Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Leeuwarden een hele bak met officiele nintendo component kabels zien liggen. Minimaal 20, 30 stuks.Ebayzo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:08:
[...]
Leve de baksteen in je pakketjeEn alsnog zwaai zwaai naar je centjes.
Iemand nog een adresje voor de component kabel? Heb alle grote bekeken maar zie hem nergens. Volgens Bol komt ie zelfs pas 31 Januari uit?!?!
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Dat hidden valt reuze mee,Deddiekoel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 02:42:
Ik heb vandaag Zelda uitgespeeld (speeltijd 47 uur). Wat een fantastische game met een heerlijke eind-battle.
Wel vind ik 1 ding jammer:
spoiler:De hidden skills vond ik een erg leuke toevoeging maar deze zaten naar mijn mening een beetje te goed verborgen. Omdat ik op gamefaqs aan het kijken was hoe ik de magic armor moest vinden zag ik ze staan. Pas toen wist ik wat ik moest doen. Erg jammer van ik had graag eerder die hidden skills willen benutten.
sorry

PSN: djmurcielago
ehm SPOILERMurcielago schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:54:
[...]
Dat hidden valt reuze mee, ....................................... aangegeven.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 03-01-2007 08:56 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 190079
Meeste TVs geven dit aan op het scherm, meestal naast de aansluiting (bijv. EXT4). Er staat dan bijv. EXT4 480p.Anoniem: 190079 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:27:
Weet iemand hoe je kan zien of je (met gebruik van component kabel) in progressive-scan mode aan het spelen bent?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 123813
Is component niet altijd progessive?Icelus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:59:
[...]
Meeste TVs geven dit aan op het scherm, meestal naast de aansluiting (bijv. EXT4). Er staat dan bijv. EXT4 480p.
Of de TV in kwestie het kan weergeven is een 2e maar als je uberhaupt een component kabel kan aansluiten is ook deze vraag overbodig.
Anoniem: 120448
Zorg maar dat je Wii niet kapot gaat en koop ook geen VC games.
En mocht je toch VC games hebben gekocht en je wii gaat kapot, de Wii niet ruilen in de winkel maar opsturen naar Nintendo met de kans dat je de Wii 2 weken kwijt bent. (of het moet je niets uitmaken dat je je geld van de VC games kwijt bent)
Want ze kunnen bij Nintendo Nederland niet even in de Database een serial nummer veranderen zodat je wel je VC games wel weer kan donwloaden. Ze moeten het daar met speciale software overzetten.
Prachtig systeem.
[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 03-01-2007 10:30 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Schaamteloze mezelf-quote-actie...Willybubba schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:34:
Hm, mijn Wii crashte net zowaar tijdens Red Steel. Vooral irritant want het was al een vervelend level (Tetsuo's Games) en die mag ik nu opnieuw doen.
Volgens mij kan ik beter zeggen dat Red Steel crashte trouwens.
Na wat nalezen blijkt dat dat level (ook op dat punt...
...) vaker crasht. Slecht.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Alvast erg bedankt!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
dat zeg ik: gamma!nudie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:11:
We hebben het nu over het signaal, en voor de 12837432x JA component geeft een Progressive Scan signaal door in 480p, 3x raden waar de P voor staat.
Of de TV in kwestie het kan weergeven is een 2e maar als je uberhaupt een component kabel kan aansluiten is ook deze vraag overbodig.

Zijn vraag was trouwens HOE hij kon zien of de tv op 480P staat en dus is het niet zeker of de tv wel op 480P staat maar volgens mij is dat de laagste resolutie wat via component kan en aangezien de Wii geen HD signaal kan uitsturen lijkt me dat ook het enige signaal wat via component kan op de Wii (vreemde zin maar hij klopt wel min of meer
Het komt min of meer neer op een rijtje tulpjes, een groene, een blauwe en een rooie (vandaar waarschijnlijk ook de vrij algemene misvatting dat er RGB over verstuurd wordt).Pedr0 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:41:
Kan iemand eens een foto maken van zo'n component aansluiting op b.v. een Samsung LCD tv? Ik weet dus niet zeker of er eentje op mijn 40 inch LCD zit.
Alvast erg bedankt!
Paar plaatjes: clicky.
Had ik je ook zo kunnen vertellenBjk schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:43:
Ik heb geen Wii kunnen vinden in friesland, heb gister Zwolle aangedaan. Dixons, FRS, V&D, Intertoys en MM. Geen Wii. Zuur nieuwjaar
Overigens wel jammer van Sports: als je met z'n 4en bowlt met 3 'motes, delen p1 en p4 een Wiimote. Resultaat is dus dat er elke keer 2 spelers na elkaar van dezelfde 'mote gebruik moeten maken. P1 en P3 was logischer geweest.
Doe es lief
[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 03-01-2007 11:03 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Speciale VC softwareS2S schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:29:
Net Nintendo aan de telefoon gehad.
En mocht je toch VC games hebben gekocht en je wii gaat kapot, de Wii niet ruilen in de winkel maar opsturen naar Nintendo met de kans dat je de Wii 2 weken kwijt bent. (of het moet je niets uitmaken dat je je geld van de VC games kwijt bent)
Want ze kunnen bij Nintendo Nederland niet even in de Database een serial nummer veranderen zodat je wel je VC games wel weer kan donwloaden. Ze moeten het daar met speciale software overzetten.
Prachtig systeem.
Is natuurlijk wel mooi als je een 2e hands Wii koopt en merkt dat degene een aantal VC-spellen gekocht had die je dan zo kan downloaden
Doe even normaal zeg. Hoe lui kun je zijn??? Ten eerste had je de handleiding van je tv kunnen raadplegen. Ten tweede staat het vaak wel naast de aansluiting in tekst met het woord: component. Ten derde hebben we een heel mooi medium GOOGLE genaamd. Jaaa ik weet het, dat is alleen voor de hele slimme mensen onder onsPedr0 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:41:
Kan iemand eens een foto maken van zo'n component aansluiting op b.v. een Samsung LCD tv? Ik weet dus niet zeker of er eentje op mijn 40 inch LCD zit.
