Een nieuwjaarsberichtje had ik ook wel verwacht, dat is echt easy reclame waarmee je enorm scoort. Misschien hebben ze alles (op reclamemogelijkheden) nog niet helemaal op orde voor de Wii. Ik weet wel dat niemand zit te wachten op een soort spam maar dit soort mogelijkheden kunnen enorm goed worden benut door big N. Geef de mensen gewoon allemaal een aantal points (bv. 2007) die ze binnen dertig dagen moeten opmaken. Dit is vrij goedkoop en moet je eens kijken wat je ervoor terugkrijgt in de vorm van loyaliteit en een boost voor je virtuele games. Ik kan mij niet voorstellen dat Nintendo hier in de toekomst niks mee gaat doen, lage kosten hoog bereik. Komop marketingafdeling laat eens wat zien.Captain N schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:08:
Zo, het is hier al drie uurtjes 2007. Dus dat het maar een mooi jaar voor de Wii (en de DS, en jullie uiteraard) mag worden.
(Nog?) geen nieuwjaarsberichtje van Nintendo op m'n Wii trouwens.
Media Markt Herzogenrath (DE).Anoniem: 202845 schreef op zondag 31 december 2006 @ 20:08:
Weet iemand waar en wanneer ik in omgeving zuidlimburg (maastricht/heerlen) zo snel mogelijk een wii kan vinden? alvast bedankt
Anoniem: 198874
Ik had ook mijn Wii meegenomen naar mijn ouders en familie en het was een groot succes. Iedereen speelden mee, bowling, tennis en boxing waren de toppers! Kortom, Nintendo WiiAnoniem: 170310 schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:37:
Nou nog een paar uurtjes te gaan voor het nieuwe jaar. Dit jaar vieren we het bij vrienden maar ze vroegen wel even of ik de Wii kon meenemen.
Met kerst was het ook al een succes want zelfs de ouders van mijn vriendin, waarvan haar moeder problemen heeft met het besturen van de muis, vond het bowlen helemaal super en ze gooiden ook geregeld stikes.
Mij beniewen wat het vanavond gaat worden. In ieder geval wil ik iedereen een goed nieuwjaar toewensen en dat we veel Wii plezier mogen beleven volgend jaar.
Anoniem: 174598
Voor iedreen die niet kan wachten op de usb lan adapter van Nintendo. Deze schijnen ook te werken, kijk op deze site.
http://www.wiili.org/index.php/Wii_ethernet_adapter
http://www.wiili.org/index.php/Wii_ethernet_adapter
Gisterenavond met z'n vieren getennist op op de beamer. Een vriend van me had zijn 2 wiimotes meegenomen. Dat is echt SUPER leuk om te doen, je krijgt er echt een beetje teamgevoel van met z'n tweeën tegen het andere team. En je moet je ook als team gedragen, als de voorste player een bal niet haalt moet de achterste player heel snel kunnen reageren.
Met de nodige hoeveelheid alcoholische versnaperingen was het al met al goed voor vele uren lachplezier !! Om 23.45 maar gauw uitgezet om nog snel even champagne en vuurwerk te kunnen pakken voordat je naar buiten rent
Ook de bowling-training-2 is erg leuk om met een groepje te doen. Nog even m'n record van 542 verbeteren, wat zou goud zijn? 550?
Met de nodige hoeveelheid alcoholische versnaperingen was het al met al goed voor vele uren lachplezier !! Om 23.45 maar gauw uitgezet om nog snel even champagne en vuurwerk te kunnen pakken voordat je naar buiten rent
Ook de bowling-training-2 is erg leuk om met een groepje te doen. Nog even m'n record van 542 verbeteren, wat zou goud zijn? 550?
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Over error 208002 bij aanschaffen van Wii-points middels een creditcard:
Zojuist nogmaals geprobeerd, en nu werkte het wel weer goed. De Wii-punten zijn bijgeschreven, doe er je voordeel mee.
Wel moet ik zeggen dat ik in mijn profiel op Nintendo.nl mijn voornaam heb aangepast naar de voorletters die op mijn CC staan, en heb ik een spatie tussen de cijfers en letters van mijn postcode (1234AB) weggehaald, zodat ze exact overeenkomen met de gegevens bij mijn CC-maatschappij. Weet dus niet of het daardoor komt, of omdat de storing bij Nintendo is verholpen.
Laat ff weten of het ook voor jullie werkt, ben ik wel benieuwd naar.
Zojuist nogmaals geprobeerd, en nu werkte het wel weer goed. De Wii-punten zijn bijgeschreven, doe er je voordeel mee.
Wel moet ik zeggen dat ik in mijn profiel op Nintendo.nl mijn voornaam heb aangepast naar de voorletters die op mijn CC staan, en heb ik een spatie tussen de cijfers en letters van mijn postcode (1234AB) weggehaald, zodat ze exact overeenkomen met de gegevens bij mijn CC-maatschappij. Weet dus niet of het daardoor komt, of omdat de storing bij Nintendo is verholpen.
Laat ff weten of het ook voor jullie werkt, ben ik wel benieuwd naar.
[ Voor 55% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 01-01-2007 12:44 ]
... en oranje! :P
ik dacht zelf 600Hachy schreef op maandag 01 januari 2007 @ 12:33:
Gisterenavond met z'n vieren getennist op op de beamer. Een vriend van me had zijn 2 wiimotes meegenomen. Dat is echt SUPER leuk om te doen, je krijgt er echt een beetje teamgevoel van met z'n tweeën tegen het andere team. En je moet je ook als team gedragen, als de voorste player een bal niet haalt moet de achterste player heel snel kunnen reageren.
Met de nodige hoeveelheid alcoholische versnaperingen was het al met al goed voor vele uren lachplezier !! Om 23.45 maar gauw uitgezet om nog snel even champagne en vuurwerk te kunnen pakken voordat je naar buiten rent![]()
ik heb namelijk een keer 603 gehaald (door die ene glitch te proberen) en toen kreeg ik goud
mijn broertje (5 jaar) heeft die 91 dingen wel in gewoon gooien in een strike gehaald
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Anoniem: 87302
Ik heb hem al ruim een maand in bezit en ben op het stuk waarfuzzyeyebrows1 schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:50:
Ik heb zelda uitgespeeld
spoiler:
Aan de ene kant leuk dat ik m heb uitgespeeld, aan de andere kant vet kut.
edit: Ik wens iedereen hier een gelukkig nieuwjaar met hopelijk veel gameplezier(mits je al je vingers nog hebt natuurlijk
)
spoiler:
. Moet ik nog veel doen? ik 10 dieren een schuur in moet jagen
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 01-01-2007 13:06 ]
Anoniem: 117981
Er staat in die advertentie niet 'spel naar keuze' maar 'extra spel en controller', dus dat zal wel een Wii play pakket zijn, dan is 280 euro wel iets maar niet bijzonder veel goedkoper dan de normale verkoopprijs: 249+49=298, 18 euro korting dus, dan was de aktie van Wehkamp met 10% korting op de Wii beter...Tujuh schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:10:
[...]
Niemand?? Voor de duidelijkheid: dit is geen spam ofzo. Ik ben alleen op zoek naar waar ik hem het goedkoopst kan krijgen
CRAP !!
ik dus w-lan verbing instellen op mijn wii..
gaattie testen... alles gaat goed.
Vervolgens zegt hij dat hij moet software updaten... alles gaat goed. (ook al duurt het tering lang)
Vervolgens start hij zichzelf opnieuw op -> direct naar het scherm van verbingen enzo... gaat hij nog een keer software updaten en nu blijft hij in deze update gewoon hangen !!!!
