Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:14
Eindelijk heb ik mijn Wii kunnen bemachtigen en hij is echt geweldig.. Heb deze Wii + Zelda gekocht. Zelda had ik alleen al van te voren ook gehaald bij Intertoys. Heb nu dus 2 Zelda's.

Eentje daarvan kan morgenmiddag worden opgehaald in Rotterdam. Ga namelijk naar de stad om wat spullen te kopen (spellen etc.), en ga zelda terug brengen naar de winkel als er geen interesse voor is. Hij is toch nog verzegeld. Spel is dus helemaal nieuw is doos met plastic nog erom. Uiteraard ook bonnetje erbij.

Diegene die interesse hebben wil ik hem morgen wel even bij mij houden, en kan dan terwijl ik aan het winkelen ben ergens worden afgesproken om die Zelda over te kopen, hij is gewoon 60 euro wat ik ervoor heb betaald.

Spuug op mensen die geld willen verdienen aan echte fans ;(
Mensen met interesse kunnen mailen op to_blaze apestaartje hotmail[punt]com, dan geef ik mijn nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-07 15:21

Hachy

Laadpas Nerd

.KeN. schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:14:
[...]

Da's toevallig.. Bij deze ook:

[...]

:p ;)
Ik had het kunnen weten dat er wel weer een sneller tweakert zou zijn ;) Tuurlijk ... 8)7
Denk je ook een scoop te hebben, jammer hoor. ;)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:03:
De GameCube/Wii architectuur is efficient en krachtig alleen door het gemis van DirectX ondersteuning moeten alles zelf geprogrameerd worden.
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt, maar DirectX is echt geen gemis. DirectX is een proprietary API die sowieso alleen op Microsoft systemen gebruikt wordt. De Wii heeft uiteraard een andere API, maar het is volgens mij absoluut niet nodig om zelf een DirectX-achtige API te schrijven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 17:37
MetroidPrime schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:41:
[...]

Ik weet niet waar je je info vandaan haalt, maar DirectX is echt geen gemis. DirectX is een proprietary API die sowieso alleen op Microsoft systemen gebruikt wordt. De Wii heeft uiteraard een andere API, maar het is volgens mij absoluut niet nodig om zelf een DirectX-achtige API te schrijven.
Lijkt me ook niet. Als elke dev z'n eigen API moest gaan schrijven voor de graphics dan waren ze nu nog niet klaar met Wii Sports, laat staan de andere games. :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:25:
[...]

Ik las het op Beyond3D, die gasten hebben het meestal wel bij het juiste eind.
Welk topic? ik lees het wiipeeyourhollywood topic al zo'n beetje vanaf het begin en daar word absoluut nergens gesproken over 8 pipelines. Hooguit dat dat een van de verbeteringen zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:47:
[...]

Welk topic? ik lees het wiipeeyourhollywood topic al zo'n beetje vanaf het begin en daar word absoluut nergens gesproken over 8 pipelines. Hooguit dat dat een van de verbeteringen zou kunnen zijn.
Het:
Broadway what is it of het Wiigeepeeyouhollowood topic, anders een ouder Wii specs topic er zijn er zoveel geopend en later weer gesloten dat ik een hoop info kwijt ben. Kan ook de topics niet meer vinden waarbij de TEV's worden uitgelegd e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Hmm dat Ajaxamp werkt erg goed. Is een handige plugin voor winamp om je winamp bediening via je wii browser te doen, werkt echt perfect. Je kan er ook muziek mee streamen in de nieuwe versie lees ik net.

Screenshot:

http://ajaxamp.com/images/scr_drag.png

/edit: dat streamen werkt dus alleen vanaf pc1 waar ajaxamp draait en dan streamen van pc2 waar ajaxamp ook draait. Dus niet echt geschikt voor Wii nog, maar je kan er in elk geval wel je winamp mee bedienen, incl volume etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Hachy op 31-12-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 18:48
Ahnee he!?!?

Ik heb 3 dagen geleden Zelda besteld bij Gcshop :( *zucht...

nou, ik dacht ff slim te zijn door alvast zelda te bestellen zodat ik niet hoef te wachten als ik eenmaal een wii heb...

maar het ziet er naar uit dat het nog lang zal duren |:(

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dragon Quest Swords screen shots

[ Voor 59% gewijzigd door Icelus op 31-12-2006 00:46 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

sander- schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:59:
[...]

Heb ze hier in de week voor kerst (19 december) een e-mail gestuurd met de vraag of ik eventuele bestellingen nog binnen zou krijgen voor de kerstdagen. Tot op heden geen antwoord gehad en heb inmiddels de games maar met 10% korting bij de Free Record Shop gehaald. Scheelt nog wel 6e per spel, maar ja dan heb je ze wel gelijk...

Deze shop heeft het bij mij gewoon verprutst... Als je als webshop niet (op werkdagen) binnen 48 uur kan antwoorden op e-mail, dan ben je niet goed bezig in mijn ogen.
Ik heb op 30 november Zelda en Marvel: UA besteld bij GC. Marvel sinds vorige week binnen, Zelda nog steeds niet!! En het geld hebben ze uiteraard ook al bijna een maand. Lekker op deze manier ><

Eerste keer een mailtje van hen gehad dat het wat langer ging duren. Op zich geen probleem, want ik had mijn wii toch nog niet. Nu heb ik hem inmiddels al 1,5 week en het begint me nogal te irriteren dat ze verder uit zichzelf niet informeren. Alleen als je zelf een mailtje stuurt heb je kans dat je binnen een dag of 2 een mailtje terug krijgt en dan vaak met de boodschap: je kunt wisselen voor een ander spel of kosteloos annuleren. Tja leuk hoor, maar ik wil gewoon m'n zelda!

In het verleden regelmatig (PC en console) spellen besteld bij GC en altijd een prima afhandeling. Tot deze keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Wat zitten jullie toch te bitchen op gcshop omdat ze kennelijk leveringsproblemen met Zelda hebben.
Ze zijn heus niet de enige retailers die op Wii games of materiaal zitten te wachten. Iedereen die zelda het goedkoopst wilde hebben heeft hem daar besteld, dus waar zou Zelda als eerste op zijn?

Go figure... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Ben eigenlijk wel teleurgesteld wat betreft Pokemon. Dat Nintendo meer dan 6 jaar na Stadium nog met een battle-only game durft te komen vind ik echt schandalig. Oke, eigenlijk had ik de hoop al op moeten geven, maar dat de beide Cube games wel iets van een story mode hadden gaf met toch nog iets van hoop. Voor mijn part komen ze met een 3D-remake van Pokemon Blue/Red, maar deze battle shit heb ik nu echt wel gezien.
LB06 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:
[...]

