Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Mortal Kombat zal wel starten bij 1 ja, deden ze ook met streetfighter. Ik ben alleen bang dat het de SNES versie van mortal kombat gaat worden, dat zou te jammer zijn.. op een VC game kan je geen muntje plakken voor de bloedcodeGonadan schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:41:
[...]
Heeej een RPG, is die leuk?
Heeft iemand ooit ergens iets gehoord van Mortal Kombat Trilogy die op de VC uitkomt?
Of gaan ze gewoon I, II en III uitbrengen zodat je ze alledrie zou moeten kopen
Ik kan er weinig over vinden.
* Gonadan hoopt van wel
op de GC heb ik beide avalanche en SSX. ik heb SSX al een paar keer rond gespeeld en 1080 nog geen 3 uur in totaal, wat een sf spel was dat zeg..

Wii Sports is ook een leuk spel, vooral omdat je het met meerdere mensen kunt doen. Heb het pas op een lanparty met 4 man de hele nacht lang gedaan, geen moment verveeld
Ik heb alleen wel een probleempje, ik heb vandaag een tweede controller gehaald bij psxshop.nl ( afgehaald, zit in de buurt ( Tip trouwens, ze hebben er nog 5 - 6 op voorraad tegen 5 euro meer.) ), maar dat is dus nog een oude japanse, met een dunne wrist strap dus. Nu heb ik op de Wii-site mijn gegevens ingevuld voor een nieuw bandje, maar hij accepteert mijn Wii Serial key niet, omdat mijn wii te nieuw is.
Mijn controller die bij mijn wii zat had namelijk wel het nieuwe, dikkere bandje.
Hoe kan ik nu toch zorgen dat ik een nieuw bandje krijg van Nintendo? Aangezien ik geen zin heb in controller-in-tv taferelen
[ Voor 29% gewijzigd door Deviruchi op 02-03-2007 17:29 ]
Je controller goed vasthoudenDeviruchi schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:25:
Hoe kan ik nu toch zorgen dat ik een nieuw bandje krijg van Nintendo? Aangezien ik geen zin heb in controller-in-tv taferelen.
Leuk dat je je wii eindelijk hebt, ik denk dat je het spel mede dankzij de wachttijd extra leuk vind
Ik speel het spel vaak beneden op de lcd maar ik merk echt dat de aansluiting het spel stuk minder mooi maakt (composiet). Ik ben namelijk component gewend Xbox, ps2. Nu weet ik dat de Gamecube van mij een Digital Av uitgang heeft, maar de component kabels zijn nergens meer te koop. Nou was mijn vraag, is deze aansluiting misschien hetzelfde als die van de Wii?
Of weet iemand nog waar je zon component kabel kunt kopen voor de gamecube.
Het maakt het beeld namelijk echt een stuk scherper.
Verwijderd
Zover ik weet zijn die kabels niet dezelfde..sjaak88 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:22:
Ik heb sinds vandaag ook Zelda Twilight princess maar dan voor de Gamecube.
Ik speel het spel vaak beneden op de lcd maar ik merk echt dat de aansluiting het spel stuk minder mooi maakt (composiet). Ik ben namelijk component gewend Xbox, ps2. Nu weet ik dat de Gamecube van mij een Digital Av uitgang heeft, maar de component kabels zijn nergens meer te koop. Nou was mijn vraag, is deze aansluiting misschien hetzelfde als die van de Wii?
Of weet iemand nog waar je zon component kabel kunt kopen voor de gamecube.
Het maakt het beeld namelijk echt een stuk scherper.
Is er niemand die zou kunnen kijken of het echt zo is?
Want anders moet ik maar een RGB kabel bestellen.
Alvast bedankt,
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 28-07 23:38
Turn it up loud, captain!
TopicstarterNee, het zijn echt andere uitgangen. Bovendien ondersteunen PAL Gamecube spellen geen progressive scan.sjaak88 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:38:
Dat zou jammer zijn, Op foto's lijken de aansluitingen van de Gamecube en de Wii wel opelkaar, dan heb ik het over de digital AV van de gamecube.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb een 2910VG van Draytek en het werkt/update altijd wel goedMax|Burn schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:44:
@Allemaal
Nintendo (NL?) heeft gewoon een capaciteitsproleem.
S'avonds 40 miljard keer gereset, ging gewoon mega traag. 4u s'ochtends probeer ik het weer en ik trok zo de update en opera binnen zonder problemen.
Me router is verder prima (Draytek 2900G) en verstand van internet heb ik ook welMe eigen verbinding is prima, dat ging gewoon met volle snelheid, ook gisteravond, terwijl de Wii echt voor geen meter liep.(Zowel Wii shop channel als de software update). Opera download knalde er gister zelfs uit met een fout.
