Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Beetje stom van mij dan : dacht dat deze Rayman een Wii only titel was, icm met de Wiimote, maar niet dus..
(Heb de Wiimote inmiddels werkend op m'n pc. dus zou em eventueel ook op de PC kunnen spelen ?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
http://www.gamevision.org...ttp://www.gamevision.org/

Heeft iemand ervaringen met die site? Het ziet er wat amateuristisch uit maar uiteindelijk met alles erbij zijn ze wel al snel 8 euro per spel goedkoper.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
In Den Bosch heb ik Zelda ook al een paar keer in het wild gespot...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
SdR schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:36:
Ik heb sinds gisteren het volgende probleem met 1 van de Wii controllers. Ik zet mijn Wii aan. Moet Controller opnieuw connecten. Vervolgens doe ik dit. Start het spel op. Moet ik weer openieuw connecten. Dit terwijl als ik de andere controller gebruik ik dit probleem niet heb. De controller werkt wel gewoon.

Is er iemand die hetzelfde probleem ervaard. Ik heb de controller al opnieuw voorzien van batterijen.
In het boekje van jouw Wii staat hier een oplossing voor. re-syncen met de console dus, je moet iets doen met die rode knop die achter het klepje zit op zowel de remote als de console. dat werkt erg goed :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zelda is hier in TIlburg echt OVERAL uitverkocht minimaal net zo erg als de Wii. Plaatselijke verschillen zullen er altijd zijn maar als ze in Den Bosch en Breda vollop te krijgen zijn mischien toch eens mijn OV gaan gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Deddiekoel schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:03:
In Den Bosch heb ik Zelda ook al een paar keer in het wild gespot...
waar precies... kan niet zo 1,2,3 iets vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:44:
Free record shops hebben gister idd een lichting binnen gehad. Net de laatste in Rotterdam weggehaald. Ps, ook bedankt voor de Correct info, heb daar net de laatste RGB kabel weggehaald. Nu alleen nog een extra controller en Zelda.
Wraaaah!!! Ik kom net uit rotterdam, was er rond 11 uur en alles was uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er op i-net ook van die vergelijkings plaatjes zijn voor het verschil tussen composiet en rgb? Ik kan alleen vergelijkingen vinden tussen composiet en component en niet met rgb. Ik wil wel graag weten wat nou daadwerkelijk de verbetering is voordat ik er een ga halen, als het verschil miniem is laat ik het maar. Iemand die weet waar ik een vergelijking kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:45:
Weet iemand of er op i-net ook van die vergelijkings plaatjes zijn voor het verschil tussen composiet en rgb? Ik kan alleen vergelijkingen vinden tussen composiet en component en niet met rgb. Ik wil wel graag weten wat nou daadwerkelijk de verbetering is voordat ik er een ga halen, als het verschil miniem is laat ik het maar. Iemand die weet waar ik een vergelijking kan vinden?
Zoals MeAngry al gepost heeft: " ik kan het verschil tussen composiet en RGB op een fatsoenlijke TV maar moeilijk zien. Component op een TFT ziet er daarentegen wel echt beter uit."

Het ligt er maar net aan wat voor beeldbuis je aansluit. Op m'n oude Sony TV is het verschil minimaal. Sluit ik de boel echter aan op m'n 17" multimedia TFT scherm dan is er een groot verschil. Composiet op een TFT geeft 'onrustige' kleurvlakken en bleeding wanneer verschillende kleuren elkaar raken met de RGB scart is het beeld strak en helder.

Ik denk dat dit ook de reden is voor het verschil dat je ziet met die component kabels. Je superdeluxe HD ready TV vereist nu eenmaal een wat hoger kwaliteits signaal om zijn ding te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:44:
Free record shops hebben gister idd een lichting binnen gehad. Net de laatste in Rotterdam weggehaald. Ps, ook bedankt voor de Correct info, heb daar net de laatste RGB kabel weggehaald. Nu alleen nog een extra controller en Zelda.
Graag gedaan Omen !

Bijdeze dan ook deze info ..je kan een extra controller en Zelda halen bij Intertoys aan de slinge in Rotterdam-zuid

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:45:
In de Gamecube FAQ waar naar wordt verwezen in de startpost staat een linkje met uitleg over het verschil tussen RGB en composiet: http://atarilabs.com/meat/2000/1201_videoprimer.shtml

Het is niet specifiek voor de Gamecube/Wii, maar het zou wel een goed beeld moeten geven van wat je kunt verwachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:07:
[...]

In de Gamecube FAQ waar naar wordt verwezen in de startpost staat een linkje met uitleg over het verschil tussen RGB en composiet: http://atarilabs.com/meat/2000/1201_videoprimer.shtml

Het is niet specifiek voor de Gamecube/Wii, maar het zou wel een goed beeld moeten geven van wat je kunt verwachten.
Tsjah, vind het zelf een beetje lastig. Ik heb een redelijk nieuwe tv, ongeveer 2,5 jaar oud. Met 1 RGB SCart aansluiting waar nu de digitale ontvanger voor tv op zit. Ik merk wel veel verschil als de digitale ontvanger op een gewone scart zit, dus zou dit voor de Wii hetzelfde zijn? Het is een daewoo breedbeeld bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

In mijn ervaring wordt het niet echt veel beter dan met Scart-RGB; waarschijnlijk dat het bij hogere (HD) resoluties wel echt verschil maakt, maar voor de 480i/p niet echt, maar dat kan natuurlijk weer per TV verschillen !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:
[...]

Tsjah, vind het zelf een beetje lastig. Ik heb een redelijk nieuwe tv, ongeveer 2,5 jaar oud. Met 1 RGB SCart aansluiting waar nu de digitale ontvanger voor tv op zit. Ik merk wel veel verschil als de digitale ontvanger op een gewone scart zit, dus zou dit voor de Wii hetzelfde zijn? Het is een daewoo breedbeeld bak...
Ja, rgb is vaak een stuk beter als composite. Tijdens het gamen zit ik zelf ook dichterbij de tv waardoor het verschil meer opvalt.
* bite zou al blij zijn met een wii op de composite ingang van z'n tv, maarjah.. ze maken wel reclame, maar leveren niet uit ofzo..

[ Voor 6% gewijzigd door bite op 29-12-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:
[...]

Het verschil zal ongeveer net zo groot zijn als bij een digitale ontvanger.
SKiLLa schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:18:
In mijn ervaring wordt het niet echt veel beter dan met Scart-RGB; waarschijnlijk dat het bij hogere (HD) resoluties wel echt verschil maakt, maar voor de 480i/p niet echt, maar dat kan natuurlijk weer per TV verschillen !
Dat heeft niets te maken met resoluties hoor, want RGB-scart ondersteunt alleen dezelfde resoluties al composiet. Je TV kan waarschijnlijk geen RGB aan of je hebt een goedkope (lees: slechte) RGB kabel gebruikt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
SKiLLa schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:18:
Dit lijkt me stug aangezien je volgens mij de 480p resolutie alleen kunt selecteren met een component kabel en niet met de rgb (voor zover ik weet)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 20:48
S2S schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:41:
[...]