Voicemail. Ik kan misschien een chargeback laten uitvoeren door mijn creditcardmaatschappij. Maar ik weet niet zeker of ze dat doen, omdat ik zelf die boeking heb geautoriseerd.
Als GCShop in gebreke blijft (niet levert) kun je eenzijdig (zonder dat zij er iets over te zeggen hebben) de koop ontbinden, en dus het geld terugboeken via je cc maatschappij. Juist omdat je het via je creditcard hebt gedaan is het makkelijk; had je een overboeking gedaan dan had je maar moeten zien dat zij het geld terug overboeken naar jouw rekening, nu kun je het gemakkelijk via je cc maatschappij doen. Stuur ze, om het helemaal netjes/correct te doen, nog wel even een mail waarin je ze een redelijke termijn stelt (1 week) om Zelda te leveren, en dat je je anders het recht voorbehoudt de koop te ontbinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 31-12-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

Hachy schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:07:
Wat zitten jullie toch te bitchen op gcshop omdat ze kennelijk leveringsproblemen met Zelda hebben.
Ze zijn heus niet de enige retailers die op Wii games of materiaal zitten te wachten. Iedereen die zelda het goedkoopst wilde hebben heeft hem daar besteld, dus waar zou Zelda als eerste op zijn?

Ten eerste hebben ze zelf aangegeven een ZEER beperkte levering te hebben gehad de eerste keer. Daarna bij mijn weten niets meer. Het is meer een tip voor andere mensen om daar niet te bestellen als je je zelda snel wil hebben. Ik wacht zelf al meer dan een maand. Dat overschrijdt toch behoorlijk de grenzen der redelijkheid vind je ook niet? Heeft ook echt helemaal niets met bitchen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:50:
[...]

Het:
Broadway what is it of het Wiigeepeeyouhollowood topic, anders een ouder Wii specs topic er zijn er zoveel geopend en later weer gesloten dat ik een hoop info kwijt ben. Kan ook de topics niet meer vinden waarbij de TEV's worden uitgelegd e.d.
Beide volg ik en in beide staat het hooguit aangegeven als mogelijkheid en niet als feit. Al de andere topics zijn niet zo up to date als die topics dus wat daarin staat klopt waarschijnlijk nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

XXlerator schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:11:
[...]

Ten eerste hebben ze zelf aangegeven een ZEER beperkte levering te hebben gehad de eerste keer. Daarna bij mijn weten niets meer. Het is meer een tip voor andere mensen om daar niet te bestellen als je je zelda snel wil hebben. Ik wacht zelf al meer dan een maand. Dat overschrijdt toch behoorlijk de grenzen der redelijkheid vind je ook niet? Heeft ook echt helemaal niets met bitchen te maken.
Het viel me gewoon op dat er een een paar mensen waren die alleen maar aan het klagen waren over gcshop, echt zo van wat een klote-shop. Ik dacht bij mezelf: Alsof zíj daar zoveel aan kunnen doen.

Sommige berichten kwamen niet echt als een tip over, meer als gezeik. Maar hey als jij het als tip bedoelt is het natuurlijk wel oke. Is ook niet persoonlijk bedoeld verder.

@ Postius damn bedankt voor die decalgirl link, echt mooie skins hebben ze daar.

[ Voor 4% gewijzigd door Hachy op 31-12-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hachy schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:07:

Ook Rayman laat al 15 dagen op zich wachten.

Bovendien, daar gaat het niet om! Het punt is ten eerste dat tot voor kort op de website 3 tot 5 werkdagen als levertijdindicatie stond. Blijkbaar is hij niet op vakantie want hij heeft wel tijd om even die levertijd te verhogen naar 5 tot 10 werkdagen.

Wat mij bij mijn tweede punt brengt: als je die website aan kunt passen kun je ook een antwoord geven op de mails. Nogmaals: het is helemaal niet zo heel erg dat de games wat later worden geleverd. Het is vooral het totale gebrek aan communicatie dat zo erg is. Er staat dat er kostenloos geannuleerd kan worden bij grove overschrijding van de levertijd. Maar het probleem is dat er weinig te annuleren valt als nergens op wordt gereageerd.

En aan dat communicatieprobleem kunnen écht wel wat doen hoor. Het is de wil die blijkbaar ontbreekt. Het is niet zo dat KPN ineens de brui eraan heeft gegeven, waardoor ze zonder internet en telefonie zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 31-12-2006 01:58 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Hmm, vanavond zag ik dat de Mediamarkt in Utrecht nog een Zelda voor de WII te koop had voor
€ 54.99. Helaas geen WII dus ik heb hem maar laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

LB06 schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:56:
[...]

Ook Rayman laat al 15 dagen op zich wachten.

<knip>
Tja die communicatie is natuurlijk niet zo netjes. Maar ook dat lijkt me een beetje offtopic en redelijk individueel, ik lees hier ook berichten van mensen die wel netjes antwoord krijgen binnen 48 uur.

Het gaat erom dat er een aantal berichten stonden die wel heel erg negatief overkwamen, zie ook mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Snap het tekort aan zeldas niet helemaal...
Kom net terug van 4 dagen parijs :)
Maar daar lagen BAKKEN met zeldas (en alle andere games) in de schappen.
Ookal controler protectors ed...
In vergelijking zuigt nederland echt zwaar...
Had marvel bijna daar gekocht, maar dat was het enige spel met alleen een franse handleiding... (de rest was gewoon in meedere talen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iedereen heeft het over Zelda's in overvloed.. maar noem dan ook even wáár je ze ziet ;) (ok, sommigen doen dan gelukkig wel) Ik ben al een paar keer in diverse winkels geweest hier in Amsterdam, maar geen succes. Wel een extra controller + nunchuck kunnen kopen bij Savegames @ Buikslotermeerplein gelukkig.

