had de verkoper al de opmerking dat ik niet de eerste was voor vandaag, vond het wel typisch. Ik zou het niet aanraden maar nu durfde ik daardoor eigenlijk COD3 ook niet meer te kopen, zijn er mensen die met allebei meer ervaring hebben
raar, kvin de graphics van Red steel juist wel meevallen... iig stukken beter dan de graphics van zelda.... het enige mooie aan zelde zijn de ge pre-renderde cutscenes.

maargoed als Red steel jouw ding niet is dan hoef je CoD al helemaal niet te proberen die graphics en besturing zijn echt brak!

zelf ben ik nu op 72% van de game... 1 ding kan ik je vertellen de laatste levels die ik gespeeld heb zijn behoorlijk pittig, redelijk veel checkpoints reloaden ;) mijn speeltijd die de game aangeeft staat nu op 14 uur ofzo... als ik de reloads mee zou tellen zit ik minstens op 16-17 uren.

Dat Red steel op bepaalde punten niet äf"is ben ik met je eens... lipsync had veel beter gemoeten. en er had idd wel bloed in mogen zitten (desnoods in/uit-schakelbaar via een optie) en lijkjes moeten zeker blijven liggen... daar buiten vind ik de besturing van Red Steel echt top! en de besturing werkt echt gameplay verhogend! ik heb het gevoel dat ik meer betrokken ben bij de game/wapens.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 07-01-2007 21:30 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
Ik las vandaag enkele berichten dat Nintendo bezig zou zijn met een draadloze Nunchuck. Dit omdat er veel geklaagd werd dat het draad hinderde bij het spelen van Shooters (CoD 3) en Wii Sports Boxing.

Wat vinden jullie, goed idee of niet?

Poll: Moet Nintendo met een draadloze Nunchuck komen?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=160327&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Chaoss schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:25:
[...]

iig stukken beter dan de graphics van zelda.... het enige mooie aan zelde zijn de ge pre-renderde cutscenes.
Kleine opmerking: Zelda heeft geen pre-rendered cutscenes, alles is gewoon ingame.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb er geen last van hoor maar heb ook niet zulke mega lange armen, en draadloos is betekend weer extra batterijen ;)

En die reactie hierboven over Red Steel ben ik het echt mee eens, een spel red steel wordt met de Wii Remote gewoon heel leuk, voegt echt wat extra toe, met een "normale" controller zou het gewoon een kut game zijn

[ Voor 47% gewijzigd door SOCO_cola op 07-01-2007 22:25 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik zag net een reclame van de MediaMarkt waarop je een hoop mensen de winkel in ziet stormen, volgens mij is dit het filmpje dat tijdens de Wii launch was opgenomen. Wel grappig dat ze dat gebruiken als het zo is in ieder geval, toch goede reclame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
[...]

Ik vind dit een beetje vreemde opmerking. Het gaat immers om een launchgame. De graphics van de launchgames van de Xbox 360 waren ook niet zoveel beter dan die van de Xbox. Dat zie je bij vrijwel alle consoles.

De Wiimote maakt naar mijn mening net het verschil bij Red Steel. Het is gewone een leuke game, niet fantastisch, maar wel zeer vermakelijk. Het laat prima het potentieel zien en ik ben daarom erg benieuwd naar een echte topper als Metroid Prime 3.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb net Red Steel uitgespeeld... het vreemde is dat mijn game completion maar 76% is :?

tenminste als dit het einde is:
spoiler:
ik ben in dat level waar je eerst een stukje door het bos loopt. bij wat rivertjes langs en een stuk door een rivier, vervolgens komje in het huis waar je moet zijn en als je daar je weg doorheen gevonden hebt zieje op het einde die gast met je vriendin... nadat je deze verslagen hebt verteld hij je dat hij die oude baas kan redden met een tegengif en vervolgens moet je de attacks van die oude baas blocken. Dit lukt me niet echt en vervolgens kreeg ik een filmpje waarbij die oude baas die andere vermoord en toen was het einde spel met de aftiteling.... beetje wierd dus ik bedoel kan ik het spel ook zo spelen dat ik het wel win van die oude baas?

laatste checkpoint laden heeft geen nu ik kom dan direct in de aftiteling. kan wel het hele laatste level herladen... maar das ook geen fun... :? ik niet snap waarom ik dan 22% van het spel mis. ik heb nu iets van 13,5 uren game time dat is ook niet echt veel...maar ik heb alle missies wel moeten doen... je hebt in het spel niet bpeaalde keuzes kunnen maken waardoor het spel korter/langer wordt (sidequests oid)

dus ik niet snap :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Collaborator schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:16:
[...]

Kleine opmerking: Zelda heeft geen pre-rendered cutscenes, alles is gewoon ingame.
waarom zien die cut scenes er dan beter uit dan wanner ik gewoon in game speel?... nouhja doet er ook niet toe. persoonlijk vind ik de graphics van Zelda TP echt niet beter dan Red Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:16:
Valt wel mee ongeveer 90% is schieten en 10% is zwaardvechten,
:$ ooohh...da wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]
Mensen die een Wii kopen weten van tevoren dat ze geen wonderen mogen verwachten. Dat is heel wat anders. Voor de vette graphics koop je maar een andere console, dat is ook het idee niet van de Wii. Ik zie de Wii als een toegankelijk systeem voor iedereen. Tuurlijk is het grafisch niet echt verheffend, maar als ik non-gamers op mijn Wii zie spelen dan hebben ze 10x meer plezier dan dat ze honderden knoppen in moeten drukken op een Xbox. Die maken zich echt niet druk om hoge resoluties.

De houdbaarheid van de console is zeker afwachten, dat ben ik met je eens. Het is gewoon afwachten hoe het gaat, wanneer de nieuwigheid van de controls er af is. Maar alles staat en valt met de spellen. En met de vele exclusives op de Wii ben ik daar niet zo bang voor. De Wii krijgt een gigantisch assortiment met spellen die je simpelweg niet kan spelen op een van de andere consoles. Zelfs EA is niet meer simpel aan het poorten, maar bouwt echt aparte Wii spellen. Dat geeft ook wel aan dat uitgevers en developers het zien zitten in de Wii. Anders had EA zich er wel afgemaakt met een paar simpele ports.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Chaoss schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:49:
kheb net Red Steel uitgespeeld... het vreemde is dat mijn game completion maar 76% is :?
Alle kata's? en guns unlocked? Dat maakt nogal uit geloof ik.
tenminste als dit het einde is:
Je kon toch gewoon zijn zwaard breken door een paar keer snel de 'hammer' move? zoals je dat (als het goed is) al veel vaker hebt gedaan in gevechten. Ik had hem in 3 slagen neer, daarna krijg je een ietsje ander einde.
Chaoss schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:50:
[...]

waarom zien die cut scenes er dan beter uit dan wanner ik gewoon in game speel?... nouhja doet er ook niet toe. persoonlijk vind ik de graphics van Zelda TP echt niet beter dan Red Steel.
Omdat daar antialiasing en een paar andere filters en effecten overheen staan. De models e.d zijn allemaal gewoon hetzelfde hoor. Maar belichting, de camera hoek en een simpele filter maken heel veel verschil.

[ Voor 32% gewijzigd door Collaborator op 07-01-2007 23:07 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Collaborator schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:06:
[...]

Alle kata's? en guns unlocked? Dat maakt nogal uit geloof ik.

[...]