Alvast erg bedankt!
Ik type daar in: component aansluiting
VERREK! het eerste de beste plaatje wat ik krijg is dit:

oh ja, als 4de. Het lijkt me heel sterk als een 40inch LCD van Samsung geen component zou hebben want het zit bijna op elke fatsoenlijke LCD.
Geen dank hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123813 op 03-01-2007 10:47 ]
Wou een aantal mensen toevoegen van http://wii.xin-evil.com/ccdb/ maar krijg de melding bij sommige dat het geen juiste Wii code is.
Dus hier mij verzoek, wil er iemand met mij Mii's delen.
Mijn Wii code is 0538-7524-2328-4636, stuur me een PM als je me hebt toegevoegd, dan doe ik dat ook. Alvast bedankt!
Dat ik in 480 speel geloof ik wel, maar de vraag is meer of je ergens kan zien of je in 480i, of 480p aan het spelen bent. Als je het mij vraagt is dit dus afhankelijk van de softwarematige ondersteuning voor 480p.Zijn vraag was trouwens HOE hij kon zien of de tv op 480P staat en dus is het niet zeker of de tv wel op 480P staat maar volgens mij is dat de laagste resolutie wat via component kan en aangezien de Wii geen HD signaal kan uitsturen lijkt me dat ook het enige signaal wat via component kan op de Wii (vreemde zin maar hij klopt wel min of meer)
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 190079 op 03-01-2007 11:00 ]
Ja op die manier, daar durf ik geen antwoord op te geven maar het klinkt wel logisch. En je tv moet natuurlijk progressive scan ondersteunen. Zelfde als bij een film waar het afhangt of het 1080i of P is. Dan ben je afhankelijk hoe de film het signaal uitstuurt en dan nog eens of de tv de resolutie ondersteunt.Anoniem: 190079 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:58:
[...]
Dat ik in 480 speel geloof ik wel, maar de vraag is meer of je ergens kan zien of je in 480i, of 480p aan het spelen bent. Als je het mij vraagt is dit dus afhankelijk van de softwarematige ondersteuning voor 480p.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123813 op 03-01-2007 11:19 ]
Ben ik de enige die daar moe van wordt. Wat is daar in hemelsnaam spoiler aan? Het is één van de meest basic dingen uit Zelda

Stom, ik was inderdaad Metal Slug, Metal Gear en Splinter Cell door elkaar aan 't halen. Ging lekker
Gisteren even Red Steel met z'n vieren gemultiplayerd. De opties zijn wat beperkt, maar het is toch leuk om te doen. Goldeneye herinneringen komen weer boven
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hier in omgeving volgens mij alle winkels langs geweest en overal hebben ze nog circa 30 man op de reserveringslijsten.
De enige die niet met reserveringen werken zijn de media markt en de FRS.
De media markt verwacht nog 120 wii's ze hadden er 200 besteld voor de launch maar hebben tot nu toe nog pas 80 ontvangen. die natuurlijk al uitverkocht zijn.
De FRS meedewerker vertelde me dat de leveranciers van FRS zelfs nog rustig met vakantie zijn en ik deze week ook nog geen wii hoeft te verwachten...
Ik vind dat nintendo best wel wat later had kunnen launchen als ze wisten dat er zo'n tekort zou komen aan consoles/assecoires.
Maarja, eenmaal in het bezit van de wii hoor je mij natuurlijk ook niet meer klagen over nintendo...
[ Voor 4% gewijzigd door ExnuX op 03-01-2007 11:32 ]
Haha, briljant
Overigens kan je het in heel midden en oost-nederland ook wel vergeten qua Wii leveringen.
(Ja ook de kleine gehuchten) Na ongeveer 47 telefoontjes heb ik de hoop voor een maat van me maar opgeven, hoogste plaats haalbaar op reserveringslijst: 8e en voor de rest overal 15+ of meer wachtenden voor u....
Intertoys, Bart Smit, Dixons, FRS, van Leest, Top 1 Toys, Toys 'r us en Mediamarkt allemaal helemaal uitverkocht.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Anoniem: 19137
Ik heb geen idee wat er werd geschreven hierboven, want na de eerste paar woorden gelezen te hebben vermoedde ik al een spoiler. Gezien de post eronder hield ik maar snel op met het lezen van deze post. Ik word juist ontzettend moe van de vele spoilers, een reden waarom ik niet het Zelda topic in kijk voordat ik het spel uitgespeeld heb. Helaas komt er hier af en toe ook eentje voorbij. Ik weet bijvoorbeeld nu al hoeveel dungeons het spel heeft, en dus hoever ik nu precies in de game ben. Zoiets zou ik liever niet weten, dus lijkt me een kleine moeite om die spoiler tags te gebruiken. Daar zijn ze immers voor.Hoedje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:27:
Ben ik de enige die daar moe van wordt. Wat is daar in hemelsnaam spoiler aan? Het is één van de meest basic dingen uit Zelda
Overigens nog twee kleine stukjes info wat betreft banen in gamesland. Nintendo houdt hier een wervingsselectie voor nieuwe werknemers. Lag een stapel boekjes van Nintendo op de uni met de geweldige Engrish slogan "Works at Nintendo".
Verder las ik hier dat de Stamper broertjes zijn weggegaan bij Rare. Niet helemaal Nintendo meer, maar gezien de gevoelige situatie rondom Rare bij veel Nintendo fans meld ik het toch maar even.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Opsturen naar engrish.com hè?!Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:46:
Overigens nog twee kleine stukjes info wat betreft banen in gamesland. Nintendo houdt hier een wervingsselectie voor nieuwe werknemers. Lag een stapel boekjes van Nintendo op de uni met de geweldige Engrish slogan "Works at Nintendo".
