Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.049 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:56
Smoonshine schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:24:
Lees ik net op Ownage.nl. Trauma Center komt pas 26 juli. Waar slaat dat in hemelsnaam op. Het spel is al lang en breed af. Het was een mooie launch titel geweest, maar een half jaar later is wel extreem veel te laat. Het zal wel als vulling zijn voor de magere lineup voor juli ofzo.
Inderdaad, dat is echt belachelijk.
psychoclown schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:44:
Hmm Slalom is wel pittig ja maar niet echt heel moeilijk...
Je moet ook niet super breed gaan slalommen natuurlijk, de vlaggen aantikken is ook genoeg :)
Peak 1 ook al alles gold gehaald na 3 uur.
Het is een goede game imo die soms wel het blooed onder je nagels vandaan haalt :P
Vooral de ubertricks zijn irritant, niet dat ik ze tot nu toe nodig hebt gehad maar ik wil ze natuurlijk wel kunnen. Het oefenen in het menu gaan me redelijk af, het hartje kan ik vaker dan 50% ook die dubbele lus is best te doen maar wtf is dat met die Z hey... Wat ik ook probeer die kan ik maar niet oefenen, laat staan in praktijk :D
Hmm, aangezien je moeite hebt met de Z denk ik dat je niet de hele wiimote beweegt, maar alleen de voorkant (alsof je een Z schrijft). De bedoeling is dat je de beweging met de Wiimote (en soms ook de Nunchuk) maakt, dan lukken ze vrijwel altijd. Het stomme is dat ik ook helemaal geen problemen heb gehad met de ubertricks. Overigens wordt SSX echt steeds vetter! Ik vind het echt leuk, de controls zijn echt wennen en in het begin heb je het idee met de truukjes niet echt onder controle te hebben, maar na een tijdje gaat dat prima!

De slalom had ik wel moeite mee, maar als het dan wel lukt geeft het wel veel voldoening. De truuk bij de eerste slalom zit em niet zo zeer in de snelheid, maar meer in het juist timen van het draaien. Als je draait net voordat je bij het vlaggetje bent en je hebt een beetje geluk dan lukt het wel :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Met de Z heb ik ook ff een tijdje zitten prutsen. Je moet echt scherpe hoeke maken, dus niet meer een dus niet zoals je een S tekent maar echt met de scherpe hoeken van een Z, ik kan echt 20 keer foutloos de Z maken, ook tijdens het spelen. Ubertricks zijn echt simpel al werkt het natuurlijk niet altijd maar het lukte mij op de Cube ook nooit foutloos dus wat dat betreft is het niet erg als het niet elke keer goed gaat.

Besturing is naar mijn mening uitstekend. Echter de slalom is mij nog een raadsel, morgen maar ff proberen als ik thuis ben van mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Deruxian schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:23:
Hmm best slordig dan bij Zelda. Ik vind het nou niet zo mooi lijken. Desalniettemin blijft het een geweldig spel natuurlijk. Maar ik zal voor het kraken en SSX eens naar de technische support bellen.
Het is niet slordig, het is expres zo gedaan door Nintendo. In Zelda: The Wind Waker werd dit geïntroduceerd. Als je in dat spel een vijand raakte met je zwaard, dan pauzeerde het spel even een fractie van een seconde en werden er enkele noten muziek gespeeld. Het is dus tegenwoordig een onderdeel van de visuele stijl van een Zelda spel.

Dit stemt mij overigens wat positiever over de toekomst van online gaming op de Wii. Het verhaal rond de friendcodes per spel blijkt helaas waar te zijn, maar als Nintendo ingame VoIP introduceert op de DS, zal het hopelijk maar een kwestie van tijd zijn voordat je dat ook op de Wii kunt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 22:06

robbydw

live your life

Zijn er mensen die in het winkel kanaal hun club nintendo account hebben gekoppeld hieraan?

Heb mijn club nintendo account nu eindelijk actief maar nu lukt het koppelen niet. Krijg melding dat mailadres of password niet klopt. (weet zeker dat dit wel het geval is)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:14
En toch vind ik het, net als die andere lees ik, complete bullshit dat je voor ieder spel een aparte friendscode moet invoeren.

Ik kan hier wel een heel betoog neerzetten, maarja, al die argumenten zijn al gegeven vrees ik ( en compleet terecht overigens)

Waarom kan Nintendo het niet overnemen van Microsoft ofzo, want dat steekt goed in elkaar <3
Maar, we zullen maar moeten afwachten hoe het zal gaan, mijn 1e online spel zal Super Smash Brothers Brawl zijn, aangezien Pokémon niet echt iets voor mij is, kzou em puur kopen om de online functie te testen dan :+ maar daar ist een beetje duur voor.

Wat me wel een goed ideetje lijkt is, om bijvoorbeeld Wii sports d.m.v een patch oid een multiplayer compatibility te geven als "test" zeg maar, want Wii sports single player is eigenlijk om de gebruiker "gewend" te laten raken aan de Wii, dus lijkt me dat met multiplayer een goede toevoeging...

Maar nogmaals, we zullen, helaas, gewoon moeten afwachten wat het gaat worden, maar, oh oh oh, wat hoop ik toch niet dat we voor iedere game een friendlist bij moeten maken.. Dat VoIP is dan weer wél goed nieuws :)

Ik hoop iig dat Nintendo al de forums leest (:+), en naar de gamer zelf luistert over wat zei willen,
Misschien een vraagje voor het enquetekanaal: Do you want seperate friendslist for each game? :+
No of No :D

Ben trouwens wel in afwachting van een goed spel, heb zitten twijfelen of ik SSX ( en Excite Truck ) zou moeten kopen, maar door een te kort aan liquide middelen dit toch maar niet gedaan :P
Ben wel benieuwd wat de nieuwe Prince of Persia gaat doen, denk dat ik die toch maar wel even aanschaf, alhoewel ik ook aan het sparen ben voor een 360 ( GoW <3, GR:AW2 <3, online <3<3<3 )
Maar ook dat gaat langzaam :+

Ochja, we sparen maar rustig eventjes door en zien wel, misschien ziet Nintendo z'n (DS)fouten in en komen ze tot bekeer

* leest terug *
Hmm.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

robbydw schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:38:
Zijn er mensen die in het winkel kanaal hun club nintendo account hebben gekoppeld hieraan?

Heb mijn club nintendo account nu eindelijk actief maar nu lukt het koppelen niet. Krijg melding dat mailadres of password niet klopt. (weet zeker dat dit wel het geval is)
ze hebben een storing gehad waardoor je je dagelijkse 5 vip sterrren niet kreeg bij het aanmelden. Ook vernam ik van een collega dat aanmelden voor vip account niet ging (geen bevestigingsmail) zou kunnen dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, net ook een uurtje SSX gespeeld. Ik weet eigenlijk nog niet zo wat ik er van moet denken. De stijl vind ik echt behoorlijk wennen. SSX3 en On Tour waren erg stoer kwa uiterlijk. Dit is meer een graffiti cartoon look. Mijn eerste gevoel is dat ik de oude stijl toch wat vetter vond.

De gameplay valt me dan wel weer mee. Ubertricks lukten eigenlijk vanaf het begin wel en ook het carven werkt erg tof. Het geeft toch net een beetje meer gevoel, dat kantelen erbij. Maar ben ik de enige die ongeloflijk zuigt in die grabs? De helft van de tijd luistert dat ding niet goed en loop ik als een spast met de nunchuck in de rondte te bewegen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
Tijdens het spelen van Tennis in Wii Sports heb ik er geregeld last van dat mijn Wii-mote uitvalt. Dan vallen alle lampjes uit en reageert deze nergens op. Dit gebeurt vooral bij snelle bewegingen bij de achterspeler. Batterijen zijn goed (alle streepjes vol). Iemand enig idee waar dit uitvallen aan kan liggen / is mijn Wii-mote stuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nieuwe Sadness filmpjes.

