Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.062 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Max|Burn schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:36:
@Captain N: Ik neem aandat ik nooit bij clubnintendo JP spul naar de EU kan laten versturen, wil je dus mijn VIP Points hebben? (2x wiimote en 1x nunchuck)
Momenteel is dat zo idd, en ik denk dat het je er wel van uit kunt gaan dat dat ook nooit zal veranderen. Dus graag! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Mail het morgen door :) Ben nu niet thuis.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 02:59
Max|Burn schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:39:
[...]
Dan begrijp je wariowae niet. Elke WWis zo. Het is feitelijk een multiplayer game. WiiMote doorgeven..tja..hoort bij de hectiek :D
Voor een multiplayer game heeft de multiplayer mode dan wel heel weinig te bieden.

Maar het lijkt wel of ze zich er steeds makkelijker afmaken met de warioware games.
Warioware inc. was origineel en uitdagend
Warioware twisted was al een heel stuk makkelijker. enige wat het wat moeilijker maakt is die sensor die een afwijking krijgt in de auto :p

en nu smooth moves waar de minigames zo belachelijk simpel zijn en de unlock opties zulke lage requirements hebben dat je er zo doorheen bent in een paar uurtjes. Tuurlijk warioware moet het hebben van de replay value, maar een beetje uitdaging mag je toch wel verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 01:05:
[...]

ik heb ze gemaild dat ik elke dag op de site ben geweest en 25 vip sterren wil, omda tik van 8 tot en met 12 maart geen punten heb gehad.
Lijkt me niet meer dan redelijk inderdaad.
Vrees alleen dat dat niet zal gaan werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Nog steeds geen SSX Blur :/

Toch wel... En @ hieronder, je hebt gelijk ;)

Maar ik wilde even zeuren.

Vanavond zal ik mijn impressies wel even posten.

[ Voor 71% gewijzigd door Willybubba op 14-03-2007 14:44 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Was jij niet een van degenen die graag on-topic posts wilde? ;)
Willybubba schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:06:
Trouwens @ zwarte vlakken. Er is ook een Zelda topic hoor ;)
Gevonden. ;)

/geintje

Dan zouden we voor elk gerelateerd onderwerp een nieuw topic moeten maken. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Gonadan op 14-03-2007 14:06 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:37
Ik heb SSX:Blur vanochtend binnen gekregen. Mijn eerste impressies zijn dat het er leuk uit ziet en dat het best pittig is. De controls zijn echt even wennen, maar carven met de Nunchuk is wel geniaal! Al snap ik de hele ophef over ubertricks absoluut niet, ik heb het ongeveer 30 min gespeeld en ik kon nu al twee ubertricks (hartje en de zigzag). Misschien dat ik vanavond nog wat meer kan spelen en een wat uitgebreidere mening kan geven.

Overigens heeft Zuiderpark, SSX:Blur niet maandag maar dinsdag verstuurd...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nou dan heb jij totaal het tegenovergestelde dan ik. Ubertrucks zijn fucking onmogelijk en de maker verdient imo een rotschop hiervoor. Ik doe die tutorial, de eerste die je moet maken is een Z, simpel zou je denken. Ik schans, druk A in, teken een Z (op elk mogelijke manier geprobeert, grof, snel, langzaam etc) en laat A los. Guess what, er gebeurt helemaal niks. Hetzelfde geld voor de andere vormen. Ik vind het ook vaag dat er geen failed ofzo komt te staan want nu doe je wat maar je hebt bijgod geen idee of je het nou goed doet of niet. Bv die meters aan de zeikant zijn niet vol, maar boeit dat? je komt meteen bij een schans dus er is geen manier om die te vullen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:38:
Nou dan heb jij totaal het tegenovergestelde dan ik. Ubertrucks zijn fucking onmogelijk en de maker verdient imo een rotschop hiervoor. Ik doe die tutorial, de eerste die je moet maken is een Z, simpel zou je denken. Ik schans, druk A in, teken een Z (op elk mogelijke manier geprobeert, grof, snel, langzaam etc) en laat A los. Guess what, er gebeurt helemaal niks. Hetzelfde geld voor de andere vormen. Ik vind het ook vaag dat er geen failed ofzo komt te staan want nu doe je wat maar je hebt bijgod geen idee of je het nou goed doet of niet. Bv die meters aan de zeikant zijn niet vol, maar boeit dat? je komt meteen bij een schans dus er is geen manier om die te vullen ofzo.
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:11:
Ach af en toe wat vermaak voor jullie kan geen kwaad toch? ;) haha nee maar ik heb meestal niet echt problemen maar ik erger mezelf erg snel aan dingen als het (in mijn ogen) lomp in elkaar zit.
:D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat ik heb begrepen (maar niet geprobeerd) is dat SSX bij het "tekenen" geen gebruik maakt van de afstandbediening-sensor zeg maar, maar van de bewegingsdetectoren. Je zult dus met heel de Wiimote de beweging moeten maken in plaats van met alleen de bovenkant, dan werkt het goed.

Schijnt het.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166120

Ik volg dit topic al een driekwart jaar en reageer nu maar eens een keer. Want ik vraag me eigenlijk wel af of er een spel is wat jou wel bevalt op de wii. Ik heb je nu zien reageren op een aantal spellen, maar er zat geen positieve beoordeling tussen en meestal lag het aan de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij vermaakt b3n666 zich wel goed maar soms als het niet lukt komt 'ie even zijn gal spuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 166120 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:
[...]

Ik volg dit topic al een driekwart jaar en reageer nu maar eens een keer. Want ik vraag me eigenlijk wel af of er een spel is wat jou wel bevalt op de wii. Ik heb je nu zien reageren op een aantal spellen, maar er zat geen positieve beoordeling tussen en meestal lag het aan de besturing.
Hehehe dat is iedereen inmiddels wel opgevallen lijkt me :D
b3n666 en de Wii just don't seem to match I guess :p

[ Voor 65% gewijzigd door Ken. op 14-03-2007 16:17 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Ik denk dat je een beetje door de overdrevenheid van zijn posts moet kijken. Ik vind het zelf altijd erg vermakelijk om te lezen hoe meneer b3n666 loopt te worstelen in zijn spelletjes :D.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
@b3n666

Is dit misschien familie van je? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 14-03-2007 16:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ow er zijn zeker wel Wii spellen die mij bevallen, eigenlijk zo'n beetje alle Wii games die ik heb. In zelda zaten dingen die ik vaag vond maar voor de rest vond ik het een uber game. In redsteel zaten een paar onzinnge zwaardgevechten die onlogisch waren en alleen maar tijd probeertje te rekken door te ''cheaten'' ipv op skill te winnen maar voor de rest (op de af en toe flippende wiimote na) heb ik me ook met RS prima vermaakt. Exite truck vind ik ook een prima game met controlls die me erg bevallen (alleen is er geen drol meer aan zodra je alle levels uit hebt). Ik erger mezelf gewoon erg snel aan domme dingen waar een dev makkelijk iets aan had kunnen doen. Ik zal vast teveel zeiken, maar ik merk slechte punten liever op dan alle goede. Als iemand voor de 10e keer heeft gezegd dat iets goed is heeft het geen nut om dat voor de 11e keer te zeggen. Dan zeg ik liever de dingen die mij irriteren.

Om nog even terug te komen op SSX, ik speel de game nou sinds ik thuis ben en ik vind het een vage bende. Ik heb echt niet het gevoel dat er een duidelijke lijn in de game zit. Ten eerste pakt het spel de controlls vaak niet. Bv grabs uitvoeren werkt lang niet altijd en je kan schijnbaar geeneens 2 grabs achter elkaar uitvoeren. Je beweegt je nunchuck naar een kant + Z maar vaak gebeurt er gewoon niks of het gebeurt te laat. Hetzelfde geld voor de flips die je met je wiimote moet doen. Ook de spelmodi komen vaag op mij over. Ik moest bv die berg afracen tegen een paar anderen, ik race, word 1e maar of ik nou lol heb gehad? nou niet echt je rijdt een beetje een baan af en nergens kan je stunten. Dan heb je de halfpipe, ten eerste moet je paar uitzoeken hoe je bestuurt, ten tweede is het niet duidelijk wat ze nou eigenlijk verwachten. Je doet een poging een paar stunts te doen, wat voor geen meter werkt omdat je niet hoog komt en de controlls je poging tot een stunt vaak niet oppakken. Dan kom je ergens een challange tegen, je moet sneller dan die gozer zijn en meer punten halen. Dan kom je in een level vol met slides en berges maar logica zit er niet in. Normaal een rail pakken is er niet bij, springen? je klapt geheid ergens tegen aan omdat je niet genoeg snelheid hebt, stunts maken? vergeet het maar want je hebt veel te weinig tijd. In elk opzicht mis ik een lijn van wat het spel nou van jouw verwacht. Bij andere wii games pak je je wiimote en weet je wat de bedoeling is, bij SSX krijg ik het idee dat je maar wat aan moet klooien en dat haat ik.