Als ik hem dan nar lange tijd reset start hij weer vrolijk op in het update scherm.. en gaat hij het weer proberen om vervolgens weer te blijven hangen...
iemand bekend met dit probleem?
Vervolgens zegt hij dat hij moet software updaten... alles gaat goed. (ook al duurt het tering lang)
Vervolgens start hij zichzelf opnieuw op -> direct naar het scherm van verbingen enzo... gaat hij nog een keer software updaten en nu blijft hij in deze update gewoon hangen !!!!
Als ik hem dan nar lange tijd reset start hij weer vrolijk op in het update scherm.. en gaat hij het weer proberen om vervolgens weer te blijven hangen...
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Dit zou inderdaad heel erg slim zijn geweest en ik heb een gevoel dat Nintendo zo'n soort concept in de toekomst zal gebruiken.Anoniem: 90152 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Een nieuwjaarsberichtje had ik ook wel verwacht, dat is echt easy reclame waarmee je enorm scoort. Misschien hebben ze alles (op reclamemogelijkheden) nog niet helemaal op orde voor de Wii. Ik weet wel dat niemand zit te wachten op een soort spam maar dit soort mogelijkheden kunnen enorm goed worden benut door big N. Geef de mensen gewoon allemaal een aantal points (bv. 2007) die ze binnen dertig dagen moeten opmaken. Dit is vrij goedkoop en moet je eens kijken wat je ervoor terugkrijgt in de vorm van loyaliteit en een boost voor je virtuele games. Ik kan mij niet voorstellen dat Nintendo hier in de toekomst niks mee gaat doen, lage kosten hoog bereik. Komop marketingafdeling laat eens wat zien.
Gisteren met oud & nieuw bij mijn nicht en haar vriend met familie en ze is verslaafd geraakt aan Wii sports, het bowlen en is nu ook van plan een Wii te kopen
Je moet em ff echt uit zetten d.m.v. powerknop of stekker eruit.Fiddle schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:41:
CRAP !!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Al gedaan, zodra die weer opstart gaattie weer vrolijk opnieuw beginnen. Compleet automatisch nieuwe update downloaden. En keer op keer blijft hij hangen. Op dit moment kan ik dus HELEMAAL NIETS meer met mijn Wii...Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Je moet em ff echt uit zetten d.m.v. powerknop of stekker eruit.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Ik zou niet eens verbaasd zijn dat 'ie met dat "extra spel en controller" gewoon Wii Sports en de controller die in het pakket gewoon zitten bedoelt. Als het echt een extra spel zou zijn had hij wel de titel vermeld of er bij gezet dat het een spel naar keuze is. Klinkt als een listige ad.Anoniem: 117981 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:06:
Er staat in die advertentie niet 'spel naar keuze' maar 'extra spel en controller', dus dat zal wel een Wii play pakket zijn, dan is 280 euro wel iets maar niet bijzonder veel goedkoper dan de normale verkoopprijs: 249+49=298, 18 euro korting dus, dan was de aktie van Wehkamp met 10% korting op de Wii beter...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 09-07 09:52
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
Weet er iemand toevallig welke Virtual Console titels er vandaag in de VS zijn uitgekomen? Dit zou namelijk wel eens een indicatie kunnen zijn voor welke titels er vrijdag in Europa komen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 117064
http://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/latest_vc_games_usa.xmlMetroidPrime schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:13:
Weet er iemand toevallig welke Virtual Console titels er vandaag in de VS zijn uitgekomen? Dit zou namelijk wel eens een indicatie kunnen zijn voor welke titels er vrijdag in Europa komen.
Ik denk alleen deze:
Games available on Jan. 1 include:
Baseball (NES, 1-2 players, 500 Wii Points): Play nine innings of fierce sandlot competition with classic NES graphics.
Urban Champion (NES, 1-2 players, 500 Wii Points): Don’t let the big, bad bully of the neighborhood push you around! Players fight for the right to walk the street.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wireless router ff uittrekken, dan update hij niet meer en kom je in het gewone channels scherm terecht, had hetzelfde probleem moest toen eerst wat instellingen op m'n router wijzigen.Fiddle schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:58:
[...]
Al gedaan, zodra die weer opstart gaattie weer vrolijk opnieuw beginnen. Compleet automatisch nieuwe update downloaden. En keer op keer blijft hij hangen. Op dit moment kan ik dus HELEMAAL NIETS meer met mijn Wii...
If it ain't broken it doesn't have enough features
- MetroidPrime
TopicstarterDa's jammer, want die zijn volgens mij allebei al beschikbaar in Europa.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 77892
Is het mogelijk om bij Wii play dat tank spel tegen elkaar te doen inplaats van tegen de computer telkens? Vind t onwijs lachen, maar tegen elkaar zou nog toffer zijn.
De rust begint weer een beetje terug te keren in dit topic. Het lijkt me een mooie tijd om een nieuwe discussie te starten of eigenlijk te vervolgen, omdat die eerder totaal niet van de grond kwam. Wat vinden jullie van de Q1 line-up? Ik vind de Wii hartstikke leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de games. Wii Sports begint inmiddels mij een beetje te vervelen en Zelda heb ik uitgespeeld. .
Ik vind de line-up persoonlijk bijzonder mager, en ik heb ook echt geen enkel idee wat ik al die tijd moet doen. Waarschijnlijk kan ik binnenkort Red Steel lenen, maar dat is ook geen echte topper. Ik heb al eerder aangegeven dat Rayman me niet helemaal meevalt. Dit zijn spellen die allemaal al uit zijn, maar volgens Nintendo loopt de launchwindow tot en met maart '07 en ze hadden de Wii ook in maart uit kunnen brengen, dus ik kijk even naar de games over die gehele periode.
Als ik kijk naar de lijst dan mis ik spellen zoals Elebits en Trauma Center. Dat zijn twee spellen die echt anders zijn en goed gebruik maken van de Wiimote, daarom had ik één van beide graag willen kopen (vooral TC). Maar die komen blijkbaar nog helemaal niet. Dan zijn er nog de echte toppers van Nintendo (MP3, BW2, MSF, SSB:B en MG, die wel beloofd waren), waarvan er geen één komt in Q1. Dat valt me toch wel erg tegen. Eigenlijk is het enige spel wat me mogelijk leuk lijkt: SSX:Blur.
Ik mis vooral een game, die je gewoon lekker met z'n 2en, 3en of 4en kunt spelen en ook online, zoals een voetbalspelletje, een kartspelletje, een goede shooter, een goed strategiespelletje of een goed vechtspelletje.
En dan zijn er nog wel meer kritiekpuntjes. Waar blijft online, Nintendo? Waar blijven de N64 games voor de Virtual Console?
* Hoedje is een beetje gefrustreerd omdat ie z'n iPod net heeft laten vallen
Ik vind de line-up persoonlijk bijzonder mager, en ik heb ook echt geen enkel idee wat ik al die tijd moet doen. Waarschijnlijk kan ik binnenkort Red Steel lenen, maar dat is ook geen echte topper. Ik heb al eerder aangegeven dat Rayman me niet helemaal meevalt. Dit zijn spellen die allemaal al uit zijn, maar volgens Nintendo loopt de launchwindow tot en met maart '07 en ze hadden de Wii ook in maart uit kunnen brengen, dus ik kijk even naar de games over die gehele periode.
