Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Prima, er staat een link naar je post in de startpost(met credits). Bedankt! _/-\o_
offtopic:
Begrijp me niet verkeerd maar moeten we met credits gaan werken nu? Als iedereen die aan het topic bijgedragen heeft z'n credits opeist kunnen we er een lijst van 50 namen ingooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2006 07:12 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Argh, nee!!

Ik hoop dat Nintendo hun VC systeem binnenkort flink gaat omgooien naar een soort van iTunes achtig systeem. Met elk spel voor elke regio beschikbaar, desnoods met een hele grote irritante waarschuwing bij de Japanse uitgaves, maar het is toch te gek voor woorden dat een spel dat in het engels is uitgebracht Europa maar weer overslaat? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 08:25:
[...]

Argh, nee!!

Ik hoop dat Nintendo hun VC systeem binnenkort flink gaat omgooien naar een soort van iTunes achtig systeem. Met elk spel voor elke regio beschikbaar, desnoods met een hele grote irritante waarschuwing bij de Japanse uitgaves, maar het is toch te gek voor woorden dat een spel dat in het engels is uitgebracht Europa maar weer overslaat? :(
Tja, toch te danken aan duitsland en frankrijk over het algemeen; Italië en Spanje kunnen er ook wat van; maar toch wel in mindere mate. Waarom moeten verdorie die spelletjes speciaal voor hen aangepast worden waardoor wij als nederlanders sowieso al langer moeten wachten op een game; om het alsnog in het engels te gaan spelen.

* Richard slingerd zijn SNES maar weereens aan en gaat lekker verder Lufia spelen in het Nederlands :X

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:22

The_DoubleU

Tweaker in München

Nog een vraagje over de Wii Codes, heb al in de start post gekeken maar kan het niet zo snel vinden. Als ik een Wii code toevoeg, krijg die andere persoon dan een berichtje en kan die mij dan ook in zijn/haar Wii zetten? Of moet je met elkaar afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag had ik Super Bomberman 4 of 5 (Super Famicom) gezien op het VC kanaal. Het probleem was echter dat beide spellen Japan only zijn.
The_DoubleU schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:31:
Nog een vraagje over de Wii Codes, heb al in de start post gekeken maar kan het niet zo snel vinden. Als ik een Wii code toevoeg, krijg die andere persoon dan een berichtje en kan die mij dan ook in zijn/haar Wii zetten? Of moet je met elkaar afspreken?
nee, er is geen notificatie. Je moet de desbetreffende persoon een berichtje sturen of met elkaar afspreken.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik lees dat sommigen de officiële componentkabel al hebben zien liggen.
Gaat het hierbij om de ‘Europese’ kabel of is dit import?

De meeste winkels hebben het nl. over half/eind januari...
Richard schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 08:56:
[...]

Tja, toch te danken aan duitsland en frankrijk over het algemeen; Italië en Spanje kunnen er ook wat van; maar toch wel in mindere mate. Waarom moeten verdorie die spelletjes speciaal voor hen aangepast worden waardoor wij als nederlanders sowieso al langer moeten wachten op een game; om het alsnog in het engels te gaan spelen.
Op zich zou het geen probleem moeten zijn. Final Fantasy VI werd ook alleen in het Engels uitgebracht en verkocht (voor zo'n oud spel) prima. Ook het omzetten zou geen probleem hoeven te zijn. De Zelda's op de bonus disc voor de cube waren bijvoorbeeld ook alleen 60Hz maar wel de oorspronkelijke Europese versies.

[ Voor 65% gewijzigd door Icelus op 30-12-2006 10:12 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Ik heb alleen R-type gekocht, maar ik snap niet dat ze de SNES versie niet hebben gebruikt. Deze TG16 is grafisch toch een stuk minder, wat ik me nog kan herinneren van de SNES versie, zag deze er beter uit. (toch? SNES versie beter)

En Castlevania IV speel ik orgineel op de SNES.

[ Voor 50% gewijzigd door S2S op 30-12-2006 10:20 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:16:
Ik heb alleen R-type gekocht, maar ik snap niet dat ze de SNES versie niet hebben gebruikt. Deze TG16 is grafisch toch een stuk minder, wat ik me nog kan herinneren van de SNES versie, zag deze er beter uit. (toch? SNES versie beter)
Zijn het niet twee verschillende versies?
Dacht dat de eerste R-Type op de SNES ‘Super R-Type’ was.
Overzicht R-Type spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Haay schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:50:

Had overigens verwacht dat Wii Sports wel gebruik zou maken van 16:9 breedbeeld TV's, maar blijkbaar is het een 4:3 spel, want hoewel ik in m'n Wii heb ingesteld een 16:9 TV te hebben heb ik bij Wii Sports een 4:3 beeld met zwarte balken links en rechts (en nee, ik doe niet aan kunstmatige beeldvulling door te zoomen of de randen horizontaal uit te rekken). Afgezien daarvan vind ik Sports ERG leuk, en is het ook uitdagend om jezelf steeds te verbeteren. En...... mijn vrouw die van te voren erg kritisch was over m'n plan om de Wii te kopen heeft zich vanavond ook best vermaakt met Bowlen, Boxen, Golf en Tennis. :)
Vreemd, bij mij is 'ie gewoon 16:9... ZONDER uitrekken.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had overigens verwacht dat Wii Sports wel gebruik zou maken van 16:9 breedbeeld TV's,
...heb je de instellingen in de Wii wel op 16:9 gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Icelus schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:25:
[...]
Zijn het niet twee verschillende versies?
Dacht dat de eerste R-Type op de SNES ‘Super R-Type’ was.
Overzicht R-Type spellen.
Uhm ja je hebt gelijk. Wat ik zo lees is Super R-type R-type 2. Dit wist ik nog niet, weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
weet iemand of nintendo werkt met regiocodes? ik heb er nog niets over kunnen vinden, dus ik denk van niet. maar als iemand meer weet...

via ebay kan je spellen remotes en nunchuk voor veel minder (plus euro-dollar voordeel) bestellen, dus als ik gelijk heb en er zijn geen regiocodes op de spellen, dan raad ik iedereen hier aan om iig voor spellen even op ebay te gaan rondneuzen. als het niks is, kan je altijd nog 60 euro in de B. smit betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
joppe.s schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:37:
weet iemand of nintendo werkt met regiocodes? ik heb er nog niets over kunnen vinden, dus ik denk van niet. maar als iemand meer weet...

via ebay kan je spellen remotes en nunchuk voor veel minder (plus euro-dollar voordeel) bestellen, dus als ik gelijk heb en er zijn geen regiocodes op de spellen, dan raad ik iedereen hier aan om iig voor spellen even op ebay te gaan rondneuzen. als het niks is, kan je altijd nog 60 euro in de B. smit betalen :)
Controllers e.d. werken op alle systemen; software zit een regiocode op.
Globaal gezien is er de Japanse/Aziatische markt (NTSC-J); Noord-Amerika (NTSC-U/C) en PAL markt (Europa, o.a. Zuid-Afrika, Australië). Je kunt dus zonder problemen een spel in Australië kopen (bij bijvoorbeeld dvdcrave.com) en afspelen op een Europese Wii maar geen Amerikaanse spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
als dat echt zo is, dan is dat best kut :) heb net zelda uit de usa gekocht.... hmmmz is er een oplossing? anders moet ik em meteen weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

joppe.s schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:46:
als dat echt zo is, dan is dat best kut :) heb net zelda uit de usa gekocht.... hmmmz is er een oplossing? anders moet ik em meteen weer verkopen
Er is idd maar 1 oplossing, verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat word dus verkopen, is nog geen oplossing voor dacht ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
damn, that's pretty shit. :P lol thanks ppl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Pwain schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:27:
[...]