De Nintendo goochemerds hebben mij dan ook mooi te pakken met Donkey Kong Country, aangezien ik een kapotte launch Wii van hun heb gekregen en daarop DKC heb gekocht, kan ik er nu niets mee op mijn nieuwe Wii. Dus dat feest ging voor mij ook niet door.En de technische Nintendo dienst is dicht :+
Ik dacht dat je je gedownloade spellen gewoon weer opnieuw kunt downloaden via de VC, in ieder geval als je hem verwijdert zou hebben.

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Onno82 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:38:
[...]

Ik dacht dat je je gedownloade spellen gewoon weer opnieuw kunt downloaden via de VC, in ieder geval als je hem verwijdert zou hebben.
Niet als je een andere Wii krijgt omdat de vorige defect was.
Stel je is voor dat je er 20 op hebt staan over een paar jaar en je Wii gaat kapot, is niet meer te repareren, en je krijgt dus een nieuwe, zit je mooi.
Maar ik ga volgende week Nintendo even flink aan de tand voelen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:08:
Zelda is hier in TIlburg echt OVERAL uitverkocht minimaal net zo erg als de Wii. Plaatselijke verschillen zullen er altijd zijn maar als ze in Den Bosch en Breda vollop te krijgen zijn mischien toch eens mijn OV gaan gebruiken :p
Breda is ook aardig uitverkocht kan ik je vertellen. Ikzelf ben al 3 weken opzoek naar de wii-Console en helemaal niets, en meestal lag er ook geen Zelda meer in de schappen. Wel zag ik er eergister nog zat bij de Dixons in Oosterhout tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
  • Laatst online: 10-07 20:48
S2S schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:43:
[...]

Stel je is voor dat je er 20 op hebt staan over een paar jaar en je Wii gaat kapot, is niet meer te repareren, en je krijgt dus een nieuwe, zit je mooi.
Dat zou je reinste naaierij zijn! De aankopen kunnen ze toch gewoon koppelen aan je Wii- of Nintendo-account?

Ben benieuwd naar de uitkomst van je probleem...

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Dat is onzin. Als je je Wii naar Nintendo terugstuurt en je krijgt een nieuwe, dan zorgt Nintendo er voor dat al je Virtual Console spellen en alle saves naar de nieuwe Wii worden overgezet. Als je in plaats van naar Nintendo je Wii bij de winkel omruilt, dan heeft Nintendo natuurlijk niet de mogelijkheid om alles over te zetten en ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Naja, blijkbaar niet he. ;) Maar ik neem aan dat als je (S2S) even gaat zeuren bij hun klantenservice ze DKC wel weer even toevoegen aan je huidige Wii serienummer oid.

edit: Ah, je hebt hem in de winkel omgeruild, die fiets. Naja, neem dan aan dat het wel goed komt bij de klantenservice. Zo niet, blijven stalken. :P

[ Voor 181% gewijzigd door Captain N op 29-12-2006 15:26 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

[...]

edit: net te laat :|

[ Voor 24% gewijzigd door Alien B.O.B. op 29-12-2006 14:57 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:48:
Ik heb helaas maar 1 component aansluiting op mijn tv, maar het is dus wel aan te bevelen een rgb kabel erbij te kopen voor de wii? (ik heb nog een RGB scart vrij) Of is het beter om een component switchbox te kopen (gaat de kwaliteit ook iets van achteruit, en is duuuuur). De HDMI kabel voor de xbox360 komt helaas met sint juttemis ofzo, en constant stekkertjes overpluggen zie ik ook niet zitten.
Je kunt deze kopen voor $20-$25 shipped vanuit Hong Kong ( zoek op ebay.com naar component box of component selecter selector )

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.vendio.com/bin/imageserver.x/00000000/samdman/.mids/COMPONENTUNIVAVBOX.JPG

Werkt perfect zonder kwaliteitsverschil! Maar je kunt ook 5 van deze pluggen kopen voor 10 euro ( 2 euro per stuk )

Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/70/69743/42709a.jpg
en dan heb je ook geen kwaliteitsverschil. Je plaats op R G B audio links en audio rechts een plug. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:51:
[...]

Dat is onzin. Als je je Wii naar Nintendo terugstuurt en je krijgt een nieuwe, dan zorgt Nintendo er voor dat al je Virtual Console spellen en alle saves naar de nieuwe Wii worden overgezet. Als je in plaats van naar Nintendo je Wii bij de winkel omruilt, dan heeft Nintendo natuurlijk niet de mogelijkheid om alles over te zetten en ben je alles kwijt.
En je punt is? Je moet gewoon ongeacht wat je games (die je hebt gekocht) kunnen spelen. En je gaat natuurlijk niet je Wii terug sturen en 2 - 3 weken wachten als je hem zo in de winkel kan omruilen. Het systeem wat er nu is werkt gewoon niet goed.

Ze moeten de handel gewoon aan je login van Nintendo.nl hangen (en zorgen dat je daar maximaal 3 wii's aan kan linken.) Ik snap ook wel dat ze bang zijn dat dan je vriendjes ook jouw VC games kunnen spelen. Het is niet zo dat ze nog niet genoeg aan die games hebben verdiend. Zodra je dan de handel linked kan je je games weer downloaden.
Ook met dit hadden ze even naar naar MS X360 en hun systeem moeten kijken.
Captain N schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:55:
Naja, blijkbaar niet he. ;) Maar ik neem aan dat als je (S2S) even gaat zeuren bij hun klantenservice ze DKC wel weer even toevoegen aan je huidige Wii serienummer oid.
Ja en dan laat ik het jullie weten. Deze week hebben ze vakantie.
Ik heb mn oude Wii serienummer opgeschreven toen ik hem ruilde, niet mn oude friendcode (dom?), ik hoop dat ze daar wat aan hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door S2S op 29-12-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:47:
[...]
Breda is ook aardig uitverkocht kan ik je vertellen. Ikzelf ben al 3 weken opzoek naar de wii-Console en helemaal niets, en meestal lag er ook geen Zelda meer in de schappen. Wel zag ik er eergister nog zat bij de Dixons in Oosterhout tbh.
Ik dacht ik zoek het over de grens, dus op m'n beste duits gebeld met Saturn in Münster maar ook daar geen wii. Andere winkels hebben geen idee wanneer en in welke hoeveelheden er binnenkomen, slechte communicatie allemaal. Dan toch maar een xbox? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Iemand al een component kabel (van Nintendo zelf) gespot in een keten als Bart Smit, Dixons of FRS?

Ben net bij Bart Smit langs geweest en Dixons. Beide hadden niks, Dixons had nog helemaal geen kabels binnen gehad en kreeg op het moment alleen spellen binnen..

[ Voor 3% gewijzigd door Cheeky op 29-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:51:
[...]