Maargoed het zal vast aan mij liggen en misschien heeft het feit dat ik al 3 dagen een uitermate kut humeur heb maar ik vind het gewoon niet solide aanvoelen. Een simpel concept als het naar beneden snowboarden is toch moeilijk zou te presenteren dat je je afvraagt wat je nou eigenlijk doet....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 14-03-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb gisteren Tomb Raider Legend uitgespeeld. Was er eigenlijk best snel doorheen. Voor 28eu een prima game. Wat ik wel jammer vond is dat het verhaal een nogal open einde had... Ik hoop dan ook dat het vervolg naar de Wii komt want ik heb me er zeker mee vermaakt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ah, ik heb SSX: Blur ook binnen gekregen. Reviews lopen wel ver uiteen zeg! Zal binnenkort mijn eigen oordeel vellen over deze game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

itsme schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:00:
Weet iemand een winkel (online of offline) waar de nintendo wavebird controller voor minder dan 50 euro per stuk te krijgen is?

Op amazon gaan ze voor 17 pond per stuk, in nederland zijn ze echter allemaal +/-50 euro.
Ik lees overal dat dixons ze voor 20 euro zou verkopen, helaas krijgen die nooit iets binnen zo lijkt het.
ik heb 2 wavebirds gekocht bij Nedgame in apeldoorn (ze hebben meer vestigingen) beide gevallen gewoon op voorraad prijs € 44,95

over de dixons kan ik kort zijn heb ze allemaal laten bellen ze zijn op en komen ook niet meer bij dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190079

Ook IGN heeft Tiger Woods beoordeeld: http://wii.ign.com/articles/772/772711p1.html Ik had er persoonlijk veel van verwacht, maar ik denk dat ik deze oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Ow er zijn zeker wel Wii spellen die mij bevallen, eigenlijk zo'n beetje alle Wii games die ik heb. In zelda zaten dingen die ik vaag vond maar voor de rest vond ik het een uber game. In redsteel zaten een paar onzinnge zwaardgevechten die onlogisch waren en alleen maar tijd probeertje te rekken door te ''cheaten'' ipv op skill te winnen maar voor de rest (op de af en toe flippende wiimote na) heb ik me ook met RS prima vermaakt. Exite truck vind ik ook een prima game met controlls die me erg bevallen (alleen is er geen drol meer aan zodra je alle levels uit hebt). Ik erger mezelf gewoon erg snel aan domme dingen waar een dev makkelijk iets aan had kunnen doen. Ik zal vast teveel zeiken, maar ik merk slechte punten liever op dan alle goede. Als iemand voor de 10e keer heeft gezegd dat iets goed is heeft het geen nut om dat voor de 11e keer te zeggen. Dan zeg ik liever de dingen die mij irriteren.

Om nog even terug te komen op SSX, ik speel de game nou sinds ik thuis ben en ik vind het een vage bende. Ik heb echt niet het gevoel dat er een duidelijke lijn in de game zit. Ten eerste pakt het spel de controlls vaak niet. Bv grabs uitvoeren werkt lang niet altijd en je kan schijnbaar geeneens 2 grabs achter elkaar uitvoeren. Je beweegt je nunchuck naar een kant + Z maar vaak gebeurt er gewoon niks of het gebeurt te laat. Hetzelfde geld voor de flips die je met je wiimote moet doen. Ook de spelmodi komen vaag op mij over. Ik moest bv die berg afracen tegen een paar anderen, ik race, word 1e maar of ik nou lol heb gehad? nou niet echt je rijdt een beetje een baan af en nergens kan je stunten. Dan heb je de halfpipe, ten eerste moet je paar uitzoeken hoe je bestuurt, ten tweede is het niet duidelijk wat ze nou eigenlijk verwachten. Je doet een poging een paar stunts te doen, wat voor geen meter werkt omdat je niet hoog komt en de controlls je poging tot een stunt vaak niet oppakken. Dan kom je ergens een challange tegen, je moet sneller dan die gozer zijn en meer punten halen. Dan kom je in een level vol met slides en berges maar logica zit er niet in. Normaal een rail pakken is er niet bij, springen? je klapt geheid ergens tegen aan omdat je niet genoeg snelheid hebt, stunts maken? vergeet het maar want je hebt veel te weinig tijd. In elk opzicht mis ik een lijn van wat het spel nou van jouw verwacht. Bij andere wii games pak je je wiimote en weet je wat de bedoeling is, bij SSX krijg ik het idee dat je maar wat aan moet klooien en dat haat ik.

Maargoed het zal vast aan mij liggen en misschien heeft het feit dat ik al 3 dagen een uitermate kut humeur heb maar ik vind het gewoon niet solide aanvoelen. Een simpel concept als het naar beneden snowboarden is toch moeilijk zou te presenteren dat je je afvraagt wat je nou eigenlijk doet....
Tja, als jij spellen zoals Ex. truck dope vind dat heb je niks te zoeken met ssx... Wii is wel grappig maar vind het niet echt een console ofzo... 360 is stukken leuker omdat er live bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 114234 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:18:
[...]
Tja, als jij spellen zoals Ex. truck dope vind dat heb je niks te zoeken met ssx... Wii is wel grappig maar vind het niet echt een console ofzo... 360 is stukken leuker omdat er live bijzit.
Wat is er dan leuker? Ik snap dat je online gameplay belangrijk vind maar zijn de 360 games dan ook beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

De definitie van een console is een apparaat dat primair voor computerspellen bedoelt is. De Wii is per definitie dus een console. 8)7

Wat heeft het feit dat hij Excite Truck leuk vind te maken met SSX? Je loopt wel enorme onzin uit te kramen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:45

Grozno

acts without consequence!

Ik heb sinds kort een Cube :D

Tja je moet toch ergen beginnen niet...

Voilà:
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/Setup.jpg

Op de kop getikt voor €25,-, kon het niet laten, en hij bevalt me erg goed tot nu toe, iig een stuk stiller dan ze grote vriendje :P

Ben nu bezig met The Windwaker, erg leuk spelletje.

Binnenkort heb ik, denk ik, ff een Wii in huis om te proberen (via m'n werk), ben er erg benieuwd naar.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Wat is dan volgens jou de definitie van een console?

Alleen de controller van de Wii is anders. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 16:25

Hironshy

Orooo!!!

Falafelkid: Just one last question to make absolutely sure I have got this right, please. If I have a friend roster in one game, that roster will not be available to me in any other game. I have to build up an entirely new list for each title, right?

GameSpy: The answer to your question is yes, for the Wii friend lists are game specific.
Ok....dus voor iedere game apart de friendcodes opnieuw invoeren :? Hopelijk kan je de games friendslist samenstellen door uit de main Wii Friendslist te selecteren. Begint steeds meer op DS te worden.

http://gonintendo.com/?p=14563#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

[...]

geen console :? wat is het dan wel 8)7 |:(

en de wii heeft ook online mogelijkheden alleen de games laten op zich wachten. heb je ooit serieus met de wii gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hironshy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:11:
[...]

Ok....dus voor iedere game apart de friendcodes opnieuw invoeren :? Hopelijk kan je de games friendslist samenstellen door uit de main Wii Friendslist te selecteren. Begint steeds meer op DS te worden.

Heeft Falafelkid al niet een aantal andere dingen geclaimd waar achteraf niets van is uitgekomen? Ik geloof het pas als ik het bij een wat betrouwbare bron lees.

Mocht het wel waar zijn, dan hebben we deze keer een makkelijke manier om friendcodes uit te wisselen: het Wii adresboek. Friendcodes per game hebben dankzij het adresboek geen nut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:34:
[...]
Heeft Falafelkid al niet een aantal andere dingen geclaimd waar achteraf niets van is uitgekomen? Ik geloof het pas als ik het bij een wat betrouwbare bron lees.

