Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.784 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Chaoss schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:31:
[...]@hierboven sterren zijn geen Wii punten, als je inlogd op de vip pagina van Nintendo (zie url op kaartje) dan kunje daar die code invoeren en worden die 250 sterren aan je tegoed toevoegen... deze kunje vervolgens voor allemaal "goodies" inruilen... stelt geen ruk voor denk aan wallpapers en dat soort dingen.
Dat sterren geen wii punten zijn, had ik dus begrepen. Echter, op de kaart die bij de wii zit staat niks over een aantal sterren en zit geen kraslaag. Daarom vroeg ik me af of dat wat anders was, maar iemand heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat dat ook sterren zijn.

PS: hoeveel trouwens? (want dat staat er dus niet op)

[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 27-12-2006 23:54 ]

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Mikey NL schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:56:
Nou dat is toch weer wat, anderhalve week geleden in Amsterdam 3 winkels in gelopen en geslaagd voor een Wii. Wil ik vandaag zelda gaan halen, maar ik ben 8 winkels in geweest in Utrecht en ik kon nergens slagen, ook niet voor WiiPlay + WiiMote. Beetje jammer weer.

Me ouders zijn wel gek op me Wii :) ze hebben gisteren anderhalf uur gespeeld erop :)
Waar in amsterdam heb je m gevonden??????

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Anoniem: 87302

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:25:
[...]

Wat ik er van heb gehoord zijn ze ook in Amerika niet of nauwelijks te krijgen.
de meest recente ps3 veiling op ebay

http://cgi.ebay.com/PS3-6...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

en de meest recente wii veiling op ebay

http://cgi.ebay.com/NINTE...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

De PS3 kost $640 inc belastingen in de USA. De Wii ca. $265 inc belastingen.

Welke is schaarser als je naar de winstmarge kijkt? Een tip: als je 10 wii's in de winkel kunt kopen of 10 PS3's en je wilt er geld mee verdienen denk goed na voordat je die $6000 + taxes voor de PS3's overhandigt....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 28-12-2006 00:24 ]

Anoniem: 171278

Ik snap eigenlijk niet dat iedereen zo dweept met de Virtual Console hier. Komop jongens, je wordt opgelicht waar je bij staat, en jullie trappen er met open ogen in. 8 euro betalen voor een SNES spel dat ten eerste waarschijnlijk al legaal in je bezit is, wat ten tweede al jaren geen enkele omzet meer oplevert en waarvan ten derde de kostprijs nihil is. Voor een euro per stuk zou ik het redelijk vinden, maar 17,50 gulden voor een 10 tot 15 jaar oud spel waar je geen doosje, boekje, cartridge/cd, kortom niks fysieks bij krijgt, komop jongens. Komop.
Ik ga in ieder geval geen tien euro per stuk betalen voor de vijftien N64 games die toendertijd voor 130 of 150 gulden per stuk gekocht heb en die nu bij mij in de kast liggen. Uitzuigers. En als je zo graag al die SNES games wil spelen, ga dan eens rondlopen op Koninginnedag in plaats van binnen achter je console te zitten. Dikke kans dat je thuiskomt met een SNES met een stuk of 30 games voor dezelfde prjis als dat je op de Virtual Console betaalt zou hebben - met dat verschil dat je nu wel alle doosjes, boekjes en cartridges hebt. En dat gezeik over PAL vertraging - koop je SNES dan niet op Koninginnedag maar op Ebay.com :z

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 28-12-2006 00:25 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dan maak je toch geen gebruik van VC... er zijn genoeg mensen die het er wel voorover hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 171278 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:21:
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen zo dweept met de Virtual Console hier. Komop jongens, je wordt opgelicht waar je bij staat, en jullie trappen er met open ogen in. 8 euro betalen voor een SNES spel dat ten eerste waarschijnlijk al legaal in je bezit is, wat ten tweede al jaren geen enkele omzet meer oplevert en waarvan ten derde de kostprijs nihil is. Voor een euro per stuk zou ik het redelijk vinden, maar 17,50 gulden voor een 10 tot 15 jaar oud spel waar je geen doosje, boekje, cartridge/cd, kortom niks fysieks bij krijgt, komop jongens. Komop.
Ik ga in ieder geval geen tien euro per stuk betalen voor de vijftien N64 games die toendertijd voor 130 of 150 gulden per stuk gekocht heb en die nu bij mij in de kast liggen. Uitzuigers. En als je zo graag al die SNES games wil spelen, ga dan eens rondlopen op Koninginnedag in plaats van binnen achter je console te zitten. Dikke kans dat je thuiskomt met een SNES met een stuk of 30 games voor dezelfde prjis als dat je op de Virtual Console betaalt zou hebben - met dat verschil dat je nu wel alle doosjes, boekjes en cartridges hebt. En dat gezeik over PAL vertraging - koop je SNES dan niet op Koninginnedag maar op Ebay.com :z
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind de VC ontwikkeling wel goed omdat we binnenkort helemaal voor noppes die dingen kunnen spelen op de Wii. ( google maar even op PSX games voor de PSP...) After all, het blijven eentjes en nulletjes ;)

psychoclown schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:24:
Dan maak je toch geen gebruik van VC... er zijn genoeg mensen die het er wel voorover hebben.
Dat is het punt juist. Waarom zou je 8 euro betalen voor een oude game? Het is gewoon een manier van Nintendo om nog een paar dollar (maal honderdduizend downloads) te persen uit games die al lang niet meer verkocht zouden moeten worden behalve op de vlooienmarkt.
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:27:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind de VC ontwikkeling wel goed omdat we binnenkort helemaal voor noppes die dingen kunnen spelen op de Wii. ( google maar even op PSX games voor de PSP...) After all, het blijven eentjes en nulletjes ;)
Precies :) Of we wachten totdat homebrew op de Wii draait, dan kan ik ook Perfect Dark, Banjo Kazooie en Conker spelen >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 28-12-2006 00:30 ]

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 07:20
Ik ga in ieder geval geen tien euro per stuk betalen voor de vijftien N64 games die toendertijd voor 130 of 150 gulden per stuk gekocht heb en die nu bij mij in de kast liggen. Uitzuigers.
Om even maar heel gemeen over te komen: ik heb nooit een NES, SNES of N64 gehad en dus ook de games gespeeld bij vrienden. De games die dus via VC aangeboden worden wil ik best wel proberen, vooral als Ocarina of Time en Majora's Mask uitkomen. Maar ook Mario64 lijkt me gaaf en ik heb er geen probleem mee om daar nu een paar euro's voor te betalen ipv de vele guldens toen der tijd (voor de MegaDrive heb ik ook honderden guldens uitgegeven).

Maar ik begrijp je punt wel, het is alleen niet anders. Een wereldwijde boycot zou Nintendo misschien ertoe dwingen om die games voor een paar euro aan te bieden.

Nacho_Man schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:29:
[...]

Om even maar heel gemeen over te komen: ik heb nooit een NES, SNES of N64 gehad en dus ook de games gespeeld bij vrienden. De games die dus via VC aangeboden worden wil ik best wel proberen, vooral als Ocarina of Time en Majora's Mask uitkomt. Maar ook Mario64 lijkt me gaaf en ik heb er geen probleem mee om daar nu een paar euro's voor te betalen ipv de vele guldens toen der tijd (voor de MegaDrive heb ik ook honderden guldens uitgegeven).

Maar ik begrijp je punt wel, het is alleen niet anders. Een wereldwijde boycot zou Nintendo misschien ertoe dwingen om die games voor een paar euro aan te bieden.
Om even gemeen over te komen: ik zie Ocarina of Time en Majora's Mask niet zo snel naar de VC komen aangezien die nog op de Cube geweest zijn, en de Wii backwards compatible is. Maar ik begrijp je punt wel. Ik vind het alleen zuur, aangezien ik wel een SNES en N64 gehad heb en die games wel heb, en er geen enkele mogelijkheid is om op de een of andere manier via het serienummer van je cartridge of iets dergelijks de VC spellen gratis te krijgen (dit kunnen ze dan gemakkelijk limiteren tot een VC spel per serienummer zodat niet iedereen hetzelfde serienummer opstuurt :z). Dan nog vind ik, ook voor jou, de huidige prijzen gewoon te hoog. Natuurlijk is Nintendo ook gewoon een bedrijf dat winst moet maken maar de marges op VC games is nu gewoon 99%.