Als ik kijk naar de lijst dan mis ik spellen zoals Elebits en Trauma Center. Dat zijn twee spellen die echt anders zijn en goed gebruik maken van de Wiimote, daarom had ik één van beide graag willen kopen (vooral TC). Maar die komen blijkbaar nog helemaal niet. Dan zijn er nog de echte toppers van Nintendo (MP3, BW2, MSF, SSB:B en MG, die wel beloofd waren), waarvan er geen één komt in Q1. Dat valt me toch wel erg tegen. Eigenlijk is het enige spel wat me mogelijk leuk lijkt: SSX:Blur.
Ik mis vooral een game, die je gewoon lekker met z'n 2en, 3en of 4en kunt spelen en ook online, zoals een voetbalspelletje, een kartspelletje, een goede shooter, een goed strategiespelletje of een goed vechtspelletje.
En dan zijn er nog wel meer kritiekpuntjes. Waar blijft online, Nintendo? Waar blijven de N64 games voor de Virtual Console?

hey bedankt voor alle hulp mensen
deze reactie maak ik dus nu op mijn wii [dus op tv via w-lan]
heb gewoon wat met router gerommeld en gereset....
alleen is een keyboard wel wenselijk... :]
deze reactie maak ik dus nu op mijn wii [dus op tv via w-lan]
heb gewoon wat met router gerommeld en gereset....
alleen is een keyboard wel wenselijk... :]
Ik heb hem vandaag ook besteld. Zal wel even geduld moeten hebben maar ach... Wilde hem eerst niet halen, maar na een trailer van Red Steel gezien te hebben én gister een leuke meevaller van de Staatsloterij gehad te hebben heb ik hem toch maar besteld inclusief Zelda en Red steel.
Wat betreft de Q1 titels. Ik kijk vooral naar Mario Party en misschien dat Wario Ware ook wel lollig kan zijn. En een serieus potje golf met Tiger Woods is misschien ook niet verkeerd. Daar vermaakte ik me met de Xbox ook altijd wel mee. En met de nieuwe controller zou het wel helemaal geinig zijn! En ja..wat digitaal snowboarden is ook wel cool! (SSX)
Wat betreft de Q1 titels. Ik kijk vooral naar Mario Party en misschien dat Wario Ware ook wel lollig kan zijn. En een serieus potje golf met Tiger Woods is misschien ook niet verkeerd. Daar vermaakte ik me met de Xbox ook altijd wel mee. En met de nieuwe controller zou het wel helemaal geinig zijn! En ja..wat digitaal snowboarden is ook wel cool! (SSX)
[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 01-01-2007 16:16 ]
Default blanke hetero
Anoniem: 87302
Welke 5-10 spellen zie je het liefst op de VC?
Hier zijn mijn favorieten in willekeurige volgorde ( schuin is #1 )
N64
Mario Kart
Banjo Tooie
Banjo Kazooie
Paper Mario
Mario 64
(meer zou ik er niet hoeven)
SNES
Prince of Persia
Mario RPG
Zelda: a Link to the Past
Super Ghouls n Ghosts
Actraiser
Street Fighter II
Final Fight
Super Contra
Castlevania IV
Axelay
Genesis/Megadrive
Super Shinobi
Mickey Mouse Castle of Illusion
Golden Axe
Thunderforce 3
New Zealand Story
Strider
Ghouls n Ghosts
PC Engine/TG16
Son Son II
Galaga 88
Tiger Heli
Shinobi
Devil Crash
Dragon Spirit
Parasol Stars
Aldynes
1941
Ghouls n Ghosts (laatste 3 zijn Supergrafx only)
N64
Mario Kart
Banjo Tooie
Banjo Kazooie
Paper Mario
Mario 64
(meer zou ik er niet hoeven)
SNES
Prince of Persia
Mario RPG
Zelda: a Link to the Past
Super Ghouls n Ghosts
Actraiser
Street Fighter II
Final Fight
Super Contra
Castlevania IV
Axelay
Genesis/Megadrive
Super Shinobi
Mickey Mouse Castle of Illusion
Golden Axe
Thunderforce 3
New Zealand Story
Strider
Ghouls n Ghosts
PC Engine/TG16
Son Son II
Galaga 88
Tiger Heli
Shinobi
Devil Crash
Dragon Spirit
Parasol Stars
Aldynes
1941
Ghouls n Ghosts (laatste 3 zijn Supergrafx only)
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 01-01-2007 16:31 ]
Ik ben het totaal met jou eens en hoop dat er snel meer multiplayer/online games komen en natuurlijk de classics van de N64.Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:01:
De rust begint weer een beetje terug te keren in dit topic. Het lijkt me een mooie tijd om een nieuwe discussie te starten of eigenlijk te vervolgen, omdat die eerder totaal niet van de grond kwam. Wat vinden jullie van de Q1 line-up? Ik vind de Wii hartstikke leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de games. Wii Sports begint inmiddels mij een beetje te vervelen en Zelda heb ik uitgespeeld. .
Van de line-up zoals die daar staat ben ik vooral benieuwd naar de System 3 games Leaderboard Golf en Mission Impossible. Dat worden remakes (speciaal voor de Wii) van die games uit het Commodore 64 tijdperk. Zelfde gameplay, maar wel met mooiere graphics. Heb vroeger (jaren '80 dus) 'leren' golfen met Leaderboard Golf, en als de Wii versie daarvan een beetje goed lukt dan ga ik die ZEKER kopen ! Zal qua ingewikkeldheid ergens tussen Wii Golf en Tiger Woods PGA Tour inzitten, dus wel per slag kiezen welke club (Wood 1, 3, 5 of Iron 1 t/m ...) je wilt gebruiken, en verschillende 18 hole Golf courses van over de hele wereld. Ben daar wel benieuwd naar, zeker omdat bij Golf de Wii-mote gewoon heel goed past.Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:01:
Verder wacht ik tot de launchgames als RRR, CoD3, Red Steal en Monkeyball voor een budgetprijs beschikbaar komen, en dan kom ik de komende maanden wel door. Of misschien 2e hands van iemand overkopen die er op uitgekeken is...
Een leuk spel wat begin 2007 uitkomt is Wario Ware. Die maakt natuurlijk super goed gebruik van de Wiimote en is ook leuk om samen met wat vrienden te spelen.Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:01:
[heel verhaal]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik wil er maar 1 echt heel graag hebben, en dat zit er niet in: Shadowrun van de SNESAnoniem: 87302 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:15:
Welke 5-10 spellen zie je het liefst op de VC?
[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 01-01-2007 16:49 ]
Paar kort simpele vraagjes
1) Klopt het dat Wii Nieuws kanaal nog niet actief is?
2) zijn virtual console games alleen met speciale (niet draadloze) controler te spelen en niet met de wii-mote?
3) Kan ik ook een "pokerkanaal" verwachten? Dat je dus via de shop een poker kanaal koopt en dat je dan met de wii online kan pokeren tegen elkaar?
Eigenlijk interreseren mij die oude games niet (dus de gamecube-games en de virtual console games) maar ik wil wel kleine simpele nieuwe downloadbare games als poker zodat je dat tegen vrienden online tegen elkaar kan doen. Dat lijkt me echt het toffe internet op je console...
EDIT:
Sorry, ik heb vraag 1 & 2 al in de startpost gelezen.... Nevermind deze...
2) zijn virtual console games alleen met speciale (niet draadloze) controler te spelen en niet met de wii-mote?
3) Kan ik ook een "pokerkanaal" verwachten? Dat je dus via de shop een poker kanaal koopt en dat je dan met de wii online kan pokeren tegen elkaar?
Eigenlijk interreseren mij die oude games niet (dus de gamecube-games en de virtual console games) maar ik wil wel kleine simpele nieuwe downloadbare games als poker zodat je dat tegen vrienden online tegen elkaar kan doen. Dat lijkt me echt het toffe internet op je console...