Hier word ik iig wel sad van, je kan er geen fuck van zien. Hopelijk is dit een of andere special mode, want als het hele spel zo is dan ga ik het toch echt niet spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:33:
Nieuwe Sadness filmpjes.

Hier word ik iig wel sad van, je kan er geen fuck van zien. Hopelijk is dit een of andere special mode, want als het hele spel zo is dan ga ik het toch echt niet spelen.
Het lijkt erop dat iemand de visor-effecten uit Metroid Prime (slecht) heeft proberen te kopiëren. Ik weet niet welk spel het echt is, maar het draait duidelijk niet op de Wii. Als je goed kijkt, zie je dat de cursor altijd exact in het midden van het scherm blijft, net zoals bij een FPS op de PC. Het spel wordt dus bestuurd met een toetsenbord en muis, niet met een Wiimote. Als dit echt van Nibris afkomstig is, lijkt dit toch wel aan te geven dat Sadness een hoax is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
MetroidPrime schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 01:30:
[...]

Het lijkt erop dat iemand de visor-effecten uit Metroid Prime (slecht) heeft proberen te kopiëren. Ik weet niet welk spel het echt is, maar het draait duidelijk niet op de Wii. Als je goed kijkt, zie je dat de cursor altijd exact in het midden van het scherm blijft, net zoals bij een FPS op de PC. Het spel wordt dus bestuurd met een toetsenbord en muis, niet met een Wiimote. Als dit echt van Nibris afkomstig is, lijkt dit toch wel aan te geven dat Sadness een hoax is.
Mischien moet je eerst voor de logische oplossing gaan. Het bericht was een hoax:)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:30:
Ik moest even grijzen toen ik de post van captain N las :D het is mij trouwens redelijk makkelijk gelukt om 2x een A te halen bij niveau2 van die poortjes maar S rank is echt enorm moeilijk. Op die eerste baan scheelde het mij maar 1 punt maar dat is me daarna niet meer gelukt.
Een A is het probleem niet. Heb gisteren 2 uur achter elkaar Canada met die poortjes op niveau 2 zitten problemen (een stuk of 40 keer of zo?), en ik haal de ene A na de andere. Maar ik kom iedere keer net 1 poortje te kort. Ook fijn dat als je een poortje mist je EN het punt van het poortje niet krijgt EN 4 strafseconden oid. 5 seconden per poortje dus! Vanavond nog maar een uurtje van m'n leven eraan verspillen. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 09:01

Basszje

Reisvaap!]

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:20:
[...]
ze hebben een storing gehad waardoor je je dagelijkse 5 vip sterrren niet kreeg bij het aanmelden. Ook vernam ik van een collega dat aanmelden voor vip account niet ging (geen bevestigingsmail) zou kunnen dat het daarmee te maken heeft.
Wat kan je er uberhaupt mee met die sterren? Ik zit niet te wachten op een roze tasje of domme beltoontjes?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Basszje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 02:18:
[...]

Wat kan je er uberhaupt mee met die sterren? Ik zit niet te wachten op een roze tasje of domme beltoontjes?
Je krijgt het recht om op nintendo te zeiken omdat ze niks leuks met die sterren doen behalve in Japan!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

De slalom had ik wel moeite mee, maar als het dan wel lukt geeft het wel veel voldoening. De truuk bij de eerste slalom zit em niet zo zeer in de snelheid, maar meer in het juist timen van het draaien. Als je draait net voordat je bij het vlaggetje bent en je hebt een beetje geluk dan lukt het wel :)
Een beetje geluk, OK. Maar voor het tournament (die tweede) moet je het 3 keer (!) bijna foutloos doen. k red het meestal 2 keer en de derde gaat dan kut. Slalom zuigt hard aars :(

Verder is de game wel heel stoer, Ubers lukken me nu ook voor 80% (die dubbele lus, moet dan je 'chuck ook mee..?) en dat het 20% niet lukt, ach, het heet niet voor niks Ubers :Y)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Als dit echt van Nibris afkomstig is, lijkt dit toch wel aan te geven dat Sadness een hoax is.
orly? het is al een paar maanden geweten dat het hele sadness gedoe 1 grote hoax is :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

mrmaarten schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:01:
Tijdens het spelen van Tennis in Wii Sports heb ik er geregeld last van dat mijn Wii-mote uitvalt. Dan vallen alle lampjes uit en reageert deze nergens op. Dit gebeurt vooral bij snelle bewegingen bij de achterspeler. Batterijen zijn goed (alle streepjes vol). Iemand enig idee waar dit uitvallen aan kan liggen / is mijn Wii-mote stuk ?
Batterijen zitten er ook stevig in? Zou kunnen dat bij snelle bewegingen de baterij(en) niet goed contact maken met de plus en min pool doordat ze er niet helemaal lekker inzitten of is de remote een keer gestuiterd? Dit kan zorgen voor een breukje ergens in de remote wat pas merkbaar is bij snelle moves.
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:20:
[...]

Deze problemen zijn inmiddels verholpen en heb me gisteren dan ook aan kunnen melden. Ook kreeg ik meteen 5 sterren voor mijn bezoek.
[...]

Hieruit begrijp ik dat deze punten niet in het Wii winkel kanaal gebruikt kunnen worden :( Dan ga ik er ook meteen mee stoppen. Jammer. Roze tasjes zijn niet echt mijn smaak nee :P

[ Voor 37% gewijzigd door robbydw op 16-03-2007 08:34 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Mijn indrukken van SSX: Blur zijn uitermate positief, zelfs de slalom! Het gaat erom dat je een goed 'ritme' moet hebben met de poortjes. De slalom op peak 1 doe ik in 1:01. Jullie?

Die ubertricks zijn zo ontzettend gaaf om te doen en zoveel meer rewarding dan wild op knopjes drukken. Ik merk wel dat ik het fijner vind om met A te springen dan met de nunchuck trouwens, op de een of andere manier land ik vaak verkeerd als ik dat met de nunchuck doe (? klinkt vreemd maar toch)
Carven is geniaal, jumps zijn geniaal, die game is zoooo verslavend. Gisteren tot 02:00AM met peak 1 bezig geweest en op gold uitgespeeld. VET hoor!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:51
Soms zijn er wel leuke dingen die je met de sterren aan kunt schaffen. Overigens zit je op zo'n moment al op de 10000 sterren oid.
Sinds een paar maanden gaat er een bericht van Nintendo de ronde dat je dus binnenkort je sterren in kunt ruilen voor Wii-punten om zo Virtual Console games te kunnen kopen. Hier ben ik natuurlijk heel erg in geïnteresseert.

Overigens voorheen heb ik met de sterren De Zelda Collectors Edition kunnen kopen (met Zelda 1, 2, 64, Master Quest en Majora's Mask (ben vergeten of hier ook Zelda 3 bij zat) welke anders was dan degene bij Wind Waker. Daarnaast nog Pokemon box wat op zich voor Pokemon spellen wel handig is (opslaan van Pokemon e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn indrukken van SSX: Blur zijn uitermate positief, zelfs de slalom! Het gaat erom dat je een goed 'ritme' moet hebben met de poortjes. De slalom op peak 1 doe ik in 1:01. Jullie?
2 minuut nog wat, ik wordt daar consequent vierde :X

Maar goed, vanavond weer verder en ik stop niet voordat ik bij Peak 2 kan :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hoedje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:27:
..knip..

Hmm, aangezien je moeite hebt met de Z denk ik dat je niet de hele wiimote beweegt, maar alleen de voorkant (alsof je een Z schrijft). De bedoeling is dat je de beweging met de Wiimote (en soms ook de Nunchuk) maakt, dan lukken ze vrijwel altijd. Het stomme is dat ik ook helemaal geen problemen heb gehad met de ubertricks. Overigens wordt SSX echt steeds vetter! Ik vind het echt leuk, de controls zijn echt wennen en in het begin heb je het idee met de truukjes niet echt onder controle te hebben, maar na een tijdje gaat dat prima!