Wat zijn er trouwens nog veel mensen online op dit uur, kijk bij mij is het nu 12.30 maar bij jullie is het nacht. Ga es snel slapen - ow wacht, het is natuurlijk kerstvakantie :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 28-12-2006 00:34 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:44:
[...]

PS: hoeveel trouwens? (want dat staat er dus niet op)
Daar kom je gelijk achter als je even de moeite neemt ze in te voeren bij je VIP-account. ;)

• Nacho_Man
  • Laatst online: 05-06 07:20
Anoniem: 171278 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:33:
[...]

Om even gemeen over te komen: ik zie Ocarina of Time en Majora's Mask niet zo snel naar de VC komen aangezien die nog op de Cube geweest zijn, en de Wii backwards compatible is.
Dude! Ik was helemaal vergeten dat ze beide games op de GC uit hadden gebracht! Ik ga morgen even kijken welke shops ze aanbieden, thanks!

We zien het wel, misschien zien ze in dat ze geen winst moeten maken over de rug van de 'arme' gamer en bieden ze de games voor een paar cent aan (copyrights). :)

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:20:
[...]

de meest recente ps3 veiling op ebay
eBay veilingen vertellen niet alles. Heb je geen vrienden ginder wonen? Gebruik eventueel eens IRC of noem maar op mogelijkheden zat.
Een google zoektocht leverde me meteen deze hit op: http://answers.yahoo.com/...qid=20061217155321AApgbIr
Are Nintendo Wii's out of stock in North America?

met als reacties:
No they are not. In fact there are 3 sitting in the window of the gamestop that I drive by every day.
....

In België kan je de Wii ook eenvoudig krijgen. Er zijn genoeg winkels die hem gewoon in het rek hebben staan.

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 05-06 20:11
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen zo dweept met de Virtual Console hier.ect..
Jij maakt je hier druk om omdat? Het is heel simpel, het is een feature die voor iedereen toegankelijk is en daarbij kan je twee keuzes maken.

Heb je interesse in een game? Zo ja, dan koop je het spel op VC. Zo nee, dan laat je het lekker hangen. Serieus, zo gemakkelijk is het nou eenmaal ;)

Ik heb daadwerkelijk overwogen om Zelda weer te kopen voor 5 euro ondanks dat ik er meerdere versies hier thuis heb liggen. Waarom overweeg ik zoiets? Geen gehannes meer dat ik een oude console moet aansluiten voordat ik een classic kan spelen en weer met die troep zit midden in de huiskamer en ze zijn zo lekker toegankelijk via het menu.

Kan ook niet wachten totdat Contra en Castlevania beschikbaar zijn. Zijn spellen die ik graag speel maar soms is het grote probleem gewoon dat ik dan weer de SNES uit de kast moet pakken en moet aansluiten voor nou laten we zeggen misschien een uurtje speelplezier en door die drempel doe ik het ook vaak niet eens.

Uiteraard... uiteraard... ik zie de spellen ook graag goedkoper, wie niet? Ik zou helemaal gek zijn als ik zou zeggen van goh Nintendo gooi die prijzen nog maar wat hoger ;) Nee hoor, het is optioneel om een VC game te kopen. Vind je het niets dan laat je het lekker hangen en gooi je dat hele shop channel uit je lijst. Maar ga het geen oplichting noemen, ik krijg het spel namelijk wat ik koop en geen baksteen in mijn Wii.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Icelus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:52:
[...]
Die balken zijn niet zo vreemd, die zijn lastig weg te krijgen in een 2D-spel (alles opnieuw tekenen). De snelheid - en dan vooral de muziek - zijn eenvoudig aan te passen...
Nee hoor, gewoon een softwarematige 60Hz switch er in knallen, dan is het spel mooi 480i en dus beeldvullend.
Pwain schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:56:
[...]

Ik heb begrip voor je mening maar hoeveel mensen hebben dit nu ook nog gedaan?
* Schweino zwaait met z'n handje

En destijds waren er nog veel meer, ik kan me nog goed herinneren dat er een hele levendige import scene was in het 16bit tijdperk.
konyn schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:07:
[...]

Wat ik wel heel vreemd vind is dat de bewegingen van Sonic en alles daaromheen op de seconde (secondeteller in het spel) nauwkeurig, gelijk zijn. Ook het aantal ringen en ringen die overgeslagen worden.

Die gast die het gespeeld heeft op de video is heel erg goed in het exact repliceren van het spelen van een spelletje sonic. Of.....?
LOL, beetje paranoia? ;)

Het beeld is identiek omdat dat het "filmpje" is wat je te zien krijgt als je het spel aanzet en je verder de controller niet aanraakt. De "winkeldemo" zeg maar.

Anoniem: 66797

Chaoss schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:31:
[...]

wierd denk dat ik/we nu zo'n 30 uur met de Wii gespeeld hebben dus opzich vrij snel... en die ene remote hebben we pas zo'n 15 uren mee gespeeld.. dus das helemaal snel... of een van mijn vrienden had hele gore handen ofzo :X

@hierboven sterren zijn geen Wii punten, als je inlogd op de vip pagina van Nintendo (zie url op kaartje) dan kunje daar die code invoeren en worden die 250 sterren aan je tegoed toevoegen... deze kunje vervolgens voor allemaal "goodies" inruilen... stelt geen ruk voor denk aan wallpapers en dat soort dingen.
voel je vrij om je krascodes aan mij te schenken :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

sow net weer ff dik 2 uren Red Steel gespeeld... en ik zit nu op 21% van het spel, bevalt me steeds beter. heb nu een nieuwe dikatana.. en dat "bullet time" effect. :9~ muziek is zo af en toe ech briljant in dit spel... net ook weer die achtergrond muziek in die bar... prachtig!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Btw is het iemand anders opgevallen dat in Rayman met kerst je overal kerstdeuntjes kreeg? Ik vond het wel vet xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Chaoss schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:15:
sow net weer ff dik 2 uren Red Steel gespeeld... en ik zit nu op 21% van het spel, bevalt me steeds beter. heb nu een nieuwe dikatana.. en dat "bullet time" effect. :9~ muziek is zo af en toe ech briljant in dit spel... net ook weer die achtergrond muziek in die bar... prachtig!
Grappig, niemand hier die Red Steel heeft gespeeld is er negatief over. Het is een heel goed spel, snap niet dat sommige sites zo negatief zijn over dit spel. Edge magazine gaf het zelfs een 5.

Net Metal Slug 1 uitgespeeld. Erg leuk, duurde iets van een half uurtje of zo. Geen een vertraging ondanks dat het scherm helemaal vol met sprites is af en toe. Perfecte coversie!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
Zie ik daar een verkeerde ordening van layers in de opening? O_O

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
zijn er mensen die bij Nintendo nieuwe polsbandjes besteld hebben en deze al binnen hebben gekregen? Ben wel erg benieuwd hoelang dit gaat duren.

Nieuwe marketing campagne voor de Wii

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gadgetmodels.i4u.com/gallery/wii-fangirl-leah/thumbnail/TN-Leah-Abdenour-007.jpg

---> link

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 28-12-2006 02:59 ]

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heel lief hoor, maar dat is niet genoeg. Als je nu de eerte NES Mario 1 speelt, is dat echt te matig op de hedendaagse tv's
Hedendaagse TV's gebruiken anders voornamelijk nog steeds standaard PAL. Wat dat betreft is er niks veranderd dus. En ja ik heb lol met die crappy Mario Bros. op de NES :)

ma ma ma ma ma macron one

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:25:
Wat ik er van heb gehoord zijn ze ook in Amerika niet of nauwelijks te krijgen.
Hier in het noorden van Japan liggen inmiddels inderdaad gewoon PS3's in de schappen, zonder bizarre rijen ervoor. Sterker nog, ik zag er gisteren eentje staan bij een 2e hands shop. :+ De Wii is nog steeds overal uitverkocht. En om het geheel nog even in het Japanse perspectief te zetten: bij iedere nieuwe lading DS Lites staat er weer een rij voor de winkel, en is de lading dezelfde dag gelijk al weer uitverkocht.
Anoniem: 171278 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:29:
Dat is het punt juist. Waarom zou je 8 euro betalen voor een oude game? Het is gewoon een manier van Nintendo om nog een paar dollar (maal honderdduizend downloads) te persen uit games die al lang niet meer verkocht zouden moeten worden behalve op de vlooienmarkt.
Nu ben ik het met je eens, en heb ik ook liever het origineel met doosje en boekje, maar om toch maar even antwoord te geven op je vraag zijn dit de redenen die ik kan bedenken.