Inderdaad...dit is iets wat ik ook al voor zo'n 2 weken zeker zit te zeggen. Als je een Wii wilt dan heb je hem dezelfde dag. Uiteraard ga je hem niet vinden in de Bart Smita maar vele andere kleinere (onbekende) speelgoedwinkels hebben hem gewoon in de rekken liggen. Niks bestellen...gewoon zelf uit het schap nemen en naar de kassa wandelen samen met Zelda in je andere hand.
Heb je toevallig namen van zaken zoals deze? Ikzelf ben vrij onbekend in Belgie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn hir mensen die de Geisha missie van Red Steel al gedaan hebben? ben nu op het einde (nadat ik beide groepen Geisha's bevrijd heb) van die missie waarbij ik eerst die 2 gasten moet killen en daarna zwaard vechten met de "eindbaas".. die chick dus...

het killen van die 2 gasten is easy (die ene heeft btw een sweet wapen) maar dan dat zwaard vechten tegen die chick... damn... ik moet eerst d'r "armour" naar beneden halen voordat ik damage doe, tege de tijd dat ik zover ben lig ik al op de grond... echt zware frustratie... tis ook neit dat ik het net niet haal, maar echt bij lange na niet. :X

ze valt echt hee veel en snel aan, blokken lukt me niet (hoefde ik tot nu toe bij de andere tegenstanders niet eens). iemand tips??

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 04:18:
Bij veel mensen zal de naam tmbinc wel een belletje doen rinkelen. Hier een presentatie van hem over de security van de Gamecube en Wii. Zal wel niet lang duren dan voordat die iso's die rondvliegen speelbaar zijn op je Wii. Nu homebrew nog. :P
Meesterlijke presentatie! Maar dan zie je ook meteen dat het kraken van de beveiliging alleen zo lang heeft geduurd, omdat de GameCube niet interessant genoeg was om te kraken. Nintendo heeft er verder alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat hij snel gekraakt wordt. Ik snap natuurlijk niks van hacken, maar zoals hij het uitlegt, lijkt het wel alsof Nintendo de deur wagenwijd heeft opengezet en gelukkig lijkt het er op dat ze dat bij de Wii ook hebben gedaan :)

Trouwens gek dat de Wii mijn Maxdrive Pro niet wil draaien. Hij zegt dan dat ie de disc niet kan lezen. Heeft iedereen dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-12-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Je kan het zien als je je NintendoEuropa account in de Wii Shop Channel heb gelinkt met je Wii. Vervolgens inloggen op nintendo-europe.com en je sterren checken...(als je wat gekocht heb op het Shop Channel tenminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:50:
Trouwens gek dat de Wii mijn Maxdrive Pro niet wil draaien. Hij zegt dan dat ie de disc niet kan lezen. Heeft iedereen dat?
Klopt, is bij iedereen zo. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dus toch niet 100% backwards compatible... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe, denk dat dat expres niet honderd procent compatible is gemaakt. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 13:01

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Chaoss schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:42:
Zijn hir mensen die de Geisha missie van Red Steel al gedaan hebben?

[spoilers!]

iemand tips??
Ja, eentje: gebruik aub spoiler-tags in je post! Wordt zeer gewaardeerd door de medetweakers die nog niet zo ver zijn als jij bent. Verders kan ik je niet helpen, sorry.

On-topic: gisteren voor het eerst TLoZ:TP uitgespeeld. Ik ga niets verklappen, maarrehm, één ding wel: wees voorbereid op ladingen kippenvel, kippenvel en nog eens kippenvel. Machtig! :D

[ Voor 19% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 30-12-2006 12:51 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

Had overigens verwacht dat Wii Sports wel gebruik zou maken van 16:9 breedbeeld TV's, maar blijkbaar is het een 4:3 spel, want hoewel ik in m'n Wii heb ingesteld een 16:9 TV te hebben heb ik bij Wii Sports een 4:3 beeld met zwarte balken links en rechts (en nee, ik doe niet aan kunstmatige beeldvulling door te zoomen of de randen horizontaal uit te rekken).
dan doe je toch echt iets verkeerd, wiisports doet het prima naar behoren op 16:9. Gebruik ff je mannen-verstand en los dit op aub :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:49:
[...]

Ja, eentje: gebruik aub spoiler-tags in je post! Wordt zeer gewaardeerd door de medetweakers die nog niet zo ver zijn als jij bent. Verders kan ik je niet helpen, sorry.

On-topic: gisteren voor het eerst TLoZ:TP uitgespeeld. Ik ga niets verklappen, maarrehm, één ding wel: wees voorbereid op ladingen kippenvel, kippenvel en nog eens kippenvel. Machtig! :D
gaat Link Zelda wel redden ? Ja toch? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:59:
[...]

gaat Link Zelda wel redden ? Ja toch? :Y
Nee ze gaat dood en ganon neemt de wereld over :X
Veel speelplezier nog he! :+

De Rayman RR Rabbits zitten trouwens ook in Red Steel! Geweldig, een compleet level gewijd aan rabbits incl de crazy schreeuw en rabbit feiten 'they can't ski!' _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Collaborator schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:03:
Nee ze gaat dood en
spoiler:
ganon
neemt de wereld over :X
Bedankt joh! Zou fijn zijn als je daar zo snel mogelijk spoilers omheen zet, zodat mensen die het nog niet gelezen hebben daar nog wel over kunnen fantaseren. :( En ook bedankt voor de RRR spoiler. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 30-12-2006 13:20 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Wanneer zijn de nieuwe VC titels beschikbaar? ik zie overal dat Super Mario (voor de NES) beschikbaar zou zijn sinds 25 dec., maar bij verschijnt ie maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:12:
Wanneer zijn de nieuwe VC titels beschikbaar? ik zie overal dat Super Mario (voor de NES) beschikbaar zou zijn sinds 25 dec., maar bij verschijnt ie maar niet.
Dat was alleen in US en Japan. Europa moet nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:
[...]

Bedankt joh! Zou fijn zijn als je daar zo snel mogelijk spoilers omheen zet, zodat mensen die het nog niet gelezen hebben daar nog wel over kunnen fantaseren. :( En ook bedankt voor de RRR spoiler. ;(
8)7 ik bral maar wat man :D Ik heb geen idee wie wat gaat doen aangezien ik nog helemaal niet zo ver ben in Zelda TP
Wat spoil ik over RRR dan :o ?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nou, ik zou graag zelf dat "He?! Haha, dat is tof!" moment hebben gehad in Red Steel ;) En wat betreft Zelda, thanks. Nu kan ik weer rustig verder fantaseren of het hem nu wel of niet zal zijn. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik hoop ook dat Nintendo zijn VC strategie om gaat gooien. Ze hebben er imo echt goud mee in handen maar met de huidige set-up zijn ze dief van hun eigen portomonnee. Ik snap dat ze gefaseerd de games uitbrengen maar dat ze nog steeds vasthouden aan de regios vind ik erg jammer. Zeker met internet weten wij europeanen toch dat Japan wel de toptitels nu al krijgt...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Deddiekoel schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:53:
Ik hoop ook dat Nintendo zijn VC strategie om gaat gooien. Ze hebben er imo echt goud mee in handen maar met de huidige set-up zijn ze dief van hun eigen portomonnee. Ik snap dat ze gefaseerd de games uitbrengen maar dat ze nog steeds vasthouden aan de regios vind ik erg jammer. Zeker met internet weten wij europeanen toch dat Japan wel de toptitels nu al krijgt...
E ze moeten meer de unieke games uitbrengen zoals bijvoorbeeld: Super Mario RPG, Castlevania X, Terranigma, Fzero2, games die de mensen echt willen.
En idd weg met die regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
S2S schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:03:
[...]