Nee dat doet Nintendo niet. Tenminste die berichten lees ik overal op de IGN forums.

Je moet dan niet om een vervangende Wii vragen bij Nintendo maar je moet je eigen Wii laten reparen. Alleen zo behoudt je je VC spellen.

Als je een vervangende Wii wilt dan ben je al je VC games kwijt. Dat bevestigen meerdere personen op IGN, en ik denk dat dat in europa niet anders is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mensen lopen eerst te zeuren over dat ze te duur zijn die games(dan koop je ze niet). En nu dat ze mischien niet bewaard blijven als je Wii kapot gaat en daar zeuren mensen dan ook weer over? Tja mischien mis ik iets maar ik ga er toch niet vannuit dat ie kapot gaat. En als het gebeurd jammer maar waarom je daar nu al druk over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Nou, als hij kapot gaat, is het gewoon de verantwoordelijkheid van Nintendo dat je al je gekochte spellen ook weer kan spelen, dat lijkt me niet meer dan logisch. Als ze dat niet zouden doen, zou ik daar ook boos over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Even een andere vraag, ik heb twee nunchucks. Een daarvan heb ik vrij veel gebruikt (ik heb o.a. Zelda uitgespeeld). Nu is het achthoekje al een beetje uitgeslepen, ik had daar met de GC controller nooit last van gehad. Het is ook best irritant. Het randje hoort glad te zijn en is nu een beetje ruw. Ik vind de slijtage wel erg snel, ik heb de Wii pas 3 weken. Hebben jullie daar ook last van?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Die VC games worden uiteindelijk echt wel over gezet zou ik me geen zorgen over maken. Natuurlijk zijn die games gelinkt aan je serie nummer om onderling kopieren tegen te gaan. Op dit moment zijn mijn Wii account en Vip account al gelinkt. wanneer ikooit een garantie gevalletje heb of ik upgrade naar een Wii 2 Zal Nintendo zeker de boel over willen zetten. en toch een goede klant van ze.

Bovendienkrijgen ze vet problemen met het consumentenrecht wanneer ze het niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op engadget stond zon artikel dat als je je wii ergens registreerde, je VC games dan daar ook werden geregistreerd, en dat dan voor altijd bewijs had dat je ze ooit hebt gekocht...
(week terug ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:55:
Mensen lopen eerst te zeuren over dat ze te duur zijn die games(dan koop je ze niet). En nu dat ze mischien niet bewaard blijven als je Wii kapot gaat en daar zeuren mensen dan ook weer over? Tja mischien mis ik iets maar ik ga er toch niet vannuit dat ie kapot gaat. En als het gebeurd jammer maar waarom je daar nu al druk over maken?
Dus als jou Wii met (bijv.) honderd euro aan VC games ineens de geest geeft, en je door inruil met een nieuwe die honderd euro aan games gewoon in rook hebt zien opgaan, dan horen we hier jou niet jammeren dat je je in je kont genomen voelt? Ik zou iig niet heel erg blij zijn. En natuurlijk gaat niemand er vanuit dat z'n Wii kapot gaat, maar het zou zomaar kunnen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:55:
Na 1 of 2 VC spellen zal niemand lopen zeuren, maar wanneer je in totaal een stuk 0f 20 titels hebt, is het toch wel bijzonder prijzig wanneer je ze niet terug krijgt als je Wii stuk gaat. Daarnaast heb je er gewoon voor betaald en horen ze in je bezit te blijven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Smoonshine schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:33:
[...]

Na 1 of 2 VC spellen zal niemand lopen zeuren, maar wanneer je in totaal een stuk 0f 20 titels hebt, is het toch wel bijzonder prijzig wanneer je ze niet terug krijgt als je Wii stuk gaat. Daarnaast heb je er gewoon voor betaald en horen ze in je bezit te blijven.
Ik zeur (nouja... uhm ja) na 1 game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:33:
[...]

ik heb er nog geen SD kaart inzitten maar neem aan als die erin zit dat je kan kiezen om hem op de SD kaart te zetten iets dat ik zeker zal doen met spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand waar nog Wii Play te verkrijgen is? Jammer genoeg net zo schaars geworden als de Wii zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:59:
[...]

ik heb er nog geen SD kaart inzitten maar neem aan als die erin zit dat je kan kiezen om hem op de SD kaart te zetten iets dat ik zeker zal doen met spellen
Nee, natuurlijk kun je die VC-games niet op je SD kaart zetten. Dat zou het kopieren wel heel erg makkelijk maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

[...]

Hmm weet ik niet hoor!

Ik heet A en heb 10 spellen en B is mijn vriend.
A neemt z'n SD-kaartje met spellen mee naar B om 't daar op de Wii te zetten.

A en B delen de kosten en hebben elk 10 spellen!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:59:
Weet iemand waar nog Wii Play te verkrijgen is? Jammer genoeg net zo schaars geworden als de Wii zelf.
dat geldt voor alle Wii dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:03:
[...]

Hmm weet ik niet hoor!

Ik heet A en heb 10 spellen en B is mijn vriend.
A neemt z'n SD-kaartje met spellen mee naar B om 't daar op de Wii te zetten.

A en B delen de kosten en hebben elk 10 spellen!?
dat gaat niet werken lijkt me want dan zou je ze ook gewoon op internet kunnen zetten. neem aan dat hij op een of andere manier is gekoppelt aan je Wii mogelijk met DRM ofzo.

want dat geheugenslotje is er niet voor niks he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Hierbij nog een poging, dit keer op de Belgen. Hoe is de Wii leverbaarheid daar? Heb aardig wat Bart Smits afgebeld maar alles was uitverkocht, voel er zelf weinig voor om naar belgie te rijden en dan toch nog met lege handen thuis te komen, dus als iemand een adresje heeft graag (het liefst relatief dicht bij de grens natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik heb vanmiddag een Componentkabel gekocht van Nintendo. Het was de laatste, bij Toys 'R Us in Groningen. Heb hem nog niet aangesloten, maar ik ben bang dat de twee kabels voor audio niet in mijn Home Cinema Set kunnen omdat het kabeltje te kort is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabliboeba schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:11:
Ik heb vanmiddag een Componentkabel gekocht van Nintendo. Het was de laatste, bij Toys 'R Us in Groningen. Heb hem nog niet aangesloten, maar ik ben bang dat de twee kabels voor audio niet in mijn Home Cinema Set kunnen omdat het kabeltje te kort is. :'(
misschien een verlengstukje bij de lectronica zaak om de hoek kopen? Dat zal echt geen kwaliteitsverlies opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Wat ik er zo van meekreeg was dat nu juist het probleem. De spellen zitten vast aan je Wii code. Je kunt alleen je saves opslaan op SD card. Een nieuwe Wii betekent op dit moment dus nog opnieuw aanschaffen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Inmiddels ook alle free record shops in Antwerpen afgebeld, weer geen resultaat. Gister las ik nog dat de Wii volop leverbaar was in Belgie? Argh de hoop neemt zwaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Captain N schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:30:
[...]