EDIT:
Sorry, ik heb vraag 1 & 2 al in de startpost gelezen.... Nevermind deze...
[ Voor 6% gewijzigd door Fiddle op 01-01-2007 17:37 ]
Anoniem: 182204
Waar heb jij hem besteld? En hoelang is de geschatte levertijd?Ebayzo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:14:
Ik heb hem vandaag ook besteld. Zal wel even geduld moeten hebben maar ach... Wilde hem eerst niet halen, maar na een trailer van Red Steel gezien te hebben én gister een leuke meevaller van de Staatsloterij gehad te hebben heb ik hem toch maar besteld inclusief Zelda en Red steel.
Anoniem: 172249
Waaaaaah!! anders schrok ik me net even kapot
Ik zet mijn Wii aan ( component aangesloten ) : Dikke ruis in het geluid, tonen waren goed maar veel achtergrond ruis dat echt van de Wii af kwam.
Dan maar AV proberen : zelfde resultaat.
Xbox360 aangesloten ( component ): werkt gewoon goed, dus ligt aan de Wii.
Sluit mijn Wii weer aan : Crashed, stroom uitgetrokken daarna weer aangezet en gelukkig doet hij het nou weer
..... van die momenten

Ik zet mijn Wii aan ( component aangesloten ) : Dikke ruis in het geluid, tonen waren goed maar veel achtergrond ruis dat echt van de Wii af kwam.
Dan maar AV proberen : zelfde resultaat.
Xbox360 aangesloten ( component ): werkt gewoon goed, dus ligt aan de Wii.
Sluit mijn Wii weer aan : Crashed, stroom uitgetrokken daarna weer aangezet en gelukkig doet hij het nou weer

1: klopt deze word midden/eind januari actief.Fiddle schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:54:
2: Kijk even in de startpost daar staat alles als het goed is beschreven.
3: Het zou kunnen, in de toekomst is er veel mogelijk met dit systeem en zoiets is ook mogelijk. Of het er komt kan niemand met zekerheid zeggen maar het is wel mogelijk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
- MetroidPrime
TopicstarterIs dat niet al in de startpost beantwoord?Fiddle schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:54:
Zie mijn antwoord op de vorige vraag.2) zijn virtual console games alleen met speciale (niet draadloze) controler te spelen en niet met de wii-mote?
Voor zover ik weet komt er alleen een pokerspel van Activision later dit jaar. Er is nog geen dowloadbaar pokerspel aangekondigd.3) Kan ik ook een "pokerkanaal" verwachten? Dat je dus via de shop een poker kanaal koopt en dat je dan met de wii online kan pokeren tegen elkaar?
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 01-01-2007 17:12 ]
Op de Xbox 360 is er trouwens wel een downloadbare Texas Hold 'em poker die erg vermakelijk is! Online e.d
This space is occupied
Ik heb gehoord dat super smash bros brawl niet de motion controllers van de wii gebruiken, betekent dit dat de nintendo gamecube controllers ermee werken of de classic?
[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 01-01-2007 17:33 ]
Dat betekend zeer waarschijnlijk (er is nog niks bevestigd maar de developers hebben het er over gehad) je de Gamecube controller kan gebruiken in de Wii game en dan zeer waarschijnlijk ook de Classic controller.danielkraak schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:26:
Ik heb gehoord dat super smash bros brawl niet de motion controllers van de wii gebruiken, betekent dit dat de nintendo gamecube controllers ermee werken of de backward compatible?
This space is occupied
woa er zijn toch wel een aantal spellen die echt de moeite waard zijn,Hoedje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:01:
Wii Sports en Wii play zijn gewoon leuke games om af en toe snel ff te spelen.
voor de rest zijn er toch wel een paar echt goeie games:
- Zelda TP
- Super Monkey ball
- Red Steel
- COD3 (misschien ietsje minder goed)
verder komen er nog wat games die ook erg leuk lijken:
- Metroid Prime 3
-Super Mario Galaxy
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Even wat ervaring delen:
Ik heb nu een paar keer gehad dat mijn Wiimote niet wilde syncen en dat ik via een Wiimote mijn Wii niet meer aan kon zetten. De reden hiervoor is volgens mij dat ik de Wii in een game heb uitgezet. Mijn tip is dan ook om eerst terug naar het Wii menu te gaan voordat je de Wii uitzet...
Dan over de Q1 line-up. Ik heb er weinig verwachtingen van. Is normaal dat na de launch het erg rustig wordt. Ik vind de launch line-up van de Wii erg sterk, er zijn namelijk veel verschillende titels. Op zich zou ik RS en RRR nog wel willen proberen terwijl ik nu Play, Zelda, COD3 & SMB:BB al heb. Ik hoop dat Mp3 snel komt, net als Smash brothers. Ook Excite truck lijkt me leuk.
Sport games hebben dankzij Wii Sports wel mijn aandacht. Een goede golf sim die waar je de Wiimote heel precies mee kunt gebruiken (zeg maar de precisie van de Wii Baseball tijdens het slaan) zou ik wel cool vinden. Ook een uitgebreide tennis game zie ik wel zitten. Op zich mag een Wii sports 2 met meer opties en meer sporten ook erg welkom zijn (bijvoorbeeld echte sets kunnen spelen).
Op de VC wil ik met name super probotector en wat N64 klassiekers.
Ik heb nu een paar keer gehad dat mijn Wiimote niet wilde syncen en dat ik via een Wiimote mijn Wii niet meer aan kon zetten. De reden hiervoor is volgens mij dat ik de Wii in een game heb uitgezet. Mijn tip is dan ook om eerst terug naar het Wii menu te gaan voordat je de Wii uitzet...
Dan over de Q1 line-up. Ik heb er weinig verwachtingen van. Is normaal dat na de launch het erg rustig wordt. Ik vind de launch line-up van de Wii erg sterk, er zijn namelijk veel verschillende titels. Op zich zou ik RS en RRR nog wel willen proberen terwijl ik nu Play, Zelda, COD3 & SMB:BB al heb. Ik hoop dat Mp3 snel komt, net als Smash brothers. Ook Excite truck lijkt me leuk.
Sport games hebben dankzij Wii Sports wel mijn aandacht. Een goede golf sim die waar je de Wiimote heel precies mee kunt gebruiken (zeg maar de precisie van de Wii Baseball tijdens het slaan) zou ik wel cool vinden. Ook een uitgebreide tennis game zie ik wel zitten. Op zich mag een Wii sports 2 met meer opties en meer sporten ook erg welkom zijn (bijvoorbeeld echte sets kunnen spelen).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
weet iemand waar de gamecube nog goedkoop is te krijgen?
ik meen me te herrineren dat iemand vertelde dat hij werd aangeboden voor 50 euro.
ik meen me te herrineren dat iemand vertelde dat hij werd aangeboden voor 50 euro.
[ Voor 43% gewijzigd door dikki dik op 01-01-2007 18:26 ]
Overigens heb ik vandaag samen met mijn ouders en mijn tante + oom ongeveer de halve dag Wii sports gedaan.
Dikke lol hoor, vooral Golf viel in de smaak, veel 9 hole games gespeelt en dat ging ze toch vrij goed af.
Ook bowlen was leuk vooral mijn tante en moeder waren daar zeer goed in.
Vooral veel lol gehad, ze lagen vaak dubbel van het lachen.
Dikke lol hoor, vooral Golf viel in de smaak, veel 9 hole games gespeelt en dat ging ze toch vrij goed af.
