Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 16:23
Icelus schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:36:
Neem aan dat je op de PAL+ 16:9 mode vlag doelt?
Deze wordt volgens mij niet door de Wii uitgezonden (het is dan ook geen PAL+ signaal).

Sommige TVs hebben ook een instelling om automatisch het beeld aan te passen indien het een breedbeeld uitzending ‘lijkt’. Anders zul 'm handmatig om moeten zetten...
Interessante link. Heb het even doorgelezen. Overigens gaat het hier niet om PAL+, en doet de Wii wel degelijk volle PAL resolutie 16:9 beeld. Als ik namelijk mijn TV op "Normal" laat staan, dan zie ik Wii Sports met links en rechts vertikale balken maar zijn cirkels ovaal (vertikaal uitgerekt). Door de TV op "FULL" te zetten wordt het beeld correct uitgerekt waardoor cirkels wel rond zijn.

Maar ik heb elders al antwoord op m'n vraag gekregen. Composite geeft dat 16:9 vlaggetje niet door, terwijl RGB-SCART dat wel doet. Dus nog even handmatig switchen tot ik een RGB-SCART kabel voor m'n Wii heb kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
Icelus schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:36:
[...]
Sommige TVs hebben ook een instelling om automatisch het beeld aan te passen indien het een breedbeeld uitzending ‘lijkt’. Anders zul 'm handmatig om moeten zetten...
Dit is alleen bij reguliere TV uitzendingen het geval, het heet WSS (weet je wel, waar de commerciele omroepen zo goed in zijn om dat ook mee te zenden......niet dus....)

Externe bronnen zoals een dvd speler of spelcomputer kunnen alleen maar via een RGB-scart kabel een 16:9 flag meegeven (dat gaat via een van de pinnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 14:52

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik kon het zo snel vinden in dit topic, maar er is een website waar je muziek kan beluisteren, speciaal voor de Wii. Finetune Wii Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202974

SoulWar1 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:37:
Wordt de Wii nog steeds voor meer dan de winkelwaarde verkocht? :S
Ik liep hier laatst de lokale Dixons binnen en daar stonden er 5 in de vitrine.
Andere winkels krijgen iedere week wel een nieuwe lading binnen dus van een tekort kan je hier iig niet meer spreken.
Allemaal lege dozen zeker.. hoe weet je zo zeker dat er ook echt wii's inzitten als ze in de vitrine staan? ;) Ik ben vorige week wel 30 winkels afgegaan, en nergens hadden ze nog wii's maar er stonden dozen zat idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:28
ik weet niet of dit al eerder vermeld is:
De laatste week heeft Nintendo heel stilletjes nieuwe Virtual Console games op het Wii Winkelkanaal geplaatst. Wat dacht je van titels als SimCity en Super Castlevania IV? Om de games te downloaden zul je eerst Wii-punten moeten aanschaffen. Je kunt een kaart van 2000 punten voor €20,- kopen.

Super Nintendo (800 punten)
-SimCity
-Super Castlevania IV

Turbografx (800 punten)
-R-Type
-Military Madness

Sega Megadrive (800 punten)
-Space Harrier II

NES (500 punten)
-Baseball
-Donkey Kong Jr.
-Ice Hockey
-Soccer
-Tennis
bron: gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

jaapstobbe schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:47:
ik weet niet of dit al eerder vermeld is:

[...]

bron: gamer.nl
Tsja ze zijn Super Probotector en Super Mario maar even "vergeten" :(

Ik heb trouwens de overige VC games:

Sonic (lekker jeugdsentiment)
Zelda (heerlijk)
F-Zero (LoL wat dacht ik dat dat snel ging vroeger)
Gunstar Heroes (erg leuk met me vriendin samen, van de makers van probotector, insane actie)
Super Castlevania 4 (lekker jeugdesentiment)

Welke ik nog wil? Teveel om op te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

The_DoubleU schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:33:
Ik kon het zo snel vinden in dit topic, maar er is een website waar je muziek kan beluisteren, speciaal voor de Wii. Finetune Wii Player
TNX, dit werkt echt lekker!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:30
Anoniem: 202974 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:46:
[...]

Allemaal lege dozen zeker.. hoe weet je zo zeker dat er ook echt wii's inzitten als ze in de vitrine staan? ;) Ik ben vorige week wel 30 winkels afgegaan, en nergens hadden ze nog wii's maar er stonden dozen zat idd ;)
Ik denk niet dat er veel zijn.
Er komt nu iemand mijn dubbele halen voor 275. Hij rijdt er meer dan 300 km voor.

Zegt toch wat

Had ook al iemadn die er bijna 500 km voor wilde rijden.

Ze zijn echt nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202974

maartend schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:51:
[...]

Ik denk niet dat er veel zijn.
Er komt nu iemand mijn dubbele halen voor 275. Hij rijdt er meer dan 300 km voor.

Zegt toch wat

Had ook al iemadn die er bijna 500 km voor wilde rijden.

Ze zijn echt nergens te krijgen.
Daarom :) ze staan echt niet ergens voor het oprapen ofzo.. :)
Het is gewoon afwachten, en geluk hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja het wordt wel lastig. Ik krijg dadelijk een 2de Wii binnen ooit is een keer. Opzich wil ik mensen niet naaien door er veel voor te vragen. Aan de andere kant, van ja...het is wat een gek er voor geeft natuurlijk. En als ik hem aanbied op marktplaats voor 270 ofzo staat binnen 1 dag de teller toch al op de 350.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Postius schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:27:
Tja het wordt wel lastig. Ik krijg dadelijk een 2de Wii binnen ooit is een keer. Opzich wil ik mensen niet naaien door er veel voor te vragen. Aan de andere kant, van ja...het is wat een gek er voor geeft natuurlijk. En als ik hem aanbied op marktplaats voor 270 ofzo staat binnen 1 dag de teller toch al op de 350.
Maar je gaat je mede GoT-ters toch niet naaien :D.... (hint hint :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tja, dat is jouw keuze... Mijn 2e reservering heb ik keurig gezegd dat ik hem niet meer hoefde, iemand anders blij gemaakt zonder geld te verdienen over diegene zijn rug... Maja... we zijn niet allemaal even netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:35

S2S

sander- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:29:
[...]

Tja, dat is jouw keuze... Mijn 2e reservering heb ik keurig gezegd dat ik hem niet meer hoefde, iemand anders blij gemaakt zonder geld te verdienen over diegene zijn rug... Maja... we zijn niet allemaal even netjes.
tja je bent zakelijk of niet 8)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Anoniem: 202974 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:46:
[...]

mwja in friesland zijn ze ook gewoon op voorraad hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Valt mee, prijzen stijgen niet meer zo hard.
Iedereen gokt er op dat hij binnenkort toch vrij beschikbaar is.

En ach, ik ben hem leiever na 1 dag kwijt voor 275, dan 10 dagen te zitten wachten en er dan achter komen dat er genoeg supply in de winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is Wii play trouwens al lang uitverkocht? Ik had afgelopen zaterdag een rondje door Groningen gedaan, maar kon hem nergens vinden. Dus ik vroeg mij af hoe lang het gaat duren voordat Wii Play weer te koop is in Nederland. Zou namelijk graag een 2e controller erbij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
het wordt echt tijd voor double dragon in de virtual console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Zo, gisteren CoD3 eens uitgespeeld... Ik ben toch blij dat ik die game heb aangeschafd, het was zeker de moeite waard. En dan die muziek... heerlijk :9.

Dat de wiimote af en toe hapert in CoD3 heb ik ook ondervonden, maar gelukkig was dat maar een keer of 3.