Mocht het wel waar zijn, dan hebben we deze keer een makkelijke manier om friendcodes uit te wisselen: het Wii adresboek. Friendcodes per game hebben dankzij het adresboek geen nut meer.
Alleen het starwars verhaal was niet waar, maar verder is die op zich wel betrouwbaar. Zeker als hij het als interview brengt, geloof ik wel dat het klopt :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Hoedje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:45:
[...]Alleen het starwars verhaal was niet waar, [...]
..ik zit meteen rechtop als ik StarWars hoor en dan ook nog in een Wii topic :) ... Waar gaat het over "wat niet waar was" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:35:
[...]
..ik zit meteen rechtop als ik StarWars hoor en dan ook nog in een Wii topic :) ... Waar gaat het over "wat niet waar was" ?
Dat op de E3 vorig jaar een Star Wars spel aangekondigd zou worden, verdere details, Wiimote & lightsaber (need I say more ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Hoedje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:40:
[...]Dat op de E3 vorig jaar een Star Wars spel aangekondigd zou worden, verdere details, Wiimote & lightsaber (need I say more ;))
...dat is bekend idd. Wist allen niet dat het niet waar was... Jammer, want lightsaber-en op de Wii lijkt mij meer dan geweldig. Zijn er nu helemaal geen StarWars mogelijkheden meer op de Wii ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zolang we binnen de game omgeving die friendlist kunnen opbouwen vind ik het allang best. Niet ideaal maar goed werkbaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Vreemd..er gaan games in me Wii en ze doen het ook nog..joh..het lijkt wel een console!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13
[...]

Ok ff een vergelijking tussen Ex. truck en SSX:

doel van beide: Kom als eerste met zoveel mogelijk punten over de finish lijn.
Manier: dmv truckjes/special moves.

zoek de verschillen zou ik zeggen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor de mensen die nog een WII zochten, de Makro in Breda had er nog een stuk of 15 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hironshy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:11:
[...]

Ok, dat zuigt :X

Waarom doet nintendo toch zo moeilijk met dat online gebeuren...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 10:52

Basszje

Reisvaap!]

Dan maar even een korte review van Excite Truck. Is cool! Beetje rondtjappen in je bak en lompe moves maken . Het doel van het spel is je truck te laten vliegen geloof ik. Daarnaast heb je nog een aantal challenge dingen die ook de moeite waard zijn.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Nu toch een flink aantal mensen de Wii al bijna 3 maanden thuis hebben staan en ook al verschillende games geprobeerd hebben, lijkt het me leuk om een tussenbalans op te maken. Wat vinden we er tot nu toe van? Is de besturing echt zo vernieuwend dat het uiteindelijk de klassieke controls kan/gaat vervangen? Of is de nieuwigheid er al wel een beetje af en verlang je weer terug naar klassieke controls?

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden met mijn Wii. Hij doet precies wat ik er van verwacht en kwa spellen is het tot nu toe ook erg vermakelijk (Heb alleen originele titels, geen ports als Far Cry e.d.). Wat me nog wel een beetje tegenvalt is de precisie/reactievermogen van de Wiimote af en toe. Over het algemeen werkt het prima, maar af en toe heb ik toch het idee dat hij niet altijd reageert zoals het moet. Dit valt me dan voornamelijk op bij het richten met Navi in Zelda, dat is voor mijn gevoel niet erg precies en sommige minigames bij Wario. Vooral bij de games waarbij je bijvoorbeeld een telefoon op moet pakken heb ik het idee dat het niet allemaal even soepel gaat. Ook het boksen bij Wii sports heeft er een beetje last van. Het lijkt ook voornamelijk te gaan om snelle bewegingen en ik weet ook niet of dit nu ligt aan de ontwikkelaar van het spel of aan de Wiimote.

Kwa spellen ben ik zelf ook nog niet echt overtuigd. Tuurlijk worden Mario Galaxy en MP3 vrijwel zeker topgames, maar verder heb ik nog niet echt iets gezien waar ik warm van wordt. Het zijn voornamelijk ports uit de vorige generatie of spellen die ook op de PS2 en PSP uitkomen. Tuurlijk zijn het dan wel nieuwe spellen, maar ik mis wel een beetje het next-gen gevoel bij zo'n spel.

Dan de gameplay van de spellen. Wii sports en Zelda vind ik echt goed gedaan. Ook Wario Ware en Rayman Raving Rabbids vind ik erg leuk. Alleen heb ik soms het idee dat ontwikkelaars er maar een bewegingsschema ingooien om de wiimote in plaats van andersom. Als ik bijvoorbeeld naar SSX Blur kijk, daar moet je UberTricks tekenen. Leuk, maar niet echt "Snowboarden" om het zo maar te zeggen. Ik zou het toffer vinden wanneer je zelf grabs kunt doen door te bewegen, je torso draaien om een spin te doen enz. Het lijkt allemaal een beetje te geforceerd op dit moment.

Conclusie na 3 maanden. Ik vind de Wii echt een leuk ding en heb nog zeker geen spijt van mijn aankoop. Wat ik bij mezelf wel merk is dat ik af en toe gewoon geen zin heb om te bewegen en daardoor de Wii niet aanzet, maar een potje PES op mijn PC ga doen. Op zo'n moment verlang ik wel terug naar klassieke controls. Ook het games aanbod vind ik tot nu toe voor de toekomst nog niet echt overtuigen. Veel remakes of PS2/PSP ports en niet echt nieuwe spellen. Hopen dat dat in de toekomst nog verandert. Daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

SSX Blur.

Ik heb het nu denk ik totaal een uur of 2 gespeeld, zit nog op Peak 1. De tutorials zijn niet te doen, vergeleken met het spel. Grafisch is 'ie behoorlijk OK, coole effecten enzo, alleen ik draai hem op 50 Hz en dan is 'ie niet breedbeeldvullend bij mij, ik moet mijn TV dan op superzoom zetten. Maar daar valt mee te leven.

De soundtrack: briljant, past erg goed bij het type game. Vooral het feit dat de muziek zich aanpast aan je spel is erg leuk gedaan.

Controls: Carving en jumping met de 'chuck is erg erg cool. Dat wil je meteen niet meer anders. Ook grabben gaat erg lekker. Ubertricks zijn wel lastig, maar als je het eenmaal doorhebt gaat dat ook wel. Beste wat je kan doen is oefenen in het pauzemenu.

Conclusie: leuke game, maar niet voor iedereen. Hoge leercurve.

EDIT: O ja, en slalom is k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Smoonshine schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:39:
Nu toch een flink aantal mensen de Wii al bijna 3 maanden thuis hebben staan en ook al verschillende games geprobeerd hebben, lijkt het me leuk om een tussenbalans op te maken. Wat vinden we er tot nu toe van? Is de besturing echt zo vernieuwend dat het uiteindelijk de klassieke controls kan/gaat vervangen? Of is de nieuwigheid er al wel een beetje af en verlang je weer terug naar klassieke controls?
Ik heb hem pas een maand maar het hangt erg van het spel af.
Ik koop dan ook alleen spellen waarvan ik verwacht dat de Wii-remote een toevoeging is.
Zelda TP vind ik heerlijk spelen, ook al doe je niets anders dan wapperen en richten. Het speelt voor mijn gevoel makkelijker dan een controller, vooral het richten want ik heb een schijthekel aan analoge pookjes. :P
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden met mijn Wii. Hij doet precies wat ik er van verwacht en kwa spellen is het tot nu toe ook erg vermakelijk (Heb alleen originele titels, geen ports als Far Cry e.d.). Wat me nog wel een beetje tegenvalt is de precisie/reactievermogen van de Wiimote af en toe. Over het algemeen werkt het prima, maar af en toe heb ik toch het idee dat hij niet altijd reageert zoals het moet. Dit valt me dan voornamelijk op bij het richten met Navi in Zelda, dat is voor mijn gevoel niet erg precies en sommige minigames bij Wario. Vooral bij de games waarbij je bijvoorbeeld een telefoon op moet pakken heb ik het idee dat het niet allemaal even soepel gaat. Ook het boksen bij Wii sports heeft er een beetje last van. Het lijkt ook voornamelijk te gaan om snelle bewegingen en ik weet ook niet of dit nu ligt aan de ontwikkelaar van het spel of aan de Wiimote.
Ehm, Zelda TP is ook een port. ;)