De slalom had ik wel moeite mee, maar als het dan wel lukt geeft het wel veel voldoening. De truuk bij de eerste slalom zit em niet zo zeer in de snelheid, maar meer in het juist timen van het draaien. Als je draait net voordat je bij het vlaggetje bent en je hebt een beetje geluk dan lukt het wel :).
Nee dat val heel de wiimote bewegen wist ik wel had ook niet verwacht dat het alleen met de pointer ging oid want dat zou _erg_ lame zijn en dus niks an.
Steffy schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:45:
Met de Z heb ik ook ff een tijdje zitten prutsen. Je moet echt scherpe hoeke maken, dus niet meer een dus niet zoals je een S tekent maar echt met de scherpe hoeken van een Z, ik kan echt 20 keer foutloos de Z maken, ook tijdens het spelen. Ubertricks zijn echt simpel al werkt het natuurlijk niet altijd maar het lukte mij op de Cube ook nooit foutloos dus wat dat betreft is het niet erg als het niet elke keer goed gaat.

Besturing is naar mijn mening uitstekend. Echter de slalom is mij nog een raadsel, morgen maar ff proberen als ik thuis ben van mijn werk.
ok thnx voor de tip dan zal ik de hoeken nog scherper proberen te maken ^^
FoggyFreek schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:41:

..knip..
Ik haal vaak om en nabij de 1:30 met resp. eerste en tweede plaats.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Captain N schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 02:12:
[...]

Een A is het probleem niet. Heb gisteren 2 uur achter elkaar Canada met die poortjes op niveau 2 zitten problemen (een stuk of 40 keer of zo?), en ik haal de ene A na de andere. Maar ik kom iedere keer net 1 poortje te kort. Ook fijn dat als je een poortje mist je EN het punt van het poortje niet krijgt EN 4 strafseconden oid. 5 seconden per poortje dus! Vanavond nog maar een uurtje van m'n leven eraan verspillen. :P
Onwijs irritant idd, maar denk dat dit juist wel iets goeds aangeeft. Het bekende "vroeger" was dit ook zo. Kan geen concrete titel aangeven, maar ik heb spelletjes gespeeld waarbij je makkelijk 3 uur achterelkaar van alles steeds nét niet haalde.

Top dus dat je doorgaat, je lijkt net een echte gamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
[quote]robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:31:
[...]
Batterijen zitten er ook stevig in? Zou kunnen dat bij snelle bewegingen de baterij(en) niet goed contact maken met de plus en min pool doordat ze er niet helemaal lekker inzitten of is de remote een keer gestuiterd? Dit kan zorgen voor een breukje ergens in de remote wat pas merkbaar is bij snelle moves.
[...]

De batterijen lijken er stevig genoeg in te zitten. Ik heb wel tijdens een potje tennis tegen mijn vrouw haar 1 keer flink geraakt. Met een flinke zwaai wou ik de bal terugspelen maar raakte haar bovenarm. Naast dat het heel erg pijn deed bij haar is de Wii-mote licht beschadigd. Mogelijk dat het niet reageren door dit ongelukje komt. De relatie is overigens nog steeds goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MetroidPrime schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:27:
Het is niet slordig, het is expres zo gedaan door Nintendo. In Zelda: The Wind Waker werd dit geïntroduceerd. Als je in dat spel een vijand raakte met je zwaard, dan pauzeerde het spel even een fractie van een seconde en werden er enkele noten muziek gespeeld. Het is dus tegenwoordig een onderdeel van de visuele stijl van een Zelda spel.

Dit stemt mij overigens wat positiever over de toekomst van online gaming op de Wii. Het verhaal rond de friendcodes per spel blijkt helaas waar te zijn, maar als Nintendo ingame VoIP introduceert op de DS, zal het hopelijk maar een kwestie van tijd zijn voordat je dat ook op de Wii kunt.
Ik heb het gevoel dat hij andere schokjes bedoelt. Zelf heb ik namelijk nooit schokjes ervaren in Zelda. Hooguit een soort slowmotion-effect-achtig-iets-weetikwat. :)
Geen ruk, of je moet ze willen uitgeven aan wallpapers. :(
robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:31:
Deze problemen zijn inmiddels verholpen en heb me gisteren dan ook aan kunnen melden. Ook kreeg ik meteen 5 sterren voor mijn bezoek.
Het duurt even voordat de shop en clubnintendo gesynchroniseerd zijn.
Dus als je de inschrijving bij clubnintendo hebt gedaan kan het nog een paar uur duren voordat je het kunt koppelen.
Daarom duurde het waarschijnlijk even. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

mrmaarten schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:43:
[quote]robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:31:

De batterijen lijken er stevig genoeg in te zitten. Ik heb wel tijdens een potje tennis tegen mijn vrouw haar 1 keer flink geraakt. Met een flinke zwaai wou ik de bal terugspelen maar raakte haar bovenarm. Naast dat het heel erg pijn deed bij haar is de Wii-mote licht beschadigd. Mogelijk dat het niet reageren door dit ongelukje komt. De relatie is overigens nog steeds goed :*)
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk :9 Anders krijgen we straks: Potje Wii tennis leidt toch echtelijke ruzie.

Stevige armen heeft ze dan als hierdoor de controller beschadigd. Maar wat is licht beschadigd in dit geval?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

psychoclown schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:23:
Ik haal vaak om en nabij de 1:30 met resp. eerste en tweede plaats.
De truuk zit hem bij het blauwe vlaggetje vlak voor de drop. Je moet hier echt haaks links langs gaan en contact houden met de sneeuw. Zo kun je namelijk de volgende rooie perfect aansnijden en zig zag je zo tussen al die andere vlaggetjes door.

Succes!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:28:
[...]

En dus?

Dat eerste deel vond ik geweldig, met al die puzzels enzo, beetje Zelda achtig. ;)
Ik zou zeggen dubbele ketter :) Timesplitters is idd van het goldeneye team (grotendeels) en gewoon een leuk spel. Tombraider met zelda vergelijken..dat is pas heiligschennis :D

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190040

Sinds gisteren heb ik eindelijk mijn WII kunnen ophalen bij Bart Smit. Na 2 maanden te hebben gewacht werd het eindelijk eens tijd. Nu wil ik dus graag een 2e controller aanschaffen voor WII sports. Betekent het dan dat ik losse WII-remote en een losse WII-nunchuk moet aanschaffen?
Of schaf je deze namelijk in 1 pakket samen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn (noob) vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Arunia schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:48:
Soms zijn er wel leuke dingen die je met de sterren aan kunt schaffen. Overigens zit je op zo'n moment al op de 10000 sterren oid.
Sinds een paar maanden gaat er een bericht van Nintendo de ronde dat je dus binnenkort je sterren in kunt ruilen voor Wii-punten om zo Virtual Console games te kunnen kopen. Hier ben ik natuurlijk heel erg in geïnteresseert.

Overigens voorheen heb ik met de sterren De Zelda Collectors Edition kunnen kopen (met Zelda 1, 2, 64, Master Quest en Majora's Mask (ben vergeten of hier ook Zelda 3 bij zat) welke anders was dan degene bij Wind Waker. Daarnaast nog Pokemon box wat op zich voor Pokemon spellen wel handig is (opslaan van Pokemon e.d.).
ja 4 vipsterren voor 1 wii point :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19

Sabbi

je denkt aan mij.

