Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
-Sander schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:20:
De keynote is net afgelopen, niks nieuws.
Mario Galaxy komt écht dit jaar uit :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
-Sander schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:20:
De keynote is net afgelopen, niks nieuws.
Mja niet echt, we krijgen weer een kanaal erbij:
ANNOUNCEMENT! Miyamoto is working on a channel that will allow people to compete in popularity contests with their Miis. Stop the presses again!
Niet echt speciale game announcements ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:32:
Jammer dat Nintendo niet heeft aangekondigd een volledig gratis Demokanaal morgen te presenteren. Helemaal klaar voor gebruik, en geen lame testversie zoals het internetkanaal. De nieuwste games stonden er al op, zoals Mario Party 8, Super Paper Mario en Mario Galaxy, samen met nog andere toppers.

Wishful Thinking :+
Misschien komt Miyamoto nog wel het podium oprennen, omdat hij vergeten was dit te zeggen ;)
Of dan tenminste een releasedate van de final opera browser.

[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 08-03-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Nintendo niet heeft aangekondigd een volledig gratis Demokanaal morgen te presenteren. Helemaal klaar voor gebruik, en geen lame testversie zoals het internetkanaal. De nieuwste games stonden er al op, zoals Mario Party 8, Super Paper Mario en Mario Galaxy, samen met nog andere toppers.

Wishful Thinking :+
Misschien komt Miyamoto nog wel het podium oprennen, omdat hij vergeten was dit te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik denk dat de meest waarschijnlijke tijd voor nieuwe aankondigingen het vrijgeven van de jaarcijfers zal zijn, vooral als die geruchten over aandelen kloppen. Ik geloof dat de jaarcijfers volgende maand al worden vrijgegeven en het is vrij normaal om dan tegelijkertijd aankondigingen te doen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

20.38 Miyamoto vindt dat ontwikkelaars vaak veel te bezig zijn met een game waar zij alles van weten, terwijl zij soms vergeten dat ze het voor de gamers maken. Miyamoto vindt dat de wensen van de gamer zo goed mogelijk moeten worden uitgevoerd.
Dat doen ze bij nintendo ook niet echt bepaald, met hun lame online beweringen waar niets van uitkomt en releasedata die elke week worden verzet.

Helaas niets nieuws van de GDC, had het ook eigenlijk niet echt verwacht maar de hoop was er altijd nog wel. Nou ja, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb even wat filmpjes gekeken op IGN van Super Paper Mario en Mario Strikers. Het ziet er allebei goed uit. Waarbij vooral Strikers een stuk mooier lijkt geworden t.o.v. vorig jaar. Ook Mario Galaxy is jammie: http://gonintendo.com/?p=14299.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:11:
Ik heb even wat filmpjes gekeken op IGN van Super Paper Mario en Mario Strikers. Het ziet er allebei goed uit. Waarbij vooral Strikers een stuk mooier lijkt geworden t.o.v. vorig jaar. Ook Mario Galaxy is jammie: http://gonintendo.com/?p=14299.
Wow, dat ziet er wel erg mooi uit. Ik zou graag iemand dat zien proberen met twee aan elkaar geplakte Gamecubes. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik loop nog niet echt warm voor SMG. Het ziet er wel goed en de game gaat er echt wel komen. verwacht ook wel een goede game. Maar voorlopig wordt ik er nog niet warm van.
Ik heb bij de Wii nu een beetje hetzelfde gevoel als bij de NDS. Na de release kwamen er voor mij weinig echt interessante games uit, terwijl de rest van de wereld er mee weg liep. Ik hoop echter wel dat er snel wat nieuwe games aankomen die moeite zijn, want na 23 maart zie ik ook weinig aan de horizon...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je het toch wel over het eerste jaar van de DS hebt en dat je het daarna wel beter vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
EA schijnt binnenkort een spel aan te gaan kondigen dat door Louis Castle (oprichter van Westwood en mede-bedenker van de Command & Conquer serie) in samenwerking met Stephen Spielberg ontwikkeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

Wat ik altijd vreemd vind bij Nintendo is dat ze meestal trailers van lage kwaliteit hebben. De Wii moet het niet van de super grafix hebben, maar zo'n low quality mini trailertje doet natuurlijk niet veel goeds.
Als ze nu eens high quality trailers uitgeven dan lijkt het qua grafix al een stuk beter. Deze nieuwe Mario trailer is ook maar klein. En van Excite Truck ben ik ook alleen maar brakke trailers met veel blokjes tegengekomen, terwijl het grafisch, denk ik, best wel te pruimen valt. Zo blijf je commentaar houden van PS3 en XB360 adepten :) .

Commercieel gezien lijkt mij dat ook wel belangrijk, net zoals dat demo kanaal waarvan nog niets bekend is. Demo's en trailers lijken mij naast adverteren tot de belangrijkste instrumenten te behoren om de verkoop te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

SMG is wel heel erg mooi. Kan niet meer wachten!!
http://gonintendo.com/?p=14304

Games line-up in Q2 is zeer teleurstellend inderdaad. WTF doen ze dan met Metroid 3 denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo zeg, SMG ziet er goed uit inderdaad.

Ik denk dat Ninty inderdaad een soort live-kloon aan het ontwikkelen is en dat daarom de games wat langer duren. Dat, of ze zijn de boel grafisch aan het oppoetsen, maar dat duurt niet zo lang lijkt me.

Hoe dan ook, bij de DS ging het net zo alleen dan met nog minder third party dingen. Ik vermaak me voorlopig wel met Sonic en SSX.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zwelgh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:54:
Wat ik altijd vreemd vind bij Nintendo is dat ze meestal trailers van lage kwaliteit hebben. De Wii moet het niet van de super grafix hebben, maar zo'n low quality mini trailertje doet natuurlijk niet veel goeds.
valt nog mee..ik ben de mario galaxy trailer in 640 resolutie aan het downloaden op dit moment :)

*edit* sterke trailer trouwens..dit is 360 kwaliteit maar dan in SD resolutie :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 08-03-2007 23:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brewer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 23:42
ik zag ze gister bij wehkamp nog op voorraad maar daar zijn ze ook weer op, waarom hebben ze die wii's nogsteeds niet normaal op voorraad overal? hoelang moet dat gezeik nog duren voordat je hem gewoon in de buurt kan kopen. hij kan dan heel populair zijn maar dat ie na een kwart jaar nog niet gewoon op voorraad is vind ik toch wel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:04:
[...]

valt nog mee..ik ben de mario galaxy trailer in 640 resolutie aan het downloaden op dit moment :)

*edit* sterke trailer trouwens..dit is 360 kwaliteit maar dan in SD resolutie :)
Waar heb je die gevonden? Ik zie altijd alleen die mini trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brewer schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:20:
ik zag ze gister bij wehkamp nog op voorraad maar daar zijn ze ook weer op, waarom hebben ze die wii's nogsteeds niet normaal op voorraad overal? hoelang moet dat gezeik nog duren voordat je hem gewoon in de buurt kan kopen. hij kan dan heel populair zijn maar dat ie na een kwart jaar nog niet gewoon op voorraad is vind ik toch wel erg.
ding is gewoon super popi en terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht bij V&D Breda, ze hadden er 5 binnen.
3 waren er gereserveerd. alle 5 inmiddels weg.
Dus ga kijken bij de V&D wii weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Over MP3: Wat had ons aller miyamoto nou net gezegd over uitstellen van games enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:10:
Over MP3: Wat had ons aller miyamoto nou net gezegd over uitstellen van games enzo :+
MP3 is nu al bijna 2 keer zo lang in ontwikkeling als Metroid Prime 1 en bovendien was het spel al volledig speelbaar en bijna af op de E3 van vorig jaar. Dan is er toch echt iets vreemds aan de hand.

Nieuw op de Virtual Console:

Galaga (NES)
Double Dungeons (TurboGrafx)
Super Ghouls 'n Ghosts (SNES)
Bio-Hazard Battle (Mega Drive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind t ook belachelijk irritant dat geen enkele winkel hier int durp (hilversum) wii of wii play kan leveren. Nintendo laat hier echt klanten liggen. Heb mensen zien spelen op de Wii die zeiden er direct een te willen kopen en ja...dat gaat niet. Als je dan een maand moet wachten hebben sommigen er al geen zin meer in..of ze zijn t alweer vergeten. Echt onwijs zonde. En frustrerend ook :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Kennelijk is er iemand door zijn baas teruggefloten:
I don't know who has read the internet, yesterday. In a [unintelligible] panel I said a bunch of things. I was trying to be thought provoking and entertaining and fun and a lot of the stuff went too far over the top—on the entertaining and fun side, so that it was no longer thought provoking, just inflammatory. And in the process I hurt a bunch of people I care about. And so, I want to apologize now.

When I'm on stage, I'm me. I'm talking talk from me. From me. I'm not representing EA or Maxis.

I want to make two things perfectly clear.

I do not think the Wii is a piece of shit. Nintendo needs to be applauded for trying to interface on the controller front, the user interface front, on making games accessible, on making a console that you don't need to mortgage your house to afford.

