Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik heb ook een niet originele GC memorycard *weet merk even niet meer* en heb deze al 2 jaar in de GC gebruikt en nu ook al op de Wii en werkt goed, geen problemen mee.Gonadan schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:31:
[...]
Hmm, het lijkt er op dat het nog wel eens lastig kon worden om mijn 2e controller te krijgen. Consoleshop, bart smit, bol.com en dixons hebben ze in ieder geval niet op de webwinkel staan. En in de stad zijn ze nu ook op
Heeft er trouwens iemand ervaring met niet-originele GC memorycards?
Die van speedlink bijvoorbeeld is een stuk goedkoper, maar is hij ook net zo betrouwbaar?
Ik heb namelijk wel eens gehoord dat die dingen de geest kunnen geven.
Je kan alleen niet van een originele Ninty Memkaart na niet originele Ninty mem kaart kopieeren
Heb ik ook gedaan op 15 december, maar vooralsnog niets ontvangen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:30:
[...]
Een week of twee geleden al, heb ze telefonisch besteld.
Prima service
Al paar weken geleden besteld, niks geen e-mail, niks geen brief, niks geen telefoontje...Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:30:
[...]
Prima service
Slechte service..
Verwijderd
Ik misschien 3-4 dagen eerder, dus je zou ze al moeten hebben gehad? Misschien door de kerstdrukte bij de posterijen?tommy6 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:42:
[...]
Heb ik ook gedaan op 15 december, maar vooralsnog niets ontvangen.
Hier ook gewoon 20 euro iddIcelus schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:25:
[...]
Sommige Dixons verkopen de Wavebird voor €20 en de originele voor €18. Heb er zelf een twee maanden geleden gekocht voor €20.
This space is occupied
Verwijderd
Zeker wel...Cubic X schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:37:
[...]
Je kan alleen niet van een originele Ninty Memkaart na niet originele Ninty mem kaart kopieeren
Toen ik mijn Gamecube nog had, had ik 2 nintendo-memorycards van beide 59 blocks en 1 Piranha van 256 blocks ofzo.
Mijn gamecube had ik verkocht met een deel van mijn spellen en de 2 nintendo-memory cards, maar daarvan heb ik eerst zonder problemen alles kunnen kopiëren naar de Piranha memory
Ik zou dus niet weten waarom je niet van een niet-Nintendo naar Nintendo of andersom zou kunnen kopiëren.
Verder heb ik bij de Dixons in Hengelo de afgelopen 3 maanden al drie Wavebirds à €20 per stuk weten te bemachtigen, het waren wel elke keer de enigen die ze hadden.
met mijn kaart is dat iig niet mogelijk, maar ik heb ook merkloze kom ik net achterVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:58:
[...]
Zeker wel...
Toen ik mijn Gamecube nog had, had ik 2 nintendo-memorycards van beide 59 blocks en 1 Piranha van 256 blocks ofzo.
Mijn gamecube had ik verkocht met een deel van mijn spellen en de 2 nintendo-memory cards, maar daarvan heb ik eerst zonder problemen alles kunnen kopiëren naar de Piranha memory
Ik zou dus niet weten waarom je niet van een niet-Nintendo naar Nintendo of andersom zou kunnen kopiëren.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 12:40:
ik las net dat iemand een Wii heeft gescoord bij het verlengen van zijn abbo?? Waaaar? IK mag de mijnes ook binnenkort verlengen namelijk
Let wel, ik heb geen nieuw toestel erbij genomen bij mijn verlenging. Ik heb dus 141 euro korting gekregen op de WII die ik meteen kon meenemen.
Even een heel andere vraag, kan je nu met de WII ook met GC-games online gaan die de broadband adaptor gebruiken?? Het zijn maar een paar games geweest, maar toch.
Want als dat zou kunnen, dan kan je dus ook MKDD met Warp-pipe of Kai "online" kunnen spelen over een lan.
[ Voor 21% gewijzigd door DoctorV64 op 06-01-2007 14:42 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
En ze zijn gewoon te makkelijk! Zit nu op 1700 punten ofzo, maar ik maak ze keer op keer in met 3-0... Is er niet meer??
Zo jammer dat je Sports niet via internet kan doen, hoop dat dat nog komt op de een of andere manier!
[ Voor 10% gewijzigd door orange.x op 06-01-2007 14:50 ]
Onzin. Als je een bepaalde save niet kan kopiëren van de ene naar de andere kaart, dan is dat een beperking die in de save zelf zit. Zo heb ik zelf een aantal spellen (bijvoorbeeld: F-Zero GX) waarbij dat niet kan. De programmeur heeft besloten dat dat dan niet kan, het ligt niet aan welk merk card je gebruikt.Cubic X schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:37:
[...]
Wat mij overigens wel opviel: die beperking is NIET aanwezig als je beide memorycards in de Wii stopt: verplaatsen/kopiëren gaat weer wel bij F-Zero, vreemd genoeg.
Iemand anders ook opgevallen?
... en oranje! :P
Verwijderd
Sarah en Elisa (ofzo iets) Ik dacht eerst dat het mijn Urkel Mii was, maar toen ik dichterbij ging staan, was het iemand andersorange.x schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:48:
Ghe, ben ik gisteren al Pro geworden met Wii Sports - Tennis. En moest ik toen ik 1100 was geloof ik al tennissen tegen paar van die knakkers van 2000 en 1900 punten zeg maar. Nu moet ik constant tegen ze! Omdat ze volgens mij de "sterkste" zijn die er in zitten. Dan heb ik het dus over een blank grietje en negerinnetje genaamd Sarah geloof ik.
En ze zijn gewoon te makkelijk! Zit nu op 1700 punten ofzo, maar ik maak ze keer op keer in met 3-0... Is er niet meer??