Vooral veel lol gehad, ze lagen vaak dubbel van het lachen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hallo mensen, gelukkig nieuwjaar :-)
Ik heb sinds gister een Wii, en dr is iets raars mee. Het geluid klinkt zo... Wat je hoort is het Wii sports-menu, daarna daaruit en naar het Mii channel.
Dat is direct via de line-in opgenomen dus hoe het echt klinkt, geen vervormingen door mic ofzo.
Bij alle spelletjes die ik heb klinkt het ruk (sports, red steel en Monster 4x4) en ook in het basismenu is het een beetje vreemd. Hij staat gewoon op stereo ingesteld. Mono of surround geeft hetzelfde.
Iemand een tip voor me? Als het al eens gevraagt is sorry maar ik kon niet de goeie zoekwoorden bedenken dan en zoveel topics als hierover zijn doorlezen is me ook wat veel.
Alvast bedankt voor een mogelijke oplossing,
Pozo
Ik heb sinds gister een Wii, en dr is iets raars mee. Het geluid klinkt zo... Wat je hoort is het Wii sports-menu, daarna daaruit en naar het Mii channel.
Dat is direct via de line-in opgenomen dus hoe het echt klinkt, geen vervormingen door mic ofzo.
Bij alle spelletjes die ik heb klinkt het ruk (sports, red steel en Monster 4x4) en ook in het basismenu is het een beetje vreemd. Hij staat gewoon op stereo ingesteld. Mono of surround geeft hetzelfde.
Iemand een tip voor me? Als het al eens gevraagt is sorry maar ik kon niet de goeie zoekwoorden bedenken dan en zoveel topics als hierover zijn doorlezen is me ook wat veel.
Pozo
Commodore 64 = tha bomb
Zo heb ik gisteren middag een halve dag zitten tennissen en golven met wat kennisen, was inderdaad erg vermakelijk. Er mogen (veel) meer van dit soort games komen wat mij betreft
Anoniem: 172249
Ik had PRECIES hetzelfde, zie een paar posts omhoog wat ik gedaan heb. kan je niet echt een tip geven omdat ik dus zelf ook niet weet waar het aan lag maar haal de voedingskabel er eens uit en stop hem er dan terug in... Succes!Pozo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:08:
Hallo mensen, gelukkig nieuwjaar :-)
Pozo
Iedereen weet inmiddels dat de wii component kabel beter is dan de wii scart kabel.
Maar wat als je nu een scartconverter koopt zodat de wii component kabel in de scartconverter gaat en dan de TV in? Hoe verhoudt de beeldkwaliteit zich dan?
Maar wat als je nu een scartconverter koopt zodat de wii component kabel in de scartconverter gaat en dan de TV in? Hoe verhoudt de beeldkwaliteit zich dan?
Anoniem: 87260
om op de games terug te komen
ik mis inderdaad een echte party game
ik heb rayman wel gekocht en al uitgespeelt maar vind het geen party game voor 4 spelers
ik ben bijna klaar met zelda en dan ...
wii sports is wel ff leuk maar ik heb het wel weer gezien
het is meer voor 2 mensen ik ga niet alleen staan tennisen
ik heb rayman wel gekocht en al uitgespeelt maar vind het geen party game voor 4 spelers
je mist een party game, maar vind wii sports niet leuk omdat het niet alleen kanAnoniem: 87260 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:25:
om op de games terug te komen
ik heb afgelopen nacht voor het eerst met de Wii gespeeld. Was super leuk! Hebben met een hele bups mensen Wii Sports gespeeld, helemaal goed
Hmm ik wil vandaag weer op internet, maar in eens pakt ie mn USB Connector niet meer :x alles is nog precies hetzelfde ingesteld...
Heb je de controller wel gesynced zoals het in het boekje staat? zeker als je 2 controllers gebruikt moet je dit ff goed nalezen, anders gaat het nooit echt lekker werken. sinds ik die sync gedaan heb opnieuw kan ik doen wat ik wil , maar kwijtraken doet ie hem nooit.Deddiekoel schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:41:
Even wat ervaring delen:
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Hmm, dan gaan we hem eens express laten chrashen :-)Anoniem: 172249 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:17:
[...]
Ik had PRECIES hetzelfde, zie een paar posts omhoog wat ik gedaan heb. kan je niet echt een tip geven omdat ik dus zelf ook niet weet waar het aan lag maar haal de voedingskabel er eens uit en stop hem er dan terug in... Succes!
Heb de kabel er al een paar keer uitgehad, was gister bij vrienden, daarna thuis op tv en nu op pc. Allemaal hetzelfde.
Update: helaas, stroom eruit gerukt toen hij aanstond maar nogsteeds hetzelfde.
[ Voor 20% gewijzigd door Pozo op 01-01-2007 20:04 ]
Commodore 64 = tha bomb
De lineup van de komende maanden is idd nog niet erg best. Eigenlijk boeien me alleen ExciteTrucks en SSX:Blur. Wario Ware sla ik over, aangezien ik met Rayman en Monkeyball voorlopig even genoeg mini-games heb. Die komt er in een later stadium wel. Mario Party 8 en eventueel Sonic and the Secret Rings lijken me ook wel leuk. Zeker Mario Party komt er wel.
Waar ik eigenlijk op wacht zijn spellen als een Colin Mcrae Rally en PES. Ook hoop ik nog op een Ghost Reckon of Rainbow Six spel. Volgens mij zijn die spellen erg geschikt voor de Wiimote. Voorlopig is er echter nog geen van die titels aangekondigd en zijn alleen de Nintendo spellen een beetje de moeite waard. Maar ik ga er vanuit dat dat in de loop van het jaar nog wel verandert. Volgens mij is het vrij normaal dat er in de periode na launch ineens een klein zwart gat valt kwa nieuwe titels.
Waar ik eigenlijk op wacht zijn spellen als een Colin Mcrae Rally en PES. Ook hoop ik nog op een Ghost Reckon of Rainbow Six spel. Volgens mij zijn die spellen erg geschikt voor de Wiimote. Voorlopig is er echter nog geen van die titels aangekondigd en zijn alleen de Nintendo spellen een beetje de moeite waard. Maar ik ga er vanuit dat dat in de loop van het jaar nog wel verandert. Volgens mij is het vrij normaal dat er in de periode na launch ineens een klein zwart gat valt kwa nieuwe titels.
uhm...
Ik denk dat je dat op termijn wel mag verwachten aangezien het winkelkanaal ook opengezet zal gaan worden voor nieuw ontwikkelde software. Misschien kun je zoiets ook wel spelen via flash in de internetbrowser?Fiddle schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:54:
Dat is op zich wel zo, maar ik ben een beetje bang om alleen maar korte minigame achtige spellen te hebben uiteindelijk. Daarnaast vind ik het grote nadeel van Wario Ware, dat die over het algemeen wel erg kort is. Je hebt nu al in de launchwindow Wii Sports, Wii Play, Rayman:RR, Wario Ware, Sonic, Super Monkey Ball en Mario Party 8.Vanitas schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:43:
[...]
Een leuk spel wat begin 2007 uitkomt is Wario Ware. Die maakt natuurlijk super goed gebruik van de Wiimote en is ook leuk om samen met wat vrienden te spelen.
PES komt er sowieso aan. Het is alleen de vraag wanneer het komt.Smoonshine schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:10:Waar ik eigenlijk op wacht zijn spellen als een Colin Mcrae Rally en PES.
Iemand al met dit progje gewerkt?
http://wiidomain.net/forum/viewtopic.php?t=6
link naar de site
http://www.miimall.com/
Hiermee zou je Mii's moeten kunnen downloaden en uploaden en als je een bluetooth voor je pc hebt de mii's kunnen uitwisselen tussen je pc en de wiimote.