Je kon toch gewoon zijn zwaard breken door een paar keer snel de 'hammer' move? zoals je dat (als het goed is) al veel vaker hebt gedaan in gevechten. Ik had hem in 3 slagen neer, daarna krijg je een ietsje ander einde.

[...]

Omdat daar antialiasing en een paar andere filters en effecten overheen staan. De models e.d zijn allemaal gewoon hetzelfde hoor. Maar belichting, de camera hoek en een simpele filter maken heel veel verschil.
dat van die kata's en guns weet ik niet zeker... maar wel bizar dat dat dik 20% van de game zou zijn... zoveel tijd benje dr nou ook weer niet mee bezig om zo'n gun of move vrij te spelen. Maar het zou kunnen dat het er mee te maoen heeft. in het begin butste ik alle zwaardvecht mannetjes dood omdat ik niet wist dat ik die respect kon gebruiken om moves te unlocken.

wel een beetje irritant dat de checkpoint VOOR het laatste gevecht niet bewaard wordt. nu moet ik het hele level overnieuw doen om het andere einde te bekijken |:( al vondt ik het laatste level in verhouding wel erg kort. mooi level kwa design en belichting maar echt te kort zeker voor een eindlevel! het eidne was ook wel vrij plotseling... en het gevecht was te simpel.

ben sowiezo niet van plan om het hele spel overnieuw te doen om meer respect bij elkaar te krigjen voor moves... dan maar geen 100% completion :/

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 07-01-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Collaborator schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:06:

ok, maar dan klopt het toch dat dei cutscenes er een stuk beter uit zien :P als het hele spel er zo uit zou zien dan zou Zelda grafisch een stuk betere game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Gabliboeba schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:16:
Ik las vandaag enkele berichten dat Nintendo bezig zou zijn met een draadloze Nunchuck. Dit omdat er veel geklaagd werd dat het draad hinderde bij het spelen van Shooters (CoD 3) en Wii Sports Boxing.

Ja
Nee
[afbeelding]
Ik heb eerlijk gezegd nooit problemen met de kabel tussen de Wiimote en de Nunchuk, ook niet in CoD 3 of Wii Sports. Iedereen klaagt nu al over de hoeveelheid batterijen die de Wiimote vreet, dus een draadloze Nunchuk zou dan een heel slecht idee zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
SOCO_cola schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:23:
Ik heb er geen last van hoor maar heb ook niet zulke mega lange armen, en draadloos is betekend weer extra batterijen ;)
Die extra batterijen is inderdaad niet echt handig. wat wel handig kan zijn is een verlengkabel. Die zal vast wel eens (third party?) in de winkels komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-Sander schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:32:
Ik zag net een reclame van de MediaMarkt waarop je een hoop mensen de winkel in ziet stormen, volgens mij is dit het filmpje dat tijdens de Wii launch was opgenomen. Wel grappig dat ze dat gebruiken als het zo is in ieder geval, toch goede reclame. :)
De Wii launch was niet echt rustig als ik de verhalen zo mag geloven, maar ZO druk/chaotisch was het nou ook weer niet man, hahaha damn :P Zie je het al voor je ? Mensen die de rolluiken openrukken en als gekken naar binnen stormen voor een Wii :o

Die beelden zijn volgens mij van het begin van een aanbiedingperiode van een filiaal in Polen.
http://www.flabber.nl/archief/007301.php

Afbeeldingslocatie: http://images.flabber.nl/mediamarktchaos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:59
doctormetal schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:27:
[...]

Die extra batterijen is inderdaad niet echt handig. wat wel handig kan zijn is een verlengkabel. Die zal vast wel eens (third party?) in de winkels komen.
Lijkt me niet echt handig, dan zit er halverwege de kabel een dikke conector is de weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:55:
[...]

Lijkt me niet echt handig, dan zit er halverwege de kabel een dikke conector is de weg ;)
snap niet dat ze niet met 2 connectors werken. dus 1 kabel met 2 connectors. 1 in de wii mote 1 in de nunchuk. voordelen:

1. je kan verschillende lengtes van kabels uitbrengen.
2. je kan 2 wiimotes of 2 nunchuks met elkaar verbinden (moet er wel een apparte nunchuk met batt. komen)

meer opties en mogelijkheden en meer accesoires en dus keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Collaborator schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:34:
[...]
Red Steel is een launch-game en ziet er Mooier uit dan dat ik op de Gamecube gezien heb. Let ook vooral op dat red steel verder in het spel steeds mooier word! er komen steeds mooiere effecten, character design en effectjes. Eigenlijk is het enige ondermaatse aan het spel is de soms hakkelende framerate (maar die leek later in het spel ook wel beter geworden :D )
Dat viel mij ook al op. Goede zaak natuurlijk, maar dan hadden ze ook wel de rest van de levels kunnen fixen. Maar daar zal dan wel weer geen tijd voor zijn geweest...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018

Ik vind het aan de ene kant een goed punt omdat die draad soms in de weg zit (zie mijn vorige post over een minigame in RRR, geldt trouwens voor meerdere minigames), maar aan de andere kant heb ik ook weinig zin om die vrijheid te bekopen met weer een setje oplaadbare batterijen.
Mja, ik neig meer naar de kant van "die draad moet weg, hij is irritant". Die batterijen neem ik dan wel voor lief.
-Sander schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:32:
Grappig, ik moest ook meteen aan die filmpjes van de Wii-launch denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
ilja_kole schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:41:
Afgelopen vrijdag Red Steel gekocht, maar wat een tegenvaller in alle opzichten......
Het eerste wat me opviel waren de slechte graphics, maar dan ook echt zwaar onder de maat als je het vergelijkt met Zelda. De besturing vond ik wel oke, wennen in begin maar daar valt nog mee te werken. De AI is ook zéér matig te noemen, gewoon een domweg knallen spel.
Maar gelukkig kunnen ruilen voor SMB, leuke party game.
Toen ik vandaag Red Steel ging inruilen bij MM had de verkoper al de opmerking dat ik niet de eerste was voor vandaag, vond het wel typisch. Ik zou het niet aanraden maar nu durfde ik daardoor eigenlijk COD3 ook niet meer te kopen, zijn er mensen die met allebei meer ervaring hebben
Ik heb gisteren CoD3 met iemand geruild tegen Red Steel. Ik vind dat de games in hun basis redelijk wat gelijkenissen vertonen (zoals health systeem). Maar dat er bij de besturing (uiteraard) wel wat dingen anders zijn. Persoonlijk vind ik de manier van richten bij CoD3 fijner. Bij Red Steel heb je een soort van "mik-zone" in het midden en ga je pas draaien als je meer naar de randen gaat. CoD3 is meer vergelijkbaar met een PC shooter (direct draaien).
Red Steel is wel duidelijk gemaakt met de Wiimote in gedachten. Een van de grootste voordelen tov CoD3 is dat er altijd een "cursor" in beeld is zodat je zeker weet dat je op het scherm aan het richten bent. Ook vind ik het zwaardvechten tot nu toe ook niet irritant, in tegendeel. Ik vind het best goed uitgewerkt en begin er langzaam aan wat handigheid in te krijgen. Zit wel te wachten totdat ik wat extra moves (zoals bullet time) ga krijgen. CoD3 daarentegen heeft wel leuke afwisselingen er in zitten waarbij de Wiimote goed wordt gebruikt.
Ook grafisch valt de game niet echt tegen. Ik vind het er ook niet super uitzien maar dat is imo meer de stijl zelf dan op technisch gebied. Ik vind de textures best gedetailleerd (soms ook echt niet) maar toch vind ik alles er wel wat kaal uitzien. Valt mij ook op dat het er wel beter uit gaat zien. Ook vind ik dat Red Steel de beste vlammen bevat die ik in game heb gezien (en ja ik speel niet op een X360 of PC). Ik vind Red Steel tot nu toe best leuk, maar ben nog niet wild enthousiast. Wel vind ik shooters op de Wii significant beter spelen dan op de Cube, misschien zelfs wel beter dan op de PC. Het is in het begin zeker even wennen maar dat gaat vrij snel imo.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 08 januari 2007 @ 07:57:
[...]
Wel vind ik shooters op de Wii misschien zelfs wel beter dan op de PC
agreed. Maar ik zit in het eerste stukje van Red Steel waar ik moet zwaardvechten en het lukt me niet eens om het eerste mannetje te verslaan! Dat hadden ze echt ff wat makkelijker mogen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Wow, gisteren met de Bowling training #2 (power throws) in totaal 714 pins omgegooid en daarmee een platinum medaille verdiend! Wist niet eens dat er na gold medal nog platinum kwam! :D Ging in één klap van zilver naar platinum. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Gerwin schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:00:
[...]