Het zure is wel dat ik, toen ik op zoek was naar een Wii, wél overal Zelda's zag staan :p
En nu ik 'm wil kopen kan ik 'm nergens meer vinden.. typisch.. hehe

En komt er nog iets van een notificatie-systeempje bij de Wii-codes database ?
Ik heb me aangemeld, maar heb geen flauw idee wie mij nu heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 15:45
.KeN. schreef op zondag 31 december 2006 @ 03:23:
Iedereen heeft het over Zelda's in overvloed.. maar noem dan ook even wáár je ze ziet ;) (ok, sommigen doen dan gelukkig wel) Ik ben al een paar keer in diverse winkels geweest hier in Amsterdam, maar geen succes. Wel een extra controller + nunchuck kunnen kopen bij Savegames @ Buikslotermeerplein gelukkig.
Was vrijdagmiddag in Almere Stad bij de Mediamarkt en daar stonden zeker 10 exemplaren van Zelda. Maar wel voor 59,95 ! Stelletje uitzuigers! Heb die van mij bij GCShop besteld, en zal dus nog ff geduld moeten hebben. Nou ja, komt vanzelf wel, heb er niet zo'n haast mee. Wacht overigens ook nog steeds op Wii Play, maar goed, ook die komt vanzelf wel een keer.

Gisteravond trouwens een vriend van me op bezoek gehad, en de HELE avond samen met m'n nieuwe Wii gespeeld. Had alleen nog maar Wii Sports, en helaas nog geen Wii Play (en dus ook geen 2e Wii-mote), maar dat mocht de pret niet drukken! Toch ook maar een 2000 points kaart gekocht, en Bomberman '93 en R-Type gedownload voor m'n VC. Vooral met Bomberman zijn we tijden bezig geweest. Echt jeugdsentiment voor ons! Uiteindelijk om 2:00 uur 's nachts gestopt (waren toen Wii Sports practice aan het doen), omdat we allebei last van spierpijn begonnen te krijgen

Het is dat hij op het moment ff krap in z'n financiën zit, anders zou hij nu ook een Wii gaan bestellen! Hij was in ieder geval helemaal enthousiast. En zo hoort het ook.

Mocht iemand me overigens nog willen toevoegen, m'n Wii nummer is: 0648608559902559 .... Laat me via PM ff weten, dan voeg ik je uiteraard ook bij mij toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Hachy schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:54:
[...]

Het viel me gewoon op dat er een een paar mensen waren die alleen maar aan het klagen waren over gcshop, echt zo van wat een klote-shop. Ik dacht bij mezelf: Alsof zíj daar zoveel aan kunnen doen.

Sommige berichten kwamen niet echt als een tip over, meer als gezeik. Maar hey als jij het als tip bedoelt is het natuurlijk wel oke. Is ook niet persoonlijk bedoeld verder.

@ Postius damn bedankt voor die decalgirl link, echt mooie skins hebben ze daar.
op zich wel maar als gcshop dan ook nog eens niets van zich laat horen. Kan ik me voorstellen dat mensen zich er aan irriteren.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:57
Er is nu 1 voordeel voor de mensen die nu pas een Wii krijgen :P

Het aantal Nintendo sterren dat je er voor kreeg was eerst 250 (iig dat was zo bij de lauch), en nu krijg je 500 punten voor de Wii :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Is er toevallig iemand die al ervaring heeft met Wiili ? (Wii Linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

was altijd al zo hoor, 500 punten. Alleen voor 8 december was het 250.

Trouwens ik had me Wii op 20november besteld... Maar nog steeds niet binnen! :( Moedeloos. Had verwacht hem mee te nemen op wintersport. Nop. Dan maar na de wintersport, nee hoor. Die shop game247.nl is niet te vertrouwen en die klantenservice suckt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Dubbel Fristie schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:52:

Het aantal Nintendo sterren dat je er voor kreeg was eerst 250 (iig dat was zo bij de lauch), en nu krijg je 500 punten voor de Wii :?
Dat is al een tijdje zo hoor, ik heb mij Wii een paar dagen na de launch gekocht en zaten gewoon 500 punten bij. Was wel een latere levering dan die voor de launchdag maar niet heel lang daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hachy schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:58:
Is er toevallig iemand die al ervaring heeft met Wiili ? (Wii Linux)
To clarify how far this project is at the moment please read this statement from the WiiLi: "It shouldn't take too long to be honest, you know the Wii is heavily based on the Gamecube, and right now is trivial to run Linux on the Gamecube .I do need to clarify you won't be able to run Linux at the Wii Launch, but it won't take as long as it took the gamecube hackers to get Linux running, that's for certain.
Het werkt nog niet, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 11:16

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Viel mij ook op. Daarom heb ik dat aan Nintendo gevraagd en kreeg volgend antwoord:
-----Original Message-----
From: "Contact" <Contact@nintendo.nl>
To: "iNSaNe-oNe"
Date: Tue, 12 Dec 2006
Subject: Betr.: Wii registratie slechts 250 sterrenpunten?

Hallo iNSaNe-oNe,

Het aantal Sterrenpunten bij de Wii wordt gecorrigeerd naar 500.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

>>> iNSaNe-oNe 12/10/06 >>>
Goedendag,

Op vrijdag 08 december heb ik mijn Wii console geregistreerd middels de
VIP-code die erbij geleverd is, en heb 250 sterren bij mijn account
opgeteld gekregen. Nu lees ik hier en daar dat andere personen 500
sterren voor hun Wii hebben gekregen bij registratie van diezelfde
code. Andere sterrenpunten zijn hierbij niet opgeteld (zoals
registratie: 200 punten en Wii Sports: 250 punten).

Kunt u mij vertellen wat nu de juiste hoveelheid is voor registratie
van alléén de Wii Console: 250 punten of 500 punten? Indien het laatste
het geval is, kan ik dan meteen aan u vragen om een correctie voor mijn
profiel door te voeren (mailadres registratie op Nintendo.nl), omdat ik slechts 250 punten
heb ontvangen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

--
Met vriendelijke groet,
iNSaNe-oNe
Helaas is de correctie van 250 naar 500 punten nog niet doorgevoerd. Wanneer dat volgende maand nog niet gebeurd is (heb geduld!) dan mail ik daar nog eens over. Maar uiteindelijk komt alles gewoon goed. ;)

Over GCshop.nl: Zelf had ik in november een pre-order gedaan voor Zelda bij ze, en braaf op 8 december plofte de game op mijn deurmat. Perfect zoals ik had verwacht dus. Uiteraard zijn ze afhankelijk van wat ze geleverd krijgen, dus maak voor jezelf de keuze: óf annuleren en naar de winkel hollen om hem snel te hebben voor een hogere prijs (annuleer dan wel nétjes, ik zie het al helemaal gebeuren dat ze dan met hordes Wii-disks blijven zitten waardoor een volgende keer de prijzen minder gunstig zijn omdat de meute niet-netjes annuleert!), óf wacht braaf tot je hem voor de lagere prijs geleverd krijgt. Het is zo simpel... hmm... makkelijk praten van een persoon als mezelf die de game al lang heeft :D

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

LB06 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:06:
[...]