Nee, was dat maar zo, je hebt ook de (i) variant, interlaced dus.Anoniem: 123813 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:07:
[...]
Is component niet altijd progessive?
Misschien dat ik maar eens moet solliciteren om hun Engels te verzorgen.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 93354
Eigenlijk is het toch wel dieptriest dat een multinational als Nintendo zulke domme fouten maakt. Je zou verwachten dat er toch wel iemand op de marketing afdeling rondloopt die het niveau van groep 8 engels overstijgt maar schijnbaar valt dat nog tegen.Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:52:
[...]
Misschien dat ik maar eens moet solliciteren om hun Engels te verzorgen.
nu uittesten.. jullie horen van me ^^
Media Markt Breda heeft zo'n 30 wii motes liggen! Zonder Wii Play, maar toch opvallend!
Replay Breda heeft nog een stuk of 3 nunchucks en 4 classic controllers en opvallend veel Zelda op voorraad!
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Vond je hem juist niet een beetje te makkelijk daardoor?Deddiekoel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 02:42:
Ik heb vandaag Zelda uitgespeeld (speeltijd 47 uur). Wat een fantastische game met een heerlijke eind-battle.
Wel vind ik 1 ding jammer:
spoiler:De hidden skills vond ik een erg leuke toevoeging maar deze zaten naar mijn mening een beetje te goed verborgen. Omdat ik op gamefaqs aan het kijken was hoe ik de magic armor moest vinden zag ik ze staan. Pas toen wist ik wat ik moest doen. Erg jammer van ik had graag eerder die hidden skills willen benutten.
Verder was het een van de logischere Zelda's imo. Ik heb wel wat sidequests opgezocht maar die waren allemaal erg logisch. Ook heb ik op eigen kracht 15 hearts bij elkaar geknokt, iets wat me bij OoT en WW niet is gelukt. Kortom een topper dus.
Nu ga ik maar eens verder met CoD3 en SMB:BB. Maar ik moet zeggen dat RS me ook steeds meer trekt!
het is echt een geweldig spel hoor maar ik had toch wel het gevoel dat ik er wel erg makkelijk doorheen wandelde.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat is een illusie in Japan. Zelfs de meeste hooggeschoolden en directeuren van grote bedrijven spreken geen of nauwelijks Engels. Ik vraag me ook echt af hoe lang Iwata aan het stressen is als hij zo'n presentatie moet voorbereiden.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:00:
Je zou verwachten dat er toch wel iemand op de marketing afdeling rondloopt die het niveau van groep 8 engels overstijgt maar schijnbaar valt dat nog tegen.
Mijn foto's op Flickr.
aan zijn speeches te oordelen heeft hij gewoon een spraakcomputer (steven hawking style) in zijn binnenzak zitten en beweegt hij zijn lippen watCaptain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:18:
[...]
Dat is een illusie in Japan. Zelfs de meeste hooggeschoolden en directeuren van grote bedrijven spreken geen of nauwelijks Engels. Ik vraag me ook echt af hoe lang Iwata aan het stressen is als hij zo'n presentatie moet voorbereiden.
En Zelda was gemakkelijk ja, de enige échte uitdaging is het vinden van alle Poe souls. De ervaring zelf was echter prachtig, maakt veel goed
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat het slecht was wist ik wel, maar waarom engels op school geven als ze uiteindelijk toch helemaal niks kunnen? lijkt me verspilde tijd en moeite. Maar er zijn toch zat internationale bedrijven in Japan, hoe doen die dat dan? je zou denken dat er toch wel een redelijke behoefte is aan mensen die engels kunnen praten, is daar geen sloot geld in te verdienen?Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:18:
[...]
Dat is een illusie in Japan. Zelfs de meeste hooggeschoolden en directeuren van grote bedrijven spreken geen of nauwelijks Engels. Ik vraag me ook echt af hoe lang Iwata aan het stressen is als hij zo'n presentatie moet voorbereiden.
Op mijn 24" Dell scherm heb ik de Wii aangesloten met de Componentkabel van Madcatz en ik moet zeggen dat het een ongelovelijke lekkere verbetering is. Het beeld is veel rustiger.Anoniem: 190079 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:58:
[...]
Dat ik in 480 speel geloof ik wel, maar de vraag is meer of je ergens kan zien of je in 480i, of 480p aan het spelen bent. Als je het mij vraagt is dit dus afhankelijk van de softwarematige ondersteuning voor 480p.
Daarnaast geeft het scherm aan als ik kijk bij de main menu van het scherm dat de resolutie 480p is op 60Hz. Heb natuurlijk wel de instellingen in de Wii zelf op EDTV\HDTV staan.
Zo te zien werkt dit andersom: maak een component-output van een DVI-poort van je PC (videokaart), waarbij alleen ATI-kaartjes als compatible aan worden gegeven.Brammel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:55:
Zou zo iets nu beter beeld leveren in combinatie met een nintendo component kabel dan een rgb kabel? Ik heb namelijk op m'n 32'' lcd tv geen component, maar wel dvi.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
*tring*
*click* - Media Markt Osnabrück guten tag!
- Hallo ? Ich rufe an aus die Niederlande und sprechen klein bischen Deutch... sprechen sie english ? Yes? Ah good. Hello, Do you have the nintendo Wii still in stock ?
- Ah.. the Wii... big problem... from the info we're getting they are sold out all over germany...
- Seriously ?? Wow... okay thank you for that information!
- No problem. Bye bye.
WTF?