E ze moeten meer de unieke games uitbrengen zoals bijvoorbeeld: Super Mario RPG, Castlevania X, Terranigma, Fzero2, games die de mensen echt willen.
En idd weg met die regio's.
Hopelijk komen ze inderdaad ook met spellen die nooit (in het westen) zijn uitgebracht. Sin & Punishment, Earthbound 0, 1 en 2 en Star Fox 2 zijn spellen die ik wel graag zou willen zien. Verder voegt Nintendo hopelijk bijvoorbeeld de 64DD expansion toe aan een eventuele release van F-Zero X.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:34:
[...]

Hopelijk komen ze inderdaad ook met spellen die nooit (in het westen) zijn uitgebracht. Sin & Punishment, Earthbound 0, 1 en 2 en Star Fox 2 zijn spellen die ik wel graag zou willen zien. Verder voegt Nintendo hopelijk bijvoorbeeld de 64DD expansion toe aan een eventuele release van F-Zero X.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Big N ...niets zal veranderen aan de orginele games omdat ze zo makkelijk mogelijk willen cashen.
Zo ook zullen ze geen Jap games uit brengen hier in europa ...zodra dat gebeurd vreet ik mijn schoen op :D
Ik dit natuurlijk niet bevestigen,maar we kennen nintendo onderhand wel een beetje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Btw heeft iemand al ontdekt wat het nut is van "Pro" worden bij Wii sports afgezien van de eer? Bij bowlen krijg je een vettere bowling ball. Bij tennis heb ik nog geen verschil gemerkt. Boksen sta ik atm op 989 dus dat weet ik binnenkort xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Hmm, ik heb Rayman sinds vandaag, maar hij valt me toch wel een beetje (boel) tegen. Het is toch wel erg dat het spel geen breedbeeld ondersteunt, het ziet er daardoor echt slecht uit. Verder zijn de konijnen minder grappig dan verwacht.

Wat nu? Ruilen of niet? Verder zijn er namelijk ook niet echt games die ik wil hebben, die vrienden niet al hebben. Red Steel en Monkeyball hebben vrienden al en Zelda heb ik uitgespeeld. Wat vinden jullie?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:43:
[...]

Ik ben er heilig van overtuigd dat Big N ...niets zal veranderen aan de orginele games omdat ze zo makkelijk mogelijk willen cashen.
Als je in de Wii Shop Channel bij de help functie gaat kijken staat er dat er uiteindelijk gratis "enhancements" voor Virtual Console spellen beschikbaar gemaakt zullen worden. Nintendo zegt dus al zelf dat dat mogelijk gaat gebeuren. Saturo Iwata heeft zelf in een interview gezegd dat verbeterde graphics en online multiplayer, mogelijke toevoegingen zullen zijn.
Zo ook zullen ze geen Jap games uit brengen hier in europa ...zodra dat gebeurd vreet ik mijn schoen op :D
Er zijn Japanse spellen die al volledig gelokaliseerd zijn voor de westerse markt, alleen zijn ze nooit uitgebracht omdat het risico te groot zou zijn, zoals bijvoorbeeld Earthbound Zero. Als ze dat op de Virtual Console zouden, dan is het risico veel minder groot en kunnen ze de kosten van het vertalen misschien nog terug verdienen.
Ik dit natuurlijk niet bevestigen,maar we kennen nintendo onderhand wel een beetje.
Ik zou nooit nooit zeggen. Online distributie is iets waar Nintendo nog nooit eerder mee bezig is geweest. Ze passen nu het oude model toe dat ze ook voor de offline distributie gebruiken. Het zal bij Nintendo wel opvallen dat juist Bonk's Adventures en Gunstar Heroes de twee meest verkochte VC spellen zijn en dat kan weer een aanleiding zijn om een ander model op de VC te gaan gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoedje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:01:
Hmm, ik heb Rayman sinds vandaag, maar hij valt me toch wel een beetje (boel) tegen. Het is toch wel erg dat het spel geen breedbeeld ondersteunt, het ziet er daardoor echt slecht uit. Verder zijn de konijnen minder grappig dan verwacht.

Wat nu? Ruilen of niet? Verder zijn er namelijk ook niet echt games die ik wil hebben, die vrienden niet al hebben. Red Steel en Monkeyball hebben vrienden al en Zelda heb ik uitgespeeld. Wat vinden jullie?
Bij mijn BReedbeeld doet ie het gewoon wel volledig scherm. Zoals al eerder, probeer niet altijd naar andere dingen te wijzen ipv jezelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:22:
[...]

Bij mijn BReedbeeld doet ie het gewoon wel volledig scherm. Zoals al eerder, probeer niet altijd naar andere dingen te wijzen ipv jezelf :p
Als het spel beeldvullend is op je breedbeeld TV hoeft het spel zelf nog geen 16:9 te zijn. Je TV kan een 4:3 beeld namelijk oprekken en dat is heel wat anders dan echt 16:9 breedbeeld.....

Dus eerst nadenken, dan pas posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goh ik had niet de indruk dat ie bij mij het beeld oprekte, maar goed uiteindelijk is het mijn probleem niet als ie het niet doet. Ik had mijn Wii gewoon op 16:9 staan en toen mijn tv erop ingesteld en voila dat ging best goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
Heb nog steeds een issue'tje met CoD3, op sommige plekken in het spel gaat ie zo lijkt het een beetje flippen. de fps blijft ongeveer hetzelfde (gewoon goed, meestal) maar de controller werkt dan ongeveer 30 seconden niet goed meer. buttons etc komen niet door, en ik kan dan ook niet meer goed aimen. heeft iemand dit ook ervaren, en hoe is het eventueel op te lossen?

Het lijkt zich vooral af te spelen wanneer er veel gebeurd in het spel.
Meestal kan ik na die 30 seconden vrolijk doorspelen.

Het is geen groot probleem, maar in die tijd kan ik natuurlijk wel kogels happen omdat ik mezelf niet of nauwelijks kan verdedigen.

[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 30-12-2006 15:33 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:01:

Rayman doet het prima in breedbeeld bij mij. Volgens mij wordt het ook niet gestretcht. Toegegeven, heel mooi ziet het spel er niet uit, maar dat doet op dit moment geen enkel Wii spel moet ik eerlijk zeggen. De minigames zelf vind ik echter ontzettend leuk. De eerste verhaalronde is nog niet erg boeiend, maar daarna zitten er echt wel leuke games tussen. Ik heb iig geen spijt van mijn aankoop. Ik zou het gewoon met oud en nieuw nog even spelen. Bevalt het dan niet, dan kun je hem altijd nog ruilen.