Verder vond ik het verrassend dat in Rayman Raving Rabbids (ook al uitgespeeld inmiddels) soms werd verteld dat ik dichter bij de tv moest komen (bij > 2 meter). De wiimote werkte dan ook niet meer, terwijl in andere games (CoD3, Wii Play, Wii Sports) deze afstanden geen problemen opleverden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
ik vind de tekorten voor de console nog te begrijpen, maar tekorten voor spellen??? Zo'n CD/DVD is in 6 seconden geperst! Aluminium sputteren, coverlaag erop, opdruk erop plakken, ding in een hoesje douwen, boekie erbij en klaar is kees. Ik vind het echt raar dat sommige mensen Zelda etc niet kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
sander- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:29:
[...]

Wat jijd oet is niet meer of minder netjes dan wat ik eventueel zou doen. Maar goed dat concept is wat moeilijker te begrijpen denk ik.
En verder een console doorverkopen voor 250, om vervolgens te zien dat die persoon hem doorverkoopt voor 300+ is ook nooit zo brilliant.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nahja de tekort aan "games" volgens mij geld het vooral voor (alleen maar) Zelda TP... blijkbaar een game die idereen bij de release wou hebben...blijkbaar hadden winkels niet gerekend op zo'n grote afname... geen idee waar die games gedrukt worden, maar produceren is 1 ding het wereldwijd verspreiden is iets anders... meeste landelijke winkels hebben te maken met een centrale inkoop organisatie... zorgt allemaal voor vertraging.

en Wii play is/was slecht leverbaar... iedereen wou dat spel hebben om de extra remote (waardoor je uiteindelijk maat 9,95 betaald voor de minigames)... en van die extra remotes zijn gewoon te weinig geproduceerd net als van de Wii zelf.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 87260 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:40:
[...]

dat heb ik ook al eerder gezegt: ook lang niet overal. toen ik opzoek was naar een Wii heb ik heel wat winkels gebeld, eerst in drachten (waar ik woon) overal uitverkocht: Bart smit, Intertoys, free record shop etc. Vervolgens andere winkels gebeld waar ik ook heen wou rijden, mediamarkt leeuwarden, intertoys sneek, intertoys harlingen, allemaal uitverkocht en overal behoorlijke lange reserveringslijsten.

Uiteindelijk een reservering geplaatst bij Bart smit in drachten omdat ze daar net door hun huidige reserveringslijsten heen waren en ik dus nr 1 was op de nieuwe lijst....paar uur later werdt ik door hun gebled dat ze er 1 over hadden omdat iemand van de vorige reserveringslijst afgezegt had omdat diegen al eentje had... ik had dus echt super veel geluk, vervoglens alle winkesl in Drachten afgelopen om Wii Play te vinden... wij kochten het laatste doosje bij de FRS. Zelda was nergens leverbaar.

dus door heelw at geluk hadden wij onze wii toch nog voor de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
S2S schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:31:
[...]

tja je bent zakelijk of niet 8)
Mwah als ik het zakelijk zou moeten hebben van die 100e winst op een nintendo wii dan zou het niet goedkomen. Ik houd zakelijk en privé gescheiden en koop een console voor de fun en gun anderen die fun ook. En dan ook tegen dezelfde normale prijs... Maja je hebt nou eenmaal mensen die willen overal geld aan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 16:24

Smoonshine

Feyenoord!!

Volgens mij kun je voor Wii´s en assecoires ook veel beter in kleinere plaatsen zijn. Hier in Nijverdal heeft bijvoorbeeld elke winkel wel 5 exemplaren van Zelda liggen. En ook zie ik her en der nog wel wiimotes enz liggen. Vorige week zag ik zelfs bij de FRS nog een Wii staan die nog niet verkocht was (inmiddels wel, voordat de vragen komen). Dus mijn tip, ga eens in een gehucht kijken :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:01:
De rust begint weer een beetje terug te keren in dit topic. Het lijkt me een mooie tijd om een nieuwe discussie te starten of eigenlijk te vervolgen, omdat die eerder totaal niet van de grond kwam. Wat vinden jullie van de Q1 line-up? Ik vind de Wii hartstikke leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de games. Wii Sports begint inmiddels mij een beetje te vervelen en Zelda heb ik uitgespeeld. .

Ik vind de line-up persoonlijk bijzonder mager, en ik heb ook echt geen enkel idee wat ik al die tijd moet doen. Waarschijnlijk kan ik binnenkort Red Steel lenen, maar dat is ook geen echte topper. Ik heb al eerder aangegeven dat Rayman me niet helemaal meevalt. Dit zijn spellen die allemaal al uit zijn, maar volgens Nintendo loopt de launchwindow tot en met maart '07 en ze hadden de Wii ook in maart uit kunnen brengen, dus ik kijk even naar de games over die gehele periode.

Als ik kijk naar de lijst dan mis ik spellen zoals Elebits en Trauma Center. Dat zijn twee spellen die echt anders zijn en goed gebruik maken van de Wiimote, daarom had ik één van beide graag willen kopen (vooral TC). Maar die komen blijkbaar nog helemaal niet. Dan zijn er nog de echte toppers van Nintendo (MP3, BW2, MSF, SSB:B en MG, die wel beloofd waren), waarvan er geen één komt in Q1. Dat valt me toch wel erg tegen. Eigenlijk is het enige spel wat me mogelijk leuk lijkt: SSX:Blur.

Ik mis vooral een game, die je gewoon lekker met z'n 2en, 3en of 4en kunt spelen en ook online, zoals een voetbalspelletje, een kartspelletje, een goede shooter, een goed strategiespelletje of een goed vechtspelletje.
Ik bezit zelf geen Wii maar ik kan me je frustratie enigzins voorstellen. De reden dat ik geen Wii heb is mede hierom. Ik wilde eigenlijk perse een next-gen console en twijfelde heel erg tussen de Wii en 360 maar ik had een beetje het gevoel wat ik vroeger ook had bij de NES. Die gun met duckhunt was even HEEL erg leuk maar uiteindelijk ligt dat ding toch stof te happen. Datzelfde gevoel had ik ook wat bij de Wii met die controllers. Daarnaast ook de games. Bij de xbox360 heb je zoveel keuze en aansprekende titels dat het voor mij de doorslaggevende factor was.
Heb nu nog maar 2 games (fight night 3 en GoW) waar ik al zoveel tijd in heb gestoken maar ondertussen kijk ik alweer rijkhalzend uit naar saints row, testdrive unlimited en pgr3! Voor ik die uitgespeeld heb staan de volgende games alweer klaar.

Hopelijk voor de Wii is dit even een tijdelijke periode en komen er straks gewoon nog meer topgames want het zou zonde zijn voor deze prachtige console. Ik heb tot nu toe nog een seconde spijt gehad van het aanschaffen van de 360 :) maar had stiekem ook wel een Wii gewild. Op dit moment kan hij voor mij nog niet op tegen de 360 maar misschien komt dat nog wel goed en koop ik er later alsnog eentje voor €150,- ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:02:
ik vind de tekorten voor de console nog te begrijpen, maar tekorten voor spellen??? Zo'n CD/DVD is in 6 seconden geperst! Aluminium sputteren, coverlaag erop, opdruk erop plakken, ding in een hoesje douwen, boekie erbij en klaar is kees. Ik vind het echt raar dat sommige mensen Zelda etc niet kunnen bemachtigen.
Dacht dat de DVDs in Japan werden gemaakt en in Europa verpakt. Daarnaast gaat de productie van andere spellen, GBA en DS spellen ook gewoon door...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:42:
Is Wii play trouwens al lang uitverkocht? Ik had afgelopen zaterdag een rondje door Groningen gedaan, maar kon hem nergens vinden. Dus ik vroeg mij af hoe lang het gaat duren voordat Wii Play weer te koop is in Nederland. Zou namelijk graag een 2e controller erbij willen hebben.
Neckermann heeft hem nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hij schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:36:
[...]
Hopelijk voor de Wii is dit even een tijdelijke periode en komen er straks gewoon nog meer topgames want het zou zonde zijn voor deze prachtige console. Ik heb tot nu toe nog een seconde spijt gehad van het aanschaffen van de 360
Hoe lang is de Wii nu eigenlijk uit? nog geen maand! Vind je het gek dat er niet meteen wereldtitels zijn danwel in de maak zijn.. Het was echt niet anders met de Xbox360 (Kameo, Perfect Dark en PGR3). Daar heeft het ook echt lang geduurd voor er weer een topper kwam.