Anoniem: 87302
Kijk, dat vind ik zelf ook bijzonder. Je kunt dus niet als leek zien of je in 480i of 480p speelt! Iemand zei hier ooit dat het beeld veel mooier was omdat het component per definitie progressive scan was, maar dat is niet zo. Door de scheiding van de 3 kleursignalen is het beeld veel scherper dan composiet omdat daar de drie kleursignalen door een kabeltje gaan. Maar bij bewegende beelden heeft component een hogere frequentie dan interlaced. Als het allemaal zo makkelijk te zien was dan was het zo klaar als een klontje maar dat valt dus allemaal wel mee. Het is net zoals bij MP3's en originele CD's. De een zweert bij losless formaat terwijl de ander het verschil niet hoort tussen een 128 kb mp3tje en een Super Audio CD. ( overigens geen schande: dit verschil is namelijk vrijwel niet te horen --> link )Anoniem: 190079 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:58:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weet je zo een adresje vlak bij Tilburg (dat toch aardig dicht bij België ligt), waar ik een Wii kan halen?
Ehm, ik heb net 3 vestigingen van game mania in belgie gebeld, en die zeggen levertijd minimaal 2 weken. Heerlijk zo'n telefoon van de zaak trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Hachy op 03-01-2007 13:26 ]
game mania/bart smit/mediamarkt mag je zowiso al vergeten. Het is in de kleinere winkels dat je moet zijnHachy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:21:
[...]
Ehm, ik heb net 3 vestigingen van game mania in belgie gebeld, en die zeggen levertijd minimaal 2 weken.
Ik vrees het ookTarin schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:06:
[...]
Zo te zien werkt dit andersom: maak een component-output van een DVI-poort van je PC (videokaart), waarbij alleen ATI-kaartjes als compatible aan worden gegeven.
En om nou weer een nieuwe LCD-TV te kopen is iets te gek
[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 03-01-2007 13:37 ]
Default blanke hetero
Oh die zijn er wel hoor, maar dan moet je denken aan +/- €300Ebayzo schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:36:
[...]
Ik vrees het ookBalen. Ik weet echt niet waar ik mijn Wii moet gaan aansluiten. Heb op mijn kamer een 42CM CRT Televisie met RGB, een 19" Widescreen LCD-TV met Component en een 21" Widescreen TFT met DVI/VGA. Alleen staat de 19" LCD-TV nu naast mijn bed dus qua speelvrijheid niet ideaal. Het liefst sluit ik hem aan op de 21" TFT, maar zie nergens een Component => DVI omvormer. Dat word toch maar weer de 19" en de CRT TV omwisselen denk ik. Want waar die staat heb ik wel de ruimte.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ja precies, en dan zit je alweer de helft richting een LCD-TVLB06 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:43:
[...]
Oh die zijn er wel hoor, maar dan moet je denken aan +/- €300
Default blanke hetero
In Japan zie of hoor je nergens Engels, terwijl je er in Nederland mee doodgegooid wordt op tv, muziek, boeken, etc. De paar woordjes Engels die je af en toe ziet zijn of zo Engrish als het maar kan of in katakana gezet (Japans alfabet, zodat de Engelse uitspraak ver te zoeken is). Om het nog gekker te maken, mijn Engels is beter dan de gemiddelde leraar Engels hier. Hier op de uni wordt Engelse communicatie gegeven aan studenten, en dat is qua niveau echt basisschool werk. "Where is the station?" en dat soort dingen.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:54:
Dat het slecht was wist ik wel, maar waarom engels op school geven als ze uiteindelijk toch helemaal niks kunnen? lijkt me verspilde tijd en moeite. Maar er zijn toch zat internationale bedrijven in Japan, hoe doen die dat dan? je zou denken dat er toch wel een redelijke behoefte is aan mensen die engels kunnen praten, is daar geen sloot geld in te verdienen?
Natuurlijk zijn er ook wel bedrijven die wel dingen doen in Westerse landen, zoals Nintendo, maar zo ontzettend veel hoeven ze daarbij nu ook weer niet te communiceren in het Engels lijkt me. Je laat Nintendo of America en Europe de dingen in hun regio opknappen, en zet een mannetje die Japans kan bij de het centrale distributiecentrum in beide regio's en klaar ben je. Waarschijnlijk nog een tolkje bij de gesprekken met de hoge piefen. Shigsy en Iwata kunnen Engels bijvoorbeeld wel goed verstaan, maar de meeste interviews met hen zijn in het Japans, omdat ze zich niet goed kunnen uitdrukken in het Engels. Toch wel handig als ze wat moeten bespreken met Reggie.
Mijn foto's op Flickr.
In Nederland wordt het wat overdreven. Vaak onnodig om te gebruiken, weet men niet eens wat het betekend of weet men het Nederlandse woord voor iets niet (meer)Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:50:
[...]
In Japan zie of hoor je nergens Engels, terwijl je er in Nederland mee doodgegooid wordt op tv, muziek, boeken, etc.
Toch heb ik wel het idee dat het ‘cool’ is om ergens Engels voor te gebruiken op t-shirts/reclames e.d. en natuurlijk in (video) spellen (hit! start! attack!De paar woordjes Engels die je af en toe ziet zijn of zo Engrish als het maar kan of in katakana gezet (Japans alfabet, zodat de Engelse uitspraak ver te zoeken is).
Of pas je kamer is aan een andere situatie aanEbayzo schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:36:
[...]
Ik vrees het ookBalen. Ik weet echt niet waar ik mijn Wii moet gaan aansluiten. Heb op mijn kamer een 42CM CRT Televisie met RGB, een 19" Widescreen LCD-TV met Component en een 21" Widescreen TFT met DVI/VGA. Alleen staat de 19" LCD-TV nu naast mijn bed dus qua speelvrijheid niet ideaal. Het liefst sluit ik hem aan op de 21" TFT, maar zie nergens een Component => DVI omvormer. Dat word toch maar weer de 19" en de CRT TV omwisselen denk ik. Want waar die staat heb ik wel de ruimte.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 136075
Heb er gister nog een besteld bij Bart Smit online, waren gewono leverbaar.damsoft schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:59:
Weet iemand waar er nog een RGB scart kabel voor de Wii te koop is? Liefst in omgeving Noord-Brabant anders webwinkel. Thanks!