• Geen gedoe met consoles aansluiten of verwisselen. Je kunt gewoon op je fancy nieuwe Wii in het menu de game aan klikken, en gaan. Vooral handig als je met vrienden aan het Wii sporten bent en even een potje Bomberman wilt doen oid.
• Als je je games ergens naar mee toe wilt nemen. Een tas met zes verschillende consoles mee de trein in naar een vriend of je studentenkamer is ook weer zo wat. Nu heb ik van alle Nintendo consoles er minstens 2, een op m'n kamer en eentje bij m'n moeder, maar ik denk dat ik daarmee eerder een uitzondering op de regel ben. ;)
• Geen gehannes met vijf verschillende soorten controllers als je van de verschillende consoles games hebt. Scheelt een hele berg controllers die eindeloos in de war raken.
• Oude games hadden vaak geen batterijtje om op te saven, of de batterij is leeg en je hebt geen skills of zin om deze te vervangen. Betekent dat je games in een ruk uit moet spelen zonder je console uit te zetten. Op de Wii kun je eenvoudig weer verder gaan met de resume functie.
• Geen gezeik met blazen in de carts (niet iedereen heeft kaas gegeten van het terugbuigen en reinigen van 72-pins connectors. :P) Als je een game wilt spelen doet 'ie het ook meteen.
• Voor degenen die de consoles nooit gehad hebben scheelt het een hoop gedoe. Je hoeft de console niet ergens vandaan te halen. De spellen niet. Ikzelf vind het heerlijk om over rommelmarkten te slenteren, of Marktplaats af te struinen, maar ik denk dat veel mensen daar helemaal geen zin in hebben. Nu moet ik zeggen dat ik ook geen TurboGfx heb, en ook bijzonder weinig zin om zo'n ding te gaan aanschaffen. Dus zelfs voor mij is het wat dat betreft wel een uitkomst. :)
• N64 games schijnen door de emulatie scherper beeld te geven.
• De meeste games zijn 2e hands een stuk duurder (helemaal in gameshops). Denk vooral aan SNES RPG's, en bijvoorbeeld Pokemon Stadium 2 (N64), Puzzle/Bubble Bobble (NES), de Megaman reeks waarvan vooral deel 1 en 5/6(NES) en X2 en X3 (SNES), om maar even een paar voorbeelden te noemen van games die best wel eens zouden kunnen verschijnen op de VC. Als je goede, zeldzame en/of populaire games voor 5,8 of 10 euro wilt vinden zal je waarschijnlijk een hele zwik games in een keer moeten aanschaffen (altijd prutgames ertussen dan), of HEEL goed zoeken en geluk hebben. :)
• Ik weet niet of ze dat van plan zijn, maar games die hier nooit uitgekomen zijn zouden ook wel leuk zijn natuurlijk. Een paar inkoppers waar ik gelijk aan moet denken: Chrono Trigger, Earthbound, Sin & Punishment of voor de US Wii-ers Terranigma.
• Waarschijnlijk niet, maar wie weet komt er ooit nog wel online support. Tegen elkaar Mario Karten, je highscores uploaden naar een database, zoiets. Emulators op de PC kunnen het ook, dus er hoeft verder niks aan de roms veranderd te worden. Maar ja, ik zie het niet gebeuren, maar je weet het niet. :)

Anyways, naast dat er genoeg redenen zijn om het niet te doen, zijn er ook genoeg redenen om het wel te doen. Ikzelf heb tot heden Bomberman '94 voor de TG gedownload, en wil binnenkort Gunstar Heroes (MD) eens aanschaffen. Dit omdat ik mijn fysieke retro collectie graag beperkt tot Nintendo consoles (neemt al wel genoeg ruimte in), er waarschijnlijk toch geen tientallen TG en MD games zijn die ik zou willen en het dus de moeite niet echt is om de consoles aan te schaffen, en ik dus vooral bij Bomberman het handig vind dat ik dan niet hoef te wisselen van console als er wat vrienden op bezoek zijn. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Captain N op 28-12-2006 04:12 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Captain N schreef op donderdag 28 december 2006 @ 03:34:
[...]En om het geheel nog even in het Japanse perspectief te zetten: bij iedere nieuwe lading DS Lites staat er weer een rij voor de winkel, en is de lading dezelfde dag gelijk al weer uitverkocht.
Kunnen die japanners dan niet beter een DS importeren uit NL bijvoorbeeld?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Captain N
Japanners leven echt in hun eigen wereldje. Het land mag dan al wel anderhalve eeuw open staan voor het buitenland, maar je merkt wel nog heel erg dat Japan een wereldje op zich is. Je kunt hier alles vinden, dus waarom iets uit het buitenland halen? Engels? Waarom zou je dat leren? Alles (hier) is toch gewoon in het Japans? Het niveau Engels dat ze hier hebben is echt schrikbarend laag. Niet dat ze het niet willen zoals de Fransen, maar je hebt het hier gewoon nergens voor nodig en je ziet of hoort het ook vrijwel nooit. Ook qua internet... sites als Ebay of IGN hebben de meesten hier nog nooit van gehoord, laat staan import shops. Waarschijnlijk speelt Engels ook een grote rol als drempel om te gaan importeren, aangezien je toch op een of andere manier zult moeten communiceren of tenminste het geval in je winkelmandje moeten kunnen stoppen op een online shop. Daarbij is de DS hier goedkoper, zeker als je ook nog verzendkosten en wellicht importkosten moet betalen. En dan nog het gehannes met de oplader, de engelstalige handleiding, geen garantie, en misschien wel de vrees dat je er geen Japanse game op kunt spelen of dat het menu van de DS niet in het Japans kan. Info daarover zul je namelijk niet zo snel tegen komen op Japanse sites. Kortom: een hele berg gehannes, hoge kosten en onzekerheden. Dan gaan ze liever een paar uur in de rij staan. :)

edit: Whoops, was even in de veronderstelling in het DS topic te zitten. Naja, je kunt hetzelfde verhaaltje ook toepassen op de Wii zullen we maar denken. :+

edit2:
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:06:
zijn er mensen die bij Nintendo nieuwe polsbandjes besteld hebben en deze al binnen hebben gekregen? Ben wel erg benieuwd hoelang dit gaat duren.
Ja, ik heb er twee binnen van Nintendo Japan. Binnen een paar dagen dus. Moet geloof ik wel de oude terugsturen. Is dat in Europa en de US ook zo? Lijkt me dat het goedkoper is om zo'n ding te maken dan de portokosten en de envelop die Nintendo nu betaalt. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 28-12-2006 05:13 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Cubic X
  • Laatst online: 11:12
Captain N schreef op donderdag 28 december 2006 @ 04:11:

Ja, ik heb er twee binnen van Nintendo Japan. Binnen een paar dagen dus. Moet geloof ik wel de oude terugsturen. Is dat in Europa en de US ook zo? Lijkt me dat het goedkoper is om zo'n ding te maken dan de portokosten en de envelop die Nintendo nu betaalt. :P
ohoh...laten we hopen dat dat hier niet zo is :o want ik heb 4 besteld en maar 2 wii-motes :P :P
w8 er inmiddels 8 dagen op, ze zullen dit jaar waarschijnlijk niet meer komen denk ik.
Zeker nu de post het zo druk heeft/had met alle kaartjes, of dat van Nintendo moet niet via de post komen natuurlijk :)

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De VC is nu misschien iets te puur opgezet (het is een 1 op 1 conversie). Maar de VC is voor Nintendo gewoon een (goede) manier om hun online netwerk rendabel te maken. Zij hebben niet de massa van een Sony of MS en kunnen niet zomaar een (vreselijk duur) online netwerk bekostigen.
Ik verwacht dan ook dat de VC zich nog wel gaat ontwikkelen en dat het simpelweg een distributiekanaal voor homebrew etc gaat worden. En wie weet worden dit soort dingen nog verandert.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

Cubic X schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:57:
[...]

ohoh...laten we hopen dat dat hier niet zo is :o want ik heb 4 besteld en maar 2 wii-motes :P :P
w8 er inmiddels 8 dagen op, ze zullen dit jaar waarschijnlijk niet meer komen denk ik.
Zeker nu de post het zo druk heeft/had met alle kaartjes, of dat van Nintendo moet niet via de post komen natuurlijk :)
Ik had er 2 besteld en kwamen na 6 werkdagen binnen, ik hoefde niets terug te sturen oid.

