Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Is dat niet gewoon de twilight in zelda? :+
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:28:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe de Wii Remote er in gezet kanworden. Als ik zo naar het plaatje kijk dan moeten de straps er af gehaald worden voordat hij geladen kan worden.

En welke design is het nu, op consoleshop ziet hij er anders uit. Zelf vind ik de joytech van hun eigen site het mooist.
Ik gok dat er een inkeping zit aan de achterkant, dat kan je namelijk niet zien op deze plaatjes. :)
Pheno79 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:56:
[...]

spoiler:
nee, je moet als mens de gouden wolf zoeken, op je kaart staat waar hij is. Als wolf kun je altijd terug naar dat beeld, ook zonder twilight
spoiler: Zelda
Toen ik terug kwam was het nog maar een stom stenen blok wat niets doet. :P
Als wolf kan je terug door te warpen bedoel je?
Of heb ik de echte gouden wolf gewoon nog niet gevonden? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

spoiler:
De gouden wolf komt niet bij de huilsteen maar ergens anders in de spelwereld, maar deze staat wel aangegeven op de kaart zodra je een keer bij de betreffende steen hebt gehuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

-Sander schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:25:
spoiler:
De gouden wolf komt niet bij de huilsteen maar ergens anders in de spelwereld, maar deze staat wel aangegeven op de kaart zodra je een keer bij de betreffende steen hebt gehuild.
Shit, en dat huilen deed niets, dus ik heb dus nog geen gouden Wolf. |:(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:16:
..knip..

Ik gok dat er een inkeping zit aan de achterkant, dat kan je namelijk niet zien op deze plaatjes. :)

..knip..
Aan de zijkant zo te zien bekijk anders eens de link die Conqueror gaf daar zie je dat.
Nvm dat was die Nykon zag net pas dat Conq het over die joytech had.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat plaatje van consoleshop zoals die powerbank er eerst uitzag.

@ Gonadan hieronder.
Mja die Nykon heeft wel inkepingen aan de zijkant maar die helpen niet echt veel net alsof die strap in zo'n klein open inkeping blijft zitten inderdaad :P

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2007 10:20 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

psychoclown schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:14:
Aan de zijkant zo te zien bekijk anders eens de link die Conqueror gaf daar zie je dat.
Dat ging nog over de Joytech, daar gaat het zeker niet aan de zijkant.
Die link die Conqueror gaf beschrijft de Nyko, en die heeft geen inkeping, je moet gewoon de straps naar de zijkant leggen volgens de review. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

job schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 03:10:
Mhaw zo prijzig vind ik het niet.
Als je zelf 4 oplaadbare batterijen en een lader aanschaft zit je toch al snel op de 30 euro.

Ik heb oplaadbare batterijen genoeg, en ik vind die ene minuut die het wisselen van de batterijen en de lege batterijen in de lader stoppen mij kosten geen enkel probleem.
Maar als je nog geen oplaadbare batterijen en een lader hebt kan je zo'n oplaadstation overwegen.

tip: op amazon.co.uk kan je de lader die je hierboven hebt staan goedkoper krijgen (18 pond). Verzendkosten moet je even zien uit te vinden.
Zeker niet prijzig als er inderdaad 2 van die accu packs bij zitten. Neem aan dat dat zo is, of niet?

Edit: Inmiddels gezien dat er inderdaad 2 bij zitten. NIET DUUR DUS :)

[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 07-03-2007 11:32 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:40:
[...]

Shit, en dat huilen deed niets, dus ik heb dus nog geen gouden Wolf. |:(
Je moet wel de goede noten huilen, gevolgd door een filmpje zodat je weet dat je het goed hebt gedaan. De "notenbalk" geeft aan hoe je moet huilen. Eind v/h filmpje springt de gouden wolf weg en verschijnt ie op de kaart. Dan als mens er naar toe. Dat de twilight al weg is geeft niet, later in het spel kun je naar wens transformeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:09:
Je moet wel de goede noten huilen, gevolgd door een filmpje zodat je weet dat je het goed hebt gedaan. De "notenbalk" geeft aan hoe je moet huilen. Eind v/h filmpje springt de gouden wolf weg en verschijnt ie op de kaart. Dan als mens er naar toe. Dat de twilight al weg is geeft niet, later in het spel kun je naar wens transformeren
Ik heb precies volgens de noten gehuild, misschien had ik de huilknop ingedrukt moeten houden in plaats van bij elke noot opnieuw indrukken. :+
Maar het betekent dus niet dat ik nu iets gemist heb waardoor ik nevernooit meer zo'n move kan krijgen? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Ik heb precies volgens de noten gehuild, misschien had ik de huilknop ingedrukt moeten houden in plaats van bij elke noot opnieuw indrukken. :+
Maar het betekent dus niet dat ik nu iets gemist heb waardoor ik nevernooit meer zo'n move kan krijgen? :)
Nee... en je moet inderdaad de huilknop niet constant weer indrukken. Straks gewoon jezelf transformen in wolf (ik geloof dat dat na de woestijn was, maar kan me vergissen) en teruggaan!

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja ik heb net een oplader besteld van ~72 euro die alles in een uur oplaad. (2700mah) Incl. 12 batterijen. Wil je alles ten alle tijden geladen hebben dan moet je al 2 van die statons hebben. Daarnaast weet je niet hoe lang die packs meegaan. Kwalitatief weten we er nog weinig van.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Trouwens @ zwarte vlakken. Er is ook een Zelda topic hoor ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Klopt het dat als ik in excite truck een sd card erin doe met ook nog andere bestanden dan mp3 erop, dat de wii dan vast loopt? of heb alleen ik dit probleem. Deed namelijk mijn sd kaart erin van mijn telefoon (met fotos videos en mp3s) maar als ik dan naar het volgende nummer wilde gaan liep mijn wii 2 keer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Willybubba schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:06:
Trouwens @ zwarte vlakken. Er is ook een Zelda topic hoor ;)
hehe klopt. :P
Ik ben alleen behoorlijk huiverig voor spoilers en maar de helft in dat topic staat in tags. :'(
Maar je hebt helemaal gelijk, ik zal mijn vragen daar stellen ook al verdient Zelda meerdere topics. :P

Jullie wisten het waarscijnlijk al maar op je Wii kan geen getagde spoilers lezen kwam ik net achter. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:14:
[...]