Verder zit ik de laatste tijd Zelda te spelen met de gedachte "Waarom zeurt iedereen over de graphics ??" =>
Alles wat in de buurt komt van let's say Quake 3 / Unreal Torunament uit 1999 of eroverheen gaat is toch helemaal niks mis mee
Ik durf zelfs te beweren dat Zelda net zo mooi is als bijvoorbeeld World Of WarCraft of Fable op de PC / X-Box 1
Daarnaast zijn er "Next-Gen" effecten in games zoals Tombraider Legend en Gears Of War die het spel alleen maar lelijker maken vind ik !! Meestal effecten die grijs/bruin zijn en heel erg veel HDR erop hebben staan waardoor het net een strond hoopje lijkt

Zolang het geen PSX/PSone gedoe wordt vind ik het allemaal best
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- MetroidPrime
TopicstarterJij leest zeker VG Cats?nero355 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:11:
Daarnaast zijn er "Next-Gen" effecten in games zoals Tombraider Legend en Gears Of War die het spel alleen maar lelijker maken vind ik !! Meestal effecten die grijs/bruin zijn en heel erg veel HDR erop hebben staan waardoor het net een strond hoopje lijkt![]()
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wehehehe nee krijg wel soms links van een vriend naar "de echt goeie" zeg maar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
SSX Blur heeft er overigens weer een score bij (uit de EGM) die bijdraagt aan de diversiteit van de scores:
Sonic and the Secret Rings: 7.5, 6, 6
Kororinpa: Marble Mania: 7.5, 7, 7.5
SSX Blur: 5.5, 4.5, 6.5
Wing Island: 3, 4, 4
Tiger Woods PGA tour 07: 7.5, 8, 6.5
[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 03-03-2007 07:17 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik speel Zelda nu op m'n Wii aangesloten op een Dell 2407WFP (1920x1200) via component cable --> VGA converter.nero355 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:11:
[...]
Verder zit ik de laatste tijd Zelda te spelen met de gedachte "Waarom zeurt iedereen over de graphics ??" =>
Alles wat in de buurt komt van let's say Quake 3 / Unreal Torunament uit 1999 of eroverheen gaat is toch helemaal niks mis mee
Ik durf zelfs te beweren dat Zelda net zo mooi is als bijvoorbeeld World Of WarCraft of Fable op de PC / X-Box 1
Daarnaast zijn er "Next-Gen" effecten in games zoals Tombraider Legend en Gears Of War die het spel alleen maar lelijker maken vind ik !! Meestal effecten die grijs/bruin zijn en heel erg veel HDR erop hebben staan waardoor het net een strond hoopje lijkt![]()
Moet eerlijk zeggen dat je dan toch wel kristalhelder ziet hoe laag de resolutie is op de Wii en hoe laag de texture resoluties zijn in Zelda. Het is heel tegenstrijdig. Want de 'artwork' in Zelda is gewoon prachtig. echt subliem. De models zijn mooi, de textures fraai en scenes en omgevingen "kloppen" gewoon. Daarom is het bijna pijnlijk om te zien hoeveel pracht er eigenlijk verloren gaat door de (in mijn ogen) te lage hardware specs.
Maar goed, ik kijk er wel doorheen. Ik moet ook niet vergeten dat Zelda een port is van de gamecube. Als ik de video's zie van de nieuwe Metroid Prime corruption..is dat al weer een heel verschil.
Dat lijkt me een fantastische game.... vooral door de controle die je dan hebt met de wii-mote.
Eindelijk een controle die misschien nog wel beter en intuitiever is dan de muis/toetsenbord controle op de PC .....
PS: Is er eigenlijk een Metroid Prime corruoption topic? en zo nee waarom niet!
Verwijderd
Omdat de kwaliteit van de component op de 2407WFP slecht is.bartvb schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:32:
Waarom sluit je de Wii niet direct aan op de component ingang van je monitor
(en das niet mierenneuken...het is echt bagger)
Digital Key heeft professionele converters (component -> VGA).
toevallig had ik die nog liggen. ik zou ze zelf niet kopen voor dit doel. (prijzig)
Mijn PC hangt nu op de DVI en de Wii op de VGA. Kan ik toch nog schakelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 10:53 ]
- MetroidPrime
TopicstarterEGM == 1UpCaptain N schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 07:15:
SSX Blur heeft er overigens weer een score bij (uit de EGM) die bijdraagt aan de diversiteit van de scores:
[...]
De review van 1Up was al compleet anti-Wii(lees de review maar, aan het begin wordt al gezegd dat het onmogelijk is om een goed snowboard spel te maken met de Wii-controller), dus ik verwacht dat de EGM review niet anders is.
dit spel lijkt me (na deze trailer gezien te hebben) niet leuker dan Banjo Kazooie of Wallace & Gromit, maar dat is dan ook mijn mening er overCaptain N schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 07:15:
Iemand al eens gehoord van Ratatouille? Dit filmpje ziet er wel grappig uit. Het doet me een beetje denken aan Banjo Kazooie en Wallace & Gromit. Ik verwacht geen topper, maar zo'n stiekem toch wel vermakelijke game als Wallace & Gromit.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Wat een heerlijke onzin. Ok je hebt hooguit wat knoppen minder maar anders kun je met de Wiimote exact hetzelfde als met de last-gen controllers... Als je dan gaat Wii-bashen doe het dan een beetje fatsoenlijk.MetroidPrime schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:06:
[...]
EGM == 1Up
De review van 1Up was al compleet anti-Wii(lees de review maar, aan het begin wordt al gezegd dat het onmogelijk is om een goed snowboard spel te maken met de Wii-controller), dus ik verwacht dat de EGM review niet anders is.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Misschien wel minder knoppen maar je kan met bewegingen wel allerlei moves maken dus je zit misschien meer in de game, en dat is extra leuk natuurlijk.Deddiekoel schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:42:
[...]
Wat een heerlijke onzin. Ok je hebt hooguit wat knoppen minder maar anders kun je met de Wiimote exact hetzelfde als met de last-gen controllers... Als je dan gaat Wii-bashen doe het dan een beetje fatsoenlijk.
Weet iemand toevallig waneer de wii's beter leverbaar gaan worden, want ik had al ergens iets erover gelezen maar ik ben kwijt waar.