[ Dislect ]

Anoniem: 140001

Als ik mijn wii op 60 hz zet en ik beweeg met de muis dan krijg ik een cursor opgebouwd uit streepjes, heel lelijk. Heeft iemand dit ook? (Ik heb een JVC interiart LCD-tv)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:34
Anoniem: 140001 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:30:
Als ik mijn wii op 60 hz zet en ik beweeg met de muis dan krijg ik een cursor opgebouwd uit streepjes, heel lelijk. Heeft iemand dit ook? (Ik heb een JVC interiart LCD-tv)
Heb je een bepaalde beeldverbeteringsoptie aanstaan, die niet om kan gaan met 60 hz?
Deddiekoel schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:00:
De VC is nu misschien iets te puur opgezet (het is een 1 op 1 conversie). Maar de VC is voor Nintendo gewoon een (goede) manier om hun online netwerk rendabel te maken. Zij hebben niet de massa van een Sony of MS en kunnen niet zomaar een (vreselijk duur) online netwerk bekostigen.
Ik verwacht dan ook dat de VC zich nog wel gaat ontwikkelen en dat het simpelweg een distributiekanaal voor homebrew etc gaat worden. En wie weet worden dit soort dingen nog verandert.
Tuurlijk wel, het is dat Nintendo niet zoveel risico wil nemen, maar dat doet MS ook niet. Ik geloof dat MS zelfs winst maakt op het online gebeuren. Maar Nintendo is financieel gezien een stuk gezonder dan de Xbox divisie (niet MS als totaal ;)) en Sony. Het potentieel om veel te investeren d.m.v. aandelenuitgifte, lenen of gewoon cash is echt wel aanwezig...

Overigens wat veel mensen lijken te vergeten is dat in toekomst ook simpelere speciaal voor de Wii gemaakte games worden verkocht via het winkelkanaal. Matt (van IGN) had bijv. een goed idee voor de Wiimote en dat zijn ze ook aan het ontwikkelen. Iwata gaf steeds aan dat ze op deze manier kleine en nieuwe ontwikkelaars een plaats konden geven en hun idee op de markt kunnen brengen tegen lage kosten. Daarnaast kun je daardoor veel meer verschillende prijzen krijgen. Je hebt nu eigenlijk alleen maar VC games 5-10 euro en Wii games 50-60 euro. Daartussenin zit een groot gat en het is de bedoeling om dat gat op te vullen met nieuwe games die je kunt downloaden via het shoppingchannel...

Ik heb de wriststraps overigens alweer bijna een week binnen. De meneer aan de telefoon wilde mij er maar één opsturen, terwijl ik er toch echt om twee vroeg (ik heb twee Wiimotes). Anyway, ik kreeg er toch twee :P . Ze zaten in een blanko bubbeltjesenvelop. Ze zijn inderdaad een stuk dikker dan de standaard bijgeleverde, maar... ik heb nu de standaard bijgeleverde geprobeerd kapot te trekken en het lukt me gewoon niet. Dus ik ben echt heel benieuwd hoe mensen die straps kapot krijgen door de remote te werpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Deddiekoel schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:00:
Maar de VC is voor Nintendo gewoon een (goede) manier om hun online netwerk rendabel te maken.
Daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht.

Persoonlijk vermoed ik dat een groot deel van de prijs bestaat uit royalties en emulatie van de games. Vergeet niet dat Nintendo het niet kan verkopen om half-werkende emulaties aan te bieden: het moet een perfecte emulatie zijn. Belangrijk onderdeel is dan ook het intensief testen voor release.

5 euro voor VC games vind ik een prima prijs, maar helaas is het prijsverschil tussen de verschillende generaties groter. Het is vooral jammer dat ze niet de moeite hebben genomen om iets te doen aan de brakke PAL conversies, zo moeilijk kan dat echt niet zijn. Immers, je Wii instellen op 60HZ (480i) levert je al de NTSC versie met bijbehorende snelheden op (als ik me niet vergis, ga pas over een paar dagen VC games downloaden na Zelda uit te spelen :P).

Nou ja, dan maar gewoon bij elke VC sessie even de resolutie van de Wii aanpassen, dat is tenminste beter dan brakke conversies aan moeten zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cleetje op 28-12-2006 10:27 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Vrijdag 15-12 4 extra bandjes besteld. Zijn gisteren binnengekomen. Zag er wel schattig uit met het met de hand geschreven adres. :)

Opi schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:13:
Vrijdag 15-12 4 extra bandjes besteld. Zijn gisteren binnengekomen. Zag er wel schattig uit met het met de hand geschreven adres. :)
Dat had ik ook :), ik dacht dat het een zelf-gemaakte kerstkaart was van mijn oma ofzo.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:41:
[...]

Grappig, niemand hier die Red Steel heeft gespeeld is er negatief over. Het is een heel goed spel, snap niet dat sommige sites zo negatief zijn over dit spel. Edge magazine gaf het zelfs een 5.
Misschien zijn die review sites nog niet klaar voor de Wii? :P

Ik kan tenminste niet bedenken wat er slecht is aan Red Steel, de grafics zijn redelijk tot goed volgens mij (ik heb geen vergelijking materiaal want ik heb nog geen andere fps spelen op de Wii gespeeld), geluid is goed, achtergrond muziek is erg goed. verhaal is dan wel erg standaard maar wel goed uitgewerkt met sfeervolle achtergrond muziek. En de gameplay is ook erg goed volgens mij, door de Wii besturing en de sfeer van de game wordt ik er tenminste helemaal ingezogen

tis gammer dat console spellen vrij prijzig zijn, anders had ik CoD 3 en Zelda ook wel graag willen proberen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Anoniem: 16195

Als je een PAL50 vc spel hebt, en je zet de Wii op 60hz, is het dan ook gewoon schermvullend? of krijg je ondanks de 60hz (die imho gewoon geforceerd zou moeten worden in dit soort gevallen) alsnog die 'balken'' waar jullie het over hebben?

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 10:27

JimmyWoo

sambalbij?

Mocht iemand nog een voorraadje tegen komen in de regio Hilversum of Purmerend, zou diegene mij dan willen mailen? capo.cs@gmail.com
Bij voorbaat dank!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Leuke actie van Nintendo voor wie in 2006 Japanse punten geregistreerd heeft: Wiimote batterijdeksels met je eigen Mii er op. Tevens Tingle's Balloon Fight als freebie voor de DS, maar dat is off-topic hier...

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 28-12-2006 10:44 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

OMG!

* Willybubba want die batterijdeksels :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22
Hopelijk komen die wiimote batterijdeksels ook hier op de een of andere manier.
Kan ik tenminste laten zien dat dit mijn wiimotes zijn. :D
ari3 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:43:
Leuke actie van Nintendo voor wie in 2006 Japanse punten geregistreerd heeft: Wiimote batterijdeksels met je eigen Mii er op. Tevens Tingle's Balloon Fight als freebie voor de DS, maar dat is off-topic hier...

• skabouter
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

RollieBollie schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:01:
Hopelijk komen die wiimote batterijdeksels ook hier op de een of andere manier.
Kan ik tenminste laten zien dat dit mijn wiimotes zijn. :D

[...]
:') Kunnen die mooie roze strikjes die mijn gf om mijn straps heeft gebonden er weer af :Y

[ Dislect ]

• ari3
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 28 december 2006 @ 04:11: ... twee binnen van Nintendo Japan. Binnen een paar dagen dus. Moet geloof ik wel de oude terugsturen. Is dat in Europa en de US ook zo? Lijkt me dat het goedkoper is om zo'n ding te maken dan de portokosten en de envelop die Nintendo nu betaalt. :P
Ik heb vorige week twee bandjes besteld met het serienummer van mijn Japanse Wii op de Nederlandse pagina... Het serienummer werd gewoon geaccepteerd, maar nog even afwachten of ik iets ontvang.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Captain N schreef op donderdag 28 december 2006 @ 04:11:

Vreemd, ik heb al ruim een week (volgens mij zelfs 2 weken) geleden die dingen besteld, en nog niks binnen. Heb jij het via i-net of telefoon gedaan?