Zo jammer dat je Sports niet via internet kan doen, hoop dat dat nog komt op de een of andere manier!
Maar als die twee verslaat, dan krijg je een berichtje op je prikbord, "je hebt de tennis champ verslagen" ofzo
De Wavebird ja. Hij zal er ondertussen wel niet meer liggen maar ik heb hem weken zien liggen hier.
This space is occupied
Ja echt he, dat stomme grietje in d'r lelijke roze/paars t-shirtje en die negerin, ik wil nu wel weer is tegen andere tegen standers spelenorange.x schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:48:
Ghe, ben ik gisteren al Pro geworden met Wii Sports - Tennis. En moest ik toen ik 1100 was geloof ik al tennissen tegen paar van die knakkers van 2000 en 1900 punten zeg maar. Nu moet ik constant tegen ze! Omdat ze volgens mij de "sterkste" zijn die er in zitten. Dan heb ik het dus over een blank grietje en negerinnetje genaamd Sarah geloof ik.
Even wat andere gezichten zien is ook wel weer is leuk, en inderaad... het is veeel te makkelijk.
Ik zit bijna op 2500 punten.
Verwijderd
ik heb me vorige maand gezocht wil je niet weten nergens hadden ze hem voor die 20 euro (had ik eerder gehoord) heb toen de enige die ik kon vinden gehaald voor 44,95Collaborator schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:31:
[...]
De Wavebird ja. Hij zal er ondertussen wel niet meer liggen maar ik heb hem weken zien liggen hier.

Dmv van mijn net ingestelde 'soft-ap' op Sweex netwerkkaartje maakt hij dus prima verbinding, maar connect24 doet het nog niet.
ik snap niet zo goed wat ik verder nog kan doen.
Bij Free Record Shop een paar straten verder zijn ze gewoon €44,95.
Btw, kopieren tussen Nintendo en Imitatie-memorycards heb ik nooit problemen mee.
Vaak genoeg savegames uitgewisseld met vrienden voor nieuwe tracks/wagens/etc..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Same here, voor kerst al binnen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:30:
[...]
Prima service
Verwijderd
Ook al 2 weken geleden ontvangen, ongeveer 5 dagen na het invullen van het online formulier.tommy6 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:15:
Heeft iemand z'n versterkte polsbandjes al ontvangen van Nintendo?
Ik wil poolenGonadan schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:16:Waarom wil iedereen toch zo graag Play hebben? In mijn ogen is het niet meer dan een dure controller.
Play zou bij mij na 1 à 2 dagen niet meer uit de kast komen.
Wavebirds waren er niet (Erg kleine zaak en ERG weinig GameCube dingen, maar natuurlijk word je wel doodgegooid met MS en Sony spul€18 voor een originele GC controller? Lijkt me stug, ik moest er €35 voor neerleggen, de laatste van de stad
De Wavebird lopen al gauw richting de €50.
Was dat een aanbieding/opruiming bij dat Dixons filiaal ofzo?

Zijn 100% origineel of iemand moet zo gek zijn om binnen de EU alles van Nintendo compleet na te maken wat me sterk lijkt
Nou moet ik nog zo'n 1019 blocks kaart hebben trouwens en enige wat ik tegenkwam waren Piranha/BigBen van 16 MB ofzo ...
Wist trouwens niet dat Wii Sports niet online kan ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Die half doorzichtige controllers zijn gewoon origineel, werden 3 jaar geleden gemaakt.nero355 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:17:
Wavebirds waren er niet (Erg kleine zaak en ERG weinig GameCube dingen, maar natuurlijk word je wel doodgegooid met MS en Sony spul) en deze 2 controllers waren de laatste en zijn aan de onderkant doorzichtig merkte ik pas toen ik thuis was
Zijn 100% origineel of iemand moet zo gek zijn om binnen de EU alles van Nintendo compleet na te maken wat me sterk lijkt
Twijfel ik ook niet aan hoor, maar dacht meld het even-Sander schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:28:
Die half doorzichtige controllers zijn gewoon origineel, werden 3 jaar geleden gemaakt.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb gister de classic controller gehaald en vervolgens Super Mario 64 in het winkelkanaal gekocht. De controller ligt lekker in de hand en het spel is erg leuk, maar ik ben dan ook een platform-fanaatVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:39:
Heeft iemand al met de classic controller n64 spellen gespeeld? Ik ben benieuwd naar wat ervaringen, ik wil er ook een kopen namelijk.
Ik heb nooit een N64 gehad dus daar kan ik niet vergelijken. Maar voor een tientje heb ik nu wel een leuke platformer die ik kan spelen tussen de intensieve sports-sessies
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
4 weken geleden online besteld, tot op heden helaas nog niks ontvangen.h8bal schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:45:
[...]
Ook al 2 weken geleden ontvangen, ongeveer 5 dagen na het invullen van het online formulier.
Afwachten dus
Same here, toch beetje jammer. Ook geen bevestiging gekregen dat me aanmelding ontvangen was.Kethij schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:39:
[...]
4 weken geleden online besteld, tot op heden helaas nog niks ontvangen.
Afwachten dus
Maar goed, ik w8 nog steeds geduldig af
Ik heb ook nog steeds geen bandjes ontvangen. En de nood is nu wel hoog, aangezien ik het voor mekaar heb gekregen om er 1 te breken. Iets te fanatiek getenist.Cubic X schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:09:
[...]
Same here, toch beetje jammer. Ook geen bevestiging gekregen dat me aanmelding ontvangen was.
Maar goed, ik w8 nog steeds geduldig af
Stond een stukje over van barneveld in en die had het over een Nintendo darts game, er waren al foto's gemaakt en hij verwachte dat de game dus door zal gaan.