Dus als jou Wii met (bijv.) honderd euro aan VC games ineens de geest geeft, en je door inruil met een nieuwe die honderd euro aan games gewoon in rook hebt zien opgaan, dan horen we hier jou niet jammeren dat je je in je kont genomen voelt? Ik zou iig niet heel erg blij zijn. En natuurlijk gaat niemand er vanuit dat z'n Wii kapot gaat, maar het zou zomaar kunnen.
Nee dan zou ik ook niet blij zijn vanzelfsprekend. Maar ik vind het gewoon wat doelloos om al van te voren gaan zeuren over iets dat mischien zou kunnen gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn enkele Wii ideetjes die door Nintendo zijn afgekeurd...

http://www.collegehumor.com/video:1712492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Schalkie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:08:
Hierbij nog een poging, dit keer op de Belgen. Hoe is de Wii leverbaarheid daar? Heb aardig wat Bart Smits afgebeld maar alles was uitverkocht, voel er zelf weinig voor om naar belgie te rijden en dan toch nog met lege handen thuis te komen, dus als iemand een adresje heeft graag (het liefst relatief dicht bij de grens natuurlijk).
Ook in Belgie (en zelfs Frankrijk) zijn de winkels grotendeels uitverkocht. Zelfde situatie dus als in Nederland. Kennissen van mij zijn 3 dagen naar Euro Disney geweest en dachten onderweg wel ergens een Wii te kunnen scoren. Helaas...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:31:
Hier zijn enkele Wii ideetjes die door Nintendo zijn afgekeurd...

http://www.collegehumor.com/video:1712492
was deze een heel tijd geleden niet al is gepost ? :P

hij blijft wel leuk ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Sluuz schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:33:
[...]

Ook in Belgie (en zelfs Frankrijk) zijn de winkels grotendeels uitverkocht. Zelfde situatie dus als in Nederland. Kennissen van mij zijn 3 dagen naar Euro Disney geweest en dachten onderweg wel ergens een Wii te kunnen scoren. Helaas...
Dan houdt het op, bedankt voor de informatie. Zucht waarom zijn die leveranciers ook dicht tussen kerst en oud en nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:30:
Nee dan zou ik ook niet blij zijn vanzelfsprekend. Maar ik vind het gewoon wat doelloos om al van te voren gaan zeuren over iets dat mischien zou kunnen gebeuren :p
Ik vind dat maar een vreemde gedachtegang. Toch ook relaxt dat er garantie zit op je Wii? En je hebt toch ook een ziekte- en aansprakelijkheidsverzekering bijvoorbeeld? Of ga je er ook maar simpelweg vanuit dat je nooit ziek gaat worden, of dat je nooit per ongeluk met je fiets tegen een auto aan knalt oid? Maar goed, we zullen maar hopen dat S2S z'n avontuur goed afloopt. :)
Sluuz schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:33:
Hier in Japan heb ik er geen enkele meer gezien nadat ik mijn eigen Wii heb opgepikt zodra de winkel open ging. Toen ik deze ging ophalen was er toevallig ook de tweede lading PS3's binnen gekomen. Daarvoor stonden 2 mensen in de rij. Voor de Wii een stuk of 200, en de DS (waarvan ook weer lading binnenkwam, en ook weer in no-time was uitverkocht) ook nog een stuk of 25. Inmiddels liggen de PS3's weer volop in de winkels. Zelfs in 2e hands shops zijn ze gewoon verkrijgbaar. Zag er van de week ergens eentje in een 2e hands shop, en vandaag zelfs een stuk of vijf in een andere 2e hands shop, waaronder ook het 60GB model. Ik lees vanuit Amerika hetzelfde verhaal en zelfs dat mensen hun PS3 inruilen voor een Wii (weg paar honderd dollar :P). Volgens mij is inmiddels wel duidelijk dat van de PS3 en de Wii de laatsgenoemde iig de winnaar in de launch periode genoemd mag worden. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Captain N op 29-12-2006 18:01 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:15:
Ze moeten de handel gewoon aan je login van Nintendo.nl hangen (en zorgen dat je daar maximaal 3 wii's aan kan linken.) Ik snap ook wel dat ze bang zijn dat dan je vriendjes ook jouw VC games kunnen spelen. Het is niet zo dat ze nog niet genoeg aan die games hebben verdiend. Zodra je dan de handel linked kan je je games weer downloaden.
Ook met dit hadden ze even naar naar MS X360 en hun systeem moeten kijken.
Ik denk dat het zelfs een stuk beter kan dan met het systeem van Microsoft. Op dit moment heb je een Wii Shop Account, wat gelinked kan worden aan je Nintendo VIP account en wat ook gewist kan worden als je je Wii door gaat verkopen. Als je dan een iTunes achtig model toepast zou dat IMHO een enorme verbetering zijn. Zodra je je Wii Shop Account linked met je VIP account, zou je je Shop Account weer moeten kunnen wissen en ophalen op een andere Wii. Het enige nadeel is dat je met het internet verbonden moet zijn om je account uit te schakelen.

Ik hoop dat Nintendo niet moeilijk gaat doen en je gewoon weer DKC aan je nieuwe Wii toevoegt. Ik verwacht eerlijk gezegd van niet, aangezien je het serienummer nog weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Schalkie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:27:
Inmiddels ook alle free record shops in Antwerpen afgebeld, weer geen resultaat. Gister las ik nog dat de Wii volop leverbaar was in Belgie? Argh de hoop neemt zwaar af.
Tja...ga even langs bij de Makro (Deurne) daar kan je ze gewoon niet missen. Stapels staan er daar net zoals de spelletjes. Enkele FRS'en hebben hem ook nog. Althans daar heb ik er gisteren nog enkele gespot samen met de spelletjes, helaas wel geen Zelda.
Ook veel kleinere speelgoedwinkels die helemaal niet zo bekend zijn van naam hebben er gewoon een paar in het schap liggen. Iedereen gaat gewoon naar een Fun, FRS, Bart Smit,... allemaal speelgoedwinkels die heel bekend zijn en een foute status hebben om consoles op bestelling te verkopen. Neem de auto rij eens langs verschillende steden en ga enkele onbekende speelgoedwinkels binnen. Binnen de twee uur staan de lippen op je gezicht compleet anders.

Ik zoek al weken niet meer naar de Wii. Ik heb hem sinds de launch maar door het vele kerstshoppen en het eindejaarsgedoe ben ik de Wii al ontzettend veel keer tegengekomen in een doosje om gewoon maar mee te nemen. Als je echt wilt...heb je hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mij lijkt een centrale opslag voor welke games je al hebt betaald een prima manier. Als je bijvoorbeeld daarvoor je VIP account pakt dan mag het allemaal niet zo'n punt zijn. Als jeje VIP account koppelt kun jeje games (her) downloaden. Als je hem ontkoppelt worden al je lokale games gewist (of gebelokkeerd). Ze moeten denk ik wel snel over op een dergelijk systeem. Want ze gaan ook meerdere kleuren verkopen en als mensen dan een 2e Wii kopen dan wil niemand de VC games nog een keer kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:30:
[...]

