iPhone gelanceerd

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/images/indexhero20070109.jpg
Steve Jobs wist te vertellen dat Apple klaar is om de iPhone aan het publiek voor te stellen. Omdat een toestel met vaste knoppen niet flexibel genoeg is volgens de Apple-ontwerpers, werd geopteerd voor een aanraakgevoelig scherm dat over de gehele breedte van de iPod uitgesmeerd werd. Bovendien is volgens Apple iedereen wel bekend met het 'mysterie van de verloren stylus', dus ook een dergelijk kleinood werd achterwege gelaten. Naar eigen zeggen zijn de Apple-ingenieurs er zelfs in geslaagd om het aanklikken van knoppen nauwkeuriger te laten gebeuren met de vingers, dan met een dunne stylus. Dat is alleen maar mogelijk door de softwareondersteuning die het toestel biedt. Het apparaat is immers voorzien van Mac OS X - dat het om een afgeslankte versie gaat mag duidelijk wezen - en biedt daarmee mogelijkheden tot multitasking, netwerkondersteuning en geavanceerde video- en audiofuncties.
Apple iPhone officieel gepresenteerd
Door Yoeri Lauwers - dinsdag 9 januari 2007 20:33 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 2.116 - Permalink
De geruchten over een mogelijke Apple iPhone-lancering begin 2007 waren talrijk en nu is gebleken dat ze niet helemaal uit de lucht gegrepen waren. Op Macworld 2007 heeft Steve Jobs vanavond het apparaat voorgesteld.

Het Macworld-evenement ging vandaag van start in San Francisco met een overzicht van het voorbije jaar. Vervolgens kwamen de gebruikelijke lofredes over iTunes en volgde de introductie van Apple TV. Daarna kwam echter het nieuws waar iedereen op zat te wachten. Steve Jobs wist te vertellen dat Apple klaar is om de iPhone aan het publiek voor te stellen. Omdat een toestel met vaste knoppen niet flexibel genoeg is volgens de Apple-ontwerpers, werd geopteerd voor een aanraakgevoelig scherm dat over de gehele breedte van de iPod uitgesmeerd werd. Bovendien is volgens Apple iedereen wel bekend met het 'mysterie van de verloren stylus', dus ook een dergelijk kleinood werd achterwege gelaten. Naar eigen zeggen zijn de Apple-ingenieurs er zelfs in geslaagd om het aanklikken van knoppen nauwkeuriger te laten gebeuren met de vingers, dan met een dunne stylus. Dat is alleen maar mogelijk door de softwareondersteuning die het toestel biedt. Het apparaat is immers voorzien van Mac OS X - dat het om een afgeslankte versie gaat mag duidelijk wezen - en biedt daarmee mogelijkheden tot multitasking, netwerkondersteuning en geavanceerde video- en audiofuncties.

Apple iPhone

Als Jobs op zijn woord geloofd mag worden, dan zou de Apple iPhone zelfs volwaardige desktopapplicaties kunnen draaien. Dat iTunes standaard aanwezig is, mag natuurlijk geen verrassing heten. Een demonstratie van deze iTunes-functionaliteit onthult bovendien dat het apparaat over 8GB opslagruimte zou beschikken. Qua hardware is de mobiele telefoon annex mediaspeler uit de Apple-stal voorzien van slechts één knop, een 2-megapixelcamera en naast de gebruikelijke hoofdtelefoonuitgang ook een iPod-connector. Met behulp van de 'proximity sensor' is het apparaat bovendien in staat zijn aanraakgevoelige scherm uit te schakelen als deze aan het oor gehouden wordt. Hoewel het apparaat op vier verschillende gsm-netwerken kan opereren, ontbreekt 3G-ondersteuning in deze eerste versie. Wel zijn wifi- en Bluetooth-mogelijkheden aanwezig. Een exemplaar met 4GB opslagruimte zal vanaf juni 499 dollar moeten opbrengen, terwijl een model met 8GB capaciteit voor 599 dollar over de toonbank zal gaan.
Demo's op de apple site
iPhone iPod demo
Technologie demo
Telefonie demo
Internet demo

Links:
Nieuwsbericht
Officiele Apple iPhone site

[ Voor 99% gewijzigd door 418O2 op 09-01-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Toch wel duur imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die komt pas eind 2007, dus nog bijna een jaar om ff flink door te sparen.

Plus het voordeel dat hij in Juni in de VS uitkomt. Dus eventuele kinderziektes ben je meteen van op de hoogte. Voor mij staat hij vast op het verlanglijstje voor onder de kerstboom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg goed uit! Zou mooi zijn wanneer je deze met providersubsidie aan kan schaffen. Dan heb je een iPod, gsm en organiser in een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Lijkt me een mooi dingetje. Het enige waar ik me zorgen over maak is de batterijduur en het aanraakscherm. Ik ben niet echt een fan van touchscreens, maar ik had begrepen dat ze hier een nieuwe technologie voor hadden bedacht...

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:51
Mooie phone met mooie features imo.

Alleen vraag ik me af of je die 599/499 nog bovenop dat 2-jarig contract moet betalen.
Dat zou ik persoonlijk wel érg, lees: té duur vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:54
Hij zal dus ongeveer in NL zijn als ik mijn abbonement moet verlengen..