Secondly, it's totally obvious—and I'm sorry that I implied otherwise—that everyone at Nintendo is passionate at making great games. Some of the games give me hope that we will be seen as an art form on par with movies and books.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik blijf me toch flink verbazen over de verontwaardigde/ontstelde berichten hier over dat MP3 en SMG en nog wat games nog even op zich laten wachten. Als er iets is waar Nintendo toch om bekend staat is het wel het eindeloos uitstellen van games. Dat doen ze al zo lang de Zelda serie bestaat. :+ Bovendien zijn Maart en September t/m December de drukste periodes qua game sales, dus lijkt me niet meer dan logisch dat ze de grootste toppers in een van deze maanden zullen uitbrengen. De games nog een paar maanden wat oppoetsen/afmaken, wellicht WiFi functionaliteit toevoegen, en ondertussen het aantal potentiële klanten wat verhogen door nog wat meer Wii's te verkopen, klinkt niet als een heel bizarre strategie. Bovendien is het wel fijn om tijdens de feestdagen twee grote toppers te hebben om mensen te overtuigen een Wii in de schoen of onder de kerstboom te leggen. Ik verwacht dus ook zeker niet dat de reden van het uitstellen is dat ze bezig zijn met een of ander mega online netwerk oid, maar gewoon puur het idee dat je toppers rond de feestdagen uitbrengt en niet in Mei oid.

Ben ik overigens de enige die nog niet helemaal overtuigd is van SMG? Het ziet er werkelijk schitterend uit, en als ik het zo zie begint het Mario-gevoel ergens ook wel weer aardig kriebelen. Ik ben alleen een beetje bezorgd over al die miniscule planeetjes. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of het leuk is om de hele tijd van planeetje naar planeetje te schieten, daar even een paar muntjes te pakken, en dan door naar het volgende planeetje. Hopelijk geldt hiervoor ook "Playing is believing". Super Paper Mario ben ik inmiddels wel volledig van overtuigd EN die komt al redelijk snel ook! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:14:
[...]

MP3 is nu al bijna 2 keer zo lang in ontwikkeling als Metroid Prime 1 en bovendien was het spel al volledig speelbaar en bijna af op de E3 van vorig jaar. Dan is er toch echt iets vreemds aan de hand.

Nieuw op de Virtual Console:

Galaga (NES)
Double Dungeons (TurboGrafx)
Super Ghouls 'n Ghosts (SNES)
Bio-Hazard Battle (Mega Drive)
YEAHHHHHHHHHHHHH Super Ghouls 'n Ghosts!!!!!!!!

Ik weet wat ik vanavond te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Captain N, ben je helemaal gek geworden... twijfelen aan Mario in het Nintendo topic? Blasphemy (Godslastering)! :+

Maar even serieus nu... hoewel ik Sunshine niet zo geweldig en innovatief vond was het toch een vermakelijke game. Daarnaast was het overtreffen van de Mario 64 revolutie natuurlijk erg moelijk (onmogelijk?). In de, in het westen uitgebrachte, Mario serie hebben goede en iets minder goede games gezeten. Maar ik heb me stuk voor stuk met alle spellen uit de serie prima kunnen vermaken. Ik verwacht dit dan ook op zijn minst van SMG.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 04:48:
..knip..

Ben ik overigens de enige die nog niet helemaal overtuigd is van SMG? Het ziet er werkelijk schitterend uit, en als ik het zo zie begint het Mario-gevoel ergens ook wel weer aardig kriebelen. Ik ben alleen een beetje bezorgd over al die miniscule planeetjes. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of het leuk is om de hele tijd van planeetje naar planeetje te schieten, daar even een paar muntjes te pakken, en dan door naar het volgende planeetje. Hopelijk geldt hiervoor ook "Playing is believing". Super Paper Mario ben ik inmiddels wel volledig van overtuigd EN die komt al redelijk snel ook! :)
_/-\o_
Overigens ben ik wel overtuigd door SMG maar wat betreft die kleine planeetjes heb je helemaal gelijk. Het zal iig wel even wennen zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt overtuigd ben van SMG...helaas want ik ben groot fan van Mario. Zoals iedereen weet was Mario 64 echt fantastisch en had liever een Mario 64 gezien maar dan met, duh, nieuwe werelden. Tuurlijk willen ze wat nieuws proberen maar t zal me niet verbazen als veel gamers dat best wel zouden willen. Itt. mensen boven me krijg ik hier niet t Mario gevoel van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:33
Wanneer komt Super Paper Mario in Europa uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 04:48:
Ik blijf me toch flink verbazen over de verontwaardigde/ontstelde berichten hier over dat MP3 en SMG en nog wat games nog even op zich laten wachten. Als er iets is waar Nintendo toch om bekend staat is het wel het eindeloos uitstellen van games.
Captain N volgens mij ben je de enige die het zo ziet. Ik bewonder dat je het maar blijft goed praten. Maar ik ben het niet met je eens :P. Ze staan bekend dat ze bepaalde games uitstellen, we zien nu dat ze vrijwel alles uitstellen. Volgens mij waren er rond deze tijd voor de Gamecube meer first party titels uit, dan voor de Wii, waaronder het geniale Smash Bros... daarnaast (zoals MP ook al aangeeft) zou MP3 al lang af moeten zijn. Daarnaast zijn spellen als Smash Bros en Mario Smash Football toch ook niet echt heel ingewikkeld om te maken. Beide lijken ze toch zeer sterk op hun voorgangers.
Er zijn ook grotere planeten, zoals je bijv. in het laatste gedeelte van de trailer ziet. Ik zou daar dus niet over inzitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Ik denk dat we niet bang hoeven te zijn dat SMG geen grotere "planeten" zal bevatten... Er zijn genoeg trailers te zien, waarop je meer een super mario 64 gevoel krijgt!
Ze bijvoorbeeld de filmpjes hier: (Hier staat overigens ook de trailer van 2007 in highres op)

http://media.wii.gamespy.com/media/748/748588/vids_1.html

Check met name de LEARNING HOW TO JUMP movie voor het super mario 64 gevoel ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:43:
[...]

_O-

Fijn zo'n rant. Lekker zwart wit ^_^
En z'n excuses:
I don't know who has read the internet, yesterday. In a [unintelligible] panel I said a bunch of things. I was trying to be thought provoking and entertaining and fun and a lot of the stuff went too far over the top—on the entertaining and fun side, so that it was no longer thought provoking, just inflammatory. And in the process I hurt a bunch of people I care about. And so, I want to apologize now.

When I'm on stage, I'm me. I'm talking talk from me. From me. I'm not representing EA or Maxis.

I want to make two things perfectly clear.

I do not think the Wii is a piece of shit. Nintendo needs to be applauded for trying to interface on the controller front, the user interface front, on making games accessible, on making a console that you don't need to mortgage your house to afford.

Secondly, it's totally obvious—and I'm sorry that I implied otherwise—that everyone at Nintendo is passionate at making great games. Some of the games give me hope that we will be seen as an art form on par with movies and books.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:18
Dixons..er was er weer 1 te bestellen ! morgen heb ik er dus lekker ook een...houd de pagina dus in de gaten :)

Yep! Thanks...inmiddels ook de email dat hij verstuurd is, incl track&trace barcode !

[ Voor 28% gewijzigd door Wisey op 09-03-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 06:27
Net een mailtje van Dixons dat mijn Wii verstuurd is. Vanaf morgen dus ook ervaren hoe goed de console is.

Op hun site zijn ze trouwens weer leverbaar. Als je voor 12u besteld worden ze vandaag nog verstuurd!

Edit: En hij is weer weg. Wisey heeft hem blijkbaar te pakken. Gefeliciteerd!

[ Voor 16% gewijzigd door nklaver234 op 09-03-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:45

Basszje

Reisvaap!]

Ik ben ook benieuwd of die echt morgen komt, zou wel leuk zijn voor het weekend \o/ Goede zaak ook dat ik zelfs eerder een Wii heb dan meneer de consolefreak Disjfa die al tijden loert naar eentje :P

Ik las trouwens dat Metal Slug een Anthology uitbrengt op de Wii deze maand. Wat zijn jullie gedachtes daarover? Metal Slug was altijd erg tof \o/ , zeker in co-op.

[ Voor 29% gewijzigd door Basszje op 09-03-2007 11:11 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Net het filmpje van SMG maar eens bekeken, maar het trekt mij ook nog niet zo.
Ik houd meer van simpel, en heb het gevoel dat je met SMG behoorlijk zit te wachten op het rondvliegen steeds. Maar het is maar een eerste gevoel. :)

Waarom zit iedereen zo te hopen op online mogelijkheden?
Het kan mij weinig schelen, ik hoop eigenlijk dat Nintendo zoveel uitsteld om de games echt geweldig te maken, en niet om online mogelijkheden te ontwikkelen. :)

Is er al iemand die antwoord heeft op mijn vraag over de Miigratie?
Gonadan schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Ja zover was ik ook wel :P

Maar gebeurt het meteen als hij op standby staat. Of probeert hij het elk uur.
Of alleen om 3 uur 's nachtes. Of moet hij 24,39 minuten uit staan?

Daar ben ik benieuwd naar. Dan kan ik bepalen wanneer ik hem op standby moet laten. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:11:
Captain N volgens mij ben je de enige die het zo ziet. Ik bewonder dat je het maar blijft goed praten. Maar ik ben het niet met je eens :P. Ze staan bekend dat ze bepaalde games uitstellen, we zien nu dat ze vrijwel alles uitstellen. Volgens mij waren er rond deze tijd voor de Gamecube meer first party titels uit, dan voor de Wii, waaronder het geniale Smash Bros... daarnaast (zoals MP ook al aangeeft) zou MP3 al lang af moeten zijn. Daarnaast zijn spellen als Smash Bros en Mario Smash Football toch ook niet echt heel ingewikkeld om te maken. Beide lijken ze toch zeer sterk op hun voorgangers.
Ik praat niks goed. Ik zeg alleen maar dat:

A. Ik het naïef vind en me er over verbaas dat zoveel mensen enorm verbaasd en geschokt zijn over die vertraging van die top games. Dat Maart er niet meer in zat leek me vrij duidelijk voor bijvoorbeeld SMG, dus wanneer verwacht je hem dan? In de zomer, wanneer het lekker weer is, de halve wereld op vakantie is, en het spel stilletjes voorbij gaat? Of het spel af is of niet heeft daar dan weinig mee te maken, en bovendien kun je dat ook lastig beoordelen. Zal best dat MP3 al volledig speelbaar is, maar dat maakt het nog niet af. Het spel is af zodra de developer vindt dat het af is. Het kan altijd groter en beter.