Ik ben alleen behoorlijk huiverig voor spoilers en maar de helft in dat topic staat in tags. :'(
Maar je hebt helemaal gelijk, ik zal mijn vragen daar stellen ook al verdient Zelda meerdere topics. :P

Jullie wisten het waarscijnlijk al maar op je Wii kan geen getagde spoilers lezen kwam ik net achter. :(
Inderdaad, en het is, in ieder geval voor mij dan, bloedirritant, omdat ik geen normale pc meer heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:14:

Jawel hoor, gewoon op dit knopje drukken: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/view.gif.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:21:
Inderdaad, en het is, in ieder geval voor mij dan, bloedirritant, omdat ik geen normale pc meer heb :+
Jij internet hele dagen op je Wii?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:24:
Jij internet hele dagen op je Wii?! :?
I confess. Mijn internet gebruik is wel drastisch afgenomen hierdoor, maar een scholier die bij de Albert Heijn werkt, kan zichzelf geen pc veroorloven. Daarnaast heb ik er door school gewoonweg geen tijd meer voor. Hooguit uit in de avond, en omdat mijn broer werkt slaapt die dan al, of hij zit al op de pc die daarzo staat, zit er dus maar hooguit een uurtje op...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:04:
Hmm, net even lopen rondneuzen volgens mij is er een levering door nintendo gedaan.
Bij neckerman is ie nu direct leverbaar _/-\o_

http://www.neck.nl/index2...ukte.mb1&mb_v301_ch=31487
En een dag later was ie al weer helemaal van de neckerman site verdwenen. Ergo: de Wii is nog steeds notoir slecht leverbaar, en Neckerman gaat daar geen verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

-Sander schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:24:
Jawel hoor, gewoon op dit knopje drukken: [afbeelding].
Oepsie, helemaal vergeten. :+
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:26:
I confess. Mijn internet gebruik is wel drastisch afgenomen hierdoor, maar een scholier die bij de Albert Heijn werkt, kan zichzelf geen pc veroorloven. Daarnaast heb ik er door school gewoonweg geen tijd meer voor. Hooguit uit in de avond, en omdat mijn broer werkt slaapt die dan al, of hij zit al op de pc die daarzo staat, zit er dus maar hooguit een uurtje op...
Je moet je profiel nog even aanpassen. "Binnenkort" klopt niet meer. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:05:
Je moet je profiel nog even aanpassen. "Binnenkort" klopt niet meer. ;)
offtopic:
I stand correct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt Paper Mario nog steeds in april in de USA uit? Hij staat nog steeds niet als pre-order op dvdboxoffice.com. Het lijkt mij het beste spel van 2007 overigens. Ik had hem al een jaar als pre-order voor de GameCube staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Voor iedereen die bij de Wehkamp besteld heeft: ik sprak net een medewerker en volgens haar werken ze nog steeds volgens een wachtlijst. Bij de volgende levering zijn de mensen die in januari besteld hebben aan de beurt. Dit duurt dus nog wel even. Ik ga zelf nog maar even iets anders zoeken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:52:
Voor iedereen die bij de Wehkamp besteld heeft: ik sprak net een medewerker en volgens haar werken ze nog steeds volgens een wachtlijst. Bij de volgende levering zijn de mensen die in januari besteld hebben aan de beurt. Dit duurt dus nog wel even. Ik ga zelf nog maar even iets anders zoeken.
Waar was dit dan? Online of telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
..Appelsap schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:57:
[...]

En een dag later was ie al weer helemaal van de neckerman site verdwenen. Ergo: de Wii is nog steeds notoir slecht leverbaar, en Neckerman gaat daar geen verandering in brengen.
Ik ken daar binnen iemand, ze hadden er welgeteld 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:03:
[...]

Waar was dit dan? Online of telefoon?
Dat was online, je kunt via de site chatten met een medewerker.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

maartend schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:10:
[...]

Ik ken daar binnen iemand, ze hadden er welgeteld 1.
pff een keten als Wehkamp die er ÉÉN krijgt...hoe is het nou? :(
Kan me niet herinneren dat er dergelijke problemen waren met de GC.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
robbydw schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 05:20:
[...]

pff een keten als Wehkamp die er ÉÉN krijgt...hoe is het nou? :(
Kan me niet herinneren dat er dergelijke problemen waren met de GC.
nee ik kan me ook niet herinneren dat de gc zoveel werd verkocht als de wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

GDC is officially underway and with it comes a few fresh bits of Wii news from the mouth of Nintendo of America. Along with a handful of playable games on the showroom floor today, Nintendo executives made an official announcement for Wii games we can expect in the second quarter of 2007, as well as some final (and in some case, general) dates gamers can mark on their Wii calendar.

The following are official Nintendo release dates thus far:

Wii Releases

* Super Paper Mario: April 9 - Nintendo
* Prince of Persia Rival Swords: April - Ubisoft
* Bust-A-Move Bash - April - Majesco
* Bionicle Heroes - April - Eidos
* Mortal Kombat: Armageddon - May 15 - Midway
* Mario Party 8 - May 29 - Nintendo
* Tamagotchi Party On - May - Namco Bandai
* Disney's Pirates of the Caribbean at World's End - May - Disney Interactive
* Escape from Bug Island - May - Eidos
* Spider-Man The Movie 3 - May - Activision
* Big Brain Academy - June 11 - Nintendo
* Pokemon Battle Revolution - June 25 - Nintendo
* Cosmic Family - June - Ubisoft
* Heatseeker - Spring - Codemasters
* Legend of the Dragon - Q2 - American Game Factory
* Shrek the Third - Summer - Activision
* Transformers the Game - Summer - Activision

The above list was taken directly from Nintendo's press statement, and though there are a few gems in the list (Mario Party 8, Super Paper Mario, and Pokemon Battle Revolution all have final dates set), we're still missing out on a few key games. Titles such as Metroid Prime 3: Corruption, Mario Strikers: Charged, and Battalion Wars II are nowhere to be seen, suggesting late summer/early fall releases. In an interview today with Nintendo executives, Metroid Prime 3 was officially confirmed as neither a Q1 or Q2 release.
:( MP3 nog laterder dan ik hoopte...
In a recent interview with Nintendo's Senior Director of Public Relations Beth Llewelyn, the company executive released the final dates for Wii's Q2 line-up, simultaneously confirming the date Nintendo loyals will finally have a chance to get online for some friendly Wii competition.