Ik wil eigenlijk een beetje speculeren over waarom de spellen zijn/worden uitgesteld en waarom we er zo weinig over horen. Ik heb een aantal redenen gehoord:
A) Nintendo wil graag zeer goede games maken en leren van de fouten die bij de huidige (3rd party) games worden gemaakt.
C) Het spreiden van de toptitels. Dit is steeds door Nintendo aangegeven. Maar hier klopt iets niet. Waarom spreiden en dan niets nieuws uitbrengen in Q1?
D) Wachten op de online component? Misschien dat Nintendo toch heviger wil gaan inzetten op online en dat ze wachten totdat het netwerk goed draaiend is?
Wat denken jullie?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Jammer en ik zou als advies willen geven: niet naar luisteren.MetroidPrime schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:06:
[...]
EGM == 1Up
Kreeg vandaag SSX Blur binnen en na 2 uurtjes heb ik de controls al aardig door, alleen uber tricks is nog lastig maar het gewoon besturen gaat perfect. Jammer is wel dat veel banen hergebruikt zijn maar ze zijn wel aardig veranderd.
Al met al grafisch ook een hele mooie titel, veel mooie effecten en ook de sneeuw dit echt blijft plakken aan de boarders als ze vallen is heel mooi.
Nee zeker geen miskoop.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Schumi, had je dit al gezien: http://gonintendo.com/?p=13947. Verder komt SSX:Blur in NL komende vrijdag (9 maart) uit, ik ben nog steeds benieuwdschnumi schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:12:
[...]
Jammer en ik zou als advies willen geven: niet naar luisteren.
Kreeg vandaag SSX Blur binnen en na 2 uurtjes heb ik de controls al aardig door, alleen uber tricks is nog lastig maar het gewoon besturen gaat perfect. Jammer is wel dat veel banen hergebruikt zijn maar ze zijn wel aardig veranderd.
Al met al grafisch ook een hele mooie titel, veel mooie effecten en ook de sneeuw dit echt blijft plakken aan de boarders als ze vallen is heel mooi.
Nee zeker geen miskoop.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen? Als het echter net zo leuk is als W&G (wat ondanks wat tekortkomingen een erg leuke game is) zal ik hem zeker even oppikken.Alien B.O.B. schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:21:
dit spel lijkt me (na deze trailer gezien te hebben) niet leuker dan Banjo Kazooie of Wallace & Gromit, maar dat is dan ook mijn mening er over
Zijn er meer mensen waarbij Baseball in Wii Sports het bloed onder de nagels vandaan weet te krijgen? Heb eerst eindeloos gefrustreerd zitten knuppelen om een gouden medaille te krijgen voor 10 homeruns (wat nu godzijdank gelukt is), en ben nu al een aardig tijdje (te lang) bezig om pro te worden. Zit nu op zo'n 850 punten, maar het is nu niet meer vooruit te branden. De computer slaat met het grootste gemak de ene two-base hit na de andere, terwijl ik toch met verschillende effectjes gooi, hard, zacht... het lijkt allemaal niet uit te maken. Ik, daarentegen, sla de hele tijd recht in de armen van die &%($#$)# op het veld.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
In reallife word je ook niet zomaar pro...trainen trainen en uuhh.....nog eens trainen?Captain N schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:46:
[...]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen? Als het echter net zo leuk is als W&G (wat ondanks wat tekortkomingen een erg leuke game is) zal ik hem zeker even oppikken.
Zijn er meer mensen waarbij Baseball in Wii Sports het bloed onder de nagels vandaan weet te krijgen? Heb eerst eindeloos gefrustreerd zitten knuppelen om een gouden medaille te krijgen voor 10 homeruns (wat nu godzijdank gelukt is), en ben nu al een aardig tijdje (te lang) bezig om pro te worden. Zit nu op zo'n 850 punten, maar het is nu niet meer vooruit te branden. De computer slaat met het grootste gemak de ene two-base hit na de andere, terwijl ik toch met verschillende effectjes gooi, hard, zacht... het lijkt allemaal niet uit te maken. Ik, daarentegen, sla de hele tijd recht in de armen van die &%($#$)# op het veld.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Captain N schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 04:06:
[...]
Die naam doet me denken aan een van de meest ondergewaardeerde N64 games: Spacestation Silicon Valley. Een erg tof spel als je het mij vraagt, maar ik ben geloof ik zo'n beetje de enige die er zo over denkt.
In ieder geval niet helemaal de enige want ik vond hem ook tof.
Heb je helemaal gelijk in. Waar wat ik wilde zeggen is dat je de Wiimote ook hetzelfde kunt indelen als een last-gen controller. Dus dat je geen games voor de Wiimote kunt is onzin. Naast puur een indeling op knoppen kun je met de Wiimote veel meer natuurlijk.darkdesign schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:45:
[...]
Misschien wel minder knoppen maar je kan met bewegingen wel allerlei moves maken dus je zit misschien meer in de game, en dat is extra leuk natuurlijk.
Weet iemand toevallig waneer de wii's beter leverbaar gaan worden, want ik had al ergens iets erover gelezen maar ik ben kwijt waar.
Is een goede tip weet je misschien ook een video waarop je het percies kunt zien?Hoedje schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:18:
[...]
Schumi, had je dit al gezien: http://gonintendo.com/?p=13947. Verder komt SSX:Blur in NL komende vrijdag (9 maart) uit, ik ben nog steeds benieuwd.