B. Ik het me nog wel voor kan stellen dat je verbaasd bent over minder grote, maar wel leuke titels zoals Mario Strikers en BW2, maar ik me wel afvraag waarom iedereen zo ongeduldig is. Even een vraag direct aan jou dan maar: welke games heb je, en hoeveel procent heb je hiervan uitgespeeld? Ik heb zelf Wii Sports, Hajimete no Wii (Play), Red Steel en Zelda. Ik heb nog niet alle goude medailles in Sports en ben ook nog niet overal pro, heb niet 100% gehaald in Red Steel, en moet ook nog veel side quests doen in Zelda. Heb jij dat soort dingen allemaal al wel in jou games? En de tweede vraag: hoeveel tijd besteed je aan gamen per dag/week (of zou je doen als je wel genoeg games zou hebben)? Dezelfde twee vragen gelden ook voor anderen wiens Wii stof ligt te happen.

Ik liep overigens vandaag de winkel in, en kon me niet beheersen om Excite Truck ook even mee te nemen. De keuze welke game mee te nemen was echter nog best moeilijk. Fire Emblem, Dragonball Z, Rayman, Wario Ware en Densha de GO zagen er ook verleidelijk uit namelijk. Jullie hebben Sonic al, en binnenkort Metal Slug Anthologies en Super Paper Mario. Ook Mario Party 8 duurt geen eeuwen meer. Genoeg games om je voorlopig mee te vermaken dacht ik zo. Vroegah, toen ik nog blij was als ik twee games per jaar kon kopen, speelde ik vrijwel elke dag op m'n SNES en N64, en ook niet zo'n beetje ook. En heb me geen moment verveeld met de paar spellen die ik had. Ik heb waarschijnlijk meer tijd in Goldeneye, Perfect Dark en ISS64 gestoken dan in de stuk of 60 Cube games die ik heb bij elkaar. En het volgen van OoT staat me ook nog bij als de dag van gisteren, ook de teleurstellingen na het zoveelste uitstel ervan. Maar dat maakte het wachten des te leuker. Voor mij is die periode van wachten op een topper, de voorpret van het lezen van de laatste nieuwtjes, zien van nieuwe screenshots, het steeds enthousiaster worden, en het niet meer kunnen wachten op de release al een groot deel van de totale spelervaring van zo'n topper. Dus ja, ik vind het prima dat (als? :P) SMG en MP3 in Q4 uitkomen, en ik verwacht ook niet anders dan dat ze in die periode zullen verschijnen.

Waar IK me dan weer druk over maak, is dat ik bijvoorbeeld nog niks van Resident Evil gezien heb. Van Mario en Metroid heb ik inmiddels al wel aardig wat gezien, dus dat zit wel goed, wanneer ze ook uit gaan komen. Resident Evil daarentegen... alleen wat geschreven informatie over het spel, maar nog geen enkel screenshot of filmpje (of ik moet wat gemist hebben). Hetzelfde geldt voor Winning Eleven/PES (er vanuit gaande dat die voetbalgame waar Konami mee bezig is WE is). En wat is er met dat Day of Disaster gebeurt? Zijn ze daar überhaupt nog mee bezig? Beelden van Final Fantasy? Het raadsel of Sadness nou wel of niet ooit zal verschijnen. Wanneer er nieuwe games aangekondigd gaan worden waar ik warm voor loop naast de nieuwe info van games die we al kennen. Of, en zo ja welke, nieuwe epische games à la Zelda we nog kunnen verwachten. Of Beyond Good & Evil nog een vervolg gaat krijgen. Hoe het überhaupt zal vergaan met Ubisoft (gaat het meer richting de toffe games als Rayman en Red Steel, of meer richting de rij crappy ports)? En waarom zie ik nog niks van een Star Wars game met light sabers? Een RTS à la C&C of nog liever à la Company of Heroes? En waar blijven die Point & Click adventures? En waarom staan developers van grote FPS franchises als Half-Life en id Software nog niet te popelen? MMORPGs (in het specifiek een Pokémon MMORPG)? Een normale versie van de Sims. En natuurlijk of er een degelijk online gebeuren (vind ik zelf niet zo boeiend, maar wel belangrijk voor de Wii in het algemeen), en vooral demo-kanaal en kleine nieuwe games van kleinere developers via het shopping kanaal gaan komen. Vind ik persoonlijk heel wat boeiender/zorgwekkendere dingen, en minder open deuren dan de releasedata van een paar van de al aangekondigde games.
Er zijn ook grotere planeten, zoals je bijv. in het laatste gedeelte van de trailer ziet. Ik zou daar dus niet over inzitten ;).
Ja, daar ben ik me van bewust. Maar dat er ook grote planeten zijn doet niet af aan mijn bezorgdheid. Leuk dat er ook planeten in zitten die vast leuk zullen zijn. Maar wellicht was het leuker geweest als er alleen grote planeten in zaten. Als ik zo die kleine planeetjes zie krijg ik nog niet echt het gevoel van "Wow! Dat lijkt me echt vet!". Liever een spel dat een en al tofheid is, dan een spel met wat leuke delen (de grotere planeten) en wat suffere delen (de kleine planeetjes). Maar misschien dat de media mij in de loop naar de release nog kunnen overtuigen en me nog enthousiaster kunnen maken. Ik hoop alleen dat het niet net als onze goede vriend Fludd gaat worden. Ik sluit me verder ook aan bij degene die liever een Mario 64 2 zou zien. Gewoon zonder gek gedoe met waterspuiters en kleine planeetjes, maar gewoon ouderwetse Mario platform actie zoals in de Bros. serie, World, 64 en NSMB. Voorlopig nog maar even afwachten, en ik maak me ook geen zorgen dat het een vermakelijk spel gaat worden hoor. Maar liever een echte topper, dan een wel vermakelijk spel natuurlijk. :)

Zo, ik heb gezegd. :P Chapeux voor degenen die zich door de bovenstaande lap tekst hebben heen geworsteld. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik ben het op zich wel met je eens, ik hoop ook op spellen als starwars of PnC of goede shooters.
Meuk als simms mogen ze van mij wel op de PS3 uitbrengen, daar ga ik m'n Wii niet meer vervuilen.

Ik zie inderdaad liever aankondigingen van geniale ideeen voor de Wii dan dat de huidige lineup op tijd uitgebracht wordt.
Epische spellen, miam. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
The Sims is ook niet echt mijn ding, maar het is wel een verkoopkanon. Dus in het kader van "niet boeiend voor mij, wel voor de Wii in het algemeen" had ik die er ook maar bij gezet. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:04:
The Sims is ook niet echt mijn ding, maar het is wel een verkoopkanon. Dus in het kader van "niet boeiend voor mij, wel voor de Wii in het algemeen" had ik die er ook maar bij gezet. :)
Dat is opzich wel een punt.
Als het goed is voor de verkoop, dan is het goed voor de Wii.
Als het goed is voor de Wii, dan is het goed voor het aantal ontwikkelaars dat voor de Wii spellen wil ontwikkelen.
Als het goed is voor het aantal ontwikkelaars dat voor de Wii spellen wil ontwikkelen, dan is het goed voor het aantal spellen voor de Wii.
Als het goed is voor het aantal spellen voor de Wii, is het goed voor mij!!!!!!
Sims FTW :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

iD heeft al aangekondigd toch echt interesse te hebben in de Wii...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Brrrronnnnnnnnnn

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nklaver234 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:54:
Net een mailtje van Dixons dat mijn Wii verstuurd is. Vanaf morgen dus ook ervaren hoe goed de console is.

Op hun site zijn ze trouwens weer leverbaar. Als je voor 12u besteld worden ze vandaag nog verstuurd!

haha nu gaan we elkaar feliciteren met het vinden van een Wii ;)
Ik belde net V&D Hilversum en het lukte die vrouw niet om me door te verbinden naar de game-afdeling: geeft ze me het nummer van Dixons Hilversum! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:23:
[...]

haha nu gaan we elkaar feliciteren met het vinden van een Wii ;)
Ik belde net V&D Hilversum en het lukte die vrouw niet om me door te verbinden naar de game-afdeling: geeft ze me het nummer van Dixons Hilversum! :?
offtopic:
Dixons en V&D zijn hetzelfde bedrijf en vaak deelt Electric City(de game afdeling van V&D) zijn personeel met een Dixons filiaal in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Wat Reggie een tijd geleden ook al in een interview riep is dat ze meer aan spreiding van releases gaan doen. Dit lijkt mij opzich een goeie zaak. Natuurlijk is het vervelend dat we nu (net na de launch) ff moeten wachten op de volgende grote release maar als ze daarna een redelijke stroom van games kunnen vast houden dan komt het allemaal wel goed. Bij de gamecube had je iedere keer ff een hoos van een paar games tegelijk, dan weer een poos niks tot weinig en dan weer een hoos.