Anoniem: 190040 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:56:
Sinds gisteren heb ik eindelijk mijn WII kunnen ophalen bij Bart Smit. Na 2 maanden te hebben gewacht werd het eindelijk eens tijd. Nu wil ik dus graag een 2e controller aanschaffen voor WII sports. Betekent het dan dat ik losse WII-remote en een losse WII-nunchuk moet aanschaffen?
Of schaf je deze namelijk in 1 pakket samen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn (noob) vraag
Controller en nunchuck schaf je los van elkaar aan. Beter nog koop je wii play + een nunchuck, bij wiiplay zit de controller ebrij en heb je dus voor 5 eur meer nog wat lollige spelletjes.

[ Voor 58% gewijzigd door Sabbi op 16-03-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Betekent het dan dat ik losse WII-remote en een losse WII-nunchuk moet aanschaffen?
Het is een losse aanschaf maar je hebt niet voor elke game een nunchuck nodig. Ik zeg je nu alvast..regel een creditcard en koop ze bij play-asia.com. Bestel gewoon de japanse versie, die is hetzelfde. Extra controllers in Nederland vinden is een drama maar bij play-asia zijn ze volop verkrijgbaar.

Ik had ze binnen een week binnen uit Hong-Kong.
Bestel er overigens GEEN games zoals wii play..dat gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sabbi, vergeet er niet bij te zeggen dat Wii Play nergens te koop is, zelfde met WiiMotes. Nunchucks zie je wel overal maar daar heb je niks aan zonder WiiMote :{ Nintendo beantwoordde mn mail over de sterren wel snel maar een reply over de vraag waarom het allemaal zo moeizaam gaat zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:55:
Ik zou zeggen dubbele ketter :) Timesplitters is idd van het goldeneye team (grotendeels) en gewoon een leuk spel. Tombraider met zelda vergelijken..dat is pas heiligschennis :D
Ik heb zo behoorlijk wat kasten nodig om jullie op te jagen. ;)

Uiteraard is Zelda 10 keer beter dan Tombraider. Maar het principe is hetzelfde.
Puzzels oplossen en vechten. :)

Goldeneye is op de N64 toch? Dat betekend dat ik met het pookje moet mikken.
AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaarrrghhh....
Duke Nukem 3D speelde ik vroegah ook bij een maat van me op de N64.
Ik heb nog nooit zoveel plafondplaten los geschoten. :(
Doe mij maar een muis met toetsenbord.
Of Wii-remote met nunchuk. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:02:
Goldeneye is op de N64 toch? Dat betekend dat ik met het pookje moet mikken.
AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaarrrghhh....
GoldenEye 64 was één van de weinige spellen waar het mikken wel goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Overigens meldt Dixons dat ze Wii Play op voorraad hebben. Volgens mij toch een winkel die veel mensen over het hoofd zien.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:58:
[...]

jouw vermoeden of bevestigde info?
Overigens meldt Dixons dat ze Wii Play op voorraad hebben. Volgens mij toch een winkel die veel mensen over het hoofd zien.
Laat site van Dixons nu niet bereikbaar zijn :(

===
Sorry!

De pagina die u probeerde te bereiken, kan niet worden gevonden. Of u heeft het adres verkeerd ingetypt, of de link die u gebruikt heeft is niet meer geldig. Om de informatie te vinden die u zoekt, verwijzen wij u naar onze homepage.
===

Edit: nu weer wel!

[ Voor 54% gewijzigd door robbydw op 16-03-2007 11:27 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:57

S2S

[...]

Dus met mijn 10.000 vipsterren heb ik maar 2500 wiipoints, das 25 euro, ik hoop niet dat dit waar is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:09:
GoldenEye 64 was één van de weinige spellen waar het mikken wel goed werkte.
Waarom dan? Autoaim?
Het lag meer aan mij dan aan de spellen namelijk. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou nee..het werkte gewoon wel goed voor een controller setup. Het was ook zeker anders dan de andere controller schemes destijds.
Alleen klopt er volgens mij geen kont van die dixons indicaties. (Buiten het feit dat ik het een duur rotbedrijf vind met slechte service :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]
Nogmaals dat is uit één of ander vaag Duits tijdschrift. Wat vervolgens door allerlei websites op het www is overgenomen. Ik geloof er niet zo in.

Al vind ik het wel schandalig dat Nintendo al sinds 8 december op z'n website heeft staan, dat je "binnenkort" je VIP punten om kan wisselen voor Wii punten. We zijn imiddels al bijna 4 maanden verder, "binnenkort" komen zeker ook de Nintendo toppers uit :z

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Max|Burn schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:27:
Alleen klopt er volgens mij geen kont van die dixons indicaties. (Buiten het feit dat ik het een duur rotbedrijf vind met slechte service :D)
Vind ik ook normaal, maar ze hebben wat krediet om ze mijn Wii binnen 2 dagen op de deurmat hebben gekregen zonder enige vorm van reservering :P Die voorraadstatus klopt dus wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Basszje op 16-03-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Basszje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:33:
[...]

Vind ik ook normaal, maar ze hebben wat krediet om ze mijn Wii binnen 2 dagen op de deurmat hebben gekregen zonder enige vorm van reservering :P Die voorraadstatus klopt dus wel.
Hier geldt hetzelfde. Donderdag avond besteld, zaterdag in huis. Wilde dus zojuist Wii Play bestellen en kon ook (stond bestellen ipv houd mij op de hoogte) halverwege de order, zou doorgesluisd worden naar IDeal pagina, krijg ik ineens weer de homepage van Dixons. Bestelling weg en status nu houd mij op de hoogte :(

Krediet nu dus weg!!!!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:33
robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Hier geldt hetzelfde. Donderdag avond besteld, zaterdag in huis. Wilde dus zojuist Wii Play bestellen en kon ook (stond bestellen ipv houd mij op de hoogte) halverwege de order, zou doorgesluisd worden naar IDeal pagina, krijg ik ineens weer de homepage van Dixons. Bestelling weg en status nu houd mij op de hoogte :(

Krediet nu dus weg!!!!
Hehe :) Ik was net voor de knop betalen...en toen was ik al te laat, er is ons gewoon iemand voor. Maandag om 11:15 nieuwe ronde nieuwe kansen. Krediet is er nog, je hebt immers een week geleden ook een Wii gescoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

FoggyFreek schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:46:
[...]

De truuk zit hem bij het blauwe vlaggetje vlak voor de drop. Je moet hier echt haaks links langs gaan en contact houden met de sneeuw. Zo kun je namelijk de volgende rooie perfect aansnijden en zig zag je zo tussen al die andere vlaggetjes door.

Succes!
Ik zal het bij thuiskomst eens proberen. Moet je de vlaggetjes trouwens ook aanraken? Dat idee kreeg ik namelijk wel. Gister denk ik wel een uur zitten prutsen maar geen succes gehad, altijd 4e of 5e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Wisey schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Hehe :) Ik was net voor de knop betalen...en toen was ik al te laat, er is ons gewoon iemand voor. Maandag om 11:15 nieuwe ronde nieuwe kansen. Krediet is er nog, je hebt immers een week geleden ook een Wii gescoord..
Sorry jongens, nu voel ik me bijna schuldig dat ik wel op tijd was. Ik had ook aangezet dat ik een mailtje wilde ontvangen als het weer op voorraad was alhoewel ik al erg laat was (ze wilden de boel bij de Dixons in Alkmaar afleveren, terwijl ik mijn adres had ingevoerd en het vinkje daar ook bij had gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Wisey schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Vreemd dat een product niet wordt vastgehouden op het moment dat je op bestellen klikt (net zoals bij online tickets)

Weet iemand of je bij Dixons kan zien of een product daadwerkelijk op voorraad is? Zie Wii Play namelijk staan maar zie niet of hij direct leverbaar is.