Ik zou me niet zo druk maken als ik jullie was.

[ Voor 24% gewijzigd door FoggyFreek op 02-01-2007 15:48 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 123813 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:27:
[...]
Daarnaast ook de games. Bij de xbox360 heb je zoveel keuze en aansprekende titels dat het voor mij de doorslaggevende factor was.
Heb nu nog maar 2 games (fight night 3 en GoW) waar ik al zoveel tijd in heb gestoken maar ondertussen kijk ik alweer rijkhalzend uit naar saints row, testdrive unlimited en pgr3! Voor ik die uitgespeeld heb staan de volgende games alweer klaar.
De X360 is natuurlijk ook al meer dan een jaar op de markt. De Wii heeft meer goede launch titels dan de X360 had, maar de echte toppers moeten natuurlijk nog komen. Ik wil het over een jaar nog wel eens vergelijken kwa games. Dan heeft de Wii tenminste ook een paar echt bijzondere titels gehad.

Bovenstaand verhaal geldt natuurlijk niet voor Zelda, want dat is echt een meesterwerk. Heel bijzonder voor een launchtitel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was/ben over de line up van Nintendo met de Wii :) misschien wel de beste lineup van de afgelopen jaren (gamecube, xbox, ps2,xbox360) waren in mijn ogen allemaal minder. En als er ongeveer een nintendo titel uitkomt 1x per 3maanden, ben ik dik tevreden. Daast nog de niet-nintendo titels en dan gaat het toch aardig hard kwa games :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

FoggyFreek schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Hoe lang is de Wii nu eigenlijk uit? nog geen maand! Vind je het gek dat er niet meteen wereldtitels zijn danwel in de maak zijn.. Het was echt niet anders met de Xbox360 (Kameo, Perfect Dark en PGR3). Daar heeft het ook echt lang geduurd voor er weer een topper kwam.

Ik zou me niet zo druk maken als ik jullie was.
Dat weet ik ook wel maar ik reageerde even op die andere persoon. Ik heb het ook niet zozeer over de launch maar meer over het vooruitzicht. Hij zei namelijk dat hij Wii sports nu wel gezien had en somde toen even de komende titels op en dat was niet al te best.

Het ging bij mij ook even om de twijfel welke console ik zou kopen. Xbox heeft het gewoon goed gedaan om de eerste te zijn en daar plukken ze nu de vruchten van. Het was ook niet als flame bedoelt, ik vind de Wii heel erg leuk en zou er dolgraag eens mee spelen!
De X360 is natuurlijk ook al meer dan een jaar op de markt. De Wii heeft meer goede launch titels dan de X360 had, maar de echte toppers moeten natuurlijk nog komen. Ik wil het over een jaar nog wel eens vergelijken kwa games. Dan heeft de Wii tenminste ook een paar echt bijzondere titels gehad.

Bovenstaand verhaal geldt natuurlijk niet voor Zelda, want dat is echt een meesterwerk. Heel bijzonder voor een launchtitel.
Yep Zelda is DE troef van dit moment. Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen, hopelijk duurt het niet te lang voor er een waardige opvolger is.
Over een tijdje kunnen we idd vergelijken maar nu kan dat bijvoorbeeld al met Cod3 en sorry dat ik het zeg maar dat was niet zo best. Heb reviews gelezen en hij haalt het bij lange na niet bij de 360versie, mede door de grafische mogelijkheden van de Wii. Toen kwam daarna nog zo'n racespel waar ik de naam even van kwijt ben en dat was qua gameplay en grahpics helemaal belachelijk. Ze proberen nu gewoon de launch uit te buiten door maar zoveel mogelijk games uit te brengen. Onder het motto: het wordt toch wel verkocht. Als er straks genoeg keuze is wat betreft topgames halen ze het niet in hun hoofd om dat soort spellen uit te brengen.

De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

psies.... tis dat die spellen allemaal 59,95 kosten :| maar anders had ik al minimaal 5 titels in huis gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

LB06 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:50:
[...]

Tenzij iemand zeker weet dat een compononent naar VGA/DVI convertor wél veel voordeel oplevert: ja
Ja, dat is zeker zo. Je behoudt dan je progressive scan beeld als dat aanwezig is op een PAL spel. Dit is een goeie en kost 'maar' 225 euro ex verzendkosten. Ik heb zelf de JS VGA-RGB SCART converter en die is perfect, dus deze is dat ongetwijfeld ook:

Afbeeldingslocatie: http://www.js-technology.com/images/yuv-vga/yuvvga_full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Ja, dat is zeker zo. Je behoudt dan je progressive scan beeld als dat aanwezig is op een PAL spel. Dit is een goeie en kost 'maar' 225 euro ex verzendkosten. Ik heb zelf de JS VGA-RGB SCART converter en die is perfect, dus deze is dat ongetwijfeld ook:

[afbeelding]
hmmm voor det geld koop je bijna een 2'de Wii :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:17:
[...]

hmmm voor det geld koop je bijna een 2'de Wii :+
Ja, ik zou in zijn situatie dan maar een USA Wii kopen en S-Video gebruiken. Dat ziet er ook goed uit. Maar het beste beeld blijft uiteraard Component want dat heeft Progressive Scan en S-Video niet. Maar S-Video is vergelijkbaar met RGB Scart en dat is prima te doen, veel beter dan composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 11:17
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:14:
[...]

[afbeelding]
Ik heb ook even wat rondgekeken, omdat ik persoonlijk ook liever mijn Wii aansluit op een TFT dan op mijn gewone TV middels RGB SCART. Volgens mij kan het zelfs bijna lossless, itt wat er eerder in dit topic is geroepen. Van Component naar VGA kan volgens mij middels transcoding, en daar komt geen conversie aan te pas.

Maar dat zit je wel met het probleem dat een TFT een bepaalde native resolutie heeft, en de Wii alleen ... x 480 kan uitpoepen.

Kortom: volgens mij niet echt de moeite waard m.i. Ik ga dus ergens een RGB kabel op de kop proberen te tikken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:15:
[...]

dat heb ik ook al eerder gezegt: ook lang niet overal. toen ik opzoek was naar een Wii heb ik heel wat winkels gebeld, eerst in drachten (waar ik woon) overal uitverkocht: Bart smit, Intertoys, free record shop etc. Vervolgens andere winkels gebeld waar ik ook heen wou rijden, mediamarkt leeuwarden, intertoys sneek, intertoys harlingen, allemaal uitverkocht en overal behoorlijke lange reserveringslijsten.

Uiteindelijk een reservering geplaatst bij Bart smit in drachten omdat ze daar net door hun huidige reserveringslijsten heen waren en ik dus nr 1 was op de nieuwe lijst....paar uur later werdt ik door hun gebled dat ze er 1 over hadden omdat iemand van de vorige reserveringslijst afgezegt had omdat diegen al eentje had... ik had dus echt super veel geluk, vervoglens alle winkesl in Drachten afgelopen om Wii Play te vinden... wij kochten het laatste doosje bij de FRS. Zelda was nergens leverbaar.

dus door heelw at geluk hadden wij onze wii toch nog voor de kerst.
klopt voor kerst was het een ramp ik woon zelf ook in drachten
maar vrienden van me zijn 2 dagen geleden gewoon naar de winkel geweest en konden alles kopen zonder reservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LB06 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:32:
[...]