As expected, the first game to show off Wii's online functionality will be Pokemon Battle Revolution. One of Nintendo's top franchises, Pokemon was given the chance to lead Japanese Wii gamers into the age of online during the system's release last November, and US fans can now expect the same introduction on June 25.

Nintendo is taking the stadium online on June 25th.
Pairing with the Nintendo DS hardware and a copy of either Pokemon Diamond or Pokemon Pearl (DS), Battle Revolution uses the DS-to-Wii connectivity as a touch-enabled controller, bringing your trained pocket monsters to the big screen, and online. In addition, Pokemon Battle Revolution offers a more robust online mode, allowing the ability to battle with non-friends online through leaderboards, in addition to the classic friend-vs-friend play on DS.

With Pokemon Battle Revolution paving the way just four months from now, Wii gamers can expect the previously announced lot of online-enabled games (such as Mario Strikers and Battalion Wars) to follow shortly after. We'll have more on Nintendo's online plan, as well as future Wi-Fi enabled games as new develops.
Pokemon 25 juni in US...

Paper Mario hands on

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Als ik het goed heb vind vandaag om 17.30u (onze tijd) de keynote speech van Miyamoto plaats.

[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 08-03-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik begin nu erg teleurgesteld te raken. Er komen dus een Q2 geen echte toppers meer bij en daarnaast duurt online multiplayer dus feitelijk nog tot Q3. In verschillende previews van Mario Strikers is nu ook te lezen dat Nintendo niet wil bevestigen dat het spel een online modus heeft, terwijl vrijwel alles verder wel bevestigd wordt. Daarnaast was dit eigenlijk al bekend gemaakt vorig jaar... hmm speeches nog maar even afwachten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Super Paper Mario lijkt mij wel een topper te worden, ik hoop dat we hem vlak na de amerikanen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Meer mensen die eind vorige week / begin deze week een Wii hebben besteld bij Amzon.de
Op het moment van bestellen (afgelopen zondag) stond er bij mijn weten echt, direct leverbaar.

Nu zie ik echter het volgende staan:
Wir erwarten die nächste Lieferung Wii-Konsolen für Mai 2007. :( :'(

En dat terwijl op de openstaande order pagina staat:
Lieferung voraussichtlich: 12. März 2007 - 22. März 2007 1 Exemplar(e) von: Nintendo Wii Konsole - Wii Sports Bundle white
Verkauft von: Amazon.de

Hoor graag of mensen die hem zeer recentelijk hier hebben besteld meer info hebben.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:04:
Meer mensen die eind vorige week / begin deze week een Wii hebben besteld bij Amzon.de
Op het moment van bestellen (afgelopen zondag) stond er bij mijn weten echt, direct leverbaar.

Lieferung voraussichtlich: 12. März 2007 - 22. März 2007 1 Exemplar(e) von: Nintendo Wii Konsole - Wii Sports Bundle white

Hoor graag of mensen die hem zeer recentelijk hier hebben besteld meer info hebben.
Ja dat was te verwachten. Al die Nederlanders die ineens ook in Duitsland hun spullen gaan bestellen. Misschien hebben ze wel gezien dat jij uit Nederland de bestelling bij ze doet en dat ze daarom jouw bestelling niet willen uitleveren, of denk ik nu te slecht })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:09:
[...]

Ja dat was te verwachten. Al die Nederlanders die ineens ook in Duitsland hun spullen gaan bestellen. Misschien hebben ze wel gezien dat jij uit Nederland de bestelling bij ze doet en dat ze daarom jouw bestelling niet willen uitleveren, of denk ik nu te slecht })
Dat is niet alleen slecht denken maar ook heel naar :)
Zou inderdaad best wel eens kunnen dat het door al die hongerige Hollanders komt...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand SSX als ergens in de winkel zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ouch.. :D GDC Rant van een Spore developer:

http://wii.ign.com/articles/771/771051p1.html

Enkele quotes:
"The Wii is a piece of s***!"
Wii is nothing more than two GameCubes stuck together with duct tape, and that the console isn't powerful enough to provide the next-gen experience he has been waiting for.
"It's not clear to me that Nintendo gives a s*** about games as an art form,"
En..
Hecker noted that he wasn't simply referring to the Wii's graphical capabilities. He wants to spend a console's CPU making games more intelligent, and he has found the Wii doesn't have the power to process things like complicated AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

als hij werkelijk zoveel power nodigheeft om een degelijke AI te programmeren zegt dat imo veel meer over de developper dan over de Wii console :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daddo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:29

Ik heb op 28 februari besteld en mijn status is nu
"Lieferung voraussichtlich: 27. März 2007 - 17. April 2007".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:33:
Ouch.. :D GDC Rant van een Spore developer:

http://wii.ign.com/articles/771/771051p1.html

Enkele quotes:

[...]

[...]

[...]

En..

[...]
Ach ja, zolang de EA top vindt dat de Wii wel een mooi product is en men er dus veel games voor wil zien zal men toch de Wii moeten ondersteunen als ontwikkelaar.

Ontwikkelaar heeft zeker een PS3 gekregen van Sony als omkoopsom.

