Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:47:
Ik probeer nog steeds 2 tricks in Wii Tennis te ontdekken, maar lukt nog niet echt.
Het snel serveren en effect aan de bal lukt wel, maar het lobben en slicen lukt nog niet.
Iemand die kan uitleggen hoe je die twee tricks doet?
Lobben is echt niet meer dan een kwestie van je wii mote iets naar achter tilten als je slaat.
Ik moet juist moeite doen om niet te lobben steeds, moet er echt aan denken iets naar voren te tilten voordat ik sla!

Slicen zal wel een beweging zijn waarbij je bij je achterzwaai wat hoger zit en na je voorzwaai wat lager uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nog even 15-20 webshops geheckt..allemaal leeg..allemaal leverancier ook leeg..allemaal geen indicatie (op 2 na, een gaf eind maart aan en de ander eind april..voor een controller !!)

De enige die wel lijkt te hebben is alternate maardie accepteren geen CC's :?

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 13:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:53:
Waar zijn die controllers gebleven ? Japan zeker?
Hier liggen in de meeste winkels bergen controllers. Vitrinekasten met een stuk of 50 controllers opgestapeld zijn eerder regel dan uitzondering. En waarschijnlijk liggen er in het magazijn ook nog wel een paar dozen vol. Dus zou goed kunnen dat ze idd in Japan zijn gebleven. :P De Wii zelf daarentegen...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

Nasty Nate schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:12:
[...]
Lobben is echt niet meer dan een kwestie van je wii mote iets naar achter tilten als je slaat.
Ik moet juist moeite doen om niet te lobben steeds, moet er echt aan denken iets naar voren te tilten voordat ik sla!

Slicen zal wel een beweging zijn waarbij je bij je achterzwaai wat hoger zit en na je voorzwaai wat lager uitkomt?
Lobje is slechts een kwestie om van "onder naar boven" te slaan met je wiimote (ipv "van links naar rechts"), hetgeen je ook zou doen met een tennisracket.

Ik heb een ander vraagje over het tennis. Als ik single player tennis op de Wii zie ik vaak dat de tegenstander met heel erg veel effect slaat. Ik heb al een aantal polsdraaiingen e.d. geprobeerd maar mij is nog geen enkele keer een "gecontroleerde draai" naar links of rechts gelukt, enkel soms perongeluk. Weten mensen hier hoe het effect werkt met Tennis??

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Captain N schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:19:
[...]

Hier liggen in de meeste winkels bergen controllers. Vitrinekasten met een stuk of 50 controllers opgestapeld zijn eerder regel dan uitzondering. En waarschijnlijk liggen er in het magazijn ook nog wel een paar dozen vol. Dus zou goed kunnen dat ze idd in Japan zijn gebleven. :P De Wii zelf daarentegen...
en hier is.....?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MM- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Lobje is slechts een kwestie om van "onder naar boven" te slaan met je wiimote (ipv "van links naar rechts"), hetgeen je ook zou doen met een tennisracket.

Ik heb een ander vraagje over het tennis. Als ik single player tennis op de Wii zie ik vaak dat de tegenstander met heel erg veel effect slaat. Ik heb al een aantal polsdraaiingen e.d. geprobeerd maar mij is nog geen enkele keer een "gecontroleerde draai" naar links of rechts gelukt, enkel soms perongeluk. Weten mensen hier hoe het effect werkt met Tennis??
Oefening baart kunst, of je laat je vrouw/vriendin tegen je spelen en dan kan zij wel vertellen hoe het werkt. Op een of andere manier weet mijn vrouw de meest kunstzinnige bewegingen te bewerkstelligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Japan :+
Captain N schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:19:
[...]

[ Voor 70% gewijzigd door J2pc op 05-03-2007 13:37 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Mijn vriendin heeft vorige week donderdag Korinpa gekocht. Nou heb ik even met haar gespeeld maar het viel me wel op dat mijn pols erg veel last kreeg itt andere games die ik met de Wii heb gespeeld (ik heb last van RSI). Zijn er anderen hier die Korinpa ook hebben en is het hun ook opgevalle dat je soms echt hele vervelende bewegingen moet maken?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je kunt dat effect maken door, wanneer je een backhand maakt, je wii-mote tijdens de slag van links-naar-rechts te draaien zodat de bovenkant naar de vloer wijst. Je bal zal dan dat mooie effect geven, maar doe je dit te fanatiek, komt ie achter de lijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:17:
Nog even 15-20 webshops geheckt..allemaal leeg..allemaal leverancier ook leeg..allemaal geen indicatie (op 2 na, een gaf eind maart aan en de ander eind april..voor een controller !!)

Play-asia heeft Wiimotes. Ze zijn meestal ook wel snel. Probeer dat eens.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:30:
[...]
Je kunt dat effect maken door, wanneer je een backhand maakt, je wii-mote tijdens de slag van links-naar-rechts te draaien zodat de bovenkant naar de vloer wijst. Je bal zal dan dat mooie effect geven, maar doe je dit te fanatiek, komt ie achter de lijn...
Thanx _/-\o_

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
[...]

Ok zou kunnen, ikzelf sloeg dus al steeds lobjes door alleen de wiimote naar achter te tilten en verder gewoon te slaan. (ik speel zelf ook tennis in't echie en dan doe je het ook zo...dat lepelen wat jij beschrijft doen alleen lui die niet kunnen tennissen.. ;) )

Ik wil thuis trouwens ook graag een Wii maar ik heb geen beamer ofzo, wel een 82 cm breedbeeld tv.
Kan het daar een beetje op denken jullie?

Is het met z'n tweeen tegelijk niet veel te klein als split screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:30:
Mijn vriendin heeft vorige week donderdag Korinpa gekocht. Nou heb ik even met haar gespeeld maar het viel me wel op dat mijn pols erg veel last kreeg itt andere games die ik met de Wii heb gespeeld (ik heb last van RSI). Zijn er anderen hier die Korinpa ook hebben en is het hun ook opgevalle dat je soms echt hele vervelende bewegingen moet maken?
....ook mijn vrouw heeft klachten die je onder RSI kan schuiven. Heeft door de fijne motoriek die je bij Kororinpa nodig hebt wel iets last van haar hand/pols. Truuk is echter om de Wiimote niet te krampachtig vast proberen te houden maar losjes in de hand te laten liggen en bewegen (...wat echter bij de moeilijkere levels niet makkelijk is :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:47:
Mijn drama met een Wiicontroller vinden.. :)
Allereerst moet ik zeggen dat Nintendo NL toch echt het brakst lijkt met het leveren van wat dan ook, t.o.v. andere landen. Het niet kunnen krijgen van f*ckin controllers is natuurlijk belachelijk. Kan geeneens multiplayer games doen (behalve doorgeefgames, maar niks simultaan)

Missie Wii controller (Zowel los dan wel Wii Play):