Ik heb ook even wat rondgekeken, omdat ik persoonlijk ook liever mijn Wii aansluit op een TFT dan op mijn gewone TV middels RGB SCART. Volgens mij kan het zelfs bijna lossless, itt wat er eerder in dit topic is geroepen. Van Component naar VGA kan volgens mij middels transcoding, en daar komt geen conversie aan te pas.

Maar dat zit je wel met het probleem dat een TFT een bepaalde native resolutie heeft, en de Wii alleen ... x 480 kan uitpoepen.

Kortom: volgens mij niet echt de moeite waard m.i. Ik ga dus ergens een RGB kabel op de kop proberen te tikken.
Het kan alleen lossless als je VGA monitor ook component ondersteunt, dan ben je met een verloopkabeltje van 10 euro klaar. Maar slechts 10% of minder van de VGA monitoren ondersteunt ook Component. Zowel mijn Plasma monitor van Panasonic als mijn Sony TFT monitor ondersteunen geen component.

Other subject:

[PS3 bashing mode on] P14Y574710N 3 15 73H SUX0RZ --> http://www.youtube.com/watch?v=LBbBiZji-7o&NR :) [PS3 bashing mode off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:29:
[...]

Ja, ik zou in zijn situatie dan maar een USA Wii kopen en S-Video gebruiken. Dat ziet er ook goed uit. Maar het beste beeld blijft uiteraard Component want dat heeft Progressive Scan en S-Video niet. Maar S-Video is vergelijkbaar met RGB Scart en dat is prima te doen, veel beter dan composiet.
hmmm ik vraag me af heoveel mensen nou daadwerkelijk component gebruiken (want dat hoor ik best vaak voorbij komen). De meeste CRT tv's hebben geen component, heeft iedereen hier dan al een high-end LCD of plasma tv? (want volgens mij hebben de goedkopere lcd/plasma's ook geen component?).

ik twijfel zelf nog om een RGB-Scart kabel te halen, ik kan er namelijk niet achterkomen of mijn TV RGB-scart heeft... koop ik strax een akbel van 30 euro en dan heeft het dezelfde kwaliteit als composiet.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik stuurde net een mailtje naar SNK Playmore (die overigens altijd netjes en snel antwoorden) of en wanneer Metal Slug Anthologies in Japan uit komt. Helaas was dit het antwoord:
Sorry but NCL has not allowed SNKP to release in Japan.
;(

Kom maar door met die Freeloader dus!

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 02-01-2007 16:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90152

Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:46:
[...]

ik twijfel zelf nog om een RGB-Scart kabel te halen, ik kan er namelijk niet achterkomen of mijn TV RGB-scart heeft... koop ik strax een akbel van 30 euro en dan heeft het dezelfde kwaliteit als composiet.
Zelfs mijn 8 jaar oude cheap-ass JVC heeft RGB en het beeld wordt er echt beter _/-\o_ van. Google eens naar de specs van je TV, heb je geen gebruiksaanwijzing meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 90152 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Zelfs mijn 8 jaar oude cheap-ass JVC heeft RGB en het beeld wordt er echt beter _/-\o_ van. Google eens naar de specs van je TV, heb je geen gebruiksaanwijzing meer ?
beide gedaan, gebruiksaanwijzing staan geen technische specs in, en ook met google kon ik niets vinden.

tis een 26" philips matchline breedbeeld tv van 7-8 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:55:
Ik stuurde net een mailtje naar SNK Playmore (die overigens altijd netjes en snel antwoorden) of en wanneer Metal Slug Anthologies in Japan uit komt. Helaas was dit het antwoord:

[...]

;(

dat is vreemd :/ . Ik maar denken dat Japanners zot liepen van alles waar neogeo opstaat.

Overigens ben ik wel teleurgesteld over de releases van de komende maanden. Er komt dus absoluut NIETS uit de komende weken (wario ware wordt men volgende titel), wat betekent dat Zelda momenteel de enige aangekochte titel is voor mij. Wat is er gebeurd met al die titels waar ik op zat te kwijlen bij de persconferentie met de boodschap "available on launch"?
Nou ja, gelukkig dat er nog wat nieuwe titels op onze ouwe gouwe ps2 uitkomen ook :)

*edit*

en waar is Wii Music naartoe verdomme? ieder spoortje informatie over dit spel is volledig van de aardbol verdwenen alsof het nooit bestaan heeft, en hier keek ik nog het meest naar uit :(

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 02-01-2007 17:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 18:48
Hmm... ik begin nu m'n twijfels te hebben over muizenshop.nl..

Ik heb daar namelijk een wii powerstation besteld en betaald... ze gaven ook een link naar joytech.com... maar na nader onderzoek gedaan te hebben (sja dat doe je meestal van tevoren :S) blijkt het zo te zijn dat die nog niet verkocht word??? waarom staat die op hun site ?!?!?!

ik vraag mijn geld terug! (tenzij hij miraculeus op de deurmat ligt straks :P )

Heeft iemand hier toevallig meer info over?

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:58:
[...]

beide gedaan, gebruiksaanwijzing staan geen technische specs in, en ook met google kon ik niets vinden.

Had ik ook met mijn Gründig TV. Mail of bel gewoon even de technische dienst / klantenservice. Ik neem aan dat je wel een typenummer hebt?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Narf717 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:28:

Ik heb daar namelijk een wii powerstation besteld en betaald... ze gaven ook een link naar joytech.com... maar na nader onderzoek gedaan te hebben (sja dat doe je meestal van tevoren :S) blijkt het zo te zijn dat die nog niet verkocht word??? waarom staat die op hun site ?!?!?!

Volgens alle berichten die ik hierover gelezen heb wordt hij pas eind januari verwacht.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:58:
[...]

Een matchline was de top-line van Philips....zeker weten dat die RGB ondersteunt ;)
Is je scart aansluiting toevallig BLAUW? (rgb werd toen vaak ook met die kleur aangeduid).

Ik heb tot 4 jaar jaren terug op een oude 70cm Panasonic uit `89 gegamed. Waarom? RGB-ondersteuning ;) Dat gaf die perfect weer.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t : Wehkamp belde vandaag of ik mijn Wii voor 2 jaar extra wou verzekeren en of die beviel :D
Krijg er een leuk briefje over en dan effe kijken of het nut heeft. Opzich geen geld : 29 € :)

Maar ik zit met wat vragen waar ik nog steeds niet over uit ben :

Waarom zien jullie Component en RGB als 2 verschillende dingen :? Het is imho 100% hetzelfde alleen krijg je bij de RGB Kabel een Scart omvorm ding erbij : Ja of Ja ?!?!

Als het goed is heb je bij beide : Rood Groen Blauw + Witte en Rode Audio Tulpen ... TOCH ?

Dan het volgende :

Stel ik koop een leuke DS Lite erbij voor de lol kan ik dan via de Wii met de DS Lite OnLine gaan of moet dit via dezelfde Router als de Wii :?

WEP Zie ik niet echt zitten namelijk en WPA2 / WPA + Radius Server wel ;)

Laatste vraag :

Heeft het serieus zin om naar let's say naar Antwerpen te rijden voor Wii Games/Accessoires :?
Ik ben gek genoeg om het te doen !!! :Y)

Verder zou ik de TS van dit Topic Reeksje willen verzoeken om zoveel mogelijk FAQ's bij te houden en in de TS te zetten, omdat het aardig wat scheelt kwa zoekwerk.