[...]

Het werkt nog niet, of zie ik het verkeerd?
Hmz inderdaad. Oke geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:06:
Viel mij ook op. Daarom heb ik dat aan Nintendo gevraagd en kreeg volgend antwoord:

[...]

Helaas is de correctie van 250 naar 500 punten nog niet doorgevoerd. Wanneer dat volgende maand nog niet gebeurd is (heb geduld!) dan mail ik daar nog eens over. Maar uiteindelijk komt alles gewoon goed. ;)

Over GCshop.nl: Zelf had ik in november een pre-order gedaan voor Zelda bij ze, en braaf op 8 december plofte de game op mijn deurmat. Perfect zoals ik had verwacht dus. Uiteraard zijn ze afhankelijk van wat ze geleverd krijgen, dus maak voor jezelf de keuze: óf annuleren en naar de winkel hollen om hem snel te hebben voor een hogere prijs (annuleer dan wel nétjes, ik zie het al helemaal gebeuren dat ze dan met hordes Wii-disks blijven zitten waardoor een volgende keer de prijzen minder gunstig zijn omdat de meute niet-netjes annuleert!), óf wacht braaf tot je hem voor de lagere prijs geleverd krijgt. Het is zo simpel... hmm... makkelijk praten van een persoon als mezelf die de game al lang heeft :D
Het gaat niet om het feit dat ze leveringsproblemen hebben. Het gaat erom dat ze niet communiceren. Ik heb er totaal geen problemen mee als ze zeggen van: Die games die jij hebt besteld, dat duurt nog een weekje ofzo, want we krijgen ze niet binnen. Maar als je zelf erachteraan moet mailen en dan ook nog eens geen antwoord van ze krijgt, dan vind ik dat niet zo netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Het zal ook wel een tijdelijk iets zijn, want op de pricewatch zijn de meeste er ook positief over. Maar die keuze waar je het over hebt, die hebben wij helemaal niet. Netjes annuleren en naar de winkel hollen gaat namelijk niet, aangezien hij de email niet leest en de telefoon niet opneemt. Doe eens een voorstel, ik wil best netjes annuleren, maar dan mag jij vertellen hoe. :)

Hier ligt Zelda (en bijna alle games, trouwens) gewoon op voorraad.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 31-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Iedereen heeft het over Zelda's in overvloed.. maar noem dan ook even wáár je ze ziet ;)
hangt natuurlijk af waar in Nederland je woont, maar indien mogelijk: spring gewoon even de grens over naar België. Zelda hebben we hier overal gewoon in voorraad liggen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

in friesland ligt zelda in overvloed in de winkels
de controlers ook en een paar wii's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hachy schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:17:
[...]

Hmz inderdaad. Oke geduld dus.
Er staat wel dat je er DVD's mee kunt afspelen. Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen, aangezien de dics drive al bezet is door die live-cd. Waarschijnlijk zul je eerst een dump moeten maken en op een USB ding zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190850

Vraag me af waarom iedereen zo klaagt over verkrijgbaarheid zelda, nunchuck en remote.
Alles gewoon op voorraad bij bart smit online

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 190850 op 31-12-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 11-07 22:59
Gisteren mn Nintendo USB Wifi connector binnengekregen. Had em besteld bij Dimension Plus op donderdag, vrijdag kreeg ik bevestiging, en zaterdag lag ie in de bus. Ff aangesloten, maar wat bleek, van zolder naar beneden is te ver ( had mn Wii beneden staan omdat er vrienden kwamen Wii-en ). Nou staat ie weer terug op mijn kamer, en volle sterkte :D

Altijd fijn als iets werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Iedereen heeft het over Zelda's in overvloed.. maar noem dan ook even wáár je ze ziet ;)
Heb er gisteren in Haarlem minstens 30 zien liggen bij verschillende winkels. Game Mania had er nog zo'n 10.

Ik heb zelf Zelda bij gcshop.nl besteld zo rond half november en heb 'm 8 december binnengekregen. Heb er nooit problemen gehad en het lijkt dat ze gewoon hele kleine aantallen geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 15:45
Nu Zelda in veel winkels weer in grotere aantallen ligt denk ik dat GCShop hem binnenkort ook wel kan uitleveren. Lijkt er op dat de produktie de vraag nu aan het inhalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 87260 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:29:
in friesland ligt zelda in overvloed in de winkels
de controlers ook en een paar wii's
ohjah? dat is ook maar net in welke plaats je kijkt!\... Hier in drachten is de Wii overal uitverkocht, Zelda heb ik nog nooit ergens gezien en Wii play heb ik een paar winkels voor moeten aflopen totdat ik de laatste bij de freerecord shop kocht.

Wii remotes en nunchucks zie ik hier en daar wel liggen... maar het is heel erg beperkt.

misschien dat er deze week weer nieuwe voorraden binnen zijn gekomen...maar Zelda was vorige week iig overal uitverkocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 31-12-2006 12:37 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Hmm, iemand nog problemen met Red Steel ? Ik heb vaker als ik gewoon zit te spelen dat mijn cursor in een keer naar het midden sprint, ik zoom dan niet in. Gewoon als ik aan het lopen ben springt hij soms even naar het midden en dan weer terug, vrij vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 172249 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:39:
Hmm, iemand nog problemen met Red Steel ? Ik heb vaker als ik gewoon zit te spelen dat mijn cursor in een keer naar het midden sprint, ik zoom dan niet in. Gewoon als ik aan het lopen ben springt hij soms even naar het midden en dan weer terug, vrij vervelend.
nog niets van gemerkt en ik heb Red Steel al heel wat uren gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 11:41

Apache

amateur software devver

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52188

Ik heb zojuist geprobeerd met mijn creditcard Wii-points aan te schaffen via het winkelkanaal, maar helaas krijg ik steeds een foutmelding. Nadat ik de gegevens van mijn CC heb ingevoerd zou ik een pagina moeten krijgen (denk ik) waar ik mijn adres gegevens in moet vullen. In plaats daarvan krijg ik een error pagina (code 208002) waarop staat dat het door mij ingevoerde adres onjuist is. Ik heb echter nergens een adres in kunnen voeren en snap dus niet hoe ik dit probleem moet oplossen.