Iedereen weet toch dat de Wii ontwikkeld is voor de FUN factor en niet de mooie plaatjes?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:57:
als hij werkelijk zoveel power nodigheeft om een degelijke AI te programmeren zegt dat imo veel meer over de developper dan over de Wii console :p
Dit vind ik dan weer meer over jou zeggen dan over de developer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
In April/Mei Super Paper Mario en Mario Party 8 oppikken dus. Prima wat mij betreft. Hoe langer het duurt voordat MP3 en Mario Galaxy uitkomen, hoe meer zin ik er in krijg, dus wat mij betreft prima. Ik gok zelf op MP3 rond September, en Mario rond November/December. Heerlijk, lekker toppers afwerken tijdens het gure herfstweer en in de kerstvakantie. Ik kan niet wachten, en dat maakt het juist weer zo leuk! :)

(Er zitten trouwens wel grenzen aan. Duke Nukem Forever is niet leuk meer. :+)

Ik krijg ook steeds meer zin in Super Paper Mario. Paper Mario vind ik erg leuk, maar net wat teveel RPG elementen naar mijn smaak. Die random battles tegen vijanden die je met gemak kunt verslaan om te levelen is gewoon niet echt iets voor mij. Dat Super Paper Mario wat minder die-hard RPG elementen bevat en wat meer actie is voor mij dus wel ideaal. Creatief gezien ziet het er ook geweldig uit, en c'mon... het is Mario! :D

[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 08-03-2007 10:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hmm aan de release lijst te zien kan het zomaar duren tot in de zomer voordat paper mario en MP8 hier zijn. Erg jammer ook dat MP3 en Mario Galaxy uitgesteld zijn.
MP8 lijkt me leuk voor wat game avonden maar totaan MP3 en galaxy is er eigenlijk niet één game waar ik echt naar uitkijk.
Ik hou heel erg van een mooie single player ervaring en na zelda ( en die was geweldig) blijft dat echt helemaal weg voor mijn gevoel.
Ik zit een beetje met de gedachte te spelen om mijn wii nu te verkopen en over een jaar oid een nieuwe te halen als er wat meer games zijn. Het enige dat me daar nu van weerhoudt is de VC aangezien ik al heel wat plezierige uren in VC games heb zitten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

johnnyv.nl schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Dit vind ik dan weer meer over jou zeggen dan over de developer :P
:? :? :?
Geavanceerde AI lijkt me eerder beperkt door beschikbaar werkgeheugen, niet door cpu horsepower.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zucht, kinders. ;)

Boeboe heeft in principe gelijk, goede code draait ook op een 486. ;)
Maar het probleem is wel dat ontwikkelaars de tijd niet hebben/nemen om de 'perfecte' code te schrijven.
Zouden ze dat wel doen dan worden de spellen onbetaalbaar. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:41:
[...]

:? :? :?
Geavanceerde AI lijkt me eerder beperkt door beschikbaar werkgeheugen, niet door cpu horsepower.
Voor geavanceerde AI zul je toch echt allerhande positiebepaling, padberekening, line of sight berekening en noem maar op moeten doen. Geheugen is dan ook wel belangrijk, maar de meeste AI pers je toch echt uit je processor of videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik zal het in het tweede kwartaal dan maar moeten doen met Super Paper Mario en daarnaast maar even moeten afwachten hoe Spider-Man 3 en The Transformers uitpakken. :X

Weet er iemand toevallig al wat de Virtual Console spellen van deze week zijn?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:19
Wat een gezeur over AI... De developers weten nu al niet de 100% kracht van een console te benutten :O

Ik kijk enorm uit naar Super Paper Mario :9~ Op deze releaselijst voor Europa komt Super Paper Mario niet eens voor: http://gonintendo.com/?p=14220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 22:56
Donkey Kong Barrel Blast mis ik ook in de aankondigingen.
Hopen dat deze nog wel uitkomt, kunnen de bongo's weer uit de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
@Boeboe: Ik weet niet of je het al weet, maar Metal Slug Anthologies komt op 29 Maart uit in Europa.

Bron.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

so I read, dag staat al genoteerd :)
moet ik in april een exemplaar voor je meebrengen wanneer ik in Japan zit? :p

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 08-03-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die nog geen wii hebben is het een optie om op de treinstations bij de Free Record Shop te kijken. In Leeuwarden staat een wii al drie weken te koop, staat te onopvallend boven de rekken. Mijn wii heb ik gekocht op Utrecht centraal op 28 december, ook toen hadden ze er 3 al 5 dagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hecker ended his spirited rant with two demands for Nintendo: First, recognize and push games as serious art. And two, "make a console that doesn't suck ass."
_O-

Fijn zo'n rant. Lekker zwart wit ^_^

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:28:
Heeft iemand SSX als ergens in de winkel zien liggen?
Iemand?

Volgens mij komt 'ie hier stiekem toch pas de 15e namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Ik heb:
Voraussichtliches Versanddatum: 10. März 2007 - 12. März 2007
Lieferung voraussichtlich: 13. März 2007 - 22. März 2007

Ik heb ze ff gemailt en ik kreeg dit mailtje terug:

Dear Customer

Thank you for contacting Amazon.de.

We apologise for the delay in delivery of your order. We can usually
dispatch within the period stated on the product information page
(just like in the case of your friends), however, in this case
unexpected fluctuations in supply have added time to the order
process (for order number see subject line).

The console "Nintendo Wii Konsole - Wii Sports Bundle white" is not
available at this moment. We will get it from the Wholeseller in 4
to 8 days time and the processing will take another 1 to 2 days.

I would humbly request you to wait till after the time.

As soon as the order enters the dispatch process we will send you
another message with all the delivery details.

You can look up the current status of your order through "Mein
Konto" (mein-konto) at any time. Please click
on LINKKKK

We understand that such changes can be frustrating for you. Please
accept our sincerest apologies for this inconvenience.

Dit mailtje heb ik ontvange op dinsdag 6 maart.

Dus nog 2 tot 8 dagen wachten tot ze het binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Zojuist bij V&D Rotterdam Centrum binnengeweest. Er stonden daar 2 Wii's te wachten op kopers. Volgens de dame achter de balie niet gereserveerd (doen wij niet aan), dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:43:
[...]