Intertoys Heerhugowaard: Niks
Bart Smit Heerhugowaard: Nakkes
Dixons Heerhugowaard: Nada
E-plaza Heerhugowaard: Jonguh
FRS Heerhugowaard: Nope...
Mediamarkt Alkmaar: Nope (Trouwens, het Wii schap is echt 10x zo klein als de PS2 en XBOX360 schappen..erg slechte ontwikkeling..)
FRS Alkmaar: Nopeszzzzz
Van Leest Alkmaar: Neuhhh..tuurlijk niet
Intertoys Alkmaar: Noppppppeeesss
V&D Alkmaar: Vertiefte 34%$&$%&
Dixons Alkmaar: TERINGT$%^$^%&^%*^^%&^
Bart Smit Alkmaar: !!!@$%#%HOERENZOOI%^$%^%^&%^&%^&%
E-plaza Alkmaar: STERFFFFFF@#$@#$ :(

Oftewel: Schandalig @ Nintendo. Vaak hoor je ook dat ze al tijden niks meer binnen krijgen en wanneer wel is ook onbekend.Vrienden van me willen nu ook een Wii kopen..heb ik tenminste 2 controllers als ik daar speel :| (Na uiteraard 4-6 weken wachten op de Wii zelf..)
Wiimote kopen zonder Wii Play die heel klein beetje gebruikt is ?? Dan heb ik een reden om een Wii Play pakket te kopen :+ :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Laatst online: 20:15
Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:17:

Ik heb dit ook meegemaakt, http://www.psxshop.nl zat hier in de buurt, en ik kon hier meteen afhalen, misschien moet je het daar proberen, er lagen er afgelopen vrijdag nog ongeveer 15-20 ( controllers en nun-chuks. ) Dus grote kans dat ze ze hier nog hebben.

Success er mee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Controllers zijn hier overal gewoon te krijgen bij verschillende winkels. Vooral de FRS is een goede keuze voor controllers. Ik heb zelfs al van die bescherm hoesjes gezien van je Wii-remote en Nunchuk. Hier is Tilburg btw

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar Excite Truck gehaald. Net even een half uurtje gespeeld.

Eerste indruk, leuk, lekker hectisch, spannend. Eigenlijk alles wat je van een racegame verwacht, op de multiplayer na, die vind ik maar matig(maar dat wist ik al). Het enige wat niet lekker werkt bij mij, zijn de spins in de lucht. Meestal lukt het maar per ongeluk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

Ik vind de startpost niet echt reclame maken voor de Wii.... Volgens de startpost is er nog steeds maar 1 must-have game. Dat kan toch niet waar zijn na 3 maanden? Wii Play hoort er absoluut bij (ookal krijg je die gratis).

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat je voor dat enquete kanaal een update nodig hebt EN dat je hem zelf moet downloaden uit het shopping kanaal... :S
Met het nieuwskanaal hoefde dat toch ook niet? Na de update stond het nieuwskanaal er netjes bij. Waarom dat anders moest met het enquete kanaal is mij onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wii play vind ik er nou juist niet bij horen.

Must have wordt bedoeld als echt het beste van het beste..kijk maar eens hoeveel GC spellen er nu als must have worden genoemd, na 6 jaar :)

ps: Jap Wiimote werkt ook op de EU Wii toch ? Had al gelezen van wel maar check nog even...

edit: Maar via play asia besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

rst77 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:43:
Ik vind de startpost niet echt reclame maken voor de Wii.... Volgens de startpost is er nog steeds maar 1 must-have game. Dat kan toch niet waar zijn na 3 maanden? Wii Play hoort er absoluut bij (ookal krijg je die gratis).

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat je voor dat enquete kanaal een update nodig hebt EN dat je hem zelf moet downloaden uit het shopping kanaal... :S
Met het nieuwskanaal hoefde dat toch ook niet? Na de update stond het nieuwskanaal er netjes bij. Waarom dat anders moest met het enquete kanaal is mij onduidelijk.
Nieuwskanaal stond er al vanaf het begin, echter nog niet werkend. De update maakte hem werkend ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wiiplay must-have?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
rst77 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:43:
Nou, de PS3 heeft nog geen enkele must-have en bij de Xbox 360 duurde het ook een meer dan een half jaar(Dead Rising). Een echte must-have titel moet niet alleen nu een verplichte aanschaf zijn, maar ook over vijf jaar tijd. Wii Play is een grappig extratje, maar absoluut geen must-have. Wii Play is daar niet genoeg en veel te kort voor.

Bovendien is de startpost een bron van informatie, als je reclame voor de Wii wilt moet je hier zijn.
Omdat het enquete kanaal ruimte inneemt op je interne geheugen en het nieuws- en het weerkanaal niet. De ruimte voor die twee kanalen was al gereserveerd. Als het kanaal er zomaar bij was gezet, dan zouden er veel mensen gaan klagen dat er ineens 6 MB aan geheugen weg was, zonder dat ze daarvoor konden kiezen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:30:
Is Korinpa niet een beetje hetzelfde als Super Monkey ball???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:57:
[...]
Is Korinpa niet een beetje hetzelfde als Super Monkey ball???
mij lijkt het er hetzelfde uitzien als de "rollgoal" minigame uit zelda

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Het is al enige tijd bekend dat je bonus(character?) kan unlocken in Fire Emblem: Goddess of Dawn met de uitgespeelde save van Path of Radiance. Leuk ik dus backup maken van mijn saves, staat er "This data cannot be copied" Is dit iets wat door de ontwikkelaar erop is gezet?

En het is jammer dat Nintendo niets van haar toekomstplannen zal onthullen op de GDC. Dus ook geen duidelijkheid aangaande het online games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben ik trouwens de enige die vind dat Rayman RR echt kwalitatief supergoed in elkaar steekt?
De meeste games zijn gewoon superleuk. Ik ben maar 1 game tegengekomen die echt voor geen moer werkt. (4 radio's en dan konijnen slaan, reageert echt mega slecht!) De rest reageert super !

Rayman zou wat mij betreft een kandidaat must-have zijn.

Leuk Idee: Misschien moeten we elke 2 maanden een poll houden met wat games er in? (B.v. de top 5 van gamerankings.com van de laatste 2 maanden) en dan stemmen op de must have !!

Nu b.v: (Heb nu niet naar release data etc gekeken )

Warioware: Smooth Moves
Madden NFL 07
Trauma Center: Second opinion
Rayman raving rabbids
Elebits

Alleen stel je krijgt Mariokart en Metroid in dezelfde 2 maanden dan heb je wel een probleem :P Dan pak je de twee hoogst scorenden ? :D

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Zet je Wii van 50 naar 60 hz en ook die minigame werkte goed bij mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 16:06
Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:16:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Rayman RR echt kwalitatief supergoed in elkaar steekt?
De meeste games zijn gewoon superleuk. Ik ben maar 1 game tegengekomen die echt voor geen moer werkt. (4 radio's en dan konijnen slaan, reageert echt mega slecht!) De rest reageert super !