Iemand hier ervaring mee?

In navolging van enkele andere gebruikers heb ik trouwens ook Rayman: RR teruggebracht naar de winkel. Ik had verwacht dat ik dit spel regelmatig met enkele vrienden zou kunnen spelen, maar de entertainment waarde van de minigames viel me echt zwaar tegen. In plaats daarvan moet ik dus nu leren wennen aan de controls van CoD3. Iets wat ook een uitdaging op zich is als je jaren lang dit soort spellen online op de pc hebt gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 00:56
Pewwy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:36:
Crap, getild op marktplaats met een Amerikaanse Mario Golf en Mario Tennis. Zie dat maar eens in je Wii aan de praat te krijgen :(
Ik wil ze misschien wel overnemen, DM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
XXlerator schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:03:
[...]

Ik heb op 30 november Zelda en Marvel: UA besteld bij GC. Marvel sinds vorige week binnen, Zelda nog steeds niet!! En het geld hebben ze uiteraard ook al bijna een maand. Lekker op deze manier ><

Eerste keer een mailtje van hen gehad dat het wat langer ging duren. Op zich geen probleem, want ik had mijn wii toch nog niet. Nu heb ik hem inmiddels al 1,5 week en het begint me nogal te irriteren dat ze verder uit zichzelf niet informeren. Alleen als je zelf een mailtje stuurt heb je kans dat je binnen een dag of 2 een mailtje terug krijgt en dan vaak met de boodschap: je kunt wisselen voor een ander spel of kosteloos annuleren. Tja leuk hoor, maar ik wil gewoon m'n zelda!

In het verleden regelmatig (PC en console) spellen besteld bij GC en altijd een prima afhandeling. Tot deze keer...
Zeik nou niet zo, als hun hem niet geleverd krijgen kunnen ze er ook niets aan doen, ze zijn tussenpersoon hier, meer niet, daarbij zijn ze ook ngo goedkoop.
Weet je bij wie je moet gaan zieken ? Nintendo.
Ze communiceren, nee, ze zijn klein, en goedkoop, en doen het erbij, dat had je kunnen weten, daarbij ben je echt niet de enige die hem wil hebben, en ze hebben wel wat anders te doen dan honderden mailtjes per dag met dezelfde kul vraag te beantwoorden, daarbij, hun weten het ook niet.
Ze krijgen ze wanneer Nintendo daar zin in heeft en ze aanlevert, dat gaat ook op voor je winkel van Bart Smit, Dixons, E-Plaza, Media Markt en ga zo maar door, sterker nog, die zijn vaak langzamer omdat hun eigen distributiesysteem er tussen zit wat nog een dag langer duurt.
Ik bestel ook bijna alles bij GCShop.nl, en ik krijg alles prima op tijd op de dag van aankomst binnen.
Maar als ze er niet zijn houdt het ook op.
Ik zit ook al 2 weken te wachten op een Wii, het feit dat hij er niet is, is de schuld van Nintendo, en niet de winkel.

Dat gezegd, weet iemand toevallig nog een adresje waar ze wel snel te krijgen zijn ?

[ Voor 29% gewijzigd door gabiballetje op 31-12-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Dubbel Fristie schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:52:

klopt 2 collegas van mij hebben hem op launchdate gekregen allebei 500 sterren totaal (WII + Wii sports bij elkaar dus) ik heb hem 1,5 a 2 weken later gekocht en heb 750 totaal gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Anoniem: 172249 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:39:
Dan moet je het geluid van het speakertje lager zetten, helemaal uit werkt het beste.

Bij mij staat ie toch standaard uit, dat ding klinkt nergens naar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 52188 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:59:
Ik heb zojuist geprobeerd met mijn creditcard Wii-points aan te schaffen via het winkelkanaal, maar helaas krijg ik steeds een foutmelding. Nadat ik de gegevens van mijn CC heb ingevoerd zou ik een pagina moeten krijgen (denk ik) waar ik mijn adres gegevens in moet vullen. In plaats daarvan krijg ik een error pagina (code 208002) waarop staat dat het door mij ingevoerde adres onjuist is. Ik heb echter nergens een adres in kunnen voeren en snap dus niet hoe ik dit probleem moet oplossen.

In navolging van enkele andere gebruikers heb ik trouwens ook Rayman: RR teruggebracht naar de winkel. Ik had verwacht dat ik dit spel regelmatig met enkele vrienden zou kunnen spelen, maar de entertainment waarde van de minigames viel me echt zwaar tegen. In plaats daarvan moet ik dus nu leren wennen aan de controls van CoD3. Iets wat ook een uitdaging op zich is als je jaren lang dit soort spellen online op de pc hebt gespeeld....
geen ervaring mee heb namelijk geen creditcard maar ik vermoed dat jij je nintendovip account gekoppelt hebt aan je wii shopping channel en daar mogelijk een nep adres hebt ingevoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:57
Anoniem: 66797 schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:13:
[...]

klopt 2 collegas van mij hebben hem op launchdate gekregen allebei 500 sterren totaal (WII + Wii sports bij elkaar dus) ik heb hem 1,5 a 2 weken later gekocht en heb 750 totaal gekregen :)
Ik zie het dan maar als een milde straf omdat ik hem 1 dag voor de officiele launch date had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Vanitas schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:15:
[...]

Dan moet je het geluid van het speakertje lager zetten, helemaal uit werkt het beste.

Weet je zeker dat dat helpt :O ? lijkt me nogal raar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Geinige video over de beveiliging van de Wii en de Gamecube: *Click*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Zucht, als mensen weten waar je in de buurt van Tilburg. Of ergens nog in Noord-Brabant een 2de remote kan scoren. Laat het weten graag. Alle winkels hier zijn al sinds 8 december UITVERKOCHT. Alles wat ze binnen krijgen is binnen 1 uur weer weg. Het is echt niet te geloven. Enige wat voor de Wii beschikbaar is zijn alle bagger games(happy feet, carz etc) en een WiFi usb stick. Nou joepie.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03
Goed nieuws: ik lees net op usenet(uk.games.video.nintendo) dat in Engeland de officiële componentkabels van Nintendo in de winkels beginnen op te duiken. Het zal dus hopelijk niet zo heel lang meer duren voordat ze ook in Nederland te koop zullen zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tujuh schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:11:
Heeft iemand ervaringen met deze verkoper?
280 euro voor een Wii + Wii Sports + Spel naar keuze + extra controler lijkt me een aantrekkelijk aanbod, maar ik zou eerst graag willen weten of het allemaal wel echt is.
Niemand?? Voor de duidelijkheid: dit is geen spam ofzo. Ik ben alleen op zoek naar waar ik hem het goedkoopst kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20
MetroidPrime schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:07:
Goed nieuws: ik lees net op usenet(uk.games.video.nintendo) dat in Engeland de officiële componentkabels van Nintendo in de winkels beginnen op te duiken. Het zal dus hopelijk niet zo heel lang meer duren voordat ze ook in Nederland te koop zullen zijn.
Die zijn er al hoor.. Zag er vrijdagavond 1 bij de MM Eindhoven hangen. Ook de 3rd party cables hadden ze daar. En ook nog een stuk of 10 zelda's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

Tujuh schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:10:
[...]