Ik vind het een gers product! Verwacht ook wel dat het populair wordt. De prijs valt ook wel te rechtvaardigen omdat het een nieuw stukje bijzonder veelzijdige technologie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipod was in het begin ook duur...
Maar ik weet zeker dat in de jaren zelf de prijzen zullen dalen natuurlijk en dat er ook weer modellen uitkomen met meer en minder functie omzo grote mogelijke markt te bereiken.

Verder ziet hij er onzettend mooi uit en totaal niet Ipod/Imac achtig, maar juist erg zakelijk. Wat dan ook zijn eerst marktdoel zal zijn denk ik. Maar zoals we vaak zeggen... They did it again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
418O2 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:03:

Ik vind het een gers product! Verwacht ook wel dat het populair wordt. De prijs valt ook wel te rechtvaardigen omdat het een nieuw stukje bijzonder veelzijdige technologie is.
Zou jij precies kunnen vertellen wat er zo veelzeidig aan is tov het geen dat er nu al op de markt is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

418O2 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:03:

Copy/paste uit andere topic :)
Vorige maand heb ik m'n abo (van 20 euro per maand ofzo, niks speciaals) twee jaar verlengd. Voor een kleine 40 euro bijbetaling kreeg ik een HTC Artemis (aka T-Mobile Compact III) met TomTom 5, inclusief alle kaarten van Europa en een Bluetooth headset.

Netwerk: Quadband GSM, GPRS, EDGE
Formaat: 108 x 58 x 16,8 mm
Gewicht: 127 gram
Display: 2,8", Resolutie 320 x 240, 65.536 kleuren (touchscreen)

- Ik kan ermee bellen (quadband)
- Ik kan ermee internetten (via ingebouwde WIFI, GPRS, EDGE)
- Ik kan bestanden uitwisselen via Bluetooth
- Ik kan er muziek mee afspelen
- Ik kan ermee navigeren via TomTom (middels de ingebouwde GPS-ontvanger)
- Ik kan m'n agenda, contactpersonen, notities en Word/Excel bestanden bewerken en synchroniseren met m'n PC
- Ik kan m'n mail lezen (POP/IMAP/Outlook), evt. push e-mail.
- Ik kan er foto's en filmpjes op bekijken
- Ik kan er foto's mee maken (2.1 megapixel)

Voordelen iPhone tov HTC:
- Mooier (hoewel dat persoonlijk is, presenteer ik het als feit ;))
- Groter scherm en een hogere resolutie
- Meer intern geheugen (HTC heeft klein intern geheugen, werkt verder via SD kaartjes).
- Dunner (5,2mm)
- Gebruiksvriendelijker (vooral als je Mac gebruiker bent, liefhebber bent van goede UI)
[vul aan]

Voordelen HTC tov iPhone:
- Kleiner qua hoogte/breedte (8mm minder hoog, 3mm minder breed) .
- Ietsje lichter
- Ingebouwde GPS-ontvanger
- Goedkoper
- Gebruiksvriendelijker (voor gebruikers van het Microsoft platform (Outlook koppeling, bestandsuitwisseling))
- Volledig te customizen. Ik heb ook mooie grote iconen voor veelgebruikte functies zoals internet, mail/sms, navigatie en telefoon. Dat is prima met de vingers te bedienen.
[vul aan]

Wat is er zo innovatief aan de iPhone als deze HTC al een paar maandjes op de markt is en zelfs meer kan? :)
Echt oordelen kan pas als je zo'n ding in je handen hebt, maar ik had wat meer innovatie verwacht. Vernieuwende techniek zit er niet in, hooguit de manier van UI die op een andere manier is aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:57
Als dat ding van materiaal is gemaakt dat langdurig mooi blijft, dan is dit ding wel errug ok! De toevoeging van 3G lijkt mij voor Nederland wel een echte toegevoegde waarde.

De bluetooth headset die hierbij aangeprijst wordt, ziet er overigens ook mooi strak uit. Het matzwarte past er prima bij!

De interface ziet er strak uit. Dit wordt een top-yuppen-speeltje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het jammer dat de iPhone er niet zo Apple-achtig uitziet. Wit met een polycarbonaat laagje zou beter zijn geweest naar mijn idee. De software en mogelijkheden zijn erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:04:
[...]

Zou jij precies kunnen vertellen wat er zo veelzeidig aan is tov het geen dat er nu al op de markt is. :?
iPod en telefoon in 1? :+

Ik draag elke dag mn iPod en mn telefoon bij me. Op mijn telefoon (Sony Ericsson k750i) zit wel een mp3speler, maar ik vind mijn ipod toch fijner :). Zou dus mooi zijn als ik dat in 1 apparaat had..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hij ziet er wel mooi uit. De afmetingen bevallen mij wel ;)
Alleen tja,.. eind 2007..tegen die tijd zullen er dan ook wel andere toestellen op de markt zijn die wellicht beter zijn. Bovendien zal de prijs denk ik niet echt meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:51
Tujuh schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:07:
Hij ziet er wel mooi uit. De afmetingen bevallen mij wel ;)
Alleen tja,.. eind 2007..tegen die tijd zullen er dan ook wel andere toestellen op de markt zijn die wellicht beter zijn. Bovendien zal de prijs denk ik niet echt meevallen
Mjah maar Samsung verkoopt ook erg goed en de meeste van die producten zijn ook inferieur aan de nieuwe SE en Nokia modellen dus dat zegt niks!!