Ik heb zelf overigens NFS:Carbon maar weer omgeruild voor Red Steel. Op de een of andere manier speelt het toch niet erg lekker. Eenmaal in de slip sta je gegarandeerd een seconde later tegen de muur. Het voelt gewoon niet erg lekker, ondanks de positieve eerste indruk. Daarnaast hoef je niet eens races te winnen. Zolang je teammaatje dat maar wel doet.

Red Steel heb ik net een kwartiertje gespeeld, maar de besturing is nog erg wennen. Met een paar man in de buurt, ben ik al gauw mijn coördinatie kwijt. Maar dat zal ongetwijfeld beter worden. Sfeervol is het in ieder geval wel, hoewel de graphics me tot nu toe wel tegenvallen. Ik ben er echter al wel achter dat dit spel me meer gaat boeien dan NFS.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Is er iemand hier die zowel Red Steel als CoD3 heeft gespeeld en een goede vergelijking kan maken? Want Red Steel trekt me iets meer omdat ik CoD ook op mijn PC kan doen maar ik lees overal dat de besturing van CoD leuker/iets beter is. Iemand die er een beetje een oordeel over kan vellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:42:
Is er iemand hier die zowel Red Steel als CoD3 heeft gespeeld en een goede vergelijking kan maken? Want Red Steel trekt me iets meer omdat ik CoD ook op mijn PC kan doen maar ik lees overal dat de besturing van CoD leuker/iets beter is. Iemand die er een beetje een oordeel over kan vellen?
Jazeker. heb Red Steel echter maar 3 uur gespeeld. CoD3 nu iets meer. ik kan je vertellen dat zowel Red Steel als COD3 allebei prima games zijn, maar het is waar jij de prioriteit legt. wil je goeie besturing maar mishien een iets minder verhaal, en een oorlog-shooter, moet je voor COD3 gaan. Wil je een hele andere setting, en een andere manier van besturen, ga je voor Red Steel.

Echter, de besturing bij Red Steel is wel een verhaal apart. als je op de PC een shooter doet, en je beweegt de muis, veranderd jouw aim gelijk. bij red steel is dit niet. je zult hier met je cursor bijna helemaal naar de zijkant van het scherm moeten gaan wil het manneke zich omdraaien, iets waar ik gewoon niet mee overweg kon. na 3 uur nog niet. dit wordt door sommige als een negatief iets beschouwd, wellicht als je er aan kan wennen dat het prima werkt.

Bij COD3 heb je gewoon "normale" aim, zoals het op de PC ook is. maar kwa sfeer en type spel is het appels met peren vergelijken.

Mischien kon ik bij Red Steel er niet aan wennen omdat ik altijd op de PC mijn shooters speelde, wie weet.. ik weet wel dat mischien de graphics van COD3 wat beter zijn, maar op zich vond ik Red Steel er niet slecht uitzien. de textures zijn mss wat minder, maar Red Steel maakt meer gebruik van dingen die stuk kunnen, in een intens vuurgevecht gaat werkelijk alles eraan zowat. dit heb je bij COD3 wat minder, omdat daar meer power gebruikt moet worden voor andere dingen (veel meer mannekes, geluiden etc).

Komt ook nog bij dat COD3 wel leuk gebruik maakt van de nunchuck om granaten te gooien en om
te sturen in een auto bijvoorbeeld. dat zijn toch elementen die je op de PC niet hebt. en dat is dan ook weer wat waard. maar zowel COD3 als Red Steel zijn niet perfect.

let op : dit is allemaal wel erg IMO, ik ben geen reviewer, maar zo voelt het voor mij op het moment.

[ Voor 23% gewijzigd door Visgek82 op 30-12-2006 15:51 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Niemand hier die Super Monkey Ball Banana Blitz heeft?

Ben namelijk erg benieuwd of golf (mini game) bij jullie ook voor geen meter te besturen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03-2022

Owner of http://scorpei.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Visgek24 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:45:
[...]

Jazeker. heb Red Steel echter maar 3 uur gespeeld. CoD3 nu iets meer. ik kan je vertellen dat zowel Red Steel als COD3 allebei prima games zijn, maar het is waar jij de prioriteit legt. wil je goeie besturing maar mishien een iets minder verhaal, en een oorlog-shooter, moet je voor COD3 gaan. Wil je een hele andere setting, en een andere manier van besturen, ga je voor Red Steel.

Echter, de besturing bij Red Steel is wel een verhaal apart. als je op de PC een shooter doet, en je beweegt de muis, veranderd jouw aim gelijk. bij red steel is dit niet. je zult hier met je cursor bijna helemaal naar de zijkant van het scherm moeten gaan wil het manneke zich omdraaien, iets waar ik gewoon niet mee overweg kon. na 3 uur nog niet. dit wordt door sommige als een negatief iets beschouwd, wellicht als je er aan kan wennen dat het prima werkt.

Bij COD3 heb je gewoon "normale" aim, zoals het op de PC ook is. maar kwa sfeer en type spel is het appels met peren vergelijken.

Mischien kon ik bij Red Steel er niet aan wennen omdat ik altijd op de PC mijn shooters speelde, wie weet.. ik weet wel dat mischien de graphics van COD3 wat beter zijn, maar op zich vond ik Red Steel er niet slecht uitzien. de textures zijn mss wat minder, maar Red Steel maakt meer gebruik van dingen die stuk kunnen, in een intens vuurgevecht gaat werkelijk alles eraan zowat. dit heb je bij COD3 wat minder, omdat daar meer power gebruikt moet worden voor andere dingen (veel meer mannekes, geluiden etc).
Heb inmiddels zo'n 4 uur gespeeld met Red Steel en merk dat je aardig snel door de game heen gaat. De controle heb ik inmiddels aardig door. Zit inmiddels op 20% van het spel, dus ik ga ervanuit dat ik er met 20 uur wel doorheen ben. Maar het is iig een aardig spel dat je gewoon zo op z'n tijd ff lekker gaat spelen als er niemand in de buurt is om in te maken met bowlen, golf of tennis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

heb nu toch een paar irritante bugs met Red Steel gehad, eerst een checkpoint die bij het opslaan een paar keer crashte en waardoor ik eens tuk steeds opnieuw moest doen.

en net had ik iets nog irritanters.ik had weer een missie uitgespeeld en was terug in de club (had 3 van de 5 missies toen af) willen de resterende 2 missies niet starten, loop op de characters af dei ze moeten starten maar die reageren neit.... wierd dus. Loop ik op het character af van de laatste missie geeft die mij een missie die ik kan starten... eigenlijk hoort dit niet te kunnen... maar ik dacht dat het zo hoorde.. blijkt dat ik de net afgeronde missie opnieuw start... en jah bij het starten maakt hij direct een checkpoint... :X

Vanmorgen dus 1,5 uur voor niets gespeeld... missie moet ik nu overnieuw doen... nouhja hopelijk "werken" die characters dan wel goed.

verder vinnik Red Steel nog steeds een top spel!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

waterstof schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:49:

Ben namelijk erg benieuwd of golf (mini game) bij jullie ook voor geen meter te besturen is.
ja ik heb SMB: BB wel en ga nu ff Wii-en (ff lekker zo na het werk ;)) dus dan zal ik dat vanavond wel ff posten maar wat ik je sowieso nu al kan vertellen is dat sommige minigames gewoon niet lekker spelen en daar zou Golf tussen kunnen vallen. Ik vind de meeste minigames echt tegenvallen mja Wii Play en Wii Sports had ik daarentegen niet verwacht dat ze zo leuk zouden zijn, eerder voor af en toe dan elke dag minstens een keer :D, dus die maken de mp pret voor mij helemaal goed ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Laatst online: 31-08 16:22
Goed... hoe triest ik het ook vind (erg triest overigens), maar ik ga m'n wii verkopen, nog geen anderhalve week van kunnen genieten. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn kamer van 4 bij 3 met een 2 persoonsbed en een luxe bureau met een veel te grote tv toch iets te klein is voor mijn Wii spectakel. Alleen wil het nog best lukken als ik me goed in de hoek prop en uitkijk voor m'n bureau, maar de ervaring wordt op die manier toch wat minder. Heb er genoeg van mogen genieten in de woonkamer, maar dat is slechts een tijdelijke oplossing uiteraard.