Tot nu toe wil het nog niet erg lukken, af en toe al wel dus het zal wel beter worden.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
He surrounded, jij hier!Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:04:
offtopic:
In ieder geval niet helemaal de enige want ik vond hem ook tof.Alleen werd het halverwege wel heel erg lastig. Het is me nooit gelukt om het spel uit te spelen, maar de eerste twee werelden waren erg tof om te spelen.
Mijn foto's op Flickr.
Nee, helaas. Ik heb wel deze twee filmpjes gezien:schnumi schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:43:
[...]
Is een goede tip weet je misschien ook een video waarop je het percies kunt zien?
Tot nu toe wil het nog niet erg lukken, af en toe al wel dus het zal wel beter worden.
http://www.youtube.com/watch?v=h6FyMup8VAk
http://www.youtube.com/watch?v=Raw1UoI4R1E
Maar die geven alleen maar aan hoe goed het te doen is, niet hoe je het moet doen
Wat ik wel een beetje vaag vind is dat je met die special attack het hele beeld kan wegvagen, beetje teveel van het goede wat mij betreft.
Verwijderd
Captain N schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:50:
[...]
He surrounded, jij hier!Ik zat laatst te denken dat het jammer is dat je hier nooit meer post. Is dit het begin van een nieuw surrounded in het grote Cube/Wii topic tijdperk, of voorlopig een eenmalige post?
Weet ik nog niet
Chew Man Fu is ook erg leuk als je van dat soort puzzel/actiespelletjes houdt. Gisteren veel te laat gaan slapen omdat ik nog even één level wilde halenGisteren Streets of Rage gedownload, echt vet om dat met z'n tweeen te spelen
Nu nog verder met Challenge, maar ik vind die poortjes zo irritant...
Dat had ik donderdag geprobeerd, alleen dan of een wiimote of wiiplay. 9 winkels niksCartman! schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:47:
Phoe...net Hilversum afgelopen voor Wii Play + WiiMote maar helaas... Zo nog naar Utrecht toe om met mn vriendin n DS Lite te kopen (multiplayer, yeah!) en hopelijk vind ik er daar dan een... ik verwacht alleen van niet.

:: Game Over ::
Soms lukt het me, maar ik weet dan niet meer wat ik precies deed
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Op het hoogste punt de bal slaanThund3r schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:16:
Zeg, hoe Smash je nu eigenlijk bij Wii Tennis? (Ik bedoel zo'n harde opslag)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
De bal omhoog gooien en als de bal zijn hoogste punt bereikt heeft met de Wiimote slaanThund3r schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:16:
Zeg, hoe Smash je nu eigenlijk bij Wii Tennis? (Ik bedoel zo'n harde opslag)
duurde ook evene voordat ik dat door had
Verwijderd
Ik denk dat Nintendo en de andere ontwikkelaars graag goede games willen uitbrengen die de Wii echt recht aan doen.
Op grafisch gebied kan men de strijd niet aan met de PS3 of de X360. Ontwikkelaars zullen er dus wel voor moeten zorgen dat het spel echt goed gebruik maakt van de controller. Doen ze dit niet dan zal men het spel niet kopen.
Verwijderd
Ik dacht dat we rond deze tijd wel 'even' de winkel binnen konden lopen en zon apparaatje halen. Niet dus, erg raar.
- MetroidPrime
TopicstarterMaar dan is er nog steeds iets vreemds aan de hand met Metroid Prime 3. Retro had maar anderhalf jaar voor deel 1 nodig en minder dan 2 jaar om deel 2 te maken. MP3 is nu al meer dan 2,5 jaar in ontwikkeling en er is nog steeds geen releasedatum bekend. Dat is toch wel erg vreemd voor een spel dat een jaar geleden al bijna af was.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:49:
[...]
Ik denk dat Nintendo en de andere ontwikkelaars graag goede games willen uitbrengen die de Wii echt recht aan doen.
Zo raar is het niet. De vraag is vele malen hoger dan verwacht, daarom is de Wii nu nogsteeds moeilijk te vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:01:
Ik heb een week geleden de Wii besteld bij wehkamp.nl, maar ik heb geen idee waneer die leveringen bij hun binnenkomen. Kvind het zowiezo raar hoe de zaken gaan van Nintendo![]()
Ik dacht dat we rond deze tijd wel 'even' de winkel binnen konden lopen en zon apparaatje halen. Niet dus, erg raar.
[ Voor 31% gewijzigd door MetroidPrime op 03-03-2007 19:08 ]
Dat kan nog wel even duren. de Wii loopt zo goed dat gewoon alles is uitverkocht en wij gewoon nog even geduld moeten opbrengen. Ookal is dat voor velen van ons niet mogelijkVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:01:
Ik heb een week geleden de Wii besteld bij wehkamp.nl, maar ik heb geen idee waneer die leveringen bij hun binnenkomen. Kvind het zowiezo raar hoe de zaken gaan van Nintendo![]()

Verwijderd
Jij hebt hem dus nog ook niet neem ik aan?SmoothTweaker schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:06:
[...]
Dat kan nog wel even duren. de Wii loopt zo goed dat gewoon alles is uitverkocht en wij gewoon nog even geduld moeten opbrengen. Ookal is dat voor velen van ons niet mogelijk
Ik hoop dat ie aanstaande week, of die week erna komt met een beetje geluk

Het grappige is, is dat ik hem bij de Media Markt in Almere rond de 15de hebt besteld... Afgelopen dinsdag (de 27ste) werk ik gebeld dat ze een lading binnen hadden gekregen en of ik nog interesse had (dacht bij mezelf, 'What do you think, idioot"?)... Al met al deed het hier dus maar een kleine 2 weken voordat ik hem had... Misschien mzzl, maar ik heb er in ieder geval eentjeSmoothTweaker schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:06:
[...]