Niemand?? Voor de duidelijkheid: dit is geen spam ofzo. Ik ben alleen op zoek naar waar ik hem het goedkoopst kan krijgen :)
Gewoon vragen of je hem ook kunt ophalen en of hij er een bonnetje van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Postius schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:46:
Zucht, als mensen weten waar je in de buurt van Tilburg. Of ergens nog in Noord-Brabant een 2de remote kan scoren. Laat het weten graag. Alle winkels hier zijn al sinds 8 december UITVERKOCHT. Alles wat ze binnen krijgen is binnen 1 uur weer weg. Het is echt niet te geloven. Enige wat voor de Wii beschikbaar is zijn alle bagger games(happy feet, carz etc) en een WiFi usb stick. Nou joepie.
Ik heb er gisteren of eergisteren nog eentje gehaald bij de Intertoys in Bladel. Ik weet niet of ze er nu nog hebben though.

Je kunt hem overigens ook online bestellen bij de Bart Smit. Volgens mij istie gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:19:
[...]

geen ervaring mee heb namelijk geen creditcard maar ik vermoed dat jij je nintendovip account gekoppelt hebt aan je wii shopping channel en daar mogelijk een nep adres hebt ingevoert
Nee, dat kan het niet zijn. Ik heb namelijk geen Nintendo account in welke vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Laatst online: 09-05-2022
daarpas start ik een spelleje bowlen in wii sports, ik selecteer men mii enzo, en plots staat het scherm vol gekleurde streepjes. wii reageert niet meer. vervolgens proberen te resetten, stekker uitgetrokken,... geen beeld meer op het scherm te krijgen, dvd'tjes gaan er wel nog in en uit, maar verder niets meer.
Het lijkt erop dat men eerste console ooit gekocht het welgeteld 1 week overleefd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 00:20
Anoniem: 52188 schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:34:
[...]

Nee, dat kan het niet zijn. Ik heb namelijk geen Nintendo account in welke vorm dan ook.
Ik heb ook geen adres in hoeven vullen bij het kopen van punten via CC. Bij mijn Club Nintendo account heb ik trouwens ook geen adres staan, alleen mijn postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 11-07 15:40
LB06 schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:13:
[...]

Ik heb er gisteren of eergisteren nog eentje gehaald bij de Intertoys in Bladel. Ik weet niet of ze er nu nog hebben though.

Je kunt hem overigens ook online bestellen bij de Bart Smit. Volgens mij istie gewoon op voorraad.
Ik kan hem nergens meer vinden in de bartsmit online shop dus lijkt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Taenadar schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:09:
[...]

Ik kan hem nergens meer vinden in de bartsmit online shop dus lijkt me niet
Kijk op pagina 2: http://www.bartsmit.com/s...age=5&sorting=name&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanitas schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:15:

oh vin het juist wel een toegevoegde waarde als bepaalde geluiden uit de wii remote komen.

ik zit ff vast in red steel:
spoiler:
ik ben nu in dat "bunny" level.. heb al een paar gedeeltes gehaadl maar ik moet nu terug die schans op met de skilift. Heb alle ventjes daar al dood geschoten, maar ik zie niet hoe ik in die lift kom... ik zie aan de achterkant wel dat gebouwdtje waar hij stopt, maar daar kan ik ook niet inkomen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Chaoss schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:51:
[...]

oh vin het juist wel een toegevoegde waarde als bepaalde geluiden uit de wii remote komen.

ik zit ff vast in red steel:
spoiler:
ik ben nu in dat "bunny" level.. heb al een paar gedeeltes gehaadl maar ik moet nu terug die schans op met de skilift. Heb alle ventjes daar al dood geschoten, maar ik zie niet hoe ik in die lift kom... ik zie aan de achterkant wel dat gebouwdtje waar hij stopt, maar daar kan ik ook niet inkomen.?
spoiler:
Als alles dood is kan je toch gewoon weer terug de heuvel op lopen en daar het trappetje op en de skilift in lopen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 15:39
^^
spoiler:
Volgens mij moest je lopend de schans op, daar kun je wel omhoog komen en in de lift springen.

spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door MEN-O op 31-12-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Na een paar jaar lang elke vrijdagavond te hebben gegamecubepartyd is het nu voor de wiiparty's

Aangezien er nog maar 2 van de 4vier mensen een Wii hebben was het aanbod kwa games nog niet denderend groot (CoD3 viel al af) en hadden we Wii-Play/sport en Rayman Raving Rabbits. Man o man wat is dat een coole partygame! (wii play/sport is leuk maar ik vind er niks bijzonders meer aan ;) ).

Enigste nadeel is, dat er niet zo heel veel 4playergames zijn (wel zat maar ik had op meer gehoopt). Wel zijn er nog zat games die je omstebeurt kan spelen wat ook leuk is :) (korte games, korte wachttijden).

Toppertjes die ik echt leuk vond:
- het annamariakoekoek spel. (lopen, stoppen, handje bewegen, weer lopen)
- konijnen kunnen niet melken! (gekkenhuis)
- konijnen kunnen niet onthouden (zegmaar memory maar dan op konijnslaan en jij moet het nadoen steeds)
- konijnen kunnen niet zingen? (konijnen die zingen en eentje steeds loopt te bleren tussen door (lol))
- nog veel meer.