Je hebt hem via DVI audio aangesloten, maar ik heb geen DVI-audio jack in. Enkel DVI in en tweemaal een rode en witte audio tulp ingang. Kan iemand bevestigen dat deze constructie werkt:

Op de Wii de component cable:

[afbeelding]

en dan via een converter

[afbeelding]

naar DVI-I in op Philips tv (

(rode en witte naar de rode en witte meest rechtse audio in ingang).

Volgende aansluitingen op de tv:

[afbeelding]
Als ik het zo bekijk, zijn die audio ingangen naast de DVI inderdaad bedoelt om ook geluid mee te kunnen geven tijdens "DVI" modus, voor het composiet staan ze immers ergens anders. En laat nu net met mijn Philips tv er alleen 2 aparte RCA audio ingangen zitten bij het composiet deel, waardoor dat geluid alleen werkt in "composiet" modus (vandaar dat ik een DVI audio ingang heb, wat eigenlijk gewoon hetzelfde werkt als een koptelefoon aansluiting). Je kunt voor de zekerheid de handleiding er op naslaan, maar als ik het zo bekijk lukt het je zonder verdere adapter voor audio.

P.S. Zijn er meerdere personen die een Nintendo Component kabel hebben besteld bij BartSmit.nl afgelopen week? Zo ja, heb je hem al binnen of bericht dat hij verzonden is? Ik heb hem direct woensdagmiddag besteld, toen hij nog beschikbaar was, maar sinds die avond staat de status alleen nog op "Gereed voor verzending". Ik had dan ook al een verzendbevestiging verwacht, maar ik begin het idee te krijgen dat ik toch even moet informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haay schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:16:
Wow, gisteren met de Bowling training #2 (power throws) in totaal 714 pins omgegooid en daarmee een platinum medaille verdiend! Wist niet eens dat er na gold medal nog platinum kwam! :D Ging in één klap van zilver naar platinum. _/-\o_
Power Throws?? Dat is wat anders dan een strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

.KeN. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:48:
[...]

De Wii launch was niet echt rustig als ik de verhalen zo mag geloven, maar ZO druk/chaotisch was het nou ook weer niet man, hahaha damn :P Zie je het al voor je ? Mensen die de rolluiken openrukken en als gekken naar binnen stormen voor een Wii :o

Die beelden zijn volgens mij van het begin van een aanbiedingperiode van een filiaal in Polen.
http://www.flabber.nl/archief/007301.php

[afbeelding]
Iemand een andere link naar dat filmpje, is alweer down. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Oscar Mopperkont schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:22:
[...]

Power Throws?? Dat is wat anders dan een strike?
das bij training, dan krijg je steeds meer pins en dan moet je er zoveel mogelijk omgooien :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 00:00:
[...]

snap niet dat ze niet met 2 connectors werken. dus 1 kabel met 2 connectors. 1 in de wii mote 1 in de nunchuk. voordelen:

1. je kan verschillende lengtes van kabels uitbrengen.
2. je kan 2 wiimotes of 2 nunchuks met elkaar verbinden (moet er wel een apparte nunchuk met batt. komen)

meer opties en mogelijkheden en meer accesoires en dus keus :)
Punt 2 is natuurlijk onzin, twee wiimotes tegelijk gebruiken kan sowieso al, daar heb je geen draad voor nodig. En 2 nunchuks gebruiken kan niet, aangezien daar geen bluetooth zender/ontvanger in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:29:
[...]

agreed. Maar ik zit in het eerste stukje van Red Steel waar ik moet zwaardvechten en het lukt me niet eens om het eerste mannetje te verslaan! Dat hadden ze echt ff wat makkelijker mogen maken...
hou je je wel aan de opdrachten? de eerste paar zwaard gevechten zijn een soort van tutorial, bij de een meot je alleen maar dodgen bij een ander alleen maar blocken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
half niet allowed maar niet onbelangrijk voor mensen met een projector:
Waar kan je in de benelux liefst een wireless sensorbar kopen (http://www.wirelesssensorbar.com/) want die international shipping van die site is nogal brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BaRF schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:34:
[...]

das bij training, dan krijg je steeds meer pins en dan moet je er zoveel mogelijk omgooien :P
Ok, ik las het verkeerd, ik dacht dat je bij die training 2 powerthrows had gegooid... Ik ken de training die je bedoelt, maar dat haal ik bij lange na nog niet! Hoe gooi je strikes als het aantal pinnen een beetje hoog wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Cleetje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:20:
[...]
P.S. Zijn er meerdere personen die een Nintendo Component kabel hebben besteld bij BartSmit.nl afgelopen week? Zo ja, heb je hem al binnen of bericht dat hij verzonden is? Ik heb hem direct woensdagmiddag besteld, toen hij nog beschikbaar was, maar sinds die avond staat de status alleen nog op "Gereed voor verzending". Ik had dan ook al een verzendbevestiging verwacht, maar ik begin het idee te krijgen dat ik toch even moet informeren.
Ik heb em op dezelfde dag besteld, en er staat bij mij ook nog steeds "Gereed voor verzending". Heb ze al gemaild... en kreeg dit net terug:

"Geachte klant,

Helaas moet ik u melden dat wij de Wii component kabel pas dinsdag 9 januari
in ons magazijn ontvangen en kunnen versturen. Door een fout in ons
logistieke systeem zijn er meer orders binnengekomen dan kabels op voorraad
waren.

Uw bestelling gaat dus dinsdag de deur uit en kunt u woensdag of donderdag
verwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

"

Voor jou zal hetzelfde gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op maandag 08 januari 2007 @ 07:57:
[...]

Ook grafisch valt de game niet echt tegen. Ik vind het er ook niet super uitzien maar dat is imo meer de stijl zelf dan op technisch gebied. Ik vind de textures best gedetailleerd (soms ook echt niet) maar toch vind ik alles er wel wat kaal uitzien. Valt mij ook op dat het er wel beter uit gaat zien. Ook vind ik dat Red Steel de beste vlammen bevat die ik in game heb gezien (en ja ik speel niet op een X360 of PC).
Heel erg mixed bag wat mij betreft. Het ene level ziet er echt goed uit, terwijl het level daarna gewoon brak kan zijn.