Bedoelde Dynabyte en niet Dixons...
Sorry jongens, nu voel ik me bijna schuldig dat ik wel op tijd was. Ik had ook aangezet dat ik een mailtje wilde ontvangen als het weer op voorraad was alhoewel ik al erg laat was (ze wilden de boel bij de Dixons in Alkmaar afleveren, terwijl ik mijn adres had ingevoerd en het vinkje daar ook bij had gezet).
Het is je gegund :9 die mail waarschuwing vertrouw ik niet. Mijn vriendin heeft dit gedaan voor de Wii zelf maar kreeg vorige week echt geen mail toen hij weer op voorraad was. Toevallig dat ik het hier zag.

[ Voor 31% gewijzigd door robbydw op 16-03-2007 12:09 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Vreemd dat een product niet wordt vastgehouden op het moment dat je op bestellen klikt (net zoals bij online tickets)

Weet iemand of je bij Dixons kan zien of een product daadwerkelijk op voorraad is? Zie Wii Play namelijk staan maar zie niet of hij direct leverbaar is.

[...]

Het is je gegund :9 die mail waarschuwing vertrouw ik niet. Mijn vriendin heeft dit gedaan voor de Wii zelf maar kreeg vorige week echt geen mail toen hij weer op voorraad was. Toevallig dat ik het hier zag.
Als er 'bestel' staat en als je erop klikt 'Direct uit voorraad leverbaar' moet dat toch wel kloppen? Bij Wii play is dat nu niet meer.

Fijn dat het me toch gegund is. :) Ik vind het wel vervelend voor jullie dat ze er dus niet veel (of misschien zelfs maar 1) hadden. Nu hopen dat ik hem ook echt maandag krijg. Helaas bezorgen ze niet in het weekend.

Wellicht gaat er pas een mailwarning uit als het product al eventjes op voorraad staat en er nog niemand toevallig is langsgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[...]

Nou het is dus blijkbaar niet van Sadness maar van een PC game genaamd Infernal:
RUMOR DEBUNKED- Sadness beta footage

I have removed the footage because our readers managed to find out what this game was. It appears to be video from the PC game Infernal. Check the comments section for proof. Thanks for the detective work guys!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Anoniem: 46089 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Als er 'bestel' staat en als je erop klikt 'Direct uit voorraad leverbaar' moet dat toch wel kloppen? Bij Wii play is dat nu niet meer.
Bedoelde Dynabyte. Excuus.
Fijn dat het me toch gegund is. :) Ik vind het wel vervelend voor jullie dat ze er dus niet veel (of misschien zelfs maar 1) hadden. Nu hopen dat ik hem ook echt maandag krijg. Helaas bezorgen ze niet in het weekend.

Wellicht gaat er pas een mailwarning uit als het product al eventjes op voorraad staat en er nog niemand toevallig is langsgekomen?
Dynabyte voor zekerheid even gebeld en Wii Play inderdaad niet op voorraad.

Niet leveren in weekend? Had Wii vorige week zaterdag binnen. Geloof dat je dan voor 11:00u besteld moet hebben.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
robbydw schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Tja, zo is overal wel iets voor te zeggen..zo kan ik ook iets "vasthouden" en langzaam rondbellen of ik er iemand een plezier mee kan doen. Ik vind het wel best zo :) En bij dixons is het gewoon zo, bij de knop "bestel" hebben ze er 1 op voorraad, alleen moet je wel niemand sneller laten zijn.
Ze hebben daarom ook de spreuk "Dixons - Don't miss it"...

Vorige week had ik om 11:19 besteld op vrijdag...en toch zaterdag geleverd gekregen, dus het zal rond 11:30 liggen :)

Edit @ hieronder:
Ik kan het nog erger maken, dinsdag werd ik over een bestelling gebeld rond 12:45...en toen werd het alsnog de dag erna geleverd ;) Maar feli ! veel plezier ermee...

[ Voor 21% gewijzigd door Wisey op 16-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wisey schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:06:
[...]

Tja, zo is overal wel iets voor te zeggen..zo kan ik ook iets "vasthouden" en langzaam rondbellen of ik er iemand een plezier mee kan doen. Ik vind het wel best zo :) En bij dixons is het gewoon zo, bij de knop "bestel" hebben ze er 1 op voorraad, alleen moet je wel niemand sneller laten zijn ;)

Vorige week had ik om 11:19 besteld op vrijdag...en toch zaterdag geleverd gekregen, dus het zal rond 11:30 liggen :)
Jullie gaan me nu niet vertellen dat ik net een kwartier te laat was met bestellen om het wel morgen in huis te hebben. Nouja ik mag niet klagen en ben toch nog niet met Sports uitgespeeld :)

Edit: bevestigingsmail van Dixons had ik 11.33 binnen... 8)
Edit 2: Ik krijg nu een mail van Dixons dat mijn order al verstuurd is. Zou mijn pakje dan toch morgen al komen? Er staat wel het volgende bij: "Aflevering is mogelijk op werkdagen tot 18.00 uur" maar aangezien er toch mensen op zaterdag een pakje van Dixons hebben ontvangen, ga ik toch maar bij de brievenbus wachten morgen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 46089 op 16-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Nou het is dus blijkbaar niet van Sadness maar van een PC game genaamd Infernal:

[...]
Ik zei toch dat het niet op de Wii draaide. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

FoggyFreek schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Succes!
Ja ik weet het maar het lukt me niet altijd mijn record is 1:20 oid. maar dan heb ik er ook nog 2/3 gemist ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Laatst online: 29-05 18:48
Voor iedereen die moeite heeft met de slalom vlaggetjes van SSX, HIER zie je hoe het moet...
Nu ik zelf ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 179896 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:39:
Onwijs irritant idd, maar denk dat dit juist wel iets goeds aangeeft. Het bekende "vroeger" was dit ook zo. Kan geen concrete titel aangeven, maar ik heb spelletjes gespeeld waarbij je makkelijk 3 uur achterelkaar van alles steeds nét niet haalde.

Top dus dat je doorgaat, je lijkt net een echte gamer ;)
Die frustraties hebben ook juist zo hun charmes. Ik speel nog regelmatig oude games, en hoewel sommigen het bloed onder je nagels vandaan halen, is het uitspelen ervan des te bevredigender. Verwacht dan ook een grote kreet van opluchting zodra ik die challenge gehaald heb. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

satoer schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:38:
Voor iedereen die moeite heeft met de slalom vlaggetjes van SSX, HIER zie je hoe het moet...
Nu ik zelf ook nog ;)
Je hoeft die vlaggetjes dus niet perse te raken..! Aha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zelf totaal nog niet gehad. Kan het zijn dat de gebruikte batterijen nauwelijks stevig contact maken b.v. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik hoor mensen hier en elders het er steeds over hebben dat oude controls "makkelijker" werken. Voor mij is het juist niet de bedoeling dat de controls makkelijker worden maar juist intuitiever. Want hoe makkelijk is het om een knop in te drukken. Wat ik juist leuk vind is dat er nu meer echte skill bij een game komt kijken.Wii sports is hier een goed voorbeeld van, ipv een knop indrukken (of meerdere voor een effect) moet je het nu zelf doen. Natuurlijk blijft het een game dus (zoals bij Red Steel) het zal altijd een benadering van de echte beweging blijven. Zo vind ik het inzoomen dmv de Wiimote naar voren bewegen ook goed omdat je een lastigere houding krijgt word snipen ook moeilijker (wat im realistisch is).
Wat ik heb gelezen over SSX Blur is dat het carven middels de nunchuck goed aanvoelt (kan ik me goed voorstellen) en dat het een goede vertaling van echt skieen is. Dan is het toch ook logisch(er) dat slalommen (wat in het echt ook niet bepaald simpel is) ook lastig is. Ik twijfel nog steeds over SSX vanwege geldgebrek, maar wellicht dattie er vandaag toch nog wel komt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:55:
[...]