Daarnaast heb ik net op IGN de hele speech van Miyamoto gekeken en dat was toch wel erg interesant. Hij geeft ook aan dat hoewel hij zelf misschien liever een realistische baseball game wil spelen dit niet automatisch het leukste is voor de "mass market". Ik vind F-zero op de GC bijvoorbeeld geweldig maar speel het niet zoveel aangezien de learning curve voor mijn niet GC bezittende vrienden te hoog is. Dan kom je toch eerder uit op een Mario Party ofzo omdat iedereen dat kan spelen en kansen heeft om wat te winnen, net zoals Wii Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:51:
[...]

Ik praat niks goed. Ik zeg alleen maar dat:

A. Ik het naïef vind en me er over verbaas dat zoveel mensen enorm verbaasd en geschokt zijn over die vertraging van die top games. Dat Maart er niet meer in zat leek me vrij duidelijk voor bijvoorbeeld SMG, dus wanneer verwacht je hem dan? In de zomer, wanneer het lekker weer is, de halve wereld op vakantie is, en het spel stilletjes voorbij gaat? Of het spel af is of niet heeft daar dan weinig mee te maken, en bovendien kun je dat ook lastig beoordelen. Zal best dat MP3 al volledig speelbaar is, maar dat maakt het nog niet af. Het spel is af zodra de developer vindt dat het af is. Het kan altijd groter en beter.

B. Ik het me nog wel voor kan stellen dat je verbaasd bent over minder grote, maar wel leuke titels zoals Mario Strikers en BW2, maar ik me wel afvraag waarom iedereen zo ongeduldig is. Even een vraag direct aan jou dan maar: welke games heb je, en hoeveel procent heb je hiervan uitgespeeld? Ik heb zelf Wii Sports, Hajimete no Wii (Play), Red Steel en Zelda. Ik heb nog niet alle goude medailles in Sports en ben ook nog niet overal pro, heb niet 100% gehaald in Red Steel, en moet ook nog veel side quests doen in Zelda. Heb jij dat soort dingen allemaal al wel in jou games? En de tweede vraag: hoeveel tijd besteed je aan gamen per dag/week (of zou je doen als je wel genoeg games zou hebben)? Dezelfde twee vragen gelden ook voor anderen wiens Wii stof ligt te happen.

Ik liep overigens vandaag de winkel in, en kon me niet beheersen om Excite Truck ook even mee te nemen. De keuze welke game mee te nemen was echter nog best moeilijk. Fire Emblem, Dragonball Z, Rayman, Wario Ware en Densha de GO zagen er ook verleidelijk uit namelijk. Jullie hebben Sonic al, en binnenkort Metal Slug Anthologies en Super Paper Mario. Ook Mario Party 8 duurt geen eeuwen meer. Genoeg games om je voorlopig mee te vermaken dacht ik zo. Vroegah, toen ik nog blij was als ik twee games per jaar kon kopen, speelde ik vrijwel elke dag op m'n SNES en N64, en ook niet zo'n beetje ook. En heb me geen moment verveeld met de paar spellen die ik had. Ik heb waarschijnlijk meer tijd in Goldeneye, Perfect Dark en ISS64 gestoken dan in de stuk of 60 Cube games die ik heb bij elkaar. En het volgen van OoT staat me ook nog bij als de dag van gisteren, ook de teleurstellingen na het zoveelste uitstel ervan. Maar dat maakte het wachten des te leuker. Voor mij is die periode van wachten op een topper, de voorpret van het lezen van de laatste nieuwtjes, zien van nieuwe screenshots, het steeds enthousiaster worden, en het niet meer kunnen wachten op de release al een groot deel van de totale spelervaring van zo'n topper. Dus ja, ik vind het prima dat (als? :P) SMG en MP3 in Q4 uitkomen, en ik verwacht ook niet anders dan dat ze in die periode zullen verschijnen.

Waar IK me dan weer druk over maak, is dat ik bijvoorbeeld nog niks van Resident Evil gezien heb. Van Mario en Metroid heb ik inmiddels al wel aardig wat gezien, dus dat zit wel goed, wanneer ze ook uit gaan komen. Resident Evil daarentegen... alleen wat geschreven informatie over het spel, maar nog geen enkel screenshot of filmpje (of ik moet wat gemist hebben). Hetzelfde geldt voor Winning Eleven/PES (er vanuit gaande dat die voetbalgame waar Konami mee bezig is WE is). En wat is er met dat Day of Disaster gebeurt? Zijn ze daar überhaupt nog mee bezig? Beelden van Final Fantasy? Het raadsel of Sadness nou wel of niet ooit zal verschijnen. Wanneer er nieuwe games aangekondigd gaan worden waar ik warm voor loop naast de nieuwe info van games die we al kennen. Of, en zo ja welke, nieuwe epische games à la Zelda we nog kunnen verwachten. Of Beyond Good & Evil nog een vervolg gaat krijgen. Hoe het überhaupt zal vergaan met Ubisoft (gaat het meer richting de toffe games als Rayman en Red Steel, of meer richting de rij crappy ports)? En waarom zie ik nog niks van een Star Wars game met light sabers? Een RTS à la C&C of nog liever à la Company of Heroes? En waar blijven die Point & Click adventures? En waarom staan developers van grote FPS franchises als Half-Life en id Software nog niet te popelen? MMORPGs (in het specifiek een Pokémon MMORPG)? Een normale versie van de Sims. En natuurlijk of er een degelijk online gebeuren (vind ik zelf niet zo boeiend, maar wel belangrijk voor de Wii in het algemeen), en vooral demo-kanaal en kleine nieuwe games van kleinere developers via het shopping kanaal gaan komen. Vind ik persoonlijk heel wat boeiender/zorgwekkendere dingen, en minder open deuren dan de releasedata van een paar van de al aangekondigde games.

[...]

Ja, daar ben ik me van bewust. Maar dat er ook grote planeten zijn doet niet af aan mijn bezorgdheid. Leuk dat er ook planeten in zitten die vast leuk zullen zijn. Maar wellicht was het leuker geweest als er alleen grote planeten in zaten. Als ik zo die kleine planeetjes zie krijg ik nog niet echt het gevoel van "Wow! Dat lijkt me echt vet!". Liever een spel dat een en al tofheid is, dan een spel met wat leuke delen (de grotere planeten) en wat suffere delen (de kleine planeetjes). Maar misschien dat de media mij in de loop naar de release nog kunnen overtuigen en me nog enthousiaster kunnen maken. Ik hoop alleen dat het niet net als onze goede vriend Fludd gaat worden. Ik sluit me verder ook aan bij degene die liever een Mario 64 2 zou zien. Gewoon zonder gek gedoe met waterspuiters en kleine planeetjes, maar gewoon ouderwetse Mario platform actie zoals in de Bros. serie, World, 64 en NSMB. Voorlopig nog maar even afwachten, en ik maak me ook geen zorgen dat het een vermakelijk spel gaat worden hoor. Maar liever een echte topper, dan een wel vermakelijk spel natuurlijk. :)

Zo, ik heb gezegd. :P Chapeux voor degenen die zich door de bovenstaande lap tekst hebben heen geworsteld. :+
Te veel vrije tijd of te weinig werk? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
MetroidPrime schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:34:
[...]

offtopic:
Dixons en V&D zijn hetzelfde bedrijf en vaak deelt Electric City(de game afdeling van V&D) zijn personeel met een Dixons filiaal in de buurt.
offtopic:
Sterker nog, Electric City (de electronica/game afdeling van de V&D) is een groot aantal plaatsten (waaronder Hilversum) op een gegeven moment omgedoopt naar de Dixons formule.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld door Intertoys dat mijn tweede Wii binnen was. Gelijk maar even een oud collega blij mee gemaakt.

Volgens mij worden de Wii's minder schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

nklaver234 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:54:

Ik zie zojuist ook een mailtje van Dixons in mijn mailbox met de verzendbevestiging :)
Alleen deze zin:

"Hoe laat wordt mijn order geleverd?
Bestellingen via www.dixons.nl worden bezorgd door TNT Post Pakketservice. Aflevering is mogelijk op werkdagen tot 18.00 uur. Het tijdstip van levering is afhankelijk van de route en wordt bepaald door TNT Post. "

Dan hoop ik maar dat zaterdag tegenwoordig ook een werkdag is! :P

Ze lijken inderdaad (iets) minder schaars te worden. Mag ook wel onderhand.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:45

Basszje

Reisvaap!]

Op zaterdag komt de PTT meestal pleurisvroeg ( voor 12:00 uur ) je lastig vallen. Daar hoop ik deze keer ook op :) Anders kan je hem namelijk pas dinsdag ( meestal ) ophalen op het postkantoor.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Iemand die weet of er misschien ook weer een Mario Kart versie naar de Wii komt?
Mag toch niet ontbreken lijkt me :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Basszje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:55:
Op zaterdag komt de PTT meestal pleurisvroeg ( voor 12:00 uur ) je lastig vallen. Daar hoop ik deze keer ook op :) Anders kan je hem namelijk pas dinsdag ( meestal ) ophalen op het postkantoor.
Al staan ze morgen ochtend om 07:00u voor de deur. Laat maar komen!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik snap niet dat mensen nog zo positief zijn over alles. Ok de games die nog moeten komen zijn allemaal top, smash broters, mario party, SMG, MP3, Battalion Wars 2, Fire Emblem, Paper Mario, als ze komen, dit zijn dan alleen nog maar Nintendo games, verder is er trouwens ook niet echt iets goeds te bespeuren maar dit zou voor mij voor 2 jaar genoeg games zijn.