Ik zeg hebbuh :9

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Hoezo kan je TomTom gebruiken? TomTom GO enzo hebben toch al een geintregreerde GPS ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Conclusion: multi-touch as such is not patented by Apple but only some gestures within multi-touch, so Microsoft and its hardware partners should introduce Windows Mobile phones with multi-touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Touchscreen en uiterlijk zijn erg okee, maar zolang de N95 zeer binnenkort beschikbaar is, een veel betere camera heeft en bovendien GPS denk ik dat die toch de troef in handen heeft... WiFi op de N95 en de iPhone is iig. een enorme plus tov de concurenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Waarschijnlijk is hieruit ook wel het uiterlijk en bedieningswijze (groot touchscreen) van de volgende video-ipod af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:24
K'ben eigenlijk wel een beetje benieuwd van wat er van processor insteekt? Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om er standaard divx of xvid filmpjes met te zien?

Hoe eenvoudig wordt het voor het ontwikkelen van applicaties voor deze phone? De HTC phones draaien op windows mobile wat al aardig een aantal jaar bestaat en ook de mogelijkheid geeft om zelf apps te devven.

Als deze bovenstaande punten goed ingevuld worden en de bediening steekt me niet tegen, dan kan het wel goed kunnen dat het men volgende telefoon wordt.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Touchscreen en uiterlijk zijn erg okee, maar zolang de N95 zeer binnenkort beschikbaar is, een veel betere camera heeft en bovendien GPS denk ik dat die toch de troef in handen heeft... WiFi op de N95 en de iPhone is iig. een enorme plus tov de concurenten.

P.S. Toch maar ff crossposten want dat andere topic gaat zo te zien zo dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG uber vet, ik wil die zeker hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Ziet er goed uit, tegen de tijd dat hij uit is, is mijn huidige telefoon wel aan vervanging toe.
Ben benieuwd naar de Amerikaanse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jammer dat Apple niet is gegaan voor een draagbaarder model. Hij is lekker dun natuurlijk en zo'n groot scherm is ook niks mis mee, maar ik had liever een kleinere versie met een kleiner scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wil hem ook hebben maar ik vind dat 8gig toch echt te weinig ik wacht wel even totdat er een uitbreiding komt van 20gig ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:14
Wouser schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:35:
Ik wil hem ook hebben maar ik vind dat 8gig toch echt te weinig ik wacht wel even totdat er een uitbreiding komt van 20gig ofzo..
Stroomverbruik van de disken is te hoog -- dan hou je geen autonomie.
Die 8 gig is momenteel de max. betaalbare grootte.

offtopic:
Waar moet ik me registreren -- betalen met visaaa -- hebben, nu!

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wel heel gaaf dat die er eindelijk is / komt maar ik koop 'm niet:

3,5" scherm is echt nice, maar om aan je oor te hangen: TOO BIG
8 GB is natuurlijk zeker relaxed, maar m'n iPod video/ Zune hebben 30 GB dus :?

Ik had wel graag een 2,8" iPhone gezien met 20/ 30 GB HD! Dan had ik 'm zeker overwogen!

Maarja er zullen heus wel varianten op komen, ik wacht 't lekker af! _/-\o_

EDIT: Ben trouwens benieuwd hoe lang je film kan kijken op 1 acculading :)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 09-01-2007 21:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Duur? 4 GB versie kost 499 dollar. Een gemiddelde beetje PDA kost al snel 350 a 400 euro. Dan wil ik dat extra geld wel neerleggen voor zo'n vet apparaat als dit.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 16:29

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

hmm.. lijkt ie nou meerdere aanrakingen te ondersteunen (filmpje bij "phone demo" --> "sms")

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mOrPhie schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:44:
Duur? 4 GB versie kost 499 dollar. Een gemiddelde beetje PDA kost al snel 350 a 400 euro. Dan wil ik dat extra geld wel neerleggen voor zo'n vet apparaat als dit.
Vergeet niet dat je ook nog 2 jaar abbonementskosten moet betalen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
dat ziet er behoorlijk geil uit :P

Alleen ff w8e tot ie goedkoper word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:01
Als je op de foto's van engadget kijkt. Zit er dan aan de zijkant een sleuf voor een extern geheugen kaartje?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/01/apple-iphone-49.jpg

Dat zou wel relaxed zijn. Extra 8 gig kaartje erin en je hebt 16 gig voor muziek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
500 dollar met een 2 jarig abo in de VS :)
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor dit ding buiten de VS te krijgen is, Apple heeft daar meestal niet veel haast mee, we hebben b.v. ook nog steeds geen series/films in de iTunes store (niet dat ik dat zou willen maar het gaat om het idee :) ).

iPhone ziet er erg leuk uit maar jammer dat hij geen 3G doet en dat hij zo pokke duur wordt. Geen telefoon voor mij als ik het zo allemaal hoor, iig nog niet. Misschien als OmniFocus bevalt en er ook in een geweldig goede iPhone versie komt ofzo. Over een jaartje kijken we verder dus...