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 12:41
Voor de mensen in de buurt van kampen die nog graag een wii willen hebben, de free record shop in kampen had er 10 minuten geleden 1 voor losse verkoop liggen achter de toonbank.
succes :)

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Schweino schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:00:
[...]

Nee hoor, gewoon een softwarematige 60Hz switch er in knallen, dan is het spel mooi 480i en dus beeldvullend.
Ja, dat snap ik, maar dan hebben we het niet meer over PAL50.
Als het een goede emulator is is de emulatie volledig losgekoppeld van de Wii-hardware. De emulatie loopt dan gewoon op de originele snelheid en zodoende even snel op 50 als 60Hz.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien dat het al 10x voorbij gekomen is (ik kwam het niet tegen tijdens een snelle search in Deeltje 74), maar dit valt me net op.

Ik log in op de Nintendo VIP site, klik 'mijn sterren' aan. Dus krijg ik netjes een lijstje met de geschiedenis van de door mij geregistreerde producten. Staat er onder: 'Producten tot nu toe gedownload' Internet Channel, dat klopt want natuurlijk heb ik ook 22 december in de vroege ochtend dit kanaal voor m'n WII gedownload. Daarachter een knopje met details, dat maar eens aangeklikt, wordt er een pop-up geopend, met daarin de tekst:

Bedankt voor het downloaden van

'Internet Channel'

Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.

Ik weet dat er ooit sprake van is geweest dat er bij VC en andere downloads sterren zouden komen (weet niet of dit ooit bevestigd is) maar om bij een demo/trail/beta ook sterrren te geven is natuurlijk wel erg gul van Nintendo :) Of zou het zo zijn dat dit al een 'voorloper' is van de full versie die straks tot juni gratis te downloaden is? (of natuurlijk gewoon een foutje?)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dizzytal schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:23:
Misschien dat het al 10x voorbij gekomen is (ik kwam het niet tegen tijdens een snelle search in Deeltje 74), maar dit valt me net op.

Ik log in op de Nintendo VIP site, klik 'mijn sterren' aan. Dus krijg ik netjes een lijstje met de geschiedenis van de door mij geregistreerde producten. Staat er onder: 'Producten tot nu toe gedownload' Internet Channel, dat klopt want natuurlijk heb ik ook 22 december in de vroege ochtend dit kanaal voor m'n WII gedownload. Daarachter een knopje met details, dat maar eens aangeklikt, wordt er een pop-up geopend, met daarin de tekst:

Bedankt voor het downloaden van

'Internet Channel'

Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.

Ik weet dat er ooit sprake van is geweest dat er bij VC en andere downloads sterren zouden komen (weet niet of dit ooit bevestigd is) maar om bij een demo/trail/beta ook sterrren te geven is natuurlijk wel erg gul van Nintendo :) Of zou het zo zijn dat dit al een 'voorloper' is van de full versie die straks tot juni gratis te downloaden is? (of natuurlijk gewoon een foutje?)
Volgens mij is hier nog niets over bekend.
Zie ook: Ook sterren voor VC aankopen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Captain N schreef op donderdag 28 december 2006 @ 03:34:

• Geen gedoe met consoles aansluiten of verwisselen.
• N64 games schijnen door de emulatie scherper beeld te geven.

Ikzelf heb tot heden Bomberman '94 voor de TG binnenkort Gunstar Heroes (MD)
Ik vind deze 2 redenen die je noemt inderdaad 2 pros en met name die van de N64. Ik heb hier nog een USA N64 liggen die ik aan de straatstenen niet kwijt kan raken en het voordeel van de Wii is dat die via component is aangesloten. Mijn N64 had ik altijd via composiet aangesloten, nogal een verschil. Ik zou graag Mario Kart op de N64 weer eens willen spelen, maar dan met scherp beeld op de Wii dus. Was er ook een Mario RPG op de N64 ooit verschenen?

Ik vind de volgende reden ook een goede:
De Wii-mote en de Classic Controller zijn lekkerder dan de originele Megadrive controller. Die knoppen voel daar zo cheap aan! De originele SNES/PC Engine controllers waren wel goed maar de Megadrive , nee. Ik wil die Gunstar Heroes wel eens met de Wii-mote spelen. Zeg Captain N, die TG16 zoals Bomberman spellen, die speel je dan met de Wii-mote horizontaal neem ik aan? Sinds gisteren weet ik dat dat perfect speelt met 2D games. Ik hoop alleen dat ze in de USA ook PC Engine games uit gaan brengen. Zo is er bijvoorbeeld Tiger Heli en Shinobi die heel erg goed zijn op de PCE (jap versie van de TG16) en die zijn niet in .usa uitgebracht.

Wat ik overigens vreemd vind is dat in Japan alleen PC Engine spellen worden uitgebracht en geen PC Engine Supergrafx spellen. De SG was een 100% backwards compatible enhanced versie van de PC Engine en had slechts 5 spellen die specifiek voor de SG waren ontwikkeld. Maar hier zat wel even de beste Ghouls n Ghosts bij, beter dan de MD versie. En ook Aldynes en 1941 (ja, van Capcom) waren perfect. Er is nooit een emulator voor de SG verschenen op de PC, wel een voor de PC Engine. Het zou toch niet zo zijn dat Nintendo de code van deze emulator heeft 'geleend' en dat ze geen eigen code hebben voor de SG en dat ze die daarom ook niet uitbrengen....?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat was Chrono Trigger gortig goed zeg :X ... daar zat ik echt naar het scherm te staren toen ik het uitgespeeld had voor de eerste keer ... wauw.

(Zelfde als de Golden Sun games ... ik ben een echte RPG fan :) !)

De meeste mensen deugen!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Cassius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:08:
[...]

Wat was Chrono Trigger gortig goed zeg :X ... daar zat ik echt naar het scherm te staren toen ik het uitgespeeld had voor de eerste keer ... wauw.

(Zelfde als de Golden Sun games ... ik ben een echte RPG fan :) !)
De golden sun games waren inderdaad geweldig _/-\o_
Ik wacht nogsteeds op een fatsoenlijke RPG in die stijl voor de Wii. Had er echt op gehoopt voor de cube.

This space is occupied

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
lol het zit maar niet mee met Zelda TP, had hem gewoon meteen moete kope voor ik de Wii zelf had, net als Wii play, da duurde ook week voor ik hem had, nu als ik geluk heb 2 januari pas Zelda :(
Iemand trouwens al problemen gehad met dat de Wii-motes nergens op reageerden en je de voeding van de Wii een keer eruit hebt moeten trekken? Is me vorige week 1x gebeurd. Wii-motes wilden niet syncen.

Uw advertentie hier?

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

CyPh schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:51:
Iemand trouwens al problemen gehad met dat de Wii-motes nergens op reageerden en je de voeding van de Wii een keer eruit hebt moeten trekken? Is me vorige week 1x gebeurd. Wii-motes wilden niet syncen.
nee nog geen last van gehad :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb het gisteren wel gehad dat ik de Motes ging koppelen via het Home menu. En toen per ongeluk de 2e als eerste deed en andersom. Vervolgens kon ik bij het opstarten van Wii-sports niets meer omdat de 2e controller alleen gekoppeld werd (op de 2e positie). Heb toen handmatig weer de controllers moeten koppelen in de "oude" volgorde en toen kon ik weer spelen.

Beetje raar...

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

lol het zit maar niet mee met Zelda TP, had hem gewoon meteen moete kope voor ik de Wii zelf had, net als Wii play, da duurde ook week voor ik hem had, nu als ik geluk heb 2 januari pas Zelda :(
In België zijn ze volop op voorraad ;) (behalve dan in Bart Smith, kan je zelfs geen Wii kopen, maar die stelt zowiso niet veel voor wat games betreft)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• CyPh
Boeboe schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:24:
[...]

In België zijn ze volop op voorraad ;) (behalve dan in Bart Smith, kan je zelfs geen Wii kopen, maar die stelt zowiso niet veel voor wat games betreft)
toevallig ook ergens bij Lommel in de buurt? ;)

Uw advertentie hier?