Met geluk hebben wij in Europa dit jaar nog paper mario en MP8. Van de rest is niks zeker dat ze dit jaar nog in de VS komen, laat staan in de EU die altijd 6 maanden moet wachten na de VS. En of ze nu wel of niet met een Live kloon bezig zijn interesseert mij persoonlijk geen hol. Als je dan voor bepaalde games dan toch MP wilt toevoegen patch dat er later in dan. Zorg er voor dat we een externe harddisk aan de Wii kunnen hangen zodat we daar alles op kunnen dumpen, met muziek, etc.

Ik kocht mij Wii iets van 12 december, met Zelda. Voor mij sinds de SNES en Mega Drive de eerste console in meer dan 10 jaar tijd. Wat ik was zeer tevreden over de vooruitzichten. En eerlijk is eerlijk. Dat was het ook. Games als SMG, MP3, Mario Party, etc, het zouden allemaal games zijn die ons in de maanden tot de zomer zouden verblijden met vele uren gameplezier. Vol verwachting heb ik maar een Wii gekocht aangezien ik niet waar liep voor de 360 noch de PS3. Nu echt met de weet dat op SSX na er zeker weten tot en met de zomer niks meer aan zit te komen ben ik zwaar en zwaar teleurgesteld. Er komt gewoon niks meer uit voor de Wii behalve een flinke lading crap of misschien wel een handje vol aardige games maar die mij persoonlijk niet trekken en dus ik ze ook niet van plan ben te kopen.

Nu roepen ze dat bepaalde games nog dit jaar zouden komen, was het niet zo dat zelfs SMG ooit als launchgame werd bestempelt, toen werd het ietsje verschoven tot na de release, officieel werd nooit een datum gegeven maar wel een bepaalde periode dat we de game mochten verwachten. Zou mario party niet maart worden? Nu is het zomer 2007 voor de VS en europa mag in zijn handjes knijpen met kerst 2007 en andere games zijn pas allemaal Q3 of 4 voor de VS en dus tel daar maar minimaal 4 maanden bij op maar ga gerust uit van 6 voor europa en we zijn voorjaar 2008 als we SMG krijgen. Dus SMG dit jaar zal ook al wel een leugen zijn, het spel 1 jaar uitstellen is kennelijk al normaal, het nog verder vooruitschuiven zal dan ook geen enkele moeite zijn.

Ook zullen ze voor online diensten best wel hard bezig zijn, echter jammer dat het allemaal ten koste gaat van de enige games die een aankoop van een Wii het eerste jaar zouden rechtvaardigen. Nintendo heeft niks geleert van Cube en terecht zou de Wii moeten floppen, dit soort basic dingen van een online dienst moet niet nog eens 2 jaar na release van de grond moeten komen. Dat is basic voor een console die online moet gaan. Nintendo heeft er te makkelijk over gedacht en gedacht dat mensen het wel pikken dat alles maar uitgesteld wordt. Terecht kraken mensen die Wii af, het is een mooi ding, als ze waar zouden maken wat ze beloven is er geen vuiltje aan de lucht, echt duurt het allemaal veel te lang, releases die een jaar op zich laten wachten, games niet wereldwijd releasen zoals Paper Mario en dat terwijl Europa smacht om goeie games omdat er nu alleen Zelda is.

Al met al, zware teleurstelling bij mij. Ik game straks al 20 jaar en vaak genoeg hebben ontwikkelaars mensen in de kou laten staan en kwamen ze met bagger op de proppen maar nu Nintendo mensen zo voorliegt met alles komt bij mij het hele Cube gevoel weer boven. Sony heeft net zijn move gedaan en dat gaat heel goed vallen bij klanten, Nintendo laat alles afweten en laat niks horen, geen info waar ze mee bezig zijn, niks. Ze laten Sony en MS weer compleet over zich heen lopen net zoals de vorige keer. Ik hou mij hart vast maar Nintendo gaat het heel moeilijk krijgen nu Sony in europa op de markt komt. Ze hadden hier juist een game als SMG of MP3 moeten hebben om de aandacht bij Sony weg te houden. Terecht als ze over een jaar onder aan staan. Was ik een 3 maanden nog positief omdat het ook zo leek, helaas. Nintendo gaat het ook deze ronde verliezen dat is nu al wel duidelijk. Bij gebrek aan games gaan mensen om zich heen kijken naar wat anders en terecht en ze kunnen alleen terecht bij de concurent. Dus deze ronde geen succes zoals de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
robbydw schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:57:
Iemand die weet of er misschien ook weer een Mario Kart versie naar de Wii komt?
Mag toch niet ontbreken lijkt me :)
Ja, er zal vast wel een Mario Kart komen, maar er is nog niets aangekondigd.

Er bestaat trouwens ook iets zoals een EDIT-knop, maak er gebruik van!
Steffy schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:03:
Met geluk hebben wij in Europa dit jaar nog paper mario en MP8. Van de rest is niks zeker dat ze dit jaar nog in de VS komen, laat staan in de EU die altijd 6 maanden moet wachten na de VS. En of ze nu wel of niet met een Live kloon bezig zijn interesseert mij persoonlijk geen hol. Als je dan voor bepaalde games dan toch MP wilt toevoegen patch dat er later in dan. Zorg er voor dat we een externe harddisk aan de Wii kunnen hangen zodat we daar alles op kunnen dumpen, met muziek, etc.
Je bent wel heel erg extreem aan het overdrijven. Super Mario Galaxy(nooit een launchtitel geweest) en Metroid Prime 3 zijn bijvoorbeeld definitief bevestigd voor dit jaar. Dat verhaal van 6 maanden wachten is ook onzin, we krijgen de meeste spellen binnen 2-3 maanden na de VS en de grotere titels krijgen we tegenwoordig zelfs vrijwel tegelijkertijd met de VS. Super Paper Mario en Mario Party 8 zullen echt niet de enige Nintendo titels zijn voor de rest van het jaar.

[ Voor 58% gewijzigd door MetroidPrime op 09-03-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:08:
[...]

...

Er bestaat trouwens ook iets zoals een EDIT-knop, maak er gebruik van!
Je meent het. ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:39:
Te veel vrije tijd of te weinig werk? >:)
Studieontwijkend gedrag. ;)
Willybubba schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:14:
iD heeft al aangekondigd toch echt interesse te hebben in de Wii...
Ze gaan wel wat ontwikkelen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik noem dit niet echt denderende interesse:
But where we’re at, since id’s always been about taking revolutionary steps in graphics technology, the Wii’s really not a great platform for that part of our strategy because there’s just not a lot of horsepower there. We’ve looked at what would make sense, some of our older technology, to get up and going on the Wii, because people have expressed interest in licensing tech from us that would be for Wii games, so we’re still figuring out how we can do that. Some of our brands could end up on the Wii. But our new stuff, the next-generation stuff we’re doing, there’s no way that it could run effectively on the Wii.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
waar blijven de groede games nintendo, waar blijft online multiplayer...
zucht, maar goed dat de wii van mijn huisgenoot is ik denk dat ik binnekort maar een 360 ga halen.
we hebben play en sports en NFSC nu helemaal grijsgespeeld, tijd voor iets neiuws.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als de enige game die 'ie heeft gekocht Need For Speed is dan heeft 'ie het ook niet helemaal begrepen. :+ ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Excite Truck mensen.

En dit is volgens mij toch wat je gaat krijgen als Early Adopter, kijk maar eens naar het eerste jaar van de X360.

Bovendien, er zit nog zat in de pijplijn bij Ninty en Third parties, alleen mocht er niks over de toekomst gezegd worden vanwege de een of andere aandelenhandel ofzo.

Ik geef toe, ik had ondertussen ook wel eens iets van Nintendo zelf willen horen. Maar overdrijven is ook een kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik vind dat de tendens wel ergen negatief wordt ineens.
Ik moet Zelda nog uitspelen, SMW nog uitspelen Sports nog uitspelen.
En ik vermaak me nog steeds kostelijk.
Ik heb alle tijd, het lijkt me ook niets om ineens stapels met spellen te moeten kopen omdat er alleen maar gave spellen uit komen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is heel simpel. Bij de vorige generatie was de Gamecube de enige console waar je veel 2-4 speler spellen waren in verschillende genres, die leuk waren om te spelen. Er was monkey ball, smash bros, mario kart, mario football, mario tennis, mario golf, mario party (veel mario dus :P), timesplitters, fifa etc.

Dus ik koop daarvoor een Wii. Vervolgens blijkt dat veel van die spellen aangekondigd zijn voor de launchperiode en er vervolgens geen één komt. Tot nu toe hebben we alleen maar party-achtige multiplayergames gehad, monkey ball, rayman, wario ware, sonic etc. Bij al die spellen mankeert er wel wat aan de multiplayer. Bij monkey ball werken de controls niet bij 95% van de microgames, bij Rayman kun je 95% van de minigames alleen omstebeurten doen, bij wario ware moet je de controller doorgeven en over sonic hoef ik denk ik niet eens te beginnen. Wii Sports is erg leuk, maar na een tijdje heb je dat ook wel gezien.

Op dit moment game ik nauwelijks. Anders heb ik er ook niet echt veel tijd voor, maar speel ik wel s'avonds vaak met vrienden. Het probleem is alleen dat er nu eigenlijk niets te spelen is :X . Ik hoef ook niet al die titels, maar ééntje zou toch wel leuk zijn. Helaas is dat al teveel gevraagd :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:34:
[...]

offtopic:
Jaaaaaa ik heb een Wii! Dixons in de V&D had hem inderdaad niet en na half Hilversum afgezocht te hebben, had de andere Dixons er net eentje binnen gekregen!

Eens kijken of ik hem zelf kan aansluiten.