Dus voor diegene die geinterresseerd is in het kopen van een Wii met zelda en 3 jaar all risk verzekering (geen idee hoe we dat precies noemen, het is zo'n "ik gooi m'n wii in het water en krijg een nieuwe" verzekering). Mail mij even, ben op het moment op m'n werk dus zal later mijn mail kunnen checken, maar m'n e-mail adres is draak_o@hotmail.com ik woon in de buurt van het centrum van Rotterdam. :(

PS. Hijs uiteraard in perfecte staat met alle dozen en dergelijke compleet, heb zelfs de plastic zakjes waarin de accessoires waren opgeborgen. En de bon uiteraard met bewijs voor de verzekering.

PS2. Hij kan gewoon mee voor de aanschafprijs wat ik er ook voor heb betaald, was alles bij elkaar 360 euro meen ik me te herinneren (250 wii, 60 zelda, 50 verzekering)

[ Voor 6% gewijzigd door Black_Adder op 30-12-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens bekend wanneer er spellen voor de Wii uitkomen die je online Multiplayer kan spelen? Ik vind gamen echt leuk, maar wel alleen als het online is eigenlijk. Enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Is er trouwens bekend wanneer er spellen voor de Wii uitkomen die je online Multiplayer kan spelen? Ik vind gamen echt leuk, maar wel alleen als het online is eigenlijk. Enig idee? :)
In Maart 2007, dan gaat de online service voor Nintendo USA en EU (geloof ik) open. Dus dan komen ook de eerste online spellen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Staat in de TS, Q2 2007.
Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:22:
[...]

Ik zie niet wat ik moet met je verwijt. Ik zeg nergens dat het niet beeldvullend is, alleen dat ik de graphics uitgerekt niet zo mooi vind. En zoals eerder, wat bedoel je daarmee?

Ik wil liever gewoon antwoord op mijn vraag, zoals later wel gewoon gegeven is.

Ik denk dat ik 't dinsdag probeer om te ruilen voor een Wario Ware pre-order, als dat kan of wie weet verander ik nog van gedachten...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MetroidPrime schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:06:
[...]

Ik zou nooit nooit zeggen. Online distributie is iets waar Nintendo nog nooit eerder mee bezig is geweest. Ze passen nu het oude model toe dat ze ook voor de offline distributie gebruiken. Het zal bij Nintendo wel opvallen dat juist Bonk's Adventures en Gunstar Heroes de twee meest verkochte VC spellen zijn en dat kan weer een aanleiding zijn om een ander model op de VC te gaan gebruiken.
Hey, daar zeg je wat!
Begin jaren `90 had Nintendo wel degelijk een 'online' systeem waarbij je games kon downloaden.
De Satel-dinges voor de super famicom :)

Laat ze die games ook maar meteen uitbrengen voor de VC :+ >:)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wiiiiiii
Ik heb gisteren nog even snel 2000punten gekocht, het marvel super hero spel en de classic controller.

Moet zeggen dat die marvel game echt vet is!
Ik hield altijd al van double dragon ed en dit is gewoon net zo. Alleen 3D en met upgrades!

Verder zijn de classic games echt vet.. Heb nu super star soldier
http://www.meanmachinesma...39/super-star-soldier.php
en Golden Axe. Echt super cool... Alleen wel jammer dat ik nu 200 punten te kort kom voor castlevania IV ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Michael Knight schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:39:
Hey, daar zeg je wat!
Begin jaren `90 had Nintendo wel degelijk een 'online' systeem waarbij je games kon downloaden.
De Satel-dinges voor de super famicom :)

Laat ze die games ook maar meteen uitbrengen voor de VC :+ >:)
De Satellaview. ;) Zou wel leuk zijn als ze het high score systeem dat ze daarop hadden ook zouden over nemen op de VC. En natuurlijk Radical Dreamers! :9~

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:44:
Btw heeft iemand al ontdekt wat het nut is van "Pro" worden bij Wii sports afgezien van de eer? Bij bowlen krijg je een vettere bowling ball. Bij tennis heb ik nog geen verschil gemerkt. Boksen sta ik atm op 989 dus dat weet ik binnenkort xD
Bij boxen krijg je andere handschoenen :). Bij golf & baseball weet ik het nog niet.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:31:
[...]

Bijdeze dan ook deze info ..je kan een extra controller, nunchuck en Zelda halen bij Intertoys aan de slinge in Rotterdam-zuid
;)
Bedankt.
Ik ben vanmiddag even Zelda wezen halen (rond 15:30 uur).
Volgens het meisje had ze er nu nog 2 of 3 en er lag in de vitrine ook inderdaad nog een Nunchuck en een Wiimote. Of ze er daar nog meer van hadden weet ik niet. Wii zelf blijft problematisch. Ze had een bestellijst van 18 stuks en geen Wii op dit moment.
Allemaal een prettige jaarwisseling en voor degenen die Zelda/Wiimote/Nunchuck willen. Geef ze dinsdag even een belletje of ga even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Crap, getild op marktplaats met een Amerikaanse Mario Golf en Mario Tennis. Zie dat maar eens in je Wii aan de praat te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er zijn weinig dingen in het leven zo irritant als je eindeloos uitsloven om bij een mooie grote schatkist te komen, om er vervolgens achter te komen dat er een paar rupees in zitten (die je niet eens mee kunt nemen omdat je portemonnee vol zit). :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Visgek24 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:45:
[...]

Heel review verhaal...

let op : dit is allemaal wel erg IMO, ik ben geen reviewer, maar zo voelt het voor mij op het moment.
Bedankt voor de vergelijking! Je bent geen reviewer maar das mischien maar beter bekijk je het vannuit "ons" perspectief zeg maar! Is de gameplay duur trouwens bij allebei even lang of niet? Als ik het zo lees mischien maar voor CoD3 gaan want die bugs in red steel die je overal leest is ook niet echt positief.
Captain N schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:39:
Er zijn weinig dingen in het leven zo irritant als je eindeloos uitsloven om bij een mooie grote schatkist te komen, om er vervolgens achter te komen dat er een paar rupees in zitten (die je niet eens mee kunt nemen omdat je portemonnee vol zit). :P
Lol, hahaha dat is dus ook nog steeds onveranderd:p Ik ben er nou nog steeds niet uit of ik het geld systeem een plus of minpunt vind :p

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 30-12-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Heb 15 december Zelda en Rayman besteld bij gcshop.nl besteld. De levertijd was voor beide games 3 tot 5 werkdagen. Maar ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen. Uiteraard heb ik al enkele malen gemaild of ik wat informatie kon krijgen, maar ook hier heb ik nog niks over gehoord.