Dat kan nog wel even duren. de Wii loopt zo goed dat gewoon alles is uitverkocht en wij gewoon nog even geduld moeten opbrengen. Ookal is dat voor velen van ons niet mogelijk

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
Verwijderd
Tering beter!!!xsess schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:41:
[...]
Het grappige is, is dat ik hem bij de Media Markt in Almere rond de 15de hebt besteld... Afgelopen dinsdag (de 27ste) werk ik gebeld dat ze een lading binnen hadden gekregen en of ik nog interesse had (dacht bij mezelf, 'What do you think, idioot"?)... Al met al deed het hier dus maar een kleine 2 weken voordat ik hem had... Misschien mzzl, maar ik heb er in ieder geval eentje
Echt dikke humor en nog leuk tenissen ook
Waar heb je die zo goedkoop op de kop getikt?nudie schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:00:
haha damn Mario Power Tennis voor 20eurri incl op de kop getikt, wat een must-have GC titel!
Echt dikke humor en nog leuk tenissen ook
Tsjah, het is vooral veeeeel mazzel hebben. Een Wii hebben was voor mij geen must, maar gezien ik in het centrum van Maastricht woon loop ik voor de lol nog wel eens alle winkels langs. Tot en met de V&D (of all places!) was alles voor meer dan 4 weken vooruit gereserveerd. Gezien ik geen reserveer-mens ben, haakte ik af en dacht ik na over de Ps3. Maar toen liep ik toevallig een winkel in (de E-Plaza) waar men twee Wii's binnen had gekregen en die heb ik dan ook meteen beiden gekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:45:
[...]
Tering beter!!!Khoop dat de mijne snel komt
Blij als ik ermee ben, zijn er nu geen controllers meer te krijgen en er is een onbekende levertijd voor die dingen. Mazzel dat ik twee Wii's en dus twee controllers heb. Golf bij Wii Sports is trouwens de bom! Ik zie al uit naar iets geavanceerdere opties in Tiger Woods PGA'07.
Nooit gedacht dat ik golfgames tof zou gaan vinden, maar met deze controller is het écht tof!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Wisey op 04-03-2007 13:42 ]
Verwijderd
Ik dacht dat daar nog niks over bekend was?
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Aah dat verklaart een hoop!Wisey schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:42:
E-plaza (maastricht) neemt ook geen reserveringen aan, dus daar heb je gewoon de meeste kans
Heb nu nog een paar controllers nodig, die hoop ik bij de buren van me (Dixons, Grote Staat) te fixen, tenzij je nog een plek weet in Maastricht waar ze die units verkopen
Is er ook niet, maar BS zal wel een systeem hebben waarbij je een releasedate moet invullen. En met het succes van de Wii willen ze denk ik wel al kunnen zeggen dat de nieuwe Mario al te bestellen is. Nintendo heeft wel gezegd dat hij dit jaar zou uitkomen dus 1 december is niet eens zo gek.Desperado112 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:09:
Goh grappig zit ik net op de site van Bartsmit te kijken staat Mario Galaxy er albij met als verwachte datum 1 december 2007!!!
Ik dacht dat daar nog niks over bekend was?
In Duitsland staan in zowat elke winkel nog pallets vol met Wii (Saturn, Mediamarkt o.a)SmoothTweaker schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:06:
[...]
Dat zijn gewoon distributieproblemen, Duitsland krijgt er teveel, en Nederland te weinig, en dat is toch o.a Nintendo's fout.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
- MetroidPrime
TopicstarterAlleen lijkt Duitsland zo'n beetje het enige land in de wereld te zijn met een overschot aan Wii's. Ik denk dat Nintendo eerder de vraag in Duitsland heeft overschat dan dat er distributieproblemen zijn.Thund3r schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:30:
[...]
In Duitsland staan in zowat elke winkel nog pallets vol met Wii (Saturn, Mediamarkt o.a)
Dat zijn gewoon distributieproblemen, Duitsland krijgt er teveel, en Nederland te weinig, en dat is toch o.a Nintendo's fout.
Verwijderd
En wat ik begrepen heb (ook van nintendo, khad ze gemailt) word dat deze maand recht gezet, maart dus.Thund3r schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:30:
[...]
In Duitsland staan in zowat elke winkel nog pallets vol met Wii (Saturn, Mediamarkt o.a)
Goed spel. Wordt beter al naar gelang je meer abilities krijgt. Bediening is hit & miss, het rennen en uitwijken gaat goed, homing attack is meestal OK maar soms ook niet, dan kan ik naar voren tilten wat ik wil maar Sonic doet niks.
Grooste frustratie: soms MOET je iets pakken of zo en wil je achteruit.
Stel je voor. Sonic loopt vanzelf vooruit, OOK ALS JE ACHTERUIT WILT GAAN. Je staat dus een soort van achteruit te humpen, ziet er raar uit. De camera draait niet, dus je ziet niet waar je heen humpt. Dat had beter gekund, bijvoorbeeld met een 180-graden-draai-knop zoals in Resident Evil 4.