_O-

Fijn zo'n rant. Lekker zwart wit ^_^
Hij snapt niet dat AI niets met games als kunstvorm te maken heeft. Killer 7 is daar een heel goed voorbeeld van.

Dat, het feit dat zijn baas(Will Wright) zegt dat hij alleen nog maar Wii Sports speelt en het feit dat hij voor Electronic Arts werkt, maken het toch wel een hele grappige rant. Als er één bedrijf is dat games niet als kunstvorm ziet, dan is dat toch wel EA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
_O-
Disponibilité : Habituellement expédié sous 1 à 4 mois.
Amazon.fr

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al ruim 3 maanden op zoek naar de Wii en zag ze tot mijn stomme verbazig als bestelbaar op Dixons.nl.
Even voor de zekerheid een belletje gedaan en ze zijn op voorraad!
Besteld met Zelda..morgen binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 11-09 18:45

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:28:
Ben al ruim 3 maanden op zoek naar de Wii en zag ze tot mijn stomme verbazig als bestelbaar op Dixons.nl.
Sjenks _O_ Beter dan naar Rotterdam tuffen, hopelijk was half Got nog niet langsgeweest, maar ik heb ook maar 's een bestelling gedaan :)

Overigens waar had je heen gebeld? De nummers op de site geven mij weinig vriendelijke automagische 'zoek het maar bij je vestiging' uit klantinfo.

[ Voor 13% gewijzigd door Basszje op 08-03-2007 14:47 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, Rayman is killing me. Ik kan er echt slecht tegen, want mijn bewegingen worden echt verschrikkelijk opgepikt. Sowieso lijkt hij niet te reageren op wat ik ook doe met mijn nunchuk. Het loopspelletje werkt bijvoorbeeld totaal niet, sporadisch loopt hij zo 10 centimeter naar voren. Het dansspel wil ook niet werken, reageert die ook net op mijn nunchuk.

Die gaat dus terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0800-235-34-96-67 0800-BELDIXONS, dit nummer werkte bij mij snel en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik logte vandaag in op nintendovip.com en na het inloggen kreeg ik geen vip punten (5 sterren voor dagelijkse inlog) uitgelogt en opnieuw ingelogt (had alle temp zooi al eens gewist) maar krijg mijn 5 sterren niet meer. heb zelfs gekeken bij aantal punten bij herhaal bezoek laatste keer is 7-3-2007 het is vandaag echt de 8e maar krijg dus niks meer.

meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Iemand anders hier ook lichtelijk jaloers op het home gebeuren van de PS3? Mijns inziens wel een voorbeeld van hoe het hele online gebeuren nou WEL moet. iig een heel stuk vetter dan de mii's waar je vervolgens bijzonder weinig mee kan.
Ik had toch graag gezien dat nintendo ook zo'n soort netwerk uit de grond zou stampen maar dat zal wel niet gebeuren. Misschien dat er tzt toch een ps3 naast de wii komt staan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:53:
ik logte vandaag in op nintendovip.com en na het inloggen kreeg ik geen vip punten (5 sterren voor dagelijkse inlog) uitgelogt en opnieuw ingelogt (had alle temp zooi al eens gewist) maar krijg mijn 5 sterren niet meer. heb zelfs gekeken bij aantal punten bij herhaal bezoek laatste keer is 7-3-2007 het is vandaag echt de 8e maar krijg dus niks meer.

meer mensen last van?
Ik zie zelf dat ik sinds dinsdag al geen nieuwe sterren meer heb gekregen, terwijl ik de site gisteren en vandaag gewoon bezocht heb.
rajackar schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:54:
Iemand anders hier ook lichtelijk jaloers op het home gebeuren van de PS3? Mijns inziens wel een voorbeeld van hoe het hele online gebeuren nou WEL moet. iig een heel stuk vetter dan de mii's waar je vervolgens bijzonder weinig mee kan.
Ik had toch graag gezien dat nintendo ook zo'n soort netwerk uit de grond zou stampen maar dat zal wel niet gebeuren. Misschien dat er tzt toch een ps3 naast de wii komt staan.
Ik ben eigenlijk zeel teleurgesteld in PlayStation Home. Ik zit zelf absoluut niet te wachten op een Second Life kloon. Het lijkt er op dat het absoluut niet in de spellen geïntegreerd zal zijn, maar een aparte applicatie is. Als je echt onder de indruk bent van PlayStation Home, moet je Xbox Live maar eens proberen. Je hebt dan wel geen Second Life-achtige omgeving, maar je kunt wel op elk willekeurig moment Achievements vergelijken en met je vrienden chatten zonder dat je het spel zelf hoeft te verlaten.

Ik hoop dan ook dat Nintendo meer naar Xbox Live kijkt dan naar PlayStation Home. Het kunnen chatten met je Mii als avatar zou ik wel leuk vinden, maar zo'n complete 3D omgeving vind ik compleet overbodig.

[ Voor 51% gewijzigd door MetroidPrime op 08-03-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
rajackar schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:54:
Nee, ik ben niet van het diepzinnige game, ik ben van het snel ff een potje golve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:52:
Omg, Rayman is killing me. Ik kan er echt slecht tegen, want mijn bewegingen worden echt verschrikkelijk opgepikt. Sowieso lijkt hij niet te reageren op wat ik ook doe met mijn nunchuk. Het loopspelletje werkt bijvoorbeeld totaal niet, sporadisch loopt hij zo 10 centimeter naar voren. Het dansspel wil ook niet werken, reageert die ook net op mijn nunchuk.