Ja, je hebt wel gelijk. We hebben het hier over Nintendo, die maakt kwaliteitsspullen. We hebben het niet over de XBOX 360 waar de DHL koeriers dag en nacht voor in de weer zijn en waarvan bij Electronic Arts 50% uitval was bij al hun 360's, maar waarvan Microsoft beweert dat er maar 3% uitval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of zelda ergens in rotterdam centrum te krijgen is. Bijv. bij de media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=422

Heeft iemand deze al gezien? :P Paar gasten hebben ingebroken in een bioscoop en gaan daar met de Wii staan spelen :*) ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Captain N schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:53:
[...]

Ik vind dat maar een vreemde gedachtegang. Toch ook relaxt dat er garantie zit op je Wii? En je hebt toch ook een ziekte- en aansprakelijkheidsverzekering bijvoorbeeld? Of ga je er ook maar simpelweg vanuit dat je nooit ziek gaat worden, of dat je nooit per ongeluk met je fiets tegen een auto aan knalt oid? Maar goed, we zullen maar hopen dat S2S z'n avontuur goed afloopt. :)

[...]
Daar kan ik ook wel mee inkomen, ziekte en alles die kans lijkt me groter. Maar wat ik meer bedoelde te zeggen was, we weten nog niet hoe het af is gelopen allemaal. Wie weet komt het gewoon goed heeft Nintendo er rekening mee gehouden en is het helemaal geen probleem. Mochten ze het nou niet doen en blijkt er geen mogelijk om het te doen dan mag heb je idd klaagrecht maar tot die tijd afwachten?

Wii sports is echt fijn btw, vooral steeds meer pins om gooien met bowlen is leuk. Al vind ik total nu toe de titels die we hier hebben in Nederland(europa?) allemaal zware middelmaat. Red Steel zou niemand normaal kopen waarschijnlijk omdat het geen online functies heeft, geen co-op en verder een middelmatige shooter is. Leuk maar niks speciaals. Vergeleken met de rest van de launch titels is het dan een goed spel want Cars, happy feet en Ultimate Alliance zijn nou ook niet echt de beste games ooit gemaakt.Wat zie je dan, dat gamers hun toevlucht nemen op middelmaat zoals red steel. Ik vind het een beetje goedkoop scoren en eigelijk niet kunnen dat je bij een launch niet minimaal 2 goede titels(ik verwacht geen 2 spellen van het niveau van Zelda of iets maar gewoon degelijk goede titels en niet die spellen die je nog net kan spelen omdat het wel meevalt->Red Steel,COD3) Het enige goede Single-Player spel dat er is is zelda, en als net het actie/avontuur genre je niet zo ligt ben je wel genept. Multi-player is Wii sports echt de bom. Al verveelt het snel als je nergens een 2de controller kan scoren (meh wat is er niet uitverkocht?)

En waar blijven de goede shooters? De eerste ontwikkelaar die voor de Wii een degelijke shooter in elkaar zet MET Multi-player support scoort een gigantische hit denk ik, want iedereen wilt online gamen met zijn Wii natuurlijk, en ik moet wel zeggen dat de Wii-remote (bijna) net zo fijn is als een muis(mischien zelfs beter na gewenning). Het is niet dat ik Nintendo wil bashen het is gewoon jammer als je een gameshop inloopt en alleen maar titels ziet die gemiddeld een 6j of 7 scoren en ruim 3/4 ervan gewoon onder een 5 scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Postius schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:17:
[...]

de goede shooters? De eerste ontwikkelaar die voor de Wii een degelijke shooter in elkaar zet MET Multi-player support scoort een gigantische hit denk ik, want iedereen wilt online gamen met zijn Wii natuurlijk, en ik moet wel zeggen dat de Wii-remote (bijna) net zo fijn is als een muis(mischien zelfs beter na gewenning). Het is niet dat ik Nintendo wil bashen het is gewoon jammer als je een gameshop inloopt en alleen maar titels ziet die gemiddeld een 6j of 7 scoren en ruim 3/4 ervan gewoon onder een 5 scoort.
Red steel is een leuke shooter (ben er op dit moment mee aan het spelen) Helaas wel zonder online mode.
Metroid Prime 3 zal een AAA online shooter worden met typische nintendo kwaliteit _/-\o_ Dat is natuurlijk wel wat anders dan Counter Strike / Call of Duty maar slecht zal hij zeker niet worden! :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Schalkie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:08:
beschikbaarheid is hier vrij goed, zolang je NIET langs bart smit wil gaan :P Grote ketens (mediamarkt, fnac) mag je ook wel vergeten, maar in heel veel kleinere electro- en cd winkels kan je ze nog wel krijgen. Ook zelda en Wii play zie ik overal liggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 00:18
Weet iemand hier hoe het nou precies zit met die freeloader? Ik lees op website van codejunkies.com dat de freeloader gewoon met de Wii zou moeten werken. Ik heb 2 versies geprobeerd namelijk versie 1.06 en 1.06b. Voor alle duidelijkheid het betreft voor de gamecube spellen. Ik heb namelijk iets van 20 amerikaanse gamecube spellen en die zouden dus met de freeloader op de Wii moeten werken. Op de gamecube werkt het uiteraard wel. Ik stop de freeloader in de Wii en krijg als mededeling kan de disc niet lezen. Pal Gamecube games doen het wel. Dus het is geen fout van de Wii. Wie kan mij helpen met dit probleem. Software versie van de Wii is 2.0E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:21:

Dat heeft niets te maken met resoluties hoor, want RGB-scart ondersteunt alleen dezelfde resoluties al composiet. Je TV kan waarschijnlijk geen RGB aan of je hebt een goedkope (lees: slechte) RGB kabel gebruikt.
Het ging om het kwaliteitsverschil tussen component en RGB-Scart. 480p kan idd. natuurlijk alleen op component, maar de beeldkwaliteit zal waarschijnlijk amper beter zijn. Composiet is duidelijk vele malen beroerder dan (RGB-) Scart, maar ook daarvoor geldt dat niet alle TVs en consoles dezelfde kwaliteit op dezelfde in-/uitgang leveren. Vooral oudere TVs en beroerde kabels willen nogal eens wat roet in het eten gooien; een goede RGB-Scart levert net zo'n strak beeld als component (in mijn ervaring), alleen kun je dan 480p ipv. 480i doen. Mogelijk dat component op > 480p resoluties wel een significant beter beeld geven dan RGB-Scart, maar daar heb ik dan weer geen ervaring mee 8)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:14:
http://uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=422