Echt, als je partygamer bent, dan is deze toch aardig verplicht :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Collaborator schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:54:
[...]

spoiler:
Als alles dood is kan je toch gewoon weer terug de heuvel op lopen en daar het trappetje op en de skilift in lopen?
euh toen ik dat probeerde, was er een explosie en was ik dood....dus ik dacht dat er mijnen lagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 15:39
Denk dat er in je buurt iets ontplofte doordat het kapotgeschoten werd, of handgranaatje..
*Dacht trouwens dat je problemen met je RS disc had !?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MEN-O schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:06:
Denk dat er in je buurt iets ontplofte doordat het kapotgeschoten werd, of handgranaatje..
*Dacht trouwens dat je problemen met je RS disc had !?)
euh ik zie nu dat er exploderende konijntjes van de heuvek afrollen :P

ik had een checkpoint die een paar keer vastlipe jah,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Calvin&Hobbes schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:43:
Geinige video over de beveiliging van de Wii en de Gamecube: *Click*
Gaat dit nu elke x posts nog een keer gepost worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Chaoss schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:08:
[...]

euh ik zie nu dat er exploderende konijntjes van de heuvek afrollen :P

ik had een checkpoint die een paar keer vastlipe jah,...
Daar liep ik gewoon in 1 keer tussendoor aan de zijkant :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 52188 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:59:

Nee, heb zelf via CC gekocht zonder problemen. Misschien heb je hier iets aan?
I recieved error code 208010 after trying to buy 2000 Wiipoints with a visa credit card. All my information was correct, I used a valid card and all, and I tried two times. I've used the card before all over, so it's not that. It said try again later and visit support.nintendo.com. The error code isn't in nintendo's database.

Solution: (thanks to Matt)

I too received this error when trying to purchase Wii Points on the Shop Channel. I confirmed my card details and tried three times, but got the error 208010 all three times. The problem was my router's NAT firewall. I believe the port required for the Shop Channel's secure connection was blocked on my router and no data could get through, causing error 208010. The solution for me was to temporarily place my Wii in the DMZ (unprotected zone) on my router, purchase the Wii points and then place it back inside the firewall. Worked a charm.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:23:
[...]

[...]
Bron
Het is een andere errorcode, maar ik kan er allicht eens naar kijken. (Denk alleen niet meer dit jaar) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]

[...]
Bron
Hier ook achter NAT FW meerdere malen points gekocht met CC. Heb inmiddels Bomberman '93 als VC game. Zijn er nog andere leuke games die de moeite waard zijn? Ik ben vooral op zoek naar party-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Anoniem: 172249 schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:41:
[...]

Weet je zeker dat dat helpt :O ? lijkt me nogal raar namelijk.
Ja het werkt echt, probeer het gewoon uit zou ik zeggen...

En het is ook al vaker langsgekomen.
Chaoss schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:51:
[...]

Nou ik vond sommige geluidjes in Zelda TP wel leuk. Zoals dat hey van midna. Maar dat gezwiep met je zwaard een het geluid van de clawshot klinkt echt nergens naar. En aangezien ik zelda TP de laatste tijd enkel maar speelde had ik had maar uitgezet. Bij de browser is het dan wel weer leuk, zoals het klik als je op een linkje klikt. Als het geluid dan uit staat krijg je echt een gevoel van dat er niks gebeurd.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 08:25
[...]

[...]
Bron
Ik heb identiek hetzelfde probleem als de originele poster, ik krijg een 208002 errorcode nadat ik CC nummer, vervaldatum en derde code ingeef, en ik krijg niet eens de kans om een adres op te geven, toch zegt hij dat het ingegeven adres fout is.. ik heb zelfs het adres op mijn gelinkte nintendovip account veranderd in dat van de CC maar niks helpt..

ik heb al met en zonder router geprobeerd en ook direct op het internet met de WIFI usb connector.. met de firewall en alle beveiligingen uitgeschakeld, 2 verschillende CC zelfs.. altijd diezelfde foutcode 208002 |:( :'( :'( :'(

[ Voor 15% gewijzigd door DrMacabr3 op 31-12-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
DrMacabr3 schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:58:
[...]

Ik heb identiek hetzelfde probleem als de originele poster, ik krijg een 208002 errorcode nadat ik CC nummer, vervaldatum en derde code ingeef, en ik krijg niet eens de kans om een adres op te geven, toch zegt hij dat het ingegeven adres fout is.. ik heb zelfs het adres op mijn gelinkte nintendovip account veranderd in dat van de CC maar niks helpt..

ik heb al met en zonder router geprobeerd en ook direct op het internet met de WIFI usb connector.. met de firewall en alle beveiligingen uitgeschakeld, 2 verschillende CC zelfs.. altijd diezelfde foutcode 208002 |:( :'( :'( :'(
Kan niet herinneren dat ik een adres moest opgeven (?)
CC-nummer, vervaldatum, naam en beveiligingscode (de 3 cijfers op de achterkant) was genoeg IIRC.

Ik neem aan dat het om een Europese Wii gaat, dat je Nederland als land hebt gekozen en dat de credit card op een Nederlands adres staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
belgie, kaart is ook op belgie geregistreerd, net als de wii en al de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
DrMacabr3 schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:04:
belgie, kaart is ook op belgie geregistreerd, net als de wii en al de rest..
Vreemd (en waarschijnlijk verschilt het per land). Welk type CC gebruik je VISA/MC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, het is hier al drie uurtjes 2007. Dus dat het maar een mooi jaar voor de Wii (en de DS, en jullie uiteraard) mag worden. :>

(Nog?) geen nieuwjaarsberichtje van Nintendo op m'n Wii trouwens. ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 31-12-2006 20:04 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 11:16

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

... error 208002 ...
Hier nog een persoon met dezelfde foutcode. Vanmiddag geprobeerd (driemaal zelfs). Eenmaal expres de vervaldatum van mijn CC verkeerd ingevuld, maar zelfde foutmelding.

Nog vreemder: op 7 december heb ik precies hetzelfde gedaan (1000 Wii-points kopen met mijn CC), en toen ging het wel goed. Zelfde CC (Visa), zelfde manier, zelfde hoeveelheid. Toen hoefde ik ook geen adresgegevens in te vullen, dus vreemd vind ik de melding wel. Ook ik zit achter een NAT-firewall. NAT lijkt me er niets mee te maken te hebben.

Ik hou het erop dat het een tijdelijke error bij Nintendo is, dinsdag nog maar eens proberen. Wel ga ik erop letten dat er niet ook driemaal geld afgeschreven is van mijn CC. Dat zou over een aantal dagen op mijn CC-overzicht te zien moeten zijn.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198477

ook m'n Nintendo Gamecube met vier spellen binnen via Ebay, valt me op hoe klein en licht deze console is. Uiteraard met Super Mario en Mario kart erbij dus kom m'n vrije dagen nog wel even door..