Kan haast niet anders dan dat er een darts game komt op de Wii, is er natuurlijk zeer geschikt voor.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:39:
Barney komt in samenwerking met nintendo met dartgame op de Wii
Barney in zee met Nintendo
van onze redactie | 05 jan 2007 12:17
Nieuws DS GBA WII Reageer
Nintendo is bezig met het ontwikkelen van een dartgame. Dat heeft darter Raymond 'Barney' van Barneveld aangegeven. Volgens de darter zijn de eerste foto's voor research voor de game al gemaakt. Het is nog niet bekend voor welke spelcomputer de game uit zal komen, maar verwacht wordt dat het om een spel voor de Nintendo Wii gaat.
Van Barneveld praatte zijn mond voorbij in een interview met Veronica Magazine: "Ik loop al een tijdje rond met het idee voor een dartspel dat je kunt downloaden voor op je telefoon. Het zou leuk zijn als die er komt, maar voorlopig hoop ik eerst dat het dartspel van Nintendo op de markt komt. Daar zit ik zelf ook in. De eerste foto's zijn al gemaakt, dus grote kans dat die game doorgaat!"
http://www.gametoday.nl/article/56339561
Ik begin artifacts te zien in zelda, wii-sports en zelfs het wii-menu (mindere mate).
Hier een foto dat het probleem een beetje weergeeft (zelda):

De vlekken die je op de foto ziet, zie ik heel duidelijk terug in de spellen. Ik heb al geprobeert om een andere tv aan te sluiten, maar die gaf hetzelfde weer. Ook heb ik zowel RGB (officiele) en composite kabel geprobeert, maar tevergeefs. Komt iemand dit probleem bekend voor, heb geen zin om m'n wii een paar weken kwijt te zijn aan nintendo
want het is op zich wel een raar probleem.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik zou sowieso eerst even een mailtje sturen naar Nintendo of zei weten waardoor het zou komen.Elroy schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:56:
Ik heb een probleem met m'n wii
Ik begin artifacts te zien in zelda, wii-sports en zelfs het wii-menu (mindere mate).
[afbeelding]
De vlekken die je op de foto ziet, zie ik heel duidelijk terug in de spellen. Ik heb al geprobeert om een andere tv aan te sluiten, maar die gaf hetzelfde weer. Ook heb ik zowel RGB (officiele) en composite kabel geprobeert, maar tevergeefs. Komt iemand dit probleem bekend voor, heb geen zin om m'n wii een paar weken kwijt te zijn aan nintendo
Je bent niet de enige, ik had zelf last van geluidsruis en kwam zo ook bij topics over videoruis. Ze noemen ze dacht ik sparkles maar pin me daar niet op vast. Er werden ook geen oorzaken/oplossingen gepost omdat ze die ook niet wisten...Elroy schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:56:
[afbeelding]
Als je terug ermee wil naar Nintendo en hij moet vervangen worden moet je op de volgende levering wachten denk ik. Ikzelf heb afgelopen donderdag de allerlaatste (van nederland gok ik) die ze hadden staan meegekregen als vervanging (ze zitten vlak bij mij in de buurt).
Oh en als je belt heb je veel meer kans op een antwoord. Ik had woensdag gemailed maar niets teruggehad dus donderdag 15:00 gebeld en 16:30 had ik een nieuwe, stuk vlotter.
Het is een beetje raar: als je de technische dienst belt gaat de telefoon superlang over en lijkt er niemand op te nemen maar dan sta je gewoon in de wacht. Ze hebben geen leuk bandje om naar te luisteren dan.
Heel ff bij een demostandje, vond het een beetje onwennig maar het is vast te doen met wat oefening.Heeft iemand al met de classic controller n64 spellen gespeeld? Ik ben benieuwd naar wat ervaringen, ik wil er ook een kopen namelijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Pozo op 06-01-2007 23:26 ]
Commodore 64 = tha bomb
Verwijderd
Ik kan niet heel veel opmaken uit die afbeelding, maar zit het echt op random plekken of zit er wel een soort van 'ritme' in?Elroy schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:56:
[afbeelding]
Ik had zelf namelijk aan het begin ook een fucked up beeld, maar dat kwam omdat ik Mario Kart Double Dash ging spelen op 60 Hz en toen iets fout deed. Heb daarna het spel in 50 Hz gestart en alles was weer normaal.
Heb je toevallig eens je Wii uitgezet terwijl een spel nog draaide? Dus bijv je hebt zelda op pauze gezet en de Wii toen uitgedrukt?Elroy schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:56:
[afbeelding]
Dit ben ik namelijk meer tegengekomen op het IGN Wii forum en vaak kwam het daardoor. Mensen zagen dit ook en dan was de grafische kaart kaduk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
verder ben ik benieuwd wanneer nieuwschannel komt lijkt me wel handig.
en bol.com heeft mn zelda nog niet
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 00:07 ]
Geen storende speaker in de buurt?Elroy schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:56:
[afbeelding]
Nieuwe € 35
2e hands € 25
Online te bestellen bij
http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=390038
Zelf heb ik 1 nieuwe bij ze gekocht en een 2e voor € 20 op marktplaats gescoort. Nu kunnen we lekker vanaf de bank Lego Star Wars 2 op de Wii spelen. (oude bedraade controllers ging ook wel maar ik ben zo bang dat ik de Wii omtrek met die draad).
Raar maar waar wanneer je 1x draadloos gespeelt hebt wil je echt niet terug naar controllers met een draadje.