Ik heb er een component kabel bij gekocht. Is dat verstandig voor mijn plasma tv, of voegt het niks toe? Ik hoop dat iemand het weet, want ik kan hem nog ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik juist deze periode van stilte om mijn nog niet complete Cube games uit te spelen. Zo ben ik nu weer bezig met Tales of Symphonia en StarFox Adventures, beide games laatst goedkoop op de kop getikt, zodat ik mijn gamehogner nog kan stillen. Snap trouwens ook niet waarom Tales of Symphonia niet als aanrader bij de TS staat ;)

Maar ik weet dat een veel mensen die de Wii hebben gekocht, pas sinds tijden weer de Consolemarkt opkomen en de laatste keer dat ze wat speelde het nog op de Good Old Snes was. Dus voor hen wil ik zeker aanraden om enkele Cube klassiekers te proberen.

En tot nu toe kan ik me ook best vermaken met de VCgames. Moet eigenlijk van het weekend weer punten kopen voor Kirby en SG&G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Jaaaaaa ik heb een Wii! Dixons in de V&D had hem inderdaad niet en na half Hilversum afgezocht te hebben, had de andere Dixons er net eentje binnen gekregen!

Ik heb er een component kabel bij gekocht. Is dat verstandig voor mijn plasma tv, of voegt het niks toe? Ik hoop dat iemand het weet, want ik kan hem nog ruilen.
Wat ik ervan begrepen heb ondersteunt de Wii geen 720p / 1080 p/i dus zal de beeldkwaliteit er nauwelijks op vooruit gaan denk ik. Spreek helaas nog niet uit ervaring.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Gelukt, ook ik heb na weken zoeken een Wii gevonden - bij Intertoys in Leiden hadden ze vandaag net een aantal gekregen. Ze doen niet meer aan reserveringen in de winkel, dus wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Overigens vertelde E-plaza in Leiden me dat ze maandag weer een aantal zouden binnenkrijgen, en ook daar kon je niet reserveren. En bij de MediaMarkt in Den Haag zouden er vandaag ook een aantal binnenkomen, maar die waren er iig nog niet toen ik vanmiddag (tegen eenen) ging kijken.

Nu zoek ik alleen nog een Wii-play en een classic controller, die heb ik nog nergens kunnen vinden. Iemand?

edit:
Wii-play gevonden bij Neckerman, nu alleen nog de classic controller...

[ Voor 7% gewijzigd door Appelsap op 09-03-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

robbydw schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:31:
[...]

Wat ik ervan begrepen heb ondersteunt de Wii geen 720p / 1080 p/i dus zal de beeldkwaliteit er nauwelijks op vooruit gaan denk ik. Spreek helaas nog niet uit ervaring.
Met component wel 480p ;)

Dus ja het heeft nut op je plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:38:
Het is heel simpel. Bij de vorige generatie was de Gamecube de enige console waar je veel 2-4 speler spellen waren in verschillende genres, die leuk waren om te spelen. Er was monkey ball, smash bros, mario kart, mario football, mario tennis, mario golf, mario party (veel mario dus :P), timesplitters, fifa etc.
De Gamecube werd op 3 Mei 2002 gelanceerd in Nederland. Op 29 November kwam Mario Party 4. Deeltje 8 laat dus ongeveer net zo lang op zich wachten als deel 4 destijds. Mario Kart: DD kwam op 14 December 2003, Mario Golf 18 Juni 2004, Mario Tennis 25 Februari 2005, en Mario Strikers 18 November 2005. Denk dat de Wii daarmee nog even heeft dus als je de vergelijking met de Cube wil trekken. ;) Smash Bros. is de enige die er toen al wel snel was, en ditmaal niet (24 Mei 2002). Vergelijk ook voor de grap de releases voor de Gamecube in het algemeen met wat er tot heden voor de Wii te krijgen is. Dan denk ik dat je zeker niet kunt klagen. En zoals iemand al zei: de X360 en PS3 hadden/hebben het ook niet beter.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 06:28

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

een componet kabel geeft heel scherp beeld 480p en zeker op die platte schermen, bekijk het verschil met de composiet maar eens die er bij zit, heb zelf voor een gewone tv al een scart kabel gekocht en dat scheelt al ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Ik heb dan geen plasma tv, maar wel een HD-ready tv: het verschil tussen component en composiet is duidelijk merkbaar. Voor mij zijn het met name de kleuren die veel beter overkomen met component.

Kortom: aansluiten die component kabel en genieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is niet zo dat er geen goede spellen uitkomen voor de Wii. Integendeel zelfs, de Xbox 360 en PS3 mochten wensen dat ze zoveel goede spellen zouden krijgen zo vlak na de launch. We hebben net Excite Truck en Sonic and the Secret Rings gekregen en krijgen op korte termijn nog SSX Blur, The Godfather, Dragonball Z: Budokai Tenkachi 2, Metal Slug Anthology, Trauma Center, Eledees en mogelijk Super Paper Mario. Dat zijn dan alleen de spellen die de komende maand uitkomen!

Waar de meeste mensen een probleem mee hebben, is dat de echt grote Nintendo AAA-titels waar iedereen op zit te wachten stilzwijgend zijn uitgesteld tot minstens het derde kwartaal. Ik zit zelf nog het meeste te wachten op Metroid Prime 3 en ben toch wel een beetje teleurgesteld in het complete gebrek aan nieuwe informatie, screens en trailers van het spel. De tijd tot de release kom ik wel door, er zijn genoeg goede spellen die in de tussentijd uitkomen.

Om maar weer even op online gebied verder te gaan, dit is wat ik denk dat Nintendo moet doen om online gaming op de Wii succesvol te maken:
  1. Als mensen in mijn adresboek online aan het spelen zijn, wil ik vanuit het hoofdmenu of een ander online spel kunnen zien wat ze aan het spelen zijn en eventueel een uitnodiging kunnen sturen voor een spel, het liefst via een extra optie onder de Home-knop.
  2. Spellen die een lagere leeftijdsrating hebben dan 16+, kunnen alleen voicechat mogelijkheden benutten als de parental controls uit staan of spellen toelaten met een rating van 16+ of hoger of als er gechat wordt met iemand in het Wii adresboek.
  3. Spellen met een leeftijdsrating van 16+ of hoger hebben altijd voicechat.
  4. Van iedere speler wordt bijgehouden of ze netjes spelen ze vaak stoppen net als ze aan het verliezen zijn. Stopt een speler te vaak op het moment dat hij verlies, dan wordt hij aangemerkt als een quitter. Quitters worden via de matchmaking alleen nog maar ingedeeld bij andere quitters en kunnen pas weer tegen niet-quitters spelen als ze gedurende een redelijk lange periode hun gedrag verbeteren.
Dit is maar een fractie van wat je met Xbox Live kan, maar volgens mij is het wel genoeg om er mee te kunnen concurreren. Vooral als de dienst gratis zal zijn. Het past ook nog goed in de Nintendo-filosofie om familie vriendelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vraag me af eigenlijk waar je chat op lager niveau ziet langs komen... de games "rated E for Everyone", of de 16+ games. Voor online play zou voor mij het belangrijkste zijn dat je van de Mii's in je adresboek kunt zien of/wat ze aan het spelen zijn online, zodat je daar ook heen kunt gaan. En dus niet dat gekloot met die codes. Het uitwisselen van je Mii codes is al wel genoeg gedoe. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:46:
[...]

Ik heb dan geen plasma tv, maar wel een HD-ready tv: het verschil tussen component en composiet is duidelijk merkbaar. Voor mij zijn het met name de kleuren die veel beter overkomen met component.

Kortom: aansluiten die component kabel en genieten maar.
Bedankt voor het advies over de component kabel.

Ik heb een Philips plasma, ook HD-ready. Het is me gelukt om alles aan te sluiten en de Wii is nu aan het updaten. Wat ziet het er mooi uit allemaal (nog zonder die component kabel).

Nu hopen dat ik ook met mijn linkerhand goed kan spelen, want ik ben linkshandig. Met de Ds heb ik er soms problemen mee, omdat het niet bij elk spel in te voeren is en ik de styles met rechts niet goed kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
haha jaja ik moet zeker zelda gaan aanschaffen, ik heb daar nu eenmaal geen tijd voor. ik wil games waarmee ik in een half uurtje lekker kan knallen of racen. ik zit wel over ssx blur na te denken, lijkt me wel een leuke game.
ik verheug me het meest op mariokart en mp3, daarnaast nog een echt goede online multiplayer fps en ik ben een tevreden wii bezitter, dus echt doomdenken is het niet, alleen de wii werd met wifi en connect gepromoted, dus ik ging er vanuit dat online play erg snel zou komen. als we hierop tot na de zomer moeten wachten is dat gewoon erg triest.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ook even de stad(enschede) in geweest om een wii te zoeken. Overal grijnsden de rode: uitverkocht! Reserveer nu! dozen me al tegemoet. Tot ik bij de bart smit kwam, ik zag er nergens een staan, maar na even vragen liep de cassiere naar achter, en JA HOOR! ze waren net binnengekomen.

* Splash is nu ook gelukkige wii-bezitter :D

Dus om bovenstaande meningen te bevestigen: het lijkt erop dat de wii inderdaad iets minder schaars wordt als ik zonder vooropgezet plan er zomaar eentje kan gaan kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Splash op 09-03-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:42:
[...]