Rayman zou wat mij betreft een kandidaat must-have zijn.

Leuk Idee: Misschien moeten we elke 2 maanden een poll houden met wat games er in? (B.v. de top 5 van gamerankings.com van de laatste 2 maanden) en dan stemmen op de must have !!
Ik heb mijn Wii nu al een aantal weken, heb naast Wii sports ook alleen Rayman RR gekocht en heb daar tot nu toe nog geen spijt van gehad.
De game steekt echt goed in elkaar, ben nog maar 54% maar dat zal niet lang duren.
En heb inderdaad het zelfde probleem bij het radio slaan spel, na zowel seconde stop de reactie bij het slaan de de wiimote gewoon.
Collega's hebben redsteel, zelda maar Rayman is verre weg het meest populairste spel.
Rayman in de must have spellen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Laatst online: 01-09 19:17

bakkerl

Let there be light.

Dit is ook een known-issue voor de wii welke op 50Hz ingesteld staan.
De zelfde game, maar dan wat moeilijker welke je later krijgt werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En heb inderdaad het zelfde probleem bij het radio slaan spel, na zowel seconde stop de reactie bij het slaan de de wiimote gewoon.
Inderdaad, het begin lijkt het ook beter. Dat spel is dus echt buggy! Ik dacht eerst dat me WiiMote stuk was!
Dit is ook een known-issue voor de wii welke op 50Hz ingesteld staan
Wazig, het was bij een vriend en 60hz gaf bij hem mega schijt kleuren..dus inderdaad op 50hz gezet.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm mario party 8 is dus delayed?

enige game die het stof van mijn wii kon halen voorlopig

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

MetroidPrime schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:56:
[...]
Nou, de PS3 heeft nog geen enkele must-have en bij de Xbox 360 duurde het ook een meer dan een half jaar(Dead Rising). Een echte must-have titel moet niet alleen nu een verplichte aanschaf zijn, maar ook over vijf jaar tijd. Wii Play is een grappig extratje, maar absoluut geen must-have. Wii Play is daar niet genoeg en veel te kort voor.
Nou, ik lees hier anders ontzettend veel verhalen dat dankzij het toegankelijke Wii Sports veel familie en vrienden overstag gaan om een Wii aan te schaffen. Dat is toch ook een hele prestatie. Ik snap je punt wat betreft kwaliteit en lengte overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rst77 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:00:
[...]

Nou, ik lees hier anders ontzettend veel verhalen dat dankzij het toegankelijke Wii Sports veel familie en vrienden overstag gaan om een Wii aan te schaffen. Dat is toch ook een hele prestatie. Ik snap je punt wat betreft kwaliteit en lengte overigens.
Wii Play is een ander spel dan Wii Sports.

Wii Sports toevoegen aan de startpost heeft geen nut aangezien het spel niet los te koop is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

offtopic:
Ik was vandaag in het dorp (wijchen bij nijmegen) en zag tot mijn grote verassing dat er aan wimote's heen geen gebrek ik, fyi (bij intertoys, dixons)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb mijn wii ook ontvangen vorige week. Ik had hem 3 weken terug (vanaf nu gezien dan) gereserveerd bij de Intertoys in Raalte (op de 5de plaats), en vorige week dinsdag belden ze dat ik mijn wii kon komen ophalen. Ik heb direct wii controler extra + wii play erbij gekocht, die waren daar gewoon op voorraad. Ik had ook die vrijdag voor afgelopen dinsdag de wii bij Top1toys de wit in zwolle gereserveerd (ik kwam op de 3e plaats) , en die belden afgelopen donderdag ook dat ik hem kon komen ophalen. Dus voor degenen die nog een wii zoeken, probeer het oosten van Nederland eens (alhoewel de bart smit in zwolle-zuid wel weer 16mensen op de wachtlijst had staan).

Ik vind de wii echt een supergaaf apparaat, wii sports en wii play zijn echt leuk om met meerderen te spelen. Verder kun je je met wii sports ook in je eentje genoeg vermaken, door de leuke trainingsoefeningen (3 per sport) leer je alles een beetje onder de knie te krijgen. Tennis vind ik echt het leukste, maar ook de dagelijkse fitness vind ik een leuke toevoeging.

Wii Play is wat kort, maar ook zeer leuk voor als je wat korte spelletjes wilt spelen zoals tafeltennis, koeienracen, laserhockey en een spelletje waarmee je met tanks op elkaar moet schieten.

Ook het internet op de wii is wel handig. Alles is goed en duidelijk te lezen als je inzoomt, en een leuke toevoeging zijn de flash-games die gewoon speelbaar zijn (zoals sudoku).

Misschien is dit ook nog wel wat leuks: Met het programma Wiisic kun je mp3's vanaf je computer streamen naar je wii. het programma zelf is een soort web-server waarmee je een bepaalde map met mp3's kunt delen, en vervolgens via een flash-interface via de wii-browser kunt afspelen. http://wiisic.max-maurer.de/ is de homepage van dat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik vind het persoonlijk geen al te beste game. Ik hou er niet van om in m'n eentje minigames te spelen, dus ik had hem gekocht als multiplayer game. Je hebt heel weinig simultane minigames, het is vrijwel allemaal na elkaar, waarbij je geen interactie met elkaar hebt. Dat is naar mijn mening het grote probleem van het spel. Daarnaast vind ik het jammer dat vrijwel alle minigames twee of drie keer terugkomen met een iets andere (moeilijkere) variant, dat draagt niet echt bij aan de diversiteit. Sowieso zijn er voor alle minigames maar een paar verschillende controlschemes gebruikt. Tot slot was voor mij persoonlijk het allerstomste onderdeel racen, controls, multiplayer anyone :P. Het enige leuke onderdeel was de on-rails shooter. Dat was echt super, maar dat is voor mij niet genoeg om de aankoop van een spel te verantwoorden...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het racen ging echt prima hier? :) De besturing is daar prima. Maar goed die kan dus niet multiplayer?
Dansen komt veel terug(terecht :P), maar je hebt toch echt zat verschillende spellen met verschillende control schemes.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Excite Truck is nu nog maar 35euro bij Zuiderpark, heb hem vanmiddag dan ook maar besteld, ben erg benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Max|Burn schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:42:
Het racen ging echt prima hier? :) De besturing is daar prima. Maar goed die kan dus niet multiplayer?
Dansen komt veel terug(terecht :P), maar je hebt toch echt zat verschillende spellen met verschillende control schemes.
Ik vind het jammer dat bij racen de motion controls niet gebruikt worden, ala Monkey Racing en Excite Truck...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ik heb m'n Wii sinds een week en moet zeggen dat hij erg goed bevalt.
Alleen de wireless connectie loopt nog niet echt lekker.
Ik heb connectie met internet en kan het systeem updaten,het gaat alleen erg traag! In het begin was het nog erger toen kreeg ik het systeem helemaal niet geupdate. Toen ben ik na wat onderzoek er achter gekomen dat het wisselen van wireless kanaal (1 of 11) de verbinding wat sterker maakt.
Het indicatie lampje gaf eerst rood aan, nu is het geel.
Ik heb een Versatel 20MB modem, normaal gesproken haal ik op een laptop een download snelheid van rond de 1MB/sec. Dat zou voldoende moeten zijn toch?
Wat kan ik nog wijzigen om de verbinding te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