De reactie is bij het bewegen inderdaad wel eens vertraagd, maar niet bij het richten.
Daar heb ik er nog nooit last van gehad. Zorg wel dat alle lichtbronnen tussen jou en de tv en rondom de tv weg zijn. Als m'n vriendin het huis weer eens vol kaarsen heeft gezet heb ik ook wel eens problemen met richten.
Kwa spellen ben ik zelf ook nog niet echt overtuigd. Tuurlijk worden Mario Galaxy en MP3 vrijwel zeker topgames, maar verder heb ik nog niet echt iets gezien waar ik warm van wordt. Het zijn voornamelijk ports uit de vorige generatie of spellen die ook op de PS2 en PSP uitkomen. Tuurlijk zijn het dan wel nieuwe spellen, maar ik mis wel een beetje het next-gen gevoel bij zo'n spel.
Dit is mijn eerste console, normaal gesproken speelde ik alles op de PC dus ik kan het niet vergelijken.
Maar ik ben niet iemand die veel spellen koopt dus aan mijn oordeel heb je niets. :P
Wat ik wel hoop is dat er goede shooters uit gaan komen. Daar ligt een flink voordeel van de Wii-remote volgens mij.
Dan de gameplay van de spellen. Wii sports en Zelda vind ik echt goed gedaan. Ook Wario Ware en Rayman Raving Rabbids vind ik erg leuk. Alleen heb ik soms het idee dat ontwikkelaars er maar een bewegingsschema ingooien om de wiimote in plaats van andersom. Als ik bijvoorbeeld naar SSX Blur kijk, daar moet je UberTricks tekenen. Leuk, maar niet echt "Snowboarden" om het zo maar te zeggen. Ik zou het toffer vinden wanneer je zelf grabs kunt doen door te bewegen, je torso draaien om een spin te doen enz. Het lijkt allemaal een beetje te geforceerd op dit moment.
Sports, TP en RRR zijn gaaf, punt. :D
En dat zijn ook spellen die uitermate geschikt zijn voor de Wii-remote (of andersom).
Snowboarden en racen lijkt me niet echt super met de Wii-remote. Als ik aan Mario Kart denk dan kan ik met een GC controller vele malen sneller en preciezer reageren.
Maar misschien is het weer 'spelen is geloven', helaas is dat nog toekomstpraat. :'(
Conclusie na 3 maanden. Ik vind de Wii echt een leuk ding en heb nog zeker geen spijt van mijn aankoop. Wat ik bij mezelf wel merk is dat ik af en toe gewoon geen zin heb om te bewegen en daardoor de Wii niet aanzet, maar een potje PES op mijn PC ga doen. Op zo'n moment verlang ik wel terug naar klassieke controls. Ook het games aanbod vind ik tot nu toe voor de toekomst nog niet echt overtuigen. Veel remakes of PS2/PSP ports en niet echt nieuwe spellen. Hopen dat dat in de toekomst nog verandert. Daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit.
Ports zit ik ook niet op te wachten. Doe mij maar spellen die echt voor de Wii-remote ontworpen zijn. Anders ben ik bang dat het van die 'gauwgauw' ports worden en dat speelt niet lekker.

Ik ben blij dat ik Zelda nog niet uitgespeeld heb want de andere spellen die ik heb zijn toch meer party games. Sports speel ik nog wel eens alleen en MKDD, SMW ook maar daar had ik geen Wii voor hoeven kopen. ;)

Mijn conclusie is dat ik nog geen spijt heb maar dat ik wel extra spellen moet gaan krijgen.
Ik heb hem mede gekocht omdat hij ook GC spellen aan kan dus daar zal ik me ook eens in gaan orienteren, ik heb alleen geen idee welke leuk zijn. ;)
Kortom: als er nog een goed StarWars spel uitkomt ben ik blij, doe daar nog een soort shooter evt. RPG-achtig spel bij in de trend van LotR/middeleeuws/fantasy/DnD dan kan hij voor mij niet meer stuk. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ehm, Zelda TP is ook een port.
Eerder gewoon een GC game. De SDK (Developers kit) is nagenoeg gelijk aangezien de techniek in de Wii een doorontwikkeling is van de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:42:
[...]
Eerder gewoon een GC game. De SDK (Developers kit) is nagenoeg gelijk aangezien de techniek in de Wii een doorontwikkeling is van de GC.
Porting, the process of re-writing software so as to make it compatible with other operating system and/or hardware architectures
Hij draait niet in GC modus, en hij heeft andere controls. Het moet dan wel een port zijn. :)

Ik geef toe dat ze met deze port waarschijnlijk snel klaar waren. Maar er moet toch redelijk wat aan gesleuteld zijn. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 15-03-2007 09:50 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er is waarschijnlijk niks gepoort. De gebruikte programming languages, tools etc zijn gewoon hetzelfde. Er is alleen een andere versie compiled van een build gebaseerd op de GC versie.
to make it compatible with other operating system and/or hardware architectures
Precies, niets aan toe te voegen :Y) OS is niet zo van toepassing hier, maar de hardware architecture is hetzelfde.

[ Voor 45% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:49:
[...]

[...]

Hij draait niet in GC modus, en hij heeft andere controls. Het moet dan wel een port zijn. :)

Ik geef toe dat ze met deze port waarschijnlijk snel klaar waren. Maar er moet toch redelijk wat aan gesleuteld zijn. ;)
Volgens mij zijn de Wii en GC het laatste jaar apart van elkaar ontwikkeld. Dat maakt het in mijn ogen niet direct een port. Daarbij is het ook een nieuw spel dat op verschillende platformen uitkomt. Niet een omgebouwde versie van een spel dat een jaar oud is of van een zwaar inferieur systeem komt. Daarom zie ik het niet echt als een port. In tegenstelling tot Far Cry, Godfather, Driver en PoP die gewoon met weinig moeite zijn overgezet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Ik weet dat onderstaande link niet helemaal in het Wii topic hoort, maar als Sony zo'n slechte beurt maakt dan kan ik het echt niet laten.

http://www.gamer.nl/doc/37989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:
[...]
Dan kom je in een level vol met slides en berges maar logica zit er niet in. Normaal een rail pakken is er niet bij, springen? je klapt geheid ergens tegen aan omdat je niet genoeg snelheid hebt, stunts maken? vergeet het maar want je hebt veel te weinig tijd. In elk opzicht mis ik een lijn van wat het spel nou van jouw verwacht. Bij andere wii games pak je je wiimote en weet je wat de bedoeling is, bij SSX krijg ik het idee dat je maar wat aan moet klooien en dat haat ik.
Ik herken het beeld wat b3n666 omschrijft. Vooral de simpele tricks met je Wii-mote lijken een beetje doelloos; je zit met je Wii-mote maar wat in de lucht te zwaaien...

Ik hoop echter dat dit ook komt, omdat je de game nog niet echt kent. De controls zijn nieuw, je hebt nog niet alles gezien; het spreekt je nog niet direct aan.
Misschien is SSX Blur wel als zo'n cd die je in eerste instantie niet interessant vindt, maar na 4x luisteren niet meer uit je cd/mp3-speler haalt.

Laat iedereen z'n ding er over zeggen, maar over twee weken nog eens kijken wat de mening dan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:24
Gisteren bij mijn favoriete winkel de Wii gepre-ordered aangezien deze nog steeds slecht leverbaar is (ik las net dat hij in Breda nog bij de Macro staat, maar het heeft voor mij ook niet zo'n heel erg grote haast).
Ik heb de Wii besteld met een extra Wii-mote/Nun-chuck met Wii Play en daarnaast nog Wario Ware. Ik verwacht dat ik nog wel eventjes moet wachten, maar dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 24394 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:17:
Ik weet dat onderstaande link niet helemaal in het Wii topic hoort, maar als Sony zo'n slechte beurt maakt dan kan ik het echt niet laten.

http://www.gamer.nl/doc/37989
Post die dan in het PS3 forum :P ;)

@port discussie:
Ok ik geef toe, de CPU van de NGC en Wii hebben dezelfde architectuur, maar er zit wel verschil in de hardware in totaal.
Het is dus minder een port dan van een xbox of ps af.
Er zijn maar een paar aanpassingen nodig. :)

PS:
Compilen doe je voor de OS, en dat verschilt wel.
Maar het blijft een port. :Y) ;)