Ook zou ik iedereen die post van "Heb dit en dat gekocht" te melden waar en in welke winkel :)

Alvast bedankt !!

/Vergeten :

Ow ja : Hoe zit het met beschikbaarheid van de GameCube Controllers + Save dingetjes (Wil graag gewoon de grootste kopen gelijk) ?? Games is nog wel OK voor zover ik heb gezien :)

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 02-01-2007 18:22 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Michael Knight schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:10:
[...]

Een matchline was de top-line van Philips....zeker weten dat die RGB ondersteunt ;)
Is je scart aansluiting toevallig BLAUW? (rgb werd toen vaak ook met die kleur aangeduid).

Ik heb tot 4 jaar jaren terug op een oude 70cm Panasonic uit `89 gegamed. Waarom? RGB-ondersteuning ;) Dat gaf die perfect weer.
jah top-line is het wel, ding heeft allemaal nutteloze functies als pip enzo :P volgens mij is 1 scart aansluiting blauw en de andere 2 zijn zwart.

die blauwe gebruik ik nu voor de HD/DVD recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
De component kabels waar hier over gesproken wordt is YPrPb, niet RGB. Zoek de laatste paar topics even door of raadpleeg Google/Wikipedia zou ik zeggen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 123813 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:10:

Over een tijdje kunnen we idd vergelijken maar nu kan dat bijvoorbeeld al met Cod3 en sorry dat ik het zeg maar dat was niet zo best. Heb reviews gelezen en hij haalt het bij lange na niet bij de 360versie, mede door de grafische mogelijkheden van de Wii. Toen kwam daarna nog zo'n racespel waar ik de naam even van kwijt ben en dat was qua gameplay en grahpics helemaal belachelijk.
Tsja, ik denk ook niet dat COD3 eerlijk vergelijken is. Grafisch is het natuurlijk helemaal geen match en kwa gameplay moeten developers nog een boel leren. De dual analog setup staat al jaren vast, de Wii besturing is er nog maar net. Het is dus logisch dat COD3 op de Wii niet zo goed is als dat het kan zijn. Pas wanneer we Wii shooters krijgen die echt goed werken met de besturing kun je ze pas naast elkaar leggen. Hoewel ik niet denk dat je Wii en X360/PS3 games echt naast elkaar kunt gaan leggen.

Ik ga er vanuit dat developers binnenkort wel door krijgen dat ze naar de Wii niet zomaar even simpel kunnen poorten. Daar moet tijd en moeite ingestoken worden, pas dan krijg je echt goede Wii spellen. En als de Wii succesvol wordt, dan komt die tijd ook wel. Zeker in de eerste periode is het nog even simpel poorten, maar iemand die een beetje reviews leest, weet ze wel te vermijden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-07 16:33
Ik heb vandaag Rayman geruild voor Red Steel. Helaas kon ik niet ruilen voor een spel dat nog niet uit is, dus dan maar deze constructie. Wow, wat een verschil! Ik zal de spellen niet vergelijken, dat kan natuurlijk ook niet, maar ik was dus niet zo heel enthousiast over Rayman. Red Steel vind ik gewoon hartstikke leuk. Het valt me echt 100% mee. Ik sluit me dus aan bij de meningen hier, het spel is echt ondergewaardeerd in de reviews.

Ja, ik denk dat er veel betere shooters mogelijk zijn met de remote. Maar het is eigenlijk hetzelfde als met Wii Sports. Het laat het potentieel zien en het is enorm leuk. De Wiimote is echt ideaal voor shooters. Het spel heeft een beetje het Kill Bill effect. Gewoon heel veel ventjes en lekker knallen. Een hele leuke arcade shooter tot nu toe. Daarnaast heb ik ook al even gemultiplayerd met z'n tweeën. Ik ben bang dat de opties daar een beetje karig zijn, of dat nu aan twee personen ligt of aan hoever ik het hoofdspel heb gespeeld weet ik niet. Daarnaast kun je volgens mij ook strafen niet instellen, het is alleen draaien helaas. Maar je kunt goed compenseren met de Wiimote dus dat is niet echt een probleem. Ik moet er gewoon nog even goed voor gaan zitten. De eerste indruk van Red Steel is in ieder geval erg goed!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb hem al gereserveerd, maar dta kan nog wel ff duren, en ik kan eigenlijk niet wachten, en heb helaas niet de mogelijkheid om, als ik hem al ergens kan vinden, hem te halen in Friesland of zo, geen vervoer voor.
Maar, hij zal er komen !
Heb zelfs al spellen liggen :)
o.a. omdat ik met de kerst een game en een dvd dubbel kreeg, en dus moest ruilen, maar er niets boeiends was, of ik had het al, dus dan maar alsvast Wii spul, ander sheb ik straks spellen en films liggen waar ik geen flikker meer doe, en zo kan ik ze nog gaan spelen, en anders verkopen, unused stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Narf717 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:28:

ALTIJD rembours betalen, tenzij het niet anders kan ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:48

SD5k

>4&X

Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:22:
[...]

jah top-line is het wel, ding heeft allemaal nutteloze functies als pip enzo :P volgens mij is 1 scart aansluiting blauw en de andere 2 zijn zwart.

die blauwe gebruik ik nu voor de HD/DVD recorder.
Kijk anders gewoon even of er een RGB logo bij die betreffende aansluiting staat, het ziet er ongeveer uti als een TV schermpje met 3 bolletjes erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 172249 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:56:
[...]

ALTIJD rembours betalen, tenzij het niet anders kan ! _/-\o_
Leve de baksteen in je pakketje ;) En alsnog zwaai zwaai naar je centjes.

Iemand nog een adresje voor de component kabel? Heb alle grote bekeken maar zie hem nergens. Volgens Bol komt ie zelfs pas 31 Januari uit?!?!

[ Voor 22% gewijzigd door Ebayzo op 02-01-2007 19:09 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:48

SD5k

>4&X

Iemand enig idee waar ik Metal Gear Solid: The Twin Snakes voor de Gamecube voor een redelijke prijs kan vinden? Hij is echt bijna nergens te vinden en dat terwijl het volgens mij nog een Players Choice titel is ook. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-07 16:33
-Sander schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:21:
Iemand enig idee waar ik Metal Gear Solid: The Twin Snakes voor de Gamecube voor een redelijke prijs kan vinden? Hij is echt bijna nergens te vinden en dat terwijl het volgens mij nog een Players Choice titel is ook. :s
Dat is toch dezelfde die als geport is naar de Wii? Dan heb ik hem zien liggen voor € 57,49 bij de bartsmit. Het is daarmee de duurste Gamecube game die ze hadden liggen :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExnuX
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 17:15
Anoniem: 87260 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:40:
[...]

Zou je kunnen zeggen waar precies, misschien dat ik morgen eens even mijn ov kaart ga gebruiken ;)

Anders iemand anders nog adresjes in de buurt van omgeving utrecht?
zou graag nog even willen spelen in de vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 09:16

KrL

Foto foto..

Ebayzo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:08:
[...]
Iemand nog een adresje voor de component kabel? Heb alle grote bekeken maar zie hem nergens. Volgens Bol komt ie zelfs pas 31 Januari uit?!?!
Ik heb er vorige week een bij de mediamarkt (Utrecht) gehaald voor 25e.. Is niet de officiele Nintendo kabel maar een 3d-party.. Maar hij doet het er niet minder door, werkt pfect.. Kan niet vergelijken met de composite omdat ik die er nooit op heb gehad, direct de component en progressive (beamer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
[...]
Inderdaad. Altijd met Creditcard betalen: betaling levert 0 vertraging op in het betalingsproces en je kunt altijd een chargeback uit laten voeren. Bovendien is je aankoop meestal x dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en schade.