Heb een review gelezen over Metroid nogwat... dat de graphics echt super waren, beter dan de xbox (niet 360 duhh
Oh, heb nog een vraagje (alvast voor als ik een wii heb

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Tnx, zal ze binnenkort eens bellen als het probleem blijft.Pozo schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 23:18:
Je bent niet de enige, ik had zelf last van geluidsruis en kwam zo ook bij topics over videoruis. Ze noemen ze dacht ik sparkles maar pin me daar niet op vast. Er werden ook geen oorzaken/oplossingen gepost omdat ze die ook niet wisten...
Als je terug ermee wil naar Nintendo en hij moet vervangen worden moet je op de volgende levering wachten denk ik. Ikzelf heb afgelopen donderdag de allerlaatste (van nederland gok ik) die ze hadden staan meegekregen als vervanging (ze zitten vlak bij mij in de buurt).
Oh en als je belt heb je veel meer kans op een antwoord. Ik had woensdag gemailed maar niets teruggehad dus donderdag 15:00 gebeld en 16:30 had ik een nieuwe, stuk vlotter.
Het is een beetje raar: als je de technische dienst belt gaat de telefoon superlang over en lijkt er niemand op te nemen maar dan sta je gewoon in de wacht. Ze hebben geen leuk bandje om naar te luisteren dan.
Het is random over een bepaalde kleur heen. Bijvoorbeeld de lucht is het heel duidelijk te zien en bij gras veel minder.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 23:52:
[...]
Ik kan niet heel veel opmaken uit die afbeelding, maar zit het echt op random plekken of zit er wel een soort van 'ritme' in?
Ik had zelf namelijk aan het begin ook een fucked up beeld, maar dat kwam omdat ik Mario Kart Double Dash ging spelen op 60 Hz en toen iets fout deed. Heb daarna het spel in 50 Hz gestart en alles was weer normaal.
Ja? nadat ik klaar ben met zelda, houd ik de uitknop ingedrukt op de wii-mote, hoe moet je hem anders uitdoen?schnumi schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:00:
[...]
Heb je toevallig eens je Wii uitgezet terwijl een spel nog draaide? Dus bijv je hebt zelda op pauze gezet en de Wii toen uitgedrukt?
Dit ben ik namelijk meer tegengekomen op het IGN Wii forum en vaak kwam het daardoor. Mensen zagen dit ook en dan was de grafische kaart kaduk.
Nee staat niks in de buurt, en speakers zijn zoiezo afgeschermt daartegen.
Dit is niet mogelijk, omdat er een regio lock op zit.Narf717 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:28:
Klopt het dat nintendo aankomende week weer wii's zal leveren? Had ik ergens gelezen... en ook dat ze druk bezig zijn met nieuwe spellen...
Heb een review gelezen over Metroid nogwat... dat de graphics echt super waren, beter dan de xbox (niet 360 duhh) en gamecube ook...
Oh, heb nog een vraagje (alvast voor als ik een wii heb), kun je gewoon spellen spelen die bijv verkocht worden in amerika en canada enzo? geen vage problemen mee gehad ofzo? want ik las een paar bladzijden terug over een canadeze website die o.a. goedkoop wii spellen verkocht... misschien is het het proberen waar dacht ik zo, als ik die prijzen zie
Verwijderd
nee Wii is regio gebondenNarf717 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:28:
Klopt het dat nintendo aankomende week weer wii's zal leveren? Had ik ergens gelezen... en ook dat ze druk bezig zijn met nieuwe spellen...
Heb een review gelezen over Metroid nogwat... dat de graphics echt super waren, beter dan de xbox (niet 360 duhh) en gamecube ook...
Oh, heb nog een vraagje (alvast voor als ik een wii heb), kun je gewoon spellen spelen die bijv verkocht worden in amerika en canada enzo? geen vage problemen mee gehad ofzo? want ik las een paar bladzijden terug over een canadeze website die o.a. goedkoop wii spellen verkocht... misschien is het het proberen waar dacht ik zo, als ik die prijzen zie
Verwijderd
nog meer batterijen no thnxjip_86 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:12:
Las op internet een bericht dat ze misschien bezig zijn met draadloze nunchucks. Opzich wel handig, want dat draadje is niet altijd even handig, vooral met boksen zit het wel is in de weg.
Oeh!! Nasty!! thx man, houd ik het bij consoleshop en al die andere nederlandse toppers"Narf verhaal canadeze wii spellen"
: Dit is niet mogelijk, omdat er een regio lock op zit.
Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Verwijderd
Misschien eerst met de Home knop naar het Wii-menu en dan uitzetten?Elroy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:38:
Ja? nadat ik klaar ben met zelda, houd ik de uitknop ingedrukt op de wii-mote, hoe moet je hem anders uitdoen?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
ik heb problemen met connecten van de wii op mijn nintendo wifi usbconnector. de software vreet constant 100% cpu en mijn laptop valt dan helaas uit... iemand ditzelfde probleem gehad en/of iemand een oplossing?
Verwijderd

Serieuzer: wie heeft er bij Rayman alle "Uitdagingen" (onderdeel van Score) vrijgespeeld? Je moet dan meer dan 150K punten hebben, ik sta nu bijna op 100K maar veel meer kan ik er niet van maken

KloptVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:53:
Hebben jullie ook zo'n moeite met op tijd naar bed gaan? Er is teveel te doen op TV... namelijk Wii-enen teveel op internet namelijk Tweakers etc.
Kan niet wachten tot de wii eindelijk echt in de schappen ligt
Het lijkt alsof je usb-stick constant aan het scannen is voor accespoints. In principe hoef je alleen je Wii op te geven en al dat gescan kun je dan handmatig uitzetten. Scheelt weerVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:01:
forum + internet afgezocht maar geen zinnig antwoord gevonden...
ik heb problemen met connecten van de wii op mijn nintendo wifi usbconnector. de software vreet constant 100% cpu en mijn laptop valt dan helaas uit... iemand ditzelfde probleem gehad en/of iemand een oplossing?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
aan hebben gesloten via component en

(via Pixitmedia).