De Gamecube werd op 3 Mei 2002 gelanceerd in Nederland. Op 29 November kwam Mario Party 4. Deeltje 8 laat dus ongeveer net zo lang op zich wachten als deel 4 destijds. Mario Kart: DD kwam op 14 December 2003, Mario Golf 18 Juni 2004, Mario Tennis 25 Februari 2005, en Mario Strikers 18 November 2005. Denk dat de Wii daarmee nog even heeft dus als je de vergelijking met de Cube wil trekken. ;) Smash Bros. is de enige die er toen al wel snel was, en ditmaal niet (24 Mei 2002). Vergelijk ook voor de grap de releases voor de Gamecube in het algemeen met wat er tot heden voor de Wii te krijgen is. Dan denk ik dat je zeker niet kunt klagen. En zoals iemand al zei: de X360 en PS3 hadden/hebben het ook niet beter.
Daarom zeg ik ook dat ik met eentje al blij zou zijn ;) . Ik ben het verder eens met MP. Ze kondigen al die titels aan, zetten het netjes op hun website(s) en als puntje bij paaltje komt laten ze ineens niets meer weten.

Om overigens op je vorige vraag terug te komen. Ik vind Wii Play niet echt leuk, alleen tanks _/-\o_ . Wii Sports heb ik wel een beetje gehad, ik voel ook niet de drive om alle medailles te halen. Er staat namelijk niets tegen over. Bij Smash Bros kreeg je bijv. extra characters, levels etc. Verder heb ik Red Steel uitgespeeld en hoef ik ook niet echt de 100% te halen, de multiplayer is helaas erg beperkt en na een paar keer heb je dat ook wel gezien. Rayman vond ik erg tegenvallen. Zelda heb ik incl. vrijwel alle sidequests in december al uitgespeeld (in het Japans zou ik waarschijnlijk nu nog niet op de helft zijn :P). Trauma Center en Eledees zijn hier helaas nog steeds niet uit en ik betwijfel nu eigenlijk ook of ik ze nog ga halen.
Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:07:
Ik vraag me af eigenlijk waar je chat op lager niveau ziet langs komen... de games "rated E for Everyone", of de 16+ games. Voor online play zou voor mij het belangrijkste zijn dat je van de Mii's in je adresboek kunt zien of/wat ze aan het spelen zijn online, zodat je daar ook heen kunt gaan. En dus niet dat gekloot met die codes. Het uitwisselen van je Mii codes is al wel genoeg gedoe. :)
Inderdaad dat is wel heel belangrijk, maar die punten van MP ook wel. Ik snap dat Nintendo alles simpel wil houden, maar je zal toch iets moeten doen tegen quitters e.d.

Overigens komen m'n posts blijkbaar wat hard over, maar zo zijn ze niet bedoelt. Ik probeer alleen wel een beetje kritisch te blijven. Ik vermaak me de komende tijd echt wel. Volgende week heb ik SSX, daar zal ik me waarschijnlijk vrij lang mee vermaken. Daarna komt Super Paper Mario uit (tenminste, Nintendo :w, waar blijven de euro releasedates?) en dat lijkt me ook echt een geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:05
Ik vind het wel best dat alle goede games voorlopig nog niet komen. Het wachten is toch vaak lekkerder als het hebben ervan. Binnen een paar weken ben je toch weer door de meeste games heen, en dan is het ook weer voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb een vraag, als ik m'n Wii vervoer is het dan beter om de CD er eerst uit te halen of maakt dat niet uit?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
MetroidPrime schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:55:
Het is niet zo dat er geen goede spellen uitkomen voor de Wii. Integendeel zelfs, de Xbox 360 en PS3 mochten wensen dat ze zoveel goede spellen zouden krijgen zo vlak na de launch. We hebben net Excite Truck en Sonic and the Secret Rings gekregen en krijgen op korte termijn nog SSX Blur, The Godfather, Dragonball Z: Budokai Tenkachi 2, Metal Slug Anthology, Trauma Center, Eledees en mogelijk Super Paper Mario. Dat zijn dan alleen de spellen die de komende maand uitkomen!
Het zijn wel leuke games, maar games als DBZ en the Godfather zit ik toch echt niet op te wachten. Dat zijn imo echt van de 13 in een dozijn games. En SSX komt daar ook een beetje in de buurt, maar toch ben ik dat positiever over dan de andere 2.
Waar de meeste mensen een probleem mee hebben, is dat de echt grote Nintendo AAA-titels waar iedereen op zit te wachten stilzwijgend zijn uitgesteld tot minstens het derde kwartaal. Ik zit zelf nog het meeste te wachten op Metroid Prime 3 en ben toch wel een beetje teleurgesteld in het complete gebrek aan nieuwe informatie, screens en trailers van het spel. De tijd tot de release kom ik wel door, er zijn genoeg goede spellen die in de tussentijd uitkomen.

Om maar weer even op online gebied verder te gaan, dit is wat ik denk dat Nintendo moet doen om online gaming op de Wii succesvol te maken:
  1. Als mensen in mijn adresboek online aan het spelen zijn, wil ik vanuit het hoofdmenu of een ander online spel kunnen zien wat ze aan het spelen zijn en eventueel een uitnodiging kunnen sturen voor een spel, het liefst via een extra optie onder de Home-knop.
  2. Spellen die een lagere leeftijdsrating hebben dan 16+, kunnen alleen voicechat mogelijkheden benutten als de parental controls uit staan of spellen toelaten met een rating van 16+ of hoger of als er gechat wordt met iemand in het Wii adresboek.
  3. Spellen met een leeftijdsrating van 16+ of hoger hebben altijd voicechat.
  4. Van iedere speler wordt bijgehouden of ze netjes spelen ze vaak stoppen net als ze aan het verliezen zijn. Stopt een speler te vaak op het moment dat hij verlies, dan wordt hij aangemerkt als een quitter. Quitters worden via de matchmaking alleen nog maar ingedeeld bij andere quitters en kunnen pas weer tegen niet-quitters spelen als ze gedurende een redelijk lange periode hun gedrag verbeteren.
Dit is maar een fractie van wat je met Xbox Live kan, maar volgens mij is het wel genoeg om er mee te kunnen concurreren. Vooral als de dienst gratis zal zijn. Het past ook nog goed in de Nintendo-filosofie om familie vriendelijk te zijn.
Ik ben het met je eens dat Nintendo veel meer z'n best moet doen om het online gedeelte van de Wii veel beter te krijgen, want dat is nu echt heel pauper. Zo goed als XBL hoeft het nou ook niet meteen, maar Nintendo heeft al een goed voorbeeld. Dan kunnen ze ook zoiets opstellen. Want nintendo heeft zeker de kennis er wel voor om een netwerk op te zetten zoals MS, maar het lijkt wel of ze er helemaal geen zin in hebben.

Zoals dat Friend Code System, heel veilig, maar het werkt gewoon shit als je er wat verder over gaat nadenken. Als je b.v. iemand wilt toevoegen aan je Friend List dan moet je buiten je Wii om afgesproken worden, das wel heel krom. Ik snap wel waarom nintendo het doet (kleine kindertjes beschermen tegen grote boze pedo's). Maar dat maakt het toch wel verdraait irritant om een goed (en snel voor de gebruiker) werkend netwerk op te zetten.

Die Parental Control methode zit er toch niet voor niets op. Doe het dan zo dat als het uit staat dat je wel een soort XBL achtig netwerk krijgt, en als aan staat, dat het dan zo is als de huidige situatie.

En overigens vind ik je laatste punt wel vreemd. Het lijkt me maar een slechte zaak om mensen te gaan buitensluiten omdat ze wat sneller stoppen dan de rest.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Johnny schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:42:
Ik heb een vraag, als ik m'n Wii vervoer is het dan beter om de CD er eerst uit te halen of maakt dat niet uit?
Theoretisch gezien wel, in de praktijk zal het wel meevallen.
Maar het is een kleine moeite, dus waarom zou je hem er niet uit halen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Willybubba schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Met component wel 480p ;)

Dus ja het heeft nut op je plasma.
Ow oke daz mooi. Toch maar even een halen dan voor mijn LCD TV.

Bestaat er zoeiets als een splitter voor component apparatuur? Mijn XBOX hangt namelijk ook al aan de component uitgang van de TV.

[ Voor 20% gewijzigd door robbydw op 09-03-2007 16:59 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Het lijkt wel alsof de problemen mbt levering van de Wii op lijken te lossen. Goede zaak werd weleens tijd :) Ikzelf kijk trouwens erg uit naar DBZ:B TK2

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vanitas schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:48:
En overigens vind ik je laatste punt wel vreemd. Het lijkt me maar een slechte zaak om mensen te gaan buitensluiten omdat ze wat sneller stoppen dan de rest.
Dat laatste punt is juist een hele belangrijke. Ja, ik wil mensen buiten sluiten die chronisch eerder stoppen dan de rest. Met "eerder stoppen" bedoel ik dus voordat een potje is afgelopen. Zo ontzettend irritant in bijvoorbeeld Mario Kart DS, en in eigenlijk ieder online spel waar game sessies in afzonderlijke potjes ingedeeld zijn. Voor mij hoeft het niet per se op de manier van MetroidPrime (maar dat is wel een goede manier), als er maar wat aan gedaan wordt. Dikke minpunten wanneer je stopt voor het einde of zo, zodat het de moeite niet meer is om te stoppen.