Heeft iemand deze al gezien? :P Paar gasten hebben ingebroken in een bioscoop en gaan daar met de Wii staan spelen :*) ziek
ze werken gewoon in deze bioscoop dus ze hebben niet ingebroken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
blueface schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:43:
Weet iemand hier hoe het nou precies zit met die freeloader? Ik lees op website van codejunkies.com dat de freeloader gewoon met de Wii zou moeten werken. Ik heb 2 versies geprobeerd namelijk versie 1.06 en 1.06b. Voor alle duidelijkheid het betreft voor de gamecube spellen. Ik heb namelijk iets van 20 amerikaanse gamecube spellen en die zouden dus met de freeloader op de Wii moeten werken. Op de gamecube werkt het uiteraard wel. Ik stop de freeloader in de Wii en krijg als mededeling kan de disc niet lezen. Pal Gamecube games doen het wel. Dus het is geen fout van de Wii. Wie kan mij helpen met dit probleem. Software versie van de Wii is 2.0E.
Ik zal zo mijn Freeloader eens proberen. Ik heb FL versie 1.06b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:03:
Weet iemand of zelda ergens in rotterdam centrum te krijgen is. Bijv. bij de media markt.
Randstadrailen naar Pijnacker en je kan hem bij de Dixons/Intertoys halen ;) Kost je ongeveer 30 minuten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

1.06b zou moeten werken 1.06B niet.

Ik denk dat jij het hebt over die nieuwe freeloader die je op codejunkies ziet staan; die met die Wii voorkant:

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/PA.01964.009.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Op een PAL Wii werken alleen Gamecube schijfjes die door Nintendo gemaakt zijn. De Freeloader, Action Replay en Max Drive schijfjes van Datel zullen niet werken. Op de Amerikaanse versie van de Wii hebben ze wel gewerkt, maar ik weet niet of ze nog werken na de laatste firmware update. Datel heeft op basis van de Amerikaanse Wii op de website gezet dat ze wel werken, terwijl ze nooit op een Europese Wii getest hebben.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat als er een nieuwe versie van de Freeloader zou komen die wel op de Wii werkt, dat Nintendo snel met een update komt om hem uit te schakelen.
Richard schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:03:
[...]

Ik heb 1.06b, maar die werkt niet op mijn Wii.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 29-12-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Richard schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:03:
[...]

Ik denk dat jij het hebt over die nieuwe freeloader die je op codejunkies ziet staan; die met die Wii voorkant:

[afbeelding]
Het rare is ik heb versie 1.06b. Dat weet ik zeker. Maar hij werkt toch echt niet. Hij leest de disc gewoon weg niet. Ik snap er niets van. Op de gamecube werkt hij perfect. Dus ik hoop dat nog iemand anders mijn uit de brand kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 21:36

the mod man

iets van beeldmaker

voor de mensen die componenten kabel van nintendo zelf zoeken bij BS is die pas eind januarie te koop.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
blueface schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:
[...]

Het rare is ik heb versie 1.06b. Dat weet ik zeker. Maar hij werkt toch echt niet. Hij leest de disc gewoon weg niet. Ik snap er niets van. Op de gamecube werkt hij perfect. Dus ik hoop dat nog iemand anders mijn uit de brand kan helpen.
Op dit moment werkt helaas geen enkele versie van de Freeloader op een PAL Wii, ongeacht wat men bij Datel zegt.
the mod man schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:10:
voor de mensen die componenten kabel van nintendo zelf zoeken bij BS is die pas eind januarie te koop.
Hoe ben je hier achter gekomen? Op de website staat vandaag nog steeds als de verwachtte datum.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 29-12-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
MetroidPrime schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:12:
[...]

Op dit moment werkt geen enkele versie van de Freeloader op een PAL Wii, ongeacht wat men bij Datel zegt.
In de winkel hebben ze hem getest op een Pal Wii en hij deed het. Waarschijnlijk stonden hier dus nog geen updates op geinstalleerd. Ik denk toch dat de updates de freeloader geblokkeerd hebben. Dan zal het dus ook geen zin hebben om dus een nieuwe versie aan te schaffen. Hij doet het heel even en Nintendo brengt weer een update uit. Werkt ie weer niet. Ik zal het is in de gaten houden. Als je contact opneemt met de website krijg je geen antwoord terug. Ik al 3 keer contact opgemomen met dit probleem. Alle 3 de keren geen antwoord. Ik ga er nu van uit dat de updates van Nintendo de freeloader geblokkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:24:
[...]

Wat ik er zo van meekreeg was dat nu juist het probleem. De spellen zitten vast aan je Wii code. Je kunt alleen je saves opslaan op SD card. Een nieuwe Wii betekent op dit moment dus nog opnieuw aanschaffen.
dan zou je maar 512 Mb aan games kunnen kopen :?

en waarom 2 Gb kaartjes ondersteunen als je er alleen savegames op kwijt kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:03:
Helaas,
Vandaag zelf wezen kijken bij:
Media Markt
E Plaza
Bart Smit
Music Store
FRS lijnbaan
Dixons
Ik kwam dus ook met lege handen terug. Andere spellen zijn wel volop te krijgen overigens. Accessoires (Wiimotes, Nunchucks, Wiiplay, component/RGB kabels) zijn ook gewoon niet te krijgen.
Gisteren geweest bij:
Van Leest (Bijenkorf en Donner)
Vroom en Dreesman
Future Zone
FRS Meent
Intertoys
Ook daar toen geen Zelda/Accessoires
Ik ga het morgen eens proberen buiten het Centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:22:
[...]

Volgens mij (weet dus NIKS zeker) kon je VC games wel op je SD kaart zetten doormiddel van het geheugenbeheer menu in opties.
Je kan de VC games dan alleen afspelen op je eigen Wii omdat ze vast zitten aan je speciale en idividuele Wii serie nummer. anders zou je idd niks aan die 1 of 2 GB kaartjes hebben. en wat als je 512MB intern vol zit? nintendo zou niet zo dom geweest zijn om dan nergens meer opslag ruimte voor VC games te hebben, want dan koopt die gene waarvan het geheugen vol is geen VC games meer en lopen ze inkomsten mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr1542 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:25:
[...]

Helaas,
Media Markt
E Plaza
Bart Smit
Music Store
FRS lijnbaan
Dixons
Ik kwam dus ook met lege handen terug. Andere spellen zijn wel volop te krijgen overigens. Accessoires (Wiimotes, Nunchucks, Wiiplay, component/RGB kabels) zijn ook gewoon niet te krijgen.
Gisteren geweest bij:
Vroom en Dreesman
Future Zone
FRS Meent
Intertoys
En hoe staat het ondertussen met de voorraad consoles ? Of is het nog steeds inschrijven en 2 weken nagelbijten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
Ik heb alle vestigingen in noord-holland eens afgebeld van intertoys en dynabyte...

intertoys heeft nergens iets binnengekregen vandaag, al zeiden ze dat ze een grote levering verwachtte...

dynabyte heeft niks en weet ook niet wanneer ze komen..