Het is dat het kest is geweest, maar anders zou ik aan oplichting beginnen te denken. Nooit van communiceren gehoord zeker. Ik heb zin om Interpay het geld terug te laten boeken en naar de Intertoys te lopen. Dan maar wat meer betalen. Ik raad iedereen af om hier ook maar iets te bestellen als je snel (of überhaupt) je spullen wilt.

[/rant]

Ik wil gewoon Zelda kunnen spelen :-)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Visgek24 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:30:
Heb nog steeds een issue'tje met CoD3, op sommige plekken in het spel gaat ie zo lijkt het een beetje flippen. de fps blijft ongeveer hetzelfde (gewoon goed, meestal) maar de controller werkt dan ongeveer 30 seconden niet goed meer. buttons etc komen niet door, en ik kan dan ook niet meer goed aimen. heeft iemand dit ook ervaren, en hoe is het eventueel op te lossen?

Het is geen groot probleem, maar in die tijd kan ik natuurlijk wel kogels happen omdat ik mezelf niet of nauwelijks kan verdedigen.
Ik heb dit ook al meegemaakt....spijtige zaak eigenlijk. Ik vind dat dergelijke spellen (zeker op consoles) goed gecheckt moeten worden op deze problemen. Blijkbaar is COD3 een beetje haastig in elkaar gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heeft iemand ervaringen met deze verkoper?
280 euro voor een Wii + Wii Sports + Spel naar keuze + extra controler lijkt me een aantrekkelijk aanbod, maar ik zou eerst graag willen weten of het allemaal wel echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Damn, net een heel verhaal over Rayman geschreven is het weg (dom, ik druk op de verkeerde knop). Ik ga het nog een keer proberen.

Het spel schijnt breedbeeld te ondersteunen (IGN review), maar ik zie het er niet aan af, bijv. als je op home drukt is het helemaal uitgerekt, net als bij de VC. Daarnaast ziet het er op 4:3 een stuk scherper uit. Ik ga nog maar een beetje met de instellingen proberen te klooien.

Misschien ben ik te hard voor het spel, ik weet het niet. Maar, de speaker van de ab wordt in vrijwel geen één minigame gebruikt. De trilfunctie wordt zeer weinig gebruikt en alleen maar aan of uit. Terwijl er veel meer mogelijk is getuige bijv. Zelda en Monkeyball. Overigens werken de controls van alle minigames die ik tot nu toe heb gespeeld zeer goed, i.t.t. monkeyball.

Maar er is wel erg vaak gekozen voor het schudden van de wiimote en nunchuk of richten met de wiimote en schudden van de nunchuk. Daarnaast valt het op, dat er een aantal type minigames zijn, die daarna in dezelfde vorm maar met een bepaalde variatie weer terugkeren. Het dansen heb ik zo na 5 of 6 keer ook wel gezien. Bij het racen, stuur je met de analoge stick van de nunchuk :/.

Tot slot de konijnen. In de filmpjes vond ik ze hartstikke leuk. In het spel valt het me gewoon een beetje tegen. Ik geen idee waarom ik ze niet zo grappig vind. Kortom het is geen slechte game, maar ik vind het absoluut geen >8 zoals veel sites hem geven. Ik zou het spel persoonlijk een 7(tje) geven. Daarnaast is 60 euro gewoon teveel voor hetgeen je krijgt.
Captain N schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:39:
:D Two words:
spoiler:
"magic armor"

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
Hoedje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:14:
knip

Misschien ben ik te hard voor het spel, ik weet het niet. Maar, de speaker van de ab wordt in vrijwel geen één minigame gebruikt. De trilfunctie wordt zeer weinig gebruikt en alleen maar aan of uit. Terwijl er veel meer mogelijk is getuige bijv. Zelda en Monkeyball. Overigens werken de controls van alle minigames die ik tot nu toe heb gespeeld zeer goed, i.t.t. monkeyball.

knip

[...]
Het spel maakt maar bij 1 minigame gebruik van de speaker in de wiimote. Dat is het spel waarbij je een biggetje bij zijn moeder moet brengen. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Oathie op 30-12-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
JA idd en dat is dan ook nog een stuk vervelende mini-game, nee ik vind zelf rayman een beetje een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:06:
[...]
Het zal bij Nintendo wel opvallen dat juist Bonk's Adventures en Gunstar Heroes de twee meest verkochte VC spellen zijn en dat kan weer een aanleiding zijn om een ander model op de VC te gaan gebruiken.
Waar kun je zien wat de meest verkochte VC games zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog steeds geen Wii :( :( :'(
Iemand een idee wanneer het zo is dat ik naar de winkel toe ga en gewoon een Wii mee kan nemen zonder besteld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Loop de Dixons binnen en zie daar toevallig een RGB-kabel liggen. Twijfel al een tijdje want 30 euro is dan toch weer veel geld. Net aangesloten en er zeker geen spijt van. Alles lijkt wat strakker en de kleuren hebben iets meer kleur .... In een poll RGB ja of nee zou ik dus duidelijk voor ja stemmen.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier even een kleine review van mij over Rayman:

Ik lig elke keer weer in een deuk als ik de intro zie (WAAAAAH!!!!! *plop* :D).
De minigames werken erg goed samen met de wii-mote+nunchuk.
Grafisch ziet het er niet super uit, maar dat is niet hinderlijk (wordt straks beter met RGB-kabel).
Het dansen (ritmisch meeschudden met de muziek) is één van mijn favoriete spellen (na het "eindspel" wat je bij elk level krijgt - schieten met het ontstopper-geweer >:)).
Er zitten veel verschillende spelletjes in die echt leuk zijn om nog een keer te spelen.
Dit is echt één van mijn favoriete spellen.

Vandaag eindelijk mijn 2de nunchuk te pakken gekregen dus zometeen MP even testen met mijn zusje.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:14:
Het spel schijnt breedbeeld te ondersteunen (IGN review), maar ik zie het er niet aan af, bijv. als je op home drukt is het helemaal uitgerekt, net als bij de VC. Daarnaast ziet het er op 4:3 een stuk scherper uit. Ik ga nog maar een beetje met de instellingen proberen te klooien.
Volgens mij heb je gelijk dat het spel geen breedbeeld ondersteund. Ik heb het net even nagekeken, maar het ubisoft logo en ook het scherm over het bevestigen van je polsbandje zijn idd uitgerekt. In het spel zelf valt het me niet zo op moet ik eerlijk zeggen.

Ik vind Rayman echt zo'n spel dat je af en toe een keer uit de kast trekt. Niet om tot in den treure te spelen. Daarnaast vind ik het ook echt een single-player party game, dus veel mini-games, maar dan eigenlijk zonder het competitie element.

Wat me trouwens in het algemeen tegenvalt op de Wii is toch wel de kwaliteit van de graphics. Het is allemaal wel een groot kartelfestijn. Er zitten in veel games wel net wat meer details dan in Cube games, maar ik had toch wel gehoopt dat die extra horsepower een beetje gebruikt zou worden voor AA en dat soort fratsen. Nou ja, wie weet komt dat nog. Ik zou in ieder geval graag wat detail inleveren voor "smooth edges"

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vergeet niet dat het altijd een jaar duurt ongeveer voordat een nieuwe console optimaal gebruikt kan worden. Vergelijk een paar vroege 360 games maar eens met nu. EN dan name perfect dark zero (ofzoiets) met Gears of War bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Postius schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:32:
Vergeet niet dat het altijd een jaar duurt ongeveer voordat een nieuwe console optimaal gebruikt kan worden. Vergelijk een paar vroege 360 games maar eens met nu. EN dan name perfect dark zero (ofzoiets) met Gears of War bv.
Daar houd ik ook wel rekening mee. En ik hou er ook wel rekening mee dat de Wii niet zo krachtig is als een 360. Maar het verschil tussen de X360 en Xbox is veel groter kwa architectuur dan tussen de GC en Wii. Daarom is het ook logisch dat het voor de 360 langer duurde voordat er grafisch echt mooie games uitkwamen.