Heeft iemand nog tips voor mij qua spellen (Wii/NGC/ouder) die ik kan kopen?
Ik houd van RPG, piefpaf en een beetje puzzelen. (Zoals Zelda, LotR Third Age, vroegah Tombraider 1)
Maar simpel schieten vind ik ook niet verkeerd, maar dan moet het wel een goed spel zijn met verhaal en niet van die achterlijke eindbazen. Dat vind ik de belachelijkste uitvinding ooit. ;)

Al moet ik zeggen dat ze in Zelda leuk gedaan zijn, daar zijn ze niet buitenproportioneel sterk. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:21

bonzz.netninja

Niente baffi

Arunia schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:27:
Gisteren bij mijn favoriete winkel de Wii gepre-ordered aangezien deze nog steeds slecht leverbaar is (ik las net dat hij in Breda nog bij de Macro staat, maar het heeft voor mij ook niet zo'n heel erg grote haast).
Ik heb de Wii besteld met een extra Wii-mote/Nun-chuck met Wii Play en daarnaast nog Wario Ware. Ik verwacht dat ik nog wel eventjes moet wachten, maar dat is geen probleem.
Ik zit echt enorm te dubben. Een vriend van me heeft er 1 (binnen 5 dagen via amazon.de) en dat is echt rete leuk, maar het is allemaal wel zo 'plat' als wat. Diepgang of welke vorm van emmersie dan ook kun je rustig shaken bij de WII, terwijl dat me juist trekt in goede games. Games met diepgang, verhaallijn, etc. Volgens mij is de wii niet echt een console om in je 1tje mee te spelen, of zie ik dat verkeerd?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11:13
bonzz.netninja schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:35:
[...]

Ik zit echt enorm te dubben. Een vriend van me heeft er 1 (binnen 5 dagen via amazon.de) en dat is echt rete leuk, maar het is allemaal wel zo 'plat' als wat. Diepgang of welke vorm van emmersie dan ook kun je rustig shaken bij de WII, terwijl dat me juist trekt in goede games. Games met diepgang, verhaallijn, etc. Volgens mij is de wii niet echt een console om in je 1tje mee te spelen, of zie ik dat verkeerd?
Zelda is anders een leuke 1p game, voor zover ik weet van de SSX serie is die ook leuk 1p net als Ex. Truck, als zijn die laatste 2 natuurlijk leuker als je met 2p kan spelen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:24
Nintendo is eigenlijk altijd een Fun/familie developer geweest.
Vandaar ook de N64, GC en Wii met 4 aansluit mogelijkheden voor controllers.
Daarnaast ga ik bijvoorbeeld Zelda voor de Wii niet halen, heb hem al voor de GC en daar was oorspronkelijk ook de besturing voor.
De volgende Zelda zal ik wel direct halen voor de Wii.
Op het moment heb ik me nog niet heel erg bezig gehouden met welke spellen er precies zijn voor de Wii, maar ik zou eigenlijk 1st party games nemen in iedergeval aangezien die toch beter gebruik maken van de Wii-mote.
Daarnaast zal een deel van mijn spellen van de Virtual-console komen alhoewel ik een groot aantal spellen ook gewoon voor de ouders consoles zelf heb.

Op het moment zul je nog weinig diepgang vinden in de spellen voor de Wii (op Zelda TP na dan), dit komt omdat ze nu de mogelijkheden van de Wii-mote aan het aftasten zijn. Zodra ze dit helemaal voor elkaar hebben, dan zal er toch meer op de diepgang gefocust gaan worden omdat ze weten wat het apparaat kan.
Ikzelf kan eigenlijk haast niet wachten op Metroid Prime 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:29:
[...]
Compilen doe je voor de OS, en dat verschilt wel.
Maar het blijft een port. :Y) ;)
Compilen is gewoon een nieuwe build bouwen hoor...al hadden ze alleen de wii controls toegevoegd en verder niets gedaan, moet je nog steeds compilen ;)
De topicstart is een heel goed begin ;) Ik wil je niet afwimpelen, ik bedoel het serieus :)

Verder:
Heb je timesplitters 3 al ? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 179896 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:21:
[...]

Ik herken het beeld wat b3n666 omschrijft. Vooral de simpele tricks met je Wii-mote lijken een beetje doelloos; je zit met je Wii-mote maar wat in de lucht te zwaaien...

Ik hoop echter dat dit ook komt, omdat je de game nog niet echt kent. De controls zijn nieuw, je hebt nog niet alles gezien; het spreekt je nog niet direct aan.
Misschien is SSX Blur wel als zo'n cd die je in eerste instantie niet interessant vindt, maar na 4x luisteren niet meer uit je cd/mp3-speler haalt.

Laat iedereen z'n ding er over zeggen, maar over twee weken nog eens kijken wat de mening dan is...
Dat is wat ik bedoelde met een hoge leercurve. Als je de controls er eenmaal in hebt zitten, en het is flink wennen, met name aan de Wiimote, dan is het volgens mij heel leuk.

Overigens, SSX bevestigd wel dat ik graag een draadloze 'chuck zou zien, die kabel raakt bij sommige ubers best in de knoop :P
Inderdaad de topicstart. Mijn persoonlijke aanraders: Tales of Symphonia, Soul Calibur II, Metroid Prime 1 en 2 en Resident Evil 4. Niet op volgorde trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 15-03-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166348

Zuiderpark is gesloten t/m 19 maart :(
Heb net gister SSX besteld, wordt dus pas volgende week boarden voor mij ben ik bang...

Overigens zag ik zelda niet op de site staan terwijl ik hier gelezen heb dat meerdere mensen hem daar besteld hebben, is hij daar dan gewoon uitverkocht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik blijf erbij dat ik vind dat de Wii tot nu toe vergelijkbaar is met de NDS. In het begin waren er maar een paar titels die goed gebruik maakte van de hardware en verder een hoop ports. Maar bij de Wii wordt er in IMO al sneller gebruik gemaakt van (of beter gexperimenteerd met) de mogelijkheden.
Ja er komen een hoop ports, maar dat is volgens mij alleen nu het geval voor H2 van dit jaar zijn het voornamelijk Wii specifieke games.

Mijn persoonlijke mening is dat ik niet anders meer wil. De Wiimote is dermate flexibel dat "ourderwetse" control schemas ook goed mogelijk zijn. Dus hebben developers altijd nog de mogelijkheid om echt de beste controls te bedenken. Ik denk wel dat we pas bij de komende AAA nintendo titels echt perfect gebalanceerde controls gaan zien die als voorbeeld kunnen dienen voor andere developers. Persoonlijk hoop ik ook op wat meer goede FPS games omdat ik die met de Wiimote erg goed vind spelen.

Kortom, ik vermaak me prima met de Wii en kijk steeds uit naar komende games. Maar ik verwacht dat het volgend jaar rond deze tijd echt feest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 19:41

robbydw

live your life

Arunia schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:41:
Nintendo is eigenlijk altijd een Fun/familie developer geweest.
Vandaar ook de N64, GC en Wii met 4 aansluit mogelijkheden voor controllers.
Daarnaast ga ik bijvoorbeeld Zelda voor de Wii niet halen, heb hem al voor de GC en daar was oorspronkelijk ook de besturing voor.
De volgende Zelda zal ik wel direct halen voor de Wii.
Op het moment heb ik me nog niet heel erg bezig gehouden met welke spellen er precies zijn voor de Wii, maar ik zou eigenlijk 1st party games nemen in iedergeval aangezien die toch beter gebruik maken van de Wii-mote.
Daarnaast zal een deel van mijn spellen van de Virtual-console komen alhoewel ik een groot aantal spellen ook gewoon voor de ouders consoles zelf heb.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wii sports is een relatief simpel concept, maar toont wel hoe inventief de nieuwe controller is. Heb de Wii nu een kleine week in huis en hebben enkel nog sports gespeeld. Je kunt je er super mee vermaken en helemaal als je met een groep bent en met zijn allen gek kunt doen.