themonsman schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:34:
Ik heb m'n Wii sinds een week en moet zeggen dat hij erg goed bevalt.
Alleen de wireless connectie loopt nog niet echt lekker.
Ik heb connectie met internet en kan het systeem updaten,het gaat alleen erg traag! In het begin was het nog erger toen kreeg ik het systeem helemaal niet geupdate. Toen ben ik na wat onderzoek er achter gekomen dat het wisselen van wireless kanaal (1 of 11) de verbinding wat sterker maakt.
Het indicatie lampje gaf eerst rood aan, nu is het geel.
Ik heb een Versatel 20MB modem, normaal gesproken haal ik op een laptop een download snelheid van rond de 1MB/sec. Dat zou voldoende moeten zijn toch?
Wat kan ik nog wijzigen om de verbinding te verbeteren?
Verwar MB niet met Mb (Mbits dus). Je modem is 20 Mbits, je downloadsnelheid rond de 1 MByte p/s. En nee, echt harder kun je het niet laten lopen. Ik heb hier een 10 Mb ADSL2 verbinding, en de Wii staat een meter naast mn Linksys Wireless Router. Updaten gaat TRAAG.

Over je lampjes : als hij rood is, staat hij uit. Oranje is stand-by en kan hij verbinding maken met Internet om updates binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, ik las net op Gonintendo dat Blazing Angels toch geen online multiplayermodus heeft. Dat was te verwachten. Ik vond dit heel goed commentaar op het artikel:
What I’m about to say does not directly apply to Blazing Angels… it may not need online play.. but this news post has just been the latest in a long line of online dissapointments thus far. Take what I’m about to say with a grain of salt, but I know many people out there can agree with me.

I’m so frustrated about this. If nintendo doesn’t announce something about their online play (not online news, or online browser, or online pancake maker, but actual online gameplay) at GDC I’m really gonna be frustrated.

Not all games need online play, I would say that not even half of all games need online play… but some games absolutely need it. I’m not gonna cray about blazing angels not having it… but it would give not only Ubi, but Nintendo a huge boost in credibility if it was included. Heck even a one on one dual mode would be good enough.

I know that Ubi is prolly just porting the game to make money, we’ve learned this about Ubi… but Sony is announcing online stuff at GDC, and it is looking like Nintendo will be the only one out of the loop for onlin play this year. I’m sick of Nintendo saying “if we give everybody everything all at once it will be too much… se we are doing a little at a time.” That may be true that too much stuff will scare away some consumers, but look at the market that wants online play. It isn’t the new consumers, it is the core consumer. The core gamers want online play, so why not give it to them since it is something that new consumers won’t even be thinking about.

It doesn’t hurt their image to introduce features that gamers want, just introduce them in a way that doesn’t make it mandatory… I can see them not wanting an online only sort of game, or some huge x-box live feature as the center of the console right now… but why punish the rest of us by not supporting online play with some key franchises…

I’m talking Wii-Sports should have been online capable.
I’m talking Exite Truck should have been online capable.
Call of Duty….
Medal of Honor…

Square-Enix is calling for it, other developers are calling for it. Just give it to them… make it an optional channel, do whatever you have to do to sleep at night feeling like the “new” consumer is safe…. just don’t cop-out by saying “we aren’t ready for it”. Online play has been basic for the last 7 years on a PC… why the crap is it taking so long on consoles? You have wi-fi use it for something other than letting me know who likes the color blue and who like red!!!!!

(as a side note… I do love the vote channel… )

I think people should start petitioning Nintendo to get the ball moving.
Ik ben het er echt volledig mee eens. Ik vind dat persoonlijk één van de allergrootste fouten van Nintendo. Ze hadden het online gedeelte (voor spellen) gewoon af moeten hebben voor de launch. Er zijn zoveel spellen waarbij het iets of zelfs heel veel had toegevoegd. Maar goed we blijven hopen dat het snel komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Amen, aan cartridges vast houden was destijds (achteraf) ook dom. (Alhoewel indertijd cd-rom drives ECHT te langzaam waren om behoorlijk Mario64 te draaien, dus die keuze begreep ik nog, M64 was de reden om weer voor cartridges te gaan).

Het verschil nu is dat Nintendo nu al 2,5 generatie lang geen online play heeft terwijl er geen goed argument is om het niet te doen...HALLO? Ik speelde 8-10 jaar geleden al online op de pc man ! Ik vind de beperkingen van WFC ook wel vervelend..maar helemaal niets is echt niet meer te verdedigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben van plan een Wii aan te schaffen, maar ik twijfel nog tussen de component kabel of de RGB kabel. Kan ik met de RGB kabel ook een 480p signaal op mijn tv krijgen? En is de component kabel kwalitatief veel beter dan de RGB kabel?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Exorcist schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:40:
[...]

Verwar MB niet met Mb (Mbits dus). Je modem is 20 Mbits, je downloadsnelheid rond de 1 MByte p/s. En nee, echt harder kun je het niet laten lopen. Ik heb hier een 10 Mb ADSL2 verbinding, en de Wii staat een meter naast mn Linksys Wireless Router. Updaten gaat TRAAG.

Over je lampjes : als hij rood is, staat hij uit. Oranje is stand-by en kan hij verbinding maken met Internet om updates binnen te halen.
Ja precies, ik bedoelde 1 megabyte per seconde. Dat is een goede snelheid, maar soms heb ik op de Wii problemen om te internetten omdat hij gewoon te traag is.
Ik bedoelde niet de Wii indicatie lampjes op de console zelf, maar de indicatie die je krijgt als je een Wireless verbinding opzoekt. Dan zie je de naam van je SSID staan met daarbij de verbindingssterkte. Die wordt in het geel aangegeven, terwijl hij toch echt groen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:14
themonsman schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:36:
[...]

Ja precies, ik bedoelde 1 megabyte per seconde. Dat is een goede snelheid, maar soms heb ik op de Wii problemen om te internetten omdat hij gewoon te traag is.
Ik bedoelde niet de Wii indicatie lampjes op de console zelf, maar de indicatie die je krijgt als je een Wireless verbinding opzoekt. Dan zie je de naam van je SSID staan met daarbij de verbindingssterkte. Die wordt in het geel aangegeven, terwijl hij toch echt groen zou moeten zijn.
Ik heb gehoord dat de servers van Nintendo het gewoon zwaar hebben met al die gebruikers ;)
Mijn Wii staat op 4 meter van mijn WAP en de verbinding werkt maar 1 keer op 2 (begint nu wel te beteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:36:
Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben van plan een Wii aan te schaffen, maar ik twijfel nog tussen de component kabel of de RGB kabel. Kan ik met de RGB kabel ook een 480p signaal op mijn tv krijgen? En is de component kabel kwalitatief veel beter dan de RGB kabel?