Ik weet bijna zeker dat met wat meer werk Red Steel echt geniaal had kunnen worden, terwijl ik het nu gewoon leuk vind.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Crackman schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:18:
[...]

Ik heb em op dezelfde dag besteld, en er staat bij mij ook nog steeds "Gereed voor verzending". Heb ze al gemaild... en kreeg dit net terug:

"Geachte klant,

Helaas moet ik u melden dat wij de Wii component kabel pas dinsdag 9 januari
in ons magazijn ontvangen en kunnen versturen. Door een fout in ons
logistieke systeem zijn er meer orders binnengekomen dan kabels op voorraad
waren.

Uw bestelling gaat dus dinsdag de deur uit en kunt u woensdag of donderdag
verwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

"

Voor jou zal hetzelfde gelden
Ah bedankt. Ik had al zo'n vermoeden dat er wat mis was gegaan met het aantal bestellingen (Consoleshop.nl anyone :P). Nou ja, ik heb net bericht gekregen dat mijn audio adapter waarschijnlijk morgen geleverd gaat worden, dus een dag of 2 langer voor de video kabels is niet zo'n ramp. Nu maar hopen dat ze er genoeg geleverd krijgen morgen, anders mogen we weer wat langer wachten.

Wat de grafische kwaliteit betreft, heb ik het idee dat het huidige aanbod een verkeerd beeld geeft. De Wii verkoopt zichzelf vanwege de besturing, dat is dan ook het belangrijkste selling point. Logischerwijs zijn developers zich dan ook met name gaan richten op de besturing en veel minder op de grafische mogelijkheden (de 1 beter dan de ander). Daarnaast speelt nog mee dat veel games multi-platform zijn momenteel (o.a. COD3), waardoor het allemaal lastiger wordt echt een goeie Wii game te maken.

Ik ben dan ook van mening dat de echte goeie Wii games, de games gaan worden die specifiek voor de Wii zijn gemaakt. Ze kunnen dan zich vanuit de gameplay al richten op de controls, ipv andersom zoals je nu ziet. Logisch gevolg is dat de besturing meer vanzelf spreekt en al onderdeel is van het standaard ontwikkelproces. Zo blijft er meer tijd over om allerlei optimalisaties uit te voeren voor de hardware, zoals graphics en AI.

Hetzelfde zie je overigens ook al te vaak bij de PC games die een console origine hebben. Zo hebben de Resident Evil games duidelijk een gebrek aan muis ondersteuning, waardoor het geheel enorm stroef aanvoelt voor een PC-gamer. Vaak zijn die games grafisch ook nauwelijks verbeterd, terwijl de PC ze vaak pas veel later ziet. Al met al lijkt het dus verdacht veel op de ports die ik op de Wii zie, hoewel het bij een console vaak wat minder opvalt (geen resoluties hoeven kiezen, geen radicaal verschillende controls e.d.). Begrijp me niet verkeerd; het is een positief teken dat er zo veel games ook voor de Wii uitgebracht worden, ik hoop alleen wel dat het verder gaat dan alleen maar porten van games.

[ Voor 42% gewijzigd door Cleetje op 08-01-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:32
quote:

Same here... gisteren ook uitgespeeld, viel mij ook op dat ie op 76% is.
Heb wel alle kata's maar niet alle guns (Geen meerwaarde, toch ?, kun je toch wel oppakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op marktplaats zie je wel veel red steel TK advertenties :)

Zou er nog een keer een schooter komen virtua cop style met zijn 2én vier wii'mote's een in elke hand en dan lekker schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja
Nee
[afbeelding]
Ja en dan in combo met je dansmat en kongo's een ddr total chaos game maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:50:
Zou er nog een keer een schooter komen virtua cop style met zijn 2én vier wii'mote's een in elke hand en dan lekker schieten?
Een virtua cop achtige game op de Wii lijkt me sowieso wel leuk ja. Hoeft niet met 4 wiimotes op 2 spelers. Gewoon 1 gun per persoon is goed genoeg. En dan niet unlimited ammo zoals in duckhunt in Wii Play (naar wat ik heb begrepen, heb Play zelf nog niet), maar wel moeten herladen door de gun omlaag te bewegen. Lijkt me een leuke party game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier liggen, of lagen iig componenten kabels.

En lol ik heb Zelda, Monkey Ball, Sports en Red Steel al uitgespeeld. Dus ik zit lekker te knallen in Metroid Prime. Nu in Hard Mode voor de 100% gaan. Ik wil dat of Metroid Prime 3 of SSBB of Trauma Center uitkomt ;-;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MEN-O schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:45:
quote:

Same here... gisteren ook uitgespeeld, viel mij ook op dat ie op 76% is.
Heb wel alle kata's maar niet alle guns (Geen meerwaarde, toch ?, kun je toch wel oppakken).
vreemd toch? ik geloof ook dat ik ook alle kata's heb (kun je in het menu checken geloof ik?) van de pistolen zijn alle vakjes gevuld van de rifles 1 0f 2 niet... maar tis redelijk belachelijk dat dat 24% van het spel zou zijn :? Het einde wkam voor mij ook erg onverwacht... toen ik aan de laatste level begon zat ik op 72% dus ik rekende nog op aardig wat speeltijd :X

@hierboven: jij bent aardig bezig geweest dan :P heb alleen red steel uitgespeeld, ga me nu richten op Zelda. Wii sports heb ik niet echte de behoefte om "uit te spelen" zie dat meer als een fun game voor af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:29
Huh, hoe kan je sports uitgespeeld hebben?
Bedoel je soms dat je met alle sporten Pro bent en alle trainingen hebt gedaan ofzo?
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:11:
En lol ik heb , Sports al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hier is zelfs een (web)winkels die een Wii probeerd te verkopen voor 400,-

ik vraag me af of dat uberhaupt wel mag... tzou me niets verbazen als nintendo een vastgestelde (verplichte) verkoop prijs voor de Wii heeft van 249,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyblok
  • Laatst online: 09-09 16:21
Met nieuw jaar heb ik fanatiek gespeeld op een wii bij een vriend. En ik ben erg onder de indruk! C.q. ik wil er ook één!!! Nu ben ik van 't weekend al op zoek geweest, zonder success (hoe onverwacht 8)7).
Maar ik heb ook nog een paar vraagjes:
  1. De TV op m'n kamer staat aan 't voeteneind van m'n bed, erg onhandig dus. Nu dacht ik de Wii aan te gaan sluiten via de video in van m'n TV-kaart (PVR-150) op de pc en dan gewoon op m'n pc-monitor spelen. Dit moet toch kunnen? is hier ervaring mee?
  2. Ik lees dat de combi Wii-play + remote veel uitverkocht is. Komen deze wel weer of was dit een tijdelijke actie bij de launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Heb dus van het weekend CoD3 geruild voor Red Steel. Daardoor op Marktplaats een beetje de Wii advertenties gezien. Was een grappenmaker die voor 100 euro een Wii wilde hebben. Moet er nu weer om lachen.
Nu ik Red Steel heb is Excite Truck eigenlijk de volgende titel die ik wil.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

excite truck heb ik hier vaker voorbij horen komen als "wannahave" kan iemand me uitleggenw at er zo boeiend is aan het spel? lijkt mij eignelijk een vrij standaard arcade spel?