Hoop dan ook dat er meer van dit soort games komen.
Op het moment zul je nog weinig diepgang vinden in de spellen voor de Wii (op Zelda TP na dan), dit komt omdat ze nu de mogelijkheden van de Wii-mote aan het aftasten zijn. Zodra ze dit helemaal voor elkaar hebben, dan zal er toch meer op de diepgang gefocust gaan worden omdat ze weten wat het apparaat kan.
Ikzelf kan eigenlijk haast niet wachten op Metroid Prime 3.
Dit vind ik dan wel weer vreemd. Het concept van de Wii-mote heeft een lange ontwikkel tijd gehad, neem aan dat er dan inmiddels ook wel is afgetast wat de mogelijkheden zijn. Voor third party developers zal dit waarschijnlijk wel anders zijn, maar mag er toch vanuit gaan dat Nintendo zelf inmiddels wel weet wat de mogelijkheden zijn van de controller.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 09:47
Ik heb mijn Wii nu ook al een maand en moet zeggen ben er nog steeds niet op uit gekeken.
Vooral ik nu een classic controler heb kan ik ook wanneer ik geen zin heb ik bewegen toch een spelletje spellen op mijn eerste console ;) .
Heb Sonic en Super Mario Bros. en deze vindt ik zelf gewoon te goed spelen op de Wii.
Wii Sports ben ik een beetje op uitgekeken, heb nog maar een controler een in je eentje is het gewoon niet zo leuk. Rayman Raving Rabbids is echt geweldig. En hoewel dit spel op diverse platformen is uit gekomen speelt hij op de Wii het lekkerst.
Heb RRR ook op de ps2 gespeeld maar dat is het net niet, het eten tekenen gaat niet zo lekker de race spelletjes gaan wel weer wat makkelijker. En op de pc is het gewoon weg niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
Nou ik heb vandaag ook SSX gehaald, en ik moet zeggen, de controls vallen mij 100% mee! Al die verhalen over dat het niet te doen is.. Ok, het is moeilijk(er) dan met een gewone controller maar na 15 minuten deed ik alle beschikbare übertricks.. je moet gewoon met je wii-bediening de vorm in de lucht maken, en niet een beetje wijzen naar het scherm, maar zo staat het ook bij de tutorials..

Ik vind de tutorials wel moeilijk omdat je maar een heel klein stukje baan hebt om ze te halen, maar in het spel zelf is het prima te doen..

Ook vind ik het onduidelijk dat als je carreer mode gaat doen je gewoon op zo'n peak wordt gedropped en zie maar wat je doet.. geen uitleg dat je op die piek verschillende wedstrijden moet opzoeken ofzo.. Als je het eenmaal doorhebt is het wel duidelijk trouwens..

Graphics zijn mooi vind ik zelf (mooiste wii game die ik heb atm) en de besturing (met de nunchuck) erg lekker, zuigt je helemaal het spel in :D Muziek is ook erg goed, past bij het spel en zowieso lekker! :D

al met al (een uur gespeeld nu) vind ik het een leuke game en voldoet hij aan mijn verwachtingen! Een spel waarvoor ik m'n wii weer aanzet! Aanrader dus :D

[edit: Slalom suckt hard :) ]

[ Voor 6% gewijzigd door Labman op 15-03-2007 12:07 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87655

Zijn er mensen die hun wii uit amerika hebben gehaald? De spellen zijn daar zo ongelovelijk veel goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Smoonshine schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:39:
Ik heb de Wii nog maar kort en ik heb ook nog geen andere spellen, maar het probleem bij Wii sports boksen ken ik, al gaat het 'echt' boksen beter dan oefenen of bij Wii fitness. Soms sla ik een paar keer mis of heel zacht en daarna sla ik de bokszak in 1x stuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 10-06 20:17
Anoniem: 87655 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:55:
Zijn er mensen die hun wii uit amerika hebben gehaald? De spellen zijn daar zo ongelovelijk veel goedkoper...
Uhuh, zeker al aan verzendkosten en importkosten gedacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87655

verzendkosten: 4 euro per game. En als er op het pakket maar niet staat dat het meer dan 15 euro kost dan heb je ook geen last van de douane. Spel kost in de states ongeveer 38 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik koop me games geregeld voor 35-39,95 Euro in NL. De US is helemaal niet zoveel goedkoper. De belasting is gewoon lager.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Labman schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:48:
Nou ik heb vandaag ook SSX gehaald, en ik moet zeggen, de controls vallen mij 100% mee! Al die verhalen over dat het niet te doen is.. Ok, het is moeilijk(er) dan met een gewone controller maar na 15 minuten deed ik alle beschikbare übertricks.. je moet gewoon met je wii-bediening de vorm in de lucht maken, en niet een beetje wijzen naar het scherm, maar zo staat het ook bij de tutorials.
Een kort vraagje: voor Ubers (dat stukje tutorial heb ik niet gedaan), moet je dan die uber uitvoeren waarvoor het spel meldt dat je die vorm moet tekenen?

M.a.w. kun je ook vrijwillig kiezen welke uber je wanneer wilt uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 13:38

dailyleaf

...

Ik weet eigenlijk niet of ik dit hier mag plaatsen.
Enige dat ik weet is dat het niet de bedoeling is om hier te communiceren over een advertentie of iets.

Ik wilde alleen even kwijt dat ik mijn WarioWare Smooth Moves te koop heb gezet.

Geregeld zie ik nog mensen die zeggen dat ze het spel aanschaffen en wilde even kwijt dat ze hem ook bij mij mogen afhalen.

Als dit hier niet gewenst is mag hier natuurlijk op gewezen worden

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit hoor je in vraag en aanbod te doen(waar hij al staat...)..dat het niet mag weet je zelf dus ook al, anders geef je dat zelf niet aan :D Overigens heb ik hem nieuw voor 34,95 gekocht ofzo dus 35,- vind ik dan een pittige prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Anoniem: 46089 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:03:
[...]Ik heb de Wii nog maar kort en ik heb ook nog geen andere spellen, maar het probleem bij Wii sports boksen ken ik, al gaat het 'echt' boksen beter dan oefenen of bij Wii fitness. Soms sla ik een paar keer mis of heel zacht en daarna sla ik de bokszak in 1x stuk..
Bij de Wii moet je opletten dat je niet automagisch als een idioot in het rond gaat meppen. Wat je wil oefenen op de zak zijn combo's. Eerst links en dan rechts een punch geven komt veel harder aan dan allerlei zachte klappen. Daarom gaat die af en toe in een keer doen.

Volgens mij synch Wii boxen basishouding die je als eerste aanneemt ( handschoenen op gezichthoogte voor je ). Probeer als je niets doet ook zo te zitten. Als je dan slaat reageert die goed, maar als je beide controllers naar voren beweegt synct die na een tijdje weer op de basishouding. Vandaar dat het slaan af en toe vreemd gaat.

Zelfde als dat ik bij Excite Truck de neiging had om de controller fysiek te draaien de diepte in ik wou sturen, terwijl gewoon plat links en rechts veel beter werkt :P Maar het went wel :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Yeah baby, net mijn laatste S gehaald in Excite Truck op de baan genaamd
spoiler:
Crystal
in de
spoiler:
Diamond
Cup om de
spoiler:
mirror mode
te unlocken. 8)
Ik hoop dat dit je dit woord voor de grap zo geschreven hebt? :/

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 15-03-2007 13:52 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:45:
[...]
Compilen is gewoon een nieuwe build bouwen hoor...al hadden ze alleen de wii controls toegevoegd en verder niets gedaan, moet je nog steeds compilen ;)
offtopic:
Ik weet best wat compileren is hoor. ;)
De topicstart is een heel goed begin ;) Ik wil je niet afwimpelen, ik bedoel het serieus :)

Verder:
Heb je timesplitters 3 al ? :)
De TS heb ik uiteraard bekeken, alleen zie ik daar niet echt iets tussen wat mij trekt.
De shooters lijken mij van die 13 uit een dozijn spellen, MP zou ik wel eens willen zien.
Die melee is leuk, maar niet voor 1P. SPM ben ik erg benieuwd naar, dat lijkt me wel gaaf maar voor mijn gevoel is het van hetzelfde genre als SMW. Waarschijnlijk vergis ik me maar ik zoek iets nieuws. ;)
Final Fantasy, Pikmin en Viewtiful Joe zou ik moeten bekijken wat het precies is. Maar het lijkt me nogal 'cartoony'.
Racen vind ik niks en voor vechten wil ik Mortal Kombat. :P

Wat ben ik eigenlijk een zeikerd. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