Lijkt me leuk, maar ik heb het nog niet aan de praat gekregen.
link naar de site
Hiermee zou je Mii's moeten kunnen downloaden en uploaden en als je een bluetooth voor je pc hebt de mii's kunnen uitwisselen tussen je pc en de wiimote.
[ Voor 10% gewijzigd door gr1542 op 01-01-2007 21:17 ]
er staat:
NOTE: If you downloaded prior to 5:40pm CST on 12.25.2006 and your application doesn't run (you get a timeout error), please re-download the application. There was a small snafu in the archive that has been fixed.
Dus misschien heb je die oude versie gedownload dat die het daarom niet doet?
NOTE: If you downloaded prior to 5:40pm CST on 12.25.2006 and your application doesn't run (you get a timeout error), please re-download the application. There was a small snafu in the archive that has been fixed.
Bedankt voor de tip, maar dat was het niet. Ik kan nu inmiddels wel aardig wat mii's downloaden. Nog even kijken of ik ze ook kan bekijken voor ik ze upload naar de wiimotefuzzyeyebrows1 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:17:
er staat:
Anoniem: 202494
En; Daar komt hij weer; Weet iemand waar hij te krijgen is? 
Ik heb bijna heel Brabant al gehad; Breda, Tilburg, Den Bosch. Morgen moet ik toch naar Utrecht, misschien heeft daar nog een adresje?
De kans is klein, maar er is hoop
Ik heb bijna heel Brabant al gehad; Breda, Tilburg, Den Bosch. Morgen moet ik toch naar Utrecht, misschien heeft daar nog een adresje?
De kans is klein, maar er is hoop
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 202494 op 01-01-2007 21:47 ]
- MetroidPrime
TopicstarterHet spel gaat wel de Wiimote gebruiken en ook de motion sensor van de controller. Er is alleen gesuggereerd dat het ook mogelijk zal zijn om een Gamecube controller in het spel te gebruiken. Het is dus niet nodig om een Gamecube of Classic Controller voor het spel te kopen, maar je kunt ze er waarschijnlijk wel voor gebruiken.danielkraak schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:26:
Ik heb gehoord dat super smash bros brawl niet de motion controllers van de wii gebruiken, betekent dit dat de nintendo gamecube controllers ermee werken of de classic?
[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 02-01-2007 20:01 ]
Zie ^^^
[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 02-01-2007 20:01 ]
Default blanke hetero
Bol.com. Maar verwachte levertijd is 2-3 weken. Erg lang dus.Anoniem: 182204 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:58:
[...]
Waar heb jij hem besteld? En hoelang is de geschatte levertijd?
Default blanke hetero
ik heb hem gedownload maar hoe kan je zien hoe die mii's er uitzien ??? ik zie alleen namen en de makers enzo er bij staan....gr1542 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:56:
Iemand al met dit progje gewerkt?
link naar de site
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Ik ben ook van plan een Wii aan te gaan schaffen. Ik wil deze aan gaan sluiten op mijn Dell 2001FP monitor. Deze heeft onder andere een S-video (link) en een Composite (link) aansluiting, zoals te zien op de pagina met specs van de monitor. Nu lees ik in de startpost dat er een "Composiet video kabel met scart adapter" bij zit. Deze zal ik dus direct op de composite aansluiting van m'n monitor kunnen aansluiten?
Zijn er ook spellen waar je een extra controller bij krijgt? Ik dacht dat er bijvoorbeeld bij Wii Play ook iets van een controller bijzat?
Als ik weet wat voor extra kabels ik evt. moet aanschaffen, en welke controllers ik nog mis, en of ik ze ergens bijkrijg, kan ik m'n aanschaf compleet maken
Zijn er ook spellen waar je een extra controller bij krijgt? Ik dacht dat er bijvoorbeeld bij Wii Play ook iets van een controller bijzat?
Als ik weet wat voor extra kabels ik evt. moet aanschaffen, en welke controllers ik nog mis, en of ik ze ergens bijkrijg, kan ik m'n aanschaf compleet maken
jaJainoxi schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:41:
Ik ben ook van plan een Wii aan te gaan schaffen. Ik wil deze aan gaan sluiten op mijn Dell 2001FP monitor. Deze heeft onder andere een S-video (link) en een Composite (link) aansluiting, zoals te zien op de pagina met specs van de monitor. Nu lees ik in de startpost dat er een "Composiet video kabel met scart adapter" bij zit. Deze zal ik dus direct op de composite aansluiting van m'n monitor kunnen aansluiten?
Check, bedankt. Het heeft dus geen zin om een extra kabel bij te kopen, ik kan geen betere beeldkwaliteit uit m'n monitor kunnen persen?
Anoniem: 78265
Stuur dan een e-mail/DM/IM, maar reageer niet in dit topic
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 02-01-2007 20:02 ]
Je verkoopt hem 10% duurder, want je hebt de jouwe wat goedkopermaartend schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:56:
Zocht iemand er nog 1.
Mag die mijn 2de (niet geopend) hebben voo rrond de 275, heb ik de mijn wat goedkoper. Anders moet ik hem binnenkort terugbrengen naar de winkel.
[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 02-01-2007 20:03 ]
Je kunt een s-video kabel importeren uit de VS. Je zult hem moeten importeren, omdat om één of andere wazige reden men bij Nintendo denkt dat wij hier alleen aan SCART RGB doen en niet aan s-video, wat natuurlijk van geen kanten klopt.Jainoxi schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:50:
[...]
Check, bedankt. Het heeft dus geen zin om een extra kabel bij te kopen, ik kan geen betere beeldkwaliteit uit m'n monitor kunnen persen?
Afijn, svideo is beter dan composiet.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Anoniem: 14027
Was de s-video niet uitgeschakeld op PAL Wii's?LB06 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:18:
[...]
Je kunt een s-video kabel importeren uit de VS. Je zult hem moeten importeren, omdat om één of andere wazige reden men bij Nintendo denkt dat wij hier alleen aan SCART RGB doen en niet aan s-video, wat natuurlijk van geen kanten klopt.
Afijn, svideo is beter dan composiet.
Oh, dat zou misschien wel kunnen. In dat geval is composiet waarschijnlijk het beste wat je kunt krijgen. Of het moet zijn dat je een component naar VGA convertor koopt, maar de kwaliteit daarvan schijnt niet denderend te zijn, heb ik begrepen uit vorige delen van deze thread.Anoniem: 14027 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:19:
[...]
Was de s-video niet uitgeschakeld op PAL Wii's?
[ Voor 39% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-01-2007 23:26 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Heb ik ook iets van gehoord ja.Anoniem: 14027 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:19:
[...]
Was de s-video niet uitgeschakeld op PAL Wii's?
Anoniem: 114719
Ik zou best een Wii met zelda willen lenen van iemand
, vind het wel jammer dat het nu weer ff duurt voordat er weer wat goeie games gaan komen voor de Wii.
Oftwel, ik zit vast aan de composite aansluiting?LB06 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:24:
[...]
Oh, dat zou misschien wel kunnen. In dat geval is composiet waarschijnlijk het beste wat je kunt krijgen. Of het moet zijn dat je een component naar VGA convertor koopt, maar de kwaliteit daarvan schijnt niet denderend te zijn, heb ik begrepen uit vorige delen van deze thread.
Tenzij iemand zeker weet dat een compononent naar VGA/DVI convertor wél veel voordeel oplevert: jaJainoxi schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:46:
[...]
Oftwel, ik zit vast aan de composite aansluiting?