verder zou ik graag Super monkey ball en Rayman raving rabbids willen proberen maar niet voor 60,- zou er rond de 35,- voor over hebben, maar dat zal nog wel ff duren voordat de launchgames voor die prijs te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

remyblok schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:14:
  1. De TV op m'n kamer staat aan 't voeteneind van m'n bed, erg onhandig dus. Nu dacht ik de Wii aan te gaan sluiten via de video in van m'n TV-kaart (PVR-150) op de pc en dan gewoon op m'n pc-monitor spelen. Dit moet toch kunnen? is hier ervaring mee?
Dat MOET werken IMHO : Zo had ik aan een vriend voorgesteld om zijn PSX aan te sluiten ooit alleen 35 € voor een TV-Kaart vond hij teveel 8)7

Mocht je een AViVo ATI Kaart hebben dan zou je ook iets met RGB en Line-In van je Geluidskaart kunnen proberen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Weet iemand of er een RTS is aangekondigt voor de Wii? Ik vind het erg jammer dat die er niet zijn op de DS, die besturing lijkt mij ideaal daarvoor. Hetzelfde geldt voor de Wii, ook zeer goede controls voor zo een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

remyblok schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:14:
Met nieuw jaar heb ik fanatiek gespeeld op een wii bij een vriend. En ik ben erg onder de indruk! C.q. ik wil er ook één!!! Nu ben ik van 't weekend al op zoek geweest, zonder success (hoe onverwacht 8)7).
Maar ik heb ook nog een paar vraagjes:
  2. Ik lees dat de combi Wii-play + remote veel uitverkocht is. Komen deze wel weer of was dit een tijdelijke actie bij de launch?
  1. Geen ervaring mee, maar je zult wel rekening moeten houden met de verschillende kabels die beschikbaar zijn voor de Wii. Je kunt eigenlijk alleen maar Composiet, Scart of Component gebruiken. Composiet wordt standaard meegeleverd, inclusief scart verloopstukje.
  2. Wii Play wordt standaard verkocht inclusief Wiimote. Sommige winkels proberen echter beide los te verkopen, terwijl dit dus niet mag. Let er dus even goed op dat je een Wii Play krijgt inclusief Wiimote (de Wiimote is prominent zichtbaar in de verpakking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:50:
Weet iemand of er een RTS is aangekondigt voor de Wii? Ik vind het erg jammer dat die er niet zijn op de DS, die besturing lijkt mij ideaal daarvoor. Hetzelfde geldt voor de Wii, ook zeer goede controls voor zo een spel.
Batallion Wars is een soort RTS, met ook first person besturing. Op de Gamecube is het nogal ondergewaardeerde titel geweest (naar mijn mening :)). Maar voor de Wii wordt de al goede single player uitgebreid met local en internetmultiplayer. Hij komt waarschijnlijk in Q2 uit...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyblok
  • Laatst online: 09-09 16:21
nero355 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Dat MOET werken IMHO : Zo had ik aan een vriend voorgesteld om zijn PSX aan te sluiten ooit alleen 35 € voor een TV-Kaart vond hij teveel 8)7

Mocht je een AViVo ATI Kaart hebben dan zou je ook iets met RGB en Line-In van je Geluidskaart kunnen proberen :)
Naja, ik wilde toch een TV-kaart gaan halen. De TV die ik heb is stokoud. en om m'n 21" TFT moet het toch ook lukken lijkt me. Dus dan maar een paar knaken extra uitgeven om een beetje te Wiiën. Jammer genoeg geen RGB of component, maar kan niet alles hebben. TV doet ook alleen composite, dus daar geen verschil.
Cleetje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:57:
[...]
  1. Wii Play wordt standaard verkocht inclusief Wiimote. Sommige winkels proberen echter beide los te verkopen, terwijl dit dus niet mag. Let er dus even goed op dat je een Wii Play krijgt inclusief Wiimote (de Wiimote is prominent zichtbaar in de verpakking).
Okee. Vreemd dan dat dat wel gebeurt. Ben toch op wat plaatsen wel losse Wiimotes tegen gekomen. Geen een keer met play erbij. Zal er iig op letten dus.

[ Voor 0% gewijzigd door remyblok op 08-01-2007 14:06 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

of het gebeurd weet ik niet... losse Wii remotes zijn alweer (iig sinds vorige week) weer volop leverbaar... geen nut om die dingen dus los te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijn broertje meld me net dat zijn wii het na 2 weken al begeven heeft, hij lijkt totaal geen power meer te krijgen. ook het standby lampje brand niet. De stekker uit de wii halen helpt niet, en ook een ander stopcontact (waarop een ander apparaat wel werkt) mag niet baten.

ik ga er vanavbond heen om te kijken of het toevallig de voeding is die defect is (ik denk zelf van wel). ik neem dan mijn voeding mee om te testen.

Iemand anders die dit probleem ook gehad heeft, en weet iemand of nintendo als de voeding kapot is ook gewoon alleen de voeding omruilt, of moet dan de hele wii terug?

nouja, vanavond maar even testen en dan nintendo bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Als ik me niet vergis is Heroes of Mana een RTS (voor de DS). :) Ben het overigens met je eens dat ik graag ook op de Wii er eentje zou willen zien. Ik heb C&C op de N64, en mensenkinderen wat bestuurt dat verrot. Maar toch heb ik me er nog best mee vermaakt. Op de Wii zou dus ideaal zijn. :)
Chaoss schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:20:
of het gebeurd weet ik niet... losse Wii remotes zijn alweer (iig sinds vorige week) weer volop leverbaar... geen nut om die dingen dus los te verkopen
Wel als je Wii Play los voor 30 euro of zo verkoopt. Geen idee of het gebeurt, maar zou er niet eens raar van opkijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 08-01-2007 14:37 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:00:
hier is zelfs een (web)winkels die een Wii probeerd te verkopen voor 400,-

ik vraag me af of dat uberhaupt wel mag... tzou me niets verbazen als nintendo een vastgestelde (verplichte) verkoop prijs voor de Wii heeft van 249,-
Die 249 euro is een advies prijs van nintendo.
De winkels mogen zelf bepalen hoe duur ze hem verkopen.
Alleen mag je volgens mij geen dingen super goedkoop verkopen ook al zou je er zelf dan verlies op maken dat noemen ze oneerlijke concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Elebits krijgt voor de Europese release een naamswijziging, het spel zal in Europa Eledees gaan heten. :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:45:
Elebits krijgt voor de Europese release een naamswijziging, het spel zal in Europa Eledees gaan heten. :X
:/

Zinloze naamsverandering zeg... Wanneer komt 'ie ook alweer uit?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

UlyssesNL schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:44:
Alleen mag je volgens mij geen dingen super goedkoop verkopen ook al zou je er zelf dan verlies op maken dat noemen ze oneerlijke concurrentie.
Voor zover ik weet is er in Nederland geen enkele wetgeving die dat verbiedt. Je zou hoogstens kunnen doelen op misbruik van je marktpositie, maar dat heeft niet direct verband met het goedkoop aanbieden van producten en kan alleen opgaan als je daadwerkelijk een dominante positie in de markt hebt. Als MM de Wii dus voor €49,- in de schappen wil leggen, dan is er niemand die ze tegenhoudt (of het moet Nintendo zijn, die wellicht contractueel heeft afgedwongen dat ze het niet mogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:21:
[...]