Nog een paar problemen:
ik heb mijn e-mail adres aan mijn wii toegevoegd. Nu zou ik een mail moeten krijgen om het te activeren, maar ik krijg niets. Werkt hotmail soms niet met de wii?
Bij het weerkanaal staat trouwens dat connect24 uit staat, ik heb het gecheckt en hij staat alleen uit op stand-by zodat ik geen updates downloadt. Iemand?
[ Voor 85% gewijzigd door danielkraak op 03-01-2007 14:13 ]
Misschien dat Hotmail het domein "wii.com" in z'n spam-filter heeft staan ? Ikzelf gebruik m'n GMail account met m'n Wii en dat gaat perfect.danielkraak schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
Wat is nou precies het verschil tussen interlaced en progressive?
Nog een paar problemen:
ik heb mijn e-mail adres aan mijn wii toegevoegd. Nu zou ik een mail moeten krijgen om het te activeren, maar ik krijg niets. Werkt hotmail soms niet met de wii?
[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 03-01-2007 14:15 ]
Bij interlaced worden óf alleen de even óf alleen de oneven beeldlijnen geschreven (per refresh). Bij progressive worden alle beeldlijnen geschreven, hierdoor ontstaat een rustigere beeld. Zie ook Wikipedia.danielkraak schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
Wat is nou precies het verschil tussen interlaced en progressive?
Nog een paar problemen:
Japanse VC-spellen januari 2007
FAMICOM TITLES
Ikki (500 points)
Ice Climber (500 points)
Zelda II: Adventures of Link (500 points)
Kid Icarus (500 points)
SUPER FAMICOM TITLES
Fire Emblem Seisen no Keifu (900 points)
NINTENDO 64
Mario Kart 64 (1000 points)
MEGA DRIVE
Bonanza Bros. (500 points)
Gain Ground (500 points)
PC ENGINE
Alien Crush (500 points)
R-Type II (500 points)
Soldier Blade (500 points)
Moto Roader (500 points)
Bron
Ja dat wist ik allemaal al wel min of meer maar toch vind ik het een beetje vreemd. Op Junior high krijgen ze toch al engels? dan zou je toch verwachten dat ze wel een klein beetje engels kunnen. Ik heb ook nooit moeite gestopt in mijn duits en ik heb in 4 jaar tijd hooguit 40 lessen duits gevolgt maar toch kan ik nog wel een klein beetje wijs eruit worden en wat zinnen maken (oke duits lijkt dan misschien op NL, maar zodra je het gaat lezen gaat dat ook niet meer op vind ik, of ik nou duits of japans lees, ik herken net zoveel). Dan zou je denken dat zeker iemand die reclame gaat maken toch wel zorgt dat het anderhalve woord engels dat ie gebruikt iig goed is.
hehe vraag me trouwens af hoe shiggy en iwata bij Reggie zitten. Reggie is volgens mij best groot en zeker Shiggly lijky mij heel klein. Volgens mij staan ze daar dan echt naast elkaar, met Reggie tegenover hun met zijn beestachtige blik en dan alleen denkend Kowaii...
Ja, dingen als "Shine GET!". Daar wordt je Engels stukken beter van!Icelus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:02:
Toch heb ik wel het idee dat het ‘cool’ is om ergens Engels voor te gebruiken op t-shirts/reclames e.d. en natuurlijk in (video) spellen (hit! start! attack!)
Duits (en ook Engels en Frans, hetzij in mindere mate) lijkt natuurlijk wel erg op Nederlands. Ik heb 2 jaar Duits (min of meer) gevolgd vroeger, maar kan het meeste iig wel verstaan. Heb tien keer meer tijd gestoken in Japans dan op school destijds in Duits, en versta bij lange na niet zoveel als ik Duits kan verstaan. Veel woorden in Europese talen zijn min of meer hetzelfde (ik ga, ich gehe, I go, bijv.), terwijl dat met Japans totaal niet is. Ook is de grammatica van alle germaanse talen wel zo'n beetje hetzelfde op wat kleine dingetjes na, terwijl de Japanse grammatica totaal anders is. Denk dat daarnaast het grootste probleem is dat je Engels nooit nodig hebt in Japan, dus waarom echt je best doen het te leren?Anoniem: 93354 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:20:
Ja dat wist ik allemaal al wel min of meer maar toch vind ik het een beetje vreemd. Op Junior high krijgen ze toch al engels? dan zou je toch verwachten dat ze wel een klein beetje engels kunnen. Ik heb ook nooit moeite gestopt in mijn duits en ik heb in 4 jaar tijd hooguit 40 lessen duits gevolgt maar toch kan ik nog wel een klein beetje wijs eruit worden en wat zinnen maken (oke duits lijkt dan misschien op NL, maar zodra je het gaat lezen gaat dat ook niet meer op vind ik, of ik nou duits of japans lees, ik herken net zoveel). Dan zou je denken dat zeker iemand die reclame gaat maken toch wel zorgt dat het anderhalve woord engels dat ie gebruikt iig goed is.
hehe vraag me trouwens af hoe shiggy en iwata bij Reggie zitten. Reggie is volgens mij best groot en zeker Shiggly lijky mij heel klein. Volgens mij staan ze daar dan echt naast elkaar, met Reggie tegenover hun met zijn beestachtige blik en dan alleen denkend Kowaii...
Dat boekje met die slechte tekst (Works at Nintendo) was trouwens een boekje die niet buiten Japan wordt uitgebracht, dus er is hier waarschijnlijk niemand die er raar van op kijkt.
Mijn foto's op Flickr.