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 02-01-2007 20:03 ]
Eensch. En zo'n Component naar D-SUB of DVI-D zal niet goedkoop zijn, en dat is dan bovenop de kosten voor een Wii Component kabelLB06 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:50:
[...]
Tenzij iemand zeker weet dat een compononent naar VGA/DVI convertor wél veel voordeel oplevert: ja
Wordt de Wii nog steeds voor meer dan de winkelwaarde verkocht? 
Ik liep hier laatst de lokale Dixons binnen en daar stonden er 5 in de vitrine.
Andere winkels krijgen iedere week wel een nieuwe lading binnen dus van een tekort kan je hier iig niet meer spreken.
Andere winkels krijgen iedere week wel een nieuwe lading binnen dus van een tekort kan je hier iig niet meer spreken.
Know Thyself
Anoniem: 159816
Component naar DVI-D zal erg duur worden, aangezien je dan een omzetter nodig hebtJainoxi schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:02:
[...]
Eensch. En zo'n Component naar D-SUB of DVI-D zal niet goedkoop zijn, en dat is dan bovenop de kosten voor een Wii Component kabel. Het moet dus inderdaad wel kwalitatief een heel stuk beter zijn (op een 20" TFT), wil het de euri's waard zijn...
^^ Dat is sterk afhankelijk van waar je woont 
Ikzelf heb er al een (zelfs met pre-order nog de eerstvolgende levering moeten afwachten: ik was #3).
Veel winkels krijgen gewoon niet genoeg om aan iedereen te kunnen verkopen. Sommige winkels zijn daarbij ook nog eens zo 'slim' geweest om de reserveringen op te laten lopen tot in de 30 of zelfs 40. Hoeveel denk je dat daar nu van zijn verwerkt
Juist...
Hier in Nijmegen staat al sinds 7 december overal het bordje 'UITVERKOCHT" in de vitrine...
Ikzelf heb er al een (zelfs met pre-order nog de eerstvolgende levering moeten afwachten: ik was #3).
Veel winkels krijgen gewoon niet genoeg om aan iedereen te kunnen verkopen. Sommige winkels zijn daarbij ook nog eens zo 'slim' geweest om de reserveringen op te laten lopen tot in de 30 of zelfs 40. Hoeveel denk je dat daar nu van zijn verwerkt
Hier in Nijmegen staat al sinds 7 december overal het bordje 'UITVERKOCHT" in de vitrine...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja, ik weet niet waar jij woont maar ik ben ruim een week bezig geweest met pre-orderen e.d. overal om er uiteindelijk 4 geleverd te krijgen (waarvan ik die laatste drie allemaal eerlijk heb doorgegeven aan dankbare mede reageerders in deze thread dmv mijn reservering die klaar lag weg te geven zodat zij ook een Wii 2 dagen voor de kerst hadden voor € 249,- )SoulWar1 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:37:
Wordt de Wii nog steeds voor meer dan de winkelwaarde verkocht?
Geld verdienen aan iets wat slecht leverbaar is.. 500 euro op marktplaats, bah ik schijt op die gasten
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Hey het is wat een gek er voor geeft.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker dat er even die rustige periode is. Kan ik rustig Zelda-en, en rustig uitkijken naar de volgende topper. De Wii was een console waar ik sinds lange tijd weer ECHT naar uitkeek, zoals ik vroeger uitkeek naar bijvoorbeeld de SNES. Dat heb ik wel een tijdje gemist. Nu keek ik vroeger ook altijd uit naar de echte toppers. Jaren wachten op OoT, DKC 2 en 3, de Rare toppertjes op de N64... en ondertussen de paar games die ik al had helemaal blauw spelen. Dat maakte de blijdschap met zo'n nieuw spel des te groter. Op de Cube heb ik vijf jaar lang gemiddeld een spel per maand gekocht. Op een of andere manier is dat toch minder leuk. En hoewel het kriebelt om nu ook gelijk een berg games erbij te kopen, wil ik toch eerst echt wat ik nu heb helemaal uitgespeeld hebben voordat ik iets nieuws koop. 
Wat betreft de VC games... ik zou (o.a.) Rendering Rangers (SFC) en Radical Dreamers (BS-X) graag zien verschijnen, maar ik geef mezelf weinig hoop.
Ook zijn party games erg welkom. Ik heb Bomberman '94 uiteraard al, maar daar mogen er nog wel meer van komen.
Wat betreft de VC games... ik zou (o.a.) Rendering Rangers (SFC) en Radical Dreamers (BS-X) graag zien verschijnen, maar ik geef mezelf weinig hoop.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dan heb je echt wat gemist, want Rainbow Six Vegas is al te shoppen voor de Wii hoor !Smoonshine schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:10:
Waar ik eigenlijk op wacht zijn spellen als een Colin Mcrae Rally en PES. Ook hoop ik nog op een Ghost Reckon of Rainbow Six spel. Volgens mij zijn die spellen erg geschikt voor de Wiimote. Voorlopig is er echter nog geen van die titels aangekondigd en zijn alleen de Nintendo spellen een beetje de moeite waard.
Ik heb hem al op de PC, dus die ga ik zelf niet meer shoppen, beetje TE
webshoplink van bart Smit toevallig
Voor degenen die Game Design of Game and Media Technology in Utrecht volgen... een jaargenootje volgt nu dat vak van Mark Overmars. Dat, en een melige gesprek, resulteerde in:

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 02-01-2007 05:24 ]
Mijn foto's op Flickr.
Welke VC games hebben jullie nu zoal gedownload, en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Voor mijzelf, ik heb nu Bomberman '93 en R-Type op mijn Wii staan.
Bomberman is gewoon zooo leuk. Heerlijke gameplay, en erg verslavend om maar door te blijven spelen. Wat mij betreft z'n 600 punten dubbel en dwars waard!
R-Type valt me achteraf toch een beetje tegen. Vooral omdat het zo fokking moeilijk is! En daarbij kost R-Type ook 800 punten ipv. 600. Had die punten achteraf gezien eigenlijk liever voor een andere VC game uitgegeven.
En wat zijn jullie ervaringen?
Voor mijzelf, ik heb nu Bomberman '93 en R-Type op mijn Wii staan.
Bomberman is gewoon zooo leuk. Heerlijke gameplay, en erg verslavend om maar door te blijven spelen. Wat mij betreft z'n 600 punten dubbel en dwars waard!
R-Type valt me achteraf toch een beetje tegen. Vooral omdat het zo fokking moeilijk is! En daarbij kost R-Type ook 800 punten ipv. 600. Had die punten achteraf gezien eigenlijk liever voor een andere VC game uitgegeven.
En wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 02-01-2007 08:10 ]
Dat is bijzonder, die heb ik ook nog op geen enkel lijstje zien staan. Nou ja, eerst Red Steel maar eens uitstellen, voordat ik wat nieuws haal. Dan maakt deze zeker een goede kans, mits hij een beetje fatsoenlijk uit is gewerkt.gabiballetje schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 03:50:
[...]
Dan heb je echt wat gemist, want Rainbow Six Vegas is al te shoppen voor de Wii hoor !
Ik heb hem al op de PC, dus die ga ik zelf niet meer shoppen, beetje TE
webshoplink van bart Smit toevallig
uhm...
