wanneer stoppen we over ssx?
ik heb de game nog niet en ik wil er liever ook helemaal niks nog over weten...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 212684
Ik hoop dat we daar niet snel over stoppen. Dit forum heet "Spielerij - Games en Discussies". Als we over games al niet meer kunnen praten, dan blijft er weinig overAnoniem: 212684 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:10:
wanneer stoppen we over ssx?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja maar dit is het GC en Wii topic. Maak dan een apart topic voor SSX, ik moest ook opzouten met m'n Zelda.Hoedje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:
Ik hoop dat we daar niet snel over stoppen. Dit forum heet "Spielerij - Games en Discussies". Als we over games al niet meer kunnen praten, dan blijft er weinig overDaarbij is het spoilergehalte van de discussie dermate laag, dat je je daar toch onmogelijk aan kan storen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 17-03-2007 12:44 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wil je me de volgende keer meteen bellenAnoniem: 46089 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:30:
Er is nu een remote controller bij Dixons online beschikbaar!
Bestellen mensen!
Geen commentaar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq