iPhone gelanceerd

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:28:
Als je het keyboard met 1 hand bediend, moet je de iPhone dan niet enkel op je wijsvinger en eventueel middenvinger leggen? Ik zou dan best wel bang zijn dat hij zou vallen :)
:? Ik heb ook nog een pink en een ringvinger?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:31:
[...]

:? Ik heb ook nog een pink en een ringvinger?
Maar als je met je duim de onderkant van je iPhone wilt bedienen, moet je hem dan niet wat hoger op je hand leggen? Als ik de iPhone compleet op mijn hand leg, dan kan ik, afgaand op de looks, niet met mijn duim over het complete scherm gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:32:
[...]

Maar als je met je duim de onderkant van je iPhone wilt bedienen, moet je hem dan niet wat hoger op je hand leggen? Als ik de iPhone compleet op mijn hand leg, dan kan ik, afgaand op de looks, niet met mijn duim over het complete scherm gaan...
Ehm. Het is een telefoon, geen tablet met een enorm groot scherm. Je duim heeft een bereik dat groot genoeg is om het hele scherm af te gaan.

Kijk bijvoorbeeld hier:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/gallery/images/pictures_03m_20070410.jpg

Die duim heeft makkelijk genoeg bereik om alle knopjes en dingetjes te kunnen bereiken op 't scherm. Mischien dat de 'home' knop wat moeilijker wordt, dat kan ik zo even niet beoordelen.

De duim is de nr. 1 reden dat onze handen zulke enorm goede tools zijn. Die kan echt heel veel vergeleken met andere vingers.

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 14-06-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Cyber zegt, en probeer eens met je duim te 'scrollen' over je huidige telefoon. Dat gaat echt prima. Ik kan tevens het home-knopje indrukken, ik kan toch ook de onderste toetsen van mijn telefoon bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf hou ik mijn telefoon aan de onderkant vast, omdat ik anders mijn duim wel erg ver naar beneden moet drukken. Ik denk dat in bovenstaande huiding het unlocken (sliden) van de telefoon niet al te prettig gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En 't is nog niet in je opgekomen dat je een telefoon die je anders moet bedienen wellicht automatisch anders vasthoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
CyBeR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:10:
En 't is nog niet in je opgekomen dat je een telefoon die je anders moet bedienen wellicht automatisch anders vasthoudt?
Uhm, nee :? Mn pda hou ik ook vast als een telefoon, behalve als ik ermee ga internetten voor de stylus. En al mijn collega`s doen dat ook, en mijn klanten etc etc etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DaannO schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:11:
[...]

Uhm, nee :? Mn pda hou ik ook vast als ene telefoon, behalve als ik ermee ga internetten voor de stylus. En al mijn collega`s doen dat ook, en mijn klanten etc etc etc.. :)
Ja, da's fijn maar geqxon houdt z'n telefoon al op een alternatieve manier vast, die alleen mogelijk is omdat de toetsen aan de onderkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 23:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:05:
Zelf hou ik mijn telefoon aan de onderkant vast, omdat ik anders mijn duim wel erg ver naar beneden moet drukken. Ik denk dat in bovenstaande huiding het unlocken (sliden) van de telefoon niet al te prettig gaat...
Dan doe je het toch anders. Sjeez...

Wat een stel ouwe wijve hier afentoe zeg :S Ik kan dit niet en dit is anders boe fucking hoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
lowfi schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Dan doe je het toch anders. Sjeez...

Wat een stel ouwe wijve hier afentoe zeg :S Ik kan dit niet en dit is anders boe fucking hoe :'(
Prima discussie materiaal imho :S

Het heeft verder weinig zin om iemand anders post te gaan ranten want dan zijn we nog wel even bezig. Weerleg gewoon zijn mening met feiten en argumenten en dan komt het vanzelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Ja, da's fijn maar geqxon houdt z'n telefoon al op een alternatieve manier vast, die alleen mogelijk is omdat de toetsen aan de onderkant zitten.
volgens mij zijn alle knoppen, inclusief de unlock slide, prima te bedienen wanneer je de telefoon met de onderkant op je pink laat steunen en de achterkant met je overige vingers ondersteund. de meeste functies die je al lopende, met één hand zou willen gebruiken (bellen, muziek scrollen, misschien zelfs sms'en, wel langzaam) zijn prima met één hand te bedienen, wanneer je wil internetten, een foto pinchen etc. doe je dat niet lopende met één hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziet hij er anders wel gemakkelijker met 1 hand te bedienen uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien we alweer over de 1000 posts heen zijn, is het tijd voor een nieuw deel :) Iemand die zin heeft om een mooie topicstart in elkaar te zetten?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Ik wil wel, ik weet alleen niet hoe het zit met de originele TS. Ik zal sowieso wat in elkaar gaan zetten, dan kunnen we dat later nog wel uitvechten :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je kunt toch gewoon je neus en duim gebruiken als je wil pinchen? Daarmee kun je makkelijk bij alle functies :D
Ander voordeel: Je kunt hem dan ook zonder handen bedienen!

Maar goed, even serieus:

Het hele scherm met je duim bestrijken zal wel lukken, maar echt comfortabel is dat natuurlijk niet. Ook kan de stabiliteit van de handligging van de iPhone wel eens in gevaar komen.

[ Voor 59% gewijzigd door sunoke op 14-06-2007 19:39 . Reden: aanvulling... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste iPhone in 't wild :)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1217/545103004_27387b07fc.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:14
Haha -- had het ook net gelezen ;)
Die kerel mag morgen bij Steve op het matje -- of krijgt een bonus.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoedje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:06:
Ik wil wel, ik weet alleen niet hoe het zit met de originele TS. Ik zal sowieso wat in elkaar gaan zetten, dan kunnen we dat later nog wel uitvechten :P
Is goed. Stuur maar een DM of zet het hier in dit topic als je zover bent.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

dot.K schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:21:
[...]

Haha -- had het ook net gelezen ;)
Die kerel mag morgen bij Steve op het matje -- of krijgt een bonus.
Dunno, denk 't niet. 't ding is inmiddels flink aangekondigd en gaat over twee weken in de verkoop. Apple medewerkers met een iPhone mogen 'm nu denk ik wel gewoon gebruiken. Steve doet dat ook al een tijdje trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
We kunnen hier verder: [iPhone] Discussietopic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.