@The_Cure, volgensmij is dat voor je SIM.

[ Voor 3% gewijzigd door bartvb op 09-01-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij is dat geen kaartjes-sleuf!

Volgens mij kun je daar zo'n polsbandje doorheen doen :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net die demo gezien, vind dat sms'en wel enorm vaag gemaakt, alsof je hele gesprekken via sms gaat zitten doen :P Typen lijkt me nog vrij moeilijk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Innovatieve aan dit ding en het OS

Wat ik er van begrijp draaien OSX applicaties op dit ding... ben benieuwd...
en de sensoren... je houd hem horizontaal en het wordt automatisch landscape!

Voor de rest tjah...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:04:
[...]

Qua functies heeft 'ie natuurlijk niet heel veel nieuws onder de zon, echter is (lijkt) het op een heel simpele manier weer enorm gebruiksvriendelijk, waardoor de bruikbaarheid van de functies toeneemt.

Ik vind het een hel om als niet-windows gebruiker Windows Mobile te moeten gebruiken, mede door de stylus. Tuurlijk kan ik er aan wennen, maar het is makkelijker als je gewoon heel intuitief (wat dit -Apple kennende- weer heel erg lijkt te zijn) werkt.
Zo weet ik na 2,5 jaar nog steeds de weg niet feilloos in m'n Nokia 6600.
Ook bij m'n eigen en vele andere telefoons heb je wel de mogelijkheid van het emailen, MMS'en, personaliabeheer etc, maar maak ik er in de meeste gevallen geen gebruik van omdat het invoeren/beheren ervan me tegenstaat.
Ik wil gewoon geen moeite hoeven doen om iets in te voeren, en vanuit een adresboek SNEL* kunnen werken wat ik tot nogtoe niet gezien heb.

*Niet zozeer in tijd uitgedrukt; in heel snel allerlei menuutjes doorwerken krijg ik ook wel routine, maar het kan zovaak zoveel makkelijker.
Misschien ben ik door mijn aversie van IMO onhandige PDA's e.d. ook wel verstoten gebleven van apparaten die inmiddels wel goed werken, maar de iPhone lijkt me gewoon een hele goeie aanvulling in deze markt.

Maar ik ben benieuwd, het kan ook tegenvallen natuurlijk :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Xilantof schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:48:
hmm.. lijkt ie nou meerdere aanrakingen te ondersteunen (filmpje bij "phone demo" --> "sms")
http://www.apple.com/iphone/technology/

Hier staat ook multi touch beschreven. Dat lijkt me erg leuk werken :*)

Ook wanneer je de iphone horizontaal houdt zal het beeld mee draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Oh, inclusief een 2 jarig abonnement? Dat kwam niet in de Keynote naar voren..? Dat kan de kosten flink omhoog halen :o Zo'n iPhone lijkt me cool, maar ik bel/sms eigenlijk amper, dan heb ik niet direct behoefte aan een dik abonnement :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Prijs is inclusief abbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Mooi ding O+

Alleen lijkt hij me voor de meeste mensen toch een beetje groot maar dat is meestal met dit soort alles in een oplossingen. Maar de inteface zal wel heel goed zijn als ze er net zo goed als bij de ipod over nagedacht hebben.

Had aandelen Apple moeten kopen gisteren die zijn nu vast meer waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
XoiN schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:54:
[...]

Ook wanneer je de iphone horizontaal houdt zal het beeld mee draaien!
Dat hebben een hoop digitale camera's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Super mooi. Qua design zullen er zeker kopieen komen, en qua features is het misschien niet de zwaarste PDA/Phone die je kan krijgen, maar die OSX die erop draait, dat zal de concurrentie niet snel evenaren / namaken.

Trouwens, als je de iTunes interface ziet weet je meteen waar het heen zal gaan met de toekomstige Video iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Mr_gadget schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:57:
Mooi ding O+

Alleen lijkt hij me voor de meeste mensen toch een beetje groot maar dat is meestal met dit soort alles in een oplossingen. Maar de inteface zal wel heel goed zijn als ze er net zo goed als bij de ipod over nagedacht hebben.

Had aandelen Apple moeten kopen gisteren die zijn nu vast meer waard :D
Afbeeldingslocatie: http://raggers.net/stocks.png

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:52:
Volgens mij is dat geen kaartjes-sleuf!

Volgens mij kun je daar zo'n polsbandje doorheen doen :9
Nog simpeler: SIM-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 19:46
SinergyX schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:53:
Net die demo gezien, vind dat sms'en wel enorm vaag gemaakt, alsof je hele gesprekken via sms gaat zitten doen :P ...
Uuuh jawel hoor :) Ik kreeg tranen in me ogen toen ik dat zag :P Super handig

Het is gewoon duidelijk, Apple is king wat betreft gebruiksgemak van software. Kan niet wachten tot ik mijn handen op dit mooie apparaatje kan zetten

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 14:20
Zal en nu ook iTomTom uitkomen? :P Zodra het mogelijk is om hier ook mee te navigeren ga ik er nog eens over nadenken. Dit product vind ik, persoonlijk, te kostbaar aangezien een telefoon soms nog wel eens valt o.i.d.