Voor zover ik weet is er in Nederland geen enkele wetgeving die dat verbiedt. Je zou hoogstens kunnen doelen op misbruik van je marktpositie, maar dat heeft niet direct verband met het goedkoop aanbieden van producten en kan alleen opgaan als je daadwerkelijk een dominante positie in de markt hebt. Als MM de Wii dus voor €49,- in de schappen wil leggen, dan is er niemand die ze tegenhoudt (of het moet Nintendo zijn, die wellicht contractueel heeft afgedwongen dat ze het niet mogen).
Inderdaad, de leverancier kan dat inderdaad wel afdwingen. Kijk maar naar de Peijnenburg/AH kwestie van een paar jaar geleden. Maar, volgens mij is het goedkoop of onder de kostprijs aanbieden van producten niet strafbaar. Supermarkten doen dat immers al tijden met speciale aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Nu vond ik de naam Elebits al niks, maar Eledees is nog erger. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Laatst online: 29-08 10:34
Er is toch een Advanced Wars voor de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Het mag wel degelijk. Alleen loop je als fabrikant het risico dat je product aan waarde verliest, dus niet geldelijk, maar het imago zelf. Daarom wilde Peijnenburg niet hebben dat AH het zo goedkoop verkocht. Ze hebben toen gewoon niet geleverd aan AH.

Bij boeken is de prijs weer wel aan wetten en regels gebonden. Maar dat is een ander verhaal.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Capital_G schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:32:
[...]

Er is toch een Advanced Wars voor de DS?
Advanced Wars is turn-based.

Een RTS op de Wii lijkt mij ook wel wat. Alleen vraag ik me af of de Wii krachtig genoeg is voor een Total War game of iets in die richting. Misschien dat C&C nog wel te redden is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zoals ze zich in het artikal afvragen: waarom?! Nu niet dat de naam beter of slechter klinkt, maar wat is de motivatie hierachter?
Dit doen ze trouwens wel vaker bij nintendo sinds ze de DS hebben uitgebracht. "Feel the Magic" werd hier hernoemd naar "Project Rub" (leukere naam, dat wel :D), en "Another Code" dat eerst in Europa uitkwam hebben ze voor de US release hernoemd naar "Trace Memory"
Batallion Wars 2 ;) (heb zelf nooit het spel gespeeld, maar ik vind het wat lijken op de UT2004 onslaught mode, waarbij je zelf je units beheert)

Ik heb mijn Wii ondertussen al 2 weken niet meer aangeraakt (waar blijven al die games nu?!) en het valt me op dat de Wii in standby bijzonder warm wordt (ik voel aan het linkerdeksel). Ik heb veiligheidshalve dan toch maar de stekker er volledig uitgetrokken tot ik er terug op ga spelen. Nogal zinloos om nutteloos warmte te gaan genereren.

[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 08-01-2007 15:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zijn er nog mensen die me willen toevoegen in hun adresboek? Wil eigenlijk wel wat guest Mii's hebben rondlopen :D

Mijn code is 8576-1716-5127-5278. Stuur maar een PM of E-mail zodra je me toegevoegd hebt.

Zojuist Rayman uitgespeeld, single is hij mwah...maar multiplayer wel erg geinig. Vooral het dansen vond ik wel geinig,

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Necro-nesia (wat sowieso al een &@#§-spel zou worden) heeft ook een naamsverandering gekregen in de US en Europa, namelijk 'Escape from bug island'. :X

Eigenlijk wel een 'Snakes on a plane'-achtige naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:52:
[...]

Mensen die een Wii kopen weten van tevoren dat ze geen wonderen mogen verwachten. Dat is heel wat anders. Voor de vette graphics koop je maar een andere console, dat is ook het idee niet van de Wii. Ik zie de Wii als een toegankelijk systeem voor iedereen. Tuurlijk is het grafisch niet echt verheffend, maar als ik non-gamers op mijn Wii zie spelen dan hebben ze 10x meer plezier dan dat ze honderden knoppen in moeten drukken op een Xbox. Die maken zich echt niet druk om hoge resoluties.

De houdbaarheid van de console is zeker afwachten, dat ben ik met je eens. Het is gewoon afwachten hoe het gaat, wanneer de nieuwigheid van de controls er af is. Maar alles staat en valt met de spellen. En met de vele exclusives op de Wii ben ik daar niet zo bang voor. De Wii krijgt een gigantisch assortiment met spellen die je simpelweg niet kan spelen op een van de andere consoles. Zelfs EA is niet meer simpel aan het poorten, maar bouwt echt aparte Wii spellen. Dat geeft ook wel aan dat uitgevers en developers het zien zitten in de Wii. Anders had EA zich er wel afgemaakt met een paar simpele ports.
Ik begrijp je ook wel maar zoals ik zeg: veel nemen nu al genoegen met mindere graphics terwijl dat ding net uit is! Wat voorspelt dat voor de toekomst? Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de Wii, met alle respect, zulke matige graphics zou hebben. Valt daar in de toekomst nog veel meer uit te halen?? Ik betwijfel het en daarom zeg ik: wat is de houdbaarheid? Hoe lang blijft die controller leuk? Als de controller namelijk begint te vervelen heeft de Wii weinig houvast meer.

Eigenlijk moest de Wii een soort combi van xbox en wii zijn maar ja, je kan niet alles hebben. Van mij mogen ze de grafische mogelijkheden wel upgraden en dan heb ik best 499,- voor een Wii over hoor! Huidige games upgraden met mooiere textures en klaar. Is het nu echt zoveel moeite om power in een console te stoppen? Volgens mij staan ATI en Nvidia te popelen om een superchip voor de Wii te ontwikkelen.
Ik hecht persoonlijk wel veel waarde aan de schoonheid van een game en kan erg genieten van bijvoorbeeld Fight Night 3 of PGR3 op de 360. Alleen dat vind ik al geweldig, dat de games daarnaast ook nog fun zijn om te spelen is helemaal mooi.

Time will tell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Peter77: velen hadden dezelfde bedenkingen bij de DS, die qua graphics opvallend inferieur is aan de psp. Dat is uiteindelijk ook nog goed afgelopen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 08-01-2007 15:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik denk wel dat de graphics in de toekomst nog beter/mooier worden... je kan mij niet wijsmaken dat realease games al de max van de grafische capaciteit van het apparaat benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Ik begrijp je ook wel maar zoals ik zeg: veel nemen nu al genoegen met mindere graphics terwijl dat ding net uit is! Wat voorspelt dat voor de toekomst? Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de Wii, met alle respect, zulke matige graphics zou hebben. Valt daar in de toekomst nog veel meer uit te halen?? Ik betwijfel het en daarom zeg ik: wat is de houdbaarheid? Hoe lang blijft die controller leuk? Als de controller namelijk begint te vervelen heeft de Wii weinig houvast meer.

Eigenlijk moest de Wii een soort combi van xbox en wii zijn maar ja, je kan niet alles hebben. Van mij mogen ze de grafische mogelijkheden wel upgraden en dan heb ik best 499,- voor een Wii over hoor! Huidige games upgraden met mooiere textures en klaar. Is het nu echt zoveel moeite om power in een console te stoppen? Volgens mij staan ATI en Nvidia te popelen om een superchip voor de Wii te ontwikkelen.
Ik hecht persoonlijk wel veel waarde aan de schoonheid van een game en kan erg genieten van bijvoorbeeld Fight Night 3 of PGR3 op de 360. Alleen dat vind ik al geweldig, dat de games daarnaast ook nog fun zijn om te spelen is helemaal mooi.