???
Ik ga vanaf het begin altijd al eerst naar het Wii home menu (Home knop indrukken, naar het Wii Menu) en druk pas daar op de aan/uit-knop. Geen idee waarom eigenlijk. In oudere games ga ik ook altijd terug naar het start menu voordat ik de console uit zet (dus via "Stop game" oid, en dan op het hoofdmenu de console uit). Met de Wii heb ik dit nog meer. Misschien omdat het meer lijkt op de PC, doordat je het spel vanuit de Wii OS moet opstarten. Je PC zet je ook niet midden in een game uit door op je powerknop te rammen.Elroy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:38:
Ja? nadat ik klaar ben met zelda, houd ik de uitknop ingedrukt op de wii-mote, hoe moet je hem anders uitdoen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Bah doe ik het al jaren verkeerd :-)Captain N schreef op zondag 07 januari 2007 @ 04:45:
[...]
... Je PC zet je ook niet midden in een game uit door op je powerknop te rammen.
Ik heb gisteren met CC wii points gekocht (1000 voor 10 euro) en daarmee super mario bros gekocht,
Ging snel en makkelijk, en wat een nostagie
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Als je die artifacts hebt dan is er gewoon iets mis met console en moet je nintendo maar es gaan opbellen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb een Philips 23PF5321/01, deze heeft een DVI-I ingang.Gerwin schreef op zondag 07 januari 2007 @ 04:25:
Zijn er al mensen die de wii via DVI-I op een Philips Plasma/LCD
aan hebben gesloten via component en
[afbeelding]
(via Pixitmedia).
???
Bij de TV zat ook een DVI -> Component kabel, alleen waren dat mannetjes.
Ik heb de Component kabel van Nintendo aangesloten via een verloop stukje aan deze kabel en het geeft perfekt beeld. Alleen 1 nadeel, ik heb geen geluid.
Ik had de audio kabels in AV audio gedeelte op mijn tv gestopt, maar dan hoor ik dus niks in HD mode, wel in AV mode, maar dan dus geen beeld.
Er is een DVI audio in ingang, maar nu moet ik weer een verloopstukje gaan kopen om 2 audio kabels aan te sluiten op 1 DVI ingang.
Ik ga vandaag zo'n verloop stukje kopen en kijken of dat werkt. Werkt dat niet, dan ruil ik de component in voor RGB.
Update volgt!
Crap. Daar was ik zelf dus ook al bang voor. Ik heb ook dat verloopkabeltje van Pixmania en mn component kabel ligt in bestelling. Laat me even weten als het lukt met zo'n verloopstukje voor audio en waar je hem dan hebt gehaald. Ik wil toch wel erg graag met component spelen.The_DoubleU schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:09:
[...]
Ik heb een Philips 23PF5321/01, deze heeft een DVI-I ingang.
Bij de TV zat ook een DVI -> Component kabel, alleen waren dat mannetjes.
Ik heb de Component kabel van Nintendo aangesloten via een verloop stukje aan deze kabel en het geeft perfekt beeld. Alleen 1 nadeel, ik heb geen geluid.
Ik had de audio kabels in AV audio gedeelte op mijn tv gestopt, maar dan hoor ik dus niks in HD mode, wel in AV mode, maar dan dus geen beeld.
Er is een DVI audio in ingang, maar nu moet ik weer een verloopstukje gaan kopen om 2 audio kabels aan te sluiten op 1 DVI ingang.
Ik ga vandaag zo'n verloop stukje kopen en kijken of dat werkt. Werkt dat niet, dan ruil ik de component in voor RGB.
Update volgt!
EDIT: Na wat zoeken kwam ik een goede kandidaat tegen. Geen verzendkosten als je vooruitbetaald en voor 5 euro heb je hem (deze is 6, maar heeft gouden connectoren, als je iets verder kijkt heb je een normale voor 5 euro). Het geeft je direct wat speling in de kabel om hem goed aan te sluiten en de aansluitingen zijn precies wat we zoeken. Ik bestel deze en zal wel eens even kijken wat het resultaat is (voor dat geld wil ik de gok wel wagen).
Afbeelding:

[ Voor 21% gewijzigd door Cleetje op 07-01-2007 12:11 ]
Ik ben het daar toch niet echt mee eens. Het staat nergens in de handleiding. Daarnaast hadden ze dan bijv. de powerknop van de Wiimote makkelijk kunnen disabelen als je in een spel zit, zodat ie alleen in het menu werkt.Captain N schreef op zondag 07 januari 2007 @ 04:45:
[...]
Ik ga vanaf het begin altijd al eerst naar het Wii home menu (Home knop indrukken, naar het Wii Menu) en druk pas daar op de aan/uit-knop. Geen idee waarom eigenlijk. In oudere games ga ik ook altijd terug naar het start menu voordat ik de console uit zet (dus via "Stop game" oid, en dan op het hoofdmenu de console uit). Met de Wii heb ik dit nog meer. Misschien omdat het meer lijkt op de PC, doordat je het spel vanuit de Wii OS moet opstarten. Je PC zet je ook niet midden in een game uit door op je powerknop te rammen.
Ik ben er heel makkelijk mee, en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Ik hoop dat dat zo blijft

Ander nieuws, in de Telegraaf (Weekend bijlage) stond in de gamesrubriek dat Metroid Prime 3 en Smash Bros. zijn uitgesteld tot december 2007. Weten ze daar iets wat wij niet weten, ik heb dat namelijk nog nergens bevestigd gezien... of is het gewoon speculatie?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik vind opzich zoiets niet kunnen dat je eerst naar het menu moet. Ik heb nog wat rondgevraagt aan mensen met een wii hoe hun die uitdoen en ze doen echt precies dezelfde manier.Captain N schreef op zondag 07 januari 2007 @ 04:45:
[...]
