Ik heb mijn wii ook ontvangen vorige week. Ik had hem 3 weken terug (vanaf nu gezien dan) gereserveerd bij de Intertoys in Raalte (op de 5de plaats), en vorige week dinsdag belden ze dat ik mijn wii kon komen ophalen. Ik heb direct wii controler extra + wii play erbij gekocht, die waren daar gewoon op voorraad. Ik had ook die vrijdag voor afgelopen dinsdag de wii bij Top1toys de wit in zwolle gereserveerd (ik kwam op de 3e plaats) , en die belden afgelopen donderdag ook dat ik hem kon komen ophalen. Dus voor degenen die nog een wii zoeken, probeer het oosten van Nederland eens (alhoewel de bart smit in zwolle-zuid wel weer 16mensen op de wachtlijst had staan).
Ik vind de wii echt een supergaaf apparaat, wii sports en wii play zijn echt leuk om met meerderen te spelen. Verder kun je je met wii sports ook in je eentje genoeg vermaken, door de leuke trainingsoefeningen (3 per sport) leer je alles een beetje onder de knie te krijgen. Tennis vind ik echt het leukste, maar ook de dagelijkse fitness vind ik een leuke toevoeging.
Wii Play is wat kort, maar ook zeer leuk voor als je wat korte spelletjes wilt spelen zoals tafeltennis, koeienracen, laserhockey en een spelletje waarmee je met tanks op elkaar moet schieten.
Ook het internet op de wii is wel handig. Alles is goed en duidelijk te lezen als je inzoomt, en een leuke toevoeging zijn de flash-games die gewoon speelbaar zijn (zoals sudoku).
Misschien is dit ook nog wel wat leuks: Met het programma Wiisic kun je mp3's vanaf je computer streamen naar je wii. het programma zelf is een soort web-server waarmee je een bepaalde map met mp3's kunt delen, en vervolgens via een flash-interface via de wii-browser kunt afspelen.
http://wiisic.max-maurer.de/ is de homepage van dat programma.