Afbeeldingslocatie: http://www.shindogu.com/wp-photos/20061231-105401-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.shindogu.com/wp-photos/20061231-105401-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170310

Nou nog een paar uurtjes te gaan voor het nieuwe jaar. Dit jaar vieren we het bij vrienden maar ze vroegen wel even of ik de Wii kon meenemen.

Met kerst was het ook al een succes want zelfs de ouders van mijn vriendin, waarvan haar moeder problemen heeft met het besturen van de muis, vond het bowlen helemaal super en ze gooiden ook geregeld stikes.

Mij beniewen wat het vanavond gaat worden. In ieder geval wil ik iedereen een goed nieuwjaar toewensen en dat we veel Wii plezier mogen beleven volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
iNSaNe-oNe schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:12:
[...]

Hier nog een persoon met dezelfde foutcode. Vanmiddag geprobeerd (driemaal zelfs). Eenmaal expres de vervaldatum van mijn CC verkeerd ingevuld, maar zelfde foutmelding.

Nog vreemder: op 7 december heb ik precies hetzelfde gedaan (1000 Wii-points kopen met mijn CC), en toen ging het wel goed. Zelfde CC (Visa), zelfde manier, zelfde hoeveelheid. Toen hoefde ik ook geen adresgegevens in te vullen, dus vreemd vind ik de melding wel. Ook ik zit achter een NAT-firewall. NAT lijkt me er niets mee te maken te hebben.

Ik hou het erop dat het een tijdelijke error bij Nintendo is, dinsdag nog maar eens proberen. Wel ga ik erop letten dat er niet ook driemaal geld afgeschreven is van mijn CC. Dat zou over een aantal dagen op mijn CC-overzicht te zien moeten zijn.
Dit maakt me ergens blij (in die zin dat het probleem blijkbaar niet bij mij/ons ligt maar bij nintendo, of toch buiten ons bereik)... nu nog een snelle oplossing en dan kan ik sim city ook weer downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Anoniem: 170310 schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:37:
Nou nog een paar uurtjes te gaan voor het nieuwe jaar. Dit jaar vieren we het bij vrienden maar ze vroegen wel even of ik de Wii kon meenemen.

Met kerst was het ook al een succes want zelfs de ouders van mijn vriendin, waarvan haar moeder problemen heeft met het besturen van de muis, vond het bowlen helemaal super en ze gooiden ook geregeld stikes.

Mij beniewen wat het vanavond gaat worden. In ieder geval wil ik iedereen een goed nieuwjaar toewensen en dat we veel Wii plezier mogen beleven volgend jaar.
ik ga vanavond voor het eerst met de Wii spelen, verheug me er echt al op :)

Als het bevalt moet ik zelf ook maar een Wii gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202845

Weet iemand waar en wanneer ik in omgeving zuidlimburg (maastricht/heerlen) zo snel mogelijk een wii kan vinden? alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Gezellig, met z'n allen Wii'en zo de laatste paar uurtjes van 2006. Maar ik denk dat ik hem dadelijk maar even aan de kant ga zetten als we het op een zuipen zetten. Ik heb m'n nieuwe straps namelijk nog niet binnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

Is er trouwens grafisch een groot verschil tussen zelda voor de wii of de GC? Ik heb hier een GC staan en den controller boeit me niet zo (sorry :P ), maar als het grafisch verder niet echt veel uitmaakt dan koop ik zelda voor de GC.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Er is totaal geen verschil, GC en Wii versie zijn grafisch identiek, met als enige kanttekening dat de GC versie gespiegeld is ten opzichte van de Wii versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 105012 schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:01:
Er is totaal geen verschil, GC en Wii versie zijn grafisch identiek, met als enige kanttekening dat de GC versie gespiegeld is ten opzichte van de Wii versie.
En de Wii versie heeft een breedbeeld modus _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Anoniem: 105012 schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:01:
De Wii versie is gespiegeld ten opzichte van de GC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

Dan ga ik komende week lekker zelda halen voor de GC ;) Na alle andere zelda's incl Advance en DS versies etc etc, kan ik natuurlijk niet achterblijven met deze goede serie zeg maar. Dat worden drukke maanden met FF12 en zelda.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
inXs schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:29:
Dan ga ik komende week lekker zelda halen voor de GC ;) Na alle andere zelda's incl Advance en DS versies etc etc, kan ik natuurlijk niet achterblijven met deze goede serie zeg maar. Dat worden drukke maanden met FF12 en zelda.
Heb 'm ook voor de GC. Geen breedbeeld, maar wel 480p en Link is gewoon wel linkshandig, zoals het hoort. Het spel speelt en oogt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik heb zelda uitgespeeld :(

spoiler:
Kweenie of het een spoiler is mjah. Het eind gevecht met Ganondorf was zoooo vet :\ ook echt lang mee bezig geweest.

Aan de ene kant leuk dat ik m heb uitgespeeld, aan de andere kant vet kut.

edit: Ik wens iedereen hier een gelukkig nieuwjaar met hopelijk veel gameplezier ;) (mits je al je vingers nog hebt natuurlijk ;))

[ Voor 21% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 01-01-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 18:48
Gelukkig nieuwjaar en iedereen veel plezier alvast met alle komende games/gadgets/things.. ^^

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Gelukkig nieuwjaar!

Mijn Wii en TV zijn nog heel, gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 09:02

Wiebbe

<none />

Actreon schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:26:
[...]

De Wii versie is gespiegeld ten opzichte van de GC versie :)
serieus, dat zegt die toch? :P

Maar dan nog is het niet waar, de Wii en de Gamecube versie waren op een bepaald tijdstip gesplitst qua ontwikkeling, hierna zijn de wii mensen de wii versie gaan verder ontwikkelen en de gc hetzelfde. Hierdoor zijn er een paar verschillen, op de Gamecube versie kan je "snel" dismounten door je shield te gebruiken of iets in die trand, dit is NIET mogelijk op de Wii versie, hier mis je dus gewoon deze functionaliteit.

Op de Wii zijn ook andere bugs aanwezig, je kan door een exploit je iron boots snel uit doen als je in een magnetische beam stapt waardoor je dus gewoon kan lopen met je normale boots ipv je iron boots maar WEL op de muur of plafond ;)

Verder zijn ze dus gespiegeld.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.