Ik ga vanaf het begin altijd al eerst naar het Wii home menu (Home knop indrukken, naar het Wii Menu) en druk pas daar op de aan/uit-knop. Geen idee waarom eigenlijk. In oudere games ga ik ook altijd terug naar het start menu voordat ik de console uit zet (dus via "Stop game" oid, en dan op het hoofdmenu de console uit). Met de Wii heb ik dit nog meer. Misschien omdat het meer lijkt op de PC, doordat je het spel vanuit de Wii OS moet opstarten. Je PC zet je ook niet midden in een game uit door op je powerknop te rammen.
Maar heb m'n wii de hele nacht uit gedaan (stekker eruit), maar heb nu nog steeds hetzelfde. Denk dat de grafische kaart idd niet meer goed is. Binnenkort maar bellen naar nintendo.
Heb ook wat test gedaan in zelda om te kijken wanneer het voorkomt. Als het nacht is, is het niet waarneembaar. Het gaat echt om lichte dingen, als ik in de zon kijk komen ze overal tevoorschijn
Heb nog geprobeert om een duidelijker foto te maken, maar het is moeilijk om een tv te fotograferen.

Volop groene en rode stippen
Verwijderd
misschien stom hoor: maar kan het aan je tv liggen? Die van mij heeft ene grote groene stip nadat ik lang heb gewiid, soort burn in, maar het gaat wel weer weg.Elroy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:46:
[...]
Ik vind opzich zoiets niet kunnen dat je eerst naar het menu moet. Ik heb nog wat rondgevraagt aan mensen met een wii hoe hun die uitdoen en ze doen echt precies dezelfde manier.
Maar heb m'n wii de hele nacht uit gedaan (stekker eruit), maar heb nu nog steeds hetzelfde. Denk dat de grafische kaart idd niet meer goed is. Binnenkort maar bellen naar nintendo.
Heb ook wat test gedaan in zelda om te kijken wanneer het voorkomt. Als het nacht is, is het niet waarneembaar. Het gaat echt om lichte dingen, als ik in de zon kijk komen ze overal tevoorschijn
Heb nog geprobeert om een duidelijker foto te maken, maar het is moeilijk om een tv te fotograferen.
[afbeelding]
Volop groene en rode stippen
en je zegt zelf dat je het alleen ziet in lichte gebieden, dus het lijkt eerder op artifaacts van je tv
Je zegt zelf dat het alleen in lichte gebieden voorkomt, dus het lijkt meer op artifacts van je tv. Artifacts bij videokaarten zie je voorla bij overclock, of als de videokaart het te zwaar heeft, te veel polygonen in beeld bijvoorbeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door jaapstobbe op 07-01-2007 11:58 ]
Verwijderd
eerlijk gezegd hoop ik dat het wel 1 op 1 is kan ook makkelijk uit volgens mij.4000 punten voor een DS spel is 40€ dus waarom zou je niet 1 op 1 kunnen doen? dat die wallpapers zo duur zijn tja...Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:54:
Ik zie steeds weer vragen langskomen over die nintendo sterren, en mensen die denken dat je ze 1 op 1 kan inwisselen. Ik denk dat, als het mogelijk is, je voor 10 sterren 1 point kan kopen. Daar kan je echt wel vanuit gaan. 250 points is 2,50 euro, en dat geven ze je echt niet gratis bij elk spel. Bovendien zou een wallpaper dan de waarde hebben van 1,50 euro als je het omrekent, en dat slaat nergens op. Voor 4000 punten heb je een vaag DS spel dat niet leuk is, dus dan mag je van 5000 punten uitgaan voor een NES spel.
Verwijderd
Dat DS spel is echt niets waard.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:24:
[...]
eerlijk gezegd hoop ik dat het wel 1 op 1 is kan ook makkelijk uit volgens mij.4000 punten voor een DS spel is 40€ dus waarom zou je niet 1 op 1 kunnen doen? dat die wallpapers zo duur zijn tja...
Verwijderd
dat kan jij wel vinden. maar het spel kost in pricewatch toch 30€ en dat is de goedkoopste aanbieder adviesprijs zou dus best 40€ kunnen zijn.
Dat werkt, ik heb zelf een Nintendo Component kabel + component -> DVI + RCA Audio -> 3.5mm op een Philips TV aangesloten.Cleetje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:19:
EDIT: Na wat zoeken kwam ik een goede kandidaat tegen. Geen verzendkosten als je vooruitbetaald en voor 5 euro heb je hem (deze is 6, maar heeft gouden connectoren, als je iets verder kijkt heb je een normale voor 5 euro). Het geeft je direct wat speling in de kabel om hem goed aan te sluiten en de aansluitingen zijn precies wat we zoeken. Ik bestel deze en zal wel eens even kijken wat het resultaat is (voor dat geld wil ik de gok wel wagen).