[ Voor 11% gewijzigd door HarmoniousVibe op 02-01-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
LB06 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:07:
[...]

Inderdaad. Altijd met Creditcard betalen: betaling levert 0 vertraging op in het betalingsproces en je kunt altijd een chargeback uit laten voeren. Bovendien is je aankoop meestal x dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en schade.
Mwah moet zeggen dat ik bij bekende shop meestal gewoon iDeal of vooruitbetalen doe. Maar eerste keer meestal idd eventjes via CC of Rembours en dan openmaken met postbode erbij. Dat mag gewoon, ondanks dat de postbode dat in 1e instantie niet wil (kost hem extra tijd etc). Indien het dan bijv een baksteen is kun je het retour laten zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Inderdaad, vooruitbetalen is het risico van een baksteen in een doos 0,0.... yea right :p

Morgen even kijken voor een 2e nunchuck hier in groningen, iemand em tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Pff, het is inderdaad erg moeilijk om een winkel te vinden die 'm op voorraad heeft of een redelijke levertijd heeft. Wat zijn jullie tips om 'm zo snel mogelijk in huis te halen?

Is het 't beste om 'm via een webwinkel te halen, of beter via een lokale toko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Matthijs schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:44:
Inderdaad, vooruitbetalen is het risico van een baksteen in een doos 0,0.... yea right :p

Morgen even kijken voor een 2e nunchuck hier in groningen, iemand em tegengekomen?
Lijkt me wel ja... Als iemand je toch wil fukken en hij heeft het geld al, waarom dan nog TNT betalen om een baksteen te versturen :+

[ Voor 0% gewijzigd door HarmoniousVibe op 02-01-2007 21:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
LB06 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:49:
[...]

Lijkt me wel ja... Als iemand je toch wil fukken en hij heeft het geld al, waarom dan nog TNT betalen of een baksteen te versturen :+
DOH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
nero355 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:21:
w00t : Wehkamp belde vandaag of ik mijn Wii voor 2 jaar extra wou verzekeren en of die beviel :D
Krijg er een leuk briefje over en dan effe kijken of het nut heeft. Opzich geen geld : 29 € :)

Maar ik zit met wat vragen waar ik nog steeds niet over uit ben :

Waarom zien jullie Component en RGB als 2 verschillende dingen :? Het is imho 100% hetzelfde alleen krijg je bij de RGB Kabel een Scart omvorm ding erbij : Ja of Ja ?!?!
Nee, je haalt een aantal dingen door elkaar, als je een scart adapter gebruikt, dan heb je geen RGB-scart, maar composiet.
Als het goed is heb je bij beide : Rood Groen Blauw + Witte en Rode Audio Tulpen ... TOCH ?
Nee, je hebt het nu over composiet, waarbij video over één kabel gaat(wat bovendien geen RGB is, maar dichter bij het beeld van de analoge televisiekabel ligt) en er twee losse audio kabels zijn. Bij component en RGB-scart zijn er drie verschillende kanalen voor video in plaats van één, waardoor je een betere beeldkwaliteit hebt. RGB-scart biedt 60Hz ondersteuning, wat composiet niet heeft en component biedt zowel 60Hz ondersteuning als progressive scan ondersteuning. Progressive scan wil zeggen dat het beeld 50/60 keer per seconde volledig wordt opgebouwd in plaats van 50/60 keer per seconde voor de helft.
Dan het volgende :

Stel ik koop een leuke DS Lite erbij voor de lol kan ik dan via de Wii met de DS Lite OnLine gaan of moet dit via dezelfde Router als de Wii :?

WEP Zie ik niet echt zitten namelijk en WPA2 / WPA + Radius Server wel ;)
Nee, je kunt het beste in dat geval voor de DS een Nintendo Wi-Fi USB Connector kopen. Dan hoef je de beveiliging van je router niet aan te passen en kun je via je PC met de DS het internet op.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Nee, composiet is geel, rood, wit. Component is idd rood, groen, blauw + rood, wit. Over kabel 1 wordt de luminance verzonden, over kabel 2 blauw minus luminance en over kabel 3 rood minus luminance. Groen (minus luminance) kan daaruit worden afgeleid. Dit bespaart bandbreedte tov RGB. Waarom die kabels nou rood, groen en blauw moeten zijn weet ik ook niet, maar goed.

En je hebt gelijk, er is in principe ook weinig verschil tussen RGB en Component, maar het probleem is dat er bijna geen apparaten zijn die directe RGB in- en uitgangen hebben, iit component. Dat houdt in dat RGB over SCART moet lopen, en die aansluiting heeft zo ook z'n beperkingen (waaronder, en dit is de belangrijkste voor de Wii, geen progressive scan).

[ Voor 32% gewijzigd door HarmoniousVibe op 02-01-2007 22:06 . Reden: typos + laatste alinea ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201152

plus het feit dat rgb nog een ader gebruikt voor het sync. signaal.
dus rgb gebruikt 4 aders, component 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:05
-Sander schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:21:
http://www.gameshop.nl/ heeft hem liggen voor 29,95, maar wel met rembours van 12,50. Of je moet toevallig in de buurt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190079

[...]
Ik heb vandaag de componentkabel bij Toys R us in Utrecht gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 190079 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:19:
[...]

Ik heb vandaag de componentkabel bij Toys R us in Utrecht gekocht.
Bij de BS issie ook al leverbaar volgens mij. Vanaf 29 december staat er dacht ik. Ik neem aan dat ze het over 2006 hebben. Het is wel vreemd dat de knop nog "reserveren" zegt, en geen "bestellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02
Sinds kort komen niet alle e-mails bij ons aan i.v.m verkeerde plaatsing in de junkfolder. Tevens komen sommige e-mails van ons niet aan bij u vanwege een te streng ingestelde spamfilter. Wij werken aan dit probleem en binnenkort kunt u ons ook telefonisch bereiken.
Ik denk dat ik weet waarom we geen reactie van gcshop krijgen. Bovenstaande staat op de site bij contactgegevens onder email. Alles gaat waarschijnlijk de trashcan in :+

Onderstaande kwam ik tegen in de shopsurvey van gcshop.nl geschreven op 8 februari:
Ik heb bijna 3 maanden moeten wachten tot ik mijn spel binnen heb gekregen. Ik heb vele emails gestuurd waarin ik netjes vroeg waar mijn spel bleef, maar tot mijn verbazing kreeg ik totaal geen respons. Ook kon ik ze telefonisch niet bereiken omdat volgens de site hun telefoonnummer 'tijdelijk niet beschikbaar' was. Na een maand wachten kreeg ik echter toch een pakketje in de brievenbus, maar helaas, ze hadden het verkeerde spel geleverd. Nadat ik dit geretourneerd had met een brief erbij, kreeg ik na een week toch een kort mailtje waarin mij beloofd werd dat de komende week het juiste spel toch geleverd zou worden. Na anderhalve maand wachten en na vele mailtjes en wederom een brief gestuurd te hebben, kreeg ik uiteindelijk toch een kort mailtje waarin stond dat ik weer binnen een week mijn spel zou ontvangen en ditmaal was dit ook zo, na bijna 3 maanden wachten had ik mijn bestelling ontvangen.
Het ligt dus duidelijk niet aan de kerst. Telefoonnummer is tijdelijk verwijderd, is dus al een jaar aan de gang 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door jip_86 op 02-01-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol dat is inderdaad lastig. :P

offtopic:
overigens mocht er nog iemand interesse hebben in een wiimote + nunchuk helemaal nieuw mail me dan even op mijn hotmail adres in het profiel

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 02-01-2007 22:49 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 23:13
jip_86 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:44:
[...]