Volgens mij is een Wii gewoon schaalbaar ten opzichte van een Cube. Want de componenten zijn volgens mij grotendeels gelijk, maar dan een snellere variant. Dat zou het makkelijker moeten maken om games op te waarderen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:48:
Heb 15 december Zelda en Rayman besteld bij gcshop.nl besteld. De levertijd was voor beide games 3 tot 5 werkdagen. Maar ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen. Uiteraard heb ik al enkele malen gemaild of ik wat informatie kon krijgen, maar ook hier heb ik nog niks over gehoord.

[/rant]
Precies hetzelfde hier behalve besteldatum (19 december besteld en alleen Zelda)
Ze zullen het wel druk hebben etc maar heb dan het goed fatsoen om je klanten te mailen.
Mijn geld hebben ze toch al een dag of 8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

waterstof schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:49:

Nou ik heb het daarstraks even gespeeld, Golf had ik nog niet eerder gespeeld met SMB: BB en ik moet je zeggen dat het me in het begin weer heel erg tegenviel. Dat richtsysteem die ze gebruiken in zowat elk minigame waarbij je moet richten zuigt echt enorm, daarbij moet wel vermeld worden dat het bij de ene minigame gebeurt door de wiimote te kantelen net zoals in de SinglePlayer en in de andere door hem naar rechts of links te draaien.. Dat duurde dus weer even voordat ik het door had. Toen ik het eenmaal door had merkte ik toch soms dat het niet alleen door mijn geklungel kwam maar ook omdat hij gewoon soms helemaal niet reageerde. Dat merkte ik ook bij het slaan de ene keer pakte hij het gewoon niet op de andere keer deed het slaan vlekkeloos.
Al met al vind ik het toch wel een grappige minigame maar wil je echt lekker golfen neem dan echt die van Wii Sports want dat speelt veel en veel lekkerder.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:47:
[...]
Volgens mij is een Wii gewoon schaalbaar ten opzichte van een Cube. Want de componenten zijn volgens mij grotendeels gelijk, maar dan een snellere variant. Dat zou het makkelijker moeten maken om games op te waarderen.
Ik ben benieuwd in hoeverre dat echt zo schaalbaar is. Ik denk namelijk dat de 5 jaar die tussen de twee consoles zit, toch wel tot iets meer heeft geleid dan alleen energiezuiniger en meer mhz. Er zullen vast meer veranderingen zijn. Daardoor blijft het denk ik toch een kunst om daar optimaal gebruik van te maken. Maar bijv. Pokemon ziet er echt belachelijk mooi uit. Dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Ik verwacht bijv. ook veel van MP3 op graphics gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:48:

Het is dat het kest is geweest, maar anders zou ik aan oplichting beginnen te denken. Nooit van communiceren gehoord zeker. Ik heb zin om Interpay het geld terug te laten boeken en naar de Intertoys te lopen. Dan maar wat meer betalen. Ik raad iedereen af om hier ook maar iets te bestellen als je snel (of überhaupt) je spullen wilt.

[/rant]

Ik wil gewoon Zelda kunnen spelen :-)
ik zit in hetzelfde schuitje: 1 dec tony hawk, monkey ball en wii play besteld. 9 dec monkey en play binnen, maar geen spoor van tony hawk. achteraf bleek het om een deellevering te gaan, maar het zou wel netjes zijn als ze dat erbij hadden gezegd. ruim een week later kreeg ik alsnog tony hawk binnen.

12 december nog 2 games besteld: zelda en rayman. rayman had ik vrij vlot binnen, maar van zelda ontbreekt nog ieder spoor (heb mijn eigen zelda onder de kerstboom moeten leggen en ben nu zelda-loos)

in het verleden heb ik vaker bij gcshop besteld en toen werden games de volgende werkdag, of bij preorders op de lanceerdatum thuisbezorgd. laten we het dus maar houden op distributieproblemen en een drukke feestmaand. beetje communiceren met de klant zou echter geen kwaad kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:52:
[...]

ik zit in hetzelfde schuitje: 1 dec tony hawk, monkey ball en wii play besteld. 9 dec monkey en play binnen, maar geen spoor van tony hawk. achteraf bleek het om een deellevering te gaan, maar het zou wel netjes zijn als ze dat erbij hadden gezegd. ruim een week later kreeg ik alsnog tony hawk binnen.

12 december nog 2 games besteld: zelda en rayman. rayman had ik vrij vlot binnen, maar van zelda ontbreekt nog ieder spoor (heb mijn eigen zelda onder de kerstboom moeten leggen en ben nu zelda-loos)

in het verleden heb ik vaker bij gcshop besteld en toen werden games de volgende werkdag, of bij preorders op de lanceerdatum thuisbezorgd. laten we het dus maar houden op distributieproblemen en een drukke feestmaand. beetje communiceren met de klant zou echter geen kwaad kunnen
Heb ze hier in de week voor kerst (19 december) een e-mail gestuurd met de vraag of ik eventuele bestellingen nog binnen zou krijgen voor de kerstdagen. Tot op heden geen antwoord gehad en heb inmiddels de games maar met 10% korting bij de Free Record Shop gehaald. Scheelt nog wel 6e per spel, maar ja dan heb je ze wel gelijk...

Deze shop heeft het bij mij gewoon verprutst... Als je als webshop niet (op werkdagen) binnen 48 uur kan antwoorden op e-mail, dan ben je niet goed bezig in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou misschien nog wel eens mee kunnen gaan vallen wat de wii kan. Ik volg nou al een tijdje een topic op een ander forum over de cpu en gpu van de wii en waar het op neer lijkt te komen is dat beide ong. 3x zoveel transistors hebben dan het geval zou zijn als de Wii puur een GC geshrinkt naar 90nm was. Nou is het niet bekend waar die ruimte aan opgaat maar je zou denken dat de Wii iig wel behoorlijk is uitgebreid tov de GC maar nogsteeds wel met dezelfde architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:19:
[...]

Ik ben benieuwd in hoeverre dat echt zo schaalbaar is. Ik denk namelijk dat de 5 jaar die tussen de twee consoles zit, toch wel tot iets meer heeft geleid dan alleen energiezuiniger en meer mhz. Er zullen vast meer veranderingen zijn. Daardoor blijft het denk ik toch een kunst om daar optimaal gebruik van te maken. Maar bijv. Pokemon ziet er echt belachelijk mooi uit. Dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Ik verwacht bijv. ook veel van MP3 op graphics gebied.
Pokemon ziet er inderdaad geweldig uit, vooral ook omdat Genius Senority normaal gesproken oerlelijke spellen maakt, kijk maar is naar de pokemon games. De GameCube/Wii architectuur is efficient en krachtig alleen door het gemis van DirectX ondersteuning moeten alles zelf geprogrameerd worden. Wat we nu zien zijn Nintendo games en ervaring van de GameCube (Mario Galaxy, Pokemon) en Developers die slechts ports hebben gemaakt en nog geen raad weten met de hardware (Ubisoft, EA, etc.). Als laatste zijn er de spellen die oorspronkelijk begonnen als Cube titel zoals Metroid Prime 3.