Afbeelding:
[afbeelding]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 07-01-2007 13:03 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hehehe, erg leuk fillempie!Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:41:
Als je uitgekeken bent op tennis kun je op deze manier de Wii Mote gebruiken met je vriendin --> link (18+)Rechtstreekse link --> hier
Gisteren Rayman gekocht, jesus daar zitten spellen bij die echt uithoudingsvermogen vergen! Dat spelletje dat je wortelsap moet spuiten is niet normaal meer. Sta je daar met je nunchuck te zwiepen als een randdebiel. Had gewoon pijn in mn arm na het spelen
Verwijderd
Zullen het het maar gewoon even afwachtenVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:54:
Ik zie steeds weer vragen langskomen over die nintendo sterren, en mensen die denken dat je ze 1 op 1 kan inwisselen. Ik denk dat, als het mogelijk is, je voor 10 sterren 1 point kan kopen. Daar kan je echt wel vanuit gaan. 250 points is 2,50 euro, en dat geven ze je echt niet gratis bij elk spel. Bovendien zou een wallpaper dan de waarde hebben van 1,50 euro als je het omrekent, en dat slaat nergens op. Voor 4000 punten heb je een vaag DS spel dat niet leuk is, dus dan mag je van 5000 punten uitgaan voor een NES spel.
* Hoedje hoopt dat MK64 echt snel op de VC komt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Splitter was 3 euro, zonder goud gedoe
Als je HDTV component ondersteunt kan je de Nintendo component kabel gebruiken, deze bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:18:
Over een week verwacht ik de Wii (3 weken geleden besteld) en woensdag krijgen wij een nieuwe TV, een HDTV weet iemand waar een goedkope component kabel (of hoe heet zoiets?) te koop is en welke moet ik precies hebben voor HDTV
Edit: Natuurlijk kun je ook een 3rd party kabel kopen, bij de Media Markt zag ik ze liggen van Joytech, dacht 30 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 07-01-2007 13:45 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Hoe kan ik erachter komen of een HDTV component ondersteund of niet?yorroy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:43:
[...]
Als je HDTV component ondersteunt kan je de Nintendo component kabel gebruiken, deze bijvoorbeeld.
Edit: Natuurlijk kun je ook een 3rd party kabel kopen, bij de Media Markt zag ik ze liggen van Joytech, dacht 30 euro.
Kijk in de handleiding van je TV.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:22:
[...]
Hoe kan ik erachter komen of een HDTV component ondersteund of niet?
Mocht je die nog niet hebben: op internet staat bij elk geronommeerd merk de handleiding op Internet. Of bij de specificaties van dat model, op de website van het merk TV.
Kijk naar de aansluitingen van je TV en kijk welke woordjes erbij staan.
Het is zo moeilijk.....
[ Voor 20% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 07-01-2007 14:25 ]
... en oranje! :P
Je hebt twee mogelijkheden: je gaat op zoek naar een boekje dat bij de TV zat, genaamd "handleiding".Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:22:
[...]
Hoe kan ik erachter komen of een HDTV component ondersteund of niet?
De tweede mogelijkheid is dat je kijkt of je TV HD-Ready is. Om aan de HD-Ready standaard te voldoen moet je TV component ondersteunen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zou het niet logisch zijn als nintendo opnieuw de gamecube controller uitbrengt met wat aanpassingen, zoals wireless met rumble etc. want iedereen moet nu 2e hands controllers gaan kopen en echt handig is dat niet. Of is dit al bekend dat er een nieuwe controller komt. Want met die classic controller kan je geen gamecube games spelen.Het is trouwens best vervelend dat je om een GameCube-spel op te starten toch weer iedere keer die reomte er bij moet pakken. Ik hoop dat ze in een software-update ook het wii-menu bestuurbaar maken met de GameCube controller.
Het lijkt me logischer dat er binnenkort een firmware update komt, zodat je met de classic controller ook Gamecube spellen kunt spelen, zoals MP al een tijdje terug zei. Er zijn immers knoppen genoeg op de classic controller. Daarnaast is vooral de C stick veel beter!wingsofgold schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:36:
[...]
Zou het niet logisch zijn als nintendo opnieuw de gamecube controller uitbrengt met wat aanpassingen, zoals wireless met rumble etc. want iedereen moet nu 2e hands controllers gaan kopen en echt handig is dat niet. Of is dit al bekend dat er een nieuwe controller komt. Want met die classic controller kan je geen gamecube games spelen.
Verwijderd
Of deze voor maar 10 euro : --> linkyorroy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:43:
[...]
Als je HDTV component ondersteunt kan je de Nintendo component kabel gebruiken, deze bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ok dankje hij is inderdaad HD-Ready, maar ik heb hem nog niet dus zou ik het sowieso niet op kunnen zoeken in de handleiding.MetroidPrime schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:25:
[...]
Je hebt twee mogelijkheden: je gaat op zoek naar een boekje dat bij de TV zat, genaamd "handleiding".
De tweede mogelijkheid is dat je kijkt of je TV HD-Ready is. Om aan de HD-Ready standaard te voldoen moet je TV component ondersteunen.
Zit d'r toevallig ook een prijs/kwaliteits verhouding tussen of niet?Of deze voor maar 10 euro : --> link
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 15:26 ]
Ik hoop ook dat er een dergelijke firmware update komt, al betwijfel ik wel af dit lekker gaat werken.Hoedje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:38:
[...]
Het lijkt me logischer dat er binnenkort een firmware update komt, zodat je met de classic controller ook Gamecube spellen kunt spelen, zoals MP al een tijdje terug zei. Er zijn immers knoppen genoeg op de classic controller. Daarnaast is vooral de C stick veel beter!
Zo moet je bij Metroid Prime super missiles schieten door A ingedrukt te houden en dan op Y te drukken. Of springen terwijl je de beam opgeladen hebt (A ingedrukt + B ). Werkt dit wel lekker met de classic toetsindeling? (Heb hm zelf nog niet) Daarnaast mist hij rumble...
En als ze dan toch bezig zijn, laat ze maar gelijk een firmware update maken zodat je virtual memerycards kunt aanmaken voor cube saves op je wii geheugen.
Know Thyself
Overigens ben ik wel erg blij met mijn RGB kabel. Ik kon me niet meer herinneren dat het verschil zo groot was tussen composiet en RGB. Het beeld is gewoon een stuk scherper en helderder nu. Dat is me die 30 euro wel waard.
uhm...