Alvast bedankt :)
Component is 480P, RGB Scart niet. Qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet denderend veel, maar component is zeker beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hironshy schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:04:

En het is jammer dat Nintendo niets van haar toekomstplannen zal onthullen op de GDC.
En waar heb jij die info vandaan? Best wel stom van nintendo dat ze Online gameplay nog steeds niet in orde hebben, maar wel komen met totaal nutteloze enquête en weer kanalen enzo. De Gamecube had al online moeten gaan, de DS (een fucking handheld) is al online, maar de Wii, nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Raar, mijn Wii is anders al lang en breed online, het zijn juist de games met online mogelijkheden die ontbreken. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:58:
[...]
En waar heb jij die info vandaan? Best wel stom van nintendo dat ze Online gameplay nog steeds niet in orde hebben, maar wel komen met totaal nutteloze enquête en weer kanalen enzo. De Gamecube had al online moeten gaan, de DS (een fucking handheld) is al online, maar de Wii, nee hoor.
http://gonintendo.com/?p=14048

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik denk dat de eerste online games niet zo lang meer op zich laten wachten, third-party developers beginnen al de online SDK te ontvangen. Als er op GDC geen nieuws over is, dan zal er wel bij de presentatie van de jaarscijfers meer informatie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben geen online gamer, maar had toch graag wel wat online games gezien. Wii Sports zou top zijn met een ranking systeem en ook Excite truck zou ik wel online (a la Mario Kart DS) online willen kunnen spelen.
Ik denk echter dat de vervolgen op deze games wel online zullen gaan zodat die direct meer verkopen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik ben wel een online gamer en baal gewoon hard! Nintendo zou eerst al met de gamecube lekker online gaan... en daar is praktisch niks van terecht gekomen helaas. Wie wilt er nu niet lekker online knallen met de wii, online racen tegen elkaar, online monkeyballen... etc etc....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mwa met de GC was het juist de bedoeling niet te focussen op online. Destijds was dat ook wel hard te maken. Maar 5% van de console bezitters wou uberhaupt online destijds (itt met de PC). Xbox Live is ook alleen echt groot in de VS. In de EU is dat ook marginaal. (t.o.v. de VS)

Het huidige aandeel online gamers met consoles wordt ook zwaar overschat. (Ook al logt 60% een keer, in, terugkerend gebruik is volgens mij nog steeds maar 10-20% in de EU en misschien 30% in de VS met Xbox live. En nee ik heb geen cijfers om dat te onderbouwen..gewoon een gevoel :D Ik ken bijna niemand met een Xbox die ook echt tijd besteed op Xbox Live.Het online publiek is toch echt het publiek ala 16 jaar - 24 jaar oud.) Het is nog steeds een zware minderheid maar wel groot genoeg om er nu toch eens mee te beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sonic begint steeds leuker te worden trouwens, al naar gelang je meer abilities krijgt en sneller wordt :)

However is ie niet perfect. Soms echt achterlijke camerastandpunten en nog steeds raar dat het spel je soms dwingt achteruit te gaan terwijl dat echt niet goed werkt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
lullebakman schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:54:
Ik heb gehoord dat de servers van Nintendo het gewoon zwaar hebben met al die gebruikers ;)
Ja ze zullen het inderdaad wel zwaar hebben. :)
Maar dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde de sterkte van mijn wireless verbinding in mijn huis wordt in het geel aangegeven, terwijl je toch in je eigen huis wel een groen (dus sterk signaal) moet kunnen hebben?
Screenshot ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/images/started/searchaccess/6.gif
In dit screenshot zie je alleen maar verbindingen die in 't groen worden afgebeeld.
Mijn verbinding was eerst rood, maar na het wijzigen van mijn kanaal naar 11 is het geel geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door BadWampa op 06-03-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

themonsman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Maar dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde de sterkte van mijn wireless verbinding in mijn huis wordt in het geel aangegeven, terwijl je toch in je eigen huis wel een groen (dus sterk signaal) moet kunnen hebben?
[afbeelding]
In dit screenshot zie je alleen maar verbindingen die in 't groen worden afgebeeld.
Mijn verbinding was eerst rood, maar na het wijzigen van mijn kanaal naar 11 is het geel geworden.
Hoe is de signaal sterkte van andere wireless apparatuur in huis? (met evt. zelfde afstand)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
robbydw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:40:
Hoe is de signaal sterkte van andere wireless apparatuur in huis? (met evt. zelfde afstand)
Waarschijnlijk heb je m'n eerste post niet gezien of gelezen, dus hier nogmaals de info samengevat:
Ik heb een Versatel 20Mbits modem, op een laptop haal ik een download snelheid van +/- 1MByte/sec. Die laptop staat in mijn huiskamer waar de Wii ook staat.
(ik denk dat de Wii net een paar meter verder staat).
Op mijn pc haal ik uit mijn verbinding maximaal 1,9Mbyte/sec, dus ik mag toch wel aannemen dat mijn wireless signaal sterk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

themonsman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Waarschijnlijk heb je m'n eerste post niet gezien of gelezen, dus hier nogmaals de info samengevat:
Ik heb een Versatel 20Mbits modem, op een laptop haal ik een download snelheid van +/- 1MByte/sec. Die laptop staat in mijn huiskamer waar de Wii ook staat.
(ik denk dat de Wii net een paar meter verder staat).
Op mijn pc haal ik uit mijn verbinding maximaal 1,9Mbyte/sec, dus ik mag toch wel aannemen dat mijn wireless signaal sterk is?
Mijn excuus. Dan mag je inderdaad aannemen dat je wireless signaal sterk is. Kan natuurlijk zo zijn dat de chipset in je Wii niet zo lekker overweg kan met je AP en dat dit geen issue is voor je laptop.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
robbydw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:53:
Mijn excuus. Dan mag je inderdaad aannemen dat je wireless signaal sterk is. Kan natuurlijk zo zijn dat de chipset in je Wii niet zo lekker overweg kan met je AP en dat dit geen issue is voor je laptop.
Geen probleem, je kan niet alles lezen. :)

AP, dat is/was een nieuwe term voor mij. Ik heb er naar gezocht maar werd er niet veel wijzer over.
Wat betekent het en wat doet het? Ik zag wel dat bij mijn modem instellingen AP filtering uitstaat. Toen ik het aan wou zetten en op "save" klikte, werd de wijziging niet opgeslagen. Hij blijft dus uitstaan.
Is het nodig dat deze aangaat soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Access Point