Maar goed, eigenlijk hoor je ook niet achteruit te gaan bij Sonic games
[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 04-03-2007 19:18 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
je kan toch achteruit gaan door de wii mote 180 graden te draaienWillybubba schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:18:
Sonic, extended impressies
Goed spel. Wordt beter al naar gelang je meer abilities krijgt. Bediening is hit & miss, het rennen en uitwijken gaat goed, homing attack is meestal OK maar soms ook niet, dan kan ik naar voren tilten wat ik wil maar Sonic doet niks.
Grooste frustratie: soms MOET je iets pakken of zo en wil je achteruit.
Stel je voor. Sonic loopt vanzelf vooruit, OOK ALS JE ACHTERUIT WILT GAAN. Je staat dus een soort van achteruit te humpen, ziet er raar uit. De camera draait niet, dus je ziet niet waar je heen humpt. Dat had beter gekund, bijvoorbeeld met een 180-graden-draai-knop zoals in Resident Evil 4.
Maar goed, eigenlijk hoor je ook niet achteruit te gaan bij Sonic games
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
Mensen vergeten nog wel eens dat in Duitsland het hoofddistributiecentrum van Nintendo is in Europa. Verklaard natuurlijk een hoopMetroidPrime schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:17:
[...]
Alleen lijkt Duitsland zo'n beetje het enige land in de wereld te zijn met een overschot aan Wii's. Ik denk dat Nintendo eerder de vraag in Duitsland heeft overschat dan dat er distributieproblemen zijn.
Vind het wel jammer dat die laatste cup in excite truck maar 1 race bevat. Had eigenlijk gehoopt op nog een route voor elk van de omgevingen.
Nope sorry...als je nou 1 Wii voor mij had laten staan, dan was ik ze wel in duitsland voor je wezen halenZegato schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:22:
[...]
Aah dat verklaart een hoop!
Heb nu nog een paar controllers nodig, die hoop ik bij de buren van me (Dixons, Grote Staat) te fixen, tenzij je nog een plek weet in Maastricht waar ze die units verkopen
Was vergeten erbij te vertellen dat het 2de hands wastweak_dude schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:07:
[...]
Waar heb je die zo goedkoop op de kop getikt?
Verwijderd
Verwijderd
Welkom allereerst, nog maar net lid op GoT zie ikVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:52:
Waarom zegt iedereen VC'en wat betekent dat?
Advies: probeer eerst zelf wat info te vinden voordat je iets vraagt.
Een heel klein beetje energie steken in het lezen van de openingspost in dit geval had je namelijk het volgende opgeleverd:
...tadaaVirtual Console
Op dit moment zijn er geen releasedata bekend van aankomende Virtual Console spellen. Nintendo maakt iedere vrijdag bekend welke Virtual Console spellen er die dag uitkomen, dus het is het beste om iedere vrijdag zelf te kijken welke spellen er uit zijn, de Nintendo website te lezen of dit topic te volgen(aanbevolen optie).
Om te zien welke spellen er momenteel beschikbaar zijn op de Virtual Console, kun je het beste gaan kijken bij The Virtual Console Archive
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 20:59 ]
Verwijderd
Kheb serieus waar die hele post gelezen, maar volgens mij kwam daar de afkorting VC niet in voorVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:56:
[...]
Welkom allereerst, nog maar net lid op GoT zie ik![]()
Advies: probeer eerst zelf wat info te vinden voordat je iets vraagt.
Een heel klein beetje energie steken in het lezen van de openingspost in dit geval had je namelijk het volgende opgeleverd:
[...]
...tadaa

Verwijderd
dat excite truck is erg leuk. ik ben eigenlijk nooit zo dik met nintendo geweest, maar ik ben blij dat ik de wii voornamelijk vanwege de nieuwe besturing een kans heb gegeven. misschien ook maar eens wat nintendo klassiekers downloaden voor de vc. heeft iemand aanraders?Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:29:
[...]
Vind het wel jammer dat die laatste cup in excite truck maar 1 race bevat. Had eigenlijk gehoopt op nog een route voor elk van de omgevingen.
Verwijderd
Waren er in Hilversum ook geen Wii consoles te vinden, of heeft iemand er eentje ergens anders in het midden van het land gevonden (A'dam, Almere, Utrecht bijv)?Webby_143 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:55:
[...]
Dat had ik donderdag geprobeerd, alleen dan of een wiimote of wiiplay. 9 winkels niks
De Media Markt in Almere zal ik morgen bellen.
We hebben een platte tv waar een componentaansluiting op zit. Is het verstandig om zo'n kabeltje te kopen, of voegt dat niks toe?
Welke andere accessoires raden jullie me aan om bij een Wii te kopen?
Verwijderd
Ik kan me de laatste tijd uren vermaakt met Super Mario World. Ik heb dat vroeger nooit gespeeld(ook nooit zo Nintendo achtig geweest), daar kun je je wel even mee vermakenVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:30:
[...]
dat excite truck is erg leuk. ik ben eigenlijk nooit zo dik met nintendo geweest, maar ik ben blij dat ik de wii voornamelijk vanwege de nieuwe besturing een kans heb gegeven. misschien ook maar eens wat nintendo klassiekers downloaden voor de vc. heeft iemand aanraders?
En anders Mario Cart 64 voor de Nintendo 64. Ook erg vermakelijk
Verwijderd
Tevens is het mij opgevallen dat Wii Play juist wel weer redelijk leverbaar is. Ik had play al en in mijn zoektocht naar een Wiimote heb ik toch een paar keer Wii play gezien (FRS en V&D in Den Bosch) en maar in 1 winkel normale wiimotes...