* Hoedje voelt zich nu dom 8)7

Damn, ik dacht ook dat je die vlaggetjes moest raken, hmm zo wordt het volgens mij een stuk makkelijker :D. Ik vond het al zo maf, omdat ze in het echt ook helemaal niet die vlaggetjes hoeven te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Anoniem: 46089 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:13:
[...]

Jullie gaan me nu niet vertellen dat ik net een kwartier te laat was met bestellen om het wel morgen in huis te hebben. Nouja ik mag niet klagen en ben toch nog niet met Sports uitgespeeld :)

Edit: bevestigingsmail van Dixons had ik 11.33 binnen... 8)
Edit 2: Ik krijg nu een mail van Dixons dat mijn order al verstuurd is. Zou mijn pakje dan toch morgen al komen? Er staat wel het volgende bij: "Aflevering is mogelijk op werkdagen tot 18.00 uur" maar aangezien er toch mensen op zaterdag een pakje van Dixons hebben ontvangen, ga ik toch maar bij de brievenbus wachten morgen :)
Stond er bij mij ook. Wordt op zaterdag gewoon afgeleverd. Morgen kun je dus als het goed is met zijn tweëen tennissen. Zaterdag blijkt tegenwoordig ook een werkdag te zijn ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hoedje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27:
[...]

Damn, ik dacht ook dat je die vlaggetjes moest raken, hmm zo wordt het volgens mij een stuk makkelijker :D. Ik vond het al zo maf, omdat ze in het echt ook helemaal niet die vlaggetjes hoeven te raken.
:$ Ik dacht ook dat je de vlagjes moest raken. Straks dus gelijk ff proberen want ik wil dit stukje toch ook kunnen halen.

In dat filmpje maken ze trouwens wel scherpe bochten zeg, hopelijk lukt mij dat ook

[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 16-03-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Captain N schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Die frustraties hebben ook juist zo hun charmes. Ik speel nog regelmatig oude games, en hoewel sommigen het bloed onder je nagels vandaan halen, is het uitspelen ervan des te bevredigender. Verwacht dan ook een grote kreet van opluchting zodra ik die challenge gehaald heb. :+
Herkenbaar idd! Heb ook sinds dinsdag SSX, maar nog niet veel kunnen spelen. Ga daar dit weekend echt aan beginnen, zie dat het lange (maar leuke) dagen gaan worden!

Heb je toevallig tips van andere oude games die je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:28
Voor de geïnteresseerden met een Makro-pas: bij de Makro in Delft liggen er nog 10! (eerst nog 11, maar er staat er nu ook eentje bij mij :D )

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Steffy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:
[...]

:$ Ik dacht ook dat je de vlagjes moest raken. Straks dus gelijk ff proberen want ik wil dit stukje toch ook kunnen halen.

In dat filmpje maken ze trouwens wel scherpe bochten zeg, hopelijk lukt mij dat ook
Sterker nog, ik vond het al zo raar dat ik soms de vlaggetjes raakte en dat er toch stond "Gate Missed"... Dan zal ik langs de verkeerde kant de vlag geraakt hebben ofzo.

Wel raar dat dat niet lekker uitgelegd wordt... Damn. Stomme werkdag, nu wil ik het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

posttoast schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:09:
Voor de geïnteresseerden met een Makro-pas: bij de Makro in Delft liggen er nog 10! (eerst nog 11, maar er staat er nu ook eentje bij mij :D )
10 bananen ?..of Wii consoles? Of controllers? Er is overal een schaarste in zowat dus moeilijk te zeggen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:55:
[...]
Hoedje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27:
[...]

Steffy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:
[...]

Iets vaker naar eurosport kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max|Burn schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:19:
[...]
10 bananen ?..of Wii consoles? Of controllers? Er is overal een schaarste in zowat dus moeilijk te zeggen zo :)
Ik gok op consoles, aangezien hij 'staat' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 46089 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Ik gok op consoles, aangezien hij 'staat' :P
Goed gegokt ;) Overigens is er in bananen geen schaarste, dus mocht je die zoeken: probeer de supermarkt op de hoek!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Ik heb Wii play met een nunchuck uiteindelijk maar bij Amazon in duitsland besteld, ging prima. Woensdag besteld (met cc), vandaag bezorgd. Alleen jammer dat ik niet thuis was, dus wordt ie morgen nog ns bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

Ik heb vandaag SSX gehaald, alleen snalp ik er niet veel van. Je wordt op een berg gezet en moet dingen halen? Ik probeerde de half pipe, maar de eerste heeft 425 duizend punten :O Terwijl ik er net 60 duizend haal :? Verder lukt de ubertrick me ook niet. Is het de bedoeling om het ding na te trekken wat onder in beeld staat of kan je ook het hartje doen bijv. ? Heb het allemaal geprobeerd maar niets leek echt te werken. Vind dat je nogal in het diepe wordt gegooid en de tutorial schiet ook niet veel op :P Maar desondanks een leuk spel!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Razor.Timo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:57:
Ik heb vandaag SSX gehaald, alleen snalp ik er niet veel van. Je wordt op een berg gezet en moet dingen halen? Ik probeerde de half pipe, maar de eerste heeft 425 duizend punten :O Terwijl ik er net 60 duizend haal :? Verder lukt de ubertrick me ook niet. Is het de bedoeling om het ding na te trekken wat onder in beeld staat of kan je ook het hartje doen bijv. ? Heb het allemaal geprobeerd maar niets leek echt te werken. Vind dat je nogal in het diepe wordt gegooid en de tutorial schiet ook niet veel op :P Maar desondanks een leuk spel!
Goed:
A) Begin met de tutorials.
B) Als je op de berg staat kun je naar events toe boarden, je kunt ook met de + in het menu komen, daar kun je kiezen voor map en zo in één keer evenementen kiezen.
C) Je kunt ook tournements kiezen als je die hebt unlocked.
D) Bij de halfpipe moet je vooral letten op de tijd (staat rechtsboven in beeld), zolang je maar voor het einde over de finish bent. Als je ubermoves gebruikt, dan zal je score heel snel oplopen.
E) Je kunt elke ubertrick doen als het icoontje in beeld staat. Daarnaast kun je ubertricks oefenen, door in het menu (druk op tijdens het spelen op +) te kiezen voor "ubertricks".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

Hoedje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:04:
[...]

Goed:
A) Begin met de tutorials.
B) Als je op de berg staat kun je naar events toe boarden, je kunt ook met de + in het menu komen, daar kun je kiezen voor map en zo in één keer evenementen kiezen.
C) Je kunt ook tournements kiezen als je die hebt unlocked.
D) Bij de halfpipe moet je vooral letten op de tijd (staat rechtsboven in beeld), zolang je maar voor het einde over de finish bent. Als je ubermoves gebruikt, dan zal je score heel snel oplopen.
E) Je kunt elke ubertrick doen als het icoontje in beeld staat. Daarnaast kun je ubertricks oefenen, door in het menu (druk op tijdens het spelen op +) te kiezen voor "ubertricks".
Het is nu gelukt thnx! Dat oefenen om te tekenen is ook echt handig. Daarbij drukte ik niet op A zodat die niet stopte met de trick 8)7 Dit is wel echt een spel waar je goed in kan worden en dat niet iedere idioot meteen kan :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

Zoooo mensen...Na tijden lang letterlijk dit hele topic gelezen te hebben }:O kan ik nu eindelijk mee "zeuren" met jullie WII verhaaltjes...nu pas?ja nu pas!want ik heb eindelijk een mail adres van mijn mijn werkgever die wel werkt op dit forum.geeeeeweldig!!!!

ik heb ook een wii (3dagen voor de launch:P)zelda en het vind ik toch wel matige rayman.

ik wacht gespannen af op BV super paper mario....dat lijkt me een echt strakkebroek spel.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net mijn eerste uitdaging gehaald in SSX. Free Ride doet wonderen wat dat betreft :P