Doorgaans gewoon deel van je router. Je verbinding werkt, ga e rmaar gewoon van uit dat de Wifi Kaart in je Wii zwakker is. Geel betekent niet meteen dat de verbinding hopeloos is. Mijn ervaring is dat op bepaalde tijden het Wii netwerk gewoon traag is. (Update downloaden, Wii Shopping channel, etc)

[ Voor 124% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Sorry ik bedoelde AP Isolation, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
@Max|Burn: met m'n router is niets mis, het gaat om de Wii die problemen heeft met m'n modem/router. Dan zit ik toch wel in 't juiste forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
spoiler: Zelda
Ik was gisteren in Death Valley of in ieder geval iets met dooien. :9
Daar vond ik een goudachtig beeld dat een pokkegeluid maakte, en ik kon als Wolf meehuilen.
Maar als ik meehuilde gebeurde er niets, ook geen geluid. Alleen m'n kop bewoog.
Vanochtend onder de douche bedacht ik mij opeens dat zo'n skelet me een keer verteld heeft dat ik 'waar de gouden wolf huilt' extra moves kan vinden.
Ondertussen had ik echter al de twilight weggehaald van dat gebied, ik ben dus geen Wolf meer.
Betekend dit dat ik de sjaak ben? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

offtopic:
@ Gonadan
waar is amy heen?
Die was veel leuker dan die zwemvliezen.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Gonadan schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:46:
spoiler: Zelda
Ik was gisteren in Death Valley of in ieder geval iets met dooien. :9
Daar vond ik een goudachtig beeld dat een pokkegeluid maakte, en ik kon als Wolf meehuilen.
Maar als ik meehuilde gebeurde er niets, ook geen geluid. Alleen m'n kop bewoog.
Vanochtend onder de douche bedacht ik mij opeens dat zo'n skelet me een keer verteld heeft dat ik 'waar de gouden wolf huilt' extra moves kan vinden.
Ondertussen had ik echter al de twilight weggehaald van dat gebied, ik ben dus geen Wolf meer.
Betekend dit dat ik de sjaak ben? :)
spoiler:
nee, je moet als mens de gouden wolf zoeken, op je kaart staat waar hij is. Als wolf kun je altijd terug naar dat beeld, ook zonder twilight

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 06-03-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

themonsman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:13:
Sorry ik bedoelde AP Isolation, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
@Max|Burn: met m'n router is niets mis, het gaat om de Wii die problemen heeft met m'n modem/router. Dan zit ik toch wel in 't juiste forum?
No problem. AP Isolation zegt mij dan weer niks :) Je accesspoint is onderdeel van je router en daar zal inderdaad niks mis mee zijn. Je zit zeker in het juiste topic.

Zoals MaxBurn al aangeedr zou het best wel eens door drukte kunnen komen op de servers van Nintendo. Dit is de meest logische verklaring samen met de mogelijkheid dat je accesspoint en je wifi chip in de Wii niet zo lekker met elkaar kunnen babbelen.

Hoop morgen mijn Wii binnen te hebben zodat ik kan zien hoe verbinding hier is.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je zit zeker in het juiste topic.
Dit forum heet toch echt games en discussies en niet problemen en vragen :) Ik maak me soms ook schuldig aan topicvervuiling hoor (levertijden..grr)..echter zodra je met routerinstellingen ga klooien zit je m.i. echt verkeerd hier.

Je kan nagenoeg niets instellen in je Wii dus echt veel valt er niet aan te doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat Super Ghouls 'N Ghosts er bij ons vrijdag ook bij zit. Als hij erbij zit dan zal ik hem ZEKER downloaden.

http://wii.ign.com/articles/770/770447p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:25:
Laten we hopen dat Super Ghouls 'N Ghosts er bij ons vrijdag ook bij zit. Als hij erbij zit dan zal ik hem ZEKER downloaden.

http://wii.ign.com/articles/770/770447p1.html
SGnG heb ik al es uitgespeeld via een emulator. Maar dat gaat volgens mij nooit lukken zonder save states :P

Overigens hoop ik eigenlijk dat we binnenkort LttP of Super Metroid krijgen. Die vind ik veel leuker dan SGnG. En LttP is al een tijdje uit in de VS...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Super Ghouls & Ghosts is een geweldig spel, en heb het in de loop der jaren meerdere malen uitgespeeld. Was een van de eerste spellen die ik kocht voor mijn oude trouwe SNESje in '94 of iets in die geest. De game is aardig pittig, maar wel goed te doen. Z'n voorganger, Ghosts 'n Goblins, op de NES daarentegen... :o

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ik kan dat hier het beste kwijt denk ik,

Ik heb een modem/router waar alle pc's op staan. Die staat op 10.0.0.138. Dus alle interne pc's zijn vanaf 10.0.0.150
Nu heb ik een wii en heb ik een router gekocht. Nu wil ik echter op de wii draadloos internetten.
Ik heb de draadloze router op de modem gezet en die werkt. Maar omdat deze 192.168.1.254 heeft kan ik er niet bij.
Dus ff modem er vanaf en aansluiten, geen probleem, maar geen internet.
Mijn Wii connect als ik gewoon de modem laat zitten en de router doorlink maar hij wil niet naar internet,
Wat kan hieraan veranderen?
Internet aansluiting kan niet op de draadloze router, dus heb de modem nodig.
Modem/Router = SpeedTouch 510
Draadloze router = Sitecom WL-122

Windows = vista..

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

neggix schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:10:
Ik kan dat hier het beste kwijt denk ik,

Ik heb een modem/router waar alle pc's op staan. Die staat op 10.0.0.138. Dus alle interne pc's zijn vanaf 10.0.0.150
Nu heb ik een wii en heb ik een router gekocht. Nu wil ik echter op de wii draadloos internetten.
Ik heb de draadloze router op de modem gezet en die werkt. Maar omdat deze 192.168.1.254 heeft kan ik er niet bij.
Dus ff modem er vanaf en aansluiten, geen probleem, maar geen internet.
Mijn Wii connect als ik gewoon de modem laat zitten en de router doorlink maar hij wil niet naar internet,
Wat kan hieraan veranderen?
Internet aansluiting kan niet op de draadloze router, dus heb de modem nodig.
Modem/Router = SpeedTouch 510
Draadloze router = Sitecom WL-122

Windows = vista..
Kabel vanaf speedtouch in een switchport (LAN) van de sitecom (dus niet in de WAN port). DHCP server van de sitecom uitzetten.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Kanarie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:14:
[...]

Kabel vanaf speedtouch in een switchport (LAN) van de sitecom (dus niet in de WAN port). DHCP server van de sitecom uitzetten.
Of..... De IP range overal gelijk strijken(Dus 10.0.0.x subnetmask 255.255.255.0, Default gateway 10.0.0.1 == modem).. en wellicht de router als AP(Access Point) of Bridge modus aangeven, in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
themonsman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:22:
[...]