Een nieuwe sonic trailer (rechts ff het filmpje aanklikken). In mijn ogen erg leuke game, alleen jammer dat ze niet laten zien hoe het bestuurd wordt, want als je met de wiimote op dat tempo sonic moet controleren dan wordt het chaos gok ik zo...
Mario kart 64 vindt ik ook wel aardig aan de prijs, helemaal als je ervanuit gaat dat je er ook weer GC of Classic controllers voor zal moeten hebben.
Mijn foto's op Flickr.
Eh, ja, bedoelde dat ie nu al voor Japan is aangekondigd. Even afwachten voor Europa...Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:42:
Toch gewoon dezelfde prijs als Mario 64, of ben ik nu gek?
http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=141894
Dan staat het toch uitdanielkraak schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
Bij het weerkanaal staat trouwens dat connect24 uit staat, ik heb het gecheckt en hij staat alleen uit op stand-by zodat ik geen updates downloadt. Iemand?

Ik zou juistIcelus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:46:
[...]
Eh, ja, bedoelde dat ie nu al voor Japan is aangekondigd. Even afwachten voor Europa...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 168765
Nu alleen nog even doorsparen voor een paar games... en dan kan ik weer een tijd vooruit! (Zelda helaas al uitgespeeld)
LOL ziekHachy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:15:
* Hachy belt +49 5406 83030 (Media markt Osnabrück)
*tring*
*click* - Media Markt Osnabrück guten tag!
- Hallo ? Ich rufe an aus die Niederlande und sprechen klein bischen Deutch... sprechen sie english ? Yes? Ah good. Hello, Do you have the nintendo Wii still in stock ?
- Ah.. the Wii... big problem... from the info we're getting they are sold out all over germany...
- Seriously ?? Wow... okay thank you for that information!
- No problem. Bye bye.
WTF?

- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 06-07 08:48
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Die nieuwe trailer van Sonic is trouwens redelijk veelbelovend. Het ziet er toch best strak uit (jaja, klein scherm), blijkbaar wisten zij wel de lighting effecten te vinden
Geen 576i via component dus?MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:05:
Het beeld ziet er geweldig uit met de componentkabel, alleen doet mijn TV weer eens moeilijk. Als de Wii overschakelt op interlaced beeld, dan krijg ik de melding te zien dat het beeldformaat niet ondersteund wordt. Dat betekend dus dat ik geen Gamecube of Virtual Console spellen kan spelen als ik de Wii via component aansluit op mijn TV, terwijl de TV dat volgens de specificaties toch echt aan zou moeten kunnen. Tijdelijk maar weer terug naar composiet en klagen bij Philips.
Om welke type toestel gaat het?
Je moet niet vergeten dat de Taal structuur van de Japanse taal compleet anders is als die van ons. Hij komt niet eens in de buurt qua niks niet. Alle Indo-Europese talen hebben overeenkomsten van grammatica, manieren waarop je een woordvormt etc. En al zijn ze niet allemaal gelijk die overeenkomsten helpen wel het makkelijker te maken. En natuurlijk waarom zou een japanner engels nodig hebben?Captain N schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:35:
[...]
Ja, dingen als "Shine GET!". Daar wordt je Engels stukken beter van!Overigens is dat meer uitzondering, want meestal wordt er gewoon Japans voor dat soort woorden in video games gebruikt. In Zelda is het bijvoorbeeld (letterlijk) "10 rupees zijn je hand binnen gegaan!".
![]()
[...]
Duits (en ook Engels en Frans, hetzij in mindere mate) lijkt natuurlijk wel erg op Nederlands. Ik heb 2 jaar Duits (min of meer) gevolgd vroeger, maar kan het meeste iig wel verstaan. Heb tien keer meer tijd gestoken in Japans dan op school destijds in Duits, en versta bij lange na niet zoveel als ik Duits kan verstaan. Veel woorden in Europese talen zijn min of meer hetzelfde (ik ga, ich gehe, I go, bijv.), terwijl dat met Japans totaal niet is. Ook is de grammatica van alle germaanse talen wel zo'n beetje hetzelfde op wat kleine dingetjes na, terwijl de Japanse grammatica totaal anders is. Denk dat daarnaast het grootste probleem is dat je Engels nooit nodig hebt in Japan, dus waarom echt je best doen het te leren?
Dat boekje met die slechte tekst (Works at Nintendo) was trouwens een boekje die niet buiten Japan wordt uitgebracht, dus er is hier waarschijnlijk niemand die er raar van op kijkt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 172249
Om een keer gezellig op vakantie te kunnen gaan en wat te zien van de wereld !Postius schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:25:
[...]
En natuurlijk waarom zou een japanner engels nodig hebben?
Anoniem: 35183
In welke van de twee zitten de leukste,Rayman Raving Rabbits of Super Monkey Ball?
Niet. Maar dat is dan ook het probleem denk. Waarom tijd spenderen aan een taal als je weet dat je er niks mee opschiet? stop die tijd/geld/moeite dan in iets anders. Aan de andere kant, in NL heb je ook totaal geen engels, duits of frans nodig en toch zijn dat ook talen die veel mensen wel redelijk beheersen.Denk dat daarnaast het grootste probleem is dat je Engels nooit nodig hebt in Japan, dus waarom echt je best doen het te leren?
- MetroidPrime
TopicstarterIk krijg geen 480i of 576i aan de praat via component. Het gaat om een Philips 32PF9966 van nog geen half jaar oud.Icelus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:23:
[...]
Geen 576i via component dus?
Om welke type toestel gaat het?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maarre, wie komt er dan na P3? P1, dus moet heb je alsnog 2 spelers na elkaar met de zelfde 'mote.Tarin schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:44:
Overigens wel jammer van Sports: als je met z'n 4en bowlt met 3 'motes, delen p1 en p4 een Wiimote. Resultaat is dus dat er elke keer 2 spelers na elkaar van dezelfde 'mote gebruik moeten maken. P1 en P3 was logischer geweest.