Ik denk dat ik weet waarom we geen reactie van gcshop krijgen. Bovenstaande staat op de site bij contactgegevens onder email. Alles gaat waarschijnlijk de trashcan in :+
Heb vandaag reactie gekregen op een mailtje die ik de 31ste had gestuurd, ivm levering Zelda. Met netjes de vraag of ik de bestelling wilde annuleren.
Ze vertelde me ook dat de levering van Zelda bij hun ook steeds niet binnen kwam, en dat daarom op de site ook de leveringstijd niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
LB06 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:22:
[...]

Bij de BS issie ook al leverbaar volgens mij. Vanaf 29 december staat er dacht ik. Ik neem aan dat ze het over 2006 hebben. Het is wel vreemd dat de knop nog "reserveren" zegt, en geen "bestellen".
Als er op de knop reserveren staat, dan heeft Bart Smit het artikel niet op voorraad. Ik heb de componentkabel begin december al bij Bart Smit besteld, maar heb nog niets ontvangen. Ik heb ze gemaild en ze gaan op onderzoek uit wat er met de componentkabels aan de hand is, dus als ik meer weet zal ik het hier wel posten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201069

Na 3 weken vrij intensief plezier van de Wii, verschijnt nu met enige regelmaat de volgende foutmelding op het scherm nadat ik een spel opgestart heb:
"Er is een fout opgetreden. Druk op de ejectknop, verwijder de speldisk en zet het systeem uit. Lees de Wii-handleiding voor meer informatie."
Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/chaquemain/wii/DSC08428_small2.gif

De CD's zijn schoon, na harde reset van de Wii doet deze het soms weer. De spellen die ik gebruik zijn originele NL spellen oa Wii Sports, Rayman.
De handleiding vermeldt dat ik in dit geval contact op moet nemen met Nintendo technische dienst. Dat kan ik doen, maar misschien heeft iemand van jullie dezelfde ervaring of tips? Ik wil de Wii natuurlijk niet kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 201069 op 02-01-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 23:13
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:51:
[...]

Als er op de knop reserveren staat, dan heeft Bart Smit het artikel niet op voorraad. Ik heb de componentkabel begin december al bij Bart Smit besteld, maar heb nog niets ontvangen. Ik heb ze gemaild en ze gaan op onderzoek uit wat er met de componentkabels aan de hand is, dus als ik meer weet zal ik het hier wel posten.
Status: Uw bestelling is verzonden

Dat staat er sinds vandaag bij Bestelhistorie op de BS site bij mij.. dus ik verwacht hem morgen binnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:35:
[...]
Dat is toch dezelfde die als geport is naar de Wii? Dan heb ik hem zien liggen voor € 57,49 bij de bartsmit. Het is daarmee de duurste Gamecube game die ze hadden liggen :P
:? Metal Gear geport naar de Wii? Mis ik nu iets of begrijp ik het verkeerd? Is toch alleen naar de Gamecube geweest?

(was destijds de reden om een Gamecube te kopen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sillymidget schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:54:
[...]

Status: Uw bestelling is verzonden

Dat staat er sinds vandaag bij Bestelhistorie op de BS site bij mij.. dus ik verwacht hem morgen binnen :9~
Oh, dat zou mooi zijn. Wanneer had je je bestelling geplaatst? Ik had mijn bestelling op 1 december geplaatst.
Hoedje schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:35:
[...]

Ben je niet toevallig in de war met Metal Slug? Die naamsverwarring wordt wel vaker gemaakt.

[ Voor 33% gewijzigd door MetroidPrime op 02-01-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78265

Weet iemand toevallig of de Wii nog te krijgen is in Belgie (antwerpen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Jainoxi schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:48:
Pff, het is inderdaad erg moeilijk om een winkel te vinden die 'm op voorraad heeft of een redelijke levertijd heeft. Wat zijn jullie tips om 'm zo snel mogelijk in huis te halen?

Is het 't beste om 'm via een webwinkel te halen, of beter via een lokale toko?
Om mezelf te quoten, ik zie 'm bij Otto.nl staan, 1 week levertijd. Iemand ervaring of deze leverijd betrouwbaar is? Ik Heb een mail naar Otto gestuurd, ik hou jullie op de hoogte :D

Edit: Voor nieuwe klanten 5 tot 10 werkdagen langere levertijd, bedrijfspolicy ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door jpiscaer op 02-01-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Sillymidget schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:50:
[...]

Heb vandaag reactie gekregen op een mailtje die ik de 31ste had gestuurd, ivm levering Zelda. Met netjes de vraag of ik de bestelling wilde annuleren.
Ze vertelde me ook dat de levering van Zelda bij hun ook steeds niet binnen kwam, en dat daarom op de site ook de leveringstijd niet klopt.
Heb ook een mail gehad. Netjes is het allemaal niet gegaan vind ik nog steeds, maar ik heb mijn order toch maar laten staan, omdat ik deze week nog tentamens heb, en ik eigenlijk geen Zelda kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:13:
RGB-scart biedt 60Hz ondersteuning, wat composiet niet heeft
Dus Amerikanen hebben geen 60HZ? ;)

Het accepteren van een 60Hz signaal ligt aan de TV, niet aan de kabel. Mijn TV kan 60Hz over RGB scart, composiet en s-video aan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201152

composiet pal of composiet ntsc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 78265 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:12:
Weet iemand toevallig of de Wii nog te krijgen is in Belgie (antwerpen ofzo)
Heb er nog wel een paar in Arendonk zien staan... Maar dat is een heel eind uit de richting waarschijnlijk, en ik kan je niet precies vertellen waar. We komen er alleen af en toe om een puntzak friet te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 08:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm, mijn Wii crashte net zowaar tijdens Red Steel. Vooral irritant want het was al een vervelend level (Tetsuo's Games) en die mag ik nu opnieuw doen.

Volgens mij kan ik beter zeggen dat Red Steel crashte trouwens.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02
Omdat mijn broertje hem besteld had voor mijn verjaardag kreeg ik van hem net te horen dat ik wel een bericht heb gehad van gcshop:
Zelda voor de Wii staat op het moment nog in bestelling bij de leverancier. We hopen eind deze week of anders volgende week een nieuwe levering binnen te krijgen. We kunnen het echter niet met zekerheid zeggen want de levering is al een paar keer uitgesteld. Mocht de bestelling je hierdoor te lang duren dan mag je deze game ook omzetten naar een andere game of anders kosteloos annuleren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaat, nog even wachten, omzetten of annuleren.
Vind het allemaal erg onzeker zo, afwachten of het eind van de week word, en dan ook nog maar afwachten of het er genoeg zijn. Maar goed ze laten in ieder geval wat van zich horen :)

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 02-01-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Matthijs schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:44:

Jupz, lagen er paar dagen geleden nog 5 of 6 bij de MM. Verder hebben ze hem in Paddepoel bij de FRS ook wel (kom je langs met lijn 11 en lijn 5). Sowieso hadden ze bij die FRS van de week alles nog wel (Play, nun-chuk, games). Zelda niet bewust gezien, maar ook niet naar gekeken, je kan ze altijd ff bellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

[...]