[ Voor 72% gewijzigd door qwertyuiop op 09-01-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Laatst online: 12-08 19:46
Nee, i(google)Map :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
Hij lijkt me wel vet hij is idd wel duur maar als je kijkt wat je hebt en je zou dat allemaal los moeten kopen valt de prijs nog wel mee imo. Telefoon met goede camera kost je zonder abbo ook 350 euro ofsow? dan nog mp3 speler 8gb kost je ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Ik hoop wel dat ze tegen de tijd dat ie uitkomt iig alle kinderziektes eruit hebben (Neem aan van wel) maar ook dat ze een wat nieuwere batterij erin doen, omdat de huidige "maar" 5 uur echte gebruikstijd kent. Nu is het wel zo dat je nooit op een dag 5 uur aan het bellen bent, maar volgens mij moet je ook internetten, mailen, google earthen/mappen enzo meerekenen in die tijd.

Daar zit misschien dus nog wel een kleine verbetering in voordat hij hier uitkomt. Voor de rest echt een t o p telefoon :D

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er zelf het geld voor op tafel leggen! Dit ding lijkt mij echt onvoorstelbaar! De iPhone kan écht de doorbraak van services zoals EDGE bevorderen! Ik vind dat Apple de eerste GSM heeft gemaakt die hier echt optimaal gebruik van maakt en dit op een uiterst gebruiksvriendelijke en vergeet natuurlijk niet prachtig ogende manier! Die widgets met beursinfo, nieuws, weersvoorspellingen, google maps met locale info, ... de mogelijkheden zijn onvoorstelbaar gewoon. Moest ik een iPhone kopen, dan zou ik eveneens zo een EDGE abbonnement nemen!!!

Ik ben telkens verwonderd hoe innovatief Apple is en blijft zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Als het osX draait is er dus vrij weinig verschil met de UPMC's/Origami's, maar dan wat lichter :)

Lijkt me wel fijn :)
Maar voor die prijs is het vooral voor zakelijke gebruikers, en gadet-fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de $64,000 vraag. Kun je ook Pong erop spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

-1 Telefoongrap 'kun je er ook mee..' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:03
ik hoop dat als ie in Europa komt dat ie HSDPA ondersteund want de enige EDGE provider hier is Telfort...

Dus UMTS en/of HSDPA ondersteuning is wel een must.
Eind 2007 (dat is wanneer die hier is) zou elke provider wel landelijke dekking moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gestoord vet.

maar veel te duur. Als je bedenkt dat een gemiddelde nieuwe top end telefoon in nederland zo'n 550 euro kost en die met een 2 jarig vrij duur abonnement gratis is.

Nou, dit ding kost 500-600 euro inclusief dat 2 jarige abonnement. Dus dan betaal je naast de torenhoge aanschafprijs nog eens een veel te duur abbo.

Ik vind het concept touchscreen en zo'n breedbeeld scherm wel heel vet voor de nieuwe generatie ipod, en daar wacht ik liever op. Eentje die echt op muziek/films is afgestemt, een beetje psp maar dan zonder de games. Want ik ben niet zo iemand die veel geeft om een telefoon en al die verhalen over email en internet zijn wel leuk, maar dat gaat zo traag en duur via gprs, umts heeft ie niet en je kan inderdaad wel via een wifi hotspot gaan zitten mailen/internetten, maar dat kan je dan net zo goed op een computer doen en bovendien zijn die hotspots vaak ook duur.

Dus apple: maak gewoon dit apparaat, maar dan alleen als video ipod, met grotere opslag en alles. Stop er gewoon 20gb flash in. Kan vast wel over een jaar. DAT wil ik kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:41:
Ik mis de $64,000 vraag. Kun je ook Pong erop spelen?
Toch heb je daar een punt. Werken de iPod games er ook op? Zijn er games standaard bij geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 06:16
Raar dat de telefoon Iphone heet terwijl dit een naam is die door Linksys gebruikt wordt (en eigendom van Cisco is) .. nu maar wachten tot de eerste rechtzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
m3gA schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:54:
Raar dat de telefoon Iphone heet terwijl dit een naam is die door Linksys gebruikt wordt (en eigendom van Cisco is) .. nu maar wachten tot de eerste rechtzaak.
Volgens mij lagen de rechten bij apple al veel eerder... hoe lang hadden zij al niet www.iphone.org!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:54:
Nee.
10:32--Cisco calls CNET News.com reporter with a statement about Apple's use of the term "iPhone" for its new product. "Given Apple's numerous requests for permission to use Cisco's iPhone trademark over the past several years and our extensive discussions with them recently, it is our belief that with their announcement today, Apple intends to agree to the final document and public statements that were distributed to them last night and that address a few remaining items we expect to receive a signed agreement today."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 06:16
erg vreemd geeft alleen maar veel verwarring. De linksys Iphone is nog maar een paar weken geleden gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 15:56

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:53:
gestoord vet.

maar veel te duur. Als je bedenkt dat een gemiddelde nieuwe top end telefoon in nederland zo'n 550 euro kost en die met een 2 jarig vrij duur abonnement gratis is.