V&D scheen ook een levering te verwachten, maar ik neem aan dat die ook niet is gekomen aangezien ze me niet gebeld hebben...

mensen, het word nog een lange sleur tot iedereen eentje heeft :P

2006 zal hoogstwaarschijnlijk niet meer lukken....

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Cubic X schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:34:
[...]

Volgens mij (weet dus NIKS zeker) kon je VC games wel op je SD kaart zetten doormiddel van het geheugenbeheer menu in opties.
Je kan de VC games dan alleen afspelen op je eigen Wii omdat ze vast zitten aan je speciale en idividuele Wii serie nummer. anders zou je idd niks aan die 1 of 2 GB kaartjes hebben. en wat als je 512MB intern vol zit? nintendo zou niet zo dom geweest zijn om dan nergens meer opslag ruimte voor VC games te hebben, want dan koopt die gene waarvan het geheugen vol is geen VC games meer en lopen ze inkomsten mis.
Je kan ze wel op een SD zetten, maar niet spelen, maar je kan ze wel weer installen op je Wii, je zal dus moeten blijven swappen. Maar ik denk dat ze dit nog wel aan gaan pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 29-12-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr1542 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:25:
[...]

Helaas,
Media Markt
E Plaza
Bart Smit
Music Store
FRS lijnbaan
Dixons
Gisteren geweest bij:
Vroom en Dreesman
Future Zone
FRS Meent
Intertoys
Als iemand Zelda of Wiimotes/Nunchucks ziet in Rdam even melden svp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:24:
[...]

Als iemand Zelda of Wiimotes/Nunchucks ziet in Rdam even melden svp :P
Bijdeze dan ook deze info ..je kan een extra controller, nunchuck en Zelda halen bij Intertoys aan de slinge in Rotterdam-zuid
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
Je kan oneindig games kopen.
Als die 512 mb vol zit gooi je games die je niet meer speelt eraf en wil je die weer spelen, dan kan je die gratis downloaden (als je je Wii-winkel account hebt gekoppeld aan je Nintendo VIP account).
Wil je die games niet nogmaals downloaden, dan kan je die volgens mij op een SD card zetten, alleen zullen deze games niet op een andere Wii werken, omdat deze games waarschijnlijk een nieuwe soort DRM hebben.

En die 2Gb max, alleen saved games? Ik heb hier al een leuke Diashow gehouden met eigen MP3´s.
Ik weet niet meer precies hoeveel er op stond, maar er waren zeker iets van 80 foto´s en nog iets van 10 mp3´s opgezet.

En je kan natuurlijk ook video´s erop kwijt, alleen weet ik niet uit mijn hoofd wat voor video´s en hoe groot maximaal.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:22:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
trouwens nog mensen die een link hebben naar het rayman rabbids geschreeuw als wav of mp3tje ? mijn vriendin wil hem als sms ringtone hebben :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:39:
[...]
beschikbaarheid is hier vrij goed, zolang je NIET langs bart smit wil gaan :P Grote ketens (mediamarkt, fnac) mag je ook wel vergeten, maar in heel veel kleinere electro- en cd winkels kan je ze nog wel krijgen. Ook zelda en Wii play zie ik overal liggen.
Inderdaad...dit is iets wat ik ook al voor zo'n 2 weken zeker zit te zeggen. Als je een Wii wilt dan heb je hem dezelfde dag. Uiteraard ga je hem niet vinden in de Bart Smita maar vele andere kleinere (onbekende) speelgoedwinkels hebben hem gewoon in de rekken liggen. Niks bestellen...gewoon zelf uit het schap nemen en naar de kassa wandelen samen met Zelda in je andere hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb nu voor het eerst een (technisch) probleem met Red Steel. Ik ben bezig met de missie waarbij ik de geisha's moet bevrijden, en kom bij een checkpoint en dan loopt mijn hele Wii vast :'( :'( hij maakt op dat moment een luid zoemend geluid (weet niet of het de cd of hd is) reset en power=off werken niet eens meer moet echt de stekker eruit trekken.... baal hier best van :'( :'(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Heb sinds vandaag dan ook EINDELIJK m'n Wii binnen. Werkt allemaal heel intuïtief, en ook het Wifi online aansluiten op m'n wifi-router met WPA-TKIP, hidden SID en MAC-filtering was een fluitje van een cent.

Helaas NERGENS in heel Almere een RGB-SCART kabel kunnen vinden, dus voorlopig nog maar even op composiet draaien. Was ook op zoek naar Wii-Play, maar ook dat in geen enkele winkel die überhaupt iets van/voor de Wii verkoopt kunnen vinden (in Almere Stad). Dus helaas voorlopig nog even geen multiplayer Sports spelletjes spelen tegen/met m'n vrouw.

Had overigens verwacht dat Wii Sports wel gebruik zou maken van 16:9 breedbeeld TV's, maar blijkbaar is het een 4:3 spel, want hoewel ik in m'n Wii heb ingesteld een 16:9 TV te hebben heb ik bij Wii Sports een 4:3 beeld met zwarte balken links en rechts (en nee, ik doe niet aan kunstmatige beeldvulling door te zoomen of de randen horizontaal uit te rekken). Afgezien daarvan vind ik Sports ERG leuk, en is het ook uitdagend om jezelf steeds te verbeteren. En...... mijn vrouw die van te voren erg kritisch was over m'n plan om de Wii te kopen heeft zich vanavond ook best vermaakt met Bowlen, Boxen, Golf en Tennis. :)

En als het goed is krijg ik volgende week Zelda:TP binnen, zodat ik een grotere game kan spelen met m'n Wii. Ben benieuwd, want het wordt m'n eerste Zelda game ooit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Omdat er toch nog steeds vragen over gesteld worden, alhier een vergelijking tussen de standaard meegeleverde ‘Wii composiet kabel’ en de officiële ‘Wii RGB-kabel’ van €30.

Deze foto`s zijn genomen van een Philips breedbeeld tv met bijbehorende Pixel Plus en Crystal Clear technologie.

Onderstaande vergelijking mag van mij overgenomen worden in de startpost (ik blijf de plaatjes wel hosten :) ), gelieve wel mijn naam/credits erbij te plaatsen.

Deze plaatjes zijn thumbnails (originele grootte bij aanklikken 1024*768).

Wii Menu

Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/wiimenucomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/wiimenurgb.jpg

Laadscherm Wii/GC-dics
Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/loadingcomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/loadingrgb.jpg

Wii instellingsmenu
Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/settingscomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/settingsrgb.jpg

Waarschuwing/herinnering polsbandje
Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/waarschuwingcomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/waarschuwingrgb.jpg

Close-up polsbandje
Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/waarschuwing2composiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/waarschuwing2rgb.jpg

Wii Sports: Bowling
Composiet
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/bowlcomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/bowlrgb.jpg

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/zeldamaincomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/zeldamainrgb.jpg

Close-up van het Zelda-logo
Composiet:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/zeldalogocomposiet.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://www.tgfd.demon.nl/GoT/wii/thumb/zeldalogorgb.jpg

Hopelijk hebben jullie hierdoor een wat beter beeld gekregen.