Maar ik moet toegeven dat het wel irritant was, zeker als je waarde hecht aan het polsbandje. En om nou een nieuwe 'mote te kopen om relaxed te kunnen bowlen gaat mij ook weer wat ver.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huh, ik heb laatst ook met zijn 4'en gebowled (met 2 wiimotes) en de speelvolgorde was gewoon om en om zodat je genoeg tijd had om te wisselen. (Speler 1 en 3 kregen wiimote 1 en 2 en 4 dus wiimote 2)Gonadan schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:32:
[...]
Maarre, wie komt er dan na P3? P1, dus moet heb je alsnog 2 spelers na elkaar met de zelfde 'mote.
Maar ik moet toegeven dat het wel irritant was, zeker als je waarde hecht aan het polsbandje. En om nou een nieuwe 'mote te kopen om relaxed te kunnen bowlen gaat mij ook weer wat ver.
Edit: Leesfout, ze speelde dus met 3 wiimotes

[ Voor 4% gewijzigd door SoulWar1 op 03-01-2007 15:40 ]
Know Thyself
Heb dezelfde tv, maar deze heeft toch geen component? Tenminste, ik kan de aansluiting niet vinden...MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:30:
[...]
Ik krijg geen 480i of 576i aan de praat via component. Het gaat om een Philips 32PF9966 van nog geen half jaar oud.
Wel apart hoor, ik heb daar al BERGEN besteld, en op 1 na, waarbij ze toevallig een X360 versie ipv een PC versie van een spel hadden gestuurd was ALLES perfect. Ook heb ik ze meerdere malen gemaild met de vraag of ze een bepaald spel dat nog niet uit was konden levern, en dat kon, en ik had die op dag van release gewoon binnen, en hebben ze toen aan een al gedane bestelling van mij toegevoegd toen ik dat vroeg.jip_86 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:44:
[...]
Ik denk dat ik weet waarom we geen reactie van gcshop krijgen. Bovenstaande staat op de site bij ontactgegevens onder email. Alles gaat waarschijnlijk de trashcan in
Onderstaande kwam ik tegen in de shopsurvey van gcshop.nl geschreven op 8 februari:
[...]
Het ligt dus duidelijk niet aan de kerst. Telefoonnummer is tijdelijk verwijderd, is dus al een jaar aan de gang
Ik kan dus niet anders zeggen dat die zaak niet anders dan 100% goed draait.
Dat het niet altijd goed gaat, is logisch, dat gaat het nergens, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn is erger, daar heb je wel gelijk in.
Daarbij, ze zijn goedkoop, en dat scheelt nogal wat.
Ook zijn ze afhankelijk van leveranciers, wij hebben het ook wel eens gehad dat we iets moetsen hebben, dat zou geen probleem zijn met levering, dus klant zegt ok, wij bestellen, dan duurt het ineens een maan, en dan krijgen we nog de verkeerde ook, ja dat is vervelend ja, maar het gebeurt gewoon, 1 getal ernaast bij een order of zo en je gaat de shit in.
De enige manier om dat tegen te gaan is niets kopen of bestellen.
Al met al, overal gaat wat fout, en soms goed, maar, je leest vaak juist alleen de slechte en nooit de goeie, want daar wordt geen aandacht aan besteed, en als ej gaat kijken naar wat er god gaat bij en wat verkeerd, denk ik dat het een prima zaak is, je kan ze daar niet ineens op afkeuren.
Ik zweer juist bij GCShop.nl
Dat hadden wij ook al, ik vraag me af waardoor dat komt, iemand enig idee ?Bartolomew85 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:56:
Verder vond ik het verrassend dat in Rayman Raving Rabbids (ook al uitgespeeld inmiddels) soms werd verteld dat ik dichter bij de tv moest komen (bij > 2 meter). De wiimote werkte dan ook niet meer, terwijl in andere games (CoD3, Wii Play, Wii Sports) deze afstanden geen problemen opleverden.
Zou dat aan het spel zelf liggen ?
Uhm... zo gaat dat met bijna alles ? Het is ook wel wat ingewikkelder spul he, dus zo gek is het niet, een horloge waar wat aan de hand is, duurt ok bijna op zijn minst 2 weken, niets vreemd aan.S2S schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:29:
Net Nintendo aan de telefoon gehad.
Prachtig systeem.
Je kan ook het onmogelijke verwachten.
Je hebt zeker geen mobieltje ? Bij Nokia en Ericsson en zo, die toch nogal eens vastlopen, duurt het vaker meer dan een maand, en al had je er voor 30 euro spelletjes opstaan, je bent ze echt gewoon kwijt, boeit ze geen reet.
Rayman, duidelijk, eigenlijk geen keus.Anoniem: 35183 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:28:
Ik ben opzoek naar een leuke minigame spel voor 4 personen. (met helaas nog maar 2 wimotes).
In welke van de twee zitten de leukste,Rayman Raving Rabbits of Super Monkey Ball?
Maar als je om de beurt spelen niet erg vind is Super Monkey Ball wel te doen, maar geen party game.
[ Voor 34% gewijzigd door gabiballetje op 03-01-2007 16:06 ]
Goede samenvatting van m'n post, ghehe.Postius schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:25:
Je moet niet vergeten dat de Taal structuur van de Japanse taal compleet anders is als die van ons. Hij komt niet eens in de buurt qua niks niet. Alle Indo-Europese talen hebben overeenkomsten van grammatica, manieren waarop je een woordvormt etc. En al zijn ze niet allemaal gelijk die overeenkomsten helpen wel het makkelijker te maken. En natuurlijk waarom zou een japanner engels nodig hebben?
Mijn foto's op Flickr.
Nou het punt is wij hebben het dus wel weer nodigAnoniem: 93354 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:28:
[...]