Nou, dit ding kost 500-600 euro inclusief dat 2 jarige abonnement. Dus dan betaal je naast de torenhoge aanschafprijs nog eens een veel te duur abbo.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.

Om te beginnen kosten de twee modellen 500 of 600 dollar. Daar de euro momenteel ongeveer $1,30 waard is, wordt de prijs in euro's resp. €384,- en €461,-.

Als je dan het duurste model neemt, kom je uit op een abonnementsprijs van €19,20 per maand. Ik heb momenteel een relatief duur abonnement en betaal €15,- per maand, maar een iPhone voor €4,20 extra per maand vind ik geen slechte deal hoor.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoefff schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:16:
[...]

Om te beginnen kosten de twee modellen 500 of 600 dollar. Daar de euro momenteel ongeveer $1,30 waard is, wordt de prijs in euro's resp. €384,- en €461,-.

Als je dan het duurste model neemt, kom je uit op een abonnementsprijs van €19,20 per maand. Ik heb momenteel een relatief duur abonnement en betaal €15,- per maand, maar een iPhone voor €4,20 extra per maand vind ik geen slechte deal hoor.
Echter zijn we dan een jaar verder en dat betekent dat de korting ook een stuk lager zijn: KPN bouwt subsidie op mobiele telefoons af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

In de praktijk wordt 1 USD verstaald naar 1 euro. Dat is praktisch overal zo, ook bij Apple.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van géén beeldbellen, maar zal wel in een updated versie komen volgend jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
* DaannO gaat een onderbouwing geven waarom dit wel/niet een revolutionair apparaat is. :)

Dit doe ik morgen.

Dit doe ik mede door alle reacties hier. Iedereen prijst dit apparaat de hemel in, echter is het te betwijfelen of het deze titel wel verdient. Er heerst een sfeer van: alles wat Apple raakt wordt goud. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door DaannO op 09-01-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:27:
* DaannO gaat een onderbouwing geven waarom dit wel/niet een revolutionair apparaat is. :)

Dit doe ik morgen.
maw. je weet het nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
nils7 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:28:
[...]

maw. je weet het nog niet!
Aan de hand van de specs en het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Ik zeg, dat er bij de lancering in Juni ook een witte versie verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot damn, vette shit! En toch ben ik eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Eigenlijk hoopte ik op een mobieltje die tot bellen en SMS'en zou zijn wat de iPod voor muziek luisteren is: simpel, innovatief en doeltreffend. Nu is het een (mooi) ding dat uit je broekzak knalt van de features die ik zelf niet gauw zou gebruiken. Misschien dat ik ze ga gebruiken als ik er eenmaal een heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt heel gaaf apparaat... die wil ik hebben... wel benieuwd wat dat gaat kosten in NL.

Ben ook benieuwd of dit 3G stimuleert in NL. Die browser is duidelijk niet voor GPRS bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:29:
Hot damn, vette shit! En toch ben ik eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Eigenlijk hoopte ik op een mobieltje die tot bellen en SMS'en zou zijn wat de iPod voor muziek luisteren is: simpel, innovatief en doeltreffend. Nu is het een (mooi) ding dat uit je broekzak knalt van de features die ik zelf niet gauw zou gebruiken. Misschien dat ik ze ga gebruiken als ik er eenmaal een heb ;)
Oh? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Je moet het ook zien als een Pocket PC, iPhone is wat mij betreft echt een verkeerde naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:19:
[...]

In de praktijk wordt 1 USD verstaald naar 1 euro. Dat is praktisch overal zo, ook bij Apple.
die prijs hoort bij een abonnement van 2 jaar!

toestel los zal dus veel duurder zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:31:
Echt heel gaaf apparaat... die wil ik hebben... wel benieuwd wat dat gaat kosten in NL.

Ben ook benieuwd of dit 3G stimuleert in NL. Die browser is duidelijk niet voor GPRS bedoeld.
Nee, hij is bedoeld voor EDGE. Dit wordt binnen 12 maanden in Nederland uit de markt genomen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:33:
[...]

Nee, hij is bedoeld voor EDGE. Dit wordt binnen 12 maanden in Nederland uit de markt genomen. :O
:?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:32:
[...]

die prijs hoort bij een abonnement van 2 jaar!

toestel los zal dus veel duurder zijn!!!
Kwestie van belastingen en btw, zoals al ergens in het MacWorld topic werd verteld. Het gaat misschien best meevallen, prijzen zijn gewoon nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trenchdog schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:06:
Als dat ding van materiaal is gemaakt dat langdurig mooi blijft, dan is dit ding wel errug ok! De toevoeging van 3G lijkt mij voor Nederland wel een echte toegevoegde waarde.

De bluetooth headset die hierbij aangeprijst wordt, ziet er overigens ook mooi strak uit. Het matzwarte past er prima bij!