@Hoedje: Daar is het een discussie voor he, het zij je vergeven. :D :>

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:51:
Het lijkt wel alsof de problemen mbt levering van de Wii op lijken te lossen. Goede zaak werd weleens tijd :) Ikzelf kijk trouwens erg uit naar DBZ:B TK2
Ik heb anders niks binnen na 2 weken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt SSX nu al in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb Excite Truck nu een paar uurtjes gespeeld, en ook hier bevalt 'ie prima. Lekkere arcade racer. Verstand op nul, en lekker racen. Dat morphen van de grond is ook erg tof, en het bevalt me goed dat je redelijk vrij bent hoe je van de start naar de finish wilt gaan. Heb nu de trainingen gedaan, en de eerste twee cups gedaan op Normal, en overal een S gehaald. :) Is er nog iets beter dan S, en waar staat het überhaupt voor eigenlijk? Het unlocken van die auto's gaat wel flink hard trouwens, er is er nog maar eentje die zwart is bij mij. Morgen maar eens kijken of de Gold en Platinum cups ook zo snel te halen zijn. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:42:
In de handleiding staat: "Haal na het spelen de disc uit het systeem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Captain N schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:34:
Heb Excite Truck nu een paar uurtjes gespeeld, en ook hier bevalt 'ie prima. Lekkere arcade racer. Verstand op nul, en lekker racen. Dat morphen van de grond is ook erg tof, en het bevalt me goed dat je redelijk vrij bent hoe je van de start naar de finish wilt gaan. Heb nu de trainingen gedaan, en de eerste twee cups gedaan op Normal, en overal een S gehaald. :) Is er nog iets beter dan S, en waar staat het überhaupt voor eigenlijk? Het unlocken van die auto's gaat wel flink hard trouwens, er is er nog maar eentje die zwart is bij mij. Morgen maar eens kijken of de Gold en Platinum cups ook zo snel te halen zijn. :P
Jep, maar was toch serieus teleurgesteld dat het slechts met 2 speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:53:
ik logte vandaag in op nintendovip.com en na het inloggen kreeg ik geen vip punten (5 sterren voor dagelijkse inlog) uitgelogt en opnieuw ingelogt (had alle temp zooi al eens gewist) maar krijg mijn 5 sterren niet meer. heb zelfs gekeken bij aantal punten bij herhaal bezoek laatste keer is 7-3-2007 het is vandaag echt de 8e maar krijg dus niks meer.

meer mensen last van?
Vandaag alweer / nog steeds geen punten erbij op de site.
Iemand die hier wat meer over heeft gelezen of gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
.KeN. schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:58:
[...]

Vandaag alweer / nog steeds geen punten erbij op de site.
Iemand die hier wat meer over heeft gelezen of gehoord ?
Nee, op de site staat er verder niets over. Nintendo lijkt ook de mailtjes in de wind te slaan, ik heb ze gisteren hierover gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:48:
Ik neem aan dat je Mario Kart DS nooit online speelt? Als je daar na de tweede race eerste bent, dan is de kans groot dat alle drie medespelers ineens weg zijn. Als je zelf een beetje goed bent is het tegenwoordig vrijwel onmogelijk om een online potje Mario Kart DS ook daadwerkelijk volledig af te maken. Het online deel van het spel wordt daardoor compleet verpest en daarom moeten quitters juist op deze manier aangepakt worden. Als ze alleen nog maar kunnen spelen met mensen die zelf ook steeds doen, dan stoppen ze compleet met het online spelen of ze kunnen hun gedrag aanpassen om weer met anderen te kunnen spelen. De mensen die wel steeds fatsoenlijk hun potjes afmaken hebben er dan geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Hey Splash,

Bij je uitgebreide zoektoch naar de Wii in Enschede, ben je niet toevallig ergens tegen een stapel remotes / nunchucks, of liever nog Wii Play's aangelopen?

Daar heb ik al een aantal keer het centrum voor doorgemarcheerd, zonder resultaat helaas.
Iemand anders nog tips om aan Wii Play te komen? Ik hoorde ook geruchten dat het een actie pakket was dat zelfs helemaal niet meer geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:54:
[...]

Ik zie zojuist ook een mailtje van Dixons in mijn mailbox met de verzendbevestiging :)
Alleen deze zin:

"Hoe laat wordt mijn order geleverd?
Bestellingen via www.dixons.nl worden bezorgd door TNT Post Pakketservice. Aflevering is mogelijk op werkdagen tot 18.00 uur. Het tijdstip van levering is afhankelijk van de route en wordt bepaald door TNT Post. "

Dan hoop ik maar dat zaterdag tegenwoordig ook een werkdag is! :P

Is het onder rembours of heb je gelijk betaald?
Onder rembours wordt het waarschijnlijk maandag, gelijk betaald morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is nu toch wel het één en ander bekend geworden over Mario Strikers. Zoals eerder gezegd is tijdens een interview nogal onverschillig gereageerd op de online multiplayer functie, maar aangezien op vrijwel alle vragen zo wordt gereageerd, terwijl dit toch duidelijk staat aangegeven op verschillende Nintendo sites, gaan we er maar vanuit dat het er gewoon op zit.
Mario Strikers Charged
• Battle on the most unpredictable and hazard-filled pitches in the universe. New captain super abilities, sidekick skill-shots and charging the ball add a new level of depth to an already crazy soccer battle.
• Compete against friends and other strikers in online matches over Nintendo® Wi-Fi Connection.
• Flick the Wii Remote to slam foes into the walls. Playing as the goalie, point the Wii Remote at the screen to manually defend against Mega Strike kicks.
Launch Date: Summer 2007
ESRB: RP (Rating Pending)
Game Type: Sports
Players: 1-4
De graphics en gameplay(mogelijkheden) zijn duidelijk verbeterd t.o.v. Mario Strikers voor de Gamecube. AMN heeft wel een leuk filmpje hierover.

Daarnaast zag ik op Gonintendo staan dat het spel een kleine naamsverandering krijgt in Australië en dat het spel ergens in juni daar zal uitkomen. Aangezien het releaseschema tot nu toe gewoon 1:1 is (het is immers ook gewoon PAL), waarbij Australië hooguit minder games krijgt, is het zeer waarschijnlijk dat het spel ook rond die tijd hier zal uitkomen. En dat is ook helemaal niet zo gek, want het deel voor de Gamecube kwam ook het eerste uit in Europa (PAL regio) en heeft hier ook veruit het beste verkocht... dus wellicht wordt dat de eerste online game voor Europa, of wellicht komt ie vlak na Pokemon uit? Ik hoop het iig.

Edit: hmm, het filmpje over Super Paper Mario is ook wel erg informatief.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 09-03-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:58:
Daarnaast zag ik op Gonintendo staan dat het spel een kleine naamsverandering krijgt in Australië en dat het spel ergens in juni daar zal uitkomen. Aangezien het releaseschema tot nu toe gewoon 1:1 is (het is immers ook gewoon PAL), waarbij Australië hooguit minder games krijgt, is het zeer waarschijnlijk dat het spel ook rond die tijd hier zal uitkomen. En dat is ook helemaal niet zo gek, want het deel voor de Gamecube kwam ook het eerste uit in Europa (PAL regio) en heeft hier ook veruit het beste verkocht... dus wellicht wordt dat de eerste online game voor Europa, of wellicht komt ie vlak na Pokemon uit? Ik hoop het iig.
Pokémon Diamond & Pearl komen in Europa pas eind juni uit. Battle Revolution zal in ieder geval niet voor Diamond & Pearl uitkomen, dus dan zou Strikers inderdaad het eerste online spel kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

w00t :)

* Willybubba Super Excite geunlocked :)

Weer een negental nieuwe trucks geunlocked... En dan zeggen dat het spel niet zoveel content biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

robbydw schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:54:
Ja, Nintendo heeft verklaard tegen het einde van maart genoeg Wii's overal te hebben, heb ik van een vriend gehoord. Maar het is ook te merken, ze beginnen al iets beter verkrijgbaar te worden hoor. Het is niet zo dat ze nergens te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
DBZ en The Godfather gaan er bij mij wel komen. Hoewel de DBZ games en The Godfather tot nu toe niet goed zijn ontvangen. Hoor ik van DBZ dat de Wii versie erg goed is. Van TGF heb ik nog niets gelezen maar wat ik ervan gezien hebt lijken de controls het alles behalve een 13 in een dozijn game te maken. Ik kan me natuurlijk vergissen maar dit zijn wel de games waar ik nu naar uit kijk.
Over SSX twijfel ik nog omdat ik weinig cash heb, maar als ik hem morgen tegenkom is de kans groot dat ik hem aanschaf!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:48:
[...]

Is het onder rembours of heb je gelijk betaald?
Onder rembours wordt het waarschijnlijk maandag, gelijk betaald morgen.
Ideal...geld was dus van mijn rekening af voor ik er erg in had :)
Morgen dus ga ik vanuit.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:20:
Hoewel de DBZ games en The Godfather tot nu toe niet goed zijn ontvangen.
Nou, The Godfather word anders vrij goed ontvangen. De PC versie scoort gemiddeld een 7, maar de console versies scoren allemaal gemiddeld een 8-. Ik ben zelf de eerste reviews nog aan het afwachten, maar als de controls goed uitpakken komt het spel er bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Mr4000 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:39:
Bij je uitgebreide zoektoch naar de Wii in Enschede, ben je niet toevallig ergens tegen een stapel remotes / nunchucks, of liever nog Wii Play's aangelopen?
Hmm, niet echt, ik wilde er nog nog een remote bij, maar nergens te krijgen. Alhoewel ik daar ook niet zo heel hard meer naar gezocht heb, want het regende nogal. Iig zag ik bij de dynabyte (vlak naast de Slechte) nog wel wat nunchucks liggen, maargoed, met alleen een nunchuck kan je natuurlijk ook bijzonder weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Is het eigenlijk mogelijk om VC games naar je DS te uhm.... uploaden of zo?

zodat je die kan op je DS kan spelen?

zo nee, is er nog een homebrew applicatie te verwachten die dit wel kan uitvoeren?

[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 09-03-2007 21:52 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!