Bizar!
Bij mij werkte Rayman juist helemaal geweldig. Super controls zou ik haast zeggen. Bewegingen werden perfect opgepakt, ook van de nunchuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
0800-235-34-96-67 0800-BELDIXONS, dit nummer werkte bij mij snel en handig.
Hmmm, als ik dat nummer bel krijg ik niemand aan de telefoon hoor. Ik kan alleen nagaan wat mijn dichtstbijzijnde vestiging is. Dus hoe weet jij dat ie leverbaar is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Hmmm, als ik dat nummer bel krijg ik niemand aan de telefoon hoor. Ik kan alleen nagaan wat mijn dichtstbijzijnde vestiging is. Dus hoe weet jij dat ie leverbaar is?
Aah sorry, dacht dat het hetzelfde nummer was :S (ze lijken ook echt op elkaar :D)

Deze:

Dixons BV Hoofdkantoor Goudenheuvel 47
5234GA 's-Hertogenbosch

073 6460700

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wanneer worden Mii's uitgewisseld?
Is dat gewoon periodiek, op vastgestelde tijden of als hij een bepaalde tijd uit staat ofzo?
En hoevaak gebeurt het?

Ik had laatst een Mii van hoedje. Maar hij was het zelf niet gok ik. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:16:
Wanneer worden Mii's uitgewisseld?
Is dat gewoon periodiek, op vastgestelde tijden of als hij een bepaalde tijd uit staat ofzo?
En hoevaak gebeurt het?

Ik had laatst een Mii van hoedje. Maar hij was het zelf niet gok ik. ;)
Volgens mij als je Wii op standby staat, kan het wisselen beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:55:
[...]
Ik hoop dan ook dat Nintendo meer naar Xbox Live kijkt dan naar PlayStation Home.
seconded. Heb men 360 nog maar 2 maanden, maar ik ben enorm verrast over de efficientie van xbox live. Ikzelf heb nu een (gratis) silver abo, maar ik begrijp nu eindelijk waarom zoveel mensen willen betalen voor een gold.
Microsoft gaat voor volledige integratie in zijn games en voor eenvoud. Je wil geen gigantisch grote grafische omgeving waardoor je moet wandelen om je "medailles" te bekijken of om een multiplayer te organiseren. Gewoon eenvoudige menu's waardoor je zeer snel kan navigeren. Waar nintendo nog van kan leren is de integratie met het internet: alles wat een internetconnectie nodigheeft gaat enorm moeizaam met nintendo. Met games is het al helemaal een drama (je moet eens pso3 spelen op gamecube, die vraagt 3 maal of je zeker bent of je wil verbinden om je mmo te spelen). Met microsoft is het "hee, je hebt iets unlocked in het spel", en direct wordt je achievement doorgestuurd naar je internetprofiel, zonder enige pauzes of bevestigingen.
Ook het downloaden van extra content is iets waar zowel sony als nintendo kunnen van leren: downloads gebeuren op de achtergrond terwijl je aan het gamen bent. Console uit? Doen we de volgende keer toch gewoon verder waar je gestopt bent?
Bij sony ziet het er leuk uit, maar het allemaal zo onnodig complex en onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou eerder je 'chuck terugbrengen, want hier doet 'ie het meer dan prima.
Bij een vriend van me ook en een paar posts hierboven ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:28:
Goed bezig _/-\o_ ....meteen mijn order bij Amazon.de gecancelled en order geplaatst bij Dixons. Je hebt hem zeker voor het middaguur besteld want mijn afleverdatum is zaterdag "pas" :)

En nog een Wii protectionkit gratis ook :+

[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 08-03-2007 15:37 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:07:
[...]

Aah sorry, dacht dat het hetzelfde nummer was :S (ze lijken ook echt op elkaar :D)

Deze:

Dixons BV Hoofdkantoor Goudenheuvel 47
5234GA 's-Hertogenbosch

073 6460700
:) Mij had je ook te pakken. Nummer gebeld om toch even te checken of mijn order ook direct uitgevoerd is of dat voorraad alweer vergeven was. Volgens de man aan de lijn zijn ze direct leverbaar zolang dat op de site staat. Zijn ze op, dan wordt dit volgens hem ook meteen op de site gewijzigd.

Gaan we dan maar vanuit. Nog anderhalve dag ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:27:
Volgens mij als je Wii op standby staat, kan het wisselen beginnen :+
Ja zover was ik ook wel :P

Maar gebeurt het meteen als hij op standby staat. Of probeert hij het elk uur.
Of alleen om 3 uur 's nachtes. Of moet hij 24,39 minuten uit staan?

Daar ben ik benieuwd naar. Dan kan ik bepalen wanneer ik hem op standby moet laten. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

darkdesign schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:03:
[...]

Ik heb:
Voraussichtliches Versanddatum: 10. März 2007 - 12. März 2007
Lieferung voraussichtlich: 13. März 2007 - 22. März 2007

Ik heb ze ff gemailt en ik kreeg dit mailtje terug:

Dear Customer

Thank you for contacting Amazon.de.

We apologise for the delay in delivery of your order. We can usually
dispatch within the period stated on the product information page
(just like in the case of your friends), however, in this case
unexpected fluctuations in supply have added time to the order
process (for order number see subject line).

The console "Nintendo Wii Konsole - Wii Sports Bundle white" is not
available at this moment. We will get it from the Wholeseller in 4
to 8 days time and the processing will take another 1 to 2 days.

I would humbly request you to wait till after the time.

As soon as the order enters the dispatch process we will send you
another message with all the delivery details.

You can look up the current status of your order through "Mein
Konto" (mein-konto) at any time. Please click
on LINKKKK

We understand that such changes can be frustrating for you. Please
accept our sincerest apologies for this inconvenience.

Dit mailtje heb ik ontvange op dinsdag 6 maart.

Dus nog 2 tot 8 dagen wachten tot ze het binnen hebben.
Tnx voor de info. Op basis hiervan en de mededeling dat Dixons ze per direct heeft, mijn order afgezegd bij Amazon.

Overigens net mailtje en nog in het Engels ook :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou sorry hoor maar Rayman is echt briljant en maakt juist, op 1 enkel spel na, supergoed gebruik van de controls. Ik heb er meerdere mensen aan gehangen en die gingen b.v. met rennen toch echt minimaal halve snelheid de eerste keer. Ik ging zelf direct volgas (geluidsbarriere geluid..)