Time will tell
Jah je hebt opzich wel een punt Fight night met de Wii controller zou echt über zijn! Maar toch is de toegankelijkheid van de Wii wel geweldig. Als ik net mijn neefje van 5 konijntjes met een schep zie rammen in Rayman, heeft Nintendo het toch goed gedaan. Of mijn vader van 55 die helemaal enthousiast word van Wii Sports.

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 08-01-2007 15:56 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002

The_DoubleU

Tweaker in München

Ebayzo schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:41:
Zijn er nog mensen die me willen toevoegen in hun adresboek? Wil eigenlijk wel wat guest Mii's hebben rondlopen :D
Mijn code is 8576-1716-5127-5278. Stuur maar een PM of E-mail zodra je me toegevoegd hebt.
Het zou fijn zijn als je dan ook PM aanzet in je profiel :D

Anyway, ik heb je toegevoegd. Mijn nummer is 0538-7524-2328-4636
Tevens is dit ook weer een bump, om zelf wat meer Mii's te krijgen, dus zet me in je address book, en stuur me een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Boeboe schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:38:
Batallion Wars 2 ;) (heb zelf nooit het spel gespeeld, maar ik vind het wat lijken op de UT2004 onslaught mode, waarbij je zelf je units beheert)

Ik heb mijn Wii ondertussen al 2 weken niet meer aangeraakt (waar blijven al die games nu?!) en het valt me op dat de Wii in standby bijzonder warm wordt (ik voel aan het linkerdeksel). Ik heb veiligheidshalve dan toch maar de stekker er volledig uitgetrokken tot ik er terug op ga spelen. Nogal zinloos om nutteloos warmte te gaan genereren.
Uiteindelijk was ik daar ook erg bang voor nadat ik Zelda had uitgespeeld. Ik heb nu Red Steel en dat is een stuk vermakelijker dan ik dacht en houd me nog wel even zoet. Dan kijg je de komende tijd toch nog wel wat toppers/leuke spellen:
Januari: Wario Ware en Trauma Center _/-\o_ (die volgens Nintendo overigens pas eind maart komt, ik hoop het niet)
Februari: Excite Truck, Korinpa en Wing Island (goed dat wordt dus geen beste maand voor mij ;))
Maart: teveel om op te noemen, waaronder Mario Party en SSX: Blur

en dan de rest van het jaar: Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 Corruption, Super Smash Bros. Brawl, Big Brain Academy, Battalion Wars II, Mario Strikers Charged, No More Heroes, Resident Evil en wat ik nog gemist heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Jah je hebt opzich wel een punt Fight night met de Wii controller zou echt über zijn! Maar toch is de toegankelijkheid van de Wii wel geweldig. Als ik net mijn neefje van 5 konijntjes met een schep zie rammen in Rayman, heeft Nintendo het toch goed gedaan. Of mijn vader van 55 die helemaal enthousiast word van Wii Sports.
Dat zou echt geweldig zijn man! Ik voel mezelf nu al bewegen met de Xbox controller als ik die harde klappen uitdeel of ontvang! :P Ik ben compleet merk onafhankelijk maar kijk puur naar wat ze mij te bieden hebben. Als er straks een slimme zet komt van één van de 3 (sony, microsoft of nintendo) om zoiets aan te bieden dan twijfel ik geen moment om nu over te stappen :*)

[edit]
Grr je plakte er net nog wat tekst achteraan! ;)
ZEKER! Ik kom ook helemaal niet aan het concept van de Wii! Geweldig! Je voorbeelden kan ik me helemaal in inleven. Alleen ben ik niet meer 5 jaar en voor ik opa ben duurt ook nog wel even :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

The_DoubleU schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:54:
[...]

Het zou fijn zijn als je dan ook PM aanzet in je profiel :D

Anyway, ik heb je toegevoegd. Mijn nummer is 0538-7524-2328-4636
Tevens is dit ook weer een bump, om zelf wat meer Mii's te krijgen, dus zet me in je address book, en stuur me een PM.
Toch over de optie heengekeken dus ;) Ik heb je ook toegevoegd!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:53:
Peter77: velen hadden dezelfde bedenkingen bij de DS, die qua graphics opvallend inferieur is aan de psp. Dat is uiteindelijk ook nog goed afgelopen ;)
Ach ja, ik twijfel ook niet aan Nintendo hoor. Het zal allemaal wel goedkomen (voor zover dat het nog niet is) maar ik laat de Wii links liggen om de eerder genoemde feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

Je draait het om, mensen nemen juist genoegen met de graphics omdat het nog bij de launch is. De meeste mensen zien spellen als MP3 en Mario Galaxy (en ook bijv. Pokemon) en weten dat er daarom nog veel meer uit te halen is, dan wat we nu zien. Dat zal ook echt wel gebeuren. Immers, één van de mooiste spellen is qua graphics nog een Gamecube spel: Zelda :) Maar het grafische verschil tussen de Wii en de PS3/Xbox360 zal groot blijven, net als bij de DS en de PSP. Overigens was bij de DS ook iedereen skeptisch over de besturing toen hij net werd uitgebracht, je ziet nu precies hetzelfde bij de Wii. Ik denk persoonlijk dat je over een jaar pas spellen krijgt, die echt op een originele manier gebruik maken van de controllers. Dat vergroot juist de houdbaarheid, dus ik denk dat dat wel goed zit!

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:56:
[...]

Dat zou echt geweldig zijn man! Ik voel mezelf nu al bewegen met de Xbox controller als ik die harde klappen uitdeel of ontvang! :P Ik ben compleet merk onafhankelijk maar kijk puur naar wat ze mij te bieden hebben. Als er straks een slimme zet komt van één van de 3 (sony, microsoft of nintendo) om zoiets aan te bieden dan twijfel ik geen moment om nu over te stappen :*)

[edit]
Grr je plakte er net nog wat tekst achteraan! ;)
ZEKER! Ik kom ook helemaal niet aan het concept van de Wii! Geweldig! Je voorbeelden kan ik me helemaal in inleven. Alleen ben ik niet meer 5 jaar en voor ik opa ben duurt ook nog wel even :P
haha ja. Maar denk dat het inderdaad een persoonlijke mening is. Ik vind het gewoon erg leuk om te zien dat ik zelfs mijn vader nu enthousiast kan krijgen voor een partijtje bowlen. Maar inderdaad, ik heb gister ook wel een opmerking gemaakt over de brakke Red Steel graphics. Zolang je maar cartoonspellen speelt is er niks aan de hand, maar grafische FPS spellen :X

Klopt het dat het lang duurt voordat je iets met een contactpersoon kan doen in je Wii? Want alles wat ik toevoeg (en die mij ook hebben toegevoegd) blijft grijs

[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 08-01-2007 16:04 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:01:
[...]
haha ja. Maar denk dat het inderdaad een persoonlijke mening is. Ik vind het gewoon erg leuk om te zien dat ik zelfs mijn vader nu enthousiast kan krijgen voor een partijtje bowlen. Maar inderdaad, ik heb gister ook wel een opmerking gemaakt over de brakke Red Steel graphics. Zolang je maar cartoonspellen speelt is er niks aan de hand, maar grafische FPS spellen :X