(ben ik nu de enige die een hekel heeft aan mortal combat? king of fighters, soulcalibur, samurai showdown, DAT zijn beat em ups 8) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De shooters lijken mij van die 13 uit een dozijn spellen
Timesplitters is alles behalve standaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Boeboe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:16:
(ben ik nu de enige die een hekel heeft aan mortal combat? king of fighters, soulcalibur, samurai showdown, DAT zijn beat em ups 8) )
Vast niet. :P
Volgens een vriend van me is Killer Instinct ook geweldig.
Maar als het niet zo nostalgisch is als MK dan trekt het me niet. ;)

Wat maakt die andere spellen voor jou beter? Overtuig me, ik wil nieuwe spellen. :P
Max|Burn schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:17:
[...]
Timesplitters is alles behalve standaard :P
Verklaar je nader. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gonadan op 15-03-2007 14:18 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er zijn talloze redenen waarom TimeSplitters geen 13 in een dozijn shooter is, maar dit zijn de vier belangrijkste redenen:
  • TimeSplitters is afkomstig van het team dat GoldenEye 64 ontwikkelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Captain N schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:50:
Ik hoop dat dit je dit woord voor de grap zo geschreven hebt? :/
Nee zo schrijf ik het altijd automagisch 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:25:
Er zijn talloze redenen waarom TimeSplitters geen 13 in een dozijn shooter is, maar dit zijn de vier belangrijkste redenen:
En dus? Dat C&C Generals geweldig is betekent niet dat ik alles EA games goed vind. ;)
Okok, EA is zo groot dat het niets zegt, maar het hoeft dus niets te betekenen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik wel eens positieve verhalen heb gehoord over Goldeneye, maar dat kan ik me maar vaag herinneren.

Hoe is Tombraider Legend trouwens vergeleken met het eerste deel?
Dat eerste deel vond ik geweldig, met al die puzzels enzo, beetje Zelda achtig. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:28:
Nu moet ik wel zeggen dat ik wel eens positieve verhalen heb gehoord over Goldeneye, maar dat kan ik me maar vaag herinneren.
Ketter! GoldenEye is de beste shooter ooit gemaakt (tijd in beschouwing genomen tenminste, tegenwoordig voelt het waarschijnlijk wat out-dated aan als je het vroeger niet gespeeld hebt). Het is niet voor niks dat het een van de, zo niet dé, meest gewilde game voor de VC is. ;)

TimeSplitters komt overigens van (grotendeels) hetzelfde team, dezelfde mensen dus. Dat is wat anders dan hetzelfde bedrijf. Binnen een bedrijf zijn er meerdere development teams. Een groot bedrijf als EA heeft zelfs een hele zooi vestigingen, met elk meerdere teams. Dus dat heeft dus idd weinig met elkaar te maken. ;)

offtopic:
[quote]Basszje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:26:
Nee zo schrijf ik het altijd automagisch 8)7 :P
[/quote]
Ik heb nog steeds niet helemaal door of het nu een grap is. :P Het viel me toevallig van de week al op dat ik het af en toe zo geschreven zag staan in wat topics in het fotografie deel van GoT, dus voor de zekerheid maar dan. :P

[quote]
au·to·ma·tisch (bn.)
1 (van apparaten, machines) niet bestuurd door de hand van de mens => zelfdenkend, zelfwerkend
2 gedachteloos
3 vanzelf
[/quote]

Maar misschien word ik ook wel te oud, en is dat tegenwoordig hippe jongerentaal dat over een paar jaar ook gewoon in de Van Dale staat. :+

edit @ hieronder: Hehe, weer wat geleerd. Maar ik hou het toch maar bij "automatisch". :P

[ Voor 56% gewijzigd door Captain N op 15-03-2007 16:11 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

offtopic:
Je bent gewoon niet nerd genoeg. Komt voort uit de automatisering wat voor wel mensen meer de automagisering lijkt omdat de eindgebruiker er geen moer van snapt.

Nerd: Kijk dat kan automagisch!
Klant: wow!

[ Voor 5% gewijzigd door Basszje op 15-03-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:58:
[...]

offtopic:
Ik weet best wat compileren is hoor. ;)

[...]
Die melee is leuk, maar niet voor 1P.
[...]
offtopic:
Ik kom wel 2P met je doen hoor ;)
Kan ik gelijk de wii eindlijk 's proberen }:O
Wat ben ik eigenlijk een zeikerd. :+
offtopic:
Confirmed :+

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

automagisch
niemand ooit de japanse serie "mahoromatic" gezien? Dacht het altijd als "automagisch" te vertalen, maar dan dacht ik weer "nee, das geen woord" :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:32:
Maar misschien word ik ook wel te oud, en is dat tegenwoordig hippe jongerentaal dat over een paar jaar ook gewoon in de Van Dale staat. :+
Kom het woord al jaren tegen (in de ICT ;))
Zie ook Wiktionary.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Degene die in Excite Truck die challenge game met die poortjes bedacht heeft moeten ze een nekschot geven. Vond hem op de normale moeilijkheidsgraad al best pittig (terwijl de rest van die challenges een lachertje zijn), maar op de tweede moeilijkheidsgraad is het frustratie tot en met. Ik begin steeds een beter vermoeden te krijgen hoe sommige mensen hun Wiimote door hun TV heen hebben gekregen. Zou hem er ook bijna in gooien op het moment. AARGH! :( :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Captain N schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:38:
Degene die in Excite Truck die challenge game met die poortjes bedacht heeft moeten ze een nekschot geven. Vond hem op de normale moeilijkheidsgraad al best pittig (terwijl de rest van die challenges een lachertje zijn), maar op de tweede moeilijkheidsgraad is het frustratie tot en met. Ik begin steeds een beter vermoeden te krijgen hoe sommige mensen hun Wiimote door hun TV heen hebben gekregen. Zou hem er ook bijna in gooien op het moment. AARGH! :( :P
CaptainN == broer van b3n666? ;)

Ik moet zeggen dat mijn Wii-remote ook dichter bij het sneuvelen door opzettelijk richting stevig object gooien is geweest dan door perongeluk richting tv lanceren. :+

Vooral met Sports heb ik nog wel eens frustraties, zeker als ik al wat langer loop te kloten en door m'n vermoeide armen de beweging niet meer helemaal goed doe. :( ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mijn eigen onkunnen is meer de bron van frustratie dan de controls oid. Op een of andere manier mis ik steeds weer net ff een poortje, waardoor ik net die 145 punten niet haal. Zo'n "Neee! Waarom doe je dat nou?!?! &*$%$&%!" momentje wanneer je vlak langs het poortje scheurt met je turbo aan. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Captain N schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:46:
Mijn eigen onkunnen is meer de bron van frustratie dan de controls oid. Op een of andere manier mis ik steeds weer net ff een poortje, waardoor ik net die 145 punten niet haal. Zo'n "Neee! Waarom doe je dat nou?!?! &*$%$&%!" momentje wanneer je vlak langs het poortje scheurt met je turbo aan. :P
Dat gevoel ken ik ja.
Gisteren ook zo'n situatie met Zelda.
Ik was aan het matten met zo'n vuurspuugkrokodil en viel over de rand, maar bleef aan m'n vingertoppen hangen.
En ik dacht bij mezelf, blijf hangen tot dat beest even opzout.
Maar nee, mijn vinger trok aan het pookje en Link klom precies met z'n waffel in de hete adem van die krok. Dood dus. :(
En dan denk ik ook bij mezelf iets in de trend van JIJ ONGELOOFLIJKE PAARDENTAMPELOERUS, WAAROM??!! *(#^$*#$^(#()$#@!$#@# :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Beste mede Wii-ers,

Ik mag al een tijdje genieten van mijn Wii. Toen ik hem kreeg deed alles het helemaal goed en Wii Sports ook. Een tijdje later kocht ik Zelda: LotTP. Maar steeds tijdens het slaan met je zwaard, (om het moment dat mijn zwaard de vijand(en) raakt), geeft het beeld een klein schokje, een hick-up zeg maar. Eerst dacht ik dat dit erbij hoorde maar nu ik SSX: Blur heb gekocht geeft hij af en toe ook een schokje.
Nu is mijn vraag, is dit normaal of ben ik gewoon een ongelofelijke zeikerd?

Verder functioneert mijn Wii naar behoren alleen vind ik hem wel redelijk hard 'kraken' tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Deruxian schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:58:
Beste mede Wii-ers,

Ik mag al een tijdje genieten van mijn Wii. Toen ik hem kreeg deed alles het helemaal goed en Wii Sports ook. Een tijdje later kocht ik Zelda: LotTP. Maar steeds tijdens het slaan met je zwaard, (om het moment dat mijn zwaard de vijand(en) raakt), geeft het beeld een klein schokje, een hick-up zeg maar. Eerst dacht ik dat dit erbij hoorde maar nu ik SSX: Blur heb gekocht geeft hij af en toe ook een schokje.