Niet. Maar dat is dan ook het probleem denk. Waarom tijd spenderen aan een taal als je weet dat je er niks mee opschiet? stop die tijd/geld/moeite dan in iets anders. Aan de andere kant, in NL heb je ook totaal geen engels, duits of frans nodig en toch zijn dat ook talen die veel mensen wel redelijk beheersen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
PreciesWilliam/Ax3 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:02:
[...]
Of pas je kamer is aan een andere situatie aan.
Default blanke hetero
- MetroidPrime
TopicstarterNee, maar de TV heeft een DVI-I aansluiting die ook HDMI, VGA en component ondersteuning heeft. In de doos zaten twee adapters waarmee je component op de DVI ingang kon aansluiten.Brammel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:40:
[...]
Heb dezelfde tv, maar deze heeft toch geen component? Tenminste, ik kan de aansluiting niet vinden...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En ik gisteren maar in de stad zoeken.dentify schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:39:
Ik kom zojuist bij MediaMarkt Ede vandaan, daar hadden ze nog stuk of 12 wii-motes, paar nunchuks en iets van 4 classic controllers.
A, geweldig, vanavond dan maar eens even op zoek gaan naar die adapter. Kan me niet herinneren dat zo iets er bij zat. Werkt dit een beetje goed trouwens?MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:48:
[...]
Nee, maar de TV heeft een DVI-I aansluiting die ook HDMI, VGA en component ondersteuning heeft. In de doos zaten twee adapters waarmee je component op de DVI ingang kon aansluiten.
Zoals je ziet is de aliasing wel meer aanwezig met Component
Component:

Composite:

Component:

Composite:

Component:

Composite:

Edit: de verticale strepen komt trouwens door het fotos maken, dit zie je normaal niet. (crappy camera)
[ Voor 4% gewijzigd door RuudBurger op 03-01-2007 16:03 ]
- MetroidPrime
TopicstarterZoals ik op de vorige pagina al zei, het werkt bij mij prima zolang ik geen Wii spellen zonder 480p ondersteuning, Virtual Console spellen of Gamecube spellen probeer te spelen. Probeer ik dat wel, dan heb ik ineens geen beeld meer. Ik heb al bij Philips geklaagd, want volgens de specificaties moet dat gewoon mogelijk zijn.Brammel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:53:
[...]
A, geweldig, vanavond dan maar eens even op zoek gaan naar die adapter. Kan me niet herinneren dat zo iets er bij zat. Werkt dit een beetje goed trouwens?
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 03-01-2007 16:04 ]
Ken de TV niet maar op de Philips website staat (handleiding TV):MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:48:
[...]
Nee, maar de TV heeft een DVI-I aansluiting die ook HDMI, VGA en component ondersteuning heeft. In de doos zaten twee adapters waarmee je component op de DVI ingang kon aansluiten.
De DVI connector ondersteunt volgende TV en monitor display modes:
EDTV 640/720 x 480p
720p x 576p
HDTV 1920 x 1080i
1920 x 1152i
1280 x 720p
Damn.. ik blijf zo te zien maar lekker bij composiet.Sillymidget schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:00:
Hier wat vergelijkingen met Composite en Component op mijn Toshiba WL66P (32") LCD TV..
Component: [afbeelding]
Composite: [afbeelding]
Edit: de verticale strepen komt trouwens door het fotos maken, dit zie je normaal niet. (crappy camera)
Lekker scherp hoor dat component, maar ik zou me denk ik kapot ergeren aan het kartel-festijn
Aan de andere kant.. bij composiet is de beeldverhouding wel weer een stuk beter.
Hmm, lastig hehe. Thanks voor de foto's iig. Heel duidelijk
[ Voor 61% gewijzigd door Ken. op 03-01-2007 16:07 . Reden: sneller typen.. of gewoon quoten natuurlijk ;) ]
- MetroidPrime
TopicstarterIk zie het, dat staat inderdaad in de handleiding. In de productspecificaties staan 480i en 576i er wel weer gewoon bij.Icelus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:03:
[...]
Ken de TV niet maar op de Philips website staat (handleiding TV):
[...]
Tering wat een verschil. Als je dit zo ziet is die composite maar een wazige zooi. Blij dat ik ook een component kabel in bestelling heb staan.Sillymidget schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:00:
Hier wat vergelijkingen met Composite en Component op mijn Toshiba WL66P (32") LCD TV..
Bedankt voor de plaatjes!
Default blanke hetero
Waarschijnlijk worden ze wel via een andere ingang ondersteund. 576i is noodzakelijk voor Europa en 480i wordt waarschijnlijk via SCART ondersteund?MetroidPrime schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:08:
[...]
Ik zie het, dat staat inderdaad in de handleiding. In de productspecificaties staan 480i en 576i er wel weer gewoon bij.
Heb zelf de 32PW9551 die wel PAL60 accepteert maar de kleuren kloppen dan niet. In de handleiding staat wel dat 480i wordt ondersteund maar blijkbaar niet via composiet
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 172249
Ik weet niet waar je woont want de Tolkamer lijkt me een beetje... mjaKoppenSneller schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:35:
Weet iemand wanneer de volgende levering Wii's gaat plaatsvinden? Ik heb gereserveerd bij de Dynabyte en sta 7e op de lijst. Dat moet toch wel lukken voor de eerste partij?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172249 op 03-01-2007 16:55 ]
Anoniem: 82206
voor mij gaat electronica alleen samen met engels
haha, ja ik heb windows ook nederlands.. maar Firefox kan ik niet uitstaan in het Nederlands..jaapstobbe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:58:
waarom hebben jullie je wii toch allemaal op nederlands staan? windows ook zeker?
voor mij gaat electronica alleen samen met engels
Maar ook Wii op NL omdat mijn buurjongetje nog wel eens langs wil komen.. en dan gaat het allemaal wat makelijk als hij het ook sneller kan lezen/begrijpen
Dit topic is gesloten.