• Deddiekoel
Hoedje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:59:
Tuurlijk wel, het is dat Nintendo niet zoveel risico wil nemen, maar dat doet MS ook niet. Ik geloof dat MS zelfs winst maakt op het online gebeuren. Maar Nintendo is financieel gezien een stuk gezonder dan de Xbox divisie (niet MS als totaal ;)) en Sony. Het potentieel om veel te investeren d.m.v. aandelenuitgifte, lenen of gewoon cash is echt wel aanwezig...
Ik denk dat je onderschat hoe brullend duur een goed online netwerk is en zeker in de opzet van XBL (waar alles centraal wordt geregeld). MS had natuurlijk al een degelijk infrastructuur liggen maar ik denk niet dat je moet onderschatten wat het kost. Het is niet voor niets zo dat je voor je gold abo nog steeds moet betalen. Ik weet de cijfers niet maar ik betwijfel dat XBL winstegevend is, maar las het zo is dan moet de XBLA wel goed lopen en is het idee van Nintendo dus ideaal.

Ik weet nu nog steeds niet wie als het het idee had om oude games online aan te bieden. In mijn hoofd is Nintendo het eerste geweest met VC aankondiging, maar zeker weten doe ik het niet.

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Dat probleem ken ik ja, nu totaal tweemaal gehad. Op zich niet zo erg, want het is snel gefixt en beide waren tijdens het laden van een regulier kanaal (dus geen game). Lijkt mij een probleem met bluetooth, omdat ineens geen enkele Wiimote meer werkt en resyncen pakt hij niet (Wii lijkt geen sync te accepteren). Ik heb iets dergelijks ook al eens gehad met een wireless controller voor de PC die bluetooth gebruikt; daar moest ik de ontvanger uit de USB halen en weer terug om te resyncen.

Ach ja, ik heb er al vele speeluren op zitten en als het hier bij blijft, dan heb ik niks te klagen. Een PC crasht gemiddeld vaker :P

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

Deddiekoel schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat je onderschat hoe brullend duur een goed online netwerk is en zeker in de opzet van XBL (waar alles centraal wordt geregeld). MS had natuurlijk al een degelijk infrastructuur liggen maar ik denk niet dat je moet onderschatten wat het kost. Het is niet voor niets zo dat je voor je gold abo nog steeds moet betalen. Ik weet de cijfers niet maar ik betwijfel dat XBL winstegevend is, maar las het zo is dan moet de XBLA wel goed lopen en is het idee van Nintendo dus ideaal.

Ik weet nu nog steeds niet wie als het het idee had om oude games online aan te bieden. In mijn hoofd is Nintendo het eerste geweest met VC aankondiging, maar zeker weten doe ik het niet.
De prijzen zouden wel wat lager mogen imo. 6 euro zou genoeg moeten zijn voor N64 games.
NES: 2 euro
Snes: 4 euro
N64: 6 euro

Ze hebben er immers genoeg aan verdient de afgelopen 20 jaar.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Prijstelling wordt natuurlijk gedaan met het oog op de toekomst. Dus zo dat ze er in de toekomst zoveel mogelijk aan kunnen verdienen. Wat ze er al aan verdiend hebben doet er dan niet toe.

• CyPh
Cleetje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:34:
[...]
Ach ja, ik heb er al vele speeluren op zitten en als het hier bij blijft, dan heb ik niks te klagen. Een PC crasht gemiddeld vaker :P
Ben ik het het btw ook helemaal mee eens. Niets te klagen. Ben hartstikke tevreden, zit alleen nog te wachten op wat meer VC games zodat ik mijn punten op kan maken ;)

j/k : ben je eindelijk gewend om vanaf de bank de Wii aan te kunnen zetten en niet meer op hoeven te staan, kan je de voeding eruit gaan trekken :P

Uw advertentie hier?

• Deddiekoel
ari3 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:43:
Die batteij plaatjes zijn echt helemaal top. Het is hier altijd even de vraag wiens Wiimote het nu steeds is. Een vriend van me heeft zelfs een eigen Wiimote gekocht (heeft geen Wii) en dit zou echt helemaal ideaal zijn!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is niet voor niets zo dat je voor je gold abo nog steeds moet betalen. Ik weet de cijfers niet maar ik betwijfel dat XBL winstegevend is, maar las het zo is dan moet de XBLA wel goed lopen en is het idee van Nintendo dus ideaal.
Xbox Live is inderdaad nog nooit winstgevend geweest. Nu volgend jaar het aantal abbo's blijft toenemen, komen ze misschien op een break-even punt.

Sommige XBLA games wordt overigens heel erg goed verkocht. Er kan leuk geld mee worden verdiend.

Als het lukt zet ik vanmiddag mijn Wii neer.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:34
[...]

Idee was dus geen link :P

Tja, het idee van de VC is natuurlijk sowieso geniaal. Ze kunnen enorm veel geld verdienen, met iets wat nauwelijks iets kost. Ze hebben in het verleden al de kosten gemaakt en maken nu een fractie (emulator, testen en dataverkeer) van die kosten.

Ik ben het met je eens dat zo'n centraal netwerk veel kost. Initieel kost het veel geld, omdat er in Nintendo niet al teveel kennis over aanwezig is. Daarnaast, kost het ook veel geld om te onderhouden. Maar, ik blijf erbij dat dat op zich voor Nintendo geen probleem zou mogen zijn, geld is er echt genoeg :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hoe staat het eigenlijk met de button lay-out van de GameCube controller voor VC games? Werkt dat nog een beetje goed, of is de classic controller echt veel fijner? Op zich lijkt de classic controller qua lay-out gewoon wat fijner (en wireless uiteraard), maar die kun je dan weer niet gebruiken voor GameCube titels :(

Mocht die echter zo veel beter werken, dan ga ik er zeker binnenkort nog 1 halen; Mario64 lijkt me toch leuk in afwachting op een Mario platformer voor de Wii. Ook zal ik nog een paar SEGA games uitproberen; dat doet me toch weer denken aan de goeie ouwe tijd :) Toch jammer dat we voorlopig nog niet mogen genieten van de super SNES titels (Mario Kart, Super Mario bros. 3, TMNT, etc).

P.S. Ik heb net een nieuwe kast gekocht voor de slaapkamer zodat de TV eindelijk eens op ooghoogte staat. Dat speelt toch stukken beter, vooral met Wii Sports waar je toch grotendeels wilt staan. De Wii staat nu achter de tv weggewerkt (heerlijk, wireless controller); hoewel ik hem met alle plezier er naast had willen staan, is de kast er niet lang genoeg voor :+

Cleetje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:01:
Hoe staat het eigenlijk met de button lay-out van de GameCube controller voor VC games? Werkt dat nog een beetje goed, of is de classic controller echt veel fijner? Op zich lijkt de classic controller qua lay-out gewoon wat fijner (en wireless uiteraard), maar die kun je dan weer niet gebruiken voor GameCube titels :(
Dat vraag ik me dus ook af, ik wil er wel optimaal van kunnen genieten.

Voor sommige games kan je ook de gewone controller (wii remote) gebruiken overigens, heeft iemand daar al ervaring mee?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 140001 op 28-12-2006 14:31 ]

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 21:27

KrL

Foto foto..

Vandaag eindelijk een Wii weten te bemachtigen.. Nu ga ik hem straks thuis natuurlijk meteen aansluiten maar ik heb een vraagje over de draadloze netwerkfunctionaliteit: Ik begreep dat hij alleen WEP slikt. Nu zie ik het niet echt zitten om van WPA2 terug te gaan naar WEP alleen voor de DS. Dus misschien dat ik hem op m'n publieke accesspoint gooi (dichtgetimmerd op http na).. Iemand enig idee welke poorten de Wii gebruikt en of hij eventueel ook een (http)proxy kan gebruiken voor z'n internetverkeer ?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

KrL schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:46:
Vandaag eindelijk een Wii weten te bemachtigen.. Nu ga ik hem straks thuis natuurlijk meteen aansluiten maar ik heb een vraagje over de draadloze netwerkfunctionaliteit: Ik begreep dat hij alleen WEP slikt. Nu zie ik het niet echt zitten om van WPA2 terug te gaan naar WEP alleen voor de DS. Dus misschien dat ik hem op m'n publieke accesspoint gooi (dichtgetimmerd op http na).. Iemand enig idee welke poorten de Wii gebruikt en of hij eventueel ook een (http)proxy kan gebruiken voor z'n internetverkeer ?
heb je nu een Wii of een DS gekocht?
De Wii kan met alle gangbare beveiligingen (inclusief WPA2) om hoor ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Collaborator schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:14:
[...]