[afbeelding]
Dat hoeft helemaal niet dat je overal in je eigen huis even sterk signaal hebt. Als je naast het ap zit zou je wel goede sterkte moeten zitten. Maar als je twee verdiepingen verder helemaal aan de andere kant van het huis zit is het niet logisch dat je daar ook even snel kunt internetten als met de pc die naast het ap staat. Wireless heeft namelijk last van obstakels als muren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Kanarie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:14:
[...]

Thnx, was em. Had ik al eerder gedaan, maar toen had ik de kabel weer niet terug gedaan :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29

zwelgh

-**-

zwelgh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:43:
Ik heb vandaag mijn Wii opgestuurd naar de Technische Dienst van Nintendo :'( . Ik had vanaf het begin regelmatig een zwarte horizontale balk in beeld. Bij VC Super Mario World bleef die balk continu door het beeld lopen en maakte het totaal onspeelbaar. Volgens de TD van een defect aan de interne video kaart. Het is mijn eerste Nintendo sinds de NES met een defect... Nu maar hopen dat ik mijn geliefde Wii niet al te lang kwijt ben }:| .
En ik heb mijn Wii weer terug! Afgelopen woensdag opgestuurd naar Nintendo in Nieuwegein en vandaag heb ik al weer een nieuwe Wii terug gekregen. d:)b voor Nintendo, da's nog eens service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die weten of er nog leveringen zijn geweest?

Dik beter!!
zwelgh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:28:
[...]

En ik heb mijn Wii weer terug! Afgelopen woensdag opgestuurd naar Nintendo in Nieuwegein en vandaag heb ik al weer een nieuwe Wii terug gekregen. d:)b voor Nintendo, da's nog eens service!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dixons Hilversum heeft vandaag niks binnengekregen ieder geval. Ik was zelf op zoek naar Wii Play en een Wii zelf maar helaas...alleen maar games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

zwelgh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:28:
[...]

Heb je hem direct naar TD van Nintendo gestuurd of via de winkel waar je hem hebt gekocht. Mijn aankomende Wii komt namelijk uit Duitsland en mocht er dus onverhoopt wat met dat apparaat zijn, dan zou het wel fijn zijn als hij direct naar Nintendo gestuurd kan worden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, dat gaat lekker, ook Mario Party is alweer uitgesteld. Hij zou eerst begin maart uitkomen, daarna april. Nu moeten we volgens EGM wachten tot de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net even lopen rondneuzen volgens mij is er een levering door nintendo gedaan.
Bij neckerman is ie nu direct leverbaar _/-\o_

http://www.neck.nl/index2...ukte.mb1&mb_v301_ch=31487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:27:
Hmm, dat gaat lekker, ook Mario Party is alweer uitgesteld. Hij zou eerst begin maart uitkomen, daarna april. Nu moeten we volgens EGM wachten tot de zomer.
Vaag, waar blijven alle Nintendo titels? Wario Ware was een Japanse launchtitel en Excite Truck een Amerikaanse, dus sinds de launch zijn er eigenlijk geen echt nieuwe Nintendo titels uitgebracht. Alle andere Nintendo titels zijn voorlopig uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:36:
[...]

Vaag, waar blijven alle Nintendo titels? Wario Ware was een Japanse launchtitel en Excite Truck een Amerikaanse, dus sinds de launch zijn er eigenlijk geen echt nieuwe Nintendo titels uitgebracht. Alle andere Nintendo titels zijn voorlopig uitgesteld.
Dit is zeker heel vreemd, helemaal als je bedenkt dat het enige spel wat nu nog overblijft (voor april) Super Paper Mario is. Dat spel is praktisch af, maar is ook eigenlijk ontwikkeld voor de Cube.

Het enige wat ik me kan bedenken zijn online onderdelen. We weten van Super Smash Football, Batallion Wars Wii en Super Smash Bros. al dat ze online multiplayer krijgen. Op zich zijn MP3 en MP8 daar ook wel geschikt voor. Daarnaast zullen die spellen ook grafisch wel mooier zijn dan geporte Gamecube spellen, zoals Donkey Kong Barrel Racing (of hoe 't ook heet :P) en Super Paper Mario.

De tijd zal 't leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

MetroidPrime schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:36:
[...]
Nintendo wil denk ik de 3rd party games een kans geven. Third party developers moet je natuurlijk te vriend houden. In maart komen er echt veel non Nintendo games uit. Dit zet zich voort in de 2e kwartaal, waarbij Nintendo aanneemt dat Super Paper Mario en Metroid 3 genoeg moeten zijn voor deze periode. Lijkt erop dat we niet veel moeten verwachten in het eerste helft van 2007, zeer teleurstellend inderdaad.

[ Voor 39% gewijzigd door Hironshy op 06-03-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Als we in het tweede kwartaal Super Paper Mario én Metroid Prime 3 krijgen ben ik al blij, ik kan niet elke week een nieuw spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Maart brengt een paar goede (EA) games. Als de Nintendo games wat later komen kun je wat opbouwen qua kwaliteit ;-)

Heb vandaag Tomb Raider Legend voor de Cube binnen gekregen. Wat me direct opviel is dat de grfx op de Cube toch een stuk minder ogen dan wat ik van de Wii gewend ben. Het zal geen enorm verschil zijn (zoals met de X360 en PS3) maar er is imo toch echt wel verschil!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sonic dus.

Leuk spel hoor. Maar de designer van Levitated Ruins moet een nekschot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29

zwelgh

-**-

robbydw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:17:
[...]

Heb je hem direct naar TD van Nintendo gestuurd of via de winkel waar je hem hebt gekocht. Mijn aankomende Wii komt namelijk uit Duitsland en mocht er dus onverhoopt wat met dat apparaat zijn, dan zou het wel fijn zijn als hij direct naar Nintendo gestuurd kan worden.
Ik had even gebeld met de technische dienst van Nintendo en ze zeiden dat ik de Wii plus de videokabel en de stroom adapter kon opsturen. Je moet wel eerst even bellen. Het kost je wel zelf verzendkosten (aangetekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:14
Goldeneye (voor N64) komt misschien naar de VC. Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja..wel leuk dat je ons op de hoogte probeert te houden maar dat lijkt wel weer een van de TIG wannabe newssites. Geen bronvermelding, gaat voorbij aan het feit dat EA de license rechten heeft en schrijfstijl is om te huilen :)

Alhoewel het heus ooit mogelijk zal zijn is het geen simpele taak Goldeneye op VC te krijgen.
Rare heeft de game rechten
EA heeft de huidige IP License op James Bond games.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:10:
Tja..wel leuk dat je ons op de hoogte probeert te houden maar dat lijkt wel weer een van de TIG wannabe newssites. Geen bronvermelding, gaat voorbij aan het feit dat EA de license rechten heeft, niet Rare, en schrijfstijl is om te huilen :)
EA heeft geen enkel recht op GoldenEye of de James Bond franchise, daarvoor moet je toch echt bij Activision zijn. EA heeft halverwege vorig jaar de overeenkomst met MGM verbroken en toen is Activision er met de rechten vandoor gegaan. Activision mag echter pas vanaf september James Bond spellen uitbrengen, dus voor september kun je sowieso geen Virtual Console release verwachten van GoldenEye.