Klopt het dat het lang duurt voordat je iets met een contactpersoon kan doen in je Wii? Want alles wat ik toevoeg (en die mij ook hebben toegevoegd) blijft grijs
En daar sla je de spijker op z'n kop! Ik heb de 360 helemaal voor mezelf gekocht, lekker puh :P Geen zusjes meer die willen spelen, geen pa die zeurt of het journaal erop mag omdat ik de tv in beslag heb genomen, nee just me :) En ik kies persoonlijk voor een 360 omdat dat veel meer mijn ding is en ik zie mezelf niet als een malloot staan huffen in m'n slaapkamer! Ik denk dat als m'n vriendin en ik straks een huis hebben en we krijgen regelmatig vrienden op bezoek dat ik dan stiekem toch de Wii aanbiedingen wel in de gaten hou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]
Ik begrijp je ook wel maar zoals ik zeg: veel nemen nu al genoegen met mindere graphics terwijl dat ding net uit is! Wat voorspelt dat voor de toekomst? Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de Wii, met alle respect, zulke matige graphics zou hebben.
De graphics vallen mij ook behoorlijk tegen bij veel spellen. In de toekomst gaat er zeker wel wat veranderen. Launchgames kunnen nog profiteren van de nieuwigheid, maar zoals gezegd, die is er straks ook wel af. Dan wordt ook wel van Wii games verwacht dat ze een stuk mooier worden. Vergeet niet dat de Wii ongeveer 1,5x zo krachtig is als de originele Xbox. Er kan dus echt nog wel een hoop uitgehaald worden. De Xbox presteerde in mijn ogen al best aardig.
Dat ben ik met je eens. Ik had ook graag 400 euro ofzo betaald voor een console die naast vernieuwend ook nog eens erg krachtig is. Ik vind 250,- voor de hardware die je nu krijgt ook nog steeds een hoop geld. Ik had graag 150 euro bijgelegd voor een Wii die ook nog eens het vermogen had van een 360.

Time will tell
Ik houd ook van mooie games, maar wat is mooi? Een hogere resolutie en scherpere textures maken het spel strakker, maar dat betekent natuurlijk niet per se mooier. Zelda vind ik in dat opzicht gewoon wel mooi. Het is een spel dat niet erg strak is, maar wel enorm sfeervol. Dan maakt het mij niet zoveel uit dat het niet in 720p wordt weergegeven. Hoewel ik me wel eens afvraag hoe het er in HD uit had kunnen zien.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:01:
[...]

Je bent bij mij ook nog grijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:16:
[...]

Je bent bij mij ook nog grijs ;)
Stomme WIi :( Bij de 360 ging het veul sneller! :P Toch maar weer mijn 360 terughalen! (Ja die heb ik ook een maandje of 2 gehad voordat ik hem zat was)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Iemand nog in Amsterdam of online de originele Nintendo component kabel gezien? MM Arena misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb jullie toegevoegd Ebayzo en TheDoubleU..
Mijn nummer is 3665-7505-7423-5296

Is het nou de bedoeling / gangbaar dat je je Mii's alleen op mingle zet (zodat ze in hun Mii Parade langs komen lopen), of dat je ze fysiek opstuurt aan iedereen uit je lijst en daardoor speelbaar worden ?

[ Voor 0% gewijzigd door Ken. op 08-01-2007 17:54 . Reden: nummertje vergeten DÔH ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

.KeN. schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:25:
Ik heb jullie toegevoegd Ebayzo en TheDoubleU..
Mijn nummer is 3665-7505-7423-5296

Is het nou de bedoeling / gangbaar dat je je Mii's alleen op mingle zet (zodat ze in hun Mii Parade langs komen lopen), of dat je ze fysiek opstuurt aan iedereen uit je lijst en daardoor speelbaar worden ?
Volgens mij gewoon op mingle zetten. Als het goed is komen ze snachts dan lekker je Wii binnen ;P

Je mist een nummertje in je Wii code! Toegevoegd!

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 08-01-2007 17:29 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb gisteren na het uitspelen van Zelda weer even RE4 uit de kast gehaald, maar het spel ziet er op de Wii(met RGB) veel scherper uit dan op de Gamecube (ook met RGB) zelf. Is iemand anders dit ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:48:
Ik heb gisteren na het uitspelen van Zelda weer even RE4 uit de kast gehaald, maar het spel ziet er op de Wii(met RGB) veel scherper uit dan op de Gamecube (ook met RGB) zelf. Is iemand anders dit ook opgevallen?
Ik heb alleen nog Tony Hawk (Gamecube) gezien op de Wii en dat zag er erg goed uit. Maar ik heb geen idee, hoe dat nu precies zit en hoe het er ook alweer uitzag op de Cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:20

Bjk

Iemand een idee wanneer de volgende levering Wii's binnen komt. Wacht al 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:48:
Zou kunnen misschien is die Wii RGB kabel van een betere kwaliteit ofzo? Voor de rest zou het weinig verschil moeten uitmaken. :)

Las zelfs mensen op het IGN forum die er nu pas achterkwamen dat RE4 ook een Pro-scan mode had. :X Was ze op de GC nooit opgevallen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:16:
Iemand een idee wanneer de volgende levering Wii's binnen komt. Wacht al 3 weken.
volgens mij doe je wat fout. ik had GEEN pre order en heb hem 14 december besteld en olledig vooruit betaald (om bijna bovenaan de lijst te komen) 15 december 2 telefoontjes gehad dat ik mn wii op kon halen (had hem paar dagen eerder daar besteld verwachting was dat het weken duurde) geannuleerd omdat ik hem al vooruit betaald had (balen) 18 december gebeld dat ik hem kon ophalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Prime 3, je zult het zien en beleven _/-\o_
GameCube werd ook gezien als een apparaat voor cartoony graphics totdat Retro Studios(waar nog nooit iemand van gehoort had) eventjes een van de beste games ever made uitbracht. natuurlijk niet vreemd als je mensen in dienst heb die aan Starcraft, Halflife, Quake en Unreal hebben gewerkt.
De Wii heeft gewoon nieuwere chips die de beelden scherper en vloeiender op het beeld brengt.
Dat de hardware underpowered is, betekend niet dat het oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:44:
[...]

volgens mij doe je wat fout. ik had GEEN pre order en heb hem 14 december besteld en olledig vooruit betaald (om bijna bovenaan de lijst te komen) 15 december 2 telefoontjes gehad dat ik mn wii op kon halen (had hem paar dagen eerder daar besteld verwachting was dat het weken duurde) geannuleerd omdat ik hem al vooruit betaald had (balen) 18 december gebeld dat ik hem kon ophalen 8)
kan je ook vertellen waar je hem besteld hebt?

ben namelijk bij bart smit dixons en alles geweest.. en ze pakken niet een pre-orders meer. Bij bart smit waren en 50 pre-orders en bij dixons 20 maar ze doen er niet meer pre-orderen.

(tilburg)

[ Voor 15% gewijzigd door andreict op 08-01-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we nou eens een massale nedgame boycot konden organiseren, misschien dat ze dan wat klantvriendelijker worden. In Apeldoorn haalden ze hun schouders op toen ik zei dat ik mijn component kabel gepre-ordered had met mijn wii (een week voor de release, niemand anders had dat nog gepre-ordered). "Met die lijsten doen we niks meer" zeiden ze, toen alle component kabels al weer op waren. Een vriend van me is precies zo genaaid met zelda.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.