Hierboven,
De GPU is alvast van 4 naar 8 pipelines gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Tja, ik denk ook dat we kwa grafisch geweld erg verpest zijn met Gears of War op de 360. De wii kan hier niet aan tippen, maar moet zeggen dat wat ik tot nu toe zie in Red Steel en Sports ook wel heel erg beperkt is... Dan neig ik soms wel weer richting PC-Gaming want mijn 6800GT poept er toch een stuk gavere graphics uit.

Maar van de andere kant denk ik dan weer, het is pas de eerste generatie games die onder grote tijdsdruk geproduceerd zijn. Ik heb dus nog goede hoop voor de voglende generatie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierboven,
De GPU is alvast van 4 naar 8 pipelines gegaan
Heb je daar een bron van? want daar is niks over bekend voor zover ik weet.

http://72.30.186.56/babel...06%2f0920%2fkaigai301.htm
Het is iig vrij zeker dat de Wii wel sterk gebaseerd is op de GC en ook nogsteeds met hardwired TnL werkt en niet met programmeerbare shaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hier nog een teleurgestelde gcshop klant. Heb 16 december zelda besteld, geld is wel ontvangen staat op de site. Wat ik ook een beetje vreemd is is dat het telefoonnummer tijdelijk is weggehaald.

Vind het allemaal niet echt grappig zo. Zit er over te denken om hem maar te laten annuleren en een andere site te proberen. Straks is mijn vakantie voorbij en heb ik niet eens zelda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
jip_86 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:15:
Hier nog een teleurgestelde gcshop klant. Heb 16 december zelda besteld, geld is wel ontvangen staat op de site. Wat ik ook een beetje vreemd is is dat het telefoonnummer tijdelijk is weggehaald.

Vind het allemaal niet echt grappig zo. Zit er over te denken om hem maar te laten annuleren en een andere site te proberen. Straks is mijn vakantie voorbij en heb ik niet eens zelda :(
Dat telefoonnummer is al langer weg, je zou ook dit nummer eens kunnen proberen:
S. Dekker
+31 (0)641498782
postmaster@gcshop.nl

Komt uit de whois van SIDN.

Maar als ze niet reageren op je vragen, dan denk ik ook niet dat ze je geld terugboeken... Slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan werkelijk z'n groot probleem met de beschikbaarheid van bijvoorbeeld Zelda. Ik zie Zelda voor zowel Gamecube als Wii hier (Deventer) in elke winkel liggen. (Dixons, Bart Smit, Intertoys, FRS)
Het verbaasd mij dan ook zeer om te lezen dat webshops het niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Ik denk dat wel meespeelt dat ze daar 10 euro goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konyn
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Visgek24 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:30:

Zelfde probleem hier. Het lijkt erop dat de controller niet goed werkt als je teveel vijanden tegenover je hebt staan ofzo. Soms is het gewoon niet te spelen.

Iemand anders misschien ook dit probleem of een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:36:
[...]

nope heb een AP dat werkt super kost je 30,- ofzo
Kun je mij een linkje geven naar een AP die goed werkt met de Wii voor een euro of 30 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

In deze presentatie genaamd "hacking consoles 2006" wordt goed duidelijk gemaakt wat er nu wel en niet met homebrew en kopie-code kan op zowel gamecube als op de WII (Wii vanaf 6:10).

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
sander- schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:22:
[...]

Dat telefoonnummer is al langer weg, je zou ook dit nummer eens kunnen proberen:
S. Dekker
+31 (0)641498782
postmaster@gcshop.nl

Komt uit de whois van SIDN.

Maar als ze niet reageren op je vragen, dan denk ik ook niet dat ze je geld terugboeken... Slechte zaak.
Voicemail. Ik kan misschien een chargeback laten uitvoeren door mijn creditcardmaatschappij. Maar ik weet niet zeker of ze dat doen, omdat ik zelf die boeking heb geautoriseerd.

@jip: het kan wel zo zijn dat hij goedkoper is, en daardoor minder snel leverbaar. Maar dat blijkt niet uit de website. En daar gaat het me niet om. Als ik netjes een mail had gehad ("excuus, hij komt x januari"), dan had ik daar nog wel begrip voor gehad. Het is niet zozeer het wachten, maar zijn of haar houding die me zo vreselijk stoort.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
LB06 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:
[...]
@jip: het kan wel zo zijn dat hij goedkoper is, en daardoor minder snel leverbaar. Maar dat blijkt niet uit de website. En daar gaat het me niet om. Als ik netjes een mail had gehad ("excuus, hij komt x januari"), dan had ik daar nog wel begrip voor gehad. Het is niet zozeer het wachten, maar zijn of haar houding die me zo vreselijk stoort.
Ben ik het volledig mee eens. Ik heb al 2 keer een mail gestuurd, maar nog niks geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:15:
[...]

Heb je daar een bron van? want daar is niks over bekend voor zover ik weet.

http://72.30.186.56/babel...06%2f0920%2fkaigai301.htm
Het is iig vrij zeker dat de Wii wel sterk gebaseerd is op de GC en ook nogsteeds met hardwired TnL werkt en niet met programmeerbare shaders.
Ik las het op Beyond3D, die gasten hebben het meestal wel bij het juiste eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Naja, ik wacht wel af of ik mijn games nog ooit krijg. Het vervelende is alleen dat ik 2 of 3 januari weer terug ben naar mijn kamer, en ik de games naar mijn ouders heb laten versturen, in de veronderstelling dat deze wel voor kerst aan zouden komen.

Maar goed, weet iemand of je bij Wii Sports met tennis ook kunt bepalen welke kant je op slaat? De enige manier die ik ken, ik het moment uitkiezen waarop je slaat: sla je wat later dan neigt de bal wat naar rechts, sla je wat eerder dan neigt de bal naar links (met een rechtshandige forehand of linkshandige backhand).

Klinkt misschien een beetje vreemd, maar het werkt redelijk intuïtief. Het probleem zit em vooral in de speler die aan het net staat. Ik krijg het niet echt voor elkaar de bal richting te geven.

Weet iemand of dit anders/beter mogelijk is? En of het een beperking van het spel is, of van de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hachy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:05:
In deze presentatie genaamd "hacking consoles 2006" wordt goed duidelijk gemaakt wat er nu wel en niet met homebrew en kopie-code kan op zowel gamecube als op de WII (Wii vanaf 6:10).
Da's toevallig.. Bij deze ook:
Captain N schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 04:18:
Bij veel mensen zal de naam tmbinc wel een belletje doen rinkelen. Hier een presentatie van hem over de security van de Gamecube en Wii. Zal wel niet lang duren dan voordat die iso's die rondvliegen speelbaar zijn op je Wii. Nu homebrew nog. :P
:p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! zag dat BS mijn component kabel heeft verzonden! ben benieuwd wat voor verbetering het geeft!

vraagje, weet iemand hoeveel dungeons Zelda TP heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:14:
Ha! zag dat BS mijn component kabel heeft verzonden! ben benieuwd wat voor verbetering het geeft!

vraagje, weet iemand hoeveel dungeons Zelda TP heeft?
9 dungeons
nummer 8 en 9 zijn echter vrij klein.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.