De interface ziet er strak uit. Dit wordt een top-yuppen-speeltje :+
ben ook heel benieuwd naar de headset... gelezen dat hij maar 1 knop heeft... hoe zet je het volume harder of zachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoals gezegd is Telfort de enigste die EDGE in Nederland voert:
Wat gaat er vanaf nu gebeuren?
Roaming was de eerste belangrijke stap richting de algehele netwerkmigratie (alle klanten van Telfort gaan permanent bellen via het KPN-netwerk). Uiteraard verandert er voor de rest niets voor u als klant. U belt gewoon tegen de voor u bekende tarieven en voorwaarden! En voor prepay klanten is het belangrijk dat zij gewoon een opwaardeerkaart van Telfort blijven kopen!
Aangezien alle providers op HSDPA gaan inzetten, gaan ze UMTS gebruiken als backup. Dus als je geen HSDPA dekking hebt, zul je altijd UMTS dekking hebben. Mocht je geen UMTS bereik hebben dan zul je GPRS hebben door het telefoon signaal. EDGE vervalt hiermee omdat het meer een tussen stap is. Hierdoor heeft KPN besloten dat EDGE omgezet zal worden in UMTS. :)

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 09-01-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:27:

Dit doe ik morgen.

Dit doe ik mede door alle reacties hier. Iedereen prijst dit apparaat de hemel in, echter is het te betwijfelen of het deze titel wel verdient. Er heerst een sfeer van: alles wat Apple raakt wordt goud. ;)
Goh, what's new. Ik bedoel dit niet negatief, maar het is nooit zo geweest dat Apple de concurrentie wegblaast met overweldigende specs oid.
Persoonlijk vind ik dit nog een van hun betere producten, voorzover ik het kan beoordelen zonder het in handen gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RoD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:39:
[...]

Goh, what's new. Ik bedoel dit niet negatief, maar het is nooit zo geweest dat Apple de concurrentie wegblaast met overweldigende specs oid.
Persoonlijk vind ik dit nog een van hun betere producten, voorzover ik het kan beoordelen zonder het in handen gehad te hebben.
Ik zeg ook niet dat ik het alleen over de specs ga hebben.

UIterlijk: de dunste telefoon?
Samsung i600 is 59 x 113 x 11.8 millimetres.

iPhone: 4.5 x 2.4 x 0.46 inches / 115 x 61 x 11.6mm.

Volgens mij is de i600 dan wat beter. ;)

Edit: ik ben dus van plan om naar het totaal plaatje te kijken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 09-01-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:42:
[...]

Tsja, definiëer beter. Ik gok toch dat de iPhone beter verkocht gaat worden. Alhoewel ik zeker jou redenering kan volgen en het er mee eens ben, is er meer dan het product zelf wat Apple succesvol maakt. Niks voor mij, maar wel voor de menigte. Is het revolutionair? Nee. Gaat het goed verkopen? Ongetwijfeld.
/mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:31:

Beetje jammer dat het ding zelf dan geen 3G ondersteunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

400 euro ongeveer, kan nog minder zijn. Vind ik niet zo duur hoor voor zo'n gadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:48:
[...]

Vergeet niet dat je ook nog 2 jaar abbonementskosten moet betalen. Toch?
En dat zal je toch wel bij elk andere telefoon moeten betalen? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:53:
[...]

400 euro ongeveer, kan nog minder zijn. Vind ik niet zo duur hoor voor zo'n gadget.
Mensen jullie bekijken volgens mij verkeerd. Je moet het in een segment plaatsen:

Bijvoorbeeld: De HTC TyTN is ook een PDA. Weliswaar met wat betere specs, maar de iPhone heeft weer een groter scherm en schijnt revolutionair te zijn.

De HTC TyTN kost in de Pricewatch 600 euro: pricewatch: HTC TyTN

Dus waarom zou de iPhone minder dan dat gaan kosten in Nederland. :?

Het is maar een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:56:
[...]

En dat zal je toch wel bij elk andere telefoon moeten betalen? Toch?
Vaak is een telefoon gewoon gratis bij een 2jarig abonnement. In dit geval zou je dus fiks bij moeten betalen. Imo veel en veel te veel.
Maar anderen in dit topic zeggen dus dat de prijs inclusief abonnement is dus dan gaat dit niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
DaannO schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:42:
[...]

Eeuhms.. de iPhone is dan toch ook dunner??? 11,8>11,6

of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24
[...]

Ehm.. die prijs is exclusief abonnementskosten. Dus je betaalt 500 of 600 dollar voor het toestel en betaalt dan ook nog eens twee jaar lang elke maand minimaal $39,99 (echt waar..goedkoopste abo op cingular site :o ) voor een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te groot voor mij als MP3 speler, het fijne aan mijn nano is dat ie zo klein en licht is voor tijdens het joggen, fitnessen enz. Te duur en te weinig vernieuwend als smartphone, bovendien is het gebrek aan ingebouwde GPS een gemis wat een van de redenen was om mijn huidige telefoon te kopen zodat ik op de motor ook niet nog eens GPS reciever in mijn beperkte zakruimte moest meedragen voor TomTom Mobile. Daarnaast zullen de concurrenten van de iPhone tegen die tijd ook weer met nieuwere en geavanceerdere toestellen zijn gekomen. Tenzij ie fiks goedkoper wordt of er nog het een en ander aan toegevoegd wordt ben ik bang dat het em niet gaat worden voor mij.