Duidelijk is, dat door gebruik van de rgb-kabel vooral de kleuren voller/natuurlijker lijken en het beeld geen waas/'colorbleeding' meer laat zien.

Voor grotere/nieuwere schermen (Standaard/HD-ready/Full-HD) LCD/Plasmaschermen is een component-kabel aan te raden. Deze schermen kunnen het beste overweeg met het signaal dat door zo`n kabel geleverd wordt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:09
harley schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:05:
trouwens nog mensen die een link hebben naar het rayman rabbids geschreeuw als wav of mp3tje ? mijn vriendin wil hem als sms ringtone hebben :)
Heb even wat voor je in elkaar geflanst:
http://www.nokiafan.nl/rayman.mp3
Tis een rip-off, dus verwacht er niet te veel van. :)

Ik zit echt op Mario Kart (64) te wachten, heb ik wel een tientje voor over.
Of nog beter de opvolger..?

Vraag; heeft de Wii nu wel of geen DVD-speler en kan dit eventueel met een firmware upgrade geactiveerd worden, zodat je ook DVD's en/of over formaten kan afspelen?

Nog iets voor de Startpost: misschien even vermelden dat er een composiet SCART kabel in de standaard doos zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NokiaFan schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:05:
[...]

Heb even wat voor je in elkaar geflanst:
http://www.nokiafan.nl/rayman.mp3
Tis een rip-off, dus verwacht er niet te veel van. :)

Vraag; heeft de Wii nu wel of geen DVD-speler en kan dit eventueel met een firmware upgrade geactiveerd worden, zodat je ook DVD's en/of over formaten kan afspelen?

Nog iets voor de Startpost: misschien even vermelden dat er een composiet SCART kabel in de standaard doos zit?
de opvolger is mario kart double dash dat is een cube spel die komt dus niet als VC game. mario kart 64 zou wel kunnen (en ook wel gebeuren lijkt me) maar wanneer :?

ik heb binnenkort mario kart doubledash dus dan ben ik happyyyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:18:
[...]

de opvolger is mario kart double dash dat is een cube spel die komt dus niet als VC game. mario kart 64 zou wel kunnen (en ook wel gebeuren lijkt me) maar wanneer :?

ik heb binnenkort mario kart doubledash dus dan ben ik happyyyyyy
Ik bedoel inderdaad de opvolger op de Wii, met de nieuwe besturing en ONLINE !
Neem aan dat je Double Dash ergens goedkoop/2e hands hebt kunnen vinden?
Zie dat die op Marktplaats voor ca. 30 euro te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Michael Knight schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:52:
Onderstaande vergelijking mag van mij overgenomen worden in de startpost (ik blijf de plaatjes wel hosten :) ), gelieve wel mijn naam/credits erbij te plaatsen.
Prima, er staat een link naar je post in de startpost(met credits). Bedankt! _/-\o_
Dat stond al in de startpost, maar ik heb het er even duidelijker in gezet.
De enige nieuwe Mario Kart die is aangekondigd is voorlopig Mario Kart Arcade GP 2 en die zal waarschijnlijk niet op de Wii uitkomen. Mario Kart 64 komt binnenkort al uit in Japan, dus hopelijk krijgen wij het spel ook ergens in januari of februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NokiaFan schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:28:
[...]

Ik bedoel inderdaad de opvolger op de Wii, met de nieuwe besturing en ONLINE !
Neem aan dat je Double Dash ergens goedkoop/2e hands hebt kunnen vinden?
Zie dat die op Marktplaats voor ca. 30 euro te vinden is.
in apeldoorn lag hij bij nedgame 2ehands voor 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:37:
[...]

Prima, er staat een link naar je post in de startpost(met credits). Bedankt! _/-\o_

[...]

Dat stond al in de startpost, maar ik heb het er even duidelijker in gezet.

[...]

De enige nieuwe Mario Kart die is aangekondigd is voorlopig Mario Kart Arcade GP 2 en die zal waarschijnlijk niet op de Wii uitkomen. Mario Kart 64 komt binnenkort al uit in Japan, dus hopelijk krijgen wij het spel ook ergens in januari of februari.
Mario Kart Arcade GP is een DS spel toch? dus dan zal Mario Kart Arcade GP 2 ook wel voor de DS zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik zie nu dat het bestelknopje voor Zelda op bartsmit.com veranderd is van 'reserveren' naar 'bestellen'. Dus je zou zeggen dat ze op voorraad zijn. Mijn vriendin werkt bij de bart smit en zegt dat ze morgen nieuwe voorraad krijgen.... dus ik ga morgen naar de stad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals vele andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.

Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee. Voor heel korte momenten pakt ie de verbinding heel even, maar dit stopt binnen no time.

Windows geeft constant een foutmelding. "program stopped working gedoe"

Weg 45 euro :(

Of is er iemand die het allemaal wel aan de praat heeft gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:11:
[...]

Mario Kart Arcade GP is een DS spel toch? dus dan zal Mario Kart Arcade GP 2 ook wel voor de DS zijn?
Nee, Mario Kart Arcade GP heeft niets met de DS te maken. Het spel heet niet voor niets Mario Kart Arcade GP.

Beide Mario Kart Arcade GP spellen zijn door Namco ontwikkeld en komen alleen voor de Triforce uit. De Triforce is een arcade machine ontwikkeld door Nintendo, Sega en Namco samen en gebaseerd op de Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Kijk net op Nintendo Europe of me VC spellen er al bij stonden en ja hoor, alleen nog geen sterren, wel de mededeling;
Bedankt voor het downloaden van
'Donkey Kong Country'

Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.

[ Voor 35% gewijzigd door kevin op 30-12-2006 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:27:
Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals vele andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.

Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee. Voor heel korte momenten pakt ie de verbinding heel even, maar dit stopt binnen no time.

Windows geeft constant een foutmelding. "program stopped working gedoe"

Weg 45 euro :(

Of is er iemand die het allemaal wel aan de praat heeft gekregen??
nope heb een AP dat werkt super kost je 30,- ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:32:
Kijk net op Nintendo Europe of me VC spellen er al bij stonden en ja hoor, alleen nog geen sterren, wel de mededeling;

[...]
Waar kan je dat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boehoe! :(
http://gonintendo.com/?p=11066

Bij veel mensen zal de naam tmbinc wel een belletje doen rinkelen. Hier een presentatie van hem over de security van de Gamecube en Wii. Zal wel niet lang duren dan voordat die iso's die rondvliegen speelbaar zijn op je Wii. Nu homebrew nog. :P

offtopic:
Volgens mij is dit wel toegestaan btw, aangezien hij het alleen heeft over wat zwakke punten in de security, en verder niet precies vertelt hoe je dan ook echt illegale games kunt draaien op je Cube/Wii. Mocht een modje er anders over denken dan zie ik de edit wel tegemoed. ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Captain N op 30-12-2006 06:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.