- MetroidPrime
TopicstarterSuper Mario Bros. en Super Mario 64 zijn ook sterk aan te raden. Super Mario World is naar mijn mening wel de beste van de drie, maar ze zijn alledrie de moeite waard.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:29:
super mario world ga ik dan zeker proberen. heb een beetje het idee dat er een hele nieuwe wereld voor me open gaat.
Verder is Zelda: Ocarina of Time één van de beste spellen ooit en Zelda: A Link to the Past(komt binnenkort uit) mag eigenlijk ook niet in je collectie ontbreken.
Als ik nog een keer probeer te updaten zegt de WII de software up to date is. Enig idee hoe ik dat kanaal naar voren kan toveren?
Hehe, die kun je downloaden via het shoppingkanaal (nadat je de nieuwste versie van de firmware hebt).altern8 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:02:
Ik heb een (klein) probleem met mijn WII. Hij laat het Enquête kanaal niet zienIk heb de software geupdate. Nu zou je denken, er kmt een icoontje bij.. maar helaas.
Als ik nog een keer probeer te updaten zegt de WII de software up to date is. Enig idee hoe ik dat kanaal naar voren kan toveren?
Welke stad? Ik heb Hilversum compleet afgelopen namelijk en alle verkopers waren aan het klagen hoe beroerd ze van spullen werden voorzien. Op de vraag 'wanneer verwacht je er weer een paar?' kreeg ik vaak als antwoord : 'twee weken geleden al eigenlijk'Deddiekoel schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:21:
Tevens is het mij opgevallen dat Wii Play juist wel weer redelijk leverbaar is. Ik had play al en in mijn zoektocht naar een Wiimote heb ik toch een paar keer Wii play gezien (FRS en V&D in Den Bosch) en maar in 1 winkel normale wiimotes...

autsjHoedje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:03:
[...]
Hehe, die kun je downloaden via het shoppingkanaal (nadat je de nieuwste versie van de firmware).
Allereerst moet ik zeggen dat Nintendo NL toch echt het brakst lijkt met het leveren van wat dan ook, t.o.v. andere landen. Het niet kunnen krijgen van f*ckin controllers is natuurlijk belachelijk. Kan geeneens multiplayer games doen (behalve doorgeefgames, maar niks simultaan)
Missie Wii controller (Zowel los dan wel Wii Play):
Intertoys Heerhugowaard: Niks
Bart Smit Heerhugowaard: Nakkes
Dixons Heerhugowaard: Nada
E-plaza Heerhugowaard: Jonguh
FRS Heerhugowaard: Nope...
Mediamarkt Alkmaar: Nope (Trouwens, het Wii schap is echt 10x zo klein als de PS2 en XBOX360 schappen..erg slechte ontwikkeling..)
FRS Alkmaar: Nopeszzzzz
Van Leest Alkmaar: Neuhhh..tuurlijk niet
Intertoys Alkmaar: Noppppppeeesss
V&D Alkmaar: Vertiefte 34%$&$%&
Dixons Alkmaar: TERINGT$%^$^%&^%*^^%&^
Bart Smit Alkmaar: !!!@$%#%HOERENZOOI%^$%^%^&%^&%^&%
E-plaza Alkmaar: STERFFFFFF@#$@#$
Oftewel: Schandalig @ Nintendo. Vaak hoor je ook dat ze al tijden niks meer binnen krijgen en wanneer wel is ook onbekend.Vrienden van me willen nu ook een Wii kopen..heb ik tenminste 2 controllers als ik daar speel
[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 09:49 ]
Hehe, waarom een groot schap maken als je niets te verkopen hebt.Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:47:
Mediamarkt Alkmaar: Nope (Trouwens, het Wii schap is echt 10x zo klein als de PS2 en XBOX360 schappen..erg slechte ontwikkeling..)
Maar je hebt wel gelijk, ik vind dat nintendo schappen sowieso altijd relatief klein zijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In het oosten gaat het een stuk beter andersMax|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:47:toon volledige bericht
Mijn drama met een Wiicontroller vinden..
Allereerst moet ik zeggen dat Nintendo NL toch echt het brakst lijkt met het leveren van wat dan ook, t.o.v. andere landen. Het niet kunnen krijgen van f*ckin controllers is natuurlijk belachelijk. Kan geeneens multiplayer games doen (behalve doorgeefgames, maar niks simultaan)
Dixons Heerhugowaard: Nada
E-plaza Heerhugowaard: Jonguh
FRS Heerhugowaard: Nope...
FRS Alkmaar: Nopeszzzzz
Van Leest Alkmaar: Neuhhh..tuurlijk niet
Intertoys Alkmaar: Noppppppeeesss
V&D Alkmaar: Vertiefte 34%$&$%&
Dixons Alkmaar: TERINGT$%^$^%&^%*^^%&^
Bart Smit Alkmaar: !!!@$%#%HOERENZOOI%^$%^%^&%^&%^&%
E-plaza Alkmaar: STERFFFFFF@#$@#$
Oftewel: Schandalig @ Nintendo. Vaak hoor je ook dat ze al tijden niks meer binnen krijgen en wanneer wel is ook onbekend.Vrienden van me willen nu ook een Wii kopen..heb ik tenminste 2 controllers als ik daar speel(Na uiteraard 4-6 weken wachten op de Wii zelf..)