De golden sun games waren inderdaad geweldig _/-\o_
Ik wacht nogsteeds op een fatsoenlijke RPG in die stijl voor de Wii. Had er echt op gehoopt voor de cube.
Ik heb ook beide Golden Sun gehad, dat waren echt toppers. Ik meende dat in die tijd er ook geruchten de ronden gingen dat er een GS naar de Cube zou komen maar dat is er dus nooit van gekomen. Het zou wel erg leuk zijn om in die stijl met een graphics niveau van Zelda zou komen. Golden Sun games waren erg uitgebreid en zagen er prachtig uit, goed verhaal, grote wereld, veel wapens, quest en geheime locaties.

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 21:27

KrL

Foto foto..

Boeboe schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:50:
[...]
heb je nu een Wii of een DS gekocht?
De Wii kan met alle gangbare beveiligingen (inclusief WPA2) om hoor ;)
Eeehh, Wii dus.. Slip of the tongue :)
Maar ik dacht gelezen te hebben dat ie alleen WEP pakt.. Maar is dus niet zo ? Mooi !

• Postius
Nee hij pakt ook WPA2 ofzoiets of hoe dat heet. Wep staat geloof ik zelfs uitgeschakeld tenzij je het handmatig inschakeld.

Btw. Ik wil Rayman Raving Rabbids ruilen tegen een ander Wii spel, Iemand intresse?

[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 28-12-2006 16:02 ]

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 12:01
Heb gisteren Red Steel gekocht, maar na een uur of 3 gespeeld te hebben besloten hem toch maar om te ruilen voor Call of Duty 3. op zich was de gameplay wel redelijk, maar ik kon gewoon niet wennen aan de besturing. ook al met de sensitivity gespeeld, medium vond ik te traag, en de hoogste stand was weer veel te snel.

Ook het feit dat je een deadzone hebt van hier tot tokio hebt met besturen beviel me niet.

CoD3 heeft gelukkig normale aim opties, en dan ook nog dynamic aim als je dat fijn vind. geeft een wat realistischere manier van spelen.

Echter heb ik wel een vraagje over CoD3 . het spel bevalt me tot nu toe prima, alleen bij sommige gevechten in het begin (dus als het geknal begint) gebeurd het soms dat het lijkt of mijn Wiimote zijn link kwijt is. ik kan dan mijn poppetje niet besturen, en ik krijg dan 1 wisseling van aim per seconde ongeveer. dit is alleen in het begin van de gevechten zo, daarna gaat 't soepel als wat. Iemand enig idee? het is maar een klein minpunt imo, maar soms komt het ff niet zo handig uit.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Postius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:17:
Nee hij pakt ook WPA2 ofzoiets of hoe dat heet. Wep staat geloof ik zelfs uitgeschakeld tenzij je het handmatig inschakeld.

Btw. Ik wil Excite Truck of Rayman Raving Rabbids ruilen tegen een ander Wii spel, Iemand intresse?
excite truck is hier al uit?! Ik heb wel interesse!

• Bjk
  • Laatst online: 13:02

Bjk

Weet iemand of er ergens nog in de omgeving van Zwolle een wii te bemachtigen is het diverse shops afgebelt maar heb nog nergens succes en ben al 4 dagen bezig. Heb ook Kampen al geprobeerd (wat hier in het topic gemeld was).

Anoniem: 33272

Visgek24 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:27:
Heb gisteren Red Steel gekocht, maar na een uur of 3 gespeeld te hebben besloten hem toch maar om te ruilen voor Call of Duty 3. op zich was de gameplay wel redelijk, maar ik kon gewoon niet wennen aan de besturing. ook al met de sensitivity gespeeld, medium vond ik te traag, en de hoogste stand was weer veel te snel.

Ook het feit dat je een deadzone hebt van hier tot tokio hebt met besturen beviel me niet.

CoD3 heeft gelukkig normale aim opties, en dan ook nog dynamic aim als je dat fijn vind. geeft een wat realistischere manier van spelen.

Echter heb ik wel een vraagje over CoD3 . het spel bevalt me tot nu toe prima, alleen bij sommige gevechten in het begin (dus als het geknal begint) gebeurd het soms dat het lijkt of mijn Wiimote zijn link kwijt is. ik kan dan mijn poppetje niet besturen, en ik krijg dan 1 wisseling van aim per seconde ongeveer. dit is alleen in het begin van de gevechten zo, daarna gaat 't soepel als wat. Iemand enig idee? het is maar een klein minpunt imo, maar soms komt het ff niet zo handig uit.
ik denk dat je storende IR bronnen hebt. Staan er lampen/kaarsen of iets dergelijks in de buurt van je tv?

• Captain N
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:43:
Was er ook een Mario RPG op de N64 ooit verschenen?
edit: He, waar is mijn tekst gebleven? Naja, kwam neer op "ja". :P
Zeg Captain N, die TG16 zoals Bomberman spellen, die speel je dan met de Wii-mote horizontaal neem ik aan? Sinds gisteren weet ik dat dat perfect speelt met 2D games.
Normaalgesproken gebruik ik de classic controller. Zat gratis bij mijn 5000 Wii points, dus waarom niet. En hij ligt heerlijk in de hand, dus ik ben daar wel tevreden mee. Ben alleen soms te lui hem te pakken, dus dan gebruik ik idd gewoon de Wiimote. Werkt bij Bomberman iig ook prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 28-12-2006 16:09 ]

Mijn foto's op Flickr.

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 14:09
dadj schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:02:
[...]

Waar in amsterdam heb je m gevonden??????
Ik heb hem toen bij de free record shop gehaald, vlak bij de Dam, tegenover de MacDonalds ongeveer.
Denk dat de FRS ook de plek is waar je de meeste kans maakt, volgens mij hadden ze er in Beverwijk vandaag ook nog 1 of 2.
Ben vandaag gelukkig wel geslaagd voor Zelda, in Santpoort (dorpje vlak bij Haarlem) in de intertoys hadden ze er nog 7 staan.

Helaas niet geslaagd voor een extra controller of WiiPlay met extra controller. Iemand nog een idee in de buurt van Haarlem?

• spartathijs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb er zou juist een in Turnhout, Belgie gehaald. Daar hadden ze er nog. De enorm vriendelijke verkoopster begreep niet waarom de Bart smit in Nederland er zo weinig had gekregen en de filialen in Belgie zo veel. De telefoonnummers van de filialen in Belgie staan op de Bart Smit site voor wie het proberen wil.

• Visgek82
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:46:
[...]

ik denk dat je storende IR bronnen hebt. Staan er lampen/kaarsen of iets dergelijks in de buurt van je tv?
Nee :) het is alleen bij CoD3. bij alle andere games nooit probs. het lijkt mij er meer op dat de cpu in het ding gewoon ff te druk is op dat moment, of mischien is het een bug?

• spartathijs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2023
Mikey NL schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:01:
[...]

Ik heb hem toen bij de free record shop gehaald, vlak bij de Dam, tegenover de MacDonalds ongeveer.
Denk dat de FRS ook de plek is waar je de meeste kans maakt, volgens mij hadden ze er in Beverwijk vandaag ook nog 1 of 2.
Ben vandaag gelukkig wel geslaagd voor Zelda, in Santpoort (dorpje vlak bij Haarlem) in de intertoys hadden ze er nog 7 staan.

Helaas niet geslaagd voor een extra controller of WiiPlay met extra controller. Iemand nog een idee in de buurt van Haarlem?
Je zou voor een extra wiimote Wehkamp eens kunnen proberen. Gisteren er een besteld, vandaag bezorgd.

• Visgek82
Btw, voor mensen die Zelda nog zoeken voor de Wii. Intertoys in didam heeft er nog 2 of 3 liggen. ook hebben ze hier als ik me niet vergis nog Wii Play.

Het gat ligt tussen arnhem en doetinchem in ongeveer, en het is vlak bij Zevenaar voor de mensen die er wat beter bekend zijn.