Verder functioneert mijn Wii naar behoren alleen vind ik hem wel redelijk hard 'kraken' tijdens het laden.
Ik heb nooit last van schokjes, en hij kraakt ook niet.
Volgens mij kan je maar beter contact opnemen met de Nintendo support. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Weet er iemand al welke Virtual Console spellen er vandaag uitkomen? Volgens de geruchten krijgen we in ieder geval Teenage Mutant Ninja Hero Turtles 1 voor de NES. Dat klinkt logisch aangezien er binnenkort een nieuwe Turtles film uitkomt en er deze week ook een Turtles spel op Xbox Live Arcade is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 19:42
Deruxian schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:58:
Beste mede Wii-ers,

Dat van Zelda hoort. Van SSX kan ik dat niet zeggen, omdat ik de game niet heb ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:55

job

Zelde shokte bij overigens niet altijd, alleen als ik meerdere tegenstanders tegelijk raakte (en dan vaak alleen als de achtergrond veel beweegde (vulkanen e.d.)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hmm best slordig dan bij Zelda. Ik vind het nou niet zo mooi lijken. Desalniettemin blijft het een geweldig spel natuurlijk. Maar ik zal voor het kraken en SSX eens naar de technische support bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:42:
[...]

CaptainN == broer van b3n666? ;)
Ik moest even grijzen toen ik de post van captain N las :D het is mij trouwens redelijk makkelijk gelukt om 2x een A te halen bij niveau2 van die poortjes maar S rank is echt enorm moeilijk. Op die eerste baan scheelde het mij maar 1 punt maar dat is me daarna niet meer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:01:
Weet er iemand al welke Virtual Console spellen er vandaag uitkomen? Volgens de geruchten krijgen we in ieder geval Teenage Mutant Ninja Hero Turtles 1 voor de NES. Dat klinkt logisch aangezien er binnenkort een nieuwe Turtles film uitkomt en er deze week ook een Turtles spel op Xbox Live Arcade is uitgebracht.
The following games are currently found on the European server (thanks to a poster on N-Europe) complete with screenshots:

- Splatterhouse (TG16)
- Ice Climbers (NES)
- Teenage Mutant Ninja Turtles (NES)

Splatterhouse is already confirmed on Hudson's site so that's 100% coming tonight. The other two are very likely to appear alongside that one.
http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=72003

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Deruxian schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:23:
Hmm best slordig dan bij Zelda. Ik vind het nou niet zo mooi lijken. Desalniettemin blijft het een geweldig spel natuurlijk. Maar ik zal voor het kraken en SSX eens naar de technische support bellen.
Bij zelda hoort het gewoon. Het is even wennen maar het stoort niet meer en het is best handig af en toe.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

:/ Iemand een Tip voor Slalom bij SSX, wat een drama zeg. Ik snap er echt geen klap van :D Ik ga altijd veel te snel heb ik het idee, ik mis daardoor alle poortjes. Op peak 1 gaat de eerste 200m nog wel, daarna wordt het pas echt een drama. Als ik langzaam ga ben je niet snel genoeg en als je super langzaam gaat kun je nog niet goed sturen om toch die poortjes te raken.

Kortom, Slalom op Peak 1 is te moeilijk voor als je net begint. Ook lukt het mij niet om te oefenen buiten de race om, je moet racen en dus je positie in het klassement verneuken om te oefenen. Of ik doe iets verkeerd.

Verder is SSX geweldig, ubertricks zijn wel ff wennen maar nu na 3 speelsessies van een uurtje of 2 heb ik er al een aantal onder de knie. Dit is een vermakelijke game die mij zeker vele tientallen uurtjes gaat bezig houden, mits ik er achter kom hoe die kut slalom werkt :(

Oh en tutorial volgen heeft geen enkele zin, dat werkt voor geen meter, je krijgt namelijk 0,0 uitleg over wat er nu moet gebeuren, de tekst die er staat hadden ze ook wel weg kunnen laten. Die geeft 0,0 info. En de banen die ze voor de tutorial gebruiken lijken van de moeilijkste pistes te komen 8)7 Maar al met al mag het de pret niet drukken, ik ben nog steeds zeer positief over het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
Willybubba schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:17:
Een kort vraagje: voor Ubers (dat stukje tutorial heb ik niet gedaan), moet je dan die uber uitvoeren waarvoor het spel meldt dat je die vorm moet tekenen?
Nee hoor, je kunt gewoon alle doen die je hebt..
Steffy schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:47:
:/ Iemand een Tip voor Slalom bij SSX, wat een drama zeg. Ik snap er echt geen klap van :D Ik ga altijd veel te snel heb ik het idee, ik mis daardoor alle poortjes. Op peak 1 gaat de eerste 200m nog wel, daarna wordt het pas echt een drama. Als ik langzaam ga ben je niet snel genoeg en als je super langzaam gaat kun je nog niet goed sturen om toch die poortjes te raken.
Daar ben ik ook blijven hangen. Dat is echt door iemand in elkaar gezet die totaal geen inlevingsvermogen in beginnende SSX-spelers heeft.. wie zet poortjes bij snowboarden nou 5 meter uit elkaar? :D

Tutorials vind ik trouwens wel vrij duidelijk, maar gewoon moeilijk omdat de banen te kort zijn..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 02-06 20:52

Phobos

je bent een soepkip

Steffy schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:47:

Kortom, Slalom op Peak 1 is te moeilijk voor als je net begint. Ook lukt het mij niet om te oefenen buiten de race om, je moet racen en dus je positie in het klassement verneuken om te oefenen. Of ik doe iets verkeerd.

Verder is SSX geweldig, ubertricks zijn wel ff wennen maar nu na 3 speelsessies van een uurtje of 2 heb ik er al een aantal onder de knie. Dit is een vermakelijke game die mij zeker vele tientallen uurtjes gaat bezig houden, mits ik er achter kom hoe die kut slalom werkt :(

Oh en tutorial volgen heeft geen enkele zin, dat werkt voor geen meter, je krijgt namelijk 0,0 uitleg over wat er nu moet gebeuren, de tekst die er staat hadden ze ook wel weg kunnen laten. Die geeft 0,0 info. En de banen die ze voor de tutorial gebruiken lijken van de moeilijkste pistes te komen 8)7 Maar al met al mag het de pret niet drukken, ik ben nog steeds zeer positief over het spel
Ik ben op het moment ook redelijk gefrustreert met de Slalom. Je gaat echt idd veel te hard om sommige van de poortjes aan de goede kant te halen (tip: je moet kijken wel kant het flaggetje op "wijst", aan die kant moet je er langs :P)

Ubertricks lukken me nog steeds niet, weet niet hoe dat komt maar I guess dat het gewoon meer oefening is :P

Was trouwens ook niet in staat alle tutorials uit te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Lees ik net op Ownage.nl. Trauma Center komt pas 26 juli. Waar slaat dat in hemelsnaam op. Het spel is al lang en breed af. Het was een mooie launch titel geweest, maar een half jaar later is wel extreem veel te laat. Het zal wel als vulling zijn voor de magere lineup voor juli ofzo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:30
Woohoo, sinds gisteraaf 21.30 ben ik eigenaar van een Wii! Had een bestelling lopen op schiphol en was blijkbaar tweede. Andere besteller melde af en kon em halen tot 22.00 dus gelijk in de wagen gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hmm Slalom is wel pittig ja maar niet echt heel moeilijk...
Je moet ook niet super breed gaan slalommen natuurlijk, de vlaggen aantikken is ook genoeg :)
Peak 1 ook al alles gold gehaald na 3 uur.
Het is een goede game imo die soms wel het blooed onder je nagels vandaan haalt :P
Vooral de ubertricks zijn irritant, niet dat ik ze tot nu toe nodig hebt gehad maar ik wil ze natuurlijk wel kunnen. Het oefenen in het menu gaan me redelijk af, het hartje kan ik vaker dan 50% ook die dubbele lus is best te doen maar wtf is dat met die Z hey... Wat ik ook probeer die kan ik maar niet oefenen, laat staan in praktijk :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!