Wie gebruikt iedereen trouwens? Ik ben een Mac-man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik had gister weer wat hoop in SSX toen ik eindelijk een paar ubertricks kan doen, maar ik ben nu op peak2, en mijn god wat een achterlijke idioten werken er bij EA. Het design van die levels, het is gewoon knap hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om het zo gigantisch slecht te maken. Het zit werkelijk op zo'n manier in elkaar dat als je gewoon de weg volgt je altijd wel ergens tegenaan zal knallen. Landen gebeurt 9 van de 10 keer tegen een boom terwijl je goed van de schans kwam etc. En dan heb ik het nog niet over het zwakzinnige ontwerp van sommige objecten in de game. Zo heb je van die leuke houte slides met uitstekende poten, maar het gebeurt dus constant dat je daar tegenop knalt en dus al je snelheid kwijt bent en nog een stukje tegen de richting in moet boarden ook en die dingen zijn ook zo geplaatst dat ze haast niet te missen zijn. Er is werkelijk geen stukje te vinden waar je gewoon lekker kan boarden, het is constant opletten en proberen de volgende achterlijke ontwerpfout voor te zijn, wat je niet zal lukken want het zijn er domweg teveel. De SNES achtige AI is trouwens ook geweldig, liggen je tegenstanders voor zijn ze haast onmogelijk in te halen, ligt jij voorop dan zitten ze constant vlak achter je.

Dit is de eerste keer sinds need for speed 4 dat ik iets van EA heb gekocht maar het is ook meteen de allerlaatste keer. Het is dat ik 60 euro voor deze troep heb neergetelt en naast dat ik het achterlijke ontwerp wil verslaan is dat de enige reden waarom ik uberhaubt de moeite zal nemen op deze bende uit te spelen maar daarna duw ik dat ding ergens bij een EA mederwerker naar binnen waar de zon nooit schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
posttoast schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:27:
[...]

Goed gegokt ;) Overigens is er in bananen geen schaarste, dus mocht je die zoeken: probeer de supermarkt op de hoek!
ik heb bij economie geleerd dat alles waar een prijs voor betaald moet worden, een schaars goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211131

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:24:
Ik had gister weer wat hoop in SSX toen ik eindelijk een paar ubertricks kan doen, maar ik ben nu op peak2, en mijn god wat een achterlijke idioten werken er bij EA. Het design van die levels, het is gewoon knap hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om het zo gigantisch slecht te maken. Het zit werkelijk op zo'n manier in elkaar dat als je gewoon de weg volgt je altijd wel ergens tegenaan zal knallen. Landen gebeurt 9 van de 10 keer tegen een boom terwijl je goed van de schans kwam etc. En dan heb ik het nog niet over het zwakzinnige ontwerp van sommige objecten in de game. Zo heb je van die leuke houte slides met uitstekende poten, maar het gebeurt dus constant dat je daar tegenop knalt en dus al je snelheid kwijt bent en nog een stukje tegen de richting in moet boarden ook en die dingen zijn ook zo geplaatst dat ze haast niet te missen zijn. Er is werkelijk geen stukje te vinden waar je gewoon lekker kan boarden, het is constant opletten en proberen de volgende achterlijke ontwerpfout voor te zijn, wat je niet zal lukken want het zijn er domweg teveel. De SNES achtige AI is trouwens ook geweldig, liggen je tegenstanders voor zijn ze haast onmogelijk in te halen, ligt jij voorop dan zitten ze constant vlak achter je.

Dit is de eerste keer sinds need for speed 4 dat ik iets van EA heb gekocht maar het is ook meteen de allerlaatste keer. Het is dat ik 60 euro voor deze troep heb neergetelt en naast dat ik het achterlijke ontwerp wil verslaan is dat de enige reden waarom ik uberhaubt de moeite zal nemen op deze bende uit te spelen maar daarna duw ik dat ding ergens bij een EA mederwerker naar binnen waar de zon nooit schijnt.
Dude, wat verwacht jij van de Wii? Als je het spel niet goed vind breng je het toch terug?
Je kan niet alles verwachten van de graphics, de meeste spellen zijn niet eens uit die volledig van de videokaart gebruik maken. Wat vind jij eigenlijk wel goed op de Wii? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:36
Wat vinden jullie eigenlijk van die RPG Opoona die pas aangekondigd is?

Er is nu een filmpje (in het japans) met wat gameplay beelden.

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 16-03-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 211131 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:59:
[...]

Dude, wat verwacht jij van de Wii? Als je het spel niet goed vind breng je het toch terug?
Je kan niet alles verwachten van de graphics, de meeste spellen zijn niet eens uit die volledig van de videokaart gebruik maken. Wat vind jij eigenlijk wel goed op de Wii? |:(
Lees jij eigenlijk wel wat hij schreef?
Hij heeft het helemaal niet over de graphics maar over de ontwerp van de banen.
Trouwens b3n666 is een goede gozer hoor hij moet soms gewoon z'n frustaties kwijt ;)

Ik ben het deels met b3n666 eens tbh. Op peak 1 bijv. zit een race met een enorme trickbox waar je dan afspringt en dan is er een stijl stuk tussen de bomen door. Bijna op het begin van de race hangen er ook rails oid midden in de lucht vlak na een jump. Ik ga altijd flink hard en maak een dikke jump en vervolgens blijf ik in de rails hangen ... op de kop 8)7
Ook kan ik me vinden in de brede poten van rails soms liggen ze echt op plekken dat je denkt waarom daar in het midden van de baan ipv een tikkeltje naar links.
Vaak kan je er wel omheen hoor ;) maar soms staan ze echt op een onbenullige plek..

Ook wil ik nog FroggyFreak bedanken voor de tip ^^
Daarstraks nog ff geprobeerd de tijd te verbeteren en het is me gelukt die eerste rode, na de linker blauwe op de rand, te pakken.
En dit is het resultaat :D
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/ifoorthuis/SSX%20Blur%20Slalom%20-%20Record.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/ifoorthuis/SSX%20Blur%20Slalom%20-%20Record2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
  • Laatst online: 23-05 15:31
Eindelijk na lang zoeken toch de Wavebird nog voor een redelijke prijs kunnen vinden.

Na mijn vriendin te hebben afgezet waar ze wezen moest, ben ik het centrum van Sneek even ingedoken. Allerlei mogelijke verkooppunten binnengelopen, waaronder ook de Dixons waarvan ik stiekem hoopte dat ze die dingen toevallig nog hadden liggen voor die 20,-. Geen succes natuurlijk =P

Maar toen zag ik een of andere speelgoedzaak waar ik nog nooit van had gehoord, Top1Toys. Lagen daar gewoon 4 Wavebirds verstopt in een kleine vitrine, voor 35,- per stuk. Meteen maar 2 meegenomen =D

Ik ben blij! =)

Edit: kun je eigenlijk zonder problemen, met douane of iets dergelijks, een GC Memorycard 1019 twv 28,- euro bestellen bij PlayAsia? Ze hebben het over "duty free import up to 22,- euros"...

[ Voor 13% gewijzigd door Anne op 16-03-2007 21:45 . Reden: Vraag vergeten =) ]

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

b3n666, you are not alone ;)

Review van TMNT voor de NES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het is mij gelukt de Slalom te halen in SSX, eerlijk gezegt is het nogal zwak als je het niet haalt, simpeler kan bijna niet maar goed.

