Heb sinds vandaag dan ook EINDELIJK m'n Wii binnen. Werkt allemaal heel intuïtief, en ook het Wifi online aansluiten op m'n wifi-router met WPA-TKIP, hidden SID en MAC-filtering was een fluitje van een cent.
Helaas NERGENS in heel Almere een RGB-SCART kabel kunnen vinden, dus voorlopig nog maar even op composiet draaien. Was ook op zoek naar Wii-Play, maar ook dat in geen enkele winkel die überhaupt iets van/voor de Wii verkoopt kunnen vinden (in Almere Stad). Dus helaas voorlopig nog even geen multiplayer Sports spelletjes spelen tegen/met m'n vrouw.
Had overigens verwacht dat Wii Sports wel gebruik zou maken van 16:9 breedbeeld TV's, maar blijkbaar is het een 4:3 spel, want hoewel ik in m'n Wii heb ingesteld een 16:9 TV te hebben heb ik bij Wii Sports een 4:3 beeld met zwarte balken links en rechts (en nee, ik doe niet aan kunstmatige beeldvulling door te zoomen of de randen horizontaal uit te rekken). Afgezien daarvan vind ik Sports ERG leuk, en is het ook uitdagend om jezelf steeds te verbeteren. En...... mijn vrouw die van te voren erg kritisch was over m'n plan om de Wii te kopen heeft zich vanavond ook best vermaakt met Bowlen, Boxen, Golf en Tennis.
En als het goed is krijg ik volgende week Zelda:TP binnen, zodat ik een grotere game kan spelen met m'n Wii. Ben benieuwd, want het wordt m'n eerste Zelda game ooit!