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-05 13:49
Xin is zo aardig geweest om http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=list op aanmeld ID te orderen, dus de recentste toevoeging staat onderaan :D

• Postius
Euhm ik weet dat dit een stomme vraag is maar waar kan ik mijn Wii nummer zien?

Anoniem: 90152

Postius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:26:
Inderdaad bestwel vaak langsgekomen, maar we zijn de beroerste hier niet:

Ga naar messaging menu (envelopje), nieuw bericht, voorop je adresboek staat je nummer :*)

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:41
was opzoek naar een component cabel, en zie dat er wel een aantal merken zijn nu,

kwam ook deze tegen http://www.play-asia.com/...z-47-froogle-70-1rch.html

opzich wel een stuk goedkoper dan de officiele van nintendo.. alleen kan je die nog nergens krijgen.

iemand ervaring met deze kabel?

zag wel dat die van blaze wel ok is .. maar net zo duur als die van nintendo zelf.

• Postius
Bedankt ben mezelf nu aan het toevoegen aan de database, nog mensen die vriendjes met mijn Wii willen worden? xD

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Postius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:26:
Vanuit het Wii-menu met je kanalen rechtsonderin naar je prikbord toe. Dan de tweede knop van linksonderin en je ziet drie opties: memo, nog eentje en adressenboek. Selecteer je adressenboek en voilá :)

NB: Als je je wii-nummer daar niet ziet staan, druk dan op de - button op je Wiimote.

edit: nvm
Postius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:30:
Bedankt ben mezelf nu aan het toevoegen aan de database, nog mensen die vriendjes met mijn Wii willen worden? xD
Ja tuurlijk =) Add mij maar (ik sta in de database), dan add ik jou ook zo :)

[ Voor 24% gewijzigd door WickedWizard op 28-12-2006 16:35 . Reden: laat maar, véél te laat xD ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Postius
http://spazout.com/roomba/ -> LOL!
Ok heb je ge-add!
Ok cyph ben je ook aan toevoegen.

[ Voor 45% gewijzigd door Postius op 28-12-2006 16:44 ]

• CyPh
Postius schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:30:
Ik heb nog niemand volgens mij, dus een vriendje is altijd fijn ;)

Uw advertentie hier?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Was ie al voorbijgekomen? Site met allerlei interessante links voor/over de wii (bijvoorbeeld over media center/remote voor windows/mii uitwissel programma):

http://www.liquidicelabs.com/wiiportal/

[ Voor 23% gewijzigd door woekele op 28-12-2006 16:48 ]

Anoniem: 136845

heeft iemand de component kabel hier bestelt? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10u-49-en-70-1mwi.html die werkt toch ook gewoon op mijn hd-tv thuis?
is die 30 euro de vaste prijs of heb ik ook nog kans dat er belasting bij komt?

Anoniem: 101841

Ik wil een Wifi USB connector voor de Wii kopen. Nu heb je de gewone van Nintendo en eentje van Big Ben.

Big Ben

Kennen jullie deze laatste en welke zouden jullie aanraden?

En weten jullie zo of beide wel werken op Windows Vista?

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:42
Heeft iemand hier ervaring met dit ding?
Wiimote docking station
Vind het veel relaxter dan die stomme AA batterijtjes ook al zijn ze oplaadbaar.

Computer says no

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Net te horen gekregen van de lokale Bart Smit dat ik nog 2 weken moet wachten op mijn Wii (apart dat ze in een week er 25 consoles doorheen raggen maar voor de volgende levering toch weer 2 weken). Iets waar ik vrij weinig zin in heb, dus voor de mensen die er in de buurt wonen of er pas zijn geweest hoe is de wii verkrijgbaarheid bij de oosterbuurtjes in Duitsland? Dan ga ik maar even op en neer ik wil em dit jaar hebben!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn notebook heeft Wifi, maar ik internet via een lankabel. Kan ik mijn notebook ook als accespoint instellen zodat je met de Wii via mijn notebook online kan?

• XXlerator
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Passie-m schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:29:
was opzoek naar een component cabel, en zie dat er wel een aantal merken zijn nu,

opzich wel een stuk goedkoper dan de officiele van nintendo.. alleen kan je die nog nergens krijgen.

zag wel dat die van blaze wel ok is .. maar net zo duur als die van nintendo zelf.
Ik heb deze toevallig afgelopen donderdag besteld en gisteren binnen gehad. Al even mee gespeeld en merkbaar aanzienlijk betere beeldkwaliteit. Niet heel lang kunnen testen, maar tot nog toe ziet het er naar uit dat het de investering van een eurotje of 10 zeer zeker waard is.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:21:
Mijn notebook heeft Wifi, maar ik internet via een lankabel. Kan ik mijn notebook ook als accespoint instellen zodat je met de Wii via mijn notebook online kan?
In principe moet dit kunnen (mits je laptop dit ondersteunt natuurlijk). Ik heb zelf mijn Asus P5W DH Deluxe moederbord als access point ingesteld en hierop getest. Werkt prima samen met de Wii.

[ Voor 22% gewijzigd door XXlerator op 28-12-2006 17:25 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:25
Passie-m schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:29:

Ook ik heb deze kabel gisteren mogen ontvangen en de kwaliteit is een stuk beter als composiet.

Zie ook :

Afbeeldingslocatie: http://www.mooh.nl/wii/111.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mooh.nl/wii/222.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mooh.nl/wii/333.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mooh.nl/wii/444.JPG

Ga trouwens morgen proberen COD3 te ruilen, ben alleen aan het twijfelen tussen NFS carbon of red steel. Ben bang dat red steel me niet zo kan boeien.

[ Voor 10% gewijzigd door harley op 28-12-2006 17:35 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Anoniem: 202125

Zelf net need for speed gekocht.
Vind het helemaal geen slecht spel.
De standaard besturing zuigt peentjes.
Gelijk op modus 4 of iets dergelijks gezet.Voelt erg goed aan

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
No offence hoor, maar dat hele tijd "voeg mij toe" roepen begint een beetje oud te worden. Er zijn andere betere manieren dan het hier de hele tijd te posten. Je kunt hier op GoT DM aanzetten zodat je elkaar privé berichten kunt sturen, je kunt gebruikmaken van de database van XiN-eViL of je kunt naar het IRC kanaal dat bij dit topic hoort gaan(#nintendo op irc.tweakers.net).
harley schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:32:
Ga trouwens morgen proberen COD3 te ruilen, ben alleen aan het twijfelen tussen NFS carbon of red steel. Ben bang dat red steel me niet zo kan boeien.
NFS Carbon zou ik afraden. Ik heb het spel gekregen, maar er zijn enorme problemen met de controls. Het grappige is dat ik de Xbox 360 versie ook gespeeld heb en die versie heeft exact dezelfde problemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Steffy
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 101841 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:03:
Ik wil een Wifi USB connector voor de Wii kopen. Nu heb je de gewone van Nintendo en eentje van Big Ben.

Big Ben

Kennen jullie deze laatste en welke zouden jullie aanraden?

En weten jullie zo of beide wel werken op Windows Vista?
Kun je voor dat geld niet beter een router halen :? Er zijn een wereld routers te krijgen voor dik onder de 40 euro en heus niet alleen Sweex maar ook fatsoenlijke merken.

Ik heb geen enkel probleem met mijn router, ik heb hem zowel op de Asus WL-500 en WL-700 en beiden hebben stokoude firmware, zelfs gemodde firmware en werkt allemaal als een trein. Was al lang blij dat ik er zo op kon zonder firmware upgrades wat des tijds bij de DS wel moest |:(

• Captain N
Ik heb een klein Zelda vraagje mbt vertaling. Normaal gesproken kan ik rustig de tekst vertalen, maar kwam nu een cutscene tegen die niet te pauzeren viel. Dus zou iemand me kunnen vertellen wat er in godesnaam gebeurt in de volgende cutscene?

spoiler:
Ik heb net aan de laatste Light Spirit (of hoe dat ook in het engels mag heten) die druppels licht gegeven die die bugs gestolen hadden, vlak voor de water temple. In de cutscene zie je shadow Link's of iets dergelijks, en Ilia (die chick). Ze zijn vrij psycho aan het doen allemaal, en ik vermoed dat dat veroorzaakt wordt door de duistere krachten (of de Triforce?)

De Japanse teksten gingen net even te snel allemaal, dus een korte beschrijving zou fijn zijn. :)

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.