Meest loze vak van de hele studie, en nog het enige gamevak ookCaptain N schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 05:23:
Voor degenen die Game Design of Game and Media Technology in Utrecht volgen... een jaargenootje volgt nu dat vak van Mark Overmars. Dat, en een melige gesprek, resulteerde in:
[afbeelding]
Maar ja, over een paar weekjes naar Barcelona voor de IMG Awards
ik snap eigenlijk niet dat zoveel mensen problemen hebben met de huidige line-up en komende releases, er zijn buiten Wii sports en Wii play toch wel een aantal titels die ik graag wil hebben.
ik heb alleen Red Steel en Wii play gekocht bij de Wii en misschien komt het omdat ik niet hele dagen game, maar "in groepsverband" heb ik me tot nu toe wel vermaakt met wii play en wii sports. en in mn eentje speel ik Red Steel... weet niet precies hoe ver ik ben maar het zal rond de 40% zijn en ik heb het spel nu dik 6 uren gespeeld (echte speeltijd is dat... incl reloads enzo zit ik wel hoger). tot nu toe vind ik Red Steel ECHT de moeite waard en zeker wel 60,- euro waard.
heb ik red steel uitgespeeld, dan denk ik dat ik voor Zelda TP ga... zal tegen die tijd (denk dat ik over 2 weken wel klaar ben met RS) hier wel weer leverbaar zijn, en daar kan ik me wel weer een paar weken mee vermaken, Super Monkey Bal lijkt me ook een zeer tof spel zowel om alleen te spelen als met meerdere personen. COD3 lijkt me ook wel een lekkere knaller om eens te proberen als hij wat goedkoper is.
ik heb alleen Red Steel en Wii play gekocht bij de Wii en misschien komt het omdat ik niet hele dagen game, maar "in groepsverband" heb ik me tot nu toe wel vermaakt met wii play en wii sports. en in mn eentje speel ik Red Steel... weet niet precies hoe ver ik ben maar het zal rond de 40% zijn en ik heb het spel nu dik 6 uren gespeeld (echte speeltijd is dat... incl reloads enzo zit ik wel hoger). tot nu toe vind ik Red Steel ECHT de moeite waard en zeker wel 60,- euro waard.
heb ik red steel uitgespeeld, dan denk ik dat ik voor Zelda TP ga... zal tegen die tijd (denk dat ik over 2 weken wel klaar ben met RS) hier wel weer leverbaar zijn, en daar kan ik me wel weer een paar weken mee vermaken, Super Monkey Bal lijkt me ook een zeer tof spel zowel om alleen te spelen als met meerdere personen. COD3 lijkt me ook wel een lekkere knaller om eens te proberen als hij wat goedkoper is.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2007 08:33 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tja, je kunt het altijd proberen he. Maar als iemand het er ook voor betaalt is DIE persoon gewoon ontzettend dom. Zelfde als dat ik m'n handtekening op een kladblaadje zou zetten en voor 100 euro te koop aan zou bieden op Marktplaats. Is natuurlijk nog geen halve euro waard, maar als iemand het er voor wil geven is hij de gek, en niet ik.Chaoss schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:41:
damn hier probeert iemand lekker te verdienen aan zijn Wii![]()
400,-
Anoniem: 202234
Als iemand nog een wii te koop weet ergens in de winkel ik laat me weten want zoek dr al n tijdje een en ga echt niet van zo'n gore afzetter van marktplaats de hoofdprijs betalen :x
Dit is interessant, een geupdate (Europese) releaselijst is te vinden op palgn.com.au. Het is een betrouwbare site, iig tot nu toe. Vooral de datum voor TC is erg mooi:
January
12th Warioware - Smooth Moves
26th Trauma Centre - Second Opinion
February
9th Avatar: The Last Airbender
9th Rampage: Total Destruction
16th Excite Truck
March
30th Elebits
30th Sonic and the Secret Rings
Maar op de SNES kwamen er wel continu spellen uit volgens mij. Misschien niet alleen maar spellen die jou aanspraken, maar denk dat dat het belangrijkste is in het begin. Gewoon een continue stroom van spellen en afn en toe, maar vrij regelmatig een topper ertussen. Daarom is het denk ik goed van Nintendo dat ze in ieder geval voor het eerste jaar ervoor zorgen dat zij enkele potentiële toppers over het jaar verspreiden.
Mja, dat is wel waar natuurlijk. En vooral dat ik toen als klein ventje sowieso ook geen geld had voor al die games, dus ik kocht alleen de ECHTE toppers.
Mijn foto's op Flickr.
Oh mooie lijst, zo te zien ben ik alleen in januari niet voorzien van een "nieuwe" game.
Februari: Excite Truck;
Maart: Elebits
Februari: Excite Truck;
Maart: Elebits
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
iemand van jullie al eens red kawa media center geprobeerd om films (FLV-formaat) te streamen vanaf een server pc?
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 02-01-2007 10:09 ]
Vraagje over de 16:9 mode van de Wii...
In mijn DVD speler heb ik ingesteld dat er een breedbeeld TV aan hangt, en wanneer een film 16:9 anamorphic widescreen is geeft de DVD speler een signaal mee waardoor de TV (in Auto mode) naar "FULL" mode springt (om anamorphic widescreen beeld netjes beeldvullend weer te geven).
In mijn Wii heb ik ook ingesteld dat er een 16:9 TV aan hangt, maar er is geen signaal om mijn TV automatisch naar FULL mode te laten springen. Ik heb m'n Wii op het moment nog via composite met het SCART-blokje aangesloten (op dezelfde SCART poort als m'n DVD speler, dmv. een SCART-verdeelblokje).
Nu is eigenlijk mijn vraag: is dit een "live with it" eigenschap en moet ik gewoon altijd handmatig de TV op FULL zetten om bv. Wii Sports beeldvullend in breedbeeld te hebben, of wordt dat signaal-vlaggetje simpelweg niet via composite doorgegeven, maar wel via bv. de RGB-SCART kabel ?
In mijn DVD speler heb ik ingesteld dat er een breedbeeld TV aan hangt, en wanneer een film 16:9 anamorphic widescreen is geeft de DVD speler een signaal mee waardoor de TV (in Auto mode) naar "FULL" mode springt (om anamorphic widescreen beeld netjes beeldvullend weer te geven).
In mijn Wii heb ik ook ingesteld dat er een 16:9 TV aan hangt, maar er is geen signaal om mijn TV automatisch naar FULL mode te laten springen. Ik heb m'n Wii op het moment nog via composite met het SCART-blokje aangesloten (op dezelfde SCART poort als m'n DVD speler, dmv. een SCART-verdeelblokje).
Nu is eigenlijk mijn vraag: is dit een "live with it" eigenschap en moet ik gewoon altijd handmatig de TV op FULL zetten om bv. Wii Sports beeldvullend in breedbeeld te hebben, of wordt dat signaal-vlaggetje simpelweg niet via composite doorgegeven, maar wel via bv. de RGB-SCART kabel ?
Neem aan dat je op de PAL+ 16:9 mode vlag doelt?Haay schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:29:
Vraagje over de 16:9 mode van de Wii...
Deze wordt volgens mij niet door de Wii uitgezonden (het is dan ook geen PAL+ signaal).
Sommige TVs hebben ook een instelling om automatisch het beeld aan te passen indien het een breedbeeld uitzending ‘lijkt’. Anders zul 'm handmatig om moeten zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 02-01-2007 10:37 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Weet iemand toevallig ook of er al Wii spellen worden verhuurd bij bijvoorbeeld de Videoland?
Ik heb net op hun site gekeken maar daar staan alleen ps2 en xbox 360 spelllen op, terwijl ze geloof ik ook gamecube spellen verhuurden.
Helaas zijn ze nu nog dicht dus kan niet naar ze bellen.
Ik heb net op hun site gekeken maar daar staan alleen ps2 en xbox 360 spelllen op, terwijl ze geloof ik ook gamecube spellen verhuurden.
Helaas zijn ze nu nog dicht dus kan niet naar ze bellen.
Dit topic is gesloten.