Wii Only verdraait het antwoord van Rare echter wel degelijk. Rare heeft letterlijk dit gezegd:
From my (uneducated) point of view, GoldenEye is caught up in a convoluted web of rights the likes of which would make the Weaver from Perdido Street Station jealous. That doesn't mean it won't happen, just that a lot of people with a lot of different perspectives are involved.
Bron

Verder wordt er niet eens de intentie geuit om het spel op de Virtual Console uit te brengen. Er wordt alleen gezegd dat een Virtual Console release erg moeilijk zou zijn, maar niet onmogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 06-03-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Inderdaad, en dat het mogelijk was wisten we weken terug al. Dus opzich loos nieuws :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:04:
Hmm, net even lopen rondneuzen volgens mij is er een levering door nintendo gedaan.
Bij neckerman is ie nu direct leverbaar _/-\o_

http://www.neck.nl/index2...ukte.mb1&mb_v301_ch=31487
Wilde hem daarstraks direct bestellen bij ze, maar zodra ik em wil afrekenen staat er nog altijd dat er 14 dagen op gewacht kan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

De Wii mote vreet batterijen en ik heb echt een hekel aan het constant batterijen verwisselen, kopen of opladen. Daarom wil ik oplaadbare batterijen (of liever een hoogwaardigere accu) en zo`n oplaadstation hebben, zoals deze van Joytech. Maar ik vind het vrij prijzig (€42,-)!

Afbeeldingslocatie: http://www.joytech.net/images/products/130-Power-Station.jpg

Eigenlijk stom dat Nintendo zelf niet met zo`n ding is gekomen, of heb ik wat gemist?

[ Voor 4% gewijzigd door Patriek op 07-03-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Mhaw zo prijzig vind ik het niet.
Als je zelf 4 oplaadbare batterijen en een lader aanschaft zit je toch al snel op de 30 euro.

Ik heb oplaadbare batterijen genoeg, en ik vind die ene minuut die het wisselen van de batterijen en de lege batterijen in de lader stoppen mij kosten geen enkel probleem.
Maar als je nog geen oplaadbare batterijen en een lader hebt kan je zo'n oplaadstation overwegen.

tip: op amazon.co.uk kan je de lader die je hierboven hebt staan goedkoper krijgen (18 pond). Verzendkosten moet je even zien uit te vinden.

[ Voor 55% gewijzigd door job op 07-03-2007 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

offtopic; grappige ondertitel "Edit koning" ...herken ik mezelf ook wel in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
Wii kan productiefout bevatten

Zwarte stipjes bij spellen
Talkback
Kenny Weytens
06 maart 2007
Bron: ZDNet
Print
dit artikel
Een aantal Wii-gamers klaagt over zwarte puntjes en streepjes op het scherm. De artefacten zijn het gevolg van een productiefout. Nintendo is bereid de toestellen kosteloos te vervangen.

Het euvel begint met piepkleine zwarte puntjes, die al snel uitgroeien tot opvallende grafische fouten. In het ergste geval worden games vrijwel onspeelbaar.

Volgens de geruchtenmolen zou het falen van de grafische chip een gevolg zijn van onvoldoende koeling tijdens langere gamingsessies. Anderen beweren dat de permanente verbinding met internet via de functie WiiConnect24 aan de basis van het probleem ligt. Hardwarefabrikanten spelen op die geruchten in door diverse niet-officiële USB-ventilators voor het spelsysteem te verkopen.

Veerle van der Jeugt, marketingassistent bij Nintendo Benelux, stelt de gamers gerust. "Er is geen sprake van overhitting. Merkt u zwarte puntjes en streepjes op, dan is er een productiefoutje aan het spelsysteem. In dat geval kunnen de Wii-bezitters hun spelsysteem opsturen naar de dienst naverkoop van Nintendo, op voorwaarde dat ze hun aankoopbewijs nog hebben en ook meesturen. Dit kan op het antwoordnummer 2000-63 in Antwerpen."

Vertoont uw Wii soortgelijke grafische fouten, dan kunt u het best zo snel mogelijk contact opnemen met Nintendo. Voor meer informatie over hoe u de console moet terugsturen, kunt u terecht bij de technische dienst. Aangezien Nintendo twee jaar garantie levert (twee jaar en negentig dagen als u uw spelsysteem registreert), vervangt de fabrikant de console kosteloos.

Het Wii-spelsysteem wordt eerst gecontroleerd. Uw aangekochte Virtual Console-spellen en ongebruikte Wii Points worden overgezet naar het vervangende toestel. Deze worden vervolgens gelinkt aan het nieuwe serienummer. Hoewel er meerdere discussies over het manco lopen op internet, ontving Nintendo Benelux nog niet veel meldingen.

Een extra ventilator is volgens Van der Jeugt niet nodig. "De ingebouwde ventilator is meer dan voldoende voor het Wii-spelsysteem. Indien u de Wii helemaal hebt ingebouwd en de ventilator niet kan werken, dan kan dat wel een probleem veroorzaken."

Technische dienst Nintendo Nederland (9.00-17.00 uur): tel.(030) 609 71 66
bron:zdnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriek schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 02:54:
De Wii mote vreet batterijen en ik heb echt een hekel aan het constant batterijen verwisselen, kopen of opladen. Daarom wil ik oplaadbare batterijen (of liever een accu) en zo`n oplaadstation hebben, zoals deze van Joytech. Maar ik vind het vrij prijzig (€42,-)!

[afbeelding]

Eigenlijk stom dat Nintendo zelf niet met zo`n ding is gekomen, of heb ik wat gemist?
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe de Wii Remote er in gezet kanworden. Als ik zo naar het plaatje kijk dan moeten de straps er af gehaald worden voordat hij geladen kan worden.

En welke design is het nu, op consoleshop ziet hij er anders uit. Zelf vind ik de joytech van hun eigen site het mooist.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hee..! Eindelijk een soort oorzaak :)

Nu zou ik nog wel willen weten welke serie Wii's dit moet zijn.

Trouwens, er komt ook een Wiimote oplader van Nyko, die zag er ook wel goed uit geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.uncrate.com/men/images/2007/03/nyko-wii-charging.jpg

Deze dus.

En uhm, SSX Blur. Hoe zeker is het nu dat ie de 9e al uitkomt? De meeste winkels hebben 'em nog op de 16e staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Willybubba op 07-03-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:49:
[...]

Trouwens, er komt ook een Wiimote oplader van Nyko, die zag er ook wel goed uit geloof ik.

[afbeelding]

Deze dus.
Review van de Nyko:

http://gear.ign.com/articles/764/764273p1.html
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!