Ik denk dat die powerstation niet het gewicht van een baksteen heeft maar oke :P.
Rembours betalen moet je dan ook doen bij shops die het normaal gewoon goed doen maar waar je niet zeker van weet of ze iets kunnen leveren / iets dat nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 201069 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:52:
Na 3 weken vrij intensief plezier van de Wii, verschijnt nu met enige regelmaat de volgende foutmelding op het scherm nadat ik een spel opgestart heb:
"Er is een fout opgetreden. Druk op de ejectknop, verwijder de speldisk en zet het systeem uit. Lees de Wii-handleiding voor meer informatie."
[afbeelding]

De CD's zijn schoon, na harde reset van de Wii doet deze het soms weer. De spellen die ik gebruik zijn originele NL spellen oa Wii Sports, Rayman.
De handleiding vermeldt dat ik in dit geval contact op moet nemen met Nintendo technische dienst. Dat kan ik doen, maar misschien heeft iemand van jullie dezelfde ervaring of tips? Ik wil de Wii natuurlijk niet kwijt.
heb ik 1 keer gehad.. uitgezet en daarna deed ie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:59

Hachy

Laadpas Nerd

Voor de mensen die nog Wii gear zoeken:

Ik las net op de site van replay dat zij 30 december een levering hebben gekregen van:

Wii Nunchuck
Wii Remote
Wii Classic Controller
Wii RGB Scart Kabel
Wii Component Kabel
Zelda Twilight Prin. Wii

Winkels in Eindhoven, Breda, Tilburg, Leiden en Den Bosch.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201069 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:52:
[afbeelding]
Anoniem: 87302 in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
Ik had de eer deze melding als eerste te krijgen. Ik zie hem een keer per 3 weken voorbijkomen, niks aan de hand.
Captain N schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:55:
" No MS for Japan"
Vreemd dat ie niet in Japan uitkomt. Je zou juist zeggen dat ze daar meer van retrogaming houden, kijk maar naar de 25+ Sega Classics op de PS2. Heb je enig idee waarom die niet in .jp uitkomt?
LB06 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:57:
En je hebt gelijk, er is in principe ook weinig verschil tussen RGB en Component, maar het probleem is dat er bijna geen apparaten zijn die directe RGB in- en uitgangen hebben, iit component. Dat houdt in dat RGB over SCART moet lopen, en die aansluiting heeft zo ook z'n beperkingen (waaronder, en dit is de belangrijkste voor de Wii, geen progressive scan).
Volgens mij zit er bij STILSTAAND beeld nauwelijks of geen verschil tussen Component en RGB en is het verschil echt minimaal. Het grote verschil tussen Component en RGB is dat bij bewegende beelden het een met 30 hz en de ander met 60 hz ververst wordt, dus minder vermoeiend voor je ogen. Ik weet niet of ongeoefende ogen het verschil zouden kunnen zien, misschien dat iemand dit kan toelichten?
Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:46:
[...]
hmmm ik vraag me af heoveel mensen nou daadwerkelijk component gebruiken (want dat hoor ik best vaak voorbij komen). De meeste CRT tv's hebben geen component, heeft iedereen hier dan al een high-end LCD of plasma tv? (want volgens mij hebben de goedkopere lcd/plasma's ook geen component?).
Aangezien de gekte die ontstond rondom de tekorten van de Component kabels ( $180 + op ebay!) denk ik dat er in Japan en de USA enorm veel mensen een Plasma/LCD/Beamer hebben. Maar vergis je niet, ook in West Europa en dus ook .nl worden vrijwel geen CRT's meer verkocht. Een beetje tv van 25 inches plus kost nog maar 700 euro en heeft wel component. Ik denk dat er een paar honderdduizend mensen in Nederland al een LCD/Plasma/Beamer met component hebben, misschien wel een half miljoen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-01-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Sinds vandaag begint m'n wii kuren te vertonen :( Het is vandaag al 3 keer gebeurd dat ik in het wii menu of in een spel mijn wiimotes niet meer kan aanmelden. Als ik op A druk, zoals gevraagd wordt, gaan de bekende 4 lampjes wel knipperen, maar daarna vallen ze weer volledig uit. Ik heb de stekker uit het stopcontact moeten halen, want uitzetten en aanzetten via de knop op de console bood geen soelaas.

Ook het internet channel doet dwars na het spelen van een spel: na het starten van dit kanaal krijg ik een zwart scherm. Dit veranderd pas in je 'startpagina' nadat de cd van het spel gestopt is met spinnen. Helaas duurt dit soms 30 seconden of langer!

Weet iemand of je bugs naar nintendo kan mailen, dan doe ik dat morgen even (heb nu dit hele verhaal via de wii getikt (lang leve het sms toetsenbord :) ), en ga het niet nog een keer typen nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hey.. dat had ik gisteren ook quexy !
Deed 'm aan en kon heel even bewegen, maar na een seconde viel 'ie uit.
Vanmiddag deed 'ie helaas geen flikker meer..

(ik heb er wel een glas water overheen laten vallen... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft ? O-))

EDIT: Ik heb gelukkig wel gelijk een nieuwe van mijn vriendin gekregen vandaag + Zelda _/-\o_
Media Markt ArenA had vandaag toevallig net weer een nieuwe lading binnen gehad. Rennen als je nog op zoek bent naar Zelda / Wiimote dus..

[ Voor 30% gewijzigd door Ken. op 03-01-2007 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb vandaag Zelda uitgespeeld (speeltijd 47 uur). Wat een fantastische game met een heerlijke eind-battle.
Wel vind ik 1 ding jammer:
spoiler:
De hidden skills vond ik een erg leuke toevoeging maar deze zaten naar mijn mening een beetje te goed verborgen. Omdat ik op gamefaqs aan het kijken was hoe ik de magic armor moest vinden zag ik ze staan. Pas toen wist ik wat ik moest doen. Erg jammer van ik had graag eerder die hidden skills willen benutten.

Verder was het een van de logischere Zelda's imo. Ik heb wel wat sidequests opgezocht maar die waren allemaal erg logisch. Ook heb ik op eigen kracht 15 hearts bij elkaar geknokt, iets wat me bij OoT en WW niet is gelukt. Kortom een topper dus.
Nu ga ik maar eens verder met CoD3 en SMB:BB. Maar ik moet zeggen dat RS me ook steeds meer trekt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Hachy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:39:
Voor de mensen die nog Wii gear zoeken:

Ik las net op de site van replay dat zij 30 december een levering hebben gekregen van:

Wii Nunchuck
Wii Remote
Wii Classic Controller
Wii RGB Scart Kabel
Wii Component Kabel
Zelda Twilight Prin. Wii

Winkels in Eindhoven, Breda, Tilburg, Leiden en Den Bosch.
ja maar je kan niet online bestellen en ik vind het net te ver rijden voor een component kabel en nunchuck.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jainoxi schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:14:
[...]

Om mezelf te quoten, ik zie 'm bij Otto.nl staan, 1 week levertijd. Iemand ervaring of deze leverijd betrouwbaar is? Ik Heb een mail naar Otto gestuurd, ik hou jullie op de hoogte :D

Edit: Voor nieuwe klanten 5 tot 10 werkdagen langere levertijd, bedrijfspolicy ofzo.
jah wij hadden laatst ook eits voor het eerst bij Otto besteld, kregen we ook die mededeling, maar we hadden het pakketje 3-4 dagen later al, voor de duidelijkheid dat ging dus niet om een Wii of Wii accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

De component kabel is binnen hoor, ik zag verleden week 3 liggen in de MM te Almere. Ik had hem zelf verleden week ook. Voor de kerst besteld en donderdag na kerst kon ik hem afhalen bij de lokale gameshop in Lelystad (Flevo Games). Ik zie genoeg games liggen in Flevoland zelfs Zelda. Het enige wat ik niet zoveel zie zijn de nunchuks en Wii Play. De classic controller is ook in Almere en Lelystad aanwezig. De console zelf helaas niet, maar die heb ik gewoon in Kleve gescoord.

Nog even over de component kabel. Ik heb de Ninty versie op me Samsung LCD aangesloten en zie duidelijk een verbetering in kleuren en scherpte ten opzichte van de composiet kabel. Ik heb een 32 inch LCD en tegenwoordig zitten op betaalbare LCD's (ongeveer 1250 EURO dus) 2 HDMI uitgangen, 1 COMPONENT en 2 SCART aansluitingen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.