Persoonlijk denk ik dat apple beter een wat "hippere" telefoon had kunnen maken die wat meer op imago speelt zoals de iPod in plaats van een behoorlijk dure en voor veel jongeren die ook een iPod hebben toch te grote telefoon die zich wat meer op de zakelijke en gadget gebruiker richt.

Verder zijn de personen die recht van dollar naar euro rekenen nogal naief aangezien de meeste hardware in Nederland vaak evenveel euro's kost als in Amerika in dollars of vaak nog meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 00:05 . Reden: Wat kleine toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eswip schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:58:
[...]

Eeuhms.. de iPhone is dan toch ook dunner??? 11,8>11,6

of ben ik nou gek?
Het gaat dus om het totaal plaatje. Vergelijkbaar toestel enz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DoubleD1980 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:01:
[...]

Ehm.. die prijs is exclusief abonnementskosten. Dus je betaalt 500 of 600 dollar voor het toestel en betaalt dan ook nog eens twee jaar lang elke maand minimaal $39,99 (echt waar..goedkoopste abo op cingular site :o ) voor een abonnement.
Nu is het weer exclusief abonnementskosten. Zou fijn zijn als hier wat duidelijkheid over kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:04:
[...]

Het gaat dus om het totaal plaatje. Vergelijkbaar toestel enz.....
Die i600 heeft USB1.1 en is daarom zo belachelijk slecht dat het uberhaupt niet te vergelijken ís :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RoD schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:05:
[...]

Nu is het weer exclusief abonnementskosten. Zou fijn zijn als hier wat duidelijkheid over kwam 8)7
500 zonder contract. :)
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:07:
[...]

Die i600 heeft USB1.1 en is daarom zo belachelijk slecht dat het uberhaupt niet te vergelijken ís :)
Wel: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, en dat heeft de iPhone dan weer niet dus dat maakt hem dan weer de slechter partij ofzo. :?

Anders hebben we hier even de big guns: http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=660

De video is trouwens online van apple. :)

[ Voor 51% gewijzigd door DaannO op 10-01-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24
RoD schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:05:
[...]

Nou..als je op cingular.com kijkt en wat probeert te bestellen dan geeft ie aan dat je xx dollars betaalt voor de telefoon bij 2 jarig contract. Daarna moet je nog een contract gaan selecteren van minimaal 40 dollar. Trouwens niet normaal die contracten daar.. wie belt er nou 6000 minuten per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/gallery/mwsfkeynote_iphone1/thumbs/Img0076.JPG

Waarom wordt dit geen dock-connector meer genoemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:14
van wat ik heb begrepen op verschillende engelse Apple forums betaal je die 499/599 dollar bovenop je abonnementskosten. Dus die prijzen zijn niet inclusief je abonnementskosten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien alle providers op HSDPA gaan inzetten, gaan ze UMTS gebruiken als backup. Dus als je geen HSDPA dekking hebt, zul je altijd UMTS dekking hebben. Mocht je geen UMTS bereik hebben dan zul je GPRS hebben door het telefoon signaal. EDGE vervalt hiermee omdat het meer een tussen stap is. Hierdoor heeft KPN besloten dat EDGE omgezet zal worden in UMTS. :)
Hmmm...
Dan heb ik het dus prima getroffen dat ik niet meer in Nederland woon.
In Noorwegen heb je eigenlijk overal GPRS / EDGE op plaatsen waar je maar enigzins dekking hebt voor je mobieltje, op plekken met een hogere bevolkingsdichtheid is men UMTS aan het uitbouwen. Daarnaast zijn er de nodige WiFi-hotspots, en dat wordt in de toekomst uitgebreid naar hele "draadloze steden". In Trondheim is men al zover, daar kun je in theorie met een laptop in de auto de hele stad door rijden terwijl je konstant verbinding via WiFi kunt houden.

Mijn huidige K-JAM past hier dus prima, met GPRS /EDGE/WiFi; en hopelijk komt over een jaartje de iPhone met dezelfde verbindingsmogelijkheden, en (als Apple in de praktijk waar kan maken wat ze nu hebben laten zien) een veel betere User Interface.
Denk dat ik maar vast ga sparen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hmm, dit wordt de eerste keer dat ik van telefoonmerk switch :)

3G vin'k niet heel boeiend eigenlijk. In ieder geval niet tot 't eens een flinke partij betaalbaar wordt om mobiel internet te gebruiken. Want dat is 't op dit moment nog niet. Verder heb ik die filmpjes zo eens bekeken op de apple site, en tot zover werkt 't ding welhaast precies zoals ik wil dat een telefoon werkt qua adresboek e.d. En IMO is muziek op telefoons niet 't meest belangrijke maar de interface voor muziek zoals ik 'm tot zover gezien heb pwned zelfs de iPod hard.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.