2 Mogelijkheden:
1. Jij bent spastisch of motorisch niet in orde. (Erg kleine kans)
2. Je nunchuck is niet goed.

Over AI: Echt geavanceerde AI kan inderdaad wel opeen 360 of PS3 en niet op een Wii..daar heeft die developer gewoon gelijk in hoor. Vooral een processor verhaal. Als je aan de gang ga met generatie/evolutie achtige meuk als Spore, kan dat gewoon minder fancy op de Wii.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
robbydw schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Tnx voor de info. Op basis hiervan en de mededeling dat Dixons ze per direct heeft, mijn order afgezegd bij Amazon.

Overigens net mailtje en nog in het Engels ook :)
Inderdaad, heel netjes. Ik laat hem lekker uit duitsland komen, ik heb geen zin om weer alles te wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
2 Mogelijkheden:
of:
3. De stekker van de nunchuk zit niet in de wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:53:

meer mensen last van?
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

@ xboxlive voorbeelden:
Tja, xboxlive lijkt me ook al een hele vooruitgang tov de wii online mogelijkheden. Nu ik dat allemaal hoor en zie begin ik er toch wel warm voor te lopen.
Ik begin iig steeds zekerder te weten dat er een console naast mijn wii komt. Of het een 360 of ps3 wordt zal van de games afhangen en dan vooral van de games die een rijke single player ervaring aanbieden met een mooi, rijk verhaal. Want aan dat laatste gaat het ben ik bang bij de wii aardig ontbreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Laatst online: 11-09 08:32
Wacht maar af... Binnenkort komt Nintendo met een grote update voor de Wii.. Dan zal de Mii's, etc geadvanceerder worden... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:02:
@ xboxlive voorbeelden:
Tja, xboxlive lijkt me ook al een hele vooruitgang tov de wii online mogelijkheden. Nu ik dat allemaal hoor en zie begin ik er toch wel warm voor te lopen.
Ik begin iig steeds zekerder te weten dat er een console naast mijn wii komt. Of het een 360 of ps3 wordt zal van de games afhangen en dan vooral van de games die een rijke single player ervaring aanbieden met een mooi, rijk verhaal. Want aan dat laatste gaat het ben ik bang bij de wii aardig ontbreken :(
Die goede single player games komen er echt wel, en als je dan toch een extra console erbij wil hebben voor goede single player games is de PS3 een erg goede keuze lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hoppa, hij is al weer uitverkocht bij de Dixons. Ik wilde hem nét bestellen. Jammer...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben benieuwd hoe de Wii uiteindelijk online zal gaan. Ik vond PS Home wel interessant klinken en uiteraard is XBL het grote voorbeeld. Maar beide zijn denk ik te duur voor Nintendo. Ik hoop dat het zo lang duurt omdat ze echt iets moois aan het maken zijn...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

posttoast schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:00:
Hoppa, hij is al weer uitverkocht bij de Dixons. Ik wilde hem nét bestellen. Jammer...
Inderdaad. Net ook even gekeken. Ben benieuwd of Pieter Post zaterdag echt op de stoep staat met min Wii

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Deddiekoel schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:37:
Ik ben benieuwd hoe de Wii uiteindelijk online zal gaan. Ik vond PS Home wel interessant klinken en uiteraard is XBL het grote voorbeeld. Maar beide zijn denk ik te duur voor Nintendo. Ik hoop dat het zo lang duurt omdat ze echt iets moois aan het maken zijn...
Misschien te duur in eerste instantie...maar met een goede aanpak moet er een hoop geld terugverdiend kunnen worden. Een hoop mensen die multiplayer een belangrijke mogelijkheid vinden, zullen de wii nu links laten liggen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
robbydw schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:37:
[...]

Inderdaad. Net ook even gekeken. Ben benieuwd of Pieter Post zaterdag echt op de stoep staat met min Wii
Ik zal voor je duimen (met een beetje een jaloerse blik in mijn ogen, dat wel ;) )!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:35
albert04 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:22:
Wacht maar af... Binnenkort komt Nintendo met een grote update voor de Wii.. Dan zal de Mii's, etc geadvanceerder worden... :*)
Waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, ik had vanochtend niet zo veel tijd voor m'n reactie op de Amerikaanse line-up. Maar ik ben dus zeer teleurgesteld. Ik heb een Wii, die kan op zichzelf al niet zoveel, maar zonder games is het helemaal een waardeloos apparaat. Als ik eerlijk ben, staat die niet veel aan. Ik speel soms nog wel Wii Sports met vrienden, maar eigenlijk zijn we daar allemaal op uitgekeken.

Ik heb eens wat dingen opgezocht, vorig najaar zei Nintendo nog, dat Pokemon Battle Stadium een launchgame zou zijn in Japan en daarmee meteen online zou gaan. Amerika zou "shortly thereafter" volgen. Dat blijken dus bijna 7 maanden te zijn :/

Dan krijgen we de launchwindow line-up van Nintendo (dus dat is tot en met 30 maart):
Battalion Wars II
Big Brain Academy™ (temporary name)

Excite Truck™
The Legend of Zelda®: Twilight Princess
Mario Strikers Charged
Metroid® Prime 3: Corruption
Super Mario® Galaxy (temporary name)

WarioWare™: Smooth Moves
Wii Sports
De vetgemaakte spellen komen geen van allen in Q1 en ook niet in Q2 (behalve Brain Training). Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt niet had verwacht dat Nintendo al die spellen zou introduceren in de launchperiode. Maar toch zeker wel richting Q2, met misschien twee niet. Het is nu hopen dat ze uberhaupt in 2007 komen :(. Dan heeft Nintendo kort geleden in Japan ook een lijst beschikbaar gemaakt, tenzij ze de games daar veel eerder uitgaan brengen, zullen ze die lijst ook bij lange na niet waar gaan maken.

Sony is niet de enige die er wat van kan...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt, maar ik vraag me dan af wat ze aan het doen zijn. AL die games waren al speelbaar, dus er moet nog wat aan zitten te komen methinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:52:
[...]