Vriend van me had na 4 weken zijn Wii binnen, toch nog snel als ik het allemaal zo lees, maar controllers e.d. zijn echt geen probleem.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik denk dat ze gewoon geen games hebben om te releasen, beetje nuchter mag welWillybubba schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:02:
Ik denk dat Nintendo expres wat ruimte overlaat voor de third parties, zodat hun games ook eens goed verkocht worden. Normaal is Nintendo zeijn eigen grootste concurrent en ik denk dat ze dat nu anders willen doen.
Verwijderd
Het is wat je schandalig vindt. Nintendo heeft wereldwijd al meer dan 5 miljoen Wii's uitgeleverd. Volgens mij is er geen enkele andere console bouwer ooit geweest die een aantal maanden na de launch al zoveel consoles verscheept cq verkocht heeft.Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:47:
Oftewel: Schandalig @ Nintendo. Vaak hoor je ook dat ze al tijden niks meer binnen krijgen en wanneer wel is ook onbekend.Vrienden van me willen nu ook een Wii kopen..heb ik tenminste 2 controllers als ik daar speel(Na uiteraard 4-6 weken wachten op de Wii zelf..)
Mijns inzien is de vraag gewoon VELE malen groter dan iedereen verwacht had, zelfs meer dan Nintendo ooit verwacht had.
Het is eerder dus HULDE@nintendo.
Probeer in Haarlem, genoeg te vinden!Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:47:
Mijn drama met een Wiicontroller vinden..
.....
Het lijkt er sterk op dat Nintendo NL anders nog veel slechter levert dan omliggende landen. Schande @ Nintendo NL dan maar? NL(Benelux) heeft het historisch gezien altijd veel beroerder dan omliggende landen hoor. Na de SNES was het leveren wel vaker brak. De N64 was slecht te krijgen maar daar kon ik in ieder geval nog controllers voor bijkopenHet is eerder dus HULDE@nintendo.
Verder zou er geen enkele reden mogen zijn om ZO'N tekort in controllers te hebben. Zo ingewikkeld is de fabrikage ervan nu ook weer niet. Je zou toch denken dat je voor elke verkochte Wii toch wel 1 Wiimote beschikbaar zou hebben ? In de praktijk ken ik bijna niemand met een Wii en meer dan 1 controller. Waar zijn die controllers gebleven ? Japan zeker?
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 10:59 ]
Alhoewel ik het in essentie wel met je eens bent; Nintendo heeft wat mij betreft Nederland te veel links laten liggen, heb ik een geheel andere ervaring met die remotes hoor! Ik heb een Wii met 2 remotes (bewuste keuze) en een paar vrienden van mij hebben er zelfs 4. Dus wat betreft het enorme tekort aan remotes vindt ik het nog meevallen.Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:53:
[...]
Het lijkt er sterk op dat Nintendo NL anders nog veel slechter levert dan omliggende landen. Schande @ Nintendo NL dan maar? NL(Benelux) heeft het historisch gezien altijd veel beroerder dan omliggende landen hoor. Na de SNES was het leveren wel vaker brak. De N64 was slecht te krijgen maar daar kon ik in ieder geval nog controllers voor bijkopenDe gemiddelde winkel krijgt gewoon 1 of 2 Wii per week binnen, populair of niet, dat is gewoon weinig.
Verder zou er geen enkele reden mogen zijn om ZO'N tekort in controllers te hebben. Zo ingewikkeld is de fabrikage ervan nu ook weer niet. Je zou toch denken dat je voor elke verkochte Wii toch wel 1 Wiimote beschikbaar zou hebben ? In de praktijk ken ik bijna niemand met een Wii en meer dan 1 controller. Waar zijn die controllers gebleven ? Japan zeker?
What's the point of living if you can't feel alive?
Ik wou bij alternate.de bestellen maar die doen niet (meer?) aan creditcards met buitenlandse bestellingen. Hoe hebben de mensen hier er dan besteld? Lekker hoor...naja zo missen ze een order van 150 euro
edit: amazon.de is nu 3-6 weken
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 11:35 ]
Zoals meedere personen hier heeft ze hem besteld bij amazon.de en vanochtend kreeg ze al een verzend bevestiging. Ben nu niet meer te houden en wil even weten hoe lang het hierna ongeveer duurt voordat ze voor mijn deur staan. Kon op deze vraag niet echt een antwoord vinden. (overigens wel vaker gevraagd)
[ Voor 7% gewijzigd door robbydw op 05-03-2007 12:06 ]
Geen commentaar
Zoals in de post al stond was dit in Den Bosch!Cartman! schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:04:
[...]
Welke stad? Ik heb Hilversum compleet afgelopen namelijk en alle verkopers waren aan het klagen hoe beroerd ze van spullen werden voorzien. Op de vraag 'wanneer verwacht je er weer een paar?' kreeg ik vaak als antwoord : 'twee weken geleden al eigenlijk'
oke.... vol verwachting...-Sander schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:14:
3 werkdagen vanaf de bestelling ongeveer geloof ik.
Geen commentaar
Verwijderd
Heb hem even met de Wii laten spelen en wat blijkt, hij wilde er gelijk ook eentje hebben.
Zo zie je maar, eenmal mee gespeeld en je bent verkocht.
Verwijderd
Het snel serveren en effect aan de bal lukt wel, maar het lobben en slicen lukt nog niet.
Iemand die kan uitleggen hoe je die twee tricks doet?
Verder in Leeuwarden ook een drama, nergens meer wat te krijgen, zelfs games zijn her en der op. Gelukkig heb ik mijn Wii sinds 17 december al, gewoon na 1 telefoontje opgehaald.
Dit topic is gesloten.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!