Ik ben best wel tevreden over het spel, ik durf het bijna geniaal te noemen. Ik heb SSX tricky ook gespeeld maar ik kan me met Blur meer vermaken. De controls zijn gewoon geweldig goed, je hebt echt het idee en gevoel van controle over je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zoals ze in de IGN Video Review zeggen, "a great feeling of accomplishment", je hebt het idee dat je echt iets gedaan hebt. Dat klopt. Ik moet alleen nog wel de slalom halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Damn, die TMNT review is echt zwaar grappig. Heb ook de andere reviews van die kerel gekeken. Best thing i have done all week :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik heb dus net in het pauze menu van SSX Blur de ubertraining ontdekt, ideaal om de gebaren voor de ubertricks te oefenen. Dit spel wordt echt steeds leuker, de controls zijn echt even wennen maar het speelt nu heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 19:00

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik ben wel benieuwd naar de scores van anderen in Sports.
Ik heb vanavond in de training "Working the bag" 46 punten gehaald. Ik heb al weken de platinum medaille, maar ik wil toch nog boven de 50 komen minimaal :+

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Die gozer is geweldig :D heb geloof ik de meeste videos van hem wel gezien. Die video van bible games en de powerglove zijn ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zo, mijn Wii staat hier nu ook gezellig. Morgen even wifi regelen. Wat ik me afvroeg: kun je die games voor de Virtual Console ook zonder zo'n puntenkaart kopen? Gewoon met mijn creditcard dus? Dan hoef ik die niet speciaal te gaan halen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

posttoast schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:16:
Zo, mijn Wii staat hier nu ook gezellig. Morgen even wifi regelen. Wat ik me afvroeg: kun je die games voor de Virtual Console ook zonder zo'n puntenkaart kopen? Gewoon met mijn creditcard dus? Dan hoef ik die niet speciaal te gaan halen.
Jup gewoon het menuutje induiken bij de Wii points. Is zo gepiept allemaal, goed in elkaar zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

jip_86 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:59:
Wat vinden jullie eigenlijk van die RPG Opoona die pas aangekondigd is?

Er is nu een filmpje (in het japans) met wat gameplay beelden.
Ik ben een zeer grote rpg liefhebber, maar ik kan niet zeggen dat ik er warm voor loop. De screenshots zijn imo ronduit lelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/opoona/scr_001.jpg
De werelden zien er niet echt boeiend uit en het combatsysteem dat in het filmpje gedemonstreerd wordt ziet er maar brak uit :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Info:
Gistermorgen net misgevist bij Dixons, op de terugweg even langs MM maastricht gereden en hier hadden ze Wii play nog op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:36
Boeboe schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 01:55:
[...]

Ik ben een zeer grote rpg liefhebber, maar ik kan niet zeggen dat ik er warm voor loop. De screenshots zijn imo ronduit lelijk:

[afbeelding]
De werelden zien er niet echt boeiend uit en het combatsysteem dat in het filmpje gedemonstreerd wordt ziet er maar brak uit :|
Combat systeem is wel gaar ja. Volgens mij lock je gewoon een tegenstander en selecteer je een attack in het menu. Het lijkt zowat wel een gamecube controller setup zo als je die gast door het menuutje ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik had gisteren ineens de klik met SSX. Bij Peak 1 moet je bij het tweede toernooi 3 keer slalommen. Dat ging gewoon prima, m'n laatste tijd was iets van 56 sec. Het is zo leuk om de hele tijd heel scherp te draaien en zo de slalom door te komen op vrij hoge snelheid. Het geeft echt heel veel voldoening! Dan krijg je daarna een piste uit Peak 2 en die is ihmo nog is veel leuker dan Peak 1, hogere sprongen etc.

Ik kan nu ook altijd zonder problemen de "standaard" ubertricks gebruiken (meer heb ik nog niet unlocked). De gewone truukjes gaan nu ook goed, en ik heb nu ook echt het idee dat ik het onder controle heb. Niet het gevoel van, ik beweeg m'n Wiimote, de boarder doet truukjes en ik druk op A en het is weer afgelopen. Maar meer van, ik begin met een flip, dan een grab etc.

Het spel heeft ihmo een hoge leercurve, maar als je er eenmaal doorheen bent (voor mij een uurtje of 3 a 4) dan geeft het enorm veel voldoening. Dan kun je je echt gaan concentreren op het spelen, en dat is verdomde leuk... De laadtijden zijn kort. De menu's en hele stijl van de game is prachtig, net als de graphics en de effecten (sneeuw, mist, glare, etc.) De muziek is ook nog eens erg lekker. Kortom een erg leuk en goed afgewerkt maar moeilijk spel; laat je niet afschrikken door sommige reviews, maar geef het spel een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is nu een remote controller bij Dixons online beschikbaar!
Bestellen mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 11:30
Onno82 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:10:
Eindelijk na lang zoeken toch de Wavebird nog voor een redelijke prijs kunnen vinden.

Na mijn vriendin te hebben afgezet waar ze wezen moest, ben ik het centrum van Sneek even ingedoken. Allerlei mogelijke verkooppunten binnengelopen, waaronder ook de Dixons waarvan ik stiekem hoopte dat ze die dingen toevallig nog hadden liggen voor die 20,-. Geen succes natuurlijk =P

Maar toen zag ik een of andere speelgoedzaak waar ik nog nooit van had gehoord, Top1Toys. Lagen daar gewoon 4 Wavebirds verstopt in een kleine vitrine, voor 35,- per stuk. Meteen maar 2 meegenomen =D

Ik ben blij! =)

Edit: kun je eigenlijk zonder problemen, met douane of iets dergelijks, een GC Memorycard 1019 twv 28,- euro bestellen bij PlayAsia? Ze hebben het over "duty free import up to 22,- euros"...
http://www.modmybox.nl/
heeft 64 en 128mb kaartjes liggen voor 19,95 en 24,95
en ook nog wired en wireless controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

TMNT gisteren ook maar ff gedownd.......de nostalgie.....ghhehe

ik moet zeggen dat ik weinig heb met de wii games....mijn geld gaat alleen maar op aan de WII POINTS......
ben al op de helft van me 2e schermpje canalen.....
iemand KID ICARUS al uitgespeeld....ik wel..met veeeel moeite.....ik d8 zal wel moeilijk geweest zijn vroeger omdat ik nog een klein kind was....maar t is gewoon een fucking pitteg spel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:27:

Het spel heeft ihmo een hoge leercurve, maar als je er eenmaal doorheen bent (voor mij een uurtje of 3 a 4) dan geeft het enorm veel voldoening. Dan kun je je echt gaan concentreren op het spelen, en dat is verdomde leuk... De laadtijden zijn kort. De menu's en hele stijl van de game is prachtig, net als de graphics en de effecten (sneeuw, mist, glare, etc.) De muziek is ook nog eens erg lekker. Kortom een erg leuk en goed afgewerkt maar moeilijk spel; laat je niet afschrikken door sommige reviews, maar geef het spel een kans!
De stijl ben ik eigenlijk nog steeds niet heel blij mee. Het kan eraan liggen dat ik nog op Peak 1 zit, maar ik vind het allemaal een beetje kiddy. Grote opblaasdinosaurussen langs de piste en andere rare attributen. Ik heb zelf liever de stijl van On Tour. Die vond ik gewoon een stuk vetter. Toen voelde je je echt een 'stoere' snowboarder. Ik heb bij Blur een beetje het idee dat ik een amateur kiddo ben die maar een beetje aan het oefenen is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Smoonshine schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:50:
[...]

De stijl ben ik eigenlijk nog steeds niet heel blij mee. Het kan eraan liggen dat ik nog op Peak 1 zit, maar ik vind het allemaal een beetje kiddy. Grote opblaasdinosaurussen langs de piste en andere rare attributen. Ik heb zelf liever de stijl van On Tour. Die vond ik gewoon een stuk vetter. Toen voelde je je echt een 'stoere' snowboarder. Ik heb bij Blur een beetje het idee dat ik een amateur kiddo ben die maar een beetje aan het oefenen is.
Het is er dus een stuk realistischer op geworden dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wat ik van de tweede peak heb gezien. Nog niet zo veel overigens, want ik wil eigenlijk eerst meer ubertricks unlocken, is die stijl weer heel anders. Totaal niet kiddo en over-the-top, maar meer weg van de piste.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!