Waar haal je dat vandaan?
Volgens de producer van Animal Crossing zul je in Animal Crossing kleding voor je Mii kunnen kopen die weer in andere spellen gebruikt zal kunnen worden.
Hoedje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:01:
De vetgemaakte spellen komen geen van allen in Q1 en ook niet in Q2 (behalve Brain Training). Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt niet had verwacht dat Nintendo al die spellen zou introduceren in de launchperiode. Maar toch zeker wel richting Q2, met misschien twee niet. Het is nu hopen dat ze uberhaupt in 2007 komen :(. Dan heeft Nintendo kort geleden in Japan ook een lijst beschikbaar gemaakt, tenzij ze de games daar veel eerder uitgaan brengen, zullen ze die lijst ook bij lange na niet waar gaan maken.
Ik kan maar één geldige reden bedenken om al deze titels zo enorm uit te stellen: Nintendo werkt aan een Xbox Live kloon en al deze spellen gaan online. Dat verhaal van third-party publishers de ruimte geven geloof ik niet zo heel erg meer in, de meeste third-parties hebben nog niet echt goed gebruik weten te maken van de Wiimote, dus nu is juist het moment om zoveel mogelijk Nintendo titels te pushen. Zodra de third-parties de Wiimote onder de knie hebben zou je ze weer wat ruimte kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:
[...]
Ik kan maar één geldige reden bedenken om al deze titels zo enorm uit te stellen: Nintendo werkt aan een Xbox Live kloon en al deze spellen gaan online. Dat verhaal van third-party publishers de ruimte geven geloof ik niet zo heel erg meer in, de meeste third-parties hebben nog niet echt goed gebruik weten te maken van de Wiimote, dus nu is juist het moment om zoveel mogelijk Nintendo titels te pushen. Zodra de third-parties de Wiimote onder de knie hebben zou je ze weer wat ruimte kunnen geven.
Ik hoop het, Nintendo zal toch met iets moeten komen. MS heeft het al erg goed voor elkaar en Sony lijkt ook leuke dingen te verzinnen.

De keynote van GDC gaat trouwens straks beginnen en is zeer goed te volgen via Joystiq/Engadget:
http://www.engadget.com/2...at-nintendos-gdc-keynote/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:35
De keynote van GDC gaat trouwens straks beginnen en is zeer goed te volgen via Joystiq/Engadget:
http://www.engadget.com/2...at-nintendos-gdc-keynote/
10:38 a.m.: A GDC employee/volunteer slouched in front of us is wearing a T-shirt that reads, "Ask me -- I can help." Well, this Sudoku puzzle is giving us a hard time ...

_/-\o_ :) Humor hebben die gasten.

Op wiiparty schreef iemand een verklaring voor het feit dat Nintendo niet veel zegt over onbekende titels. Of het waar is weet ik niet, maar er zit wel wat in opzich.
Deze lijst is nog niet volledig omdat nintendo een bussinesdeal heeft met aandeelverkopen waardoor de aandelen niet mogen beinvloeden doormiddel van game announcements en daarom zijn alleen de titels die al bekend zijn in de lijst opgenomen.
edit: en ik lees hetzelfde ook in een reactie op engadget:
Too bad they can't announce any new games due to the Japanese government selling off Nintendo stock. They're barred from announcing anything that could raise prices

[ Voor 12% gewijzigd door jip_86 op 08-03-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

posttoast schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:47:
[...]

Ik zal voor je duimen (met een beetje een jaloerse blik in mijn ogen, dat wel ;) )!
Mag wel even komen spelen hoor zaterdag ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:48:
Op wiiparty schreef iemand een verklaring voor het feit dat Nintendo niet veel zegt over onbekende titels. Of het waar is weet ik niet, maar er zit wel wat in opzich.

[...]
Dat gerucht is door Chris Kohler de wereld ingeholpen. Chris Kohler is normaal gesproken wel een betrouwbare gamesjournalist, dus de kans is redelijk dat het waar is. Alle andere gamessites hebben het gerucht als waarheid overgenomen en af en toe worden er dingen aan toegevoegd, zoals dat de Japanse regering onlangs aandelen van Nintendo verkocht had. Matt-IGN is er daarentegen redelijk van overtuigd dat Nintendo vandaag met iets nieuws komt en Matt is ook meestal wel betrouwbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 08-03-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Haha, in de comments van GoNintendo las ik dit:
I am also on Engadget, Kotaku, and Gizmodo, as I am sure many of you are as well. Dont know how many of you caught it, Rawmeat and the gang probably heard it. Over at Kotaku, Kotaku blogger Atheist Jew says:

“I’ve got something you probably didn’t catch, Brian!”

Phil Harrison is sitting in the front row
Reggie is standing off consulting with people, posing for pictures, etc.
A kid in the front row shouted at Reggie “REGGIE! You gotta kick some ass and take some names!”

“Like who?!” Reggie shouted back

“Phil Harrison, FRONT ROW!” The kid says

“I think we already did that” Says Reggie

The nearby crowd laughs, as is appropriate.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:57:
[...]
Nou sorry hoor maar Rayman is echt briljant en maakt juist, op 1 enkel spel na, supergoed gebruik van de controls. Ik heb er meerdere mensen aan gehangen en die gingen b.v. met rennen toch echt minimaal halve snelheid de eerste keer. Ik ging zelf direct volgas (geluidsbarriere geluid..)

2 Mogelijkheden:
klaasjanb schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:47:of:
3. De stekker van de nunchuk zit niet in de wiimote.
1. Ik ben volledig motorisch in orde (al zegt mijn broer wel eens van niet als ik een penalty mis :+)
2. Nunchuk werkt gewoon goed bij Zelda, en goed bij boksen...
3. Hij zit er wel in, anders kan ik moeilijk naar de opening toe lopen om de minigame te spelen :).

Volgens mij kan ik de bewegingen gewoon niet goed genoeg, it's a shame. Ik ga hem echter niet meer spelen, want hij moest gesealed terug naar de Dynabite, en als er 1 k*tklusje is om te doen, dan is dat om nietjes door de gaatjes terug te stoppen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hehe, vanmiddag me WII bij de V&D opgehaald, ze hadden er onverwachts 2 binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De keynote is net afgelopen, niks nieuws.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!