Komende zaterdag Wario Ware
[ Voor 14% gewijzigd door Hironshy op 07-01-2007 15:32 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ik denk eerlijk gezegd dat de Classic Controller en Wiimote niet gebruikt zullen kunnen worden in Gamecube mode. Ik heb sterk het vermoeden dat vanwege het bestaan van Gamecube homebrew alle Wii-functies van de console uitgeschakeld worden in Gamecube mode, om te voorkomen dat bijvoorbeeld de Wiimote in Gamecube homebrew gebruikt zou worden. Niet alleen Bluetooth, maar ook de sensor bar en WiiConnect24 staan uit als je een Gamecube spel speelt.Hironshy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:31:
Kunnen ze ook gelijk ervoor zorgen dat de Wiimote werkt in GC spellen. Echt onzin dat je Wii moet restarten om weer in het hoofdmenu te komen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het eerste wat me opviel waren de slechte graphics, maar dan ook echt zwaar onder de maat als je het vergelijkt met Zelda. De besturing vond ik wel oke, wennen in begin maar daar valt nog mee te werken. De AI is ook zéér matig te noemen, gewoon een domweg knallen spel.
Maar gelukkig kunnen ruilen voor SMB, leuke party game.
Toen ik vandaag Red Steel ging inruilen bij MM had de verkoper al de opmerking dat ik niet de eerste was voor vandaag, vond het wel typisch. Ik zou het niet aanraden maar nu durfde ik daardoor eigenlijk COD3 ook niet meer te kopen, zijn er mensen die met allebei meer ervaring hebben
Heb deze kabel ook en zie een duidelijk verschil met de composiet kabel. Volgens mij kan er weinig verschil zijn met de originele kabel. Mede vanwege het feit dat het maar 480P is en niet 720P op 1080P.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Zit d'r toevallig ook een prijs/kwaliteits verhouding tussen of niet?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ik vind Red Steel juist een super spel, ok tis geen hoogstaand stukje software maar is een release game, en dat je de graphics afkraakt kan ik ook wel wat inzien, maar dat zou je toch van te voren moeten weten.ilja_kole schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:41:
Afgelopen vrijdag Red Steel gekocht, maar wat een tegenvaller in alle opzichten......
Het eerste wat me opviel waren de slechte graphics, maar dan ook echt zwaar onder de maat als je het vergelijkt met Zelda. De besturing vond ik wel oke, wennen in begin maar daar valt nog mee te werken. De AI is ook zéér matig te noemen, gewoon een domweg knallen spel.
Maar gelukkig kunnen ruilen voor SMB, leuke party game.
Toen ik vandaag Red Steel ging inruilen bij MM had de verkoper al de opmerking dat ik niet de eerste was voor vandaag, vond het wel typisch. Ik zou het niet aanraden maar nu durfde ik daardoor eigenlijk COD3 ook niet meer te kopen, zijn er mensen die met allebei meer ervaring hebben
Anyway ik vind red steel gewoon een leuke game, dat bullettime hebben ze naar mijn mening ook bruut toegepast het enige puntje van kritiek is het zwaardvechten
Nintendo SWITCH! FTW
Weten jullie hier iets over?Input Signal Video: ANALOG 0.7 Vp-p/75W
Sync:
Separate sync. TTL Level
Horizontal sync. Positive/Negative
Vertical sync. Positive/Negative
Composite sync. (Positive/Negative) (TTL Level)
Sync on Green video (Positive) 0.7 Vp-p and sync.
(Negative) 0.3 Vp-p
Bij dit soort minigames is het trouwens wel irritant dat er een kabel tussen de nunchuck en de wiimote zit.
Verwijderd
Dat lijkt mij de mooiste oplossing. Dat geklooi met al die verschillende controllers bevalt me niks en met de GC controllers ben je weer niet draadloosHoedje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:38:
[...]
Het lijkt me logischer dat er binnenkort een firmware update komt, zodat je met de classic controller ook Gamecube spellen kunt spelen, zoals MP al een tijdje terug zei. Er zijn immers knoppen genoeg op de classic controller. Daarnaast is vooral de C stick veel beter!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 17:57 ]
Is dat niet het hoofddoel van dit spel?SOCO_cola schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:12:
het enige puntje van kritiek is het zwaardvechten

Dat probleem had ik ook. Wat je het beste kan doen is een denkbeeldig scharnierpunt gebruiken. Net als zo'n steps ding (die kunnen vanaf een punt omhoog/naar beneden). Dan lijkt het net of je aan het drummen bent, met dus een vast punt bij je polsen...ikhad al best wel veel spierpijn toen mijn vriendin dit verteldeBartolomew85 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:52:
Weet er hier iemand nog tips om in Rayman Raving Rabbids (storymode) de "bunnies can't fly" en "bunnies can't fly part 2" minigames te voltooien. Ik krijg het maar niet voor elkaar...
Bij dit soort minigames is het trouwens wel irritant dat er een kabel tussen de nunchuck en de wiimote zit.
[ Voor 6% gewijzigd door tymiek op 07-01-2007 18:04 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd
Valt wel mee ongeveer 90% is schieten en 10% is zwaardvechten, ik vind het vechten wel geweldig werken trouwens. Alleen moet je de Remote niet draaien dan werken de bewegingen niet. Voor de rest een lekkere shooter en de grafische kant vind ik ook zeker niet verkeerd. Komt totaal niet in de buurt van de Xbox360 maar vele malen mooier als de meeste gamecube spellen.
Wavebird?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:17 ]
Dit topic is gesloten.
Ook vraag en aanbod van producten hoort niet in dit topic thuis.